Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 16. kolo

Slavia dosáhla bodu absolutního zmaru v utkání s Ostravou. Ostudnou a zaslouženou porážkou vyvrcholila série čtyř prohraných zápasů v řadě. Výkon nehodný jména Slavie se samozřejmě odrazil i na známkách hráčů.

Sešívaní si za celý zápas nevytvořili jedinou šanci. Vzhledem k tomu, že Baník má jeden z nejslabších kádrů v lize, je to alarmující zjištění. V defenzivě přišly fatální chyby, které hosté potrestali, a tak je Slavia znovu bez bodu a nedá se už mluvit o ničem jiném než boji o záchranu. Po víkendových zápasech totiž může být náš náskok na sestupovou příčku jen dva body! Tím bychom se dostali do podobné pozice jako před dvěma lety, kdy jsme po podzimu měli na 15. místo náskok pouhého jednoho bodu. Tehdy to vyvolalo obrovský ohlas v médiích, dnes to už nikoho nepřekvapuje. Jasně je tak vidět, do jakého bahna se Slavia v posledních letech dostala.

Teď už k hodnocení hráčů, nejlepší známkou je 10, nejhorší 1.

Martin Berkovec - 3 - Ze začátku vychytal ve velké šanci Majtána, to bylo ale bohužel od Berkovce vše. Při první obdržené brance pustil míč smolně mezi nohama, nicméně je třeba přiznat, že střelec Ostravy pálil z velké blízkosti. Při druhém inkasovaném gólu už ale jednoznačně chyboval. Střela letěla do prostoru, který měl krýt on, Berkovec se ale hnul na druhou stranu směrem za zeď. Kromě toho mu vypadlo několik centrů, které měl jasně lapit. Trenér Rada ho na pozápasové tiskové konferenci zkritizoval ze všech hráčů nejvíc, zvláště za jeho přístup k zápasu.

Martin Dostál - 4 - Mnoho toho nepředvedl, na druhou stranu ale ani vyloženě nezklamal a byl lepší než druhý krajní bek Čonka. O sestavu si ale hráč širšího kádru musí říct jiným způsobem.

Martin Latka - 4 - I tahoun mužstva Latka ztratil na závěr podzimu formu. Při úvodní brance v naší síti fatálně zaváhal. Ve zbytku zápasu se snažil a patřil k lepším hráčům. Ve druhé půli nastoupil v útoku, byl vidět, ale do šance se nedostal. Je pravděpodobné, že šlo o Martinovu rozlučku, v zimě nejspíše přestoupí do zahraničí.

Martin Dobrotka - 4 - První celý zápas Dobrotky za Slavii. Nevedl si špatně a působil dobrým dojmem, s Berkovcem ale vyrobil chybu, po níž Dobrotka zřejmě fauloval hráče Ostravy v pokutovém území. Dá se očekávat, že pro jaro se stane základním kamenem naší obrany. 

Matúš Čonka - 3 - Špatný výkon. Čonka předvedl spoustu chyb, v rozehrávce si počínal velice špatně, několikrát doslova daroval soupeři míč. Ani jeho centry neměly potřebné parametry. Jeho podzimní výkony se dají hodnotit jako velké zklamání.

Milan Nitrianský - 2 - Po Hradci další příšerný výkon od Nitrianského. Na neobvyklém místě pravého záložníka si nevěděl rady. Dopředu mu to nešlo, vzadu nestíhal bránit. Po pauze byl přesunut na stopera, kde vyrobil zbytečný faul v nebezpečném prostoru, po němž padl druhý gól.

Ondřej Petrák - 4 - Patřil k lepším, přesto se i jeho páteční výkon dá hodnotit jako podprůměrný. V první půli vytvořil minelu, po níž se hnala Ostrava do přečíslení a sám před Berkovcem pálil Majtán.

Jaromír Zmrhal - 2 - Zmrhal zahrál otřesně, navíc poněkolikáté v řadě. Skoro jako by se bál míče a hrát nechtěl. Opakovaně kazil, povedené přihrávky z jeho strany byste spočítali na prstech jedné ruky. V základu nemá co dělat a to již pár měsíců.

Martin Juhar - 4 - Jeden z aktivnějších slávistů. Snažil se, byť z toho neplynulo nějaké zajímavější vyústění a ohrožení Bártovy svatyně. Jeho střídání bylo nepochopitelné, na hřišti se poflakovalo více hráčů, kteří hráli o dost hůř než Juhar.

Karol Kisel - 4 - Nebezpečně pálil ze standardky, dral se do zakončení po Latkově sklepnutí. Jeden z hráčů, co se alespoň snažil, kvalita však chybí.

Tomáš Mičola - 3 - Běhal, běhal, ale to je tak všechno, s míčem nepředvedl takřka nic a obrana Baníku s ním neměla problém. Navíc se zranil a v poločase musel vystřídat.

Štěpán Koreš - 3 - Podobně jako u Zmrhala další z Korešových slabých výkonů. Za poločas nevytvořil žádnou zajímavou příležitost, Radovu důvěru ale stále má.

Stanislav Vlček - 3 - Na hřišti dostal větší příležitost jen shodou nepříznivých okolností. S naším zmarem nedokázal nic udělat, i když se sluší uznat, že za to může i trenér, který ho poslal na pravý kraj zálohy a ne do útoku.

Tomáš Frejlach není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    AdJap     před 12 lety 24.11.2012 11:14 |  
    0 0

    Je to zoufalost. Čirá zoufalost. Víc k tomu není co říct. Těžko říct, jestli se z toho ještě někdy vyhrabeme, nebo nás bude čekat pád do 2. ligy. Dopadli jsme stejně jak Baník, který to musel minulej rok zaplatit, aby v GL zůstal.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Navyseals     před 12 lety 24.11.2012 11:41 |  
    0 0

    Nesouhlasím, Dostál byl otřesnej, Čonka naopak jako jedinej chtěl hrát. Juhar taky hroznej. Petrák byl minimálně na 5. Jinak v celku souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 24.11.2012 13:32 |  
      0 0

      Dostal byl podle me jeden ze tri nejlepsich slavistu na travniku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Navyseals     před 12 lety 24.11.2012 14:08 |  
        0 0

        To je věc názoru, podle mě byl na proplesknutí. Tvůj názor ti ovšem neberu. Včera to byl hnus od všech.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    PtakKuku     před 12 lety 24.11.2012 11:52 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím, jediné malé pozitivum zápasu byl dobrý výkon Dobrotky, který bude po odchodu Latky velice potřeba.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Barra     před 12 lety 24.11.2012 12:09 |  
      0 0

      Mýlím se, nebo chytly Dobrotku již kolem 70. minuty křeče? Podezřele se natahoval a držel si palce na nohách. Natrénováno by měl by mít dost, také přece něco v juniorce odehrál.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        PtakKuku     před 12 lety 24.11.2012 12:20 |  
        0 0

        Nemýlíte se, zjevně skutečně ještě není dobře připravený, o to víc potěšující byl jeho výkon. Doufám, že absolvuje v celku zimní přípravu a pak už ho snad křeče chytat nebudou :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 12:14 |  
    0 0

    Já mám jiný názor na známkování u Čonky ,který byl podle mě lepší než Juhar .Tam bych známky otočil a Mičolovi bych snad ani žádnou známku nedával,protože tam snad ani včera nebyl.Myslím si ,že teď napíšu něco s čím bude tady souhlasit snad každý určitě ty,kteří jsme srdcem Slávisti. Vážení pánové i dámo styďte se všichni co s tou SLÁVIÍ děláte.A ještě dovětek k trenérovi:Pane Rado já vím peníze(určitě slušné) jsou peníze ,ale snažně Vás prosím nepokračujte dále.Včera jsem se přesvědčil, že zde nic nedokážete akorát nám zkur..te ne Vaši ,ale NAŠI SLÁVII.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      smolda21     před 12 lety 24.11.2012 13:13 |  
      0 0

      v zimě můžeme ohodnotit pana Radu a celé vedení, jak se k tomuto stavu postaví(přestupy?jaké?odchody?... I když pan Rada podle rozhovoru pro idnes je přesvědčen o posílení útoku a obrany(určitě odejde latka), ze mame adekvátní jen zálohu, omyl, můj názor je, že práve záloha je totálně v prdeli, protože si nevytvoříme ani šanci, ja vám řikám, kdyby byl jen jeden trochu lepší hráč, ale chce to tři :D, např. Skácel, tak by i neútočník Škoda dal o 6 golu více, můj názor, nadruhou stranu lepší útočník by je dal i tak, ale máme na něj???a těžko říct, kdo ohledně příchody a odchodů kompetence, já to tedy nevim

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        smolda21     před 12 lety 24.11.2012 13:17 |  
        0 0

        velmi se těším na zimu, Rado kdyby si byl chlap, tak odejdeš nebo nás musíš přez zimu přesvědčit, že máš navíc jak na Teplice, zatím si to neukázal. v ničem, spíš naopak a ty si Aleši už vyndej hlavu z prdele, jestli tomu nerozumíš, tak nemáš mít ve vedení takový amatéry, jinak se nikdy nikam nepohnem, pokud to máš jen na prání pěněz, tak se na to vyser a prodej to, nejsi slavista, kdyby si byl, půlka zaměstnanců je v prdeli

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 14:06 |  
          0 0

          To máte pravdu,že nejzákladnější je tvořivá záloha a tu my bohužel nemáme . My ale bohužel nemáme žádnou herní koncepci .Naše hra je založena na náhodu.Připadá mi to tak,že je to jak na vesnici.Přijde tak akorát 13-14 kluků 10 se jich už svléká na chodbě protože vědí ,že stejně nastoupí ať už v obraně nebo v záloze nebo v útoku a posledního tam kapitán(u nás asi trenér)postaví podle toho jestli mu před zápasem zaplatil útratu v hospodě.To je bohužel dnešní Slávie pod vedením multiametéra Rady a celého vedení.Já jsem po včerejšku pozbyl veškerou trpělivost vůči Radovi a jsem nyní jednoznačně pro přešení okamžitého vyhazovu i za cenu finanční ztráty.Poslední kapkou byla ta jeho tiskovka , kde všechno svádí na druhé jen on sám je bez viny.To je ta nejhorší vlastnost trenéra , která vede k sebezáhubě , ale v naší situaci bohužel k záhubě Slávie.Ještě bych zde chtěl uvézt jeden postřeh. Já už tady kdysi jednou upozorňoval na negativní vliv více cizinců z jednoho státu v mužstvu.Včera( a to ještě jeden byl zraněný a druhý po katastrofálních výkonech nehrál ) byli v základu celkem 4 slováci. Jaké výkony předvedli je věc druhá,ale já se nemůžu zbavit dojmu, že je ve Slávii více skupinek ,které netáhnou společně.Pro mě je nyní nejpodstatnější výměna trenéra,rozprášení slovenské enklávy(Cicman,Juhar ) a okysličení kádru nejen hráčema z tuzemska a ze Slovenska (většina stejně průměr a podprůměr).

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Kactus     před 12 lety 24.11.2012 14:16 |  
            0 0

            dyt si vzpomen kdyz trenoval repre, on za nic nikdy nemohl - to vzdy hraci, neprejici fanousci nebo dokonce lepsi souper. bla bla. sebereflexe nula.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 14:32 |  
              0 0

              Památná Radova věta: Národ to chtěl(2 útočníci)

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 14:09 |  
        0 0

        Právě proto,že tomu nerozumí tak tam má ty amatéry viz.Rada,Držmíšek,Nouzová aspol.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 14:42 |  
          0 0

          Omlouvám se Nouzáková

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 25.11.2012 16:44 |  
            0 0

            Twl co má Nouzáková společnéhp s výkony těch nekopů.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 14:16 |  
    0 0

    v zimě musí určitě přijít jeden kvalitní stoper (vyšší postavy, hlavičkář) k Dobrotkovi, dá se očekávat že Latka odejde. Pak by měl přijít jeden zkušený, kreativní střední záložník místo Zmrhala, který podle mě na to ještě není připravený a jeho poslední výkony jsou žalostné. No a na závěr musí na 100% přijít útočník, kvalitní útočník, tuším že Filip Šebo má smlouvu ve Slovanu do konce roku. Skácel podepsal v Dundee tuším taky jen taky jen do konce roku. To si myslím že by byl kvalitní útok Šebo a Skácel.

    Do áčka by se měl postupně zapracovávat Mikula na pozici pravého beka (konkurence Nitrianskému), dále pak Šimeček coby kreativní a gólový střední záložník a určitě jeden z dvojce Kolařík, Čepelák. Možná ještě Bazal nebo Hrubý ale tomu moc nevěřím. Gólový útočník, který by nás vytrhl v Juniorce není. Liška má šanci taky minimální.

    Z hostování se nám vrátí Vyhnal z Bohemky, ale hráč který ve 2. lize odehrál 268 minut a dal tři góly nám taky moc nepomůže.

    Pokud má Rada něco proti Hurkovi, tak bych ho radši poslal někam na hostování, nejlépe do první ligy. Ale vzhledem k našemu postavení v tabulce mě nenapadá vhodný tým. Spíš bych to viděl na nějaký tým ve 2. lize, který má ambice na postup. Bohemka nebo Žižkov.

    Zbavit by jsme se měli hráčů, kteří kvalitou nepřesahují hráče juniorky, tzn. Dostál, Zoran, Frejlach, Cicman.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 14:18 |  
      0 0

      jo a taky si myslím že nám chybí Vošahlík.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 14:31 |  
      0 0

      To je sice hezké koho bysme si my přáli koupit a kdo by měl dostat šanci z juniorky a z dorostu,ale já věřím Alanorovým slovům, kdy po tiskovce s Radou ,Rada sdělil, že byl na juniorce 4x slovy čtyřikrát a že má jiné hráče , kterým důvěřuje a tím pádem nějaké větší zkoušení v A mužstvu asi nepřipadá v úvahu.Ten hlavní problém je Rada.Nevěřím, že tenhle voják alibista-amatér něco se Slávií dokáže .Naopak to v poslední době vypadá na úplný rozvrácení vztahů uvnitř kabiny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 14:36 |  
        0 0

        Alanore prosím tě docela by mě zajímalo kteří manažéři zastupují naše hráče.Nemohl by jsi to nějak zjistit?Třeba by to něco ukázalo o té důvěře Rady k jistým hráčům.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 24.11.2012 14:55 |  
          0 0

          V hráčských agentech se po pravdě vůbec neorientuji, ale nepochybuji, že pan Jiří má v rukávu hned několik zajímavých teorií. :)

          Co se týče Rady a juniorky, tak já jsem se proti němu v tomto směru dost ostře vyhradil a podal jsem to tak, že jsem ho tam právě neviděl (tady bych dodal, aby nedošlo k nějakým spekulacím, že na juniorku nechodím pravidelně, ale mám dobré info od lidí, co chodí). On se vykrucoval a řekl, že tam byl 4x, což mu přijde dost. Takže tam buď byla maximálně 4x a to ještě většinou někde schovaný, nebo tam ani tolikrát nebyl a řekl to jen, aby před novináři nemusel kapitulovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Alanor (admin)     před 12 lety 24.11.2012 14:58 |  
            0 0

            Ale já jsem se ozval hlavně, abych na tyto hráče upozornil a Radovi došlo, že staví stále stejně marné hráče. Doufám, že není tak zabedněný, a že dá mladým v přípravě šanci. Neříkám, že budou jistě válet. Když ne, tak je v pořádku, že za áčko hrát nebudou, ale tu šanci prostě za takovéto situace dostat musí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 15:26 |  
            0 0

            Děkuji. Já si myslím, že na to sere. Má svých pár oblíbenců a nějaká juniorka mu je u prdele.Jenom mám strach, že to je moc špatné pro motivaci těch kluků a pak dochází k tomu,že brzy utíkají(když nejsou prodaný z nutnosti) a mnohde jsou v nových působištích oporamy.Já jsem Radu celý podzim toleroval asi tam nějaký řád zavedl, hráči k němu mají větší respekt než k Psotkovi ,ale výkony týmu jsou zaufalý a nevidím sebemenší progres.Přeci když něco dělám a neustále mi to nejde tak se snažím něco změnit,ale on trvá stále na své hře na náhodu a staví stále stejné hráče.Hráči se asi bojí něco udělat a tím sráží jejich výkony a naopak udělají více chyb.Nemluvě o tom, že spolu ani mezi sebou moc nekomunikují ,jejich vztahy nejspíš budou narušeny s tím , že hráči na lavičce nemají takřka šanci se dostat do základu ,hrají pořád jedni a ti samí i když výkonostně na to třeba nemají(Juhar,v poslední době Kisel,Zmrhal)) ,pravidelně nastupuje 4-6 slováků, kteří coby cizinci měli být minimálně vyrovnaní hráči ,ale spíše tahouny.To kromě Čontofalského a prvních pár kol Kisela se nedá říci o žádném dalším.A další rušivé faktory tam mohou být i například v asistentech(ambice,nebo nespolupráce).Opravdu já vidím jedinou možnost ve výměně trenéra než bude pozdě.A věřím tomu,že mi po 5 jarních kolech až budeme 15 a bude se teprve Rada měnit tady dáte za pravdu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              Alanor (admin)     před 12 lety 24.11.2012 15:30 |  
              0 0

              Ohledně vyhazovu ti nevím. Rada není trenér pro budoucnost. Na druhou stranu ale koho bys dal na jeho místo?

              Ale v podstatě mi přijde zbytečné o tom spekulovat, on má důvěru a vyhozen nebude. Na tiskovce už mluvil i o zimní přípravě.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 16:01 |  
                0 0

                Já jsem realista a vím, že ho nevyhodí,ale svůj názor a myslím si ,že většiny z nás jsem si musel říci.Ale kdyby náhodou k tomu došlo tak si myslím ,že to co on předvádí by odtrénoval kdejaký trenér i z 2. nebo 3.ligy nebo je hodně asistentů , kteří by si už chtěli zkusit ligu (hlavně ne takový alibista jako byl Vrabec) a mezi dobré trenéry , kteří jsou teď volní(alespoň si myslím) patří např. Koubek.Všichni tady před rokem nadávali(tělocvikář) na Petrouše,ale on s těma ještě horšíma hráčema a ještě bez peněz dokázal hrát slušný fotbal trofám si říci lepší než polovina odehraných zápasů pod vedením Rady.Třeba já bych se klidně nebál nějaké spolupráce i jako hlavního trenéra Czaplára. Já vím, že jeho jméno je jak červený ručník na býka,ale on má moderní fotbalové myšlení určitě by mužstvu neordinoval takový pomalý zastaralý fotbal jako Rada.A k tomu se ještě neustále vzdělává což u pana Rady nehrozí.Mezi lidma je však braný jako teoretik a hotovo.

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  Alanor (admin)     před 12 lety 24.11.2012 16:05 |  
                  0 0

                  Koubek je zajímavé jméno, ale z Boleslavi i Ostravy musel odejít proto, že nezvládl hráče. Bojím se, že tady by na tom s našimi primadonami nebyl lépe.

                  Petrouše uznávám za to, co teď odvádí a za to jaro. Ale minulý podzim se hrál stejně příšerný fotbal jako teď a on si také naprosto nevěděl s týmem rady. Třeba ale vyspěl a teď by to bylo jiné.

                  Jak se jinak shodneme, tak Csaplára považuji za imbecila. Řečník, který ještě často žvaní nesmysly, co fotbalu nerozumí a nemá úspěchy. To je můj názor na něj.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 16:34 |  
                    0 0

                    To o tom Koubkovi už jsem to nenapsal,protože vždycky to rozvedu a je z toho román .V M.B. ho nechtěli hráči protože se s nima nesral.Vyžadoval po nich asi to co se má vyžadovat od profíků.Ale vzpomeň si na Jarolíma . Ten svým stylem bič a jen bič tu měl úspěch .Ale tam ta vzpoura přišla od starších hráčů.Johana si dával vlastňáky a teď najednou proutkem mávnutím je nejlepší na place.U Petrouš je pravda , že na podzim začínal být bezradný,ale já spíš myslel to záchranářské jaro a o ty 2 roky u juniorky je o něco zkušenější.U Czaplára se asi neshodneme.Nevím ,já si vzpomínám,když přišel do Slávie tak hráli vcelku dobrý fotbal . Bohužel ale se špatnýma výsledkama.Ale to už je pár let.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    bongor     před 12 lety 24.11.2012 21:32 |  
                    0 0

                    Csaplár byl určitě nejhorší trenér,co jsme měli hodně let dozadu.Je to kecálek a teoretik typu Hřebíka,ale nemá na něj ani náhodou.
                    Koubek-toho nějak neregistruju.Pro nás je nadějí KJ,jestli ovšem se už se zbavil svého velikášství,o čemž pochybuju.Ale jinak bychom určitě nikdy neslyšeli,že někoho nezvládl,spíš naopak,utíkaly by slabší povahy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      klimi     před 12 lety 24.11.2012 15:28 |  
      0 0

      Pokud Vyhnal opravdu odehrál v druhé lize 268 minut, tj tři zápasy, a dal v nich tři góly, tak to je právě neskutečná produktivita!

  6. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    KarelDvorak     před 12 lety 24.11.2012 15:27 |  
    0 0

    Pane trenére Rado, Váš přístup k fotbalu, Vaše sestaveni základní jedenáctky, Vaše neochota si přiznat, že jste jasný spoluviník blamáže předváděné hry, Slavii posouvá do fotbalového pekla. Copak to nevidíte? Průměrná obrana, podprůměrná záloha ( Zmrhal - divize) a kde je útok ? Vy tam nepostavíte a ani nezkusíte jíne hráče. Jestli je pravda, že jste řekl, že nezkusíte nikoho z juniorky, jste malý zlý a zamindrákovaný trenér, který dávno už nemá co dát fotbalu. Podle Vašeho chování jste zamrzl před dvaceti lety. S vámi je jasný sestup a Vaše hra na náhodu je strašná a je mi Vás upřímně líto. Vezměte si příklad z Di Mattea, na nic se nevymlouval, přiznal že za porážky Chelsea nese plnou zodpovědnost a odešel, byl odvolán se vztyčenou hlavou. Což se o Vás rozhodně říci nedá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.11.2012 15:33 |  
      0 0

      Pozor, Rada neřekl, že nezkusí hráče z juniorky! Když jsem mu řekl, že tam nechodí a že ty hráče přehlíží, tak řekl, že tam byl 4x a že o nich ví. Že jejich čas přijde, ale že on si vybral jiné hráče, kterým věří. A taky řekl, že nastupuje dost mladých.

      Zas bych nechtěl, aby se Radovi vkládalo do úst něco, co neřekl. Já doufám, že s tou Ostravou (i s mým popostrčením) prozřel a těm klukům dá v zimě šanci. Jestli ji chytnou, je již na nich.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        vlchan     před 12 lety 24.11.2012 17:46 |  
        0 0

        Rada neprozřel a neprozrě. Říci, že jsme prohráli po dvou individuálních chybách, může jenom idiot! Prohráli jsme proto, protože naše hra je stále horší a horší bez zájmu o výhru a to hlavně ze strany trenéra. Rozčilování a mávání rukama z nikoho trenéra nedělá. To i ten Straka byl lepší.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Khadgar     před 12 lety 24.11.2012 16:21 |  
    0 0

    Nepropustitelný slabý trenér, nepropustitelní slabí hráči s vysokými smlouvami (LJ, Frejlach, Cicman, Kisel, Škoda), neschopný sportovní úsek. To je zase situace...

    Zmrhala bych nezatracoval. Měl by se vyhrát vedle starších a zkušenějších, ne to celé táhnout. Juhar hrál ze začátku podzimu solidně, nevím proč mu to teď nejde. Čonka před zraněním ukázal slušný potenciál. Špatní hráči to rozhodně nejsou. Určitě není jenom jejich chyba, že teď hrají tak špatně. Takhle může zahrát jeden nebo dva hráči z týmu, ne všichni. Jinak to je systémová chyba a problém leží jinde.

    Jak už někteří zmínili, v lize jsou týmy s horším kádrem, a přesto hrají lépe. Prostě jako kdyby se po derby začaly naplno projevovat všechny nešvary, které předtím tak nějak procházely. Rada svaluje vinu na individuální chyby, ale nebýt těch chyb, tak to včera dopadlo 0:0. Vždyť jsme neměli žádnou šanci. To chce hrát na bezgólový remízy?

    Razantní změna (majitel, trenér, více posil) nejspíš nenastane, a tak mám obavu, že na jaře to bude naprostá tragédie... Jediným pozitivem je, že Dobrotka včera až na ten kiks s malou domů ukázal potenciál.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 16:22 |  
    0 0

    Zápas jsem neviděl, měl jsem na práci něco jiného, asi jsem o nic podstatného ale nepřišel (krom Standy, pochopitelně).
    Nezbývá než doufat, že Rada prozře, budou hrát "plejeři" s formou a nakonec skončíme aspoň v polovině tabulky. Hráče máme - podle mého subjektivního dojmu, tak cca na 5. místo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 16:38 |  
      0 0

      Trenéra na 80 léta minulého století

  9. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    eomer (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 18:47 |  
    0 0

    Strakovi se vyčítal ( mimo rumunské minulosti) nulový systém s nakopávanými balony. U Rady je to totéž. Mluví se o tom, že od derby jdeme dolů, ale vždyť i derby byla holomajzna, tehdy aspoň bojovali a podařilo se remízový zápas vyhrát, což byla vždy výsada rumunů. Je to o hlavě. Dle mého to v kabině skřípe. Draze kupovaný Rada bude zatím nedotknutelný. Nikdo lepší stejně není k mání. Potřebujeme posílit- to je bez debat, ale kde vzít kvalitu a nekrást. Posílit je třeba i rozpočet. Hlavní partner stále v nedohlednu. Nová vlna ekonomické krize za dveřmi + kurupční aféry tomu také nepomáhají. O majitelích nemluvě. Potenciálním hráčům ( nejen z ciziny) už není co nabídnout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      bongor     před 12 lety 24.11.2012 21:44 |  
      0 0

      Výsada rumunů vyhrávat remízové zápasy vedla k jejich četným divným titulům.Tím se vyhrávají zápasy i tituly, nenápadnou prací
      zpřízněných arbitrů.A derby bylo ještě před kouzelnou taškou,píš-´talové nevěděli na čem vlastně jsou,jestli velí Dáša,nebo kdo vlastně.Tak nepřipískávali a takjsme ho zcela náhodou vyhráli my.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        slaviator     před 12 lety 24.11.2012 22:30 |  
        0 0

        nebylo derby už po tý tašce?

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          eomer (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 22:39 |  
          0 0

          Bylo, ale princip je správný.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            bongor     před 12 lety 24.11.2012 23:25 |  
            0 0

            No vidíš jak jsem blbej.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    dArtagnan     před 12 lety 24.11.2012 19:15 |  
    0 0

    Tak alespoň teď máme nějaký čas od té ostudy pokoj, tedy než zase začne vedení představovat další "posily". Pozitivní je, že Řebíček teď mlátí hlavou o zeď kvůli dalším milionům vyhozeným do kanálu, tentokrát za trilobita Radu. Negativní je, že se mu v té makovici stejně nerozsvítí a nechá nás vyžrat si jeho blbost až do dna. Kdysi tu byl hezký odpočet, do kdy platí Strakova smlouva, teď by se hodil podobný: kolik milionů musí ještě Řebíček vyházet z okna, než bude na mizině a prodá Slavii. Volat po odvolání Rady nemá smysl, podle Řebíčkovy koncepce je stejně dalším na řadě Pešice. http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/5674-kdo-by-mel-vest-slavii-predstaveni-kandidatu

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 19:47 |  
      0 0

      A byli by další Kotrba,Tobiáš,Jarůšek,Ščasný,Petržela,Uhrín st.,Uhrín ml. atd.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        dArtagnan     před 12 lety 24.11.2012 19:54 |  
        0 0

        Mými černými koňmi jsou pánové Robert Žák a Horst Siegl. Je jen otázkou času, kdy se potkají s Řebíčkem v baru. Jeden může třeba dělat trenéra a druhý sportovního manažera. Rada může za svých 400000 měsíčně (nebo kolik to bere) v Edenu podávat balony a čistit záchody.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          slaviator     před 12 lety 24.11.2012 21:41 |  
          0 0

          jestli chceme sestoupit, Žák je ideální volba. Jestli se chceme zachránit, beru Tobiáše s Kotrbou jako sportovním manažerem :-DD

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      bongor     před 12 lety 24.11.2012 21:37 |  
      0 0

      Ten bude těžko mlátit hlavou o zeď.Radu si vybral sám,určitě spolu chodili v Teplákách na tenis a na golf a tam se dohodli.AŘ fotbalu rozumí velmi málo,ani se tím nikdy nechlubil.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 20:35 |  
    0 0

    koukám na tu tiskovku s Radou :D to je prdel hoši. Prej Mičola je jinej typ hráče než Standa Škoda :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Barra     před 12 lety 24.11.2012 20:38 |  
      0 0

      Když to celý týden bylo Standa sem, Standa tam, tak se nediv...

  12. Paradox

    Petr9608     před 12 lety 25.11.2012 02:12 |  
    0 0

    Kdyby nás Standa Vlček nedostal do LM, byli bysme dneska již 3. sezonu u dna tabulky? Jsem přesvědčen, že ne. Neměli bysme 200 nebo kolik mega navíc a tudíž bysme museli fungovat skromněji...

    Ještě něco - Byli jsme skutetčně kolem těch sezon 2007/08 a 2008/09 tak silní? Nebylo to HLAVNĚ o tom, že ostatní byli slabí? Byla Slavia 2007-9 na úrovni dnešní Plzně?

    Kolik bylo v Evropě skutečně slušně odehraných zápasů? Za 210 minut jsme nebyli schopni vstřelit gól Žilině. Nafilmovaná penalta v Amstru. Ostudný výprask na Emirates stadium (Plzeň na San Siru 0:2 - ano, neystřelila, ale navždy každý uvidí u ARS-SLA 7:0 a u BAR-PLZ 2:0, navíc Arsenal snad ani před 5 lety nedosahoval kvalit loňské Barcy..), proti Seville jsme si 2x ani neškrtli (teda hlavně doma), rok na to jsme neměi šanci s Fiorentinou, holomajzna s Vasluií, holomajzna v Žilině. Lidi, my jsme fakt v našem tzv. "snovém" podzimu 2008 (vyjma závěrečného zápasu na Ajaxu) dali v sedmi pohárových zápasech jeden gól ze standartky (ve Vaslui / Piatre-Neamt)?!

    To už snad raději o rok později. Blamáž s Tiraspolem, v lize už to šlo do haiselu, ale aspoň tam byla jasná výhra nad CZB, zajímavé zápasy s Valencií a ukradená výhra proti Janovu.

    Tak se pomodlit....
    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-evropska-liga/168695/pomsta-po-peti-letech-slavia-rozstrilela-tiraspol.html

    • Re: Paradox

      Borris     před 12 lety 25.11.2012 03:23 |  
      0 0

      Já vím jedno. Že kdyby ty prasata ve vedení v čele s Rosenem Slávku uplně nezničili a KJ nezačal blbnout, tak jsme měli nevídaně našlápnuto k tomu, aby jsme několik let bezkonkurenčně vládli českému fotbalu a o žádné Plzni by se dnes možná ani nemluvilo. Hráli jsme parádní fotbal za který jsme v tisku pravidelně sklízeli pochvalu ( pamatuju si z tehdejší doby obzvláště větu ze sportu "Slavia hraje fotbal o kterém se Spartě může jen zdát" ) hráči do Slávky chtěli chodit protože jsme v té době byli ta nejlepší adresa u nás a do Edenu pravidelně chodili návštěvy přesahující 10 000 lidí.

      Žilina tehdy předváděla typický vrbovský fotbal a nebyla ždáná ostuda že jsme je udolali až na penalty. Postup přes Ajax pak byl absolutně zasloužený. Penalta na Jandu byla odpískaná naprosto po právu. Tím spíš po tom, co chvilku předtím předvedl na druhé straně simulant z povolání Suaréz. A doma Ajax popravil famózní Standa v bráně s čarodějem. V lize mistrů jsme zanechali zhruba stejný dojem jako loni Plzeň. Jasný je tam ten černý puntík v podobě výprasku na Arsenalu. Ale doma jsme s nimi uhráli bod a s trochou štěstí mohli i vyhrát ( Šenkyho samostatný únik na Almuniu ). Stejně jako u plzeňské skupiny Milán a Barca, byli i u naší dva mančafty které prakticky měli celkem jasné vyhlídky na postup. Sevilla a Arsenal, které v té době byli na vrcholu. A my se Steauou jsme si to měli rozdat o třetí flek, tak jako Plzeň loni s Borisovem. A stejně jako Plzeň jsme z tohodle minisouboje vytřískali 4 body a celkově 5 což rozhodlo o našem třetím fleku stejně jako u Plzně. A uplně jsi vynechal náš dvojzápas s Tottenhamem. Kdy jsme doma sice nic moc nepředvedli a prohráli 1:2. Ale na White Hart Lane jsme remizovali 1:1 a Tottenham jsme v druhé půli nevídaně tlačili a mocně jsme šturmovali za gólem znamenajícím prodloužení. Ten sice nepadl ale uznání jsme tenkrát sklidili i v anglickém tisku který je jinak znám svojí nekompromisností.

      O rok později už se nám sice pohárová jízda tolik nevyvedla ale další rok na to to bylo už o něčem jiném. Když pominu ten nešťastný Tiraspol, tak 3:0 s Bělehradem, 1:1 a 2:2 s Valencií s Albou, Villou a Matou v sestavě. A obzvláště domácí zápas, kdy jsme i v deseti bez vyloučeného Šenkyho dokázali vyrovnat z 2:0 na 2:2 byl parádní. A i domácí zápas Janovem byl pěkný a měli jsme ho vyhrát. Takže naše tehdejší pohárová vystoupení podle mě nejsou o nic horší než ty plzeňské. Plzeň má navíc tu výhodu, že ve vedení nemá takové hovada jako byl tehdy Rosen a spol. a navíc se z našeho příkladu mohla poučit, jak se nemá chovat v případě takových úspěchů. A že to chce dál pokoru. A tak je moc dobře že se jim nestane to co nám. My teď bohužel jen můžeme na zmiňovaná období jen vzpomínat a doufat že se co nejdříve aspoň vyškrábeme zpět blíže špičce. Protože to co se ve Slávce děje teď, to je doslova na kulku pro ty kteří to mají na svědomí. Každý ví o koho jde.

      • Re: Paradox

        Petr9608     před 12 lety 25.11.2012 17:34 |  
        0 0

        Tak ale řekl bych, že síly Sparty z před deseti let jsme asi nedosahovali.

        A kdybysme se Žilinou nedali ty pencle (jenž jsou vždy tak trochu loterií, byť tedy můžem připustit, že jsme třeba měli lepšího gómana apod..), tak by se tu nadávalo, že "co chceme, když nějakym čobolum nedáme za dva zápasy ani gol"

        Přecijen se mi zdála loni Plzeň více suverénní. Ona ty soupeře (Rosenborg, FC Kodaň) přejela, u nás ten faktor štěstěny byl větší...

        A co se týče jara, tak ona toho prodloužení skutečně dosáhla...

        Ale samozřejmě - je to ošidné to porovnávat v různém časovém období.

        Ještě k domácí lize - Neschopnost Sparty nám k oboum titulum velmi pomohla...

        Vlastně sparťanská nechopnost v roce 2008 dost možná zachránila Jarolíma.

        Podělal to i o rok předtim. Ano, 4 body náskoku po 21 kolech nebylo úplně tolik, ale i tak. Teď s hrůzou koukám, že tým hrající o tiul udělal mezi 22. a 27. kolem 3 body za tři plichty!!! Rudoch udělal tehdy o 10 bodů více než my!!!

        A další rok jsme skutečně mohli děkovat tomu velkému náskoku. Po 22. kole jsme měli 12 bodů náskoku, po 26. kole se to smrsklo na pět bodů...

        Na jaře to skutečně za Carlose lepilo....

        Víte, jaký byl bodový rozdíl mezi jary 2008 a 2009 vs. 2011?

        JEDEN BOD!!!

        • Re: Paradox

          Petr9608     před 12 lety 25.11.2012 17:36 |  
          0 0

          "Podělal to i o rok předtim" - 2006/07

          " další rok jsme skutečně mohli..." - 2008/09

        • Re: Paradox

          Borris     před 12 lety 25.11.2012 22:06 |  
          0 0

          Podívej já vím že seš rozčarovaný z té současné bídy a díky tomu už máš pochybnosti i o tom, co bylo ve Slávce dříve pozitivní a fungovalo. To je něco podobnýho jak kdyby ti baba po třech letech spokojeného vztahu zahnula, ten vztah se vám kvůli tomu zhroutil a ty bys v důsledku té jedné nevěry měl utkvělé přesvědčení, že ti zanášela i celé ty tři roky vztahu kdy jste byli šťastní. Tak takhle nějak ty teď nahlížíš na naše předešlé úspěchy.

          Ty máš pořád tendence nás porovnávat s nějakýma týmama z jiných let a pořád tam máš samé "kdyby". Kdyby dědek neměl ptáka, byl by bába! Víš jak to je ne? Prostě jsme v letech 07-09 vládli a všichni nám koukali na záda! Tečka! Co dál řešíš prosimtě? Je uplně šumák kdo měl menší nebo větší faktor štěstěny, nebo kdo si počínal s větším přehledem. Na to se už historie neptá. Ta si pamatuje jedině vítěze a ty úspěšné.

          My jsme třeba z té doby vytěžili dva tituly a Plzeň zatím jen jeden, když už chceš porovnávat. Myslíš že třeba rumuni si dělali nějakou těžkou hlavu z toho, že jsme jim v sezoně 06-07 titul přihráli jak na zlatém podnose? Kdepááák. Ty se nám ještě šklebily jak jsme to posrali a ten titul je těšil o to víc. No a sezonu na to se to otočilo a smát jsme se mohli my jim tentokrát :-) a už vůbec nemá žádnou cenu propočítávat, kdo kolik měl nebo ztratil bodů v té a té sezoně a v jaké části té sezony. HO-VA-DI-NA :-) já si třeba v současných našich sračkách sem tam otevřu knížku "Červenobílá bojová síla", zalistuju si v ní a vůbec neřeším, jestli jsme v té době titul udělali s 20 bodovým náskokem a nebo jednobodovým :-)

    • Re: Paradox

      no-nick     před 12 lety 25.11.2012 09:10 |  
      0 0

      Naprosty souhlas s Borrisem. Nechci být zly, ale tohle není první prispevek Petra,nad kterým kroutim hlavou.

    • Re: Paradox

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 25.11.2012 11:24 |  
      0 0

      Ano, 2007-09 jsme silní byli, nicméně porovnávat jakékoliv dva týmy (navíc v jiném čase) je ošidné.

      • Re: Paradox

        Borris     před 12 lety 25.11.2012 13:25 |  
        0 0

        jo máš recht. Já chtěl akorát Petrovi zaargumentovat, že jsme v tom období opravdu byli hodně silní!

    • Re: Paradox

      jarodo57     před 12 lety 25.11.2012 14:44 |  
      0 0

      To snad nemyslíš vážně?

      • Re: Paradox

        jarodo57     před 12 lety 25.11.2012 14:45 |  
        0 0

        To platilo pro Petra 9608

        • Re: Paradox

          bongor     před 12 lety 25.11.2012 21:08 |  
          0 0

          Asi to vážně myslí.A já k tomu přidám:Kdyby se nenarodil Franta Veselý,tak jsme neporazili Holandsko na mistrovství Evropy.K tomu stačilo,aby jiná spermijka předeběhla tu Fandovu/promiň Fando,víš jak to myslím/ a narodil by se třeba nekopa.Bože můj..............

  13. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 25.11.2012 23:23 |  
    0 0

    Malá suvka nechtěný Pospěch v Dukle 5 gólů za 15 zápasů, ve kterých v základu, ale odehrál snad jen 1/3. Naproti tomu sniper Škoda 15 zápasů/ 3 góly, pokaždé v základu a téměř všechny minuty, ikdyž je Pospěch problémový ve Slavii by byl platným hráčem ve vápně, ale trenér to asi vidí jinak!!aspoň, že vyhrávají hokejisté, díky Růžo!!a že rudoši nedokázali vyhrát na poslední Příbrami(že by rozhodčí nepomohli?), jsem zvědavý na to zemětřesení v kabině během zimy.