Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Baník Ostrava 0:2

Slávisté prohráli i počtvrté v řadě, tentokráte doma v té době se 14. týmem tabulky Baníkem Ostrava 2:0, když dostali oba góly ze standardních situací. Předvedli navíc ostudný výkon, když za celý zápas nevystřelili pořádně na bránu. Samotná rozlučka se Standou Vlčkem tak probíhala v pochmurné náladě.

Slavia - Baník 0:2 (0:1)

Branky: 42. Kaprálik, 77. Zeher

Sestava: Berkovec - Dostál, Latka, Dobrotka, Čonka - Nitrianský, Petrák, Zmrhal, Juhar (64. Vlček) - Kisel (77. Frejlach) - Mičola (46. Koreš)

Slavia nastoupila do zápasu s Mičolou v útoku, který tak nahradil vykartovaného Škodu. Na jeho místo se posunul z obrany Nitrianský, kterého pro změnu zastoupil Dostál. Svůj debut v základu si také prožil díky karetnímu trestu Hubáčka Martin Dobrotka. Lukáš Jarolím pak zůstal jen na lavičce náhradníků. Před zápasem také proběhla prvotní rozlučka s hráčskou legendou Stanislavem Vlčkem. Na velkoplošných obrazovkách běžely mimojiné jeho góly proti Ajaxu, pohlabopřát mu přišel i Vladimír Šmicer či Petra Kvitová. Od prezidenta klubu Aleše Řebíčka pak obdržel pamětní prsten a dres.


V mrazivém listopadovém počasí pak konečně začalo utkání, které od začátku provázela dobrá atmosféra od obou fanouškovských táborů. Pokud byli čeští fanoušci navyklí, že týmy Martina Pulpita hrají spíše ''italským stylem'' se zataženou obranou, tak v úvodu zápasu to neplatilo. Baník se snažil vysouvat presink a zobtížňovat rozehrávku slávistickým stoperům. Po pár minutách ale došlo k očekávanému scénaři a slávisté drželi po většinu času balón. K ničemu to však nevedlo. První vzruch tak přinesla až hlavičk a Petráka po rohovém kopu, která šla však zhruba metr vedle. Úvodní velkou šanci v utkání si možná trochu překvapivě připsali hosté, když se po brejkové situaci dostal do vyložené pozice Majtán, ale Berkovec zůstal stát a skvěle zasáhl proti jeho střele pod břevno. O pár desítek vteřin později pak měli slávisté k dispozici přímý kop ze zajímavé pozice u rohu pokutového území, Kiselova střela se však nevešla mezi tři tyče. Zápas jinak dával vinou své neatraktivnosti příležitost divákům na stadionu spočítat hvězdy na obloze. Slavia se sice dostávala k centrovaným míčům, ale nepřišel ani jeden, ze kterého by se dala ohrozit Bártova brána. Tribuna Sever si mezitím připravila pěknou choregrafii pro Standu Vlčka. Po dlouhé chvíli pak také konečně přišla střela na bránu, vyslal ji Kisel z asi 20 metrů, ale měla spíše propagační parametry. O pět minut později se konečně rýsovala zajímavá příležitost i pro sešívané. Po pěkné kombinaci poslal z prvního doteku Kisel Juhara, který si předkopl míč, ale nedokázal dostatečně utéct vracejícímu se obránci, a ten mu tak dokázal zblokovat centr mířící na Mičolu. Baníkovci, když už se tedy dostali na polovinu Slavie, hrozili především z centrovaných míčů, se kterými měl často velké problémy Berkovec. Po jednom z nich se pak dostal ke střele Kaprálik, který dokázal míč propasírovat mezi nohy slávistického gólmana a otevřel tak skóre.

Ve druhé půli nahradil zraněného Mičolu Koreš, který se postavil na svoje obvyklé místo z posledních zápasů na pravém záložníkovi, z něhož se na stopera posunul Nitrianský a hrotovým útočníkem se tak mohl stát Martin Latka. A právě on připravil hned po pár sekundách velkou šanci, když hlavou přiťukl na malé vápno Kiselovi, který však z těžké pozice nedokázal levou nohou vystřelit ani důrazně, ani přesně. Po nadějném začátku ze slávistické strany se ale vše vrátilo do kolejí vyjetých v první půli. Byl to pak Baník, který byl blízko ke druhé brance. To když Dobrotka poslal malou domů Berkovcovi v situaci, kdy se za ním zapomněl baníkovský hráč. Berkovec ho pak jen dokázal nastřelit a modlit se, aby míč vracející se za jeho záda neskončil v síti, naštěstí se modlil úspěšně. Slávisté pak mohli vzápětí vyrovnat, Kisel poslal dobrý centr na malé vápno, který dokázal vyrazit Bárta jen za velké vápno, kde si míč naštěloval Dostál, ale ačkoliv měl poměrně dost prostoru, tak nedokázal trefit bránu. Slavia pak zase začala mít územní tlak, který vyústil v slušnou šanci Koreše. Ten byl však přeci jen v poměrně těžkém úhlu a nedokázal trefit místo mezi gólmanem a bližší tyčí, střela šla těsně vedle. V minutě čtyřiašedesáté se pak dočkala hlavní postava tohoto zápasu. Slávističtí fanoušci mohli naposledy v životě vidět, jak se nad hlavou čtvrtého rozhodčího rozsvítila sedmička a na trávník vběhl Stanislav Vlček. Ten zaujal místo na pravé záloze, doleva se místo vystřídavšího Juhara posunul Koreš. Místo tlaku a snahy Slavie o vyrovnání se hra stále odehrávala především ve středu pole, slávisté drželi více míč, ale nejvíce si zahráli obránci, ofenzivní hráči byli statičtí a o nějaké dobré kombinaci vedoucí třeba k zakončení nemohla být vůbec řeč. A tak trestal Baník, Nitrianský naprosto nepochopitelně ztratil míč těsně před vápnem a situaci musel zachraňovat faulem. K míči se postavil Zeher a tvrdou ranou do šibenice nedal Berkovcovi šanci a poslal Baník již do pohodlného vedení o dvě branky. A protože Slavia a ofenzíva se dnes odpuzovaly jako magnety se stejným pólem, tak zápas se také v poklidu dohrál a Baník mohl slavit vítězství a odsoudit tak Slavii definitivně v boji o záchranu.

Jediným světlým momentem dne tak zůstalo představení Tribuny Sever, která se rozloučila se Stanislavem Vlčkem tak, jak si za svoje služby, které odvedl Slavii, zasloužil.

Komentáře (106)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

    klimi     před 12 lety 23.11.2012 21:07 |  
    0 0

    Juharovi sbalit kufry, ten kluk tu za celou dobu nic nepředvedl (proto asi taky ve Spartě nehrál...).

    RADA ven!!!

  2. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

    quelhar (admin)     před 12 lety 23.11.2012 21:12 |  
    0 0

    Standardni vykon poslednich tydnu, bohuzel :o( Za cely polocas 0 sanci...

  3. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

    jufoun (přítel SN)     před 12 lety 23.11.2012 21:17 |  
    0 0

    tak musím říct, že zatím je to tragedie. Už jen kvůli Standovi by mohli zabojovat, když už si neumí ani přihrát na pár metrů. Nechápu co dělají na tréninku.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

      Tugarin     před 12 lety 23.11.2012 21:21 |  
      0 0

      Mě už to leze krkem, Vlček tam mohl být od začátku, určitě by se snažil a při té bídě, by to nevadilo. Pod Radou tedy máme opravdu nádhetný projev.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

        cindy     před 12 lety 23.11.2012 21:38 |  
        0 0

        A co jste čekali jiného???
        To už jste zapomněli,jaký projev pod jeho vedením mělo repre???
        Naprosto stejně nekoncepční a nekoukatelné!!!
        Ve Slavii ještě umocněné tím,že zde působí hráči,kteří na prvoligové scéně nemají naprosto co dělat!!!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

      japhy     před 12 lety 23.11.2012 21:39 |  
      0 0

      Začínám se domnívat, že naše mužstvo se sejde jen při zápasech.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

        goop     před 12 lety 23.11.2012 21:44 |  
        0 0

        Proč do pič. nejde přenos?

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

          japhy     před 12 lety 23.11.2012 21:46 |  
          0 0

          Nějaký lidumil jim vyškub kabely, abychom to nemuseli vidět.

  4. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

    KaiN     před 12 lety 23.11.2012 21:53 |  
    0 0

    Tohle si Standa fakt nezasloužil. :-( Rozlučku s Radou a některými hráči, ASAP!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

      goop     před 12 lety 23.11.2012 22:01 |  
      0 0

      Je to opravdu bída. Jako by spolu hráli poprvé.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

        goop     před 12 lety 23.11.2012 22:11 |  
        0 0

        Deprese! Totální deprese. Co se ve Slavii musí změnit, aby to takhle nevypadalo? Neporazit Baník, Budějovice, Hradec - to je na sestup. Hra je úplně bez nápadu, bez umění, nic, co by mohlo být světlem na konci tunelu... Jdu se ožrat..

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:1

          KaiN     před 12 lety 23.11.2012 22:15 |  
          0 0

          Já si musel něco dát v průběhu, protože jinak bych to nedokoukal. Čeká nás boj o záchranu a zůstane-li Rada, tak sestup.

  5. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    rek     před 12 lety 23.11.2012 21:56 |  
    0 0

    a Rada střida Frejlacha za Karolka, to je ale strateg.

  6. Hodnoceni

    rudahvjezda     před 12 lety 23.11.2012 22:13 |  
    0 0

    Berkovec 4 - dostal 4, latka 5, dobrotka 5, conka 4 - nitri 4, zmrhal 3, kisel 4, micola 4 (kores 3), petrak 5, juhar 4. Rada 1, Vlcek 10

    Dobrotka vypadal - az na tu strasidelnou malou domu - dost dobre
    A nesouhlasim s Radou, ze nas srazi individualni chyby - chybi koncepce a dobrej trener

    • Re: Hodnoceni

      KaiN     před 12 lety 23.11.2012 22:18 |  
      0 0

      Nitrianský za 4? Já si dělal čárku pokaždé, když dal Nitrianský dobrou přihrávku. Ani jednou.

    • Re: Hodnoceni

      Barra     před 12 lety 23.11.2012 22:20 |  
      0 0

      Lituji, Berkovec 1. Nebýt Kamil zraněný, tak neprohrajeme v Hradci ani dnes.

      • Re: Hodnoceni

        KaiN     před 12 lety 23.11.2012 22:46 |  
        0 0

        Že by dal dnes Kamil Ostravě dva góly? :-/ První gól - střela zblízka po odrazu od obránce (Latka, myslím), to by leda musel střelec Berkovce trefit. U druhého to Zeherovi prostě vyšlo výjimečným způsobem; gól zavinil jednoznačně Nitrianský, který nezpracoval naprosto jednoduchý balón a následně hloupě fauloval. Nicméně že Berkovec zrovna jistotou neoplýval, o tom žádná.

  7. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    Tom     před 12 lety 23.11.2012 22:19 |  
    0 0

    Smutný ... Latkovy se vůbec nebudu divit když odejde z jeho schopnostma hrát o sestup v GL ... Poslední šance jak se dotáhnout k horním příčkám hrajeme bez útočníka s obráncema na křídle ... Poté příde ***** a ***** KOREŠ ... Je to smutný a snad ani teoriticky není možný se dostat k pohárovejm příčkám ... Potřebujeme aspon útočníka a 2 hráče do zálohy ... Ale co jsou daleko horší věci v životě za ty roky už jsem si zvyk a beru to s velkým nadhledem A možná je to i dobře třeba Řebíčka trkne a šáhne do kapsy pro pořádný hráče .. P.S : KOREŠ

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      goop     před 12 lety 23.11.2012 22:26 |  
      0 0

      Ano, jednotliví hráči podali hrozné výkony, ale nemohu se ubránit tomu, že to není tím, že by neuměli hrát fotbal. Nitranský v začátku sezony hrál výborně, to samé Kisel, Latka byl oporou donedávna, Čonka přinejmenším ukazoval potenciál a Koreš před zraněním dával naději, že z něj bude druhý Mína Černý. Proč to teď najednou nejde? To, že hráč v jednom klubu je na odpis a ve druhém z něj vyroste hvězda ukazuje nejen Plzeň. Jak jsem Radovi dával ze začátku šanci, tak teď se nemůžu ubránit, že to vede do prd.le. Nebo zase hráči nedostávají plat???

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      kamaraddodeste     před 12 lety 23.11.2012 22:30 |  
      0 0

      Dřeváku, je mi tě líto., asi něco osobního...zkus Lexaurin

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        Tom     před 12 lety 23.11.2012 23:11 |  
        0 0

        Lexaurin žere KOREŠ s Radou ! jinak si jeho zoufalou bezmohoucnost nedokážu vysvětlit ! ten chlapec by měl popadnout vidle a zapojit se do závodu !! jinak z jeho šikovností skončí na ulici

  8. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 23.11.2012 22:21 |  
    0 0

    reklama na zmar a bezradnost.

  9. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    Betynka58     před 12 lety 23.11.2012 22:23 |  
    0 0

    Tak jsem si před sezónou říkal, že letos tu sestupnou tendenci v umístění Slavia už určitě zastaví, to loňské 12, místo dávalo solidní předpoklad k odpichu k vyšším příčkám. Ale po dnešku jsem definitivně i já, věčný optimista, ztratil veškeré iluze o nějakém slušném umístění a nakonec asi aby člověk byl rád, pokud nedopadneme letos ještě hůře než loni.

  10. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    devroo     před 12 lety 23.11.2012 22:28 |  
    0 0

    Hrozny, haci nevi co hrat.... Rada ven
    Hurka na lavici uplne bez sance celej pulrok...

  11. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    Barra     před 12 lety 23.11.2012 22:41 |  
    0 0

    Minulou sezónu jsem Berkovce rád viděl chytat. Bohužel mu to teď nevychází. Pohárový zápas s Ustí n. L. – chyboval, neudržel střelu Valenty a stálo nás to postup. A navíc jak se šeptá, přesvědčilo to Rudi Skácela ve svém rozhodnutí nepodepsat u Slavie. Mít teď Skácela, tak máme o pár bodu víc. Vždyť šestá Dukla má jen o 4 bodíky více.

    Zápas proti Hradci – nechal se zatlačit s míčem do brány. Dnes u prvního gólu žádná adekvátní reakce, u druhého jen koukal. Míč letěl do rohu, který musel krýt, na druhý měl postavenou zídku.
    Nehážu kamenem po Berkovcovi, ale ve všech třech zápasech kde nastoupil místo Čonto chyboval.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      quelhar (admin)     před 12 lety 23.11.2012 22:49 |  
      0 0

      Prvni gol bych mu nevycital, byt sel mic skoro do nej, tak to bylo z bezprostredni blizkosti. Ale druhy byl dnes jasne jeho. On proste risknul stranu jako pri penalte, to prece u primaku z 20 metru nemuze udelat...

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        vavicek     před 12 lety 23.11.2012 22:53 |  
        0 0

        Otázka je kam ten míč přesně šel a jestli ho viděl. To, že si brankář nadskočí je celkem běžné.

  12. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    belmis (přítel SN)     před 12 lety 23.11.2012 22:41 |  
    0 0

    Když jsem se dozvěděl, že k nám jde Rada, byl jsem moc moc zklamanej. Nikdy jsem nechtěl vidět ve Slavii Straku, Bílka, Chovance, Radu a Pulpita. Tohle jsou trenéři (a jsem přesvědčenej, že to tak bude na jaře i v Ostravě s tím defenzivním pseudotrenérem). S Radou nikdy nikdo nehrál a nikdy hrát nebude hezkej fotbal. Je to destruktivní přizdis.ráč a věřím, že tím jeho přizdis.ráčství ovlivňuje hlavně naše zápasy venku. Dukla, tým bezejmenných hráčů a koukněte na jejich produktivitu. "Náš" Rada nesahá Kozlovi ani po kotníky. Nechápu, jak vedení mohlo oslovit a přivést za tak krátkou chvíli dva z pěti nejhorších trenérů, co kdy v lize trénovali...... Teď můžou vyhodit Radu a "získat Bílka nebo Pulpita....Ach jo...

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      bongor     před 12 lety 23.11.2012 23:11 |  
      0 0

      Bezejmenných hráčů?A co Zbyněk Pospěch,dal dnes dva góly,u nás překážel,tak ho zastoupil Škoda a ten dá dva góly za půl sezony.
      Tyhle averze k některým hráčům by měl dobrý trenér ustát.To samé nějaký blok vůči Hůrkovi.Hůrka-Hora,z téhle dvojice byl Hůrka jasně a viditelně lepší.Dneska Hora hraje v Plzni a ne tak špatně a Hůrka leští lávku.On tedy i KJ měl takové moresy,že když někoho nemusel lidsky,tak ho nestavěl,nebo rovnou poslal do béčka,případně do pryč.
      A to byla taky jedna z jeho mála chyb.

  13. Kdyby se to stalo jednou za sezonu, byla by to náhoda. Takto nemám slov...

    Matlafous     před 12 lety 23.11.2012 22:48 |  
    0 0

    K hráčům se dnes vyjadřovat nebudu. Nikdo z nich rozhodně nezahrál špatně. Gólmana hodnotit také nemůžu, protože dokud neuvidím video a opakované záběry, tak vlastně nevím, co se při gólových situacích stalo.

    Když jsem šel ty dvě zastávky ze stadionu domů, doufal jsem, že otevřu počítač a vyjede na mě zpráva, že trenér Rada rezignoval. Vlastně je to dost paradoxní situace. Mám ho nejraději ze všech trenérů od počátečních let Karla Jarolíma. Přijde mi férový, hráče dokáže podržet i nabudit. Rozhodně není kam vítr tam plášť.

    Nicméně dnešní prohra ukázala, že v hráčích to není. Že nehraje záložník s instrukcemi špílmachra (takto to píšu schválně, protože myslím, že pod smlouvou máme hráče, kteří tvořit hru umí), a že do vápna soupeře pravidelně nedoběhne kolem 5 hráčů, je jednoznačně trenérova chyba.

    Vzhledem k výsledkům posledních dnů je jediným řešením rezignace (vyhození) trenéra. Druhá cesta (dle mého špatná) je, že se výsledky svedou do jisté míry na hráče a trenér bude z obliga. Pokud máme zůstat českým "velkoklubem", musíme být schopní vyhodit trenéra, i přesto, že je jeden z nejdražších v lize. Tečka.

    • Re: Kdyby se to stalo jednou za sezonu, byla by to náhoda. Takto nemám slov...

      Slawek     před 12 lety 23.11.2012 23:05 |  
      0 0

      a) Velkoklubem jsme už jen pouze podle jména
      b) Pokud opravdu patří k nejdražším v lize, pak vedení není normální, když to dopustilo.
      c) V zásadě proti němu taky nic nemám, ale za půl roku není vůbec vidět nějaká práce s mužstvem, hrajeme na náhodu a chaoticky. A trenér si s tím evidentně neví rady.
      d)Chybí někdo, kdo je schopen dát tomu nějaký řád, říká se tomu sportovní ředitel. Ten by měl mít autoritu a umět přesvědčit vedení k racionálním a nezbytným krokům.

      • Re: Kdyby se to stalo jednou za sezonu, byla by to náhoda. Takto nemám slov...

        Matlafous     před 12 lety 23.11.2012 23:29 |  
        0 0

        ad a) Ještě neuplynulo tolik vody, aby se náš kredit tak markantně snížil. // ad b + c) Souhlas. // ad d) Raději bez sportovního ředitele, než s Ivánkem.


        V zimě chci do Slavie Štajnera, Kozáka z Lazia, Krejčího a Vydru. Tak se ukaž tuneláři.

        • Re: Kdyby se to stalo jednou za sezonu, byla by to náhoda. Takto nemám slov...

          Matlafous     před 12 lety 23.11.2012 23:30 |  
          0 0

          A Tecla, Lafatu a Dočkala.

          Ať je nějaká konkurence!

    • Re: Kdyby se to stalo jednou za sezonu, byla by to náhoda. Takto nemám slov...

      Barra     před 12 lety 23.11.2012 23:49 |  
      0 0

      Matlafousi, kdo z našich podle tebe je schopný hrát na pozici Spielmachera? Je jasné, že nám chybí dirigent na hřišťi, ale osobně nikoho vhodného v kádru nevidím.

      • Re: Kdyby se to stalo jednou za sezonu, byla by to náhoda. Takto nemám slov...

        klimi     před 12 lety 23.11.2012 23:56 |  
        0 0

        Šimeček.

    • Re: Kdyby se to stalo jednou za sezonu, byla by to náhoda. Takto nemám slov...

      smolda21     před 12 lety 24.11.2012 10:21 |  
      0 0

      jsem taky přesvědčen, ať už jde o tvoření sestav na zápasy, které jsou asi podle oblíbenosti a né formy, střídání ve stylu prohráváme 0:2, do hry jde Cicman a Dostál, totální nezájem o sledování zápasů B týmu, přechody do útoku, útočení ve 2, max 3 hráčích?centry na jediného hráče?a nejhorší špatné vztahy, evidentni, bud to hraci mezi sebou nebo hraci a trener?(vynechavam nahradniky ve forme, ktery nedostanou za pul rok sanci, pokud jsou normalni, tak ho nesnasej)co se stalo na levé straně osa Juhar Tusjak?krasné kombinace, střídání postů, moderní levá strana de facto, co se stalo?bylo evidetne videt, ze ty kluci si nechteli prihrat i bohuzel za cenu ztraty mice

      Trenér nám asi bohužel trochu podkopal atmosféru v týmu a co ted? Prodame vsechny budouci talenty co nehrajou a vedi, ze jinde budou hrat? a víme z minulosti jak to dopadlo, poucime se? Latka odejde, petraka prodame za 8 micu do turecka nebo jak?

      Takze nejlevnejsi varianta pro nas, vyhodit trenera, ktery nas o svych dovednestech presvedcil, bohuzel vetsinu jiz predtim, nez do Slavie prisel a trenera s koncepci!!!! sezeneme levnejsiho a lepsiho!no jho ale tady je problem jeste vetsi koncepce vedeni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOVNO HOVNO A HOVNO

      Napis te mi prosim, kdo by zvas vybral trenera Radu do Slavie?a to ze ten pan neude mit maly plat! a nechci slyšet bláboly, že sem nikdo nechce jit trenovat nebo, ze vsichni dobří, myslim si, že většina treneru z 2 ligy je lepsi trener nez pan Rada, můj názor

  14. tolik reci ...

    Kactus     před 12 lety 23.11.2012 23:17 |  
    0 0

    a staci jednoduche

    RADA VEN !

    • Re: tolik reci ...

      Barra     před 12 lety 23.11.2012 23:22 |  
      0 0

      A tak také řekni koho místo Rady. Kdo je volný? Kdo by chtěl k nám?

      • Re: tolik reci ...

        Matlafous     před 12 lety 23.11.2012 23:25 |  
        0 0

        Kozel se Suchopárkem. Prosím.

        • Re: tolik reci ...

          Barra     před 12 lety 23.11.2012 23:46 |  
          0 0

          Kozel nabídku údajně dostal a zdvořile odmítnul. Nevidím důvod, proč by uprostřed sezóny, kterou dobře rozjel s Duklou balil kufry a stěhoval se k nám. Za předpokladu že by ho Dukla vůbec pustila. Buďme realisté.

    • Re: tolik reci ...

      winter (přítel SN)     před 12 lety 23.11.2012 23:57 |  
      0 0

      že je bláznovství vykoupit Radu za několik milionů z Teplic vědělo 80% ještě předtím než Slavia pod Radou nastoupila v jednom jediném zápase.. dneska Rada tyto slova dovršil a strašně moc bych si přál aby byl toto jeho poslední zápas ve Slavii.. bohužel se obávám že právě proto že jsme ho nesmyslně vyplatili tak si nemůžeme dovolit ho pustit a bude u nás strašit dál.. hola hola druhá liga volá...

  15. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    Kuliss9     před 12 lety 23.11.2012 23:24 |  
    0 0

    Tak to jsem zvědavej co se bude v zimě dít?
    První věc vyházení poloviny mužstva, druhá musí být změna trénera, vždyť na tom vojákovi je tak hrozně vidět, že byl obránce a licenci dostál za zásluhy. Vždyť máme tolik mladých perspektivních trenéru, ať ukáže Řebíček, že to myslí se Slavii vážně!!! Například pan Veselý v ČFL co dokazuje s průměrným Kolínem? No a co, že trénuje ČFL!!! Trenérskou licenci si udělal opravdu svoji inteligencí a umem, není to připosraný přisdisráč jako tenhle voják!!!! Už okamžitě chci abciózního mladého trenéra ve Slavii co opravdu něco umí a dostane nějakou korunu na sestavení jak trenérského týmu tak hráčského!!!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Barra     před 12 lety 23.11.2012 23:52 |  
      0 0

      ´a dostane nějakou korunu na sestavení jak trenérského týmu tak hráčského!!!´

      A nebyl to právě náš největší problém během přípravy? Pochybuji, že by Rada netoužil po posile v útoku - ale peníze na to nedostal.

  16. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    ElvisPresley     před 12 lety 23.11.2012 23:32 |  
    0 0

    Kusý to řekl v odpovědích na oficiálkách zcela jasně: Ano, chtěli bychom lepší hráče, ale nemáme peníze na to, abychom vyplatili jejich odchodné, proto musíme hrát s tím, co máme a to až do doby, než těmto hráčům smlouvy vyprší..A na nákup jiných hráčů peníze nejsou...Takže tak, kolegové naštvaní...

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      denydzlSKS     před 12 lety 23.11.2012 23:34 |  
      0 0

      Jsou týmy s ještě horším kádrem a i přesto jsou si schopny sem tam vytvořit gólové příležitosti..
      Náš problém není JEN v hráčích..

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        belmis (přítel SN)     před 12 lety 23.11.2012 23:47 |  
        1 0

        Je to prostě hrozně jednoduchý....Buď má trenér filozofii hlavně gól nedostat a nebo dát aspoň o jeden gól víc než soupeř. Potom už jen pracuje na sestavení týmu a trénuje s nimi to, co po nich požaduje.

        A Rada je bohužel ten první případ....Proto si vždycky první poločasy (dokud neprohráváme) přihráváme na naší půlce, proto nikdy za nerozhodného stavu nechodíme do soupeřova vápna ve větším počtu a proto nemáme téměř žádné šance.

        Nejvíc je to vidět venku, kdy v době, kdy hrál ještě Rada beka, se jela ven urvat bezbranková remíza.... a když se zadaří, dá naše věž ve středu útoku gól hlavou ze standardky....

        Co na tom, že se na ten fotbal nedá dívat a že už takový styl v dnešním fotbale naštěstí moc nefunguje....

        Rada nás nemůže trénovat, pokud zase chce hrát Slavia někdy pohledný útočný fotbal....

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Borris     před 12 lety 23.11.2012 23:55 |  
      0 0

      jenže víš co je zvláštní? Že rozpočtově pořád patříme se 100 milionama na sezonu mezi nejbohatší týmy v lize. A když pominu mistrovské sezony kdy jsme si žili nad poměry, tak tímto rozpočtem jsme disponovali vždycky. Takže třeba i za Csaplára kdy nebylo na výplaty a hráči chtěli stávkovat a i v ostatních sezonách. A pokaždé jsme se i tak umisťovali na špici a pravidelně hráli poháry.

      Takže já problém nevidím v penězích. Ale v tom, že současný sportovní úsek v čele s Držmíškem je neschopný a přivádí jednu pseudoposilu za druhou. Vždyť těch omylů bych dokázal vyjmenovat hafo. Vždyť dřív se nám třeba povedlo mnohkrát podepsat dobré hráče kterým třeba končila smlouva a byli zadara. A ti se pak ukázali jako opory. Koneckonců i ten Standa k nám spolu se Zbončákem tehdy přišli za pakatel. Vždyť i tímhle se ukáže umění sportovního úseku. Že umí přivést kvalitní posily, za slušnou cenu. Takhle to už dál nejde. Měl by se opět znovu založit skautský úsek. Hlavního skauta u nás dělal Cipro. Ten skončil v Budějkách takže bych mu tuhle funkci opět klidně nabídl. Bez skautského úseku se dnes už neobejde žádný klub který chce být úspěšný! A do sportovního úseku přitáhnout nové lidi. Bez toho se nehneme z místa.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        Barra     před 12 lety 23.11.2012 23:58 |  
        0 0

        Cipro? Nemám pocit, že by zas tolik u nás ukázal.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

          Borris     před 12 lety 24.11.2012 00:06 |  
          0 0

          No ono to bude možná tím, že se tehdy ten skautský úsek u nás do roka opět zrušil. Ale já teď poukazuju především na to že se prostě musí opět zřídit skautský úsek!!! Neříkám že ho musí vést nutně Cipro. Jeho jméno jsem zmínil, protože on mě napadl jako první páč už u nás skauta dělal.

          • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

            Barra     před 12 lety 24.11.2012 12:22 |  
            0 0

            Tak s tím samozřejmě souhlasím. Před časem jsem koukal na organizaci práce mládeže u Ajaxu Amsterdam. Jestli se nemýlím, mají rozpočet 6 mil eur nebo 150 mil kč ročně (!) a 55 (!!!) full time skautů celosvětově. Výsledky jdou ale znát, a jak Ajax sám tvrdí, stačí jím aby jeden talent ročně proniknul do prvního mužstva, kterého po čase Ajax se ziskem prodá.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        Betynka58     před 12 lety 24.11.2012 00:28 |  
        0 0

        Mluvíš mi z duše. Vidím to úplně stejně, naprosté diletantskí ve vedení sportovního úseku (včetně absence skautské sekce) a katastrofálbí přestupová politika je největším problémem současné Slavie

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Barra     před 12 lety 23.11.2012 23:55 |  
      0 0

      A s tím musím souhlasit!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      klimi     před 12 lety 23.11.2012 23:57 |  
      0 0

      Proboha podívejte se, jaké hráče mají v Hradci nebo v Budějkách, opravdu má Hradec o tolik lepší tým než my? To samé Budějky, problém je prostě buďto v hlavách hráčů a nebo v herním stylu (trenérovi)...

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        Borris     před 12 lety 24.11.2012 00:08 |  
        0 0

        asi tak no! Nebo i Slovácko, DUkla či Brno. Taky rozhodně nemají lepší hráče než my!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Markus     před 12 lety 24.11.2012 08:23 |  
      0 0

      Jsem stejneho nazoru. Tezko s timhle kadrem neco vymyslet. Vcerejsi rozestaveni navic v plne krase ukazalo nas zmar, kdy ani 6 zalozniku plus dva krajni obranci nejsou schopni zorganizovat poradny cirkus. Co ma pak chudak Skoda vpredu delat, kdyz si Micola musel vcera chodit balony vybojovat na pulku? Je smutne, ze musime stavet i hrace, co jsou z formy a/nebo demotivovani, nedela to dobrotu. Bez investice tezko s kadrem pohneme, stare smlouvy se dodrzet musi. Je lepsi vyuzit to "nejlepsi" co mame a bojovat o udrzeni na jistotu nebo riskneme jaro s dalsi davkou junioru? Osobne bych risknul druhou moznost, acko procistil, vyradil z kadru. Nechci, aby sli do b-tymu, to by tam vedlo k rokladu. Konecne se dostavame k trenerovi. Rada muze udrzovat rozjety tym, ale my ted potrebujeme budovatele s jasnou koncepci bez strachu zkouset nove veci. Uvital bych navrat k technickemu, kombinacnimu rychlemu fotbalu, pokud tu neni volny trener, meli bychom zkusit nekoho z ciziny. Pokud mame skutecne majitele schopneho se rozhodnout, sazka na jistotu se da jiste spojit s jinymi zpusoby odmenovani a podilu v klubu.

  17. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    tolsimir     před 12 lety 24.11.2012 00:02 |  
    0 0

    Perlička z tiskovky - Rada ani neví, jak se jmenuje jeho jediný útočník. Asi 3x pojmenoval Škodu jako Standa. Každopádně z celé tiskovky vyplynulo jediné - Rada nulová sebereflexe, za všechno může nedostatečná kvalita, nedodržování pokynů, strach hráčů a individuální chyby..

  18. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    marek018     před 12 lety 24.11.2012 00:08 |  
    0 0

    Hraci jsou bud tak neschopny a hraji,tak bez zajmu,ze doma prohraji s uplne neskodnym tymem, nebo snad ty zapasy prodavaji. To uz jinak vywvetlit nejde.
    Za cely zapas nezamakali,goly jsme jim dali na zlatem podnose,div jsme je neprosili,at nam ke daj. Latkovi se vubec nedivim,ze se na tehle ubozarne uz nechce podivat.
    I moje draha polovicka,ktera byla potreti na fotbale nema problem presne identifikovat problemy te bidy. Ale trener a vedeni mlci a nic se nedeje. Za Radu dame 4mega a plazime ho jak krale a on s lepsim kadrem udela min bodu jak Petrous a Straka za podzim.

    Rada je zraly na padaka a kadr na cistku. Ani uz nemam chut se na podobne ubohe vykony bez zajmu divat, urazi me to. Asi vic nez vsechny zamestnance Slavie.
    Jako jedine pozitivum vnimam rozlucku Standy, bylo to moc hezke, chvalim:-)

  19. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    DrFe1     před 12 lety 24.11.2012 00:17 |  
    0 0

    Řebíček, Rada, Jarolím ven !!!

    A opovažte se přivést další impotentní antipatickou jarolímovic lemru ! To už by byl opravdu konec. Hlavně, že jste vyhodili jediného hráče, kterej dával občas góly - Pospěcha :-(

  20. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    slaviator     před 12 lety 24.11.2012 00:20 |  
    0 0

    Víte co mě nejvíc sere? Že mě ty výsledky už ani neserou. Už jsem si na ně zvyk. Dřív jsme chodili s tím "kolik komu dáme", dneska jdeme na zápas "tak kolik asi dostaneme". Venku jsme nevyhráli patnáct zápasů a postupně se propadáme tabulkou. Po tomhle kole můžeme být na 14. místě, stačí když Hradec a Budějky vyhrajou... Přitom porazit Baník, Budějky a Hradec, tak teď máme 27 bodů a jsme 4. a předstihnout by nás mohla teď jen Olomouc bod za náma...

    Ale nejsem jedinej, koho ty výsledky už ani neserou. Cestou na Opatov jsme všichni v autobuse zpívali chorály a pokřiky, jako bychom vyhráli titul nebo postoupili do LM...

    Prostě člověk už jde na stadion si akorát zafandit a to na hřišti je jen kulisa.

    Jinak co to bylo za dementa, co hodil světlici na hřiště? V buse někdo říkal, že ho kotel vytáhnul a dal mu po hubě, ale to udělal prej minule i tomu co to hodil na Plzni ... a příští zápas to zase nějaký pako udělá! Pak se nedivme, že je pyro zakkázaný!!!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Matlafous     před 12 lety 24.11.2012 11:51 |  
      0 0

      Víš, co mě sere, Slaviatore? Že mě to zase začalo srát.

  21. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    zeleznik2     před 12 lety 24.11.2012 00:22 |  
    0 0

    Zklamání jednoznačně, nemám slov, tuto porážku podobně jako v Budějkách a v Hradci nerozdejchám, prohrát doma s Ostravou se prostě nesmí stát, Béčko by dnes určitě neprohrálo, bohužel Rada potvrdil, že není trenérem pro Slavii, jednoznačně jeho prokačováný zápas, Berkovec díra, špatné vybíhání a první gól jednoznačně jeho chyba, přikláním se k názoru, že s Čontym bysme třikrát neprohráli, obrana opět děs, Dostál neměl hrát a Nitranský v záloze taky neměl co dělat, Latka standart, ale pomohl nechtěně ke gólu, Dobrotka slušně, Čonka též. V záloze neviditelný Nitranský, Zmrhal. Hluboko pod svoje možnosti zahrál Petrák, Juhar podobný výkon jako proti Hradci a Karol náš nejlepší hráč, bohužel opravdu to bylo dnes nejlépe na známku 5 Mičola vepředu úplně sám, navíc se zranil a musel být vystřídán Korešem, toho jsem si všimnul až v po 20 minutách, kdy se dotknul míče, nebýt zranění na hřiště by šel určitě v 85 minutě. Co se týče Vlčka bojovný výkon a děkuji fanouškům za antré, při jeho loučení.
    Hodnocení:
    Berkovec 3 - Dostál 3, Latka 5, Dobrotka 5, Čonka 4 - Petrák 4, Nitranský 4, Juhar 4, Zmrhal 3, Kisel 5, Míčola 4(Koreš 2).
    Vlček(5), Frejlach(4)

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      klimi     před 12 lety 24.11.2012 07:10 |  
      0 0

      Nitrianský 4? BUDÍČEK, ten kluk nedal jedinou nahrávku!

  22. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    tantalos     před 12 lety 24.11.2012 00:25 |  
    0 0

    Původně jsem chtěl začit svůj koment slavnostním prohlášením: Rada je ču.ák. Jenže nemá cenu začínat zbytečnou vulgaritou. Řekněme to tak, že Rada prokázal inteligenci améby a přivedl mančaft do takové formy, že by zřejmě nedokázal konkurovat průměrným chovancům Jedličkova ústavu.
    Dodal bych ještě, že Petrouš za to, že přivedl Dostála do Slavie by měl být vykastrován a že držmíšek, nebo které to bylo hovado, natáhlo do Slavie ty různé Čonky, Cicmany, Frejlachy a pod by měl být pověšen za varlata do průvanu.
    Nemá ale cenu jen nadávat: ačko je v takovém stavu, že kdyby dnes hrála místo něj juniorka, dopadlo by to výsledkově zřejmě stejně, ale aspoň bychom se nemuseli stydět.
    Lumpem číslo jedna je ale Rada: neuvědomil si, že na soupeře typu Ostravy musí prokázat trochu kreativity a že s krajními beky jako Dostál a Čonka se útočit nedá.
    Všichni hráči si drží svůj prostor a netroufnu si z něj vyjít. Moment překvapení nula. Forma Kisela a Nitrinského je momentálně taková, že to mohl místo nich postavit dorostence a horší by to nebylo. Kromě Latky si nikdo netroufne přejít přes jednoho protihráče - taková připosranost je zřejmě výsledkem taktické přípravy před zápasem: nikdo nesmí udělat chybu a práve z toho chyby vyplývají.
    Nemá smysl tvrdit, že Slavia nemá útočníky - když nejsou, může poslat třeba na hrot Zmrhala třeba s Bazalem nebo Danem Veselým.
    Anebo třeba toho Fotra, i když jsem ho ještě neviděl: ale Pelé v jeho věku hrál už na MS za mistry světa.
    Nemá ani smysl tvrdit, že Slavia nemá hráče: proti Hradci byla Slavia technicky lepší a kvalitnější, ale prostě nebojovala. Vypadala, jako kdyby utkání prodala. Dnes byla kvalitativně Ostravě rovnocenným protihráčem, ale prostě se "nejezdilo po zadku". A Rada nedokázal je nabudit, aby měli "srdíčko" aspoň poloviční, co Ostrava.
    Proto když to někdo takhle fláká, je třeba ho potrestat a poostavit místo něj kohokoli, kdo bude ambicióznější.
    Jenže potíž je prostě v tom,že Rada je č... a Držmíšek by měl viset za koule...

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Matlafous     před 12 lety 24.11.2012 11:55 |  
      0 0

      Ještě k tomu dodám, že se znovu ukázalo, že gólová impotence není ve Škodovi. Nýbrž ve středních záložnících (kteří jsou hrozně zatažení) a počtu útočících hráčů.

  23. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    zeleznik2     před 12 lety 24.11.2012 00:29 |  
    0 0

    V zimě musím přijít totální zemětřesení:
    Juhar, Milutonovič, Cicman, LJ okamžitý prodej
    Frejlach, Hubáček, Čonka, Škoda, Berkovec - lavička
    nákup dvou obránců, dvou útočníků a jednoho záložníka
    co se týče záložníka věřím, že přijde Grajciar nebo D.Jarolím, do obrany Mareše z Teplic, bohužel Mahmutovič do útoku nepřijde podepsal Teplicím delší kontrakt. Na Vydru a spol nemáme peníze, Štajner se nevrátí v Liberci si ho považují a těžko si představit, že půjde do potápějící se lodi.
    Přijdou hráči bez smlouvy nebo s končící smlouvou a hráči z B-týmu. Rudlovi se nedivím, že nepodepsal, s posledními výkony se za nás stydím a co by tady asi Rudla dělal?,týmy jako Hradec, Budějky nebo Ostrava musím porážet rozdílem třídy a neztrácet body.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      slaviator     před 12 lety 24.11.2012 00:35 |  
      0 0

      Na prodej musí být dva, a kdo koupí LJ v jeho 36 letech?

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      tantalos     před 12 lety 24.11.2012 00:35 |  
      0 0

      Zřejmě ale bude zřejmě nejdůležitější prodat %Rebíčka a celý menažment - to není překlep, alwe odvozenina od slova menáž.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Borris     před 12 lety 24.11.2012 00:48 |  
      0 0

      do obrany Mareše z Teplic? No jednak Mareš je už v Bolce a druhak to není obránce :-)

  24. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    winter (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 00:48 |  
    0 0

    hrát se 14.týmem ligy na 0 (NULA !!!) útočníku to už je vrchol... kéž by to byl poslední zápas Rady ve Slavii...

  25. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    Alanor (admin)     před 12 lety 24.11.2012 01:07 |  
    0 0

    Trochu informací z tiskové konference:

    Jak předeslal tolsimir, tak u Rady je absolutně nulová sebereflexe. Všechno hodil na hráče, na individuální chyby. Dokonce zmínil i "srdíčko". Nejvíc zkritizoval Berkovce, který prý neměl dobrý přístup k zápasu. Domnívám se, že pod Radou si už nezachytá, zvlášť jestli stáhnem v zimě Hanuše (má hostování jen na půl roku, nebo ne?).

    Mám už toho po krk a do Rady jsem se obul. Zeptal jsem se ho kolikrát byl na juniorce a následně jsem dodal, že si nedovedu vysvětlit, proč ignoruje Bazala, Šimečka a Hurku. Kroutil se jako had, očividně mu to vůbec nebylo po chuti. Na juniorce byl prý 4x, ale schválně nechodí na tribuny, údajně nechce být viděn.

    O těch hráčích prý ví, on si ale vybral jiné, kterým věří. Když jsem podotkl, že někteří hráči opakovaně podávají špatné výkony (Zmrhal, Koreš), tak on oponoval, že on chce hráče podržet. To je jistě chvályhodné, ale nelze hráče držet v základu, když hraje 7-8 zápasů v kuse tužku... Jinak Hurka se mu nezdá dostatečně dobrý při tréninkových zápasech.

    Tolsimir se ozval, že jsme si nevytvořili jedinou šanci, že hrajeme na náhodu a herní projev je horší než na začátku ligy. Je zajímavé, že se na tom s Radou shodli. O tom v čem je ale chyba a jak to hodlá řešit, už ale Rada nemluvil. Navíc si Rada protiřečil, když říkal, že je v týmu zdravá parta, ale následně hráčům vytýkal nedostatek motivace proti slabším soupeřům.

    Dodám, že před ním mluvil Pulpit a pronesl, že "vyhrávají hráči a prohrává trenér". To měl Rada slyšet. Na závěr dodám, že mne stálo velké úsilí nebýt zde v příspěvku ani na tiskovce vulgární.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      edenian     před 12 lety 24.11.2012 01:44 |  
      0 0

      Dobry chlape, dobry.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Borris     před 12 lety 24.11.2012 01:57 |  
      0 0

      dík za info z tiskovky. Mám tyhle vaše postřehy z tiskovky rád. Tyhle otázky co jste Radovi položili s tolsimirem, by totiž Radovi nikdo jiný nepoložil a nás ostatní odpověď na ně zajímá. Jeho odpovědi na tvojí otázku ohledně hráčů z juniorky, dává bohužel vycítit že se nikomu z nich šanci moc dát nechystá.... Každopádně zima bude zajímavá.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        Alanor (admin)     před 12 lety 24.11.2012 09:55 |  
        0 0

        Jo, ostatní novináři jsou idioti. Ptali se třeba, jestli není překvapen, že nebyl vyprodaný stadion na rozlučku a podobné nesmysly.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

          quelhar (admin)     před 12 lety 24.11.2012 10:38 |  
          0 0

          Ostatni novinare totiz Slavia vubec nezajima...

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      slaviator     před 12 lety 24.11.2012 02:03 |  
      0 0

      Mě by spíše zajímalo, kdy bude schůzka fanoušků s vedením?

      Je tolik témat k řešení...
      1) Proč ze strany Slavie byla oslava 120. výročí tak ubohá, na to, jaké to bylo výročí - vypustit 120 balonku (doufám, že jich aspoň bylo symbolicky právě 120 a ne jen třeba 87...!!!) ze středového kruhu, to je fakt bezva. Přitom zápas s Hajdukem by tak náročný po finanční stránce být nemusel, vím o podniku, který to chtěl částečně zasponzorovat, určitě by se našli i další...
      2) Jak probíhá spolupráce s Atletikem Madrid, kolik tam bylo našich mládežnických trenérů na stáži, když hrálo Atletiko v Praze, zastavil se někdo od nich na Slavii?
      3) Spustí se znovu skautské oddělení?
      4) Kdo vede marketing?
      5) Jak by vedení ohodnotilo podzim?
      6) Dá se očekávat v zimní přestávce několik přestupů nebo si vystačíme s vlastními zdroji?
      7) Jak bude probíhat v ND den Slavie, budou nějaké lístky i mezi fanoušky?

      atd atd...

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        Alanor (admin)     před 12 lety 24.11.2012 09:54 |  
        0 0

        Tak na tohle ti Rada na pozápasové tiskovce těžko odpoví. :)

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

          slaviator     před 12 lety 24.11.2012 21:20 |  
          0 0

          psal jsem debata s vedením... tak tam by měly lítat takovýhle otázky...

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      jarodo57     před 12 lety 24.11.2012 14:18 |  
      0 0

      Jak může tedy mít přehled o hře případných náhradníků.Je to hajzl, který dostal pěkný prachy a je mu úplně u prdele jak Slávia hraje.Teď se může taky naskytnout otázka jeho důvěry k jistým hráčům ,jestli tam taky v tom nerozhodujou peníze.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Barra     před 12 lety 24.11.2012 20:00 |  
      0 0

      Možná blbý dotaz Alanore, sám na zápasy juniorky nemůžu, takže to nemůžu posoudit, ale navštěvuje je Martin Poustka? Jako pravá ruka Rady by ho snad také mělo zajímat, jak si vede ´chovní rybník´ Áčka.

      A další dotaz – jak vůbec triumvirát Rada-Poustka-Vaniak navzájem vychází? Jedná se o vážnou spolupráci, kde Rada také dá na názory svých asistentů - podřízených, nebo je to spíš na úrovni plukovník – vojín, kde Poustka-Vaniak nemají možnost něco ovlivnit?

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        Alanor (admin)     před 12 lety 24.11.2012 21:23 |  
        0 0

        Co mám informace od subHumana, tak tam Poustku viděl, ale ta účast bude podobná jako u Rady. Nejčastěji tam prý chodí kondiční trenér Jan Budějský.

        Jaké mezi sebou mají trenéři vztahy vůbec netuším. Usuzoval bych, že určitě mají možnost říct si své, ale konečné slovo bude mít logicky Rada. Kdyby ta spolupráce nefungovala, tak předpokládám, že by se ukončila.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

          Barra     před 12 lety 25.11.2012 01:28 |  
          0 0

          Dík. Ptal jsem se, protože se mi zdálo logické, že Martin Poustka, o kterým se, jestli se nemýlím, při jeho nástupu po Strakovi tvrdilo že zná každého mladého hráče, by o juniorku zájem měl mít. A jestli spolupráce s Radou funguje, tak snad by mohl být právě Poustka ten, který pro Radu juniorku má sledovat a ho informovat.

          Nevím, jestli Rada v okamžiku kdy juniorka hraje má jiné povinnosti s Áčkem které by mu zabránily pravidelné sledování juniorky, u nás jsem ale byl zvyklý že hlavní trenér byl téměř vždy přítomen na zápase rezervního mužstva. Jediné vyjímky byly, když hráči Áčka bylii před zápasem na soustředění.

  26. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    Petr9608     před 12 lety 24.11.2012 01:19 |  
    0 0

    Stručně: RADO TÁHNI!

  27. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 01:34 |  
    0 0

    S radostí bych řval Rada ven, ale problém je ten, že za něj stejně nikdo lepší nepřijde. Dobří trenéři jsou pod smlouvou a navíc nemají ani důvod sem chodit. Nechápu, proč jsme se v létě tak vehementně snažili vykoupit Radu, když třeba Komňacký nebo Kotal byli volní. Co jako kdo očekával že tady předvede, když nebyl schopen něco vytvořit ani v reprezentaci, kde měl k dispozici nejlepší hráče v zemi. A v důsledku toho kolik nás stál a jaký má plat bude o to obtížnější se s ním rozloučit. Ale to je vlastně jedno, protože stejně není koho za něj. A jsme zase na začátku. Takže můžeme zas akorát tak "stabilizovat".

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      slaviator     před 12 lety 24.11.2012 02:08 |  
      0 0

      "Přijde trenér, jemuž bude za dva roky Česko malé"

      No, nevím, já čím dál tím víc si začínám myslet, že prostě měl zůstat Petrouš! Subjektivně nejlepší období od mistrovských titulů co jsme odehráli pod různými trenéry (Jarolím, Cipro, znovu Jarolím, Petrouš, Straka, Poustka, Rada) tak bylo jaro 2011 pod Petroušem. Podzim 2011 se nějak extra nevyvedl, ale pak jsme vyhráli nad Sigmou a na tiskovce byl vlastně Petrouš odvolán a dosazen Straka.

      Nevím přesně, jak jsou na tom statisticky, kdo z nich byl nejlepší a kdo nejhrorší, ale třeba dnešní prohrou se Rada dostal za Poustku, kterej - jak někdo zmiňoval před zápasem, myslím quelhar - má bilanci 1,2 bodu/zápas a měl to i Rada.

      Petrouš měl zůstat hlavním trenérem, měl k němu být dosazen zkušený asistent nebo na to měl dohlížet sportovní ředitel, kterého by dělal někdo typu Cipra či Uhrina...

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        Barra     před 12 lety 24.11.2012 12:20 |  
        0 0

        Pamatuješ na ty milé příspěvky, kde se ječelo na Petrouše a nadávalo se mu do tělocvikáře? Fanoušci dosáhli toho, co chtěli - a dostali Františka Straku...

        To, že Petrouš úspěšně zachránil klub co se týká sportovní stránky a měl úspěch s hráči, kterým se o výplatě jen mohlo nechat zdát, se tak rychle zapomnělo. To je ale osud každého trenéra i hráče - dnes můžeš být ´king ´, zítra tě budou proklínat. Hodnocení fanoušku je někdy nemilosrdné.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

          vlchan     před 12 lety 24.11.2012 17:53 |  
          0 0

          Každý mezi Jarolímem a Radou byl lepší, snad i ten Straka.

  28. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    AdJap     před 12 lety 24.11.2012 02:40 |  
    0 0

    Stando, jsi legenda. Děkuju za vše, co jsi pro Slavii vykonal. Je mi líto, že odcházíš, protože v současný době, patříš do základu ... Ke zbytku týmu? Škoda slov...prostě bída, tragédie. 10-12 flek nám bude slušet. Tenhle tým na víc nemá. Naprostej průměr. Jestli vůbec. Ty kluci za to nemůžou. Na víc nemaj. Řebíček to tu slušně vypere. Přejme mu to.

  29. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    Petr9608     před 12 lety 24.11.2012 06:28 |  
    0 0

    http://youtu.be/oByPumhPFMk - 15:59

    Bude předpokládat, že to špatně zaslechnul, ale vypadá to legračně... :-D

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Tugarin     před 12 lety 24.11.2012 08:51 |  
      0 0

      No tak doklepeme další sezónu, už vidím těch kvalitních hráčů, jak se ženou do 13. týmu ligu si zakopat o záchranu. Spíše jsem zvědavý kolk našich juniorů se rozejde po lize jinam.

  30. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    smolda21     před 12 lety 24.11.2012 10:24 |  
    0 0

    Pánové,

    serte na koncepci trenéra a řešme koncepci celého vedení, že vůbec takového trenéra zaměstná....

  31. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    bububu (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 11:00 |  
    0 0

    Nechápu, čemu se divíte! Ryba vždycky smrdí od hlavy a těžko může současná Slavie v čele se zlodějem a tunelářem Řebíčkem, který jí dovedl na absolutní morální a dost možná i finanční dno, produkovat cokoliv jiného než to, co produkuje. Hráči až na vyjímky postrádají kvalitu a předpoklady hrát slušně ligu, trenér je přiblblý lampasák, který vrchol své trenérské kariéry prožil před hezkou řádkou sezon v Jablonci, sportovní úsek absolutně inkompetentní, ve vedení mafiáni, stadion vlastní bílý kůň...do toho se ještě mluví o příchodu Ivánka "TOMIHOVYNDEJ" Horníka. Pánové a dámy, nezlobte se na mě, ale já se za současnou Slavii prostě stydím a neskutečně mě sere, kam až to došlo. Prostě a jednoduše, stojím si za tím, že by nám mnohem víc prospěl klidně pád do třetí ligy v roce 2010. Mohli jsme už být zpátky, čistí a hrdí na naší (sic!) Slavii!!! Samozřejmě, taky jsme mohli být doteď v ČFL, ale nezlobte se na mě, radši budu chodit na třetiligovou Slavii postavenou z odchovanců, kde je vidět nějaká vize (dlouhodobá koncepce) než na tohle. Je mi opravdu smutno z toho, jak skupina dobytků zničila náš klub a nám už to vlastně ani nevadí :( Snad nás někdy čekají světlejší zítřky, bohužel v tuto chvíli absolutně žádné světlo na konci tunelu nevidím...

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Markus     před 12 lety 24.11.2012 11:39 |  
      0 0

      Zničila náš klub? Kdy byl naposledy fanoušků? SK Slavia Praha - fotbal a.s. je firma, privátní subjekt, ve kterém fanoušci nemají žádný podíl. Navíc se nemohu zbavit dojmu, že o fotbal tady jde až v druhé řadě, což ale také není nic nového. Je těžké bojovat za dobré věci v podání subjektu se značkou Slavie, když nad tím subjektem nemáme žádnou kontrolu. Konečně ten slavný hrozící konkurz byla jen šaškárna, klub se levně zbavoval dluhů (lepší něco hned než nic v konkurzu) a jiných závazků. Už dávno jsem vzdal naděje, že by se klub zvedl za podpory "slušných" silných partnerů, těžko chtít po bankách a těch pár dalších silných organizacích, aby podpořili pavouka, kde mnohé části ani neprochází sítem anti-money launderingu. Konečně Slavie je vidět i na Mapě české korupce ( http://www.nfpk.cz/mapa).

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      no-nick     před 12 lety 24.11.2012 11:51 |  
      0 0

      S něčím nejde než souhlasit, ale moc nevím, kde bereš tu jistotu, že by tým po pádu do třetí ligy pracoval najednou koncepčně a správně. Teď se alespoň pracuje s nějakým rozpočtem, sice blbě, platí se z něj i hráči co tu nemají co dělat, ale už vidím, co by z toho rozpočtu zbylo po tom sešupu dolů. Jenom střílím, nevidím do toho, ale přijde mi logický, že bysme tím přišli i o další řady těch menších partnerů, co nás sponzorujou, hráči by se rozutekli (nejsem naivní, ti kvalitnější z odchovanců by šli povětšinou za korunou jinam a my to hráli s tím co by zbylo), nějaký kvalitní posilování, to těžko, kdo by se k nám do třetí ligy hrnul. Nebyly by možná prachy na mládež, možná na stadion, ten nájem je palba, hrálo by se to někde v Kotěhůlkách... Jako nynější stav je rozhodně na pitchu, ale nemyslím si, že tohle by to tenkrát zachránilo.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        bububu (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 13:31 |  
        0 0

        Samozřejmě že sešup dolu by měl smysl jedině za předpokladu, že by klub vlastnili fanoušci, ať už jako nově vytvořený nástupnický subjekt (jako Bohemians 1905) nebo by ji nějaké sdružení fanoušků za minimální cenu odkoupilo od tehdejších majitelů (pochybuju, že by o značku dál měli zájem). Samozřejmě, spíše velcí sponzoři by odešli, ale do klubu by mohli dát peníze majitelé firem - kovaní slávisti, kterých je spousta. Ale ruku na srdce, kdo normální by v současnosti mohl spojit jméno svého subjektu se Slavií? Sice negativní reklama taky reklama, ale...Věřím, že by se našlo třeba 20 000 fanoušků, kteří by byli ochotni přispět částkou 1000 Kč a to hned máš 20 mega, s tim se dá hrát ČFL samozřejmě na postup. Dneska to už neni aktuální, ale v roce 2010 ještě naše juniorka hrála ČFL, takže by kluci z tehdejší juniorky přesli do áčka + zůstali by srdcaři typu Standa a Vaniak a jelo by se dál. Proč by to mělo smysl? Slavie by se obrodila a fanoušci by i do budoucna po vstupu nějakého silného sponzora/vlastníka mohli držet kontrolní podíl, navíc tento příběh by silně táhnul a takový klub by si spíš koupil někdo normální a solventní než po mafiánech typu Rosen nebo tuneláři Řebíčkovi. Jde mi o to, že by to obrovsky vyčistilo vztahy, nakoplo by to celou slávistickou obec a ve výsledku by se dost možná Slavie dostala na vrchol rychleji než touto cestou...

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        bububu (přítel SN)     před 12 lety 24.11.2012 13:40 |  
        0 0

        A ještě jedna věc: v případě obrody Slavii je velmi pravděpodobné, že by se věci vyvíjeli pozitivně, celý klub by směřoval dopředu (klub se značkou a potenciálem Slavie by se podle mě ve třetí ani druhé lize příliš neohřál). Zatímco teď, ať si namlouváme co chceme, je to sezonu od sezony horší a horší a já se skutečně obávám, že jestli se něco zásadně nezmění (vlastník), tak tenhle prohlubující se marasmus vyvrcholí sestupem do druhé ligy! Znovu proto opakuji, že jak z hlediska morálního, tak ve výsledku i z hlediska finančního a promrhaného času by nám víc prospěl před 2 roky sestup a budování klubu od nuly...

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

          no-nick     před 12 lety 24.11.2012 15:18 |  
          0 0

          Tak kdyby to bylo tak, tak by to bylo pěkné, to ne že ne. Ale mohlo by to být opačně (paběrkování uprostřed tabulky ČFL). To už teď nezjistíme, každopádně něco se stát musí, tohle nikam nevede. Ikdyž pochybuju, že se něco stane:(

          • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

            Tugarin     před 12 lety 25.11.2012 12:30 |  
            0 0

            To je hezká představa, ale spíše než to lze očekávat, že by nastala stagnace. Jedná se o obchodní společnost, kdy by muselo dojít k prodeji podílů, resp akcií. A myslím, že majitelé by neměli zájem ji někomu prodávat za minimální cenu. Jednak proto, že v budoucnu se může objevit někdo, kdo by to jako marketingový tah koupil a dále proto, že by muselo dojít k předání účetnictví atd., tj. v zásadě by mohlo dojít ke zveřejnění dosavadních postpů. A stavět klub na zelené louce nelze, Bohemians byl jiný případ, hodně i o tunelu. Vlastně došlo k vyvedení majetku jinam a založení nového subjektu zaštítěného fanoušky. U nás by těžko nastalo, že by nový klub dostal hráče či třeba hřiště na Xaverově.

  32. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    Betynka58     před 12 lety 24.11.2012 12:22 |  
    0 0

    Nemohu si pomoci, ale Slavia mi přijde jakoby zakletá. Jako by přišel nějaký čaroděj, zdvihl varovně prst a prorocky prohlásil: " Milá Slavie, vzhledem ke svým hříchům, protože jsi zpychla, že jsi si nevážila té poctivé každodenní práce, která Tě dovedla až na vrchol ligy, stihne Tě trest. S ohledem na Tvou slavnou minulost nezanikneš, ale po deset let se budeš plácat odnikud nikam, bez jakékoli herní koncepce, a žádný ředitel, trenér ani hráč Ti nepomůže..." Opravdu to vypadá, že přes počáteční svěžejší herní projev postupně všichni čtyři poslední trenéři sklouzli ke stereotypnímu nakopávání dlouhých balónů na náhodu. Myslím, že nemá smysl vyzdvihovat teď některého z nich na úkor druhého, neboť ve finálo mužstvo pod každým z nich hrálo děsnou tužku. Čím dál více si začínám myslet, že jediný člověk, který bude schopen Slavii z toho marastu vytáhnout, je ten, který ji vlastním přičiněním do něj dostal. To ovšem za předpokladu, že by se KJ vrátil do Slavie mnohem pokornější, poučen z vlastních chyb v posledních dvou letech tady. Potom by ta pohádka snad mohla mít i šťastný konec.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      Alanor (admin)     před 12 lety 24.11.2012 15:10 |  
      0 0

      Pod tohleto bych se podepsal. Také mi to tak přijde a zrovna o KJ jsem nedávno přemýšlel, že by to do sebe skutečně zapadalo jako v pohádce. :) Ale tady se na zázraky spoléhat nedá a je třeba tvrdě pracovat.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

        Borris     před 12 lety 24.11.2012 15:22 |  
        0 0

        Tak ono koneckonců věci se mají napravovat tam, kde se pokazili :-) a to by byl opravdu příběh který by snad nikdo nevymyslel, kdyby se KJ vrátil a s velkou slávou nás vyvedl z bídy, do které nás pomohl dostat i on. Já říkám následující. Pokud se v zahraničí zbavil těch svých móresů které nás málem stáli existenci ( nulová sebereflexe a to že nesnese ve svém okolí žádného oponenta nebo někoho kdo se nebojí mu říct svůj názor ), tak ho rozhodně chci zpátky, protože bez těchto móresů by to byl jednoznačně nejlepší trenér u nás. A snad jen Vrba by se mu mohl rovnat. Ale pokud se těchhle móresů nezbavil, tak nebrat!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

      bongor     před 12 lety 24.11.2012 18:49 |  
      0 0

      To je Betynko dobrá myšlenka.KJ byl za poslední dobu
      jediný trenér na skutečně vysoké úrovni.Ti jeho následníci jsou proti němu profesně o dvě třídy níž.Ale náš Karlík příliš zpychnul,jak všichni víme.Začal možná i spekulovat se svým prospěchem a ten byl bohužel proti prospěchu Slavie.Odejít musel,přijít by mohl,ale jen pokud by se dokázal zase vrátit do doby kdy se začalo tvořit nové mužstvo Slavie s Čarodějem,Vlčákem,Míšou Tavaresem a dalšími skutečnými hvězdami.
      Jen se ještě zmíním o našem vedení.Když se podívám na případ
      černá taška a všechno svinstvo okolo toho,tak skutečně nějaký andílek by byl od těchto protřelých /nevím jak je nazvat,aby to nebylo žalovatelné/ tak strašně"zajebáván",že by Slavie byla ještě daleko míň,než je teď s AŘ,který si nějaké podrazy naprosto nenechá líbit.Má na to zkušenosti z podnikatelské džungle a taky konexe na správných místech.
      Bohužel tady to nmůže fungovat,chtít stavět na slušnosti.Tady platí slušnosr=hloupost.

  33. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    KarelDvorak     před 12 lety 24.11.2012 15:29 |  
    0 0

    Pane trenére Rado, Váš přístup k fotbalu, Vaše sestaveni základní jedenáctky, Vaše neochota si přiznat, že jste jasný spoluviník blamáže předváděné hry, Slavii posouvá do fotbalového pekla. Copak to nevidíte? Průměrná obrana, podprůměrná záloha ( Zmrhal - divize) a kde je útok ? Vy tam nepostavíte a ani nezkusíte jíne hráče. Jestli je pravda, že jste řekl, že nezkusíte nikoho z juniorky, jste malý zlý a zamindrákovaný trenér, který dávno už nemá co dát fotbalu. Podle Vašeho chování jste zamrzl před dvaceti lety. S vámi je jasný sestup a Vaše hra na náhodu je strašná a je mi Vás upřímně líto. Vezměte si příklad z Di Mattea, na nic se nevymlouval, přiznal že za porážky Chelsea nese plnou zodpovědnost a odešel, byl odvolán se vztyčenou hlavou. Což se o Vás rozhodně říci nedá.

  34. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    LukySKS     před 12 lety 25.11.2012 13:38 |  
    0 0

    Pamatuji si jak jsem si v hlavě před takovými 7-8 lety říkal, že bych i překousl pár sezon bez pohárů bez boje o titul, hlavně když se dožiju Ligy Mistrů, titulu a Edenu...:( pak to všechno přišlo v jednu sezonu Slavia neměla konkurenci a nějak mi přišlo, že už se nemůže nic se Slavii pokazit...někdy si říkám, že jsem to přivolal. Ale to je snad hloupost. Ale pořád to nechápu, jak se to mohlo stát??? Lidi jsou tak nenažraní penězi...

  35. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    zeleznik2     před 12 lety 26.11.2012 19:30 |  
    0 0

    Ano jistě Mareše co hraje v Bolce, dříve, ale hrál obránce v Teplicích a moc se mi líbil. LJ samozřejmě nikdo nekoupí, pokud odejde tak zadarmo. Na idnes.cz krásný rozhovor s trenérem Radou, cituji: " Sedneme si s vedením a poradíme se o posilách, musejí přijít dva hráči do obrany a dva hráči do útoku, záloha je kvalitní, máme tam perspektivní hráče, útočníka Mičolu jsem vystřídat, protože se zranil. Pokud je tedy Mičola útočník nechápu proč hrál v záloze a vepředu dřevo Škoda. Co se týče posil, přijde jeden kvalitní hráč, že by David Jarolím či Rudla Skácel?zbytek buďto Slováci(Slovan, Košice) anebo dorost(Čepelák, Šimeček), pochybuji, že by vedení vysázelo třeba třicet mega za útočníky typu Ondrášek či Vydra, bude to zase krušné jaro, že by pan Řebíček, prostřednictvím manažera Kusého našel nového hlavního sponzora, ticho po pěšině.

  36. Re: Slavia - Baník Ostrava 0:2

    moxi (host)     před 11 lety 21.05.2013 09:20 |  
    0 0

    Lunettes de soleil Ray Ban [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    Lunettes de soleil Ray Ban pas cher [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    http://www.lunetteraybanpascherfr.net [www.lunetteraybanpascherfr.net]

    Ray Ban pas cher [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour homme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour femme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    http://www.lunettesdesoleilraybanfr.org [www.lunettesdesoleilraybanfr.org].