Želbohu právě Standova rozlučka je pomalu jediným tahákem zápasu. Jak se dalo před předchozím kolem ještě doufat, že by to třeba ještě nějak mohlo jít a sérií dvou výher by se dal podzim hodnotit ještě relativně dobře, tak po utkání v Hradci je již jisté, že jde jen o další 'konsolidační' sezónu. Je otázkou, jak na tom tým bude na jaře, pokud očekávaně odejde Latka a k němu třeba i Petrák, ale proč si tím nyní zatěžkávat hlavu, na to bude dost času v zimní přestávce. A do ní by se přece jen šlo lépe, kdyby po 4 zápasech, kde nepřišel plný bodový zisk (přičemž ve třech posledních dokonce žádný), se zítra mohli slávisté zase radovat z vítězství. Krom toho, že by si určitě každý více užil rozlučku s Vlčkem po povedeném zápase a s vítězným pocitem, tak především by Slavia mohla znovu zažehnat myšlenky na další boj o záchranu.
O ní totiž hraje bez jakýchkoliv diskuzí právě zítřejší soupeř. Baník již stihl i vyměnit trenéra a pod jeho vedením si připsal i dvě domácí vítězství. Trenér Pulpit však není všemocný, a tak ani on nedokázal vše najednou změnit pouhým mávnutím čarovným proutkem. Po výhře nad Teplicemi totiž přišel nepovedný zápas na Dukle, který pravda hodně ovlivnil gól domácích hned v první minutě, ale v následujících 89 minutách se chachaři nezmohli na nějaký pořádný odpor, naopak díky pojišťující brance v 25. minutě bylo o zápasu brzy rozhodnuto. Baník si však mohl zvednout náladu hned o týden později, když v zápase bohatém na šance zdolal Slovácko a hráči moravskoslezského týmu ukázali, že i přes mnoho klacků, které jim letos přistály pod nohy, jsou stále plni odhodlání a jen tak je něco nerozhází. V minulém kole se totiž dokázali vypořádat jak se zraněním největší hvězdy Svěrkoše, tak dokázali i bleskově zareagovat na vyrovnávací gól Slovácka a rozhodnout tak zápas. Což je samozřejmě jen a jen posílí, což je pro současnou Slavii jednoznačně špatnou zprávou.
Protože jestli se dá nynější Slavia popsat jedním slovem, tak to nejvýstižnější je jednoznačně letargie. Letargie vedení, trenéra, hráčů... A proti odhodlanému Baníku, který požene jistě i mnoho jejich fanoušků, kteří si udělají výlet do hlavního města, by se něco takového nemuselo vyplatit. Co na tom, že jmenovitě má Slavia asi lepší kádr, Baníku bude chybět Svěrkoš atd., to ještě nikomu zápas nevyhrálo. Snad alespoň hráči, kteří něco odehráli se Standou budou mít motivaci mu připravit hezký poslední zápas a nabudí tím i ostatní.
Jeden z nich však Slavii bude na hřišti zcelajistě chybět, karetní test si totiž odsedí další veterán David Hubáček, a příležitost poprvé nastoupit v základní sestavě A-týmu by tak mohl dostat Martin Dobrotka. Kromě něj za karty bude pykat i Škoda, což alespoň otevírá Vlčkovi dveře do základu. Stále budou chybět také Vošahlík a Zákostelský, otazník visí nad startem Čontofalského.
Slavia Baník naposledy porazila před třemi lety, výsledek 3:1 zařídili góly Hloušek a Grajciar. Ten poslední vzájemný zápas, který se odehrál dokonce na začátku této sezóny, mohl dopadnout jakkoliv, ale přinesl již obligátní remízu, která přišla tedy ve 4 z 5 posledních střetnutích mezi těmito dvěma soupeři. Jak to asi dopadne zítra?
Na stadion nezapomeňte přijít včas. Prvních 5000 fanoušků, kteří dorazí na stadion, tak dostanou velký plakát Stanislava Vlčka. Samotný rozlučkový program začne v 20.05, ale hlavní vlna nastane po závěrečném hvizdu.
Komentáře (94)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
vavicek před 12 lety 22.11.2012 17:29 |Doufám, že nastoupí v útoku. Podle mě bude platnější než Škoda. Nechápu, proč ho Rada nepostavil už dříve.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Alanor (admin) před 12 lety 22.11.2012 18:01 |Dle našich informací Standa jen symbolicky vystřídá. Bohužel...
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Kactus před 12 lety 22.11.2012 18:22 |dyt skoda nemuze hrat kuli zlutym kartam ne?
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Alanor (admin) před 12 lety 22.11.2012 19:00 |Ano, nemůže.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
slaviator před 12 lety 22.11.2012 19:21 |Vošahlík zraněn, Škoda karty, Vlček má symbolicky střídat - to bude v útoku hrát Hurka? Mičola?
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Alanor (admin) před 12 lety 23.11.2012 11:28 |Ano, viděl bych to na jednoho z dvojice Hurka a Mičola. Ale pořád doufám, že to info není pravdivé, nebo se něco na poslední chvíli změní a Standa nastoupí.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
PetCC před 12 lety 22.11.2012 18:47 |Já to chápu. U tebe je přání otcem myšlenky.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Kornovo před 12 lety 22.11.2012 19:04 |jestli standa fakt nepujde od zacatku,tak uz asi i ja zacnu psat prispevky proti trenerovi.to uz je moc tohle,snad nebude hrat utocnika tusjak,to bych se zblaznil.nebo jake jsou jeste moznosti v utoku?ze b micola na hrot?
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 22.11.2012 20:39 |aby ten čůryn nedal do útoku Cicmana :D
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
edenian před 12 lety 22.11.2012 21:41 |Halo Pete, ja na Tebe mam takovou otazku, tipuju ze bys to mohl vedet. Ja mam za jeden z nejhezcich golu Standy jeden, kterej ale vubec netusim kdy se konal. V lize, ale jestli na Strahove nebo kde? Pamatuju si, ze Fort to posilal hodne dlouhym pasem z levy strany na Standovu az nekam skoro k zadni lajne do vapna, Standa si to z voleje prehodil za sebe /pravackou /a zaroven taky pres dobihajiciho obrance, opet z voleje levackou udelal to samy s druhym obrancem a soupnul to do brany. Nikdy jsem ten gol nikde nevidel, mozna ho mam uz trochu zidealizovanej, ale myslim ze se nejak vyrazne nepletu. Nevis?
Nebo kdo jinej vi, at povi :-) Treba to bude nekde k videni. Dik.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Mac před 12 lety 22.11.2012 21:56 |Tak tenhle gól si taky pamatuju, ovšem kdy a proti komu ho dal už nevím. Byl opravdu nádherný a prokázal, že když si Standa věřil a měl formu, dokázal velké věci.
Díval jsem se na Idnesu na jeho statistiky a možná to byl gól právě z domácího utkání proti Baníku - viz http://fotbal.idnes.cz/db_fotbal.asp?online=7039260
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Citrus (přítel SN) před 12 lety 22.11.2012 22:01 |Není to tenhle? http://www.youtube.com/watch?v=TvN6zWc3tR4 čas 1:20
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
edenian před 12 lety 22.11.2012 22:09 |Jsem na ceste z prace a uz se tesim jak to zkouknu!! Pratele dik.
No ze by to Standa zejtra zopakoval necekam, ale samozrejme se na nej tesim. Myslim ze to je kluk kterej nemuze mit nepratele. A takovy lidi si povazuji.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Kornovo před 12 lety 22.11.2012 22:15 |parada,tenhle zapas jsem asi nevidel,ale bylo to supr.mimochodem dalsi gol daval borek dockal
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Barra před 12 lety 22.11.2012 22:43 |Krása! To měl Standa ještě rychlé nohy, ten gól patří určitě k těm nejpěknějším které kdy dal. Technicky ještě pěknější než ten proti Ajaxu. Myslím, že Standa se sám polekal toho, co se mu podařilo. Snad by sestřih těchto perel mohli zítra během zápasu promítat na tabuli, aby naši snad dostali nějakou inspiraci. A moc bych Standovi přál, aby se mu podařilo ještě jeden, poslední gól, střelit. I kdyby to bylo z ušmudlané penalty.
Citrusi dik
edenian před 12 lety 23.11.2012 09:01 |Tak jsem se na to kouknul az ted rano, trochu se mi to samozrejme v kebuli zmodifikovalo, ale v zasade OK. Je to teda bomba. Tehdy jsem byl fakt v euforii. Standa byl skutecne vyladenej na 100%
Tak nevim kdy se zase dockame neceho takovyho.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Heretic (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 11:08 |Kromě všeho zmíněného je velmi zajímavé, kdo ono video vytvářel. :-)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
harry před 12 lety 23.11.2012 08:36 |Asi určitě myslíš gól na 1:0 shodou okolností proti Baníku na podzim 2006. Na Strahově - poslední zápas podzimu,bylo tam na strahovské poměry nevídaných 5500 diváků a zápas rozhodnul gólem na 2:1 v nastavení hlavou Necid po rohu.Vidím to jako dneska.Navíc jsme šli díky tomu na pár hodin na 1.místo tabulky...
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
slamacek (přítel SN) před 12 lety 22.11.2012 22:09 |sestava je bohuzel dopredu jasna.
Conto/Berkovec - Nitriansky, Latka, Petrak, Conka - Jarolim, Zmrhal - Kores, Micola, Juhar - Kisel
v 89. minute prijde Standa :((( jsem zvedav na kolik jsem se netrefil
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
edenian před 12 lety 22.11.2012 22:13 |Hele treba nas na stoperu plukovnik prekvapi :-) tipovat se neodvazuji
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
denydzlSKS před 12 lety 22.11.2012 22:34 |Vidím to stejně..teda tu "útočnou" část..
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Kornovo před 12 lety 22.11.2012 23:29 |tato sestava je naprosto strasidelna,s tou neporazime ani ty chachary
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Matysek před 12 lety 22.11.2012 22:48 |Berkovec- Nitranský,Latka,Dobrotka,Juhar- mičola,zmrhal,petrák,tusjak- kisel- Hurka. S tusjakem jsme vyhrávali, jak se vrátil jarolím, tak to šlo do pytle...
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
quelhar (admin) před 12 lety 22.11.2012 23:12 |Na jine tema.
subHuman na oficialkach pise, ze je udajne realne, ze k nam nastoupi Ivan Hornik. Ostatne uplna novinka to neni, spekuluje se o tom vice mene nonstop od doby, kdy mu vyprsel trest.
I kdyby to nakonec byla kachna, tak by me zajimalo procento lidi, pro ktere to je snesitelny clovek a naopak kolik je tech, pro ktere je angazma takoveho cloveka ve Slavii proste neakceptovatelne...
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Kactus před 12 lety 22.11.2012 23:20 |tak urcite jsme jiz dlouho nervali "dopln_jmeno ven"
uz mi to pomalu zacalo chybet :)
i kdyz, vlastne jiz brzo nas ceka Rada ven, pac je to evidentne trener, co na to nema, jako vetsina treneru v lize.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Barra před 12 lety 22.11.2012 23:26 |Co se týká mě, jednoznačně NE. Horník má až moc daleko k ideálům Slavie, kde bílá barva shirtu představuje čistotu sportovní myšlenky. To si Slavia nezaslouží - a mám obavu že Kusý by ještě obtížněji hledal sponzory.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
slamacek (přítel SN) před 12 lety 22.11.2012 23:27 |pro mne je ten clovek za normalnich okolnosti naprosto neprijatelny! Ovsem posilu do zakulisi evidentne potrebujeme. nejakyho sikovnyho pana a nakonce i toho Ivanka bych v ty bazine snad nakonec i uvital. jen bych ale pockal jak dopadne afera s muzem s kozenou brasnou
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Kornovo před 12 lety 22.11.2012 23:31 |to je to stejne jako zeman na hrade,absolutni hnus.ale vlastne uz tu byl i pucek,tak co resime
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
subHuman před 12 lety 23.11.2012 00:49 |Pro mne je ten clovek ABSOLUTNE neprijatelny, bazina - nebazina, i kdyby tisic brasen.
Takovi lide nemaji v SK SLAVIA PRAHA co pohledavat. A kombinace s bratry Rebicky je primo vrazedna...
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
slamacek (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 09:06 |mas samozrejme uplnou pravdu, jen uz nevim kam dal.
vem si treba toto: http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-58713160-byvaly-rebel-ods-fuksa-miri-do-ceskeho-aeroholdingu-bude-ridit-privatizaci-csa
to by mne zajimalo kam se uklidi ti dalsi dva. mi je tady v ty zemi tak ze vseho smutno, ze mi jen nejakej Ivanek vlastne uz volnej. Na druhou stranu jsem rad, ze jsi s tim prisel a za vsechny odmitave nazory, protoze mi to dodava viru, ze by preci jen snad jednou az se vsechno rozkrade a cely system zhrouti, mohlo zacit budovat na novych pevnych zakladech.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
lassiter před 12 lety 22.11.2012 23:32 |Nechce se mi věřit, že si pan majitel dovolí po Strakovi tohohle šmejda. I když bych se tomu nakonec asi nedivil. Když je majitel (bohužel asi neprokazatelný) zloděj, když je předseda představenstva (zatím neprokázaný) vyděrač, proč by je nemohl doplnit usvědčený korupčník. Za mě tedy ne a chodit bych na Slavii přestal.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Barra před 12 lety 22.11.2012 23:37 |Snad bude mít i Z. Kusý nějaké rozhodující slovo a hlavně své principy.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
edenian před 12 lety 22.11.2012 23:56 |Ja bych asi chodit neprestal, ale nejdriv bych asi vyrazil na prochazku po travniku, nejlepe o
polocasu a troufam si tvrdit, ze by nas bylo slusny procesi. Uz vime jak na to, zadnej problem vymest znovu augiasuv chliv.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
bongor před 12 lety 23.11.2012 06:16 |Pro mě je Horník absolutně nepřijatelný a po dobu jeho funkcionaření bych na Slavii nevkročil.Myslím,že by nás takových byla naprostá většina,jestli ne všichni.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
janko (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 09:04 |Naprosto neakceptovatelné. V tomto případě bojkot nemá smysl, ale jen protesty srovnatelné s Olomoucí. Ten člověk byl odsouzen za korupci a proto nemá ve fotbale co dělat. Bez ohledu na tým a na to zda je to 1.liga nebo prales.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Viking před 12 lety 23.11.2012 09:28 |Po Strakovi a Řebíčkovi už jsem úplně apatický, Horník je mi buřt. Vždyť o co jde? Vycinkaný Pelta je předsedou svazu, Mysliveček dělá stále pro Plzeň, na Spartě úřaduje Krula.
Český fotbal je neuvěřitelná sračka.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
psychosks před 12 lety 23.11.2012 15:34 |Radši si opařim koule v kafi než abych fandil Slavii s Horníkem!!To už by na mě po tom všem bylo trochu moc!!
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 18:58 |a co ten Říčka z Boleslavi ?
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
subHuman před 12 lety 23.11.2012 00:44 |JeAbych to upresnil:
Info o Hornikovi ke me dnes dorazilo ponekolikate. Sam tomu neverim, doufam, ze by si nikdo (a to ani tunelar Rebicek) nedovolil takoveho cloveka dosadit do Slavie. Na druhou stranu, kdo by si kdy pomyslel, ze nas bude trenovat pomatenec Straka a ze budeme 4 sezony v kuse v lize paberkovat...
Na rovinu jsem se na to dnes zeptal jednoho zamestnance, se kterym jsem se na stadionu potkal. Bylo mi odpovezeno, ze o tom nic nevi, lec ze to nic nevylucuje, ze neni tim, s kym by se pan exministr radil. Ale ze se toto proslychalo jiz v lednu a udajne to zastavil Platil pod pohruzkou sve vypovedi. Je mi celkem jedno, zda budu za blazna, pisi to jen proto, ze pokud by na tom mela byt jen spetka pravdy, domnivam se, ze je dobre vyvolat sirsi diskusi (idealne dle mne odpor). Pokud je to kachna, super a vsem se omlouvam za zbytecne straveny cas. Pokud neni a odpor nas vsech tomu zabrani, take super. Pokud se tomu tak stane, treba se nekteri chytnou za nos a pochopi, ze ne kazdy musi varit z vody a ze je v nasem klubu mozne vse...
Kazdopadne Latka dnes potvrdil, ze zitra jej ceka s nejvetsi pravdepodobnosti posledni zapas, doufa ze vitezny. Pusobiste prozradit nechtel, pry je to jeste v jednani. Standa se na zitrek tesi, nicmene bohuzel zrejme skutecne nastoupi az na posledni minuty a nevinil bych z toho Radu, je to zrejme po vzajemne diskusi, Standa toho na podzim moc nenahral a do zivotni formy ma bohuzel daleko.
Nic to nemeni na tom, ze bychom mu meli zitra vsichni podekovat ze vsech sil a radne ho obdarovat!
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
bongor před 12 lety 23.11.2012 06:27 |Laty to ani nemusel říkat,je to na něm vidět,že toho má u nás plné zuby a je to taky slyšet z jeho dalších prohlášení.Bohužel půjdeme ještě dolů,jestli se nestane zázrak a nerozehrají se mlaďoši.
Jinak doporučuji,přečíst si rozhovor Starky na Idnes,mě překvapilo,že mluví,jako bych mu to napsal.Naprostá shoda včetně užívání videa ve fotbale,kterému se brání především bohaté kluby,hůř by se podvádělo.Třeba poslední zápas na letné a zcela neregulerní gól rumuna.To se potom nikdo nemůže divit,že soudruh Svoboda je jedním z největších bojovníků za zavedení techniky.Co mě nepřekvapilo je dvouzápasový trest Jílkovi za jeho nezištnou pomoc v boji o titul.Kdyby se jednalo třeba o Plzeň,dostal by pět zápasů minimálně.Holte ta křéťotaška má mocné kouzlo.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Barra před 12 lety 23.11.2012 08:18 |Musím se přiznat že takové to odcházení/neodcházení Latky mě už celkem unavuje. Tyto úvahy se tahají už dost dlouho. Jestli má pocit že Gambrinusliga je pro něho malá a že se může jak sportovně, tak finančně (a to určitě) vylepšit, tak radši krátká bolest a ať už změní působiště. Jen doufám, že to pro Martina dopadne lépe než předchozí stace v Řecku a Anglii.
Určitě to budu citelná ztráta pro Slavii (i když poslední zápas ukázal že Latka je také jen člověk), ale život jde dál a je čas hledat náhradu. A doufám že se na tom pilně pracuje. Asi nemá moc smysl doufat že jen Dobrotka bude stačit jako náhrada, vzhledem k jeho dlouhodobému zranění.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
bongor před 12 lety 23.11.2012 08:35 |Poslední zápas jsem právě měl na mysli,když jsem napsal,že je na něm už i vidět,že ho to přestává bavit,tahat kaštany z ohně.Ovšem máš Barro pravdu,když jsi pro rozhodné řešení situace.Buď odejde,nebo se stane základním kamenem pro vytvoření konečně
konkurenceschopné sestavy.Klidně bych uvítal,kdyby rozvedl svoji myšlenku z posledního rozhovoru a rovnou řekl,kdo podle něj nemá na to být ve Slavii.Nikdo to nemůže vědět lépe než on.Pochopitelně jsem všemi deseti pro druhé řešení.Zůstat a vybrat si,s kým se vyplatí dál spolupracovat.dal bych mu i k tomu odpovídající finanční zajištění.Když ale odejde ,nedá se nic dělat.Slavi byla před Latym,a bude i po něm,i když to bude velké oslabení.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
bongor před 12 lety 23.11.2012 08:47 |Tak jsem si dal do googlu požadavek na deník spart.Už i ten blbý vyhledávač chápe,o čem je řeč a tak se mi objevil deník/dosud/sport
a v něm obrovské jásání nad remizou s béčkem Lyonu.I když tam nějaký škrabálek přiznává,že se na to jako obvykle nedalo koukat,tak tahle remíza s mužstvem,které už dávno mělo postup v kapse a hrálo lážoplážo je podle něj hrdinský čin.
Také se tam přidal soudruh Popleta a konečně ukázal barvu,kdo je jeho favoritem v nechutné taškařici o "čistotu"českého fotbalu.
My jsme nesmyslně vyklidili pozice a teď se tedy musíme dívat na všechny tyhle nechutnosti.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Barra před 12 lety 23.11.2012 09:30 |Sparta pečuje lépe o svoje imago. Ve výroční zprávě Sparty 2011 zní:
´Změna hlavního mediálního partnera. Místo společnosti Ringier byla podepsána tříletá smlouva o spolupráci se společnosti Mafra. To mělo výrazný vliv nejen na mediální obraz Sparty, ale i na vnímání stávajících hlavních partnerů klubu, kteří jsou nyní prezentování v seriózních denících a nikoliv v bulvárním tisku´.
Sparta si tedy ´platí ´ dobré a pozitivní články a recenze o klubu (může to být peněžně ale také zdarma umístění reklamy pro Mafru), a to v MFDnes, Lidových novinách, na portálech iDnes, Lidovky.cz, v deníku Metro atd (Óčko, Radio Classic a jiné).
Deník Sport a isport.cz patří sice do skupiny Ringier (dále Blesk, Aha atd.), ale předpokládám že i tam zůstaly dobré vazby, i po té co Mafra Ringiera vystřídala jako mediálního partnera.
Myslím že i tady zůstalo pro Z. Kusýho kus neoraného pole, kde Slavia bohužel pokulhává za konkurenci.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
petrjir před 12 lety 23.11.2012 08:47 |Latka ma naslapnuto blizko na zapad od nas, kde jiz pusobi nas byvaly hrac.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
janko (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 08:59 |Drážďany?
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Alanor (admin) před 12 lety 23.11.2012 11:46 |Spíš Norimberk, ne?
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
honzah (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 12:53 |Za Kozáčikem do Plzně?
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
bedva (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 13:00 |Za Grajciarem do s*arty?
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
honzah (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 18:23 |Nebo za Trappem do Příbrami?
Koneckonců, nejvíc ,,blízko na západ od nás´´ je Ďolíček, ale tam prošel Slavií snad jenom Bálek a Petrouš :-)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
vlk30 (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 09:35 |Tak ja jsem dnes potkal jednoho zaměstnance ten mě řekl že o tom nic neví,ale nevylučuje že přijde Messi.Amen,jinak do hajzlu s takovými bludy.:-)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
quelhar (admin) před 12 lety 23.11.2012 09:37 |No, z jineho zdroje, nez ma subHuman, se mi doneslo, ze se to pry ve fotbalovem zakulisi povazuje za hotovou vec... Takze bych to na lehkou vahu opravdu nebral.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Ferguss před 12 lety 23.11.2012 10:16 |Jestli k hám přijde Horník, tak vzhledem k tomu, že mám permici dochodím tuhle sezonu a pak mě na stadionu až do jeho odchodu nikdo neuvidí. Jsem ochoten překousnout leccos, ale tohohle šmejda (navíc hloupýho burana) rozhodně ne.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
martyni (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 11:01 |Ze by si slavia vzala na triko Ivanka, symbol fotbalove korupce, to snad nemuze nikdo myslet vazne.. co historie, fanousci? A kdyz uz tohle nikoho nezajima, co sponzori? Kdo da sponzorske penize do klubu, ktery se otevrene prihlasi k ceskemu rybareni? Nepochybne se ve fotbale pohybuji lide se stejne cernou minulosti, nicmene nikdo se nestal takovym symbolem korupce jako IH.
Predpokladam tedy, ze proti tomu by byly mnohem tvrdsi protesty nez proti nejakemu pyru..
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Trinkle před 12 lety 23.11.2012 13:29 |Možná je trošku škoda, že na barvy dresu Slavie se neváže nějaké břemeno ve formě, že pokud nejsou ideály, které má daná barva symbolizovat naplňovány, odpadá nárok na onu barvu. Třeba by se někdo chytil za nos, kdyby Slavia musela vlastní vinou hrát místo bíločervené třeba z hnědozelené až do chvíle, kdy se začne chovat tak, jak se ve svých stanovách a svou historií profilovala ;)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
klimi před 12 lety 23.11.2012 09:56 |Tak to jsem zvědav, jak Rada vyřeší absenci škody, navíc když nebude hrát Vlčák od začátku, jak zde někteří tvrdí.
Nebál bych se dát na hrot klidně i Latku, na stopera Dobrotku+juniora, ale to je asi utopie...
Nebo by Rada mohl vytáhnou z béčka Vondráčka nebo Červenku, za zkoušku nic nedáme.
Ale stejně to určitě skončí tak, že na hrotu skončí Koreš, Mičola, Hurka,...Bože můj!
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
quelhar (admin) před 12 lety 23.11.2012 10:25 |Tak priznejme si, ze u Rady je prakticky nerealne, ze vytahne zcistajasna nejakeho kluka z juniorky, ktery do te doby s ackem ani netrenoval. S Vondrackem, Cervenkou a spol. bych proto radeji ani nepocital. Ze by hral cely zapas v utoku Latka, tomu taky neverim, zvlast kdyz je druhy stoper Hubacek vykartovany a tak na mista v obrane stejne nejsou lidi (opet, juniori Kolarik a Cepelak jsou, jak pises, utopie). Proto cekam, ze v utoku bude hrat Micola nebo Hurka (kteremu ovsem trener zda se moc neveri).
V zasade tedy vidim dve moznosti. Prvni je, ze se trener rozhodne postavit to, co uz si overil nekolikrat, ze proste nefunguje, tedy presun Petraka, staveni Jarolima a Korese, atd. Tedy neco takoveho: Nitriansky, Latka, Petrak, Conka - Kores, Jarolim, Zmrhal, Juhar - Kisel, Micola.
Druha moznost je navrat k tomu, co fungovalo a nahradit vykartovane hrace jinymi. Tj. Nitriansky, Latka, Dobrotka, Juhar - Micola, Zmrhal, Petrak, Tusjak - Kisel, Hurka.
Jsem opravdu zvedavy, co Rada vymysli a jestli se odvazi se vratit k vitezne sestave.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Viking před 12 lety 23.11.2012 10:46 |Já jenom nepochopím, že když nás vlastní takoví kšeftaři, proč nechají Radu zabíjet Hurku.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Jiri1 před 12 lety 23.11.2012 11:19 |Zdravim, Hornik je samozrejme jeden z lidi, kteri kdysi ovlivnovali fotbal, dnes je vsak jiz hodne mimo hlavne co se tyce rozhodcich, nema potrebne kontakty , nema ani zadny vliv na svazu, defakto jeho moznosti cokoliv ovlivnit jsou hodne male. Quehlare, Ja jsem slysel o nejake skryte forme spoluprace, coz byl a je i pripad treba Pucka, ale je fakt , ze se majitel i nove vedeni klubu, shodlo na tom, ze bez schopneho sibra nemame sanci i proto nechci tvrdit , ze mam ve vsem pravdu. Priznam se bez muceni, ze narozdil od jisteho pana jsem nepotkal nikoho , ale i mne je jasne , ze s Drzmiskem budeme hrat i nadale krasne 11 misto a s jednim z nejvyssich rozpoctu v lize si budeme i nadale vystacit s nasimi starnoucimi superstar z kotle, kteri jediny drzi nas prapor a privadi do kotle hodne mladych lidi diky vytribenym napadum i jejich realizaci. A to je na klub s takovou tradici zalostne malo. Nebudu volat po novem trenerovi, ale zcela uprimne , pokud bude Rada protezovat stejne hrace , pak se s nami treba Cepelak, Hurka chteji rozloucit a zkusit stesti jinde. A mozna by jste se divili, kam v zime povedou kroky nekterych hracu z becka, Praha je tak mala , ze pane trenere a proc nevypomoci ..............
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
lassiter před 12 lety 23.11.2012 11:51 |Naše stárnoucí superstar z kotle :-)), to bylo povedené :-) Fotbalistům po třicítce už u nás říkáme důchodci, gymnastky zas končí v šestnácti, tak jsem zvědav, kolik bude Strašákovi, až ho nový kotelnický potěr začne posílat na východ :-)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Jiri1 před 12 lety 23.11.2012 12:07 |Podivejte neco podobneho jsem zazil na vlastni kuzi, ne osobne , ale jako takovy nemy svedek vymeny strazi, obcas je to az nostalgicke, kdyz vzpominate na nektere cisla , ktere se pozdeji vraci jako tatove od rodin , nebo dokonce strazci poradku.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Viking před 12 lety 23.11.2012 10:47 |Chtělo by to v hlavičce vyměnit neaktuální foto Jarolíma, takhle už se neradoval pěkně dlouho:)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
martyni (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 11:47 |Stav Slavie myslim presne popsal quelhar v komentari pod clankem ze zapasu s Hradcem.
Tak tedy k tomu hlavnimu.. a tim je dnes podekovani Standovi, slavisticke legende.. hraci, ktery zazil na svou kuzi cely vzestup i pad slavie poslednich let. Na tom vzestupu ma - na rozdil od padu - obrovsky podil. Od chvile, kdy Standa zacal nastupovat v utoku, slavia vlastne zmenila svuj styl. Jeho aktivita, rychlost, nabehy byly pro slavii charakteristicke, na jeho hru jsem se kazdy tyden tesil a delala mi radost. Nebyl nikdy velky technik a asi ani talent od boha, ale drel a bojoval o kazdy balon, neustale v pohybu, neschovaval se za obrance, ale tvoril hru svými nabehy a nutil zalozniky, aby ho hledali svymi pasy a aby zrychlovali hru dopredu. Casem za tenhle pristup prisla i odmena, Standovi se zacalo darit, zacal promenovat sance a stal se z nej paradni utocnik. Pak prisel Ajax a v tom jednom zapase na strahove se najednou vsechno spojilo a Standa uchvatnym unikem poslal Slavii do ligy mistru. Za to zaslouzi pomnik v edenu, ale nejen za to.. Standa byl vzdy skromny, poctivy, charakterni hrac, ktery - ac slavistou nebyl od malicka - je a vzdycky bude vzorem pro vsechny slavisty.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
lassiter před 12 lety 23.11.2012 11:59 |Hezky napsáno a dovolím si připodepsat. I kdyby Standa nikdy nic jiného než zápas s Ajaxem neodehrál (jako že zaplaťbůh odehrál), tak díky tomuhle zápasu je pro mě doživotní legendou, neboť zařídil můj největší fotbalový zážitek v životě, který už asi nikdy nic nepřekoná.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
martyni (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 13:56 |To je fakt, mam to podobne, necekam, ze bych mohl na fotbale zazit neco silnejsiho..
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
mats před 12 lety 23.11.2012 17:10 |Pánové, tak to jsme minimálně už tři takoví... ;-) Naprosto souhlasím.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
klimi před 12 lety 23.11.2012 11:54 |Máte někdo k dispozici statistiku, o kolik získal Rada více/méně bodů než Poustka? Troufám si tvrdit, že Rada zase o moc lepší nebude, Poustka navíc hrál s mnohem užším a slabším kádrem. Troufám si také tvrdit, že kdyby ve Slávii stále byl Poustka, tak by již například Šimeček už dávno byl členem Áčka (platným, samozřejmě).
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Alanor (admin) před 12 lety 23.11.2012 11:56 |Výzva pro quelhara. :) Osobně bych ale Poustku nikterak neglorifikoval, jeho sestavy nebyly o nic lepší než ty Radovy.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
quelhar (admin) před 12 lety 23.11.2012 12:48 |Statistiky maji oba panove velmi podobne. Prumer bodu na zapas dokonce v tento okamzik stejny: 1,2. Poustka 12 bodu z 10 zapasu (3-3-4). Rada 18 bodu z 15 zapasu (4-6-5). Poustka mel skore 11:11, Rada 19:17, tedy vyssi prumer vstrelenych i inkasovanych branek. Za Poustky jsme vsak sestkrat z tech deseti zapasu nedokazali vstrelit branku, v tom je na tom Rada lepe (nedali jsme gol sestkrat z 15 zapasu).
A co se tyce tech sestav, tak bych si taky dovolil pripomenout, ze i kdyz uz jsme byli zachraneni, tak mladi hraci sance prakticky nedostavali. Naopak pomerne sokujici bylo treba nasazeni odepsaneho Dembeleho do zapasu se Slovackem (0:1) - vsichni vedeli, ze ten hrac proste ve Slavii budoucnost nema a presto byl najednou v zakladni sestave. Parkrat si zahral Vesely, parkrat Sudek nebo Paprciak, ale vetsinou nic velkeho, prednost dostavali zkuseni, Vlcek, Jarolim, Hub, Pospech, Cicman,...
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
subHuman před 12 lety 23.11.2012 13:15 |Jeste k tem sestavam: Trosku se obavam, ze treneri (nevim zda i Rada) obcas postavi do sestavy takove jmeno, ze to az budi podezreni, zda jen nechteji toho hrace nekomu ukazat.
Mmchd, Milutinovic trenuje s Ackem, vcera jsem ho po treninku potkal na stadionu.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Trinkle před 12 lety 23.11.2012 13:35 |V jeho "nejslavnějším zápase za Slavii" minulý týden hrál údajně pouze proto, aby ho zájemce viděl v akci v ostrém zápase, takže se zdá, že nepřesvědčil jen nového zájemce o jeho služby, ale i P. Radu :)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Barra před 12 lety 23.11.2012 14:25 |A možná by stálo za to, si také připomenout výsledky Michala Petrouše.
V sezóně 2010-11 vedl 20 zápasů, 7-9-4, skóre 31:21, bodů 30, průměr na zápas 1,5 bodů.
V sezóně 2011-12 celkem 9 zápasů, 2-4-3, skóre 6:13, bodů 9, průměr na zápas 1 bod.
Celkový průměr 1,344 bodů.
Nebylo to ani tak špatné, řekl bych. Obzvlášť když vezmeme sezónu 2010-11 kdy nastoupil po KJ, a Slavie byla na hraně propasti, hráči měsíce bez výplat, atd. Uměl je motivovat, a že řemeslu rozumí, dokazuje s juniorkou. ´Tělocvikář´, kterého halda fanoušků ke konci proklínala.
(Jestli jsem to špatně zpočítal, tak Quelhar mě doufám opraví.)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Alanor (admin) před 12 lety 23.11.2012 14:38 |Já třeba Petrouše řadím rozhodně výš než Poustku. V trenéřině toho dokázal rozhodně víc. Pro juniorku je to ideální trenér, těžko ale soudit, jestli je dostečnou osobností pro to, aby měl úspěchy v áčku.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Barra před 12 lety 23.11.2012 14:57 |Souhlas s porovnáním Petrouše-Poustky. Michal P. se mi zdá také mít více autority než rozcuchaný klučina Martin P. (a to nemyslím ve špatném). Je mezi nimi také 6 let rozdíl, Poustkovi je 37, takže Petrouš má nějaký náskok.
V každém případě si Petrouš zaslouží velké uznání za to, že úspěšně zachránil Slavii v těžkých časech. Stále nechápu, jak se mu podařilo kluky týden co týden motivovat. Bez práce nejsou koláče – Petrouš a hráči makali, měli výsledky, ale o nějakých koláčích si mohli jen nechat snít. Co koláče, ani na suchý chléb nedostávali.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Jiri1 před 12 lety 23.11.2012 14:41 |No von Straka nebyl taky spatnej, ze , prosim Vas nemyslite to vazne , to ze dlouhodobe neumime najit vhodneho trenera , ktery by chtel tym prevzit je docela silene , Rada ma jeden z nejvyssich platu v lize, ale hra tymu je jako noc a obcas prisel i iden , ale skutecne jen obcas. Dokonce si nemyslim , ze by to bylo az o ambicich, hraqi jisteho klubu berou prachy jen obcas a pokud z tymu odejdou , tak je neberou vubec , radsi je ani nenapadne naka arbitrazni komise , ale hraji neustale okolo 7 mista.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Barra před 12 lety 23.11.2012 15:10 |Straka nebyl také špatný?
3 výhry, 4 prohry, 3 remízy - 12 bodů na 30, průměr 0,40 bodů na zápas.
Jednoznačně nejslabší výsledky v porovnání s Petroušem-Poustkou-Radou
A poslední větě vůbec, ale vůbec nerozumím, těším se na srozumitelné vysvětlení p. Jiřího1.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Alanor (admin) před 12 lety 23.11.2012 15:14 |To je nesmysl. Straka měl 1,2 bodu na zápas. Těch 0,4 je asi myšleno 40% úspěšnost v získávání počtu možných bodů.
Jinak ale také Strakovo působení u nás hodnotím jako jasně neúspěšné.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Barra před 12 lety 23.11.2012 15:26 |Samozřejmě, soráč, jak jsem psal 3-4-3, tedy 12 bodů na 30 a tedy 1,2 na zápas. Měl jsem v hlavě zafixované že 12 že 40% ze 30. Máš pravdu.
Velká omluva Franzi a Zdeňce S.!
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
sasky před 12 lety 23.11.2012 15:23 |A vhodný trenér je kdo? Českých kvalitních mnoho nevidím. V poslední době Vrba, Komňacký, možná Kotal ale to je tak všechno. Kozel podle mě ještě ne, na druhou stranu asi umí s mladými hráči, ale bojím se, jestli by Slavii zvládnul (starší hráči, tlak rozhodně větší než v Dukle). Úmyslně jsem vybíral trenéry, kteří se snaží praktikovat takový "slávistický" fotbal.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
vojtechusv před 12 lety 23.11.2012 16:00 |OT: Co mě zaujalo.
http://www.sport.cz/fotbal/evropska-liga/clanek/439120-miliony-do-kasy-hned-utok-na-ligu-mistru-vzapeti-to-je-efekt-tazeni-plzne-a-sparty-evropou.html#hp-sez
V tom je s ním Vrba zajedno. „I já jsem přesvědčený, že česká liga jde nahoru. Nejen my a Sparta, ale i Olomouc a Jablonec by dokázaly v Evropské lize konkurovat. A brzy i Slavia, která je perspektivní. Nemůžeme se rovnat týmům, jako je Barcelona nebo Manchester či Bayern. Ale jsem rád, že se začíná česká soutěž posouvat na úroveň belgické a nizozemské, jimž bychom měli konkurovat," srovnává trenér Viktorie.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Viking před 12 lety 23.11.2012 16:36 |Za Spartou a Plzní je obrovská díra, ač v lize hlavně Sparta hraje často tužku. Jak dopadají Jabka a Olomouc v pohárech už v minulosti několikrát dokázaly.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
CarlBruno před 12 lety 23.11.2012 16:50 |Nechápu jak na nás Vrba přišel, možná ví něco co mi ne. Že by jsme měli dohudnuté náké nákupy v Plzni ? :-)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
mats před 12 lety 23.11.2012 17:14 |Možná v pivovaru ;-)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Kactus před 12 lety 23.11.2012 18:24 |no, jakoze ceska liga jde nahoru? mluvi o te lize, na kterou kazdy tyden koukame?
videl jsem skoro kazdy domaci zapas na stadionu, ale prijde mi, ze ta liga smeruje spis dolu nez nahoru. cim dal mene hracu schopnych zpracovat mic na jeden dotek, prihravky, ktere konci u souperu, atd.
vsimli jste si jinak vcera, jak plzen kazila jednoduche prihravky? a kolik toho bylo? kdyby hrali s nekym alespon vyrovnanym, dostanou dardu.
a sralta? "sice jsme hrali hovno, ale postoupili jsme a tak jsme nejlepsi" bla bla
nic, jdu pozdravit standu, beru kořalku, at se na to da alespon trosku divat :)
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Steve2924 (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 19:02 |No já si pamatuji doby, kdy jsme uměli konkurovat nejen Nizozemské nebo Belgické lize, ale i německé a vyrovnané zápasy se hráli i se španělskými týmy. Pravda byla to záležitost jen 2 - 3 klubů (Slavia, Sparta, a jednu sezónu Liberec), ale na tu úroveň se podle mého naše liga ještě dlouho nedostane.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
zeleznik2 před 12 lety 23.11.2012 17:04 |Doufám, že bude chyta Čonty, Berky letos bez formy, Standovi šance vidím 50 na 50, ale určitě Hurka bez sympatie trenéra hrát nebude, Dobrotka bude v základu, Petrák na klasickém místě.
očekávaná sestava:
Čonty/Berkovec - Nitry, Latka, Dobrotka, Čonka - Petrák - Zmrhal, Juhar, Tusjak, Kisel - Mičola.
se Standou na hrotu a Tusjakem na lavičce druhá možnost.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
zeleznik2 před 12 lety 23.11.2012 17:29 |Šance na základ vidím 50 na 50, ale spíše ve předu opravdu bude Mičola a v záloze zastoupí Tusjak, ale trenér umí překvapit tak třeba Standa půjde od začátku nebo nastoupí na posledních 30 minut!!jinak Petrák nemůže hrát na beku, to hrál v Budějkách a katastrofa, místo Huba bude Dobrotka, 6 minut tam už odehrál. Čonty nevím jak na to je, doufám, že bude chytat, Standa B. se trápí, byl bych klidnější s Kamilem v bráně.
Pravděpodobná sestava: Čonty/Berkovec - Nitrinský, Latka, Dobrotka, Čonka - Petrák, Zmrhal, Tusjak, Juhar, Kisel - Mičola
případně: Čonty/Berkovec - Nitrianský, Latka, Dobrotka, Čonka - Petrák, Zmrhal, Juhar, Kisel, Mičola - Vlček
Nejhorší varianta: Berkovec - Nitranský, Latka, Petrák, Čonka - LJ, Juhar, Zmrhal, Tusjak, Mičola - Kisel
Hurku nepíšu, averze mezi ním trenérem je zřejmá, tak bude na lavičce.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
honzah (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 18:19 |Tak koukám, vzpomíná se tu na góly Ajaxu a gól proti Baníku, ještě bych tedy dodal, že parádní gól na 3:1 Spartě dával Standa na podzim 2005.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 19:05 |Berkovec – Dostál, Dobrotka, Latka, Čonka – Petrák – Nitrianský, Zmrhal, Juhar – Kisel – Mičola
Musím říct že mě Rada sestavou dost potěšil. A taky mě potěšil tím, že dal Nitrianského na pravou zálohu, popravdě mě tahle varianta u něj taky napadla. On má dobrý tah na branku, je hodně rychlý a umí vystřelit a myslím že by mu to mohlo na pravé záloze jít líp než na beku.
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Kornovo před 12 lety 23.11.2012 19:10 |na ofikach je napsany hubacek jako nahradnik.ktery diletant to pise,to bych rad vedel
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 12 lety 23.11.2012 19:14 |já ho tam teda nevidim
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
Kornovo před 12 lety 23.11.2012 19:26 |mas pravdu,uz je tam kores a pred par minutami tam fakt byl se 4 hub
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
zeleznik2 před 12 lety 23.11.2012 19:30 |Tak to dopadlo úplně jinak, Čonty nemůže hrát a v obraně překvapivě Dostál namísto Nitriho!!který hraje v záloze, Standa bohužel jen na lavičce a Mičola nahrotu.
sestava:
Berkovec – Dostál, Dobrotka, Latka, Čonka – Petrák – Nitrianský, Zmrhal, Juhar – Kisel – Mičola
Re: Poslední zápas odehraje Standa Vlček s Baníkem
klimi před 12 lety 23.11.2012 19:49 |Je mi k blití, když vidím Pospěcha, jak válí za Duklu. Výborně pane Rado, my máme přeci Milana Škodu!