Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Hradec Králové - Slavia 3:2

Slavia se v Hradci pokusila přerušit dlouhou šňůru neúspěšných zápasů na hřištích soupeře, čímž by se vyhnula boji v dolních patrech tabulky. To se ale nepovedlo a sešívaní po dalším slabém výkonu prohráli 2:3, čímž se nebezpečně přiblížili ligovému dnu.  

Hradec Králové - Slavia 3:2 (2:1)

Branky: 17. a 33. Uškovič, 77. Halilovič - 9. Nitrianský, 64. Kisel

Sestava: Berkovec - Nitrianský, Latka, Hubáček, Čonka - Jarolím (84. Dobrotka) - Koreš (88. Dostál), Zmrhal, Juhar - Kisel - Škoda

Trenér Rada postavil očekávanou sestavu s jedinou změnou, v brance dostal poprvé v tomto ročníku šanci v lize Martin Berkovec. Šlo o vynucenou absenci, naši jedničku Kamila Čontofalského nepustily do utkání problémy s kolenem. Stejně tak nemohli nastoupit Petrák s Mičolou kvůli čtyřem žlutým kartám.

Hned v první minutě měli domácí možnost standardní situace, Berkovec ale míč v pohodě lapil. Z následného protiútoku pálil Kisel těsně nad. Pak přišel rohový kop Slavie, po němž velice nebezpečně hlavičkoval Škoda. Domácí odvrátili na další roh, po kterém už slávisté skórovali! Latka skvěle vrátil přetažený centr do malého vápna a tam nebyl pro Milana Nitrianského problém trefit odkrytou bránu! Hradec se pokusil vyrovnat v zápětí ze stadardky, sešívaní ale odvrátili. Z následného rohu hlavičkovali domácí vedle. Další faul Slavie ale již hradečtí potrestali. Hubáček netrefil ve výskoku míč a Latka lehce ztečoval Šislerovu střelu. Ta se odrazila od tyčky a poskakovala po brankové čáře. Domácí poté dostali míč za brankovou čáru, ačkoliv se dalo spekulovat o faulu na Berkovce. V dalším průběhu se hrál vyrovnaný, bojovný fotbal bez šancí. Duo Latka - Nitrianský poté nezopakovalo spolupráci, po níž padla naše první branka, naopak došlo k chybě v rozehrávce mezi zmíněnou dvojicí hráčů a Uškovič se řítil sám na Berkovce. Povedenou ranou  nedal našemu brankáři šanci a poslal "Votroky" do vedení. Po rozporuplné vyrovnávací brance byl sudí Drábek naopak benevolentní ke Slavii, když neodpískal penaltu na Štěpána, který byl tahán za dres v našem pokutovém území. Do konce poločasu se už tak skóre nezměnilo a slávisté šli do šaten za tradičně nepříznivého stavu.

Druhou půli začali kupodivu aktivněji domácí, kteří Slavii přimáčkli a vytvořili v naší nejisté obraně zmatky. K výraznější šanci se však nepropracovali. Ani Šisler Berkovce neprověřil, pálil totiž o kus vedle. První šanci ve druhém poločase si slávisté připsali až po bezmála hodině zápasu, Škoda po rohu ale hlavičkoval nad. Koreš se poté hnal sám ze strany do pokutového území, ale s centrem váhal tak dlouho, až mu ho Fukal zblokoval. Ze standardky pak na druhé straně nebezpečně pálil aktivní Harba, Berkovec byl ale připraven. Hradec byl lepší, ale z čistého nebe přišlo naše vyrovnání. Do té doby nevýrazný Juhar pronikl do vápna, našel v ideální pozici Kisela a ten nezaváhal - 2:2! Hradečtí mohli vedení znovu strhnout na svou stranu, po rohu byla naše obrana nedůrazná a nechala domácí hlavičkovat. S umístěnou ale nepříliš prudkou hlavičkou si Berkovec poradil. V tu dobu se začal hrát fotbal nahoru dolů, Juhar střílel jen těsně nad! Slavia se zvedla a měla mírnou převahu, Juhar ale s centrem v nadějné pozici příliš váhal. Do nadějné šance se dostával Škoda, vypadalo to, že už půjde sám na Koubka, ale místo toho nepochopitelně simuloval a viděl žlutou kartu! Po nepochopitelném Škodově momentu tak skóroval Hradec. Halilovič si pohrál s Nitrianským a propálil Berkovce. Pozoruhodný moment přišel v 84. minutě, poprvé se v našem dresu objevil střídající Martin Dobrotka! Slavia se snažila o vyrovnání, Koubek ale přízemní střelu ze střední vzdálenosti kryl. V samotném závěru zápasu se do šance dostal Latka, který se v tu dobu pohyboval na hrotu, ale branku těsně přestřelil! Víc už slávisté nestihli a připsali si třetí prohru v řadě.

Komentáře (186)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hradec Králové - Slavia 0:0 v 1. poločase

    opicemag     před 12 lety 18.11.2012 17:15 |  
    0 0

    Máme nového kanonýra. Po slabším začátku se rozjel a teď je jasnou oporou mužstva.

  2. Re: Hradec Králové - Slavia 0:0 v 1. poločase

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 17:15 |  
    0 0

    Tak po dlouhé době se kukam na fotbal - z prac. důvodů to nedávám a hned vedeme.... jen to nezakřiknout... :-)

  3. Re: Hradec Králové - Slavia 0:1 v 1. poločase

    opicemag     před 12 lety 18.11.2012 17:22 |  
    0 0

    Celá naše obrana čučí a nic nedálá.

  4. Re: Hradec Králové - Slavia 0:1 v 1. poločase

    psychosks     před 12 lety 18.11.2012 17:24 |  
    0 0

    Škoda, přijde mi že Berkovec trochu zaspal při té brance na 1:1!Ale nevadí, jedem dál!!!

    • Re: Hradec Králové - Slavia 0:1 v 1. poločase

      Tom     před 12 lety 18.11.2012 17:31 |  
      0 0

      No Berkovec spíš čekal že odpískají Latkovu úmyslnou ruku ... Každopádně gol byl z 90% Hubáčka ... A my už dlouho nejdeme ...

      • Re: Hradec Králové - Slavia 0:1 v 1. poločase

        Tom     před 12 lety 18.11.2012 17:32 |  
        0 0

        nejedeme *

    • Re: Hradec Králové - Slavia 0:1 v 1. poločase

      psychosks     před 12 lety 18.11.2012 17:38 |  
      0 0

      Latka dneska velká bída zatim jak dozadu tak dopředu!!!

      • Re: Hradec Králové - Slavia 0:1 v 1. poločase

        psychosks     před 12 lety 18.11.2012 17:45 |  
        0 0

        A já si hlavně myslim, že už měl mít ten centr rovnou a zbořit to všechno!!!Šlo to na malé vápno!!

  5. Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

    goop     před 12 lety 18.11.2012 17:35 |  
    0 0

    Oboustranná holomajzna.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

      quelhar (admin)     před 12 lety 18.11.2012 17:37 |  
      0 0

      Takze naprosto podle ocekavani...

      • Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

        Tom     před 12 lety 18.11.2012 17:41 |  
        0 0

        Velekej průser je že hrajeme díky téhle prohře opět o sestup to jsem si nepředstavoval ani v nejhorším snu ... Nazdar další rok v háji

        • Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

          goop     před 12 lety 18.11.2012 17:42 |  
          0 0

          Bohužel ano. V začátcích byly nějaké náznaky, že by si hoši mohli uvědomit situaci a hrát trochu se zápalem. Ale ne. Oni snad zase nedostávaj výplaty. Jinak si to nedovedu vysvětlit...

      • Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

        Kactus     před 12 lety 18.11.2012 17:43 |  
        0 0

        od doby, co se vratil jarolim do sestavy, nevyhrali jsme nic a uhrali jsme jeden bod. cim to asi bude.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

          Tom     před 12 lety 18.11.2012 17:46 |  
          0 0

          Jarolím náhodou hraje celkem slušně Tragický jsou Hubáček , KOREŠ , Kisel to je největší slabina

          • Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

            goop     před 12 lety 18.11.2012 17:50 |  
            0 0

            A dnes jim bohužel sekunduje Latka

            • Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

              marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:08 |  
              0 0

              Dnes asi lepší koukat na tenis teda

  6. Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 17:39 |  
    0 0

    to je bída, Juhar si nalevo zatím ani neškrtnul

    • Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

      Tom     před 12 lety 18.11.2012 17:43 |  
      0 0

      Já myslim že to by si všimli i u nás na vesnici že letos hrajeme taháme veškerý akce po levým křídle ... Taky těžko hrát na druhou stranu když je tam jeden z největších lemplů kterýho jsem kdy ve Slavii viděl KOREŠ a bez formy hrající Kisel

      • Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

        goop     před 12 lety 18.11.2012 17:46 |  
        0 0

        Koreš hraje zápas po půl roce. Ale Kisel, to je smutnej pohled.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 1:1 v 1. poločase

      goop     před 12 lety 18.11.2012 17:44 |  
      0 0

      Levá strana špatná, ale aspoň si to párkrát mezi sebou dají, než to skončí v autu. Pravá strana asi vůbec neexistuje.

  7. Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 v 1. poločase

    no-nick     před 12 lety 18.11.2012 17:55 |  
    0 0

    Nám fandit, to je vážně o nervy... Za první půli se bude těžko někdo chválit. Zmiňovaná pravá strana sláva, ale ta levá, to je jak v přeboru. Špatný zpracování balonů, utíka jim to do zámezí. Juhar po pěkných pár zápasech na začátku hraje děsnou tužku, obejít hráče neřešitelnej problém. Ovšem to je problém všech našich. Kisel nic nic, Zmrhal je také velmi jednoduše postrádatelnej... Škoda občas podrží balon, ale je to lemra líná, nemůžu si pomoct. Je to hnus.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 v 1. poločase

      goop     před 12 lety 18.11.2012 18:10 |  
      0 0

      Ano,místo hvězdy na ofikách by se měla volit antihvězda zápasu.

  8. Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:15 |  
    0 0

    Očekávám první střídání tak v 82.minutě Frejlacha za Koreše.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      no-nick     před 12 lety 18.11.2012 18:18 |  
      0 0

      Já Cicmana za Škodu.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

        marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:21 |  
        0 0

        Cicman dnes neni na lavičce právě, jinak bych ho napsal taky:D

    • Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      Tom     před 12 lety 18.11.2012 18:18 |  
      0 0

      Přesně xD ... Rada mě se střídáním sere že by po půlce vyrazil KOREŠE a dal tam vlčáka prostě nějak se pokusil oživit hru Od začátku sezony krom matche s jihlavou vůbec nestřídá

  9. Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:18 |  
    0 0

    To byl kauf ten Juhar a ten Rada je asi slepej. Na lavičce má Hurku a Tusjaka ale stejně bude debil střídat až od 75 min.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      Kactus     před 12 lety 18.11.2012 18:46 |  
      0 0

      oprava, az v 83 minute

  10. Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    janko (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:24 |  
    0 0

    Prohrát s Budějkama a Hradcem to je fakt umění. Jak je možné že nás Hradec přehrává, co dělají na tréninkách, vždyť se na to nedá koukat. Celý podzim hrajou ve skoro stejné sestavě a souhra žádná... fakt na blití, jsem znechucenej..

    • Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      Tom     před 12 lety 18.11.2012 18:27 |  
      0 0

      KOREŠ DO PRÁCE KOREŠ DO PRÁCE !!!!! A z jeho šikovností si myslim že ho nikde jinde než u pásu nebo na jatkách nezaměstnají

      • Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

        kamaraddodeste     před 12 lety 18.11.2012 19:32 |  
        0 0

        Tome, starosti se "z" a "s" si zřejmě neděláš...já jen doufám, že až Koreše zaměstnají na jatkách, tak ty budeš první vůl, kterého porazí!

        • Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

          Tom     před 12 lety 18.11.2012 19:59 |  
          0 0

          Ty s tím dřevákem chodíš ? Tak at vám vztah klape ale jeho už nic neomluví

          • Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

            kamaraddodeste     před 12 lety 18.11.2012 20:06 |  
            0 0

            Nejsem teplej, ale fakt nevím kdo z vás je větší dřevák ....

  11. Re: Hradec Králové - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    no-nick     před 12 lety 18.11.2012 18:26 |  
    0 0

    joooooooo. Konečně, první dobrej kontakt Juhara s balonem

  12. Re: Hradec Králové - Slavia 2:2 ve 2. poločase

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:38 |  
    0 0

    ty vole kdyby ten škoda furt nepadal, pak by možná nějakej ten gól dal

      • Re: Hradec Králové - Slavia 2:2 ve 2. poločase

        Kactus     před 12 lety 18.11.2012 18:43 |  
        0 0

        a zase upad

    • Re: Hradec Králové - Slavia 2:2 ve 2. poločase

      bongor     před 12 lety 19.11.2012 22:37 |  
      0 0

      Škoda není žádnej nápadník,ale útočník.Kdyby byl nápadník,tak by napadal,ale třeba jen na jednu nohu.

  13. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    tolsimir     před 12 lety 18.11.2012 18:44 |  
    0 0

    Uz me to fakt nebavi, ted jeste prohrat s Banikem a jsme v tom az po usi..

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

      janko (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:48 |  
      0 0

      Mají k tomu hnusu co předvádí nějaký důvod? Všude čtu jak je Slavia stabilní, pohoda v kabině a peníze chodí včas, a přitom na hřišti takový nekoukatelný hnus....

  14. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    no-nick     před 12 lety 18.11.2012 18:46 |  
    0 0

    a je to tu - novej Raduv Cicman:D

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

      no-nick     před 12 lety 18.11.2012 18:50 |  
      0 0

      je to normální? Dostál? Tady si někdo už fakt dělá prdel.

  15. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    rek     před 12 lety 18.11.2012 18:48 |  
    0 0

    Jedním slovem: OSTUDA !!!

  16. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    AdJap     před 12 lety 18.11.2012 18:48 |  
    0 0

    Do nadějné šance se dostával Škoda, vypadalo to, že už půjde sám na Koubka, ale místo toho nepochopitelně simuloval a viděl žlutou kartu! Po nepochopitelném Škodově momentu tak skóroval Hradec. Halilovič si pohrál s Nitrianským a propálil Berkovce.

    Milane, poooojd :D:D:D

  17. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:49 |  
    0 0

    ty vole dostál, proč tam nedá útočníka

  18. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    tolsimir     před 12 lety 18.11.2012 18:49 |  
    0 0

    Stridani Dostal za Korese???

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

      rek     před 12 lety 18.11.2012 18:51 |  
      0 0

      Rada tímhle koučinkem taky zralej na střídání.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

      no-nick     před 12 lety 18.11.2012 18:51 |  
      0 0

      Bráníme nadějnej výsledek, jinak to nechápu

  19. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    AdJap     před 12 lety 18.11.2012 18:51 |  
    0 0

    S tima střídáníma si z nás Rada opravdu dělá podle mě prdel...:D:D ted ještě počkat na 93. a takticky dát dolů hráče nejdál od laviček, nejlépe tam fouknout nějakého obránce.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

      bongor     před 12 lety 18.11.2012 18:54 |  
      0 0

      No teď tam dal dva obránce,Dostála a Dobrotku.To jsi mu teda moc dobře neporadil.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

        AdJap     před 12 lety 18.11.2012 18:55 |  
        0 0

        Víc jich asi nemá no:(

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

      rek     před 12 lety 18.11.2012 18:56 |  
      0 0

      To je show pro diváky. Když to stoji za hovno, tak je aspoň legrace.

  20. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    Viking     před 12 lety 18.11.2012 18:52 |  
    0 0

    Takže posledních pět minut jdou dolů dva záložníci a místo nich dva obránci. Rado děkujeme.

    To už to prodávání zápasů musí být tak okaté???

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

      bongor     před 12 lety 18.11.2012 18:55 |  
      0 0

      Jaké prodávání?Přece musíme uhájit tu těsnou porážku.

  21. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    janko (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:55 |  
    0 0

    My věčně dotahujem. Proč na ně nemůžem vlítnout a dát jim dva tři kusy? Tým s nehorším útokem v lize nám dá tři goly, ty woe to je humáč. Může mi někdo vysvětlit rozdíl mezi Radou, Petroušem, Strakou a Poustkou?

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

      bongor     před 12 lety 18.11.2012 18:57 |  
      0 0

      Vysvětlím Ti alespoň rozdíl mezi Radou a Stračenou:Straka žere
      syrový maso a Rada ho nesnáší.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

        janko (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:59 |  
        0 0

        Tak by ho měl začít taky žrát, alespoň by vyrostl... Čím to je, že se poslední měsíc začíná stýskat po KJ?

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

          dArtagnan     před 12 lety 18.11.2012 19:20 |  
          0 0

          Copak, připadá ti, že to tady KJ rozes*al málo? Naštěstí se hned tak nevrátí, rozfofrovat šejkům ropné vrty mu nějaký čas potrvá.
          Ten rozdíl je: Lampasák, klokan, bolševik a slávista. Trenérský rodíl žádný, lidský obrovský.

  22. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 18:55 |  
    0 0

    prodám permici, má někdo zájem ?

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

      bongor     před 12 lety 18.11.2012 18:57 |  
      0 0

      Za pět korun?

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

        jacap (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 19:19 |  
        0 0

        ja ji koupim :)

  23. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    Matlafous     před 12 lety 18.11.2012 18:57 |  
    0 0

    Přes zimní přestávku do fabriky. Všichni!

  24. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2 ve 2. poločase

    Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 19:03 |  
    0 0

    Nikdy bych nečekal, že řeknu, že je mi z nějakého hráče Slavie regulérně na blití. Dneska to napíšu o Škodovi, to, že je neschopnej zpracovat balón, to je strašný, ale prostě nemá talent. Ale, že to začne korunovat takovým nesmyslným simulováním, to je mi z něj fakt na blití. Snad nečeká, že na něj nějakej sudí něco pískne, když předvádí takovýhle sračky....

  25. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    Barra     před 12 lety 18.11.2012 19:11 |  
    0 0

    Stále jsem tvrdil že Petrák je pro nás nepostradatelný, minimálně stejně jako Latka. Na Slovácku a dnes nehrál Petrák, výsledek 3 + 3 = 6 gólů.
    Snad by si Latka také mohl odpustit krátké přihrávky á la Barcelona, nemáme na to hráče, abychom si tak mohli riskovat v obraně. A bohužel nás dnes ani Berkovec nepodržel.
    Zklamání abych to řekl zdvořile, zum Kotzen o něc ostřeji. Chvála pana Bohu že máme už jen jeden zápas před sebou.
    Čas na radikální změny jak v záloze, tak v útoku. Nepředpokládám, že výkony posledních týdnů zůstanou bez odezvy.

  26. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    Tugarin     před 12 lety 18.11.2012 19:15 |  
    0 0

    Já už opravdu nemůžu. Ať už jde Rada někam, tak ať jezdíme jen se základem. Proč bychom někoho střídali ? Strčíme tam těsně před koncem středního obránce a krajního beka, abychom asi posílili obranu nebo co. Jestli tahle sezóna měla být odpichem ode dna, tak si myslím, že je na čase tam klidně dát zpátky Petrouše s Poustkou, SICE BUDEME PROHRÁVAT, ALE ALESPOŇ POSTAVÍÍME NĚKOHO S juniorky.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Alanor (admin)     před 12 lety 18.11.2012 19:19 |  
      0 0

      Tak Dobrotka tam šel, aby se Latka mohl vysunout do útoku. Jinak jsem ale, mírně řečeno, těžce nespokojený s Radovým střídáním. A je mi velice líto Hurky, když musí sledovat Korešovy výkony a stejně nedostane čuchnout, ačkoliv se mu v juniorce v poslední době daří.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 19:22 |  
        0 0

        Tak záměr jsem pochopil. Ale proč když prohráváme a je pár minut do konce, proč musíme hrát na 4 obránce? vždyť se mohl Latka vysunout a ještě někdo ofenzivní k tomu. A toho Dostála, tam jsem ani záměr nepobral...

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          Tugarin     před 12 lety 18.11.2012 19:27 |  
          0 0

          Dobrotku jsem také pochopil, ale to je každý zápas. I když jsem vedli nad brnem tři nula, tak normální trenér by tam dal někoho z mladých, nebo prostě to přoředil, ať si zahrají i další. Ale ne, budeme střídat, až těsně před koncem, aby se snad někdo nerozehrál a potom se budeme divit, že ono hráči, kteří celý podz stojí a ví, že se na hřiště dostanou až za Cicmanem na dvě minuty, kupodivu nejsou zrovna motivovaní ani ve formě.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Barra     před 12 lety 18.11.2012 19:23 |  
      0 0

      Tak řekl bych že Latka a Nitrianský do útoku a místo nich Dobrotka a Dostal nebyla nejblbější úvaha, dá se pochopit. Jak mám Standu rád, dnes jsme potřebovali rychlost a na to už nemá. Sice jsme měli na papíře 4 obránce, ale to nic neznamená, osa Čonka - Juhar podporovala útok a Čonka byl na konci více záložník.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 19:30 |  
        0 0

        Jo ale proč až v posledních deseti minutách, když Koreš a další hráli do té doby otřesně. Prostě to že nám tým s nejslabším útokem dá 3 góly jasně o něčem vypovídá.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          Barra     před 12 lety 18.11.2012 19:40 |  
          0 0

          Třetí gól jsme dostali až 12 minut před koncem. Ale pozor, nikoho nebráním a nechválím, jak jsem psal již výš, záloha a útok potřebují během zimní přestávky novou krev. Jinak nevidím, jak bychom se mohli na jaře se stejnými hráči polepšit. Sice potřebujeme útočníka, jak Kusý již potvrdil na tom se pracuje, ale podle mě také a hlavně dirigenta v záloze. Neumíme bohužel tvořit hru, podržet míč, přihrát, volné kopy stejně jako rohové by Karolko už měl přenechat někomu jinému.

  27. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    Pepino44     před 12 lety 18.11.2012 19:53 |  
    0 0

    Tak snad alespoň ten tenis nám trochu zlepší náladu-ale abych to nezakřik.Zatím je to na velmi dobré cestě.

  28. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    Barra     před 12 lety 18.11.2012 20:24 |  
    0 0

    „My jsme dostali osm branek se třemi týmy ze spodního konce tabulky, v celé sezóně jsme inkasovali sedmnáctkrát. Hráči buď ať změní myšlení, nebo nemají na to, aby za Slavii hráli. Slavia je známka kvality, ale my jsme od derby zápasy na hřišti soupeřů nezvládali,“ litoval trenér nepříznivé bilance na venkovních hřištích.

    Petr Rada na oficiálkách.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Barra     před 12 lety 18.11.2012 20:30 |  
      0 0

      A všech těch 8 branek padlo když jsme hráli bez Petráka (Slovácko zraněn, Bud místo Latky v obraně, Hradec žluté karty). Alternativa Lukáš Jarolím nevyšla. Nikdy jsem nekritizival Jarolíma, ani teď nepatří k nejšpatnějším, Ondru jako DZ ale vystřídat neumí.

  29. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    denydzlSKS     před 12 lety 18.11.2012 20:40 |  
    0 0

    Radek Štěpánek dnes odcházel z tenisového kurtu s krvavýma kolenama a loktama(nekontaktní sport), tak doufám, že si kluci v Hradci alespoň ušpinili trenky..

    A Radovo (ne)střídání nechám bez komentáře..tich už je tu beztak dost..

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      KaiN     před 12 lety 18.11.2012 20:43 |  
      0 0

      Řekl bych, že věčně padající Škoda si trenýrky ušpinil...

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      marek018     před 12 lety 18.11.2012 20:50 |  
      0 0

      Slavia je opravdu ostudna, koho jineho porazet,nez CB a HK? Rok bez vyhry venku,to je k placi. Jak se mi za zacatku Rada libil, tak ted je zraly na rucnik, vubec nevnima momentalni formu hracu, nedokaze reagovat na vyvoj utkani, porad lpi na 4-5-1, ikdyz to nenese uspech. Zase nas ceka sotva stred tabulky, spis boj o udrzeni, hruza.
      Jsem moc zvedavej ja Kusyho hodnoceni podzimu.

      Jeste ze byl ten Davis cup. Tak se jde za vitezstvim! Stepanek fakt heroicky vykon, smekam:-)
      Jen je teda pro me zklamanim, ze hned zitra hosi pokorne nabehnou za premierem, kdyz vlady tu na sport uplne kaslou. Ale kdyz se neco vyhraje, to se na slave hned radi prizivi,bych blil.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      slaviator     před 12 lety 18.11.2012 23:12 |  
      0 0

      Štěpánek žral povrch. Kdyby tak fotbalisti žrali trávu, jako hrál dneska Štěpánek, tak jsme mistry ligy v 25.kole...

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        bongor     před 12 lety 19.11.2012 22:25 |  
        0 0

        To máš pravdu,Radek byl úžasnej.Já jsem měl to štěstí ,že jsem si s ním krátce pokecal v Bráníku.Řek jsem:"Vy jste hodně podobnej Radkovi Štěpánkovi" a on:"Já jsem Štěpánek".Chvíli jsme probírali tenis a potom jsem mu popřál ať se mu daří.Takže mám taky část zásluhy na té krásné míse.

  30. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    Slawek     před 12 lety 18.11.2012 20:44 |  
    0 0

    "Nehrajeme to, co jsme si řekli.Tato situace se opakuje již poněkolikáté". Takové a podobné nářky bylo slyšet od trenére po dnešní prohře s nejhorším útokem v lize, ale i minule po prohře se slabými Budějkami. A není vyloučeno, že to uslyšíme i v pátek večer. Co s tím? Asi to chce rozbor, který ukáže kdože to mění v průběhu zápasu taktické pokyny a dohody. Jarolím ? Kisel ? Nebo sám trenér tím, že k zápasu nominuje někoho, kdo na to nemá? Fakterm je, že máme v kádru hodně hráčů, kteří na to, aby hráli za Slávii nemají. Myslím za Slávii. která bude hrát o umístění, které jí historicky náleží. Chápu, že nemůže hrát půlka juniorky, ale na druhé straně jsou tam kluci, které nám bude za chvíli opět kdekdo závidět, tak bych je začal pouštět na plac. Nebudou rozhodně horší než alibisticky hrající Lukáš J. nebo v obraně špatně hrající záložník Nitrianský nebo v lepším případě průměrní Juhar či Koreš.
    Osamocený Škoda je tam zbytečný, jen vzpomeňme na trápení Baroše nebo Pekharta. S jedním útočníkem, kterého není schopen nikdo doplnit hrajeme to,co nároďák. Trapný fotbal s chaotickým pobíháním od vápna k vápnu. Požadavky na nezbytné doplnění týmu o stopera, středního záložníka a důrazného útočníka zůstaly nevyslyšeny a několik šťastných a relativně dobrých výsledků tyto návrhy rychle pohřbilo. Teď hrajeme zase o záchranu a jsme tam, kde jsme byli loni, jen snad o malinko výše, ale ve stejných sra...ch.
    Navíc nehrajeme žádným stylem, mužstvo nemá zažité nějaké schéma, prostě jsme se opět zařadili mezi šedivý průměr ligy. Kvůli tomu Aleš Řebíček Slávii koupil a zachránil ? Tomu se mi nechce věřit.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 21:06 |  
      0 0

      Bohužel si musíme přiznat že máme v týmu spoustu absolutnich nekopu se kterymi žádný trener nic nesvede.Kdyby se alespon rvali jenže potom co porazili chatru se veškerá bojovnost vytratila a mysleli že se to asi bude vyhrávat samo.Prostě obyčejnej ligovej tym v podprůměrný kaprlize.S nejlepšimi fanoušky,ale jak dlouho ještě?

  31. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    vlchan     před 12 lety 18.11.2012 21:18 |  
    0 0

    Zlatý Straka, ten by nepřipustil žádnou blamáž, natož možné sázkové podvody. Na druhou stranu, ona i těm čutálistům se před vánoci každá kačka hodí .

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Alanor (admin)     před 12 lety 18.11.2012 21:20 |  
      0 0

      Ale no tak, Straka s tou naší mizérií nesvedl nic víc než Rada.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        bongor     před 12 lety 19.11.2012 22:35 |  
        0 0

        Ty náznaky,že snad někdo z mužstva hraje schválně bez nasazení,aby byl výsledek podle něčího přání,těm moc nevěřím,i když člověk nikdy neví.Pamatuju se ,jak jsme kdysi hráli na Valdeku,kfdyž tam ještě byl dancing a nikoliv blbá banka.Tak každou neděli tam chodil jeden fotbalista Dukly,hrál většinou za béčko a vždycky vytáhnul balík peněz a platil nám,co si kdo dal.Doprovázel to vysvětlením,že sestoupit už nemůžou,postoupit taky ne a tak si přivydělávají.

  32. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    quelhar (admin)     před 12 lety 18.11.2012 21:22 |  
    0 0

    Protoze je sezona ztracena, ihned jak ziska Slavia jistotu zachrany (cca 32 bodu), tak by mela prikrocit k tomu, ze se bude hrat ne na vysledek, ale na to, aby se hraci nebali utocit. Klidne to rict nahlas, dat to najevo i fanouskum. Cely podzim se hraci boji ve vetsim poctu oblehat vapno soupere (zrejme proto, ze se jim pak nechce sprintem vracet zpet?). Je proste bezpodminecne nutne hracum jejich role na hristi vysvetlit a neuprosne vyzadovat plneni ukolu. Nejen smerem dozadu, ale i smerem dopredu.

    Taky se divam na to, jak bych si predstavoval kadr pro jaro, ze ktereho by se dalo vychazet pro pristi sezonu.
    Tak jen pro pobaveni a pro impuls k diskuzi:
    Z ruznych duvodu skonci v zime: Latka, Cicman, Jarolim, Frejlach, Milutinovic a Vlcek. V juniorce nebo na hostovani ve druhe/treti lize budou Prosek, Vesely a Zakostelsky.
    Brankari: beze zmen
    Obrana: Nitriansky, Dostal, Dobrotka, Cepelak, POSILA, Hubacek, Conka, Juhar
    Kraje zalohy: Micola, Kores, Tusjak, Hurka
    Stred zalohy: Petrak, Kisel, Zmrhal, Simecek, POSILA, POSILA
    Utok: Skoda, Vosahlik, POSILA, POSILA.

    Posily do obrany, jeden hrac do zalohy a minimalne jeden hrac do utoku by mely byt zkuseni kvalitni hraci do zakladni sestavy, kteri budou prokazovat konstantni kvalitni vykony a mit ve Slavii perspektivu.

    Hlavne se ale musi Slavia zmenit uvnitr. Nejen hraci, ale i kazdy zamestnanec by se mel zamyslet a vyrazne zmenit mysleni. Z klubu by mela salat vule se dostat dopredu. Mit zdrave ambice, nespokojit se s prumerem, vyzadovat co nejvyssi moznou kvalitu. Protoze to ted zoufale chybi, cely klub pusobi jako otloukanek, je mu vsechno jedno a jako by ani nechtel hrat o predni pricky. Juniorka, dorosty i zaci, ti vsichni ukazuji, ze Slavia ma na to, aby hrala pekny fotbal, ktery prinasi vysledky i radost divakum. To je nezbytne nutne prenest do A tymu a do managementu. Stop porazenosti, odevzanosti, bojacnosti, alibismu. Rok 2013 by mel byt rokem, kdy Slavia zacne znovu opravdu bojovat o navrat na vysluni. Ne ten boj jen nejak simulovat, ale konkretnimi ciny jej zacit naplnovat.

    Tak, jsem se zase vypsal a bude ode me pokoj... :o)

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Alanor (admin)     před 12 lety 18.11.2012 21:26 |  
      0 0

      Bavili jsme se o tom s quelharem a jako ve většině věcí jsme se zcela shodli. Ale dovolím si tvrdit, že s Radou můžeme na ofenzivní fotbal zapomenout, viz. jeho dnešní vyjádření, kde lamentuje, že jsme dostali 17 branek za podzim a vůbec se nepozastavuje nad tím, že jsme jich dali jenom o dvě více.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 21:49 |  
        0 0

        Rada se nepozastavil ani tak nad tím číslem 17 ale nad tím, že z těch 17 jich nám 8 daly 3 týmy ze spodku tabulky! Hradec 3, Jihlava 3, Hradec 2. A když k tomu připočteme ještě Slovácko 3, Ostravu 2 Příbram 1, a Mladou Boleslav 1. Tak zjistíme, že týmy, které jsou pod námi (+ Jihlava, Slovácko o bod před námi) nám daly 15 ze 17 branek!!! Naopak nejlepší 4 (Plzeň, Jablonec, Olomouc, Sparta) nám dala dohromady 2 góly! A teď se dostanu k tomu na co narážel Rada. Proč jsme s nejlepší 4 prohráli jen proti Plzni, po vyrovnaném výkonu, Olomouc jsme přehráli a Spartu porazili. Ale v sezóně dostaneme 3x po třech gólech od Hradce, Slovácka, Jihlavy po příšerných hrubkách v obraně.
        Ty nevyrovnané výkony nemůžou být jen vina trenéra. Ten se nad tím naopak oprávněně pozastavuje. Takovýhle výpadky proti slabším týmům jsou spíš způsobeny přístupem hráčů k zápasu.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          Alanor (admin)     před 12 lety 18.11.2012 21:54 |  
          0 0

          Nechci to házet na Radu, hráči na tom mají podstatný díl viny. Ale ani Rada se zatím neprojevuje dobře a dělá chyby. Vsází na vyzkoušené hráče, kteří hrají stabilně špatně, a jiné, kterým se v juniorce daří, na hřiště nepustí. O střídání asi netřeba mluvit. Navíc je to trenér, který očividně upřednostňuje obranu, takže pod ním asi nelze čekat nějaký pěkný útočný fotbal.

          • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

            Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 22:08 |  
            0 0

            Tak Rada na tom má jistě svůj podíl, zejména poslední 4 zápasy jsem jeho střídání nechápal. Ale když to flákaj hráči na hřišti tak hlavní problém bude tam.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          Kactus     před 12 lety 18.11.2012 22:11 |  
          0 0

          Rada je hodne slaby trener, chvilku jsem malem uveril, ze klub posune nahoru, ale bohuzel, ukazuje se, ze na to nema.
          taky k tomu nema moc dobry kadr, ale alespon myslenku bych chtel na hristi videt. misto toho chaoticke pobihani sem a tam

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        no-nick     před 12 lety 18.11.2012 21:50 |  
        0 0

        To je pravda. Ze začátku sezony se na to dopředu dal koukat, ale "inkasovali jsme spoustu zbytečných branek, na tom se musí zapracovat". Evidentně se pracuje na obraně, nikoliv útoku (myšleno ironicky, ale na hřišti to tak vypadá)

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Khadgar     před 12 lety 18.11.2012 21:31 |  
      0 0

      Jarolím má smlouvu do června, podle mě jí bude chtít dodržet. Kam jinam by totiž šel?

      Bohužel se obávám toho, že v zimě přijdou stěží dva jakž takž nadprůměrní hráči a tím to skončí.
      Škoda dnes definitivně potvrdil, že je to naprostý zoufalec. Ale koho místo něj? Který kvalitní útočník z ligy půjde do současné Slavie? A vůbec, který kvalitní hráč půjde do současné Slavie?

      Schopný management by i v této situaci možná zajistil dobré hráče, ale teď tomu nedávám moc velké naděje.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        quelhar (admin)     před 12 lety 18.11.2012 21:36 |  
        0 0

        Na konkretnich hracich asi ani tak nesejde... Hlavni je zmenit filozofii a pusobit na vsech frontach jako sebevedomy klub, ktery vi, co chce a jak toho dosahnout. To se tyka stejne tak hracu jako vedeni. Kdyz to neprijde a napriklad misto jednech prumernych hracu prijdou jini prumerni, tak se budeme v tom srabu placat donekonecna. Nekdo by mel prasknout do stolu a rict dost, takhle to proste dal nejde.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          bongor     před 12 lety 19.11.2012 22:49 |  
          0 0

          Faktem je,že mezi hráči nejsou až tak velké rozdíly.V naší kaprlize,vlastně teď už v taškalize moc skutečně nadprůměrných hráčů neběhá.Proto je rozhodující přístup k zápasům a chuť dát do toho všechno.taky je dobré,když za nás hrají alespoń nějací srdcaři,protože třeba já kdybych hrál za Slavii,tak bych se přetrhnul,
          něco jako včera Štěpec v Davis cupu.Tak bych si představoval přístup k našim barvám.Dokud si hráči neuvědomí,za jaký klub vlastně hrají,tak nám nepomůže ani pět posil.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Barra     před 12 lety 18.11.2012 22:09 |  
      0 0

      Máš pravdu, dobrá analýza. Zdržel jsem, když jsi před časem počítal a odhadoval, kolik bodů bychom ještě mohli/měli získat, abychom se dostali na poháry. Po Spartě jsme mohli v euforii trochu snít, teď jste zpět pevně na nožkách, a bohužel asi tam kam reálně patříme.

      Je čas udělat patřičnou analýze a zimní přestávku správně využít. Sice nic není ztraceno, minulou sezónu měla i Plzeň jestli se nemýlím manko 9 bodů na první Spartu, a smazala to. Čtvrt Olomouc je jen 8 bodů před námi, pátá Zbrojovka jen 3 body. Takže tabulka se rychle může měnit. Ale nemusíme hrát poháry, zasloužily bychom si, aby v druhém kole se hrál pěkný fotbal, na který se dá koukat a na který můžeme být pyšní.

      A díky vykartování Škody bude Standa Vlček moci proti Baníku nastoupit od začátku. A očekávám, že bude mít samozřejmě kapitánskou pásku.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      dArtagnan     před 12 lety 18.11.2012 22:37 |  
      0 0

      To je moc hezké psát POSILA, POSILA, když ty "posily" bude zase vybírat Držmíšek a ještě to dopadne tak, že ó veliký prezident pojede pro útočníka a přiveze obránce. V první řadě musí Řebíček místo svých příbuzných a kamarádíčků přivést lidi, kteří skutečně rozumí fotbalu, ve druhé řadě si musí konečně přiznat, že o fotbale ví totálně kulové a začít tyto odborníky poslouchat. Tohle totiž není politika. Píšu za předpokladu, že má Řebíček s klubem sportovní ambice, přestože o tom už celkem pochybuju.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        quelhar (admin)     před 12 lety 18.11.2012 22:49 |  
        0 0

        Souhlasim, to je taky soucast toho, co pisu. Nelze se uz spokojit s amaterismem a prumernosti. Nelze prumerne hrace nahradit novymi prumernymi hraci. Pokud klub nema zadne sportovni ambice, mel by to svym fanouskum sdelit a podle toho se take chovat. Prohravat v Hradci, Budejovicich a na Slovacku muzou misto Jarolima, Hubacka nebo Kisela zrovna tak Simecek, Cepelak, Hurka a spol.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      CruSoe_028     před 12 lety 19.11.2012 19:39 |  
      0 0

      Tak nevím, koho si představit pod jmény POSILA, ale stejně to bude bída.

  33. Baník

    Kornovo     před 12 lety 18.11.2012 21:53 |  
    0 0

    proti baniku nemuze hrat skoda a hubacek.vidim to na standu v zakladu a mozna se docka i dobrotka,nebo ze by comeback cicmana?

    • Re: Baník

      Alanor (admin)     před 12 lety 18.11.2012 21:56 |  
      0 0

      Já pevně doufám, že nastoupí Dobrotka i Standa v základu. Dobrotka je podle mě velice pravděpodobný, když nastoupil již dnes. A jiného útočníka než Standu prostě nemáme, takže by nenastoupil ledaže bychom hráli 4-6-0 (nebo Latka na hrot? ;) ).

      • Re: Baník

        Alanor (admin)     před 12 lety 18.11.2012 21:57 |  
        0 0

        Ale toho Latku radši nechme v obraně, když se vykartoval Hubáček. Cicmana už v sešívaném opravdu vidět nechci.

        • Re: Baník

          Kornovo     před 12 lety 18.11.2012 22:31 |  
          0 0

          kez by se dal dohromady vosahlik,ale tam asi neni moc velka sance.nebo vi nekdo o jeho zdravotnim stavu vic?

  34. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    AdJap     před 12 lety 18.11.2012 22:09 |  
    0 0

    Nechci bejt přehnanej skeptik, ale myslím, že padáme do průměru. Minulé sezony jsem to přičítal okolními vlivy, ale tenhle rok to pokračuje a nevypadá to, že by to někomu vadilo. Řebíček je vysmátej, ten to tu vypere a nazdar. Kusý je otázka. Měl sice krásný řeči před sezonou ale od té doby skutek utek. Právě on by měl veřejně vystoupit a hráče pořádně zkritizovat. Bez pardonu říct, že předváděj parodii a přistoupit k pokutám a vyhazovům. Jestli prostě nemáme prachy, tak at klub vydá prohlášení, že jsme v prdeli stále a situace se nelepší. Že prostě budeme další roky stále kupovat průměr a podprůměr a budeme doufat v klidný střed či podstřed tabulky. Tohleto ale nikam nevede. 5 nebo 6 flek je asbolutně mimo realitu. A jestli odejde Latka, tak to bude ještě horší. To potom skutečně budeme hrát 12-13 flek a to jen díky už určitému náskoku. Potřebujeme nutně posílit a to všude. Stopera, beka, 2-3 záložníky a určitě 2 útočníky. Ale ne posily typu Škoda, Frejlach, Juhar apod. To je ligovej podprůměr. My potřebujeme hráče jako na naše poměry typu Limberský, Rajtoral, Darida, Ordoš, Lafata, Kweuke ... u nás je jen pár jedinců, kteří mají na to, aby Slavii mohli opět dostat tam, kam patří a to jest Čontofalský, Latka, Petrák, snad Mičola časem. A to je sakra málo.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      bongor     před 12 lety 18.11.2012 23:16 |  
      0 0

      jsem nasranej,jako většina z nás.Přesto si nemyslím,že jsou u nás skoro všichni hráči podřadní.Zato si myslím,že nejsou ochotní ze sebe vydat maximum.Nikdo nevíme proč?Každopádně by za poslední tři venkovní zápasy plus to Ústí měly padat výrazné postihy.mně to přijde,že si nikdo nedělá s nějakými blbými výsledky vůbec žádnou hlavu.proto by se měl stanovit takový systém odměňování,že by nikoho ani nenapadlo se na to vykašlat,nebo nepodat výkon podle svých možností.Co takhle základ 20%,plus 80% za vítězství a 40% za remizu?

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        slaviator     před 12 lety 18.11.2012 23:26 |  
        0 0

        Když bude mít hráč základ dvacet tisíc měsíčně základ a třicet tisíc za každej vyhranej zápas, tak nevezme radši vrabce do hrsti, když podle Adámka se zápasy prodávaj a kupujou za dvěstě tisíc jen pro hlavního rozhodčího? Kolik by tak dostal brankář nebo stoper...? :-)

        Ale co fakt musí padnout, tak pokuta na tým za ty poslední zápasy. Včetně realizačního týmu! Být vedením, tak kdybych myslel vážně hrát v horní polovině tabulky a pokud možno o poháry, tak za poslední venkovní zápay dám pokutu na tým půl mega a ať si to hráči a realizační tým mezi sebe nějak rozdělí... Ono i těch půl mega na tým by bylo v průměru nějakých 25-30 tisíc na hráče/trenéra, věřím tomu, že by se dohodli poctivě a ti co mají vyšší platy, že by dali víc než mladí kluci co moc navíc třeba neodehráli... Ale kdyby ne, tak by to byla chyba kádru, že by chtěli, aby Hubáček se Škodou zaplatili stejně jako třeba Dostál, kterej odehrál pár minut...

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        AdJap     před 12 lety 18.11.2012 23:28 |  
        0 0

        Motivační složka v platu je určitě dobrá idea, nicméně nevím, na kolik u nás realizovatelná. Každopádně hráčům přeju peníze, ale musí si je zasloužit. Pro to bych i já byl pro tuto variantu.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          Barra     před 12 lety 19.11.2012 08:14 |  
          0 0

          Myslím si že je to zavedená praxe v každém klubu. Pevný plat plus premie za body. Otázka je jen, jak vysoká by měla být částka pevného platu.

  35. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    AdJap     před 12 lety 18.11.2012 23:01 |  
    0 0

    Výhoda zápasu je v tom, že se, myslím, vykartoval Hubáček i Škoda...snad Standa nastoupí od začátku a ukáže, že i v jeho letech je pro současnou Slavii číslo 1...

  36. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    slaviator     před 12 lety 18.11.2012 23:08 |  
    0 0

    S vychladnutím emocí.... Po derby jsem v nadsázce říkal, že vyhrajeme ligu, reálně jsem doufal v evropské poháry. Ale poslední měsíc mě posadil tvrdě na zadek. Za celý kalendářní rok ani jednou nevyhrát na hřišti soupeře je fakt na tým jména Slavie tragédie, neomluvitelná věc, za kterou by měl být někdo odpovědný...

    Po půl sezoně být zase na desátém místě je ostuda, a to ač k tomu, že mezi pátým Brnem a jedenáctou Boleslaví je rozdíl jen tří bodů, takže je to neuvěřitelně vyrovnanej střed tabulky a stačí jedna výhra nebo prohra a kterýkoli tým se může posunout nahoru či dolů o několik míst.

    V zimě MUSÍ přijít několik posil, jinak se z tohohle marasmu nikdy nevyhrabeme. Nutně musí přijít jeden obránce plus dát v přípravě šanci Dobrotkovi na stoperu, musí přijít jeden kreativní středový záložník do sestavy vedle k Petrákovi, musí přijít jedno nebo dvě křídla a musí přijít dva útočníci. V zimě se rozloučit s Cicmanem, s Milutinovičem. Hubáček, Kisel, Jarolím ze sestavy.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      slaviator     před 12 lety 18.11.2012 23:17 |  
      0 0

      Rád bych viděl na stopera v zimě Štochla z Jablonce a do zálohy Pitáka. Do útoku netuším. Magera? Někdo ze Slovenska?

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      bongor     před 12 lety 18.11.2012 23:22 |  
      0 0

      Kisel už chce stejně končit,má u nás dobrej melouch,Huba bych do toho netahal,ten se snaží vždycky,všichni víme,že z něj Messi nikdy nebude,ale hraje podle mě poctivě.Cicman,Milutinovič,to je na rozlúčku,stejně tak Frejlach.Standa taky končí.Jarolím pořád není do šrotu,měl by se ale víc snažit,tomu by asi pomohl ten jiný systém odměňování ze všech nejvíc.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        slaviator     před 12 lety 18.11.2012 23:34 |  
        0 0

        Jestli mám dobrý info, tak Kisel by měl dělat koncipienta u Štovíčka, mám to od jednoho koncipienta, co tam dělá. Uvidíme, jak se to vyvrbí...

        Cicman, Milutinovič, Frejlach jsou na vyhazov, Standa a Jarolím ukončit kariéru s potleskem, Hubáčka si ještě půlroku nechat na lavičce jako náhradníka, max Jarolíma taky.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 00:08 |  
          0 0

          z těch "dostupnejch " hráčů mě napadá taky Štochl, kterej má určitě potenciál a v Jablonci nehraje, dál jak jsi taky psal Karel Piták, jinak se mi líbil mladej Jugas z Příbrami (teď nastoupil za U21), za Liberec se mi v poslednim zápase s Plzní líbil Delarge........ dál z nereálných posil bych jmenoval Simerskýho, Kyselu, Beneše, Pospíšila, Lutonskýho

          • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

            slaviator     před 12 lety 19.11.2012 01:22 |  
            0 0

            Kysela už tu byl za Jarolíma a nic moc, od té doby se neposunul. Pospíšil letos vylítnul, Olomouc ale má podepsanou smlouvu o spolupráci se Spartou, takže jestli někam, tak asi půjde tam nebo zůstane na Andrově stadionu. Delargeho nechci, nelíbí se mi herně moc. Štochla nebrat, nehraje ani v Jablonci, tady by akorát zabíral místo Čepelákovi. Když posila, tak musí být jednoznačně do základu a to tak, abychom s ním mohli počítat i do bojů o poháry! Viz Piták!

            • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

              brotheus     před 12 lety 19.11.2012 08:12 |  
              0 0

              To je ale jinej Kysela.

              • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

                slaviator     před 12 lety 19.11.2012 09:53 |  
                0 0

                jasně, už mě napadlo, že myslí toho obránce a ne Honzu co byl u nás...

            • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

              Barra     před 12 lety 19.11.2012 08:12 |  
              0 0

              Napřed si přeješ Štochla (Rád bych viděl na stopera v zimě Štochla z Jablonce, zpráva 23:17:48), teď píšeš Štochla nebrat... Během dvou hodin otáčka 180 stupňů?

              • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

                slaviator     před 12 lety 19.11.2012 09:55 |  
                0 0

                jo, pardon, byl jsem trochu společensky unaven, myslel jsem Beneše a napsal jsem Štochla, mea culpa

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        zeleznik2     před 12 lety 19.11.2012 00:46 |  
        0 0

        Hubáček, prosím tě, nejsem nestraný, ale jak může tohle napsat, dvakrát šéfoval obraně s výsledkem 0:3 na Slovácku a 1:2 v Budějovicích, kde s Cicmanem oba hořeli navíc David byl jako šéf obrany za ní zodpovědný, Hub je klubista, ale prostě už dva až tři na základ nemá, je to hráč na posledních pár minut, Dobrotka jestli zůstane zdravý je lepší alternativa.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          Barra     před 12 lety 19.11.2012 08:19 |  
          0 0

          Napřed bych rád viděl Dobrotku odehrát nějaký ten zápas v prvním mužstvu, než bych deklaroval že Dobrotka je lepší alternativa. Má prozatím odehraných 6 minut…

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 23:36 |  
      0 0

      Hlavne musi SKONCIT RADA!!! tan pan je proste uplne mimo. je to snad jediny trener co nechce vyhrat, nebo alespon remizovat! jak jinak si vysvetlit to jeho stridani??? RADO REZIGNUJ!!!

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        slaviator     před 12 lety 18.11.2012 23:45 |  
        0 0

        Rada je stará škoda, Brückner taky všechno odehrál se dvanácti hráči, z toho ten jeden byl Týce...

        Ono zase tím pádem dojde k tomu, že když trenér věří těm svým vvoleným, že nechá v sestavě Nitrianskýho, kterému se začátek sezony vůbec nepovedl, že podrží Zmrhala po nepovedeném zápase na Dukle...

        V zimě, pokud by přišli tři hráči do zálohy a dva do útoku a všichni schopní hrát základ, bylo by to úplně o něčem jiném! Ne, Radu vyhazovat by byl nesmysl... Navíc koho místo něj? :-D

  37. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 18.11.2012 23:45 |  
    0 0

    Myslím že tohle krásně ukazuje jak jedno vyhrané derby dokáže nasadit úžasné růžové brýle.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 00:09 |  
      0 0

      No to jo,možná to nejvíc uškodilo hráčům který se asi cejtili jak mistři světa a ještě po plichtě v jabkách si mysleli že se to bude vyhrávat samo a ono hovno.Tak ted jsme všichni spadli držkou na zem a nebude vůbec jednoduchý se z ní zvednout.

  38. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    zeleznik2     před 12 lety 19.11.2012 00:42 |  
    0 0

    Hoši děkujem!těžko hledat slova, znovu zpackaný zápas, ikdyž je Hradec o chlup lepší než Budějky, je to hrůza, že s takovýmto soupeřem prohrajeme, navíc musím napsat zaslouženě, neboť Hradec si vypracoval o mnoho víc šancí. Slavia dnes hrála do nějaké 20 minuty a pak až po 80 minutě, s vyjimkou góla Kisela ze 64 minuty. K výkonu jednotlivým hráčům těžko hledat pozitiva, snad Juhar, místy Zmrhal, Kisel, Nitranský a Latka, zbytek děs. Berkovec si snad nesáhl na míč, jen když ho lovil ze sítě, Hubáček a Čonka udělali dnes z obrany průchoďák, LJ se jednou rozeběhl, když předvedl parádní skluz, Koreš téměř neviditelný a Škoda vepředu osamocený, klasický výkon útočník je od toho na hřišti, aby dával góly a Milan bohužel kanonýrem není, opět selhal ve své šanci a pak dva pády ve vápně, z toho jeden oceněný rozhodčím žlutou kartou. Další kapitola nepochopitelné střídání, Dobrotka místo LJ v 84 minutě?to mohl jít na hřiště místo Hubáčka po prvním poločase, jinak Hub konečně 4 ŽK, takže proti Ostravě nebude hrát, zřejmě proto Dobrotka si vyzkoušel atmosféru utkání na 10 minut, proti Ostravě pak bude hrát od začátku,upřímně jsem na něj zvědavý, jinak Čonka asi napravo zůstane, Mičola s Petrákem se vracejí, tak to asi odnese LJ a Juhar, bylo by hezké kdyby Standa nastoupil od začátku na místo Škody, bude to jeho poslední zápas. Druhé střídání bylo ještě nepochopitelnější Dostál namísto Koreše v 88 minutě, když máme poslední šanci zaútočit, raději bych tam dal Hurku už tak v 70 minutě. Proti Ostravě to vidím na:
    Čonty - Nitrianský, Latka, Dobrotka, Čonka/Juhar - Petrák - Mičola, Kisel, Zmrhal, Juhar/Koreš - Vlček.
    Jinak jsem zvědavý na celkové hodnocení hráčů, jestli Hub tam bude mít lepší známku než Juhar.

  39. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    zeleznik2     před 12 lety 19.11.2012 00:52 |  
    0 0

    Přes zimu pořádný průvan:
    Berkovec, LJ, Hubáček, Čonka - lavička
    Milutinovič, Cicman - okamžitý prodej
    nákup dvou obránců(Mareš x) a dvou útočníků(Magera,Ondrášek), ale vzhledem k finančním možnostem to vidím na příchod tak dvojice hráčů, jinak si budeme muset vystačit s dorostem(Veselý, Čepelák, Prošek, Dostál)-

  40. Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

    Petr9608     před 12 lety 19.11.2012 01:16 |  
    0 0

    Teď kdyby někdo (v klubu) byl schopen správně vyhodnotit, zda je tedy lampas pro Slavii perspektivní. Zvedl nás? Nevypadá to na to. Jedno jakože "velký" domácí vítězství jsme zvládli i pod Tatarákem, pokud by někdo chtěl argumentovat tim, že jsme vyhráli derby. Tak to ještě zopakuji - nezkušenej tělocvikář a psychopat čelící obrovskýmu tlaku ze strany tvrdého jádra (a nejen něho) udělali za půl sezony o 2 body více. No, tak to nás skutečně moc nezvedl. Já myslím, že stačilo. Risknul bych to s někým novým. A v nejhorším případě, ať to zase zkusí Martin.

    Nejlepší by ovšem byla rošáda, kdy by lampas šel k lampasum a Slávisté ke Slávistům. To vidim jenom já, že KOZEL, to je ono!?

    Ale Kozel by byl v zimě unreal, co?

    Jinak v zimě je bez angažmá nyní kdo?

    • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

      Petr9608     před 12 lety 19.11.2012 01:22 |  
      0 0

      Víte, prostě, jako i hokejovej Slávista mám pořád před očima Růžu a tak se snějak snažim najít toho fotbalovýho. S Carlosem to nějak nešlo, Štístko se k trénování zřejmě nemá, tak ten Kozlík je tak nějak jedinnej. Pořád si řikám, že s tim malym červeno-žlutym kašpárkem dělá celkem velký divadlo..

      Něco bližšího o důvodech Lubošového odmítnutí tohle léto asi nikdo neví, co? Nabídlo se mu tolik, co Radovi?

      • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

        slaviator     před 12 lety 19.11.2012 02:30 |  
        0 0

        Spíš nechtěl odcházet od rozdělané práce pod Lafkem a spol a jít pod Řebíčka...

        Btw v zimě by k nám měl prý přijít jeden záložník ze Sparty.

        • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

          KaiN     před 12 lety 19.11.2012 08:00 |  
          0 0

          Záložník ze Sparty? Tak to bude Mario Holek, ne? To by totiž odpovídalo; nikdo ho nechce, nejspíš bude volným hráčem a tedy zadarmo, takže to je pro Slavii jasná volba. :-(

          • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

            KaiN     před 12 lety 19.11.2012 08:09 |  
            0 0

            Kurňa, Luboš Hušek, nikoliv Holek.

            • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

              quelhar (admin)     před 12 lety 19.11.2012 09:35 |  
              0 0

              Mimochodem, o prichodu Huska se spekulovalo uz pred rokem. Tehdy jsem si na to tema pripravil clanek, ktery dodnes visi v "adminu", protoze mi ho bylo lito smazat. Pokud by to byl opravdu on (ale neverim, ze by nekdo byl ve Slavii tak hloupy, aby ho ted opravdu privedl), tak jej s radosti pouziju...

            • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

              Slawek     před 12 lety 19.11.2012 17:51 |  
              0 0

              Ale Hušek už ze Sparty před sezónou odešel !

          • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

            slaviator     před 12 lety 19.11.2012 10:04 |  
            0 0

            Nevím, jméno mi řečeno nebylo. Ale možná to Hušek nebude muet být a bude to třeba někdo lepší, jestli si Sparta "stáhne" z Olomouce Pospíšila.

            • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

              petrjir     před 12 lety 19.11.2012 10:20 |  
              0 0

              Grajciar

              • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

                janko (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 10:25 |  
                0 0

                No dotáhnout sem Huška, tak to by bylo na přesdrž*u.

              • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

                Alanor (admin)     před 12 lety 19.11.2012 11:31 |  
                0 0

                Taky mě hned napadl Grajciar a vsadil bych si na něj, jestli je to pravda.

                • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

                  marek018     před 12 lety 19.11.2012 12:21 |  
                  0 0

                  Grco me taky napadnul. Moc nehraje,ale kvalitu ma. Ale aby tu nebylo moc exbolseviku a Slovaku. navic my potrebujem makace,co tym pozvedne a to Grco fakt neni. Navic je dost na prachy a klubova loajalita je mu u riti,viz kecy ve Sralte.

                  Husek snad ne,od cervna beze smlouvy,to mluvi ta vse. Spis bych se zameril na hrace,co nehraji v cizine. Libil by se mi na rozehrati Necka,ale to je kratkodobe a v tom nasem 4-5-1 by se trapil i on. To je system k nicemu, jak v SKS, tak repre.

                  • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

                    quelhar (admin)     před 12 lety 19.11.2012 12:29 |  
                    0 0

                    Kdyby hraci nebyli posrani az za usima, ze po ztrate mice budou muset rychle utikat vetsi vzdalenosti smerem zpet, tak by system 4-5-1 byl stejne dobry jako jakykoli jiny. Asi nebude nahoda, ze takovym nebo podobnym systemem hraje vetsina uspesnych evropskych klubu. Jenze u nas se smerem dopredu bezi klusem, aby to po ztrate mice nebylo dozadu moc daleko. Nase neuspechy nejsou dany systemem samotnym, ale tim, ze hraci nejsou ochotni hrat tak, jak ten system vyzaduje. Sprint dopredu, sprint dozadu. Kdyz se utoci, tak musi krajni zaloznici byt ve vapne, stejne tak minimalne jeden ze strednich zalozniku. Krajni obranci neprilis daleko od vapna, stejne tak dalsi stredni zaloznik. Kdyz pak bude mit tym ve vapne ctyri hrace a v blizkosti vapna dalsi tri, tak je solidni sance, ze se neco zrodi i pres technickou nevyspelost. Jenze v soucasnosti to vypada tak, ze ve vapne je pri utocnych akcich jen Skoda a Kisel a kdyz se postesti, tak jeden krajni zaloznik. Nejcastejsi jsou ovsem krajni obranci i zaloznici nalepeni u lajny a do vapna se prilis nedostanou.

                    • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

                      marek018     před 12 lety 19.11.2012 14:45 |  
                      0 0

                      Ano, to mas pravdu. Je to hracske kvalite a trenerovi,aby je naucil hrat danym systemem.
                      Asi uz je pomalu na case dat najevo nesouhlas. Nebude napr. Setkani s vedenim? Otazka je, jak moc je nazory fans budou trapit, mam pocit, ze mlatime prazdnou slamu.

                    • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

                      bongor     před 12 lety 19.11.2012 22:58 |  
                      0 0

                      Mě se líbí,jak třeba plzeňáci si to drbou po stranách a jak se blíží k vápnu,tak už tam nabíhají 3-4 hráči.Tohle je podle mě o pohodlnosti.Kdybych tam běžěl,tak se budu muset za chvíli zase vracet a to za ty peníze nemám zapotřebí.
                      Proto byl Laty tak nasranej po Hradci a vůbec se mu nedivím,nakonec ani on už se tak nesnaží,protože se mu to zdá beznadějný,když ostatní nemají chuť alespoň pořádně máknout.

    • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

      slaviator     před 12 lety 19.11.2012 01:50 |  
      0 0

      Jarabinský, Kotrba je sportovní ředitel Budějovic, Tobiáš mládežnický trenér Budějovic, Vavruška, Csaplár, Malura, Hřídel, Bičovský, Cipro, Beránek je v Kazachstánu, Hoftych od tohoto víkendu je volnej, když dostal po debaklu 0:6 padáka, Palička, Koubek, Griga, Urban a bonbonek Robert Žák :-D

      Jedno jméno lepší než druhý! Jestli někoho přivádět, tak Kozla nebo Janů!

    • Re: Rada ven, dokud je čas! Nebo ne?

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 08:47 |  
      0 0

      Serte furt na výměny trenérů,je to v hráčích bohužel.Půlku bych jich vyházel má to jeden problém koho za ně a na tom to končí, i kvůli penězům.

  41. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    klimi     před 12 lety 19.11.2012 06:34 |  
    0 0

    Kde přesně na Strahově hraje dnes juniorka s Duklou?

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      quelhar (admin)     před 12 lety 19.11.2012 09:33 |  
      0 0

      Na stadionu Pratelstvi, je to hned vedle hlavniho Rosickeho stadionu za jeho hlavni (tj. zapadni) tribunou.

  42. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    Viking     před 12 lety 19.11.2012 09:21 |  
    0 0

    I když je Rada trenér průměrný tohle není o něm. Musíme si už kurva uvědomit, že z hovna se bič uplést nedá!!!

    Ten kádr je přesně tam, na co má. A bez Latky hrajeme opět o sestup. To je jenom přelud že to z nějakého důvodu nejde. Prostě má průměrný až podprůměrný ligový kádr.

  43. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    Tugarin     před 12 lety 19.11.2012 12:25 |  
    0 0

    Ač nerad musím konstatovat, že od zimního přestupového období žádné velké zázraky nečekám. Stejně ani analýzu a stanovení dalšího směru kam budeme směřovat.
    K přestupům:
    Představa, že se k nám budou hrnout mladší nadějní či kvalitní hráči, jejichž touhou bylo vždy hrát za Slavii je utopická. tak se dostaneme do roviny, kdy by nás buď mohl posílit nějaký žebývalý hráč vracející se ze zahraničí, nejspíše z Turecka nebo budeme kupovat někoho. komu skončila smlouva a není o něho zájem mezi kvalitní pětkou klubů. Očekávám tedy nějaký průměr, popř. pokus typu "třeba se zase chytí". Spoléhat na doplnění hráčů z juniorky moc nevidím rada se už nechal slyšet, že chce hotové hráče (nejlépe z Teplic) a mladí prostě hrát nebudou s poukazem, že nemají zkušenosti. Nějaké směřování, analýza či realistické kroky ? Nemohu si pomoci, ale neslyšel jsem je před touto sezónou a ani nečekám, že budou teď. Řeči typu, že něco není hodno Slávie, jméno zavazuje atd. jsou sice hezké, ale k ničemu. Minulou sezónu jsem akceptoval, že prostě je zklidňující, ale tahle neznamenala vůbec žádný pokrok či progres. Mužstvo pro budoucnost nebudujeme, prostě jen tak přežíváme ze dne na den. Pohár v pytli a ambice na poháry jsem vlastně ani neměly.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      quelhar (admin)     před 12 lety 19.11.2012 12:44 |  
      0 0

      Bohuzel to tak opravdu pusobi. Stal se z nas (pod)prumerny ligovy klub, na nemz je zajimavych jen par veci - historie, mladez, fanousci. Vsechny tyto veci ale vedeni a potazmo A tym uspesne devalvuje. Nevidim nikoho, kdo by daval najevo, ze mu soucasny stav bytostne vadi a rval se za zmenu k lepsimu. Jen na velmi malo postech (pokud vubec na nejakych) jsou tak velci slaviste, ze jsou ochotni obetovat sve pohodli pro dobro klubu. K tomu, aby se Slavia znovu dostala na vysluni, chybi bohuzel strasne moc a uprimne si myslim, ze impuls by mel prijit prave od vedeni. Prikladem toho, ze kdyz se vec dela s laskou a opravdovym zaujetim, tak se vytvori skvely produkt, je treba slavisticky fanshop. Takove zaujeti pro klub ale nevidim u nikoho z vedeni a vlastne ani u hracu.

      Podotykam, ze hovorim o A tymu a o managementu klubu, protoze od juniorky niz to minimalne laickym pohledem vypada celkem dobre. Hraje se tam solidni fotbal, strileji se branky, treneri jsou schopni hrace kritizovat i po viteznych utkanich a nespokoji se s malem. Oproti tomu na nejvyssim stupni to vypada presne naopak.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        janko (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 13:01 |  
        0 0

        Taky to na mne tak působí, ale řekni mi Quelhare, čím to tedy je? Vždyť po příchodu Kusého to vypadalo, že on by mohl zažehnout ten plamen, a po půl roce je úplně mrtvo. Nic.
        Všimli jste si že se o nás už ani nepíše? Dřív když se 2x nevyhrálo, tak byly plný noviny toho, zda není tým v krizi, nálada v kabině a já nevím co ještě a teď předvádíme bídu bíd a sem tam nějaký článek. Už to berou jako něco normálního. To to nikoho ve vedení nese*e?

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 13:30 |  
        0 0

        Není to jen o zaujetí, v dnešní době je to v první řadě o penězích a těch máme tolik kolik máme.Hráči až na vyjímky kašlou na tradice je jim za koho kopou hlavně když jdou peníze.Vedeni bych z lemplovství a lenosti některých hračů nevinil.Kusymu se musí nechat čas na shánění peněz atd.po včereješku jsem přesvedčen že je to v hráčích a jejich lenosti.Vedení bych do toho netahal oni na hřišti nejsou.Jinak si myslím že naši kopáliste mají na naše poměry nadprůměrný servis a podmínky. Dále mají nadprůměrnou podporu a trpělivost fanoušku co bys těm lemrám chtěl nabídnout víc nasrat jo nasrat.Podotýkám že se to netýká všech hráčů o které se jedná at si každý dovodí sám.Po dvou letech sem nasranej jen a jen na hráče........

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          quelhar (admin)     před 12 lety 19.11.2012 13:46 |  
          0 0

          Souhlasim jen z casti. Ano, penize samozrejme svou roli hraji, ale podle me zdaleka ne tak velkou. V soucasnosti nas porazeji kluby, ktere maji radove nizsi rozpocty a za celou pulsezonu jsme doopravdy jasne prehrali vlastne jen Brno.
          At je to jak chce, jsem opravdu hluboce presvedceny, ze nemame horsi hrace nez Budejovice, Hradec, Slovacko, Brno nebo Dukla. Souhlasim, ze hraci u nas maji nadprumernou podporu, servis, podminky, proste vse. Ale nesnazi se a taky proc by se snazili, kdyz nikomu nevadi, ze hraji jak hraji, a priste stejne budou hrat znovu.

          A to je podle me vina klubu a uprimne receno uz i Kuseho, ktery tu je pul roku. Klub skrz generalniho a sportovniho reditele netlaci na trenera a ten zase netlaci na hrace, aby odvadeli stoprocentni vykony. At byl Jarolim jakykoli, tak jeho metoda "bice a bice" je podle me v ceskych podminkach jedina mozna cesta k uspechu. Jenze od jeho odchodu ve Slavii uz tri roky zadny bic neni, vsichni jsou v pohode a je jim osud klubu tak nejak u zadku. Dokud nezacne tvrde vyzadovani stoprocentnich vykonu a odpovidajicich vysledku, tak se nikam nepohneme.

          • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

            janko (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 13:59 |  
            0 0

            Souhlasím. Proto mi není jasné, že to vedení nevadí. Na jedné straně Kusý s řebíčkem tvrdí že diváky na stadion dostanou jen výkony a na straně druhé trpí takový šlendrián.
            Z mého pohledu nemáme tak špatné hráče aby jsme hráli o sestup, navíc když jsme před měsícem se skoro dotáhli na špičku.
            To chtěj zaříznout Radu nebo sázej, že na to tak až okatě kašlou?

          • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

            slaviator     před 12 lety 19.11.2012 14:01 |  
            0 0

            ....prot by měla přijít pokuta pro A tým a realizační tým, za poslední zápasy, hráčům za to že to odchodili, realizačnímu týmu za sestavy a střídání... A ať si ten půl mega rozdělí a složí se na něj, jak chtěj...

          • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

            jarodo57     před 12 lety 19.11.2012 18:31 |  
            0 0

            Tak teď to v několika slovech přesně vystihl quelhar.Zastávání se Rady není namístě, myslím tím řeči ,že nemá kvalitní hráči apod.Kvalitu hráčského kádru nemáme horší jak píše quelhar než Č.B.,Hradec,Příbram,Ostrava a další,ale to co předvádí je největší vizitka samotného trenéra.To co z jeho hu..y vychází,že by se hráči měli nad sebou zamyslet atd. je holý alibismus.Nejdříve by se měl zamyslet on sám nad sebou .Už jen tím,že si před sezónou nekladl žádné cíle a že si počká až po konci podzima o něčem svědčí.To koho postaví ,na jaký post,jakým stylem budeme hrát co je nutné změnit a co je nutné pilovat na tréninku(jestliže jsou hráči líní udělat rychlý krok tak pak nemají co v sestavě dělat) atd. a hlavně jestli bude tolerovat takovéto výkyvy.Když ,ale není tvrdě kritizovaný z vedení ,tak pak on vlastně předvádí to samé co hráči.Je to jen a jen o tlaku a přenesení zodpovědnosti už od majitele,přes Kusého na trenéra a z trenéra na hráče a tvrdé kontrole předem stanovených cílů.Celý podzim jsem si vytkl,že nebudu trenéra kritizovat protože jsem byl velký odpůrce jeho příchodu,ale po skončení poloviny sezóny jsem se rozhodl,že svůj názor na něho napíšu. Po Havlovsku bych řekl:Naše hra nevzkvétá.Padáme do propadliště průměru až podprůměru.Hráči nejsou připraveni hrát fotbal v tempu ,nemají až na vyjímky morální vlastnosti k tomu hrát daleko dynamičtější a důraznější moderní fotbal jejich herní návyky jsou pomalé,pomalé je i jejich fotbalové myšlení,špatné je zpracování balónu v rychlosti ,ale i ve stoje na blízkou vzdálenost,neumí zahrávat stan. situace a mohl bych pokračovat.Hráči si zkrátka neuvědomují,že dnešní fotbal je o rychlosti,dynamice a bolesti A teď mi odpovězte co tedy ten trenér s nimi celý týden dělá?Hrajou karty ,nebo chodí vsázet nebo co?Dle mého selského rozumu jde 90% toho co kritizuji na vrub trenéra.Když si neví rady tak ať se vrátí k armádě.Zkritizovat hráče,že je líný je dobré ,ale je to především přeci vizitka trenéra.První předpoklad je nic neodpustit ,nadupat je fyzičkou,všechno dělat v té největší rychlosti a donutit je makat celých 90minut.Když už tedy není kvalita tak musí být drezúra.Další věcí je reakce na vývoj utkání v tom je trenér ze všech co jsem ve Slávii poznal suveréně nejhorší.Další systém hry na 1 útočníka ,ale když už na 1 tak tam musí zákonitě být daleko větší podpora ze stran i náběhů z prostředka a to jsem za celých 15 kol neviděl v žádném zápase.Dále nezapracovávání některých hráčů z juniorky nebo dorostu do sestavy např. na krajních becích ,v útoku ,ale třeba i na stoperu a mít tím pádem náhradu při zraněních nebo žlutých kartách protože to co předváděl Cicman Juhar někdy Škoda a další by hráči z juniorky museli zahrát také.Mohl bych uvézt další výtky ,ale to je opravdu to mlácení suché trávy.A teď jeden apel na vedení.Pokud nebudete tvrdý k práci Rady ,tak se dočkáme ještě horších časů.Nejvíce za celý podzim je zodpovědný trenér.Nechte ho ještě na jaře ,ale tvrdě kontrolujte jeho práci,ať se Vám zpovídá proč nemá výsledky.Stanovte mu neměnný cíl jak krátkodobý tak dlouhodobý a podle toho ho taky honorujte.Prozatím to vypadá,že on nemá žádnou zodpovědnost a výsledky i s předvedenou hrou tomu odpovídají.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        Markus     před 12 lety 19.11.2012 14:05 |  
        0 0

        Podle mě je za naprostou většinou současných problémů splácení dluhů z minulosti. Nemyslím teď jen ty peněžní dluhy, ale mnozí hráči tu mají ještě smlouvy a hlavně je tu velký výpadek v progresu týmu, který se stále ještě projevuje. Víte, že jsem tu obvykle pesimista, ale já tu zlepšení situace vidím. Rada přistupuje k situaci pragmaticky, možnosti změn jsou stále minimální, je pěkné, že tu svorně kritizujeme Jarolíma či Cicmana, ale lepší hráče tam prostě nemáme. Třeba jednou budou lepší, ale zatím k tomu mají daleko. Rada má právo rozhodnout, zda pojme zápas jako trénink nebo chce mít klidné svědomí, že nasadil to nejlepší co má. Máme tu několik hráčů na konci kariéry a na případu Standy vidíme, že se dočkáme, Rada nemá problém nechat je na lavičce, pokud nemají excelentní formu. Musíme probrat soupisku, někteří hráči si opravdu nevysloužili ve Slavii pokračovat, jde hlavně o různé "experimenty", kde už při nákupu management musel dobře vědět, že jde o hop nebo trop. Dobře si pamatuji, jak hrála Slavia poslední dva roky a i na tom hřišti je to dnes lepší.

  44. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    Borris     před 12 lety 19.11.2012 14:02 |  
    0 0

    už jsem po včerejším rozčarování trošku vychladl, takže napíšu pár slov. Vztek se mnou sice cloumá při pomyšlení na včerejšek ještě teď, ale ta první a největší vlna vzteku už pominula takže....
    Jestliže neporazíme mančafty jako Hradec nebo Budějky, nemáme v první polovině tabulky vůbec co pohledávat, natožpak v pohárech!!! To by jsme totiž jinak museli takové týmy porážet s berlema a půllitrem v ruce. Jenže my s nima ještě ke všemu prohráváme a po totálně ostudných výkonech, za které by hráči zasloužily vyhnat z edenu svinským krokem. Hráči kteří nechtějí na hřišti makat a za sešívaný dres bojovat do roztrhání těla, tak ať si táhnou. Je smutný že něco takového se vůbec děje a bojovnost při zápasech není samozřejmostí ačkoliv by měla. Toť bohužel realita a hodně bolestná! Musejí přijít hodně tvrdé sankce a postihy pro hráče. Jako Pardubák vím, že pan Kusý vždycky když se nedařilo a hráči to flákali, tak sešel do kabiny a hráčům zvedl mandle takovým způsobem, že si příště už nikdo nedovolil vypustit jediný souboj. Teď by měl něco podobného nastolit i u nás!

    K samotnému zápasu. Tak triviální chyby které jsou hráči schopní udělat a za které se nadává i žáčkům, to je něco neskutečného dokonce bych řekl že nestydatého. Zpracování míče, přihrávka na 4-5 metrů po zemi to všecko je pro některé nepřekonatelný problém. Jednoho hráče po druhém hodnotit nebudu. Zklamali bez vyjímky úplně všichni! Vyjádřím se jen k některým. Berkovec - tohle měla být ta náhrada za Čontu, kterou před sezonou všichni cpali do brány na úkor Čontyho? Latka - stoupla mu snad reprezentační pozvánka do hlavy. Zklamal stejně jako všichni ostatní. Bohužel se ukázalo, že když Laty buď nehraje a nebo se mu nedaří, tak jakoby jsme obranu ani neměli. Hubáček - v pátek by měla být rozlučka spíš s ním než se Standou. Škoda - jemu jsem před sezonou opravdu hodně věřil že se může stát střelcem který dá za sezonu aspoň 15 fíků. Nyní uznávám že jsem se šeredně pletl. Ze začátku sezony byl aspoň platný do kombinace a dokázal podržet balon. Teď jediný čím na sebe upozorňuje, je to neustálé a okaté padání které mu nikdo nesežere. Právě díky tomuhle asi hodně dlouho penaltu kopat nebudem.
    Co se týká těch Radových střídáních, k tomu se vyjadřovat nebudu protože na tohle téma už tu bylo asi vše zmíněno. Určitě nepatřím k těm kteří volají po Radově konci, protože vina je na hráčích!!!! Ale je fakt že i Rada by se měl nad některými svými tahy a střídáníma zpětně zamyslet a zhodnotit si, jestli šlo nebo nešlo o správná rozhodnutí.
    Realita je teď taková, že máme opět blíže sestupovým vodám a pokud v pátek nevyhrajem, jsme v tom až po naše sešívaný uši!

    No a co dál? Po derby jsme si myslel, že tohle je konečně sezona, kdy můžeme zaútočit na poháry. Následující zápasy mým představám daly hodně tvrdé a smrtelné KO! Na moment jsem holt zapomněl, že být slávista je posledních pár sezon za trest. Smutný že před námi jsou mnohdy v tabulce kluby, které mají horší mančafty než my ( Dukla, Slovácko, Jihlava, Brno a zmíním i Liberec který určitě nemá lepší tým než my ). Vlastně všechny od pátého místa po deváté. V zimě musí každopádně přijít hodně radikální řez. Myslel jsem si že nás tlačí bota jen v útoku a že ostatní posty máme obsazené poměrně kvalitně. Ale poslední zápasy mě vyvedli z omylu. Musejí přijít POSILY. Ještě opakuju jednou P-O-S-I-L-Y!!! Ne žádný polotovary které sem chodily doteď. My jsme do prdele Slavia a to už si musejí lidé odpovědně za posily uvědomit. U nás musí hrát hráči kvalit Ordoše, Čišovskýho, Limberskýho, Rajtorala, Daridy, Lafaty, Pitáka, Hořavy, Štajnera, Bakoše, Krejčího, Lukeše apod. A takových je u nás strašně málo. Neříkám že tito konkrétní hráči k nám mají přijít. Nejsem blbec a je mi jasné že by nám je kluby neprodaly. Ale musíme si holt hráče těchto kvalit opatřit jinde. Na nějaký živoření uprostřed tabulky už fakt nejsem zvědavej. A se slovama "stabilizační sezona" ať už ani nezkoušejí chodit na veřejnost. Stabilizujeme se už snad 3 sezony. Při těchto slovech už se o mě fakt pokouší zubatá! Ještě že se tohodle nedožily pánové Bican, Veselý, Puč, Plánička a další velikáni kteří oblékali sešívaný dres. Nejspíš by asi nemohli uvěřit svým očím, kde se teď jejich milovaný klub pohybuje a co v jeho dresu momentálně běhá po hřišti. Omlouvám se za tak dlouhý sloh, ale musel jsem to dostat ven.

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Markus     před 12 lety 19.11.2012 14:19 |  
      0 0

      Peníze. Chybí peníze, abychom se lepší hráče koupili. Z těch zkušenějších se pokoušelo dostat maximum už několik trenérů a poslední roky víme, jak to fungovalo, kdo něco dokázal, šel pryč, zbytek zůstal. Teprve poslední dobou začíná fungovat alespoň nějaká obměna kádru. Nemyslím si, že je dobrý nápad kupovat hotové hráče a ani to neumíme, tak si je musíme vychovat a to bude chvilku trvat, když vedení klubu poslední roky výchovu zanedbalo. Pokuty? I to jsem tu už psal, lepší než pokuta a seřvat hráče je fungující nasazování hráčů, co se snaží a rozloučení se s těmi, kteří nejsou pro tým přínosem. A když jsme už u týmu, i ten je nějaký nekompaktní, občas do toho dával srdíčko Latka, ale nevidím tu sílu týmu. I s tím Hradcem jsem viděl některé naše hráče makat co to uměli, jenže nehráli jako tým a pak je snaha marná. Samozřejmě, že stabilizujeme, nic jiného nám totiž nezbývá. Je mi líto, že Slavia odmítla transformovat se společnost - klub blíže fanouškům s možností podílu v klubu, šel bych do toho a rád bych byl na nějaké schůzi členů klubu, kde bychom to probrali lépe. Jenže Slavia nechtěla, respektive původní majitel nechtěl a tak máme jiného majitele a je to jeho zodpovědnost. Přesto všechno chápu současný vývoj a nevidím ho tak černě.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        slaviator     před 12 lety 19.11.2012 15:03 |  
        0 0

        otázkou je jestli nás pořád vlastní Řebíček...

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 15:34 |  
          0 0

          Ne vlastní nás starej Forejt.

          • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

            slaviator     před 12 lety 20.11.2012 12:41 |  
            0 0

            Uvidíš... Před asi dvěma třema týdny jsem psal, že snad brzy vyjde najevo novej sponzorskej trojlístek, kterej je v jednání, jeden z nich by má tak trochu co do činění s dřívějším zájemcem o Slavii... A stadion vlastní ten rakovnickej právník taky ne pro sebe, ale pro toho jednoho dřívějšího zájemce o Slavii... Tak proč by to nemohl kompletovat a vlastnit už i "vyčištěnej" klub? A právě i proto už nejsou žádný setkání s majitelem Řebíčkem, právě proto je Řebíček ticho a připravuje se jen jak a kdy to oznámit, čeká se na příležitost... Která by mohla být už v zimním pauze, pokud se nic nezadrhne...

            A jo, mluvím o Kellnerovi (jako sponzorovi, skutečném majiteli Edenu a dle mé domněnky už i klubu)...

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 16:03 |  
        0 0

        Já si právě myslím, že na peníze bychom se neměli vůbec vymlouvat. Máme rozpočet přes 100 milionů Kč a kromě 2 mistrovských sezon, kdy jsme si žili nad poměry a rozpočet vystoupal k ohromným výšinám, tu nikdy více peněz nebylo. Přesto jsme dokázali pravidelně sbírat ta nepopulární, ale z dnešního pohledu zlatá druhá místa. Rozpočtově pořád patříme ke špičce ligy, ale neodpovídá tomu výkonnost. To je to, s čím je potřeba něco dělat.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          Barra     před 12 lety 19.11.2012 16:09 |  
          0 0

          Absolutní souhlas. Bohužel už ale nemáme takový kádr, s kterým jsme tehdy pravidelně sahali na to druhé místo. Jestli chceme nebo ne, kvalitní posily budou zapotřebí. Ale to se lehce řekne, moc volných hráčů není, musíme umět dát adekvátní nabídku a konec konců ten hráč bude také muset k nám jít.

          • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

            Barra     před 12 lety 19.11.2012 16:09 |  
            0 0

            ... k nám chtít jít...

          • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

            lassiter     před 12 lety 19.11.2012 16:55 |  
            0 0

            Tak člověk pochopí, že se dobrej tým nevybuduje hned, ale musí být vidět nějakej směr a vývoj a tady až na občasné záblesky není už přes dva roky vidět nic. A problém je, že se zdá, že to nikoho moc netrápí. Ten, koho by to mělo trápit nejvíc, je pan majitel. Koneckonců jsou to jeho peníze, který do toho dal, i když že...škoda mluvit. Jenže čert ví, co si o tom starý pan Forejt myslí a jaký jsou jeho záměry se Slavií. Já do toho nalejt přes sto mega a vidět že ti borci, kvůli jejichž výplatám si půjčuju od dětí, nejsou za půl roku ani schopný pořádně rozjet jednoduchý webový stránky... o výkonech hráčíů na hřišti ani nemluvě.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          Markus     před 12 lety 19.11.2012 17:53 |  
          0 0

          Jenže my z těch 100 mega platíme i věci, co bychom dnes platit nechtěli, služby i platy ...

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          Borris     před 12 lety 19.11.2012 18:23 |  
          0 0

          naprostý, ale naprostý souhlas! V měřítkách naší ligy patříme k týmům s nejvyšším rozpočtem. Tudíž vymlouvat se na prachy nemůžeme.

          • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

            Tugarin     před 12 lety 19.11.2012 19:07 |  
            0 0

            Dnes jsem se byl podívat na juniorku a z vedení jsem zase neviděl nikoho, zahlédl jsem myslím Poustku, ale temn evidentně o ničem nerozhoduje.

  45. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 19:23 |  
    0 0

    Rado ODSTUP! treba z osobnich duvodu, nebo proto ze ti umrel krecek, mi to je jedno, ale jsi HNUP! kydas spinu na hrace, ale sam si nezametes pred vlastnim prahem. jak jinak si vysvetlit, ze v momente kdy dostanem na 3:2 (78 min) se neodhodlas stridat. 1. stridani prichazi AZ za SEST minut a to DOBROTKA (to je obrance!!!) aby jej nasledoval za 4 minuty DOSTAL (kupodivu dalsi obrance!!!).
    na lavicce jsou pritom Frejlach, Tusjak, Hurka a Vlcek!!! RADA je jediny trener, ktery bud posiluje utok obrancem a nebo brani prohru. ja si jeho pocinani vysvetlit nedokazu! protoze to neni prvni prehmat, ztratil jsem s nim trpelivost a KRICIM "RADO ODSTUP!!!"

    Petrous, nebo Poustka by dokazali urcite vic!!!

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Barra     před 12 lety 19.11.2012 20:53 |  
      0 0

      Potřebovali jsme se prosadit vzduchem, ne kombinačně. Poslat Latku do útoku a nahradit ho v obraně Dobrotkou bylo rozumné rozhodnutí. Stejně tak nemám problém s Dostalem: umožnilo to Nitrimu jít do útoku – mimochodem je to s 4 góly náš nejlepší střelec po Kiselovi. Dobrotka a Dostal přitom vystřídali Jarolíma (DZ) a Koreše, který včera zrovna nebyl velký přínos.
      Osobně nemám problémy s tím střídáním, vzhledem k tomu že lepší alternativy nebyly k dispozici.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 22:03 |  
        0 0

        To je ale přesně ukázka uvažování plukovníka Rady. Co je, sakra, logickýho na tom, že prohráváme v Hradci (!!!) a v 80. minutě nahradím obránce za obránce (rozuměj Dobrotku za Latku)?? A dál to zvesela mastím na 4 obránce. Kristepane...

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 20.11.2012 08:29 |  
        0 0

        ne a ne a ne!!! nesouhlasim!!! poslat Latku do utoku, bylo spravne. o tom zadna. na to vsak nepotrebuju vysokou fotbalovou skolu. logicke mi prijde vsak stahnout hru na tri obrance. stejne jako by mi prislo logicke, stridat v co nejkratsim case po obdrzene brance o utocne hrace! ze tam nektere mel tak o tom zadna. Vlcek byt neni rychlik, je to utocnik, a treba by se aspon spravne postavil. Kores hral neucelne a kdyby Rada, chodil na juniorku tak by videl, napr. Hurku jak skvele si na teto pozici vedl v poslednim zapase s plzni (to jsem videl).
        to ze tyto hrace rada na hriste nepousti je jeho chyba! krom tech "jeho koni" nedovoli nikomu dalsimu do zapasu zasahnout. neveri jim, oni pak neveri sobe a tim jsme tam kde jsme! vim, ze to pisi trochu emotivne, ale pokud vezmes do uvahy, ze ma lepsi kadr nez jsme meli v loni ( a to tedy urcite mame) tak je ostudne (predevsim pro RADU), ze mame mene bodu nez s Telocvikarem a Strakou!

  46. Trenér x hráči

    Petr9608     před 12 lety 19.11.2012 22:25 |  
    0 0

    Co když je špatná amosféra v kabině ve vztahu hráči x trenér? Rada neni prototyp sympaťáka, když to přeženu tak je to cholerickej lampas myšlenkově uvízlej někde v roce 1985, kterej nedokázal národní tým ze superlehký skupiny dostat ani do baráže.

    Nějakej mladší a modernější trenér by třeba byl pro Slavii lepší. Spíš starší brácha než fotr.

    Třeba pochybuju, že by mu někdo z hráčů tykal.

    • Re: Trenér x hráči

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 19.11.2012 22:40 |  
      0 0

      Myslím, že toto jsou přehnané iluze. Pár let jsem se motal kolem trénování, vč. dorostenců, a došel jsem k názoru, že na dnešní generaci fotbalistů je metoda KJVCD biče a biče jedinou dlouhodobě proveditelnou... Bohužel.

      • Re: Trenér x hráči

        Tugarin     před 12 lety 19.11.2012 23:56 |  
        0 0

        Ale na druhpu stranu co jsem čekali. rada není trenér ověnčený úspěchy a známý svou koncepční prací spočívající ve vzhledávání talentů a jejich implementaci do mužstva. jak v klubu tak v repre, prostě měl jasnou jedenáctku a ta bu´d měla kvalitu na úspěxh nebo neměla. Takže buď to šlo nebo ne. U nás to nejde, ale mám pocit, že my opravdu nemáme soupeře čím překvapit. proti silnějším mužstvům, když hrajeme v zásadě agresivní obranu to není takový problém, ale v zápasech, které bychom měli teroreticky vyhrát, tj. hrát trochu kreativně máme problémy. A nechci si hrát na moudrého, ale přijde mi, že nemáme s výjimkou varianty latka na hrot nacvičeny jiný nouzový systém.

        • Re: Trenér x hráči

          slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 20.11.2012 00:38 |  
          0 0

          Já se bojím, že nemáme nacvičený v podstatě žádný systém, alespoň pokud jde o ofenzivu... Pokud tedy není systémem prvek náhody. A přesně to mám Radovi za zlé ještě víc než jeho zoufalá střídaní nebo nasazení Cicmana na beka (což tedy byl mimochodem trenérský tah hodný tak někdy roku 1980, kdy ještě měli krajní obránci zakázáno chodit přes půlku).

  47. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    Petr9608     před 12 lety 20.11.2012 01:19 |  
    0 0

    A Pohlreich by asi taky neDovalil, co?

  48. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    Petr9608     před 12 lety 20.11.2012 05:42 |  
    0 0

    Ještě tedy naposledy, vy co tady jste proti odvolání Rady. Vy si tedy myslíte, že je to člověk, co zakomponuje do sestavy nadějný hráče z U21, bude s nimi hrát slušnej fotbal, vytvoří kostru pro mužstva pro sezonu 13/14, které bude v létě vhodně posíleno. Je tenhle nemastnej, neslanej kouč, jehož trenérské schopnosti už asi žádný progres mít nebudou, tím pravým?

    Ještě další věc, kterou se dá inspirovat u hokeje a to je trenérský tandem. Hlavní kouč a k němu asistent, který sice bere hlavního kouče za šéfa, ale zase to není pro něj žádná trenérská výsost. Růža tam měl Weissmanna, jenž se loni vrátil a tým zase šlape.
    Já myslim, že duo Petrouš-Poustka by se chtynulo. Věděli by, jak a koho zakonponovat z juniorky, (hlavně) Martin má ke Slavii citovej vztah (narozdíl od Lampase, kterej bere žold), vzhledem k věku by měli zřejmě blíže k hráčům.

    Hlavně to chce měnit trenéra v době, kdy se nedá zas tak zkazit, tedy v zimě.

    Přežil byl Lampasův trenérskej post prohranej zápas s Baníkem?

    Ať se něco děje! Prostě si nemůžu pomoc, ale Rada nás ustabilizuje na 5. - 7. místo. Tohle chceme?

    Ještě se nějak podívat za tajemstvím jara 2011, kdy jsme měli průměr 1,71 bodu na zápas (druhá nejlepší půl-sezona od pádu je podzim 2009 s průměrem 1,5 bodu)

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Kornovo     před 12 lety 20.11.2012 08:08 |  
      0 0

      to je prece zalezitost vedeni,at si to pohlida.oni maji nastroje na to jak trenerovi minimalne doporucit,aby stavel mladsi hrace.nic proti poustkovi,ale na hlavniho trenera slavie nema autoritu

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Alanor (admin)     před 12 lety 20.11.2012 08:08 |  
      0 0

      Rada by případnou porážku s Baníkem takřka jistě přežil, viz. včerejší vyjádření Kusého, kde říká, že ho stále považuje za vhodného trenéra pro Slavii.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        bongor     před 12 lety 20.11.2012 09:00 |  
        0 0

        Něco je shnilého ve státě slávistickém.My se můžeme pouze domnívat,ale nevíme nic.každý radíme,určitě s dobrým úmyslem,co s tím udělat.Můj názor je,že jelikož momentálně na trhu není žádný zázračný trenér,tak si zatím nechat Radu.Doporučoval bych,poohlédnout se po nějakém borci a případné odvolání řešit jedině když bude k mání někdo prokazatelně lepší.Neustálé změny na postu trenéra,to je sralťanština ale ani tam to bez křetašky nejde
        nijak kupředu.Většinou každý pracuje,tedy i hraje fotbal kvůli dobrému výdělku a když se podíváme na rozpočet náš a letné,vidíme téměř trojnásobný rozdíl v náš neprospěch.I v tom může být současný problém.Ale našim hráčům bych poradil:Neřešte pořád,že berete proti bolševikovi málo.Snažte se a když budete kvalitní,on už si Vás někdo vybere někam,kde vyděláte podstatně víc,než nyní.Se současnými výkony po vás ale ani pes neštěkne

  49. Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 20.11.2012 09:22 |  
    0 0

    chtel jsem poslat clanek, ale nemam cas se tim vice zabyvat, tedy par cisel co jsem vycetl:

    Po 15 odehraných kolech je celková bilance je 4 – 6 – 5. zajímavá je ovšem bilance posledních 5 kol. 1-1-3 a to je třeba říct, že tři prohry přišli v řadě. Rovnez zajímavé je podívat se na bilanci zápasů doma, venku. Zatímco doma hrajeme s bilancí 4 - 2 – 1, venku je bilance otřesná 0 – 4 – 4.
    Co je zarážející je bilance skóre. Zatímco v domácích zápasech máme skóre 14 : 6, tak venku je to 5 : 11 z toho přitom tři zápasy končí 0:0.
    Podívám-li se na utkání z hlediska hráčů je zajímavé, že hrají prakticky stále stejní hráči. Celkem 16 hráčů má odehráno víc jak 450 minut. Z toho Vošahlík se zranil v průběhu sezony a Mičola zase přišel později. Tedy by jeden řekl, že tým by mohl být sehraný.
    Pokud pominu střídání vinnou zranění, tak náhradníci odehráli dohromady jen 450 minut (bez nastaveného času). Pokud by jeden hráč pravidelně střídal v 60 minutě sám by nasbíral 450 minut.

    tedy z celkoveho poctu 45 moznych stridani, bylo vyuzito teto moznosti 35x z toho 15 x v poslednich dvou minutach. jedno stridani bylo vynucene (mozna jeste jarolim sel dolu na zacatku podzimu) z tech 15 stridani v poslednich minutach se pritom zdrzovalo jen 6 x. v ostatnich pripadech jsme bud prohravali, nebo vedli o 2 a vice branek. (napr. pri vyhre 5:0 hned tri stridani v 90 minute).

    Možná ještě zajímavější je, že máme hned tři hráče, kteří pokud jsou v základu body nesbíráme. Koreš 5 x základ z toho tři remízy, Jarolím 7 x v základu a z toho zisk pouhých 2 bodů a nakonec Čonka 7 zápasu a tři body. Z opačného pohledu Tusjak nastoupil v základu 8 x a s ním v sestavě jsme uhráli 15 bodů.

    To jsou čísla.

    Co z toho vyplívá? Že buď hrajeme tak skvěle, že není nutné střídat, a nebo že není kým střídat. Jinak si totiž nedovedu představit jak je možné, že střídající hráči mají dohromady pouhých 450 minut.

    ja jsem si z toho pro sebe udelal nejaky zaver, nicmene tady v tomto by mne zajimalo jeho zduvodneni!

    • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

      Alanor (admin)     před 12 lety 20.11.2012 09:50 |  
      0 0

      Pěkná práce a konkurence pro quelharovo statistické okénko. :) Nejzajímavější mi přišla statistika hráčů a bodů. O Jarolímovi si to štěbetají už i vrabci na střeše.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        jarodo57     před 12 lety 20.11.2012 17:51 |  
        0 0

        To tím chceš něco naznačit?Mě by u něho nic nepřekvapilo.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          Alanor (admin)     před 12 lety 21.11.2012 09:34 |  
          0 0

          To ne, vůbec jsem to nemyslel tak, že by snad Jarolím zápasy prodával. O tom žádné informace nemám a ani bych tomu nevěřil. Myslel jsem to tak, že už i na oficiálním webu a na stránkách ultras se v komentářích píše, že když nastoupí Jarolím, tak tým nevyhrává.

      • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 20.11.2012 22:39 |  
        0 0

        quelharovi si nedovolim fusovat do remesla, chtel jsem jen vzit statistiku a podivat se na vysledky trochu jinak. O Jarolimove prinosu jsem tak nejak tusil, kdo mne ale prekvapil byl Conka a Kores. Prijemne pak Tusjak. Jenze pokud chceme byt objektivni, tak je treba priznat, ze Tusjak byl posledni utkani takovy nevyrazny. Jarolimuv vysledek je pro mne, ale opravdovym sokem. nechci jej vinit z toho, ze jsme tam kde jsme, ovsem zamyslet se nad tim, by mozna stalo za to.

        • Re: Hradec Králové - Slavia 3:2

          quelhar (admin)     před 12 lety 21.11.2012 08:25 |  
          0 0

          Zato ja si bezskrupuli dovolil vyuzit tvuj prispevek a postavit kolem nej aktualni okenko. Souhlasim, ze nejvetsim prekvapenim jsou opravdu vysledky s Jarolimem v zakladni sestave. Navic je treba take videt, ze prvni zapas s Jihlavou, ktery nakonec skoncil remizou, jsme pri odchodu Jarolima ze hriste prohravali 0:3 a vsechny branky vstrelili az po jeho odchodu, nebylo daleko od dalsi porazky...