Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 14. kolo

Porážka v Budějovicích se dá připsat na vrub několika hráčům a zejména trenérovi. Jiní naopak zahráli dobře a přijemně překvapili.

Jak odmítám číselně hodnotit trenéra, tak tentokráte se vyjádřím alespoň slovně. Rada by si za prokaučovaný zápas zasloužil pár facek a za trest by musel po zbytek svého angažmá povinně navštěvovat utkání juniorky. Možná by mu pak spíše došlo, že Petrák nemá na stoperu co dělat a Cicman nemá co dělat v sestavě vůbec. Budějovice se tak po hrůzném prvním poločasu dostali snadno do vedení 2:0.

Druhá půle byla o něčem jiném, Dynamo se zatáhlo a Slavia měla jasnou převahu s množstvím šancí. Daněk ale zachytal výborně, a tak se sešívaní zmohli jen na snížení na 1:2. Trenér Rada mohl opět reagovat pružněji na vývoj zápasu a měl dříve vystřídat hráče, kterým se nedařilo, po případě dříve posílit ofenzivu. Slavia tak utrpěla ostudnou a zejména naprosto zbytečnou porážku a čím dál více zaplouvá do vod průměru ligové tabulky.

Nejlepší známka je 10, nejhorší 1.

Kamil Čontofalský - 5 - Neměl skoro žádnou práci, s inkasovanými góly mohl těžko něco dělat. První branka byla sice zdálky, ale byla tečovaná do protipohybu, Kamilovi chybělo jen málo, aby ji dokázal zneškodnit.

Róbert Cicman - 1 - "Mimořádný" výkon v tom nejhorším slova smyslu podal Cicman na pravém beku. Druhý inkasovaný gól je především jeho zásluhou, zaujal ale i v útočné činnosti. Žádný jiný hráč v lize zřejmě při centru od pomezní lajny netrefí praporek na vlastní (!) straně hřiště. Doufejme, že šlo o poslední Cicmanův zápas ve Slavii.

Ondřej Petrák - 2 - Na nezvyklém místě stopera zahrál strašně. Byl nejistý, neměl odhad na míč, postrádal návyky tohoto postu. První gól nepřímo zavinil školáckým faul, u druhého také nemůže mít čisté svědomí. Těžko ale vinit jinak vynikajícího defenzivního záložníka Petráka, za tento nesmyslný tah v sestavě může trenér Rada.

David Hubáček - 5 - "Hub" zahrál dobře, neudělal žádnou větší chybu, ale ukazuje se, že lídrem obrany být v žádném případě nemůže.

Matúš Čonka - 5 - Podobně jako u zbytku týmu byla u Čonky první půle horší, druhá lepší. Celkově ale nezklamal a ve spolupráci s Juharem ukázal fotbalovost.

Tomáš Mičola - 3 - Velkou většinu akcí vyřešil špatně, je to už několikátý slabý výkon Mičoly v řadě a začíná se nabízet otázka, jestli bude skutečně vhodnou posilou. Já chci stále věřit, že ano, ale Mičola se bude muset výrazně zlepšit.

Lukáš Jarolím - 4 - Odehrál svůj lehce podprůměrný standard. Je asi zbytečné se neustále rozčilovat kvůli jeho přihrávkám dozadu, Jarolím už jiný nebude.

Jaromír Zmrhal - 5 - Po delší době trochu slušnější výkon od Zmrhala. Snažil se, při našem jediném gólu dobře našel Koreše. Při vší úctě ale těžko bude v dohledné době tím tvůrcem hry, kterého Slavia potřebuje.

Karol Kisel - 2 - Příšerný výkon, Kisel zkazil drtivou většinu akcí, do kterých se zapojil. Nebyl schopen nahrát dobře, míče ztrácel. S takovou formou nemá v sestavě co dělat. Vrcholem byla žlutá karta za hysterii po zcela jasném simulování. Nechutný moment.

Martin Juhar - 6 - Asi nejlepší slávista v zápase. Aktivní, povedlo se mu hned několik velice dobře kopnutých centrů. Snažil se i o střelbu, ale neúspěšně, příště je třeba trefit branku.

Milan Škoda - 5 - Že by se Milanovy výkony zlepšovaly? Podruhé nezahrál tragicky, což je sice na útočníka Slavie žalostně málo, ale pro Škodu je to v letošní sezoně takřka něco nevídaného. Včera střídal slabší chvilky s lepšími. Několikrát si nezpracoval lehký míč, pak ale dobře zakončil a skóroval.

Martin Dostál - 5 - Potvrdil nárůst výkonnnosti z juniorky a bezpochyby měl hrát od začátku. Oživil hru dopředu a v obraně neměl až na pár menších zaváhání problémy. Škoda, že ve své šanci nesrovnal na 2:2.

Štěpán Koreš - 6 - Hrál sice krátce, ale alespoň nadprůměrnou známku si zaslouží. Nebál se hrát, nahrál na gól. Více už bohužel nestihl.

Stanislav Vlček není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (99)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Kornovo     před 12 lety 10.11.2012 11:10 |  
    0 0

    Milan Škoda: videl jsem jen poslednich 10 minut,ale souhlas ze vykony jdou nahoru.pokud by vedle nej byl kvalitni utocnik,mozna by ve slavii i mohl zustat delsi cas

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Citrus (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 11:35 |  
      0 0

      A to je přesně to myšlení, kvůli kterému nemůžeme pomýšlet na nic lepšího, než je současný stav. Škoda, když bude mít vedle sebe kvalitního útočníka, tak může hrát. Hubáček, když bude mít vedle sebe kvalitního stopera tak může hrát. A tak dále. Takhle ale přeci nemůže uvažovat klub, který by rád byl zase úspěšný. Dokud náš tým bude zaplaven podprůměrnými hráči, nikam se nepohne. Škoda je tu rok a za tu dobu odehrál 3 zápasy, ve kterých se dal jeho výkon označit za přínosný, včetně včerejšího. Tohle přece nemůže v klubu takového věhlasu stačit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        mats     před 12 lety 10.11.2012 17:40 |  
        0 0

        No já bych to bral minimálně jako první postupný krok (samozřejmě tedy, pokud beru současný stav za výchozí pozici) na cestě zpátky nahoru. Těžko půjde vyměnit skoro celý tým hned. ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        LordEdmund     před 12 lety 10.11.2012 22:25 |  
        0 0

        Přesně tohle se mi honilo hlavou,když jsem včera po tý hrůze nemohl usnout.Jestli chceme zase silnou a stabilní slavii, nemůžeme se spoléhat na to, že vedle Latky může hrát prakticky každej,nebo, že se našemu skoro jedinému útočníkovi povede více než jedno z 56 zakončení...Zlatej Pospěch, nebyl by sice taky uplně ideální útočník pro Radovu hru ve Slavii, ale gólů by měl nesrovnatelně více než Škoda.Když už tak Rada po škodovi toužil, měl si nechat i Zbyňďu.

        K Hodnocení.Celkem souhlas, až na to, že Hubáček hrubou chybu udělal a dvě povedené akce Koreše bych taky asi nepřeceňoval.Docela mě překvapil Dostál, kterej bohuŽel svůj relativně slibnej výkon pokazil hanebným zakončením při svém úniku do vápna.
        Chudák Standa Vlček, určitě by rád pomohl více než pár minut.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Chlupp (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2012 11:53 |  
      0 0

      Uvědomuje si tady pár lidí, že hraje za Slavii Praha a trénuje Slavii Praha? Reprezentujete nejstarší klub v zemi a když jdete do zápasu, měla by to být velká pocta, kterou můžete Slavii poskytnout, měli byste hrát a reprezentovat jak nejlépe dovedete!! Historie klubu a její jméno vás zavazuje!! K tomu patří i verbální projev, konec simulování a stěžování si!! Hrajte a bojujte naplno a v duchu fair play, nechte na hřišti všechno a pokud nemůžete, nechte se vystřídat, potom vás budou všichni obdivovat a Slavie si zaslouží takové hráče...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    rudahvjezda     před 12 lety 10.11.2012 11:30 |  
    0 0

    čonto 5 - cicman 2 (dostál 6), hubáček 6, petrák 5, čonka 6 - mičola 4 (koreš 6), jarolím 3, zmrhal 5, kisel 6, juhar 6 - škoda 6

    čonto první chytat mohl, jeho chyba to není, ale mohl :-) cicman byl otřesnej, jinak obrana neslaná nemastná - ale hub se mi celkem i líbil :-), záloha mizerná, jarolím nejhorší, líbil se mi juhar. škoda v druhé půli skoro bych řekl výbornej - sklepl a podržel spoustu balónů, dal gól, s příchodem koreše začal dostávat konečně balóny se kterými mohl něco dělat... možná kdyby je dostával pokaždý tak mu přijdeme i trochu na chuť...

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 10.11.2012 11:31 |  
      0 0

      Jen ta šestka pro Kisela je totální úlet. :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 11:39 |  
    0 0

    Včera to bylo opravdu strašný, co se týče prvního poločasu. Já opravdu nechápu co si Rada sliboval od Petráka na stoperu, byl tam nejistý, v soubojích byli útočníci důraznější, občas sice vyhrál nějakou hlavičku, ale celkově to bylo strašný. Snad to neovlivní jeho jinak výborný výkony na DZ. Vyjadřovat se k Cicmanovi snad ani nemá cenu, opravdu si nepamatuju horšího hráče za poslední dobu. To bylo slávy když přicházel, když odehrál dobrou přípravu, pak se ale zranil v prvním zápase s Bohemkou v lize (zranil o Škoda) a od tý doby už jen paběrkuje. Mičola poslední zápasy opravdu neukazuje proč přestoupil do Francie. Kisel je poslední zápasy taky mimo.
    V zimě to chce přivést kvalitního stopera a kvaliního útočníka. Zbavit se Frejlacha a Zorana, po tom včerejšku snad i Cicmana.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 11:42 |  
      0 0

      sorry pomalý net :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        quelhar (admin)     před 12 lety 10.11.2012 11:43 |  
        0 0

        Hehe, vlozit 10 stejnych komentaru behem minuty, to je urcite nejaky rekord :o) Uz je to pryc...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 12:22 |  
    0 0

    Nema cenu se babrat v nekterych hroznych vykonech.. zkusim pozitivne.. zaujal Dostal, o tom pisou vsichni, Skoda snad jde nahoru, ja bych upozornil na Korese a Zmrhala. Korese nekteri tady posilali do pekel, vcera predvedl, ze v nem neco je, byl agresivni, durazny a predvedl nekolikrat i vybornou techniku, dvakrat zalepil mic, jsem docela koukal. Myslim, ze je to hrac, ktery se jeste ukaze. A Zmrhal - Alanore, pises, ze v dohledne dobe nebude tvurcem hry.. a ja myslim, ze by mohl byt! Nebudme netrpelivy.. ano, v soucasny dobe dost kazi, coz vyplyva z nervozity a nedostatku zkusenosti. Ale mne se ten kluk i pres to libi.. prijde mi, ze ma ve stredu hriste prehled, pohybuje se v tech spravnych prostorech, dobre brani, jeho akce - byt casto nedotazene - maji myslenku.. je videt, ze je to inteligentni hrac a ma cit pro hru. Ja bych s nim tu trpelivost mel.. ono toho tvurce hry je tezky sehnat.. nejsou lidi. Kdyz ziska sebevedomi a zkusenosti, bude dobrej.. uz ted je na hristi platnejsi nez Jarolim.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 10.11.2012 12:29 |  
      0 0

      Termínem v dohledné době jsem myslel tuto sezonu. Je možné, že se vykope, záruku ale nikdy nemáš.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Citrus (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 12:30 |  
      0 0

      Korešovi taky věřím, před zraněním ukázal, že hrát umí. Osobně bych ho ale zkusil ve středu hřiště, podle mě by mu to mohlo sedět víc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        jarodo57     před 12 lety 10.11.2012 13:19 |  
        0 0

        Oba dva jak Koreš tak Zmrhal doplácí na to, že se v jejich věku po nich chce zápas co zápas ,že musí být ti nejlepší ,tvořit hru ,že hra Slávie na nich stojí atd.Bohužel v záložní řadě chybí jeden starší hráč ,ale hráč a ne alibistický Jarolím ,který by té hře dal nějaký řád a ti kluci se při něm i učili.Já jsem už minulou zimu zde psal, že Koreš je fotbalový,ale potřebuje čas to samé platí nyní i o Zmrhalovi,ale vemte si kde by třeba byl teď Darida ,kdyby nehrál vedle Horváta to samé by se dalo říci i o Jiráčkovi.Ty kluci potřebují vedle sebe individuality ,který na sebe strhnou pozornost a oni nebudou tolik svázaný zodpovědností.A k tomu ještě jim do toho zasáhnou takový borci jako je CICMAN aspol. a to už pak kluci neunesou tuplem.Nemůžu se zbavit dojmu ,že nasazování Cicmana je spojené s nějakým kšeftem s manažérem.Včera byli opravdu nejhorší Cicman ,Kisel, a Mičola(měl by víc používat hlavu) ,ale především Rada(sestava a později i střídání-Vlčka na posledních pár minut,Tusjak vůbec atd.).Děláme si podle mého velké iluze ,když se zde probírají poháry .Tohle není tým,který by si zasloužil ty poháry hrát.A nedej bože až odejde Latka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Pepino44     před 12 lety 10.11.2012 17:14 |  
      0 0

      Já souhlasím s martynim,mně se Zmrhal taky docela líbí,má přehled ,jeho přihrávky mají smysl i když jsou někdy zbrklé a nepřesné a jak jsem si všiml,jako jeden z mála hráčů hraje s hlavou nahoře. Pravdu má kolega,co píše kde by byl Darida bez Horvátha.Ten,když ze začátku nevěděl jak,tak to šoupnul Horváthovi a ten s tím něco udělal.Tím rostlo jeho sebevědomí,protože nemusel jít do rizika.Komu to má dát Zmrhal u nás? Musí jít do rizika a potom i kazí. Myslím,že v tom klukovi něco je.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      bongor     před 12 lety 10.11.2012 18:51 |  
      0 0

      Tady je správné slovo-trpělivost.My jsme moc splašení,chceme výborné výkony okamžitě.Ale třeba Koreš byl hodně dobrej,pak se zrenil ,snad rok nehrál.To zamává s jinými frajery,Zase půjde,nebo už pomalu jde nahoru.trpělivost!Dostál k nám přišel zcela bez zkušeností z velkého fotbalu.Hrál za Čelákovice,co tam se moh naučit?všichni jsme ho chtěli vyhazovat a kdyby nás trenéři poslechli,tak by dnes měla nějaká konkurence hotového a ne špatného beka.Trpělivost!A sáhněme si do svědomí,kolika dnes jinde dobře hrajícím slávistům jsme nadávali a přáli si jejich odchod.Mohli bychom se pro zajímavost podívat na naše diskuse před 4-5 roky a divili bychom se.Nejenom netrpělivost KJ,ale i naše přispění stálo za jejich odchody.Chce to trpělivost.Ovšem pokud někdo zápas odchodí a myslí si,že se soupeř porazí sám,tak tady je s trpělivostí konec.Chce to pořádně mastné pokuty:

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Barra     před 12 lety 10.11.2012 19:05 |  
        0 0

        Rozumná slova, se kterými se kompletně ztotožňuji. ABSOLUTNÍ souhlas!

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Virgil1956     před 12 lety 10.11.2012 19:19 |  
          0 0

          Bongor - souhlas. Vzpomínám si, jak se tu vyháněl Gebreselasie, že na ligu nemá. Horší je, že ho tenkrát neodhadl správně ani velký mág KJ :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            dArtagnan     před 12 lety 10.11.2012 19:29 |  
            0 0

            Taky souhlasím s bongorem a ohledně Dostála si sypu popel na hlavu. On na sobě očividně tvrdě dře, jen tak dál. Ale chybí tady mezistupeň mezi juniorkou a Áčkem, je to obrovský skok a málokdo ho zvládá. Hráči by měli mnohem víc hostovat ve druhé lize. Pokud chce Slavia hrát nahoře, nemůže si dovolit čekat, až se jí půlka kádru rozehraje/přizpůsobí na dospělý fotbal.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Virgil1956     před 12 lety 10.11.2012 19:56 |  
              0 0

              Taky pravda, ale myslím, že by stačilo získat dva tři opravdu kvalitní hotové hráče a ti mladí by vedle nich vyrostli rychleji. Na druhé straně, v budoucnu se to může zúročit, musíme být trpěliví. Každopádně letos to na poháry v žádném případě nebude, střed tabulky to snad bude...

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Markus     před 12 lety 11.11.2012 13:30 |  
        0 0

        Trpělivost každopádně za podmínky viditelného vývoje hráčů k lepšímu. Pokuty ne, tam jsem obecně zásadně proti, klub se musí naučit být častěji tím, kdo neprojeví zájem o další služby hráče a hráči se musí sami neustále snažit být ve všem zadobře. Na místo zaplacení pokuty budu raději, když ti hráč bude žehlit především výkonem v zápasech a makáním na sobě. Mám velkou radost ze zlepšujících se našich odchovanců a hlavně jejich přístupu. Ondru Petráka na pozici obránce nezatracuji, čistotě jeho hry by naopak prospělo mu tuhle činnost svěřovat častěji a nést tak větší zodpovědnost, to je jediné negativum, co u něj pozoruji. Dostál se zdá se vzpamatoval, nepřestal na sobě pracovat a přináší to ovoce. Nejsme bohatý klub, ale máme špičkovou výchovu mladých hráčů. Postavme na tom naši strategii, silněji než bývá obvyklé, naše liga se dá ukopat s mladým týmem. Příchod staršího hráče do týmu bude vždy narušením kontinuity, měli bychom si vždy být sakra dobře jisti, proč takového hráče do týmu chceme. Nákupy hráčů na lavičku jsou pro výchovu vlastních mladých hráčů velmi demotivující. Petrovi Radovi věřím, ale měl by najít odvahu vyzkoušet si tuto sezonu střídání i na postech, kde nám to jde, budovat si zástup preventivně a ne odhalovat nedostatky až uprostřed boje. Mám radost ze zlepšujícího se trendu, roste solidnost Áčkového kádru, musíme vytrvat.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    KaiN     před 12 lety 10.11.2012 12:26 |  
    0 0

    Tvrdé ale odpovídající hodnocení. Jak mám Karola Kisela v oblibě, tak tu nechutnou komedii mu budu mít dlouho za zlé.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      jarodo57     před 12 lety 10.11.2012 13:21 |  
      0 0

      Čím hůř hraje tím dělá větší divadlo ,včera nechutný

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 13:24 |  
      0 0

      Ano zbytečná žlutá karta, nevim co se tak vztekal, když simuloval. Myslím, že tenhle jeho úlet nás dost možná připravil o penaltu za ten poslední zákrok na Škodu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Pepino44     před 12 lety 10.11.2012 16:58 |  
      0 0

      Karolko ztratil nevídaným způsobem formu,je to jistě i pro něho frustrující.Ale zaráží mne,že i minule,když přišel,hrál jako bůh,potom jeho výkonost klesala.Obdobně je to letos.Nedovedu si to vysvětlit

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Virgil1956     před 12 lety 10.11.2012 18:33 |  
        0 0

        Souhlasím, že byl výkon Karolka opravdu slabý, ale co se týče údajného simulování a protestů, myslím, že všichni tady chybně vycházejí z komentáře "pana chytrého" na Fandovi - tam nešlo o ten střet v pokutovém území, to samozřejmě faul nebyl, ale o to, že při náběhu ho obránce držel za dres, kdyby to neudělal, dostal by se Kisel na ten pas dřív a byl by před obráncem. Takže simulování bych mu nepřičítal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          PetCC     před 12 lety 10.11.2012 22:19 |  
          0 0

          Tak s expertem jsem včera souhlasil jen jednou, ale tady se asi pleteš ty. Mám tu ten záznam zápasu a podíval jsem se na tu situaci. Kisel běžel daleko od obránce, ke kontaktu došlo až ve vápně, při jeho výskoku a to ho čistě odblokoval.
          Mimochodem, pas to byl od Hubáčka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            goofy38     před 12 lety 12.11.2012 18:07 |  
            0 0

            Mohl by si ten zápas někam uploadnout prosimtě? Díky :)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 13:22 |  
    0 0

    Ty Jarolímovi přihrávky dozadu to je vaše noční můra co? Já jen, že včera během druhého poločasu jsem se zaměřil na jeho přihrávky a dozadu nepřihrál ani jednou. Maximálně do strany a to jen v případě, že v předu neměl komu a byl v tísni. Naopak Jarolím měl včera nejméně zkažených přihrávek směrem dopředu. Nejhorší byl Kisel, ten včera zkurvil snad všechno co se snažil nahrát vpřed. Takže ačkoli si nemyslím, že Jarolím je nějaký skvělý plejer, zejména proto že se z něj prostě cítím laxnost, tak včera zahrál svůj lepší standart a patřil k nejlepším na hřišti. Určitě nebyl horší než Škoda, kterému forma kolísá i během zápasu. Kdy sice dá gól, vybojuje balon ale chvíli na to nezpracuje lehkou přihrávku nebo zbytečně přihrávku zkazí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Barra     před 12 lety 10.11.2012 19:36 |  
      0 0

      Také se mi zdálo, že včera se nedalo LJ nic podobného vyčítat (prvních 20 min jsem bohužel neviděl).

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      dubas     před 12 lety 12.11.2012 08:55 |  
      0 0

      Steve, jsou hráči, kteří dostanou čočku, ať zahrají jak chcou, Jarolím, Hubáček, Škoda a další. Rozdíl mezi Škodou v první a druhe půlce, není v hráči ale v přihrávkách které dostával. Lukáš nahrává často dozadu, protože nemá komu nahrát dopředu, ale jmenuje se Jarolím. Hub zahrál dobře, tak není lídrem, vždycky se dá najít nějaký důvod :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 14:19 |  
    0 0

    Hodnocení celkem ok,jinak já na rozdíl od jiných Mičolovi hodně věřím,ale spoustě jinych ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Kornovo     před 12 lety 10.11.2012 14:32 |  
      0 0

      za co dostal tu zlutou?trochu ho podeziram,ze ji chtel dostat aby mel stopku a mohl si zahrat proti banicku

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Pepino44     před 12 lety 10.11.2012 17:27 |  
      0 0

      Tak já Mičolovi taky věřím.Hraje nepřesně a zbrkle,ale to přikládám tomu,že velmi dlouho nehrál.Až zase bude mít herní praxi a jistotu,věřím,že bude opravdovou posilou.Bojovnost a nasazení mu nelze upřít.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Virgil1956     před 12 lety 10.11.2012 18:37 |  
        0 0

        Pepino44 - přesně tak. Když člověk víc než rok nehraje soutěžní zápas, musí tu jistotu ve hře dlouho získávat zpátky. Rozhodně to je dobrý plejer, zatím odevzdává Slavii aspoň obrovskou bojovnost a hru na velkém prostoru, časem přijde snad i ta fotbalovost, jak by řekl pan Karoch :)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 10.11.2012 16:40 |  
    0 0

    Očekávání byla veliká, ale bohužel, dopadlo už tradičně, když jde do tuhého vždycky prohrajeme. Darovat vítězství 13 týmu tabulky, se prostě nemůže stát. Výkon tragický zvláště v prvním poločase, ve druhém mírné zlepšení. K výkonu jednotlivým hráčům souhlasím s hodnocením, jednoznačně nejlepší Juhar, obrana hrůza, dostali jsme dva góly, proto bohužel celá obrana je vinná. Cicman nepatří do A, všichni fans fo viděli na Slovácku, bohužel opět včera nastoupil a opět katastrofa, Dostál měl být od začátku a možná by vše vypadalo úplně jinak. Hub opravdu nemůže hrát šéfa obrany, bez Latyho nic, stejný výkon jako na Slovácku přesto o dvě kategorie výše než Cicman, slušný výkon Čonky, zkusil bych ho i v posledním kole. Největší zklamání záloha a jmenovitě Kisel, u Karola je mi líto, protože v prvních kolech byl náš jednoznačně nejlepší hráč, ale v poslední době taky nic, možná je na vině ještě ta nemoc, doufám, že nic horšího. Mičola opět zklamal v zakončení a tentokráte to stálo bod, stejně jako Škoda, dal sice gól, ale zase nejméně dva zahodil, bohužel není to sniper 3 góly z nejméně 30 šanci, to je tristní bilance. Opravdu bych hodnotil jinak kdyby aspoň naši vyrovnali, ale takhle to prostě nejde, po slibném začátku a derby se Spartou jsem věřil v Poháry, ale dnes je to stejné jako vloni 8 místo maximum, to je realita, bohužel, přes zimu očekávám pořádný průvan, dva útočníky, nejméně jednoho stopera a záložníka, odchod Zorana, Frejlacha, Cicmana je nutností, lavička čeká LJ.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    dArtagnan     před 12 lety 10.11.2012 17:45 |  
    0 0

    Tentokrát ti to hodnocení Alanore sklouzlo až příliš do osobní roviny. Nepřipadá mi v pořádku, že redaktor SN v článku píše, že "trenér by měl dostat pár facek", "doufejme, že šlo o poslední Cicmanův zápas ve Slavii" apod. Podle mě by stálo za zamyšlení, jakým stylem se SN chtějí prezentovat. V minulé diskuzi jsi tu docela moralizoval, ale sám očividně nejsi nad věcí. Beru to ale jako jednorázový úlet, jinak tvoje články čtu rád.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 10.11.2012 18:08 |  
      0 0

      Asi jo, hele. Ale my jsme věděli sestavu předem, předem jsme věděli, že to bude průser. A samozřejmě, světe div se, to i tragicky dopadlo. Těžko se to pak kouše. Na rčení, že by měl dostat pár facek, nic moc špatného nevidím, samozřejmě to není myšleno doslova ale obrazně. Když si holt trenér postaví své oblíbence a ne hráče s aktuální formou, tak musí počítat s kritikou, když to špatně dopadne. Proti Cicmanovi nic osobně nemám, ale hráč je to tragický a já doufám, že už nebudu muset opakovaně sledovat, jak kvůli němu Slavia inkasuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        bongor     před 12 lety 10.11.2012 19:00 |  
        0 0

        Bohužel je pravdou,že jsme bodově blíž sestupu,než pohárům.To,že se nezužitkovala určitá euforie po vítězství nad bolševikem je docela na pováženou.Najednou jsme dost dole a to nejen postavením v tabulce ,ale zvláště výkonnostně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          1rytir     před 12 lety 10.11.2012 20:13 |  
          0 0

          Podle vašeho receptu by se tedy mělo asi napsat, že "o přístupu mnoha hráíčů z A teamu k zápasům a z jejich nasazení, lze usuzovat, že o sešívaný dres zřejmě nestojí. S tímto faktem nijak zjevně nepracuje ani trenér, vedení raději mlčí a majitel má o svůj klub asi takový zájem, jako generální sponzor, co se už dost dlouho hledá." Je to dost korektní?

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          1rytir     před 12 lety 10.11.2012 20:37 |  
          0 0

          Tohle patřilo samozřejmě pod příspěvek tanatalose...

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        tantalos     před 12 lety 10.11.2012 19:11 |  
        0 0

        Obávám se, že Alanor je nejen absolutně nekorektní, ale že jeho názory mají k realitě a znalosti fotbalu velmi daleko. Určitě by bylo lepší, kdyby se vyjadřoval pouze v čtenářských reakcích - sanozřejmě bez výrazů, které používá -spino -, (ty nesvědčí o IQ nad 75,) ale tak radikálně, jak uzná za vhodné. Nicméně by redakce SN neměla jeho často dryáčnické názory zveřejňovat jako hlavní články otevírající diskusi.
        Jeho uvažování nechápu: Těžko může vyčítat Petrákovi, že zastavil útok soupeře faulem téměř 30 metrů před vápnem. To, že z toho padl gól, není vina Petráka, nýbrž Čontofalského, protože nešlo o žádnou velkou pumelici a po teči letěla doprostřed branky.
        Podle mne je divné hodnotit známkou průměrnou Čontofalského, když prakticky nic nechytil.
        Ano, ve středu obrany byly velké kiksy, ale očekával bych, že je vyřeší Hubáček jako zkušenější a starší ze stoperů
        Stejně tak bych nevyčítal Cicmanovi, že znervózněl a pak šílel, chyba byla především v Radovi, že ho stavěl na místo, na které nemá ani rychlostní, ani technické předpoklady.
        Kdyby se Rada řídil Alanorovými názory na výkony hráčů, jak je publikoval v poslední době, musela by zřejmě Slavia nastupovat snad už s dorostenci, protože by skoro všichni hráči áčka dávno byli z týmu vyhnáni.
        K psaní hodnotících článků je třeba přistupovat bez emocí - a dobře vím, jak je to těžké - a s trochou elegance. Napsat například, že o zdravém úsudku Rady při sestavování mančaftu pro Budějice lze s úspěchem pochybovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 10.11.2012 19:22 |  
          0 0

          Směšné. Pokud byl podle Tebe Petrákův zákrok dobrým přerušením hry a Čontofalský mohl za gól, tak se o znalosti fotbalu skutečně nemá cenu bavit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            tantalos     před 12 lety 10.11.2012 19:49 |  
            0 0

            Škoda že jsi zřejmě nikdy neviděl Vaniaka, který měl tak skvělou reakci na lajně, že by včerejší gól určitě nepustil. Petrák udělal chybu, ale za gól nemohl.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Alanor (admin)     před 12 lety 10.11.2012 19:50 |  
              0 0

              Těžko lze dělat z Vaniakova reflexu standard.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      marek018     před 12 lety 10.11.2012 20:18 |  
      0 0

      Ale vzdyt jde o subjektivni Alanorovo hodnoceni, ne zadny nezavisly, nezaujaty komentar, tak proc by ne?
      Mne se to i dnes libilo. Je to prime, ostre, zadne mazleni, ztotoznuji se s tim.

      Kisel je opravdu mimo, snad 4 pokusy hracu nasimulovat penaltu,aby se remizovalo s CB mi prijde nehodne Slavie. Jsem rad,ze rozhodci na to neskocil, za takto ziskany bod bych se stydel. Btw,dovi jestlu ty divadla nebudou mit dohru u disciplinarky.

      Jsem rad,ze Micola se vyfauloval,hraje hur a hur, cekal jsem od nej vic. Ze zakladu by mel zmizet i Kisel, radsi dat sanci Hurkovi. Snad v zakladu naopak zustane Conka, druha pule byla hodne nadejna z jeho strany.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 10.11.2012 20:44 |  
        0 0

        Dík za zastání. Je pravda, že dnešní hodnocení bylo dost kontroverzní a že se lidem buď líbilo, nebo jim přišlo, že jsem zašel až příliš daleko.

        I do budoucna budu špatné výkony, jako byl ten včerejší, bez ostychu kritizovat, bez ohledu na to, kdo z hráčů se chyb dopustí. Uznávám ale, že jsem dnes asi sklouzl až moc do osobní roviny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        dArtagnan     před 12 lety 10.11.2012 21:09 |  
        0 0

        Nehodnotil jsem obsah, ale formu. Alanor není nějaký anonymní diskutující, on jako redaktor utváří image SN a tomu by podle mě měl alespoň v článcích svůj sloh přizpůsobit. Až se tenhle článek dostane k Radovi, určitě bude příště SN poskytovat rozhovor s velkou chutí:-) Ale dost už o tom, tohle si musí redakce vyřídit sama, já do toho nemám co mluvit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 10.11.2012 21:22 |  
          0 0

          Rada se nechal slyšet, že internet vůbec nepoužívá. ;) Ale já bych byl jedině rád, kdyby se to k němu dostalo a došlo mu, v čem byl problém.

          Původně jsem s ním chtěl na tohle téma podebatovat na další tiskovce, ale vzhledem k tomu, že hrajeme zase venku a doma až s Ostravou kdo ví kdy, tak to nechám plavat, protože by to nebylo aktuální. Ale škoda, mohlo to být zajímavé, on je Rada dost impulzivní a v Teplicích mu nedělalo problém hádat se s fanoušky na tribuně. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            dArtagnan     před 12 lety 10.11.2012 22:08 |  
            0 0

            Rád dráždíš hady bosou nohou? :o)

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Alanor (admin)     před 12 lety 10.11.2012 22:13 |  
              0 0

              Neměl bych problém mu to říct do očí. Jak jde o Slavii, tak jde všechno stranou. Nerad vidím, když Slavie zbytečně prohrává. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          jarodo57     před 12 lety 10.11.2012 21:22 |  
          0 0

          Lepší by bylo podle vás chodit okolo Rady po špičkách? Když někdo udělá chyby ,tak je dobře,že ho na ni někdo upozorní. A on jich včera udělal hodně. Jen tak dál Alanore.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 23:23 |  
            0 0

            Okolo Rady nikdo po špičkách chodit nemusí protože to tady zase asi až tak nesleduje a i kdyby tak konečnou zodpovědnost ma stejně on.Tak že my si tu můžeme psát slohové cvičení jaké chceme aniž bychom něco změnili.:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Barra     před 12 lety 10.11.2012 21:46 |  
          0 0

          Přesně, jde o subjektivní hodnocení a každý se dívá na věc jinak. dArtagnan má podle mě pravdu v tom, že Alanor by jako redaktor měl mít nějaký odstup a snažit se zůstat nad věci. Kritický přístup musí tam určitě být, ale osobně se mi věta ´doufejme že to byl Cicmanův poslední zápas ve Slavii´ také vůbec nelíbila.

          Opakuji že minulý týden byl Cicman celkem chválen pro své střídání proti Plzni (alespoň co se týká defenzivní práci, ohledně podpory útoku měl Alanor své poznámky). Mezi ohodnocení 5 proti Plzni a 1 proti Budějovicím leží obrovský rozdíl - buď neumí Cicman vůbec nic, anebo mu zápas proti ČB jednoduše nevyšel.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            jarodo57     před 12 lety 11.11.2012 10:41 |  
            0 0

            Cicman mě žere hlavně s jeho laxním přístupem a pomalostí. U druhé branky z levé strany udělali průchoďák a on si v klídku vyklusával( co vyklusával přímo jenom dokráčel) nazpátek. Něco podobného udělal i na Slocácku. Troufám si říci , že právě jeho chyby a laxní přístup nás stáli 3 body.Já myslím, že Alanor nenapsal v hodnocení nic co by překračovalo rámec redaktora. A pokud se jedná o to ,že napsal ,že doufá v odchod Cicmana tak není sám a po pátku snad už i velká většina slávistů.Každý cizinec co přijde by měl mít minimálně kvality našich hráčů spíše naopak .Příklad byl Švento,Krajčík dříve Ašanin atd. A ne aby přišel bral krásný prachy zabíral místo našim klukům a odflakoval zápasy.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Oja     před 12 lety 10.11.2012 20:55 |  
    0 0

    Přijde mi, že v porovnání třeba i se slabšími týmy GL hrajeme vepředu hrozně na náhodu. Není tam vidět žádná nacvičená akce, když nepočítám centry od beků a vysunutí Latky, což není věc, která by potřebovala extra trénink... Z toho plyne, že nedáváme góly a když se přidají chyby v obraně a občas nějaká ta smůla, jsme tam, kde jsme. Plus navíc mi celková souhra týmu přijde dost nezdravá, neurovnaná... Tím teď nemyslím jen dobu pod Radou, ale tenhle problém trvá už delší dobu.

  11. Jabka pohnily

    Petr9608     před 12 lety 10.11.2012 20:58 |  
    0 0

    Hm, takže jsme mohli na ně ztrácet opět jen pět bodů + někdo ztratí ve vz. zápase Plzeň - Olomouc...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    edenian     před 12 lety 11.11.2012 11:23 |  
    0 0

    Alanore, ja si predstavuju tu situaci jak se na tiskovce ptas Rady proc nehral Dostal od zacatku, a po nejake vymene nazoru mu vrazis tech par facek :-))))) / mezi nama - vsimni si ze smaljik ma jen 5 zavorek :-) /, prosimte dej mi vedet, kdybyses opravdu k necemu takovemu chystal, ja bych prisel s fullHD zarizenim. cau, tesim se E.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 11.11.2012 17:48 |  
      0 0

      Já nikomu facky vrážet nebudu. Již výše jsem psal, že to bylo myšleno obrazně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        edenian     před 12 lety 11.11.2012 21:31 |  
        0 0

        Ja to tak taky beru, zabyvam se tim ciste jako myslenkou zabavnou a pro odlehceni, protoze o nasem fotbalu neni co psat. Vidim ale, ze nalada tezce dopada do nasich diskuzi. To je mi lito, ale nehodlam podlehnout, ze dne na den totiz muzou prijit daleko horsi veci se Slavii sovisejici. Tak cau.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Boss82     před 12 lety 11.11.2012 12:21 |  
    0 1

    Tak nedá mi to, a ačkoliv už se to tu probíralo ve více komentářích, tak se musím vyjádřit k hodnocení. Alanore, v podstatě vždy se Tvými hodnoceními shoduji, to bych rád předeslal. Ale dnes Ti to opravdu ujelo, asi to bylo psáno hodně v emocích, což chápu, ale některé známky jsou mimo. Vypíšu zde hráče, s jejichž hodnocením nesouhlasím.

    Petrák - dal bych 4 - dát 2, to by znamenalo, že zkazil na co sáhl. Je ale potřeba vidět, že kromě faulu před prvním gólem a několika menších zaváhání také spoustu soubojů vyhrál a velkou většinu akcí zastavil. Dvojka značí tragický výkon a ten vážně nepodal, byť uznávám, že hrál podprůměrně.

    Jarolím - dal bych 5 - komentář o přihrávách dozadu, to je už je nějaký místní folklór, přitom se jedná o nesmysl. Zaměřil jsem se u něj na to, a dozadu téměř nepřihrával. Naopak měl velkou úspěšnost přihrávek, prekticky neztratil míč a patřil k tomu lepšímu, co jsme měli na hřišti.

    Zmrhal - dal bych 6 - především - Zmrhal nehraje tvůrce hry, ale druhého defenzivního záložníka, jelikož hrajeme na dva, pokud si toho zatím někteří nevšimli. A dále - včera ve druhé půli zahrál velice dobře, výborný v kombinaci, téměř nekazil, rozhodně náš střed zálohy výrězně přehrával střed zálohy soupeře.

    Kisel - dal bych 6 - tohle je totální úlet. Kisel nehrál vůbec špatně, celkem slušně tvořil hru, dostával se do zakončení (jeho střelu brankář se štěstím vyrazil; hlavička, která šla těsně nad), dřel a bojoval až do konce. A že do toho dává emoce? To je přeci v pořádku, buďme rádi, že má takové zaujetí pro hru. Psát tu něco o nechutnostech, když reklamoval faul-nefaul, to je vážně mimo a měl by sis to odpustit.

    Škoda - dal bych 6-7 - podle mě jeho nejlepší zápas ve Slavii. Kdyby takto hrál pořád, tak bychom si pochvalovali, jakého to máme skvělého útočníka - udržel hodně těžkých balonů, nenechával se odstavit od míče, dostával se do koncovky, trefil tyč, dal gól, byl nebezpečný - takto má útočník hrát.

    Závěrem - výsledek je samozřejmě ostuda a také jej nemohu zkousnout. Ale člověk by měl mít při hodnocení trochu nadhled. Uvědomme si, že poměr střel byl 17:5 pro Slavii, přičemž Budějovice jen 3x trefili branku a dali z toho 2 góly. To je také smůla, to se bohužel někdy stává. Držení míče bylo 69:31, vyhráli jsme na rohy, na šance, prostě na všechny myslitelné statistiky, kromě branek. Takže napsat takto zdrcující kritiku, která posobí dojmem, že jsme s nějakým divizním soupeřem dostali bůra, je prostě úlet, sorry.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Barra     před 12 lety 11.11.2012 13:43 |  
      0 0

      Z mé strany souhlas. Bohužel jsme narazili na vynikajícího Daňka, který i s trochou štěstím vychytal minimálně 3 branky.
      Mimochodem, hlavička Škody byla krásná, stejně jako jeho gól protí Příbrami - dostal správné přihrávky, z toho dal 2 góly.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      marek018     před 12 lety 11.11.2012 14:04 |  
      0 0

      Kdyz ono nejde dat pulce tymu 6-7,kdyz prohrajeme v prumernych Budejicich, to by asi nereflektovalo vysledek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 11.11.2012 17:54 |  
      0 0

      Petrák byl u dvou obdržených gólů, ani jinak nijak jistě nepůsobil. Dvojka naprosto oprávněná.

      Jarolím přihrál nesmyslně dozadu minimálně jednou, ale je možné, že včera třeba tolik zpět nenahrával a jen jsem si ho všiml ve špatný čas pro něj. Jinak ale podal nevýrazný výkon, za 4kou si stojím.

      O Kiselovi diskutovat nebudu. Vyvracet někomu, že hrál dobře, je pro mne ztráta času. Ten výkon byl markantně špatný, shodli jsme se na tom mimochodem i s quelharem.

      Škoda - 7ka těžko, na to měl až příliš špatných momentů. Jestli 5 nebo 6 je už vcelku drobnost.

      Celkové statistiky byly ovlivněny tím, že Budějovice ve druhém poločase hráli naprosto příšerně, tím hůře, že jsme takového soupeře neporazili.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 11.11.2012 17:56 |  
        0 0

        A ještě ke Kiselově výstupu. To žádný faul-nefaul nebyl, byla to prachsprostá simulace. Nehledě na to, že on tohle dělá často. Rád to nemám a omlouvat to nebudu, nízké hodnocení měl ale kvůli slabému výkonu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        dubas     před 12 lety 12.11.2012 17:29 |  
        0 0

        Alanor, nic ve zlém, ale buď jsme se dívali každy na jiný zápas, nebo u Lukáše hodnotíš příjmení.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Slawek     před 12 lety 11.11.2012 12:46 |  
    0 0

    Ztotožňuji se s Alanorovým hodnocením a to beze zbytku. Je to tentokrát naprosto vystihující. Navíc úvahy na téma zařazení Dostála s Dobrotkou nejsou generálskými úvahami po bitvě, neboť tyto návrhy zde padaly již před bitvou a to od těch, kteří tyto hráče pravidelně sledují v dresu juniorky a proto vědí víc než trenér Rada. Ten by měl mít alespoň hodnověrné informace, když už tam nechce nebo nemůže být. Viděl jsem ho jen na derby s Bohemkou. To je jak se ukazuje málo.

  15. Zásadní otázka

    Petr9608     před 12 lety 11.11.2012 12:56 |  
    0 0

    Do kdy má Luboš s Mrtvičkou smlouvu u Lampasů?

  16. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    japhy     před 12 lety 11.11.2012 13:13 |  
    0 0

    S hodnocením hráčů do puntíku souhlasím. Cicmana nechápu - proti Plzni OK, teď to bylo skoro na roztrhání registračky.
    O naší útočné fázi taky svědčí, že za posl. min. 5 zápasů nedonutíme soupeře ke žlutým kartám za fauly taktické, hrubé, prostě z důvodů nutnosti rychle přerušit útok nebo pozdního přístupu do soubojů.
    Herní modernu jsme mohli zahlédnout v druhé půli při kombinacích Čonka-Juhar, jinak byly k vidění přihrávky do souboje a ne na uvolňujícího se hráče. Myšleny nahrávky vpřed. Dozadu a do strany to zvládne každej jouda.
    Taky se musí rozlišit odpovědnost hráčů a trenéra. Nemůže v jednom příspěvku zaznít, že trenér není schopný hráče něco naučit a zároveň, že půlka týmu nemá na ligu. Moje teorie je zatím taková, že Rada určitě není debil a největší problém jsou záložníci - buď se jedná o nezkušené mládí, které zatím prostě nemůže být oporou nebo hráči po zranění a pak zkušení, ti však hrají veliké nic. Alespoň v tom směru, že nejsou schopni tvořit hru dopředu.
    V záloze bych nechal rozhodně Petráka, vlevo Juhara a na místo Karola Koreše. Dál vážně nevím, ale určitě bych zkusil postavit kohokoliv dopředu ke Škodovi.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Borris     před 12 lety 11.11.2012 14:00 |  
    0 0

    půlka lidí tady neustále nadává na přihrávky dozadu a považují to za něco nepochopitelného. Já určitě souhlasím s tím že nesmí dozadu mířit uplně každá přihrávka. Ale zkuste si někdo pustit uplně jakýkoliv fotbal a jakoukoliv ligu a zkuste počítat kolik za ten zápas je přihrávek dozadu. A člověka to po chvíli přestane bavit, protože je jich fůra! Stačí se podívat i na hru té neustále opěvované Barcelony ( i když sám přeju Realu Madrid ), kolikrát si pomůžou přihrávkou o zadek a sem tam třeba i až k Valdésovi. Protože je nesmysl hrát za každé situace a za každou cenu dopředu a ztratit balon protože tam v danou chvíli není skulinka. Pak je kupa zbytečných ztrát míče a obrana se dostává pod tlak. Důležité je kombinovat, držet míč a tu skulinku a ten prostor vepředu si najít, otevřít. A na tom je založená právě hra Barcelony. A je zároveň i důležité aby hráči vepředu byly neustále v pohybu, nabízely se a pomáhaly ten prostor vepředu otevřít.

    Nedávno o tom psal ve sportu i Ordoš, že nechápe lidi kteří na ně neustále pískají za každou přihrávku dozadu. A že pokaždé vepředu není prostor a je třeba kombinovat a ten prostor si najít. Bez toho to prostě nejde a kdo to nechápe, tak ať si opravdu pustí třeba tu Barcelonu a pak to snad pochopí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      bongor     před 12 lety 11.11.2012 15:40 |  
      0 0

      Většina lidí co sem píše vychází ze svých subjektivních pocitů.Přihrávky nepočítáme nikdo a taky je tady moc málo lidí co rozumí fotbalu.Já taky nejsem žádný odborník,jenom pouhý spotřebitel,jak s oblibou zdůrazňuji.Ale když náhodou někdo z hráčů zamíří dopředu a hledá volný prostor/je těch pokusů sakra málo/,tak
      by se mu to tam mělo hodit a ne to drbat dozadu.To je asi jádro
      té kritiky,že je moc přihrávek dozadu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        jarodo57     před 12 lety 12.11.2012 08:59 |  
        0 0

        Až budou příští kolo ukazovat Jablonec ,tak se zaměřte na hru Pitáka a uvidíte co má dělat ofenzivní záložník. Vzít balón a v co nejkratší době s ním dopředu.On však má výhodu v tom ,že s ním dopředu peláší dalších 4-5 hráčů a má tedy možnost výběru přihrávky.To nám hodně chybí .Když to po levé straně rozjel rychlík Tusjak tak v závěru mohl přihrát pouze na 2-3 protihráči obsazeného Škodu.Jako Barcelona my hrát nemůžeme protože některým hráčům bohužel chybí to nejpodstatnější ke kombinaci a to zpracování míče .

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Borris     před 12 lety 12.11.2012 14:14 |  
          0 0

          no jo ale to je to o čem mluvím a sám jsi to i napsal. On má tu MOŽNOST PŘIHRÁVKY dopředu a není tak nucen si narazit s někým o zadek. Piták pokaždé když dostane balon, tak se mu hned dají do pohybu Kovařík, Kopic, čížek, Loučka nebo mu po lajně vystartuje Eliáš či Novák a neustále má s kým hrát. A to je přesně to o čem jsem psal. Hráči Jablonce jsou vepředu neustále v pohybu, pomáhají otevřít ten prostor a to je strašně moc důležité protože Piták tak není nucen si pomáhat přihrávkou o zadek.

          Ono je totiž nesmysl vzít balon a v co nejkratší době s ním dopředu, pokud se ti nikdo nenabízí a nebo pokud nejseš Cristiano Ronaldo abys zvládl prokličkovat protihráčema. Všecko je to o pohybu a o nabídce. A jak se ti nikdo nenabízí, musíš si pomoct přihrávkou o zadek, pokud nechceš sáhnout k nefotbalovému řešení, jako je bezhlavé nakopávání. V důsledku čehož se ti ty míče zákonitě vrací a obrana se tím dostává pod tlak. O tomhle je fotbal, prostě o neustálém pohybu a kombinováním hledání a vytváření volného prostoru. Jak už jsem psal, Barca si xkrát pomůže přihrávkou o zadek. Xavi, Iniesta, kdokoliv.... I český tým může praktikovat stejný styl hry jako Barcelona, samozřejmě v NAŠICH MĚŘÍTKÁCH A POMĚRECH. Ale přesně jak jsi psal, je k tomu mimo jiné potřeba i zpracování míče. A někteří s tím mají opravdu kolikrát problém, což by u ligového hráče opravdu být nemělo....

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Citrus (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2012 15:42 |  
      0 0

      Tohle je určitě velká pravda. A je toho víc, co mají u nás lidi špatně zažité, např. hru s 1 útočníkem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2012 17:44 |  
      0 0

      Popravdě za léta fandění Slavii už je mě celkem jedno zda jdou přihrávky tam či onam,hlavně kdyby se vyhrávalo a hrály se poháry.Pravda je že když jsme získali dvakrát mistra tak jsme hrali celkem pohlednej fotbal,ale ten jsme hrávali i dříve a vyhrávala chátra s holomajznou i když za pomoci rozhodčích.Tak že hlavně bodovat a bojovat přihrávky vem čert :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        bongor     před 12 lety 11.11.2012 18:26 |  
        0 0

        Ano vlku,czpomínánm na konec devadesátých let.Většina psala,že nejlepší fotbal hraje Slavia,ale bída byla skoro vždycky před námi.
        Ovšem rozhodčí jim nikdy nepomáhali,to se Ti asi muselo něco zdát.
        Byli na ně přísní jako na vlastní děti,přece víš,že jediný podvody dělal
        pan Horník,ale to až když byl ve Viktorce,kde zvlčil.Předtím,když byl na toaletný,tak to byl vždy vzor sportovní čistoty a fér plej.
        Ty jejich výhry 1-0 byly pověstný, z desítek trestných kopů se něco
        muselo ujmout už ze zákona pravděpodobnosti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2012 18:42 |  
          0 0

          Jistě ještě ti do sbírky čistých rudochů chybí předseda ,,cinklé jaro,, a další předseda,, zbytek hlávkového salátu,,Každopádně se i za komančů říkalo že Slavie umírá na krásu,něco na tom je.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Alanor (admin)     před 12 lety 11.11.2012 18:50 |  
            0 0

            Ty doby už jsou pryč, na krásu tedy rozhodně neumíráme. :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2012 19:25 |  
              0 0

              Ono vyjma Plzně a občas nějakýho týmu je dnešní fotbal jedna velká holomajzna s těma hlubokejma a kdoví jakejma blokama:-)))

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                bongor     před 12 lety 11.11.2012 19:38 |  
                0 0

                To je pravda,ale pravdou je i to,že na Plzeň se dalo koukat.No teďka jim to asi černá taška pěkně znechutí.

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2012 20:04 |  
                  0 0

                  Tak to už není náš problém,Slavie at kouká vyhrávat a to je oč tu běží:-))))

  18. Ještě k Petrákovi

    tantalos     před 12 lety 11.11.2012 21:38 |  
    0 0

    Tak jsem se díval na utkání kvůli diskusi o Petrákovi potřetí.
    1. Připisovat mu první gól je demagogie. Přerušil brejk soupeře po vlastním podskočení přesně 30 metrů před brankou. Že z toho padl gól není jeho vina. Nebo se má snížit hodnocení Jarolímovi, že zavinil trestňák z podobné vzdálenosti chvíli před ním?
    2. Při druhém gólu zaskakoval za Cicmana, jehož nikdo jiný nejistil. Neměl to být spíš Mičola? Nechtěl faulovat a šel s Táborským a Cicman ho pak zdvojoval. Táborský to udělal dobře a chyba byla, že se k úplně volnému Sandrovi nikdo nestáhl. Nejspíš to měl zase Mičola. Střed pak dostatečně nepokryli DZ.
    3. Měl pár kiksů, které již ale Slavii neublížily. Stejně tak měl plno dobrých zákroků. Svalovat na něj vinu za porážku mi přijde dost demagogické, protože chyba spočívala hlavně v nedostatečně koordinované práci dozadu a v tom, že Cicman po porvním gólu chodil dopředu dost bezhlavě.
    4. Kdybychom měli někomu dávat vinu, pak by to bylo minulé vedení, že nejlepší hráč utkání - a to byl Táborák, hraje za Budějice a ne za Slavii, i když z ní přišel.

    • Re: Ještě k Petrákovi

      Alanor (admin)     před 12 lety 11.11.2012 22:06 |  
      0 0

      1. Nepochopitelně neodhadl míč a zcela zbytečně fauloval. Jistě, nelze říct, že gól je vyloženě jeho, z velké části měly Budějovice štěstí, ale kdyby nechyboval, tak by standardka nebyla.

      2. To byla hlavně chyba Cicmana, Petrák si ale nepočínal jistě.

      3. Nesvaluji na něj vinu za porážku, jen prostě zahrál špatně a jeho nasazení na stopera bylo chybným tahem.

      4. Jistě, Táborský nám tu zrovna chybí. Ještě můžeme vzít zpátky Kalivodu a jedeme na titul, ten proti nám taky skóroval... Teď vážně, Táborský je přinejlepším ryze průměrný ligový hráč.

    • Re: Ještě k Petrákovi

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2012 22:31 |  
      0 0

      kde jsi na to koukal prosim? :))

      • Re: Ještě k Petrákovi

        tantalos     před 12 lety 11.11.2012 22:49 |  
        0 0

        Nahrával jsem si to z Fandy na recorder

        • Re: Ještě k Petrákovi

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2012 23:33 |  
          0 0

          mohl bys to prosím někám nahrát rád bych se na to kouknul.....a záznam s Příbramí nebo se Slováckem bys neměl? :) díky moc

          • Re: Ještě k Petrákovi

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2012 23:37 |  
            0 0

            bohužel sem oba prošvihl a ted sem byl v Budějkách a vůbec nic jsem neviděl

          • Re: Ještě k Petrákovi

            zeleznik2     před 12 lety 12.11.2012 18:30 |  
            0 0

            Je možnost na indes, jsou tam góly + zajímavé momenty ze všech zápasů: http://video.idnes.cz/tv-fotbal-video.aspx + je možné zhlédnout dohráno, na stránkách české televize, www.czech-tv.cz
            pak ivysilani, najit patřičný den a jede to.

            • Re: Ještě k Petrákovi

              fredydj (přítel SN)     před 12 lety 12.11.2012 19:00 |  
              0 0

              o tom vím, ale pokud by byl celý zápas bylo by to super :))

    • Re: Ještě k Petrákovi

      Slawek     před 12 lety 12.11.2012 22:27 |  
      0 0

      A hlavně, když od nás Táborský odcházel, tak měl pocit, že se mu tady ubližuje, když hraje spíše za béčko. Že má na mnohem víc. Asi něco jako Nečas. Nechtěli si připustit, že na sobě musí makat.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 12.11.2012 08:09 |  
    0 0

    Ostrava U19 - Slavia U19 2:3
    Slavia by měla mít 36 bodů, první Teplice (nevím jak hráli o víkendu s Jihlavou) mají ještě o zápas navíc

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 12.11.2012 08:57 |  
      0 0

      Viz prave zverejnene vysledky mladeze :o) Pokud porazime doma Plzen i Budejovice, tak prezimujeme s nejvetsi pravdepodobnosti prvni... Mimochodem doma ma U19 zatim bilanci 7 zapasu, 6-1-0, skore 23:4, jedina remiza s treti Boleslavi 1:1.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Barra     před 12 lety 12.11.2012 09:43 |  
    0 0

    Osobně si myslím, že u nešťastného – tečovaného prvního gólu nejvíc pochybil Čonto. U volných kopu je odpovědnost brankáře postavit si zeď. On je dirigent, on dává rozkazy, obrana ho musí poslouchat.

    Podívejte se na naši zeď, která vlastně žádná není. Budějovice měly ve zdi 4 hráče, my tři jestli jsem dobře počítal (vycházím z malého záběru na youtube). Nejedná se o pevně postavenou zeď, spíš také volné shromáždění hráčů, kde se v centru pohybují hráči Budějovicích. Ti stojí dokonce za našimi hráči a nejsou vůbec krytí. Při kopu Machovce se naši hráči rozběhli k střelci. Výsledek je, že de facto žádná zeď neexistovala. Zeď má sloužit k tomu, aby pomáhala brankáři a kryla část branky. Když soupeř u volného kopu obětuje 4 hráče, aby je postavil do centra zdi, má pravděpodobně úmysl využít ten otvor a pravděpodobnost že může dojít k teči je velká. Čonto byl, jak se zdá spokojený se stavbou zdi, neviděl jsem že by dával hlasem / rukama nějaké pokyny. Dále je Čonto očividně cca 1 m před svou čárou. Brankář by měl stát buď na čáře, eventuálně kousek za, čím získá maximální čas na reakci. Právě ten zlomek vteřiny Čontovi scházel, aby tečovaný míč chytil.

    Jsem velký zastánce Čonta, ale tady podle mě podcenil tento volný kop z úctyhodných 30 m.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      zeleznik2     před 12 lety 12.11.2012 18:49 |  
      0 0

      Jasně souhlas, brankař jeho kvalit by s tímto tresňákem měl poradit, ikdyž byla střela tečována, nebyla kdovíjak prudká.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 12.11.2012 09:56 |  
    0 0

    je pondeli 9:43 ja jsem stale jeste ....pip... proste to nejak nemuzu rozdejchat.
    vse uz asi bylo receno. ve mne se perou dva pocity. jeden, ze sestava byla zle poskladana, druhy, ze sestava byla dobre poskladana, jen jsem se dopousteli neuveritelnych veci (nasazeni, nedispciplovanost, zajem rady dokazat, ze hraci ktere ma k dispozici na to nemaji?
    ja fakt nevim. ocekaval jsem vetsi odvahu a tedy v zarazeni nekterych hracu z juniorky do sestavy. to se nestalo a Rada opet veril jen tem co ma v kadru.
    prubeh zapasu ovlivnil prvni gol. nebudu rikat, ze nestastny, protoze stale nemuzu pochopit, kde byla zed.
    Cicman - jeho zarazeni do sestavy, jsem nechapal. doufal jsem ze prilezitost dostane Dostal! v juniorce odvadi dobre vykony a v lize uz ma take neco odkopano. souhlasim ze to neni hrac pro slavii, ktera ma hrat o titul, ale jinak defenzivu si plni solidne. tedy dle meho jasna volba, jenze ouha. Cicman a to je pravda velmi zdatne zaskocil za nitranskeho v zapase s plzni. tedy jeho zarazeni se asi neda vycitat. byl to vsak dobry krok?
    Petrak - na stoperu zaskakuje, kdyz se Latka vysune, tedy i jeho zarazeni do obrane ctvrecice se da pochopit, ale za jakou cenu? myslim si ze Cicman by lepe zahral na stoperu a Dostal, na kraji a Petrak na DZ.

    Rada misto toho vsak podrzel "ackare" a ti mu opakovane dokazuji, ze si sanci nezaslouzi! bohuzel sance v jeho pojeti na zmenu neni a tedy jsem nad Radou zlomil hul! to, ze jsme venku jeste nevyhrali, je jeho vizitka a i jeho neschopnost posadit na lavicku hrace, kteri hraji kulovy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 12.11.2012 11:40 |  
      0 0

      Používat nebo přeškolovat DZ na stopera je celosvětový fotbalový trend. Dělá to Barcelona, Real, kdekdo. Možná to mohl být i pokus, jak by se dala výhledově zalepit díra po Martinovi Latkovi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 12.11.2012 12:06 |  
        0 0

        Zapomíná se, že Petrák už na stoperovi jednou hrál. Bylo to v Jablonci pod Petroušem a dopadlo to podobně neslavně - 0:4 -, takže se ten páteční krach dal očekávat. Navíc jsme tímto tahem i citelně oslabili zálohu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          japhy     před 12 lety 12.11.2012 12:14 |  
          0 0

          Jj, o tom vím a od tý doby doufám, že Petrák zůstane v záloze.
          Rád bych ale připomenul, že teď v Jablonci hrála obrana kompletní a stejně jsme mohli dostat 4 fíky za poločas. I s Latkou. Tudíž, jak jsem už jednou psal, chyba je určitě v záloze :)

  22. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 12.11.2012 18:48 |  
    0 0

    Nemůžu jinak než znovu reagovat na výkon slávistů v Budějkách, Čonty opravdu při prvním gólu mohl reagovat průžněji, na druhou stranu míč byl tečovan a změnil směr, tak bych ho příliš nevinil, pod druhý gól se podepsala levá strana zálohy, plus celá obranná čtveřice, dohromady 6 hráčů!nedokázalo uhlídat centrujícího hráče a střelce Táborského!byli zde i dva další hráči domácích, ale ti do akce vůbec nezasáhli. Opravdu si myslím, že jsme si zápas prohráli sami, pasivita v prvním poločase, pouhé dvě střely Budějovic na bránu a dva góly, druhý poločas oceňuji snahu, ale co je to platné když, Škoda s Mičolou a Kiselem nedokážou dát gól s tutovek, Milan pak přeci jen snížil, ale bylo už pozdě. No jsme osmí, dvě kola ještě na podzim hrajeme, pokud uděláme 6 bodů, mohli bysme být pátí, což je asi maximum a na tu bídu ještě pěkný výsledek. Jinak co se týče Cicmana, těžko hodnotit, zápas proti Plzni mu vcelku vyšel, ale nesmíte zapomínat na to, že Laty šéfoval obraně, pokud Laty chyběl viz Slovácko, Hub ho prostě nenahradí. Druhá věc Petrák na beku, to snad nemyslí Rada vážně?v přípravě tam zkoušel Zmrhala, proč ho tam tedy nepostavil?nebo proč nevyzkoušet Dostála, který je klasickým bekem a v béčku hraje solidně, určitě by nebyl špatný, navíc stejně tam od 30 minut hrál. Suma sumárum špatná sestava s Petrákem a Cicmanem na beku, dva náhodné góly Budějovic a hrozná první půla nás stála minimálně bod. Petrák s Mičolou se navíc vykartovali, tak jsem zvědavý kdo je nahradí?. Zápas s Hradcem bych viděl asi takto:
    Čonty - Nitranský, Hubáček, Latka, Čonka - LJ - Juhar, Zmrhal, Tusjak, Kisel - Škoda. Alternativa za jednoho za Tusjaka Koreš, pokud nebude Nitry fit tak bych tam dal Dostála.