Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

České Budějovice - Slavia 2:1

  Slavia se představila na hřišti Českých Budějovic, které se v dosavadním průběhu letošního ročníku Gambrinus ligy pohybují v dolních patrech tabulky. Na druhou stranu ale sešívaní nevyhráli již 14 zápasů na hřišti soupeře v řadě. A výhru si nepřipsali ani na jihu Čech, když po promarněné první půli nestihli sešívaní vyrovnat a prohráli 1:2.   

České Budějovice - Slavia 2:1 (2:0)

Branky: 15. Machovec, 21. Táborský - 80. Škoda

Sestava: Čontofalský - Cicman (34. Dostál), Petrák, Hubáček, Čonka - Mičola (76. Koreš), Jarolím, Zmrhal, Juhar - Kisel (90. Vlček) - Škoda

Trenér Rada do utkání vyslal sestavu s několika vynucenými změnami. Místo vykartovaných Latky s Nitrianským postavil na stopera Petráka a na pravého beka Cicmana. Pro mnoho fanoušků Slavie tak nepochopitelně vynechal v juniorce výborně hrajícího Dostála a letní akvizici Dobrotku, která se konečně podívala alespoň na lavičku.

Slávisté ve venkovních černých dresech začali aktivněji, ale kombinaci ve vápně soupeře k zakončení nedotáhli. Poté se v nadějné pozici objevil Mičola, ale míč trefil nepřesně. Vědět o sobě dalo i Dynamo, ale ani zblokovaná střela Táborského, ani následný roh neznamenal pro branku Čontofalského větší ohrožení. Následně se do šance řítil domácí Řezníček, zastavil ho však zdvižený praporek pomezního rozhodčího. Budějovice byly stále u míče a po Jarolímově zbytečném faulu měly výhodu zajímavé standardní situace. Tu ale rozehráli špatně a slávisté bez problémů odvrátili. Přímý kop si mohli budějovičtí zopakovat po špatném odhadu Petráka, který si připsal 4. žlutou kartu a proti Hradci bude chybět. Aby toho nebylo málo, tak Dynamo z této situace skórovalo, když byla rána Machovce tečovaná za záda Čontofalského. Sešívaní se snažili o rychlou odpověď, ale na zajímavý Juharův centr těsně nedosáhl Škoda. Pak opět příšla chvíle Dynama, Petrák znovu zaváhal, další nový muž v sestavě Cicman nezachytil náběh svého hráče a po pěkné kombinaci se snadno prosadil na penaltě nehlídaný Táborský - 2:0. Znovu přišla snaha o odpověď od Slavie, Kisel ale ve skluzu střílel těsně vedle. Další střelu vedle si připsal aktivní Juhar. Po další špatné rozehrávce Cicmana chyběl jen kousek Benátovi, aby skóroval potřetí. Róbert Cicman předvedl ještě několik "pozoruhodných" momentů, a tak byl po právu stáhnut ze hřiště. Nahradil ho Martin Dostál. Další špatnou zprávou pro fanoušky červenobílých bylo vykartování Mičoly pro další zápas. Nadějnou standardní situaci měli k dispozici i slávisté, ale Kiselův centr byl snadno odhlavičkován. Juhar posléze pálil z velké dálky mimo. A když se neujala ani Škodova hlavička po Dostálově centru, tak Slavia odcházela do šaten za nepříznivého stavu 0:2.

Po výměně stran předvedli naši hráči první povedenou akci v zápase. Dobře hrající Juhar přihrál Kiselovi, který dobře střílel, ale Daněk výtečně vytáhl na roh. Slávisté byli aktivnější, střílel Mičola, ale pouze doprostřed branky. Další ránu si připsal Martin Dostál, ale jeho dalekonosná pecka mířila mimo tři tyče. Slavia hrála o poznání lépe než v první půli, další Juharův centr chtěl uklidit do sítě Mičola, ale Daněk skvěle vyrazil! Dorážel Škoda a domácí brankář si připsal další skvělý zákrok! Sešívaní měli jednu šanci za druhou, po výtečném Juharově centru ale branku ve vyložené pozici netrefil Kisel! Následovala pasáž bez šancí, kdy měli slávističtí fotbalisté míč pod kontrolou. Jak se ale ukázalo, tak to byl klid před bouří. Koreš měl ve vápně dost prostoru, a tak přesně nacentroval na Milana Škodu, který hlavou snížil na 1:2! Čonka ihned pospíchal po křídle, ale s jeho centrem si poradil Daněk. Blízko vyrovnání byl po individuální akci Dostál, ale střílel jen do boční sítě! Koreš dalším dobrým centrem našel opět Škodu, ale tentokrát byl Daněk připraven! Poté se snažil Kisel vymodlit penaltu, ale místo toho viděl jen žlutou kartu. Ve velmi dobré pozici se následně ocitl Škoda, ale místo zakončení nepochopitelně upadl! Více už ale slávisté nestihli a i přes povedený druhý poločas ostudně prohráli 1:2.

Komentáře (184)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 před zápasem

    spino     před 12 lety 09.11.2012 20:03 |  
    0 0

    S Jarolímem nejde vyhrát! Zase úplně odřízne Kisela. :(

  2. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 před zápasem

    Alanor (admin)     před 12 lety 09.11.2012 20:07 |  
    0 0

    Sestava je dle mého názoru otřesná, ale těžko soudit před výkopem. Třeba dá utkání za pravdu Radovi.

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 před zápasem

      japhy     před 12 lety 09.11.2012 20:17 |  
      0 0

      Zatím mi to taky tak přijde, jediné plus vidím v tom, že v záleze je o jednoho def. záložníka míň. Bohužel o toho nejlepšího :(

    • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 před zápasem

      marek018     před 12 lety 09.11.2012 20:32 |  
      0 0

      Stred obrany hodne slaby,viditelna nesehranost a po zbytecnem faulu gol. Conto chyboval,mam dojem.

      Cicman na ligu vubec nema,je to desnej kopac,vubec neprihraje,nenacentruje, to je beznadej ho pozorovat.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 před zápasem

        spino     před 12 lety 09.11.2012 20:35 |  
        0 0

        Tleskám panu Platilovi a Držmíškovi za takto promyšlenou posilu.

      • Re: České Budějovice - Slavia 0:0 před zápasem

        janko (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 20:35 |  
        0 0

        ten míč byl tečovaný...

  3. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 v 1. poločase

    spino     před 12 lety 09.11.2012 20:28 |  
    0 0

    Škoda a Jarolím okamžitě střídat!

  4. Re: České Budějovice - Slavia 0:0 v 1. poločase

    spino     před 12 lety 09.11.2012 20:30 |  
    0 0

    CICMAN!!! To byl odkop. :D

  5. Re: České Budějovice - Slavia 1:0 v 1. poločase

    spino     před 12 lety 09.11.2012 20:38 |  
    0 0

    Cicmanův gól. Stojí tam a čumí!

    • Re: České Budějovice - Slavia 1:0 v 1. poločase

      marek018     před 12 lety 09.11.2012 20:41 |  
      0 0

      Jj, Cicman,to je zatim galapredstaveni. Ale celkove je obrana velmi spatna a viditelne nejista.

      Navic je to nas tradicne priposrany vykon, takze jsem dnes cekal vyhru,ale to asi nehrozi:-(

  6. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 20:39 |  
    0 0

    To je zas jednou příjemnej páteční večer. Achjo

  7. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    smichov_1     před 12 lety 09.11.2012 20:41 |  
    0 0

    Ručník, ručník, chceme prohrát 3:0 kontumačně !!!

  8. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    quelhar (admin)     před 12 lety 09.11.2012 20:46 |  
    0 0

    Překvapuje to vůbec ještě někoho?

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

      marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 20:49 |  
      0 0

      Série bude prodloužená na hezkých 15 zápasů.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

      marek018     před 12 lety 09.11.2012 20:56 |  
      0 0

      Uz by mely zacit padat pokuty,vykony venku jsou OSTUDNE.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

        cindy     před 12 lety 09.11.2012 21:07 |  
        0 0

        Proč pokuty??? Ty ty nekopy hrát fotbal nenaučí.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

          marek018     před 12 lety 09.11.2012 21:18 |  
          0 0

          Nemuzes jen chvalit,litovat,nadavat. to jsou porad jen slova. Kdyz to nejde po dobrem,tak musi prijit trest. At to pociti.

  9. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    opicemag     před 12 lety 09.11.2012 20:50 |  
    0 0

    Bez Latky ani nemá cenu nastupovat k zápasům. Vůbec nevím, co se stane, až odejde. Cicman je zoufalec a Hubáček na stoperu hrát nemůže, pokud nehraje s nějakým kvalitním stoperem (jako byl Čelůstka, teď Latka). S takovým hráčem pak hraje dobře, ale běda není-li tam.

  10. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    spino     před 12 lety 09.11.2012 20:50 |  
    0 0

    Co ještě Škoda chce!!! Kisel mu to krásně dá před bránu a ono se to od něj odrazí!

  11. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    JS (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 20:51 |  
    0 0

    Škoda a Cicman by udělali nejlíp, kdyby se prostě sebrali a chcípli.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

      opicemag     před 12 lety 09.11.2012 20:53 |  
      0 0

      Ale no tak. To je věc Rady, aby Cicmana vyhodil z kádru (což ho možná po tomhle čeká) a v zimě ho poslal úplně pryč.
      A Škoda je náš jediný útočník. To je zase hrozný problém vedení, pokud v zimě nepřivedou dva útočníky, tak nevím, od čeho tam jsou.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

        marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 21:08 |  
        0 0

        Nevím, proč nedostane šanci Vlček, horší než Škoda už prostě bejt nemůže, to totiž už nejde. Nebo Červenka z béčka aspoň.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

          JS (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 21:30 |  
          0 0

          Stejně tak jako Cicman a Dobrotka/Čepelák. Radovi vypadnou tři hráči ze základní sestavy a on postaví úplně nesmyslnou obranu. Copak nechodí na tréninky? Nebo to snad Cicmanovi na tréninku jde a až v zápase mu míče lítaj od nohy na druhou stranu, než chce?

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

      spino     před 12 lety 09.11.2012 20:55 |  
      0 0

      Tak teď jsem se málem pochcal smíchy. :DDD

      Mě by stačilo, kdyby odešli.

  12. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    sasky     před 12 lety 09.11.2012 20:52 |  
    0 0

    To je děs... Experiment jménem Škoda okamžitě na lavičku a Vlčák na hřiště. Místo klasickýho stopera hraje nejlepší def. záložník a stoper hraje napravo... Fotbal na blití... Začínám s Radou malinko ztrácet trpělivost...

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

      Joba     před 12 lety 10.11.2012 08:42 |  
      0 0

      Trenér Rada, to byl kauf, vzkutku! Že kádr nemáme kdo ví jak široký vidíme, ale ještě horší je, že Rada nemá žádnou koncepci. Navíc se ani nemůžu zbavit dojmu, že je to taková "stará škola", herně se nedaří, prohrává se, a prvně střídá v 80. minutě. Nejlépe v 87. pošle Standu Vlčka a pravděpodobně čeká, že tam všechno spasí nebo nevím.
      Jistě nepočítám zranění nebo včera tak extrémní případ jako byl Cicman. Kdyby ho nevystřídal, tak on by stejně šel sám, přece by mu svědomí nedovolilo pokračovat :D. Ale jinak moc během hry, co se možných střídání týče, do hry nezasahuje. A proč v zápasech jako byl ten včrejší či v neděli s Plzní nezkusí Vlčka alespoň na 20 minut, tomu nerozumím. Že pravidelně hraje Mičola a Koreš sedí, tomu taky nerozumím. Ano Mičola se snaží, hodně toho naběhá, ale těch ztrát, jeden na jednoho rovněž žádný šlágr...a co mě trápí hodně, nezkoušel někdo spočítat, kolikrát v každém zápase upadne vlastním přičiněním?? To hraje v jarmilkách nebo co?

  13. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    Tugarin     před 12 lety 09.11.2012 20:53 |  
    0 0

    S Radou je to marné, prostě bude hrát dokola 13 hráčů, a nepostaví nikoho navíc.

  14. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 20:54 |  
    0 0

    a to je zapas podzimu..:(

  15. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    Petr9608     před 12 lety 09.11.2012 20:55 |  
    0 0

    :-(

    Bude to dlouhý čekání. Vždyť to bylo nedávno, když jsem jel 30.7. tramvají do Edenu a povídal si s ostatníma, jak to s tou Jihlavou dopadne a kolik jí porazíme...

    Takže zase čekat na konec července a tiše si přát, že "to" už bude ono a že to půjde.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

      Petr9608     před 12 lety 09.11.2012 21:00 |  
      0 0

      Aspoń, že máme ten hokej...

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

      goop     před 12 lety 09.11.2012 21:04 |  
      0 0

      No ukazuje se, že tendle mančaft na tu špici ligy nemá. Budem rádi za polovinu tabulky.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

      cindy     před 12 lety 09.11.2012 21:09 |  
      0 0

      Dokud se někdo nerozhodne vyházet dvě třetiny těch nekopů co nemají ve Slavii co dělat,tak budeme čekat stále,nikoliv jen na konec července...

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

        spino     před 12 lety 09.11.2012 21:10 |  
        0 0

        DRŽPÍČUS VEN!

  16. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

    spino     před 12 lety 09.11.2012 21:03 |  
    0 0

    Škodova hlavička po Dostálově pasu - no comment!

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

      Barra     před 12 lety 09.11.2012 21:17 |  
      0 0

      Tady bych zase nepřeháněl a Škody si zastal. Nejsem si vůbec jistý, jestli Latka by si lépe poradil. Nevím jestli jsi někdy sám hrál fotbal, ale měl bys pochopit že se někdy jen jedná o centimetr a míč se hned jinak odrazí. Navíc byl to hlavičkový souboj.
      Ne že bych byl dnes celkově nadšený, ale být trochu realista nikdy neškodí.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

        Edwardtheiron     před 12 lety 09.11.2012 21:18 |  
        0 0

        Tohle hovado vůbec neber vážně!Spino/Vocel není fanoušek Slavie!!!

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

          Barra     před 12 lety 09.11.2012 21:21 |  
          0 0

          Vím to, ale někdy mi tak pije krev že se musím ozvat.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

            Edwardtheiron     před 12 lety 09.11.2012 21:23 |  
            0 0

            Já jsem se teď vůči němu němu ozval na jiném serveru a přísahám,že kdybych ho měl po ruce,nepoznali by ho ani po hlase,šmejda jednoho!

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

      marek018     před 12 lety 09.11.2012 21:26 |  
      0 0

      Zas nekritizuj uplne vse,Sokda je dnes minimalne prumerny,s tou sanci nalozil obstojne,to nebyla zadna tutovka.
      Jini hraji daleko hur

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

        Boss82     před 12 lety 09.11.2012 22:40 |  
        0 1

        Na toho vola Spina nemá asi vůbec smysl reagovat. Škoda hrál dnes ve druhém poločase poprvé to, co od útočníka nadprůměrné úrovně čekám - udržel spoustu těžkých míčů, vsítil gól, trefil tyč, několikrát nebezpečně hlavičkoval, možná na něj měla být odpískaná penalta.

        Jednoznačně nejlepší poločas Milana Škody ve Slavii, hrál výborně. Škoda, že takhle nehraje pořád.

        Jiná kapitola je Robert Cicman, nad kterým po dnešku definitivně lámu hůl. Tohle opravdu nemá význam.

        Ani Petrák nebyl na stoperu příliš jistý, nebylo to ono.

        Naopak se mi ve druhém poločase po delší době líbili Zmrhal a Juhar, dobře zahrál i Karol Kisel.

        Poměr střel 17:5 pro Slavii. Dnes jsme si fakt prohrát nezasloužili. Je to k vzteku!

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 v 1. poločase

          klimi     před 12 lety 10.11.2012 02:55 |  
          0 0

          Petrák taky není stoper= nedivme se, že byl nejistý...

  17. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 po 1. poločase

    japhy     před 12 lety 09.11.2012 21:08 |  
    0 0

    Nám chybí zákl. fotb. dovednosti. Nahrávka do prostoru, zpracování, všechno. S tímto bychom měli problémy i ve druhé lize a tady má někdo touhu jít do Evropy.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 po 1. poločase

      cindy     před 12 lety 09.11.2012 21:11 |  
      0 0

      Ano.Správně jsi to popsal.Valná většina z těchto rádoby fotbalistů nemá ve Slavii a na prvoligovém hřišti co dělat!!!

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 po 1. poločase

      edenian     před 12 lety 09.11.2012 21:17 |  
      0 0

      Ja jsem celkem v pohode, protoze kvalita kadru je takova, ze u KJ by byli az tak na dva tri lidi vsichni v becku. Vim to, nenervuju se, raduju se /obcas/ z drobnosti a tim ostatnim se nenecham votravit. Je to tak jak o je.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 po 1. poločase

        cindy     před 12 lety 09.11.2012 21:22 |  
        0 0

        Je to smutný,ale máš naprostou pravdu.Nelze než souhlasit.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 po 1. poločase

        japhy     před 12 lety 09.11.2012 21:24 |  
        0 0

        Zase bych KJ tak nevyzdvihoval, stačí vzpomenout na výkony v období, kdy ve čtyřčlenné záloze hráli uprostřed Tavares s Abrahamem. To byla taky strašná holomajzna. V Teplákách se jim pak děkovalo zády a mlčky. Snad se nepletu. Ale dle jmen byl kádr určo lepší.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 po 1. poločase

          edenian     před 12 lety 09.11.2012 22:11 |  
          0 0

          No "problem" je v tom, ze za KJ jsme si čuchli k necemu, o cem se nam bude hodne dlouho jen znat. At je to jak je, nic lepsiho jsme jako slavista nezazil, takze vsechno budu vzdycky pomerovat timhle metrem.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 po 1. poločase

            edenian     před 12 lety 09.11.2012 22:14 |  
            0 0

            ...zdat...

  18. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 ve 2. poločase

    NAPALM     před 12 lety 09.11.2012 21:21 |  
    0 0

    Úkol je splněn - venku jsme nedali gól přes 500 minut... teď už můžou hrát kucí bez nervů, protože rekord je doma!

  19. Re: České Budějovice - Slavia 2:0 ve 2. poločase

    Ferguss     před 12 lety 09.11.2012 21:44 |  
    0 0

    Kurva nám to tam prostě nespadne a nespadne.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0 ve 2. poločase

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 21:54 |  
      0 0

      dobre Zmrhal.. tedy i Kores a Skoda, ale Zmrhal dal zaklad konecne kvalitni akci.

  20. Re: České Budějovice - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    no-nick     před 12 lety 09.11.2012 22:05 |  
    0 0

    Těch šanci bylo na výhru dost :-( Výkon ve druhé půli bavil, proč takhle nehrajeme i za nerozhodneho stavu?

  21. Re: České Budějovice - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    klimi     před 12 lety 09.11.2012 22:08 |  
    0 0

    Výkon hrůza, ale taky Vám přišel zákrok na škodu v nastavení jako jasná penalta?

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 22:10 |  
      0 0

      Opakovačku toho druhého jsem neviděl, ale kdo se diví, že mu to nepísknou když před tím on a Kisel uplně trapně simulujou....

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      lassiter     před 12 lety 09.11.2012 22:10 |  
      0 0

      Na první pohled jo, druhej už neukázali... Hlen říkal, že předchozí dva zákroky faul nebyly, tak proto tenhle v žádnym případě taky ne, hroznej dement.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1 ve 2. poločase

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 22:29 |  
        0 0

        jo, totalni traged..

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      Pepino44     před 12 lety 10.11.2012 18:30 |  
      0 0

      Ono to máš těžký,normální soudce Ti v téhle době několik minut před koncem nepískne nejasnou penaltu.Někdo si to potom pustí několikrát zpomaleně na videu,ze čtvrtého záběru uvidí,že to faul nebyl a hned poběží s aktovkou.

  22. Re: České Budějovice - Slavia 2:1 ve 2. poločase

    PtakKuku     před 12 lety 09.11.2012 22:12 |  
    0 0

    Prohra s nulový soupeřem bolí, na druhou stranu výkon v ofenzivě nebyl špatný. Myslím si, že kádr je ligově lehce nadprůměrný, nic víc, nic míň. Neřekl bych, že to někdo fláká, ale nemáme takovou kvalitu abychom sbírali víc bodů.

    Dneska se mi líbila levá strana a Dostál.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1 ve 2. poločase

      Alanor (admin)     před 12 lety 09.11.2012 22:48 |  
      0 0

      Ano, po Dostálovi zasvěcení volali! Trenér Rada ale asi holt nechodí na zápasy juniorky.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1 ve 2. poločase

        PtakKuku     před 12 lety 09.11.2012 22:52 |  
        0 0

        Vím, že ho tu za výkony v juniorce chválili, ale Rada je prostě hodně konzervativní. Což nemyslím ve zlém, ale tady mu to zkrátka nevyšlo, alespoň už je to snad konec Cicmana, který na to bohužel vážně nemá.

  23. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    spino     před 12 lety 09.11.2012 22:20 |  
    0 0

    Edwardtheiron: Nemyslíš si, že už to trochu přeháníš? Byl jsem jsem v tvém sporu s Jirkou Lálou na neutrální straně, ale nyní mu musím dát za pravdu, že ty umíš opravdu jen bez argumentů urážet a vyhrožovat.

    PS: Nazvat mě sparťanem, to už je úplný vrchol kreténismu.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 09.11.2012 22:30 |  
      0 0

      Rád bych Tě upozornil, abys mírnil slovník, nebude zde trpěno to, co na oficiálním fóru. Vyjádři se, ale slušně. To samé platí samozřejmě o druhé straně.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        spino     před 12 lety 09.11.2012 22:35 |  
        0 0

        Omlouvám se za použití hanlivého slova "sparťan". ;)

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Barra     před 12 lety 09.11.2012 22:38 |  
      0 0

      Nechci se plést do vaší diskuse, ale co to říkáš spino? Že Eddy ´jen bez argumentů umí urážet a vyhrožovat´? To tvrdíš ty, který házíš jen špínu kolem sebe?
      Nemyslím si, že jsem někdy tady tak ostrý příspěvek napsal, ale z tvého brouka-pytlíkování je mi dnes celkem blbě. Nepamatuji si, že bych někde četl nějaký příspěvek, který by byl fundovaný a kde bych viděl logickou argumentaci.
      A teď se omlouvám Alanorovi, možná je i ten můj příspěvek na nebo dokonce přes hranu, slibuji, že se to nebude opakovat.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        spino     před 12 lety 09.11.2012 22:43 |  
        0 0

        Ale já kritizuju hráče, zatímco on bezostyšně nadává mě. To je diametrální rozdíl. Hráči jsou kritizováni za své výkony, zatímco on produkuje urážky v osobní rovině. Nazvat někoho "šmejdem", o kom nic neví a v životě ho nepotkal, mi přijde fakt ubohost.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        Alanor (admin)     před 12 lety 09.11.2012 22:43 |  
        0 0

        V pohodě, mně vůbec nevadí disputace mezi lidmi, co mají odlišný názor. Ale musí to být pokud možno věcné a podložené argumenty a rozhodně ve slušné rovině ("Držpíčus ven!" to tedy nesplňuje). Jsme tu všichni slávisté, tak se k sobě chovejme slušně!

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          spino     před 12 lety 09.11.2012 22:48 |  
          0 0

          Já se snažím chovat slušně. Nevím jak to mají ostatní, ale já kritizuji (třeba i sprostě) výsledky. Výsledku buď herního projevu, nebo manažerské práce, ale v žádném případě bych třeba o Držmíškovi nebo Cicmanovi neřekl, že je to v osobní rovině šmejd, debil atd.

          Edward mě soustavně (a nejen zde) uráží právě v osobní rovině, ačkoliv k tomu nemá žádný důvod, protože mě nezná.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            Alanor (admin)     před 12 lety 09.11.2012 22:50 |  
            0 0

            Ty ale urážíš hráče nesmyslnými sprostými výkřiky po jednom zkaženém míči a to pravidelně, není se co divit, že to některé zdejší diskutéry štve. Když Tě Držmíšek tak štve, tak si dej práci a sepiš článek, co všechno udělal špatně. My to rádi odpublikujeme a slávisté si mnohem spíše všimnou toho, že něco dělá špatně, než když jsem po první Škodově špatném zpracování napíšeš onen slogan.

            • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

              spino     před 12 lety 09.11.2012 22:56 |  
              0 0

              Jsou to takové moje projevy během hry na které jsem zvyklý. Kdyby se děli pozitivní momenty, vykřikoval bych pozitivně, ale bohužel se tak nestalo.

              Edwardova kritika s mým vykřikováním vůbec nesouvisí, tady bude ta antipatie asi dlouhodobá, i když nechápu proč, já jí k němu (zatím) nemám, ale nazývat mě "šmejdem" nebude.

              Podobný článek už jsem napsal na superslavii o Platilovi "Sedm smrtelných hříchů Míry Platila" ;)

              • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                Alanor (admin)     před 12 lety 09.11.2012 22:59 |  
                0 0

                Tak ty výkřiky publikuj jinde, na facebooku, na oficiálním fóru, prostě někde, kam zapadnou a nebudou ostatním vadit.

                Když máš proti Držmíškovi takovou averzi, tak se schválně dokopej a dej si tu práci najít relevantní informace a sepsat smysluplný článek. Ten by mohl mezi slávisty vyvolat oprávněnou diskusi, jestli je jeho angažmá u nás stále na místě.

                • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                  spino     před 12 lety 09.11.2012 23:08 |  
                  0 0

                  I když bych něco takového asi dokázal sepsat, tak v současné době na to nemám čas a energii. Řeším důležitější věci a doufám, že časem na to přijde Kusý sám. On by mi Držmíšek nevadil, ale pokud chceme hrát opravdu na špici, tak musí přijít někdo, kdo má zkušenosti a rozhled po hráčích v zahraničí. Jinak posily jako Cicman, Škoda jdou z části na jeho vrub.

                  • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                    Borris     před 12 lety 09.11.2012 23:15 |  
                    0 0

                    v tomhle bych souhlasil. A taky bych byl pro, aby se opět zavedl zahraniční skautský úsek jako byl za Cipra. Bez scoutingu se podle mě nedá být nějak dlouhodobě úspěšný. A třeba v Africe je spousta šikovných a neobjevených fotbalistů. Jen stačí tu danou oblast pořádně sledovat.

                    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                      bongor     před 12 lety 10.11.2012 06:42 |  
                      0 0

                      Sleduji diskusi.Pravdu má Borris,že je třeba sledovat hráče v oblastech odkud je můžeme koupit,aniž bychom vyprázdnili pokladnu.I ten rumun je v tomhle momentálně daleko před námi a nelze pochybovat,že se mu to x krát vrací viz.Bonny,Kweuke.
                      Každý se nepovede ,ale stačí jeden z deseti a domnívám se,že by si
                      zahraniční skauti i tak na sebe vydělali a ještě by nám to pomohlo.
                      Nebo třeba tepláky,ti se zase soustředí na Balkán a podívejte se na Džeka,dobře se jeví i další,třeba Mahmutovič,po kterém tady vzdycháme.Držmíšek je pro mě záhadnou osobou,za co vlastně zodpovídá?Jestli příteli Držmíšku čteš naše diskuse,tak nějak reaguj,seznam nás se svojí prací,ať vůči Tobě nevzniká zbytečná averze.Jestli naše rozhovory nečteš,tak je to zásadní chyba.Měl bys vědět na co upozorňují "spotřebitelé",co se jim nelíbí,co by se dalo vylepšit.

                  • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                    Barra     před 12 lety 09.11.2012 23:17 |  
                    0 0

                    Aha, tak Alanor ti hodí rukavici a ty jen lakonicky umíš odpovědět že na to ´v současné době nemáš čas a energii, protože řešíš důležitější věci´.

                    Přesně to popisuje tvůj způsob ne-argumentace (abych použil klausismus) na webu. Nezlob se na mě, spino, ale teď jsi mě (a myslím to v dobrém smyslu slova, vůbec ne cynicky) zklamal.

                    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                      spino     před 12 lety 09.11.2012 23:31 |  
                      0 0

                      Mysli si o mě co chceš, jen nenadávej a nevyhrožuj. To opravdu nemám mezi slávisty rád.

                      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                        Barra     před 12 lety 10.11.2012 00:08 |  
                        0 0

                        Já že ti vyhrožuji a nadávám?! Najdi mi jediný příklad, kdy bych to udělal. Teď jsi ale pěkně vedle.

                        Tvá odpověď na můj příspěvek postrádá veškerou logiku, neodpovídá ani jedním písmenem natož slovem na to, co jsem psal. Ale nevadí, asi se jedná zase o (jak tomu sám říkáš) ´takové (mé) projevy, na které jsem zvyklý´. Hlavně že sám víš cos chtěl říct.

                        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                          spino     před 12 lety 10.11.2012 07:48 |  
                          0 0

                          Proti tobě taky nic nemám. Myslím Edwarda.

                  • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 23:47 |  
                    0 0

                    Řeším důležitější věci ....tak si je prosím řeš a dej nám pokoj jo :))))

  24. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    Betynka58     před 12 lety 09.11.2012 22:29 |  
    0 0

    Úplně zbytečná porážka, která ale tentokrát asi padá na Radův vrub. Kdyby od začátku postavil Dostála místo Cicmana, popř. na stopera Dobrotku a Petráka místo Jarolíma, tak jsme nemohli prohrát! Po delší době jsem byl s ofenzivní činností (hlavně s levou stranou) celkem spokojen, ale co je to platné, když na pravé straně obrany "úřadoval" ten děsnej nekopa. Přitom Budějovice byly tak zoufale marný, že si ve druhé půli o vyrovnání vyloženě říkaly. Jsem šíleně naštvanej.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      japhy     před 12 lety 09.11.2012 22:43 |  
      0 0

      Doufám, že ta spokojenost se týkala až druhý půlky, ta první byla totiž tragická. Otázka je, proč takhle nehrajeme od začátku. My nastoupíme a čekáme, co se tak stane a teprve pak se dle toho zařizujeme.
      Smutný je, že akce táhla pouze křídla za podpory obránců, střed máme opravdu hroznej.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        Alanor (admin)     před 12 lety 09.11.2012 22:45 |  
        0 0

        Po schopném středovém záložníkovi volám již dlouho! Na tomto místě nás tlačí pata skoro stejně jako na postu útočníka!

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 22:52 |  
          0 0

          Ano, opravdu zoufale chybí kreativita v záloze. Máme fáze zápasu, kdy bojovností a úsilím soupeře zatlačíme, ale šance umíme tvořit jen centry ze strany.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          PtakKuku     před 12 lety 09.11.2012 22:55 |  
          0 0

          To je veliká pravda, jsem velice rád že tu jsou pracovití Kisel a Mičola, talentovaní Petrák a Zmrhal a (i když jsem asi v menšině) i zkušený Jarolím, ale jeden z nich není kreativní typ hráče, na kterém by mohla stát kvalitní rozehrávka. Někdo takový (ale kdo?) by měl přijít.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            Borris     před 12 lety 09.11.2012 23:07 |  
            0 0

            je fakt že není náhoda, že všecky první čtyři týmy v tabulce mají ve svém středu kvalitního středního záložníka a útočníka.

            Plzeň Horváth-Bakoš
            Jablonec Piták-Lafata
            Sparta Matějovský-Balaj
            Olomouc Hořava-Ordoš

            My nemáme ani středního záložníka ani útočníka. A proto v té první čtyřce nejsme a těžko můžem myslet na poháry. Vedení by se nad tím mělo zamyslet a zainvestovat do posil na tyto posty.

            • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

              Mike     před 12 lety 09.11.2012 23:20 |  
              0 0

              Budu trochu oponovat- Bakoš dal letos 3 góly jako mnohými zde zatracovaný Škoda, Ordoš je v rozestavení Olomouce spíše vysunutý střední záložník a Balaje snad nemyslíš vážně.
              Jinak hra Plzně a Jablonce je postavena spíše na dlouholeté souhře hráčů a určitého systému, který mnoho let aplikuje Vrba a aplikoval Komňacký a nyní Kotal.
              Z tvých 8 jmen jednoznačně souhlasím s Lafatou jako útočníkem- zabijákem na naši ligu, s Hořavou, s Horváthem již méně. I u nás minulé kolo bylo vidět, že s výkony jde pomalu dolů, jeho ,,operační prostor" je stále menší a spíše více vzadu, než dříve. I jemu pomáhá systém, jakým hraje Plzeň a který Vrba již několik let vtlouká hráčům do hlavy. O Matějovském také pochybuji, jeho výkony nejsou přesvědčivé na gloriolu, kterou je některými novináři opěvován. Moc finálních přihrávek nevymyslí a ve 165 ligových zápasů vstřelil 8 branek, což na středního ofenzivního záložníka je zoufalé číslo. A Piták, jinak můj velký oblíbenec, se letos netrefil také ani jednou.

              • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                Borris     před 12 lety 09.11.2012 23:36 |  
                0 0

                no tak ne Balaj ale Kweuke to je šumák. No čert to vem jak Ordoš vypadá v rozestavení, povoláním je to čistokrevný útočník a góly dává na požádání. Tečka. Dál bych to nepitval. Bakoš v minulých sezonách jasně ukázal že je to zabiják. Má teď pouze blbý období a je jen otázka času, kdy to období sucha zse prolomí.

                Co bychom dali za Horvátha nebo Hořavu! To jsou na naší ligu nadstandartní střední záložníci. Horváth zatím stačí i na evropské scéně. Zápasy Plzně v evropě sleduju. A to jak u nás kopnul tu standartku kterou Hubáček neomylně prodloužil do sítě, tak takhle on je kope pořád. Umí to pokaždé dát přesně do toho požadovaného a nebezpečného prostoru. U nás je takhle neumí kopat vůbec nikdo. No a Hořavovi k tomu ještě sekunduje Pospíšil, tam není co řešit. To samé Matějovský. Na naší ligu je to také nadstandartní hráč a ještě mu sekunduje Hušbauer. Nikoho takového jako výše zmiňovaný hráči, my bohužel nemáme. A to je důvod proč zatím nejsme ve špičce a prohráváme s marnýma Budějkama.

                • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                  Mike     před 12 lety 09.11.2012 23:47 |  
                  0 0

                  Začnu od konce. S marnýma Budějkama jsme neprohráli díky absenci výše zmiňovaných hráčů, ale pouze z důvodu neproměňování jasných šancí a omylu s nasazením Cicmana. To bych viděl od Rady jako jednoznačnou chybu. Jako by nám fotbalový bůh oplatil naopak ten bod z Jablonce, kde domácí nedali zcela jasné šance jako dnes my a kde jsme si jednoznačně zasloužili prohrát. Horvátha bych nechtěl, ale Hořava by bylo jiné kafe. Už ho sleduji dlouho, ale Olomouc ho střelí samozřejmě do zahraničí.
                  Matějovského jsem popsal výše, Hušbauer mu na podzim opravdu sekunduje- slabou hrou, neustálými pády a simulacemi. My jsme sice na podzim ještě venku nevyhráli, sérii celkovou zmiňovat nebudu, ale Sparta venku 4x nevyhrála a výkony na svůj kádr měla také zoufalé. V Plzni u nás si prakticky nekopli, v Jihlavě 1.poločas také ne, a v Boleslavi je zachránila až přiblblá penalta díky Marešovi. Jinak nevyprodukovali také nic. Takže ono to také tak slavné není.
                  Určitě nám chybí záložníka útočník, to víme všichni, ale dnešné prohru bych na to nesváděl.

                  • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                    bongor     před 12 lety 10.11.2012 06:56 |  
                    0 0

                    S bolševikem je problém a to ten ,že jsou jejich hráči soustavně a neoprávněně glorifikováni.Když většinu jejich zápasů pochopitelně nevidíme,tak uvěříme tomu co píši čmáralové typu Škvor a spol.
                    Podle jejich oslavných výkřiků to vypadá,že je to mužstvo plné hvězd.Jenže když se přece jen překonáme a podíváme se na některý jejich zápas uvidíme,že jsou to všechno jen fámy.Ti kluci nejsou o nic lepší než naši,to nakonec jsme to na živo viděli naposledy v Edenu při derby.

            • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

              Kornovo     před 12 lety 10.11.2012 09:01 |  
              0 0

              zapomnel jsi na libereckou dvojici stajner-blazek.nyni se krasne ukazuje jak velky nesmysl byl neziskat blazka nastalo.dvojice blazek skoda by mohla predvest slusne veci.a taky chybi vosahlik

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          Barra     před 12 lety 09.11.2012 23:19 |  
          0 0

          Absolutní souhlas. Chybí nám dirigent, lepší slovo než německé Spielmacher neznám. Kreativní hráč s herním přehledem, který umí míč podržet, s excelentní kopací technikou, hráč který umí standardní situace proměnit (buďme upřímní, rohové kopy Karolka také nejsou tak skvělé).

          Plzeň udělala před léty s Horváthem zlatý tah, vůbec bych se nezlobil kdybychom teď měli alespoň Otepku ve svých 39 letech.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            Alanor (admin)     před 12 lety 09.11.2012 23:21 |  
            0 0

            Je smutné, že to vidíme všichni, někteří dokonce již delší dobu, ale vedení Slavie, které by mělo být nejkompetentnější, pořád nic.

            A s tím Otepkou radši opatrně! :)

            • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

              Pepino44     před 12 lety 10.11.2012 18:50 |  
              0 0

              Marty,budu Ti oponovat, fotbalové mužstvo je jako synfonický orchestr,kdy špílmachr je jako dirigent.On mužstvo řídí a stmeluje.V tom je myslím Horvi pro Plzeň pořád nepostradatelný,a proto Horvátha Plzni závidím.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            martyni (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 23:33 |  
            0 0

            Ja si to az tak nemyslim.. pochopitelne by bylo skvele mit spilmachra.. ale mnohem vic nam chybi sehranost a system, koncepcni budovani kadru, souhra.. verim, ze to casem prijde.. vidim to jako realnejsi nez nejaky spilmachr.. fotbal je kolektivni sport.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            Kornovo     před 12 lety 10.11.2012 09:06 |  
            0 0

            muzem se v zime pokusit o tomase polacha.jarolim ho kdysi take chtel a ze zlina jdou dobre reference

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          honzah (přítel SN)     před 12 lety 11.11.2012 12:44 |  
          0 0

          Docela zajímavej a dostupnej playmaker je Zavadil z Brna. A do útoku by neměl být problém koupit aspoň Markoviče.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Slawek     před 12 lety 09.11.2012 23:09 |  
      0 0

      Pěkně naštvanejch je nás asi hodně. Souhlas s tím, že na prohře má lví podíl tentokrát trenér. Nepochopitelné tahy v sestavě a spánek na začátku utkání opět posadili do sedla domácí. Není to poprvé, zvláště v pohárových zápasech jsme v tomto nedostižní. O Cicmanovi už byla řeč, ale dost mu tentokrát sekundovali Mičola s Karolkem, kteří podali výkony nehodné I.ligy a Slávie. Celkově pak lze říci, že mužszvo vůbec nebojovalo a chlapci začali hrát až posledních 20 minut. S takovou neuspějeme ani v Hradci a sezóna je zase v háji. Zajímal by mě ovšem důvod.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        bongor     před 12 lety 09.11.2012 23:35 |  
        0 0

        Třeba nám někdo sdělí,že pozdě choděj výplaty.Všechno je možný,ale za Slavii se má bojovat ze všech sil,když už chybí umění.
        Zápas jsem neviděl,vycházím pouze ze svědeckých výpovědí a ty klasicky hlásí velmi malou snahu.
        Tak nám alespoň sdělte, v čem to zase vězí,ať nám to nemusí zjišťovat pan Škvor ze Spartu.

  25. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    Tom     před 12 lety 09.11.2012 23:13 |  
    0 0

    Klidně si myslete že sem nějakej negativní blbec nebo že sem fanoušek jen když se daří .... Ale letos už v poháry nevěřím bohužel 4 , 5 rok ? Bez ničeho je to smutný zápasy Slavie nemaj šťávu když se zas hraje o hovno ...

    Dnes mě překvapil Jarolím a zklamal Kisel ... Jsme bez středního záložníka

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Barra     před 12 lety 09.11.2012 23:28 |  
      0 0

      Nemyslím si, že poháry jsou tuto sezónu ´must´. Bylo by to pěkné, ale nedělal bych velké drama z toho, kdyby to nevyšlo.
      Na druhé straně, z interview s Kusým je jasné, že v zimní přestávce je priorita posílení mužstva. Stačí vyhrát jen 2-3 zápasy v řadě, a postavení v tabulce se ihned změní.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 23:38 |  
        0 0

        teď si vem že z fleku v zimě může skončit nebo odejít Latka, Hub, LJ, Standa, Kisel.......

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          spino     před 12 lety 09.11.2012 23:41 |  
          0 0

          Tak LJ a Standa už nemají mužstvu co dát, takže to by nevadilo.

          Hub podle mě ještě neskončí, má na to.

          Kisel by si podle mě ještě mohl jednu sezónu dovolit. Je tam potřeba jako lídr a motivátor.

          Odchod Latky bude citelný a devastující.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 00:02 |  
            0 0

            Odchod Latky bude citelný a devastující....to bude doslova tragédie,pokud nepřivedeme "slušnou" náhradu, tak nám zbejvá tragickej Cicaman a nezkušenej Čepel se Zákostelským

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            5094     před 12 lety 10.11.2012 07:48 |  
            0 0

            Řepák je volnej

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        spino     před 12 lety 09.11.2012 23:39 |  
        0 0

        Letos je cílem první polovina tabulky, neboť se jedná o první stabilizační sezónu (po odchodu kazisvěta Platila). Takže poháry budou příští sezónu, maximálně přespříští.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          Betynka58     před 12 lety 10.11.2012 00:15 |  
          0 0

          Poháry jsem definitivně odepsal už po minulém kole, ale souhlasím, že za umístění v první půlce tabulky budu asi letos nakonec spokojený. Těch pár kol, kdy jsme se mohli kochat pohledem na malý odstup od pohárových příček neodráželo skutečnou kvalitu kádru, která (resp. hra, kterou ten kádr produkuje) je bohužel stále průměrná. Zvláště mě irituje dlouhodobě zoufalá individuální technika většiny hráčů, neschopnost obejít protihráče, což právě u Slavie, která vždy oplývala technickými fotbalisty, je zjištění velice tristní. A tak raději nedávám ani pro příští ročník žádné cíle, kromě snad jednoho - aby se na ten jejich fotbal zase dalo koukat.

  26. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 09.11.2012 23:44 |  
    0 0

    Velka skoda prohry.. byla zbytecna.. skoda hanebnyho vykonu na zacatku zapasu. Pak jsme se zlepsovali a ve druhe puli se na to uz misty dalo koukat, pri trose stesti a kvality navic jsme to mohli uhrat i tak. Nehrala spatne leva strana, prekvapil Dostal slusnym vykonem, Skoda taky, ale mel promenit vic sanci.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 09.11.2012 23:59 |  
      0 0

      Mrzi me to, ale dnesni prohra jde podle me na triko trenerovi. Opravdu nechapu, na zaklade ceho se rozhodl pro tak silene slozeni obrany. Vypada to, ze Rada zapasy juniorky ignoruje. Nejde ani tak o to, ze nepovolava do acka hrace, kteri do kadru juniorky patri, jako treba Simecka. To bych jeste pochopil. Ale proc preferoval na pravy bek Cicmana, ktery to ve Slavii nikdy nehral pred Dostalem, ktery tam hraje celou karieru a na podzim sly v juniorce jeho vykony dost nahoru, tomu proste nerozumim.
      Prvni gol byl smolny, ale padl po standardce, kterou zavinil spatnym odhadem situace Petrak, navic pak zbytecne fauloval (dobihajici hraci by situaci asi zachranili, pokud by nefauloval) a jeste se vykartoval pro zapas v Hradci. Druhy podle me putuje jasne na konto Cicmana, Petrak jej nejdriv zastoupil na pravem kraji obrany, pote sel celou dobu se svym hracem az do stredu hriste a tam, kde mel naopak Cicman zaskocit za Petraka byla obrovska dira.
      Navic Radovi vytykam, ze neni schopny hracum dostatecne zvednout sebevedomi, aby nehrali jako podelani, jak predvedli v prvni puli a predvadeji venku prakticky neustale cely rok 2012. Zoufale nakopy do nikam i v situacich, kdy hraci s micem nehrozi zadne bezprostredni nebezpeci, zbabelost, alibismus. Nikdo se neodvazi prihravat po zemi, i kdyz je dobihajici branici hrac pet metru daleko a casu je dost. Pak neni divu, ze se za polocas prakticky nevystreli na branu.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        Mike     před 12 lety 10.11.2012 00:11 |  
        0 0

        Hezky napsáno, přesně vystiženo. Branky padly na vrub šíleně složené obrany. Nevím, co Radu k tomu vedlo. Cicmanův výkon hodnotím jako nejhorší individuální výkon probíhající sezony. Vypadal jak po flámu. Na stoperu měl hrát Dobrotka, Petráka nechat v záloze místo Jarolíma. Oba góly si popsal přesně. Jinak soupeř neměl nic. 2.půle byla solidní, tam jsme to zazdili zase neproměňováním tutovek. Levá strana hrála dobře, řekl bych, že Juhar na hlavu hrál lépe než v obraně a lépe než poslední dobou trochu trápící se Tusjak.
        Takže další pokus v Hradci. Obrana bude hrát snad kompletní, chybět budou Petrák a Mičola. Při střelecké produkci Hradce a nás to vidím na jasný výsledek 0-0.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          Mike     před 12 lety 10.11.2012 00:12 |  
          0 0

          Oprava- Juhar na halvu...

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 10.11.2012 00:22 |  
          0 0

          Souhlasim, ve druhe puli jsme klidne mohli dat tri goly a otocit to, ale na to se moc spolehat neda. Predevsim jsme nemeli dopustit, abychom vubec o dva goly prohravali.
          Malicke pozitivum vidim v tom, ze ve druhe puli konecne po delsi dobe zahrali solidne Skoda a Zmrhal, kterym to posledni dobou fakt moc neslo. Naopak Kiselova forma je definitivne v trapu a dnes byl na hristi jeden z nejhorsich. Co se tyce ciste sportovniho vykonu, Hurka by asi horsi nebyl. Ale u Kisela chapu, ze tam jiste hraje roli i jeho role v kabine.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            Mike     před 12 lety 10.11.2012 00:38 |  
            0 0

            Škoda hrál slušně, otázkou je, jak slabá byla obrana Budějovic v porovnání s ostatními týmy. Budějovic se poslední 3 kola drží štěstí, ale mají 7 bodů za 3 kola. Nejprve doma 0-0 se Slováckem, když soupeř zahodil snad ještě více šancí než my, 1-0 v Hradci a dnes dá se říci také šťastná výhra. Ale to určitě zohledníš ve svém okénku.
            Jinak jsem se ještě kouknul na Dukla-Baník vzhledem k našemu poslednímu soupeři na podzim a Baník byl ještě horší než my. Dukla mu v pohodě mohla nasázet pět gólů. Tak snad si ,,formu" ješt chvíli schová. Počítal jsem celkem 7 bodů z posledních 3 utkání, teď budu rád za 4. Tak uvidíme.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            Betynka58     před 12 lety 10.11.2012 00:53 |  
            0 0

            Mně se zase ten Kiselův výkon nezdál až tak marnej, po delší době si mohl dát gól (dokonce dva), spíše mě u něj mrzí ta gesta a úplně zbytečná žlutá karta po tom souboji v pokutovém území, měl by se hoch více ovládat, zbytečně tak ztrácí koncentraci na vlastní hru. O to více je to zarážející, že to v jeho případě nebylo zdaleka poprvé.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        Matysek     před 12 lety 10.11.2012 01:01 |  
        0 0

        Nechápu nepostavení Dobrotky. Ten hráč přišel jako dobrý obránce, zranění mu moc nepomohla, ale během podzimu nasotupit několikrát mohl... a tento zápas s tím počítali skoro všeci...

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 10:06 |  
        0 0

        Mas pravdu, quelhare, slozeni obrany bylo dost nestastny.. Dostala bych sice taky nestavel, pokud bych nevedel, jak hraje za becko.. tak Rada to asi vedet mel. Me tedy velmi prijemne prekvapil.. driv mi prisel splaseny a nejisty, ted me udivil naopak jistotou a sebevedomim.. treba z nej jeste neco bude.

        Ve druhy puli tam bylo vic dobrych vykonu, jak rikas, Skoda, Zmrhal, taky Conka s Juharem, Kores. Bylo videt, ze tym funguje a vsichni dreli za vyrovnanim. O to je to vetsi skoda, jak to dopadlo kvuli tomu blbymu zacatku.

  27. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    Matlafous     před 12 lety 09.11.2012 23:55 |  
    0 0

    Jak jsem avizoval v titulku - zapas jsem nevidel. Nicmene citim silnou potrebu vymezit se proti nekterym prispevkum ve zdejsi diskuzi. // kazdy, kdo nekdy hral fotbal vi, ze neni mozne hracum nadavat po jedne zkazene akci, po jedne spatne prihravce. Dulezite je ve sportu zaujeti, tymovy duch a v neposledni rade i fair play. Casto je pro me hodnotnejsi videt hrace po zkazenem balonu sprintovat zpet, nez prihrat spravne. Je to prave zaujeti pro hru, soudruznost a obetovani se pro tym, co tvori vysledky. Proto se musim vymezit proti prispevkum "drzpicus" "skoda a cicman at chcipnou" ktere se v dnesnim vlaknu nekolikrat objevily po idividualnich chybach. // uprimne zadam diskutery, aby si s analyzami a komentaremi dali nacas a nejdrive dlouho premysleli, nez neco napisou. // vazeny spino, nezbyva mi, nez vas pozadat, abyste na zdejsi stranky neprispival do te doby, nez prestanete unahlene nadavat na cely svet kolem vas. Uz me to vazne nebavi cist. Dekuji. // psano z mobilniho telefonu.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Boss82     před 12 lety 10.11.2012 00:11 |  
      0 1

      Tak pod tohle se můžu podepsat! Naprostý souhlas!

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Barra     před 12 lety 10.11.2012 00:15 |  
      0 0

      Jo Matlafousi, každý ptáček holt zpívá, jak mu narostl zobáček…

      Teď ale vážně, spino tvojí výzvou asi nezastavíš, nemyslím si, že by se tam mohla projevit nějaká sebereflexe.

      Nic na tom ale nemění, že se rád k tvé výzvě připojím.

  28. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 00:36 |  
    0 0

    moje tajný přání....Cicman, Zoran pryč, Hořava, Pospíšil, Beneš, Wágner k nám :)

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      winter (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 01:06 |  
      0 0

      Hořava, Pospíšil i Beneš by se mi u nás taky líbili, ale tihle všichni jsou nereálný :) ale u toho Wágnera by být šance na získání mohla.. mé "tajná" přání co se příchodů týče je Pavel Fořt, Mahmutovič a Karel Piták (ale ten je taky nereálný). naopak Cicman, Jarolím, Frejlach, Milutinovič ven. kdyby se zázračně našel potenciální kupec Mičoly, hned bych jim ho prodal taky... Škodu bych zatím nevyháněl, nejen proto že zatím to je náš jediný útočník (Standu nemůžu počítat když u Rada nedá šanci...) a třeba by při konkurenci předváděl lepší výkony

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 01:09 |  
        0 0

        Piták zas tak nereálnej není :)

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        Kornovo     před 12 lety 10.11.2012 09:17 |  
        0 0

        proc se furt navazis do frejlacha?videls ho letos vubec hrat?

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          winter (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 21:09 |  
          0 0

          viděl sem ho několikrát v minulé sezoně a to mi stačilo.. navíc to vypadá že už šanci nedostane a plat nebude pobírat malý, je zbytečný ho u nás držet

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      dArtagnan     před 12 lety 10.11.2012 01:34 |  
      0 0

      Za mě Jihlavské trio Koloušek-Tecl-Komňacký :-)

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        bongor     před 12 lety 10.11.2012 07:15 |  
        0 0

        Tecl určitě,jenže na toho má políčeno bolševik.Komňackého mám rád,ale myslím,že by měl Rada dostat víc času,nezdá se mi až tak marnej,až na tu včerejší cicmanovinu.Co Tě to Petře napadlo?
        karel Piták,ten se mi zdá jako největší možnost,toho bychom potřebovali a s ním bych bral toho Mahmutoviče.Největší problém ale vidím v náhradě za Latyho,ten je prekticky nenahraditelný a moc bych prosil naše vedení,aby si to uvědomilo a udělalo mu nějakou vysoce nadprůměrnou nabídku na setrvání ve Slavii.Myslím že v jeho případě by s tím nevznikly problémy ani v kabině,protože to si každý hráč jistě uvědomuje,jaký je výkonostní rozdíl mezi ním a ostatními.
        Kolouška určitě ne,už s tím přece byly problémy docela nedávno.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          Kornovo     před 12 lety 10.11.2012 09:21 |  
          0 0

          jake problemy?vasek byl jeden z nejlespich zalozniku u nas co pamatuju,na slavii by bezpochyby mel.dobre to rika csaplar,ze je na prvnim miste vykon hrace a az pak vek.tady se porad oslavuji hraci jako tusjak a zmrhal,ze maj potencial a tak.sledujte spis vykon,ktery je vetsinou prumerny

  29. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    Petr9608     před 12 lety 10.11.2012 01:28 |  
    0 0

    Nemohl bejt trochu problém v nějakym nedostatečnym namotivováním apod. Že nikdo nevtlouknul do hlavy hráčum to, že TOHLE je zápas o vše, kde se rozhodne, zda ještě můžem bojovat o poháry nebo už jen o nějaký podělaný 6.-8. místo...

    Prostě je to v prdeli. Kdybysme se aspoň udrželi na dostřel i přes zimu, tak třeba by situace byla mnohem lepší ohledně příchodů a odchodů a tak.

    Takhle je to další zima na hofno, jako loni. Předloni jsme sice na tom byli hodně špatně, hrozilo bůhví co, ale aspoň byla šance, že se dostanem do Evropy. Teď takovou šanci nemáme. A boj o 6. - 8. místo je strašně málo.

    "Nedostatečná" výhra s Jabloncem v odvetě poháru bolela. Konec. Po dlouhé, dlouhé době je jasný, že poháry nebudou. Tak jsem si říkal, že za rok to vyjde. To, co se stalo další rok, raději no comment. Ale tak snad jedno - myslím si, že to nebylo nevyhnutelný. Myslím, že by tenkrát stačilo, kdyby zástupci protestujích byli k Platilovi bílže a zahájli dialog, podobně, jako to bylo před zápasem.

    Loni to byla absurdní fraška, aneb s Převýšov - Slavia 3:0, díky čemuž to tak nebolelo. Vlastně po výhře nad Plzní, to ještě vypadalo, že najednou máme jisrku naděje... Ta ale rychle pohasla. Pravdou ale zůstává to, že po 14 zápasech jsme měli loni o bod víc než teď!!!

    Takže hrajem stejně blbě jako loni a změny v kádru zůstaly bez efektu?

    Snad na všem hledat to pozitivní, a říct si, že to, že jsme v Edenu konečně porazili v lize tu zatracenou Spartu, to nám nikdo nevezme.

    Bohužel, ta zatracená Sparta bude na 95% hrát na jaře Evropské poháry a my si můžem jen tiše přát, aby jsme v čevenci 2014 viděli v Edenu nějaké druhé předkolo EL... :*-(

    Já nevim, možná se na ty poháry moc vážu, ale prostě od té doby, co tak Slavii trochu vnímám (jaro 1996), tak prostě platilo Slavia = tým hrající poháry. Sice ne LM, ale v UEFĚ, resp v sezoně 97/98 v PVP jsme dělali výsledky. Teď už čtyři po sobě hovno. Po snad 17 letech, To PŘECE JE KURVA V NEPOŘÁDKU. A co tedy bude dál? A ten fakt, že to "dál" bude až příští sezonu, přičemž tahle neni ani v půlce, to je hodně frustrující. čekat, čekat, čekat....

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      bongor     před 12 lety 10.11.2012 07:31 |  
      0 0

      Podle mě nehrajeme o moc lépe než vloni,možná o pět procent,víc ne.Já si nedělám iluze,že bychom mohli hrát důstojnou roli v Evropě.
      Někdo řekne,proč rumun ano a my ne,porazili jsme je a byli jsme jim minimálně rovnocenným soupeřem.Uvědomte si,jakou kliku měli,že
      dostali jedno z nejhorších současných španělských mužstev,navíc se můžou prsit,že porazili finalistu Evropské ligy.No jo,ale letošní a loňské Bilbao to je rozdíl o dvě třídy dolů.A ta "špona"?Ti teď prohráli v izraelské lize osm zápasů za sebou,bylo tam jen několik set diváků
      a přesto je ti zázraci nedokázali porazit.
      Takže mě na tom štve nikoliv že žádné poháry,ale že žádná snaha ukázat,že Slavia je mnohem víc,než nějaké Budějky.
      Ještě k těm pohárům:Je docela možné,že i při současné bídě se tam ještě můžeme dostat,když vyjde akce Křetínského taška.Plzeň a Jablonec mohou mít problémy se vzájemným zápasem,Olomouc s černými fondy a tak za jasně prvním bolševikem můžeme ještě bojovat s Libe a Bolkou o druhé místo.

  30. Paradox, aneb Latka škdodí?

    Petr9608     před 12 lety 10.11.2012 01:38 |  
    0 0

    Nemůže nám Martin tak trochu i škodit? Jde tu o to, že jakoby jeho přítomnost zstíralala to, že bez něj hrajem prd...

    Stojím si za tím. že prostě tým se nemůže dostat takhle do haiselu, jen kůvli tomu, že mu chybí nejlepší hráč, jehož budoucnost u nás je více než nejistá, a po dnešní prohře je jeho odchod ještě více pravděpodobný..

    • Re: Paradox, aneb Latka škdodí?

      dArtagnan     před 12 lety 10.11.2012 01:43 |  
      0 0

      Vida, přecijen bude na jaře jeden fanda spokojený:-)

  31. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    dArtagnan     před 12 lety 10.11.2012 01:39 |  
    0 0

    Spousta lidí tu psala, že vidí v naší hře posun k lepšímu za Rady oproti Petroušovi, Poustkovi a tatarákovi. Ten rozdíl se ale evidentně nejmenuje Rada, ale Latka.

  32. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    klimi     před 12 lety 10.11.2012 02:57 |  
    0 0

    Quelhare, stejně jako ty jsme byl asi na všech domácích zápase juniorky. Viděl jsi tam alespoň jednou Radu?
    Já tedy ne, což nechápu...

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 10.11.2012 10:33 |  
      0 0

      Taky jsem ho tam nikdy nevidel :o/ Byva tam casto Drzmisek...

  33. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    Borris     před 12 lety 10.11.2012 03:23 |  
    0 0

    Zase jsem si dal tradičně několikahodinový odstup než jsem vychladl a teď už s klidnou hlavou můžu napsat několik slov k zápasu. Neexistuje abychom prohrávali s takovými týmy jako jsou Budějovice. Při vší úctě. To prostě nejde!!! Nevadí mi prohra po odmakaném výkonu, tak jako minule s Plzní. Ale to co jsme předvedli dnes v první půli, to bylo plivnutí na slávistický dres. Prostě hnus který hráči nemají právo předvést. Všichni bez vyjímky! Jedině snad jestli někdo nehrál s nějakým zraněním nebo sebezapřením o kterém nikdo nevěděl, to jediné by omlouvalo. Druhá půle už byla podstatně lepší, ale pozdě bycha honiti. Je docela hodně alarmující, jak moc jsme bezradný když nehraje Laty. To přece snad není možný, aby jsme byli takhle závislý na jednom hráči. Doufám že to vedení vidí a v zimě se rapidně posílí! Musím také poprvé od jeho nástupu k nám pokárat Radu. Nemůžu si pomoct ale dnešní prohra jde hodně na jeho vrub. Snad všichni jsme tu před zápasem volali po tom, aby místa po vykartovaných zaplnili Dobrotka a Dostál. Stopera Cicmana postavil na kraj obrany kam absolutně nepatří. A Petrákovým stažením z DZ na stopera uplně odrovnal dva posty. V důsledku toho odrovnal skvělého DZ a udělal z něho tragickýho stopera. Tyhle tahy byli smrtelné a dali nám šach ještě před výkopem. No a že se z šachu stal šach mat, o to už se svým výkonem postaraly hráči na place. Proč to Rada postavil tak jak postavil, nám asi neřekne, ale zápas jasně ukázal která varinta byla ta správná. Troufám si tvrdit že hrát Dobrotka s Dostálem, tak jsme dnes neprohráli!

    K jednotlivcům to vezmu trochu stručněji: Čontofalský- zá góly asi nemohl a nic navíc nechytil. Jak by taky mohl když na něj za celý zápas kromě těch gólů nic nešlo..... Cicman- jeho výkon všichni viděli a jeho předčasné střídání to asi celé dokumentovalo. Dál to netřeba pitvat. Dostál- mile mě překvapil a potvrdil ty zkazky které o něm šly, že v juniorce šel hodně nahoru. Jasně Radovi ukázal že náhrada za Nitráka měl být. Jen tak dál. Petrák- naprostá katastrofa. Všechno to dokumentoval ten zbytečný a školácký faul co udělal před prvním gólem. Holt prostě hrál na nezvyklém postu a nutné konstatovat, že uplně strašidelně. Hubáček- zápas se Slováckem to naznačil a s Budějkama potvrdil. Jak nemá vedle sebe Latyho nebo nějakého kvalitního stopera, je sotva poloviční. Dá se říct, že Laty z něj dělá mnohem lepšího hráče než ve skutečnosti. Čonka- první půle hrůza, druhá o moc lepší. Výkonem ve druhé půli si řekl o základ. Jarolím, Mičola, Juhar- špatný. Čolek se sice snažil ale nedařilo se mu. Juhar taktéž špatný a Lukáš to samí. Kisel- u něj se pozastavím. Přijde mi že šel výkonnostně dost dolů. Jasný je po nemoci, to určitě zohledňuju. Ale už před tou nemocí byl nevýrazný. Po gólech z kraje sezony mu zvlhnul prach a momentálně se hledá. Od lídra a hráče jeho typu čekám o dost víc. Ale sám Karol si to určitě uvědomuje a půjde zase nahoru. Narozdíl od jiných to dnes aspoň odbojoval. Zmrhal- ten kluk se uplně ztrácí před očima. Po skvělém začátku se uplně vytratil. Vliv na to má asi jeho mládí ale na každý pád je na čase dát místo něho šanci někomu jinému. Třeba Korešovi který dnes po příchodu na plac naši hru dost oživil a nahrál na náš jediný gól. Škoda- sice dal gól ale jinak hrůza. Z kraje sezony byl aspoň platný v poli i když mu to tam nepadalo. Dokázal podržet balon, vybojovat ho, zapojit se do kombinace. Ale i to teď zmizelo a na hřišti se nevídaně trápí. Třeba by mu pomohlo kdyby jsme hráli na dva forvardy, nevím. Strašně mě naštval těma dvěma simulacema ve vápně na konci zápasu. Kdyby to udělal třeba v situaci, když by věděl že je v tísni a nic víc vytěžit nejde, tak budiž. Jenomže on byl pokaždé v gólové šanci a mohl skórovat! To je prostě snad i na pokutu. Ale každopádně dnešek už poněkolikáté jasně ukázal, že to chce v zimě aspoň dva opravdu hotové gólové zabijáky. Nechápu jak vedení mohlo mít tu drzost a nikoho do útoku v létě nepřivést!

    Suma sumárum: v Hradci navázat na druhou půli. První půle už se doufám nebude NIKDY říkám NIKDY opakovat. Jinak ať si hrajou na foukací harmoniku a ne fotbal. Pro Hradec se vykartovali pro změnu Mičola ( jak se mu povedlo za tak krátkou dobu co u nás je chytnout čtyři žluté, tomu nerozumím ) a svojí nešikovností Petrák. Tam už doufám Rada bude mít šťastnější ruku. Ale co už. Poučit se z chyb a koncentrovat se na další zápas a VYHRÁT. Případná Plichta v Hradci je, po dnešní blamáži, jako prohra. A s Baníkem pak doma taky bez debat vyhrát. Jinak se tehle úlet napravit nedá.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      bongor     před 12 lety 10.11.2012 07:43 |  
      0 0

      Je to smutný,že se tady musíme bavit o neúctě k našemu dresu.
      Ale nic jiného to není,Borris to vystihnul úplně přesně.To říkám i přesto,že jsem zápas osobně neviděl,ale věřím klukům co tu bídu z prvního poločasu viděli.
      K tomu tedy podotknu,že pokud někomu z mančaftu hrdost na slavné barvy,které obléká nic neříká,tak ať se sebere a jde hrát někam jinam.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Slawek     před 12 lety 10.11.2012 09:21 |  
      0 0

      Celkem vystihující, rádoby hodně objektivní hodnocení, ale neubráníš se spíše některým přáním. Karolko půjde zase nahoru, ale nejdříve na jaře. Že už se výkony z první půle nebudou opakovat, tak to si přejeme už po několikáté, avšak marně. Zmrhal se ztráci... ano, hraje-li Jarolím, nemusí tam skoro ani být. Vždyť poprvé na sebe upozorníl právě, když vystřídal bídně a alibisticky hrajícího Lukáše J. A je to škoda. Ten kluk potřebuje hrát a hrát.Vzhledem k tomu, jak se nám daří hrát proti outsiderům, zejména na jejich hříštích, rád bych se pletl, ale opět začínáme hrát o záchranu. Ne nepřeháním. Včera to byl z pohledu slávisty opět velký trapas. Stejný jako na Slovácku. Někomu stačilo posledních 20 minut a je zase optimistou, já ne.

  34. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    Tugarin     před 12 lety 10.11.2012 07:38 |  
    0 0

    Já si nemohu pomoci, ale myslím, že s trenérem jako je Rada nemůžeme čekat nic jiného než boj o střed tabulky s mazáky. Mě už to unavuje, většina zápasů bez strídání nebo střídání na minutu, pořád stejné rozestavení. Okruh vyvolených, kteří budou prostě jen měnit posty a nikdo navíc nebude zařazen. Rada byl vždy tzv. konzervativní trnér, který se k mužstvu složeným z mladíků nehodil.
    Takže budeme muset počkat, jestli se nakoupí kvalitní, silní hráči a nikdo se nezraní.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Kornovo     před 12 lety 10.11.2012 09:33 |  
      0 0

      jako stahnuti nevyrazneho kisela az minutu pred koncem jsem nepochopil.a za stavu 0:2,prvni stridani smerem dopredu az v 76. taky hlava nebere

  35. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    podol (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 07:44 |  
    0 0

    Popisovat pocity po tomto zápase,bylo by opakování po přechozích.
    Je nad mé chápání výkon v 1.poločase.Neomlouvá ho ani nepřítomnost 2 našich klíčových hráčů.Slávia musí být mužstvo,
    které když hraje se soupeři z dolní poloviny tabulky bude lepší
    i s oslabenou sestavou.Prostě takové rozdíly ve výkonu neberu.
    Téměř se nabízí otázka,zda nejsou pro takový výkon ještě nějaké
    jiné,nám neznámé důvody.Vzpomenu na naše očekávání před utkáním s Plzní,kdy bylo čelo tabulky na dohled.A radost,že
    letos bezpečný střed tabulky máme jistý.Nyní máme před sebou
    ještě dvě utkání se soupeři aspirujícími na sestup.Nechci to přivolávat,ale pokud přijde další ztráta,budeme opět tam,kde vloni.Podol

  36. VOCELI / SPINO

    Edwardtheiron     před 12 lety 10.11.2012 07:56 |  
    0 0

    Tak tobě není po chuti,když tě někdo urazí?Tobě,který naprosto bez skrupulí označíš hráče Slavie za pánské přirození?Tobě ,který soustavně urážíš sportovního ředitele?Kdo si myslíš,že jsi!!!???
    Máš pravdu,že u mne je to vůči tobě už dávno osobní antipatie a ta se momentálně vystupňovala až na hranu nenávisti,protože tuhle pakáž,jako jsi ty nebo tzv.Lála,bytostně nesnáším!V životě jsem od tebe nečetl jediný smysluplný příspěvek,nepočítám-li mezi ně tvé požadavky,aby ti klub odhalil hráčské smlouvy a snad ti i skládal účty,na což pochopitelně nemáš právo.Pokud jsi z reakcí ostatních,nejen zde,ale i na dalších fórech,nepochopil,že se tu více,tu méně shodují s mými názory na tebe a že tvůj způsob prezentování názorů většině lidí vadí,pak s tebou asi nebude něco v pořádku.Já za sebe prohlašuji,že dokud budou tvé invektivy a urážky vůči slávistům pokračovat,ani já svůj způsob komunikace směrem k tobě nezměním.Je ti to jasné,šmejde?

    • Re: VOCELI / SPINO

      spino     před 12 lety 10.11.2012 08:39 |  
      0 0

      Tys asi pořád nepochopil rozdíl mezi urážkami hráčů - herního projevu a urážkami fanoušků z osobního hlediska. Víc k tomu nemám co dodat.

      • Re: VOCELI / SPINO

        Edwardtheiron     před 12 lety 10.11.2012 08:44 |  
        0 0

        To jsem tedy opravdu nepochopil.Jestli ti to v hlavě funguje tak,že existuje "Správná urážka" /ta od tebe/ a "Nesprávná urážka" /ta vůči tobě/,pak je to s tebou ještě horší,než jsem si myslel.

        • Re: VOCELI / SPINO

          no-nick     před 12 lety 10.11.2012 09:12 |  
          0 0

          Hele já si nemyslím, že je Spino smejd. On to jakoby snad i myslí dobře, ale problém je, že je úplně blbej. Tuhle debatu evidentně nechápe vůbec, vždyť přece uráží Drzmiska z profesních důvodů, tím pádem "to je v pořádku" (smajlik kroutici hlavou). Nevím, jestli je to úplně na vypolstrovanou místnost, nebo jen na nějaký prasecky na uklidnění. Každopádně nechápu, jak může mít někdo při takové úrovni debility či možná demence (webmasteri snad omluvi odborné výrazy) může mít takové sebevědomí. Kde ho sakra ty lidi berou?

  37. hodnocení

    rudahvjezda     před 12 lety 10.11.2012 08:11 |  
    0 0

    čonto 5 - cicman 2 (dostál 6), hubáček 6, petrák 5, čonka 6 - mičola 4 (koreš 6), jarolím 3, zmrhal 5, kisel 6, juhar 6 - škoda 6

    čonto první chytat mohl, jeho chyba to není, ale mohl :-) cicman byl otřesnej, jinak obrana neslaná nemastná - ale hub se mi celkem i líbil :-), záloha mizerná, jarolím nejhorší, líbil se mi juhar. škoda v druhé půli skoro bych řekl výbornej - sklepl a podržel spoustu balónů, dal gól, s příchodem koreše začal dostávat konečně balóny se kterými mohl něco dělat... možná kdyby je dostával pokaždý tak mu přijdeme i trochu na chuť...

    • Re: hodnocení

      Slawek     před 12 lety 10.11.2012 09:06 |  
      0 0

      Souhlas, na Jarolíma jsi až moc přísný, naopak Kisel, to je dnes max.za 4.

    • Re: hodnocení

      Kornovo     před 12 lety 10.11.2012 09:38 |  
      0 0

      ses zblaznil s tema 6?6 pro kisela,čonku atd. tak možná na stupnici do 20

  38. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    marek018     před 12 lety 10.11.2012 08:13 |  
    0 0

    Rada to dnes prokaucoval. Nejhorsi mozne slozeni obrany-Cicman uplne sileny,ty jeho centry za to bych se stydel i ja. Dostal vyrazne lepsi,i mel dve velke sance. A Petrak na stoperu hrat nemuze-nejisty,kupil chyby,fauloval, proste na stoperu ne. Zaroven se ukazalo,jak je vykon Hubacka svazan s kolegou na stoperu,kdyz tam byl Celda,Laty,je v pohode,jakmile to ma ale stat na nem,obrana hori. Od pristi sezony to uz v zadnem pripade neni mozny,max na lavicku. Solidne zahral Conka,hlevne v 2. puli byl fotbalovy.

    Zaloze chybi playmaker. Sice je tam LJ, Kisel a Zmrhal,ale chybi tomu myslenka,prekvapiva prihravka. Dnes moc nezahraly kraje, Juhar mel par pruniku,ale efekt nula, a Micola sice jezdi, ale desne toho zazdi,zase mel obri sanci a nic. Zacinam z nej byt malicko zklamany,vekal jsem vic kvality,fotbalovosti.
    Skoda odehral lepsi utkani,ale mel dat vic golu,sanci bylo dost a nakrklo me,jak 2x v sanci simuloval penaltu misto strely. Zadna penalta vcera nebyla. Ani na Kisela,jeho hysterak nechapu.

    Dnes nas porazil nedostatek citu trenera,kvality v obrane a tragicka koncovka. A v prvni puli i nedostatek vule vyhrat.

    Celkove muzeme letos na pohary zapomenout. A to do doby,nez prijdou 2 lepsi stoperi,tvorivy zaloznik a 2 solidni utocnici. Snad to vedeni vidi.

    Zaroven vyvstava otazka,jestli ma cenu hrat 4-5-1? Neni cas prejit na klasicke 4-4-2 s tim,ze by vedle Skody byl Micola,Kores nebo zdravy Vosahlik?

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Slawek     před 12 lety 10.11.2012 09:03 |  
      0 0

      Vedení to asi vidí, ale otázkou je, zda to taky tak cítí. V tomto počtu určitě ne a to bude ona kardinální chyba, protože tak to opravdu je !

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        japhy     před 12 lety 10.11.2012 14:30 |  
        0 0

        Já bych třeba na Huba nenadával. Ú gólů vůbec nebyl a o moc víc toho ČB neměly. Zase po něm nemůžete chtít zázraky. Co měl, to si odehrál.
        U Škody se mi zase líbilo, že se po dlouhé době dostal dost do hry i kombinace, ale to jeho polehávání v šancích..

  39. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    1rytir     před 12 lety 10.11.2012 10:07 |  
    0 0

    Tak jsem si přečetl slova trenéra, že z Budějovic odížděli zklamaní. A my jsme asi co? Navíc se pro nás faoušky to zklamání stává pravidlem. Představoval jsem si, že s výkony pod panem Radou půjdeme nahoru. Obávám se, že opak je pravdou. Možná půlka kádru na ligu nemá. Hrozné konstatování. Zvlášť týká-li se Slavie. Herní systém žádný. Šílené první poločasy. Na hlášky o náznacích jsem už alergický. Sozóna v pytli. Těšit se není z čeho. Zbývá víra, že se zachráníme a pak? Co bude pak?

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Jiri1     před 12 lety 10.11.2012 10:43 |  
      0 0

      Uz pred utkanim se objevily zpravy , ze Ostrava i Slavia prohraji, nektere prijate sazky alespon podle nekterych tiparu byly zajimave a odpovidali teto realite. Kdyz jsem minule chvalil Plzen a napsal o hroznem vykonu nasich, strhl se tady nevidany poprask, kdy nekteri mne vinili ze svinstva a pod., tento zapas dokazal realitu, dokazal , ze bez Latky se po novem roce zrejme ani neuprdnem, dokazal , ze Rada je jen prumernym trenerem , ktery ztraci schopnost okamzite posoudit situaci a vybrat vhodneho hrace. Ani pres vyrazne posileni neprichazi zasadni zlepseni a pres zimu zrejme nic velkeho na prestupovem poli necekejte.Kusy samozrejme nese tezko tyto neuspechy , ale nepomahaji ani nektera interni opatreni smerem k hracum, ktere vedeni v minulych tydnech provedlo. Angazovani hraci Slavie si pripadaji jako v bavlnce , pri jakekoliv kritice se zde i na ofice webu okamzite zjevi alstars ty, nasich studentu zurnalistiky , prav , filozofie, kteri okamzite umlci kazdy nazor , co se nedokaze o vikendu zvladnou hrave behem tydne tzv. nic nerikajicimi tabulkami a statistikami, misto toho , aby se treba Radas jasne vyjadril , proc nektere hrace nechce ani videt. Nemam ambice predvidat dalsi vyvoj v klubu , ale pokud nezaduje odnekud svezi vitr , budeme i nadale hrat o krasne osme misto a fotbalovi skauti, kteri maji Slavii zajem pomoci budou i nadale Eden mijet velkym obloukem. A Rada , ten se vyhyba jakym koliv dialogum na tema aktualni forma hracu, tym a pod., nedavno to dokonce schytal i redaktor jisteho internetoveho media , ktery si dovolil bez tiskace oslovit naseho velkeho maga.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        Kornovo     před 12 lety 10.11.2012 10:48 |  
        0 0

        Ani pres vyrazne posileni neprichazi zasadni zlepseni?tys upad juro?dobrotka,micola a vosahlik je vyrazne posileni?

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        Barra     před 12 lety 10.11.2012 11:08 |  
        0 0

        A nemyslíte, pane Jiří1, že se sám sebe trochu přeceňujete? Vy tedy jako jediný popisujte realitu a hned se na Vás strhne nevídaný poprask, obvinují Vás ze svinstva? Nemyslím, že jiní by byli slepí a jen Vy viděl vše jasně. Jde spíš o způsob, jak se nám snažíte Vaši vizi na dění v klubu podat.
        Nemějte mindrák z ´alstars´ jak je jmenujete, ze studentů, žurnalistiky, práv a filozofie, jsou to normální lidé. Možná se oni jen snaží stejně jako většina z nás trochu přemýšlet než páté přes deváté něco sepíšou, a hlavně nemají pocit že mají odpověď a řešení na vše.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          1rytir     před 12 lety 10.11.2012 11:31 |  
          0 0

          Mám docela ppotřebu se pana Jiřího zastat. Situaci líčí spíše pesimisticky, ale vychází to z reality. Na opíjení rohlíky jsou lidé jako já, tedy s trošku dřívějším datem narození, alergičtí. K posílení kádru oproti loňsku opravdu došlo. A dost výrazném. Proto příčiny, proč se nedaří a mnozí hrají pod svoje možnosti je třeba hledat jinde. Já do zákulisí nevidím, pak Jiří možná ano. Také jsem dalek toho, že by si někdo z našich "přilepšoval" sázením na vlastní výsledky. Jenže něco v tom být musí. A je to uvnitř klubu. Proč je na své pozici nadále pan Držmíšek? Kdo může za zpackaný nákup nevyléčeného Dobrotky? Jak běží komunikace mezi radou a Petroušem? Kdo šéfuje kabině? Proč jsou na place stále stejní fotbalisté, kterým to už dlouho očividně nejde? Proč už několik zápasů po sobě hrajeme neuvěřitelně ustrašeně? Proč nestřílíme na branku? A konečně - Proč se vedení k současnému stavu mužstva veřejně nevyjadřuje?

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            Alanor (admin)     před 12 lety 10.11.2012 11:32 |  
            0 0

            Dobrotka přišel zdravý, zranil se v posledním přípravném zápase za Slavii. Možná jste měl na mysli Frejlacha.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            quelhar (admin)     před 12 lety 10.11.2012 11:39 |  
            0 0

            Ja teda realne vyznamne posileni opravdu nevidim. Prisel Dobrotka, ale trener ho ignoruje. Prisel Vosahlik a po par zapasech se zranil. Oba prakticky jako by tu ani nebyli. A tak jedine posily jsou Juhar a Micola, pricemz oba dva prakticky rok pred svym prichodem do Slavie temer nehrali.

            Ano, jak a jestli vubec funguje komunikace mezi Petrousem a Radou, pripadne celkove mezi trenery v klubu, to by me zajimalo.

            Vubec bych rad vedel vysvetleni toho, ze prakticky veskere mladeznicke tymy strileji hromadu branek a to vcetne juniorky (ktera mmch. taky nema poradneho utocnika), zatimco pro acko je strileni branek neprekonatelny problem.

            • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

              piero (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 12:08 |  
              0 0

              teď jsi mně quelhare promluvil z duše.Stále se propírá, kdo z hráčů jaký podal výkon, což je v pořádku, ale pokud se člověk podívá nezaujatě na naší hru, bezděky mu přijde na mysl, že hráči spolu hrají poprve. Co dělají na trénincích, na fyzičce je dobré pracovat mimo sezónu, ale nyní je třeba pilovat do nekonečna různé modelové herní varianty. Stejně tak, jak je možné, že kluci vypustí začátek zápasu, či celý první poločas. Zde je opět chyba v kouči( schválně nepíšu v trenérovi) podle mně musí hráč zastupovat do zápasu patřičně nabuzen a je jedno proti jakému soupeři, musí stačit, že má na sobě dres s hvězdou na hrudi. Podle mého názoru nepotřebujeme nové hráče z venku, ale dobrého kouče, který nejen, že vybere a dá příležitost juniorům nebo dorostencům a zblbne je tak, že na hřišti nechají duši. Zde mně maně napadá Tomáš Pospíchal, který dokázal z průměrných hráčů vytřískat maximum a bohužel se zdá, že dnes u týmu nikdo takový není.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            1rytir     před 12 lety 10.11.2012 11:49 |  
            0 0

            Pokud si vzpomínám byl Dobrotka před nástupem k nám dlouhodobě mimo hru a nikdo tak nevěděl, jak na tom zdravotně je. Dost možná, že právě to bylo za jeho brzským zraněnímj u nás. Doplnil bych ještě, že mluvíme-li o posílení kádru, zapomíná se na Kisela. V prvních kolech famózní, pak najednou hluboký propad formy.

            • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

              quelhar (admin)     před 12 lety 10.11.2012 11:54 |  
              0 0

              Pravda, na Kisela jsem osobne uplne zapomnel. No, neni to malo, pet novych hracu behem leta. Dva z nich jsou sice mimo, ale zbyli tri hraji vice mene pravidelne, ovsem jejich forma je v soucasnosti maximalne prumerna, u Kisela spis vylozene zalostna.

  40. špínovocel

    Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 10:56 |  
    0 0

    Tak koukám, že už ani tady tě nemají rádi... tak se vrať k nám, na všeobecnou diskuzi, tam ti aspoň subhumík občas zatleská. Hele a jakou že to máš přesně diagnózu? (Asi nějaká forma autismu...) Protože je jasné, že nemáš všech pět pohromadě. Dal bych ruku do ohně za to, že máš papíry na hlavu. Ale abych tě jenom nekritizoval, musím pochválit tvou češtinu. Je jasné, že chodíš na nějaké doučování, protože ty časy, kdy jsi v 5 řádcích udělal až 10 hrubých pravopisných chyb, jsou zřejmě minulostí. Tak jen tak dál!

    A co se týká zápasu v Budějovicích, sice jsem neviděl, ale po přečtení komentářů soudím, že hráči už mají v hlavách Vánoce a na fotbal tak nějak zvysoka...

    • Re: špínovocel

      subHuman     před 12 lety 10.11.2012 11:58 |  
      0 0

      Mindráček? :-)

  41. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    Barra     před 12 lety 10.11.2012 11:29 |  
    0 0

    Panuje nepochopení pro rozhodnutí Rady postavit Ondru Petráka místo Latky a Cicmana na kraj místo Nitriho.

    Asi budu v tom sám, ale rozhodnul bych stejně. Ondra místo Latky byla podle mě logická volba, Petrák hrál do teď na velmi slušné úrovni. Není to sice stoper, ale lepší náhradu sám nevidím. Těšil jsem se na začátku sezóny na Dobrotku, ale bohužel to nevyšlo. Na Slovácku jsme s Cicmanem místo Latky vyhořeli v obraně, za tu sezónu půl co je u nás na té pozici téměř nehrál.

    Naopak se většina z nás shodla na tom, že proti Plzni Cicman počínal jako náhrada za zraněného Nitriho dobře, své obrané povinnosti slušně splnil. Nebyl přímo podpora útoku, ale proti nebezpečnému mužstvu jako Plzeň se to asi také moc nedalo očekávat, měl plné ruce v obraně. Také dostal od Alanora stejnou známku jako Latka, Petrák a Nitri.

    Včera to nevyšlo, ale proto se nebudu obouvat do Rady. Naopak ho chválím za to, že neváhal Cicmana ještě v první půli stáhnout a poslat na hřiště Dostála. Ano, toho Dostála, kterého tolik účastníku tohoto webu ještě nedávno tak zatracovala a někam posílala.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 12:09 |  
      0 0

      Nejsi sam.. ono tech moznosti moc nebylo a kazda se jevila jako riziko.. Cicman odehral zbytek zapasu s Plzni solidne.. Dostal mival v lize velky problemy.. netroufal bych si radit, koho postavit.. ted taky vim, ze mel hrat Dostal, Rada to pochopil vcelku brzy a chybu uznal.. Na stoperu to bylo taky o hubu.. Cicman tam vyhorel se slovackem, Petrak v minuly sezone v Jablonci, Dobrotka... nezlobte se na me, nic neodehral, kdo z nas vi, jak na tom je.. nebo nekdo z becka, Cepelak.. ja bych si radit netroufal. Chapu, ze jsou lidi nastvany, pac tohle nevyslo a slozeni obrany asi byla hlavni pricina porazky.. ale lehky rozhodovani to nebylo..

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        Alanor (admin)     před 12 lety 10.11.2012 12:33 |  
        0 0

        Jen upozorním, že tu neděláme generály po bitvě. S quelharem jsme se před zápasem shodli, že je sestavy obrany příšerná a já šel s kůží na trh, když jsem to kritizoval před zápasem v článku i v komentáři.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 10.11.2012 12:36 |  
          0 0

          Doplnim, ze se ke mne ve ctvrtek vecer dostalo info o tom, ze bude hrat tato obrana. Shodl jsem se s Alanorem, ze to je blbost, navic jak je videt na oficialkach, tak to info mel i subHuman a taky s tim hrube nesouhlasil. Trochu jsem doufal, ze to nakonec prece jen bude jinak, ale bohuzel...

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            JS (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 12:46 |  
            0 0

            Zaráží mne Radova nechuť zařadit do kádru Dobrotku, donedávna nechodil ani na lavičku. Přitom už musí být dávno fit. Vzniká tak prostor, jestli s ním není v nepořádku něco v rovině vztahové (hráč - trenér, kabina, atd.). Pokud to byl lídr Slovanu Bratislava, snad by se měl chytit ve Slavii.

            Čepeláka jsem viděl naposledy v létě, ale připadal mi naprosto jistý. Nevím, jestli teď odvádí horší výkony, ale já bych mu šanci dal. Cicman mne nepřesvědčil od chvíle, kdy přišel. Bylo jasné, že je to jen další Reiter, Costa, Vuković (nebo jak se jmenoval) a tyhle ostatní přešlapy, které jen opticky rozšíří kádr.

            • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

              JS (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 13:01 |  
              0 0

              *prostor pro spekulace :)

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            Barra     před 12 lety 10.11.2012 12:57 |  
            0 0

            Víte že si vašich názorům vážím a vůbec vás teď nekritizují za váš komentář na Radu ohledně sestavení obrany.
            Uznávám že, co se týká juniorky, jsem jen odkázán na komentáře na tomto webu, nemám možnost je osobně vidět hrát.
            Vzhledem k slušnému výkonu Cicmana proti silnější Plzni bych ho osobně také postavil na kraj - určitě ne místo Latky, a jako náhradu pro Martina mi také připadala nejvíc logické postavit Ondru.
            Je to sice ponížením pro hráče když je již po půl hodině hry stáhnutý, ale oceňují toto rozhodnutí Rady.

            • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

              quelhar (admin)     před 12 lety 10.11.2012 13:17 |  
              0 0

              Jo, je fajn, ze Rada svou chybu uznal a Cicmana stahl. Ale bohuzel to bylo uz v dobe, kdyz byl zapas prakticky ztraceny. Vzhledem k nasi venkovni produktivite se tezko dalo cekat, ze dame tri goly (i kdyz sance na to nakonec byly), a pripadna remiza stejne nic moc neresila.
              Dokonce i uznavam, ze jakousi logiku to takhle postavit melo. Nicmene to nevyslo a protoze se nabizely jine moznosti, tak to proste povazuju za Radovu hrubou chybu a neni divu, ze je ted trener pod palbou kritiky.

              • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

                subHuman     před 12 lety 10.11.2012 13:37 |  
                0 0

                O sestavě měl zřejmě Rada jasno od začátku týdne, jelikož tato sestava obrany takto nastupovala celý týden na trénincích, sami hráči tedy tušili, jak to postaví... Smutné je zejména přehlížení Dostála, který na sobě opravdu maká a na jeho výkonech je to vidět. Radu jsem na podzim na zápasech juniorky viděl jednou, nicméně Držmíšek je na téměř na každém zápase a předpokládám, že mezi Radou a Petroušem je pravidelná komunikace ohledně výkonosti hráčů Áčka druhého sledu, kteří v juniorce nastupují.

                Postavit ale nemotorného a pomalého (navíc nerozehraného) hráče na post pravého obránce je fatální chyba, což se také ukázalo.

                Mimochodem, je smutné, že bodově jsme na tom skoro stejně jako před rokem a herně to také o moc lepší není, zejména tedy ve venkovních zápasech. My co chodíme na zápasy (a někteří jezdíme i na všechny venkovní) jsme opravdu masochisti.

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        Borris     před 12 lety 10.11.2012 13:17 |  
        0 0

        no já nevim. Snad uplně každý tady na SN před zápasem psal, že nejlepší varianty místo Nitráka a Latyho by byly Dostál a Dobrotka. A zápas to jen potvrdil. Proč tam nedal hráče kteří tento post normálně hrají a radši tam postavil hráče kteří na ty posty vůbec nepatří? To je prostě mimo mé chápání. Po minulém zápase juniorky se psalo, že po domluvě s Radou odehrál Dobrotka jen poločas. A já měl za to že s ním počítá do Budějek do základu. Takže potom teda nechápu proč jsme ho podepisovali když nedostane šanci? Vždyť jeho kvality jsou nezpochybnitelné a ve slovenské lize patřil k top stoperům, dokonce bych se nebál říct že to byl nejlepší stoper slovenské ligy. Teď se konečně vykurýroval, získával herní praxi v juniorce, tak proč nedostal šanci? Tím že tam dal Petráka uplně vygumoval střed. Ten jako kdyby jsme včera vůbec žádný neměli.

        Dostál to samí. Za juniorku se mu daří ( což by Rada věděl kdyby pravidelně chodil na juniorku ), tak proč nedostal šanci? Podotýkám že je to poprvé co Radu za něco kritizuju. Podle mě je jinak jeho přínos pro Slávku určitě nezpochybnitelný. Ale včera se mu to prostě nepovedlo a prohra jde hodně na jeho vrub.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      bongor     před 12 lety 10.11.2012 15:05 |  
      0 0

      Dostál hrál z počátku mizerně,nadávali jsme na něj právněně,ale jak je vidět moc brzy.Každý hráč potřebuje nějakou dobu,než se chytně,Takových,kteří přijdou,vidí a zvítězí zase tolik není.Je to třeba Laty,ale to je jiná liga.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      marek018     před 12 lety 10.11.2012 19:47 |  
      0 0

      Musim oponovat. Petrak uz stopera parkrat hral a nikdy to nebyla zadna slava, pusobil dost nejiste. To se opakovali i vcera a potvrdilo se, ze stopera hrat proste nemuze.
      Dostal hral loni zalostne, ale za juniorku hral solidne, sanci zaslouzil spis nez Cicman,ktery nikdy nezahral nejak extra.
      Pozde bycha honit, ale troufnu si tvrdit,ze s Dostalem a Dobrotkou to alespon zplichtime.

      Nejhorsi je, ze Raea si asi nedomyslel,ze to podelal a to je chyba nejvetsi. Timto zapasem me trener i hraci zklamali..

  42. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 12:46 |  
    0 0

    Tak se přesně naplnují má slova o Slavii a lahváč lize stačí dva prohrané nebo vyhrané zápasy a vše je jinak po derby a jabkách jsme se viděli v bitvě div ne o titul a po dalších dvou zase budem rádi za klidnej střed bez ambicí, samozřějmě je to také o stěstí.Toto se může opakovat ještě párkrát.Jedna věc je jistá že ten tým je absolutně průměrný se spoustou hráčů kteří nemají ve Slavii co dělat.Nebýt doma nádprůměrných fans a Latyho kteří je nutí alespon bojovat a nevysrat se na to, tak tolik bodů ani nemáme.Prostě nás čeká dlouhá a trnitá cesta zpět na špici,proto sem nasranej akorat tak půl dne po takovym blbym zápase a radši koukám dopředu pač body nám minulost nepřinese.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      JS (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 12:59 |  
      0 0

      Tenhle názor na současnou Slavii mám od začátku sezony a jakýkoliv lepší výsledek, než šesté sedmé místo by mne na konci překvapil. Na pohyb na předních místech tabulky nemáme kádr, ať si Kusý maluje, co chce.
      Jediní hráči, o kterých jsem přesvědčen, že dlouhodobě snesou srovnání s "vysokými" standardy GL jsou Latka, Juhar, Petrák, Kisel. Jak je vidět, je smutné, že mezi nimi není ani jeden útočník.
      Potenciál se vyšplhat k ligovému nadprůměru snad mají Nitrianský, Čonka, Mičola a Zmrhal. Koreš své léta růstu propásl si myslím a když v něm "něco" je, tak ten talent se měl rozvíjet do dvaadvaceti a ne ve čtyřiadvaceti. Zbytek kádru tvoří spíše průměrní a více podprůměrní hráči (z mnoha důvodů jako je věk, výkonnost nebo nulový potenciál).
      Každopádně aby si udržela Slavia hodnotu svého nejen marketingového, ale hlavně sportovního "brandu", jak pan Kusý rád říká, měla by dát jasně najevo, že podprůměrní hráči v klubu nemají co dělat. Kdejakej nekopa si za chvíli bude myslet, že se může ve Slavii chytit. Proto bych rozvázal smlouvy se všemi Milutinovićemi, Cicmany a podobnou, odpusťte mi, svoločí. Tito hráči by nebyli přínosem ani pro Příbram, tak co dělají ve Slavii?!

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 14:15 |  
        0 0

        Ma to bohužel ještě jesen aspekt a ten je ekonomický na lepší hráče prostě nejsou peníze.Každej velmi dobrej hráč radši půjde do Plzně nebo ven viz.Pilař srdcem slávista.....

      • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

        Tugarin     před 12 lety 10.11.2012 14:26 |  
        0 0

        No, mě přijde jako trochu pláč starého aristokrata, který je na mizině. Používat výrazy jako "hráči pro Slavii" a "ambice." Současný stav je takový, že máme mužstvo i trenéra pro střed tabulky, což by mi až tak nevadilo, pokud bych alespoň viděl progres z hlediska nadějné mládežnické koncepce, prostě moci si říkat, že až se mladí vyhrají, tak... Jenže tady je problém jiný, nějaká sportovní koncepce je stylem od Poustky s Petroušem, k Radovi se Strakou...Příchody hráčů jsou podobné Vošahlík bez opce, hráči pozranění, prostě stylem zkusíme jestli se někdo nechytí. Juniorka hraje dobře, ale šance na prosazení v A-mužstvu je minimální. Zažoil jsem éru před Korbelem, kdy jsem jásali nad příchodem Jirky Povišera, no a jdsem zpátky...

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          Betynka58     před 12 lety 10.11.2012 15:31 |  
          0 0

          Ale Jirka Povišer nebyl špatný fotbalista, pokud si vzpomínám. Toho jsem měl rád.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 10.11.2012 16:41 |  
          0 0

          Sice nevidim nikde výraz ,,hráči pro Slavii,,jinak progres z hlediska mládežnické koncepce je blud nic neříkající.O koncepci ve výchově mladeže slychávám od dob co fandím Slavii a je to pořád stejné občas se povede vychovat dobrý fotbalista,ale že by to fungovalo nějak zázračně to se říct nedá.Největší progres bych viděl v balíku peněz a stabilní ekonomice klubu v což se dá zatím bohužel jen doufat.Uvidíme jak si povede Kusý v Pardubicích kdysi byla situlace stejná.

        • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 10.11.2012 18:11 |  
          0 0

          S hodnocenim toho, jaka je pro mladiky z juniorky sance se prosadit do acka, bych pockal. Zima hodne napovi. Nedavno za juniorku kopali hraci jako Petrak nebo Zmrhal a tezko cekat nejakou invazi hracu juniorky do acka. Ale urcite budu cekat, pro ktere hrace z juniorky se najde misto pro pripravu s ackem ted v zime. Cekal bych to minimalne u Simecka a Cepelaka. A jsem hodne zvedavy, zda se aspon do juniorky posune z U19 Liska. 13 golu za (jeste necely) podzim v soutezi U19 je podle me dost padny argument a to bez ohledu na to, jak prospesny je pro tym v mezihre.

          • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

            subHuman     před 12 lety 10.11.2012 18:18 |  
            0 0

            Přesně tak, také bych to čekal u Šimečka a Čepeláka, do přípravy s A nastoupí určitě i Dostál, Hurka, u Veselého už bych si tak jistý nebyl.
            Jinak dle mého podával lepší výkony než Dobrotka i stoper Kolařík...

            • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

              quelhar (admin)     před 12 lety 10.11.2012 18:50 |  
              0 0

              Tak ciste papirove Vesely snad patri stale do kadru acka, takze by v priprave asi chybet taky nemel. V juniorce hraje casto utocnika, coz asi neni uplne jeho post. V mezihre to neni spatne, jen v zakonceni nema klid a sance vetsinou spaluje. Ale je pravda, ze jeho vykony nebyly v juniorce takove, ze by si u nej clovek rikal, ze to je adept na acko.

  43. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    zeleznik2     před 12 lety 10.11.2012 16:52 |  
    0 0

    Naprostý souhlas s většinou názorů, před sezónou jsem očekával veliké zlepšení, které se opravdu v prvních kolech projevilo, až na remízu na Bazalech a zbytečná porážka v Boleslavi, jsme hráli dobře, ale včerejšek mne definitivně vrátil na zem, po vypadnutí z poháru jsem si říkal, nevadí kluci po Spartě byli utahaní a budou se chtít soustředit na ligu, ale včerejší prohra dává jasný signál, že Poháry ne a že to vypadá opět tak na osmé místo, osobně jsem zvědavý co vedení s tím udělá, až budou rozebírat podzimní část a koho nového do kádru přivedou.

  44. Re: České Budějovice - Slavia 2:1

    CruSoe_028     před 12 lety 13.11.2012 01:11 |  
    0 0

    Tak tomuto já říkám obrana k ničemu! Petrák na stoperu je hovadina! Cicman na pravo ještě větší! Začínám ztrácet víru!

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:1

      Barra     před 12 lety 13.11.2012 12:06 |  
      0 0

      Tak tomuto já říkám trochu opožděná reakce.