Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 12. kolo

Na hřišti dosud prvního Jablonce uhrála Slavia cennou remízu 0:0, která se však nerodila lehce a k získání bodu sešívaným dopomohla i řádná porce štěstí. Zhodnoťme si tedy výkon týmu a hlavně jeho jednotlivců.

Na severu Čech Slavia již tento rok jednu bezgólovou remízu uhrála, konkrétně se tak stalo v utkání s Libercem. Výsledek stejný jako včera, ale předvedená hra byla diametrálně odlišná. Zatímco v Liberci byli červenobílí jasně lepší a předvedli výborný výkon, tak v Jablonci od začátku tahali za kratší konec a jedna nebezpečná situace před Čontofalským střídala druhou. I zásluhou štěstěny slávisté přečkali první poločas a ve druhém si vedli lépe, hlavně ale v defenzivní fázi, kdy Jablonec už do větší šance nepustili. V útoku to ale skřípalo a sešívaní si připsali jen málo zajímavých akcí. Shrňme si to, zápas se vydařil výsledkově, ale s podobnou hrou bude Slavia na poháry útočit jen velice těžko.

Teď už k výkonům jednotlivých hráčů, hodnocení probíhá klasicky od 1 (nejhorší) po 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 7 - Náš brankář nás v zápase jednoznačně podržel. Hlavně akrobatický zákrok proti Lafatově přízemní střele měl světové parametry a dal zavzpomínat na současného trenéra brankářů Martina Vaniaka. Kromě toho si Kamil připsal i několik jiných zákroků a mohl mít i vyšší hodnocení, kdyby ve druhou poločase (možná i kvůli větru) špatně nevyběhl na centr.

Milan Nitrianský - 5 - Začátek Nitrianskému vůbec nevyšel, chyboval a Kovařík si s ním dělal co chtěl. Po jeho zranění a vystřídáním za Zoubeleho ale Milan získal jistotu a neměl žádný problém. navíc i několikrát podpořil útok. Celkově ale průměr s odřenýma ušima.

Martin Latka - 7 - S Čontofalským nejlepší muž v sešívaném. Neomylně hlavičkoval a svedl spoustu důležitých soubojů s vítězným koncem v našem pokutovém území. Nebýt několika chyb v rozehrávce, dostal by ještě lepší známku.

David Hubáček - 5 - Solidní výkon a "Hubův" standard. Nebyl sice vidět tak jako Martin Latka, ale svou práci si odvedl. Několikrát dobře a důrazně atakoval k bráně zády otočeného protihráče.

Martin Juhar - 5 - Nevýrazný výkon a jen tak tak průměrné hodnocení. Navíc je to už poněkolikáté, takže většině fanoušků zřejmě nebude vadit Juharovo vykartování pro příští zápas s Plzní.

Štěpán Koreš - 4 - Nedostával se moc do hry, ostatně jako celá záloha. V první půli vyřešil dobře a fotbalově několik situací, druhý poločas byl už z jeho strany horší, zejména fatálně minul v dobré hlavičkové příležitosti.

Ondřej Petrák - 6 - Opět jeden z nejlepších v našem dresu. Několikrát výborně odebral soupeři míč, v zakončení už to bylo ale horší. Petrák měl dvě solidní příležitosti a obě řešil špatně. Jednou nedůrazně hlavičkoval, podruhé nepřesně střílel.

Jaromír Zmrhal - 3 - Nejhorší hráč na hřišti. Ze své neviditelnosti vystoupil jen několika zkaženými přihrávkami. Zmrhal je z formy a nabízí se otázka, zda ho držet v sestavě za každou cenu (Rada ho podržel už několikrát), nebo raději počkat až mu to půjde líp a zatím postavit někoho jiného.

Tomáš Mičola - 4 - Asi nejaktivnější slávista v útočné fázi. Bohužel většinu akcí nevyřešil dobře nebo neukázal dostatečnou kvalitu při práci s balonem. Přesto ukazuje potenciál a měl by být základním kamenem útočné části naší sestavy.

Luboš Tusjak - 4 - Horší čtyřka pro Tusjaka, která dávno ztratil elán, s nímž vlétl do ligy. S obránci si nedokáže poradit, centruje nepřesně. Po zásluze byl střídán.

Milan Škoda - 4 - "Sirotek" Milan Škoda to má těžké, o tom není sporu, přesto je třeba připomenout i další slova Jaromíra Bosáka: "Technika je základ." A tu Škoda rozhodně nepředvedl. Když už mu byl dobře dán míč, tak si ho špatně zpracoval nebo ukopl. Je ale pravda, že několikrát dobře sklepl míč a vyhranou hlavičkou připravil dobrou pozici pro Petráka.

Lukáš Jarolím - 5 - Zahrál lépe než Zmrhal, podržel míč a přesně přihrál, byť jeho přihrávky prostě "nemají oči" a převratnou myšlenku, která by vedla k něčemu neotřelému, co by bránící mužstvo překvapilo.

Matúš Čonka a Róbert Cicman nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

Komentáře (58)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 28.10.2012 18:23 |  
    0 0

    V zasade s hodnocenim souhlasim. Doufam jen,ze s Plzni to bude jeste lepsi. Snad Zmrhal najde ztracenou formu.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 28.10.2012 18:35 |  
    0 0

    Já bych tedy jenom vyměnil navzájem známky u Juhara a Mičoly.
    Čonka se mi po svém příchodu v minulé sezóně jevil hodně dobře, tak věřmě, že se proti Plzni chytí.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    smolda21     před 12 lety 28.10.2012 20:23 |  
    0 0

    Mičola by si zasloužil minimálně 5, byl určitě lepší než Juhar. Dost kazil, ale je to bojovník, nemáme moc hráčů, kteří běhají neúnavně od brány k bráně, operoval opět na velikém prostoru a věřím, že až mu tam něco spadne, zlepší se i jeho kvalita v koncovce. Nebál bych se zkusit příští kolo na Zmrhalovo místo postavit Šimečka.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    winter (přítel SN)     před 12 lety 28.10.2012 20:40 |  
    0 0

    Nesouhlasím asi akorát s hodnocením Koreše.. neviděl jsem záznam, hodnotím jen podle toho co jsem viděl na stadionu, ale přišel mi daleko lepší než Mičola a to jak ve zpracování, podržení míče tak přihrávkách.. jestli Mičola dostal známku 4, dal bych Korešovi 5

    jinak ještě k Mičolovi.. neustále slýchám jaký v něm je potenciál, ale zatím kromě gólové přihrávky Škodovi v zápase s příbramí nepředvedl vůbec nic.. rád bych v něm potenciál viděl, ale mě zatím ničím nepřesvědčil, jediný obsotjný výkon podal právě v zápase s příbramí jinak to je bída...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 28.10.2012 21:00 |  
      0 0

      Co člověk, to názor. Lidé tu na Koreše akorát nadávali, Mičolu naopak chválili. U Tebe je to zase naopak. Tím jen chci ukázat, že se všemi se prostě shodnout nemohu. :)

      Co se týče Mičoly, tak obstojně, jak ty píšeš, odehrál rozhodně více než jeden zápas, kupříkladu třeba derby. Navíc jako jeden z mála ukazuje chuť hrát a je třeba brát v potaz, že byl dlouhou dobu mimo fotbal a návrat do formy po zranění nějakou dobu trvám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        jarodo57     před 12 lety 29.10.2012 09:18 |  
        0 0

        Já už jsem zde včera psal, že u Koreše je většina hodnotících kritická hlavně kvůli jeho větším ztrátám míčů a špatnému bránění. Ale to je ovlivněno tím, že se Koreš snaží vše řešit fotbalově a ne zpětnou přihrávkou nebo nákopem dopředu.Defenzivní činnost má špatnou. Mičola je hodně běhavý hráč,ale bohužel málo efektivní.Má problémy se zpracováním je ukvapený a tím má problém s přesnou rozehrávkou.Minulý zápas hrál lépe .U Juhara jsem rád ,že se posadí na lavici, na které jsem ho už posílal po Slovácku.A teď se nabízí otázka zda s jeho hrou neuvadly i výkony Tusjaka.Tam nevidím žádnou spolupráci,jako by spolu nemluvili.Na začátku podzimu to bylo úplně o něčem jiném.Jestli se Juhar cítí uražený, že musí nastupovat na beku místo v záloze ,tak bych mu vzkázal ať je rád , že vůbec hraje .Já osobně bych ho už několik zápasů nestavěl.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 28.10.2012 21:04 |  
    0 0

    Nechtěl jsem psát v emocích hned po zápase a nechal jsem si čas na uklidnění. Je tu ale dlouhodobě věc, která se nijak nelepší a můj pohár trpělivosti už přetekl. Mluvím o výkonech Milana Škody, protože tohle nelze nechávat neustále bez povšimnutí. Tohoto hráče mohu s čistým svědomím zařadit mezi největší tragédy, které jsem v našem týmu viděl. Ano, byli tu podobní nazdárci, ovšem nikdy nebyli v pozici prvního útočníka. Velmi doufám, že pan Kusý dodrží svá slova a přivede v zimě hráče na tuhle pozici. Současná situace je totiž naprosto zoufalá. V minulé sezoně se tu šířila kritika na Pospěcha, ale to byl proti Škodovi luxusní hráč. Já dovedu pochopit, že to tam hráči nepadá, ale hrát se Škodou není o nic větší výhoda, než hrát rovnou v deseti lidech. On nevyhraje souboj, nevyhraje hlavu, nepodrží míč, nesklepne ho spoluhráči, on neudělá vůbec nic. Zpracovat balon, to je pro něho neřešitelný úkol, který náhodou zvládne jednou z 5 pokusů. A že alespoň celkem obstojně brání, z toho máme být šťastní a mlčet, jak se nám tu snaží někteří naznačit? Nedovedu pochopit, proč nedostane šanci Standa Vlček? Svoje nejlepší roky má za sebou, o to se nebudeme přít asi nikdo. Že se do tohoto stylu hry na jednoho útočníka typologicky přiliš nehodí, to je taky zřejmé. Přesto, proč mu nedat šanci, když Škoda opakovaně přesvědčuje o tom, jak velkým omylem bylo jeho angažování a nikoho jiného nemáme. Na co Rada Standu přesvědčoval k pokračování, když ho stejně nevyužívá?

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 28.10.2012 21:09 |  
      0 0

      Já myslím, že podobně to cítíme snad všichni a i Kusý naznačil, že hodlá někoho do útoku přivést. Bez toho to prostě nepůjde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        japhy     před 12 lety 28.10.2012 21:29 |  
        0 0

        Taky nejsem ze Škody nějak unešen, ale pokud nenaučíme naše středové hráče dobíhat až do vápna, každý útočník se u nás bude trápit. Zmrhal s Petrákem si hlídají hl. zadek, Tusjak se od lajny neodlepí, tak už toho mc nezbývá. Prostě kde není kvalita, musí nastoupit kvantita s chutí si zaběhat :) Našemu projevu odpovídá i skore, nejsou tu top hráči, kteří si vepředu vystačí v malém počtu a zbytek by mohl bránit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          lassiter     před 12 lety 28.10.2012 22:56 |  
          0 0

          Velký souhlas. Je rozdíl vidět, kolik našich hráčů se dostane při rychlejším protiútoku do vápna u nás a kolik třeba u Plzně...

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            mats     před 12 lety 29.10.2012 00:26 |  
            0 0

            To je přesně ono. Pokud nepůjdeme dopředu ve víc lidech, budeme dál vídat obrázky osmoceného útočníka mezi tak aspoň třemi obránci... Jestli se to nezmění, musíme hledat někoho, kdo dokáže vyhrát hlavičky, přesně sklepávat pod sebe, je na tom rychlostně lépe než ligoví obránci a dokáže se sám prosadit přes dva až tři hráče... ;-) Teda..., obávám se, že moc takovejch hráčů, co tohle uměj a hráli by u nás, po světě neběhá. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 29.10.2012 11:21 |  
          0 0

          líp to napsat ohledně tématu "Škoda" snad ani nešlo...

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        petrjir     před 12 lety 28.10.2012 22:27 |  
        0 0

        Já jen doufám, že Kusý neskončí u jednoho útočníka. Vzhledem k hodně vyrovnané lize bychom mohli na jaře zaútočit na pohárové příčky. Ale bude to záviset na tom, kdo v zimě přijde. Jen doufám, že vedení cítí podobnou příležitost.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Matlafous     před 12 lety 28.10.2012 21:54 |  
      0 0

      S tímto příspěvkem z principu nesouhlasím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        slaviator     před 12 lety 28.10.2012 22:56 |  
        0 0

        souhlasím, že s Citrusem nesouhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      spino     před 12 lety 28.10.2012 22:48 |  
      0 0

      Souhlasím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Barra     před 12 lety 29.10.2012 00:52 |  
        0 0

        NEsouhlasím - bohužel mám tradičně odlišný názor od spino.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 29.10.2012 12:08 |  
      0 0

      Asi by nebylo spravne vybrat si jednoho hrace jako hromosvod nasi nespokojenosti. Skoda jiste patri k tem, kteri nepodavaji moc kvalitni vykony, kritiku si zaslouzi, ale odsudek podle me ne. Ma tezkou pozici v tom, ze utocime v malo lidech, ze Tusjak hraje daleko od stredu a Petrak se Zmrhalem se drzi hodne vzadu. Nelze mu uprit snahu a nasazeni. Na druhou stranu prohrava az moc souboju, v kazdem tymu se najde stoper, ktery ho prehrava, a v praci s balonem ma problemy. Od utocnika jeho typu ocekavam, ze udrzi vic micu se stoperem na zadech..

      Jinak zapas odrazi realitu obou tymu, jablonec je lepsi tym, delsi dobu s rozmyslem budovany, my jsme na zacatku. Meli jsme v prvni puli kliku, ovsem ve druhe jsme ukazali, ze pri dobre taktice a nasazeni vsech lze s takovym tymem hrat vyrovnany zapas a mit treba i sance na vyhru. Nesouhlasil bych s 3 pro Zmrhala, ve stredu pole hraje kvalitni defenzivu, s Petrakem hrajou vicemene vedle sebe, nebral bych to tak, ze Zmrhal ma byt spilmachr. Oba by meli hrat vic a kvalitneji dopredu.

      Nejlepsi dle meho trojka Contofalsky, Latka, Petrak. Kores s Micolou meli dobre momenty, Kores ale podle me obcas zapominal branit a na nasi pravy strane bylo pro Kovarika moc mista. Leva strana Juhar - Tusjak moc nefungovala uz ponekolikate, jsem zvedav, jak to PR vyresi pro priste... ovsem je treba rici, ze hraci na levy strane to s plzni budou mit hodne tezky..

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        japhy     před 12 lety 29.10.2012 13:19 |  
        0 0

        Já jsem původně myslel, že budou hrát Mičola s Korešem prohozeni, tudíž jsem se divil, kde se Mičola pořád bere vlevo a vlastně kde se mu zachce a naopak Koreš se motal u lajny. Dle mě je Koreš ideální náhradou za Kisela, kde to jeho nebránění nebude vadit.

  6. Věkový průměr

    Mike     před 12 lety 29.10.2012 14:21 |  
    0 0

    Trochu se odchýlím od tématu a statisticky zhodnotím, čím nás krmí média. Jedná se o tzv.,,mateřskou školku", která v rudých dresech si prý pomalu podmaňuje ligu a čeká ji velká budoucnost. Abych moc nezahlcoval čísly- věkový průměr základní sestavy Sparty byl v tomto kole 26,2 roku, věkový průměr náš 25,0 roku. Téměř všude se píše, že Sparta dobře udělala, že vsadila na mládí, které bude časem ligu válcovat. Takže 2 lži najednou- postupně se ukázalo, že třeba 6 mladých hráčů v sestavě je blbost, takže se počet smrsknul na polovinu, a Sparta se zkušenějšími hráči ligu samozřejmě neválcuje, nýbrž zapadá do lehkého nadprůměru širší špičky.
    A ještě pokud rozdělíme hráče nad 30 let, které lze považovat za starší a zkušené a na mladé hráče, tady bych stanovil hranici takových 23 let. takže Sparta- Jarošík 35 let, Zápotočný 32 let, Švejdík za měsíc 30 let a Matějovský 31 let. Mladí- Kadlec 20 let, Krejčí 20 let, Hušbauer 22 let a Vaclík 23 let. U nás- Hubáček 35 let, Čontofalský 34 let. Mladí- Zmrhal 19 let, Tusjak 20 let, Petrák 20 let, Nitrianský 22 let, Koreš 23 let. / Ještě v závorce by hohli být Juhar 24 let a Mičola 24 let./ Takže pouhými čísly se dopracujeme k tomu, že ve Spartě nastoupili celkem 4 třicátníci a 4 mladí a u nás 2 třicátníci a 5 mladých.
    Z toho vyplývá nepodléhat mediálním nesmyslům a řídit se vlastním rozumem.

    • Re: Věkový průměr

      quelhar (admin)     před 12 lety 29.10.2012 14:34 |  
      0 0

      To je samozrejme pravda, uz o tom sla rec i kolem derby, kde to jeste Sparta tesne uhrala na nizsi vekovy prumer (diky tomu, ze za nas hral tehdy Kisel).

      Krome toho je rozhodne pozoruhodne, ze Sparta, ktera by mela mit objektivne vyssi kvalitu (Husbauer v repre A, Krejci tam byl jednou nohou taky nez se zranil, Kadlec na pomezi repre A a U21, Kweuke v reprezentaci sve zeme, Matejovsky exrepre, atd.) ma temer v polovine souteze jen o pet bodu vice nez Slavia (Tusjak prakticky prvni sezona v lize (nepocitaje par startu za Zizkov), Zmrhal prvni sezona v lize, Petrak druha sezona v lize - ani jeden nestal Dovalilovi za pozvanku, jediny staly reprezentant Nitriansky v U21).

      • Re: Věkový průměr

        Mike     před 12 lety 29.10.2012 16:47 |  
        0 0

        Pokud se na to podívám s nadhledem a současnou formou hráčů, tak Hušbauer nemá v reprezentaci co pohledávat- vloni dal několik pěkných branek a to je vše, Krejčí má slušný potenciál, ale cpou ho tam spíše média- dokonce o tom byla i polemika ve Sportu, zda Pilař nebo Krejčí na EURO-zde Bílek kupodivu rozhodl správně- Pilař patřil mezi naše 3 nejlepší hráče, a dle mého názoru, i když Kadlece považuji za tradici pokračovatele letenských primadon, tak díky tomu, že se slušně prosazuje i v Evropě, opětovnou šanci při bídě útočníku v reprezentaci by si zasloužil. U našich hráčů je jednoznačně adeptem na repre do 21 let Petrák, ten kluk má na místě DZ vše, co má mít. Pokud trochu zlepší rozehru a bude se víc tlačit do koncovky a dá pár branek dá, vidím v něm druhého Radka Bejbla. Tusjaka a Zmrhala bych zatím nikam netahal, ať pěkně získají ostruhy u nás.
        A ještě dovětek- po 12 kolech s naším kádrem ztrácet pouze 5 bodů na 1.místo- pokud Plzeň dnes vyhraje v Č.B. a o tom nepochybuji- tak liga na čele bude srovnána pozoruhodným způsobem, tak s tím musím vyslovit velkou spokojenost. Ještě by to chtělo neprohrát s Plzní a do konce podzimu nahrát celkem 8 bodů a na jaře můžeme hrát o poháry. Zajímavé je i to, že s tzv.favority, minulým mistrem a týmy, kterým se letos daří-Liberec, Sparta, Olomouc a Jablonec, jsme neprohráli,uhráli ve 4 zápasech 6 bodů a dostali pouze jediný gól. A to si troufnu říct, že pouze Jablonec byl v utkání lepší, O tom nemůže pochybovat jenom blázen. Ale ve zbylých 3 utkáních jsme byli lepší my.

        • Re: Věkový průměr

          quelhar (admin)     před 12 lety 29.10.2012 17:44 |  
          0 0

          Jasne, ja jsem tim chtel spis dokumentovat to, ze krom toho, ze tech mladych hracu mame vic, tak jsou jeste navic daleko mene zkuseni nez ti ve Sparte. Ondra Petrak hral za U16, U17, jeden turnaj za U18 a od te doby se do repre nepodival, az na nedavny zapas U20 proti Polsku. Presto je jednim z nejlepsich DZ v lize. Lubos Tusjak si zahral za U16, jeden zapas za U17 a pak taky dlouho nic az zmineny pratelak U20. Jarda Zmrhal si dokonce nekopl za zadnou repre.

          Jinak souhlasim, z tech ctyr tymu byl lepsi nez my pouze Jablonec. O to vic mrzi ztraty na Dukle a v Ostrave. Oba tymy nepredvadeji vubec nic, tam jsme jednoznacne meli vyhrat a hlavne na to podle me mame kvalitu, abychom s temito souperi vyhravali, i na jejich hristich. Kvituji, ze jsme prestali prohravat, dve porazky z 12 zapasu je snesitelny pocet. Ted jeste se naucit vyhravat...

          • Re: Věkový průměr

            petrjir     před 12 lety 29.10.2012 17:53 |  
            0 0

            Opět na slavia.cz pár odpovědí od Kusýho ve fóru Odpovědi generálního ředitele.

          • Re: Věkový průměr

            petrjir     před 12 lety 29.10.2012 18:02 |  
            0 0

            Kusý uvádí, že odejít můžou hráči, kterým končí smlouva. Víš Quelhare (nebo někdo jiný) komu končí (kromě Latky) ve Slavii smlouva?

            • Re: Věkový průměr

              quelhar (admin)     před 12 lety 29.10.2012 18:10 |  
              0 0

              Jediny dalsi, o kom vim, je Standa. Nekolika hracum konci smlouva v lete. Ale u nekolika vubec nevim, do kdy maji smlouvu, napr. Zoran Milutinovic.

              • Re: Věkový průměr

                petrjir     před 12 lety 29.10.2012 18:54 |  
                0 0

                Jasný, Standa, ale toho beru tak nějak automaticky, že už asi končí...

          • Re: Věkový průměr

            Kornovo     před 12 lety 29.10.2012 18:24 |  
            0 0

            jenom je skoda,ze zapasy venku nejdeme vyhrat,ale jen neprohrat.reci o plusovem bodu zvenku proste nejsou hodny slavie.a taky mrzi herni projev venku(Dukla,Slovacko,Boleslav a ten Jablonec asi taky).Proste slavie neni hodna toho,aby jezdila ven ukopat bod,i kdyz na vyhru treba kvalitou nemame

          • Re: Věkový průměr

            Mike     před 12 lety 29.10.2012 18:32 |  
            0 0

            Tak v Ostravě jsme mohli i prohrát, tam domácí zazdili v poslední minutě velikou šanci. Na Dukle jsme vyhrát měli, i když ona doma špatně nehraje, vyhrála tam pouze Plzeň. Ale proti nám hrála špatně, my bohužel ještě hůře. Jinak koukám na Budějovice- Plzeň, budoucí soupeři zatím nehrajou nic moc, Plzeň spíše takový profesorský výkon a Budějovice jsou dost šílené. I když každý zápas je jiný, nevidím důvod, proč bychom oba následující duely neměli vyhrát.

            • Re: Věkový průměr

              Kornovo     před 12 lety 29.10.2012 18:45 |  
              0 0

              tak o baniku radsi nemluvit,je ostuda dostat od takovych zebraku 2 goly.pocitam,ze je doma dame tak 3 0

        • Re: Věkový průměr

          bongor     před 12 lety 29.10.2012 22:14 |  
          0 0

          Hušbauer je výplod fantazie hráčských agentů a rudých písálků,ono do toho ovšem ano Kadlecovi moc nechybí.Prosadil se na mezinárodní scéně,ale s kým?Španělé rozprodali co se dalo a jsou nyní suveréně mezi nejslabšími mužstvy la ligy.Izraelci rovněž prodali nejlepšího hráče do movitějšího Happoelu,takže žádná velká sláva se nekoná.Krejčí by mohl být dobrý,ale na Pilaře se dívá ze vzdálenosti několika koňských délek,kdyby reprezentoval ve sprintu,tak snad,ale v tomhle sportu těžko.Matějovský,ten svůj talent prošustroval přestupem na letnou.Naši kluci dlouhodobě trpěli za svoje barvy,proto se jich v repre objevovalo tak málo.Klasika je Laty,nejlepší stoper v celé kotlině,ale kopou jiní,evidentně slabší.

          • Re: Věkový průměr

            Mike     před 12 lety 30.10.2012 06:15 |  
            0 0

            Samozřejmě máš pravdu, čekám, kdy se v reprezentaci objeví ještě opětovně Holek. Já budu raději, když nám Bílek nikoho momentálně tahat do repre nebude, ať pěkně potrénují během repre pauz u nás.
            Stejně by se přes exsparťanský blok Sivok- Kadlec, případně Hubník do sestavy nepodíval. Příkladam je Lafata, co už by měl udělat více, aby hrál od začátku.

            • Re: Věkový průměr

              slaviator     před 12 lety 30.10.2012 06:28 |  
              0 0

              zrovna Sivoka s Kadlecem chápu, že hrajou, když jeden pravidelně hraje v Turecku s týmem špičku ligy a snad byl i kapitánem jeden čas a druhej pravidelně hraje bundesligu. Co nechápu je Hubník, kterej dvakrát sestoupil a ač měl v Olmíku talent, tak očividně předtím ho v Rusku přizabil a ve Spartě dorazil... Lafata je taky případ, no. A než by povolal Dočkala,když Rosický je K.O., tak radši hraje Rezek nebo Petržela...

              • Re: Věkový průměr

                Alanor (admin)     před 12 lety 30.10.2012 09:20 |  
                0 0

                K Hušbauerovi, v repre byl poprávu, letos je však z formy. V. Kadlece rád nemám, podle mě se jeho talent velice zveličuje, i když musím uznat, že letos předvedl několik výborných zakončení. Hubník už v repre nemá nějaký ten rok co dělat, ale není pravda, že se dorazil ve Spartě, tam naopak patřil k nejlepším stoperům v lize.

                A konečně k našim hráčům, já jsem rád, že třeba takový Latka v reprezentaci šanci nedostal. Jednak by nehrál a byl by až čtvrtým stoperem po Sivokovi, Kadlecovi a Suchém a druhak by si ho spíše všimli zahraniční skauti a my bychom ho o to hůře udrželi.

                • Re: Věkový průměr

                  Mike     před 12 lety 30.10.2012 11:06 |  
                  0 0

                  U Kadlece se talent opravdu zveličuje, i když Rosickýho taky nemám rád, tak ten byl ve stejném věku tak o 2 třídy výkonnostně výše.
                  Hušbauer a Krejčí- otázka reprezentace- já to beru jako nějaké půlroční vzplanutí- které pohaslo. Hušbauer je podle mě v současnosti nejhorší hráč Sparty, na hřišti si ho člověk všimne jenom, když simuluje pády. Krejčí byl trochu zbržděn zraněním, ale do své ideální formy má daleko. Pokud bude vysokou výkonnost prokazovat několik utkání v řadě, což nyní neprokazuje ani omylem, tak stejně si myslím, že má maximálně na reprezentaci do 21 let. Nevím, proč již nebyli v reprezentaci dávno vyzkoušeni Hořava a Ordoš, asi nosí špatný dres.
                  Latka je to nejdůležitější, co musíme vyřešit v zimě. Managment to ví samozřejmě také. Měla by se nabídnout na ligové poměry nabídnout špičková smlouva, ať to bude třeba pár milionů ročně. Ten hráč má pro nás neskutečný význam. To musí vidět i hráči okolo, takže pokud se ho podaří udržet a smlouvu prodloužit, snad nebude v kabině závist. On to těm hráčům vrátí na hřišti a po tom v prémiích za úspěšné výsledky. Nevím, zda dá přednost být ikonou ještě mnoho let u nás nebo dobře placené práci kdekoliv. Já s klidným svědomím můžu říct, že pokud bych byl v jeho situaci, volím druhou možnost. Má poslední šanci v jeho věku zabezpečit se po zbytek života. Dávám tomu tak 20 ku 80, že u nás zůstane. Rád bych se mýlil, bylo by to pro mě velké a příjemné překvapení.

                  • Re: Věkový průměr

                    Kornovo     před 12 lety 30.10.2012 14:34 |  
                    0 0

                    cim si to rosa zaslouzil,ze ho nemas rad?ja vim,ze je ruda kuze,ale to petr cech taky.myslis ze za par sezon ve druhe bundeslize se zabezpecis do konce zivota?

                    • Re: Věkový průměr

                      slaviator     před 12 lety 30.10.2012 16:31 |  
                      0 0

                      Čech byl ve Spartě jednu jedinou sezonu... To Rosa asi čtyři nebo pět let (od 14 v dorostu do 19? než šel do Německa), navíc Rosův brácha je sparťan. Čech sparťan není. Mihl se tam kratší dobu než třeba u nás Pospěch, kterej slávista taky není... :-)

                      • Re: Věkový průměr

                        Alanor (admin)     před 12 lety 30.10.2012 17:10 |  
                        0 0

                        Tak Čech říkal, že u nás drží palce klubům, ve kterých hrál, tedy Plzni a Spartě. Ale za sparťana bych ho taky neoznačil.

                        • Re: Věkový průměr

                          slaviator     před 12 lety 30.10.2012 17:30 |  
                          0 0

                          a Blšany od 16 do 19 nehrál? :-) Jinak jestli se bude za pár let náhodou vracet do Česka, byla by sranda, kdyby skončil u nás. Uvidíme.. Vaniak přišel v 34/35 a jak nám byl platnej tři sezony... :-) Čechovi letos bylo 30, má myslím smlouvu na čtyři roky ještě. Btw nevíte náhodou někdo, jak je na tom v historických tabulkách Chelsea s odehranejma zápasama? Přece jen už tam kroutí asi desátou sezonu, tak z cizinců je na tom možná už nejlíp v historii klubu, což?

                          • Re: Věkový průměr

                            Kornovo     před 12 lety 30.10.2012 18:44 |  
                            0 0

                            myslim ze na Zolu ztraci este dost

                            • Re: Věkový průměr

                              zeleznik2     před 12 lety 30.10.2012 19:36 |  
                              0 0

                              Kadlec, hraje slušně, ale nikoliv nadprůměrně, Krejčí je ochlup lepší, ale ani jeden nemá cenu 200 mega, maximálně 50, oba navíc byli dlouho zraněný a pokud se zraní znovu, tak si myslím, že už budou paběrkovat jako Jun nebo Zelenka v minulosti. Sparta, může chtít třeba 300 mega, když jim to někdo dá!!

                            • Re: Věkový průměr

                              slaviator     před 12 lety 30.10.2012 19:40 |  
                              0 0

                              Jo, ale z cizinců akorát ten Zola snad, ne? A z brankářů má odchytáno nejvíc?

                              Jinak smlouvu má na 4 roky ještě, je tam 8 sezon mám dojem, takže takovejch 150 zápasů minimálně přidat ještě může, když se to sejde, tak až 200 za ty čtyři sezony... A teď si nejsem jist, jestli nakonec tu smlouvu nemá ještě na pět sezon včetně této?

                              • Re: Věkový průměr

                                Barra     před 12 lety 30.10.2012 20:41 |  
                                0 0

                                Gianfranco Zola, 312 zápasů, 80 gólů, období 1996–2003.

                                • Re: Věkový průměr

                                  Barra     před 12 lety 30.10.2012 21:53 |  
                                  0 0

                                  Tak zdá se že cizinec s nejvíce startů v Premier League je brankář Mark Schwarzer z Fulhamu:

                                  Australan, 40 let, hraje 17. sezón v Anglii, 475 zápasů v Premier League, celkem v Anglii 525 zápasů (hrál za Bradford City, pak 11 sezón Middlesbrough, od 2008 za Fulham) - and still going strong

                                  (k tomu 102 zápasů za národní mužstvo Austrálie).

                              • Re: Věkový průměr

                                Barra     před 12 lety 30.10.2012 20:56 |  
                                0 0

                                Nevím kdo je rekordman, napadá mě good old Ray Clemens.

                                - Scunthorpe United, 1965–1967, 48 zápasů

                                - Liverpool, 1967–1981, 470 zápasů

                                - Tottenham Hotspur, 1981–1988, 240 zápasů.

                                V kompetici celkem 758 zápasů, z toho v Premier League 710 zápasů. Za národní mužstvo England odehrál mezi 1972–1984 celkem 61 zápasů.

                                • Re: Věkový průměr

                                  Barra     před 12 lety 30.10.2012 21:05 |  
                                  0 0

                                  A samozřejmě Dino Zoff,


                                  Udinese 1961–1963, 38 zápasů
                                  Mantova 1963–1967, 131 zápasů
                                  Napoli 1967–1972, 143 zápasů
                                  Juve 1972–1983, 330 zápasů

                                  Národní mužstvo 112 zápasů...

                            • Re: Věkový průměr

                              Kornovo     před 12 lety 30.10.2012 20:26 |  
                              0 0

                              jasne,anglicti hraci pred nim jiste jsou ale nekdo mimo ostrovy.Kdyz ne zola,tak nevim kdo,asi bude fakt rekordman

                • Re: Věkový průměr

                  slaviator     před 12 lety 30.10.2012 16:36 |  
                  0 0

                  Kadlec mi přijde, že poslední dobou jde do sebe. Nejen výkonama, ale i mimo hřiště. Dřív to bejval flink tak trochu, měl hlavu v oblacích, chlastal, myslel si, jak mu v osmnácti leží svět u nohou. Jenže žádnej přestup do zahraničí nepřišel a přijde mi, že trochu mu to srazilo hřebínek. Oproti Kladrubskému svého času má třeba Kadlec relativně dobrý rozhovory, na to, že je to rudá bída. Hušbauer šel po přestupu z Baníku rychle nahoru, ale jak vystřelil nahoru, tak teď je absolutně mimo herně... Krejčí taky po zranění. A to všechy tyhle tři Sparta chtěla prodat za sto a více mega, resp. Kadlece a Krejčího po dvoustech mega... HAHA. A z ti další mladí nějak po začátku sezony vypadli ze sestavy...

                  • Re: Věkový průměr

                    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 30.10.2012 18:26 |  
                    0 0

                    Víš kam jdi s Kadlecem....Kdyz ho porovnám s Neckou kterému se taková reklama nedělala tak mu nesahá ani po kotníky.

                    • Re: Věkový průměr

                      Kornovo     před 12 lety 30.10.2012 18:45 |  
                      0 0

                      tohle je sparta.cz nebo proc se tu furt resi spartansti hraci?

                      • Re: Věkový průměr

                        Alanor (admin)     před 12 lety 30.10.2012 19:45 |  
                        0 0

                        Mike se trochu odchýlil od tématu. :)

                      • Re: Věkový průměr

                        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2012 02:02 |  
                        0 0

                        Srovnávat Slavistu s rudochem sem snad patří nebo snad né?

                    • Re: Věkový průměr

                      slaviator     před 12 lety 30.10.2012 19:43 |  
                      0 0

                      Jo, to souhlas. Škoda, že má teď Necka takov "štěstí", až se vrátí, tak to bude skoro po dvou letech bez fotbalu... Snad se do toho brzo dostane!

  7. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 30.10.2012 19:24 |  
    0 0

    Velmi dobré hodnocení, jen Čontymu bych dal 8, podle mne na hřišti nejlepší, Míčola taky minimálně 5 ve předu jasně nejaktivnější slávista, aproto nemůže mít stejnou známku jako Škoda, ten 1 za tu super šanci, jak jí vyřešil!!
    Čonty - 8
    Nitranský - 5
    Latka - 7
    Hubáček - 5
    Juhar - 5
    Petrák - 6
    Koreš - 4
    Zmrhal - 3
    Tusjak - 4
    Míčola - 5
    Škoda - 1 nebo 2
    Jarolím - 4 až 5
    jsem zvědavý na sestavu na Plzeň, Škoda pochopitelně v základu, Kisel se vrátí na Korešovo míst, pak místo Zmrhala asi Jarolím a místo vykartovaného Juhara asi Čonka.
    tak bych to viděl
    Čonty - Nitranský, Latka, Hubáček, Čonka - Petrák - Jarolím, Kisel, Tusjak, Míčola - Škoda. Doufám, že vyhrajeme 1:0, ale budu spokojený i za 0:0.