Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

hiker42 nám přináší obsáhlý přehled aktuální situace bývalých slávistů, kteří nyní působí v zahraničí.

Bezmála devětatřicetiletý Radek Černý je součástí organizace Queens Park Rangers v anglické Premier League, kde má smlouvu do konce letošní sezony. V týmu plní roli třetího resp. čtvrtého gólmana a tak se příležitosti zachytat si v Premier League jako loni, kdy nastoupil proti hvězdným celkům Manchesteru Utd, Liverpoolu a Arsenalu, nedočkal.

Markovi Suchému prodloužil Spartak Moskva smlouvu o 3 roky až do června 2017. V nároďáku odehrál v poslední době celé zápasy proti Dánsku a Finsku, celkem má za národní tým na svém kontě již 7 startů. V ruské Premier lize nastupuje pravidelně v základu, v ChL si připsal starty v zápasech proti Barceloně na Nou Campu, kde Spartak těsně prohrál, a při výhře nad Benficou.

Ondřej Čelůstka si skvělými výkony v Trabzonsporu říká o místo v kádru reprezentace A. Smlouvu má u Turka do června 2016. V zápasech Superligy hraje celkem pravidelně i letos v základu a jako univerzál nastupuje na většině defenzivních postů. Poté, co loni Trabzonspor sehrál výborné partie v základní skupině ChL, kdy například gólem Ondry porazil venku slavný Inter Milán, skončila jeho letošní pohárová mise zklamáním a klub se neprobojoval ani do základní skupiny Europa League.

Pavel Čmovš odešel zadarmo před dvěma lety ze Slavie, aniž by dostal jedinou šanci v červenobílém dresu v ligovém zápase. Nijmegen, klub 1. holandské ligy, jej ihned poslal na hostování do druholigového Veendamu. Tam se Pavel vyhrál, navrch přidal 2 góly a vykopal si místo v obraně Nijmegenu. Loni tak v Eredivisie odehrál většinu zápasů a letos v tomto trendu pokračuje, navíc v prvním zápase sezony proti Heerenveenu vstřelil svůj první ligový gól, na který se můžete podívat tady - http://www.youtube.com/watch?v=1Q5OyJxwR2Q, čas 1:44. Pravidelně nastupoval také v repre U-21.

Po vydařeném ME přestoupil Theodor Gebre Selassie do Werderu Brémy. V současnosti je stabilním (a takřka nepostradatelným) členem repre, za kterou si připsal již 18 startů a v souboji proti Maltě se v dresu se lvíčkem na prsou poprvé trefil. Rovněž v Bundeslize již vsítil gól, a to hned v premiérovém zápase proti Borussii Dortmund. Perfektní hlavičku si můžete prohlédnout zde - http://www.youtube.com/watch?v=Pz78g4meUGI; akce začíná v čase 2:40. V Bundeslize zatím patří mezi 3 nejlépe hodnocené hráče svého týmu.

James Dens hrál poslední dva roky chorvatskou první ligu, nejprve za NK Záhřeb a loni za slavný Hajduk Split, celkem na své konto připsal slušnou porci 43 mačů. Po sezóně přestoupil na Kypr, kde hájí barvy prvoligové Alki Larnaka.

Michal Švec po skončení smluvního vztahu k holandskému Heerenveenu, kde působil 4,5 roku a za který nastoupil do 80 zápasů Eredivisie a vstřelil 1 gól, odešel letos v létě do maďarského Gyoru, kde podepsal smlouvu na 4 roky. V novém působišti zatím odehrál všech 11 zápasů, ovšem překvapivě nikoli na pozici defenzivního štítu, ale jako pravý bek. Uvidíme, zda Švícka čeká ještě nějaká fotbalově zajímavější destinace.

Po loňském přestupu do Fulhamu, kde se neprosadil a v pouhých dvou zápasech Premier League nastoupil na 7 minut, odešel letos v létě Marcel Gecov do belgického Gentu. Tam však po pár odehraných utkáních na začátku soutěže vypadl z kádru.

David Jarolím po skončení smlouvy v Hamburgu, za který odehrál během 9 let přes 250 bundesligových zápasů, v nichž vstřelil 14 gólů a na dalších 35 přihrál, odešel do týmu nováčka francouzské Ligue 1  FC Evian Thonon Gaillard, hrajícího v krásném městě Annecy, kde podepsal smlouvu na 1 rok. Musí se nechat, že bratři Jarolímovi si umějí vybrat nádherná působiště, vzpomeňme na Lukášovu štaci v italské Sieně. Jinak zpátky k fotbalu - David se v posledních ligových zápasech dostal do základu.

Mickael Tavares skončil v létě 2012 nepovedené angažmá v Hamburgu a nakonec zakotvil v anglickém Fulhamu, kde dostal smlouvu na čtvrt roku. Zatím však stačil nastoupit v jediném utkání za juniorku. Mimochodem, poslední zápas za reprezentaci Senegalu odehrál před téměř dvěma roky.

Hocine Ragued odešel po skončení smlouvy z tureckého Karabuksporu do tuniského klubu Esperance Tunis. V turecké Superlize (podobně jako ve Slavii) odehrál 1,5 sezony a v 37 utkáních vsítil 1 gól.

Dalším Tunisanem a v našem přehledu posledním z krajánků, kteří dříve hájili sešívané dresy, je Tijani Belaid. Do konce sezony by měl hrát za 1.FC Union Berlín ve 2. Bundeslize. Letos zasahuje do zápasů nepravidelně jako střídající hráč. Ani loni se mu nijak zvlášť nedařilo - ve 2. Bundeslize dosud neskóroval.

Milan Černý začal v tureckém Sivassporu druhou sezonu, přitom smlouvu má na další dva roky. Do základní sestavy svého týmu se dostal v posledních dvou zápasech, jednou na pozici levého křídla, podruhé jako pravý záložník, jinak v sezoně spíše paběrkuje.

Dušan Švento začal svou čtvrtou a možná poslední sezonu v rakouském Salzburgu smolně. V polovině července si v zápase o Europa League s lucemburským Dudelange přetrhnul přední zkřížený vaz v levém koleni. V rakouské bundeslize tak svou bilanci 96 zápasů, 10 gólů a 22 asistencí dlouho nerozšíří.

Petr Janda hraje za turecký Antalyaspor, kde má smlouvu do června 2015. S odehranými zápasy to zatím moc slavné není, v základu hrál pouze třikrát, další dva starty přidal jako střídající hráč.

Adam Hloušek zatím letos za Norimberk nenastoupil k žádnému soutěžnímu zápasu, v dubnu si opět přetrhnul přední zkřížený vaz v levém koleně, podstoupil jeho operaci vazu a v současné době je v rekonvalescenci.

Bořek Dočkal prožívá v Rosenborgu Trondheim báječnou sezonu. V 5 zápasech kvalifikace Europa League vstřelil 5 gólů a skóroval i v zápase základní skupiny s Legií Varšava - gól a další jeho šance jsou zde http://www.youtube.com/watch?v=9mWLaw8vY8Q.  V norské Tippeligaen má zatím odehráno 24 zápasů, v nichž vsítil již 10 gólů a na dalších 5 přihrál. Nenapadá mě nic jiného, než: pane Bílku, styďte se, ten kluk měl být dávno v nároďáku.

Filip Trojan hraje druhým rokem v druholigovém Dynamu Drážďany. Loňský rok se mu vydařil, byl dost produktivní, letos to ovšem vypadá o poznání hůře a svému manšaftu v ofenzivě zatím nepřispívá.

Jeho parťákem v Drážďanech je Pavel Fořt. K loňským 5 gólům však letos nepřidal žádný, 3 starty z 10 utkání a necelých 90 minut na hřišti hovoří za vše.

Dalším marodem v řadách bývalých slávistů je Tomáš Necid. Ten odehrál svůj poslední zápas v květnu za repre proti Izraeli. Útočník moskevského CSKA a české reprezentace podstoupil v létě další operaci předního křížového vazu v pravém koleni a mimo hru bude nejméně do konce tohoto roku. V české reprezentaci má zatím bilanci 7 gólů v 26 utkáních.

Nádavkem ještě něco málo k mladým puškám v cizině. Za juniorku FC Janov hrají Primaveru 18-letý brankář Lukáš Zima a o rok mladší obránce Stefan Simic. Oba dva nastupují pravidelně v základu aktuálně prvního týmu skupiny A Primavery, Simic dokonce v prvním zápase sezony vstřelil gól. Oba dva se navíc poslední dobou potkávají v repre U-19.

Komentáře (97)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

    Barra     před 12 lety 25.10.2012 11:37 |  
    0 0

    Velký dík, to potěšilo! Rád se, až bude trochu více času, podrobněji na některé hráče podívám. Mezitim, dobrá práce!!

  2. Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

    vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 25.10.2012 11:37 |  
    0 0

    a co Pekhart, tomu se daří jak?

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      hiker42     před 12 lety 25.10.2012 11:48 |  
      0 0

      jak se daří Pekhartovi, je mi srdečně jedno. Jednou oblíknul rudej dres, toť vše..;-)

      • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

        janko (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 13:26 |  
        0 0

        razítko a podpis

      • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

        Borris     před 12 lety 25.10.2012 14:46 |  
        0 0

        přesně tak, souhlasím. A připočetl bych k němu i Gecova. Ten by před rokem uplně klidně šel do Sparty jak psal ve Sportu a i v časopise Hattrick. Takže mě přestal zajímat i on!

        • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

          slaviator     před 12 lety 26.10.2012 08:22 |  
          0 0

          mě nezajímá Kisel, kterej byl ve Spartě a pak si mírnix týrnix přijde do Slavie

          • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

            Borris     před 12 lety 26.10.2012 17:08 |  
            0 0

            tvoje věc já mám Karolka rád :-D :-D :-D

            • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

              slaviator     před 12 lety 26.10.2012 21:01 |  
              0 0

              však já taky, ale je to podobné jak s tím Pekhartem... byl ve Slavii od 13 do 16 a pak jeden rok ve 20... čtyři sezony celkem... to by měl být klubista? To by mělo vadit, že se mihl na půl roku ve Spartě, když my ho nechtěli a koupil ho do Čáp k sobě do Jablonce?

              • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                quelhar (admin)     před 12 lety 26.10.2012 21:18 |  
                0 0

                Myslim, ze na Pekhartovi vadi lidem vic jine veci, nez ze se mihl pul roku ve Sparte. Mam na mysli predevsim jeho celkove chovani, napr. v Edenu pri oslavach golu za Jablonec do site Slavie.
                Nemusi byt klubista, muze hrat kde chce, ale taky se nemusi svym chovanim vymezovat proti Slavii a zbytecne na sebe v negativnim smyslu upozornovat.

              • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                hiker42     před 12 lety 26.10.2012 22:11 |  
                0 0

                mě to vadí. všimni si, že u Kisela byla ta cesta opačná..;-)

              • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                Borris     před 12 lety 27.10.2012 12:56 |  
                0 0

                Tak jasný no. Jenže to srovnání s Karolem je odlišné hlavně v tom, že ta cesta byla opačná :-) Karol šel po působení u rumunů k nám, takže na něj mohli být napružený tak akorát maximálně fanoušci rumunů. Ale my ne! Teda aspoň pokud jde o mě, tak mě nikdy nevadilo když k nám šel hráč se sparťanskou minulostí. Pokud by se tedy nejednalo třeba o někoho, kdo se v minulosti o Slávku nějak otíral. A nikdo takový pokud se nepletu do SLávky snad nikdy nepřišel. Ale pokud někdo s výraznější slávistickou minulostí zabrousí do Sparty, tak to je jasné že u mě tím končí. Mám na mysli třeba Brabce ( byl tu sice jen dvě sezony, ale zanechal tady dost velkou stopu ), trošku i Grajciara a nebo třeba i Pavla Novotnýho.

                No a pokud by tam šel Gecov, kterého SLávka vychovala, tak bych na něho hleděl stejně. Ale ten u mě i tak stejně dost klesnul už jen tím, jak do Sparty strašně chtěl a těma kecama, že přece nebude odmítat SPartu jen kvůli tomu že je odchovanec Slavie.

                No a co se týká toho Pekharta, tak pravdu má quelhar, že u něj mě daleko víc než jeho rudá anabáze, zklamalo jeho chování při oslavě gólů když hrál v Edenu ještě v dresu Jablonce. To se fakt choval jako úplnej idiot a od té doby ho fakt nemám rád. Každý kdo na tom zápase byl a obzvláště v kotli, tak to dobře viděl. On byl fakt uplně jak smyslu zbavenej a doteď mám v paměti, jak třeba Čelůstka jeho spoluhráč z repre 21 na něj několikrát koukal s nepochopitelným výrazem. A hlavně to jak se v souboji s Hubem snažil nafilmovat penaltu a jak jindy ledově klidný Hub, ho za to pak na zemi šíleně dořval. Takže u mě je to jasné. Pro mě je Pekhart lidská nula!

      • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

        bongor     před 12 lety 25.10.2012 20:14 |  
        0 0

        Přesně tak,stejně jako nepovažuji za slávistu Poboráka,tak nemohu
        ani tohoto nekopu.

        • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

          vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 26.10.2012 12:24 |  
          0 0

          tak kdo by taky považoval Poboráka za slávistu, když v ní odehrál jednu jedinou sezonu...ale vim, v '96 bylo všechno jinak, než pak o šest let později přišlo kruté vystřízlivění.

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 12:39 |  
      0 0

      Pekhart zatim letos v Bundeslize 8 zápasů, z toho 7 v základfní sestavě a vsítil jediný gól a to v 2. kole. Takže dost žalostná bilance

  3. Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 11:41 |  
    0 0

    nádhera, díky:))

  4. Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

    Alanor (admin)     před 12 lety 25.10.2012 11:52 |  
    0 0

    Pěkný článek, nicméně mi tu chybí poslední odchod - Vitali Trubila. Zrovna jsem včera koukal, jak se mu daří, a zatím odehrál 7 zápasů, z toho tak půlku jako střídající hráč, a branku nevstřelil.

    Ještě k DJ, ve Francii zřejmě nehraje nic moc, alespoň místní novináři ho hodnotí podprůměrně, naposledy dostal dokonce děsivou známku 2 z 10.

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      hiker42     před 12 lety 25.10.2012 11:58 |  
      0 0

      na Trubilo jsem si ani nevzdech..pardon..;-)

  5. Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

    quelhar (admin)     před 12 lety 25.10.2012 11:53 |  
    0 0

    Ja taky dekuju za skvely prehled... Az na malou drobnost - vsichni prece vedi, ze James Dens trenuje s juniorkou, nabira kondici a az bude Slavii nejhure, tak naskoci do acka ;o)))

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      hiker42     před 12 lety 25.10.2012 12:03 |  
      0 0

      že by blanický rytíř? nebo se chystá prodej Nitrianskýho? nebo další klacek pod nohy Mikulovi? a co na to quelhar? ;-))

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      edenian     před 12 lety 25.10.2012 12:22 |  
      0 0

      A ted to prasklo. Mame tajnou farmu na jihu :-) Neuklidili tam i motivatora?

  6. Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 12:36 |  
    0 0

    Dobry prehled,diky za nej.

  7. Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

    Barra     před 12 lety 25.10.2012 13:04 |  
    0 0

    V případě Marcele Gecova se bohužel ukázalo, že na přestupu hráče do zahraničí vydělá sice jak hráč, tak jeho agent finančně – ale že sportovní kariéra může být v ohrožení. Co se týká finanční stránky, AA Gent patří v Belgii s Anderlechtem, Club Brugge, Standard a Genk k špičce. Průměrný plat hráče AA Gent byl za minulu sezónu 194.242 EUR, tedy přes 4,8 mil Kč v přepočtu – nebo 400.000 Kč měsíčně ( http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=51296 – je to v holandštině).

    Gecov tuto částku pravděpodobně bude mít, jestli ne více. V přehledu jsou započítaní také mladí hráči, kteří dostali svůj první, malý a omezený kontrakt a které klubu tak vážou na sebe. Průměr se tím sníží, hráči prvního mužstva mají naopak více než ten průměr. Například u Anderlechtu je průměr něco přes 278.000 EUR, klub má ale 56 hráčů pod kontraktem. Špičkoví hráči vydělávají u Anderlechtu přes 1 mil EUR ročně. Ne že by náš Standa kdysi tolik bral, ale v porovnání se svým českým platem se musel cítit králem.

    Nicméně, tady je ta druhá strana mince. Za poslední 3 sezóny odehrál Gecov u Liberce celkem 5.034 minut během 61 zápasů, tedy pěkný průměr přes 82 min na zápas. V Fulhamu nastoupil ve dvou zápasech Premier League, kdy podle mě odehrál 97 min (a ne 7 min, ale to je detail).
    U AA Gent to také doposud nebylo moc slavné, 3 zápasy, 110 min (k tomu nějaký pohár, stejně jako u Fulhamu). Takže v Anglii (36 zápasů) a Belgii (11 kol do teď) nastoupil celkem v 5 zápasů ze 47 možných a odehrál v lize 207 min z možných 4.230 min. Rok a půl ztracen.

    Gecov přestoupil v 2011 to Euro 21 které se mužstvu dařilo, bohužel je to jeden s případů, kde hráč v zahraničí neuspěl. Určitě by i jejích agent měl být více soudný. Řekl bych, že pro hráče by měl být více zajímavý například klub z Holandska, kde se sází na mládež a hraje pěkný ofenzivní fotbal, než například Turecko, o Řecku a Kypru ani raději ani nebudu mluvit. Nevybrat si klub, kde budu hráč do počtu, ale tam kde by měla být reálná šance hrát.

    Marcel Gecov už ale nemůže ztrácet moc času, za 2 měsíce mu bude 25 let. Včera se rozloučil AA Gent se svým trenérem Trend Sollied, snad dostane Gecov pod novým více šanci.

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      hiker42     před 12 lety 25.10.2012 13:56 |  
      0 0

      fakt 7 minut, to není chyba..

      • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

        Barra     před 12 lety 25.10.2012 14:26 |  
        0 0

        Myslím, že nemáš započtený zápas proti Evertonu, kde hrál celých 90 min (alespoň podle info, kterou mám z webu).

        Proti Liverpoolu 5.12.2011 doma nastoupil v 90 min (1 min), proti Manchester City 4.2.2012 střídal v 95 min (6 min), cely zápas hrál proti Evertonu 28.4.2012 (viz http://www.eurofotbal.cz/premier-league/2011-2012/reportaz/everton-fc-fulham-fc-268520/)

        Doufám ale že mě nebudeš podezírat z toho, že chci mít za každou cenu pravdu, jde jen o detail. Vůbec není podstatné jestli odehrál 7 minut nebo 97 minut za celou sezónu, hrozivější je podle mě, jak rychle hráč může zapadnout do anonymity.

        V každém případě jsem rád, že jsem ti mohl jako první poděkovat za tuto mravenčí práci. A že to nebyla lehká práce, musí být každému jasné. Musím se přiznat, že například takový Ondřej Čelůstka mi kompletně vypadl z paměti (stydím se za to, ale to už bude dáno mým věkem ...) A také jsem ztratil Davida Jarolíma z očí, přehlédnul jsem, že se uchytil u Evianu. Takže ještě jednou dík!

        • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

          hiker42     před 12 lety 25.10.2012 15:01 |  
          0 0

          určitě Tě z ničeho nepodezírám, tady jsem čerpal z transfermarktu, takže Tvé vysvětlení beru. a děkuju, koneckonců jsou to naše stránky.

          • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

            Barra     před 12 lety 25.10.2012 15:09 |  
            0 0

            Máš pravdu, transfermarkt uvádí jinou informaci.

  8. Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

    Navar (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 13:46 |  
    0 0

    Děkuji, děkuji! Moc zajímavé.
    Šokovalo mě, že se James Dens tak prosadil. Hajduk Split, to je solidní. A Alki Larnaka je také slušný klub.
    Naopak škoda Švícka. Maďarský Gyor je cesta do zapomnění.
    A tradiční povzdech - škoda, že tu nedostali Dočkal s Gecovem pořádnou šanci :-(

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      Borris     před 12 lety 25.10.2012 14:58 |  
      0 0

      já vím že se hodně lituje že tu nedostali šanci a i mě to mrzí. Ale zase na druhou stránku když se člověk podívá jaký mančaft jsme tehdy měli, tak ani moc není divu. Vždyť jsme tehdy na českou ligu měli hvězdný tým. Na Gecovově místě tehdy zářil Tavares, se kterým se Gecov prostě vůbec nemohl rovnat. Bořek mě mrzí daleko víc než Gecov. Ale i na jeho fleku tehdy byla bohužel velká konkurence přes kterou asi cesta do základu vedla jen ztěží. A záloha Černý ( a samozřejmě Švenťák ještě než odešel )-Tavares-Belaid-Jarolím patřila k těm nejlepším, co ve Slávce za poslední léta hrála. Rovnat by se jim mohla snad jen záloha co hrála pod Beránkem Skácel-Gedeon-Dostálek-Piták. Takže asi tak.

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      LordEdmund     před 12 lety 25.10.2012 15:06 |  
      0 0

      Že se Dens prosadil v Hajduku mě vůbec nepřekvapuje. Byl to kvalitní hráč, který jen doplatil na to, že si nepadl do noty s KJ. Když pak přišel Ciprouś, tak za těch pár chvil patřil James k našim nejlepším. Ostatně Gebre na tom byl s KJ podobně, s tim rozdílem, źe tady stála Karlova arogance a neschopnost vycházet s některými hráči slavii celkem slušnej balík peněz.
      Jinak super článek. Trojan by se mohl vrátit, sice mu to nelepí, ale co jsem viděl tak hraje dobře.
      Gecov se mi nikdy moc nelíbil i když odehrál kvalitní mistrovství, tak myslim, že byl dost přeceňovanej.

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      Barra     před 12 lety 25.10.2012 15:21 |  
      0 0

      V maďarské lize je Gyor TO FC na prvním místě, až na zkažený začátek ligy hrajou dobře. Takže Švec by eventuálně mohl mít šanci přilákat na sebe pozornost a časem si vybojovat nějaký přestup do lepší kompetice. Bohužel pro něho to nepůjde přes Evropské poháry, Gyor dostal minulou sezónu stop na 3 roky, včetně 2013/14, protože neměli v pořádku svou licenci.

      Osobně si myslím že náš Ondřej Petrák dal kompletně zapomenout na Švece. A jako pravého obránce máme dobrého Nitrianskýho, takže ani tam by neměl šanci.

      • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

        Kornovo     před 12 lety 25.10.2012 16:15 |  
        0 0

        nemyslim si,ze by ondra petrak za ty dva roky nebo jak dlouho za nas nastupuje dal na michala zapomenout.on prece poprve nastoupil uz v 17 a odehral za nas x sezon,to jen tak smazat nejde,i kdyz ondra hraje dobre

        • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

          Barra     před 12 lety 25.10.2012 18:06 |  
          0 0

          Zapomenout určitě ne, Švec hrál něco přes 3,5 sezóny v prvním mužstvu (i když dost promarodil). Nicméně, Petrák je podle mě plnohodnotná náhrada a ve svém věku hraje s přehledem, chytře a také s noblesou. Při debaklu na Slovácku se psalo, jak moc nám Martin Latka chyběl. Podle mě nám Petrák chyběl minimálně stejně moc.

          Jako libero/stoper se mi v ´70letech strašně líbil Franz Beckenbauer (a teď se omlouvám, že sahám dost zpět v minulosti, ale patřím holt ke starší generaci). Bez toho že bych chtěl našeho Ondru až moc chválit (aby nedostal až moc ´tlustý krk´), strašně moc mi jeho styl hry připomíná Kaisera Franze. Myslím si že Ondra je největší talent kterého momentálně máme a být na místě p. Kusýho tak bych včas udělal vše pro to, abychom Ondru Petráka co nejdéle podrželi.

          • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

            Kornovo     před 12 lety 25.10.2012 19:35 |  
            0 0

            jo,tak franze jsem fakt hrat nevidel.s tim talentem mas asi pravdu,napada me mozna jeste hurka,ale ten je podle komentaru celkem na odpis.

            • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

              Barra     před 12 lety 25.10.2012 20:14 |  
              0 0

              Buď rád, že jsi Franze neviděl, já bohužel patřím ke generaci, která ještě má vzpomínky na Pelého a Jozefa Masopusta, který končil svou kariéru v Belgii u Crossing Molenbeek.

            • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

              bongor     před 12 lety 25.10.2012 20:20 |  
              0 0

              Já jsem Franze obdivoval,úžasný fotbalový elegán,řekl bych že něco jako Platini.

              • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                Kornovo     před 12 lety 25.10.2012 20:24 |  
                0 0

                ja pamatuju tak zidana,shearera a stezi mozna kopkeho

                • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                  Barra     před 12 lety 25.10.2012 21:52 |  
                  0 0

                  V každé dekádě se narodí fotbalisté extra třídy. Zidane a Platini určitě mezi ně patří, byli to geniální fotbalisté, dirigovali své mužstva s elegancí jako von Karajan. Dále rád vzpomínám na Diego Maradonu, Paula Breitnera, Gerd ´Bomber´ Muellera, Cruijffa, Franka Rijkaarda a haldu jiných.

                  Musím ale přiznat že tehdejší hvězdy by podle mě to v dnešním fotbale měli těžší. Tehdy techničtí hráči dostali čas a prostor aby ukázali co umí, teď je fotbal kontaktní sport. Stačí se podívat na slavné finále WK 1974 Nizozemsko - Západní Německo. Obě mužstva plné hvězd, hrál se ´piano´ fotbal.

                  • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                    Kornovo     před 12 lety 25.10.2012 21:59 |  
                    0 0

                    to by me asi nebavilo.ale mozna bych kouknal na madarsko z ms 54,to muselo byt neco.skoro sami utocnici.puskas,kocsis atd.a to ze se puskas stal do prichodu ronalda nejlepsim strelcem realu je pro me taky neco.madar v madridu,a jeste k tomu co tam predvedl?fantazie

                    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                      slaviator     před 12 lety 25.10.2012 22:26 |  
                      0 0

                      přitom ještě lepší než Puskás by v Realu byl... Pepi Bican... :-)

                  • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                    Barra     před 12 lety 25.10.2012 22:24 |  
                    0 0

                    A podívejte se ještě na tyto dvě perly od Arie Haan (Holanďan, středopolař, hráč Anderlechtu), které střelil na WK v Argentině proti Německu (18.6.1978) a Itálii (21.6.1978). Dva z nejlepších brankářů těch dob jen koukali, jak jim míč hvízdnul kolem hlavy. Nizozemsko hrálo v jedné skupině se Západním Německem, Itálii a Rakouskem.
                    Dnes by hráč nedostal tolik prostoru ke střele - i když jsem si říkal jak by asi bylo, kdyby Rudi Skácel netrojčil a u nás hrál. Takové dalekostřely by zvládnul také.
                    http://www.youtube.com/watch?v=n8qSxQApTCg&NR=1&feature=endscreen

                • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                  slaviator     před 12 lety 25.10.2012 22:00 |  
                  0 0

                  A to mě se líbil Djorkaeff :-)

                  • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                    Kornovo     před 12 lety 25.10.2012 22:11 |  
                    0 0

                    jj,Yuri byl fajn.a taky dugarry.vubec cela ta parta z ms98 a me2000,jeden z nejlepsich tymu co pamatuju.spanelsko dneska hadra

                    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                      slaviator     před 12 lety 25.10.2012 22:23 |  
                      0 0

                      mě během toho MS bylo deset let, dá se říct, že do té doby u mě vedl spíše hokej... Paříž 98 to u mě definitivně zlomila, právě díky Djorkaeffovi... :-)

                      • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

                        Kornovo     před 12 lety 25.10.2012 22:46 |  
                        0 0

                        jj,mne 11.este si pamatuju stripky z eura96,ale hokej byl jasne prvni.ale to francouzske mistrovstvi bylo fakt neco,to snad muze prekonat jen brazilie2014.tehdy jsem ve finale fandil brazilii,ale co predvedl zizou,2 goly hlavou to byl zazitek

  9. Off-topic: Dva nula

    Petr9608     před 12 lety 26.10.2012 00:06 |  
    0 0

    www.dvanula.eu

    Tak jsem se byl podívat na to úžasné filmové dílko. Večer na Andělu bylo v kinosále (včetně mne a bráchy) celý půltucet diváků.

    No, žádná sláva. Řekl bych, že to omezení jen na staitcký pohledy bylo zbytečný a omezující. Pokud to mělo líp přiblížit atmosféru největšího zápasu v zemi, tak prostě ti filmaři měli třeba poslat pár frajerů s kamerou i třeba na ten náš pochod nebo ten ruch okolo Letný, když jsme šli do svýho sektoru (neo když chtěli bejt statičtí, tak aspoň dát jednu kameru na Čechův most a druhou k Letný. Jakoby nevěděli, kde co bude. A to se jakože připravovali snad dva roky?! Ty záběry na ty různý druhy diváků byly dobrý jak který. Ta rumusnká přípravka OK, když tam byla panička s dcreunkou, tak tam už nemusela bejt i ta Lobotomova se svou kámoškou. Security nebo ten rudej kardiak OK, studia ČT snad taky. Nechápu proč vystřihli Vetchýho s Kohákem, řek bych, že ti by tam byli v pohodě. Ti intošové v těch skyboxech. Naopak mi byli extrémně nesympatičtí ti Metroušek se svym asijskym kámošem. Ovšem nejhorší byl magor s tim megafonem na tom plotě. Co to jako mělo bejt, WTF?!

    Já bych to udělal líp, levnějš a rychlejc :-D.

    Serious: Nějak si pořád myslim, že Eden by na to byl lepší. Díky tý jeho větší propojenosti, Všude se člověk dostane, až na sektor hostí nikdy žádný stupidní bariéry. Větší a lepší kotel.

    Vlastně se tý návštěvě moc nedivim. Kdy můžu jít za stejný peníze na Skyfall, proč byl chodil na tohle?

    • Re: Off-topic: Dva nula

      slaviator     před 12 lety 26.10.2012 01:10 |  
      0 0

      Dva nula točili a připravovali tak dlouho a úroveň... no, neodpovídá to tomu, že to točili sparťané? :-)

      • Re: Off-topic: Dva nula

        Petr9608     před 12 lety 26.10.2012 03:28 |  
        0 0

        Tak. Ještě ke všemu, jak King Kong slepil ty dva góly, tak to tam opakovali asi 6x - vždy z různejch pohledů...

        Největší úchylárna bylo, že jedna z těch opakovaček byl záběr na řadu topolů před toaLetnou. Kdyby radši dali 2 statický kamery před každou z branek. Ale to by asi bylo moc blízký selsky myslícímu člověku.

        • Re: Off-topic: Dva nula

          Kactus     před 12 lety 26.10.2012 08:48 |  
          0 0

          to vis, rudi umelci. my, obycejnej sesivanej plebs, to nemuzeme pochopit :)
          sorela hadr.

    • Re: Off-topic: Dva nula

      PetCC     před 12 lety 26.10.2012 10:37 |  
      0 0

      Hele, dívat se na sparťany na Letný při derby, který jsme prohráli, to je pro slávistu jasnej masochismus. Na tenhle film se zkrátka my nezaujatě dívat nemůžem, hledáme tam něco jiného, než byl záměr tvůrců. Takže bych nedoporučval se na to vůbec dívat.

  10. Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

    mudrc     před 12 lety 26.10.2012 10:16 |  
    0 0

    už se těším na zápas s organizací Jablonec

  11. OFF TOPIC

    venator     před 12 lety 26.10.2012 10:24 |  
    0 0

    Jelikož jsem se sem poslední dobou neměl moc času dívat pravidelně, chci se zeptat jestli už se dají sehnat lístky na Plzeň?
    Na Ticketportalu nemůžu nic najít.
    Víte někdo kdy se začnou prodávat?
    Díky

  12. David Lafata

    Matlafous     před 12 lety 26.10.2012 10:46 |  
    0 0

    Dobré dopoledne. V první řadě bych chtěl poděkovat za článek. Z výše jmenovaných hráčů bych si s ohledem na jejich současnou situaci dovedl ve Slavii znovu představit Pavla Čmovše (vzpomínám jak jsme ho kdysi vyměnili (z Plzně?) snad za Kovaříka) a Míňu Černého. Kdo z nás také ví, jaká bude pozice Tomáše Necida v CSKA, až se na konci roku uzdraví... :))

    Pro zdejší diskutéry, kteří (v rámci sebezáchovy) nečtou bulvární plátky, přepíšu část rozhovoru s Davidem Lafatou, hezky se to po ránu četlo.

    Řeč přišla na Petra Radu.

    DL: Jestli na některého trenéra nejradši vzpomínám, je to na něj.

    Sport: Petr Rada dělá emotivním jednáním na mnohé dojem šílence.

    DL: On tak působí. Ale všude, kde byl, na něj nedají hráči dopustit. Vždycky dokáže kabinu strhnout tak, že za ním stojí.

    Sport: Jak to dělá?

    DL: Postaví se za hráče, někdy i proti vedení. Žije s mančaftem. je přísný, hodně se pod ním trénovalo, ale ke všem byl férový. Nedělal rozdíly mezi mladými a starými. Padni komu padni. A že na lajně občas, jak to říct, aby se neurazil...

    Sport: Blázní?

    DL: Mně to pomáhalo. Když vidíte, jak to prožívá, nedovolíte si nic vypustit.


    A nyní zpět. Chtěl bych se Petru Radovi omluvit, že jsem mu před nástupem do Slavie nevěřil. Evidentně (a potvrzuje to nejen David Lafata) je Petr Rada člověk na správném místě. Je zarážející, jak jsem nejen já v létě přistoupil na zkratkovité jednání ovlivněné mediální masáží a Petra Radu jsem kritizoval, aniž bych o něm cokoli věděl.

    • Re: David Lafata

      petrjir     před 12 lety 26.10.2012 11:11 |  
      0 0

      Můžu říct, že jsem Radu v létě taky neuvítal s otevřenou náručí a o to více jsem teď radši, že je tady zkušený trenér a zrovna on. Tým se pod ním zvedl. Jak byl předem kritizován, že nepostaví mladé hráče, tak evidentně to nebyla pravda. Jen co by to chtělo zlepšit je hra venku. Tyto body nám chybí k pohárovému umístění.

      • Re: David Lafata

        Kactus     před 12 lety 26.10.2012 11:31 |  
        0 0

        neboj, zitra urvem tri body venku :)

    • Re: David Lafata

      Barra     před 12 lety 26.10.2012 12:26 |  
      0 0

      Mně osobně takové hecování podle lajny vůbec nevadí, naopak. Jediné, co mě v létě trochu zarazilo, bylo předchozí trénování u národního mužstva, které nebylo úplně tak šťastné, jinak mi byl Rada celkem sympatický a vítal jsem ho bez předsudků.
      V každém případě by bylo dobré, aby Rada u nás dostal šanci vybudovat mužstvo podle svých představ a uvažovalo se tedy o spolupráci v dlouhodobém horizontu. I Vrba dostal dost času na to, aby postupně modeloval mužstvo, jak by chtěl.
      Postupně dokupovat hráče, kteří budou jistou posilou, a hlavně nesklouznou zpět do těch bláznivích časů, kdy se v zimní přestávce nakupovalo o sto šest – Abrahám, Besta a co.
      A když se Lafatovi tak stýská po Radovi, kdo ví, kdo má být ten zabiják, o kterým Kusý mluví...

      • Re: David Lafata

        petrjir     před 12 lety 26.10.2012 12:32 |  
        0 0

        Já měl právě Radu víceméně spojeného s repre a tam to byl vyložený propadák. Navíc nikde neměl vyložený úspěch jako titul či postup do poháru, pokud se nemýlím? Ale teď ho beru a jsem za něj spokojen. Souhlasím, že by měl dostat více času na vybudování mužstva. Smlouvu má na dvě sezony bez opce. A Kusý říkal, že má jeho plnou důvěru a výborně se mu s ním spolupracuje, tak když připočtu jeho plat, tak odsud utíkat nebude. A k tomu Lafatovi. Když ho Pelta neprodal do své Sparty, pochybuju, že by ho prodal sem. Ale je potřeba sehnat alespoň dva kloudné útočníky.

        • Re: David Lafata

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 26.10.2012 12:37 |  
          0 0

          V Teplicích se mu celkem dařilo. Dodnes tam na něj nedají dopustit.

          • Re: David Lafata

            petrjir     před 12 lety 26.10.2012 12:48 |  
            0 0

            Ale v sezoně 2007/2008 s Teplicemi skončil na pátém místě, stejně tak, jako minulou sezonu.

            • Re: David Lafata

              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 26.10.2012 13:23 |  
              0 0

              To není špatné umístění (když v potaz vezmeme i rozpočet). Po odchodu Rady jsou na tom Teplice o poznání hůře.

          • Re: David Lafata

            Ferguss     před 12 lety 26.10.2012 12:56 |  
            0 0

            Ono je ostatně hezky vidět jak jsou na tom Teplice teď a jak na tom byly za Rady a to se složení mužstva nijak zásadně neměnilo.

        • Re: David Lafata

          Barra     před 12 lety 26.10.2012 13:01 |  
          0 0

          Tak má úvaha o Lafatovi byl spíš takový povzdech, i když - Křetínský tehdy nechtěl hodit žádaných 25 mil kč na stůl, jestli si dobře vzpomínám. Osobně si myslím, že ta cena nebyla ani tak předražená, protože při trochu úspěchu v Evropských pohárech se inkasuje podstatně více a investice se vrátí i s úrokem.

          Vzhledem k tomu, že bez Lafaty by ale Jablonec mohl zapomenout na nějaký titul nemyslím, že Pelta má ochotu ho vůbec pustit.

        • Re: David Lafata

          slaviator     před 12 lety 26.10.2012 15:35 |  
          0 0

          Já mám Radu spojeného s Jabloncem, kde v podstatě s druholigovým mužstvem dělal tak trochu zázraky, a v Teplicích na něho nedají také dopustit, ani na jedno z obou angažmá. Takovej balzám na duši po Plíškovi... A v Liberci na něho taky vzpomínají, navíc byl to Rada, kterej nastartoval Liberec k titulu - na jaře před mistrovskou sezonou byli snad nejlepší tým v lize a měli nejlepší fyzičku, tím je dostal do pohody...

    • Re: David Lafata

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 26.10.2012 13:13 |  
      0 0

      Ja tedy z Rady stale nadseny nejsem. tim nechci rict ze neudelal kus prace a tedy jiste ma svoji kvalitu, urcite nadseni pro vec a zrejme i autoritu, ale dle meho nazoru neumi moc koucovat. reagovat na situace behem utkani, tim ze neco zmeni. bylo par utkani, ve kterych mohl hru zkusit ozivit zmenou rozestaveni, vystridanim, ale neudelal tak. to mu vycitam a tady se domnivam, ze ma rezervy.

      • Re: David Lafata

        mike-k (přítel SN)     před 12 lety 26.10.2012 14:20 |  
        0 0

        Mě naopak překvapil a příjemně. A koučování?? Určitě mohl pár věcí udělat jinak, ale pamatuješ si Jihlavu?? Co předcházelo našemu nástupu a co vedlo k vyrovnání. Latka do útoku a ten tam nešel sám od sebe.

        • Re: David Lafata

          Kornovo     před 12 lety 26.10.2012 14:37 |  
          0 0

          jak dat latyho do utoku by napadlo i me,to bych nebral za moc velky koucink

          • Re: David Lafata

            mike-k (přítel SN)     před 12 lety 26.10.2012 14:45 |  
            0 0

            to by asi napadlo každýho, ale nevšiml jsem si že by to mělo nějáký efekt pod Petroušem nebo ptákem, tady je vidět že asi tuhle variantu řešili už při tréninku mnohem lépe. A on ho tam poslal i bych řekl dost brzo, což by každej asi neudělal, ale vlastně je to i jedno. Já osobně jsem Radu na lavičku nechtěl a říkám, že jsem překvapen. :)

            • Re: David Lafata

              Kornovo     před 12 lety 26.10.2012 14:53 |  
              0 0

              ja jsem chtel aby prisel benitez nebo guardiola.bohuzel tyhle veci nejsou o nejakem chteni

                • Re: David Lafata

                  lassiter     před 12 lety 26.10.2012 15:15 |  
                  0 0

                  ještě by tu s náma nedej bože vyhrál ligu mistrů :-)

        • Re: David Lafata

          slamacek (přítel SN)     před 12 lety 26.10.2012 14:58 |  
          0 0

          ja si hlavne pamatuju jak doma hrajem 0:0 a vubec nestridame. nebo v poslednich zapasech se trapici hrac, at uz je to skoda, kisel, juhar atd. zmena je vetsinou jen kosmeticka.
          vsechna nase stridani
          D Pribram 2:1 - 79 Kores za Tusjaka a 90 Cicman za Skodu
          V slovacko 0:3 - 78 Kores za Kisela a 88 Vlcek za Skodu
          D Sparta 1:0 - tam nemam vyhrady ikdyz asi se dalo stridat i jinak nez v 82, 90 a 90 minute
          V Dukla 0:0 - 55 Micola za Korese, 83 Conka za Tusjaka a 90 Cicman za Kisela

          v zapase s teplicema prisel na hriste Micola za stavu 0:0 v 55 minute. zapas skoncil 2:0
          V Liberec 0:0 - 73 Micola za Vosahlika a 88. Cicman za Kisela
          v MB 0:1 - dve stridani a to v 65 minute Tusjak za Conku a Zmrhal za Jarolima
          D Olomouc 1:1 - bez stridani

          myslim ze z toho vyctu je patrne, ze za A) hracum co jsou na lavicce neveri, B) nevi co ma delat

          ja si myslim, ze zmena muze nekdy pomoct a mohlo tech bodu byt treba i vic.

          • Re: David Lafata

            mike-k (přítel SN)     před 12 lety 26.10.2012 15:28 |  
            0 0

            Tak to, že nestřídá mě taky sere, ale prostě jsou trenéři co to tak mají, prostě věří tomu co pošlou na hřiště.

          • Re: David Lafata

            slaviator     před 12 lety 26.10.2012 15:39 |  
            0 0

            a) Bruckner odehrál celou kvalifikaci a mistrovství se třinácti hráči, včetně Týceho...
            b) Rada po nepodařeném zápase na Dukle podržel mladíka Zmrhala. Po nepovedeném začátku sezony podržel Nitrianského....

            Myslím, že Rada je na českou ligu nadprůměrnej trenér a ti, kterým věří, tak hrajou v základu. To, že tam v 70. minutě nepošle Vlčka nebo L.Jarolíma místo třeba Zmrhala je nakonec i možná chválihodné...

            • Re: David Lafata

              Barra     před 12 lety 26.10.2012 16:02 |  
              0 0

              Tak vidíš slaviatore že si alespoň co se týká fotbalu rozumíme. Souhlasím s tebou a mojí podporu Rada také má. Určitě se ještě (bohužel) sem tam dočkáme nějakého zklamání, ale oceňuji že Rada stojí pevně ve svých kramflecích. Pochvala Lafaty mě potěšila, přece Radu nějaké 4 sezóny zažil. A těm, kteří mají kritiku na střídání, jen to: po bitvě je každý generál, ale odpovědnost nese jen jeden a to je Rada. Mimo zápas se Slováckem, kde na poslední chvíli vypadl s Latkou a Petrákem základ naší defenzívy, jsem do teď nijak vyloženě nebyl zklamán. Nesmí se také zapomenout, že Rada má mužstvo teprve nějakých 5 měsíců pod sebou, vše potřebuje svůj čas.

              • Re: David Lafata

                slamacek (přítel SN)     před 12 lety 26.10.2012 18:11 |  
                0 0

                jiste souhlasim, ze po bitve je kazdy general. jen rikam ze na muj vkus se prilis malo snazi s vysledkem neco udelat. poslat latku do utoku a co dal? stridani nevyraznych hracu se primo nabizi. ovsem stridat na 10 minut? hrac co je na to zralej musi dolu driv. treba ma proto toto nejake vysvetleni. je to jen muj pocit.
                urcite zaslouzi pochvalu za to ze podrzel nitranskyho, petraka, zmrhala, tusjaka, hubacka, pred kterym ja osobne smekam, co ten musi vsechno vydrzet!
                celkove jeho prichod lze hodnotit asi kladne, ale vyhrady proste mam

              • Re: David Lafata

                slaviator     před 12 lety 26.10.2012 18:48 |  
                0 0

                mám pocit, že se co se týká fotbalu shodujeme ve všem (i ve zrušení ofsajdů), jen co se týče těch fotbalistů z Afriky se neshodujeme v tom, jestli gorila je rasismum či je to expresivní, ale nerasistické označení vyjadřující jejich mohutnou postavu... :-)

                • Re: David Lafata

                  Barra     před 12 lety 26.10.2012 20:44 |  
                  0 0

                  Takže gorila Čontofalský, gorila Latka, gorila Pekhart, abych pár (ex)slávistů vysoké postavy jmenoval. Problém je snad v tom, že jak gorily, tak neandertálci které také používáš pro porovnání s fotbalisty, měrí(li) jen kolem 165 cm.

                  Osobně bych tyto výrazy nepoužíval, alespoň u nás by divně koukali kdybych tvrdil že Koller, Lukaku a proč by ne také Standa Vlček, abych zůstal u těchto tři útočníků Anderlechtu, mají postavu jako gorila. U nás by se spíš řeklo, že je to ´beer van een vent´, tedy chlap jako medvěd, abychom zůstali ve zvířecím ráji, nebo také že je to chlap jako ´tank´.
                  Takže akceptuji, že se u tebe nejedná o rasistický výraz, každý jazyk má své specifické výrazy.

                  Vzhledem k tomu, že symbolika klubové bílé barvy je podle otců zakladatelů ´čistota sportovní myšlenky a čestného boje, kde protivník není nepřítel, ale uznávaný soupeř´ nevidím také důvod, aby se jméno Leonard Kweuke muselo komolit na ´Quake, Kwekwe´ a jiné. Ale teď nemám na mysli tebe, je to všeobecná poznámka. Předpokládám že někdo namítne, že tento hráč si jednou ostentativně přejel prstem přes krk v souvislosti se Slavií, ale to bylo asi stejně hrozné, jako když naši při děkovačce z plných plic zpívali ´smrt Spartě´.

                  Můj osobní názor je, že bychom se měli chovat k druhým stejným způsobem, jak bychom chtěli, aby se druzí chovali k nám. Jestli někomu udělá dobře jiného zesměšňovat, budiš, každý je volný. I když ten, který má zapotřebí házet banány na fotbalisty černé pleti, by si podle mě zasloužil, aby mu ten banán vrazili hluboko do hrdla.

                  Tebe ale z toho nepodezírám, z tvých příspěvků vím, že jsi až moc inteligentní na takové kraviny.

                  • Re: David Lafata

                    slaviator     před 12 lety 26.10.2012 21:08 |  
                    0 0

                    Gorila (Gorilla) je rod největších žijících primátů, dospělí samci měří 165-175 cm a váží 140-204,5 kg, byl však v přírodě zaznamenán i jedinec vysoký přes 183 cm a vážící 225 kg, v zajetí i přes 270 kilo...

                    Neandertálci - Původní lidské populace, obývající tropickou Afriku, se vyznačovaly štíhlou lineární konstitucí a relativně dlouhými končetinami s dlouhými distálními segmenty (předloktí, lýtka). Kvůli nepříznivým klimatickým podmínkám však museli zmenšit povrch těla, takže byli později menší (těch 165 cm) a podsadití, měli však mohutný trup a tělo. Mimochodem, tehdy ostatní měli ještě méně a třeba ještě ve středověku byla 160 cm slušná výška, zkus si někde kouknout do starých sklepení, podzemních katakomb, na zámcích na postele apod... Ještě Napoleon Bonaparte měl nějakých 165 cm, tvrdí se, že to byl prcek - z dnešního pohledu ano, ale v tehdejší době to byla pořád nadprůměrná výška!

                    Jinak to házení banánů se mi taky nelíbí.

                  • Re: David Lafata

                    slaviator     před 12 lety 26.10.2012 21:11 |  
                    0 0

                    Jinak jo, chlap jako tank se taky hodí. A gorilla není myšleno ani tak kvůli výšce, však Kweuke má o pět cm míň než já, ale jako pro silnou postavu, však stehna má jak... jak co, aby to nebylo rasistické? Jako slon? O Pospěchovi se taky mluvilo jako o tankovi. Jinak gorilu běžně jako výrazivo užívají i TV moderátoři

                    • Re: David Lafata

                      Barra     před 12 lety 26.10.2012 21:26 |  
                      0 0

                      Takže ty máš 192 cm nebo tak nějak?! Ty žirafo :-)

    • Re: David Lafata

      slaviator     před 12 lety 26.10.2012 15:33 |  
      0 0

      Já jsem byl rád už v létě, že přijde, je to celkem fajn trenér, blázen v pozitivním slova smyslu. Akorát mu uškodila repre, na tu asi neměl, bohužel. To je jak senátor Kubera - lidi ho tlačí na to, aby kandidoval na předsedu ODS, když je z jejích politiků asi nejpřímočařejší a nejvíc oblíben (viz opět drtivé vítězství a potřetí nebo dokonce počtvrtý za sebou v Senátu...). Má jasnej názor na kouření, na ekologii, na EU, na daně; jde proti vedení strany, pokud se mu něco nelíbí a myslí si, že vedení se nechová dle programu strany; stál před lety za tím, že nyní mají sníh uklízet majitelé chodníků (tedy většinou obce) a nikoli majitelé přilehlých domů jako dříve. Ale sám říká, že na velkou politiku, na předsedu ODS a eventuelně premiéra nemá... Rada je takovej fotbalovej Kubera, má jasnou představu co a jak, dokáže jít proti vedení, ale na repre trenéra taky "neměl". Navíc mu tam uškodilo něco, co se dělo v kabině. Zato za Bílka je to pohodička na tréninkách, nikdo po nikom vlastně nic nechce, ...

      Jinak ve Slavii škoda jen těch venkovních zápasů, tam se nám nedaří...

  13. Gianluca Litteri

    psicosis     před 12 lety 26.10.2012 14:59 |  
    0 0

    Doplnil bych, že útočník Gianluca Litteri nastupuje pravidelně za tým Ternana Calcio. V loňské sezóně klub suverénně prosvištěl Lega Pro Prima Divisione (3. nejvyšší italská soutěž) a postoupil do Serie B (druhé nejvyšší souteže).

    • Re: Gianluca Litteri

      hiker42     před 12 lety 26.10.2012 15:26 |  
      0 0

      ahoj, díky. Litteriho a Mirka Ivanovskiho jsem měl rád, ale neuvedl jsem je záměrně, protože oba dva u nás hostovali (stejně třeba Dan Pudil, který po Evropě celkem cestuje;-) ). Jinak třeba Ivanovski hraje celkem pravidelně za makedonskou repre.

      • Re: Gianluca Litteri

        Hajens     před 12 lety 26.10.2012 16:51 |  
        0 0

        No ty voe, Ivanovski. Na toho jsem uplne zapomnel a je to sotba par let. Si ani nepamatuju, za jakych okolnosti odchazel z SKS.

        • Re: Gianluca Litteri

          (host)     před 12 lety 26.10.2012 18:21 |  
          0 0

          taky jsem na nej priznam se uplne zapomnel a musel si osvezit pamet

          • Re: Gianluca Litteri

            quelhar (admin)     před 12 lety 26.10.2012 18:50 |  
            0 0

            Co si vzpominam, tak dopredu to celkem slo, ale odmital se zapojovat do braneni a proto o nej nebyl tehdy zajem, udajne jej ani kabina prilis nemusela...

            • Re: Gianluca Litteri

              slaviator     před 12 lety 26.10.2012 18:57 |  
              0 0

              tak to by se dalo říct i o Litterim a o dalších, ostatně i o Tolekim (dopředu to šlo, ale nezapojoval se do bránění). A kabina = tehdy parta kolem Vlčka, Jarolíma, J.Černého, ...

              • Re: Gianluca Litteri

                quelhar (admin)     před 12 lety 26.10.2012 19:06 |  
                0 0

                Prodavam, jak jsem tehda koupil.
                Toleski a Litteri tu byli v dobe, kdy jsme si mohli dovolit mit utocniky, kteri se tolik nezapojovali do braneni. Ivanovski tu byl trochu pozdeji a to uz to slo s klubem dost rychle do haje.

                • Re: Gianluca Litteri

                  slaviator     před 12 lety 26.10.2012 19:15 |  
                  0 0

                  souhlas. Ale říkám, kabina se točila kolem Jarolíma, Černého, Vlčka. Mimochodem neměli rádi ani Vaniaka, kterej se tak trochu stranil vtípkům, sedával opodál od ostatních, studoval jak se vyvíjí burza (sám na burze celkem obchodoval už když byl v Mostě, pak ve Slavii zavčas svoje aktiva střelil a pořídil si za ně byt v Praze :-) ) a nechodil na kafíčka a tak, ale když měli den volna, tak nasednul na vlak a jel za rodinou do Olomouce... Takže to, že kabina nevzala toho či toho bych bral trochu s reservou...

          • Re: Gianluca Litteri

            slaviator     před 12 lety 26.10.2012 18:55 |  
            0 0

            nebyla využita opce? Ale co teprv ten Srb v dorostu, jak bral 400 tisíc měsíčně? Ivanovič...?

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      hiker42     před 12 lety 26.10.2012 15:28 |  
      0 0

      díky, Vy nás ale zásobujete pane Karfík.. .;-)

    • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

      Borris     před 12 lety 26.10.2012 17:34 |  
      0 0

      to jo ale smlouvu tam uzavřel jen do konce ledna 2013. Takže v zimě se evetuálně opět naskytne šance pro jeho získání.

      • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

        Kornovo     před 12 lety 26.10.2012 18:25 |  
        0 0

        nestav vzdusne zamky

        • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

          Borris     před 12 lety 26.10.2012 20:43 |  
          0 0

          já je nestavím, jen jsem zmínil dokdy to tam podepsal :-) Rudu bych samozřejmě uvítal, ale já pokud bych si měl vybrat, tak budu mnohem radši když dorazí pořádný útočník. Tam nás totiž tlačí bota dost urgentně! Jinak bych ale řekl, že pokud nikdo důležitý v zimě neodejde, tak máme všecky posty obsazené poměrně slušně. Ale tím samozřejmě neříkám, že není potřeba posilovat.

          • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

            Barra     před 12 lety 26.10.2012 21:22 |  
            0 0

            Bohužel má Rudi problém se někde dlouhodobě uchytit. Jestli jsem to dobře spočítal, tak vystřídal do teď 10 klubů, u některých opakovaně hrál krátkodobě. Zdá se mi že spekulativně podepisuje krátkodobé smlouvy. Škoda, myslím že přišel o kariéru ve velkém klubu, osobně bych si ho perfektně uměl představit u ManU a jiných klubů.
            http://www.transfermarkt.co.uk/en/rudi-skacel/transfers/spieler_9524.html

            • Re: Jak se daří slávistům v zahraničních ligách?

              Borris     před 12 lety 27.10.2012 13:05 |  
              0 0

              nóóó tak ve velkoklubu typu ManU zase ne, ale ve velkoklubu toho tzv. "druhého sledu" třeba jo. Mám na mysli třeba takové ty týmy jako Lyon, Galatasaray, PSV, Porto atd. A on vlastně v takových klubech byl. Panathinaikos a Marseille patří k tém velkoklubům druhého sledu. Jenže se tam nedokázal chytit. On by na to měl. Ale to by musel, přesně jak píšeš, někde vydržet déle a podávat tam stabilně dobré výkony a ne se pakovat hned po jedné sezoně někam jinam. A už vůbec kvůli prachům.

  14. jak se dělá přestávkový program na americkém fotbalu...

    slaviator     před 12 lety 26.10.2012 21:19 |  
    0 0

    http://www.youtube.com/watch?v=gfzCkatPlU0&feature=fvst

    Jako, v první chvíli když jsem to viděl mě napadalo, že je to ujetý, mimo, americký, ... ALE ono to tak nějak má něco do sebe a musím říct, že by se mi i celkem líbilo, kdyby na zápase ke 120. výročí (předpokládám, že to nebude ani s Hajdukem, ani s Oxfordem, ani s Vídní..., ale běžnej ligovej :/) byli o poločase sokolové? Nebo před zápasem! Sokolové a Slavia k sobě měli v počátcích vzniku celkem blízko...