Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 11. kolo

Houpačka pokračuje, před reprezentační pauzou Slavia dvakrát vybouchla, když se vrátila na svůj stadion, opět brala tři body. Zůstává tak na dohled pohárovým příčkám.

Vítězství 2:1 nad Příbramí bylo pro Slavii nejen čtvrtou ligovou výhrou v sezóně, ale také čtvrtou domácí výhrou v řadě. Tak dlouhou sérii domácích výher měla Slavia naposledy na jaře 2011, kdy úspěšně zachraňovala samotnou ligovou existenci a poslední čtyři domácí zápasy vyhrála postupně nad Slováckem (2:0), Ústím (3:0), Příbramí (3:2) a Bohemkou (3:0). Na začátku další sezóny pak zvítězila znovu nad Příbramí (3:1) a tehdejší série bez domácí ztráty bodu tak byla dlouhá pět zápasů. Od tažení za titulem v sezóně 2008/09 (11 domácích výher v řadě) ale Slavia vyhrála více než tři domácí zápasy v řadě teprve podruhé. Pokud po každém venkovním zápase hovoříme o bídné bilanci ze zápasů venku, sluší se poznamenat, že doma patří Slavia minimálně k lepšímu průměru, v současné sezóně pak přímo ke špičce. Za celou minulou sezónu a šest zápasů té probíhající mají sešívaní bilanci 11-8-2 a skóre 35:14.

O setrvání na čele tabulky bojoval Jablonec s jedním z nejtěžších možných soupeřů: na hřišti Plzně. A nakonec bojoval úspěšně, když pár minut před koncem dokázal vyrovnat na 1:1. Jablonec tak má po 11 kolech průměr přesně dva body na zápas, neprohrál už pošesté v řadě (bilance 3-3-0). Je zřejmé, že Slavii o víkendu nečeká nic jednoduchého. A to ani další týden, kdy hostí Plzeň, přestože ta nevyhrála už počtvrté v řadě. Tak špatnou bilanci měla naposledy na jaře 2010, kdy nevyhrála dokonce šestkrát v řadě. Tehdy ale ještě málokdo tušil, že se v Plzni rodí nový ligový fenomén.

Olomouc si doma poradila s Duklou výsledkem 2:1 a vyhrála pátý z posledních šesti zápasů, je tak mužstvem s nejlepší formou v lize a je jen o skóre za Jabloncem. Zároveň je moravský klub jediným, který inkasoval pouze jednociferný počet branek. Do konce podzimu však na Olomouc čeká ještě dost těžkých zápasů včetně soubojů s Jabloncem a Plzní. Dukla nenavázala na výhru nad Hradcem z minulého kola a stále tak v probíhající sezóně poznala radost z vítězství pouze dvakrát. Příjemné překvapení z minulé sezóny je zdá se definitivně pryč.

Sparta se mohla případnou výhrou v Jihlavě dotáhnout na vedoucí duo, jenže to se jí nepovedlo. V Jihlavě nijak nezářila a odváží si jen bod za remízu 1:1, navíc mohla být ráda, že domácí neproměnili některou z dalších šancí. Sparta tak je třetí a z posledních pěti zápasů získala jen čtyři body. Tak špatnou sérii měla naposled na podzim 2008, kdy se se Spartou naposledy loučil Vítězslav Lavička. Tehdy Sparta prohrála v Liberci 0:3, doma se Slavií 1:4 (poté byl Lavička donucen odejít), remizovala v Plzni 1:1 (první zápas pro Chovance na straně Sparty a také pozor - pro Vrbu na straně Plzně!), porazila doma Příbram 3:0 a prohrála v Ostravě 0:2. Pro Jihlavu je bod se Spartou určitě dobrý, doma tak v nováčkovské sezóně stále ještě neprohrála. Celkově zaznamenala už šestou remízu.

Brno hrálo v Ostravě, která nutně potřebovala body, aby se odlepila z poslední příčky tabulky. To se povedlo jen částečně, protože zápas skončil remízou 1:1, ačkoliv se domácí hodně zlobili kvůli neuznané brance Fantiše ze závěru zápasu. Nic jim to ale nepomohlo a tak zůstali u dna tabulky, přestože za ně spadla o skóre Příbram. Brno se naopak díky tomuto bodu udrželo před Slavií a na první místo tak ztrácí pouhé čtyři body. Kdo by to byl před sezónou řekl.

Liberec porazil Mladou Boleslav 2:0 a zvítězil po pěti zápasech bez výhry a teprve podruhé z posledních devíti zápasů. Mladá Boleslav je na tom ještě hůř, z posledních sedmi zápasů jich prohrála hned pět. Tým, který má na soupisce na svém oficiálním webu osm útočníků (Mareš, Chramosta, Bulut, Magera, Kulič, Nešpor, Sivrič, Ondřejka), vstřelil v 11 zápasech pouhých deset branek.

Slovácko hrálo v Českých Budějovicích, kam na podzim zavítají ještě také slávisté. A ukázalo, že by se na jihu Čech dalo zvítězit, samo nebylo od třech bodů rozhodně daleko. Jenže v šancích zvonily jen brankové konstrukce a tak se oba týmy rozešly smírně 0:0. Slovácko z posledních osmi zápasů prohrálo jediný a co se týče sestupových starostí, může být už takto brzy poměrně v klidu. Domácí naopak být v klidu nemohou, v 11 zápasech posbírali pouhých devět bodů a jsou jen jediný bod před poslední dvojicí Baník - Příbram.

V souboji týmů s výraznými sestupovými starostmi Hradec porazil Teplice 2:0 a dokázal, že doma je silný - v této sezóně totiž doma ještě neprohrál, má bilanci 2-4-0. Naopak zvenku přivezl jediný bod. A totožnou bilanci venku mají také Teplice, které ji tedy ani tentokrát nijak nevylepšily, venku prohrály už popáté v řadě.

Komentáře (61)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 11. kolo

    PetCC     před 12 lety 23.10.2012 18:39 |  
    0 0

    Tak jsem zvědav na Olomouc, je schopná vyhrát ligu?
    Dlouhodobě je na tom podle mě ze všech nejlíp, je kvalitní ve všech řadách a dobře sehraná. Všichni ostatní ze špičky mají nějaký problém, který je dost limituje, takže by mi ta Olomouc vycházela jako favorit. Jenže s bojem o titul nemají vůbec žádnou zkušenost.

    • Re: Statistické okénko - 11. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 23.10.2012 18:49 |  
      0 0

      Uprimne receno jsem na podzim prilis zapasu Olomouce nevidel. V Edenu nepredvedli vubec nic, byli jasne horsi a za bod mohli byt hodne radi. Ano, maji ted ve velmi dobre forme ofenzivniho hrace (Ordos), ale jinak mi neprijde, ze by necim prevysovali Jablonec, Plzen, Spartu a kdyz na to prijde, tak az na toho utocnika i nas. Cekaji je jeste dost tezke zapasy, takze uvidime, jak ten podzim zakonci. Ja jsem jim neveril pred sezonou a neverim jim porad, ale uznavam, ze to muze byt jen mou neznalosti :o)

      • Re: Statistické okénko - 11. kolo

        japhy     před 12 lety 23.10.2012 19:04 |  
        0 0

        Mě teda taky nepřijde, že by Olomouc měla na titul. Koho ale musím jednoznačně pochválit za hru, to je Jihlava. Už jsem jí viděl poněkolikáté a ta její snaha o kombinaci v podstatě s noname hráči je fajn. Taková malá Plzeň.

    • Re: Statistické okénko - 11. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 19:10 |  
      0 0

      Mě osobně v zápasech které jsem viděl nepřesvědčili, ale možná to pramení z podobného důvodu jako u quelhara.

      • Re: Statistické okénko - 11. kolo

        travel (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 19:44 |  
        0 0

        Na oficiálních stránkách Slavie je rozhovor s p. Kusým.

      • Re: Statistické okénko - 11. kolo

        Ferguss     před 12 lety 24.10.2012 08:51 |  
        0 0

        To je takovej rozdíl oproti kvákání toho arcilháře Platila. Samozřejmě uvidíme co z toho se splní, ale myslím, že práce Kusého je už pořádně vidět, zejména co se týče získávání partnerů. A třeba i takové maličkosti jako nové představení hráčů na velkoplošné obrazovce ukazují, že někdo přemýšlí nad tím jak Slavii co nejvíc zatraktivnit.

    • Re: Statistické okénko - 11. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 19:54 |  
      0 0

      tak oni mají kádr pohromadě již nákej ten rok a jejich záloha Hořava, Pospíšil, Ordoš je fakt dobrá, jen je sráží to že nemají moc zkušeností s bojem o titul....viděl bych je tak na 2-4 místo uvidíme :))

      • Re: Statistické okénko - 11. kolo

        bongor     před 12 lety 23.10.2012 20:06 |  
        0 0

        Mně se Olka líbí,určitě hrají lepší fotbal,než třeba rumun,Plzni se nevyrovnají,a jsou tak na úrovni Jablek.

        • Re: Statistické okénko - 11. kolo

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 23.10.2012 23:02 |  
          0 0

          otázka je co by udělali v Evropě kdyby se tam dostali,vliv by mělo i rozprodání kádru(Hořava, Pospíšil)......Pospíšila bych si u nás dokázal představit i přesto že máme poměrně dost talentovaných hráču na tento post at už z juniorky připadně v A teamu

        • Re: Statistické okénko - 11. kolo

          PetCC     před 12 lety 24.10.2012 18:21 |  
          0 0

          Na styl Plzně si už všichni v lize zvykli, takže pokud Plzeň neudělá nějakou změnu, tak bude těžko vyhrávat. Navíc Plzeň vlastně staví novou zálohu.
          Jablonec by sice mohl být hlavní favorit, ale výrazně ho limituje nepodpora diváků. Ono to nevypadá, ale několik bodů to v domácích zápasech udělá, minulou sezónu se to projevilo. A nakonec ty body na konci schází.
          Sparta je pořád divná,třeba jí to letos vyjde, ale její obrana nějak nefunguje.
          No a jak jsem psal o Olomouci, její hra nemámoc slabin, brání dobře, góly dávají pravidelně, jsou sehraní, lidi je vcelku podporují. Nejsou v ničem nejlepší, ale důležité je pravidelné sbírání vítězství.

  2. Re: Statistické okénko - 11. kolo

    Alanor (admin)     před 12 lety 24.10.2012 09:32 |  
    0 0

    Co se týče odpovědí Kusého na oficiálním webu, tak s nimi mohu zcela souhlasit. Konečně mi přijde, že je u kormidla někdo schopný s rozumnými názory.

    • Re: Statistické okénko - 11. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 24.10.2012 10:51 |  
      0 0

      Ted jeste, aby se slova pretavila v ciny. Tj. v zime prichod minimalne jednoho solidniho utocnika a uzavreni smlouvy s generalnim sponzorem... Cte se to pekne, ale uprimne receno jsem stale tak trochu na pozoru.

      • Re: Statistické okénko - 11. kolo

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 24.10.2012 10:57 |  
        0 0

        Jj, ale rozhovor vskutku peknej, jako zkuseny manazer vi, co chceme slyset a doufam, ze i vi, jak to zrealizovat..:)

      • Re: Statistické okénko - 11. kolo

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 24.10.2012 11:23 |  
        0 0

        Přesně tak - při čtení odpovědí mě napadaly úplně stejné myšlenky. Tak doufejme, že se ukáže, že jsme byli pouze poněkud paranoidní... Ostatně, kdo by se nám mohl divit, že?

        • Re: Statistické okénko - 11. kolo

          quelhar (admin)     před 12 lety 24.10.2012 11:28 |  
          0 0

          Nerekl bych paranoidni, spis proste jen pouceni z minulosti... :o)

  3. off topic

    slaviator     před 12 lety 24.10.2012 11:38 |  
    0 0

    ve Slovanu Bratislava odmítl prodloužit smlouvu, která mu končí 31.12., útočník Filip Šebo, prý míří k nám do Slavie...

    • Re: off topic

      quelhar (admin)     před 12 lety 24.10.2012 11:43 |  
      0 0

      To "pry miri k nam do Slavie" usuzujes z toho tweetu Jakuba Konecneho (presna citace "Ze by Slavia?") nebo mas k tomu i nejake relevantni duvody? :o) Protoze mi to cele prijde jako vareni z vody, na Slovensku konci utocnik, Slavia utocnika nema, tak proc nezaspekulovat, ze by sel zrovna tam...

      • Re: off topic

        slaviator     před 12 lety 24.10.2012 12:32 |  
        0 0

        Ano, z toho. A proč si nezaspekulovat, že by šel zrovna k nám? :-) Kor, když k nám šel nedávno kapitán Slovanu Dobrotka, byť s jeho zdravotním stavem je to všelijaké... druhej Dens či Kaufman! :-)

        • Re: off topic

          quelhar (admin)     před 12 lety 24.10.2012 14:00 |  
          0 0

          Spekulovat je jedna vec, ale psat "pry jde do Slavie" neco o dost jineho... :o) To z meho pohledu odkazuje na to, ze nekde padla takova informace. Ale Konecneho tweet za to opravdu nepovazuju, viz nize prispevek Eluina, se kterym se ztotoznuju :o)

          Kazdopadne proc neprobrat to, jestli by to byla vubec posila nebo ne...

    • Re: off topic

      Ferguss     před 12 lety 24.10.2012 12:51 |  
      0 0

      Jo, to by bylo pěkný, ale nějak mě nenapadá, proč by šel zrovna k nám, myslím, že si může docela vybírat...

    • Re: off topic

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 24.10.2012 12:53 |  
      0 0

      Ono udelat z"mozna Slavia", "pry do Slavie",to je docela majstrstyk:)

      • Re: off topic

        slaviator     před 12 lety 24.10.2012 13:11 |  
        0 0

        a na Nově bude večer, že přestupuje a už podepsal smlouvu.. :-)

        • Re: off topic

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 24.10.2012 14:13 |  
          0 0

          Játro přestan blafat o Sebovi a Slávce krávoviny,nebo budeš jak nějaká med mrdka:-)

  4. Re: Statistické okénko - 11. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 24.10.2012 17:12 |  
    0 0

    Ja rozhodne velkym znalcem Seba nejsem,ale domnivam se,ze by do one koncepce nastinene Kusym moc nezapadal.

  5. Re: Statistické okénko - 11. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 24.10.2012 19:24 |  
    0 0

    Olomouc hraje dobře, ale bude tak třetí nebo čtvrtá, o titul Sparta s Plzní, doufám, že i my když porazíme Jablonec tam budeme. Možná ještě Liberec zahrozí, Mladá Boleslav se plácá, Jihlava mile překvapila bude tak do 8 místa, ale bez Tecla to bude horší, podle posledních zpráv po souboji s Jarošíkem nárt, tak možná bude marodit zbytek podzimu, naopak Dukla po loňské senzaci letos nic moc. Sestup Ostrava, Příbram možná Budějky.

    • Re: ad KI...

      Markus     před 12 lety 25.10.2012 07:09 |  
      0 0

      Dnes o tom vyjde více článků, těším se na komentář České pozice a samozřejmě HN. Zajímavé by také mohlo být případné vyjádření NFPK, kde zpravidla disponují vlastními informacemi. Snad se rozhýbe situace kolem stadionu. Je dobře, že se zvedá fotbalový klub, mohla by být důvěra k akvizici.

      • Re: ad KI...

        travel (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 08:49 |  
        0 0

        Taky jsem zvědav,jestli a případně jak se rozhýbe situace kolem stadionu.

        • Re: ad KI...

          quelhar (admin)     před 12 lety 25.10.2012 09:15 |  
          0 0

          Tak stadion uz oficialne davno nevlastni Key Inv. ani Natland, takze moc nevidim souvislost.
          Ale fakt, ze recepce uz je par tydnu "slavisticka" snad naznacuje, ze by se mohlo neco dit, ostatne to slibuje i Kusy v rozhovoru.

          • Re: ad KI...

            travel (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 10:06 |  
            0 0

            Quelhare,dopředu říkám,že do toho sice nevidím,ale i když stadion nevlastní Key Inv. ani Natland,tak to přece neznamená,že ho nevlastní stále tatáž mafie "podnikatelů".Tím myslím "podnikatele" ,kteří jsou napojeni na Sisáka,Kroužeckýho,Prahu 10, atd.

            • Re: ad KI...

              subHuman     před 12 lety 25.10.2012 10:59 |  
              0 0

              Přesně tak.
              Já vidím souvislost v tom, že je nyní jasné, že Praha 10 oficiálně přišla o své peníze (což jsme ale všichni věděli již dávno). A jakmile budou podobné "resty" dořešeny, lze očekávat i pohyb přímo okolo stadionu, asi těžko někdo věří tomu, že stadion vlastní nějaké 2 důchodkyně z Kypru, jak je tomu nyní...

              • Re: ad KI...

                quelhar (admin)     před 12 lety 25.10.2012 11:08 |  
                0 0

                Ja do toho taky moc nevidim, ale tak jako tak se mi nezda, ze by soucasna situace, kdy jde KI do konkursu, mela neco zmenit. Ta spolecnost byla evidentne svymi vlastniky obetovana, svuj ucel uz splnila, vytahla z mestskych casti stamiliony, ktere putovaly do stadionu a do Sisakovych spolecnosti a ted proste zanikne (nejspis presne tak, jak to bylo planovano od zacatku).
                Tudiz si nemyslim, ze by toto melo byt spoustecim impulsem nejakych pohybu kolem stadionu a proc by soucasny tajemny majitel, at je jim kdokoli, mel prave na zaklade tohoto konkursu se stadionem delat neco jineho, nez s nim dela doposud.

                A otazka samozrejme je, kdo ten stadion nyni ovlada, jestli to je stale Hrdlicka s Janouskem a spol. a nebo stoji za soucasnym bilym konem uz nekdo jiny, jak se spekulovalo pri oznameni o prodeji - to je podle me daleko dulezitejsi otazka. Fakt, ze Kusy rika, ze pod novym majitelem se veci ohledne vyzdoby daly do pohybu rychleji nez se hybaly predtim by mohl naznacovat, ze stadion ted ovlada nekdo jiny, kdo je Slavii trosku vice nakloneny (tedy jej aspon nebere jako nepritele a nutne zlo, ale jako partnera). Ale treba to jsou jen marne nadeje a je proste jen nahoda, ze najednou lze vyzdobit recepci a predtim to tri roky neslo.

                • Re: ad KI...

                  travel (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 11:29 |  
                  0 0

                  S tímto souhlasím(K.I. splnila ůčel,dopředu to takto bylo naplánováno,atd.).Stále mi,ale není,mimo jiné,jasný,jak se zachová Praha 10 a další okradení a zde vidím možnost "pohybu" kolem stadionu.I když je možné,že i Praha 10 a další okradení v tom jedou taky a dopředu věděli,jak to má dopadnout a šlo jim o to,aby i jim z toho něco káplo.Ale tohle je jen moje spekulace ( spíš fantazmagorie).

                  • Re: ad KI...

                    quelhar (admin)     před 12 lety 25.10.2012 11:31 |  
                    0 0

                    Mi se zda, ze Praha 10 ma proste smulu a o prachy definitivne prijde (nanejvys muze cekat do roku 2024 a doufat, ze ji do te doby ESide splati dluhopisy, ktere P10 vlastni). Ale nevidim jakoukoli moznost, jak by mohla (oficialni cestou) ovlivnit situaci stadionu.

                    • Re: ad KI...

                      Kactus     před 12 lety 25.10.2012 12:21 |  
                      0 0

                      vite co je vtipne ?
                      ten stadion, ktery muzeme klidne oznacit za nas slavisticky stadion, byl postaven za penize danovych poplatniku, tudiz treba i rudochu, klokanu a podobnych :)
                      posleme jim dekovny dopis, at dal plati dane a voli tak skvele zastupitele, ze jednou mozna i my prispejeme na novou toaletnou nebo vlastne vsichni prispejeme na dolicek, jestli ho teda radnice koupi. Nam jiz prispela :)

                • Re: ad KI...

                  slaviator     před 12 lety 25.10.2012 12:35 |  
                  0 0

                  Kroužecký kolem stadionu se ještě motá, Sisák už ne. Hrdlička s Janouškem maj to, co chtěli (vytáhnout prachy z městských částí, prodat podíl ve stadionu, poslat KI do konkurzu a kde nic není, ani smrt nebere...), takže ti už nemají se stadionem žádné záměry. Přesně to do sebe zapadá, tak jak se to předpovídalo.

                  Ale já bych se moc neradoval, Pelta krouží kolem pozemků na Strahově, chce tam postavit nové sídlo asociace a národní stadion, na kterém by měly hrát dva pražské kluby. Chce prostě taky urvat svůj podíl. A chce využít toho, že Křetinský má v plánu ve střednědobém horizontu poslat Letnou k čudu a postavit tam business centrum, na kterém by mohl vydělat miliardy. V plánu bylo, že by Sparta šla do Edenu jako druhej tým, ale okolnosti okolo "přivítání" Straky ve Slavii, nenávist vůči Platilovi a i ekonomická krize způsobily, že se tomu tak prozaítm nestalo. A naopak kolem pozemků v Edenu krouží Pražák a Kellner, kteří chtějí business centrum vybudovat tam, na místě dnešních tréninkových hřiští a snad i starého zimáku, kterej se má stavět novej, přilepenej na severozápad Stadionu Eden...

                  • Re: ad KI...

                    travel (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 12:56 |  
                    0 0

                    Slaviatore,pokud by měla hrát Sparta taky v Edenu,tak se mi nechce věřit,že by Křetínský neměl zájem vlastnit stadion.To by bylo to nejhorší,co by se mohlo stát.Radši ani nechci domyslet,kde by skončila Slavia!

                    • Re: ad KI...

                      janko (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 13:25 |  
                      0 0

                      Pokud by došlo na tento scénář, tak si myslím, že by to s prominutím "vodstrala" spíše rudá bída. Ti by to kousali ještě hůře než my. Klub můžete přestěhovat, ale ten ten genus loci místa prostě nevymažete, ani si za peníze nekoupíte....

                      • Re: ad KI...

                        travel (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 15:37 |  
                        0 0

                        No Slavia se taky kdysi stěhovala z Letný do Edenu.

                  • Re: ad KI...

                    subHuman     před 12 lety 25.10.2012 14:30 |  
                    0 0

                    Nenech se vysmát.

                    Nějaké protesty fanoušků jsou to poslední, co by tyto mocipány u takovéto monstrózní akce zastavilo.
                    Nebo jako myslíš, že František z kouzelné školky měl být takovým testem, čeho jsou fandové schopni? Vždyť se dohromady vůbec nic nedělo, dokonce se na východní tribuně ozýval při STRAKA VEN pískot...

                    Národní stadion je v tuto chvíli naprostá utopie a stěhování Slavie taktéž.

              • Re: ad KI...

                slaviator     před 12 lety 25.10.2012 12:38 |  
                0 0

                Ten pohyb okolo stadionu je, a je docela možné, že stadion a klub vlastní tatáž osoba, byť zde figurují ještě dva bílí koně, i když mluvit o Řebíčkovi jako o bílém koni...

                • Re: ad KI...

                  travel (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 12:47 |  
                  0 0

                  Tak zas po nějaké době :Piero,jestli máte důvěryhodné informace,buďte od té dobroty a přispějte sem informací.Díky

                  • Re: ad KI...

                    piero (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 14:18 |  
                    0 0

                    Dobrý den, novou informaci nemám( neříkám bohužel, protože i kdybych jí měl nebylo by taktické jí zde zveřejňovat). Ale pokud se budete držet základu, který jsem zde napsal před delší dobou, tak to do sebe zapadá a Lukáš pár řádek nade mnou to dobře vystihuje. Já mohu jen říct, že se o osud klubu ani o stadion nebojím a myslím, že ve své podstatě nejsem příliš velký optimista.
                    Piero

                    • Re: ad KI...

                      martyni (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 14:57 |  
                      0 0

                      Diky, piero, tak snad se tez nemusime obavat.. Mimochodem, komentar Lukase me pobavil.. je jasny, ze "bili kone" jsou i v politice a vubec by me neprekvapovalo, kdyby Rebicek hral pro kohosi roli bileho kone uz predtim..

                      • Re: ad KI...

                        travel (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 15:25 |  
                        0 0

                        Já taky děkuji všem,co sem napsali svůj názor na toto téma.Pořád si totiž myslím,že otázka stadionu je pro Slavii dúležitější,než jestli skončíme 4.či 8.Jedině,že bychom vyhráli ligu a postoupili do LM,což v této sezoně je bohužel utopie.

                        • Re: ad KI...

                          subHuman     před 12 lety 25.10.2012 16:07 |  
                          0 0

                          ...a bohužel nejen v této.

                          • Re: ad KI...

                            travel (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 17:01 |  
                            0 0

                            Přestože se držím spíše dosti při zemi,tak pokud by nikdo z důležitých hráčů neodešel a přišli 2 kvalitní útočníci,pak bychom mohli hrát zase o titul.Jo a ještě by museli rozhodčí pískat rovinu.

                            • Re: ad KI...

                              slaviator     před 12 lety 25.10.2012 18:41 |  
                              0 0

                              jeden stoper (pokud odejte Latka, tak dva stopeři), jeden záložník schopný hrát to, co Kisel (kterému se však na hřišti poslední zápasy nedaří) a ti dva útočníci. To je minimum...

                              • Re: ad KI...

                                travel (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 19:59 |  
                                0 0

                                Jo takhle by to bylo super,ale mám obavu,že to bychom chtěli po Řebíčkovi(?) moc, proto jsem psal jenom o těch 2 útočnících,protože tam je situace nejhorší.Navíc třeba Latka neodejde a je tu Dobrotka (ach ta zranění).A co čtu příspěvky o juniorce,tak do zálohy tam hráči jsou,kdežto s útočníky je opět problém.

                      • Re: ad KI...

                        slaviator     před 12 lety 25.10.2012 18:34 |  
                        0 0

                        je jasné, že Řebíček by se z lokálního politika a lokálního podnikatele nevyšvihl na ministra dopravy... Ale Petr Gandalovič také, na ministra zemědělství a dneska velvyslanec v USA. Oba z Ústeckého kraje, stejně jako býval mostecký Vojíř, v Mostě po Šulcovi předseda místní organizace ODS, předseda představenstva Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova a ve Sněmovně léta předseda dopravního výboru. Za všema třema stojí, stejně jako za Šulcem, lobbista Patrik Oulický. Ten je vytáh do velké politiky...

                        • Re: ad KI...

                          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 18:41 |  
                          0 0

                          Tím chceš vlastně naznačit že Oulický ma zájmy ve Slavii či že by ji dokonce fandil nebo vlastnil.....

                          • Re: ad KI...

                            slaviator     před 12 lety 25.10.2012 18:51 |  
                            0 0

                            Ne, to vůbec. Jen že mi přijde zajímavé, že za všema nima stojí Oulický (a někdo za ODSáckýho kmotra v Úst.kraji označuje i bývalého senátora a starostu Chomutova Nováka z ODS, kterej dostal podmínku, odvolali se on i státní zástupce a najednou má čtyři roky natvrdo..., ale podle mě kmotrem není - už jen proto, že to by nedostal. To spíš má Benda, přítel Paroubka. Benda a Oulický jsou dvojka jako Janoušek a Hrdlička...).

                            Zájmy měli Hrdlička, Janoušek, Sisák, každej trochu jiný, ale vždy to bylo ve snaze vycucnout prachy z veřejnýho sektoru přes Slavii a přes stadion...

                      • Re: ad KI...

                        slaviator     před 12 lety 25.10.2012 18:38 |  
                        0 0

                        ...jinak myslel jsem to předtím tak, že je docela možné, že Slavii a stadion už vlastní jeden majitel, ale má na to pořád dva bílé koně. Jinak docela zajímavý (v pozitivním slova smyslu) bude podle toho co jsem slyšel generální sponzor (resp. trojlístek, přičemž jedna z firem dělá na trhu pojišťovnictví). V následujících pár týdnech by se to mělo téměř určitě podepsat...

                        • Re: ad KI...

                          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 25.10.2012 18:44 |  
                          0 0

                          Je fakt že občas máš pravdu,ale tentokrat to tak rychle nevidim spíš po novém roce.

                          • Re: ad KI...

                            slaviator     před 12 lety 25.10.2012 18:54 |  
                            0 0

                            po Novém roce by mohli být už na dresech, když doladí do konce listopadu podmínky... (Ale netuším, jak mají ty tři firmy účetní období, to může sponzoring taky komplikovat pokud jedna má kalendářní rok a jiná či jiné mají od července do června...)

                            • Re: ad KI...

                              Kactus     před 12 lety 26.10.2012 08:42 |  
                              0 0

                              ucetni obdobi si firma muze zvolit jake chce, treba v USA je to ale zari srpen myslim.
                              mne tedy jmeno firmy na dresu nechybi :)

                    • Re: ad KI...

                      slaviator     před 12 lety 25.10.2012 18:44 |  
                      0 0

                      já také nejsem příliš velký optimista, ale věřím, že ta situace z předešlých tří sezon se už opakovat nebude a že se dostaneme brzo tam, kam patříme - do bojů o titul... Velkou naději mi minimálně dělá osoba Z.Kusého...