Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Příbram 2:1

Slávisté nastoupili proti Příbrami v roli jasného favorita a cokoli jiného než vítězství by bylo velkou nepříjemností. Branky Nitrianského a Škody však zajistily Slavii "povinné" tři body, za hosty jen snižoval na konečných 2:1 Koukal.

Slavia - Příbram 2:1 (1:0)
Branky:
 37. Nitrianský, 61. Škoda - 78. Koukal

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Juhar - Mičola, Petrák, Zmrhal, Tusjak (79. Koreš) - Kisel - Škoda (90. Cicman)

Slavia do utkání vstoupila aktivněji, nicméně nepřesná standardka Kisela ani centr Tusjaka se neujaly. Škoda posléze nebyl ve vápně dost důrazný, a tak si vzápětí připsali první akci i hosté, jejichž hlavička však mířila mimo naši branku. Sešívaní byli nadále aktivnější, nejdříve byla zblokována Kiselova střela, poté pálil i Mičola. Jeho pokus však nebyl dostatečně prudký a gólman Hruška neměl s jeho zpacifikováním žádné problémy. I další minuty patřily červenobílým, Nitrianský prudce centroval, ale ve vápně se k míči nikdo neprodral. Další nadějnou situaci zhatil nepřesný centr Mičoly. Ani následný závar před brankou Příbrami a Tusjakův centr po dobrém uvolnění nic nepřinesly. Snadný zákrok si poté na druhé straně připsal Kamil Čontofalský po nedůrazné Šlapákově střele. První tutovou šanci si slávisté připsali v 31. minutě, když po standardní situaci hlavičkoval Martin Latka, Hruška ale míč reflexivně vyrazil! Sešívané ale neproměnění šance nemuselo mrzet, neboť skórovali o pár minut později, konkrétně když v 38. minutě přišel Kiselův centr na zadní tyč, před bránu ho hlavou vrátil Petrák a do sítě míč dopravil Milan Nitrianský - 1:0! Podobný scénář chtěli naši hráči zopakovat do poločasu ještě jednou, ale tentokrát na míč přihrávaný Milanem Škodou nikdo nedosáhl. Do kabin se tak šlo za našeho jednobrankového vedení.

I do druhé půle vstoupili aktivněji domácí, na dobrý centr Juhara ale těsně nedosáhlo hned několik slávistů. Posléze došlo k dvou menším závarům ve vápnech na obou stranách, k zakončení se ale ani jeden z týmů nedostal. Po hodině hry se blýskl parádní bombou z obrovské vzdálenosti Nitrianský, ale rána mířila vedle. Následující akci už ale červenobílí přetavili ve dvoubrankové vedení, skvělý průnik předvedl Tomáš Mičola, zbavil se obránce a naservíroval před bránu Škodovi, který si předtím odstavil upadnuvšího Dejmka a sám na malém vápně neměl problém vstřelit branku - 2:0! Po hříchu se ale slávisté zatáhli a iniciativu převzali příbramští. Wágner a Koukal ještě hlavičkovali vedle, ale do třetice se po sérii chyb Příbram prosadila, když nekompromisně pod břevno zavěsil právě Koukal - 2:1. Hosté měli do konce zápasu převahu, ale větší šanci si již nevypracovali. Naopak Slavia mohla vítězství pojistit, ale Koreš v brejku trefil jen tyč! Utkání tak dospělo k výhře Slavie 2:1, která se dá hodnotit jako zasloužená.

Komentáře (106)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Příbram před zápasem

    zeleznik2     před 12 lety 19.10.2012 19:44 |  
    0 0

    Tak je to tak jak jsem se obával, jen nehraje LJ. Vepředu nemohoucí Škoda a v obraně Huby, no Příbram je neškodná, to nebude jako Slovácko, snad se tam někdo trefí!!Dobrotka opět ani na lavičce!!!

    • Re: Slavia - Příbram před zápasem

      Barra     před 12 lety 19.10.2012 21:29 |  
      0 0

      Nechápu dobře tvůj údiv co se týká Hubáčka a Dobrotky. Dobrotka od ledna 2012, kdy postoupil operaci nohy, neodehrál jediný zápas v kompetici.
      U Slavie utrpěl v prvním přípravném zápase zlomeninu ruky, pak měl svalové problémy, připravoval se individuálně. Je jasné že musí mít podstatné manko v kondici, zápasy za juniorku jsou něco jiného něž v A-čku.
      Buďme trpělivý, kdyby ho teď Rada postavil, byl by to nějlepší způsob jak ho spálit a znemožnit. Budu rád jestli Dobrota bude po zimní přestávce připraven, aby eventuálně mohl nahradit Látku - i když ho nahradit asi bude nemožné. Věřím ale, že v případu odchody jednoho Martina ten druhý ho nahradí a že stoperské duo bude Dobrotka-Hubáček.
      V každém případě Dobrotka ještě musí dokázat že bude lepší než David Hubáček.

      • Re: Slavia - Příbram před zápasem

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.10.2012 22:47 |  
        0 0

        naprostej souhlas....taky nechápu lidi, co dávají momentálně Dobrotu do základu.

        • Re: Slavia - Příbram před zápasem

          Dresco     před 12 lety 19.10.2012 22:58 |  
          0 0

          no pokud hraje Latka a Hubáček, tak samozřejmě ne, nicméně posledně na Slovácku jsem fakt doufal, že tam Dobrotka v základu bude

  2. Re: Slavia - Příbram před zápasem

    bongor     před 12 lety 19.10.2012 20:15 |  
    0 0

    Dobrotka asi vůbec neexistuje,je to jen imaginární postava

    • Re: Slavia - Příbram před zápasem

      sasky     před 12 lety 20.10.2012 15:54 |  
      0 0

      James Dens? :D

  3. FANDA TV

    JS (přítel SN)     před 12 lety 19.10.2012 21:04 |  
    0 0

    "Střelec leží až na spodku té pyramidy..."
    "Možná teď uvidíme lépe, kdo byl ten střelec..."
    ...3x zopakovaný záznam...
    "A ten míč do branky dopravil..."
    ...ticho...
    "Nebyl to Milan Nitrianský?"

    Congrats pánové! Neříkají vám "Blesku"? Možná se na jméno měli zeptat raději Roberta Hlena.

    • Re: FANDA TV

      quelhar (admin)     před 12 lety 19.10.2012 21:06 |  
      0 0

      Hehe :o)

  4. Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

    janko (přítel SN)     před 12 lety 19.10.2012 21:44 |  
    0 0

    Mičola pěkně, to bylo hooodně pěkný....

    • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

      bongor     před 12 lety 19.10.2012 22:17 |  
      0 0

      Mičola a nitro jdou hodně nahoru,škoda té tyče Koreše.

      • Re: Slavia - Příbram 1:0 v 2. pol.

        janko (přítel SN)     před 12 lety 19.10.2012 22:20 |  
        0 0

        ta byla také pěkná, ale ta nedůslednost Karolka při golu ta mne nazvedla...

  5. Re: Slavia - Příbram 2:1

    smichov_1     před 12 lety 19.10.2012 22:20 |  
    0 0

    Skoda - hruza jako vzdycky, jinak vsichni slusny zapas, nikdo ale tentokrat nevycnival, bylo to takove vseobecne prumerny. ZAPLATPANBU ZA 3 BODY.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      smichov_1     před 12 lety 19.10.2012 22:27 |  
      0 0

      Skoda hrac zapasu... jako recese slusny pokus.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Boss82     před 12 lety 19.10.2012 23:49 |  
      0 1

      Tak já nevím. Škodovi se tady nadává že nedává góly, tudiž je to útočník na hovno. A když góla dá, tak zase hrůza? Tak já nevím, co má udělat? Dát hattrick, aby takovým, jako jsi Ty zalepil ústa? Samozřejmě, že to není žádný Ruud van Nisterlooy, ale nadávát mu i v zápase, kdy svůj úkol jakožto útočník splnil, je podle mě ubohost.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 00:32 |  
        0 0

        tý pozice kam dostal balon góla dát musel, kdyby ho nedal tak by musel zahodit kopačky... Jinak to byl jeho standartní výkon, balon nepodržel, většinu od něj šel balon na kopačky soupeře. Soubojů taky moc nevyhrál...

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Boss82     před 12 lety 20.10.2012 04:42 |  
          0 1

          Ale to není pravda. Už jsem viděl mnohem lepší hráče zahodit mnohem větší šance. Gól dát rozhodně nemusel, mohl to přestřelit, mohl trefit brankáře, promáchnout balon, mohl prohrát ten předchozí souboj s obráncem, mohl si naběhnout na horší místo....zkrátka mohl toho zpackat hodně. Nezpackal však nic, všechno v dané situaci udělal tak, jak měl a jak se na útočníka sluší.

          Nakonec z toho byl vítězný gól, který nám zajistil 3 body, tak mu tady přestaňme nadávat, tím mu opravdu moc nepomůžeme.

          Jinak hrál průměrně, ale vyhrál většinu hlav, pár míčů podržel, několikrát se ve vápně dostal málem do šance.

          Samozřejmě, že bych byl také raději, kdyby hrál Milan Škoda 2x lépe než hraje a měl na kontě třeba 8 gólů. Proto ho ale nebudu kritizovat po zápase, kdy svůj úkol splnil a Slavii pomohl!

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            smichov_1     před 12 lety 20.10.2012 10:42 |  
            0 0

            Ten gol byl po jasnem faulu na Dejmka, ktery NASTESTI rozhodci nepiskal. Jinak, des a bes, nevyhral snad jeden souboj, stal porad v ofsajdu, do kombinace neni, obejit nekoho neumi. Kdybychom tam dali kluka z U-16, horsi by nebyl.

            Nechapu proc jsme toho Danoskiho nekoupili z Mostu my? Ten kluk je vylozene rychly a s micem sikovny. Parkrat si z nasich hracu udelal treninkove kuzele.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              PetCC     před 12 lety 20.10.2012 11:24 |  
              0 0

              Faul těžko. Dejmek neustál obrátku, nemyslím, že by ho Škoda nějak výrazně atakoval nohama nebo rukama. Ale třeba v zápase Německo-Švédsko, při výrovnání Švédska na 4:4 v 92. minutě, Ibrahimovič jasně sestřelil loktem obránce a gól přesto platil.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              Edwardtheiron     před 12 lety 20.10.2012 12:42 |  
              0 0

              Faul to nebyl v žádném případě!Seděl jsem pár metrů od toho,narozdíl od jiných,kteří to "viděli" v televizi /kde vidět nebylo vůbec nic!/.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              Boss82     před 12 lety 20.10.2012 16:16 |  
              0 1

              Smíchove, jsi vážně k smíchu, už toho nech, prosímtě. Hodnotíš to totálně neobjektivně a vynášíš kategorické soudy, jako bys byl celosvětově uznávaný renomovaný expert. Přitom fotbalu evidentně příliš nerozumíš. Pusť záznam zápasu, soustřeď se celou dobu jenom na Škodu a dělej si čárky, kolik soubojů vyhrál, kolik míčů přidržel nebo dobře rozehrál. Pak snad teprve pochopíš, cos tu psal za nesmysly.

              Ani já netvrdím, že je Milan Škoda nějaká budoucí superstar, ale tvrdím, že kdyby hrál každý zápas alespoň tak, jako proti Příbrami, tak by to bylo v pořádku a rozhodně ho tady po takovém zápase nebudu kritizovat.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          mats     před 12 lety 20.10.2012 12:54 |  
          0 0

          Já tedy nevím... Připadá mi, že brblání nad Škodou, případně Hubáčkem, tak nějak patří k místnímu folklóru a kolikrát je úplně fuk, jak vlastně zahráli. :-) Rozhodně si nemyslím, že by Škoda dneska zahrál tak otřesně, jak to tu někteří líčí. Spíš než jeho výkony mi vadí to, že a) je naším prakticky jediným útočníkem a b) pokud v tom systému, co hrajem, není dostatečně doplňovaný vepředu dalšími hráči, je tam marnej úplně stejně jako by byl kterýkoliv jiný hráč.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Boss82     před 12 lety 20.10.2012 16:18 |  
            0 1

            Naprostý souhlas se vším.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              Barra     před 12 lety 20.10.2012 19:33 |  
              0 0

              Také já se rád připojím. 100x raději Milana Škodu než Zb. Pospěcha.

  6. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Clarinet     před 12 lety 19.10.2012 22:20 |  
    0 0

    Dneska nejlepší Nitrianský. Příbram je slabá, ale i tak už je jasný, že jeho stará forma je zpátky. Hned po něm i přes všechnu svoji zbrklost Mičola.

    Kisel se nadále trápí, nelíbí se mi.

    Co je ale opravdová katastrofa: stav hřiště.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      smichov_1     před 12 lety 19.10.2012 22:23 |  
      0 0

      jo, trava HRUZA. Kam Rosen, Franc, Platil s ESide slapnou, tam 8 let trava neroste, a vypada to ze to plati doslovne.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        spino     před 12 lety 19.10.2012 23:53 |  
        0 0

        Studenty CZU by měli hromadně propustit. Hlavně, že si tam pozvali "odborníky". Jinak Rosen byl dneska i na hokeji, kdyby jsme nebyli měkoty, tak bychom ho šli pozdravit.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Kactus     před 12 lety 19.10.2012 22:40 |  
      0 0

      nahodou, hriste bylo fajn, jen na plazovy volejbal. :)
      nabite piskem neskutene.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        smichov_1     před 12 lety 19.10.2012 23:10 |  
        0 0

        Bylo videt ze mic kopnuty po zemi asi po 5m zacne skakat jako splaseny tenisak. To je pro jakoukoli kombinaci hruza. Inu, vlastni stadion nemame, musime se smirit stim co nam zustalo po tunelarich z Kypru.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Kactus     před 12 lety 20.10.2012 12:37 |  
          0 0

          jo a mic za sebou zanechal po odkopnuti piskovy ohon jak kometa.

  7. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Betynka58     před 12 lety 19.10.2012 22:45 |  
    0 0

    Zajímavé, dnes zase (stejně jako na Slovácku) pravá strana lepší levé. Že by se nám těžiště slávistické hry pomalu přesouvalo?

  8. Re: Slavia - Příbram 2:1

    TomaXis     před 12 lety 19.10.2012 22:46 |  
    0 0

    Tak Micola dneska parada, nejbehavejsi ze vsech, celkem jsem si ho oblibyl. Jsem zvedavej, jak dlouho chtej drzet Nitrianskeho, ktery se zveda kazdym zapasem, zato Juhar-porad horsi a horsi.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.10.2012 22:50 |  
      0 0

      tak s Nitrim zase brzdi kámo....až takový výkony předvede 15krát z 20ti zápasů tak to potom jo :))

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Dresco     před 12 lety 19.10.2012 23:03 |  
      0 0

      Juharovi nesvedci ta obrana. Ty zapasy, co tam hral dobre chodil hodne do utoku. Skoda nevyuzityho Conky, Juhar by byl podle me platnejsi na hrotu misto Skodaka.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.10.2012 23:47 |  
        0 0

        Juhar na hrot :O a že tam má dost odkopáno

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          spino     před 12 lety 19.10.2012 23:55 |  
          0 0

          Kdokoliv lepší než Škoda.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.10.2012 23:57 |  
            0 0

            Juhar v útoku určitě no.

              • Re: Slavia - Příbram 2:1

                spino     před 12 lety 20.10.2012 00:15 |  
                0 0

                Jarolím by ho tam klidně poslal.

                • Re: Slavia - Příbram 2:1

                  fredydj (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 00:45 |  
                  0 0

                  a co mi je do Jarolíma?

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Betynka58     před 12 lety 20.10.2012 00:04 |  
      0 0

      Juhar zatím ve Slavii jede v takových vlnách. Po pár zápasech v záloze, kdy se mi moc nelíbil, se přesunul na beka, kde odehrál pár hodně vydařených zápasů, poslední dvě utkání šla ale jeho výkonnost zase dramaticky dolů. Dal bych mu ještě jednu šanci a pak - Čonka na plac!

  9. Re: Slavia - Příbram 2:1

    spino     před 12 lety 19.10.2012 23:52 |  
    0 1

    NItri se zvedá, ale pořád patří k tomu horšímu v týmu. Dnes chci pochválit celou zálohu, která šlapala jako hodinky.

    MIčola fakt frajer, ten bude v budoucnu hodně platnej. Neskutečná stabilita v osobních soubojích.

    Naopak se ukazuje, že Škoda prostě na Slavii nemá. Dal sice gól, ale ten vytvořil hlavně Mičola a zbytek zápasu nepředvedl nic, ačkoliv Latka při jedinym výběhu za zápas byl nebezpečnější než on.

    My potřebujem útočníka typu Šlapák, Sivrič, Mahmutovič, Tecl, nebo někoho z ciziny.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.10.2012 23:56 |  
      0 0

      spino :D ty 4 útočníky jak jsi napsal to si mě dostal...my bysme potřebovali všechny 4...každej úplně jinej typ :))))

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        spino     před 12 lety 20.10.2012 00:02 |  
        0 0

        No právě, ale všichni to jsou narozdíl od Škody útočníci.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 00:04 |  
          0 0

          vyčůrat, utřít a spát

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Matlafous     před 12 lety 19.10.2012 23:58 |  
      0 0

      Spino, vy jste skutečně mamlas. Napíšete "útočníka typu" a následně vyjmenujete 4 naprosto typologicky odlišné hráče, ze kterých má na Slavii jeden.

      Škoda dnes vyhrál 2/3 hlavičkových soubojů a dal gól. Kdy jindy bychom do něj neměli tepat?

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.10.2012 23:59 |  
        0 0

        Spino je opravdu odborník :))))

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        spino     před 12 lety 20.10.2012 00:04 |  
        0 0

        Škoda tam dneska stál jak solnej sloup, že už ho i Latka musel seřvat, když zazdil jeho výpad, další chyba když šel míč na Kisela, tak mu ho před hlavou zahrál a akce byla v hajzlu, ale to se stane, za to bych ho zase nekritizoval. Ten gól snad nemůžeš brát vážně, já v něm vidím zásluhu hlavně od Mičoli.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Matlafous     před 12 lety 20.10.2012 00:10 |  
          0 0

          Gól vážně beru i kdyby ho dal z brankový čáry ramenem. Jednou je to gól, kterej tam někdo doklepnout musel. A na tu vaši povahu, Spino, pomáhá pravidelné omývání přirození vlažnou vodou.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 20.10.2012 00:03 |  
      0 0

      Nitrianský patří v posledních cca 5 zápasech k nejlepším na hřišti.

      Ano, Šlapáka opravdu potřebujeme... Možná je furt lepší ten Držmíšek, než kdyby nás vedli odborníci Tvého ražení.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        spino     před 12 lety 20.10.2012 00:05 |  
        0 0

        Pro mě útočník musí bet rychlej a to Škoda není.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          spino     před 12 lety 20.10.2012 00:08 |  
          0 0

          ....rychlej a mít dobrou střelu. :)

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Alanor (admin)     před 12 lety 20.10.2012 00:09 |  
            0 0

            Tak o Škodovi jsem se vůbec nezmiňoval. Co se jeho týče, tak s Tebou souhlasím.

            • Re: Slavia - Příbram 2:1

              fredydj (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 00:14 |  
              0 0

              klidně at si je pomalej jak Lafata to je mi jedno hlavně když to do soupeřovy branky bude sypat :)

              • Re: Slavia - Příbram 2:1

                spino     před 12 lety 20.10.2012 00:16 |  
                0 0

                11 zápasů, dva góly, to se to sype!

                • Re: Slavia - Příbram 2:1

                  fredydj (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 00:30 |  
                  0 0

                  psal jsem snad že to tam sype?

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 00:34 |  
          0 0

          rychlej být nutně nemusí, ale pokud není rychlej ,musí mít dobrý výběr místa a pokrytí balonu a samozřejmě chladnou hlavu v zakončení, Škoda z prvních dvou vlastností nemá ani jednu a tím pádem vlastně ani nevíme jestli má tu třetí nebo ne.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            PetCC     před 12 lety 20.10.2012 11:27 |  
            0 0

            Je zajímavý, že v mnohem horší Bohemce to měl :-)

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Betynka58     před 12 lety 20.10.2012 00:16 |  
      0 0

      Mičola má podle mne zatím dvě tváře. Ta lepší spočívá v tom, že je to hodně pracovitý, běhavý fotbalista, pracující na velkém prostoru. Bohužel je často dost zbrklý, což s sebou přináší tak jednu dobrou přihrávku na dvě až tři špatné i poměrně dost prohraných soubojů. Pořád je ale pro mne mnohem sympatičtější než hráč, který se schovává, jen aby něco nezkazil. Od té doby, co hraje v základu místo Vošahlíka, se údernost pravé strany výrazně zvedla.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 00:37 |  
        0 0

        Možná by mohl Rada konečně zkusit Vošahlíka na hrotu, horší než Škoda to určitě nebude a na jeho místě se zabydlel Mičola, takže tam si moc nekopne asi.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          spino     před 12 lety 20.10.2012 00:44 |  
          0 0

          Já bych zálohu a útok postavil takhle:

          Koreš, Petrák, Mičola, Kisel, Tusjak - Vošahlík

          Zmrhal v záloze hraje dobře, ale tohle by byl jen pokus, chci vidět, jak by hrál Mičola ve středu hřiště.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      popin     před 12 lety 20.10.2012 11:22 |  
      0 1

      Člověče, s takovou odborností můžeš jít dělat asistenta Bílkovi a hned.
      Nitrianský že patří k tomu horšímu - včera jeden z nejlepších.
      Mičola neskutečně dobrý v osobních soubojích - včera většinu prohrál.
      A perla na závěr - potřebujeme útočníka typu XY nebo někoho z ciziny - ten typ z ciziny, to je jaký typ ?

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      zeleznik2     před 12 lety 22.10.2012 18:45 |  
      0 0

      Naprostý souhlas viděl bych to na Mahmutoviče, Tecl je dobrý v Jihlavě, protože na něj hraje celé mužstvo, jinde se neprosadí, z ciziny, je vždy risk, podívej se na Spartu kolik jich zkoušela?my v minulosti Maďary, Švéda, Brazilce, Itala, Makedonce a taky nic moc chvíli dobrý Adaouto nebo Toleski, ale pak už jen střídání a nakonec prodej.

  10. Re: Slavia - Příbram 2:1

    spino     před 12 lety 20.10.2012 00:14 |  
    0 0

    Ještě jedna věc, nemyslíte, že bude mít Kalivoda z naší děkovačky v klubu problém? Moc se mu k nám nechtělo a od čáry ho vedoucí mužstva Příbrami celkem nasraně pozoroval.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      (host)     před 12 lety 20.10.2012 00:30 |  
      0 0

      Nedivil bych se, bylo to poměrně nestandardní a bylo vidět, že se Kaličovi moc nechtělo. Přeci jen je něco jiného slavit s fanoušky soupeře po výhře (Žižkov) a po prohře vašeho mančaftu.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Alanor (admin)     před 12 lety 20.10.2012 00:32 |  
        0 0

        Psal Alanor. Trochu mi tu blbne přihlašování. :)

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 00:30 |  
      0 0

      No má to těžký, chtěl si zase po roce užít s fans Slavie, ale asi tím nasral 3/4 lidí v Příbrami a dost možná i naši hráči z toho asi nebyli zrovna nadšení... mě to k nim přišlo trochu nefér, zdržovat jim děkovačku... :/

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Borris     před 12 lety 20.10.2012 03:10 |  
      0 0

      no problém z toho mít Kalič může. Já se mu nedivím že se mu na děkovačku moc nechtělo, asi mu muselo být jasné že se na to spousta lidí může dívat špatně a že mu to nadřízení můžou dát pěkně sežrat. Něco jiného to bylo loni na Žižkově. Tam zařídil svému týmu výhru. Ale teď po tom co jeho tým prohrál, by si ho za to někdo z nadřízených mohl vychutnat. Já doufám že problémy mít nebude, vždyť patří v Příbrami k těm nejfotbalovějším hráčům.

  11. Škodovy branky

    Mike     před 12 lety 20.10.2012 00:24 |  
    0 0

    Pokud bychom počítali tzv.vítězné a remízové branky, tak Škodovy 2 góly nám zajistily celkem 6 bodů. Branky Nitrianského body 4, Latkova branka 3 body, Vošahlíkova branka 1 bod a Kiselova branka 1 bod. Další 2 body jsme získaly za bezbrankové remízy.
    Je to samozřejmě pouze náhody, pokud by dnes Příbram gól nevstřelila, tak by vítězný gól byl Nitrianského. Jsou to sice zajímavé počty, ale nemají žádnou vypovídající hodnotu.
    Jinak 3 branky krajního obránce krátce po třetině soutěže, to je výborný výkon.

  12. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Matysek     před 12 lety 20.10.2012 01:12 |  
    0 0

    Už jsem se těšil. že bude na place Dobrotka a ono pořád nic... :/ je azse nemocný?

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Borris     před 12 lety 20.10.2012 03:23 |  
      0 0

      neblázni chlape, Dobrota se potřebuje nejdřív rozehrát. Já se Radovi nedivím že do toho teď nechce sahat. Dobrota má obrovský potenciál být jední z nejlepších stoperů v naší lize. Ale potřebuje se nejdřív rozehrát, získat zase herní praxi a jistotu. Já osobně si myslím, že pokud se nestane něco nečekaného tak plnohodnotně naskočí až v zimní přípravě a to už bude mít za sebou několik zápasů v juniorce a bude uplně zdraví a bude se moct naplno poprat o základ.

      Jen si teda myslím když už jsme u toho, že by Slávka měla mít nějaký faremní tým. Tak jako má třeba Bolka Kolín, Budějky mají Strakonice a Příbram třeba Votice, tak i my by jsme někoho měli mít. Protože podle mě těmhle hráčům po zranění, daleko víc dají zápasy proti týmům které jsou sice z nižší soutěže, ale pořád je to dospělý fotbal. To si myslím že by třeba DObrotovi dalo víc než zápasy za juniorku. A rozhodně bych se přimlouval za to, aby se uzavřela spolupráce s nějakým týmem který by nám dělal farmu právě pro potřeby hráčů kteří se potřebují rozehrát po zranění. Ale to už je zase diskuze jinam.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      opicemag     před 12 lety 20.10.2012 09:42 |  
      0 0

      Na jakém postu? Latka je náš nejlepší hráč a Hubáček má velmi dobrou formu, hraje s velkým přehledem a navíc mu teď jsou centry při standardkách. Stopeři fungují (když hrají spolu, když vypadl Latka na Slovácku, byla to hrůza a děs.).

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      5094     před 12 lety 20.10.2012 12:07 |  
      0 0

      Tak co ten Škoda?

  13. Re: Slavia - Příbram 2:1

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 13:16 |  
    0 0

    Vyhru jsme moc potrebovali. Tesi vykony Nitra a Micoly, ti kluci se hodne zlepsujou. U Nitra je videt, ze na to ma a ze melo smysl mu davat duveru a byt trpelivy, peknej vykon. Micola se mi moc libi svym nasazenim a aktivitou, hraje kridlo, ale stahuje se i do stredu ke skodovi, hraje na velkym prostoru a to je dobre. Tusjak by si mel z toho vzit priklad, hraje moc u lajny, je to moc stereotypni a citelny a souperi uz si ho tam zdvojujou, navic Juhar ho spatne podporuje, vubec Juhar se mi prestava libit, sice je rychly, durazny,ale hraje hrozne jankovite, neumi jit do kombinace, casto nesmyslne nakopava balony.. chce to hrat trochu s rozmyslem, byla by to skoda, fyzicky na to ma.. Petrak se Zmrhalem tradicne dobre dozadu, ale dopredu by to chtelo vic, Kiselovi to bohuzel porad moc nejde. Skoda mozna neco jako Juhar, spatne resi situace, nabiha si do spatnych prostoru, pozde reaguje.. popravu dostal vynadano od Latky, kdyz si s nim mel narazit a misto toho zaspal a nechal se preskocit obrancem,jak typicky.. Ocenil bych bojovnost, nikdo nic nevypusti, to se mi libi.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Barra     před 12 lety 20.10.2012 13:58 |  
      0 0

      A k tomu Mičola ještě pravidelně vypomáhá v obraně. Je to hráč na mé gusto, moc bych mu přál aby se mu podařil nějaký gól.

      Souhlas co s týká Nitrianského, rozjezd měl pomalejší, ale nezklamal důvěru, kterou Rada mu dál. Nitri se něco naběhá, kondici má skvělou. Pro mě včera muž zápasu, i když měl také své prsty v obrženým gólu, jestli jsem to správně postřehl.

      Doufám také, že i Čonko s nám vrátí, přece je levá strana obrany zranitelnější. Že Matúš na to má, dokázal minulou sezónu.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 14:44 |  
        0 0

        Podle zaznamu na idnes je treba asi priznat, ze Skoda obrance pred golem sejmul.. no, meli jme stesti.. Rekl bych, ze na golu maji nejvetsi podil Latka s Kiselem.. stane se.. Matuse bych uz v sestave uvital, myslim, ze by mohl byt fotbalovejsi nez Juhar.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        klimi     před 12 lety 20.10.2012 16:32 |  
        0 0

        Já jsem viděl hrát Matuše za juniorku a nějak mě nepotěšil. Hrozně zbrklej...

  14. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Petr9608     před 12 lety 20.10.2012 14:46 |  
    0 0

    Tabulka zápasů doma = hezký pohled, no ni? :-)

  15. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 15:07 |  
    0 0

    3 body zůstaly doma. Velmi důležitá výhra, pokud se nám podaří zvítězit i proti Jablonci a Plzni, tak se můžeme směle hlásil do bojů o poháry. Bohužel si ale myslím, že něco takového nenastane.
    Naši včera bojovali, ale často kupili velké nepřesnosti. Takový Mičola odhrál bezesporu dobrý zápas, ale ani on se nevyhne velkému množství špatných přihrávek. Rozporuplný byl opět Škoda, některé situace vyřešil dobře, nicméně občas se mi zdálo, že je líný na krok. Jedničku by zasloužili určitě Petrák s Latkou, to je v současnosti osa našeho týmu. Hrůza pomyslet co by se stalo, kdyby oba odešli....
    Pozitivní dojmy ale převládají, i ta klobása mi včera chutnala lépe, jen lidí moho přijít více.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 20.10.2012 15:09 |  
      0 0

      Špatný termín, nezajímavý soupeř... Jinak ale taky doufám, že lidi začnou chodit, pokud budeme hrát nahoře.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 15:55 |  
        0 0

        Snad ano, těch 9000 je reálných.
        Trochu jsem doufal, že po úspěchu Příbrami proti Plzni návštěvníci přijdou. Tým rozhodně špatný nemají.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Petr9608     před 12 lety 20.10.2012 16:32 |  
          0 0

          No jo. A my se divíme, proč přijde tak málo na hokej, když na fotbalovou Slavii DO EDENU přijde na fotbal, jenž se hraje s poloviční frekvencí co hokej, 5 000 lidí. A to jsme nejlépe doma hrající tým - zatím...

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 20.10.2012 18:23 |  
          0 0

          Pravidelnych devet tisic je realnych, az budeme hrat zase o titul, driv tezko. Kazdopadne loni chodilo obvykle 4-5 tisic, v teto sezone to bylo poprve pod 6, takze se pomalu zlepsuje nejen hra a vysledky, ale i navstevnost. A Pribram podle me nepritahne lidi asi nikdy... Hlavne je potreba naucit lidi chodit na Slavii a ne na soupere a to pujde jen tehdy, az se na tu hru bude dat divat a budou vysledky. Zatim to je tak nekde na pul cesty.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.10.2012 08:24 |  
            0 0

            S tou atraktivnejsi hrou a lepsimi vysledky souvisi i to,ze se pak jiste podari "pritahnout"neutralni divaky. Znam nekolik lidi,kteri snad vylozene nikomu ani nefandi,ale radi chodi tam,kde se hraje pohledny fotbal. Vcerejsi zapas Plzne a Jablonce toho byl nadhernou ukazkou. K tomu mame jeste bohuzel dost daleko,i kdyz tu a tam nejaka vlastovka vyleti.

  16. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Zdendanek     před 12 lety 20.10.2012 20:14 |  
    0 2

    Kdysi to tady mělo i úroveň. Poslední dobou je to bída vážení. Nad některými příspěvky nezbývá než si klepat na čelo.

  17. Re: Slavia - Příbram 2:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 22:24 |  
    0 0

    hele ten Jugas co hrál včera za Příbram ( a úplně vymazal ze hry Tusjaka) je tam na hostování ze Zlína. Je to ročník 1992, určitě má potenciál. Možná by jsme ho mohli na přípravu zkusit ( i když máme v Juniorce Mikulu).
    Jinak včera to konečně vyšlo pravé straně, jak Nitrianský tak Mičola zahráli opravdu dobře.

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 22:30 |  
      0 0

      v zimě bych se zbavil Dostála, Frejlacha a Zorana. Nahradil bych je Mikulou (nebo tím Jugasem), Šimečkem + nějakou posilou. Jestli opravdu odejde Latka, tak by se mi místo něj líbil Vít Beneš za Jablek, ale to je asi jen sen.

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        Alanor (admin)     před 12 lety 20.10.2012 22:41 |  
        0 0

        Tak o Beneše jsme snad i měli zájem, ale v té době jsme Jablonci nemohli konkurovat. Není to špatný stoper, ale mně nepřijde jako fotbalista, nohama hrát moc neumí.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 20.10.2012 23:30 |  
          0 0

          no přiznejme si to, Latka taky není žádný technik, ale vše to nahrazuje důrazem, kterého je někdy až moc. Beneš by byl dle mého názoru plnohodnotnou náhradou, do budoucna možná i lepší. Je mladý (24 let) důrazný, rychlý a ve vzduchu je výborný. Ale po našich zkušenostech s obchodováním s Peltou. Kdyby nám k němu přibalili i Jana Kopice, tak bych se vůbec nezlobil, ten je taky skvělej.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Alanor (admin)     před 12 lety 21.10.2012 11:02 |  
            0 0

            Ale jo, Beneše bych u nás taky samozřejmě viděl radši než třeba Cicmana, ale myslím si, že je zbytečné o tom spekulovat. Je to v podstatě utopie.

          • Re: Slavia - Příbram 2:1

            Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 21.10.2012 17:40 |  
            0 0

            Neříkám, že má Latka techniku Ronalda, ale podívej se někdy pořádně jak si umí podržet balon, projít přes hráče nebo dát přesný pas.

  18. Matika

    Petr9608     před 12 lety 21.10.2012 03:02 |  
    0 0

    Na 3. místo by snad možná mohlo stačit nějakejch 56 bodů

    17 máme, zbývá 39

    Doma porazíme: Budějice, Hradec, Ostravu, Slovácko, Duklu, remízy s Plzní, Jabloncem, Libercem, Bolkou

    Venku porazíme: Příbram, Budějky, remízujem na Spartě, v Brně, v Jihlavě, v Hradci, v Teplicích a bohužel pro,serem to v Olomouci, Jablonci a Plzni

    To máme (3*5+4) + (3*2+5) = 30 + 17 = 47 a to je na nějaký 5. - 6. místo.

    Takže nám schází devět bodů a kde je vzít? Porazit doma Liberec + Bolku (+4), remizovat v Plzni (+1), vyhrát v Teplicích a Jihlavě (+4)

    Pak by to snad šlo, ovšem nějak by asi bylo až moc krásný mít domácí bilanci 11-4-0 a taky že najednou vyhrajem 4 zápasy venku a celkově v dalších 19 zápasech už jen 2x prohrajem.

    No, bnevim, nevim takhle to vypadá hodně málo reálně, ale tak zázraky se dějou... ...VOBČAS!

    • Re: Matika

      quelhar (admin)     před 12 lety 21.10.2012 10:14 |  
      0 0

      56 bodu je sice krasny sen, ale opravdu jen sen. Ostatne i na tech 47 predpokladas, ze konecne zacneme vyhravat venku. Po domacich vyhrach mam taky vzdycky takovou naladu, ze uz to konecne protrhneme a vzdy taky prijde totalni herni vybuch a v lepsim pripade plichta.
      Kazdopadne si ale taky myslim, ze v prubehu sezony to opravdu protrhneme a jednou nebo dvakrat venku vyhrajeme, takze celkovy soucet kolem tech 50 (nejspis tesne pod) vidim taky jako realny. A pak zalezi na ostatnich, jestli to bude stacit na 4. misto a tedy teoretickou sanci hrat pohary.
      Jsem presvedceny, ze pred Brno se casem dostaneme, s trochou stesti nas nikdo zezadu nepredbehne a pujde o to, jak se bude darit tem ctyrem vepredu.

      • Re: Matika

        Kactus     před 12 lety 21.10.2012 14:24 |  
        0 0

        jestli to tak pujde dal, 56 bodu bude stacit na titul, ke kteremu se nekdo vicemene proremizuje :)
        a budeme slychat moudra o vyrovnanosti ligy, bla bla.

        • Re: Matika

          Barra     před 12 lety 21.10.2012 20:09 |  
          0 0

          Doposud je to celkem slabá káva - první Jablonec / Olomouc mají 22 bodů po 11 zápasech. Minulou sezónu měla Sparta o 8 bodů víc, tedy 30 bodu, v 2010-2011 měla Plzeň dokonce 31 bodu po 11 zápasech.
          Takže ten průměr 2 bodů na zápas by tedy mohlo znamenat, že na titul by mohlo stačit nějakých 60 bodů.

          • Re: Matika

            quelhar (admin)     před 12 lety 21.10.2012 20:58 |  
            0 0

            Na druhou stranu je tam dost tymu (4), takze staci, aby jeden z nich chytil serii a bude mit prumer pres 2 body na zapas.

            Kazdopadne kdo z nas cekal, ze budeme po 11 kolech pet bodu za prvnim tymem, tri body za treti, tj. poharovou prickou a dva body za ctvrtou Plzni :o)

            Jenze kdyz nezacneme vyhravat venku, tak to stejne nemame sanci udrzet. Pred Slovackem jsem psal, ze bych byl rad, kdybychom prezimovali s 26 body. Po tech odehranych dvou zapasech bych byl z 26 bodu (3-0-2 nebo 2-3-0) docela nadseny, bral bych i 25 (2-2-1).

            • Re: Matika

              Barra     před 12 lety 21.10.2012 21:22 |  
              0 0

              Souhlas. Kdysi jsme venku uměli vyhrávat, není důvod proč bychom teď měli být tak hrůzostrašní. Co s týká zápasů na vlastním hřišti jsme primus s 14 body (z 18), venku visíme naopak se 3 body (z 15) na samém chvostu. Doma jsme střelili 14 branek, venku jen 2...
              Musí to souviset s psychikou, jiné vysvětlení nevidím. Není čas aby se ozval nějaká sportovní psycholog se slavistickou duši a přišel na pomoc?
              A bohužel nás teď čekají 3 zápasy venku a jen jeden doma.

              • Re: Matika

                Barra     před 12 lety 21.10.2012 22:03 |  
                0 0

                Koukal jsem se na výsledky venku za posledních 7 sezón. Minula sezóna 2011/12 byla stejně špatná jako tahle (1-4-10, branky 7/25, bodů 7), další ale dokázaly že umíme lépe:

                2010/11 2-9-4, 16/21, 15 bodů
                2009/10 4-4-7, 14/21, 16 bodů
                2008/09 6-5-4, 21/14, 23 bodů
                2007/08 8-4-3, 21/15, 28 bodů
                2006/07 10-1-4, 23/11. 31 bodů
                2005-06 5-5-5, 27/22, 20 bodů

                Takže 0-3-2, 2/6, 3 body které jsme tuto sezóny získali jsou bohužel hluboko pod průměrm.

                • Re: Matika

                  quelhar (admin)     před 12 lety 21.10.2012 22:24 |  
                  0 0

                  Tak je to trosku lepsi nez loni, ale celkove vzato tam je videt konstantni pokles... Kez bychom se vratili aspon na uroven sezony 09/10. Ctyri vyhry venku, to ani neverim, ze se v teto sezone dockame.

    • Re: Matika

      bongor     před 12 lety 21.10.2012 19:28 |  
      0 0

      Chybí Ti tam 2 stoprocentní body z toaletné.

  19. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.10.2012 08:16 |  
    0 0

    Co ten Everton? Celkem me to prekvapilo a nevim co si o tom mam myslet.

  20. Re: Slavia - Příbram 2:1

    Betynka58     před 12 lety 21.10.2012 10:09 |  
    0 0

    Přiznám se, že mi nějak uniklo, proč před pár koly statistici ubrali Kiselovi jeden gól (nejprve mu počítali pět, teď jen čtyři). Nevíte někdo důvod?

    • Re: Slavia - Příbram 2:1

      lassiter     před 12 lety 21.10.2012 10:15 |  
      0 0

      Myslim, že se nějak rozhodli, že ten gól tušim proti Olomouci byl vlastní...

      • Re: Slavia - Příbram 2:1

        quelhar (admin)     před 12 lety 21.10.2012 10:31 |  
        0 0

        Presne tak.

        • Re: Slavia - Příbram 2:1

          Betynka58     před 12 lety 21.10.2012 12:27 |  
          0 0

          Díky moc.

  21. Re: Slavia - Příbram 2:1

    zeleznik2     před 12 lety 22.10.2012 18:39 |  
    0 0

    Já zase nechápu lidi, co tvrdí, že Huby patří do základu, kromě Sparty, kde odehrál snad životní zápas, v každém zápase minimálně jedna chyba, která znamená gól či super šanci soupeře, který ji naštěstí často nedokáže proměnit. Na jeho obranu na Slovácku hořela celá obrana vyjma Nitriho, ale proti Příbrami opět špatné pokrytí hráče, po hrubce Kisela, ho nedokázal i za cenu karty zastavit, pro ty, co ho chtějí bránit, ať se podívají na opakovaný záběr. Dobrotka hraje v béčku, jistě byl zraněný, ale už 3 zápasy mohl být na lavičce náhradníků a třeba na Slovácku už nastoupit, za stavu 0:3 by to bylo jedno, proti Příbrami by určitě výpadek v tréninku nebyl znát!!Jinak nejlepší hráči zápasu Nitri a Míčola, opět se ukázalo, že Míčola bude platný hráč a ty co nad nim ohrnovali nos, snad konečně pochopí..., jenom ta finální fáze a klid v zakončení, dnes už by měl minimálně 3 góly na svém kontě.
    Moje hodnocení:
    Čonty 5 - standart, za gól nemohl, jinak bez práce
    Nitrianský 9 - nejlepší na hřišti, takhle si představuji výkon obránce
    Latka 7 - opět výborný, musíme ho udržet za každou cenu
    Hubáček 5 - nebyl dost důrazný při gólů Koukala, jinak bez práce
    Juhar 5 - standartní výkon
    Petrák 8 - bojoval, šance měl, byl při prvním gólu, moc se mi líbil, roste z něj extratřída
    Kisel 5 - tady musím být objektivný, Karol, bohužel mohl za jediný gól, kdy namazal Koukalovi do šance, jinak se vytrácí forma z úvodních kol, kdy táhnul Slavii
    Tusjak 7 - velmi dobrý výkon, škoda že nedal gól
    Zmrhal 6 - svoje si odehrál
    Míčola 8 - velmi dobrý výkon, lepší se zápas od zápasu, doufám, že mu to vydrží, ještě dát gól a bude to dobré, ten sprint při druhém gólu úžasné
    Škoda 6 - dopředu předstírám, že je to za ten gól, ale kdyby dal ještě aspoň jeden z těch dvou dalších šancí, byl bych spokojenější, uvidíme v Jablonci.

  22. Re: Slavia - Příbram 2:1

    zeleznik2     před 12 lety 22.10.2012 18:47 |  
    0 0

    V sobotu Jablonec, doufám, že naši předvedou podobný výkon jako v Liberci, to by potom mohli i vyhrát, každopádně to chce uhlídat Lafatu. Vošáhlík asi stejně nebude hrát, když je u nás na hostování, takže sestava naprosto stejná jako proti Příbrami.