Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

Slavia se loučí s domácím pohárem ve třetím kole, když nedokázala porazit druholigové Ústí nad Labem. Po remíze 2:2 následovaly pokutové kopy, ve kterých jako jediný neuspěl Karol Kisel.

Ústí nad Labem - Slavia 3:2 pen. (2:2, 0:1)
Branky:
 48. Moulis, 66. Hanich, rozhodující penalta Veverka - 45. Koreš, 57. Škoda

Pokutové kopy:
Ústí nad Labem:
Proměnili: Valenta, Volek, Hrošovský, Moulis, Veverka.
Slavia: Proměnili: Jarolím, Koreš, Čonka, Petrák Neproměnil: Kisel 

Slavia: Berkovec - Nitrianský, Latka, Hubáček, Čonka - Koreš, Jarolím, Zmrhal (55. Petrák), Mičola, Juhar (76. Kisel) - Škoda

Trenér Petr Rada udělal v sestavě čtyři změny oproti vítěznému derby, do brány se postavil stejně jako v Kutné Hoře Berkovec, na levém beku si zahrál Čonka, přičemž Juhar se posunul do zálohy na místo Tusjaka, na pravé straně zálohy nastoupil Koreš a Mičola hrál místo Kisela, a nakonec Petráka nahradil v sestavě Jarolím. Za hosty nastoupil v základní sestavě exslávista Gulajev. Po pomalejším úvodu měli první velkou šanci domácí, Folwarczny našel za obranou Štrbáka, ten ale mířil jen do míst, kde stál Berkovec. Slavia odpověděla šancemi Juhara a Škody, v obou případech ale uspěl domácí brankář Zacharda. A za chvíli Škoda pro změnu v pádu netrefil bránu po centru Nitrianského. Krátce po půlhodině hry slávistům pořádně zatrnulo, Moulis našel centrem Peterku, který zavěsil, asistent sudího naštěstí signalizoval, že Moulis přihrával už zpoza autové čáry. A stejný hráč mohl být nešťastný i o chvíli později, kdy mu nesedla střela a Berkovec s jeho pokusem neměl problémy. Když už to vypadalo, že se do konce poločasu nic zajímavého nestane, napálil z hranice vápna odražený míč pod břevno a poslal Slavii do důležitého vedení - 0:1.

Dlouhá soutěžní neprůstřelnost slávistických brankářů skončila v 48. minutě, kdy si na Veverkův centr naběhl na zadní tyč Moulis a překonal Berkovce - 1:1. Domácí vstřelená branka povzbudila, po Latkově faulu měli možnost zahrávat přímý kop téměř z hranice vápna, Hrošovský poslal míč nad Berkovcovu bránu. A když neuspěl v další akci Moulis, Slavia šla znovu do vedení, přihrávku středem hřiště zužitkoval Škoda - 1:2. Ani druhé vedení v zápase však Slavia neudržela a opět inkasovala, když Valentův přímý kop Berkovec neudržel a dobíhající Hanich poslal míč do sítě - 2:2. Vstřelená branka domácí povzbudila a byli Slavii více než vyrovnaným soupeřem. Až poté, co na hřiště přišel Karol Kisel, se slávisté zase trochu zlepšili, ovšem gólovou šanci si vytvořit nedokázali. V posledních vteřinách mohlo rozhodnout jak Ústí - Berkovec však lapil Hovorkovou střelu - tak Slavia, ovšem Škoda hlavičkoval nad. A tak zápas musely rozhodnout pokutové kopy.

Začínala Slavia a jako první si míč postavil Jarolím a proměnil. Za Ústí se trefil Valenta. Ve druhé sérii se trefili Koreš i Volek. Matúš Čonka ve třetí sérii také nezaváhal, Hrošovský ale rovněž ne. Prvním nešťastným se tak stal Karol Kisel, kterého vychytal Zacharda. Za domácí se trefil Moulis a Slavia byla na pokraji vyřazení. To ještě odvrátil Petrák, ale protože Berkovec neuspěl ani proti Veverkovi, Slavia se s pohárem rozloučila už ve třetím kole.

Komentáře (118)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

    lassiter     před 12 lety 02.10.2012 16:49 |  
    0 0

    dobře my!

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Edwardtheiron     před 12 lety 04.10.2012 07:03 |  
      0 0

      Tahle věta mě fascinuje!Může mi někdo vysvětlit její původ a význam?

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Barra     před 12 lety 04.10.2012 13:20 |  
        0 0

        Že by to byl výkřik v euforii když Koreš střelil v 45 min první bránku?

  2. Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:1 po 1. pol.

    smichov_1     před 12 lety 02.10.2012 16:59 |  
    0 0

    Jo, Koreš až se dostane do staré formy, to bude posila jako hrom.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:1 po 1. pol.

      smichov_1     před 12 lety 02.10.2012 17:01 |  
      0 0

      BTW, da se to nekde streamovane sledovat? Asi ne, co?

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 0:1 po 1. pol.

      Feanor     před 12 lety 02.10.2012 17:06 |  
      0 0

      Klidně bych se ho nebál postavit na hrot místo škody ... horší být nemůže :) a španělsko taky hraje bez útočníka ...

  3. Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:2 v 2. pol.

    podol (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 17:20 |  
    0 0

    Škoda dal gól-konečně!!

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 1:2 v 2. pol.

      Kactus     před 12 lety 02.10.2012 17:22 |  
      0 0

      jo, to je takovy maly zazrak :)

  4. Re: Ústí nad Labem - Slavia 2:2 v 2. pol.

    lassiter     před 12 lety 02.10.2012 17:45 |  
    0 0

    tak to vypadá na nerváček...

  5. Re: Ústí nad Labem - Slavia 2:2 probíhají penalty

    tolsimir     před 12 lety 02.10.2012 18:02 |  
    0 0

    Tak jo, tohle byl rychly a necekany pad zpatky na zem

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 2:2 probíhají penalty

      bongor     před 12 lety 02.10.2012 18:05 |  
      0 0

      Ještě že jsem tam nešel,to víte hoši,rumuna jsme porazili ,ale ústí a Slovácko,to je jiná klasa.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 2:2 probíhají penalty

      Slawek     před 12 lety 02.10.2012 22:02 |  
      0 0

      Nečekaný pád zpět na zem ? Vždyť je to už tradice, že se neumíme připravit na nadšení, které pro domácí spolu s diváky vytvoří pro Slavii vždy nepřijatelné prostředí. Tohle je skutečný obrázek Slavie, nikoli utrápená výhra nad slabou Spartou. Těch slabin je moc a tam kde bylo třeba, tam mužstvo posíleno nebylo vůbec. A dát venku dva góly a ještě neuspět, to fakt dobrý není.

  6. Re: Ústí nad Labem - Slavia 2:2 probíhají penalty

    Alanor (admin)     před 12 lety 02.10.2012 18:03 |  
    0 0

    Tady máte ten útok na titul... Je to facka. Doufejme, že tým ji vezme jako ponaučení a venku začne hrát jako doma.

  7. Re: Ústí nad Labem - Slavia 2:2 probíhají penalty

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 18:04 |  
    0 0

    Sbohem Evropo. :-(

  8. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    tantalos     před 12 lety 02.10.2012 18:06 |  
    0 0

    No jo, po posvícení příjde sračk....

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 18:16 |  
      0 0

      Já to tušil už od soboty. Aspoň těch 10 bodů do Tipovačky bodne :-//

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        tantalos     před 12 lety 02.10.2012 18:28 |  
        0 0

        Já to čekal taky.
        Rada rozumně nepostavil mlaďochy - jenom Zmrhala na půlku. Chtít od mladých, aby zvládli tři utkání za necelý týden, by bylo přehnané. Jenže ti "staří" už nemají tu kvalitu, co dřív. Abychom postoupili, musel by Rada postavit stejnou sestavu jako proti Spartě a obětovat příští utkání.
        Navíc nedělejme si iluze, kdyby Slavia s nynějším kádrem postoupila do UEFY, vypadla by v kvalifikaci někde v Azerbajdžánu a znamenalo by to finanční ztrátu několika melounů.

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

          quelhar (admin)     před 12 lety 02.10.2012 19:26 |  
          0 0

          Tak to nesouhlasim. Jednak si myslim, ze hraci ve Slavii jsou tak dobre trenovani, ze tri zapasy v sesti dnech jsou schopni zvladnout.
          A na druhou stranu taky nesouhlasim, ze by Slavia vypadla nekde v Azerbajdzanu. Se stavajicim kadrem nevim, ale je potreba videt, ze pred pripadnym startem v Evrope ma Slavia k dispozici dve prestupova obdobi (z toho jedno by bylo pri vedomi, ze start v Evrope prijde) a temer rok casu na to, aby se soucasni mladici dostatecne otrkali.

          Porad si myslim, ze problem je predevsim v hlavach - stejni hraci jsou schopna doma soupere prehravat a venku pusobi naprosto neschopne.

          • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

            edenian     před 12 lety 02.10.2012 20:13 |  
            0 0

            Souhlasim s Q. Tri zapasy po sobe to bych se vubec neodvazoval zminit jako nejake tema. Nota bene kdyz je nase ligove pusobeni prolozeno dlouhymi placenymi volny :-) Ale s tim hranim doma a venku, to se mi take nelibi, nepochazi to spise od trenera?

  9. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    subHuman     před 12 lety 02.10.2012 18:08 |  
    0 0

    Klasika, to bychom snad ani nebyli my, abychom nevypadli v poharu s tymem nizsi souteze... Zbytecne zahozena sance na jednodussi cestu do Evropy. V umisteni do 3.mista neverim, takze sbohem evropske pohary...

    Kazda nase radost musi byt vykoupena ranou bicem, to uz je proste udel Slavisty...

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      quelhar (admin)     před 12 lety 02.10.2012 18:14 |  
      0 0

      Da se postoupit i ze ctvrteho mista, pokud pohar vyhraje nekdo z prvnich tri... Je to bohuzel slavisticka klasika, ze jsme zase venku bez domaciho zapasu, ale Evropa snad jeste ztracena neni... Ma to ale jednu nutnou podminku - zacit uz proboha konecne hrat (=vyhravat) venku.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        subHuman     před 12 lety 02.10.2012 18:24 |  
        0 0

        Ano, presne tak, chce to udelat vyhru doma i venku v rade. Ach jo, ja doufal, ze minimalne s Peltoncem si jeste zahrajeme...

        Doufam, ze v patek nebudu litovat cesty na Slovacko...

  10. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    tolsimir     před 12 lety 02.10.2012 18:10 |  
    0 0

    Na druhou stranu se na vsem da najit pozitivum, tady hned dve. Jednak se snad hraci o to vice budou snazit na Slovacku a prestanou mit v hlave vyhru v derby a pak taky nebudeme tristit sily a budeme se moci soustredit pouze na ligu

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      subHuman     před 12 lety 02.10.2012 18:16 |  
      0 0

      Nic pozitivniho na tom nevidim - misto dvou sanci na pohary nam zustala jedna a tto ta mensi. Ze je ostuda kazdy rok vypadnout s tymem nizsi souteze ani nema smysl rozebirat.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 18:18 |  
        0 0

        Nevím, nevím, přes Jablonec a Plzeň by to nebylo triviální. V každým případě šance na poháry poklesla velmi výrazně.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      slaviator     před 12 lety 02.10.2012 18:22 |  
      0 0

      plus je to facka po vyhraném derby, jestli chceme uspět v lize a hrát do třetího místa, tak lepší dostat facku v poháru než v lize...

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      Elanius     před 12 lety 02.10.2012 18:23 |  
      0 0

      Ja v tom naopak pozitivum vidim. Tym dostal pomyslnou "facku" v soutezi, kde to tolik neboli. Mnohem lepsi prohrat ted v Usti a probudit se do zapasu na Slovacku, nez obracene. Casem bysme stejne zrejme vypadli s Jabloncem nebo Plzni.

      Ligu vnimam jako dulezitejsi soutez nez pohar a verim, ze tam mame realnou sanci udelat pohary. Vetsi kvalitu nez my aktualne prokazuje jedine Plzen. Jablonec, Sparta i Olomouc jsou na podobne urovni jako my.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 18:31 |  
        0 0

        Otázka je aby se na uheráku probudily...

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 18:31 |  
        0 0

        Dokud nebudeme mít v týmu útočníka, tak není šance uspět. Jelikož se tahle věc v létě hrubě podcenila, musíme čekat na zimu a doufat. Je ale otázka, jak daleko uteče čelo tabulky. Ani s případným útočníkem nemáme šanci na nějakou velkou stíhací jízdu. A jestli se poháry neudělají letos, kdy nám ještě zbyl alespoň kousíček koeficientu, tak už je jedno kdy...

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

          Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 18:48 |  
          0 0

          Dobrý večer přeji.
          Můžeme tu hledat omluvy a všelijaká pozitiva, která budou tuto prohru zlehčovat. Já se domnívám, že to není dobře a je škoda, že jsme nevyhráli.
          Takhle se Slávia prezentovat nemá..........
          Sokrates55

          • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

            tantalos     před 12 lety 02.10.2012 20:12 |  
            0 0

            Milý Sokrate,
            Slavia se snad pomalu ale jistě vyhrabává z děsivé krize. Bylo by přespříliš optimistické očekávat, že je to záležitost několika měsíců.

            • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

              mats     před 12 lety 02.10.2012 21:40 |  
              0 0

              Přesně tak. Nějak jsme strašně rychle zapomněli, v jakém bahně jsme se plácali ještě dost nedávno. Ani mě, samozřejmě, nikterak netěší, že jsme vypadli s Ústím. Na druhý straně jsem ale rád za to, že je snad vidět, že ten tým obecně nastoupil na cestu zpátky nahoru. Nebude to asi hned a zcela bez zádrhelů... Ale zdá se, že to ten žádoucí směr chytlo.
              To, že jako fanoušci máme velká očekávání je pochopitelný. Jenom... asi je nejde splnit hned první sezonu po stoupání z dolních pater ligový tabulky.

              • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                JS (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 23:33 |  
                0 0

                Já to vidím stejně. Málem jsme zkrachovali a hráli kdovíjakou ligu, v kádru jsme měli hráče jako Vyhnala a Zákostelského, protože na lepší zkrátka nebylo. A báli jsme se o sestup. A další rok tu někteří chtějí poháry? Nesmysl. Současná Slavia bude ráda za páté místo, umístění mezi osmým a pátým by měl být náš reálný (a zvlášť realistický!) cíl. O pohárech si zatím můžeme nechat zdát.

                Také bych nedělal tragédii z výbuchu v Poháru. Přes Plzeň bychom se stejně nedostali a opravdu je to štěpení sil kvůli souteži, která vůbec nemá žádnou hodnotu a přínos a pro nás i ten význam. Raději si rok počkám na další zkvalitnění kádru a opravdový útok na čelo tabulky, než nějaké pachtění za vrabcem na střeše skrz pochybnou soutěž.

                Pravda ale je, že neumíme hrát venku, což dokazují naše strašidelné výkony (hlavně dopředu) naposled s Duklou a teď dokonce dva obdržené góly s mizerným druholigovým týmem! Jsem toho názoru, že měl hrát Dobrotka s Ústím a ne juniorskou ligu - pro něj nemá zápas mezi dvacetiletými žádný přínos v podobě měření sil, protože tam bude jasně kralovat, což se také ukázalo. A my ho prostě potřebujeme zařadit do "áčka"! Latka je jednou nohou někde v Bundeslize a Hubáček končí kariéru. Cicman mne nikdy nepřesvědčil.

  11. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    podol (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 18:51 |  
    0 0

    Je to velké zklamání.Nemůžeme však mít všechno,alespoň ne hned.Kdybychom vyhráli,čekala by nás lepší mužstva,i když by to
    bylo již dvoukolově.Ale cesta k vítězství v poháru a tím do Evropy
    by byla obtížná a dlouhá.Paradoxem je,že Slávia udělala nám všem ohromnou radost porážkou "rudochů-a to hned 2x.(i juniorka).Rozhodující penaltu dnes nedal Karol,náš nejlepší střelec v GL.
    Ale stane se,je to věc náhody a štěstí.Prostě jsme měli vyhrát
    v hrací době.Cesta do pohárů nyní je jen přes min.3.místo v GL.
    Čelo tabulky je hodně vyrovnané,musíme prostě vyhrávat či alespoň remizovat venku.Důležité bude Slovácko,vítězství by nás
    hodně posunulo.Hoši bojujte!!
    Podol

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      bongor     před 12 lety 02.10.2012 19:27 |  
      0 0

      Možná,že jsme Ústí přece jenom trochu podcenili.Musíme si uvědomit,že je to prvoligové mužstvo,které si postup řádně vybojovalo,ale muselo tam Brno,tak si ústečáci na tom svém stadionku spravili chuť,bohužel na Slavii.Včera jsem jel okolo a říkal jsem si"mám tak zítra jít?"No nešel jsem.......

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        Dobi     před 12 lety 02.10.2012 21:08 |  
        0 0

        Měl jsem podobné úvahy, ale já jsem se do Ausiku nakonec vypravil. Jedním z důvodů bylo i to, že ač jsem na Severu navštívil již nejedno hřiště, a to i třeba okresního formátu, ale v Ústí jsem na fotbale ještě nebyl. Po dnešku už to neplatí. Asi si hráči neuvědomili, že to není pouťovka, ale regulérní soutěž s morálním prvoligistou (i když jim byli odkloněni hráči a poté i trenér Habanec - na druhou stranu tribuna jistě ještě pamatuje Henleina a do výbavy se ještě nekoplo. Škoda, ale musím uznat, že Ústí bylo lepší... Bohužel. Po posvícení bývá průjem, říkává rčení. A po tom krásném sobotním posvícení přišel opravdový průjem. Náprava? Počkejme na Slovácko! A pak Příbram! Jedině 6 bodů tu naši kadibudku vyčistí!

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      tantalos     před 12 lety 02.10.2012 20:11 |  
      0 0

      Milý Podole,
      podívejte se na to z lepší stránky. Loni jsme vypadli po výprasku od Převýšova, letos jsme sehráli v Ústím vyrovnané utkání. To je přece pokrok.

  12. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    Borris     před 12 lety 02.10.2012 19:21 |  
    0 0

    Po derby jsem nešetřil chválou a stejně tak teď nebudu šetřit kritikou a hnidopišstvím. Nechci vyznít jako nějaký nevděčník, ale po tomhle zápase bych všem zainteresovaným hráčům bez vyjímky rozdal pokuty. Tohle se prostě NEMŮŽE STÁT! A kluci musí teď důrazně dostat najevo, že to že vyhráli derby neznamená že teď mají splněno a že jim teď tohle projde. Asi si mysleli že jsou mistři světa a že se Ústí porazí samo aniž by se přitom zapotili. Tahle sestava měla Ústí nemilosrdně roztřískat a zadupat do země, ale místo toho jsme se ukázkově ztrapnili. Kluci evidentně usnuli na vavřínech a nebyli na utkání stoprocentně koncentrováni. V téhle sestavě by je totiž jinak museli zrychtovat jak financ kozu. V lize neprůstřelná obrana ( ta jedna změna nehrála roli) teď najednou dostane od průměrnýho druholigovýho týmu dva fíky? V záloze sice kámen na kameni nezůstal, ale pořád to byla záloha do pátého místa v lize. Kdepak ať mi nikdo nenamlouvá že tam kluci nechali všechno a že holt smůla nebo nějaký podobný nesmyslný agitky.

    A co především, přišli jsme tím o schůdnější cestu do pohárů a to je ten největší malér.No nic stalo se. Na jednu stranu dobře, že tahle facka přišla ihned po derby a ne v lize. Ale jak jsem říkal, připravili jsme se tím o šanci proniknout do pohárů schůdnější cestou. Takže rozdávání pokut podle mě zcela na místě. A nebo nějaká podobná akce, jako přichystal pro své fanoušky Baník, po tom co vypadl s Třincem. Ale nesmí to projít bez odezvy!

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      pinochet     před 12 lety 02.10.2012 20:34 |  
      0 0

      Právě jsem se vrátil ze zápasu a jsem vyvedený z iluzí o boji o poháry. Takhle tedy ne. Už když jsem viděl v sestavě Jarolíma, bylo mi jasné, že trenér k zápasu nepřikládal stejnou důlkežitost jako lize. Chyběli ještě Čontofalský, Kisel, Petrák a Tusjak. Duchem mimo však také byl můj oblíbenec Latka(první gól šel přes něj, druhý byl po keho faulu, ke konci zápasu udělal ještě jeden kiks - Jarolím hned po něm, po kterém málem Ústí rozhodlo již v normální hrací době), který dle mého dnes sehrál nejhorší zápas od příchodu do Slavie a soutěžil o to, zda je na hřišti nejhorší on, Berkovec nebo tradičně Jarolím. Špatně hráli ale i Čonka, Zmrhal a Juhar, ačkoliv ten dle mého trpěl absencí Tusjaka a špatnou hrou Čonky. Přitom domácí byli neskutečně marní.
      Naopak pochválit bych chtěl Škodu, který bezpečně vyhrával všechny hlavy(nebylo však většinou ale komu přihrát) a Koreše, spolehlivě hráli i Hubáček s Nitrianským, snažil se Mičola, na rozdíl od ostatních hodně běhal, ale pořád to není ono. Až se rozehraje, bude to hodně dobrá posila.
      Celkově utkání hodnotím jako odfláknutý zápas kvůli fatálnímu podcenění soupeře.

  13. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    japhy     před 12 lety 02.10.2012 19:30 |  
    0 0

    Když bych chtěl být hnusný, napsal bych, že s návratem LJ do základu opět přišly góly do naší sítě :)

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      bongor     před 12 lety 02.10.2012 21:55 |  
      0 0

      Nemá cenu zásadně kritizovat LJ,který po vypadnutí Huba zůstal v pozici neoblíbeného slávisty sám se Škodou.Tím netvrdím,že snad hrál dobře,zápas jsem jak píši výše ,neviděl,ale tvrdím,že máme poměrně úzký kádr a LJ není zas tak marnej.Mohly by nás potkat horší věci než zrovna LJ.Viděl jsi co běhalo v rudém dresu tuto sobotu?

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        japhy     před 12 lety 02.10.2012 22:33 |  
        0 0

        Ale tak...Napsal jsem to samo v nadsázce, a i kdyby ne, já si to můžu dovolit, poněvadž LJ byl léta mým oblíbencem, o to více mě jeho nevýkony mrzí.

  14. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    spino     před 12 lety 02.10.2012 20:09 |  
    0 0

    Karole, penaltu ti odpouštím. Pro Slavii jsi toho udělal hodně.

  15. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 20:09 |  
    0 0

    Kazda radost bohuzel neco stoji...

  16. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    Alanor (admin)     před 12 lety 02.10.2012 20:18 |  
    0 0

    Byl někdo osobně přítomen, aby mohl zhodnotit hru a výkony jednotlivých hráčů?

  17. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    Barra     před 12 lety 02.10.2012 20:52 |  
    0 0

    Není to příjemné, ale tak to ve světě jde. Nikdo není dokonalý, ani Slavia ne. Je celkem běžné že kluby z druhé a nižších lig berou takové zápasy jako svátek a hráči se umí překonat. Pro tyto hráče je to možnost jak se zviditelnit.

    Nemyslím si, že hráči něco podcenili, hranice mezi úspěchem a propadem je někdy velmi úzká. Právě jsem viděl góly z toho zápasu. Přijde mi, že u druhé branky Ústi Berkovec udělal chybu, míč nebyl prudký, byl z celkem velké vzdálenosti. Kdyby ho chytil, tak bychom možná vůbec neřešili nějaké selhání a slavili postup, i když vydřený. Ale i tady bych Berkovcovi nic nevyčítal, to se stává.

    Buďme realisté, 3 zápasy během 6 dnů není žádná hračka. Kondici máme slušnou, ale hráči nejsou žádný stroj. Bude mi milé, když se otřepeme se Slováckem, i když to nebude žádná procházka růžovým sadem - budu rád za remízu.

    A jestli v zimě nějaká ta posila do útoku přijde (kurník šopa, Rudi, vzpamatuj se konečně) a obrana se neoslabí (kde jinde než u nás můžeš se mít lépe, Martine) tak to budu vidět pozitivně a nějaké 3 až 4 místo na konci sezóny patří k možnostem. Pak ale nesmíme lacině ztrácet body.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 21:22 |  
      0 0

      Zcela souhlasim.. je to velka skoda, ale stava se to. Neporazili jsme spartu, pac jsme mistri sveta a kandidati na titul, stejne tak ted nejsme tragedi, co nepostoupi pres usti.. Dulezity je, aby takovych zapasu bylo co nejmene a aby se dal projevovalo v tymu to zdrave, co jsme videli v derby nebo i v jinych zapasech..

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 03.10.2012 00:05 |  
        0 0

        Ono těch 0:0 v Liberci bylo asi daleko herně povedenější než to derby. Ale ta atmosféra kolem derby byla tak strhující, že i já se jsem nad nějakými detaily 3 dny vítězně mával rukou :-)

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      sasky     před 12 lety 03.10.2012 08:39 |  
      0 0

      Ústí nejsou žádní nazdárci z Horní Dolní. 2. ligu vloni vyhráli a jenom kvůli úřednímu šimlovi v ní hrají i letos. Navíc když hráli poměrně slušný fotbal. Troufnu si tvrdit, že by v 1. lize o sestup nehráli (Budějice, Příbram, Baník, Hradec by nejspíš dali). Nicméně Slavia by měla přejít, souhlas. Ale nedělal bych z toho tragédii. Jediné, co mě na tom mrzí jsou ty zápasy z dalších pohárových kol, protože každý start pro mladé je dobrý (resp. i pro rekonvalescenty, kterých ve Slavii asi vždy bude dostatek). Jinak obecně. Hra o poháry z ligy je podle mě reálná, ale Slavia bude potřebovat konsolidovat výkony a nehrát jako na houpačce (zejména rozdíl mezi zápasy doma a venku je výrazný). Pak by bylo vhodné doplnit kádr o minimálně jednoho útočníka. Na druhou stranu, když poháry letos nebudou, nebude mě to zas tak mrzet (přeci jen jsem hlavně rád, že Slavia je naživu!) Ale další sezónu už by to bylo zklamání.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        Hajens     před 12 lety 04.10.2012 05:40 |  
        0 0

        Jakej úřední šiml? To není šiml, ale pravidla. Jsou nějaký nastavení, tak se mají dodržovat. Už jednou se jim z dobré vůle uhlo, takže o nějaké nespravedlnosti se mluvit nedá.

  18. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    slaviator     před 12 lety 02.10.2012 21:15 |  
    0 0

    off topic: co říkáte na příchod Ščasného do Teplic? Přece je to jeden z mála českých trenérů, který se prosadil v zahraničí (na klubové úrovni mě napadá akorát on v Řecku, Hašek s Jarolímem, Petržela v Rusku a Máčala pak na reprezentační úrovni), takže mi celkem bylo záhadou, proč teď netrénuje alespoň nějakou tu Příbram nebo tak. Je škoda, že v Teplicích nebyl už před týdnem, pozápasová tisková konference mohla být zajímavá, pokud by dohrávali rozhovor z před lety (po zápase Jablonec-Žižkov mám dojem)

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      JS (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 23:40 |  
      0 0

      kdepak, ze Ščasného strany to byl určitě Most, za Radu nechci kecat, ale tipuji Teplice :)

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        slaviator     před 12 lety 03.10.2012 01:12 |  
        0 0

        Jinak v Mostě byl Ščasný na tiskovkách relativně v pohodě, za tu dobu co tam byl byl na disciplinárce jenom jednou a vyfásnul pouze pokutu asi čtyřicet tisíc, žádnej zápas na tribuně jako všude jinde... :-) Ale pohádal se s vedením klubu, které chtělo, aby v jednom zápase kdy přijela ze Slovenska nějaká televize točit nějakej dokument či pořad, aby nasadil keňského fotbalistu Patricka "Oboyu" Onyanga, Ščasný to odmít, do základu ho nenasadil, o půli vlétnul jak Péťa Kabíček, tak i jeho brácha Láďa a sportovní ředitel Salač do kabiny, dali to de facto Ščasnýmu příkazem a ten Oboyu do druhýho poločasu poslal. Ale za něj tu bylo xxx cizinců, tvořily se partičky česko-slovensky (Vaniak, Zbončák, ...) mluvící, francozsko mluvící (Andrew Hainault a další), anglicko mluvící (Byron Webster a další) a italsko mluvící. Plus pár hráčů, co nezapadalo nikam, jako Vitali Trubila. A kabina jako celek Ščasného víceméně nepřijala.

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

          Petr9608     před 12 lety 03.10.2012 07:54 |  
          0 0

          No, tak to my vlastně máme dobrý. Prostě to řeknu tak na plnou hubu - rozhodně mne netrápí, že Slávka nepřipomíná centrum národnostních menšin. Papírově u nás hraje sedm cizinců, fakticky asi tedy jeden - Zoran, ale předpokládám, že řeč umí. No a je to pochopitelně také Slovan, takže složení týmu celkem dělá čest názvu SLAVIA, no ni? ;-)

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      dArtagnan     před 12 lety 03.10.2012 07:39 |  
      0 0

      Doufal jsem v tataráka, aby byla nějaká sranda. Podle mě jsou čeští trenéři těžce přeceňovaní a Ščasný má v Řecku respekt asi jako u nás Marko. Ohledně práce s míčem nám dávno utekly i země typu Finsko, kde fotbal vůbec nikoho nezajímá a imho hlavní zásluhu nesou předpotopní čeští trenéři, jejichž typickým představitelem je Ščasný(ale i Straka, Rada, Bílek atd atd). Viz derby juniorek - samé bum bác, sprint nahoru dolů, ale jednoduchý pas na pět metrů nenajde adresáta nikdy - toť výkladní skříň mládežnického fotbalu v ČR.
      Samozřejmě čest výjimkám.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        Petr9608     před 12 lety 03.10.2012 09:01 |  
        0 0

        Tak třeba se ho ještě někde dočkáme. Nejlépe v týmu, co ještě v Edenu nehrál. Nakonec co ta Příbram? Pořád to tam nešlape.

        Docela bych chtěl vidět ten mazec....

  19. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    smolda21     před 12 lety 02.10.2012 22:02 |  
    0 0

    Pokud udržíme Latku a v zimě příjde opravdu kvalitní útočník, můžeme postoupit i ze 3 místa, popř. 4 místa, to ale musíme začít vyhrávat i venku. Jinak za rok obrovský posun Slavie, díky všem co se za to přičinili :) SKS

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 23:18 |  
      0 0

      Neudržíme. Tady lidi prostě hrozně sní

  20. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    Petr9608     před 12 lety 02.10.2012 23:09 |  
    0 0

    No o 4. fleku nemluvte...

    Skutečně bych nechtěl situaci aby o naší účasti v Evropě se rozhodovalo v Pošta cupu "o nás bez nás"

    No ale tedy "pro jistotu" fandit v poháru týmum jako Jablonec, Olomouc, Plzeň a (ano, zní to hrozně) sparta...

    Uvidíme, kéž by trochu chytly hnilobu ty jabka, Sigma by to zase mohla zkusit v poháru...

    Jinak bych tedy řekl, že los v Pošta Cupu byl pro nás hodně nepříznivej. Když si vezmu, že až třeba do semifinále (viz. 2011 Bolka - Kroměříž) může tým dostávat velmi lehký soupeře, tak my ten los měly skutečně veletěžkej.

    Osobně bych si nebyl jist tvrzením, jak je přes Pošta Cup lehčí cesta do pohárů. Je to dost trnitý a tedy pro nás to může bejt paradoxně lehčí, že nebude na jaře třeba se rozhodovat, čemu dát víc (pokud bysme byli na nějakym 4. - 6. místě 3-5 bodů za bednou).

    Určitě si nemyslim, že se dnes rozhodlo o tom, že ani v roce 2013/14 se nebudou hrát v Edenu poháry, resp. že Slavie nebude hrát poháry (bo ten Superpohár u nás bude určitě)...

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      Borris     před 12 lety 03.10.2012 15:57 |  
      0 0

      fuj než fandit Spartě, tak se radši oholím hoblíkem :-/

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        bongor     před 12 lety 04.10.2012 16:03 |  
        0 0

        souhlas s Borrisem,fandit spartě to je supermasochismus.

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

          Petr9608     před 12 lety 05.10.2012 04:03 |  
          0 0

          Takže Slavia 4. v lize, druhá Sparta hraje třeba s pátym Peltoncem finále poháru a vy byste radši byli kdyby Sparta prohrála a my kvůli tomu nešli do EL? To mi tedy přijde ještě jako větší sado-maso. Obětovat svůj prospěch ve prospěch neprospěchu rivala?

          Samozřejmě taky nepřeju Spartě (třeba jsem měl trochu obavu, aby naše zázračné vyrovnání v Plzni v dubnu 2011 nepřihrálo titul rudejm - to bych byl pak určitě radši, kdybysme prohráli, bo nám už o nic nešlo), ale nekde mám limit.

          Ale možná tu jde jen o slovíčkaření, Takže asi nejlepší bude tento termín nepoužívat, a nahradit ho korektním "potřebujem, aby tým XY vyhrál"

  21. Zápasy venku

    Petr9608     před 12 lety 02.10.2012 23:23 |  
    0 0

    Co myslíte, nemůže mít na kvalitu naší hry venku i podoba stadionu a míra podobnosti s Edenem? Tedy, že by se nám mohlo lépe dařit na Slovácku i proto, že je to uzavnřený stánek a ne žádná "větrná pláň s drahou" typu Julisky či stadionu v Ústí? Je fakt, že v "uzavřenym" Liberci jsme hráli celkem dobře, ale v Bolce je taky uzavřenej stadion a tam to nestálo za nic.

    No asi tim to nebude.

    By měl Rada brnknout Růžovi, aby mu řek, jak hrát venku - Tygerec - Slavia 4:6, ha... :-)

  22. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 02.10.2012 23:53 |  
    0 0

    Pořád se tady řeší, na co teda Slavia v téhle sezóně má či nemá. A mě se čím dál více zdá moudřejší to nějak nechat přirozenému vývoji, i když jsem takový pohled Radovi zazlíval. Jisté je to, že horní půlka tabulky je naprosto reálná. O všem dalším hodně napoví pátek (daleko více než derby), ale zimní přestupní období je děsnej otazník. Pesimisti čekají odchod Latky, optimisti příchod útočníka. Takže intuice říká, že se semele buď obojí nebo ani jedno.

  23. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    TomaXis     před 12 lety 03.10.2012 08:33 |  
    0 0

    Tak ted uz nam nezbyva nic jinyho, nez doufat v ligu. Treba to udelali schvalne, a jdou na titul, dobra taktika.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      Jiri1     před 12 lety 03.10.2012 10:45 |  
      0 0

      Zdravim, proberte se , jake pohary, to ze stastne vyhrajeme derby i diky souperi, ktery toho moc nepredvedl a diky vyjimecnym vykonum jednotlivcu a par dni pote utrpne prohrajeme s tymem , ktery narozdil od let minulych ma jediny ukol, neprosrat druhou ligu je proste sok , ostuda, nejde jen o to , ze tym k zapasu pristoupil jako k vikendove zabave, nejde o to, ze Rada je snad nepoucitelny i ze svych predchozich angazma , jde o to, ze na nase hrace neni vyvijken zadny tlak, aby uhrali poradny vysledek a to uz vubec nemluvim o tom, ze taky nechapu , proc nehral zaklad, hraci zraneni nebyli, kdyz se zeptate vsude kolem, kazdy hrac Vam rekne, ze by za podobny vykon byla pokuta, u nas snad hraci jeste dostali pochalu, ze nezvysuji naklady na dalsi cestovani, jinak si nedokazu ptredstavit usmevave obliceje hracu, ktere videl po utkani muj znamy Slavista ze severu. Navic tohle nema nic splecnyho s nakou krizi di existenci klubu, prave proto, ze jsem Slavista , tak do toho dam vsechno. Jiste na derby mohla byt motivace jeste ze strany jineho bohateho klubu, ale tohle se proste nesmi stat. To by melo mit naky zaver, jinak jsme tam , kde jsme byli loni. Tady se bohuzel projevuje Raduv velky handicap, tj. ze hraci po case prestanou vnimat jeho agresivni kaucink a delaji si jako v Teplicich , co chteji a Rada se boji slapnout do vosiho hniizda , je spokojen i s tim malem.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        Barra     před 12 lety 03.10.2012 11:33 |  
        0 0

        Rada je nepoučitelný? Vůbec se nemusí stydět za své výsledky. Jen abych osvěžil paměť:

        v 2010 přebral Liberec v situaci, kdy jim teklo do bot. Na podzim vyhráli 3 zápasy z 13, byli s 13 body na předposlední pozici v tabulce spolu s Bohémkou, jen o bod více než Zbrojovka a Ústí, které měli 12 bodů. Pod Radou vyhráli ze 17 zápasů 9, 3 x remizovali, 5 prohráli, získali 30 bodů. Končili na 7. místě v tabulce. Jak také Šilhavý uznal, Rada odvedl dobrou práci, na kterou on sám mohl v následující sezóně navázat a tím získat titul.

        Teplice končily pod Radou v 2011-2012 na 5. místě + semifinále poháru. Nemyslím si, že by se ani tady za svou práci měl stydět. Jen se podívejte, kde jsou Teplice teď.

        Kritizovat ano, ale spravedlivě. Že nesouhlasím s vaším závěrem, že Rada má velký handicap, tím že by se bál šlápnout do vosího hnízda, je celkem jasné. Mimochodem, veškeré kluby, kde trénoval, byly jak se zdá s odvedenou práci spokojené, nepamatuji si že by Rada byl někde odvolán (až na národní mužstvo, ale to je jiná kapitola).

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

          sasky     před 12 lety 03.10.2012 12:43 |  
          0 0

          Já proti p. Radovi zatím nemůžu říct půl slova. Možná tedy občas na můj vkus střídá trochu pozdě, ale jinak si myslím odvádí solidní práci. Do vosího hnízda se šlápnout nebojí (posadit LJ a na jeho místo dát nováčka Zmrhala chce určitě odvahu). Věřím, že příští sezónu už budou ambice klubu daleko vyšší, letos to vidím na tu tři roky slibovanou stabilizační sezónu.
          Na druhou stranu bych celkem uvítal nějaký co nejobsáhlejší rozhovor s p. Kusým. Např. shrnutí toho, co se dosud povedlo, nepovedlo, jak to vypadá s novými partnery, jestli se tvoří nějaká dlouhodobější koncepce klubu (mládež, doplňování kádru, klubová metodika, spolupráce se zahraničními kluby, skauting...), marketingové věci apod. Myslím, že ať už klub sám o sobě nebo i SN by mohli něco spáchat :)

          • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

            travel (přítel SN)     před 12 lety 03.10.2012 13:11 |  
            0 0

            Před utkáním se Spartou OP pořádal setkání s p. Kusým a A. Řebíčkem a zde je o tom zmínka:
            SCHŮZKA ZÁSTUPCŮ ODBOČEK, TENTOKRÁT PŘED DERBY!
            02.10.2012 Druhá část byla věnována oběma hostům z vedení SK Slavia Praha – fotbal, a.s. – Adamu Řebíčkovi a Zbyňku Kusému. Oba již naše hnutí poznali – Adam Řebíček při loňské Schůzce, Zbyněk Kusý při Setkání slávistů v Plasích, a tak odpadlo takové to počáteční oťukávání. To potvrdil i první dotaz na p.Kusého – komu že fandil při nedávném hokejovém zápase Pardubice – Slavia. Zcela nepokrytě přiznal, že na léta v Pardubicích se prostě nedá zapomenout, na mužstvo, které pomáhal budovat! Ale fotbal je něco jiného! K tomu dodejme, že v dobách před rokem 1994, kdy se Slavia probojovala zpět do ligy, fandila velká část slávistů (kteří nebyli zatíženi regionálním původem – Plzeňáci Plzni, Severočeši Litvínovu, Jihočeši ČB a Moravané především Kometě) právě Pardubicím – i díky jejich červenobílým barvám. Ale fotbal je něco jiného!

            Zbyněk Kusý připomněl i několik zajímavých informací – například o tom, že se postupně prostory Synot Tip Arény „zeslávističťují“, o čemž svědčí třeba výzdoba vstupní haly VIP-recepce, rozhýbaly se kroky kolem Síně slávy, úspěchy Slavie přinesou i posun v oblasti financí, kde hlavní sponzor zatím není vybrán nikoliv z toho důvodu, že by nikdo o to neměl zájem, ale především v hledání kvalitního sponzora, nikoliv – jak podotkl jeden z diskutujících „za pár šupů“, což by nebylo mimo jiné ani hodno jména Slavie.

            Jako významnou informaci je nutno uvést, že na 27.1.2013 je v Národním divadle připraven slavnostní večer ke 120.výročí SK Slavie! K tomu dodejme, že právě Národní divadlo bylo místem působení slávistů z největších – připomeňme si jen účast Josefa Kemra a Ladislava Peška na vítězném existenčním zápase v Třinci v roce 1973 nebo dva předsedy OP, kteří v ND působili – Josefa Vinkláře a především nezapomenutelného Martina Růžka, který na schůze výboru odbíhal na blízký Žofín a riskoval tak minimálně pokutu!). A zřejmě v nedávnosti necitlivě odvolaný ředitel Ondřej Černý je také velkým slávistou, snad již nedojde k likvidaci již dohodnuté akce! Zmínili se o perspektivě kádru i dalších krocích kolem mužstva.

            Oba hosté mimo jiné připomněli, že to, co postupně posouvá Slavii výše, je proces dlouhodobý, ale nevratný a jak slouží každá upřímná podpora fanoušků dobré věci, a poděkovali všem členům OP za věrnost, vstřícnost a pochopení.

            S dobrými pocity jsme se pak postupně přesouvali „na západ“ – z areálu vždy nám přívětivého areálu slávistického pozemního hokeje do Synot Tip arény, abychom pak mohli za necelé 3 hodiny vychutnávat ono heslo „Derby je naše, slávisti, derby je naše!“. A já osobně jako velký dárek ke svým jmeninám! Byl to prostě krásný, slávistický den!

            Za výbor OP zpracoval

            RNDr. Michal Dobiáš, 1.místopředseda

            • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

              sasky     před 12 lety 03.10.2012 13:55 |  
              0 0

              Díky moc. Už proto, že jsem z Pardubic se mi to dobře čte :)

              • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                Borris     před 12 lety 03.10.2012 16:03 |  
                0 0

                stejně tak mě, také rodilému Pardubákovi :-)

                • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                  sasky     před 12 lety 04.10.2012 11:45 |  
                  0 0

                  No když nám moc nehrajou ty hokejky, tak aspoň Slavia (ta fotbalová samozřejmě) šlape ;)

                  • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                    Borris     před 12 lety 04.10.2012 14:39 |  
                    0 0

                    přesně tak já si také říkám to samé :-) hokejky zatím veliké zklamání, tak aspoň že Slávka šlape. A snad to vydrží a zvednou se i ty hokejky.

                    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                      Petr9608     před 12 lety 05.10.2012 04:09 |  
                      0 0

                      Tak tohle nesnáším. Takový, jaký jste vy, považuji leda tak za fanoušky SK SLAVIA PRAHA - FOTBAL, ale ne za SLÁVISTY. SLÁVISTA nerozlišuje sport, protože SLAVIA PRAHA je jen jedna...

                      Je mi líto, ale je to tak. Nicméně to chápu, jsou tam historický důvody a vim, kde byla HC Slavia před 20-30 lety.

                      Nicméně určitě je fajn, že jako SLÁVISTA nemám "jen ten fotbal" jako třeba Bohemáci nebo "jen ten hokej" jako někde v H. Brodě nebo tak...

                      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                        sasky     před 12 lety 05.10.2012 10:40 |  
                        0 0

                        Na to máš plné právo. :) Nicméně pokud se nepletu, tak jsme na diskusi webu, který je právě o fotbale, tak co jsi tím chtěl říct? :) Že jsme méněcenní fanoušci než ty? No to mě upřímně nějak netrápí. Hezký den ;)

            • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

              Barra     před 12 lety 03.10.2012 14:56 |  
              0 0

              Určitě je Zbyněk Kusý profík a moc se u Slavie změnilo k dobrému (i když se musím přiznat že sportu jako hokej moc nerozumím a jméno Kusý mi do jeho příchodu do Slavie nebylo tak známé). Chaos, který tu pánoval zmizel, jde vidět, že se odvádí poctivá práce. Že jde o běh na dlouhou trať, o tom snad můžou pochybovat jen ´všeznalci´, kteří by chtěli vše a hned a stejně nikdy nebudou spokojení.

              Inspirace, co a jak změnit a vylepšit je dost, často se jde očima poučit u velikánů fotbalu jako Bayern, Dortmund, Ajax, u anglických, italských, španělských klubů. Ale také u jiných sportů -stačí se podívat na Kusým oblíbenou USA a co se tam vše točí kolem u sportů jak basketball, baseball, American football (ale i soccer), a v neposlední řadě u hokeje, kde Zbyněk Kusý je více než doma. Takže nápadů bude mít určitě dost.

              Samozřejmě závisí strašně moc na rozpočtu - jinak se dá pracovat rozpočtem Sparty (350 mil Kč) než s naším 100 + něco mil Kč. Ještě o něčím jiným je to u zmíněných klubů, kde se mluví spíše o miliardách.
              Takže krůček za krůčkem, postupně, pečlivě a rozvahou posilovat kádr jak to dělal Vrba na začátku u Plzně (a i teď), pilně pracovat (a to platí pro všechny, od funkcionářů u Slavie tak hráče a trenéry) a časem se dostaneme opět tam, kam Slavia patří. Jsem si jistý, že Kusý tady nepřišel, abychom se točili někde v lepší půlce tabulky, ale naopak aby Slavia měla úspěch i na Evropské scéně.

              Přece ještě jedná malá poznámka. Viděl jsem besedu, kterou měli Zbyněk Kusý se Dušanem Svobodou ze Sparty před derby na čt4. Kusý na mě působil strašně hodně, byl vyrovnaný, slušný, což je správné, ale více krát opakoval, že se stále učí. To, že sám si je vědom že je ve fotbale nováček a že se tedy musí učit, je správné a jen Kusýho můžu pochválit, že ze sebe nedělá brouka Pytlíka. Na druhé straně působil na mě trochu nejistým dojmem. Není dobré své slabé stránky odkrývat na veřejností a více krát zdůrazňovat, je fotbalové prostředí je pro něho cizí. Chyběla mi holt ta sebejistota, ten drive. Kusý na mě působil trochu´(jestli můžu si to porovnání můžu dovolit) jako hodný ´zlatý retrívr´, kde Svoboda byl pro mě spíš německý ovčák. Otázka je, samozřejmě, jestli to nebyla dobře volená taktika. A jinak pane Kusý promiňte za to porovnání, a hlavně dík za každodenní snahu. Za práci odvedenou za tak krátku dobu se rozhodně nemusíte stydět, naopak.

              • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 03.10.2012 15:08 |  
                0 0

                Ja bych řekl že na Kusýho bude platit vlk v rouše beránčím,alespon v budoucnu určitě.

                • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                  Barra     před 12 lety 03.10.2012 15:28 |  
                  0 0

                  Jé ty vlku v rouše beránčím, kdo lépe než ty by to mohl popsat. Nic jiného nedoufám!

              • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                Borris     před 12 lety 03.10.2012 16:52 |  
                0 0

                ba naopak. Já jako Pardubák znám práci pana Kusého poměrně dobře a pokud mu něco chybí, tak sebejistota to rozhodně není! Pan Kusý patří k lidem, kteří se nespokojí s ničím jiným než s úspěchy, dělá pro to naprosté maximum a totéž bez vyjímky vyžaduje i od svých podřízených, kteří z něj vždycky měli veliký respekt! Pamatuju si jak v jedné sezoně měli Pardubky šňůru kdy se těžce nedařilo. Začalo to spoustou pohovorů s hráči a nakonec to dopadlo tak, že na následujících pár zápasů pan Kusý byl osobně přítomen na střídačce. Nikdo si ani nedovolil odfláknout jediný souboj a Pardubky se brzo zase zvedli.

                Když odcházel z Pardubic, hodně mě to mrzelo. Protože to co se za ta léta v Padrubicích dokázalo, to je hlavně jeho zásluha. Jen připomenu postavená nová aréna, každou sezónu bezkonkurenčně nejvyšší návštěvnost zápasů v čechách a v rámci celé evropy dokonce pravidelně v první patnáctce, spousta akcí pro fanoušky, no a v neposlední řadě za poslední deset let 3 tituly a dvě druhá místa. To dělá z Pardubic za posledních deset let nejúspěšnější český klub a to je obrovská zásluha právě pana Kusého! Když jsem se dozvěděl že nakonec jde do Slávky, měl jsem obrovskou radost a tvrdil jsem že to je nejlepší posila léta! Od Řebíčka to byl majstrštyk že ho získal!

                Samozřejmě je jasné že se ve fotbalovém prostředí musí teprve rozkoukat a to je asi důvod té zatimní absence toho drivu o kterém píšeš. Ale vést klub je v hokeji a ve fotbale, to je založené na dost podobném principu. A proto nepochybuju že se pan Kusý brzo otrká a ten drive který on vždy měl, získá zase zpět. Je to jeden z nejschopnějších lidí, kteří se ve sprotovní oblasti pohybují. Má spoustu kontaktů, dovede sehnat peníze, je to tvrdý manažer který se od nikoho nenechá odrbat a klidně je schopný ( v dobrém slova smyslu ) jít i přes mrtvoly aby dosáhl svého! A přitom to není žádný křivák se špatnou minulostí, ale má dobré a slušné vystupování. Já věřím že do dvou let začne být jeho práce setsakramentsky znát! Sice říká že to chce čas a je to pravda, ale pan Kusý je člověk který se nespokojí s nějakým klidným středem tabulky a tím že výplaty chodí včas. Tvrdě pracuje na tom aby se úspěchy dostavili co nejdříve, dělá pro to naprosté maximum a nekompromisně šlape po svých podřízených aby byl jejich přístup také takový.
                On je pro mě takovou zárukou, že to že chceme zpět nahoru není žádné plácání do větru ale že se pro to bude dělat naprosté maximum.

                • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                  travel (přítel SN)     před 12 lety 03.10.2012 18:16 |  
                  0 0

                  Borrisi hezky se to čte,jen kdyby se mu ještě povedlo i s těmi tajuplnými majiteli stadionu vše dotáhnout do dobrého konce pro Slavii.Zde mám ,ale obavu,že takové možnosti nemá.

                • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                  Barra     před 12 lety 03.10.2012 18:57 |  
                  0 0

                  Rád jsem si tu chválu na Kusýho přečetl, a věřím, že se s ním Slavia dotáhne na špičku.

                  A jak jsem psal, za tu krátkou dobu se tu moc změnilo (a někdy stačí maličkosti aby fanoušci byli potěšení, vzpomeňme si na všeobecné nadšení co se týká nových krásných dresů). Před Kusým jsme vlastně měli 3 ztracené roky, kde se problémy jen hromadily, a dostali jsme se na dno. Hlouběji tehdy snad už nešlo spadnout. Chyběla pevná ruka jak ve vedení, tak nad hráči, což teď s Kusým – Radou nehrozí. Věřím, že Kusý Slavii bere jako výzvu a rád se mu omlouvám za toho retrívra.

                  • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                    bongor     před 12 lety 04.10.2012 16:18 |  
                    0 0

                    To se neomlouvej,retrívři jsou obdivuhodní psi,často jsou využíváni jako asistenční pomocníci a já obdivuju jejich trpělivost a lásku k pánovi.Mnozí by chtěli raději pitbulla nebo podobnou rasu,ale on i tennretrívr umí dobře ochránit svého člověka.
                    Já ovšem nejvíc miluju Ridgebacky,on i ten můj pes,po kterém mám
                    nick byl této skvělé rasy.

              • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                martyni (přítel SN)     před 12 lety 03.10.2012 19:01 |  
                0 0

                Souhlas. Co se Rady týče, zatím mě překvapuje a jsem s jeho prací spokojenej. Po dlouhý době zase trener, u kteryho mam nadeji, ze bude budovat tym s rozmyslem a koncepcne a do zapasu nasazovat hrace, kteri se jevi jako nejlepsi. Ocenuju, ze pres nektere nevyrovnane vykony jsou v sestave hraci, kteri jsou vhodny typy a predstavujou nadeji do budoucna, Zmrhal, Petrak, Tusjak, Micola, Nitriansky, Juhar.. naopak hraci, ktery i mnoho z nas videji jako zcela marny - Milutinovic, Dostal, Frejlach, ztratili misto i na lavicce. Podrzet Zmrhala na ukor Jarolima chtelo urcite odvahu.

                • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                  martyni (přítel SN)     před 12 lety 03.10.2012 21:43 |  
                  0 0

                  A ke Kusymu.. ten rozhovor na ct4 jsem taky videl.. prave me vrtalo hlavou, co je pricinou ty nejistoty... porad mluvil o specifickem fotbalovem prostredi, tak jestli je prekvapenej z toho, jak velky je to peklo.. nebo jestli chce zatim tlumit ocekavani, aby na sebe nevytvarel tlak..

                • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

                  Markus     před 12 lety 04.10.2012 09:57 |  
                  0 0

                  Celý realizační tým odvádí poslední měsíce velmi dobrou práci. Jsem rád, že si Petr Rada vedle sebe nechal Martina Poustku a Martina Vaniaka, přispělo to hodně ke stabilizaci. Za dostatkem energie u hráčů na hřišti bude zřejmě i dobrá práce kondičního trenéra Jana Budějského. Výhodou trenérů je, že jejich profese je o mikromanagementu, mohou se přímo věnovat jednotlivým hráčům. V případě pana Kusého je to složitější, tam je ještě brzy hodnotit, z pohledu zvenčí to ale vypadá dobře, vyhýbají se nám problémy, co jsme měli dříve (dluhy apd.). V tuto chvíli si hlavně přeji, aby se podařilo vyřešit věci kolem stadionu. Tam to asi bude ještě hodně nepříjemné a bude se do toho motat politika. Konečně jsem také rád, že se uklidnila situace kolem pana Řebíčka, snad nás jeho minulost nepotopí.

  24. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    janko (přítel SN)     před 12 lety 04.10.2012 08:12 |  
    0 0

    Dobré ráno,

    kam se vytratili pánové Frejlach a Milutinovič? Ne že by mi nějak chyběli, ale jen pro zajímavost....

  25. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    Alanor (admin)     před 12 lety 04.10.2012 09:57 |  
    0 0

    Hanousek:

    Nedlouho potom jste přestoupil do Dukly. Nemrzelo vás, že jste ve Slavii nedostal šanci mezi dospělými?

    "Byl jsem tam od přípravky, takže mě to samozřejmě mrzelo. Mým snem bylo zahrát si v dresu Slavie v novém Edenu."

    Škoda, zvlášť když si vzpomeneme, jak minulé roky "kraloval" ve středu pole Jarolím nebo Milutinovič.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      quelhar (admin)     před 12 lety 04.10.2012 10:50 |  
      0 0

      Mi to prijde uplne ujete, Hanousek ze Slavie odesel v osmnacti, tak jak ho muze mrzet, ze nedostal sanci... Kdyby ve Slavii zustal, tak by ji treba dostal. Jenze ze Slavie odesel Sramek a vzal si s sebou do Dukly hrace jako napr. Hanousek a Pazler. To nema podle me nic spolecneho s tim, ze by ti hraci sanci nedostali, ostatne Pazler ze Slavie zdrhnul uz s ligovym startem, ale proste u nas nechtel byt a sel radsi za Sramkem. Pocitam, ze podobne to bylo i u Hanouska.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 04.10.2012 11:54 |  
        0 0

        No spis to bylo asi mysleno tak, ze tehdy nebyla u nas zrovna nejlepsi perspektiva, ze az prijde cas, tak tu sanci dostanou..

  26. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    miros     před 12 lety 04.10.2012 10:28 |  
    0 0

    není to tak dávno, co tady haldy odborníků vyhánělo z brány Čontofalského a chtělo stavět Berkovce...Ptám se, zda máte pořád stejný názor....dva góly jeho a nechytil ani jednu penaltu...

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.10.2012 10:36 |  
      0 0

      Zápas se holt někdy nepovede. Jen to ale ukazuje, jak byla kritika Čontofalského nesmyslná, na což jsem několikrát poukazoval.

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 04.10.2012 12:00 |  
        0 0

        Kazdej golman ma horsi a lepsi obdobi, kazdymu se stane zapas blbec. Berkovec mel radu zapasu, ktery odchytal bez chyby. Conto zas mel obdobi, kdy mu to tam padalo vic, ted ma formu. Oba jsou dobri.

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

          bongor     před 12 lety 04.10.2012 16:23 |  
          0 0

          Právě.Já třeba jsem pokud vím nikdy Čonta nekritizoval,tím méně že mu pár míč§ vypadlo z ruky.Můj názor byl a je takový i dál,že máme dva vyrovnané a to výborné brankáře a že by neškodilo,kdyby se občas vystřídali a snažím se vidět i dál,Čonto nebude chytat věčně a je dobré mít připraveného rovnocenného nástupce.

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      slaviator     před 12 lety 04.10.2012 12:06 |  
      0 0

      A na jaře nám vychytal bod v derby...
      V Ústí jsem nebyl, ale slyšel jsem, že Latka neměl svůj den a chyboval. To se to taky špatně hraje. A říká se, že penalta se nedá chytit, jen špatně kopnout...

      Já si za tím, že tehdy na začátku podzimu po těch nepovedenejch zápasech, kdy Čonto chyboval, měl jít do brány Berkovec, stojím. Jsem ale rád, že Rada Čontu podržel. Stejně tak jsem rád, že podržel po Dukle Zmrhala, kterého mnozí hnali ze sestavy...

      • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

        japhy     před 12 lety 04.10.2012 13:40 |  
        0 0

        Připojuji se. Nevím, co je špatnýho na tom napsat, že Čonto chytal blbě. Na jaře po zranění a na začátku podzimu to s ním bylo fakt špatný a když si člověk vzpomene, jak na jaře chytal Berky, tak by chtěl změnu. Jsem ale rád, že se mu daří, už jen kvůli Vaniakovi, který ho pořád držel a věřil mu a nechtělo se mi věřit, že by se mýlil.
        Stejně tak se může stát, že od teď bude hrát LJ jako pánbůh( no, stát se to ale může, že jo:) ) a já si pak tady budu honit triko a ptát se, kde jsou ty zástupy lidí, co ho odsuzovali.

        • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

          Barra     před 12 lety 04.10.2012 14:36 |  
          0 0

          Spíš jsem nechápal ty, kteří po zápase s Duklou volali po Berkovicovi kvůli tomu, že Čonto špatně vyhodil míč.
          Dále absolutně souhlasím s poznámkou ohledně Martina Vaniaka - kdo jiný než on by to měl nejlépe posoudit.
          Buďme také upřímní: první zápasy nefungovala ani obrana jak by měla.

  27. Slavia hledá spolupracovníky

    Barra     před 12 lety 04.10.2012 14:45 |  
    0 0

    Tak Slavia vyhlásila konkurz na asistentku generálního a sportovního ředitele.

    Teď si jen dát pozor, aby Křetínský nevyužil příležitost a nesnažil se nám nasadit na tuto pozici nějakou ´špionku´ z Pinkertonu.

    Celkem dobrá příležitost jak se dostat k cenným informacím, řekl bych.

    Mimochodem: nedopouští se tady Slavia diskriminaci pohlaví? Neměla být tato pozice také přístupná mužům? Ne že bych se chtěl hlásit… Nebo má tato asistentka v první instanci umět dobře vařit kafe?

    • Re: Slavia hledá spolupracovníky

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 04.10.2012 15:02 |  
      0 0

      Třeba není asistentka jako asistentka,ale na toaletný by určitě sháněli asistenta!! :-))))))

      • Re: Slavia hledá spolupracovníky

        Barra     před 12 lety 04.10.2012 15:08 |  
        0 0

        :-)

        A má mít také reprezentativní vystupování. Takže to už bych úplně propadl...

    • Re: Slavia hledá spolupracovníky

      bongor     před 12 lety 04.10.2012 16:26 |  
      0 0

      Uvědom si Barro,že asistentka má něco,co asistent mít nikdy nemůže.i když se mu o tom často zdá.

      • Re: Slavia hledá spolupracovníky

        Barra     před 12 lety 04.10.2012 20:08 |  
        0 0

        You´re right, my friend. Tak hlavně aby Zbyněk Kusý a Mirek Držmíšek se nenechaly odvést od své práce. CV´čka se mají poslat Soňe Nouzákové... Však tá určitě provede patřičnou selekci :-)

    • Re: Slavia hledá spolupracovníky

      slaviator     před 12 lety 04.10.2012 20:09 |  
      0 0

      Řek bych, že pozice asistentky je docela na hraně co se týče diskriminace. Diskriminační je vypsat konkurz na ředitele a nepřijmou na ten post ženu jen kvůli tomu, že je žena. Naopak vypsat konkurz na ženské ve filmu/divadle a nepřijmout muže diskriminační není. Vypsat řízení pouze na asistentku (nebo třeba moderátorku v TV) je tak nějak co se týká té diskriminace na hraně, dost často proto firmy vypisují řízení na asistenta/ku, přesto si obhájí, že přijmou ženskou - reprezentativní vzhled, působení na klienty a zákazníky.

      • Re: Slavia hledá spolupracovníky

        Barra     před 12 lety 04.10.2012 20:21 |  
        0 0

        No vidíš, Slaviator - student práv mi dává za pravdu :-)

        Ale nevadí, ať je to klidně nějáká pěkná slečna (´oko chce také něco´, říká se u nás), ale hlavně aby se nepřihásila nějaká Mata Hari ve službách nepřítele...

        • Re: Slavia hledá spolupracovníky

          slaviator     před 12 lety 04.10.2012 20:26 |  
          0 0

          Oka také něco chce, to je pěkné.. :-)

          Btw co říkáte na Spartu? 3:0 proti finalistovi EL, ten je navíc marnej... O to lepší výsledek z derby! :-)

          • Re: Slavia hledá spolupracovníky

            Barra     před 12 lety 04.10.2012 20:30 |  
            0 0

            Přece je jasné, že Křetínský donesl opět svůj kufřík, ale tento krát naplněný něčým jiným - takové to malé pozorné pro soupeře. Vždyť i v Španělsku je krize...

          • Re: Slavia hledá spolupracovníky

            quelhar (admin)     před 12 lety 04.10.2012 20:31 |  
            0 0

            Sice zapas nevidim, ale uprimne receno jsem se takoveho vyvoje pred zapasem trochu bal, Athletic je podle zprav naprosto v rozkladu, v lize na sestup, doma neporazili ani neznamy izraelsky tym (byt je to mistr zeme), trener rozhadany s hvezdou tymu... A co si budeme nalhavat, jakkoli nekteri nesouhlasi, tak Sparta neni tak marna, jak v poslednich zapasech vypadala.

            • Re: Slavia hledá spolupracovníky

              slaviator     před 12 lety 04.10.2012 20:54 |  
              0 0

              Asi souhlas, byť já teda očekával spíš plichtu. Ale Sparta asi není tak marná, jak v lize vypadá. Těžko posuzovat, ukážou další zápasy...

              • Re: Slavia hledá spolupracovníky

                quelhar (admin)     před 12 lety 04.10.2012 21:03 |  
                0 0

                Plus, proti silnejsim se jim hraje lip, to ukazuji dlouhodobe... To na druhou stranu znamena, ze je sance, ze ligu zase poserou :o)

                • Re: Slavia hledá spolupracovníky

                  Petr9608     před 12 lety 05.10.2012 04:18 |  
                  0 0

                  No on Baník to svoje tradiční vedení 2:0 pořád taky pouštět nebude :-D

                  Serious: Mohli by mít s FCB problémy.

    • Re: Slavia hledá spolupracovníky

      dArtagnan     před 12 lety 04.10.2012 21:05 |  
      0 0

      Diskriminovat mužské pohlaví je v pořádku. Ale běda ti, jak to uděláš naopak. Hned na tebe naskáče parta polonahých ukrajinek :-)

  28. Hráč a trenér měsíce

    Barra     před 12 lety 04.10.2012 20:28 |  
    0 0

    Tak co, už jste hlasovali pro Martina Latku a Petra Radu?

    Každý hlas je důležitý, bylo by pěkné kdyby první edici vyhrálo duo Slávistů.

    Tak šup do toho, je to bezplatné a ještě můžete vyhrát nějakou cenu!

    • Re: Hráč a trenér měsíce

      dArtagnan     před 12 lety 04.10.2012 21:01 |  
      0 0

      Pro Latyho ano, ale Rada? To by mě myš pokousala:-)

      • Re: Hráč a trenér měsíce

        Barra     před 12 lety 04.10.2012 21:14 |  
        0 0

        Tak hlasuj tedy pro konkurenci, když myslíš.

        • Re: Hráč a trenér měsíce

          lassiter     před 12 lety 05.10.2012 09:11 |  
          0 0

          Taky myslim, že to chce trošku nadhledu :-) Habanec si to zaslouží.

          • Re: Hráč a trenér měsíce

            Barra     před 12 lety 05.10.2012 10:19 |  
            0 0

            Určitě odvádí Habanec dobrou práci po svém nástupu. Nicméně mužstvo Slovácka se téměř nezměnilo oproti minulé sezóně, kde končili na 7. místě, jsou sehraní.

            Slavia šla z 12.místa na páté, Rada zapracoval do mužstva velké množství mladé krve, tvoří se nové mužstvo. Ne že by to bylo dokonalé, ale jde vidět progrese.

            Takže kde někteří kolegové jsou sem tam možná až moc fanatici co se týká mužstva z Letné, dovolím si tady být fanatik, co se týká Slavii.

  29. Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

    zeleznik2     před 12 lety 05.10.2012 19:53 |  
    0 0

    Děkuji hoši, opět jste se předvedli, po derby jsem byl asi jako každý slávista natěšený a oni tohle!!!Asi zase nebyli prémie?!Neříkám, že Ústí je špatné, ale přesto klub, který chce hrát poháry nesmí takhle hrát. Hra příšerná, Škoda trysní, dvě tutovky zazdil, pak náhodný gól Koreše říkám si dobrý, to udržíme a pak bác 1:1, pak se náhodně trefí Škoda, to snad ani nemohla být pravda, hned vzápětí 2:2 a dvě obrovské šance Ústí a penalty?pche, Berky nechytil ani jednu a Karol náš nejzkušenější hráč to zahodí. Doufám, že teď už budete hrát jako v derby jinak mne z vás trefí šlak, Slavie Forever!!

    • Re: Ústí nad Labem - Slavia 3:2 po pen.

      Barra     před 12 lety 05.10.2012 20:05 |  
      0 0

      ??? Trochu opožděná reakce, zdá se mi.