Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 9. kolo

Slávisté včera večer porazili doma Spartu a přiblížili se čelu tabulky. Nakolik se vybojované vítězství nad odvěkým rivalem projeví na známkách při hodnocení hráčů?

Derby je naše! To je hlavní zpráva včerejšího utkání, nepříliš pohledný fotbal z obou stran je vedlejší, jak totiž včera někdo poznamenal v diskusi, tak v derby je rozhodující výsledek! Navíc slávisté šli za vítězstvím více a výhra se dá hodnotit jako zasloužená. První poločas toho kromě bouřlivé kulisy příliš nenabídl a vše tak směřovalo k tomu, že utkání rozhodne jediná branka. Tu vstřelil famózní Latka a strhl vítězství na naši stranu! Slávisté pak přežili tlak Sparty i dlouhé nastavení a po delší době mohou slavit vítězství v nejslavnějším zápase u nás. Navíc jde o první ligové vítězné derby v novém Edenu!

Co se týče hodnocení, tak možná nebude natolik objektivní, jako je tomu obvykle, ale vítězství nad Spartou se na známkách musí projevit i přes to, že zápas nenabídl mnoho fotbalovosti.

Kamil Čontofalský - 8 - Vynikající výkon. Ve vápně vládl a s naprostou jistotou sbíral množství nebezpečných centrů. V samotném závěru navíc efektním zákrokem lapil Balajovu dobře umístěnou střelu.

Milan Nitrianský - 6 - Další dobrý výkon Nitrianského. Tentokráte měl navíc na pravé straně adekvátního parťáka v Mičolovi. Milan se od začátku sezony výrazně zlepšil a nyní podává takové výkony, jaké jsou od něu očekávány.

Martin Latka - 9 - Opět muž zápasu. Martin Latka derby ovládl a na hřišti kraloval. Vzadu nedal šanci obrovi Kweukemu, skvěle četl hru, rozehrával útočné akce a v neposlední řadě skóroval po výborném náběhu! Sledovat Martinovy schopnosti, jeho vůli a touhu po vítězství je skvělý zážitek!

David Hubáček - 8 - Musím přiznat, že jsem se před začátkem zápasu obával Davidova výkonu, ale Hub odvrátil všechny obavy a nebojím se říct, že odehrál jedno z nejlepších utkání za dlouhá léta v sešívaném dresu. Prokázal své zkušenosti a po dlouhé době neudělal za celých 90 minut jedinou chybičku. Výborný výkon okořenil skvělým centrem, po němž Slavia skórovala.

Martin Juhar - 6 - Proti svému bývalému zaměstnavateli se Juhar prezentoval svým standardním dobrým výkonem a dal tak najevo, že jeho prodej nebyl rozumným řešením (zvláště když srovnáme jeho výkon se špatným Pamičem na stejném postu).

Tomáš Mičola - 6 - Nejnovější posila červenobílých se brzy dostala do základní sestavy a nutno uznat, že tomu tak je zcela po právu. Mičola se ukázal v derby rozhodně v lepším světle než Vošahlík a Koreš v předchozích zápasech na stejném postu. Tomáš byl aktivní a hrál dobře, bohužel ale špatně vyřešil obrovskou šanci, když nahrával obsazenému Škodovi.

Ondřej Petrák - 8 - Petrák zvládl derby naprosto s přehledem. Vyhrával drtivou většinu osobních soubojů a skvěle čistil prostor ve středu hřiště. Na tak mladého hráče šlo v tak důležitém zápase o suverénní výkon.

Jaromír Zmrhal - 6 - Dal zapomenout na nepovedené představení na Dukle a splatil Radovu důvěru. Druhý poločas se mu vydařil lépe než první, byl v něm vidět, bojoval a ukázal kvalitu.

Karol Kisel - 6 - Muž s kapitánskou páskou podal opět dobrý výkon, forma ze začátku soutěže je ale pryč. Karol bojuje a jde s buldočí zarputilostí za vítězstvím, ale na druhou stranu je v jeho hře příliš mnoho nepřesností.

Luboš Tusjak - 6 - Podobně jako v případě Jardy Zmrhala se mu více povedla druhá půle, kdy byl vidět a nebál se individuálních průniků. Své první velké derby v dospělém fotbale zvládl dobře.

Milan Škoda - 4 - Snažil se pracovat pro tým, ale bez efektu. Jarošík si s ním v hlavičkových soubojích dělal co chtěl. Ani špatným náběhem při velké šanci Tomáše Mičoly nepřesvědčil. Zcela bez debat jde o nejslabší místo slávistické sestavy a známka mohla být i nižší.

Róbert Cicman, Stanislav Vlček a Lukáš Jarolím nejsou hodnoceni, neboť hráli příliš krátce.

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    opicemag     před 12 lety 30.09.2012 12:59 |  
    0 0

    Souhlas s hodnocením. Latka nejlepší, ale vyzdvihnul bych především Hubáčka. Zpočátku jsem si říkal, co je to za blbost, že na Kweukeho hraje on (Latka ho hlídal při standardkách), ale zcela ho vymazal a nic mu nedovolil. A nacentroval na gól.
    Kdyby zde bylo hodnocení trenéra, pokáral bych Radu za střídání Škody Cicmanem. Nevím, zda-li Škoda nemohl, ale po jeho odchodu jsme neměli vepředu nikoho a sparta tam klidně získávala míče a zatlačila nás. Škoda sice hrál špatně, ale to, že tam byl, nutilo sparťany ho hlídat (i když by asi ani nemuseli). Jak odešel, tak jsem byli bez útoku a sparta mohla poslat vše dopředu, protože neměli koho bránit. To je právě ale náš problém, nemáme dalšího útočníka namísto již dost špatného Škody. Nemáme kým ho střídat. Snad až se uzdraví Vošahlík. V zimě musí někdo přijít.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 13:46 |  
      0 0

      Proč jako pokáral. Když odmyslím, že Škoda je stejně nulovej útočník, tak šlo hlavně o to, že Sparta poslal do hry 3 útočníka, takže logicky Rada vyztužil obranu na úkor útoku. Vedli jsme 1:0 a hrála se nějaká 83. minuta. A i když se někomu nelíbí, že jsme už jen bránili tak účel světí prostředky. Nejsme Barcelona... Takže podle mě správné střídání.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 30.09.2012 13:50 |  
        0 0

        Cicman navíc odvrátil hlavou pár míčů. Taky bych Radu za toto střídání nevinil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        rek     před 12 lety 30.09.2012 13:58 |  
        0 0

        No to teda Rada vyztužil bezvadně, to je for dne:) Do vystřídání Škody byla Sparta bezmocná, po tom jsme se čtvrt hodiny klepali klepali o výsledek, taková Grajcarova střela pěkně smrděla golem a bylo tam víc nebezpečných závarů před bránou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 13:53 |  
      0 0

      Problem nebyl v tom, ze vepredu nebyl skoda, ten tam stejne jen stinoval, prestali jsme hrat presing, neobsazovali jsme hrace, kteri rozehravali, nepristupovali jsme k nim vcas a cekali vzadu..

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        tantalos     před 12 lety 30.09.2012 13:58 |  
        0 0

        Nedivím se, že naši přestali presovat, odjezdili ten zápas skvěle a sám latka připustil, že už i na něj šly křeče. A Tusjak zkusil před závěrem brejk, nedivím se, že ho čerstvě střídaný sparťan doběhl. Myslím, že všichni na place ze sebe vydali všechno.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 14:08 |  
          0 0

          To ja se taky nedivim ani nevycitam, jen rikam, ze to nebylo stridanim skody. Tlak v zaveru se dal ocekavat a kluci ho zvladli vyborne.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 13:17 |  
    0 0

    Neni nahodou,ze druhe polocasy mame lepsi. Fyzicku maji nasi hraci velmi dobrou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      janko (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 13:24 |  
      0 0

      Včera byla ve Sportu statistika v které bylo srovnání kdy oba týmy dávají nejvíce branek. Zatímco rudá bída plus mínus je na tom po celý zápas shodně, tak u nás jednoznačně vedl čas od 75 do 90 minuty, 7 golů. Což se včera skoro potvrdilo. Z toho usuzuji, že fyzicky jsou na tom naši skvěle a zatímco ostatní to chtějí nějak dokopat, tak mi dokážeme na závěr přikládat pod kotel....

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 16:20 |  
        0 0

        Tak to ovšem na Slavii bylo vždycky. Již několik let tomuto časovému rozmezí přezdívám "silná Slávistická čtvrthodinka" Pamatuju si, že už to bylo ještě když hrál Kuka. To se nám občas dařilo nejen vyrovnat, ale i vyhrát, díky gólům v posledních 15 minutách.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Barra     před 12 lety 30.09.2012 16:35 |  
          0 0

          V každém případě se Rada s tím nemazlí a během přípravy museli hráči makat. Trénovali dlouhodobě dvoufázově, i dopoledne před zápasem s Hradcem, kdy měli jedinou prohru během přípravy, ještě trénovali. Po kondiční stránce už dlouho na tom nebyli tak dobře, zdá se mi.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 13:37 |  
    0 0

    Souhlasim s hodnocenim. Famozni Latka, skvely Petrak, ktery vymazal v podstate vsechny ofenzivni hrace sparty od Kweukeho po Hušbauera, stoprocentne spolehlivy Huba a Conto. Ostatni dobry vykon, zejmena v nasazeni, discipline, aktivite.. doufam ze to zacne i lip jit fotbalove, at se mame na co koukat a ty pohary nejsou tak daleko. Jsem rad, ze Rada podrzel Zmrhala, je videt, ze mu to fotbalove mysli a je v zaloze citit, jeste trochu zkusenosti a sebevedomi. Jediny slaby vykon Skoda, samozrejme nema dobre balony od zalohy, ale otazka je, ci je to vina, na to musi byt vzdy dva hraci a Skodovi nejde ani prace s balonem, asni souboje, ani nabihani a vyber mista, proste je dole..

  4. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    tantalos     před 12 lety 30.09.2012 14:00 |  
    0 0

    Dodal bych ještě - Petr Rada - 10
    Strašák - 10

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      AKI     před 12 lety 30.09.2012 16:01 |  
      0 0

      Marná sláva, je to tak... TS včera jasně dominovalavčerejšímu zápasu, atmosféra = nádhera, choreo = nádhera a korunu tomu dal na konec Laty... DERBY JAK MÁ BÝT!!! :D AKI

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Tochal (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 17:15 |  
      0 0

      Přesně - a pak berme vážně žebráky ze Sportu, kteří po atmosférou jednoznačně nejvyvedenějším zápase ročníku udělí oběma fanouškovským táborům jeden bod, nehledě na Čontofalského a Petrákovy podprůměrné pětky. Druhý z nich měl VŠECHNO, střed Sparty vymazal, první chytil vše, co mohl - byť ne tolik sřel, o mnoho jich přesnými a včasným výběhy ACS připravil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Matlafous     před 12 lety 30.09.2012 18:36 |  
        0 0

        Vy berete deník Sport vážně? :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          bongor     před 12 lety 30.09.2012 22:52 |  
          0 0

          Jenže by měli mít alespoń základní přehled o fotbale.Když o něčem píšu,tak se snažím alespoň pochopit princip.
          Šéfredaktor by jim měl sundat 50% z platu,kdoví kde se při zápase potulovali,když neviděli co naše obrana udělala s božskými.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bongor     před 12 lety 30.09.2012 22:48 |  
      0 0

      Strašák 11,jen by neměl lézt po plotech a prát se s hodnými pořadateli.Hub zraje jako to pověstné víno.Škoda je vepředu jako nahý v trní,musí z toho být na nervy.Laty s Hubem a Petrákem ukázali rudé bídě,kam patří a to včetně Kvakoše.
      teď koukám na Slovácko,remizovalo v Plzni,tak budou namachrovaní.To můžou být další tři body,jen pozor na vrtulníka,dal plzenákům góla,tak udělej Laty další školení na téma "no pasaran".
      A velká gratulace k těm osmadvaceti,já mám takový dojem,že už snad hraješ ligu věky.Vydrž,nikam nechoď,Řéba Ti přidá,vždyť hraješ na dvou postech,tak by Ti to asi ani kluci nezáviděli

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        AKI     před 12 lety 01.10.2012 13:57 |  
        0 0

        Tak Laty je Laty,ale Ondra Petrák zraje jako víno a tomu by chtělo dát novou smlouvu a ne, že odejde za 30 mio k turkům.... Naše záloha je perfektní a něco mi říká, že tam pro Lukáše J. momentálně není místo... AKI

  5. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    lassiter     před 12 lety 30.09.2012 17:02 |  
    0 0

    Taky celkem souhlasím, jen nevím s tím Mičolou, přišlo mi, že hodně kazil (a to nejen ty dvě šance), ale pravda je, že zas dozadu byl určitě lepší než Koreš minulej tejden... Škoda škoda slov, hlavička vyhraná skoro žádná (pravda je, že ty nákopy ho občas trochu míjely a Jarošík to měl lehký), ale ustát souboj by občas mohl. Mám pocit, že občas by to v pohodě zvládnul, ale stejně radši spadne...za to bych hráče bejt trenérem mlátil po hlavě. Moc jsem nevěřil Radovi, že Zmrhala podrží i po ně úplně výraznejch výkonech a vrátí tam na derby vrátí LJ, ale překvapil mě. Vůbec by mě celkem zajímalo, jak LJ svoji současnou pozici bere...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 30.09.2012 17:17 |  
        0 0

        Ano, o Jarolímovi mluvil Rada na tiskovce. Rozhoduje se podle výkonnosti, ale s Jarolímem individuálně diskutoval o jeho pozici, což je rozumné, aby nevznikla špatná nálada v týmu. Zároveň zmínil, že mu nedělá problém podržet mladé hráče po jednom nepovedeném zápase.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          quelhar (admin)     před 12 lety 30.09.2012 17:38 |  
          0 0

          Čekám, že Jarolím bude hrát v základu v Ústí a věřím, že to vezme za správný konec a postará se, abychom si zahráli na podzim v poháru ještě zajímavý dvojzápas s Jabloncem. Stejně tak v Ústí čekám v základu Hurku, Cicmana, možná i Standu.

          Očekávám sestavu typu Berkovec - Nitrianský, Latka, Hubáček, Čonka - Koreš, Jarolím, Cicman, Zmrhal, Hurka - Vlček

          Pohár je z mého pohledu hodně důležitý, tak snad kluci nebudou do úterka moc slavit, přistoupí k tomu odpovědně a nepřipustí nepříjemnosti.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Matysek     před 12 lety 30.09.2012 17:51 |  
            0 0

            Latkovi dá volno a pustí tam Dobrotku, za Nitranského Dostál za Huba Cicman... a do zálohy se podívá Frejlach s Mičolou, Húrka na hrot místo Vlčka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            bongor     před 12 lety 30.09.2012 22:57 |  
            0 0

            Máš pravdu,pohár je pro nás nejmíň tak důležitý ,jako liga.
            S tím LJ je to rozumný přístup,třeba ho ta konkurence nakopne k mnohem lepším výkonů a uvědomí si,že jeno zkušenostmi se mače nevyhrávají.Fotbal umí.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    lassiter     před 12 lety 30.09.2012 18:57 |  
    0 0

    Teď jsem teda dodíval Plzeň se Slováckem a co mě zaujalo nejvíc byl ten roh Slovácka v nastaveným čase, z kterýho udělal rozhodčí aut. Jako je to blbost, ale tohle byl prostě úmysl, to přece musel vidět?!

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Hajens     před 12 lety 02.10.2012 11:23 |  
      0 0

      Přesně tak. Už na první pohled to byla jasná teč. Z opakovačky byl v záběru na druhé straně postraní rozhodčí a nic. A i reakce Čišovského byla taková..jak to říct...chytl se za hlavu a chtěl jít bránit roh, ale rozhodčí měl jiný názor.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    flakatos     před 12 lety 30.09.2012 19:48 |  
    0 0

    David Hubáček můj favorit hrál výborně a o Latym nemá cenu diskutovat perfektní výkon, jinak celý tým zaslouží pochvalu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bongor     před 12 lety 30.09.2012 23:00 |  
      0 0

      jako Hubova příznivce mě těší,kolik si postupně získává příznivců.Ještě nedávno ho pomalu každej posílal do důchodu.
      Já když vidím ty jeho zarputilý ksichty v každé situaci,tak si říkám,dobře že ho máme.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    janko (přítel SN)     před 12 lety 30.09.2012 20:14 |  
    0 0

    Tak po devátém kole (necelém) ztráta na prvního 4 body. Kdo by to čekal?:-)) Doufám v zítřejší plichu.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    japhy     před 12 lety 01.10.2012 00:23 |  
    0 0

    OT-Horník skončil v Chomutově. Což není nic, co by mě extra zajímalo, ale připomnělo mi to, že fotbalu v CV věnovali článek v Reflexu, kde se jeho autor jen tak letmo zmínil, že Horníkovi před nástupem do CV házel laso Řebíček. Tudíž jen tak pro představu, koho jsme tu mohli mít.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Viking     před 12 lety 01.10.2012 08:17 |  
    0 0

    Latka samozřejmě muž zápasu, nejvíc se mi na něm líbí, že máme konečně hráče, který dokáže těm kurvám nakopat a ty se mu potom na hřišti vyhýbají obloukem. Za mě jasná 10.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 01.10.2012 12:31 |  
    0 0

    s hodnocenim lze temer souhlasit, jen u contofalskyho bych to videl na 6. preci jen nemel temer zadnou praci a ani nejak extra slozitych situaci.
    u huba bych to videl taky o stupinek jinak 7.
    a kdyz tak premyslim tak 5 by mozna mel dostat juhar, zmrhal, kisel a petrak 7

    preci jen to nebyl nijak kvalitni zapas. tedy se trochu priblizuju k hodnoceni ve sportu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 01.10.2012 15:27 |  
      0 0

      Jo, víceméně se dá souhlasit. Ale už v úvodu jsem předesílal, že pro mě má derby prostě jinou hodnotu, a tak jsou známky o něco vyšší, než by asi odpovídalo kvalitě hry.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    zeleznik2     před 12 lety 01.10.2012 16:31 |  
    0 0

    Naprosto objektivní hodnocení, souhlasím. Martin Latka jednoznačně mužem zápasu a poprávu 9. Kamil opět prokázal svoje schopnosti a pozásluze 8, potvrdilo se co jsem si dávno myslel, že patří mezi nejlepší golmany v lize a že zacpal pusy kritikům, kteří ho zde kritizovali. Další skvělý výkon Hubáček a zde jsem mile překvapen, protože jsem upřímně nevěřil že to zvládne dal bych i 9, z ostatních velmi dobrý výkon Nitrianského a Petráka, dobře hráli i Tusjak, Juhar a Zmrhal. Míčola na to, že byl jeho první zápas v základu též mile překvapil a kdyby dál ten gól tak 8, takhle 6. Jediný kdo zklamal Škoda, není to bohužel typ útočníka pro Slavii, chce to bijce do vápna, asi bych zkusil Vošáhlíka na hrotu, neměli pouštět Pospěcha na střídání do vápna by byl dobrý.
    Jinak sestava na Ústí:
    Berkovec - Nitranský, Cicman, Hubáček, Čonka - L.Jarolím, Míčola, Frejlach, Hurka, Zmrhal(Tusjak) - Škoda(Vošáhlík je zraněný).