Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

Slavné velké derby se blíží mílovými kroky, ale ještě předtím, než se na něj začne upínat pozornost, tak nás čeká ještě jedno kolo, které rozhodne v jaké pohodě do něj sešívaní vstoupí. Stejně jako v loňské sezóně se budou slávisté muset poprat před Spartou ještě s Duklou a střihnou si tak dvě pražská derby v rozmezí 6 dnů.

Loňské podzimní měření sil dopadlo, podobně jako poté i to jarní, bezbrankovým výsledkem po nevýrazném výkonu obou mužstev. Rozdíl mezi zítřejším zápasem a tím, který byl k vidění před rokem, je však nasnadě ještě před samotným úvodním hvizdem. Zatímco loni vstupovali slávisté do utkání po nevydařeném úvodu sezóny a ve vleklé krizi, která o 14 dní později vyvrcholila i v odvolání trenéra Petrouše a nasazení škodné, tak letos to vypadá, že tým od začátku pokud vezmeme v potaz kvalitu kádru předvádí až na pár výjimek nadstandardní výkony, které začínají být korunovány konečně i bodovými zisky. Jako příklad bude ideální poslední zápas, domácí dohrávka sedmého kola s Teplicemi, kde dokázali červenobílí nakonec udolat tuhou defenzívu Teplic (pravda, i díky vyloučení Lukáše) a z týmu viditelně sálá pohoda a chuť (jaký to rozdíl oproti minulým sezónám). Trenér Rada také musí momentálně řešit poměrně příjemné starosti, když se mu uzdravil takřka celý kádr a on teď musí zvažovat, koho nasadit do sestavy. Brouka do hlavy mu zasadili hlavně velmi dobře hrající mladí hráči. Jeden starý matador si však opět drží sestavu díky zásahu shůry. Když už to vypadalo, že by mohl Davida Hubáčka nahradit uzdravený Dobrotka, tak se nové posile lehce ozvalo starší zranění a Martin tak začne plně trénovat zase až od pondělí, což dává šanci nesmrtelnému 'Hubovi' si připisovat další ligové starty v červenobílém dresu.

Naopak Dukla nedokázala zopakovat loňský povedený vstup do sezóny a ačkoliv to není žádný propadák, tak 7 bodů ze 7 kol se u loňského pravděpodobně největšího příjemného překvapení ligy považuje určitě za mírné zklamání. Tím spíše, když jediné vítězství přišlo nad skomírajícími Teplicemi již ve třetím kole. Od té doby přišly tři remízy s mužstvy, jež by se měly prát o záchranu, přičemž nejvíce zabolí pravděpodobně ztráta již téměř vyhraného zápasu se Slováckem, kdy Dukla ztratila během druhého poločasu vybudovanou pevnou půdu pod nohama a především vedení 2:0. Prohra s Plzní byla dá se říci očekávaná, přesto dostat 4:1 doma jistě na pohodě nepřidá.

Zápas proti Slavii bude velmi pikantní pro mnohé z dukelského mančaftu. Jak jistě víte, slávistickou minulost má valná čast managmentu v čele s trenér Kozlem a i několik hráčů, z nichž nejvýraznější postavou je určitě kapitán Patrik Gedeon, který si díky své buldočí hře jistě udělal místo v srdci mnoha slávistických příznivců. Na druhé straně poté zvláštní chvění, když se vysloví jméno soupeře, tedy Dukla, pociťuje trenér Petr Rada. Ten si tak připíše již druhý obzvláštněný zápas po sobě. Po jeho ex-trenérských Teplic přichází mužstvo, v jehož sestavě můžeme najít syna slávistického kouče. Mimochodem, komu asi bude fandit paní Radová?

Zápas nabízí stanice Nova Sport, ale pokud si chcete ušetřit moudra Roberta Henna a spol., tak vyražte podpořit hochy na Julisku. V případě zájmu Tribuna Sever pořádá pochod od metra Dejvická, sraz ve 14 hodin.

Předpokládaná sestava podle autora článku: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Juhar - Vošahlík, Petrák, Zmrhal, Tusjak - Kisel - Škoda

Komentáře (42)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

    SmoKerS     před 12 lety 22.09.2012 15:32 |  
    0 0

    nemá někdo nějaký odkaz na tabulku počtu odehraných zápasů v červenobílém dresu? myslim, že železnej hub už se řadí k historické špičce... nebo celkově nějaká sesumarizovaná stránka historických statistik SKS??

    • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

      dejva     před 12 lety 22.09.2012 17:21 |  
      0 0

      podle TM Hubáček ve Slavii odehrál 198 utkání.

      • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

        Orlik66     před 12 lety 22.09.2012 19:16 |  
        0 0

        Pokud se dobře pamatuji, v zápase Jarolímů (Karel versus David) onehdá paní Jarolímová fandila synkovi. Doufejme, že paní Radová bude hodnější. :-)

      • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

        PetCC     před 12 lety 22.09.2012 20:23 |  
        0 0

        Podle mě 183. A v mojí statistice od sezóny 92-93 je třetí, první Lerch 202, druhý Bejbl 189, pak Radek Černý 177 a Standa Vlček 163. Mimochodem, Standa je za tu dobu druhý nejlepší střelec (43) za Kukou (60, ten samozřejmě dával goly už před sezónou 92-93).
        Pak tu jsou další - Lukáš Došek 154, Dostálek 153, Adam Petrouš 152, Kuka 151 a Kozel 139.

        • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

          NAPALM     před 12 lety 23.09.2012 13:45 |  
          0 0

          U Huba to sedí, ale chybí ti tam Pan hráč Martin Pěnička!!!

    • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

      Barra     před 12 lety 22.09.2012 20:58 |  
      0 0

      Neručím za správnost, ale dle

      http://www.eurofotbal.cz/hraci/david-hubacek-2700/kariera-klub/

      odehrál David Hubáček za Slavii 224 zápasů (liga, různé poháry),
      celkem 19.364 minut, což znamená průměr 86,44 minut na zápas! Takže ještě 636 minut nebo 7 kompleních zápasů + 6 minut k tomu a slavíme 20.000 odehraných minut za Slavii! Díky Hube!!!

      2005/2006
      25 zápasů (Pohár UEFA 6 + Gambrinus liga 19)

      2006/2007
      31 zápasů (Pohár UEFA 2 + Gambrinus liga 29)

      2007/2008
      33 zápasů (Liga mistrů 6 + Pohár UEFA 2 + Gambrinus liga 25)

      2008/2009
      35 zápasů (Liga mistrů (předkola) 1 + Pohár UEFA 6 + Gambrinus liga 24 + Pohár ČMFS 4)

      2009/2010
      34 zápasů (Liga mistrů (předkola) 1 + Evropská liga (předkola) 2
      Evropská liga 5 + Gambrinus liga 22 + Ondrášovka Cup 4)

      2010/2011
      31 zápasů (Gambrinus liga 29 + Ondrášovka Cup 2)

      2011/2012
      28 zápasů (Gambrinus liga 28)

      2012/2013
      7 zápasů

  2. Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 22.09.2012 19:48 |  
    0 0

    Jeden starý matador si však opět drží sestavu díky zásahu shůry. Když už to vypadalo, že by mohl Davida Hubáčka nahradit uzdravený Dobrotka, tak se nové posile lehce ozvalo starší zranění a Martin tak začne plně trénovat zase až od pondělí, což dává šanci nesmrtelnému 'Hubovi' si připisovat další ligové starty v červenobílém dresu.

    Jestli on ho Hub vždycky nezraní na tréninku :D

    • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

      bongor     před 12 lety 22.09.2012 21:29 |  
      0 0

      Huba nemůže nahradit nikdo,už dávno říkám,že se brzy zapíše mezi červenobílé ikony.Když je Ti dáno shůry,tak je to sranda,ale všechno vydřít vůlí a snahou uspět,to je obdivuhodné.Připojuji se:Díky Hube!

      • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

        Dobi     před 12 lety 22.09.2012 22:57 |  
        0 0

        Hub určitě nemá talent od Boha. Ale když se rozdávala poctivost, obětavost, odpovědnost a snaha podat co nejlepší výkon, byl nezadržitelně první ve frontě. A dokazuje to i těm, kteří by jej nejraději vypudili. A možná, že až jednou nebude, budou na něj vzpomínat i ti, kteří tady rejsní! Hube, díky a nedej se!

      • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

        Barra     před 12 lety 22.09.2012 23:22 |  
        0 0

        Přesně tak. David Hubáček by mohl sloužit jako vzor mladým fotbalistům, kterým možná na první pohled ten dar od Boha chybí, o kterých se tvrdí že na to nemají a kteří stojí ve stínu svých vice nadaných spoluhráčů.

        Když je ale patřičná vůle, tam se dá moc dosáhnout. Stojí za to makat na tréninku, dávat ze sebe maximum, znát své omezení a pilovat na svých slabých stránkách, chápat že fotbal je kolektivní sport, nehrát si na prima donu. Další dobrý přiklad je Petr Jiráček, Galásek a jiní – proč by ne také Pavel Nedvěd. I když souhlasím, že trochu štěstí se musí usmát. Jiráček měl to štěstí, že o něm stál Vrba, který ho vytáhnul do první ligy a krok za krokem z něho udělal hráče, který to nakonec dotáhnul na Bundesligu.

        Znám naopak řadu zázračných hochů, kterým v mládí fotbal šel od sebe a kteří až moc spoléhali na svůj talent. Kteří se ale nakonec vůbec neprosadili ve vrchovém fotbale, protože jim chyběla patřičná vůle, aby uspěli. Kterým sláva až příliš stoupla do hlavy, často také protože jejích okolí jim stále nabádalo, jak jsou jedineční. Slibné kariéry, které uhasly dříve, než se prosadili v prvním mužstvu.

        Osobně mám rád typ hráče, který je považován za ´underdog´, který ale svou vůli a obětavosti to dotáhne daleko. Pro ty mám obzvlášť velkou úctu.

        • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

          coolair     před 12 lety 23.09.2012 00:38 |  
          0 0

          Člověče, jaký ty jsi národnosti?

          • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

            Barra     před 12 lety 23.09.2012 10:55 |  
            0 0

            Proč? Týká se tvá otázka obsahu mého příspěvku nebo gramatických chyb? Vím, že moje čeština není dokonalá, jako cizinec jsem se česky naučil od manželky, která s dětmi doma mluví česky. A abych odpověděl na tvou otázku, jsem belgičan.

            • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

              no-nick     před 12 lety 23.09.2012 11:30 |  
              0 0

              To máš můj respekt, někteří zdejší pisálci by ti mohli tvou češtinu závidět.

            • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

              edenian     před 12 lety 23.09.2012 12:18 |  
              0 0

              Ty jo a jak mas stary ty deti :-), tim myslim samozrejme za jak dlouho jsi se to naucil?

              • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

                Barra     před 12 lety 23.09.2012 13:57 |  
                0 0

                Nejstarší dceře je 19... A mám ještě další 3 dcery - takže doma se mám dobře :-)
                Nevím, za jak dlouho jsem se česky naučil, s manželkou jsme v Belgii měli jako společný jazyk angličtinu, než ona se naučila vlámštinu/nizozemštinu, a já česky. Teď to střídáme, a já se neustále přiučuji tím, že se snažím se nejvíce v češtině číst na internetu. A naštěstí existuje na Microsoftu Word kontrola pravopisu… To je určitě na češtině to nejtěžší.

                Je ale dokázáno, že k běžnému každodennímu rozhovoru stačí cca. 900 slov, tím se pokryje kolem 85% normální konverzace. A 900 slov zase není tak strašně moc, denně 3 slovíčka a za rok znáš přes 1,000 slov.

                Mimochodem, Belgie je asi tak velká jako Morava, ale má 3 oficiální jazyky - nizozemštinu, francouzštinu a němčinu. Děti se tyto jazyky od základky povinně učí ve škole, k tomu samozřejmě angličtinu. Dcery by tedy měly slušně umět ovládat 5 jazyků.

            • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

              coolair     před 12 lety 23.09.2012 13:33 |  
              0 0

              No právě, máš můj obdiv! Proto jsem se ptal - vypadalo to, že jsi cizinec, kterej se naučil skvěle česky.

              • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

                Barra     před 12 lety 23.09.2012 13:59 |  
                0 0

                Dík, však jsem tvůj dotaz také brál v dobrým.

                • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

                  Alanor (admin)     před 12 lety 23.09.2012 14:56 |  
                  0 0

                  Klobouk dolů, česky umíš lépe než mnoho Čechů.

                • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

                  vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 23.09.2012 15:54 |  
                  0 0

                  A jak jsi přišel ke Slavii?Přes drahou polovičku:-)

                  • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

                    Barra     před 12 lety 23.09.2012 17:55 |  
                    0 0

                    Kéž by, mohlo by to být romantické, ale manželka bohužel nemá žádné pochopení pro fotbal.

                    Slavii jsem viděl poprvé živě hrát v září 1977, když hráli v Belgii proti Standard Liege zápas UEFA poháru. Prohráli sice 1-0, ale byla to láska na první pohled. Zpětný zápas vyhrála Slavia 3-2.

                    Mimochodem, za Slavii tehdy hrál mimo jiné František Veselý, Franta Cipro a Karel Jarolím.

  3. Jabka

    Petr9608     před 12 lety 22.09.2012 20:13 |  
    0 0

    Tak Jabka v Uheráku :-) 1:0. Nic moc. Trochu se nám rozevíraj nůžky u tý TOP 3. :-(

    • Re: Jabka

      PetCC     před 12 lety 22.09.2012 20:24 |  
      0 0

      Pro nás zajímavý zápas, v brzku si s oběma zahrajeme.

  4. Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

    PetCC     před 12 lety 22.09.2012 20:43 |  
    0 0

    Mimochodem, teď jsem viděl nějaké tilky na sportovních webech a vzpomněl jsem si na jednu věc. Mezi rokem 2000 až asi 2008, v době kdy Slavia neustále bojovala se Spartou o titul, se pravidelně v novinách objevovaly série podezíravých a hanících článků o Slavii. Teď se najednou objevují články v podobném duchu o Plzni. Zřejmě čirá náhoda.

    • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

      bongor     před 12 lety 22.09.2012 21:26 |  
      0 0

      prosím Tě Pete brzdi,vždyť znáš čestnost skvělého týmu z Letné.Ti bojují vždy fér a výlučně sportovními prostředky.Nějaké pomluvy jsou jim zcela cizí.To musel psát nějaký kazikop asi z Admiry 8,nebo z Čechie Karlín.

      • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

        PetCC     před 12 lety 23.09.2012 09:59 |  
        0 0

        Já něco psal o Letné? :-)

  5. Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

    Dobi     před 12 lety 22.09.2012 23:09 |  
    0 0

    Takže hrrrrrrrr na Jakubčovice!!! Jen mi je líto, kolik věrných slávistů skončilo na Julisce - nikdo nepřipomenul ani Vencu Petráka, dlouholetého kustoda SKS. Já už něco pamatuji a, ač nerad, uvádím, že Sparta nebyla tím největším nepřítelem Slavie, té se jen připískávalo. Ale Jakubčovice, které navázaly na tradice i "tradice" Dukly, to byla síla -ukradení hráči v 50.letech, podfuk v posledním nováčkovském ročníku Slavie 1966, podfuk s dresy v roce 1977, kdy rozhodili psychiku Slavie, kde podpořil vše i sudí. A Petr Rada? On byl (formálně) zaměstnancem IPS, solidního patrona Slavie. Ta se jej snažila vyreklamovat, na což měla podle tehdejších pravidel právo, ale za Kocka vše vyšumělo. A návrat Dukly odkupem ligy od Jakubčovic se vše tak nějak vrací. Úspěch si tak přeji dvojnásob! Jako občan Prahy 6 mám nárok na 10% slevy! A taky ji využiji...
    Dobi

    • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

      bongor     před 12 lety 22.09.2012 23:48 |  
      0 0

      Sparta,ATK,Slovan,to byli koně bolševiků,ti si je vybrali jako svoji výkladní skříň a pomáhali jim,jak se dalo.Pamatuju se na dva hráče prvního mužstva Slavie,dělali se mnou v Aritmě ve Vysočanech,už ani nevím,jak se jmenovali.Obden je mistr po poledni pouštěl na refundaci na trening,zatímco rudí už do práce v tu dobu chodit nemuseli.
      Zato ovšem Sparta nemohla,prostě to byla politická objednávka,oni byli jako dělnické mužstvo a my buržoazní,tak jsme byli patřičně ojebávaní.V padesátých letech tahle tři mužstva dostala injekci o které Dobi píšeš,mohli si vybrat do mužstva koho chtěli,hlavně tedy vojáci,kteří v té době dali tímhle způsobem dohromady mužstvo evropské kvality.
      Za co ale rumun zodpovídá,to se časově prakticky kryje s velkým zvýšením peněz za ligu mistrů někdy koncem devadesátých let.Tehdy začala ta éra"my musíme všechno vyhrávat".Začala doba kapříková se slavnými protagonisty Ivánkem,Popletou a
      partou motivovaných arbitrů,co to režírovali ,aby náhodou se k těm penězům nedostal někdo nepovolaný.
      Tam už bych si dovolil toho nepřítele pojmenovat jinak, ale Dukla to nebyla.

      • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

        travel (přítel SN)     před 12 lety 23.09.2012 08:35 |  
        0 0

        Souhlas bongor, jen k těm devadesátým létům malou poznámku.Já si myslím,že se to dělo už v 1. polovině 90-tých let.To jakým způsobem získalli titul v sezoně 1994/95 je typický příklad.

  6. Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

    Dobi     před 12 lety 22.09.2012 23:09 |  
    0 0

    Takže hrrrrrrrr na Jakubčovice!!! Jen mi je líto, kolik věrných slávistů skončilo na Julisce - nikdo nepřipomenul ani Vencu Petráka, dlouholetého kustoda SKS. Já už něco pamatuji a, ač nerad, uvádím, že Sparta nebyla tím největším nepřítelem Slavie, té se jen připískávalo. Ale Jakubčovice, které navázaly na tradice i "tradice" Dukly, to byla síla -ukradení hráči v 50.letech, podfuk v posledním nováčkovském ročníku Slavie 1966, podfuk s dresy v roce 1977, kdy rozhodili psychiku Slavie, kde podpořil vše i sudí. A Petr Rada? On byl (formálně) zaměstnancem IPS, solidního patrona Slavie. Ta se jej snažila vyreklamovat, na což měla podle tehdejších pravidel právo, ale za Kocka vše vyšumělo. A návrat Dukly odkupem ligy od Jakubčovic se vše tak nějak vrací. Úspěch si tak přeji dvojnásob! Jako občan Prahy 6 mám nárok na 10% slevy! A taky ji využiji...
    Dobi

    • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 23.09.2012 10:29 |  
      0 0

      Pravda je že žoldáci do začatku 80 let to byla svinárna všech svináren.Ovšem poté je spolehlivě nahradila rudá chátra o krátké epizodě Svobodových čochtanů nemá cenu psát.Jistě že Slovan nebo chachar byl tlačenej bud nacionalisticky nebo regionalně,ovšem lampasák uměle stvořené mužstvo bez tradice v ty bolševický žumpě kralovalo.

    • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

      edenian     před 12 lety 23.09.2012 12:20 |  
      0 0

      Dobi nemohl bys ty usetreny prachy vrazit do PYRO? Nic jinyho nez dym si v army nezaslouzi.

  7. ZDAREC!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 23.09.2012 09:57 |  
    0 0

    Snad se po dlouhé době mrknu na to jak hrajem, od jara sem ty naše ogárky neviděl. Ale jak tudy (skoro) všecy píšete toš se to zlepšilo, aj jakysy ten bod je na kontě, toš jen tak dalej, co tak, eště více a lépe!!! :-) A eště jeden dotaz, nejsu syce nejmladší ale fakt nevím proč Jakubčovice? Zkuste mi to jaksy politycky aj nepolitycky vysvětlit, mám jakésy rezervy v tej "hysteriii" :-) Díky

    • Re: ZDAREC!

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 23.09.2012 14:06 |  
      0 0

      Jakubčovice proto, že právě oni - pokud vím - prodali lampasákům licenci.

  8. Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 23.09.2012 11:36 |  
    0 0

    Teplice U19 - Slavia U19 6:1
    Docela mazec

  9. Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

    tolsimir     před 12 lety 23.09.2012 12:29 |  
    0 0

    Mimochodem, to jsem zapomnel zminit, tak jen pro info - Juhar ma tri zlute, takze je teoreticky mozne, ze ho bude Rada setrit, aby se nevykartoval, ackoliv to nepredpokladam. U sparty ma podobnou potiz Kweuke, kde naopak cekam, ze bude hrat misto nej treba Balaj, protoze Kweuke zatim snad po kazdem poharovem zapase pak zacinal na lavicce

    • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 23.09.2012 13:20 |  
      0 0

      já bych dneska klidně postavil Čonku, dlouho nehrál, tak aby se nanasral :D

      • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

        bongor     před 12 lety 23.09.2012 13:26 |  
        0 0

        Já taky a občas bych stavěl Berkyho,taky aby se nenasral.To by byla věčná škoda ,hlavně s výhledem do budoucna.
        Jinak si ale budou muset dát pozor všichni,rudý uřvánkové určitě postavili svým nářkem všechny rozhodčí před rozhodnutí,buď v náš prospěch,nebo do divize.Na to bacha.

        • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

          Eluin (přítel SN)     před 12 lety 23.09.2012 14:15 |  
          0 0

          Hrát by určitě oběma hochům prospělo, nicméně Rada zatím sestavou točí jen výjimečně, takže očekávám, že Berkovec si nezachytá a Čonka půjde do hry maximálně jako střídající hráč.

          • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

            Alanor (admin)     před 12 lety 23.09.2012 14:59 |  
            0 0

            Střídat pravidelně brankáře by nedělalo dobrotu. Ať chytá Čonto a jsou s obranou sehraní a Berky ať chytá poháry a čeká na šanci, která přijde dříve nebo později. Jinak dnes bych klidně Juhara šetřil a postavil Čonku. Nebo to jde i naopak, nebyla by to zase tak fatální ztráta, kdyby se Juhar dnes vykartoval.

            • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

              Eluin (přítel SN)     před 12 lety 23.09.2012 15:05 |  
              0 0

              Já nic proti tomu aby chytal Čontofalský nemám (naopak). Juhar má ale 3 žluté, takže bych jej raději trochu šetřil (což ale může být ošidné, Dukla na tom nenní zase tak hrozně, jak by se podle posledních výsledků mohlo zdát).

              • Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

                Alanor (admin)     před 12 lety 23.09.2012 15:07 |  
                0 0

                Pochybuji, že Rada bude takto taktizovat, u Sparty naopak očekávám, že Kweuke nenastoupí. A s tím Čontofalským to bylo myšleno jako reakce na Bongora. ;)

  10. Re: Předkrm před derby pražských 'S' obstará Dukla

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 23.09.2012 14:09 |  
    0 0

    Dukla je jedním z mých nejméně oblíbených soupeřů, tak doufám, že 3 body vyválčíme.
    A ano, jsem si vědom toho, že v současné Dukle působí dost ex-slávistů, o to "našince" více zamrží, že některé z nich nevidí třeba u nás (vid Dobiho příspěvek).