Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 7. kolo

Netradičně o den později přinášíme z důvodu včerejšího množství článků tradiční zhodnocení výkonů jednotlivých slávistů v utkání s Teplicemi.

Slavii se podařilo zvládnout těžký a důležitý zápas, když až ke konci vstřelila dva góly Teplicím, které kromě betonu a polehávání nepředvedly za celý zápas takřka nic. Svěřenci trenéra Rady podali o něco slabší výkon než v Liberci, přesto paradoxně vedl k většímu bodovému zisku. I tak se ale dá konstatovat, že oproti minulé sezoně je vidět jednoznačný posun ve výkonech týmu k lepšímu.

Kamil Čontofalský - 5 - Neměl téměř žádnou práci, neboť pasivní Teplice jeho svatyni neohrozily. Jen za stavu 1:0 si sebevědomě došel pro nebezpečný centr.

Milan Nitrianský - 6 - Milanovy výkony mají od začátku roku stoupající tendenci. Proti Teplicím předvedl svůj dosud nejlepší výkon, dozadu bránil jistě a vstřelil rozhodující gól zápasu, když se nebál jít do vápna a v zakončení zachoval chladnou hlavu. Přesto si od něj umím představit ještě aktivnější výkon směrem dopředu.

Martin Latka - 5 - V obraně takřka bez práce. S ohlavu menším Keričem si ve vzdušných soubojích dělal co chtěl. Není co vytknout, na druhou stranu ale Latka extra nevyčníval.

David Hubáček - 5 - Podobně jistý výkon jak u kolegy ze stoperské dvojice. Ve druhém poločase si neodpustil drobné zaváhání, když dal teplickému hráči příliš prostoru a ten střílel nebezpečně podél pravé tyče naší branky. Rozehrávka byla lepší, než je u něj zvykem.

Martin Juhar - 6 - Herně nejlepším ze slávistů byl znovu Martin Juhar. Pozice krajního obránce mu očividně svědčí, jelikož u ní může upotřebit svou fyzickou vyspělost. Vybojoval několik míčů, nebál se hrát, do příště by to ale chtělo vypilovat přesnost centrů.

Jan Vošahlík - 4 - Opět slabý výkon od letní posily z Jablonce. Povedla se mu sice jedna individuální akce a občas vypomohl v obraně, ale v kontextu celého zápasu nebyl téměř vidět. Udělená známka je pro něj ještě shovívavá.

Ondřej Petrák - 6 - Solidní výkon završil skvěle umístěnou ranou k tyči Grigarovy svatyně. V defenzivě se kvůli impotenci Teplic příliš angažovat nemusel, v útočné činnosti tomu ale stále něco chybí.

Jaromír Zmrhal - 5 - Průměrný výkon od Zmrhala. Přesto můžeme být spokojeni, jestli budou mít jeho slabší výkony alespoň takovou kvalitu. Udělal pár chyb, několikrát dobře přihrál. Troufnu si tvrdit, že pro naši hru je užitečnější než Lukáš Jarolím, který naše útočné akce na rozdíl od Zmrhala zoufale zpomaluje.

Karol Kisel - 5 - Tradičně bojovný výkon předvedl náš kapitán, dnes mu ale chyběla přesnost a kvalita. Navíc za rozehrání velice nadějného přímého kopu v druhém poločase by si zasloužil vytahat za uši jako žáček. Místo gólové šance Slavie přišel rychlý brejk a přečíslení Teplic.

Luboš Tusjak - 5 - Podobný případ jako u Zmrhala. Tusjakovi se nedařilo tak jako v minulých zápasech, přesto podal slušný výkon a byl vidět více než Vošahlík na pravé straně.

Milan Škoda - 4 - Nebyl schopný zpracovat balon, aby mu neuskočil o dva metry. Od nižší známky ho zachránilo dobré vyřešení akce, při níž byl vyloučen teplický Lukáš.

Tomáš Mičola - 6 - Nová akvizice sešívaných hru oživila. Mičola se snažil být všude a často k tomu přidal i fotbalovost a kvalitu. Až se dostane do formy, tak bude vítanou posilou.

Štepán Koreš a Lukáš Jarolím nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    knaphi     před 12 lety 21.09.2012 09:27 |  
    0 0

    Dobré hodnocení, jen si dovolím jednu poznámku ke Škodovy. Já bych ho oznámkoval za 2 a tu dvojku bych mudal pouze za to, že se na něm vykartoval Lukáš, jinak ten kluk je úplně mimo mísu bohužel. Kdybych ho měl hodnotit jako záložníka tak by to zase tak strašné nebylo, dokáže udržet balon a někdy taky dobře přihrát, ale jako útočník je bohužel totálně marnej. Schválně sem mu nechával čas na to co předvede a myslím si, že už toho času dostal dost a nic nepředvedl. Útočník, který místo střely ve velkém vápně volí přihrávku na obsazeného hráče pro mě není útočník. Nemá vůbec tah na bránu a ani důraz v šestnácte. Vím, že srovnávat ho s Necidem prostě nejde, ale na druhou stranu proč ne, oba jsou to velice podobní hráči akorát ta kvalita je opravdu někde jindy, bohužel. Doufám, že se mýlim a Škoda se ještě předvede, ale po středě tomu opravdu moc nevěřím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 21.09.2012 09:32 |  
      0 0

      Vcelku souhlasím, Škoda u nás nic moc nepředvádí. Některé zápasy se mu povedou a je pro tým platný, ale srovnání s Necidem nikdy nesnese. Tomu odpovídá i jeden gól v sedmi zápasech. Na útočníka, co odehrál vše v týmu s třetím nejlepším útokem v lize, to je tristní bilance.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        denydzlSKS     před 12 lety 21.09.2012 09:56 |  
        0 0

        Tak, že nesnese srovnání s Necidem, to by nebylo nic hroznýho. Ale on neni ani natolik platnej jako třeba Fořt nebo Pospěch..

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          PetCC     před 12 lety 21.09.2012 16:24 |  
          0 0

          Ha ha, Fořt :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 21.09.2012 09:55 |  
      0 0

      v případě Škody je ovšem potřeba vidět, v jaký je pozici - osamocený útočník (jak já tenhle systém nesnášim!!!), co musí míče lovit míče věčně někde ve vzduchu, spoluhráči ho supportují v počtu max tak tří kusů. a to jedním z těch kusů je navíc Vošahlík, jeden z největších flinků, co v posledních letech za Slavii hrál... pro zformovanou obranu soupeře pak neni nejmenší problém takového útočníka k ničemu nepustit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 21.09.2012 09:55 |  
      0 0

      v případě Škody je ovšem potřeba vidět, v jaký je pozici - osamocený útočník (jak já tenhle systém nesnášim!!!), co musí míče lovit míče věčně někde ve vzduchu, spoluhráči ho supportují v počtu max tak tří kusů. a to jedním z těch kusů je navíc Vošahlík, jeden z největších flinků, co v posledních letech za Slavii hrál... pro zformovanou obranu soupeře pak neni nejmenší problém takového útočníka k ničemu nepustit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Barra     před 12 lety 21.09.2012 11:24 |  
        0 0

        Tak sbíječko, tady musím s tebou souhlasit. Viz Baroš a teď Pekhart v nároďáku, také Lafata by to na místě Škody měl těžké bez patřičné podpory. Nicméně, jak moc by se mi u nás nějaký Aidin Mahmutović líbil, jak nám hned po nástupu provětral obranu. Ale je to jiný typ hráče než Milan Škoda.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          bongor     před 12 lety 21.09.2012 22:30 |  
          0 0

          tady je třeba vidět,že Škoda má tu výhodu,že už po něm pojmenovali auto.A tak nemá zapotřebí se ještě zviditelňovat jinde.
          Vy hoši,po kterých ještě není pojmenováno vůbec nic,byste si to měli uvědomit a být trochu skromnější.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 21.09.2012 22:43 |  
      0 0

      Náhodou, přiťukávačky na Kisela má výborný. Na 4 - 4 - 2 - 0 je to ideální :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      pinochet     před 12 lety 22.09.2012 00:16 |  
      0 0

      Tak já tedy nesouhlasím. Dle mého názoru si Škoda uhrál svoje - za zákrok na něj dostal červenou Lukáš a na gól Nitrianskému přihrával, byť možná nechtíc, také on. S Radovým stylem hry je jeho postavení těžké.
      Pořád nám chybí playmaker. Ani Kisel, ani Zmrhal hru metvoří, jenom předávají balony.
      Sice chválím Škodu, ale když přišel na plac Mahmutovič, hned jsem viděl útočníka, jaký nám chybí - rychlý, dravý, technický. Je o řád jinde než Škoda, má však smůlu, že záložní řada Teplic je ještě horší, než ta naše.
      Jinak souhlas s Juharem, ve středu hrál moc dobře. Nejhorší z našich na place byli ale dle mého Vošahlík(neuplatňovat opci + bdát šanci Korešovi) a Zmrhal(hru zdržoval podobně jako Jarolím).

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      dubas     před 12 lety 22.09.2012 08:38 |  
      0 0

      To už se ale fakt nedá vydržet. Co má asi Škoda v tom útoku dělat, když nedostane pořádnou přihrávku a pokud chce balón, tak si musí odběhnout na křídlo.On je útočník co potřebuje centry a přihrávky do vápna, za celou sezónu dostal takovou přihrávku jen proti Flintě a dal gól.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    doors     před 12 lety 21.09.2012 10:17 |  
    0 0

    Možná trochu mimo.
    Včera, jak jsem poslouchal stálou chválu, jak má sparta mladý kádr tak jsem si udělal malý průzkum.
    Pokud bych vzal naší sestavu proti Teplicím + Mičolu ( tedy 12 hráčů) a porovnal to se sestavou Sparty včera , kde jsem započítal původní jedenácku + Krejčího ( Holek je podle mě na vedlejší koleji, tak mi vyšlo.
    Náš věkový průměr 25,58 - Sparta včera 24,25.
    Když ale vyškrtnete Pavelku a dáte tam Mětejovského ..
    My stále 25,58 - Sparta 25 rovných.
    Tedy my zapojujeme mladý v podstatě úplně stejně, ovšem stále se píše o odvaze rudých... Jasně nemohu srovnvat naší ligu s Lyonem, nicméně je podle mě zajímavé.
    A propo, když jsem si spočítal i Plzeň ( Kozáčik,Limberský,Procházka,Čišovský,Řezník,Rajtoral,Darida,Horváth,Hanousek,Bakoš,Hora,Duriš - 12 hráčů) - průměr ideálních 26,5.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 21.09.2012 10:37 |  
      0 0

      Tak Sparta má furt mladší sestavu a i mě ten jejich kádr dost překvapuje, když s ním chtějí vyhrát titul. Můj názor je, že se takového cíle mnohem snáze dosahuje s ideálním věkovým průměrem, jako má Plzeň. Zájem médií je podle mě na místě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Barra     před 12 lety 21.09.2012 10:44 |  
        0 0

        Objektivně řečeno souhlasím s poslední větou - ale mimořádně mi včera při sledování Lyon - Sparta lezl na nervy Pavel Čapek se svým komentářem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Alanor (admin)     před 12 lety 21.09.2012 10:50 |  
          0 0

          Já jsem viděl jen kousek, nejsem na Spartu zvědavej. Čapek je strašný komentátor.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Barra     před 12 lety 21.09.2012 11:11 |  
            0 0

            Ne, že bych to také obzvlášť byl, chtěl jsem se hlavně podívat jestli jim náhodou rozhodčí neublíží...

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              janko (přítel SN)     před 12 lety 21.09.2012 11:36 |  
              0 0

              No já si myslím, že pencle se proti nim písknout dala. Myslím ten moment kdy čapoun začal vyřvávat že v žádném případě. Dneska se všude dočtu jakej že to hráli skvělej fotbal. No nevím, viděl jsem to celé a myslím, že kdyby ten černoch co tam byl věčně neměl den blbec, tak zase vyfasovali bůra. Byli úplně jalový...

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            bongor     před 12 lety 21.09.2012 22:38 |  
            0 0

            Já jsem měl tu nejlepší snahu se na ten fotbal dívat.Ale Lyon absolutně nerozehraný,hrál sice blbě ,ale na ty chudáky to stačilo.
            Když jsem potřetí usnul,tak jsem to vypnul,mám jenom jedny oči.
            A Al Čapoun,to je střevo,nevím co se do toho hrabe ,když neumí promluvit.I když tentokrát jeho "výkon"zcela zapadl do"výkonu"
            rumuna

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        doors     před 12 lety 21.09.2012 10:50 |  
        0 0

        Ano, já to nepopírám, Plzeň má ideálně složený tým. Sparta jde cestou svého velmi talentovaného ročníku, zápasy v EL je zřejmě pomůžou ve vývoji. Podle mě je to i cíl Sparty.
        Nicméně prostě i my zařazujeme mladé hráče, což je dobře. Bohužel jim chybí konfrontace s evropským fotbalem, takže zda jsou skutečně talentovaní oveřujeme pouze v GL, což nestačí..

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Jiri1     před 12 lety 21.09.2012 11:09 |  
          0 0

          Zdravim, take myslim, ze Sparta jde spise tou cestou vychovat a pozdeji zhodnotit vlastni hrace , mne spis zaujalo angazovani asi 5 cernocchu okolo 20 let na zcela novy zpusob kontraktu, mahji ho pry do vanoc, tzc. na zkousku a pak to treneri a hlavne Hrebik maji vyhodnoti, udajne maji nejake kapesne a vse co potrebuji k fotbalu a pokud se osvedci tak jim nabidnou smlouvu, bavil jsem se o tom s trenery s Dukly,rikaji ze jde o zajimavy tah. U nas jdem jinou cestou, Rada prekopal do te doby prferovane hrace, poslal je do becka a vytah Zmrhala, Tusjaka a musim rict ze i Ja se mylil, jsou zatim velmi dobri, vetsi maler je male zapasove vytizeni ostatnich Korese, Hurky a pod., pendluji totiz mezi ackem a beckem a je to trochu problem. Hlavne pry Hurka to nese velmi tezko a udajn se snazej mu neco sehnat na hostovacku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            doors     před 12 lety 21.09.2012 12:10 |  
            0 0

            Takže se Sparta vydala, řekněme cestou nizozemských týmů, které to takto praktikují dlouhou dobu. S těmi černochy to je zajímavé, možná by jsem se měli poučit.
            Hůrka na hostování? Nakonec proč ne, pokud to bude tým, kde bude stabilněji nastupovat. Ovšem dá s epředpokládat, že ho vezme spíše tým v dolní části tabulky. což mu asy větší kvalitu taky nedá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Barra     před 12 lety 21.09.2012 12:15 |  
            0 0

            Každý hráč ze země mimo EU potřebuje povolení k pobytu v ČR a k tomu musí přeložit platnou pracovní smlouvu. Takže tito hráči již nějakou smlouvu mají.

            Jedná se podle mě ale o velký problém. Ročně se tak ´importuje´do Evropy stovky mladých hráčů z Afriky, kteří o tom sní být druhý Samuel Eto nebo Drogba a co. Jen málo z nich ale uspěje, zbytek dle studie UEFA se stáhne do marginality. Tito hráči musí makléřům běžně zaplatit kolem 5,000 EUR, aby ten pro ně vůbec nějaký klub našel a zajistil, dále svou letenku atd. Pro makléře je samozřejmě zajímavé dovést více hráčů do jednoho klubu - každý hráč znamená 5,000 EUR extra.

            Rodiny hráčů se většinou hluboce a na dlouhá léta zadluží, aby ty peníze daly dohromady (průměrně vydělá fotbalista v Senegalu kolem 70 EUR měsíčně). Rodiny poléhají na to, že syn tyto peníze v Evropě zpět vydělá. Když ale tento hráč neuspěje a nedostane smlouvu, tak většinou z obavy výsměchů a osobní hanby, že neuspěl raději rodině nic nepřizná a je pak lehká oběť kriminality, do které se snadně nechat stáhnout.

            Takže pro evropské kluby je to zajímavé - stačí aby sem tam nějaký hráč prorazil z těch desítek, z kterých si klub může vybrat, ale tato medaile má také svou jinou stranu.

            Menší belgický klub Beveren takhle uspěl před léty - nastoupil v kompetici s 11 hráči z Pobřežní Slonoviny, kteří později měli pěknou karieru v Evropě a hráli za národní mužstvo, jako Emmanuel Eboué, Gervinho, Yaya Touré, Christian Romaric, Gilles Yipi Yapo, Athur Boka, Barry Copa a jiní.
            Beveren měl ale přímo na místě v Pobřežní Slonovině svou fotbalovou akademii a hráče si pečlivě a poctivě sám vychoval.

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              Jiri1     před 12 lety 21.09.2012 12:47 |  
              0 0

              Moc dekuju za zajimavy upresneni cely veci, myslim jen, ze ty kontrakty budou asi dost kratkodobe, navic hodne zemi ma s Evropskou Unii dohody ktere umoznuji ruzne kratkodobe pracovni pobyty. Celkove mi slo, ale o to ukazat predevsim cestu k tomu , aby se neopakovali pripady , kdy hrac dostal smlouvu, ktera s brzo stala carem papiru treba Adauto, ale jini. Je jasny , ze na kazdy zapas treba i nasi juniorky nemiri davy divaku, ale ruznych skautu, agentu , nebo tech , kteri si na ne hraji. Je to velmi zajimava skupina lidi, kteri ziji casto ve svem virtualnim svete, kde treba kvalitu z nich predstavuje jen nekolik procent.

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                subHuman     před 12 lety 21.09.2012 15:26 |  
                0 0

                Pane Jiri, a kolik zapasu juniorky jste v teto sezone videl? Ja jen ze na domacich zapasech potkkavam rodice, kamarady, dorostence, hrace Acka, trenery, lidi z Pocernic...ale davy skautu a agentu tedy urcite ne.

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  Jiri1     před 12 lety 21.09.2012 15:32 |  
                  0 0

                  Hradec u nich, Liberec, Bohemians treba.....

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              slaviator     před 12 lety 21.09.2012 19:27 |  
              0 0

              Nepotřebuje. Ne z každé země mimo EU. Třeba hráči z Keni se do limitu hráčů mimo EU nepočítají. A Bělorusové mám pocit také...

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              slaviator     před 12 lety 21.09.2012 19:29 |  
              0 0

              Jinak konkrétně třeba Patrick Oboya (resp. Onyango, rodným jménem...) v druholigovém Mostu má k dispozici klubovej byt plus 40 tisíc Kč plat, a to prosím z něho podstatnou většinu (když se započítaj i bonusy za výhry tak cca 60-80 %) posílá do rodné vesnice do Keni, kde z toho žije celá rozvětvená asi dvacetičlenná rodina...

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              slaviator     před 12 lety 21.09.2012 19:32 |  
              0 0

              mimochodem Oboya si za první výplatu v ČR koupil asi pět kilo čokolády... :-)

              A Most před asi třema lety provedl v létě kemp, vzal na testy 45 černochů, zaplatil jim ubytování, stravu, a nakonec si vzal pod smlouvu dva do áčka a pár do rezervy a juniorek, celkově asi 8 hráčů... Daleko lepší, než když jještě v první lize měl na soupisce A týmu asi třináct cizinců, z toho osm černochů.. pamatuju, že tam byli bratři Mendyové, byl tam nějakej černej Ital, a tak... v podstatě se ze všech prosadil akorát Alex Mendy...

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              slaviator     před 12 lety 21.09.2012 19:35 |  
              0 0

              a poslední věc... ohledně sázek a podobně vydala UEFA "Černou knihu fotbalu", nedávno ji překládala i Česká asociace fotbalových hráčů do češtiny.. Fakt to stojí za přečtení, jsou tam hromady případů ze Skotska, z Balkánu a tak...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      bongor     před 12 lety 21.09.2012 22:34 |  
      0 0

      Naše novinářský přiblbla,si na rudochovi vždycky najdou něco,nad čím budou jásat a žasnout.S tím je třeba se smířit.A teď ,až jim dají ty tři poprávu vybojovaný body kontumací zápasu s Plzní,tak se teprve dozvíme věci......

  3. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    LordEdmund     před 12 lety 21.09.2012 10:31 |  
    0 0

    Tak Latkovi bych dal určitě vyšší známku. Hodně se mi líbil, byl aktivní, jeho výpady měly smysl.Obrana, záloha,útov..to vše bylo jeho :-) Stejně tak bych dal Petrákovi v těchto relacích klidně 8. Spolupráce Latka -Petrák a jejich zaskakování fungovalo mimořádně dobře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      denydzlSKS     před 12 lety 21.09.2012 11:00 |  
      0 0

      Když už jsme u toho Petráka, tak kdo hraje defenzivního záložníka v U21? Divím se, že tam není, podle mně hraje stabilně velmi dobře..

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Jiri1     před 12 lety 21.09.2012 11:10 |  
        0 0

        Dovalil pry nechce prilis mnit kadr, musel by mega zazarit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        luk (přítel SN)     před 12 lety 21.09.2012 11:11 |  
        0 0

        Také si myslím, že už by tam měl patřit letos. Pořád se zlepšuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Alanor (admin)     před 12 lety 21.09.2012 11:15 |  
        0 0

        Už se o tom diskutovalo, hraje tam, tuším, Mareček. Nebo se případně nehraje na DZ.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Jiri1     před 12 lety 21.09.2012 11:39 |  
          0 0

          Zdravim, no sam jsem si nebyl jisty, na pomerne velkem prostoru tam hraje Vanek, je hodne ofenzivni ale obranne ukoly plni , Kopic taky dokaze treba dost dobre branit i kdyz jde hlavne o strelce , ale co je zajimave, ze hodne Jabloneckych hracu v jedenatvacitce proslo nasim klube, kde je oznacili za neperspektivni.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Mike     před 12 lety 21.09.2012 11:25 |  
    0 0

    Myslím, že hodnocení je odpovídající, všechny známky sedí. Teplice byly opravdu hodně marné, podle jmen ten kádr je ale určitě lepší, než jaké připosrané výkony předvádí. Soustředil jsem se na Marka Jarolíma, proti němu nemám vůbec nic, naopak ve 2.sezoně nám výkony na jaře pomohl k titulu. Byl jsem překvapen, že mu Jablonec neprodloužil smlouvu a chápu proč. Pohyb ještě línější než u nás, za celý zápas jeden pořádný na centr na Keričovu hlavu, který naštěstí bránu netrefil. 2x zoufale přihrál na 5 metrů a byl z toho náš protiútok, jednou ho myslím Petrák skvěle doběhl, předběhl a ještě obral o míč.
    Ještě ke Křetínského brašně. Takže rudý floutek, který nasypal do Sparty za několik let mnoho set milionů korun, je nasraný, že jeho klub už 8 let nehrál Ligu mistrů, za 8 let posbíral pouhé 3 tituly, a proto dle některých zdrojů si najal detektivní agenturu, aby našla něco na jeho soupeře, hlavně asi na Plzeň. Tohle ať zkouší v energetickém průmyslu a netahá to do fotbalu. Zajímalo by mě, čím je Pelta zdrcený. Nebo je to jenom všechno bububu do budoucna, aby si všichni dali majzla na Spartu a začali jí také pomáhat.
    Ještě k nám- zajímavá statistika- v době od 75.minuty jsme vstřelili 7 branek, které nám přinesly 5 bodů. To je také zajímavá bilance, v brankách v poslední čtvrthodině budeme asi nejlepší v lize.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Jiri1     před 12 lety 21.09.2012 11:48 |  
      0 0

      Podivejte, je jasne , ze to nejaek vystupy bude mit, ale popravde tu kliku u moci ve svazu to prilis neposkodi, vidim to nanejvys na jednoho mistopredsedu, ktery ma spise nez bydliste v Cesku , trvaly pobyt ve Ftrancii, je jasny , ze to delali s urcitym zamerem , muzem o nem diskutovat, ale jestli si nekdo mysli, ze druha strana je bez informaci a informatoru tak se plete, a snad dokonce skandalizovany Hornik se nechal slyset , ze by se nekteri mohli divit a mel tim na mysli, hadejte koho.Musim priznat, ze zatim ani naznakem nemiri korupce smerem k soucasnemu vedeni Slavie,to mne dost tesi, ale v dobach starsich , kdo vi. Jedno je jasne , nejde o fotbal, ale o pozice v nem, ktere dnes ovlada byvala parta prominentu z dob Chvalovskeho a jde hlavne o to to zmenit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        slaviator     před 12 lety 21.09.2012 12:11 |  
        0 0

        jeden bejvalej rozhodčí co pískal i mezinárodní zápasy, tak se před časem nechal slyšet, že v polovině 90.let uplácel všichni - Sparta, Ostrava, Zbrojovka, Olomouc, a i Slavie... Mám pocit, že dneska je ten fotbal oproti tomu fakt čistej a spíš se asi opravdu jede než na uplácení rozhodčích klubama na sázky...

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 21.09.2012 12:21 |  
          0 0

          To by bylo krásné, kdyby se všichni takhle polepšili, ale není tomu tak... bohužel. Jen je to v té naší slavné nejvyšší soutěží všechno o poznání sofistikovanější, než tomu bylo za dob Ivánka. A ovšem soutěže řízené KFS, to je stále stejná žumpa, tam se nezměnilo asi vůbec nic...

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            slaviator     před 12 lety 21.09.2012 19:41 |  
            0 0

            o KFS mi nemluv...
            btw o rozhodčích něco trochu málo vím, otec pískal pražskej přebor, tehdy s ním pískal jistej rozhodčí, za otcem přišli a nabízeli mu postup do divize za určitou úplatu, on to nedal, a tak ten rozhodčí P., který se později po skončení rozhodcovské kariéry stal sportovním ředitelem jednoho prvoligového nováčka, zaplatil na tehdejší dobu astronomickou částku tři miliony Kč cash (vzal to z firmy, kde byl spolumajitelem, firma podnikala v oboru autoskel...) a skočil během jednoho roku do první ligy, kde za tři sezony byl co se týče těch tří mega "na nule" a už jel jen do plusu... A jestli si pamatuju dobře, tak ten, kdo přišel s tou nabídkou fotbalového postupu, nebyl nikdo jiný než tehdejší sekretář komise rozhodčích, ten člověk dělá nyní v jednom pražském klubu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              quelhar (admin)     před 12 lety 21.09.2012 20:08 |  
              0 0

              Off topic - Dobra snaha, ale do pana Jiriho ti porad jeste neco malo chybi, takhle je to jeste moc srozumitelne ;o))

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                slaviator     před 12 lety 21.09.2012 21:07 |  
                0 0

                jo, až na to, že jsem napsal špatnej iniciál. Ne rozhodčí P., ale Č. Mateřský OFS Praha-Západ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      slaviator     před 12 lety 21.09.2012 12:16 |  
      0 0

      ad Křetínský - říká se, že s jeho příchodem Sparta přestala uplácet rozhodčí. Nevím co je na tom pravdy, ale je to možný. Pamatuješ nějakej vyloženě zářez ve prospěch Sparty z poslední doby? A jestli nasype do klubu během pár let miliardu a má jen tři tituly a je bez LM a pak se dozví, jak jinde uplácej či jak to řídí Albánci...

      mimochodem, před dvěma lety, když Rosen prodával podíl, tak jedním ze zájemců byl Jirka Kubíček, kterej chtěl zprostředkovat prodej skupině kosovských Albánců a měl za to od nich přislíbeno, že bude (teď nevím zda jen sportovním nebo rovnou generálním) ředitelem... Bylo jasný, že by se snažili asi přes klub prát prachy z prodeje drog a tak. Ale teď v souvislosti s Křetínským mě napadá, že asi chtěli vydělávat na sázkách. A není nic vhodnějšího, než vlastnit ligovej klub...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Ferguss     před 12 lety 21.09.2012 18:34 |  
      0 0

      K té poslední čvrthodině - ono je to taky výsledek toho, že máme zdaleka nejlepší kondici za poslední roky. V tomhle vidím fakt velkou Radovu zásluhu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 21.09.2012 12:59 |  
    0 0

    nesouhlasim jen s hodnocenim Juhara a Skody.
    Juhar - dopredu dobry, ale vzadu dost casto kazil. par situaci jeste zachranil, ale to i dilem neschopnosti soupere. u mne proto 5
    Skoda - krom jednoho nesmyslnyho reseni (prihravka ve vapne misto strely) byl celkem platny. alespon tak jak jej hraci vyuzivaji. podle mne nedostal mnoho balonu ktere by mohl normalne zpracovat, nebo pristrcit. vyborne pak vyresil situaci, kdy se na nem vyloucil Lukas. tim nam otevrel cestu ke trem bodum. u mne proto 5

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      chcipak     před 12 lety 21.09.2012 14:04 |  
      0 0

      Se Škodou souhlas. Všichni mu vyčítají gólovou impotenci, ale je třeba vnímat, jakým stylem ho tým využívá. Jeho úkoly jsou spíše převzít, pokrýt balon a rozdat do stran na křídla. Až bude dostávat kolmice mezi beky (na svou výšku je překvapivě rychlej a výbušnej) a vysoký centry do vápna (slušná práce hlavou, výběr místa - viz jeho gól zbrojovce) góly snad přijdou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 21.09.2012 15:37 |  
        0 0

        Já nevím, ale mě se zdá prostě špatný. Nedůrazný, výběr místa podle mého mínění naopak naprosto tragický (a zápas s Brnem bych opravdu jako měřítko nebral), rozhodování s míčem k uzoufání pomalý. Užitečně převzatých a rozdaných balonů je naprostý minimum. Podle mě to, že se úplně míjí s hrou zbytku týmu, nemůže být vada těch ostatních deseti hráčů.
        Navíc tedy od útočníka očekávám pořád v první řadě góly - ano, jsem ze starý školy, to nepopírám, ale gólovou impotenci zkrátka útočníkovi vyčítat budu, ať už bude herní systém jakýkoliv. Zvlášť, když tam ty góly zaplaťpánbůh jinak docela padají. Podle mého názoru, s výjimkou sezony, kdy měl útočníka dělat Vyhnal se Zákostelským a Paprčiakem, jsme takhle mizerného útočníka snad ještě neměli.
        Ale věřte, že budu doopravdy štěstím bez sebe, až se ukáže, jak hluboce jsem se v něm mýlil!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          chcipak     před 12 lety 21.09.2012 23:21 |  
          0 0

          Co se týče rozdaných a podržených balonů jsme asi každý včera koukali na jiného Škodu. K těm gólům bych jen uvedl svůj názor, že nebýt Škody, zdaleka by se na podhrotu tolik neprosazoval Kisel, což mi přijde evidentní.
          PS: To Vám připadal lepší útok Besta, Fořt? Nebo u nás zcela žalostný Pekhart, vyšumělý Šenkeřík?

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 22.09.2012 01:08 |  
            0 0

            Ad P.S.: Ford: ano, Šenky: ano, Pekhart: když zapomenu, co bylo dál, tak ano. Besta: naštěstí jen epizoda a tou dobou rozhodně ne jediný útočník v sestavě...
            Jinak jsme skutečně možná koukali každý na jiného Škodu, ale to je v pořádku - také proto je fotbal tak báječná zábava. A nezapírám, že už mnohokrát jsem se v mnoha hráčích SKS zmýlil a moc bych přál Škodovi, aby to byl byl další z mých fatálních omylů. :-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    naplavnik     před 12 lety 21.09.2012 17:08 |  
    0 0

    http://fotbal.idnes.cz/fillo-do-boleslavi-taborsky-do-budejovic-ff6-/fotbal.aspx?c=A120921_150254_fotbal_min

    tedy tajně jsem doufal, že ještě alespoň na hostovačku nějakého hrota splaší, ale i tak jsem s kádrem spokojen (novicové dobrotka, mičola, juhar, vošáhlík + prostor pro tusjaka, zmrhala + návrat legendy karola ;-) )

    takže nyní se nadopovat sebevědomím na julisce a poté zchladit žáhu na těch druhých z prahy

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      jiras     před 12 lety 21.09.2012 18:18 |  
      0 0

      Já tam jen poočku zahlédl jméno Škoda a už jsem si říkal, co to vymýšlíme. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Alanor (admin)     před 12 lety 21.09.2012 19:12 |  
      0 0

      Nevím, jestli byl někdo zajímavý k mání. Třeba zrovna Filla bych u nás vidět nechtěl, z víc zdrojů jsem slyšel, že to nemá v hlavě srovnaný, čemuž odpovídá i ta aféra s Vrbou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        no-nick     před 12 lety 21.09.2012 20:07 |  
        0 0

        Filla potkávám celkem často (naposledy jel s kočárkem po lese:)) a ten nosí rypák tak vysoko, že je to až k smíchu. Přitom kdysi, než šel hrát na sever, to byl parádní kluk, se kterým vždy byla radost pokecat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          slaviator     před 12 lety 21.09.2012 21:04 |  
          0 0

          já si pamatuju, když si před odchodem do Norska dělal prdel z toho, jak v Kladně na lize na něj křičel nějakej fanoušek, že běhá, jak kdyby měl v prdeli Venušiny kuličky... :)) To prosím řek přímo do rozhovoru, když jsme ho spolu dělali, i to zautorizoval, ale majiteli se to zdálo příliš bulvární a editorovi vulgární, tak to smazali druhej den po vydání :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          bongor     před 12 lety 21.09.2012 22:52 |  
          0 0

          To asi chudák chytil virus letná.A to tam ani nehrál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 22.09.2012 19:06 |  
      0 0

      U nás hraje nějakej Vošáhlík!?

  7. ad Křetinský

    slaviator     před 12 lety 21.09.2012 19:25 |  
    0 0

    kolega Dr.Fe to rozklíčoval...

    "Podle mých informací je hlavní zločincem jistý F.S. Je to člověk pohybující se ve fotbalovém prostředí, který je ovšem veškerým idem okolo fotbalu jenom pro legraci. Ne náhodou mu říkají "Pepek Vyskoč" nebo "Jájínek z fronty". Navenek totiž hraje naprostého prosťáčka, zneuznaného rádoby básníka a fotbalového analfabeta, ale ve skutečnosti se pod touto maskou naprostého stoukáta skrývá geniální mafiánský mozek řídící veškeré finanční toky v českém fotbale. Dokonce se říká, že se v jeho uveřejňovaných textech skrývají šifry, kterými osobně řídí mafie ovládající sázkové kanceláře a rozhodčí. Tuto tezi navíc potvrzuje i fakt, že jeho články jinak nedávají žádný jiný smysl. Obávám se ale, že někdo tak sofistikovaně pracující a dokonale maskující svojí skutečnou inteligenci nebude nikdy dopaden "

    • Re: ad Křetinský

      quelhar (admin)     před 12 lety 21.09.2012 20:12 |  
      0 0

      Hehe, do pulky textu jsem mel za to, ze se jedna o naseho extrenera :o))

      • Re: ad Křetinský

        Alanor (admin)     před 12 lety 21.09.2012 20:25 |  
        0 0

        "Navenek totiž hraje naprostého prosťáčka, zneuznaného rádoby básníka a fotbalového analfabeta"

        Taky jsem si říkal, že to dokonale sedí na Straku. :)

      • Re: ad Křetinský

        slaviator     před 12 lety 21.09.2012 21:09 |  
        0 0

        Já do poslední věty. Ta mě poněkud znejistila.. :-))

  8. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 21.09.2012 22:33 |  
    0 0

    Tak jdou spekulace, že se ty sázkové machinace týkaly zápasu Plzeň - Budějky (4:0, sázky na 3,5+ gólu) a taky Slavia - Boleslav (1:1). Tím by se vysvětloval ten ,,výkon´´ Pospěcha ve 2. půli, který tu byl velmi diskutován...

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      slaviator     před 12 lety 21.09.2012 22:40 |  
      0 0

      plus mluví se i o zápasu nějakejch dorostenců na Moravě, kdy to skončilo 3:3, pískly se tři penalty a nastavovalo se 12 minut..

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 21.09.2012 22:43 |  
        0 0

        Tak to není nic novýho, to už se řešilo tehdy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          slaviator     před 12 lety 21.09.2012 23:13 |  
          0 0

          jo, to ty Budějky ale taky (snad i Pelta tvrdil, že byl vysoce podezřelej jeden ligovej zápas, ale neřek jakej...). Jinak osobně mi přišly podezřelý na konci ligy zápasy Příbrami, Baníku a Hradce.