Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

Slávisté se dlouho nedokázali prosadit proti defenzivním Teplicím, ale nakonec se i díky vyloučení kapitána Lukáše dokázali ujmout vedení a výhru chvíli na to pečetil i Petrák. Slavia se tak přiblížila pohárovým příčkám. Doplněno o hodnocení trenéra Rady. V článku naleznete video!

Slavia - Teplice 2:0 (0:0)
Branky:
77. Nitrianský, 81. Petrák

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Juhar - Vošahlík (86. Koreš) Zmrhal, Petrák, Tusjak (59. Mičola) - Kisel (89. Jarolím) - Škoda

Slávisté vstoupili do zápasu, jak již ostatně tradičně v této sezóně, velmi aktivně a připsali i první zajímavější moment utkání, když Tusjak zachránil míč na lajně na poslední chvíli a poslal možná trochu na první pohled ztracený centr, ale Grigar s ním nakonec měl problémy, a tak byli tepličtí moc a moc rádi, když dokázali uklidit míč do zámezí, protože na šanci čekali vlčáci Škoda s Vošahlíkem. I nadále se Teplice soustředily výhradně na bránění, útočili v minimálním počtu a jen nakopávali míče dopředu, které sbírala v poklidu obrana Slavie. Žádnou vážnější šanci si ale Slavia nedokázala z územního tlaku vypracovat. Po delším klidném časovém úseku se po standardní situaci opětovně dostal do hlavní role Tusjak, když se k němu po skrumáži dostal balón, ale možná díky tomu, že byl u něj blízko gólman Grigar, tak byl trochu vystrašený a nedokázal se uvolnit, aby mohl vybídnout spoluhráče ke střele do prázdné brány, a míč se mu zamotal pod nohama. Slávisté poté měli několik náznaků, kdy se mohli dostat do zajímavé šance, ale vždycky dojeli především na to, že si dávali tak dlouho přednost, až přiběhl teplický obránce a míč jim ukopl. V pětadvacáté minutě pak začaly Teplice používat svojí obvyklou taktiku, se kterou vždy přijížděly na slávistický stadion, tedy zdržovat za každou cenu. O chvíli poté Juhar dobře na lajně předskočil obránce a poslal zajímavý centr, po kterém hlavičkoval patičkou Kisel, ale jeho efektní rána mířila vedle Grigarovy svatyně. A následoval zajímavý slávistický brejk, když v jednu chvíli měli slávisté dokonce převahu v pokutovém území soupeře, ale vše zhatila nepřesná Škodova zpětná přihrávka. A následně mohl přijít pro diváky v Edenu šok. Z ojedinělé návstěvy Teplic na slávistické polovině se zrodil zajímavý centr z levé strany, který přeletěl Hubáčka a Čontofalský mohl jen děkovat všem svatým za to, že Kerić umí všechno jiné, jen ne přesně hlavičkovat. Želbohu to byla poslední zajímavá akce prvního poločasu, a tak odcházeli diváci na poločasovou klobásu bez zhlédnutí nějaké zajímavější šance.


Druhý poločas pak začal tam, kde skončil ten první. Tedy ve vlně nepřesností a boje o střed pule. První vyloženě zajímavější situace druhé půle tak přišla až po zhruba 11 minutách, kdy se uvolnil Juhar a poslal pěknou střelu z rohu pokutového území, která však bohužel o něco minula teplickou branku. Pár desítek sekund na to se rozhodli ukázat vzhledem k okolnostem poměrně početnému publiku v Edenu svojí přítomnost i útoční hráči Teplic, ale Podaného hlavička neměla naději na úspěch. Hned na to pak dostal možnost ke své premiéře na vršovickém stadionu v sešívaném dresu Tomáš Mičola, jenž vystřídal Tusjaka. A tak si právě ex-ostravský mohl z blízkosti o chvíli později prohlédnout červenou kartu, kterou však dostal teplický stoper Lukáš, který musel zatáhnout za záchrannou brzdu, když by jinak mohl jít Škoda sám na Grigara. Následnou standardní situaci z dobré pozice však slávisté promarnili nepovedeným signálem. Hra o deseti však pro Teplice znamenalo jen jedno - přilijeme ještě trošku betonu, abychom náhodou nedostali gól. Plán jim ale mohl zkazit Kisel, který si naskočil na zajímavý centr z levé strany, leč mířil hlavou nad. Jeho nezdar pak nenapravil ani Škoda, který měl ještě lepší pozici, ale jeho hlavička se nevešla ani do malého vápna. V přesilovce se ale konečně začaly rodit šance. Další gólovou příležitost měl na noze Kisel, ale v těžké pozici na malém brankovišti nedokázal dobře zklopit nohu a jeho střela šla nad. Slávistickým příznivcům se pak na pár chvil zastavilo srdce, protože svojí šanci si dokázali vytvořit i tepličtí. Na pravé straně se dokázal uvolnit střídající Mahmutovič, ale jeho rána z úhlu nakonec doputovala až za autovou čáru. A bosenský hráč mohl svůj nezdar napravit v zápětí, ale byl znovu v těžké pozici, tentokráte na míč sotva dosáhl a jeho volej mířil vedle. A z další šance to konečně přišlo! Na centr zleva si dokázal dobře naběhnout Nitrianský a přesnou ranou prostřelil Grigara! Pro slávisty byl gól živá voda, z jejich hry najednou zmizela křeč a začali povedeně kombinovat. Druhý gól mohl po akci Vošahlíka přidat Mičola, ale střílel nedůrazně a hlavně mimo bránu. Za zmínku ale stojí, že Teplice ani po inkasované brance neotevřely hru. Pravda, měly to však proti povzbuzené Slavii ještě v deseti hráčích těžké. O to těžší to pak měli po další akci sešívaných, protože další hřebíček do severočeské rakve dokázal zatlouct z dálky ranou k tyči Petrák, jenž poslal Slavii již do dvoubrankového vedení a tím prakticky rozhodl zápas. Do konce zápasu se už nic nezměnilo a Slavia tak urvala cennou výhru 2:0!

Trenér Petr Rada k zápasu: "Ze zápasu jsem měl trochu obavy, ne kvůli tomu, že jsem v Teplicích působil, ale z toho že jsme měli dlouhou pauzu. Spokojenější jsem byl s prvním poločasem, šance jsme si vytvořili ale až poté, co se Teplice dostaly do oslabení. Oceňuji zvláště kombinační hru, s tím jsme do zápasu šli, protože s centry bychom neměli šanci. Hráči za výhrou šli, nezačali zmatkovat a nadále hrále kombinačně. Jsem rád, že jsme navázali na výkon s Brnem a Libercem a že jsme zvítězili."

Našeho kouče jsme se ptali i na Martina Dobrotku, který překvapivě nebyl ani na lavičce náhradníků. Martin má po dlouhé pauze a následném usilovném tréninku problémy s holenní kostí, nicméně nejde o nic vážného. Dostal krátké volno a v pondělí se opět zapojí do tréninku s týmem.

Komentáře (83)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Teplice 0:0

    Elanius     před 12 lety 19.09.2012 18:45 |  
    0 0

    Zatím máme pěknou předfinální fázi, která pravidelně končí posloupností Škoda a následně odkop Teplických. Zpracování, výběr místa, přihrávky ... opravdu hrůza, dneska hraje strašně.

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      smolda21     před 12 lety 19.09.2012 18:58 |  
      0 0

      Hrajeme hezky, jen bych asi stáhl Škodu, dopředu posunul Vošahlíka a na pravý kraj bych zkusil Mičolu. Gol dáme, to je jen otázka času, Teplice totálně neškodné, snad vyhrajeme, máme jasnou převahu, ale ta byla i s Olomouci atd.

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      Ferguss     před 12 lety 19.09.2012 19:00 |  
      0 0

      Jojo, Vysunul bych na hrot Vošahlíka, místo něj Koreše nebo Mičolu a Škodu na lávku.

      • Re: Slavia - Teplice 0:0

        murko     před 12 lety 19.09.2012 19:22 |  
        0 0

        Ja naopak nechapu, proc zustava na hristi Vosahlik. Pri zpracovani mu uskakuje balon na tri metry a jeho strana je naprosto plonkova.

  2. Re: Slavia - Teplice 0:0

    goop     před 12 lety 19.09.2012 19:00 |  
    0 0

    Nevíte někdo, proč není na lávce Berky?

    • Re: Slavia - Teplice 0:0

      smolda21     před 12 lety 19.09.2012 19:06 |  
      0 0

      je zraněný, víc o tom na oficiální webu není

  3. Re: Slavia - Teplice 2:0

    quelhar (admin)     před 12 lety 19.09.2012 19:54 |  
    0 0

    Huraaa!

    Musim priznat, ze jsem po polocase neveril, ze to neskonci 0:0. Ty nervy u onlajnu jsou strasne :o)

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      no-nick     před 12 lety 19.09.2012 20:01 |  
      0 0

      Velká paráda! Zaplať pánbů, proměnit Tepličky ty šance, co měly ve druhej půlce... Kdopa to tak pěkně prodlužoval patou na Nitrianskýho? To mělo oči:)

  4. Re: Slavia - Teplice 2:0

    smolda21     před 12 lety 19.09.2012 20:02 |  
    0 0

    Takže dneska Slavia jasně lepší, ale pokud chceme dál vyhrávat, nechat sedět konečně Škodu, nemá formu, posílal bych ho ke konci zápasu na hřiště do šestnáctky na posledních 10 minut jako žolíka v nepříznivém stavu.Pro mě nejlepší Juhar, Tusjak,Nitranský, Kisel a Latka, dobře hrál i Petrák se Zmrhalem, pravá strana slabší než levá. Nechápu střídání Tusjaka za Mičolu. Ven měl jít Škoda a dopředu se měl posunout Vošahlík a na kraj Mičolu nebo Koreše. Mičola určitě slabší než Tusjak. Dnes super Nitranský, krásný centry a navíc i gol. I Hub se snažil, nic nezkazil a dokonce někdy i jiná rozehrávka než kopnutí na nikoho. Každobádně v zimě poslat na hostování Škodu, nejlíp prodat, nehrajeme styl v kterém by se prosazoval, pokud takhle budeme hrát, k našemu stylu by se náramně hodil Mahmutovič, to je ale asi zbožné přání...uvidíme, když v zimě nepříjde dobrý útočník, stavěl bych tam Vošahlíka - nehodí se na křídlo a myslím si, že zahraje lépe než Škoda. Na Duklu bych v obraně vyměnil Huba za Dobrotku, Škodu za Vošahlíka a na pravý kraj Mičolu nebo Koreše. Já nevím když máme jednu stranu výrazně silnější nedá Rada na pravý křídlo Juhara, hrával to na Slovensku, zkusit by se to mohlo, možná by to vyrovnalo síly stran. Přičemž si nemyslím, že Čonka vy tu levou stranu nějak výrazně oslabil... Konečně 3 body :) Slavia ole :)

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Hajens     před 12 lety 19.09.2012 23:04 |  
      0 0

      Co rikas ma hlavu a patu, ale vitezna sestava se nemeni.

  5. Zdarec

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 20:22 |  
    0 0

    Toš sem sa vrátil po několika měsíčním exilu a nestačím sa divit.... My pod Radou vyhráváme a jak to tak čtu hrajem aj pěkný fotbal.... Moc sem Radovi nevěřil, proto se mu teďko omlouvám! Ale ještě z jiné bečky: Chcu sa vás synci a cérky optat kaj sa vysílaju přenosy (esy sa vůbec eště vysílajů) prvně to byl fotbalzive, pak tipování a pak eště kdesy cosy... Nevíte kaj je to fčil? Chcu sa mrknůt na to co sem jaksy zanedbal - do archiva.... Díky! :-)

    • Re: Zdarec

      PetCC     před 12 lety 19.09.2012 20:30 |  
      0 0

      Je to na sazkatip.cz, ale ti lenoši tam archiv nemají. Což je dost chyba.

        • Re: Zdarec

          edenian     před 12 lety 19.09.2012 22:06 |  
          0 0

          Ja bych se do toho zas tak nehrnul :-) s tim Radou to zas tak horky neni...
          Jiste uznani si ale zaslouzi, to je pravda. Taky tezko odhadnout meze soucasneho kadru, ze jo.

  6. Re: Slavia - Teplice 2:0

    Tom     před 12 lety 19.09.2012 20:27 |  
    0 0

    Čontofalský-5 , Nitrianský-6, Latka- 7,Hubáček- 6,Juhar -7, Vošahlík - 1, Zmrhal- 4, Petrák -6,Tusjak - 5,Kisel - 5, Škoda- 3 ... Mičola - 6

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Markus     před 12 lety 19.09.2012 21:24 |  
      0 0

      Vidím to podobně. Forma Vošahlíka i Škody je zlá (říkat není dobrá je málo), tady očekávám od Rady odvahu dát šanci jiným hráčům. V případě Juhara je vysoké hodnocení jasné, svou aktivitou si to zasloužil, to jak uloupil míč soupeři a pak krásně prudkým centrem přihrát Kiselovi, to byla náhera. Kiselovi bych tu sedmičku dal také, byl dnes naším srdcem. Martin Latka nebyl vzadu tolik vidět, ale to je vlastně dobře, obrana dnes fungovala, i když dvakrát jsem už myslel, že je zle, lítalo nám to před naší brankou nepěkně. Celkově mám z našich výkonů radost, hrajeme fotbal na který se dá zase koukat.

  7. Re: Slavia - Teplice 2:0

    PetCC     před 12 lety 19.09.2012 20:31 |  
    0 0

    Jo, a podle mě jasně podplacenej zápas, Lukáš se nechal schválně vyloučit a pak si nechají dát 2 branky! Hanba!
    :-)

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 21:25 |  
      0 0

      rumuni maj tenhle názor : přísná červená pro stopera Teplic. a dalším soupeřem teplic je ano Plzen :D:D

  8. Re: Slavia - Teplice 2:0

    DrFe1     před 12 lety 19.09.2012 20:37 |  
    0 0

    Díky klukům za vítězství. Ovšem z našeho vedení se mi chce zase jednou pořádně blejt:


    http://www.slavia.cz/media/archiv/actuality=slavia-k-udalostem-v-ceskem-fotbale


    Aby jsme dělali sparťanský patolízaly, to Řebíček pořádně posral. Evidentně vůbec neví, která bije ohledně klubismu, jak prokázal už s angažováním Straky. To že se sparťani staví do role svatoušků očisťujících náš fotbal, to je jako kdyby norský masový vrah Breivik rozjel kampaň proti násilí a pohoršoval se nad tím, že někdo někomu dal facku. A naše vedení se k tomuhle neuvěřitelnýmu pokrytectví připojuje. Ať už jde ten zkurvenej mafián doprdele a nešpiní dál Slávii ! ! !

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      subHuman     před 12 lety 19.09.2012 21:00 |  
      0 0

      Neobhajitelne spis nez samotne staveni se na stranu sparty je, ze k tomu nic nerekli, my nevime, k cemu se pripojuji a s cim souhlasi. Zkratka: Souhlasime se spartou, tecka.
      S tim at si jde tunelar vytrit, pokud vydava klub oficialni prohlaseni, ze souhlasi se spartou, chci vedet, s cim souhlasi. Jinak takove prohlaseni nema absolutne zadny vyznam a stava se mlacenim slamy.

      Jinak jsem rad, ze jsme zlomili prokleti podobnych zapasuu, myslim, ze jsme predvedlli docela slusny vykon, ktery slibuje mnohe do dalsich zapasu. Neveril jsem mu, ale moc se mi libil Jjuhar. Z hracu, a to zejjmena pri setkani zblizka, narozdil od lonskeho roku sala pozitivni duch a pohoda, pokud neprohrajeme na dukle, jsem i mirnym optimistou do derby s rummunem. Ostatne Karol nam minuly ctvrtek do oci slibil, ze muzstvo poradne nahhecuje.

      DERBY JE NASE!

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 21:42 |  
        0 0

        Třeba vedení ví oč běží....

        • Re: Slavia - Teplice 2:0

          Kactus     před 12 lety 19.09.2012 21:50 |  
          0 0

          jo, cpani se sparte do prdele, v tom nas majitel vynika. at taky tahne tam kam slunce nesviti, tohle nemame zapotrebi ...

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Barra     před 12 lety 19.09.2012 21:14 |  
      0 0

      Tak mi to prohlášení naopak vůbec nevadí.

      Otázka je, jestli ti kteří proti tomu tak brojí, tak jen dělají, protože iniciativa pochází od Sparty, nebo jestli si vůbec pečlivě přečetli, co vůbec představenstvo Slavie prohlásilo. Rád to tedy budu tady citovat:

      ´Podporuje proto snahu AC Sparta Praha o systémové prošetření a důkladné prověření celkové situace v profesionálním fotbale. Aktuální dění, které zmítá fotbalovým zákulisím, může totiž nevratně poškodit a znevážit hodnotu celého fotbalu jako takového v očích široké veřejnosti´.

      To, že Sparta měla v minulosti a snad stále ještě má máslo na hlavě, neznamená, že by se podobné praktiky měly dále tolerovat. Věc je v rukách protikorupční policie, a ta se určitě neomezí jen na podklady, které předala Sparta. Takže kdo ví, možná se bude i Sparta prověřovat.

      Možná má vedení Slavie více zákulisní informaci o praktikách, o kterých my nemáme tušení. Takže klid, řekl bych, a nebýt hysterický jen protože se jedná o Spartu.

      A vůbec dle mě přitom nejde o pošpiňování Slavie.

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        edenian     před 12 lety 19.09.2012 22:23 |  
        0 0

        Souhlas. Pokud ma Kretinsky skutecne dukazy nebo neco takoveho, tak je dobre to co udelal, jestli je spartan nebo martan je fuk. A predseda je Pelta, tak sel za Peltou, no.

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        bongor     před 12 lety 20.09.2012 14:01 |  
        0 0

        Prohlášení je všeobecné.Odstranit nedůvěryhodnost fotbalu,to bychom určitě chtěli všichni,protože to z nás diváků dělá blbce,kteří
        jen platí,věří že nesledují dění podle jakéhosi scénáře a drží huby.
        Jenže začít by se muselo nejpozději od roku 1995 a pojmenovat a zejména tvrdě potrestat všechny,kteří tu špínu u nás instalovali. Až by pan Křetínský viděl,co by se zjistilo a patřičně potrestalo,šel by se dobrovolně picnout.

  9. Re: Slavia - Teplice 2:0

    JS (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 20:44 |  
    0 0

    Řebíčku, kup Mahmutoviće!!

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      smolda21     před 12 lety 19.09.2012 21:08 |  
      0 0

      přesně tak !!!

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        petrjir     před 12 lety 19.09.2012 21:31 |  
        0 0

        Za výhru jsem velice spokojen, i když tam samozřejmě byli momenty či individuální výkony, které tak pozitivní nebyly. Velice pozitivně hodnotím Radu, který i přes uzdravení Jarolíma nasadil Zmrhala a Tusjaka a nakonec se příliš nebojí nasazovat mladé hráče. Koneckonců hrajeme i nejspíš nejlepší fotbal od doby Jarolíma. Taky je pozitivní, že ani na lavičce nebyl Milutinovič a Frejlach, ale nechápu, co se děje s Hurkou. Taky nebyl ani na lávce. Jestli by se zrovna u něho nehodilo hostování v prvoligovým klubu bez opce. Pomohlo to i ostatním bývalým odchovancům. Tým se mně zdá poměrně pěkně poskládaný, ale chybí mi tam nějaká konkurence ke Škodovi. Sice není úplně marný, na svoji výšku je dost rychlý a technický (opak Pospěcha), ale chtělo by to někoho gólovějšího a především konkurenta. Jediný typický útočník je málo. Škoda, že nejspíš nechceme podepsat Skácela (nebo on sám nechce). Jeho bych dal na pozici útočníka. Sice není typický útočník, ale je maximálně gólový. Takže jestli to na podzim nestihneme, tak určitě v zimě přijde otázka hledání útočníka a asi i stopera, pokud odejde Latka. A ještě otázka. Kdy končí letní přestupy do české ligy?

          • Re: Slavia - Teplice 2:0

            petrjir     před 12 lety 19.09.2012 21:56 |  
            0 0

            Zase v článku na idnes, že přichází do Plzně nějaký Rus, tak píšou, že jen pár hodin před koncem přestupovýho, tak nevím. Ale zdá se mi, že jsem někde viděl datum 20.9., ale fakt nevím přesně.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 21:26 |  
      0 0

      Vůch by nebyl taky špatnej ale to by nesměl bejt takovej lempl a teplomet!

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 21:44 |  
        0 0

        Vůch má hlavně dost špatnou pověst co se týče hospodaření s financemi...

        • Re: Slavia - Teplice 2:0

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 21:45 |  
          0 0

          tím jsem myslel toho lempla :))

        • Re: Slavia - Teplice 2:0

          JS (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 23:40 |  
          0 0

          Vůch si myslí, že je další CR7. Mezitím jen kazí míče, simuluje a ztrapňuje sám sebe.

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        winter (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 23:27 |  
        0 0

        Vůch je vemeno a simulant.. takový nepotřebujeme ;)

  10. Re: Slavia - Teplice 2:0

    spino     před 12 lety 19.09.2012 21:29 |  
    0 0

    Byl jsem na hokeji. Jak hrál dneska Nitrák? Vrací se už do staré formy?

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      LordEdmund     před 12 lety 19.09.2012 21:36 |  
      0 0

      Zatim to ještě neni ono , skoro vůbec nehobluje lajnu.Ale dal důležitýho góla a to se počítá. Podle mě nejlepší byl dnes Petrák a Latka. Ostatní odvedli svůj standard.

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 21:38 |  
        0 0

        přesně, od krajního beka bych čekaj ještě větší podporu útoku, jak píšeš málo brousí lajnu :))

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        AKI     před 12 lety 20.09.2012 15:09 |  
        0 0

        Mě se hodně líbil Zmrhal.... a Petrák super a tyhle dva jsou podle mě příslib nejen Slavie. Laty nesmí odejít, jinak budou problémy. Karolko vysadit ty anabolika a bude OK :) Hlavně bych vyzdvih druhý gol, kde byla lehkost, myšlenka a krása, prostě styl Slavie před cca 10 lety, kdy jí vedle Bery... Ale nutno dodat, že Teplice jsou ve srabu a po vyloučení bylo jen otázkou času, kdy to tam padne... AKI

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 21:36 |  
      0 0

      snažil se, centroval, dal gol...

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      PetCC     před 12 lety 19.09.2012 21:39 |  
      0 0

      Tak řekl bych slušně, nevšimnul jsem si nějakých větších chyb. Ale nějak zvlášť jsem ho nesledoval.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      edenian     před 12 lety 19.09.2012 22:18 |  
      0 0

      Ja myslim, ze bylo videt ze si je jistej. Rozhodne psychicky se srovnal, takze muze jit jen nahoru.

  11. Re: Slavia - Teplice 2:0

    marek018     před 12 lety 19.09.2012 21:41 |  
    0 0

    Tak jsem se vrátil z fotbálku a super zážitek. Slavia hrála prostě skvěle, Teplice se prakticky nedostaly přes půlku, uboze od 20.min polehávali a zdržovali, fakt se divím, že jim to nebylo trapné. Až jsem se maličko bál, jesli tam ten gól protlačíme.

    Ale dobře do dopadlo, oba góly moc pěkné, žádnéé náhoďáky, hlavně Ondra Petrák se zachoval jak mazák a dal krásný gol. Líbil se mi výborný kolektivní výkon, vyzdvihl bych výkony středu zálohy, snad se LJ už do sestavy nevrátí. Petrák má absolutní převahu v bránění, odebírá míče, super. A Zmrhal má fakt myšlenku, hezké kolmice dával, hra byla daleko rychlejší a plynulejší než s LJ (mj. bylo dost trapné tam na 3min poslat LJ, aby měl premie za výhru. mohl tam jít Čonka,nebo Hurka).
    Tradičně bezkonkurenční byl Latka, ten má opravdu reprezentační formu (tu má tedy především Kalas, ten jeho gól byla lahůdka), líbila se mi jeho podpora útoku.

    Fakt se mi zdá, že hra dostává jasnou hlavu a patu. Občas jsou hráči moc velký hračičkové, což je jeden z mála mínusů dneška, že tam je často o přihrávku navíc a málo střílíme.

    Velkým zklamáním pro mě byl výkon Teplic, byl vyloženě žalostný, vůbec nepřijeli hrát fotbal, jen zdržovali, polehávali, tomu vážně nerozumím.. A mínusem byl i nevyvážený výkon rozhodčího. Ne, že by nás poškodil, ale občas zbytečně žlitil, stejné zákroky posuzoval jinak a pískal až moc úzkostlivě, čím napomáhal Teplicím ve zdžování, na které vůbec nereagoval,nastavil 2 min a pak 1min, což je fakt fraška.

    Celkově jsem fakt moc spokojený, nadějný byl určitě i výkon Mičoly. Snad Rada nenahradí Zmrhala LJ, to by bylo selhání.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Alanor (admin)     před 12 lety 19.09.2012 22:22 |  
      0 0

      Na tiskovce se jeden zmatený novinář divil, proč nepostavil LJ, ale Rada ho setřel. Tak se snad není čeho bát. :)

  12. Re: Slavia - Teplice 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 21:41 |  
    0 0

    Zápas se mi líbil, i když v poločase - během čekání ve frontě na párek - jsem jaksi nabýval neblahého dojmu, že to zase skončí "tradiční" plichtou.
    Neskončilo!
    Teď vyhrát na Dukle a bude to dobré.

  13. Re: Slavia - Teplice 2:0

    opicemag     před 12 lety 19.09.2012 22:13 |  
    0 0

    Hra začíná mít hlavu a patu. To bych od Rady nečekal. Jediný náš problém je nególový útočník Škoda, i když dost míčů vybojuje. Zkusil bych možná na hrotu Vošahlíka. Jinak dnes nejlepší Juhar a Petrák. Zvlášť Petrák se mi moc líbí, hraje poměrně čistě, je tam kde má být, nezmatkuje.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Kactus     před 12 lety 19.09.2012 22:19 |  
      0 0

      ono, spis ke skodovi jeste nekoho kdo to zuzitkuje, mi prislo ze to ma byt Kisel, ale ten spis beha na velkem prostoru a tak nemuze sklepnute mice vzdy stihat.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      winter (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 22:41 |  
      0 0

      Souhlasim s nejlepšími hráčemi - Juhar si dozadu odvedl vše co měl, několikrát vybojoval suprově balon a k tomu parádně podporoval útok. Chyběla už jen pumelice do šibenice ze třiceti metrů, snad si jí šetří na derby :)) a Petrák taky super výkon vyšperkovaný krásným gólem.

      Jinak že má ta hra hlavu a patu.. určitě je to lepší než pod Petroušem, Psotkou nebo strakou, ale přijde mi že centry ze stran cesta nevede, když dokážeme zakončit z jednoho z deseti centrů... chtělo by to víc střílet z hranice šestnáctky. snad ta naše hra půjde ještě nahoru.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Slawek     před 12 lety 19.09.2012 23:04 |  
      0 0

      Juhár, Petrák a rozhodně Zmrhal !

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Slawek     před 12 lety 19.09.2012 23:04 |  
      0 0

      Juhár, Petrák a rozhodně Zmrhal !

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        subHuman     před 12 lety 20.09.2012 17:22 |  
        0 0

        Kdo je Juhár? Martin Juhar?

        • Re: Slavia - Teplice 2:0

          quelhar (admin)     před 12 lety 20.09.2012 18:35 |  
          0 0

          Martin Buchar!

  14. Re: Slavia - Teplice 2:0

    Barra     před 12 lety 19.09.2012 22:17 |  
    0 0

    Ukazuje se, že jsme na začátku sezóny chytali blbé góly a že v obraně jsme se polepšili na jedničku. I když je mi Matúše Čonka upřímně řečeno líto, minulou sezónu se snažil. Je mu ale teprvé 21 let, jeho čas ještě příjde.

    V útoku máme bohužel své rezervy - do konce podzimní části ligy se hraje ještě 8 zápasů, a Skácel by mi vůbec, i když na snad jen na tu krátkou dobu, nevadil. Neměli bychom spoléhat na středopolaře a obránce. A buďme upřímní: nebýt té červené karty pro Lukáše by to bylo celkem těžké.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Barra     před 12 lety 19.09.2012 22:18 |  
      0 0

      Vidím, že mi vypadnul první odstavec:

      Jako velký plus vidím, že jsme naposledy dostali gól v 18. min v Mladé Boleslavi, a od té doby držíme už celkem 342 min čisté konto.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Borris     před 12 lety 19.09.2012 22:28 |  
      0 0

      já si spíš myslím, že to vyloučení Lukáše, nám tu situaci po hříchu ještě o něco více zkomplikovalo. Teplice se po něm ještě více zatáhli a bylo zase o něco složitější se do nich dostávat. Kdyby hráli komplet, hráli by odvážněji a vzadu by tím vznikalo více okýnek, řekl bych.

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 22:30 |  
        0 0

        Jako velké plus pro nás beru i to, že nehrál od začátku Mahmutovič. Oproti němu byl Kerič (krom jedné akce) neviditelný.

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 19.09.2012 23:05 |  
        0 0

        Já teda viděl hlavně ve druhý půli mezery na pravý straně obrany Teplic, který se ještě zvětšily po tom vyloučení... Je pravda, že tam mířilo celkem dost našich přihrávek... A když už se nehrálo přes levou stranu, ale třeba středem, tak byl někdo nalevo (Juhar, Tusjak, Mičola) volnej. V tomhle je taky ale potřeba ocenit kromě techniky a nasazení taky výbornej přehled o hře u Kisela. Zatímco ostatní se často teprve rozhlíží, kam to dát, on už nahrává na volné spoluhráče...

  15. Re: Slavia - Teplice 2:0

    Matysek     před 12 lety 19.09.2012 23:10 |  
    0 0

    Jen tak na okraj dvě zprávy:
    Dnes měl pravděpodobně schůzku v jednom hotelu u hlaváku pan Kusý s jedním pánem s černým bentlym zelené značky A 5999. Bylo to něco k Slávii, jelikož měl pan Kusý desky s logy slavie... Pro nnějaké znalc vozového parku bohatých či policistu s přístupem k registru to může být zajímavá informace.

    Druhá: Víte že projekt s pozemky a výstavbou v okolí stadionu se má rozkládat od PRE po sběrnu surovin co je tam u Bohemky? Dokonce by se měli přesouvat koleje... Docela jsem koukal jak to má být velký. Plus smaozřejmě celé bývalé nádraží.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Borris     před 12 lety 19.09.2012 23:57 |  
      0 0

      no chlape ty seš hotovej detektiv, tobě nic neunikne :-) kéž by ta schůzka pana Kusého znamenala brzký příchod nového sponzora.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      edenian     před 12 lety 20.09.2012 09:25 |  
      0 0

      Matysku klobouk dolu :-)

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      spino     před 12 lety 20.09.2012 10:32 |  
      0 0

      Podle mě to byla schůzka s někým z E-sidu (Slavíček) na zeslávističtění Edenu.

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        subHuman     před 12 lety 20.09.2012 17:20 |  
        0 0

        Tak ten byl dobrej! :-)

        Nějaký Slavíček je asi ten poslední, kdo o tomhle může rozhodovat...

        • Re: Slavia - Teplice 2:0

          spino     před 12 lety 20.09.2012 22:47 |  
          0 0

          Tak samozřejmě, že o tom nerozhoduje, ale někoho na tu schůzku poslat musej. To je stejné, jako když na schůzku s Ivanem Haškemm přišel Franc. Ale to není podstatné kdo tam byl, důležité je to, že si myslím, že to byl někdo z E-side, nebo tý společnosti, která jí vlastní.

          • Re: Slavia - Teplice 2:0

            Matysek     před 12 lety 21.09.2012 00:54 |  
            0 0

            A proto se budou scházet v pětihvězdičkovém hotelu v centru Prahy místo v kancelářích esidu nebo bněkde v útrobách stadionu :D. Škoda že někdo nemůže udělat to jméno, to by dosti vysvětlovalo...

    • Re: Slavia - Teplice 2:0

      Ravik     před 12 lety 20.09.2012 12:14 |  
      0 0

      zkus trochu konkrétněji tu lokalizaci projektu... od PRE? PRE je u hokeje ne? díky

      • Re: Slavia - Teplice 2:0

        Matysek     před 12 lety 21.09.2012 00:52 |  
        0 0

        Jak jsem nakoupil tak prodávám. Mělo by to být od baráku PRE za hokecovou halou po ulici Petrohradská, jak je tam ten viadukt. Když si to projdeš, je tam poměrně dost prostoru, který je nevyužívaný, o další pozemky u Slavky je tedy jasný zájem z pohledu komplexnosti a centrálního přístupu.
        Pak už jsou tam takové ty šumy, co se přidávají a je otázkou co je z toho pravdy - skoro pro celou prahu je postavčena už moderní dráha - zde chybí, kvůli stavbě bytů by se měla překládat a náhodou řebíček dělal u Viamontu atd... ale co je na těhle šumech pravdy, to čert ví.

  16. Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

    Borris     před 12 lety 20.09.2012 00:07 |  
    0 0

    no ale teda Ondru musim pokárat že mu mueslo být při děkovačce napovídáno :-D on jako odchovanec by ji měl umět jak když bičem mrská, i kdyby ho o půlnoci někdo probudil :-) já jsem čekal jak tam vyroní semeno a on byl jak malý žáček u tabule, který se doma neučil :-D ale samozřejmě legrace, Ondrovi gratulace k premiérovému gólu za první tým a taky k tomu, že podává spolehlivé ýkony jako starý mazák! Mám z něho radost a moc mu fandím!

    • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

      subHuman     před 12 lety 20.09.2012 17:19 |  
      0 0

      Kdepak, příteli. Nebylo mu napovídáno, naopak se ho Strašák ještě ptal, zda slova zná a on odpověděl, že samozřejmě :-)

      • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

        Borris     před 12 lety 24.09.2012 14:09 |  
        0 0

        já právě koukal zde na to přiložené video a tam se mi v jednu situaci zdálo, že se nějak zasekl a jakoby se koukal na někoho kdo mu napovídá :-) tak to se Ondrovi omlouvám :-)

  17. Re: Slavia - Teplice 2:0

    Petr9608     před 12 lety 20.09.2012 00:18 |  
    0 0

    BTW: Jsme na 7. místě, což je nejlepší průběžný umístění za poslední dva roky. Svym způsobem je to ale příšerný, že (z pohledu doby z před 4 až 16 lety) toto zcela tristní umístění "velebím".

    Takže, vypadá to o fous líp, snad možná jsme z nejhoršího venku, ale musíme stoupat dál. Kromě Plzně a Sparty je to tam docela vyrovnaný. NIKDO mi neřikejte, že nemáme na Jabka nebo Syrečky...

    No a co se týče tý "dvojky neohrožených", tak pevně věřím, že ani jeden z nich nepojede od nás se třema bodama. A samozřejmě, strašně, strašně, strašně moc bych už konečně chtěl "JE" porazit. Snad by jim mohla dát zabrat EL...

  18. Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

    Clarinet     před 12 lety 20.09.2012 00:57 |  
    0 0

    Tak jsem dneska po čase zamířil do Edenu a jsem šťastnej, že jsem si kromě rýmy odnes' i radost z výhry, na kterou to dlouho nevypadalo.

    Upřímně nevim, co se Radovi líbilo na prvním poločasu. Hra by neuspořádaná a chaotická, hráči působili trochu nervózně - možná vinou delší pauzy. Převahu jsme ale měli jasnou a Teplice byly neškodný. V druhym poločase se to zlepšilo, herně jsme navázali na výkon ze zápasu s Libercem a už se na to dalo dívat. Díky Bohu za červenou pro Lukáše, v jedenácti by to Teplice asi ubetonovaly.

    K jednotlivcům.

    Čonto skoro neměl co řešit, není co hodnotit. Těžký zápasy, který ho prověřej, teprve přijdou.
    Nitrianský se konečně zvolna prokousává k výkonům, na který jsme si u něj zvykli během minulý sezony. Gól mu určitě pomůže. Jen tak dál.
    Latka mě bavil. Dělal si na hřišti, co se mu zachtělo. Chvíli v obraně, chvíli v záloze, klidně i v útoku. Jistota. Proti silnějším soupeřům by ale svý místo měl opouštět jen minimálně, nestíhá se pak vracet.
    Hub nic nezkazil, nic nevymyslel, ničim už nás nepřekvapí. Jeho standardní výkon.
    Z Juhara se stává můj oblíbenec. Skvělej moderní levej bek. Občas to trochu zaskřípe směrem dozadu, ale vždycky ho zastoupí někdo jinej. Kladně hodnotim i novou image. :)) Kéž by některá z jeho dělovek už konečně skončila v síti. Je mi jen trochu líto Čonky, je to hráč, kterej by kdekoli jinde v lize hrál základ. Takhle silnou levou stranu jsme neměli léta.
    Vošahlík podává pořád stejný, nevýrazný výkony. Mně na křídlo prostě nesedí, možná by vážně bylo lepší vyzkoušet ho v útoku. Dneska nezaujal.
    Zmrhal měl vážně strašnej první poločas. Kazil všechno od zpracování po přihrávky. V druhym se ale jeho výkon výrazně zlepšil a rozdal několik moc pěknejch míčů. Tomu klukovi to fotbalově myslí, dokáže dávat skvělý kolmice. Možná by bylo ku prospěchu věci nezatěžovat ho tolik obrannejma povinnostma.
    Petrák kraloval středu hřiště. Byla radost se na jeho hru dívat, člověk by si skoro myslel, že to musí bejt nějakej třicetiletej mazák. Skvělej výkon, pro mě nejlepší hráč zápasu. Není to žádná novinka, jenom ta jeho oddřená černá práce není jindy tolik vidět.
    Kisel dneska kazil, víc než by se mi líbilo. Ale jemu to rád odpustím, protože Karol je duše našeho současnýho týmu. Myslim si, že to je z velký části jeho zásluha, ta ohromně pozitivní atmosféra, která z týmu přímo sálá.
    Tusjak se mi dneska nelíbil. Dokáže obejít hráče, dva, i v tomhle zápase to několikrát ukázal. Ale jeho přihrávky a centry byly tentokrát mizerný. Nevadí, v základu není tak dlouho, abychom mohli čekat úplně vyrovnaný výkony. Navíc si myslim, že se na něj soupeř speciálně připravoval, neustále ho zdvojovali. Na to si nejspíš musí zvyknout.
    Škoda byl hroznej. Bez červený, kterou zařídil Lukášovi, by to bylo o poznání těžší, ale i tak. Všechno se od něj odráží jako od zdi. Střídá slušný výkony s mizernejma. Do naší hry mi nesedí.
    Ze střídajících hráčů zaujal Mičola. Naši hru rozhejbal, je vidět, že už získává jistotu a daleko víc si rozumí s balonem. Zaujalo mě, na jak obrovskym prostoru působil. Měl dostávat daleko víc přihrávek, skvěle si hledal místo a v jednom kuse byl úplně volnej. Bude pro nás velkym přínosem, o tom vůbec nepochybuju.

    Závěrem: chce to útočníka! Myslim, že uzrál čas dát druhou šanci Teclovi z Jihlavy, pokud ho nebudou chtít střelit rovnou ven. Viděl jsem v něm velkej potenciál, už když u nás byl prvně - robustní, silovej typ útočníka. Tehdá ale asi jeho příležitost přišla moc brzy, nebyl na to připravenej. Teď už je o nějakej ten rok starší a jeho kvality jsou nepřehlédnutelný.
    Jinak jsem spokojenej. Konečně se nám daří dobrý výkony přetavovat ve výsledky. Letos můžeme skončit vysoko. Škoda těch remíz ze začátku sezony, to nás ještě bude mrzet.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

      Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 20.09.2012 02:09 |  
      0 0

      Tecla určitě ano. O to víc, že je ze slávistické rodiny.

      • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 20.09.2012 11:58 |  
        0 0

        No me ten Tecl taky napadl, takovyho utocnika bychom potrebovali..

    • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

      Alanor (admin)     před 12 lety 20.09.2012 09:06 |  
      0 0

      Pochybuji, že by ho Jihlava pustila a že by Řebíček uvolnil dostatečný obnos pro jeho přesun. Ale samozřejmě by byl posilou.

    • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

      miros     před 12 lety 21.09.2012 09:12 |  
      0 0

      až na Škodu souhlasím...začíná se mi líbit...

  19. Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

    smichov_1     před 12 lety 20.09.2012 09:55 |  
    0 0

    Ted vyhrat dvakrat zasebou (Dukla, Derby), a budeme pred spartou. :-)

    • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

      bongor     před 12 lety 20.09.2012 14:08 |  
      0 0

      rumuna porazíme určitě,jestli ovšem se bude pískat rovina.O tom si dovolím pochybovat po silovém zákroku pana K.,který byl dokonce kvůli fotbalu u ministra spravedlnosti.
      Měl prý tam padnout návrh na zavedení nového trestného činu a to
      by mělo být vítězství nad spartou Praha.Tak to si budou muset všichni dát pořádný pozor.

      • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

        marek018     před 12 lety 20.09.2012 18:53 |  
        0 0

        To bude horsi jak za bolsevika:-D

  20. Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

    fredydj (přítel SN)     před 12 lety 20.09.2012 11:45 |  
    0 0

    Velikánský plus vidim v tom, že hrajeme ve stále stejné sestavě s minimem změn, obrana s golmanem je jasně daná v nejbližší době se rozhodně měnit nebude, záloha je taky celkem jasná, otazník bych viděl na krajích (Mičola) a v útoku moc jinejch variant než se ŠŠkodákem není...

  21. Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

    subHuman     před 12 lety 20.09.2012 17:16 |  
    0 0

    Mimo téma: včera mi psala kamarádka, která je právě ve Francii, že nám bude dnes držet palce - nechápal jsem proč. Francouzi si prý myslí, že v Lyonu dnes hraje Slavia a údajně jí chtějí i fandit a to proto, že za ni hraje Mičola, kterého tam prý zbožňují :-O

    • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

      slaviator     před 12 lety 20.09.2012 20:15 |  
      0 0

      Však když jsme hráli UEFA Cup se Spurs, tak v Londýně byla v oficiálním programu Sparta Praha..

      • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

        subHuman     před 12 lety 21.09.2012 09:00 |  
        0 0

        ...a kdyyz jsem byyl nekdy pred 13ti lety v Barcelone, hrala jejich rezerva s komunistama a v TV byl pri prenosu napis SPARTAK PRAGA ;-)

        • Re: Slavia - Teplice 2:0 (VIDEO)

          slaviator     před 12 lety 21.09.2012 12:01 |  
          0 0

          Spartak Sokolovo Praha :))