Liberec - Slavia 0:0
Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Juhar - Vošahlík (72. Mičola), Zmrhal, Petrák, Tusjak - Kisel (88. Cicman) - Škoda
Trenér Petr Rada měl už k dispozici uzdraveného Róberta Cicmana, ten však stejně jako nová posila Tomáš Mičola zůstal jen na lavičce. Ani tam pak nebyl Martin Dobrotka. V dresu Liberce pak pro zranění nenastoupili střelci Rabušic a Šural, naopak se do základní sestavy dostal Jan Blažek, který minulou sezónu působil ve Slavii. Domácí také postrádali stopera Nezmara (jen na lavičce) a záložníky Štajnera s Bosančičem a tak z nebezpečné ofenzivní řady z minulé sezóny zůstal v sestavě vlastně jen Miloš Breznaník. Jak bývá zvykem, první šanci zápasu si vytvořili slávisté, po centru Nitrianského se ke střele z voleje dostal nehlídaný Tusjak, bránu Bičíka však minul. V šesté minutě dostal dost prostoru ve vápně Vošahlík, ale příliš dlouho mu trvalo, než se s míčem otočil a následná střela tak byla zblokována. O minutu později měl dost prostoru pro změnu Kisel, hlavičkoval však hodně vedle. Domácí se k první nebezpečnější akci dostali ve 12. minutě, když si při rozehrávce nerozuměli Nitrianský, Hubáček a Juhar a k míči se dostal Kušnír, zpoza vápna však vystřelil vysoko nad. O chvíli později ještě větší chybu předvedli Karišik s Bičíkem, jenže stoper Liberce nakonec stihl Latkův pokus zablokovat na roh. Po něm byl v dobré pozici opět Latka, ale střela mu nesedla a slávistický obránce se jen chytil za hlavu. A do třetice Latka - po centru z přímého volného kopu hlavičkoval nad. Ještě neuběhlo ani dvacet minut zápasu a Slavia měla na kontě už dobrých pět střeleckých pokusů. Ve 22. minutě vystřelil zdánlivě nesmyslně z velké dálky z voleje Juhar, parádní pokus však Bičíka hodně štípl do rukavic. Juhara úspěšná střela nabudila a z podobné pozice to zkusil za chvíli ještě jednou, i tentokrát trefil bránu, ale i v tomto případě Bičík střelu vyrazil. Slávisté v této fázi zápasu kontrolovali hru, ale do vyložené šance se dostat nemohli. Po faulu na Juhara střílel z přímého volného kopu Kisel, Bičíkovu bránu ale netrefil. V závěru poločasu domácí vyrovnali hru, kopali dva rohy, ale slávisté se ubránili a do kabin se tak šlo za bezbrankového stavu.
Slávisté do druhé půle nestřídali, domácí naopak udělali hned dvě změny v sestavě, mimo jiné ve stoperské dvojici, kam přišel Nezmar místo Keliče. Ve 49. minutě podcenil bránění Breznaníka Hubáček a Čontofalský musel vytáhnout první těžší zákrok. Na druhé straně Vošahlík hledal centrem podél brankové čáry Škodu, toho ubránil Ljulka. V krátké době po sobě to zpoza vápna zkoušeli na jedné straně Vácha a na druhé Škoda. Velkou šanci pak spálil Zmrhal po přihrávce Juhara, když měl ve vápně dost času, ale vystřelil nad. Liberci střídání v poločase zřejmě pomohlo, další střelecký pokus si připsal Breznaník, Čontofalský chytil. Na druhé straně volný přímý kop parádně zahrál Juhar, Bičík předvedl neméně pěkný zákrok a vyrazil míč na roh. Po hodině hry uvolnil Zmrhal Kisela, tomu však trvalo zpracování míče příliš dlouho a bylo po šanci. Hra tou dobou měla tempo, ale chyběla kvalita. Tu předvedl až za deset minut Tusjak, když utekl Ljulkovi a parádně našel centrem Kisela, tomu opět trvalo zpracování míče o trochu déle a opět z toho nebyla ani střela na bránu. Na druhé straně střílel Fleišman mimo. Na posledních osmnáct minut nastoupil do hry místo Vošahlíka poprvé ve slávistickém dresu Mičola. Dvanáct minut před koncem chyboval při vybíhání mimo vápno Bičík a Kisel mohl střílet ze 40 metrů do prázdné brány, trefil ale jen Nezmara. V 86. minutě vytvořili domácí po standardní situaci závar před Čontofalským, Nitrianský míč z vápna odkopl. V posledních minutách zápasu ještě dostal červenou kartu Fleišman za faul na Petráka, do hry se dostal Cicman, ale šanci si slávisté už nevytvořili a zápas tak skončil už čtvrtou remízou Slavie ze šesti dosavadních ligových zápasů.
Komentáře (124)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Liberec - Slavia před zápasem
bongor před 12 lety 02.09.2012 16:38 |Dobrotka ani na lávce,to je zase nějaká smůla,asi něco jako s Kaufmanem.
Re: Liberec - Slavia před zápasem
Alanor (admin) před 12 lety 02.09.2012 16:42 |K čemu budeš mít na lavici dva stopery? Žádné další zranění bych za tím nehledal.
Re: Liberec - Slavia před zápasem
patras před 12 lety 02.09.2012 16:59 |Co vím, tak měl bejt připravenej...
Re: Liberec - Slavia před zápasem
Alanor (admin) před 12 lety 02.09.2012 17:08 |Tak třeba připravenej byl, ale Rada zvolil dva rozehranější stopery.
Re: Liberec - Slavia před zápasem
Mersi89 před 12 lety 02.09.2012 17:10 |Nevite nekdo pls o nakym prenosu na netu??
Re: Liberec - Slavia před zápasem
bongor před 12 lety 02.09.2012 17:36 |Má něco s předním stehenním svalem
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
martyni (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 17:11 |Bezi vam sazkatip?
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Orlik66 před 12 lety 02.09.2012 17:12 |Sazkatip - prázdno.
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
patras před 12 lety 02.09.2012 17:13 |vubec nic neběží.... kuwa,prazdný okno!
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
opicemag před 12 lety 02.09.2012 17:14 |Ne. Stránka se nenačte. Je tam bílé okno.
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
tomafi před 12 lety 02.09.2012 17:16 |Zkuste přímo adresu http://stream.sazka.cz/play/live/180/67436 , taky jsem se tam nemohl dostat..
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Alanor (admin) před 12 lety 02.09.2012 17:16 |Mně to jede. Asi hodně lidí, hraje i Sparta.
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
sasky před 12 lety 02.09.2012 17:25 |Už ano... http://stream.sazka.cz/play/live/180/73384
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Tom před 12 lety 02.09.2012 17:26 |jo na sazkatip jsem se taky nedostal přenos jsem zapl přes tuhle stránku : http://www.ziveprenosy.cz/gambrinus-liga-online-live-stream-zive-fotbal-28-7-sleduj-prenos-tv-internet/ ... když to tam nenajdete dejte přímej odkaz : http://stream.sazka.cz/play/live/180/59347
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
martyni (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 17:37 |diky, ziveprenosy je jediny, v cem se mi to podarilo otevrit.
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
tolsimir před 12 lety 02.09.2012 17:20 |Marně vzpomínám, kdy jsme naposledy venku hráli takhle dobře. Snad to nezakřiknu
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Eluin (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 17:30 |Smutné, zrovna hrajeme (prý) hezky a nikde to není vidět (a na stadion jsem se nedostal).
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Krysar před 12 lety 02.09.2012 17:32 |Zkuste toto, to mi funguje přes VLC player. Jen se to sem tam trochu kousne.. Každopádně dnes to opravdu stojí za to :)
http://www.zapni.tv/play.php?id=325
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Clarinet před 12 lety 02.09.2012 17:38 |Lidi, to si to neumíte vygooglovat, proboha? :)
http://stream.sazka.cz/play/live/180/71395
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Eluin (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 17:45 |Výše uvedený odkaz mi píše "server error". O vyhledávání na googlu to tedy skutečně není, podle mého názoru je server přetížen.
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Clarinet před 12 lety 02.09.2012 17:58 |To si nemyslim. Spíš to vypadá, že sazkatip hodí každýmu divákovi unikátní link či co, a proto ten, kterej jsem napsal, nefunguje. Zkus to ještě přes tuhle adresu http://www.ziveprenosy.cz/gambrinus-liga-online-live-stream-zive-fotbal-28-7-sleduj-prenos-tv-internet/ , jak píše kolega o kus vejš.
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Eluin (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 17:59 |Bohužel, to je to samé.
Podařilo se mi přenos na chvíli rozjet z http://stream.sazka.cz/play/live/180/67436
, ale trhá se to.
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
marek018 před 12 lety 02.09.2012 17:46 |nebo si pořídit kabelovku a koukat na nova sport :-) btw, zatím hrajeme fakt skvěle, chtělo by to potvrdit gólem, aby jim tam nepadl nějakej haluzák..
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Orlik66 před 12 lety 02.09.2012 17:49 |možná jde o nějakou změnu v požadavcích na SW, ale na sazkasportu nic k věci nenacházím
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Matysek před 12 lety 02.09.2012 18:02 |Mě to jede na sazce uplne v pohode celej zapas. A hrahjeme fakt dobre.. .)
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Matysek před 12 lety 02.09.2012 18:09 |Tak už mi to nejde taky... :/
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
edenian před 12 lety 02.09.2012 18:10 |me uz taky ne :-(
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Matysek před 12 lety 02.09.2012 18:16 |ted mi to chytlo ten fotbal zive jak je odkaz hore
Re: Liberec - Slavia 0:0 v 1. pol.
Clarinet před 12 lety 02.09.2012 19:26 |Pche, to tak, podporovat nějaký vykořisťovatele. :))
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
Alanor (admin) před 12 lety 02.09.2012 17:51 |Zatím velice kvalitní výkon, je ale pravda, že tutovku jsme neměli.
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
bongor před 12 lety 02.09.2012 17:53 |Chybí nám střelec,být tam Rudi,vedeme 2-0.Takhle je to klasika,meleme ,meleme,ale nedomeleme a prohrajeme 1-0 brankou z brejku.
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
patras před 12 lety 02.09.2012 17:56 |Jak to vypadá s Rudou ? V evropě už skončily přestupy, ne? Tak by měl už někde být...
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
Matysek před 12 lety 02.09.2012 18:04 |Hrajeme opravdu dobře a baví mě se na to koukat. Ale je to jen díky levé straně. Přes pravou se vůbec nehraje. Kisel s Tusjakem parádní, Škoda pár míčů zklepnul, jinak mi přijde že se nedokáže prosadit, vytvořit si něco...
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
naplavnik před 12 lety 02.09.2012 18:56 |lépe bych to asi nenapsal, takže jenom souhlas
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
Clarinet před 12 lety 02.09.2012 18:08 |Liberec je neškodnej. Naši jsou daleko lepší, ale zatim je to z naší strany takovej trochu bezkrevnej výkon. Divim se, že se do nich hráči nezakousnou a nechoděj do útoků ve víc lidech. Jsme zbytečně podělaný.
Během prvního poločasu narůstá moje nadšení z Tusjaka - jestli bude pokračovat ve stávajících výkonech, do roka je pryč. Pěkně ho z druhý vlny podporuje Juhar, kterej i konečně začal pálit a stojí to za to. Příjemně se dívá i na srovnání oplakávanýho Váchy a našeho Petráka, kterej podává daleko lepší výkon. Dobře hraje i Nitrianský. Zklamáním je zatim neviditelnej Zmrhal a Vošahlík, místo kterýho bych na hřiště klidně zkusil poslat Mičolu.
Nezklamal Hub. Už v prvních pěti minutách dva strašlivě neodhadnutý míče, pak ta přihrávka hloupě pouštěná na Juhara. Hrůza, ještě že to trochu napravil jednim, dvěma slušnýma zákrokama.
Cokoli jinýho než tři body bude zklamáním. I když to teď, po příchodu Nezmara na hřiště, bude těžší.
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
marek018 před 12 lety 02.09.2012 19:01 |škoda... Rada to řekl přesně-hrajeme dobře,ale máme málo bodů,chybí nám někdo, kdo to do té brány dokope..
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
smolda21 před 12 lety 02.09.2012 19:04 |Liberec měl štěstí, škoda, mohli být 3 body. Jinak krásná hra, konečně hrajem dobrej fotbal a hezky se na to kouká. Jinak nás prověřil tým s čela a jasně jsme dokazáli, že letos budeme bojovat nahoře. I bod dobrej. Letos jsem opravdu optimista, pujdem nahoru, ještě kdyby jsme udělali toho rudu a bude to super. O titul sparta, plzen, jablonec - to bude první trojka, pak liberec a když nám to půjde a budeme mít štěstí, tak to 5 místo uděláme :) A nakonec kdo ví, jak dopadne pohár, třeba budeme mít kliku :)
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
janko (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 20:40 |Budem třetí. Boleslav odpadá, Dukla také není žádný zázrak, a co dnes předvedl Liberec tak stím o čelo hrát vůbec nebude...
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
Slawek před 12 lety 02.09.2012 19:28 |Tutovku měl hned na začátku Tusjak. Tam stačilo "jenom" trefit branku.Potom ve druhé půli ještě Kisel, ale příliš dlouho si to připravoval.
Re: Liberec - Slavia 0:0 po 1. pol.
Slawek před 12 lety 02.09.2012 19:28 |Tutovku měl hned na začátku Tusjak. Tam stačilo "jenom" trefit branku.Potom ve druhé půli ještě Kisel, ale příliš dlouho si to připravoval.
Re: Liberec - Slavia 0:0
edenian před 12 lety 02.09.2012 19:01 |Ja poradne nevidel na onlinu ten faul Flajsmana, vzal toho Petraka pres nohu nebo ne? Jestli bude aferka nebo ne ? :-)
Re: Liberec - Slavia 0:0
Clarinet před 12 lety 02.09.2012 19:10 |Taky jsem to neviděl dost dobře, abych si moh' udělat úplně jednoznačnej názor. Ale bylo vidět, že Fleišman vůbec nesleduje míč, chtěl jenom sundat Petráka. Žádná hrůza to nebyla, ale jen dobře, že ji dostal, aspoň si do budoucna podobný prasárny rozmyslej.
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 02.09.2012 19:10 |Vzal ho přes nohu zezadu. Na nova sportu to několikrát opakovali.Nic jinýho než červená to nemohlo být
Re: Liberec - Slavia 0:0
Edwardtheiron před 12 lety 02.09.2012 19:16 |Mě ta červená přišla jasná hned na první pohled,balon určitě nemohl trefit.
Re: Liberec - Slavia 0:0
quelhar (admin) před 12 lety 02.09.2012 19:14 |Vzal ho pres nohy, nechtel hrat mic (takovy faul z frustrace), ale presto byla cervena dost prisna.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Borris před 12 lety 02.09.2012 19:32 |nic jiného než červená absolutně nepřicházelo v úvahu. Opakovaný záběr jasně dokázal, že Flajšmana vůbec nezajímal balon a šel Petrákovi cíleně po nohách jak pomstychtivý blázen, po tom co ho Ondra čistě odzbrojil. Červená jak řemen! Příhoda dnes celkově podal dobrý výkon. Hru zbytečně nekouskoval, nechával tomu spád a když se začalo už víc přiostřovat, tak vytáhl žlutou a byl zase klid. Takže kéž by sudí takovéhle výkony podávali častěji.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Huntelaar před 12 lety 03.09.2012 13:32 |Nejvíc mě pobavilo, když komentátoři nova sraltu řikali: "Fleisman chtěl hrát balon, ale netrefil ho" a pravidlovej expert Robert: "tady ten zákrok byl absolutně bez zájmu hrát balon" to mě uplně rozšvihalo:D
Re: Liberec - Slavia 0:0
Clarinet před 12 lety 02.09.2012 19:05 |Povim vám, když si člověk pustí zápas Liverpool - Arsenal, kterej pískal, myslim, Webb, a potom sleduje výkon rozhodčího v naší lize, skoro by se rozbrečel. Webb za celej zápas skoro nepískne, žlutou dá jedinou a je neoddiskutovatelná. U nás to Příhoda (?) po slibnym začátku rozkouskuje na sto úseků oddělenejch drobnejma přestávkama vyplněnejma simulováním libereckejch, rozdá x žlutejch, z kterejch jsme podle mýho skromnýho názoru neměli dostat jedinou, zápasu jenom škodí. Za červenou, byť správně udělenou, ho nepochválim, protože další měl dostat psychopat Rabušic za tu svoji kravatu Latkovi. A navrch nastaví dvě minuty místo klidně šesti, který by byly na místě. Peklo.
Remíza je ztráta, měli jsme vyhrát. Pochválil bych předevšim Tusjaka, Juhara a Latku. Mnou chválenej Petrák ke konci začal kazit, naopak Zmrhal se docela chytil. Zbytek průměr. Tyhle ztráty jsou strašná škoda, hrajeme dobrej fotbal, tým máme na boj o poháry, ale takhle z toho nic nebude.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Matysek před 12 lety 02.09.2012 19:09 |Ono hráči šli do sebe v druhym poločasu docela dost a kdyby to pustil, tak by se to přiostřovalo ještě, to podle mého s tím nic dělat nemohl, tam ty věci na pískání byly. Srovnávat vůbec styl pískání v anglický a český lize, dyť je to úplně o něčem jiném... a to nehodnotím kvalitu...
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 02.09.2012 19:19 |To víš,podle Webba se už dokonce pojmenovaly webové stránky,tak se nediv,že píská líp než Příhoda.Nebo snad znáš nějaký příhodný stránky?
jinak souhlas,že je remiza ztráta,byli jsme o dost lepší.Ale bez koncového útočníka to prostě nejde a nepůjde.Škodovka se snaží,ale nemá ten správnej čich na góly,nemá to asi v genech.
Tusjak nejlepší,bohužel máte pravdu,že dlouho nezůstane,to je tady normmální.Jak říkám chce to Rudu,Juhár střílí skvěle,ono se mu něco ujme,ale dnes to nevyšlo.Zato přihrávky dost kazí.Petrák je taky jistota,i ten Zmrhal se mi docela líbil.Laty -skála.No a Karolko samozřejmě moc dobrý,ale jeho práce není dávat góly,to jsou jen
body navíc,nemůžeme se spoléhat pouze na něj.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Matysek před 12 lety 02.09.2012 19:06 |Tak škoda nevýhry... :/ hráli jsme pěkně, hlavně první poločas. Druhý už to bylo slabší, i díky nasotupení Nezmara, kterej to tam pozičně držel velmi dobře. Jak psal Alanor, chyběla nám tutovka, většinou jsme pálili z dálky a když už jsme se dostali k brance tak byl prostor dost zhuštěný. Levá strana super v prvním poločase pak spíše přešla akce na pravou stranu (únava?).ta s Vošáhlíkem slabší, když vystřídal, Mičola byl evidentně snaživý, ale běhal tam sám, nitranský ho nepodporoval, tkaže mu to moc nešlo...
Rada to pěkně zhodnotil na konci. Snad se příště urodí vítězství, nicméně nemám ze zápasu žádnou pachuť.
Ještě mě napadá, hodně se tu spekulovalo o sestavě s mičolou a Vošáhlíkem v základu. Ale co když je to jen o tom, že Vošáhlík bude hrát dokud nebude Mičola rozehranný a pak bude sedětna lávce? vždyť stejně odejde po sezoně zase pryč, tak proč by ho stavěli,když budou mít vlastního hráče...
Re: Liberec - Slavia 0:0
Alanor (admin) před 12 lety 02.09.2012 19:17 |Je možné, že Vošahlík zůstane. V Jablonci mu končí smlouva a on vyjádřil přání zůstat ve Slavii.
Re: Liberec - Slavia 0:0
smolda21 před 12 lety 02.09.2012 19:19 |Přesně tak, moje řeč, Vošahlík hraje průměr a navíc po sezoně pujde do hajzlu, Mičola se ted sehraje s týmem a doufám, že ho bude trenér stavět místo Vošahlíka a ten bude náhradník jak na kraj, tak případně do útoku. Nicméně si myslím, že nejlepší by bylo kdyby hrál pravý křídlo Juhar, dneska ukázal, že je i dobrej střelec a Mičolu bych dal jako druhýho podhroda vedle Kisela. Tím by mohl hrát i čonka, který je o třídu lepší než Nitraneskej. Nebo nechat Nitranskýho na lavičce a na pravou branu dát Čonku.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Matysek před 12 lety 02.09.2012 19:27 |Jenže pak by nehrál Tusjak, a Zmrhal/Petrák a to by byla taky škoda... Jsem zvědavý, jak se sestavou zamíchá Jarolímovo uzdravení...
Re: Liberec - Slavia 0:0
smolda21 před 12 lety 02.09.2012 21:17 |já měl představu
čonto
nitranský(juhar)-latka-dobrotka-čonkač(juhar)
petrák
juhar(vošahlík)-mičola(zmrhal)-kisel-tusjak
škoda(vošahlík)
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 21:59 |Juhar napravo není špatná představa. Zkusil bych.
Re: Liberec - Slavia 0:0
rek před 12 lety 02.09.2012 19:08 |Jasná ztráta. To je fakt pech, sice hrajeme hezky, ale sbíráme remízy. Naproti tomu bolševik hraje hovno a sbírá výhry :-(
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 02.09.2012 19:24 |Protože bolševik je oporou pracujícího lidu,kdežto my jsme prohnilej buržoázní klub.Hrajou úplný hovno,jen tam lítaj jak utržený vagony,ovšem mají neuvěřitelnou kliku a taky větší premie.
jak říkal Švejk:To se nám to hoduje,když nám lidi/Křetínský/ půjčujou
Re: Liberec - Slavia 0:0
Edwardtheiron před 12 lety 02.09.2012 19:27 |Jenže ono to není normální,tohle prokletí se táhne léta,oni hrajou tužku a stejně to tam nějak dotlačí a ukopou to,kdežto nám se to nevede ani v zápasech,kde hrajeme dobře.U nás by to nejspíš i Messimu lítalo těsně kolem tyčí...
Re: Liberec - Slavia 0:0
jigsaw před 12 lety 02.09.2012 21:52 |Pak se divte, že se říká, jak jsme ubrečený! To musí být opravdu prokletí, že nedáváme góly, jsme opravdu chudáčci, Bůh nás nemá rád. Hm, ale nebude to spíš tím, že nemáme útočníka a Sparta jich má několik?
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 22:17 |To je fakt. Škodu bych nechal nastupovat pouze, pokud by se hrálo na dva útočníky, jinak to jeho působení smím-li to tak nazvat nemá smysl. Až se všichni uzdraví, rád bych viděl naši sestavu takhle.
Čonto - Nitri, Latka, Dobrotka, Juhar - Koreš, Petrák, Zmrhal, Kisel, Tusjak - Mičola.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Edwardtheiron před 12 lety 02.09.2012 23:02 |Nevím,kde vidíš nějaký nářek,kdybys ale nebyl trouba a místo siláckých řečí začal přemýšlet,věděl bys,o čem je řeč.Nevím sice,jak dlouho sleduješ fotbal,ale to,o čem mluvím není otázka posledních ročníků ale posledních desítek let,čili dob,kdy jsme mívali i excelentní útočníky.Problém,tedy to prokletí,bude spíš v mentalitě,každopádně to normální není.
Re: Liberec - Slavia 0:0
jigsaw před 12 lety 03.09.2012 01:52 |Celý tvůj příspěvek je nářek. Ano, opravdu jsem si myslel, že pod článkem o aktuálním zápase se řeší aktuální zápas a aktuální situace, ne historie. V současnosti prostě nemáme útočníky a Sparta je má, proto se na výhru tak nadřeme a Sparta to "vždycky nějak ukope".
Re: Liberec - Slavia 0:0
Edwardtheiron před 12 lety 03.09.2012 06:40 |No jo,tak je to nářek.Vyvracet ti to nebudu,alespoň si užiješ siláckého postoje ocelově pevného slávisty /nebo na co si to vlastně hraješ/.Ale těžko budeš určovat,o čem se kde bude psát,nemluvě o tom,že historie velmi často souvisí se současností,což je zrovna tenhle případ.Koneckonců,uznáváš to sám,současnost podle tvé poslední věty totiž prožíváme dobrých třicet let.
Re: Liberec - Slavia 0:0
SmoKerS před 12 lety 03.09.2012 12:29 |tak to zase prr!! 30 let sice nepamatuju, ale od dob, co pamatuju, minimálně tucet kvalitních útočníků vyjmenuju.. začnu Kukou, Vágner, Vávra, pak tu byl třeba Zelenka se Švancarou? Adauto:), éra Tomáše Doška, Standa Vlček, Tom Necid, Šenky, Goce Toleski, Pekhart...
Re: Liberec - Slavia 0:0
Edwardtheiron před 12 lety 03.09.2012 13:44 |To je právě to,co se snažím vysvětlit,měli jsme spoustu kvalitních útočníků a přesto se nám nikdy nedařilo urvat ty zápasy silou,jako Rumunům.Kolik jen jsme za těch víc než třicet let /pro mne/ sehráli zápasů,kdy jsme byli mnohem lepší a nedokázali vyhrát?Naproti tomu,kolik zápasů ukopala Sparta s výsledkem 1-0,když za celý zápas nic nepředvedla?
Re: Liberec - Slavia 0:0
Matysek před 12 lety 03.09.2012 14:10 |Mno trochu bych se pozastavil nad kvlaitou útočníků co zmiňuješ. Útočníci to byli, dávali goly, ale někteří bohužel ne za nás. Marní byli: Švancara, Toleski, Šenky, Pekhart...
Re: Liberec - Slavia 0:0
SmoKerS před 12 lety 03.09.2012 15:07 |já zas myslim, že všichni, v době kdy u nás působili, svojí kvalitu měli... a když to srovnám se současnou ofenzivní situací, tak na každýho z nich můžem vzpomínat jako na zlatý útočný časy.. snad teda asi až na Pekharta, kterej se za tu chvilku u nás sice moc nechyt, ale prostě mě napad do výčtu jako příklad kvalitního forwarda, co u nás působil... taky jsme se ale vždy, co pamatuju, celkově snažili o ofenzivnější pojetí hry než zatím teď za Rady..
Re: Liberec - Slavia 0:0
Betynka58 před 12 lety 02.09.2012 19:12 |Tak jsem si říkal, že s bodem dnes budu spokojenej, ale nemohu si pomoci, nějak nejsem, vzhledem k tomu, že Slavia předvedla jeden z nejlepších venkovních výkonů za hodně dlouhou dobu a také proto, že na takhle neškodný Liberec už asi hodně dlouho nenarazíme. Jednoho ušmudlanýho góla tam kluci uklohnit měli, šancí (i když ne nějak stoprocentních) na to měli dost. Takže mě těší především druhá nula vzadu v řadě a premiéra Mičoly, který, až se pořádně rozehraje, bude mnohem platnější než Vošahlík, o tom jsem přesvědčen.
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 02.09.2012 19:27 |Určitě,ale Vošahlíka bych nezatracoval,on je to spíš útočník a může se střídat se Škodovkou,nebo doma mohou hrát oba.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Tom před 12 lety 02.09.2012 19:24 |Čontofalský- 6 , Nitrianský - 6, Latka- 7, Hubáček- 5 , Juhar - 7 , Vošahlík - 2, Petrák - 6 , Kisel - 6 , Zmrhal -4 , Tusjak - 6 , Škoda - 2
Trenér Rada - 3 - Trochu nechápu zavržení Hurky kterej byl loni jedním z nejlepších hráčů ... Nevim jestli dneska bral bod ale podle mě měl reagovat na výsledek dřív například stáhnutím Vošahlíka ...
Odehráli sme nejspíš náš nejlepší zápas ale potřebovali jsme body 3 ... Takhle se nám 3 příčka opět vzdálila ... V útoku jsme prostě jalový ... horší než severský Jablonec a Lib nejsme ale když nemáme útok ...
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 02.09.2012 19:29 |Čonto-7,Nitro 6,Laty 8,Hub 5,Juhar 7,Vošahlík 4,Petrák 6,Kisel 7,
Zmrhal 5,Tusjak 8,Škoda 5
Re: Liberec - Slavia 0:0
Matysek před 12 lety 02.09.2012 19:34 |Čonto nic moc neukázal ani nezkazil, tkaže podle mě 5..., Hub skoro nekopl do míče a když, tak zase nákopy, pěkně třeba udělal ten skoro aut, ale ptoom to nakopne doprdele... takže - 3, Vošáhlík neviditelnej nebo kazil - 3. Škoda: úkol útočníka je dát gol, podle mě ani snad nevystřelil, několikrát něco zklepnul, ale to bylo málo - 2
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 19:28 |Smůla.
Re: Liberec - Slavia 0:0
no-nick před 12 lety 02.09.2012 19:48 |Trochu mi začíná vadit, jak Rada vůbec nevyužívá střídání. Už podruhé jsme střídali jen dvakrát, jednou jsme dokonce nestridali vůbec. Já vždycky nesnáším, když na mě nastoupí čerstvý hráč, když mám v nohách třeba 60 minut. Druhá věc je, že toho na lavičce moc není, ale nějaký možnosti jsou.
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 19:55 |Mě dnešní střídání nevadilo. První poločas nebyl ke střídání důvod (max. Vošáhlo, ale zase koho za něj).
Ve druhém poločase bych střídal trochu dříve, ale nehrotil bych to. Více mi vadilo to sřídání se Zbrojovkou.
Jinak Škoda furt střídá lepší výkony s mizernými. Dal bych přednost na hrot někomu rychlému a techničtějšímu, třeba tomu Mičolovi, protože hrát nakopávanou na Škodu my nemusíme, po stranách se do prostoru před bránou dostaneme. Škodu bych tam dal až ke konci v případě prohrávání, pak by ty nákopy na něj měli smysl.
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 19:59 |Nicméně dnešek ukázal, že dokážeme být rovnocenými soupeři s týmy z čela tabulky. Liberec sice nehrál v nejlepší sestavě, ale nám se pořád ten kádr doplňuje (Mičola), pak jsou tu zranění (Dobrotka), takže při plné sestavě bych to viděl na mírně větší tlak Liberce, navíc na jejich hřišti, takže spokojenost.
Re: Liberec - Slavia 0:0
martyni (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 20:11 |Jo, nebylo to spatny.. porad mi prijde ale, ze hrajem nejak chaoticky.. ale to hraje i liberec, sparta.. kdyz se tak koukam ted na tu plzen, mam pocit, ze jsou porad nekde jinde nez zbytek ligy.. jedinej tym, jehoz hra ma nejakej rad. Treba kolik hracu se zapojuje do ofenzivy, jak hrajou defenzivni zaloznici, bek s krajnim zaloznikem hrajou vlastne vedle sebe.. parada.. U nas defenzivni zaloznici jsou hrozne stazeny a bek s krajnim zaloznikem stoji za sebou.. vepredu pak je jen Kisel a Skoda.. vepredu jsme porad proti presile obrancu a je tezky neco vykombinovat..
Ale velmi pekne zahral Tusjak s Juharem, Nitriansky se taky zlepsil, verim, ze Micola bude lepsi krajni zaloznik nez Vosahlik, kterej by se mohl se Skodou stridat v utoku..
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 02.09.2012 20:41 |To máš úplnou pravdu,u nás momentálně existuje jediné dobré mužstvo a to je Plzeň,i když jí pěkně pustili žilou.Kdyby Jiráček s Pilařem zůstali,mohla Plzeň excelovat i evropské lize.Takhle se oba
zakopali a Plzeń i když se snaží,tak je těžko nahrazuje.
Bolševik,to jsou jen kecy a kecy,jinak jim jde jenom destrukce,na to mají typy hráčů,ale celkový dojem ze hry je rudá bída a neokecá to ani sto novinářů.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Markus před 12 lety 02.09.2012 21:19 |Tusjak s Juharem přinesli rychlost a akci, vůbec mi nevadí, že kvalita není dokonalá, příležitosti z toho jsou. Petrák se Zmrhalem dnes pěkně hráli ve středu, střed fungoval dnes lépe než bývá zvykem. Nitrianský si dnes dával velký pozor, aby něco nepokazil a zápas se mu vydařil. Zklamáním pro mě byl Vošahlík, ale může to být i kvalitní obranou Liberce. Celý zápas jsem si ale opakoval, jak by to asi vypadalo, kdyby Latka zůstal vzadu jako jediný stoper a dopředu šel ke Škodovi druhý opravdový útočník. Těžko Škodovi něco vyčítat, osamocený to tam má těžké. Kisel se snaží, ale nemůže to stihnout být tam, kde je třeba přijmout přihrávku a hned vystřelit na branku.
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 21:30 |Řešení? Postavit místo sklepávače Škody střelce (takového bohužel nemáme).
Re: Liberec - Slavia 0:0
martyni (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 23:54 |Ja si fakt myslim, ze to neni o tom, ze je Skoda sam v utoku. Je nejak osamocen Bakos? Neni, protoze Vrba umi.. plzen utoci ve vice hracich a mezi utocnikem a zalozniky neni mezera, normalne jako vsude v evrope..
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 20:07 |Jak se jmenoval ten černoch v útoku? To byl slušnej nekopa. :-DDD
Re: Liberec - Slavia 0:0
borovnik před 12 lety 02.09.2012 20:24 |Ten me taky zaujal. Myslim ze ten jeho zmar vyvrcholil tim, ze ho odnesli na nositkach po jeho vlastnim faulu :-)
Re: Liberec - Slavia 0:0
vlchan před 12 lety 02.09.2012 20:16 |Zápas jsem sledoval na stanici Nova sport a to, jak komentátor pronesl před počátkem zápasu, že je zvědav na chování slávistických fandů a že se snad nebudou opakovat události z Kutné Hory považuji za vrchol sprostoty, za kterou by se měla tato rádoby seriozní stanice omluvit !!!
Re: Liberec - Slavia 0:0
borovnik před 12 lety 02.09.2012 20:29 |Ja byl primo v kotli a byla to hrozna divocina. Strasak na plote se choval jak zvire, sama pyrotechnika, nekolik pokusu o vniknuti na hriste, bitky s poradatelama, no hruuuza! Uz nikdy na fotbal nepujdu! No a ted vazne, mit na celej kotel jednu (!) pipu, to je teda sila. Kdyz prijede Zizkov, tak to asi staci, ale ja se dostal na tribunu v 15. minute...
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 02.09.2012 20:45 |Ty cancy o slávistických fans,to je opravdu drzost a kdyby byla nova sport slušná stanice,tak toho magora okamžitě vyhoděj.To už není
popletenost,ale záměr poškodit Slavii.
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 02.09.2012 20:47 |Jinak samozřejmě Strašák,proti tomu byli loupežníci Babinský ,nebo Sarka Farka úplní beránci a neviňátka.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Petr9608 před 12 lety 03.09.2012 00:17 |Strašák stál na plotě s 5m píkou a probod s ní každýho, kdo se na něj křivě podíval.
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 03.09.2012 21:20 |No vidíš,vždyť to říkám,že je to psychopat
Re: Liberec - Slavia 0:0
janko (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 21:03 |Tak dneska super. Seděl jsem na hlavní a poslouchat ty hlášky flustrovaných liberečáků, co žijou někde v bublině a čekali že nám daj trojku, to byl balzám. Jediné co tomu chybělo byl gól z naší strany, jednoznačně na nás neměli. Byl to pěkný fotbal.
Jo a po zápase tam měl Držmíšek pod tribunou poměrně dlouhý rozhovor s Váchou, který měl mimochodem v té době již na sobě slavistický dres, nevím s kým si ho měnil, měl ho naruby....
Re: Liberec - Slavia 0:0
Edwardtheiron před 12 lety 02.09.2012 21:25 |To s Váchou by mohla být zajímavá informace ,Karl už prý vyhlásil úsporný program,skončil Nečas jako asistent,brzy má skončit Nezmar...
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 21:28 |To je ale pořád jen takové polořešení našeho nicotného útoku. Potřebujem spíš jednoho hotového hráče. Mahmutovič (ten by teď mohl být levnej), Sivrič, Ondrášek atd.
Re: Liberec - Slavia 0:0
fredydj (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 22:22 |Vácha v rámci český ligy těžko přestoupí..... viděl bych ho že odejde někam ven
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 22:35 |Myslíš, že je tak dobrý? Mě zatím nijak neučaroval.
Re: Liberec - Slavia 0:0
fredydj (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 22:53 |v GL nadprůměrnej hráč s vynikající technikou a slušnou střelou, ale srážej ho občasný minely a zkraty, loni mu na poslední chvíli ztroskotal přestup do Francie....viděl bych to na přestup max. do Plzně nebo k rumunovi(což by mu snad svědomí nedovolilo).
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 22:58 |V tom případě bych takového útočníka bral. Nevím proč by nemohl přestoupit do Slavie. Myslím, že po pohárových týmech Sparta, Plzeň je Slavia asi nejprestižnější klub a každému hráči musí být jasné, že nebude trvat dlouho a Slavia bude snad zase na vrcholu. Za rok už bychom mohli zaútočit na 3. - 4. příčku.
Re: Liberec - Slavia 0:0
fredydj (přítel SN) před 12 lety 03.09.2012 05:24 |on je to ale záložník...
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 03.09.2012 07:02 |Aha. Tak pokud by se mu dařilo, tak střídat se Zmrhalem.
Jinak Mičola je vlastně jakej post? Po zápase řekl, že pravá záloha není jeho klasický post.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Clarinet před 12 lety 03.09.2012 08:09 |Nechápu, jak si tu někdo může pořád hrát na odborníka a přitom nevědět, jakej post hraje Vácha.
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 03.09.2012 08:24 |Protože Váchu prostě nesleduju. To je toho...
Re: Liberec - Slavia 0:0
Clarinet před 12 lety 03.09.2012 10:23 |Jo, v tom bude ten problém. Největší tlučhubové toho obvykle vědí nejmíň, normálka.
Re: Liberec - Slavia 0:0
JS (přítel SN) před 12 lety 03.09.2012 18:41 |No vzhledem k tomu, že je Vácha náš odchovanec...
Re: Liberec - Slavia 0:0
smolda21 před 12 lety 03.09.2012 11:21 |Mičola by nejraději asi hrál podhrota jako Kisel nebo Útočníka
Re: Liberec - Slavia 0:0
fredydj (přítel SN) před 12 lety 02.09.2012 22:57 |toho Sivriče bych bral.....ale slyšel sem že chlast a maty mu nejsou cizí..
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 21:37 |Ještě bych zapomněl!!!!
Juhar dneska mužem zápasu. Dozadu stoprocentní, dopředu paráda. Ta jeho přihrávka myslím že Zmrhalovi byla geniální. A to ostřelování z dálky taky nemělo chybu. Levou stranu máme strašně silnou!
Re: Liberec - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 03.09.2012 00:59 |Spino, jsi to vážně ty? Čumím jako jelen, dnes jsi tak pozitivní, co se stalo?
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 03.09.2012 07:04 |Tak mám k tomu důvod. Zápas jsme odehráli skvěle, první poločas krásná kombinace v záloze jako za starých časů. Výhrady mám jen k CELÉ pravé straně, kde je Nitri z formy a Vošahlík tam dle mého názoru nepatří, no a pak útok. Škoda je prostě Škoda. Jednou potěší, potom zklame. Navíc na střílení gólů on fakt není.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 03.09.2012 15:43 |Ale přece - pěkně se mi tvé názory četly, a ani jednou jsem nedostal neodolatelnou chuť ti něco replikovat.
Re: Liberec - Slavia 0:0
PetCC před 12 lety 02.09.2012 22:04 |Tak jsem kouknuk na umístění našich dosavadních soupeřů a je to komplet lepší střed tabulky - 4,5,6,7,9 a 12. Takže nás čeká jak první trojka, tak poslední čtyřka.
Rozhodně lepší los než vloni, kdy jsme v prvních deseti kolech měli sedm z osmi prvních týmů v tabulce a nikoho z úplnýho spodku.
Re: Liberec - Slavia 0:0
spino před 12 lety 02.09.2012 22:14 |Z dalších 3 kol očekávám minimálně 5 bodů.
Re: Liberec - Slavia 0:0
no-nick před 12 lety 03.09.2012 07:54 |Karle není to moc? :-)
Re: Liberec - Slavia 0:0
klimi před 12 lety 03.09.2012 09:04 |Zápas je zde shrnut naprosto trefně, k tomu nemám už co dodat.
Musím se však vrátit k libereckým hráčům tmavé pleti (Souza a Ndiaye). Podle mě jsou tito hráči úplně mimo.
Ndiayemu je však teprve 18 let a ta nakopávaná na něj opravdu neměla smysl. Možná kdyby Liberec kombinoval, byl by platný.
Ovšem Souza je opravdu tragéd. 90% jeho nahrávek šlo na nohu našim hráčům, kličku neudělal, pomalý, pořád jenom padal (rozhodčí mu to celkem žral). To se scoutingu Liberce moc nepovedlo...
Re: Liberec - Slavia 0:0
PetCC před 12 lety 03.09.2012 10:26 |Vida, odborník, který z jednoho zápasu pozná hráče. Nechceš dělat skauting pro Slavii, ty bys měl všechno zkouknutý hned! :-)
Re: Liberec - Slavia 0:0
tolsimir před 12 lety 03.09.2012 10:29 |pravda je, ze oba byli ale opravdu tragicti. Nejhorsi moment pro Slavii ve vcerejsim zapase bylo, kdyz se ten utocnik sam zranil a prisel misto nej Rabusic..
Re: Liberec - Slavia 0:0
klimi před 12 lety 03.09.2012 11:20 |Uvidíme později, pak se ti mile rád omluvím :)
Re: Liberec - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 03.09.2012 15:38 |Zápas jsem neviděl, nejsem tedy povolaný, abych konkrétně tyto dva hráče hodnotil. Nicméně, také Wilfried Bono a Kweuke museli svůj čas strávit v B-mužstvu, než vůbec dostali šanci v A-čku. A promiňte, že tady jmenují 2 hráče Sparty, ale předpokládám, že každý z nás by si přál, aby tito hráči hráli u nás a ne na Letné.
Aklimatizace je vždy nutná, a určitě u hráčů z jiného kontinentu. Ti přijdou do úplně jiného světa, co se týká mentality-počasí-jídla atd., a samozřejmě do jiného fotbalového prostředí, než na jaký byli zvyklí.
Takže trpělivost a tolerance jsou na svém místě.
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 03.09.2012 21:29 |Oni nakupujou podle jmen.Souza,to je latinskoamerický jméno,šup,koupit,bude to druhej Pelé.
Re: Liberec - Slavia 0:0
zeleznik2 před 12 lety 03.09.2012 17:47 |Tak tip mi vyšel napůl, remizovali jsme, ale bez gólů. Jinak je vidět, že kluci hrají dobře a hlavně, že se dá po několika letech na hru Slávie koukat s radostí. Škoda jen, že jsme nedokázali vyhrát, na Liberec jsme určitě měli, štěstíčko tentokráte na naši straně chybělo. Jinak Hub, opět chyba, která nás málem stála i tu remízu, ten hráč prostě na to nemá, stejně tragický je Škoda pokud je v útoku sám, Vošáhlík je lepší v útoku než v záloze měl by hrát podhrotového útočníka jako Kadlec ve Spartě, tam mu to sedne.
Jinak Juhar a Tusjak hráli výborně, budou určtě posilami, Čonty byl jistý, ale Liberec ho moc neprověřil, zbytek dobrý, kromě Huba, trošku zklamání od Petráka a Zmrhala, který nedokáže dát gól z jasné šance, venku se prostě hraje na jednu maximálně dvě a ty se musejí dát, Sparta by tam určitě vyhrála. Jinak se začátkem ligy jsem vcelku spokojený, trenér dobrý, mužstvo šlape, jen ty remízy a nesmyslná porážka v Boleslavi, kde i Jihlava dokázala vyhrát, díky našemu bývalému hráči Teclovi.
Proti Teplicím bych vyzkoušel Dobrotku namísto Hubáčka anebo Cicmana, pokud Dobrotka ještě nebude úplně fit.
Sestava na Teplice:
Čonty - Nitra, Latka, Dobrotka/Cicman, Juhar- Petrák - Karolko - Tusjak, Zmrhal - Vošáhlík, Škoda
lavička: Berky - Hub, Cicman/Dobrotka - Frejlach, Míčola, Hurka, Milutonovic
Re: Liberec - Slavia 0:0
borovnik před 12 lety 03.09.2012 18:17 |Nechapu ten vseobecnej odpor vuci Hubackovi. Nevim, jestli tech 7 let nesleduju jinyho hrace, ale pripada mi, ze spolehlivejsiho beka proste nemame. Vyzdvihovanej Latka mel na zacatku sezony taky svoje chvile, a ten pocet inkasovanejch branek z prvnich zapasu sel i na jeho vrub. Hubacek si vzdycky odehraje to svoje, nikdy nevycnival (krome lonskyho zapasu s Hradcem, to byla jeho one-man show:-), ale nikdy to nebyla tragedie (pokud teda nehralo tragicky cely muzstvo).
Vcera jsem odjizdel nespokojenej, ale postupem casu me nenapadlo nic, co bych tymu vytknul. Mozna trochu vic nasazeni, pripadalo mi, ze si prijeli pro bod a byli prekvapeny, jak slabouckej ten Liberec je. Nebo mozna znal Liberec Slavii jen podle vysledku, nevidel jedinej letosni zapas a hrube nas podcenil. Tak ci tak, bod je jasna ztrata a jsem rad, ze nikdo z tymu netvrdi, ze je s bodem spokojenej.
Re: Liberec - Slavia 0:0
Barra před 12 lety 03.09.2012 19:30 |Absolutně souhlasím!
Re: Liberec - Slavia 0:0
bongor před 12 lety 03.09.2012 21:33 |Tak to víš,Hub je klasika,místní fackovací panák.Ale myslím,že už přece jen jde dolů,poslední dobou ho nechválím ani já,zapřísáhlý hubovec.To víš,věk nezastavíš.Ale máš pravdu,že za tu výdrž a zaťatost by zasloužil nějakou medaili.
Re: Liberec - Slavia 0:0
vlchan před 12 lety 04.09.2012 09:43 |U Hubáčka zapomínají jeho kritici na jednu důležitou a velice významnou věc, on snad nikdy nemarodil a nebyl zraněný. Toto je také důležité.Co je platný výborný hráč, když třetinu sezony je mimo. Několikrát byl nahrazován, ale vždy se musel vrátit, aby zachraňoval chybnou variantu. Osobně přeji NAŠEMU Hubáčkovi pevné zdraví a ještě dlouhou dobrou výkonost.
Teplice
Petr9608 před 12 lety 03.09.2012 21:13 |Mám obavu z Teplic. Pokud se bude jejich trenér chovat pragmaticky, pak bude resignovat a nějaký útok a bude betonovat na 0:0. A bohužel, řekl bych, že tým, co se rozhodne betonovat, to schopen ubetonovat proti nám je...
0:0 by byla tragédie....