Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 5. kolo

Pět kol si museli slávisté počkat na první výhru, ale stálo to za to, Brno dostalo bůra a Slavia poskočila dokonce do první poloviny tabulky.

Už je to skoro týden, co Slavia oslavila výhru 5:0 nad Brnem a je velmi příjemné psát, že tolik vstřelených branek není zase taková výjimka. Naposledy se to totiž slávistům povedlo ve 28. kole minulé sezóny, kdy sešívaní uštědřili stejnou porážku Hradci Králové. I tehdy kanonádu odstartoval Milan Škoda, další branky pak přidávali Trubila, znovu Škoda, Hubáček (to bylo slávy!) a Pospěch. Pro další pětibrankovou výhru však musíme jít až do podzimu druhé mistrovské sezóny, kdy s bůrem odjeli Střížkov a Kladno. V posledních pěti domácích zápasech vstřelila Slavia celkem 17 branek, průměr je tedy více než tři branky na zápas! Slavia má díky této vysoké výhře páté nejlepší skóre v lize a jen Sparta vstřelila více branek (o jednu jedinou). Zaujme také fakt, že Brno je sice v tabulce o bod před Slavií, má však o 10 branek horší skóre (-6 je vůbec nejhorší bilance z celé ligy!). Další dobrou zprávou je, že Kamil Čontofalský udržel poprvé čisté konto a celkově se obrana Slavie alespoň výsledkově lepší - po třech inkasovaných brankách v prvním kole a dvou v kole druhém se v dalších dvou zápasech soupeři prosadili jedinkrát a Brno ani to ne. Nebylo by od věci, kdyby tato série vydržela i po zápase v Liberci, tam ovšem Slavia narazí na pětibrankového Šurala, který se dělí s Karolem Kiselem o post nejlepšího střelce.

V zápase o průběžné první místo dokázala Sparta v Jablonci brankou v poslední minutě strhnout na svou stranu vítězství a se 13 body tak má v čele již tříbodový náskok. Tým z Letné může těšit, že přes nepřesvědčivou obranu dokáže vítězit, počtvrté v řadě vstřelila Sparta více než jednu branku a díky tomu také dosáhla na čtvrtou výhru. Sparta neudržela ani jedno čisté konto v pěti zápasech, přitom je tradičně nejlépe bránícím týmem ligy. Posledním týmem, který měl po 30. kole lepší obranu než ona, byla Slavia v sezóně 2007/08. Tehdy měla Sparta 26 inkasovaných branek, zatímco Slavia 24. Jablonec si připsal první porážku, přestože k remíze (a dokonce i ke třem bodům) neměl příliš daleko. Jen tři z desíti branek Jablonce přitom vstřelil David Lafata.

V dalším zajímavém souboji týmů z popředí tabulky porazila Plzeň Mladou Boleslav 2:0. Hosté byli překvapivě poměrně neškodní a prohráli zaslouženě. Boleslav neměla v úvodu soutěže příliš těžký los a tak sedm bodů po pěti kolech může být trochu zklamáním, zvlášť když vstřelila jen pět branek - méně daly jen Teplice a Příbram. Přitom v kádru je vedle zraněného Chramosty dostatečný počet velmi dobrých ofenzivních hráčů. O Plzni se také nedá říct, že by šance proměňovala s nějakou velkou úspěšností, ovšem dokáže si jich vytvořit tolik, že má průměr více než dvou vstřelených branek na zápas. Po překvapivé domácí prohře s Brnem vyhrála Plzeň podruhé v řadě.

Liberec dokázal vyhrát v Českých Budějovicích 2:0 a po dvou zápasech bez vítězství opět naplno bodoval. Díky Šuralovi má zajištěn pravidelný přísun branek, čtyři inkasované góly v pěti zápasech pak znamenají nejlepší obranu v lize (spolu s Olomoucí). Obhájce se tak drží od úvodu nové sezóny v popředí, přestože hra postrádá lehkost z minulé sezóny. To domácí Budějovice nemohou být spokojeny, po výhře v prvním kole přišly čtyři prohry v řadě a to už je situace, ve které se na jihu Čech obvykle mění trenéři. František Cipro tak může být v ohrožení. Deset inkasovaných branek, to není příliš dobré vysvědčení pro obranu vedenou mužem, který byl ještě před dvěma lety médii označován za nejlepšího stopera v lize. Malou útěchou pro jihočeský tým může být, že čtyři z pěti jeho dosavadních soupeřů mají pohárové ambice.

Tím jsme vyčerpali všechny týmy, které jsou v tabulce před Slavií a podívejme se tak na vyrovnané pole za ní. Dukla jen remizovala v Příbrami a ze své pověstné pohledné hry předvedla opravdu jen vzácné útržky. S výkonem jistě nemohli být hosté spokojeni a můžou být rádi za bod, který znamenala jejich druhá remíza v řadě. Příbram remizovala dokonce potřetí v řadě, je však stále bez výhry a se třemi body na posledním místě tabulky.

Stejnou bilanci jako Slavia a Dukla (1-3-1) má také Olomouc, narozdíl od prvních dvou jmenovaných však má horší skóre, především tedy jen pět vstřelených branek. Podobně jako Příbram i Sigma remizovala potřetí v řadě. Kam se ale hrabe na Jihlavu, která nic jiného než remízy neumí, pátá plichta v řadě už je opravdu raritní počin. Optimistickým pohledem je nováček soutěže vedle Sparty jediným týmem, který neprohrál, tím pesimistickým je spolu s Příbramí a Hradcem jediným týmem bez výhry.

A když už zmiňujeme Hradec, ten se v počtu remíz v řadě vydal stíhat Jihlavu a v zápase s Baníkem zaznamenal čtvrtý bod v řadě. V posledním zápase Slovácko porazilo Teplice, které tak padly až na 12. místo v tabulce, přestože mají jen o bod méně než sedmá Slavia.

Zdá se vám, že v lize padá nějak moc remíz? Máte pravdu. Loni tvořily remízy jen necelých 23% všech odehraných ligových zápasů (55 remíz v 240 utkáních). V dosavadních pěti kolech padlo už 16 remíz v 40 zápasech, což je 40%! Další srovnání - loni padla šestnáctá remíza v lize až v devátém kole, zatímco letos už v pátém. I proto může být Slavia s jednou výhrou z pěti zápasů v první polovině tabulky.

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 5. kolo

    goofy38     před 12 lety 28.08.2012 23:47 |  
    0 0

    Od naší pozice dolů tabulkou je to teda pěkně poskládaný. Jen 3 body nás dělí od poslední příčky :)).

    • Re: Statistické okénko - 5. kolo

      Euforak (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 00:07 |  
      0 0

      Tak to ale na začátku sezóny bejvá :))

      • Re: Statistické okénko - 5. kolo

        goofy38     před 12 lety 29.08.2012 00:21 |  
        0 0

        Ano to je pravda. :D

        • Re: Statistické okénko - 5. kolo

          Stroninhu     před 12 lety 29.08.2012 11:06 |  
          0 0

          3 body od posledního a 4 body od druhého místa ;-)...

  2. Re: Statistické okénko - 5. kolo

    Petr9608     před 12 lety 29.08.2012 03:12 |  
    0 0

    No uvidíme. V Liberci máme šanci. Z toho vejletu do míst, kde jejich auta již jsou, by mohli bejt trochu utahaní, třeba tam snědí i nějaký špatný zkažený pirožky nebo tak :-D. Navíc v těch všech šesti domácích zápasech nebyl Liberec rozhodně suverénní v žádnym. Štastný výhry nad Karagandou a Duklou, remízy zachráněný v posledních chvílích nad Jihlavou a Dnětropetrovskem a prohry s Holomócí a CFR Kluž...

    • Re: Statistické okénko - 5. kolo

      patras     před 12 lety 29.08.2012 08:01 |  
      0 0

      Dokonce mám pocit,že Šurala v zápase s Budějovicema odnesli na nosítkách... Teď je otázka, mjak to zranění je vážný, nebylo by špatný kdyby náš zápas nestihl.

  3. Re: Statistické okénko - 5. kolo

    ElvisPresley     před 12 lety 29.08.2012 09:10 |  
    0 0

    Z jiného soudku: Dívám se na soupisku a počítám, že máme aktuálně 13 záložníků. Není to moc? I např. vzhledem k poměru útočníci - 2 (Vlček, Škoda..)

    • Re: Statistické okénko - 5. kolo

      bongor     před 12 lety 29.08.2012 09:17 |  
      0 0

      Mičola je Elvisi záložník/útočník,stejně tak Vošahlík.Ony ty kategorizace občas matou.Navíc Milutinovič určitě musí skončit,je opravdu na nic-tohle říkám nerad a málokdy,ale v tomto případě to asi tak bude.Kolikrát už dostal příležitost a vždycky to bylo nastejno-slabota.Frejlacha bych dal na hostování,Standa už pomalu balí.Ono to s tím širokým kádrem nebude tak divoký.

      • Re: Statistické okénko - 5. kolo

        slaviator     před 12 lety 29.08.2012 11:10 |  
        0 0

        přesně tak, dělení obránce/záložník/útočník je trochu zavádějící, VĚTŠINA hráčů dovede zahrát na více postech (Nitrianský hrál loni beka i krajního záložníka, zmíněný Vošahlík záloha/útok, Hurka záloha/útok, Kisel to samé, ...)

        • Re: Statistické okénko - 5. kolo

          Jiri1     před 12 lety 29.08.2012 11:31 |  
          0 0

          Zdravim, je potreba jasne oddelit ,co od hrace chceme , je pravda , ze klasickych utocniku ma Slavia jak safranu a jejich vykonost je skutecne velmi slaba. Vse taky souvisi s konceptem, podle mne blbosti ke ktere se hrde hlasi Rada, hrat na tzv podhrot. Rada uz takhle zkurvil v predchozim pusibisti vice hracu, nemaji zazite navyky ani se s tymem nemohou sehrat, navic odstaveni nasich mladych hracu Hurky a Korese nesu velmi nelibe.

          • Re: Statistické okénko - 5. kolo

            janko (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 11:37 |  
            0 0

            Ano dle škatulky "útočník" je to u nás velice slabé, přesto jsme po pěti kolech druhý nejproduktivnější tým ligy, a to nepočítám všechny ty břevna a tyče kterých bylo celkem dost. Tohleto škatulkování ještě žádnou ligu nevyhrálo, buď ty goly dáváme, nebo nedáváme.

            • Re: Statistické okénko - 5. kolo

              slaviator     před 12 lety 29.08.2012 12:03 |  
              0 0

              Přesně. Daleko důležitější než hra útočníků a jestli hrát na jednoho, dva nebo tři nebo jako Španělé na EURU na žádnýho je hra zálohy... Jakmile budou klidně tři útočníci v sestavě, ale odříznutí od hry, budou na ně akorát nakopávány míče a to jen do soubojů a ne nakopávaný míče do běhu do volnýho prostoru, tak žádný góly nepadnou nebo se na ně útočníci horkotěžko nadřou... Naopak, když je byť i jen jeden útočník a záloha mu nahrává nikoliv do soubojů, ale do nohy a do běhu do volnýho prostoru, tak z toho lehce může padnout i pět gólů za zápas...

              Důležitější než škatulkování, jestli ten či onen je krajní obránce nebo krajní záložník, jestli ten či onen je záložník nebo útočník je taky to, jak podporuje ofenzivu. Němci na mundialu u nich doma před šesti lety chodili do útoku (to jest myšleno útočného vápna) i v osmi lidech. My loni pod Strakou ve dvou, maxx třech... to pak jsou góly vážně nadstavba...

              • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                Jiri1     před 12 lety 29.08.2012 12:13 |  
                0 0

                Zdravim, Vase priklady jsou vysledkem amaterskeho pohledu na fotbal, pokud prestanete rozlisovat posty a budete si hrat jen na nejakou pripravu pohorite, protoze i hrac universal nemuze bez stalosti postu hrat , co se od nej zada, Uvedl jste nekolik prikladu ke kterym se prilis trenersti teoretici nehlasi a i praxe ukazuje , ze bez slalych navyku dlouhodobe nelze hrat kvalitne, z vlastni trenerske praxe vim, ze to co se snazite dokazovat je nesmysl, cili sam jsem si to dokazal, cele to neni o skatulkovani, ani Straka v tom nemel moc jasno. Jinak k argumentu predrecnika snadf jen poznamka, Slavia dosud nehrala s jedinym top tymem, nechapu proto tu Vasi odvahu mluvit o skvele produktivite, vzdy to je o tom co Vam souper tedy Brno dovoli i duvody , ktere za tim jsou .

                • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                  janko (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 12:47 |  
                  0 0

                  Já ale nezpochybňuji herní návyky a je mi zcela u pr***le v čem měl pan Straka jasno, páč ten půl rok co u nás byl pro mne byla doba temna. Zpochybňuji škatulkování. To že je někdo ve škatulce útočník ještě neznamená že bude dávat goly. Fotbal je hra o jedenácti lidech a pokud tým nefunguje jak má, tak je jedno, že mi tam pobíhá třebas pět lidí s označením útočník.
                  A co se týče produktivity a hraní s "top týmy GL". Můžete mi říct které to jsou? Rudá bída která ty vítěství urvala se štěstím? Plzeň která s tím Brnem o kterém píšete dokonce lehla? Liberec který se trápí? Nebo dokonce Boleslav, se kterou jsme rupli ale ani ta nás nedokázala zmáčknout a vyždímat jak citron?
                  Ne, opravdu tady v současné sezoně nevidím tým z kterého bych byl podělaný předem. Už před sezonou jsem prohlásil, že budeme černý kůň ligy a za tím si stojím. A co se Liberce týče, tak tipuji 1:3 pokud to dnes panáčkové nepodělají v KH.

                  • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                    Matysek     před 12 lety 29.08.2012 13:08 |  
                    0 0

                    Přijdou mi tvoje tvrzení docela odvážná. Vyhráli jsme jeden zápas 5:0, jinak to zas taková hitparáda nebyla. Určitě nepočítej že týmy které si uvedl, nás podcenní, Slavie je pořád tým na který se chtějí hráči vytáhnout. Já trnu každým zápasem, jak se to vyvine....

                    Škatulka útočník neznamená, že bude dávat góly, ale má k tomu určité předpoklady- jako třeba fotbalové návyky, pohyb na hrotu atd... Ono tohle čachrování s posty zavedl Jarolím a až na někoilk výjimek taky dost hráčů totálně selhalo...

                    • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                      slaviator     před 12 lety 29.08.2012 14:29 |  
                      0 0

                      Latka k nám přišel z Budějovic před osmi nebo devíti lety jako útočník. Snad Csaplár ho začal stavět do zálohy. Dneska je stoper.

                      Marek Suchý byl DZ, ještě za Jarolíma i v A týmu. Pak ho KJ zatáh dozadu a dneska hraje i ve Spartaku stopera.

                      Vlček hrával v Olomouci záložníka, u nás hrál na hrotu útoku.

                      To není o tom, že se někdo musí zaškatulkovat a už v životě nemůže hrát na jiném postu. Zářným příkladem poslední doby je Nezmar, člen klubu kanonýrů, kterej dneska hraje... bacha... na stoperu.

                      Nebo v Liberci hrál Zápotočný jeden čas na hrotu útoku. Zdeněk Pospěch ve Spartě hrál (pod Lavičkou?) útočné křídlo v systému 4-3-3.

                      Gebre Selassie hrával DZ a pravého záložníka, když přišel z Jihlavy. V Liberci a v Brémách pravého beka...

                      Matej Krajčík býval záložník, potloukal se po hostovačkách, pak ho KJ nasadil na Strahově proti Jablonci na beka, on se chytnul a ...

                      Tak nevím, tohle škakulkování prostě nemám rád. Hráč má nějaké předpoklady a většinou během kariéry vystřídá víc postů. Tím neříkám, že je vhodné, aby jeden zápas hrál PB, druhej LB, třetí DZ a čtvrtej útočníka...

                  • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                    bongor     před 12 lety 29.08.2012 15:33 |  
                    0 0

                    Souhlasím s jankem,v kaprlize se snažím marně,abych viděl nějaké top týmy.Vloni to byla Plzeň,hráli fakt dobře.Ale letos šli hodně dolů.
                    A rudá bída,jak věci nazývá janko správnými jmény,to je sešlost,která už mnohokrát ukázala,že bez kamarádů rozhodčích
                    je sotva průměrná.

                • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                  bongor     před 12 lety 29.08.2012 15:08 |  
                  0 0

                  To už se Jirko dostáváme do odborných diskusí.Ty jsi nějaké mužstvo trénoval,tak máš asi na některé věci jiný pohled než my ostatní ,povětšinou amatéři.To ale ještě neznamená,že máš ve všem jasno,mezi trenéry jsou velké rozdíly a taky rozpory v názorech.Nechci mluvit za ostatní,ale já jsem čistý spotřebitel,to znamená,že mě zajímá fotbal,který se mi pokud možno líbí a zajímají mě i výsledky.Tady na SN se rád setkávám s přáteli slávisty.občas napíšu nějaký svůj názor,někdy je to třeba blbost,ale jak říkám jsem pouhopouhý spotřebitel.Když si dáš guláš,taky ho nemusíš umět uvařite,ale poznáš dobrý,který Ti chutná od špatného,který není k jídlu.

                  • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                    janko (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 15:35 |  
                    0 0

                    Mám úplně ten samý pohled, jsem konzument. Takže je mi úplně jedno, jestli se do vápna řítí tři útočníci a jeden záložník, nebo pět záložníků a dva obránci. Je mi to prostě putna. Chci vidět pěkný fotbal a vítěznou Slavii. Jakým rozestavěním se toho docílí, je věcí trenéra, on za to bere prachy ja ne.

                    • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                      no-nick     před 12 lety 29.08.2012 16:29 |  
                      0 0

                      V souvislosti s tím počtem hráčů ve vapne mě napadá druhej gól Plzně proti Bolce - brejk dva na dva zakoncoval stoper (!) Procházka

                      • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                        slaviator     před 12 lety 29.08.2012 17:18 |  
                        0 0

                        a nebyla to náhoda, loni ta samá akce, jak přes kopírák, proti Baníku a zakončoval stoper Čišovský....

                        • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                          no-nick     před 12 lety 29.08.2012 18:46 |  
                          0 0

                          Pamatuju i Bystrone na hrotu co chvíli. Náhoda to nebude. A vo tom to je, hrajou na jednoho útočníka, ale útočí všichni.

  4. OFF topic

    Stroninhu     před 12 lety 29.08.2012 11:05 |  
    0 0

    Nikde jsem neviděl informaci okolo Dobrotky, jen že asi nestihne první zápas, už je ale zápas pátej a Dobrotka nikde, víte někdo co se děje? Díky moc lidi

    • Re: OFF topic

      Oja     před 12 lety 29.08.2012 11:24 |  
      0 0

      Dneska ještě ne, na Liberec už by měl být snad ready;)

      • Re: OFF topic

        Jiri1     před 12 lety 29.08.2012 11:27 |  
        0 0

        Zdravim, pry to stale neni v poradku, sice uz trenuje , dokonce s nim pocitali , ale problemy pretrvavaji.Rada nechcve nic uspechat ani lidsky, dokud je tady Latka kabina ma i prirozeneho lidra .

    • Re: Statistické okénko - 5. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 14:05 |  
      0 0

      To tady zase bude plaček a nářku

    • Re: Statistické okénko - 5. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 14:05 |  
      0 0

      To tady zase bude plaček a nářku

      • Re: Statistické okénko - 5. kolo

        JS (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 14:18 |  
        0 0

        Já si myslím, že Jarolíma Slavia nechtěla ze stejného důvodu, jako tehdy Patrika Bergera (u kterého mi to vadilo mnohonásobně víc). Prostě i když to je persóna, byl starý, neperspektivní a drahý a zabíral by místo v sestavě mladším hráčům. Je fakt, že tehdy ale byla v kádru úplně jiná jména a mohli jsme si to tím spíše dovolit.

        I tak si ale myslím, že na středním záložníkovi nás bota vůbec netlačí, právě naopak. DJ by dva z trojice Petrák, Zmrhal, LJ prakticky vyhodil ze sestavy a radši budu brečet nad nepřijitým Jarolímem, než nad odchodem Petráka za deset mega někam do Ruska nebo pod Ještěd.

        Navíc David Jarolím, ačkoliv bojovník a dříč, mne nikdy svým fotbalem nepřesvědčil (hlavně co se reprezentace týče) a je dost dobře možné, že špičkového hráče v Hamburku z něj dělali z určité části i spoluhráči. Když kryl záda van der Vaartovi, nemusel se starat o úděl playmakera a spíš to za ním čistil, na což mu stačila právě fyzička a bojovnost. Jakmile ale hrál v repre, propadával.

        • Re: Statistické okénko - 5. kolo

          naplavnik     před 12 lety 29.08.2012 14:35 |  
          0 0

          Tak tak, já si myslím, že můžeme být všichni spokojeni. DJ si ještě něco přivydělá, zahraje si nějakou slušnou ligu a zároveň nevytlačí ze sestavy Petráka a Zmrhala. Navíc starých, tedy pardon starších (jak říká Zmrhal), máme docela dost.

        • Re: Statistické okénko - 5. kolo

          slaviator     před 12 lety 29.08.2012 14:40 |  
          0 0

          Tak právě to je ono, v HSV hrál toho "čističe", kryl záda vdV, zatímco v repre měl tvořit hru. A ve Slavii bych ho bral, na úkor LJ...

        • Re: Statistické okénko - 5. kolo

          bongor     před 12 lety 29.08.2012 15:14 |  
          0 0

          V repre bylo úplně do očí bijící,že ho tam ostatní nechtěli.A to je
          potom těžké vyniknout.Viděl jsi ho někdy v Hamburku?Asi se tam nestal kapitánem náhodou.

          • Re: Statistické okénko - 5. kolo

            slaviator     před 12 lety 29.08.2012 15:18 |  
            0 0

            DJ byl snad nejmíň oblíbeným hráčem Bundesligy, občas taky měl blikance (viz když sáhnul soupeři do rozkroku a zmáčknul), ale podle Kickeru byl jednu sezonu 6.nejlepší hráč celý ligy... A to taky asi něco znamená, nebyl to ta žádnej průměrák...

            • Re: Statistické okénko - 5. kolo

              Viking     před 12 lety 29.08.2012 15:34 |  
              0 0

              Pokud by to byla výměna za LJ, potom OK. Každopádně doufám, že zranění LJ jeho působení u nás ukončí.

              Lukáši děkujeme, ale už to na to není...

              • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                Euforak (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 15:40 |  
                0 0

                Pokud by se smířil s lavičkou, tak proč ne...

                • Re: Statistické okénko - 5. kolo

                  fredydj (přítel SN)     před 12 lety 30.08.2012 07:09 |  
                  0 0

                  pochybuju že by ho chtěl Víťa do Sparty :))

  5. Re: Statistické okénko - 5. kolo

    Jarda66     před 12 lety 29.08.2012 15:14 |  
    0 0

    Nevíte jestli někde budou vysílat ten zápas proti Kutný hoře???

    • Re: Statistické okénko - 5. kolo

      Euforak (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 15:40 |  
      0 0

      :D sakra chlape

    • Re: Statistické okénko - 5. kolo

      Edwardtheiron     před 12 lety 29.08.2012 15:46 |  
      0 0

      Eurosport a ESPN.

      • Re: Statistické okénko - 5. kolo

        Jarda66     před 12 lety 29.08.2012 15:48 |  
        0 0

        Mám na mysli někde na netu, jestli to vysílá sazkatip nebo něco takovýho

          • Re: Statistické okénko - 5. kolo

            PetCC     před 12 lety 29.08.2012 17:02 |  
            0 0

            No nevím. Ale na www.redanal.ro dávají všechny zápasy Sparty.

        • Re: Statistické okénko - 5. kolo

          luk (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 16:28 |  
          0 0

          Na idnes je online reportáž.

          • Re: Statistické okénko - 5. kolo

            goofy38     před 12 lety 29.08.2012 17:16 |  
            0 0

            I na slávistickejch stránkách ;)

  6. Re: Statistické okénko - 5. kolo

    janko (přítel SN)     před 12 lety 29.08.2012 17:18 |  
    0 0

    Podle onlinu na idnesu je mezi náhradníky Cicman i Dobrotka, tzn.že na marodce je jen Koreš a Jarolím. Pamatujete někdo ve Slavii takhle prázdnou marodku?:-))

    • Re: Statistické okénko - 5. kolo

      goop     před 12 lety 29.08.2012 17:21 |  
      0 0

      To je podle idnesu. Na onlajnech naopak o dobrotkovi píšou, že je zraněnej.