Slavia - Brno 5:0 (2:0)
Branky: 9. Škoda, 19. a 92. Kisel, 69. Zmrhal, 89. Latka
Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Juhar - Petrák - Vošahlík, Zmrhal, Tusjak (90. Čonka) - Kisel (90. Frejlach) - Škoda (90. Hurka)
Slávisté se snažili být znovu aktivní již od prvotních minut. Hned v prvné minutě se na levé straně uvolnil Tusjak, ale jeho ostrý centr přeletěl jak Škodu, tak Kisela. I nadále útočili sešívaní především po levé straně. Tusjak měl znovu trochu prostoru po pěkné Zmrhalově přihrávce a tentokráte dokázal Kisela svou přihrávkou najít. Slávistický kapitán však zhruba z hranice penalty trefil jen břevno brněnské brány. To však za pár chvil již nikomu na stadionu, krom příznivců Zbrojovky samozřejmě, vůbec nevadilo. Tusjak totiž dostal třetí možnost a tentokráte již jeho přihrávku dokázal ideálně zamířit hlavou Škoda na vzdálenější tyč a otevřít tak skóre! Zchladit rozvášněný Eden však mohl Jurdík, který dostal až trestuhodně prostoru na vápně a jeho technickou ránu zastavila až levá tyč Čontofalskeho svatyně. Slávisté ale i přes toto drobné varování pokračovali v aktivitě a byli pány na hřišti. A svojí snahu korunovali i pojišťovací trefou. Po centru z levé strany prodloužil Škoda na Kisela, který měl již tváří v tvář gólmanovi Doležalovi jednoduchou úlohu, kterou splnil pěknou ranou do šibenice - 2:0. Poté přišel ve hře poměrně hluchý okamžik, kdy se několik minut krom několika rohových kopů a choreografie Tribuny Sever nic zajímavého neudálo. Po Juharově centru ze standardní situace z vlastní poloviny si za obranu zaběhl Vošahlík, kterému obránci Brna nevěnovali sebemenší pozornost, ale nedokázal dobře zpracovat obtížný balón. To Zmrhal o moment později již Doležalovu bránu ohrozil, i když pravděpodobně nechtěně. Dostal prostor na levé straně a zkoušel pravděpodobně centrovat. To se mu však vůbec nepovedlo, a tak míč místo na spoluhráče letěl směrem na branku. Jen těsně ji však přelétl. Poté přišly i chvíle Brna. Nejprve pohrozil střelou z dálky Zavadil, ale Čontofalský byl na svém místě a míč ztlumil. A stejně tak zasáhl skvěle i za další minutu, kdy se po kolmé přihrávce za obranu řítil na jeho bránu Švancara, ale gólman ze země našich východních sousedů ho dokázal skvělým vyběhnutím zneutralizovat. A protože se nic podstatného již do konce první půle nestalo, tak mohli jít slávisté do kabin poprvé v sezóně s vědomím, že po první pětačtyřicetiminutovce vedou.
Úvod druhé půle poznamenala rozseklá hlava Čontofalského po souboji s Jurdíkem, když poté musel strávit slávistický brankář v péči lékařů přes pět minut, než se podařilo dostatečně kvalitně poraněné místo ošetřit a obvázat. První zajímavou akcí druhého poločasu tak byla střela Zavadila ze standardní situace z rohu pokutového území, která však mířila nad. Jinak se diváci v Edenu spíše nudili, Brno sice přidalo aktivitu a nehrálo již tolik druhé housle jako v první půli, ale co jim to bylo platné, když jim to stejně nic více než pár propagačních střel z dálky nepřineslo. Směrem dopředu se však, možná i pod dojmem náskoku, nehnali příliš ani slávisté. Diváci se však především na Tribuně Sever bavili po svém, v Edenu byla zase po dlouhé době pozitivní atmosféra. Ještě vyšperkovat ji mohl Kisel, ke kterému se odrazil balón, ale z malého vápna v tísni pouze přestřelil. Co nezvládl slovenský středopolař, to se již povedlo tomu českému. Po přihrávce Vošahlíka vystřelil z prostředí penaltového puntíku Zmrhal a ačkoliv mu střela možná nesedla tak, jak si přál, tak zapadla přesně k tyči - 3:0 a první ligový gól pro slávistického odchovance! Brno se snažilo o poslední zoufalý pokus ještě zdramatizovat zápas, ale tím akorát vytvářelo okénka v obraně. Jedno takové mohl využít Tusjak, který táhl break 3 na 3 takřka 50 metrů, ale prováhal správný okamžik pro přihrávku na Kisela. Zajímavým sólem přes čtyři bránící hráče se pak blýskl Škoda, ale míč mu na poslední chvíli předtím, než by šel sám na brankáře, ukopl Fall na rohový kop, z něhož slávisté nezahrozili. To se však již nedalo říci o dalším, který přišel po několika minutách. Na Kiselův centr si dobře naběhl Latka a prudkou hlavičkou do středu brány dal již čtvrtý gól Slavie v zápase! A slávističtí příznivci se dočkali i onoho populárního 'bůra'. Nejprve k němu měl blízko Petrák, když tvrdě a čistě získal ve středu hřiště míč a jeho střelu z 20 metrů vytahoval gólman Doležal jen konečky prstů. Gólovou tečku však měl tu čest mít kapitán Karol Kisel. Ze strany mu přihrával Zmrhal a pro dosavadního nejlepšího střelce Slavie již nebyl problém míč umístit do prázdné brány - 5:0. A tím také napsal tečku za tímto povedeným slávistickým zápasem.
Na pozápasové tiskové konferenci se pak jako první přišel vyjádřit trenér hostí Petr Čuhel a pochopitelně měl hodně skleslou náladu: ''Dovolili jsme Slavii dát dvě branky, a to se nám proti takovémuto mančaftu nemůže vstávat. Jak jsme se dostali nahoru, tak jsme teď zase spadli dolů. Od zápasu s Jabloncem hrajeme naivní fotbal, děláme hrozně chyb v obraně, což týmy kvalit Slavie jednoduše dokážou protestat. Navíc jsme přestali hrát přímočaře dopředu. Co se týče nucených změn v sestavě (Kaufman nemohl kvůli dohodě klubu hrát, pozn. red.), tak si nemyslím, že by to měl být takový problém, máme dostatečně široký kádr, aby nás to neovlivnilo. Bohužel, jak jsem řekl, zklamal celý tým. Musím však pochválit naše fanoušky, kteří nám i za nepříznivý stav a vývoj zápasu neustále fandili. Bohužel, byl to jediný pozitivní fakt zápasu.
To slávistický lodivod Petr Rada samozřejmě mohl konečně po zápase před novináře usedat s úsměvem na rtech: Jsem rád, že jsme vyhráli, už jen kvůli tlaku médií, jak tápeme a hrajeme špatně. Na jednu stranu je pravda, že se nám bodově nedařilo, ale myslím si, že jsme hráli dobrý fotbal. Nevím, možná nemám dostatečnou kvalifikaci, abych to mohl dobře hodnotit. Každopádně to, že jsme vyhráli dnes velkým rozdílem je samozřejmě dobře pro psychiku hráčů, mělo by jim to do budoucna prospět. Více než s počtem branek jsem však spokojen hlavně s tím, že jsme dokázali zápas uhrát s nulou vzadu, podržel nás i gólman Čontofalský. Přesto se dají najít negativa, s začátkem druhé půle nejsem spokojen, naštěstí nás pak uklidnil gól Jardy Zmrhala. Jsem rád, že hráči i nadále věřili v úspěch, neklesali na mysli a dokázali dnes konečně uspět. Vítězství bych chtěl věnovat spolu s hráčí věnovat fanouškům tady na stadionu, od kterých nebyly náznaky nějakých negativních momentů, a to ani v utkání s Jihlavou. Nadále nám fandili a povzbuzovali nás, čehož si moc vážím. Co se týče Lukáše Jarolíma, tak má svalové zranění, což se dá těžko odhadovat, ale měl by nám chybět zhruba kolem 6 týdnů. Jarda Zmrhal však dnes podal velmi kvalitní výkon a ukázal, že z něj roste i velmi dobrý hráč.
Komentáře (104)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Brno 0:0
Matysek před 12 lety 23.08.2012 17:36 |Mozek záložní řady Jarolím :D :D :D mám radost že nastoupil Tusjak
Re: Slavia - Brno 0:0
Matysek před 12 lety 23.08.2012 17:43 |Pardon, to byla reakce na komentování pána na tipovani.cz ...
Re: Slavia - Brno 0:0
no-nick před 12 lety 23.08.2012 18:03 |Taky mě pobavil :-)
Re: Slavia - Brno 0:0
Lenkestr před 12 lety 23.08.2012 17:40 |nebezi to nekde online? ze bych se mrknul?
Re: Slavia - Brno 0:0
lassiter před 12 lety 23.08.2012 17:41 |sazkatip.cz
Re: Slavia - Brno 1:0
lassiter před 12 lety 23.08.2012 17:41 |zatím pěkné tedy :-)
Re: Slavia - Brno 1:0
janko (přítel SN) před 12 lety 23.08.2012 17:45 |...ten magor co píše online na idnesu musí být jak dělo:
"Varováním pro Slavii může být, že v prvních třech zápasech se vždy ujala vedení, ale poté brala pokaždé jen bod za remízu"..:-)
Re: Slavia - Brno 1:0
janko (přítel SN) před 12 lety 23.08.2012 17:51 |...to je jízda.... góóóóóĺ
Re: Slavia - Brno 2:0
lassiter před 12 lety 23.08.2012 17:57 |hezká choroška
Re: Slavia - Brno 2:0
no-nick před 12 lety 23.08.2012 18:31 |jj, bylo to pěkný. Pyro nemám moc rád, ale i ty světlice do toho pěkně zapadly. Ještě vtipně zaházeli plochu, ať máme čas si to prohlídnout:)
Re: Slavia - Brno 2:0
no-nick před 12 lety 23.08.2012 18:40 |Je to dlouhý ošetřování...to by mohl aspoň minutu nastavit:)
Re: Slavia - Brno 3:0
Matysek před 12 lety 23.08.2012 19:16 |6160 diváků je docela solidní. Odhad komentátora na sazkatip.cz byl 3000 :)
Re: Slavia - Brno 3:0
PetCC před 12 lety 23.08.2012 21:26 |Můj byl v první půli 4000, kotel mi přišel menší než minule.
Re: Slavia - Brno 3:0
edenian před 12 lety 24.08.2012 01:25 |Spousta lidi chlastala v tunelech :-))))
Re: Slavia - Brno 3:0
smichov_1 před 12 lety 23.08.2012 19:28 |Jednou jsem tam nemohl jit a tohle. Asi mi chce panbuh neco naznacit...
Re: Slavia - Brno 3:0
janko (přítel SN) před 12 lety 23.08.2012 19:43 |mam ten samy problem, ale klidne tam nejaky cas nepachnu kdyz to bude takhle:)) cekal jsem ze to nekdo seredne vodse*e a taky jo...
Re: Slavia - Brno 3:0
Barra před 12 lety 23.08.2012 19:28 |Takže dali jsme jím bura a máme Gambrinus za 5 kaček!
Re: Slavia - Brno 3:0
no-nick před 12 lety 23.08.2012 19:40 |To je pech. Vyhrát jedna nula, tak se příště zlískáme za pětku do němoty:D
Re: Slavia - Brno 5:0
sasky před 12 lety 23.08.2012 19:32 |Tusjak bomba :) Zmrhal mi připadal takovej zaraženej, ale od gólu byl taky aktivní a nakonec 1+1, to je slušný :) Hubáček s Nitrem nezklamali :D Asi je fakt čas je vystřídat. Ale Petrák skvělej (klasický DZtko jak víno), Čonto dneska taky super, Juhar ok, no a to nejlepší nakonec je samozřejmě Karolko :)
Re: Slavia - Brno 5:0
no-nick před 12 lety 23.08.2012 19:39 |Souhlas. Akorát teda Čonto by mohl při svých zkušenostech občas přemýšlet, na můj vkus rozehrává moc ustrašeně, odkopává i když nemusí. Nitr s Hubem kapitola pro sebe, dnes jsme měli půl obrany, co chtěla hrát po zemi a půl ustrašenců, co to pálili dopředu hlava nehlava. Huba ven a Nitrianskýho profackovat, chytá jeho manýry.
Re: Slavia - Brno 5:0
Barra před 12 lety 23.08.2012 19:43 |Nesouhlas, dnes obrana pracovala dobře.
Re: Slavia - Brno 5:0
no-nick před 12 lety 24.08.2012 15:49 |Dozadu ano, dopředu velká bída těch dvou...
Re: Slavia - Brno 5:0
tramp8 před 12 lety 23.08.2012 19:46 |Hub nic moc, Nitri nebo Dostál je asi stejný, nic neudělá, bránit neumí a ani ty auty neumí házet, otřes. Vošahlík taky moc nepředvedl, levá strana byla lepší.
Re: Slavia - Brno 5:0
Eluin (přítel SN) před 12 lety 23.08.2012 19:53 |Tak doufám, že Škoda umlčel většinu kritiků, ne že by hrál jako pánbůh, ale když se mu dostane dostatek prostoru a dobrých přihrávek, tak to jde.
Dnes byl skvělý Petrák a rovněž i Kisel. Dobře se na to dívalo, nicméně i tak byly znát okénka v obraně, lepší soupeř by je asi využil.
Re: Slavia - Brno 5:0
dArtagnan před 12 lety 23.08.2012 23:11 |Naopak, potvrzuje slova kritiků, že zahraje jednou z pěti pokusů. Střed zálohy se mi taky líbil, ještě aby je tak obránci přestali překopávat těmi svícemi na nikoho - zdravím Huba:-)
Re: Slavia - Brno 5:0
edenian před 12 lety 24.08.2012 09:04 |Skoda byl dobrej jasne, ale ty argumenty... Kritiky proste umlci, az bude hrat i kdyz nema moc prostoru a nejakou sanci si vybojuje taky sam. Takovy utocniky chcem videt, ne?
hodnoceni
rudahvjezda před 12 lety 23.08.2012 20:41 |conto 6 - juhar 6, latka 7, hub 6, nitri 5 - tusjak 7, petrak 7, zmrhal 6, kisel 7, vosahlik 5 - skoda 6
Re: hodnoceni
smichov_1 před 12 lety 23.08.2012 20:47 |Kisel 7? Co asi mel udelat. A jeste dostal jen o jednu znamku vic nez Hubacek :-DDDD Ty jsi slusnej komediant.
Re: hodnoceni
Alanor (admin) před 12 lety 23.08.2012 20:53 |Můžeš porovnat s mým hodnocením zítra. Trochu jiné přeci jen bude. ;)
Re: hodnoceni
rudahvjezda před 12 lety 23.08.2012 21:18 |Priste se s tebou poradim... Kritika Hubacka za cokoli je dementni folklor, na kterem se nehodlam podilet
Re: hodnoceni
Barra před 12 lety 23.08.2012 21:45 |Absolutní souhlas.
Re: Slavia - Brno 5:0
tantalos před 12 lety 23.08.2012 20:51 |Vida, stačí jeden natržený sval a hned to jde. Lukáš Jarolím dnes odvedl pro Slavii to nejlepší za hodně dlouhou dobu. Doufám, že bude mít stejné místo v sestavě jako dnes.
Re: Slavia - Brno 5:0
marek018 před 12 lety 23.08.2012 21:17 |Taky me to napadlo:-) je to hnus,ale kdyz jsem si ptecetl,ze je to na 6tydnu,docela jsem zaplesal.
Jinak je teda vtipny,ze bury padaj zasadne,kdyz nejsem na stadionu,biz poni Hradec:-) snad to jemam brat jako znameni..
ale jinak supr,hlavne jsem rad za vykony Zmrhala,Tusjaka,Petraka, to je super. A Karolko posila jak hrom.
Re: Slavia - Brno 5:0
Matysek před 12 lety 23.08.2012 21:23 |6 týdnů bude snad Lukáš nejlepším hráčem Slávie, dokonce doufám, že bude zvolen jako hráč měsíce, jelikož konečně to s mozkem mužstva na tribuně bylo to nejlepší, co jsme zatím předvedli.
Jen tedy nechápu Radu, že vedeme 3:0 a on neprostřídá ty naše hráče, aby si zahráli i mladí. 2 střídá až v nastavení, Hůrka si ani nekopl do míče.... Kdy jindy zapracovávat než při tříbrankovém vedení...
Tak přístě s pivem za 5 korun snad vyhrajeme znova....
Re: Slavia - Brno 5:0
Tom před 12 lety 23.08.2012 20:59 |Čontofalský-5-Nitrianský-4-Latka-7- Hubáček-3-Juhar-4 Petrák-5 -Zmrhal-5-Vošahlík-2-Kisel-8-Tusjak-5-Škoda-6
Trenér Rada 2- Nechápu střídání v 90 minutě když na konci 1 půle to chtělo oživené stejně jako v druhým poločase ... Proč nevyzkoušet Hurku minulý jaro jeden z našich nejlepších hráčů ... Frejlach horší jak Jarolím určitě nebude ... Proč nezkusit nějakýho mladíka do útoku kde jsme bezzubý
Re: Slavia - Brno 5:0
Alanor (admin) před 12 lety 23.08.2012 21:06 |Někdo holt nebude spokojen ani po výhře 5:0. :)
Re: Slavia - Brno 5:0
utrzeny_ze_retezu před 12 lety 23.08.2012 21:09 |Hubáček byl u mě na jedničku za to rozehrání volného přímého kopu, pas dlouhý 30 m rovnou do nohy protihráči. Jako ligovej hráč, no ty vole... To se nevidí ani v pralese.
Re: Slavia - Brno 5:0
utrzeny_ze_retezu před 12 lety 23.08.2012 21:11 |Pro Alanora, já jsem v celku spokojen, super jsem se v Edenu bavil, ale za to co jsem napsal víš, fakt Huba pochválit nemůžu :-)
Re: Slavia - Brno 5:0
Alanor (admin) před 12 lety 23.08.2012 21:12 |Však Hubáček nijak dobře nehrál. Ale Tomovo hodnocení je totálně mimo.
Re: Slavia - Brno 5:0
janko (přítel SN) před 12 lety 23.08.2012 21:11 |a ty jsi co za exota? Tahle kritika za kazdou cenu ta mne dostava...
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 21:19 |Moment, on hrál Frejlach? Já jsem ho teda neviděl, i když je tam oficiálně napsanej. :-D
Re: Slavia - Brno 5:0
JS (přítel SN) před 12 lety 23.08.2012 21:09 |Konečně výhra, bohužel i přes bůra se najde pár ALE:
1) Hra se nijak moc nelišila od předchozích mačů, proto mne zaráží, že jsme byli tak produktivní a naopak Brno dopředu úplně bezzubé. S touto hrou si na špičku ligy nepřijdeme.
2) Forma Brna by se mohla dostat do podezření díky Přečkovi a Řebíčkovi a kdoví, kdo další za tímhle bordelem (kdo má prsty v obou klubech) stojí. Slavia ty body přeci potebovala více, než Zbrojovka...
3) Rada střídá zvláštně. Souhlasím, je to subjektivní, ale kdyby bylo po mém, šel by neviditelný Vošahlík dolů za Hurku už daleko dřív.
4) Hubáček hraje opravdu otřesně. Švancara si s ním dělal co chtěl a nebyl jediný. Ze sestavy už zmizel Standa, LJ, teď je řada na něm.
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 21:17 |2) Forma Brna byla opravdu pekelná, obvzlášť jsem kroutil hlavou nad systémem bránění, kdy Škoda sklepával a i mentálně postiženému dojde, že je třeba bránit hráče kolem něj. Nikoliv však pro Brno, které nechávalo pravidelně Kisela nehlídanýho.
Další co mě zaráželo bylo rozebírání hráčů při rohových kopech. Nechat Latku úplně samotnýho, nehlídanýho, může udělat jen blázen.
3)Bojím se, že LJ ještě vystrčí růžky do základní sestavy. Snad ho tam Jarda Zmrhal už nepustí.
Re: Slavia - Brno 5:0
quelhar (admin) před 12 lety 23.08.2012 21:55 |No, ted je LJ na 5-6 tydnu mimo vinou zraneni...
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 22:08 |To jsem slyšel. Nechci mu přát nic špatného, ale do základní sestavy už opravdu nepatří a kapitánskou pásku už teprve ne.
Re: Slavia - Brno 5:0
dArtagnan před 12 lety 23.08.2012 23:07 |Oni Latku napak zdvojili, jenže někdo z našich(nevím kdo) oba Latyho strážce odtlačil a ten pak hlavičkoval úplně sám.
Re: Slavia - Brno 5:0
Barra před 12 lety 23.08.2012 21:55 |spino, to jsi ty?! Další nick?
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 22:02 |Začínáš být paranoidní. Zajdi si k lékaři. :-)
Re: Slavia - Brno 5:0
edenian před 12 lety 24.08.2012 01:33 |Ja jsem si taky myslel, ze tohle mel psat spino :-)
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 21:13 |Ponechám teď stranou zákulisní spekulace (to přijde potom :-D) a přejdu rovnou k předvedené hře. Musíme si přiznat, že dnes jsme vyhráli částečně také proto, že Zbrojovka předvedla výkon hodný třetí ligy. Škoda si dělal s míčem co chtěl, přihrával totálně nekrytému Kiselovi, Ze standartek hráči nepokrývali koho měli atd. To bychom mohli mluvit donekonečna a je fakt podezřelé, jak nějaký prvoligový tým může vzadu takhle hořet.
K našemu výkonu - Čontofalský tentokrát za jedna, líbí se mi levá strana, tu máme hodně silnou, i když proti "bránění" Brna by se prosadil i jednonohej, Zmrhal přerostl "ruční brzdu" o dvě třídy, fantastickej výkon! Mezi zápory řadím stále nedostatečně kvalitní pravou stranu. Nitri hraje špatně a Vošahlík by se podle mě hodil víc na hrot, protože není dostatečně rychlý.
Re: Slavia - Brno 5:0
Matysek před 12 lety 23.08.2012 21:28 |Tak nám taky vyšla skoro každá střela na branku... snad sme si zase nevystrileli prach ...
Re: Slavia - Brno 5:0
janko (přítel SN) před 12 lety 23.08.2012 21:30 |Na zakulisni informace ti kasle bily tesak. Brnu vysly dva zapasy to je vse. Postoupilo jen kvuli stadionu, a uz zacalo horet. Minule ctyrka od jablej, ted bur od nas. Proste tece a na zacatku melo kliku. Jak se vysvihlo nahoru tak pomaze dolu...
Re: Slavia - Brno 5:0
PetCC před 12 lety 23.08.2012 21:33 |Kdyby jste viděli minulý zápas Brna s Jabloncem, tak vás jeho dnešní výkon těžko mohl překvapit.
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 21:50 |Ten jsem neviděl. Nicméně dnes ta jejich obrana nebyla dobrá v ničem. Nechala se přečíslovat, nehlídala si standartky, Škoda sklepával do prázdného prostoru. Nalevo dálnice.
Takhle jednoduše to bohužel proti Spartě nebo Plzni asi nepůjde. :-(
Re: Slavia - Brno 5:0
Barra před 12 lety 23.08.2012 22:11 |A kdyby náhodou ano, tak stejně přijdeš s nějakou konspirační teorii :-)
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 22:25 |Proti těmhle dvoum klubům se bude těžko vyhrávat, protože nad nimi drží ruku rozhodčí.
Re: Slavia - Brno 5:0
opicemag před 12 lety 23.08.2012 21:23 |Výsledek výborný, hra dopředu dobrá (Škoda, Kisel, Tusjak, Zmrhal, Petrák), ale obávám se o naši obranu. Ta je příšerná. I to zoufalé Brno se proti ní dokázalo prosazovat. Je třeba rychle něco udělat s Hubáčkem a Nitranským. Soupeř se dopředu ani moc nenadře, stačí čekat až vzadu uděláme nějakou trapnou chybu nebo nedůrazem přijdeme o míč. Tihle dva jakoby tam ani nebyli. Jinak pochvala pro Čontofalského, dnes hrál dobře.
Re: Slavia - Brno 5:0
quelhar (admin) před 12 lety 23.08.2012 21:59 |Zajimave, zrovna dnes mi neprislo, ze by se Petrakovi nejak zvlast darilo, asi dvakrat prisel hloupe o mic na vlastni pulce a byla z toho sance Brna. Ale je pravda, ze ho Zelinka nemel moc rad a minimalne dvakrat mu odpiskal cisty zakrok jako faul, naopak kdyz byl sam okopavany, tak se nepiskalo. Nadseny jsem byl z Tusjaka (ten prvnich 20 minut na hristi doslova kraloval) i Zmrhala. Kisel, to je kapitola sama pro sebe, v 36 letech dat v peti kolech pet golu (a to dal dnes jeste brevno a v predchozich zapasech mel taky dost nepromenenych sanci), klobouk dolu. Jen doufejme, ze se nezrani, druheho takoveho hrace proste nemame.
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 22:11 |Viděl dneska někdo na tribuně Řebíčka a Kusýho? Já tam viděl cosi chlupatého, ale to byl jeho bratr, no a pak ještě Rosena, ale Kusýho ani Tuneláře jsem tam nezahlédl.
Re: Slavia - Brno 5:0
Barra před 12 lety 23.08.2012 22:21 |Věděli, že budeš na stadionu a tak se raději před tebou schovali.
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 22:24 |Tak to tam budu chodit častěji. :-D
Re: Slavia - Brno 5:0
Barra před 12 lety 23.08.2012 22:43 |Jo, jasně nám přinášíš štěstí… A až budeme hrát proti Spartě, můžeš zalézt do kotle Sparťanů a nahlas křičet Řebíček, Držmíšek, Rada a jiní ven, určitě tam dobře zapadneš. Hlavně si ale neobleč tvůj oblíbený dres s jménem Hubáčka a číslem 4 na zádech, nejsem si jistý, jestli sparťané mají stejný jemný smysl pro humor jako ty.
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 23:07 |Tvoje paranoia už začíná být vážná. Nevím, co bych dělal mezi spaťany, proti Radovi jsem neřekl křivého slova, jen jsem poznamenal, že kdyby dnes prohrál, muselo by se to už začít řešit. Dres Hubáčka nemám.
Re: Slavia - Brno 5:0
Barra před 12 lety 24.08.2012 07:58 |Vítej v klubu, schizofreniku... :-)
Re: Slavia - Brno 5:0
fredydj (přítel SN) před 12 lety 23.08.2012 22:49 |vyhni ty idiote
Re: Slavia - Brno 5:0
edenian před 12 lety 24.08.2012 09:10 |Na netu jsou k videni navody / vetsinou teda v arabstine / na domaci vyrobu bomb a pod. Jsem zvedavej kdy na stadion propasujes kver :-)
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 22:26 |Nevíte jestli po zápase na tiskovce zrušil Držmíšek stopstav? To by byla lepší zpráva, než výsledek.
Re: Slavia - Brno 5:0
quelhar (admin) před 12 lety 23.08.2012 23:07 |Sportovní ředitel ani vedoucí mužstva na pozápasové tiskovky opravdu nechodí...
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 23.08.2012 23:09 |Nechci aby přišel na tiskovku, ale bylo by férové, kdyby alespoň udělal rozhovor, ve kterém by jak slíbil sdělil fanouškům cíle a případné přestupy pro tuto sezónu.
Re: Slavia - Brno 5:0
PetCC před 12 lety 23.08.2012 23:43 |Co furt máš s nějakýma přestupama?
Re: Slavia - Brno 5:0
Edwardtheiron před 12 lety 23.08.2012 23:47 |Ani nevím,jestli to sem mám dát,protože Vocel věděl,že je to zmanipulované,ale přesto se pochlubím- http://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/tiket/index.html?ticket_id=MTAwNjIyMjM2NTU5MDYwMDpdE4RgPJO4Z2ZUItg%3D
A taky - https://www.synottip.cz/CouponDetail.aspx?CouponCheckIdentifier=10019903981320 ,
Jinak slibuji,že pokud bude chtít Rada vrátit Jarolíma do sestavy,tak milému Lukášovi tu nohu zlomím já osobně.
Re: Slavia - Brno 5:0
Barra před 12 lety 24.08.2012 07:17 |Jaký je kurs na to, že LJ si tuto sezónu zlomí nohu? A jen ten kurs ještě vyšší, když si ji nezlomí sám ale někdo mu pomůže?
V každém případě by se snad vyplatilo si teď vsadit na to, že Karol bude tuto sezónu topscorer ligy.
Re: Slavia - Brno 5:0
Edwardtheiron před 12 lety 24.08.2012 08:02 |Já jsem včera slíbil,že pokud by se měl LJ vrátit do základu,tak mu tu nohu zlomím sám,takže kurs na to asi moc velký nebude.Kurs na Kisela šel dost dolů,začalo to,tuším na 40 a když jsem to viděl naposledy,tak 7.Teď to bude ještě míň
Re: Slavia - Brno 5:0
honzah (přítel SN) před 12 lety 23.08.2012 23:52 |Sestava na příští kolo: Berkovec - Čonka, Latka, Čepelák, Juhar - Petrák, Zmrhal - Vošahlík, Kisel, Tusjak - Škoda.
Re: Slavia - Brno 5:0
YsoEz před 12 lety 24.08.2012 00:00 |doufam, ze jsi sis ho u toho vhonil pred spanim
Re: Slavia - Brno 5:0
opicemag před 12 lety 24.08.2012 00:05 |No Čontofalský dnes zachytal velmi dobře. Nevidím důvod ho střídat. Čonka místo Nitranského mě též napadl. Otázka je, jak by se cítil na pravé straně. Alespoň na jeden zápas bych ale postavil někoho místo Nitranského, doufaje v to, že pochopí, že nemá základní sestavu jistou a začne se sebou něco dělat. Ale třeba by to začal flákat ještě víc.
Re: Slavia - Brno 5:0
Slawek před 12 lety 24.08.2012 13:52 |Vzhledem k tomu, že příštím zápasem bude pohár v K Hoře, zařadil bych na pravého beka místo Čonky Mikulu !!!
Re: Slavia - Brno 5:0
honzah (přítel SN) před 12 lety 24.08.2012 16:39 |Pohár v Kutné Hoře, tak tam bych zaexperimentoval ještě trochu více. Měl jsem na mysli zápas v Liberci.
Re: Slavia - Brno 5:0
Jarda66 před 12 lety 24.08.2012 00:14 |Dámy a pánové, nestačím se divit.
Přečetl jsem všecky komentáře k dnešnímu zápasu... Nejčastěji se objevovali výtky k výkonům Hubáčka a Nitranskýho... No u Huba už je věk v pokročilejším stádiu, ale rozhodně nezklamal a odehrál si svoje... Nitranský nezářil (na to tam byly jiný), ale rozhodně nepropadl a neudělal zásadní chybu... Výkony dalších už byly rozebírány... Ale nechci hodnotit výkony jednotlivých hráčů, ale celkový výkon slávie.
A to tu bohužel po výhře 5:0 nad šestým týmem talbulky Brnem nezaznělo...
...BYL TO JEDEN Z NEJLEPŠÍCH VÝKONŮ SLÁVIE JAKO CELKU ZA POSLEDNÍ DVA ROKY.
Prostě a jednoduše paráda... A to od všech hráčů bez vyjímky... Ale jak koukám, pro hodně lidí je i tohle málo. Hodně mě zaráží, že se zde najde plno licí, co dokážou i po tomhle slávii kritizovat, co všecko je špatně... Špatně není vůbec nic, tým je kvalitní, trenér konečně rozumí svoji práci... Když si vzpomenete na předchozí zápasy, tak krom první půle s Jihlavou slávie hrála minimálně vyrovnanou partii se soupeřem... Olomouc i Ostravu přehrála, chybělo jenom štěstí... V Boleslavi to byla celkově bída od obou, ale opět byla šťastnější Boleslav... Ale co se výkonů týče je slávie hodně nad většinou soupeřů, tak proč ji zatracovat??? Konečně hrajem po dlouhý době pěknej fotbal, tak si to poďme užít a ne kritizovat co se dá i nedá...
Doufám že se chytnem a dotáhnem podzim na vlně výher a pěknejch výkonů a věřím, že máme na umístnění v první trojce, minimlně herně určitě, předvádíme nadprůměrnej fotba...
Jenom mě mrzí, že si to moc lidí neuvědomuje a bezhlavě kritizuje co se jenjom dá...
Re: Slavia - Brno 5:0
Boss82 před 12 lety 24.08.2012 00:50 |Naprostý souhlas, konečně nějaký rozumný názor. Taky mě už ty exoti, kritizující za všech okolností úplně všechno, začínají lézt na nervy. Fotbal skutečně hrajeme nejlepší za poslední 2-3 roky, zatím chybí trochu štěstí, jsou tam zbytečné chyby v obraně, takže výsledky tomu zatím neodpovídají, ale věřím, že do pátého místa bychom se umístit mohli. Pokud bychom byli ještě výš, tak to bude příjemné překvapení a něco navíc.
Ale tým máme opravdu kvalitní, jsou tam zkušené osobnosti jako Kisel a Latka, několik reprezentantů a exreprezentantů do 21 let (Nitrianský, Vošahlík a další), výborní odchovanci Tusjak, Petrák, Zmrhal, kvalitní brankářská dvojice, a trenér, který je možná trochu kontoverzní, ale má zkušenosti, autoritu a za sebou solidní působení v Jablonci a Teplicích.
Najdou se i negativa - slabší forma Hubáčka a Jarolíma (ovšem rozhodně nejsou tak tragičtí, jak se tu stále omílá), malá konkurence v útoku, ale když si vezmu, že před rokem to vypadalo, že Slavia vůbec nebude existovat, tak musím říct, že jsem spokojen.
Re: Slavia - Brno 5:0
jigsaw před 12 lety 24.08.2012 04:52 |Já se nestačím divit tomu, že někdo označuje naši hru za pěknou a po jednom vyhraném z pěti zápasů nás vidí na vrchu tabulky. Zápas s Olomoucí jsem neviděl, ale zbylé tři předchozí zápasy byly herně tragické (vyjma posledních minut s Jihlavou). Dnes to bylo dobré, ale opravdu velmi podezřelé vzhledem k předchozím "výkonům" a výsledkům.
- Máme trenéra, který nikdy nic nedokázal a žádný jeho tým nehrál pohledný fotbal.
- Nemáme funkčního útočníka (ani jednoho).
- Máme rozpočet, s kterým jiné týmy dokážou hrát nesčetněkrát lépe.
- Nemáme skauting, proto k nám nechodí žádné zajímavé posily.
- Nemáme generálního sponzora, jak je to již dlouho? To mi je ale úplně jedno, sponzor podle mě nic nevyřeší, akorát půjdou peníze z jiné kapsy, ale více jich nebude. Spíš jde o princip, protože to něco svědčí o našem vedení.
- Nenabídli jsme angažmá Davidu Jarolímovi; hráč s několikaset starty v Bundeslize asi totiž nebude moc kvalitní pro jeden z nejhorších (v současné době) týmů české (pralesní) ligy.
- Máme jedny z nejdražších vstupenek a permanentek v lize, i když naše hra patří mezi nejhorší. "Máme" sice nejkrásnější stadion, ale já se nechodím dívat na stadion, ale na fotbal.
Na rozdíl od ostatních nemám nic proti Hubáčkovi a Jarolímovi, jsou to dobří hráči, ale určitě ne tahouni (proto by podle mě Jarolím neměl být kapitán). Navíc Jarolímovi by spíš seděla Petrákova pozice.
Hurka minulou a Koreš předminulou sezónu patřili mezi naše dobré hráče (a že jich jinak moc nebylo). Raději budu trpělivě čekat, než se opět dostanou do formy, než se dívat na Vošahlíka s Juharem, kteří ve formě snad ani nikdy nebyli. Mohli by hrát na kraji útoku v rozestavení 4-3-3.
Čontofalský chytal v předchozích zápasech STRAŠNĚ, ne, že nechytil nic navíc, ale on toho dostal dost navíc.
Jantarové Čonka a Nitrianský stále dostávali šanci místo běloruského REPREZENTANTA Trubily, který se raději rozhodl odejít.
Re: Slavia - Brno 5:0
bongor před 12 lety 24.08.2012 07:07 |když porovnám předchozí příspěvky,tak se taky nestačím divit.Chodíte hoši skutečně na stejné zápasy,nebo se někde poblíž Edenu odehrává ještě nějaký jiný zápas o kterém se veřejně neví?
To už jsem tady taky psal,že hodně záleží na rozpoložení diváka v jakém jde na fotbal a podle toho se jeho hodnocení pohybuje v dost velkém rozptylu.Ale aby jeden viděl skvělý zápas a všechno se mu líbilo a druhý viděl bídu s nouzí a nejraději by všechny vyhodil,tak to už se dá těžko posoudit jen jejich náladou.
Určitě nám chybí hlavní sponzor,určitě je škoda Rudiho a Dýdžeje,ale já to vidím,jako následky naší celkové situace,hlavně finanční.
To samé se týká "zajímavých posil",když nemáme na dva právě jmenované více než zajímavé hráče ,tak nebudeme mít love ani na nějaké jiné.
Podle mě to chce brzdit na obou křídlech pohledu na Slavii.Kritizovat kde co,jenom pro vlastní sebeuspokojení není také právě moc prospěšné.Co mi vadí ještě daleko víc,to jsou zprávy,které sem tam prosakují ,a to o neklidu v šatně.To je vždycky nedobré znamení.Ale taky to můžou být jen kecy novinářů.
Něco podobného se píše o Libe,ale tam jestli ten ultranekopa Kušnír dostal 250 měsíčně,když mají strop 100,tak se nedivím,že ho ostatní znemožní ještě víc,než se tomu "reperezentantovi"daří na hřišti.Ale taky to můžou být kecy.
Re: Slavia - Brno 5:0
Barra před 12 lety 24.08.2012 07:50 |Musím jednostranně tento názor podpořit.
Máš pravdu, že hodně záleží na psychice diváka - může mít doma hádku, být ve finanční tísni, nebo dokonce může stačit, aby ho jen bolely zuby - a hned mu připadá, že celý svět stojí za h..no.
Nejhorší ale je, když někdo přistupuje k životu s vnitřním přesvědčením, že věci jsou stejně špatné a zlé a budou ještě horší. Takové škarohlídství k ničemu nevede, ale to jím bohužel jen tak někdo nevyvrátí.
Re: Slavia - Brno 5:0
honzah (přítel SN) před 12 lety 24.08.2012 16:32 |Já jsem třeba už tak dole, že jsem si ten včerejší zápas paradoxně hodně vychutnal. Ale asi pomohlo, že jsem se oproti své roli ,,občasného tleskače´´ nechal Strašákem poměrně dost zapojit :-))
Re: Slavia - Brno 5:0
honzah (přítel SN) před 12 lety 24.08.2012 16:38 |Tak, tak, jsem umírněný optimista. Na bednu se s Řebíčkem (podle mého odhadu) nikdy nedostanem, letos to nebude ani do 5. místa, ale máme na to hrát hezký fotbal a skončit v horní půlce tabulky. V lize je asi 5 družstev s lepším kádrem, a tak asi 3 družstva s kádrem nastejno, takže to dává předpoklad na umístění na 6. - 9. místě.
Pozitivní je zejména těch 6000 lidí a atmosféra na čtvrtečním zápase, to značí, že Slavia zůstává dobrou ligovou adresou. A dalším pozitivem jsou Zmrhal a Tusjak, kteří ukazují, že v duchu hesla ,,čas hojí rány´´ se už Slavia ,,uzdravuje odzdola´´ - už roste nová generace talentů, které Doležal a Platil nerozprodali.
Re: Slavia - Brno 5:0
KaiN před 12 lety 24.08.2012 07:38 |Já bych to s tím optimismem zase až tak nepřeháněl. Fakt je, že jsme zatím porazili jedině Brno, které loni skončilo deváté ve druhé lize, remizovali jsme s Ostravou, která loni skončila 14., remizovali jsme doma s Jihlavou, loni ještě druholigovým týmem, remizovali jsme doma s Olomoucí a prohráli s Boleslaví, loni sice čtvrtou ale nyní naprosto zdecimovanou zraněními. Soupeři jako Plzeň, Liberec, Jablonec či Sparta nás teprve čekají.
Re: Slavia - Brno 5:0
Barra před 12 lety 24.08.2012 08:17 |Brno skončilo minulou sezónu v druhé lize na 9. místě, podle tebe? Předpokládám, že je to jen překlep a že víš lépe..
Nicméně, jak Plzeň tak Liberec také jen remizovali s Jihlavou, takže jsme v dobré společnosti, Zbrojovka dokonce vyhrála nad Viktorkou.
Lehké to jistě nebudeme mít, ale když už píšeš o zdecimované obraně Boleslavi, nezapomněl si náhodou, že jsme ve stejné situaci a že nám také chybí Dobrotka a Cicman?
Re: Slavia - Brno 5:0
KaiN před 12 lety 24.08.2012 08:39 |OK, nikoliv deváté, nicméně na argumentu to asi moc nemění, že? Pokud jde o Boleslav, tak jsem nepsal jen o o zdecimované obraně, on i takový Chramosta je pro Boleslav dost veliký problém, nebo ne? Nicméně to podstatné, co říkám, je, počkejme si na zápasy s Plzní, Liberce, Jablonce či Spartou.
Re: Slavia - Brno 5:0
Barra před 12 lety 24.08.2012 08:54 |Chramosta? Určitě, je to škoda pro Boleslav a hlavně pro hráče samého. Nicméně, s Ondřejkou, Marešem, Magerou, Kuličem, Nešporem, Sivričem a jinými mají stále dost slušný výběr do útoku, řekl bych. Co by Rada za to dál, kdyby měl vedle Škody - Všahlíka a seniora Vlčka ještě někoho k dispozici...
Opakuji, že zápasy se špičkou tabulky nebudou snadné, určitě ne. Řekl jsem jen, že Jihlava, Brno atd. tuto sezónu už dokázaly překvapit i mužstva jako Plzeň, Liberec atd.
Re: Slavia - Brno 5:0
quelhar (admin) před 12 lety 24.08.2012 09:28 |Samozrejme, ze bodove to opravdu neni zadna slava. Na druhou stranu herne jsme se vsem souperum minimalne vyrovnali (i zapas s Jihlavou lze povazovat za vyrovnany, kdyz tam byly velky rozdil ve vykonech v prvni a druhe puli u obou tymu). Troufnu si tvrdit, ze jsme byli lepsi nez Olomouc (ktera chce hrat o titul), zapas v Boleslavi byl celkem vyrovnany (domaci taky chteji hrat o pohary). Navic napr. Jihlava remizovala s Plzni a to mela vyhrat, kdyz ji poskodil sudi. Byla chvili od vyhry v Liberci, experti ji za herni projev chvali. To nevypada jako kandidat na sestup.
Ostatne nikdo nezastira, ze bodu je mene, nez se cekalo. Ale hra je podle me solidni a pocet vstrelenych branek nesrovnatelny s minulou sezonou. Ja tam pokrok vidim a prestoze jsem byl pred sezonou spise skepticky, na nejake 5. misto to klidne muze byt, pokud se v zime dokazeme vyrovnat s odchodem Latky.
Ovsem ma to jednu nutnou podminku - naucime se konecne vyhravat venku casteji nez jednou za rok. Bez nejakych peti vyher zvenku se tezko budeme pohybovat v prvni pulce tabulky.
Re: Slavia - Brno 5:0
slaviator před 12 lety 24.08.2012 10:32 |Quelhare, jaká je šňůra zápasů bez výher venku? A jaká je naše taková rekordní šňůra v samostatné lize? Plus kdy jsme měli naposled po pěti kolech víc jak deset vstřelenejch branek? A kdy naposled byl njaký náš hráč lídrem tabulky střelců? (pokud si pamatuju dobře, tak Vlček s Feninem a Toleskim se dělili před asi pěti lety o první místo s pěti brankama po pěti zápasech)
Re: Slavia - Brno 5:0
quelhar (admin) před 12 lety 24.08.2012 10:49 |Ufff, hodne prace mi davas :o)
Zacnu od nejlehciho - lidrem tabulky strelcu byl naposledy za Slavii asi Necid na podzim nasi druhe mistrovske sezony (zada mu tehdy kryl Belaid z druheho mista). Nevim to tedy 100% a ani nevim, kde bych takovou vec overoval, ale jsem o tom presvedceny. Jeste je mozne, ze byl chvili Kisel nejlepsim strelcem na podzim sveho prvniho pusobeni (to mel napr. 4 goly po peti zapasech).
Venku jsme naposledy vyhrali na Slovacku, od te doby to tak je 10 zapasu (Hradec 1:1, Pribram 0:0, Boleslav 2:3, Dukla 0:0, Olomouc 0:1, Budejovice 0:1, Plzen 0:3, Banik 0:3, Banik 2:2, Boleslav 0:1, tj. 0-4-6, 5:14, hruza bilance pul vstreleneho golu na zapas).
Pred vyhrou na Slovacku jsme ale meli snuru jeste o jeden zapas delsi, 11 zapasu venku bez vyhry s bilanci 0-5-6 a skore 6:19. Nechce se mi hledat hloubeji do historie, povazuju za temer vyloucene, aby jsme v samostatne lize meli jeste delsi serii, kdyz jsme hravali pravidelne o pohary.
Vic jak 10 vstrelenych branek po peti kolech - to neni tak tezke, je to podzim 2008, tj. druha mistrovska sezona, to jsme meli taky 11 vstrelenych branek (prvni tri kola po jedne brance, ctvrte kolo 5, pate kolo 3), tehdy meli Necid i Belaid po 4, zbytek dali Senkerik, Toleski a M. Jarolim.
Re: Slavia - Brno 5:0
slaviator před 12 lety 24.08.2012 13:35 |díky :-)
Re: Slavia - Brno 5:0
Markus před 12 lety 24.08.2012 12:46 |Jeden zápas sezonu nedělá, ale je to super, že jsme ukázali, na co máme. Brno bylo slabé a my jsme zužitkovali stoupající kvalitu. Předchozí zápasy nám chybo štěstí i aktivita, tentokrát se to povedlo na jedničku s hvězdičkou.
Re: Slavia - Brno 5:0
slaviator před 12 lety 24.08.2012 05:52 |Na stadion jsem přišel až někdy ve 25.minutě, takže jsem viděl jen tři góly, přesto - konečně ZASLOUŽENÁ výhra!
Re: Slavia - Brno 5:0
Edwardtheiron před 12 lety 24.08.2012 08:05 |Fotky ze včerejška : http://edwardtheiron.rajce.idnes.cz/SLAVIA-BRNO_5-0 ,23.8.2012#
Latkův gól : http://www.youtube.com/watch?v=depfVLt6DHI
A všem znalcům,kteří vědí,že to Brno pustilo,bych rád sdělil,že každý,kdo někdy viděl fotbal ví,že nikdo nepustí zápas tak,aby prohrál 5-0.Ale některým lidem se určité věci dost těžko vysvětlují.
Re: Slavia - Brno 5:0
edenian před 12 lety 24.08.2012 09:08 |Je to jasny. Brno proste poprve v letosni sezone narazilo na mistrovsky tym :-) a s tim nic neudelas.
Re: Slavia - Brno 5:0
Wulfstan (přítel SN) před 12 lety 24.08.2012 09:02 |Dopr..., já to neviděl. Přijdu z noční, s hrůzou zapínám notebook (čekal jsem 0:0) a jsem mile překvapen. Doufám, že teď už půjdem od vítězství k vítězství. A taky doufám, že ze Zmrhala a Tusjaka nám vyrostou hráči kalibru Necida či Suchoše.
Slavia OLÉ (a debil spino ať chcípne)
Re: Slavia - Brno 5:0
Edwardtheiron před 12 lety 24.08.2012 09:18 |Wulfe,včera to byl thrash metal jako blázen a na příští zápas to bude totální death metal protože se bude v okolních hospodách točit pivo za bůra.
Re: Slavia - Brno 5:0
Wulfstan (přítel SN) před 12 lety 24.08.2012 09:25 |to není dobrej nápad, protože se norci ožerou a na fotbal nedorazí... :-))
Re: Slavia - Brno 5:0
Edwardtheiron před 12 lety 24.08.2012 13:11 |Přesně z toho mám obavy taky,nehledě na to,že ten den bude ve Vršovicích největší koncentrace opilců na světě.A nemluvě o nájezdu bezdomovců.
Re: Slavia - Brno 5:0
spino před 12 lety 24.08.2012 09:40 |Opět jsi ukázal svoji jednoduchost.
Re: Slavia - Brno 5:0
Wulfstan (přítel SN) před 12 lety 24.08.2012 10:07 |v jednoduchosti je krása
Re: Slavia - Brno 5:0
zeleznik2 před 12 lety 28.08.2012 18:51 |Děkuji kluci, konečně pořádný výsledek, takhle to mělo vypadat už s Olomoucí. Výsledek nepřeceňuji, ale doufám, že je to odrazový můstek k lepším výsledkům. Konečně se trefili i jiný než Karolko, který s 5 góly je nejlepším střelcem Gambrinus ligy a to ještě nedal několik tutek jako v Ostravě nebo v Boleslavi.