Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 4. kolo

Ani ve čtvrtém kole Slavia nevyhrála, tentokrát z toho nebyl už ani bod. Jestliže se Slavii v domácích zápasech příliš nedaří, venku to není nic jiného než katastrofa.

Tématu venkovních zápasů Slavie jsme se ve statistickém okénku věnovali už několikrát. Protože se však situace nijak nemění, stojí za to si ji připomenout. Od doby, co Slavia naposledy oslavila titul, totiž sešívaní vyhráli venku jen 7 z 47 zápasů! Celková bilance za tři celé sezóny a start té letošní činí 7-18-22 a skóre 39:70. Navíc čtyři z těch sedmi výher jsou ze sezóny 2009/10 (Kladno 2:0, Střížkov 1:0, Budějovice 1:0 a Boleslav 1:0). To byly časy, kdy Slavia byla schopná vstřelit venku aspoň gól (naprázdno vyšla jen třikrát) a občas se povedlo udržet čisté konto. V další sezóně 2010/11 už Slavia vyhrála jen dvakrát (Brno 3:2 na podzim, Liberec 2:0 na jaře), zato hned devětkrát remizovala. I tuto sezónu Slavia venku branky střílela (jen čtyřikrát s nulou na kontě vstřelených branek). Minulou sezónu Slavia zaznamenala svou poslední výhru venku - 30. října vyhrála na Slovácku 3:1. V jednom zápase tak zaznamenala téměř půlku vstřelených branek venku za celou sezónu (těch bylo jen 7). Tato data lze interpretovat i takto: Za poslední dva roky Slavia zvítězila venku jen dvakrát a neschopnost venku vyhrát je prakticky nezávislá na tom, kdo zrovna Slavii trénuje. Odpovědní lidé by se nad tím měli hluboce zamyslet, protože tak dlouho trvající jev nelze označit za náhodný.

Co je dále letos u Slavie velmi pozoruhodné, je využívání hráčů. Ve čtyřech zápasech nastoupilo za Slavii 14 hráčů, ani v jednom navíc trenér nevyužil všech tří střídání, což lze považovat za raritu. Při velké fluktuaci hráčů v minulých sezónách (loni do prvních 4 zápasů zasáhlo 21 hráčů, předloni 17 a o sezónu dřív 19) se často volalo po stabilizaci. Trenér Rada letos vsadil na stabilitu sestavy, ani ta však výsledky nepřináší a fanoušci už pomalu ale jistě volají po obměně, čemuž se nelze divit. Kudy vede ta správná cesta, která povede k výhrám a postupem tabulkou vzhůru, to je ve hvězdách.

A co dál se dělo o víkendu na ligových trávnících? Liberec na poslední chvíli vydřel remízu s Jihlavou, která tak už je jediná, které má na kontě pouze remízy. Přesto, že Jihlava ještě v lize nevyhrála, patří k nejpříjemnějším překvapením ligy, když bodovala s Plzní i Libercem. Domácí ztratili body podruhé v řadě a pomalu padají tam, kde je před sezónou čekala většina fanoušků.

Sparta naopak drží první místo. Využila příznivý los, když v prvních kolech narazila jen na jednoho těžšího soupeře. Tím byla Dukla, která také tým z Letné připravila o dva body. Další souboje s Příbramí, Slováckem a Budějovicemi nelze z pohledu Sparty považovat za kdovíjak těžké. Přesto každý z těchto soupeřů Spartě vstřelil branku, což musí být varující před těžšími souboji - Feyenoordem v EL a zápasech v Jablonci a v Plzni v lize. Budějovice prohrály potřetí v řadě a jsou jediným týmem v lize bez remízy.

Plzeň vyhrála v Ostravě a částečně tak napravila domácí porážku od Brna. Přišla však na několik týdnů o zraněného Koláře, což je před zápasy s Boleslaví, na Dukle a se Spartou jistě komplikace. Pokud chtějí plzenští potřetí v řadě bojovat o titul, neměli by v těchto zápasech poztrácet příliš mnoho bodů.

Jediným týmem, který se drží bodově se Spartou, je tak trochu překvapivě Jablonec. Dvě domácí výhry, čtyři body zvenku, navíc solidní herní projev, krize z jara je zřejmě definitivně zažehnána. Právě souboj se Spartou v příštím kole bude bitvou o první místo v tabulce. Brno poprvé prohrálo až ve čtvrtém kole, před zápasem v Edenu proti Slavii však varuje bilance Brna venku, jihomoravský tým je jediný, který oba své dosavadní zápasy venku vyhrál, doma naopak uhrál jen bod.

Olomouc remizovala s Hradcem Králové a na to, jaký měla v úvodu sezóny los (Budějovice, Slovácko, Slavia, Hradec), lze označit pět získaných bodů jako zklamání, zvlášť pak v porovnání s předsezónními očekáváními, která se nyní jeví jako dost přehnaná. Pro Hradec to byla třetí remíza v řadě.

Slovácko získalo první bod na Dukle, v případě domácích je pět bodů vzhledem k soupeřům (Sparta, Liberec, Teplice, Slovácko) asi cennějších než u Olomouce.

V posledním zápase padla první ligová bezbranková remíza, Teplice se smírně rozešly s Příbramí. Pouhé dva vstřelené góly na kontě řadí Teplice s Příbramí v tomto ohledu na samotný chvost ligy, všechny ostatní týmy mají alespoň o jednu vstřelenou branku více.

Komentáře (85)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    Mike     před 12 lety 20.08.2012 14:11 |  
    0 0

    Také si hlavu lámu, jak je možný, že ani pod 4.trenérem za poslední rok a kousek hrajeme absolutně nekoukatelný sterilní fotbal. Bohužel čím dál tím víc docházím k závěru, že prostě kádr za poslední roky na to nemá, aby alespoň hrál důstojnou roli v lize. Boleslav postavila hráče, kteří toho nemají moc odkopáno a přesto zvítězili zaslouženě.
    Jablonec také trochu obměnil sestavu / Špit,Pavlík, Kovařík/ a noví hráči bezvadně zapadli novému trenérovi do sestavy. Sparta vytáhne Kadeřábka, Pavelku, Skaláka, Švejdíka, kteří se minulý rok kopali za uši nebo hráli za béčko, které spadlo z ligy a šlape jim to solidně /i když tady určitě hraje roli příznivý los. Dle mého názoru pokud mladí vyběhnou i v Rotterdamu, tak tam dostanou klepec/.
    Ještě dotaz na Quelhara- nechce se mi to hledat- kdy naposledy Slavia v lize nevyhrála ani jedno z prvních 4 utkání? Děkuji.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 20.08.2012 14:49 |  
      0 0

      Minuly tyden jsem hledal, kdy Slavia nevyhrala prvni tri utkani a dosel jsem k roku 1980 - je to v minulem okenku, tehdy vsak Slavia ctvrty zapas vyhrala. Takze je to jiste jeste dele, co ta serie trvala 4 zapasy.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        Mike     před 12 lety 20.08.2012 14:59 |  
        0 0

        Děkuji, pamatuji si to z Tvého minulého článku, že to bylo v r.1980. Zkusím zapátrat.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Markus     před 12 lety 20.08.2012 14:55 |  
      0 0

      Kvalita kádru je problém, to všichni víme. Taky víme, že jsme si v minulosti nevážili talentů a místo toho jsme si drželi neperspektivní hráče. Ve složité ekonomické situaci nám to přidělalo mnoho problémů. Doufám, že ekonomicky je už situace stabilizovaná a teď musíme pracovat s tím co máme. Potěšil mě přístup Petra Rady, který zápas od zápasu zkouší dělat změny a dává šanci náhradníkům. Sleduji Karla Kisela, jehož blahodárný vliv na své okolí začíná fungovat. Pokud by každý náhradník předvedl to co Tusjak se Zmrhalem, budu spokojený alespoň s aktivní hrou. Na hřišti bych ponechal i Čonku s Juharem, věřím v posun, jen pro svou hru potřebují lepší výkony ostatních. Změnu očekávám v útoku, nestahoval bych Škodu na lavičku, ale celý zápas vedle něj musí být další útočník a tím nemyslím Kisela, ten ať se stará o ofenzivu ze zálohy, jde mu to dobře. Kádr nemáme úzký, ale vidím tam příliš mnoho hráčů, kteří nepřesvědčili a neměli bychom si je už držet. To totiž má i špatný vliv na ostatní hráče.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        spino     před 12 lety 20.08.2012 15:03 |  
        0 0

        V první řadě je potřeba zbavit se DŮSTOJNĚ veteránů Hubáčka, Jarolíma a Vlčka. Pak můžeme začít pracovat koncepčně, ale jak se mají mladí od nich učit, když hrajou lépe než oni.

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          Markus     před 12 lety 20.08.2012 15:14 |  
          0 0

          Ano, v tomto se shodneme a jsem rád za zdůraznění slova důstojně. Všichni toho udělali pro Slavii hodně, ale budoucnost potřebuje novou krev.

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Barra     před 12 lety 20.08.2012 16:46 |  
            0 0

            Hubáček se nám jako vždy ještě v nouzi přidá. Takže NE. I když jsem velkým fanouškem Vlčka, tak tam čas odchodu přišel, ale to on ví také, proto jen smlouva do prosince. A konec konců Jarolíma - musíme zkusit něco změnit, ale to neznamená že se ho musíme zbavit za každou cenu.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 17:14 |  
      0 0

      Straka dokázal dělat výsledky měsíc, ostatní ani to ne. Když tedy pominu Petroušovo parádní jaro, kdy tažní psi na hřišti trhali nepřátele z hladu. Teď bych neházel flintu do žita, pokud porazíme Brno, tak nakročíme na střed tabulky, jinak je to patálie, to je jasný.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      dArtagnan     před 12 lety 20.08.2012 22:31 |  
      0 0

      O jakých trenérech je řeč? Jarolímův stín Petrouš? Ten rudý imbecil Straka? Poustka, který se klepal tak, že radši stavěl 8 obránců? A teď zase Rada. Prosím, prozraďte mi někdo, kdy jakýkoliv tým vedený Radou hrál něco jiného, než tupé nákopy. Nepochopím, jak může někdo očekávat modernu od zkameněliny.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      spino     před 12 lety 20.08.2012 16:22 |  
      0 0

      SLušní zaměstanci Slavie by měli doručit panu Řebíčkovi dopis, ve kterém by ho požádali o okamžité odstoupení ze všech funkcí a prodeji akcií. V opačném případě by měli vstoupit do neomezené stávky.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        Barra     před 12 lety 20.08.2012 16:51 |  
        0 0

        Jsi kandidát kupec? Pro Kriste Pána, nech policii vyšetřit co se musí (a s Bradáčovou a co. se to určitě pohne), ale nechme takových s prominutím blbých a nepodložených keců. Prozatím není jeden jedniný důkaz korupce k dispozici, takže si nehrej na soudce. Neomezená stávka... Připomíná mi to tvé včerejší ultimátum Radovi. Chudák Rada se už určitě třepe.

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          travel (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 17:23 |  
          0 0

          Ano zatím není jedinný důkaz korupce,ale obávám se ,že důvodem je ,že to prozatím leželo v šuplíku.No uvidíme,zda se z toho něco vylouskne...

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Barra     před 12 lety 20.08.2012 18:49 |  
            0 0

            A budu pak ten první, který věřejně odsoudí Řebíčka.

            • Re: Statistické okénko - 4. kolo

              spino     před 12 lety 20.08.2012 19:20 |  
              0 0

              Koukni se na kauzu Rath. Jeho trestná činnost byla dokázána v odposleších, byl přistižen při činu a stejně polovina národa odmítá jeho vinu a mluví o politickém procesu. Vždycky se najde hodně lidí, kteří budou zloděje hájit. Myslím, že i přes jeho obvinění zde většina lidí prohlásí: "Ano, asi je to zloděj, ale Slavii zachránil před bankrotem, takže mu buďme vděční."

              • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                Barra     před 12 lety 20.08.2012 19:46 |  
                0 0

                spino, o to tady vůbec nejde. Že Viamont dostávala pohádkové zakázky, neznamená že se jednalo o korupci, předražení, nebo manipulace ve výběrovým řízením a že Řebíček by se na tom podílel. Jsem absolutní zastánce toho, aby se vše vyšetřilo, ale do té doby odmítám hru na inkvizici a veřejné lynchování. A nejde o to, jestli bude obviněn, ale o tom, jestli nakonec bude před soudem prokázaná vina.
                Obsah odposlechů Ratha prozatím nebyl zveřejněn, jedná se o úniky ze spisu a interpretace Radka Johna a jiných (že prý chrochtal nadšením atd. - jak to John mohl poznat z písemného přepisu, bez zvukového záznamu, mi není moc jasné).
                Ale pravděpodobně bude proti Rathovi celkem silný spis k dispozici - a pak si jako hejtman/poslanec zaslouží při dokázání viny patřičný trest.
                A snad se také někdy začnou vyšetřovat nebo dotahovat do konce aféry Parkanová, Vondra, Dalík-Topolánek, a jiné.

                • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                  honzah (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 00:07 |  
                  0 0

                  Ono je hezké, že Řebíček může říci ,,Nic mi zatím nedokázali´´, ale na tuhle větu sem sponzoři stejně nepřijdou a nejeden kvalitní odborník si to taky rozmyslí.

                  Stejně tak Rath je politickou mrtvolou již teď.

                  Když si do tramvaje sedne bezdomáč, tak má kolem sebe taky místo, i kdyby mával negativním výsledkem testu na hepatitidu.

              • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                travel (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 20:05 |  
                0 0

                Slavii přece zachránil Natland,Řebíček se objevil až potom.Ale ono je to jedno,protože,podle mě,to je všechno s těmi,co nás tam dostali úzce propojeno.Musím říci,že mě ani trochu netěší,že Slavia už bude neoddiskutovatelně(jednou provždy) spojována s těmito podvodníky.I když chodím na domácí utkání,tak se k nim téměř nevyjadřuji,protože dokud se nezmění majitel Slavie a stadionu,tak mám obavu,že nemůžem čekat ,že se vrátíme tam, kam Slavia patří a to je hrát o titul.Ale to nic nemění na tom,že si některé názory rád přečtu.Přiznám se,že je pro mě v současnosti důležitější,aby Slavii a stadion vlastnil jeden subjekt (samozřejmě s lepší pověstí než Řebíček,ale kdo by do toho šel,že),jak o tom psal piero,než jestli skončíme 6.,či 10.Na druhou stranu bych byl samozřejmě rád,aby to byl fotbal,na který se dá koukat a aby hráli ti,co mají momentálně lepší formu.

                • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                  spino     před 12 lety 20.08.2012 20:38 |  
                  0 0

                  Ano, Slavii zachránil Natland a celá tahle grupa je úzce propojená. Ale v médiích a hlavách fanoušků se bohužel usazuje něco jiného.

                  • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                    travel (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 20:52 |  
                    0 0

                    Snad jednou vyjde pravda najevo,jinak vám doporučím číst českou pozici,zdají se být seriozní.

                    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                      spino     před 12 lety 20.08.2012 21:27 |  
                      0 0

                      Českou pozici čtu samozřejmě pravidelně. Nezávislá média jsou podle mého názoru nejlepší.

                      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                        honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 23:59 |  
                        0 0

                        Nezávislá média :-DDD Človíčku, človíčku...

                        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                          edenian     před 12 lety 21.08.2012 15:05 |  
                          0 0

                          Von je bozi :-)

              • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                honzah (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 00:04 |  
                0 0

                Tak 20 procent Rathovi věří, 40 procent říká jiní kradou taky a 40 procent nadšeně tleská. Osciluji mezi 2. a 3. skupinou :-)

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 23:56 |  
          0 0

          Leda zorganizovat družstvo fanoušků a během 5 - 10 let se dostat na 51 procent akcií. A tím se ochránit před jakýmkoliv dalším majitelským šlápnutím vedle.

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 23:58 |  
          0 0

          Jinak je hezké, jak média zednáře Kabaly - Bakaly udělaly z Bradáčové, která proti korupci na Ústecku nehla prstem, tu statečnou bojovnici, která vyvede český národ z otroctví :-) Ale to jen zcela na okraj.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 19:30 |  
      0 0

      No jak zbohatnul, přihrál zákázky svojí firmě (dokonce je ani nepředražil tak jak je v čr obvyklé). Tak jsem zvědavej, kdo ho měl uplácet, jako že by uplatil sám sebe? Pochybuju, že na něj něco vymyslej. Možná nějakou drobotinu....

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 00:01 |  
        0 0

        V tom případě je to střet zájmů. Ale asi na něj budou krátký. Prý se nebojí ani Božího soudu, jak tu napsal loni v odpovědích. Ale to prázdné místo na dresech, to je taky svým způsobem rozsudek.

  2. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    Honzajs1659     před 12 lety 20.08.2012 16:19 |  
    0 0

    Chtělo by to posilu :) Mohl by se vrátit Mickael Tavares, ale jak mi dnes sám řekl, tak Slavia o něj nemá zájem, ikdyž by se k nám rád vrátil a pomohl týmu dostat se v tabulce výš :( Což si myslím, že je škoda. Prý to bude mít v návratu do GL složité, ale chce hrát.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Barra     před 12 lety 20.08.2012 18:54 |  
      0 0

      A co kdybys mu poradil ať poprosí Radu jestli nemůže s mužstvem trénovat, jako to udělal Skácel? Hned by se ukázalo jak na tom je po těch 3 létech, kdy se nechytil ani Hamburger SV, ani v 1. FC Nuernberg, ani v Middlesborough. Zní to jinak pěkně, že by se rád vrátil ´a pomohl týmu dostat se v tabulce výš´ - ale chtělo by to z jého strany trochu více snahy, řekl bych.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        Honzajs1659     před 12 lety 20.08.2012 18:57 |  
        0 0

        Zkusím to :)

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          Barra     před 12 lety 20.08.2012 19:55 |  
          0 0

          A jestli Tavares nakonec dostane smlouvu, měl by podle mě být tobě za tu dobrou radu vděčný a na tebe myslet. Řekl bych že by sis zasloužil nějaké to procento z jeho měsíční mzdy :-)

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Honzajs1659     před 12 lety 20.08.2012 21:19 |  
            0 0

            No... tak to bych byl happy :D

            • Re: Statistické okénko - 4. kolo

              Honzajs1659     před 12 lety 21.08.2012 13:02 |  
              0 0

              Prý má nabídky z klubů ze zahraničí, ale od Slavie ne. Tak kdyžtak podepíše nějakému zahraničnímu klubu. Do Slavie se prý třeba ještě vrátí...

              • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                Barra     před 12 lety 21.08.2012 14:06 |  
                0 0

                Sakriš, a tam jde tvá komise... Přece si myslím, že je škoda že si o Tavaresoni poslední dobu moc nemluvilo s tom smyslů, že není známo jak na tom kondičně je, jestli vůbec poslední týdny obul kopačky atd. Mickaelovi bude teprvé 30, hrát uměl - ale myslím že u fotbalistů by to mělo být jako u herců. I když má herec své renomé, přece musí většinou chodit na audience a snažit se, aby ho vybrali. Jsem si jistý, že kdyby Tavares pár týdnů s našim A-čkem trénoval by se mu návrat ulehčil, ať už u Slavie, nebo u jiného klubu.

                • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                  Honzajs1659     před 12 lety 21.08.2012 14:49 |  
                  0 0

                  Teď jak jsem četl v jednom rozhovoru, tak Slavia o něj měla zájem minulý rok, ale nedohodli se finančně a tak už se jim asi zdá zbytečné ho kontaktovat. Škoda, ale po Odchodu Vitalije čekám, že příjde Rudolf Skácel. :) Kéž by :)

  3. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    opicemag     před 12 lety 20.08.2012 16:36 |  
    0 0

    Myslím, že teď s Brnem by se mohlo ukázat, zda-li může Rada trénovat Slavii či ne. Pokud má oči, tak vyhodí Hubáčka, Jarolíma a možná ještě někoho dalšího (Škodu a dá třeba Vošahlíka na hrot, Nitranského a dá tam kohokoli). Sice to není dobré, ale alespoň by ukázal, že chápe, že takhle to dál nejde a pokusil by se o nějakou změnu.
    Nebo zase postaví stejnou sestavu. V tom případě bych ho hned odvolal. Protože slepý člověk nemůže dělat trenéra.
    Obávám se ale, že Rada Jarolíma a Hubáčka neposadí. A přitom zrovna tihle dva tam v současné formě nemají co dělat.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      spino     před 12 lety 20.08.2012 16:50 |  
      0 0

      STOPROCENTNÍ SOUHLAS! Mluvíš mi z duše.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        travel (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 17:26 |  
        0 0

        Já souhlasím především s Jarolímem,Hubáček ,dokud nebudou fit Dobrotka nebo Cicman ,bude (bohužel) hrát.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 20.08.2012 17:02 |  
      0 0

      Ono je pekne rict, ze ma trener nekoho posadit, druha vec pak je, koho za nej postavit do te sestavy.
      Kuprikladu v pripade Huba je podle me nerealne, ze ze sestavy vypadne. Mame ted prave dva zdrave stopery a z hracu, kteri stoperi nejsou, by ve stredu obrany mohl hrat snad jen Petrak (ktery ovsem ve stredu zalohy konecne ziskava herni jistotu a zaslouzene je zakladnim stavebnim kamenem sestavy). Pokusy s Nitrianskym z pripravy - nevim, nevim, zvlast kdyz Nitriansky pri braneni nepusobi zrovna dvakrat jiste. Samozrejme je tu potom v juniorce Cepelak. Je otazka, jestli vubec trenuje s ackem, ale pokud ne, tezko si ho trener vytahne a hned postavi do zakladu. Uz tak ta obrana pusobi nesehrane, a to hraje ctyri zapasy v rade ve stejnem slozeni. Dat tam noveho hrace, ktery nezna navyky svych spoluhracu, by mohlo prinest vic skody nez uzitku.
      U Jarolima je situace jina, zalozniku mame dost a Zmrhal ukazuje, ze kvalitu ma a umi byt platny (minimalne stejne jako Jarolim v soucasne "forme"). Ve stredu hriste by klidne mohl hrat i Kores.
      No a Skoda - to je podobne jako u Huba - nejsou lidi. Zvlast, kdyz si tym zvykl mice kopat dopredu s tim, ze Skoda umi sklepavat pro spoluhrace - druheho takoveho hrace uz vubec nemame. Kdyby se na hrot postavil treba Hurka, musel by cely tym zacit hrat uplne jinak.
      Na druhou stranu Rada po domacich zapasech rikal, ze by chteli hrat kombinacne, ze nechteji jen kopat mice na Skodu, jenze vzdy dostanou brzy gol a pak nasleduji nakopy... Ve vetsine zapasu jsme to my, kdo si vytvori prvni sanci (a vetsinou to je prave kombinaci), jenze pravidelne ta aktivita vydrzi tak deset minut a pak jde vykon celeho tymu do haje a prijde inkasovany gol.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 17:22 |  
        0 0

        Jo, tak nějak. Sestavu na Brno plus/mínus podržet a kdyby náhodou nevyhráli, pak to začít více řešit.

  4. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    tupoleff (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 16:38 |  
    0 0

    Mike psal, že nechápe, jak je možný, "že i pod 4.trenérem za poslední rok a kousek hrajeme absolutně nekoukatelný sterilní fotbal." já bych řek, že je to dost možná právě tim 4. trenérem. nikoli ale jeho osobností, spíš jeho číslem v řadě. dtto platí k fluktuci kádru - současná zákl sestava : čonka, juhar, vošahlík vlastně nováčci, nitro ani škodič toho taky moc vodehranýho na jaře neměli. Se starejma borcema je to taky těžký - Na LJ se tu nadává, a je fakt, že hraje děsně, ale jak by asi vypadal horvi, kdyby ty balony vod beků lítali přes něj. juhar i vošahlík zdrhaj dopředu, kdykoliv někdo okolo má balon, LJ to chce strkat do nohy. pak teda zkusí blbej voblouček, protože všichni sou rozběhlý pryč od něho... tohle sou věci, který by skvělej kouč moh zvládnout za léto, a dobrej kouč za půl sezóny. to bych radovi dal, to je slušnost. a nemyslim si, že by Rudi nebo DJ tomuhle mohli nějak zásadně pomoct, i když na svejch postech sou to super hráči. Leda, že by si to LJ měl s kym strčit a nemusel hrát furt na Huba:) Abych to shrnul - lajny nesehraný, střed vyšachovanej odkopama... to chce čas. dostal ho Petrouš, Rada si ho taky zaslouží

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 16:57 |  
      0 0

      Asi tak jen v trenérech to nebude hráči až na čestné vyjímky prostě umějí hovno.Já jen obdivuji ty fanoušky kteří tam ted byli a nakonec i ty lidi co tam prodávali trika šály atd.Za tu ostudu to teda nestálo.

  5. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 17:20 |  
    0 0

    Já bych do sestavy ještě pořád nesahal, chce to čas, zázraky nebudou. Maximálně změnit brankáře, zvážit Čepeláka na Hubáčkovo místo, během utkání dát zase prostor Tusjakovi a další se uvidí až po Brnu.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      spino     před 12 lety 20.08.2012 17:26 |  
      0 0

      U Hubáčka bych byl ještě zdrženlivější, ale odstranit ze sestavy Jarolíma je podle mě nutnost.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      bongor     před 12 lety 20.08.2012 17:33 |  
      0 0

      Podle mě nemá cenu začít zmatkovat.Změny to chce,ale jak říká quelhar,tak prostě nejsou lidi.opravdu nejsou,proto nesouhlasím s názorem,že by to dva špičkoví hráči,kterými DJ a Rudi jsou,nevytrhli.
      Každopádně to chce zkusit hrát na dva útočníky,Škoda je ve předu ztracený.A hlavně se potom vrátit k typicky slávistické hře a ne zkoušet debilní a na západě dávno vyřazený sparťanský system nakopávaných míčů.Rovněž Zmrhal a Tusjak potřebují více času na place,ať už v základu,nebo v dřívějším střídání.V brance bych se nebál střídat oba golmany podle okamžité formy.Máme dva podle mě rovnocenné brankáře,tak ať se střídají.

  6. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    podol (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 17:39 |  
    0 0

    Ani já tomu nerozumím-4.trenér,stále stejné problémy,vysoké cíle,
    nakonec boj o udržení.Možná že problémy budou někde jinde.
    Peníze-Slávia má hospodařit s částkou cca 100 mil.za rok.Ve srovnání s minulostí to je málo,ale v lize je řada mužstev se stejným rozpočtem,či ještě menším.Přesto hrají lépe,stabilizovali
    kádr,mají více bodů a na jejich hru se dá dívat.Posily vybírají stejně jako my-co nejlevněji,z nižších soutěží,příp.z mládeže.Podívejme se,co dělají lépe než my.To máme pořád ještě
    jeden z nejlepších propracovaných systémů práce s mládeží.
    Nakonec i juniorka novou soutěží ožila a má úspěchy.
    Panu Radovi nechci hned nadávat,třeba v Teplicích byl úspěšný trenér-nakonec za jeho uvolnění dala Slávia několik milionů.
    Asi může vybírat z mála,ale tvrdošínné stavění hráčů,kteří
    opakovaně podávají špatné výkony v základu,jsou vystřídáni
    v 2.půlce hráči kteří si vedou mnohem lépe.A v příštím zápase
    se situace opakuje.Připomíná mi to stav v minulosti,kdy se bral zřetel na přání hráčských agentů a ne jen na výkonnost
    a nasazení.Tím si ale nejsem jist,zda to může být i případ v
    současné SLávii.
    Ten nejpodivnější problém je,že Slávia stále nemá hlavního sponzora.Klub s takovou minulostí,slávou,sportovními úspěchy,
    úspěšnou mládeží,celostátně rozsáhlou fanouškovskou obcí.
    Nevím,zda Slávia je jediná v GL která jej nemá,ale pokud ne,
    tak mnoho dalších není.
    Ve čtvrtek si vezmeme volno a půjdeme.Snad se konečně
    dočkáme tří bodů-zase tak mnoho času k tomu již nemáme.
    Podol

  7. Z jiného soudku: Glasgow Rangers

    ElvisPresley     před 12 lety 20.08.2012 18:46 |  
    0 0

    Pročítal jsem si wiki a pokud to správně chápu, tak tým právně zaniknul a oným týmem, který nyní hraje čtvrtou skotskou ligu je úplně nový subjekt, který má shodné jméno, neboť předchozí Ltd. zanikla likvidací. Je to tak?

    • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

      Honzajs1659     před 12 lety 20.08.2012 19:07 |  
      0 0

      Taky to tak chápu. Ale především klobouk dolů před fanouškama, kteří při nich stojí za jakékoliv situace :)

      • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

        bongor     před 12 lety 20.08.2012 19:24 |  
        0 0

        Myslím,že britští fandové jsou stejně jako fotbalisti na vyšší úrovni,než je ta naše.Faktem je,že slávističtí fans jsou u nás jedničky a jsou v poslední době jedinou součástí Slavie,na kterou můžeme být hrdí.Ale Britové,to je ještě vyšší level,viděli jsme to i při olympiádě,co dokážou.

        • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

          Barra     před 12 lety 20.08.2012 20:05 |  
          0 0

          Yes sir, souhlas. Ale platí to také pro Bundesligu, kde Dortmund má při každém zápase vyprodaný stadion. To musí být úžasná atmosféra!

          Tady Top 30 průměr diváků pro sezónu 2011-2012 (dle německého Stadionwelt) :

          1. Borussia Dortmund 80.382
          2. FC Barcelona 78.099
          3. Manchester United FC 75.348
          4. Real Madrid CF 72.855
          5. FC Bayern München 69.000
          6. FC Schalke 04 61.076
          7. Arsenal FC 59.945
          8. VfB Stuttgart 55.639
          9. Hamburger SV 52.455
          10. Borussia Mönchengladbach 51.214
          11. Hertha BSC Berlin 51.193
          12. Celtic FC 49.472
          13. AFC Ajax 49.388
          14. Newcastle United FC 48.924
          15. Manchester City FC 47.043
          16. 1. FC Köln 46.609
          17. Glasgow Rangers FC 45.852
          18. AC Milan 45.734
          19. Liverpool FC 44.811
          20. Hannover 96 44.714
          21. Internazionale 43.858
          22. Feyenoord 43.700
          23. SL Benfica 42.750
          24. Paris Saint-Germain 41.765
          25. Chelsea FC 41.641
          26. 1. FC Kaiserslautern 41.446
          27. Olympique de Marseille 40.539
          28. SV Werder Bremen 40.539
          29. 1.FC Nürnberg 40.337
          30. Atlético de Madrid 39.091

          • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

            travel (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 20:13 |  
            0 0

            Dovolím si ktomu poznamenat,že leckde by návštěvy byly ještě větší,ale kapacity stadionů to neumožňují.

            • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

              Barra     před 12 lety 20.08.2012 20:23 |  
              0 0

              Ano, přesně tak.

              • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

                bongor     před 12 lety 20.08.2012 20:56 |  
                0 0

                No můžu ti říci,že ani ve starém Edenu mnohokrát nebylo k hnutí.
                Jednou při zápase s Bohemkou jsem se nedostal na stadion.

                • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

                  vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 20.08.2012 21:11 |  
                  0 0

                  To pamatuji lidi lezli po stozarech a paradoxne to bylo ve vsedni den zapas skoncil 1-1 nebo 2-2 a Zlamal dostal naprosto debilni gol-

                  • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

                    bongor     před 12 lety 20.08.2012 21:16 |  
                    0 0

                    Ještě že jsem to neviděl

                • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

                  VitK     před 12 lety 20.08.2012 21:50 |  
                  0 0

                  Na tom zápase jsem byl. Skončilo to 1:1. Obránce Bohemians (myslím, že se jmenoval Loukota) to napálil asi z 35 m. Od břevna se to odrazilo k letícímu Zlámalovi a od jeho zad do sítě. Vzpomínám ještě, že někdy tou dobou jsem dorazil o něco později na zápas Slavia - Trnava, cca o 15 min, a už to bylo 2:0. V poločase myslím 4:0, na konci 5:0. Narváno až po okraj.

                  K Glasgow Rangers. Všimli jste si, že v problémech přímo likvidačních je další mužstvo, které vybral kdysi do svého programu ENIC? Glasgow Rangers a myslím Lanerosi Vicenza v nižších ligách, Slavia a myslím AEK Atény tam padly téměř. To nebude náhoda. Jen až zase někdo vytáhne teorii, že ENIC byl dobrý vlastník a pan Leška dobrý manažer.

                  • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

                    ElvisPresley     před 12 lety 20.08.2012 21:56 |  
                    0 0

                    Ano, pamatuji. Tehdy měl ENIC podíly v Tottenhamu, Vicenze, AEK Athény, Slavii a možná ještě někde. Svým hospodařením odrovnal Vicenzu a AEK...Jen stěží lze chápat, že do Slavie vkládal finance formou půjčky, když byl 97% vlastníkem...

                    • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

                      lassiter     před 12 lety 20.08.2012 22:21 |  
                      0 0

                      Celkem běžná věc, koneckonců náš současný majitel to nedělá jinak. Zpravidla s tím nejsou žádné problémy, pokud mezitím neproběhne nějaká rosenovsko-sisákovská zlodějna.

          • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

            ElvisPresley     před 12 lety 20.08.2012 20:35 |  
            0 0

            Z tohoto žebříčku mně nejvíce překvapilo jméno a počet diváků u:Stuttgart, Hertha,Feyenoord a Newcastle../ Jinak u Rangers je asi fans jedno, že jde už o jiný subjekt a nezakládají nový, jako tomu bylo a je u Salzburgu..

            • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

              bongor     před 12 lety 20.08.2012 20:49 |  
              0 0

              to víš,že je jim to jedno.Diváky nezajímá,že je nějaký obchodní nebo právní problém.Oni milují svoje mužstvo a tím je řečeno vše. My nemusíme chodit daleko,můžeme si vzpomenout na paskvily,které dokázali stvořit bolševici v 50.letech.Byli jsme Dynamo Praha,nesměli jsme nosit naše krásné dresy,i naše tradice jim vadila.Ale přesto diváci pořád chodili na Slavii a zrovna tak budou chodit na Rangers,i kdyby mělo jejich mužstvo jakékoliv problémy.

              • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

                ElvisPresley     před 12 lety 20.08.2012 21:02 |  
                0 0

                Je ovšem něco jiného, když má mužstvo problémy, ale stále žije (Slavia), než když jde o jiný subjekt (Rangers). Doteď vlastně ani pořádně nevím, jak dopadl rezistenční tlak fans Manchesteru United, kdy nosili žlutočerné (?) šály či tak něco...Úplně nejhůře však dopadli fans Salzburgu, kteří při deformaci klubu od Redbullu vytvořili nový subjekt...

            • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

              Barra     před 12 lety 20.08.2012 22:11 |  
              0 0

              Proč? Stuttgart je šesté největší město v Německu (metropolian area přes 5 mil obyvatel), Herta - Berlin je největší město (3,5 mil obyvatel), Feyenoord - Rotterdam druhé největší v Nizozemsku. Jen Newcastle nepadá na první pohled to této skupiny. Nicméně Newcastle je nejvíc severně položené město v Anglíi, spolu se Sunderlandem, které leží kousek niž. Dál je už Skotsko. I Newcastle má celkem s okresky kolem 700,000 obyvatel. Newcastle znám relativně dobře, je to město s hlubokou historii, která sahá až do doby římských císařů.

              • Re: Z jiného soudku: Glasgow Rangers

                Gino     před 12 lety 21.08.2012 09:12 |  
                0 0

                Tak hlavně britové jezdí na zápasy i stovky kilometrů. Sedával jsem na tribuně v Burnley vedle chpala, který dojížděl na každý zápas až z Londýna!

                V Burnley vyrůstal a týmu je věrný i když nyní žije a pracuje v Londýně. Mimochodem v Burnley i na 2. ligu vyprodáno... pokaždé kolem 18-20tis lidí.

  8. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    klimi     před 12 lety 20.08.2012 20:27 |  
    0 0

    "Tak oprava - derby U19 bylo přeloženo na středu 29. srpna od 10:30. Místo zůstává..."

    Všední den v 10:30, to vymyslel zase jaký chytrák (pravděpodobně tedy někdo z Letný...)

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 20.08.2012 20:44 |  
      0 0

      Jo, taky jsem se tam chtel jet podivat, ale takhle mam smulu... :o/

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      bongor     před 12 lety 20.08.2012 20:54 |  
      0 0

      Za tohle by se mělo kopat a to přímo do prdele mladá paní.
      Jak chtějí,aby ta soutěž měla šmrnc?Jenom lidi otravujou nesmysly.
      Návštěvy se takhle budou ještě snižovat a ty kluky to nebude bavit ,hrát před pár příbuznými.Potom co nejdřív kývnou na odchod do ciziny,bez ohledu na to,že si ve většině úplně zmrší budoucnost.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        bongor     před 12 lety 20.08.2012 21:17 |  
        0 0

        Věrná fanynka Hodkinová (88): Chodí 79 let na fotbal!

        Věrná fanynka Citizens na stadionu, který miluje nejvíce.
        Tomu se říká vášeň k fotbalu! Fandit svému milovanému Manchesteru City chodí Celia Hodkinová (88) už od roku 1933. Své hrdiny poprvé viděla, když jí bylo devět let a hned věděla, že je to osudová láska.
        |

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          ElvisPresley     před 12 lety 20.08.2012 21:28 |  
          0 0

          A my máme paní Zikovou. Kdysi mně vyprávěla, jak v roce 1953 pomáhala v Edenu vysazovat stromy za ochozy nad oběma bránami. jako návštěvník Edenu pamatuji, že poté tyto stromy sloužily jako mužské wc...

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            bongor     před 12 lety 21.08.2012 07:12 |  
            0 0

            Samozřejmě.Ať žije paní Ziková!

  9. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    lassiter     před 12 lety 20.08.2012 22:59 |  
    0 0

    Jednoho Fellainiho do Slavie a hrajem zas o titul, copak je to tak moc? :-) Když se tak člověk dívá na ten anglickej fotbal, to je takovej nějakej jako uplně jinej sport.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Honzajs1659     před 12 lety 20.08.2012 23:22 |  
      0 0

      Uplně jinej sport... Taky si říkám :) Nojo... Jiná kvalita ;)

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 21.08.2012 00:01 |  
        0 0

        Někdy stačí zapnout Plzeň.

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          bongor     před 12 lety 21.08.2012 07:11 |  
          0 0

          Ale ne,i u nás se hraje zajímavej fotbal,Kapříci se točej,kdo to má?
          Jinde kapříci plavou v řekách.

          Řepka totiž na hřišti totálně hořel a Spartě velmi usnadnil cestu k vítězství.
          František Cipro, který si ho od zimy nemohl vynachválit, nevyšel doposud z údivu nad tím, co Řepka na Spartě předvedl.

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          bongor     před 12 lety 21.08.2012 07:16 |  
          0 0

          Vrba je fakt jednička,Co udělal z hráčů,kteří jinde kopali několik tužek,to zasluhuje obdiv.On je asi velikej psycholog a taky ví,co chce hrát.A je to přitom tak jednoduchý,někdo jde s míčem dopředu a okamžitě mu nabíhají 1-2 do volného prostoru.Občas se to přenese na druhou stranu,kde už samozřejmě taky někdo nabíhá.Tak to hraje Barca,Plzeň a dříve to tak hrávala Slavia.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      bongor     před 12 lety 21.08.2012 07:21 |  
      0 0

      To říkám taky,tenhle kádr až na pár výjímek není špatnej,ale chce to
      nějakého tahouna,nebo dva.takhle to nikoho nebaví,Laty už začíná bejt taky nasranej a má další důvod k odchodu.
      Tenhle nezájem o Švece,Míšu,Rudiho a Dýdžeje mně začíná připadat jako spíš nějaký finanční problém

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        Barra     před 12 lety 21.08.2012 08:13 |  
        0 0

        Nejsem si úplně jistý, jestli tito hráči patří mezi ty, kteří odpovídají mzdovým možnosten Slavie. Tavares - DJ jsou zvyklí na platy Bundesligy, Skácel bral u Midlothian kolem 15 mil ročně. Osobně bych se také podíval u klubů, které neprošli třetím předkolem evropských pohárů, a teď snad kvůli finančním důvodům budou muset zeštíhlit kádr. Trnava?

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Barra     před 12 lety 21.08.2012 07:43 |  
      0 0

      Tovíš, my Belgičané... Marouane Fellaini (1097) u Evertonu, Eden Hazard (1991) u Chelsea, nová posila Evertonu Kevin Mirallas (1987, ex Olympiakos, včera ještě nesměl hrát), Romelo Lukaku (1993, Chelsea) u WBA, Jan Vertonghen (1987) ex Ajax u Tottenham, Thomas Vermaelen (1985) u Arsenal, Vincent Kompany (1986) u Manchester City, Thibault Courtois (1992, Chelsea) u Atletico Madrid, atd.
      Není náhoda že před týdnem Belgie porazila Nizozemsko 4-2.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        bongor     před 12 lety 21.08.2012 08:47 |  
        0 0

        Ano,vypadá to,že jdou belgičané nahoru,ale zdá se mi,že holanďané jdou zase naopak trochu dolů.A tak se hoši potkali na tom výtahu,co jezdí sem tam,podle výkonnosti.
        Doufám,že dá Rotterdam rudochovi pořádnou čočku,znám to tam,hrával jsem tam před x lety v dancingu Tabaris a tak jim přeji.
        A navíc jejich dresy ,ty budou asi rumuna dráždit jak rudý šátek býka.
        feynoord do toho!

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        klimi     před 12 lety 21.08.2012 08:59 |  
        0 0

        Souhlasím! Belgičani doufám budou neskutečně silní. Jak říkáš:
        Stopeři Kompany s Vermaelenem kapitáni dvou TOP celků z PL. Courtois ve 20 letech vítěz EL s Atleticem. Defour v Portu, Witsel v Benfice. Lukaku s De Bruynem, Chadli,...
        Za 4 roky budou všichni v optimálním věku, podle mě aspirant na medaili na EURU2016.
        Stejně tak silné je i Švýcarsko.

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          Barra     před 12 lety 21.08.2012 11:25 |  
          0 0

          Máš pravdu, na Witsela a co. jsem dokonce zapomněl. Ale musím rytířsky uznat, že Belgie fotbalově v za posledních 20 let se celkem trápila. Belgie má stejně obyvatel jako Česko, a přesto se ji podařilo si vypěstovat nadějnou mladou generaci fotbalistů.

          Hlavní důvod vidím v tom, že hráči přešli již jako teen-agers do klubů, ve kterých se dbá na výchovu mládeže (Vertonghen a Vermaelen již ve věku 16 a 17 let do Ajaxu), Hazard jako 14letý do Lille stejně jako Mirallas kterému bylo 17 let, Chadli v 16 letech do MVV).

          Na druhé straně si mladí hráči pečlivě vybrali klub, kam přestoupili z belgické kompetice ve které si u klubu jako Anderlecht, Standard, Racing Genk atd. již vybudovali dobré jméno: Kompany jako 20letý do Hamburgu, Courtois 19letý do Chelsea/Atletico, Feillani 19letý do Evertonu, De Bruyne 21letý Chelsea/Werder Bremen, Witsel 23letý Benfica, Defour 24letý Porto.

          Tedy žádné Turecko, Rusko, Kypr, Řecko, atd. Tam mohli určitě více vydělat, ale pravděpodobně by zapadli do šedé anonymity. Dobře si naplánovat kariéru a nenechat se okouzlit jen pěnezmi je sakra důležité.

  10. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    klimi     před 12 lety 21.08.2012 09:03 |  
    0 0

    Jen tak mimochodem: Na Slovensku dopadli v evropských pohárech fakt tragicky, už nyní nemají žádného zástupce.

    http://www.coen.wz.cz/