Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 3. kolo

Třetí kolo, třetí remíza, to není bilance, kterou by se slávisté mohli někde chlubit, naopak tím ukončili sérii dlouhou přes 30 let. Největší favorit ligy je však jen o bod před nimi.

Slávisté ani ve třetím kole ligy nedokázali vyhrát. Do čtvrtého kola Slavia ještě nikdy v historii samostatné české ligy na výhru čekat nemusela, smutnou premiéru tak zaznamenává až ve dvacáté sezóně této soutěže. Pokud vezmeme v potaz i společnou československou soutěž, musíme jít v historii až do roku 1980 (tedy 32 let!), abychom našli sezónu, kdy Slavia nevyhrála ani jeden z úvodních tří zápasů soutěže. Tehdy sešívaní v 1. kole prohráli v Bánské Bystrici 0:3, doma remizovali s Baníkem Ostrava 1:1 a v Prešově zaznamenali rovněž výsledek 1:1. Až ve čtvrtém kole slávisté porazili Nitru 1:0. Tři body po třech kolech však nejsou zas takovou tragédií, loni měl tým stejný bodový zisk po prohrách s Bohemians a Libercem a výhře nad Příbramí. To byla však také jediná výhra v úvodních osmi kolech. Pokud bychom chtěli být pozitivní, můžeme se na sérii remíz dívat jako na zápasy bez porážky. Neprohrát žádný z prvních tří zápasů se Slavii povedlo v posledních pěti sezónách teprve podruhé (poprvé předloni po remízách s Bohemians a Ostravou a výhře nad Boleslaví). Olomouc sice chce hrát o titul a má v kádru mnoho útočníků, tři branky ve třech zápasech a jen čtyři získané body však vysoké ambice klubu příliš nepodporují, nemluvě o stylu hry, jakým se v Edenu hosté prezentovali.

Obhájce titulu z Liberce v týdnu před třetím ligovým kolem vypadl z předkola LM, navíc má početnou marodku a to vše se zřejmě sečetlo v derby v Jablonci, kde byli hosté horším týmem a zaslouženě nezískali ani bod. Liga už tak nemá žádný tým, který by v úvodních třech kolech neztratil. Se sedmi body se drží v čelní skupině poněkud překvapivě Jablonec, se kterým před sezónou nikdo příliš nepočítal, i kvůli tragickému závěru předchozího ročníku ligy. Jenže dvě domácí výhry a remíza z Hradce Králové tvoří solidní základ pro případný boj o poháry. Jistě bude zajímavé sledovat, jak si povede Jablonec v Brně.

Právě Brno je totiž asi největší překvapení dosavadního průběhu ligy. Výhra na Slovácku ani domácí remíza s Teplicemi ještě nebudily příliš velkou pozornost, vítězství v Plzni však je bombou a největším šokem v úvodních třech kolech. Brno je také nyní jediným týmem, který dokázal dvakrát vyhrát venku. Domácí Plzeň se v úvodu sezóny prezentovala svým typickým fotbalem a především v předkolech EL střílela mnoho branek. Pravda, remíza v Jihlavě a výkon v tomto zápase mohly být varováním, přesto byl jistě zápas Plzeň - Brno většinově považován sázkařskou terminologií za jasnou jedničku, zřejmě i s handicapem. Chyba lávky a Plzeň tak má letos stejný vstup do sezóny jako loni (3 kola, 4 body), kdy na jaře marně stíhala Liberec.

Sparta zvítězila na Slovácku, které je tak jediným týmem bez bodu a také jediným týmem, který doma nedokázal ve dvou zápasech získat ani bod. Kdysi obávané prostředí, kde body byly k mání jen stěží, se v posledních měsících mění na velmi pohostinné místo. Z posledních dvanácti domácích zápasů zvítězilo Slovácko jen ve čtyřech, naopak hned sedmkrát prohrálo. Nula bodů po třech kolech svítila v tabulce ligy u Slovácka i loni. Sparta v zápase zaujala především velmi mladou sestavou, ve které celá ofenziva (záloha + útok) byla poskládaná z hráčů narozených v letech 1990 až 1992. Letenští si přesto pro tři body tentokrát (poprvé v sezóně) došli v poklidu, hodně jim pomohly dvě branky v úvodních minutách zápasu. Za pozornost také stojí, že dříve téměř nepropustná obrana Sparty nedokázala v prvních třech zápasech ani jednou udržet čisté konto.

Zraněními decimovaná Mladá Boleslav podle očekávání vypadla z EL v dvojzápase se silným Twente a náladu si příliš nespravila ani v Příbrami, kde remízou 1:1 umožnila domácím bodovat poprvé v sezóně. Mladá Boleslav jako tradiční pohárový adept má tak po třech kolech jen čtyři body a stejný počet vstřelených branek, na svou jedinou výhru se navíc pořádně nadřela, když otáčela zápas druhého kola s Budějovicemi z 0:2 na 3:2. Uvidíme, jak se bude v Boleslavi prezentovat Slavia, podle dosavadních výsledků by domácí nemuseli být nehratelným soupeřem.

V dalších zápasech zaujala vysoká výhra 4:0 Dukly nad Teplicemi, které tak mají sice čtyři body, ale skóre 2:5. Dukla je naopak se sedmi brankami nejlépe střílejícím týmem ligy, společně s Libercem a Spartou.

Hradec Králové se rozešel smírně s Jihlavou, která tak výsledkově kopíruje Slavii a má také tři remízy. Hradec ze dvou domácích zápasů v řadě nevyhrál žádný a připsal si jen dva body za remízy, v obou zápasech prohrával a musel dotahovat.

V posledním zápase kola Ostrava trochu překvapivě vyhrála v Českých Budějovicích, které tak nepotvrdily dobrý vstup do soutěže a prohrály podruhé v řadě, propadly se tak v tabulce až za Slavii. Baník zaznamenal první vítězství a se čtyřmi body ze třech zápasů (z toho dvakrát venku) může být spokojen.

Podobně jako loni si liga udržuje z kraje sezóny velmi solidní brankový průměr, celkem padlo 71 branek, což dává průměr 2,96 branky na zápas. Nejzábavnějším týmem je Slavia (jaký to rozdíl oproti minulé sezóně), v jejíchž zápasech padlo 12 branek, nejhorším je v tomto ohledu Olomouc (5 branek).

Komentáře (175)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: tavares

      tupoleff (přítel SN)     před 12 lety 14.08.2012 16:32 |  
      0 0

      Libe, nebo Plzeň. ale spíš bych to viděl na liberec. janů to nemůže hrát věčně

      • Re: tavares

        slaviator     před 12 lety 14.08.2012 20:35 |  
        0 0

        nebo Dukla, Gedeon nemůže hrát věčně...

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      denydzlSKS     před 12 lety 14.08.2012 16:55 |  
      0 0

      Jsem asi divnej, ale já bych ho nechtěl..
      Jednak toho za poslední roky odehrál naprostý minimum, o jeho současný fyzický připravenosti se dá pochybovat, naopak o jeho finančních požadavcích se pochybovat asi nemusí a navíc post středního (def.) záložníka nás zrovna netrápí. Nedělám si totiž iluze, že by v případě angažování nahradil stárnoucího LJe, ale spíš by na to doplatili Petrák se Zmrhalem. Navíc, dle komentářů některých návštěvníků Juniorky, máme na tu pozici máme docela slibný čekatele(Čepelák, Mikula).

      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

        spino     před 12 lety 14.08.2012 18:33 |  
        0 0

        Def záložník nás netrápí? :-D

        A koho že tam máme? Mladíky Petráka a Zmrhala a ruční brzdu Jarolíma. Ne, opravdu mě to netrápí. Tam už měl bejt totiž dávno Švec nebo Jarolím, kdyby v našem vedení seděli srdcaře a ne alibisti.

        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

          tantalos     před 12 lety 14.08.2012 19:08 |  
          0 0

          Kdo tvrdí, že by Tavares musel nutně hrát DZ? On by totiž byl zároveň o třídu lepší stoper než Hub a Cicman.A to stejně asi odejde Latka.
          Uznávám ale, že vedení ve své snaze udělat ze Slavie lazaret pro přestárlé ho nechce, aby nesnižoval průměrný věk a nevytlačil nakonec nejrychlejšího a největšího fotbalistu posledních desetiletí Hubáčka...

          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

            spino     před 12 lety 14.08.2012 19:14 |  
            0 0

            "Petroušova" lajna Hubáček - Jarolím - Vlček už měla dávno trénovat žáčky a né se cpát do áčka. Ani jeden už na to nemá.

          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

            janko (přítel SN)     před 12 lety 14.08.2012 21:09 |  
            0 0

            a kde beres tantale tu jistotu ze nase vedeni je natolik osvicene ze by prichod tavarese odnesl prave hub?

        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

          edenian     před 12 lety 14.08.2012 22:24 |  
          0 0

          Ja teda nevim, ale byl spino vubec posledni dobou na fotbale?
          Sanozrejme ze nas DZ netrapi.

          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

            spino     před 12 lety 14.08.2012 22:34 |  
            0 0

            A jakého superfotbalistu máme na tomto postě?

            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

              denydzlSKS     před 12 lety 14.08.2012 22:51 |  
              0 0

              Říká ti něco jméno Petrák?!

              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                spino     před 12 lety 14.08.2012 23:01 |  
                0 0

                Ano. To je jeden mladík, který zatím hraje skvěle, ale může mu klenout forma nebo se zranit. Koho dál?

                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                  denydzlSKS     před 12 lety 15.08.2012 09:39 |  
                  0 0

                  Petrák je pro tebe mladík, který zatím hraje skvěle a Tavares, který ve svých 30ti letech má za poslední 4roky(!!) odehráno 30 zápasů je pro tebe superstar, který asi na rozdíl od Petráka nemůže kleknout forma a nemůže se zranit? Nepopírám, že Tavares tu hrál, až na vyjímky, skvěle, ale nevěřim, že má natrénováno tolik, že by se hned po podepsání prosadil do základu..nejdřív za měsíc, takže by odehrál dejme tomu 5 zápasů, pak by na jaře nahradil právě Petráka(přece nevyšoupne LJ) a v létě hurá někam za kopečky.. Díky, nechci! To ať si tam kope LJ a Zmrhal..

              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                marek018     před 12 lety 15.08.2012 10:10 |  
                0 0

                no nevím, je tu Petrák, je tu Čepelák, ale někdo zkušenější by se klidně hodil. Petrák hraje výborně, ale měl by tu být nějaký zástup, kdyby se zranil atd. Protože pak vše hodit na Čepeláka je docela riziko.
                Stejně nejspíš Tavares nepřijde, tak je zbytečný to dramatizovat..

                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                  denydzlSKS     před 12 lety 15.08.2012 11:32 |  
                  0 0

                  Jak se říká..všechno má rub a líc..
                  Je samozřejmě riziko postavit Zmrhala/Čepeláka, ale když se to povede, tak tím můžem hodně získat..hlavně do budoucna. Když se to nepovede, tak můžem ztratit nějaký body a iluze, že naši mlaďáci něco umí..nic víc.
                  Ale není rizikem i podepsání Tavarese? Kterej za poslední 4 roky hrál jen sporadicky a je nepoměrně dražší? Sice je pravděpodobný, že bude hrát líp než Zmrhal/Čepelák, ale jeho příchod by podle mně nebyl na 3 roky, ani na dva a možná ani na jeden a půl... Taky ale můžem ztratit naše kluky, pro který kvůli němu nebude místo..

                  Krátkodobě by jsme tím asi získali hodně, ale z dlouhodobýho hlediska je podle mně lepší dát prostor těm našim koním..

          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

            no-nick     před 12 lety 15.08.2012 07:23 |  
            0 0

            Prej začne chodit až ve dvanácti;-)

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      Jarda66     před 12 lety 15.08.2012 13:00 |  
      0 0

      Já si dovolím jenom taky takovej malej postřeh k tomuhle tématu.

      Vy tu furt řešíte jednu věc. Když přijdou hráči, že nebude místo pro naše mladíky. A pak nadáváte na všechno možný, že nejsou výsledky. Já jsem jedině pro, aby k nám přišli Tavares nebo Skácel. A mladíci??? Jestli budou lepší než jejich konkurence, tak budou hrát. Jestli lepší nebudou, nevidím důvod aby hráli... Konkrétně Petrák hraje dobře, ale nemyslím si, že je lepší než třeba Tavares. Prostě ty hráči musejí dokázat, že jsou lepší než jejich konkurenti na ty posty. Nikde to nefunguje tak, že si vytáhnou hráče z juniorky a uvolněj mu post, aby hrál. To přeci nejde. Jestli chtěj hrát, musej bejt lepší. Plně souhlasím se slovy pana Csaplára, který kdysi řek, že mladí hráči nehrají, protože na to nemají. Vy tu furt ty hráče hájíte, ale nejde to do nekonečna... Doba hájení je tak dva zápasy, ale ne celou sezonu čekat, že z nich něco bude... Podle mě je ideální zvýšit konkurenci a pak počkat, kdo bude lepší a ten bude hrát... Jestli na to ty kluci zatím nemají, tak všude v Evropě je běžný, že se takoví mladí hráči posílají na rozehrání na hostování bez opce a to by měla začít praktikovat i slávia. A ne nechávat hráče rozehrávat u nás a ztratit tím několik sezon. Prostě můj názor je takovej, že hrát maj ty nejlepší a jestli je to Čepelák nebo Hubáček je jedno, prostě hrát má ten lepší z nich (to byl příklad)...

      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

        jigsaw     před 12 lety 15.08.2012 21:46 |  
        0 0

        Naprosto souhlasím. Tady jsou uplně posedlí mladíky a pak se diví, že nejsou výsledky.

        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

          edenian     před 12 lety 16.08.2012 20:42 |  
          0 0

          Ja se teda opravdu nechci poustet do konverzace o nazorech Csaplara, doufam ze uz nikdy v zivote se nebudu muset zabyvat vysledky jeho prace, jenom bych poznamenal, ze je pro me prioritni, aby kluci vychovany ve Slavii odchazeli az ve chvili, kdy je NAPROSTO zrejme, ze na A tym nemaji, nebo jsou proste prebytecni v konkretnim case a nelze je drzet kvuli penezum. To je vse.

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      Citrus (přítel SN)     před 12 lety 14.08.2012 19:30 |  
      0 0

      Přesně, já se tomu divím už pěkně dlouho. To naše nastavování nemá nikde obdoby. Konečně se toho chytla taky média.

      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

        no-nick     před 12 lety 14.08.2012 19:43 |  
        0 0

        Snad si to přečte i Dáša...

        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

          slaviator     před 12 lety 14.08.2012 20:39 |  
          0 0

          tý je to fuk, byla o víkendu na Chodskejch slavnostech, ostatně třeba Odvolací a revizní komise tam kvůli tomu měla v Domažlicích výjezdní zasedání... :-D :-D

          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

            quelhar (admin)     před 12 lety 14.08.2012 21:03 |  
            0 0

            Zrovna dnes jsem narazil na webu FACR na komunike z toho zasedani a fakt me pobavilo - jedna kauza byla odrocena, pak se ORK venovala "kontrolni cinnosti, zejmena nakladum hospodareni FACR" a nakonec podekovani OFS Domazlice za velmi prijemne privitani a pomoc pri realizaci vyjezdniho zasedani :o)))
            Oni se ani nesnazi zamaskovat, ze na tom zasedani nic nedelali :o)

            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

              slaviator     před 12 lety 14.08.2012 21:08 |  
              0 0

              Mě to posílal včera kamarád, ptal se mě jestli nevím co tam proboha blbli zas. Jednou za čas mívaj právě výjezdní zasedání (ORK zasedá narozdí od DK jednou za měsíc, takže zhruba dvanáckrát ročně, jedno nebo dvě mívaj výjezdní) - a trefili holt náhodou Chodské slavnosti... :-) Ale tak nakonec je ještě dobrý, že tu jednu kauzu radši odročili :-)

              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                quelhar (admin)     před 12 lety 14.08.2012 21:37 |  
                0 0

                Necetl... Nevim, jakou konkretni zajimavost jsi mel na mysli. Me nejvic zaujalo, ze organizace jako je CAFH spoji sve jmeno a pusobiste s jednim konkretnim vyrobcem sportovniho obleceni.

                Vubec by me zajimalo, jestli CAFH vyviji nejakou cinnost, jestli vubec sehnali dost hracu, kteri by se jim upsali, a jestli resi nejake jejich problemy, nebo to je takova napul zbytecna organizace urcena pro to, at muze Poborak se Smicou, Horvym a Sigim obcas zajit na kafe a tvarit se u toho dulezite.

                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                  slaviator     před 12 lety 14.08.2012 22:01 |  
                  0 0

                  Byl jsem jedním členem VV pozvanej loni na jejich vánoční večírek, z vedení tam byla akorát místopředsedkyně Haindlová a člen VV mgr.Červený, v jehož AK se ten večírek konal, z hráčů tam třeba nebyl nikdo, byl tam tajemník disciplinárky René Příhoda, byl tam bývalej člen antidopingovýho výboru ČOV a pár dalších lidí... Nějak jsme se tam o tom bavili, tehdy měli podepsáno asi sto profi fotbalistů. Od té doby to určitě narostlo, jestli chceš, tak to můžu obratem zjistit kolik jich maj dneska...

                  Jinak on to prý byl požadek UEFA, aby tu byla organizace, která bude zastupovat hráče, proto vznikla ČAFH. Mimochodem, je i asociace fotbalových agentů, předsedou je (byl) Paska...

                  Nejvýznamnější mediální akcí asi bylo "zastupování" Pilaře (kterej ale nepodepsal ČAFHu!) ohledně jeho podepsání/nepodepsání Wolfsburgu v zimě, jinak třeba ČAFH v současné době přeložil tzv. Černou knihu vydanou UEFOU (?) a dělá takovýhle věci... Každopádně třeba z reprezentantů není členem ČAFH snad nikdo, z aktivních hráčů třeba Horváth...

                  Ale jinak jo, právě, že spojili jméno a působiště s jedním výrobcem sportovního oblečení mi přijde taky trochu zvláštní, byť je to dodavatel reprezentace, ale ČAFH by měla být "neutrální". Každopádně na ten koncept propojení obchodu s kavárnou jsem zvědavej, asi se tam půjdu podívat, jak to je koncepovaný...

                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                    quelhar (admin)     před 12 lety 15.08.2012 11:02 |  
                    0 0

                    Prave ono pochybne zastupovani Pilare jen ukazalo, jak tehdy byla CAFH naprosto smesnou organizaci a Haindlova v ukazkovem stretu zajmu. Pilar se je o nic neprosil a presto vyrazili jako rytiri na konich na jeho udajnou obranu a ochranu.
                    Cela ta kauza z meho pohledu dost narusila duveryhodnost tehle organizace, jakkoli uznavam, ze obecne vzato by takova organizace asi existovat mela. Jenze u nas se to (jako skoro u vseho) vzalo nejak za spatny konec a nebudi to duveru - pekne do toho zapada i to spojeni s Pumou.

                    Ale tak hlavne ze fotbalistum kluci rekli, ze si maji cistit zuby :o)

                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                  slaviator     před 12 lety 15.08.2012 00:13 |  
                  0 0

                  tak jsem se ptal člověka z VV ČAFHu, prej je tam cca pětset hráčů...

        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

          bongor     před 12 lety 14.08.2012 20:42 |  
          0 0

          Já jsem v podstatě napsal minulý týden to samé.

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 13:09 |  
      0 0

      Formánek, Alois, z Manětína, porodní dědek :-)

      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

        sasky     před 12 lety 15.08.2012 21:22 |  
        0 0

        Neexistuje. Píšu:"porodní bába - muž" :D

  1. Re: Statistické okénko - 3. kolo

    mpik     před 12 lety 14.08.2012 20:59 |  
    0 0

    Mickael Tavares byl technicky nejtalentovanější fotbalista ve Slavii v posledních letech. Možná nemusí mít fyzičku, ale fotbal nezapomene. Když se on vrátí, vrátím se snad i já, navzdory svému rozhodnutí.

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 14.08.2012 22:02 |  
      0 0

      Myslím ze se bez tebe Slavie obejde zůstan na gauči nebo v hospodě,neber to nijak ve zlém kdybychom všichni takto uvažovali ,tak do edenu nechodí nikdo.

      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

        mpik     před 12 lety 14.08.2012 23:47 |  
        0 0

        Mno, aspoň se nemusím před sebou stydět, že podporuji gaunery jako jsou Řebíčkové. To si raději na Slavii vyrazím ven!

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      dArtagnan     před 12 lety 14.08.2012 22:03 |  
      0 0

      Nemyslím, že by tak vynikal technicky. Pamatuji si, že hodně často kazil triviální přihrávky. Ale vynikal čistým, až elegantním odebíráním míče soupeři. Zastavit útok soupeře pro něj bylo jako sebrat děcku lízátko, to jsem v české lize u nikoho jiného neviděl. Dost by mě štvalo vidět Míšu někde v Liberci, nedejbože vyvítekde.
      Taky mi chybí hráč, na kterého bych chodil, u kterého bych se těšil na každý kontakt s balonem. Naposledy snad Koloušek(odtud moje averze k Jarolímům) a Vachoušek. Fantastickou techniku a myšlenku měl taky Belaid, ale byl to vážně strašný flákač. Poslední dobou vyloženě trpím a Radova typická nakopávaná vůbec nepomáhá, přestože je alespoň fajn zase vidět slávisty jezdit po zadku. Spíš to ale přisuzuji Kiselovi než Radovi.

      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

        slaviator     před 12 lety 14.08.2012 22:09 |  
        0 0

        naposledy Skácel před třema lety... Na něj, byť jen v těch asi pěti zápasech, taky byla radost pohledět... ten to taky má děsně v noze...

        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

          dArtagnan     před 12 lety 14.08.2012 22:12 |  
          0 0

          Jo, s Rudim souhlas. Beránkova éra, ničivé trio Vachoušek, Skácel, Piták... ach, to byly časy:-)

          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

            slaviator     před 12 lety 14.08.2012 22:17 |  
            0 0

            Stačil Rudi ve 2009 na podzim... :-)

            Mimochodem, ta Beránkova éra... tehdy mi Rudiho odchod moc nevadil, Vachouškův taky ne, šli za pěkný prachy a přál jsem jim posunutí v kariéře (a otázkou je, kdo z těch dvou nakonec měl lepší kariéru?), ale co jsem tehdy fakt obrečel byl odchod Ríši Dostálka do Rubinu Kazaň...

            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

              dArtagnan     před 12 lety 14.08.2012 22:27 |  
              0 0

              Právěže nestačil, bylo to kratičké:-)
              Vidíš, Ríša můj favorit moc nebyl, já jsem vysazený hlavně na špílmachry, teď si holt musím vystačit s tím naším Hubem:o)
              Lepší kariéru měl a má určitě Ruda, já občas kouknu na Teplice a co si budem nalhávat, Štěpán už je poloviční invalida. Zato Kolouch mě vyloženě nadchnul, Jihlavu bud sledovat sakra bedlivě.

              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                slaviator     před 12 lety 14.08.2012 22:47 |  
                0 0

                Vachy měl smůlu na zranění no, ale oni to maj snad dědičný v rodině... Znám jeho bratrance, chodil se mnou na gymplu do třídy, teď hraje za VŠE nějakou tu univerzitní volejbalovou ligu a taky měl nějak zrakvený koleno... Bez toho zranění onehdá v Rakousku věřím, že by se Štěpán prosadil víc. Každopádně nakonec z tý trojice dopad nejhůř asi Piták, kterej odešel o tři nebo čtyři sezony později a zahrál si jen v Rakousku, zatímco třeba Rudy v Řecku, Německu, druhou ligu v Anglii za Southampton a hlavně dvakrát Skotsko, Vachy Francie, taky Řecko (?), Rakousko...

                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                  dArtagnan     před 12 lety 14.08.2012 23:02 |  
                  0 0

                  Zase Karel strávil spoustu let v nejkrásnějším dresu a v pohárech má odehráno z toho tria jasně nejvíc, to taky není málo. Jenom upřesním: Vachy má jedno koleno operované třikrát, druhé jednou. První operace přišla hned ve Francii po odchodu od nás, pak už se to s ním vezlo. Sám říká, že pravou nohu už má jen na opírání. Sranda je, že pořád je v Teplicích klíčovým hráčem. S tím Řeckem nevím, nebyl tam jen na hostovačku(a nezrakvil se tam hned znova)? Snad někdo doplní, nevzpomínám si. Přeju dobrou noc.

                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                    slaviator     před 12 lety 14.08.2012 23:13 |  
                    0 0

                    s tím Řeckem mám podobnej dojem... Holt Řecko nebylo dobrý ani pro Rudyho, ani pro Vachyho, ani pro Latyho... Každopádně, trochu mě Štěpán zklamal, když z Teplic pak šel na hostovačku do Sparty...

                    Ale každopádně je velká škoda, že zrovna Pitáka se Skácelem pohromadě ve Slavii už neuvidíme, "votroky" naše... Přitom Piták k nám minulou sezonu jít chtěl, Skácel říká že jestli nevyjde zahraničí, tak u nás v lize jedině Slavie...

            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

              PetCC     před 12 lety 14.08.2012 23:02 |  
              0 0

              Koukám, že jste tu samí Skácelovi zaslepenci. Podzim 2009 byla jedna z posledních hrubých chyb vedení, že se Skácel bez jakýchkoliv podmínek vzal do klubu. Z těch odehraných zápasů, až na ten poslední, byl mínus sestavy a než si to sedlo, tak jsme ztratili dost důležitých bodů. No a když si to sedlo a Skácel začal hrát konečně fotbal, tak si v klidu odešel a my na jeho místo najednou nikoho neměli.
              Já nemám žádnou potřebu ve Slavii Skácela mít. Slov plná huba a skutek utek.

              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                slaviator     před 12 lety 14.08.2012 23:17 |  
                0 0

                "podzim 2009 byla jedna z posledních hrubých chyb vedení" ??? A co ty kolotoče trenérů?

                A co chyby s Jarolímem, kdy nejdřív dostal ultimátum před Ostravou, pak se prohrálo/remizovalo, ale řeklo se že to bylo po dobrým výkonu a ultimátum vlastně nebylo ultimátum, nakonec KJ rezignoval sám, aby se po dvou měsících řeklo, že vlastně byl na dovolené a na stáži někde v Mnichově, aby dva měsíce poté skutečně rezignoval... A jelo to... A Straka a další... To už nebyly hrubé chyby vedení???

                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                  spino     před 12 lety 14.08.2012 23:31 |  
                  0 0

                  Největší chybou Slavie je samotný pan Tunelář. Všechno ostatní špatné se odvijí od něj, i když on sám nemá v klubu rozhodující slovo.

                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                    Navar (přítel SN)     před 12 lety 14.08.2012 23:35 |  
                    0 0

                    Souhlas. Je zvlastni, ze tunelar Slavistum nevadi, kdyz z nej tecou penize. Zato slusnej, i kdyz mozna msnazersky slabsi, Leska jim vadil.... holt moralka konci tam, kde prichazeji penize

                    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                      spino     před 12 lety 14.08.2012 23:56 |  
                      0 0

                      Leška byl totální zmrd. Jen díky němu dneska vlastně nemáme svůj stadion, protože ho chytře postavil pro firmu, která v dohledné době okrade své věřitele. A buď se stadion Slavii vrátí (pak má Leška palec nahoře, i když ze způsobu bych blil), nebo ho koupí nějaký mafián z Prahy 10 a bude si v něm prát špinavé peníze.

                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                        slaviator     před 12 lety 15.08.2012 00:05 |  
                        0 0

                        no... nedávno jsem posílal subHumanovi starej rozhovor s Pavlem Zunou, když se tu natrefilo na to, jak Pavel Zuna napsal text tý Muchowovo hymny (mimochodem, zdravím, housko! :-) ) a ten před lety taky říkal, že bez stadionu nebude titul a nebude LM. A stadion že nebude bez odchodu Lešky... Ale nakonec paradoxně asi nebýt Lešky, tak žádnej stadion nebyl a není... A jo, to říkám já, kterej Lešku fakt nemusel...

                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                        Navar (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 00:16 |  
                        0 0

                        Ach jo, ta nevedomost... Asi to nema cenu, ale objasnim - projekt stadionu z dilny "leskovcu" je vynikajici i zevropskeho meritka. Jednak vystavba stadionu jako multifunkci areny, ktera se zaplati z pronajmu vlastnich ploch nazavisle na fotbale (hotel, restaurace, banky, bary...). A zaroven logicka vystavba pod zastresenim externi firmy se stejnou akcionarskou strukturou, aby pripadne problemy stadionu nezatizily SKS. Potud palec nanoru. Potiz nastala v tom, ze Sisak, Rosen a spol. skandalnim a v modernim pravnim state neakceptovatelnym zpusobem ukradli Slavii, tim i E-side, zcela zamotali akciovou strukturu spolecnosti a nenapadne ji rozdelili. No a najednou byli majiteli Slavie i Eside jini lide. Za to Leska nemuze. On je slusnym clovekem, jen spatnym manazerem...

                        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                          spino     před 12 lety 15.08.2012 07:47 |  
                          0 0

                          Potiz nastala v tom, ze Sisak, Rosen a spol. skandalnim a v modernim pravnim state neakceptovatelnym zpusobem ukradli Slavii, tim i E-side, zcela zamotali akciovou strukturu spolecnosti a nenapadne ji rozdelili.

                          S tim ukradenim Slavie souhlas, ale jak prosímtě ukradli E-side? Přece Key Investments stadion dotovala z dluhopisů městských částí a Kroužecký už byl ve stadionu zapleten od začátku. Já nevěřím tomu, že Leška nebyl s KI už před vybudováním stadionu domluven.

                          Nemám pro to důkazy, ale prý to byl Rosen, který byl oloupen o vysoký podíl v E-side, v tom případě se těžko dá hovořit o tom, že by se Rosen podílel na odloučení stadionu od Slavie. Navíc logicky nechápu, proč by to tenkrát když fungoval ve Slavii dělal.

                          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                            slaviator     před 12 lety 15.08.2012 10:34 |  
                            0 0

                            právní stát ale znamená "trochu" něco jiného... znamená, že jsou nastaveny nějaké zákony, kterými se řídí nejen lidi (kteří navíc mohou podle Ústavy článek 2 odstavec čtvrtý dělat všechno, co není zákonem zakázáno...), ale i samotný stát skrze své instituce - ministerstva, úřady... (který ovšem podle Ústavy článek 2 odstavec třetí nesmí dělat nic co je v rozporu se zákony). Taky samozřejmě právo musí být jednoznačné, očekávatelné, nemůžou být stěžejní zákony každý půlrok radikálně měněny a musí být vymahatelné, což popravdě řečeno u nás někdy problém je, ale není to problém nastaveného právního řádu, ale spíše individuálních rozhodnutí určitých státních zástupců, dřív třeba Rampula na Vrchním soudu....

                            Ale jestli jsou nějakým špatným způsobem nastaveny zákony a člověk toho využije tak, že legální cestou udělá to, co Sisák s Rosenem, kteří jak tvrdíš "ukradli" Slavii, tak je to stále právní stát. Právní stát by to nebyl, pro tebe možná paradoxně, v okamžiku, kdyby to nazvdory zákonům nějaká státní instituce nepovolila (převzetí akcií, třeba, nebo nějak podobně by to zablokovala). A nebo i kdyby byl Sisák za to odsouzenej. Dělal jen to, co mu umožnily zákony...

                            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                              spino     před 12 lety 15.08.2012 12:19 |  
                              0 0

                              Já vím co je právní stát, já jen citoval předchozí příspěvek. :-)

                          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                            Navar (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 12:07 |  
                            0 0

                            Tak ještě jednou a laicky.
                            ENIC vlastnil většinu ve Slavii. Kvůli pravidlům UEFA ohledně vlastnictví více klubů v pohárech jedním majitelem udělal ENIC malý podvůdek - schoval své akcie Slavie do společnosti KI. Hlavní roli při výběru společnosti hrál tehdy T. Rosen, jemuž ENIC důvěřoval.
                            T. Rosen následně za pomoci KI zorganizoval valnou hromadu, na níž použil akcie ENIC (bez jeho vědomí - špatné smlouvy a hloupá důvěra) k navýšení základního jméní společnosti, čímž se akcie ENIC staly menšinové. A společnost ovládl T. Rosen společně s KI (Kroužecký, Sisák). Zamotali tím akcionářskou strukturu.
                            Stadion byl podobný - ENIC si představoval, že bude ovládat E-Side. Jenže i tam jej tato parta vyšachovala a na stavbu stadionu využila peníze městských částí. A jak byla zamotaná akcionářská struktura a i KI se rozhádalo (Sisák a Kroužecký a nakonec i s Rosenem), tak stadion nakonec spadl Kroužeckému.

                            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                              spino     před 12 lety 15.08.2012 12:18 |  
                              0 0

                              Jak to probíhalo s klubem psát nemusíš, to vím, ale co si mám představit pod tvým pojmem " vyšachovala a na stavbu stadionu využila peníze městských částí"? Vždyť to je to, o čem jsem psal. A pokud vím peníze od městských částí vybíral ředitel E-sidu Leška, takže moc dobře veděl do čeho jdou.

                    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                      bongor     před 12 lety 15.08.2012 18:34 |  
                      0 0

                      Ty už jsi Navare s tím tunelaření úplně nemocnej.Měl bys to uplatnit u Metrostavu,tam je to samej skutečnej tunelář.

                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                        Navar (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 19:08 |  
                        0 0

                        Jak říkám - nevadí, hlavně když sype, že...
                        Ale jo, já taky pořád chodím a fandím.

                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                        edenian     před 12 lety 16.08.2012 20:54 |  
                        0 0

                        Jestli je nemocnej nevim, ale ma zcela pravdu.
                        A vsem pitomcum, ktery nadavaj na Lesku v souvislosti se stadionem / fotbalu opravdu moc nerozumel / je treba rici, ze stadion v Edenu postavil v posledni chvili, za rok za dva uz se nebude stavet vubec nic.

                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 14.08.2012 23:41 |  
                    0 0

                    A kdo ma tedy v klubu rozhodujici slovo?

                    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                      spino     před 12 lety 14.08.2012 23:51 |  
                      0 0

                      Rosen a pak možná ještě někdo z tunelářů (Sisák a spol.), ale to nemohu potvrdit.

                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 07:03 |  
                        0 0

                        A odkud mate takove informace?

                        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                          spino     před 12 lety 15.08.2012 08:00 |  
                          0 0

                          Mám to z ústního rozhovoru, prozatím to nemám ověřené, ale čas mi doufám dá za pravdu. Jinak o Rosenově pozici nemůže být pochyb. Například příchod Kusého je pode mého názoru spíš Rosenovou prací, protože v hokeji k sobě měli blízký vztah (názory v APK).

                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                    bongor     před 12 lety 15.08.2012 07:46 |  
                    0 0

                    Ty víš spino o někom jiném,který by zaplatil všechny dluhy minulého vedení?Tak to netaj a napiš,můžeme ho kontaktovat.

                    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                      spino     před 12 lety 15.08.2012 07:55 |  
                      0 0

                      1) O tom, že Řebíček zaplatil dluhy nejsou důkazy.

                      2) Při vyrovnání z Enicem neznáme přesnou částku kolik kdo zaplatil (Natland + Tunelář).

                      3) Na vyrovnání s Enicem se mohli klidně použít peníze z vytunelováného fondu.

                      4) Celý ten krach mohl být jen snahou o snížení ceny Slavie a vypořádání se s Enicem.

                      Nevíme o tom nic, tak si prosím neidealizujme Řebíčka jako spasitele. Dokud za ním nebudou vidět výsledky a snaha pomoci Slavii, budu ho nenávidět. Kdyby se o Slavii staral, tak asi méně. Přece jen zloděj, který se dobře stará o klub je lepší než zloděj, kterému je to jedno. Nicméně z moráního hlediska je pro mě Řebíček nepřijatelný.

                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                    marek018     před 12 lety 15.08.2012 10:19 |  
                    0 0

                    tak až nás bude vlastnit Mirek Dušín, řekni. to jsou furt řeči, že bych blil. Stejně si jen hledáte alibi, abyste nechodili a nadávali. Platil, Klokan, teď Řebíček.
                    Myslím si, že na podobný kecy tu není nikdo moc zvědavý. Fanoušek si jaksi majitele klubu nevybírá, a podívej se do Jablonce, Teplic, Plzně, nebo na Letnou. Samý vyloženě čistý majitelé :-) Ale v poho, chápu, že podobné nářky asi Slavii neopustí..

                    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                      spino     před 12 lety 15.08.2012 12:22 |  
                      0 0

                      Jenže Řebíček je úplně jiná liga. To byl vysoký politik, který neukradl miliony, ale miliardy! Ukradl víc než ostatní jmenovaní dohromady. Nechci dělat mezi zloději rozdíly, ale tohle je absolutně nesrovnatelný příměr.

                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                        Boss82     před 12 lety 15.08.2012 14:18 |  
                        0 1

                        Prosimtě co to furt meleš?! Co kde Řebíček ukradl? Máš snad nějaké důkazy nebo jen blbě kecáš na základě nějakého blafu, který si si přečetl v novinách?! Pokud vím, ta Řebíčkův problém je v tom, že když byl na ministerstvu dopravy, tak údajně státní zakázky přihrál své bývalé firmě. Zakázky však nebyly předražené a stavby byly následně postaveny v odpovídající kvalitě.

                        Takže koho kde Řebíček okradl? Popravdě, mě je úplně u prdele, jestli si na zmíněných státních zakázkách nahrabal Řebíček nebo nějaká nadnárodní stavební firma, která by možná vyhrála výběrové řízení, pokud by Řebíček nepřihrál zakázky sobě. Pokud byla cena odpovídající (což údajně byla) a tudíž mne tyto zakázky nestály jako daňového poplatníka víc než musely (což v tomto případě nestály), pak s tím nemám problém.

                        Takže koho Řebíček okradl o jaké miliardy, Ty mektale? Víš o tom kulové, důkazy nemáš žádné, jen tady šíříš negativní kecy! Buď rád, že ten Řebíček ty dluhy zaplatil, jinak už Slavia nemusela vůbec existovat, případně mohla hrát III. třídu na nějakém vesnickém hřišti a Ty bys tady nemohl pronášet ty svoje moudra.

                        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                          spino     před 12 lety 15.08.2012 16:34 |  
                          0 0

                          Važený pane, k tomu co jste napsal se vyjadřovat nebudu, ať si udělají obrázek ostatní, nicméně vám musím poděkovat. ten poslední odstavec mě opravdu pobavil. :-DDD

                          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                            Boss82     před 12 lety 15.08.2012 17:58 |  
                            0 1

                            No, dobře, že už si ostatní udělali obrázek hlavně o Tobě, protože je to vážně síla, co tady neustále šíříš za bludy!

                            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                              janko (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 18:03 |  
                              0 0

                              Nevěřím na spásnou záchranu Řebíčkem, ale jako daňový poplatník s ním nemám problém, protože to vidím úplně stejně. Možná je škoda, že toho Viamont nepostavil víc, viz.třeba dálnici do Ostravy...

                              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                Boss82     před 12 lety 15.08.2012 21:59 |  
                                0 1

                                To janko: Přesně, jsem rád, že to vidíme stejně. ...

                                A pokud jde o spásnou záchranu, to samozřejmě teprve uvidíme, kam a jak to bude směřovat, ale faktem zůstává, že dluhy, které nás málem dostali do konkurzu (a tedy rozprodání všeho, co máme, včetně hráčů atd. a to značně pod cenou), Řebíček uhradil a tím Slavii zachránil. Co ho k tomu vedlo a jaké má se Slavií další plány nevím, to ukáže až čas, ale zatím si nestěžuji: zkvalitnil se kádr, přišel nový trenér, přišel Kusý, vznikl nový fanshop, zlepšila se komunikace s fanoušky, nemáme dluhy, máme nové webové stránky, stadion vypadá stále "slávističtěji" atd.

                                Samozřejmě jsou i negativa - třeba stále chybějící hlavní sponzor, čachry s trenéry v minulé sezoně, přehmat se Strakou atd., ale zatím pozitiva převažují, to snad musí vidět každý, tedy kromě pana Spina.

                            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                              spino     před 12 lety 15.08.2012 18:09 |  
                              0 0

                              To už stačilo pane Řebíčku!

                              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                Boss82     před 12 lety 15.08.2012 22:02 |  
                                0 1

                                To spino: Jistě, každý, kdo nesdílí Tvůj názor, a vidí na současném dění ve Slavii nějaká pozitiva, je Řebíček. Dej si mokrej hadr na čelo!

                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                        bongor     před 12 lety 15.08.2012 18:40 |  
                        0 0

                        Tak to je dobře,že máme alespoń v něčem nejvyšší příčku ne?

              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                Navar (přítel SN)     před 12 lety 14.08.2012 23:32 |  
                0 0

                Nesnasim tady nadavani, ale ty ses fakt vtipalek. Kdybych leta neznal tvuj nick, rekl bych, ze jsi zamerny provokater. Skacel hral od prvni chvile slusne, pak dobre a posledni zapas i vzhledem k poctu golu paradne. Byl to ve Slavii dosud posledni hrac, na ktereho se chodilo.Skacel to ma od Boha, kdyby mel stesti, mohl ve fotbale dosahnout jeste mnohrm vic.

                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                  slaviator     před 12 lety 15.08.2012 00:11 |  
                  0 0

                  Skácel měl čistě ze sportovního hlediska a ohledně otázky budoucí kariéry tehdy zůstat v Herthě... chtěli ho, Bundesliga mu sedla, ale holt manažer Skácelovi nabulíkoval, že má na to mít větší plat než mu Hertha byla schopná nabídnout... :/ Na druhou stranu to by zase o rok později neskončil po pěti letech v zahraničí na půl podzimu ve Slavii, kde potěšil oko diváka... jak říkáš, byl to ve Slavii díky tomu poslední hráč, na kterého se (na tři zápasy..) chodilo

                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                    Navar (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 00:18 |  
                    0 0

                    Souhlas, mel zustat v Herthe. V tom je jeho charakter problem. Ale dar ma fakt od Boha

                    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                      slaviator     před 12 lety 15.08.2012 00:33 |  
                      0 0

                      aspoň nedopad jak Šimák. Ten měl talent větší než Rosický, ale kdyby měl aspoň desetinu píle co Nedvěd, tak mohl být hvězdou možná i evropskýho fotbalu. Místo toho blbnul už v Blšanech, kde ho teda ještě ukočíroval Michal Bílek, kterej si ho vzal k sobě domů pod patronaci, v Německu pak v Hannoveru a Leverkusenu chlastal, hrál automaty a matně si vzpomínám, že se i nějak bez omluvy na pár dní ztratil, ve Spartě už se mu před sedmi lety velkou kariéru podařilo trochu nastartovat zase, když přes druhobundesligovou Jenu se na dvě sezony dostal do Stuttgartu a později Mainzu, ale už to nebylo ono a dneska hraje druhou ligu za Sezimovo Ústí/Táborsko... To Ruda dopadnul o poznání lépe, byť paradoxně v současné době nemá angažmá ani v té druhé české lize... :-)

                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                        Edwardtheiron     před 12 lety 15.08.2012 06:38 |  
                        0 0

                        Ale humor Šimák neztratil,nedávno říkal v jednom rozhovoru,že by chtěl ještě do zahraničí a že cítí,že na to má!

                        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                          bongor     před 12 lety 15.08.2012 07:49 |  
                          0 0

                          Má na to plno místa ve šrajtofli,tak nekecá,ale je realista.A vůbec,proč ho nevezmeme my,takovýho playera?Představte si,on hrál i ve sraltě,takovej talent a my ho nekontaktujeme.

                          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                            slaviator     před 12 lety 15.08.2012 10:40 |  
                            0 0

                            Tak věřím, že na v druhý bundeslize ho vezmou... Těžko říct, jestli leje pořád tak, jak v Hannoveru, Leverkusenu a na Spartě...

                            Btw když jsme u toho, tak kdo ze Slavie za posledních 5, 10 a 20 let je nejvíc nenaplněnej talent, kterej měl talent na to se prosadit v Evropě a ve světě a vinou vlastní hlouposti či zranění či smůly se to nepovedlo?

                            Já bych řek Švec za posledních 5 let, za posledních deset let netuším a za posledních 20 let Dragaša Binič?

                            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                              Jiri1     před 12 lety 15.08.2012 10:48 |  
                              0 0

                              Zdravim, ale My taky mame pomniky, ktere pri trose trpelivosti mohly Slavii vynest pekne penize , ktere pozdeji utrzil nekd jiny , proc o tom ale pisi ,nase politika bohuzel neumoznuje vyvoj talentu ani v soucasnosti, talentovani hraci zivori v Juniorce, pozdeji jdou jinam a po case najednou hrac zacne kdesi v predni , dolni podavat super vykony , proc to nejde u nas, chybi trpelivost a v poslednich letech u dorostu A a Juniorce i kvalitni treneri s dusi psychologa, proste ani Smejkal ani Petrous nejsou ty prave typy na vedeni techto tymu.

                              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                slaviator     před 12 lety 15.08.2012 11:16 |  
                                0 0

                                zrovna na Petrouše už jsem slyšel od několika lidí chválu, že v juniorce se jako trenér našel a že hráči maj zautomatizovaný jeho pokyny už, že chce dát nějakej pokyn a než ho vůbec řekne, tak hráči se přeskupí tak, jak chce... kupříkladu...

                              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                Navar (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 11:47 |  
                                0 0

                                Tak právě tohle není pravda. Můžete mi prosím říct jediný příklad odchovance, kterého bychom se zbavili a on se výrazně prosadil v Evropě? Já o takovém nevím...
                                Druhou věcí samozřejmě je, že jsme se zbalili řady nadějných odchovanců, kteří by teď byli mnohem lepší než naše současné "hvězdy" - Gecov, Dočkal, Jablonský, Kovařík, Vácha, Pekhart...
                                ale to je sypání soli do rán...

                                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                  klimi     před 12 lety 15.08.2012 14:39 |  
                                  0 0

                                  Odpověděl jsi si sám: Dočkal, Vácha, Pekhart, Kovařík, Gecov, Diviš,...

                                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                    Navar (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 16:55 |  
                                    0 0

                                    :-) Dočkal, Vácha, Pekhart, Kovařík, Gecov či Diviš se prosadili v Evropě? Mohu se zdvořile zeptat kde?
                                    1. Vácha (Liberec), Kovařík (Jablonec), Diviš (1. FC Tatran Prešov), Gecov (Gent), Dočkal (Rosenborg BK)...
                                    2. Za slušný klub hraje jen Pekhart (1. FC Norimberk), který však má k trvalému prosazení v Evropě ještě stále hodně daleko...

                                    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                      slaviator     před 12 lety 15.08.2012 17:39 |  
                                      0 0

                                      jenže on se výrazně neprosadil v posledních cca pěti letech v Evropě ani žádnej odchovanec Sparty, Liberce, Plzně, Olomouce, Baníku... nebo jo?

                                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                        Navar (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 19:06 |  
                                        0 0

                                        Pomalu se začínají prosazovat Suchý s Necidem (toho zabrzdilo zranění), a právě ty si Slavia nechala.

                                        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                          quelhar (admin)     před 12 lety 15.08.2012 20:45 |  
                                          0 0

                                          Jeste bych rekl, ze docela solidni karieru startuje i Dockal v Rosenborgu Trondheim, ale za nej zrovna Slavia dostala od Liberce poradne zaplaceno.

                            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                              eomer (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 13:58 |  
                              0 0

                              Dragiša jako talent, vždyť přišel až po PMEZ v pokročilejším věku.

                              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                slaviator     před 12 lety 15.08.2012 14:42 |  
                                0 0

                                pravda, ten by se hodil spíš do kategorie "nenaplněná hvězda", spolu s Tatarčukem a dalšíma... :-) Každopádně nevím co je pravdy na tom, ale slyšel jsem, že Dragiša dostával hodně velkej cash vždycky na dřevo, a po Praze chodil s nabitou pistolí? :-)

                                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                  eomer (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 14:47 |  
                                  0 0

                                  To jsem taky slyšel, každopádně na jeho rychlost rád vzpomínám- zejména pak na Slovanu, kde nás raději nepustil Christov s kolektivem přes půlku a Dubovský to pak otočil na 3:2.

                                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                    slaviator     před 12 lety 15.08.2012 14:58 |  
                                    0 0

                                    no jo, já jsem ročník 88, takže Biniče nebo Tatarčuka znám vlastně jen z vyprávění... A tím spíš, že nikdo v rodině byli samí sparťani a otec Bohemák, slávista nikdo, takže mě jako malýho do Edenu nebrali, navíc z tátovo strany děd dělal v Kompresorech, takže jsem se motal na hřišti začátkem 90.let tam... Mimochodem, tehdy tam jednomu dorostenci věštili velkou kariéru, že se nakonec stane kapitánem reprezentace a jeho přestup z ligy do zahraničí asi nikdo už nikdy nepřekoná ale nikdo netušil ani tam:-)

                                    takže si dobře pamatuju až nějak podzim 95 proti Uherskému Hradišti, když jsme je sfoukli 9:1, když už tu ovšem Dragiša nebyl... :)

                                    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                      eomer (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 15:41 |  
                                      0 0

                                      Těch 9: 1 bylo pátek 13.10.1995 a to jsme prohrávali - ten den si pamatuju , protože mi umřela máma. Jinak mít v takovou fotbalově "zmatenou" rodinu a prozřít na "víru pravou" se říká mít vlastní názor - gratuluju :-)

                                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                        slaviator     před 12 lety 15.08.2012 16:45 |  
                                        0 0

                                        jo, říjen 95... jako a Straka řekne, že góly jsou nadstavba... ale jakmile jsou prostě takovýhle hody nebo i jako teď hrála juniorka s Libercem, tak NA TO diváci chodí... a ne na to, jestli ten či onen tým utaktizuje výhru 1:0 z náhodnýho gólu...

                                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                        bongor     před 12 lety 15.08.2012 18:32 |  
                                        0 0

                                        To má slaviatore eomer pravdu,jak jsi v takových rodinných podmínkách mohl vyspět v přesvědčeného slávistu?To se tedy cení dvojnásob.Copak my co máme předky a vůbec celé příbuzenstvo správně zbarvené,my jsme to měli jednoduché.Ale Ty,všechna čest.

                              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                                Edwardtheiron     před 12 lety 16.08.2012 06:53 |  
                                0 0

                                Dragiša nepřišel do Slavie hrát fotbal ale řídit kšefty.S tou pistolí je to pravda,dost často o tom mluví i jeho někdejší spoluhráči,stejně jako o tom,že si pro něj párkrát přijela na trénink policie.Byl to zkrátka omyl,jeho jediný povedený zápas byl právě ten legendární na Slovanu,kdy nás Christov porazil 3-2-

  2. Re: Statistické okénko - 3. kolo

    cheechoo1     před 12 lety 15.08.2012 12:32 |  
    0 0

    Čau, nemáte někdo info, jestli se diskuse na slavia.cz rozběhne již tento rok nebo si budeme muset počkat na pátek třináctého, kdy bude měsíc v úplňku a Řéba bude střízlivej?

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 12:55 |  
      0 0

      Diskuze už cca 4 dny funguje, na e-mail přišel registrační kod, po jeho zadáni a po přihlášení vše funguje :)

      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

        cheechoo1     před 12 lety 15.08.2012 12:59 |  
        0 0

        kecáš!!! Mně nic nepřišlo....

        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

          cheechoo1     před 12 lety 15.08.2012 13:00 |  
          0 0

          a diskuse je pořád ve výstavbě :-) To je ostuda...

          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 13:18 |  
            0 0

            asi tam s tebou nepočítají :)

            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

              cheechoo1     před 12 lety 15.08.2012 13:21 |  
              0 0

              jsem zvědav, jak dlouho to ještě potrvá...to jsou vážně diletanti...a nebo prostě diskuse připustit nechtěj

              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                Alanor (admin)     před 12 lety 15.08.2012 13:42 |  
                0 0

                Bavil jsem se s Michalem Býčkem a říkal, že by se to mělo spustit někdy po půlce srpna, tak snad každým dnem.

                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                  fredydj (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 13:43 |  
                  0 0

                  snad ta diskuze bude stát za to, ne jak ta minulá...

                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                    JS (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 13:46 |  
                    0 0

                    snad pak zmizí "náplavka" ze Slavistických novin

                    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                      cheechoo1     před 12 lety 15.08.2012 14:04 |  
                      0 0

                      aby ses neposral

                      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                        JS (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 16:17 |  
                        0 0

                        přesně o týhle špíně mluvím

                        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                          cheechoo1     před 12 lety 16.08.2012 14:04 |  
                          0 0

                          normální slávista pochopí, proč jsme dočasně tady...Vypatlanej peechus jako ty tady bude blábolit o špíně...holt i mezi slávistama se najde debil...:-(

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      slaviator     před 12 lety 15.08.2012 14:13 |  
      0 0

      spustí se 30.února... :-)))

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 14:17 |  
      0 0

      Já myslim, že není třeba spěchat. Já bych diskuzi rozběhl až ve chvíli, kdy Slavia povede gambáčligu :-))

      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

        cheechoo1     před 12 lety 15.08.2012 14:22 |  
        0 0

        ty vole, neraď jim - teď to dají do titulku a máme na věky po prdeli...:-)

        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

          slaviator     před 12 lety 15.08.2012 14:38 |  
          0 0

          každopádně prej budou zakázaný fulltextový odkazy na metal a cenzurovány budou automaticky příspěvky obsahující slova "metal", "Řebíček", "Aleš", "Adam", "vězení", "zloděj", "tunelář", "hnus", "prdel" a protože to čtou i rodiny s dětma, tak i "vole", "hovno", "ksakru", "do prdele"

          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

            cheechoo1     před 12 lety 15.08.2012 14:39 |  
            0 0

            a "věřitel"

            • Re: Statistické okénko - 3. kolo

              slaviator     před 12 lety 15.08.2012 14:43 |  
              0 0

              a kdyby ještě se tam dala blokace na "Barcelona", "Real", "Mnichov", "Němci", tak je klid.. :-)

              • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                cheechoo1     před 12 lety 15.08.2012 14:44 |  
                0 0

                tak to by ani tu diskusi neměli rozjíždět :-)

                • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                  slaviator     před 12 lety 15.08.2012 14:48 |  
                  0 0

                  prostě se tam bude smět diskutovat jen o Slavii a jen v pozitivním slova smyslu, kritika není přípustná... :-)

                  • Re: Statistické okénko - 3. kolo

                    slaviator     před 12 lety 15.08.2012 14:51 |  
                    0 0

                    ale bacha, aby jsi na diskuzi na Slavii nepochválil výkon týmu po prohraném utkání a oni tě nesmazali kvůli pocitu, že si děláš šprťouchlata!

          • Re: Statistické okénko - 3. kolo

            Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 16:53 |  
            0 0

            Až na ten metal bych souhlasil... Slavia a heavy metal prostě xobě patří, s tím nic nenaděláš :-))

  3. Re: Statistické okénko - 3. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 16:33 |  
    0 0

    jak je to s tou juniorkou ? píšou že mohou nastupovat hráči ročníku 92 a mladší a 2 hráči ze soupisky A-týmu. Proti Liberci ale nastoupilo hráčů z A-týmu víc, Berkovec, Koreš, Zmrhal, Hurka a Veselý. Potom tam byli 3 hráči starší ročníku 92, Kolařík (91), Berkovec a Koreš (oba 89).
    Jinak nevíte co je s trojcí Dostál, Trubila, Milutinovič ? Dlouho jsem o nich neslyšel. Osobně doufám že se řeší nějaký jejich odchod a nechtěj riskovat zranění. :D

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      quelhar (admin)     před 12 lety 15.08.2012 17:01 |  
      0 0

      Pokud vim, tak za juniorku muze nastoupit pet hracu starsich nez limit (tj. rocnik 92). A co se tyce soupisky A tymu, tak tam si nejsem jisty, ale mam za to, ze zadne omezeni v tomto smeru neni... Zoran hral naposledy pred 14 dny za juniorku a v Ostrave byl na lavicce, Dostal je pravidelne na lavicce acka (ve vsech trech zapasech), Trubila byl na lavicce v Ostrave.

      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 17:03 |  
        0 0

        já jsem se právě dnes dočetl na slavia.cz toto

        Juniorka Slavie hraje od sezony 2012/2013 nově vzniklou Juniorskou ligu. Slavia tedy nemá „B“ tým, ale jen juniorský výběr, ve kterém můžou hrát hráči narození v roce 1992 a mladší.

        Za juniorský tým můžou nastoupit dva hráči ze soupisky „A“ týmu a tři cizinci, kteří mohou startovat jen na cestovní pas. Juniorská liga má celkem 18 účastníků, kteří spolu sehrají zápasy standardním modelem podzim - jaro.

        • Re: Statistické okénko - 3. kolo

          quelhar (admin)     před 12 lety 15.08.2012 17:26 |  
          0 0

          Chvili jsem hledal, na webu FACRu jsem k tomu nic nenasel, ale jinde jsem nasel, ze muze nastoupit 5 hracu starsich 21 let a z toho jen 2 ze soupisky A tymu. Tj. hraci, kteri jsou vekem vyhovujici (mladsi 21 let), ale uz jsou na soupisce A tymu, problem nevytvari a hrat jich muze libovolne mnoho.

  4. Zpráva ze slávistického webu:

    spino     před 12 lety 15.08.2012 18:24 |  
    0 0

    "Juniorka Slavie hraje od sezony 2012/2013 nově vzniklou Juniorskou ligu. Slavia tedy nemá „B“ tým, ale jen juniorský výběr, ve kterém můžou hrát hráči narození v roce 1992 a mladší."

    Ano, gratuluji pane Držmíšku! Tohle je vizitka týmu, který má za rok hrát evropské poháry a být na špici tabulky. Tleskám!

    • Re: Zpráva ze slávistického webu:

      Navar (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 19:09 |  
      0 0

      Tomuhle komentáři nerozumím. Držmíšek jen konstatoval fakt. Mohu poprosit o vysvětlení pro nás hloupější? :-)

      • Re: Zpráva ze slávistického webu:

        spino     před 12 lety 15.08.2012 19:44 |  
        0 0

        Mrzí mě, že nemáme zájem založit si farmu, kam bychom posílali rezervní starší hráče nebo cizince. Pokud chceme hrát stabilně evropské poháry jak sliboval Řebíček, pak se musí náš kádr rozšířit, neříkám že po jarolímovsku, ale minimálně jako v Plzni nebo Liberci.

        • Re: Zpráva ze slávistického webu:

          staroslavista     před 12 lety 15.08.2012 20:25 |  
          0 0

          Jakou soutěž hrají , tam kde to dělají dobře, tedy v Liberci či Plzni jejich B, děkuji za poučení, jistě mi odpovíte.

          • Re: Zpráva ze slávistického webu:

            spino     před 12 lety 15.08.2012 22:45 |  
            0 0

            Mě nezajímají jak to dlají ostatní, zajímá mě jak to dělá Slavia. Jde mi o princip. Můj názor je, že každý klub na vrcholové úrovni musí mít svůj rezervní tým/farmu. Soutěž juniorek je sice přínos, ale využití farmy/béčka nepokryje. Většina kvalitních klubů z toho důvodu svou farmu má (a jistě to není na škodu, když to podporuje i svaz). Jakou hrají soutěž hledat nebudu, ale pro Slavii bych si představoval 3. ligu.

        • Re: Zpráva ze slávistického webu:

          janko (přítel SN)     před 12 lety 15.08.2012 20:27 |  
          0 0

          A Plzeň s Libercem mají farmy? Nevím, jen se ptám... Mne se prave libi tem model s méně hraci a intenzivnejsim vyuzitim, nez mit tri tymy a hrat v pohode jednou za tyden. O vikendu na lavku v acku a kdyz jsi si nekop, tak v pondeli do juniorky, viz.Berky, a zbytek v A-dorostu. Na tech 20 utkani acka za pul roku to musi bohate stacit.

          • Re: Zpráva ze slávistického webu:

            spino     před 12 lety 15.08.2012 22:41 |  
            0 0

            Prozatím to samozřejmě stačí, ale pokud nějakým zázrakem ožije naše skautingové oddělení a začnou sem zase chodit cizinci, měli bychom je nechat rozehrát na farmě.

            K těm farmám:

            Plzeň má Jiskru Domažlice
            Liberec má Arsenal Českou Lípu
            Sparta má svoje béčko
            Mladá Boleslav má Kolín

            atd.

            Za modelem farem si stojím, ale je to jen můj názor, který navíc neovlivní rozhodnutí vedení.

            • Re: Zpráva ze slávistického webu:

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 16.08.2012 07:49 |  
              0 0

              Za tim si klidně stůj, jenže v souřasné době díky nepočetnému kádru a zraněním je tvůj názor úplně k hovnu.Myslím že ani v budoucnu se to nezmění,leda že by jsi ke svým moudrům přidal nějaký peníze:-)

            • Re: Zpráva ze slávistického webu:

              exVenom     před 12 lety 16.08.2012 08:17 |  
              0 0

              My měli Hlučín a k ničemu to nevedlo.Nám tam nikdo nevyrostl a Hlučín šel výsledkově a myslim ,že i v soutěži dolu. Když chceš mít farmu, potřebuješ mít hráče co tam pošleš. a to mi teď nemáme. "A" má samo o sobě úzký kádr a naše Juniorka(rezerva) svoji soutěź.
              Já celkem věřim té soutěži rezerv. Myslim, že to má smysl a i atraktivitu. Jen mě mrzí malý zájem médií.Čekal jsem okolo toho větší "rozruch":-/

            • Re: Zpráva ze slávistického webu:

              marek018     před 12 lety 16.08.2012 09:19 |  
              0 0

              Sparta má oficiálně Vlašim

              • Re: Zpráva ze slávistického webu:

                Jiri1     před 12 lety 16.08.2012 09:57 |  
                0 0

                Zdravim, ve Vlasimi je par solidnich fotbalistu ze Sparty, ale jeji problem to neresi, jinak ze by treba spoluprace sla do mladeze jako u nas s Hlucinem , tak to zatim nevypada, navic Spartatakto spolupracuje s vice klubyv Cesku i na Slovensku , ale vysledkyzatim videt nejsou.Take bych souhlasil s nazorem, ze becko je v soucasne situaci zbytecne , mame problem obcas kvalitne obsadit Juniorku , aby hraci alespon vzdalene hrali na svych postech a poctyv dorostech i kvalita, taky nejsou na buhvijake urovni. Ono to to totiz nevypada, ale setreni v klubu pokracuje a na kvalitni posilydo mladeze nebo dokonce do farmy nejsou moc penize. Souvisi to se spekulaci, ze jde o udrzovaci obdobi,. kdy byvaly majitele vyresi sve podnikatelske i hokejove problemy a pak jim zase nekdo klub vrati s poradnym ziskem. Tezko rict, ale bez poradneho sportovniho vedeni a nejde vubec o Drzmiska, ten je totiz jediny na rane astejne mu je nase kritika jen pro smich, ale o nutnost najit cloveka ,ktery by levne dokazal pretahovat hrace uz v mladeznickem veku, kteri jsou dodnes hrdi na to , ze jsou a byli Slaviste/ Necid, Suchy , Jablonsky/.

                • Re: Zpráva ze slávistického webu:

                  spino     před 12 lety 16.08.2012 18:00 |  
                  0 0

                  A mohu se zeptat kde berete své informace? Alespoň obecně.

                  • Re: Zpráva ze slávistického webu:

                    edenian     před 12 lety 16.08.2012 21:07 |  
                    0 0

                    :-))))))))))))))))) jenom nevim pane Spino, jak to vidite s provoznimi naklady. Ze by to vsechno platil vas oblibenej tunelar...

  5. Re: Statistické okénko - 3. kolo

    Viking     před 12 lety 16.08.2012 10:28 |  
    0 0

    Dejte si kreténi úřední termín zápasů ve středu ve tři ráno, vyjde to úplně nastejno.

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      bongor     před 12 lety 16.08.2012 10:33 |  
      0 0

      To jedno není,já bych to nestihnul.
      A co hoši říkáte včerejšímu "výkonu"našich nerozehraných fotbalistů proti Ukrajině?No jo to se hned pozná,že my máme za sebou 3-4 zápasy a Ukrajinci už pět.Pokrok je znát v tom,že Bílek nebyl spokojen s výkonem,staré časy jsou zase znát v tom,že rozhovor
      byl veden se soudruhem Sivokem,největším pakem široko daleko.
      Dánové nás roznesou.

      • Re: Statistické okénko - 3. kolo

        Jiri1     před 12 lety 16.08.2012 10:45 |  
        0 0

        Nechci sev tom babrat, vykon tradicni Bilkovsky, Bilek mne prekvapil v pozapasovem rozhovoru, ze netvrdil , ze vsechno bylo skvele. jenze to nam nepomzuze , hodne mi zacina vadit taj eho propojenost s Plzni, ktery z repre dobre tecou prachy a tim i firme Smicer a Bilek, bohuzel , ale musim priznat, ze nasi hraci na repre nemaji.

  6. Re: Statistické okénko - 3. kolo

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 16.08.2012 11:41 |  
    0 0

    Zdravím, za juniorku začli přípravu tito hráči Brůžek, Ptáček, Žák a Sůra nevíte kde teď jsou ? Například ten Brůžek byl hodně dobrej stoper, párkrát jsem ho viděl hrát a na 92 byl hodně narostlej. A Ptáček zase dával hodně gólů ze U19.

  7. jeden zápas není normálně

    wotlemburg     před 12 lety 16.08.2012 12:23 |  
    0 0

    Buď přesunout utkání o několik dnů v rámci daného ligového kola a nebo odehrát zápasy sice v řádném termínu, ale na jiném stadionu. Tato možnost byla pro nás, i vzhledem k našim fanouškům, nepřijatelná. Slavia je doma v Edenu,“ uzavřela Soňa Nouzáková.
    Tak já snad bych bral zápas na jiném stadionu než že na něj nemohu jít vůbec.
    Tyhle lidi si myslej, že když celý dny nic nedělají, tak že ostatní budou mít čas, kdy se jim zamane.

    • Re: jeden zápas není normálně

      Jiri1     před 12 lety 16.08.2012 13:05 |  
      0 0

      Jenze je to trochu jinak, Slavia by musela mit ty veci osetrene ve smlouve a to nema, nema osetrene ani pripadne nahrady skody , ktere samozrejme utrpi naprosto nesmyslnymi terminy , ktere tezko normalni lide bydlici a pracujici mimo Prahu muzou tezko akceptovat.

      • Re: jeden zápas není normálně

        lassiter     před 12 lety 16.08.2012 14:12 |  
        0 0

        co nutí Slavii, aby hrála ve všední den od 17:30? to má jako někde ve smlouvě nebo co? proč to nemůže být aspoň o hodinu později?

        • Re: jeden zápas není normálně

          Jiri1     před 12 lety 16.08.2012 14:37 |  
          0 0

          Nakladya souhlas soupere ,kterynutne potrebuje kvuli zmene terminu

          • Re: jeden zápas není normálně

            Viking     před 12 lety 16.08.2012 14:41 |  
            0 0

            Jestli je Slavia v Edenu doma paní Nouzáková, tak proč neustále ohybá před Edenem záda? A proč se kurva hraje od půl šesté a ne třeba v sedum, když je pracovní den?

            Tahle ženská se mi snad jenom zdá.

            • Re: jeden zápas není normálně

              JS (přítel SN)     před 12 lety 16.08.2012 14:49 |  
              0 0

              od půl šesté se nemusí zapínat osvětlení a hned Slavie platí menší nájem... tipuji :p

            • Re: jeden zápas není normálně

              Jiri1     před 12 lety 16.08.2012 14:51 |  
              0 0

              Zdravim, panove v Edenu jsme nechteni najemnici se kterymi majitel tradicne bojuje o penize, aby vubec uspokojil drave veritele a navic i on sam neni casto schopen platit lidem a firmam za poskytnute sluzby, navic o kolik myslite , ze by se zvedla navsteva , kdybyse zacinalo treba o hodinu pozdeji, pro Vase info, treba naJulisce se hodina sviceni pohybuje nekde na 50000 Kc., cili to je 1000 divaku navic, potrebnych k zaplaceni jen techto nakladu a to nepocitam, ze prumerna navstea je jen nekde okolo 6000 divaku a to nezaplati ani pronajem na utkani, uz minulosti jsme poloziliotazku na toto tema a odpoved byla , ze jde o cas vhodny i promimoprazske fandy , kteri tak mohou stihnout i posledni spoje z vetsich mest v Cechach.

            • Re: jeden zápas není normálně

              Jiri1     před 12 lety 16.08.2012 14:51 |  
              0 0

              Zdravim, panove v Edenu jsme nechteni najemnici se kterymi majitel tradicne bojuje o penize, aby vubec uspokojil drave veritele a navic i on sam neni casto schopen platit lidem a firmam za poskytnute sluzby, navic o kolik myslite , ze by se zvedla navsteva , kdybyse zacinalo treba o hodinu pozdeji, pro Vase info, treba naJulisce se hodina sviceni pohybuje nekde na 50000 Kc., cili to je 1000 divaku navic, potrebnych k zaplaceni jen techto nakladu a to nepocitam, ze prumerna navstea je jen nekde okolo 6000 divaku a to nezaplati ani pronajem na utkani, uz minulosti jsme poloziliotazku na toto tema a odpoved byla , ze jde o cas vhodny i promimoprazske fandy , kteri tak mohou stihnout i posledni spoje z vetsich mest v Cechach.

              • Re: jeden zápas není normálně

                lassiter     před 12 lety 16.08.2012 15:12 |  
                0 0

                Čas vhodný pro mimopražské a nevhodný pro pražské, zajímavé u pražského klubu. Je hezký, že mimopražští se dostanou domů, otázka je v kolik musí vyjet, aby se dostali na stadion. A navíc by mě zajímalo, kolik mimopražskej ve všední den jezdí do Prahy na Slavii hromadnou dopravou. Všechno něco stojí, ale tohle je trochu začarovanej kruh. Až vás bude chodit víc, budem moct hrát večer pod světlama. A taky vám otevřeme jižní tribunu. Koneckonců můžem to dát i od dvou, to vás přijde ještě míň a můžeme zavřít i sever, což je super, pač nás to vyjde levnějc, o což nám jde zdá se především.

                • Re: jeden zápas není normálně

                  Jiri1     před 12 lety 16.08.2012 15:25 |  
                  0 0

                  Vase argumenty co by fanda beru, nejsem s nimi v rozporu, ale uvedena cisla proste ukazuji, ze v Edenu se vyplati 1 koncert vice nez polovina podzimni sezony a to je rozhodujiici argument at se nam tolibi nebo ne. Myslim, ze jsme na toto nebezpeci upozornovali jiz pri otevreni stadionu.

                  • Re: jeden zápas není normálně

                    eomer (přítel SN)     před 12 lety 16.08.2012 15:38 |  
                    0 0

                    Myslím , že by tomu nebylo jinak i v případě, že by SKS vlastnila stadion.( ať už s úvěrovým zatížením či bez něho)

                    • Re: jeden zápas není normálně

                      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 16.08.2012 15:54 |  
                      0 0

                      Musim souhlasit jde o byznyz,at se nám to líbí nebo ne.Tak trochu si za to můžeme sami kdyby nás chodilo 15000-20000 diváků bylo čím operovat,hlavně mě tady nepište že nás chodi malo a že za to může vedení,je to jen naše lenost.Druha věc je samozřejmě pověst fotbalu jako takového ve společnosti.

                      • Re: jeden zápas není normálně

                        lassiter     před 12 lety 16.08.2012 16:02 |  
                        0 0

                        To není lenost, to je volba. Dvacet tisíc diváků chodilo na Slavii někdy před čtyřiceti lety.

                        • Re: jeden zápas není normálně

                          eomer (přítel SN)     před 12 lety 16.08.2012 16:46 |  
                          0 0

                          Před 40 lety bylo v TV z domácích soutěží max derby a ČS pohár. Dnes mají pravda jiné možnosti, ale TV a internet tomu ubírá a to už je lenost ( někdy spolu s ekonomikou).

                        • Re: jeden zápas není normálně

                          bongor     před 12 lety 16.08.2012 16:50 |  
                          0 0

                          Ale jen proto,že se jich tam víc nevešlo.

                • Re: jeden zápas není normálně

                  bongor     před 12 lety 16.08.2012 16:49 |  
                  0 0

                  Tak nakonec Vám hoši vyjde,že by bylo nejlepší doma nehrát vůbec.
                  Ušetřilo by se za nájem,svícení,pořadatelskou službu,hráči by dostávali jen základní plat a premie za případné úspěchy venku.
                  Nikdo by se nevztekal,že mu ujede autobus nebo vlak a taky,že se včas nedostane z práce.Idylka!

                  • Re: jeden zápas není normálně

                    Barra     před 12 lety 16.08.2012 17:07 |  
                    0 0

                    A majitel Edenu by přišel o nájemné za ten zápas. Dobře mu tak!Ten by se příště 2 x nad tím zamyslel, jestli by ještě stadion pronajímal na nějaké koncerty.

            • Re: jeden zápas není normálně

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 16.08.2012 16:00 |  
              0 0

              Ty vole Nouzáková za to může asi jako ty za lonský umístění Slavie:-)

              • Re: jeden zápas není normálně

                bongor     před 12 lety 16.08.2012 16:52 |  
                0 0

                Nouzáková ,ta to tedy vede.Ale stejně,nejhorší ze všeho jsou ti trpaslíci.

                • Re: jeden zápas není normálně

                  Barra     před 12 lety 16.08.2012 17:16 |  
                  0 0

                  Cherchez la femme, pardieu, cherchez la femme! Jako vždy je to jejích vina!

  8. Boleslav

    Edwardtheiron     před 12 lety 16.08.2012 18:15 |  
    0 0

    Je tady někdo,kdo to zná v Boleslavi?Chystám se jet vlakem a našel jsem na Mapách,že je lepší vystoupit na zastávce Město.Je to pravda?A ještě dotaz ohledně prodeje lístků,přijde mi zvláštní otevřít kasy hodinu a půl před zápasem,tak bych chtěl vědět,jestli je tam třeba být nějak výrazně dřív.

    • Re: Boleslav

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 16.08.2012 18:27 |  
      0 0

      Rychlik z Prahy stavi akorat na hlavaku tam musis prestoupit na lokalku co jede na to mesto je to vlak na Sobotku, mozna tam jede i mestska ale v sobotu nevim nevim,najdi si to na idosu.Pesky to je nesmysl.

      • Re: Boleslav

        Edwardtheiron     před 12 lety 16.08.2012 18:51 |  
        0 0

        Já nejedu z Prahy,ale myslím,že ten vlak z Prahy jede.Každopádně poslední zastávka po Hlaváku je Město,něco jako jsou v Praze po Hl.N. Vršovice.A Mapy ukazují 1,3 km,zatímco z hlaváku asi 4km.

        • Re: Boleslav

          Edwardtheiron     před 12 lety 16.08.2012 18:52 |  
          0 0

          Jinak spojení mám z idosu,v tom problém není,jen kde vystoupit.

          • Re: Boleslav

            Barra     před 12 lety 16.08.2012 20:09 |  
            0 0

            Kdysi dávno jsem navštívil muzeum Škodovky - a to leží nějakých 200 m od stadionu, přes ulici. Mrkni se na

            http://www.czecot.cz/turisticky-objekt/7309_skoda-auto-muzeum-mlada-boleslav

            a jdi na dopravní dostupnost, najdeš tam popis jak se tam dostat. Vlakem by měla zastávka Mladá Boleslav - město být 206 m vzdálená, dále jsou tam odkazy na autobusové zastávky.

            Ověř si to radši ještě na mapy.cz, plánovač trasy.
            A fandi jak o žvot, ať konečně vyhrajem.

        • Re: Boleslav

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 16.08.2012 20:18 |  
          0 0

          Kdyz jedes z toho hlavaku tak vystoupis MB-mesto ale je to vlak na tu Sobotku ten nejede z PH.Jinak je to opravdu asi 400-500 metru

      • Re: Boleslav

        cheechoo1     před 12 lety 16.08.2012 20:25 |  
        0 0

        je to jednoduchý - MB hl.n. je přes celou Boleslav, ale před nádražím staví MHD a tou se tam za pětku v pohodě dostaneš...Nebo musíš přestoup na další vlak na MB město, což je směr Sobotka...a od zastávky město to je 10 minut pěšky...:-)

        • Re: Boleslav

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 16.08.2012 21:34 |  
          0 0

          Zdarec Bakovaku a ty jdes?

          • Re: Boleslav

            cheechoo1     před 12 lety 17.08.2012 08:06 |  
            0 0

            Čau, bohužel nemůžu - jsem celý víkend pryč....

  9. Re: Statistické okénko - 3. kolo

    Jiri1     před 12 lety 17.08.2012 15:15 |  
    0 0

    Tak vidis kamo, ze se nam cela redakce dala na prodavani a propagaci shopu a uz jim nezbyva cas na psani a propagaci hlavni cinnosti tj. fotbal, takze Vazeni probudte se , zitra se hraje fotbal, pozvanka od Vas zadna za to Vam bezvadne funguje klik na shop, kde se realizuje cast redakce, nic proti tomu, ale uz je cas.

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      YsoEz     před 12 lety 17.08.2012 16:45 |  
      0 0

      +1

    • Re: Statistické okénko - 3. kolo

      Khadgar     před 12 lety 17.08.2012 17:02 |  
      0 0

      No to jsou zase kecy... Tohle je fan web, takže určitá zpoždění jsou tolerována.