Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Ostrava - Slavia 2:2

Slavia v Ostravě vedla, pak prohrávala a nakonec odjíždí s bodem za remízu 2:2.

Ostrava - Slavia 2:2 (1:1)
Branky:
20. Kukec, 59. Milosavljev - 17. Kisel, 78. Nitrianský 

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Čonka (86. Tusjak) - Vošahlík (46. Koreš), Zmrhal, Kisel, Petrák, Juhar - Škoda

Trenér Petr Rada udělal oproti úvodnímu zápasu dvě změny a Slavia tak nastoupila v sestavě, ve které dohrávala zápas proti Jihlavě. To znamenalo, že poprvé v základní sestavě v soutěžním zápase nastoupil záložník Jaromír Zmrhal, naopak na soupisce vůbec nebyl zraněný Lukáš Jarolím. Štěpána Koreše nahradil střelec dvou branek z ligové premiéry Jan Vošahlík. V dresu Baníku nastoupil exslávista Benjamin Vomáčka. Úvod zápasu byl poměrně opatrný, v úvodní desetiminutovce zaujala snad jen chyba Hubáčka, která ale nevedla k šanci soupeře, a střela Kukece vysoko nad. Za pár minut ale udeřilo na druhé straně, v první nebezpečné akci Slavie přihrál Juhar do vápna, Škoda přeskočil míč, Kisel napoprvé trefil Vašendu, ale napodruhé míč zastavila až síť - 0:1! Jenže už za tři minuty bylo vyrovnáno, Petrák tak trochu zbytečně fauloval u rohu pokutového území, Kukecovu první střelu zablokovala zeď, jenže druhá střela už skončila v síti, pravděpodobně byla ještě tečovaná, Čontofalský byl v pohybu ke druhé tyči. Před dovršením třicáté minuty měli podobnou šanci slávisté, Kisel z přímého kopu trefil tyč. Oba týmy hrozily především ze standardních situací, po centru Kukece hlavičkoval Mach naštěstí nad bránu Čontofalského. Ze hry se dostal Baník do šance po chybě Vošahlíka, který zbytečně ztratil míč, Kraut pak střelu zpoza vápna poslal opravdu jen o pár centimetrů nad. Slávisté odpověděli zablokovanou střelou Zmrhala a Čonkovou ranou vysoko nad. Po Kiselově rohu měli možnost brejku domácí, Zawada však opět nevystřelil přesně. Na druhé straně Buček lehce sebral další dva centry ze standardních situací Slavie a když ani Kukecův centr po zbytečném faulu Čonky u postranní čáry nevedl k šanci, sudí Franěk odpískal konec první půle.

Do druhého poločasu nahradil Vošahlíka Koreš a slávisté si zpočátku vytvořili převahu. Ta však vedla jen k několika rohovým kopům, ze kterých se sešívaným nepodařilo ohrozit branku Bučka. Jenže sotva se Baník z tlaku vymanil, tak udeřil. Na vině opět byla tragická chyba obrany, konkrétně její pravé strany, za kterou si na centrovaný míč naběhl Milosavljev, jeho střelu by Čontofalský zřejmě kryl, jenže pozdě se vracející Nitrianský ji tečoval mimo jeho dosah a míč skončil v síti - 2:1. Slávisty inkasovaná branka srazila do kolen a nebyli se dlouhé minuty schopni dostat na polovinu soupeře. Naopak domácím sebevědomí logicky stouplo, Fantiš čaroval ve vápně Slavie, byl z toho roh a z něj poslal hlavou míč těsně vedle Vomáčka. Když už byl v zajímavé pozici na hranici vápna Kisel, míč se mu zamotal pod nohy. Přesto Slavia dokázala vyrovnat, Kisel z přímého kopu našel hlavu Petráka, ten trefil tyč a míč do sítě dotlačil zřejmě Nitrianský, ačkoli hlasatel ohlásil Škodu - 2:2. Závěr zápasu byl hodně zajímavý a napínavý, Kisel v 90. minutě měl na noze třetí gól Slavie, Buček jej však vychytal. A v nastaveném čase naopak Čontofalský nejprve chytil ránu Kukece a pak obrana úplně zapomněla na Milosavljeva, který sám před Čontofalským hlavičkoval do tyče, dobíhající Onuchukwu pak nastřelil jen slávistického golmana. Týmy se tak rozešly smírně a Slavia má po dvou kolech sice pět vstřelených branek, ale jen dva body.

Komentáře (83)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ostrava - Slavia před zápasem

    opicemag     před 12 lety 04.08.2012 17:41 |  
    0 0

    No Zmrhala jsem opravdu v základní sestavě nečekal. Má skvělou šanci se ukázat.

    • Re: Ostrava - Slavia před zápasem

      edenian     před 12 lety 04.08.2012 19:59 |  
      0 0

      Pro me dobrej.

  2. Re: Ostrava - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Kuliss9     před 12 lety 04.08.2012 18:19 |  
    0 0

    Karolko se vrací jako střelec :)

  3. Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

    dejvidovic     před 12 lety 04.08.2012 19:20 |  
    0 0

    No to je hnus....nezměnilo se, koukám, nic.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

      skors     před 12 lety 04.08.2012 19:21 |  
      0 0

      Já už jsem to říkal proti té Jihlavě.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

        jipe     před 12 lety 04.08.2012 20:17 |  
        0 0

        Změnilo, střílíme góly!

        • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

          thc     před 12 lety 04.08.2012 20:29 |  
          0 0

          Ale jo změnilo pod Radou hrajeme o moc moc líp ... Trošku vázne pavej kraj zálohy kde se to musí lepit Vošahlíkem protože Koreš na to prostě nemá a Hurkovy moc Rada nevěří což nechápu ... Chybí i tvořivej záložník nemluvě o útoku kterej není ... Jak vidno Liberec je slaboučkej Boleslav taky není lepší než my o 3 místo hrát můžem ale aspon na jeden z těhlech 3 postů musí posila ještě dorazit .. A snad tyhle remízy rozsvítí oči vedení a do půlky září to zalepí někým schopným

          • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

            edenian     před 12 lety 04.08.2012 20:38 |  
            0 0

            To je ironie?

            • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

              thc     před 12 lety 04.08.2012 20:48 |  
              0 0

              Neni asi moc rychle zapomínáte jak jsme hráli loni ... Výsledkově to vypadá zatím na stejnou blamáž ale herně jsme fakt lepší podle mě

              • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

                klausabard     před 12 lety 04.08.2012 21:31 |  
                0 0

                Taky si myslím,že tohle si nemohl myslet vážně!!! Je potřeba si uvědomit proti komu jsme hráli... Nováček a tým, který se zachranoval v posledních kolech a je na tom po všech stránkách hooodně špatně. Lepší los na rozjezd jsme co pamatuji ještě neměli!!!!! A máme z toho usmolené a štastné 2 body. To je sakra málo!!!

                • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

                  carfi-sks (přítel SN)     před 12 lety 07.08.2012 09:48 |  
                  0 0

                  Přesně tak! Bojim se , až budem hrát s Plzní, Spartou a Libercem, aby z toho nebyl debakl...

          • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

            subHuman     před 12 lety 05.08.2012 00:26 |  
            0 0

            Jdete se na Hurku nekdy podivat... Loni na podzim zazaril v 1 zapase a od te doby nezahral, v utery patril v juniorce kk nejslabsim a v polocase byl kvuli zraneni stridan.

            Jinak ja v Ostrave byl a ze hry mne boli oci i hlava.

            • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

              vavicek     před 12 lety 05.08.2012 09:08 |  
              0 0

              Hodnotit hráče A-tymu podle toho jak hraje v Béčku je naprostý nesmysl. V normální zemi ani hráči Ačka do Béčka nechodí, jelikož to je většinou zakázané kolektivní smlouvou.

  4. Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

    opicemag     před 12 lety 04.08.2012 19:22 |  
    0 0

    Nepsal tu někdo, že máme jednu z nejlepších obran v lize?
    Dobrý vtip. Přijde mi, že v týmu máme jediného skutečně kvalitního hráče a to je Kisel.

    • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

      goop     před 12 lety 04.08.2012 19:25 |  
      0 0

      Nitri hoří jako papír.

      • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

        winter (přítel SN)     před 12 lety 04.08.2012 20:07 |  
        0 0

        Nitrianský je hroznej.. blbý je že Dostálem si taky nepomůžem..

        • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

          subHuman     před 12 lety 05.08.2012 00:30 |  
          0 0

          Na tomto postu podava stabilne kvalitni vykony MIKULA.

          Pri soucasne forme Milana a Dostala se opravdu divim, ze jeste nedostal sanci.

          • Re: Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

            winter (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 01:54 |  
            0 0

            jo, toho bych v základu viděl rád.. horší než nitrianský nebo dostál být opravdu nemůže

  5. Re: Ostrava - Slavia 2:2 v 2. pol.

    opicemag     před 12 lety 04.08.2012 19:54 |  
    0 0

    Potřebuje rychle něco udělat s obranou. Ta je naprosto příšerná. Bohužel tam nemáme koho dát. I ten Latka je hrozný.

  6. Re: Ostrava - Slavia 2:2 v 2. pol.

    goop     před 12 lety 04.08.2012 19:54 |  
    0 0

    Hrozná holomajzna. Ještě teď mě z toho bolej oči. Ty nákopy obrany na nikoho ve středu hřiště mě budou strašit celou noc.

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2 v 2. pol.

      Pepino44     před 12 lety 04.08.2012 20:05 |  
      0 0

      Tak ono se to povedlo proti Jihlavě,když tam hrál vepředu Latka.Tak teď to zkoušeli na Kisela/hahaha/.Ale taky si myslím,že,kdyby Čonto chytal jako nadává,mohli bychom být mistři.To nadávání obraně ve srabu rozhodně neprospěje.

  7. Re: Ostrava - Slavia 2:2 v 2. pol.

    psychosks     před 12 lety 04.08.2012 19:57 |  
    0 0

    Nitrianský ten by se měl fakt přesunout do juniorky protože to co předvádí je něco strašného!!Karol a Laty na hrad!!Čonto na lavici!!Škoda do koše!!Sem zase akorát na***nej!!

  8. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 04.08.2012 20:03 |  
    0 0

    Pravda holomajzna strašná,ovšem pravda je že celá lahváč liga je jedna velká holomajzna tedy až na vyjímky.Kdybychom nedělali chyby v obraně tak bychom snad hrali o špici co se týká vstřelenych golů alespon zatim:-)

  9. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    PetCC     před 12 lety 04.08.2012 20:04 |  
    0 0

    No docela bych řekl, že při prvním gólu Ostravy, měli 3 hráče v ofsajdu a jeden znich to tečoval. Ale přeci jenom, z internetového přenosu se to nedá říct na 100 %.

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      Pepino44     před 12 lety 04.08.2012 20:11 |  
      0 0

      Jsem stejného názoru,připadalo mi to taky tak,ale jedna kamera to přesně neukáže.

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        Edwardtheiron     před 12 lety 04.08.2012 20:29 |  
        0 0

        Taky si to myslím a čekal jsem na TV záběr,ale ani tam to nebylo poznat.Snad v Dohránu.

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      winter (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 01:55 |  
      0 0

      to je uplně jedno.. gól platil a nazdar, takový blbosti bych tady neřešil.. při prvnim gólu jsme měli Kukece uhlídat a nemuselo by se řešit jestli byl nebo nebyl ofsajd

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        Edwardtheiron     před 12 lety 05.08.2012 06:59 |  
        0 0

        Mě je celkem jedno,co bys řešil ty,tohle je jenom konstatování možné skutečnosti.A pokud to ofsajd byl,tak se to řešit určitě bude,ovšem nám už to moc nepomůže.

        • Re: Ostrava - Slavia 2:2

          winter (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 15:36 |  
          0 0

          to máš pravdu že už nám to nepomůže a proto je zbytečný to řešit.. pak nemáme být za ty ubrečený když za každym gólem soupeře hledáme ofsajdy...

  10. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    tantalos     před 12 lety 04.08.2012 20:13 |  
    0 0

    Těžko utkání hodnotit z monitoru a při mizerném rozlišení. Nicméně Slavia nebyla horší, odvedla solidní ligový průměr.
    Asi se všichni shodneme, že obrana má veliké díry, ani Nitrianský, ani Čonka (u toho žádný div, po tak dlouhém zranění) nebránili dobře, ale největší průšvih je ve středu. K Latkovi je potřeba někdo rychlý, pracovitý, což Hubáček zajisté není. Strašlivá, děsivá škoda je, že jsme nevzali zpátky Švícka, právě člověk jako on teď chybí nejvíc.
    Možná že Juhar by mohl mohl obránce hrát, zvlášť v domácích utkáních. Líbí se mi, je rychlý, fyzicky silný a s balonem nemá potíže.
    Zmrhal se mi docela líbil, určitě odvedl víc práce než minulý týden LJ. Petrák se lepší.
    Karolko odvedl veliké množství práce a byl nejlepší na hřišti.
    Vcelku velice oceňuji, že jsme dali za dvě utkání pět gólů, což odpovídá loňské bilanci tak za osm deset utkání. Zatím se zdá, že Rada ví, co dělá, a má u mě palec nahoru

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 04.08.2012 20:31 |  
      0 0

      No na druhou stranu, jsme 5 gólů dostali a obraná práce je mnohem víc vizitkou trenéra. Ale abych nebyl negativní (a nechci takový být) já jsem celkem spokojen. Žádný zázraky od toho týmu nečekám a když bude padat hodně gólů tak jsem spokojen. Alespoň to má šťávu. A věřím, že až se uzdraví Dobrotka a čonka se rozehraje tak si ta obrana sedne a ono to půjde. A do branky bych asi poslal Berkovce, 5 gólů za 2 zápasy ještě od těchto soupeřů je moc a gólman na tom má minimálně 50%.

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      edenian     před 12 lety 04.08.2012 21:09 |  
      0 0

      Ja teda vim, ze je tu Rada chvili, ale kazdopadne zatim nerozumim, co vlastne hrajem. Ja vidim docela chaos. K tomu jeste jak Rada, tak Tantalos pouzije slovo "domaci utkani". Takhle nechci vubec uvazovat. Doma a venku, to me nezajima. Budto budem hrat / nebo se snazit hrat / svoji hru, ja budu rozumet jak to ma vypadat / jako jsem tomu rozumel treba u Beranka nebo Jarolima, i u Hrebika / a budu spokojenej. A samozrejme bych si pral, aby to byl tradicni slavistickej styl. A ze by ho meli hrat vsichni v celym klubu od deti az do acka je samozrejmost. Takze ja nechci psat, ze jsme hrali blbe, este pockam, jak se to vyvine. Od Rady ale vicemene nic neocekavam. Takovej tradicni prvoligovej rutinni trener. Nic novyho nevymysli a to je malo. Ale s timhle kadrem to taky neni jednoduchy.
      Zmrhal bude dobrej. Juhar a Skoda, no to teda fakt nevim jestli z toho neco pojde. Zda se mi, ze Juhar neni schopnej nekoho obejit, odcentrovat. Skoda, toho nejde pojmenovat. Dualni zivot Martina Latky v obrane a v utoku muze prinest gol, ale taky prinasi nesoustredenost v obrane a popravde, neni se cemu divit. Spolu s formou obou beku... To jen to nejkriklavejsi. Kores se nekdy nemusi libit, ale je to nejaka myslenka, a ta potrebuje odezvu, kde ji veme? Kisel, ano, a kdo dal?
      Tak ja pockam, jestli je to jak rika Rada zatim jenom "kostrbaty" nebo je to vazne tak chaby. Hrat zejtra se Spartou, Plzni nebo Duklou, no to by byl hukot.

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        klausabard     před 12 lety 04.08.2012 21:25 |  
        0 0

        Nejhorší na tom je, že vepředu vážně není kde brát.... Tohle přeci ale vedení musí vidět!!! Argument,že za 2 zápasy 5 branek neberu. Nutno vidět jak padaly... Prostě haluze. Obrana vážně hrůza v čele s Čontem. Neříkejte mi, že to co tamodehraje Hub, by neodehrál Čepelák taky. A navíc by rostl. Ze zálohy zatím jen Kisel. Podržel bych Juhara, snad se zvedne. O ůtoku není důvod psát, protože není!!!!
        Nemyslím si,že hrát zítra s Rumuny by byl hukot. Jsou v taky v pěkných sračkách...

        • Re: Ostrava - Slavia 2:2

          Betynka58     před 12 lety 04.08.2012 22:03 |  
          0 0

          Nebereš argument toho, že nám nechybí útočník, 5 gólů ve dvou zápasech? No to jsi teda frajer. Vím, že jsou odehrány jen dva zápasy, ale co jiného by mělo být měřítkem kvality útočné činnosti než počet vstřelených gólů (zvlášť když i v přípravě se střelecky dařilo)? Vím, že hra má celkově strešně moc rezerv, ovšem hledat po těch dvou zápasech hlavní problém v chybějícím kvalitním útočníkovi mi připadá jaksi mimo mísu. A je úplně jedno, jestli ty góly jsou haluze nebo výstavní střely, ve finále to vyjde nastejno.

          • Re: Ostrava - Slavia 2:2

            klausabard     před 12 lety 04.08.2012 22:14 |  
            0 0

            Ne,tohle vážně neberu!! Jediné s čím souhlasím je to,že i haluz je gol a počítá se stejně. Jsme prostě bez útoku, to si musíme uvědomit. A že se nám dařilo?? Uvědom si prosím proti komu jsme hráli. a na rozjezd ligy jsme si lepší protivníky nemohli přát!!!! Tohle byl nejlepší los na začátek ligy za posledních x let (jek už jsem psal) a co ztoho máme?!? Se štestím dva body.... To je prostě sakra málo!!

            • Re: Ostrava - Slavia 2:2

              skors     před 12 lety 05.08.2012 00:13 |  
              0 0

              Pánové já vám řeknu jedno.Dohadujete se jen o tom,která plichta je vlastně lepší ?Bod jako bod a nikoho opravdu ve finále nebude zajímat jaký plichty to jsou.Loni to bylo pořád dokola bud 0:0 nebo 1:1 fakt paráda a letos to bude věčně 3:3 nebo 2:2.To je přeci Slávii k ničemu.Za prvé proti Jihlavě to mělo být za jasné 3 body.Díky tomu jsme zase ve stresu a já počítam,že ted 3x budem plichtit a 2x prohrajem.5 zápasů se 3 body na našem kontě a už zase pojedem ve stejném bahně.Příští zápas už se musí bodovat naplno.

              • Re: Ostrava - Slavia 2:2

                klausabard     před 12 lety 05.08.2012 00:25 |  
                0 0

                Vůbec ne. Jen tím chci říct,že s těmi soupeři co jsme měli nejsou plichty vůbec dobrý!!! Po dvou kolech jsme prostě měli mít 6 bodů!!!

                • Re: Ostrava - Slavia 2:2

                  tantalos     před 12 lety 05.08.2012 00:59 |  
                  0 0

                  Naprosto s tebou souhlasím. Taky bych chtěl šest bodů a pozítř nastřílet Barceloně búra

                  • Re: Ostrava - Slavia 2:2

                    vavicek     před 12 lety 05.08.2012 09:11 |  
                    0 0

                    Tak to je argument jako stehno. Až no to, že pokud budeme hrát o záchranu, tak Ostrava s Jihlavu budou naši soupeří.

                • Re: Ostrava - Slavia 2:2

                  Betynka58     před 12 lety 05.08.2012 12:21 |  
                  0 0

                  Ale s tím já jsem vůbec nepolemizoval. Jen si prostě myslím, že v současné době je mnohem větším problémem obrana, která je prostě katastrofální.

              • Re: Ostrava - Slavia 2:2

                skors     před 12 lety 05.08.2012 11:17 |  
                0 0

                I 4 body by byli krásné.Nemůžem chtít po Slávii aby drtila každého a to doma tak i venku.Jenže ten zápas proti Jihlavě dokázauje zase jen to,že se doma budeme trápit stejně jako při venkovních zápasech a základ nějaké znovuzrozené Slávie by se měl položit a hlavně doložit nám fandům právě když se hraje doma .Doma si stěží můžeme dovolit pustit body těm nejlepším u nás a nééééééééé Jihlavě.Tým který má podle papírového předpokladu bojovat o záchranu.Jestli máme problém s tímto soupeřem nezměnilo se u nás vůbec nic.

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        tantalos     před 12 lety 05.08.2012 00:57 |  
        0 0

        Je od tebe hezké, ale značně održené od reality, že tě domácí nebo venku nezajímá, na druhé straně se podívej třeba na poháry, včetně LM. Tam to roli hrálo, hraje a hrát bude. Zvlášť výrazně to platí v případě mladších hráčů, kterým chybí sebedůvěra. Navíc hlavně u nás značnou roli hrají rozhodčí.

        • Re: Ostrava - Slavia 2:2

          klausabard     před 12 lety 05.08.2012 01:04 |  
          0 0

          Typicky český alibismus a schovávání se za výmluvy. Když jsem prostě lepší,tak mě pan rozhodčí nezajímá!!! Navíc ty zářezy co byly už se dnes nekonají. Neříkám,že nejsou chyby,ale nedá se to srovnat s tím co bylo dřív.

        • Re: Ostrava - Slavia 2:2

          edenian     před 12 lety 05.08.2012 08:28 |  
          0 0

          Mluvime o tom, co jsme predvedli ve dvou kolech ligy, ne? Ja proste nejsem nadsenej, ale nijak to nehrotim, to jsem prece napsal. Ale trvam na tom, ze smyslem prace trenera je naucit hrat muzstvo stylem, kterej chci, mam na nej hrace, nebo to chce majitel nebo ja nevim kdo. A doma / venku je mi jedno. Pokud nedonutim i soupere, aby se hralo podle me, nemam narok. A pohary, kde se pocitaj goly doma/venku bych sem fakt netahal.

  11. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    Petr9608     před 12 lety 04.08.2012 20:31 |  
    0 0

    Hm, zajímavé. Někdo to předpovídal, že budem málo gólů dávat a málo dostávat a opak je pravdou...

    Ale zatim ty góly padaj slušně ve 2. kole. 6 týmů ze 6 dalo dva a více fíků...

    4,33 gólu na zápas!

    Berme to tak, že jsme dva zápasy za sebou dokázali smazat náskok soupeře, to se naám taky v minulosti tolik nevedlo. A pořád si řikám, že se špatnou obranou se dá něco dělat lépe než se špatným útokem, bo v obraně "stačí" jen něco ničit, zatímco při útoku se musí něco tvořit.

    Teď tedy dva zápasy s těžšíma týmama. Bude to zajímavá prověrka. Nicméně Olomouc je k poražení a Bolka je oslabená. Nicméně je fakt, že není nereálné, aby jsme na první výhru čekali až třeba do 5. kola. Po 5 kolech můžem být někde na 6 bodech, což by bylo samozřejmě asi málo (k součastným 2 bodum jedna za remízu/porážku s Olomoucí a v Bolce + výhru nad Brnem - snad)

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      thc     před 12 lety 04.08.2012 20:53 |  
      0 0

      Panebože proč by sme doma neměli porazit Olomouc jestli ji v pátek nedáme vběhnu nahatej na hřiště !

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        Fallen (přítel SN)     před 12 lety 04.08.2012 21:39 |  
        0 0

        Prosimtě, ne. Přece nechceš Slavii odrazovat diváky...

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        edenian     před 12 lety 04.08.2012 21:45 |  
        0 0

        Kam mam jit s fotoaparatem. Bude to pred dekovackou nebo po :-)

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      Petr9608     před 12 lety 04.08.2012 21:48 |  
      0 0

      Vlastně nám můžou "směr" ukázat Budějky. Čeká je v 1. a 2. kole to, co nás ve 3. a 4. kole

      Ale když se podívám do historie, tak zisky z prvních kol:

      2008/09 - Prohra v Liberci, hubená výhra doma nad Příbramí = 3 body
      2009/10 - V zásadě podvodem získaný bod proti Bolce doma, hladká porhra v Brně = 1 body
      2010/11 - Bod z (prakticky) domácího bojkotovaného vršovického derby, pak bodík na Bazalech
      2011/12 - Hladká porážka "doma" s Bohemkou, prohra v Liberci = bodů...

      Pokud tu Olomouc porazíme, můžem se chytnout a jet. Pokud ne, budem se plácat...

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        klausabard     před 12 lety 04.08.2012 21:58 |  
        0 0

        Kdyby nám směr měly ukazovat Budějky, tak to na tom jsme vážně hooodně špatně...

  12. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    spino     před 12 lety 04.08.2012 20:50 |  
    0 0

    Nitrianskýho řezat holí! Nemá smysl rozebírat, co všechno dělá špatně. Okamžitě do juniorky a buďto se probudí, nebo odejde.

    Čontofalský na lavičku. Ten první gól by Berky chytil. Je mladý, pohyblivý.

    Škoda to je fakt parodie na útočníka. Um něco jiného, než prodloužit (nikam) hlavou? Latka jako stoper je ve předu 100x nebezpečnější.

    Karol Kisel na hrad!!!! Nejlepší ofenzivní veterán v kambáč lize. Horváth ať se dá hambáč a táhne.

    PS: Držpíčus ven!!!

  13. OT: Pohár

    Petr9608     před 12 lety 04.08.2012 22:38 |  
    0 0

    Co myslíte, mohla by Bohemka dát v 2. kole doma Jabka?

    Pokud by se nám nestalo něco ošklivého, víte, co by to znamenalo... :-)

    • Re: OT: Pohár

      bongor     před 12 lety 04.08.2012 23:49 |  
      0 0

      Nemá cenu panikařit,i když na jásot to zdaleka není.K názorům na hráče:Berkovec by určitě byl nyní lepší než Čonto,ale můžou se zase po pár zápasech vystřídat,podle okamžité formy.Nitrianský je opravdu zklamání,Dostál,o tom to víme už rok.Chtělo by to pravýho obránce.Obrana jako celek měla být pomalu nejlepší v lize,ale to tedy není.Švícko se určitě měl vzít,nevím,kdo ho prováhal.Ten by pomohl.Juhára jsem čekal lepšího,ale snad půjde brzy nahoru.Škoda,to není žádná novinka,není to střelec,jakého bychom si představovali.Ale Španělé nastupovali většinou taky bez klasického útočníka a nevadilo jim to.Dobře,že přišel alespoň ten Rada,když nic jiného,tak kluky trošku srovná.
      Jo a kdybychom teď měli sraltu,tak by to byl zcela vyrovnaný zápas dvou slabých mužstev,nevím, co tak skvělého předvedli.V Česku je Plzeň a pak dlouho nic.Horší to bude s Olomoucí,těch se docela bojím
      Libe a Bolka jsou taky na naší úrovni,hlavně kvůli absencím.

      • Re: OT: Pohár

        Petr9608     před 12 lety 05.08.2012 00:43 |  
        0 0

        Hm, tak měl Řebíček toho Kozla za každou cenu sem dostat. Kdyby mu dal třeba 500 000 měs., tak by kývnul...

  14. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    jigsaw     před 12 lety 04.08.2012 23:58 |  
    0 0

    Rada bohužel splnil očekávání - strašnej, ale fakt strašnej a nekoukatelnej fotbal. Typickej českej fotbal, kterýmu se Slavia vyjma posledních zoufalých let vždy vyhýbala. Další sezóna v prd**i, hrozně mě to štve. Nepochopím, jak zde může být někdo pozitivní. Dopředu hrál dobře akorát Kisel a jedna vlaštovka jaro nedělá, navíc tady je ta vlaštovka pravděpodobně poslední sezónu. Vyjma Kiselových golů jsme dali ty góly úplně omylem a vy tady píšete, jak máme super útok.

  15. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    podol (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 08:56 |  
    0 0

    Všichni jsme mysleli na víc,než na 2 body po 2 kolech,s papírově
    slabšími soupeři.Ale mohlo být hůř-pořád vidím před očima
    poslední minutu a tyč,na kterou jsme to stejně vytlačili očima,
    co jsme se dívali.Pár centimetrů a mohlo být daleko hůře.Hlavně po psychické stránce.Následující dvě kola ukáží,zda to půjde o
    poháry,střed,či boj o udržení.
    V Ostravě mne potěšil Zmrhal,určitě patřil k nejlepším a samozřejmě Kisel.Ať mu vydrží zdraví.
    Podol

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      tantalos     před 12 lety 05.08.2012 10:30 |  
      0 0

      Ano, určitě bych si přál víc. Slavia je dnes na tom mnohem hůř, než by měla být. Zvlášť totální selhání defenzívy v prvním kole proti Jihlavě bylo hrozné.
      Přesto se mi pořád zdá, že letos vypadá mančaft výrazně lépe než ještě na jaře.
      Už po Jihlavě jsem psal, že LJ, Hub a Čontofalský by si zasloužili poslat někam, řekněme na lavičku. Včerejšek to potvrdil. Na druhé straně se vůbec nedivím Radovi, že s nimi počítal, loni hráli důležitou úlohu.
      Hodně se tu diskutuje o tom, že nemáme systém. Aby trenér nějaký systém mužstvu vnutil, trvá to přinejmenším půl roku.
      Nikdy jsem nebyl vůči trenérům nenáročný, dokonce jsem jim mockrát až sprostě vynadal, ale Radovi bych nechal alespoň těch sto dní hájení. Zatím jediná má podstatná výhradu proti němu je, že se evidentně nesnažil získat Švece.
      Nevím, jak je na tom Mickael Tavares, ale i jeho bychom zoufale potřebovali pro defenzivu, zvlášť jestli odejde Latka
      Získal by tím náhradu za Hubáčka, který nestačí organizovat hru v případě, že se Latka vysune. A že se vysunovat musí, je nesporné, je to náš nejnebezpečnější útočník.
      Byla to včera taková holomajzna, jak si tady lidi stěžují? No, na Strahově hrávala Slavia o dvě třídy pohlednější fotbal než dnes, to je bez diskuse.
      Přesto bych řekl, že proti loňsku vidím docela slušný posun vpřed. Potíž je v tom, že Nitrianský ani Čonka nehrají to, na co mají, což u Čonky omlouvám dlouhým zraněním. Oba se tlačí vpřed, což je samozřejmě správné, ale pokud vzadu mají zůstat Latka, Hubáček a Jarolím, kteří rychlostí - dovolte mi understatement - neoplývají,dokáže naši obranu roztrhat na kusy každý rychlý a technický hráč soupeře.
      Na druhé straně si nejsem jistý, zda by zařazení Čepeláka okamžitě pomohlo, přece jen není na tom místě sehraný s ostatními. Také Dobrotkovi bude určitě nějaký čas trvat, než se sehraje s okolím.
      Rychlý vzestup Slavie na úroveň Strahova teď můžou čekat jen zarytí optimisté.

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 12:46 |  
        0 0

        Tak nějak to je,jen abychom se vůbec Dobrotky dočkali pri našem šěstí na''zdravé'' posily.Jinak opravdu při troše štěstí mužem hrát v naší kaprlize o čelo a při troše smůly o spodek tabulky.Možná se malinko bude lámat chleba ted s ollmikem.

        • Re: Ostrava - Slavia 2:2

          jarodo57     před 12 lety 05.08.2012 16:53 |  
          0 0

          Musíme vycházet z toho co je na skladu.Hlavně Vás všechny prosím o to abyste po prvních 2 kolech nedělali kategorické závěry.Tak například Latku posílat někam tak to si troufám říct,že je hodně přitažené za vlasy.O Nitrianském jsme to,že se vložené peníze do něho asi nevrátí už věděli na jaře.Čonka určitě umí více.Koreš bude určitě jednou jeden z hlavních hráčů ,na kterém to bude stát ,ale bohužel po tom zranění takovému mladému klukovi to chvíli trvá.Jarolíma jsem tady několikrát za jeho lenost a alibismus už kritizoval .Pokud se Rada nebude bát nechat na lavičce někoho z těch hráčů jako je Jarolím,Juhar,Nitrianský,Čontofalský tak bych z toho neměl velké obavy.Samozřejmě to letos asi na nějaké poháry nebude ,ale nechme se překvapit.Já jsem byl tady odpůrce příchodu trenéra Rady ,ale nebudu ho kritizovat za dva odehrané zápasy.To co on bude se Slávií chtít hrát a jak by to mělo vypadat se ukáže někdy v polovině podzimu.Nechme jim všem čas.Samozřejmě zkritizujme hráče za individuální chyby nebo nepoctivý přístup, ale zatím bych nedělal nějaké obrovské závěry.

  16. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 12:35 |  
    0 0

    mít po dvou zápasech skóre 5:5 je sice pozitivní pro útok, ale pro obranu to není nic moc. V posledních zápasech se mi nelíbil ani, dřív výborný, Latka. Radši bych ho prodal než nám pláchne zadarmo. Stopeři Dobrotka, Cicman to zvládnou lépe

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      opicemag     před 12 lety 05.08.2012 13:19 |  
      0 0

      Moje myšlenky (ale já bych Latku neprodával). Říkal jsem si jen, že by asi nebylo od věci postavit proti Olomouci stoperskou dvojici Cicman + Dobrotka.
      Jenže oba jsou zranění. Moc prostor pro změnu bohužel nemáme. Nitranského bych ale posadil určitě. Jenže Dostál není žádná výhra.

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 14:27 |  
        0 0

        Proti Olomouci bych to viděl takto. Berkovec - Mikula,Latka,bohužel Hubáček, Čonka

        škoda že máme zraněný 3 stopery, Cicman, Dobrotka, Zákostelský
        jinak bych se nebál postavit Dobrotku s Cicmanem, ať taky Latka vidí že musí o místo taky bojovat, připadá mi že na to docela sere. Asi ho mrzí že neodešel do zahraničí. Jinak kdyby to klapalo (Dobrotka, Cicman) a Zákostelský by se uzdravil + v juniorce (Brůžek, Mac, Čepelák) tak bych Latku klidně prodal

        • Re: Ostrava - Slavia 2:2

          jipe     před 12 lety 05.08.2012 14:34 |  
          0 0

          Nesouhlasím, jestkli si viděl zápas s Jihlavou, právě Latka to vyburcoval a dovedl tým k remíze. Ale vím, že vzadu to není ono. Viděl jsem v příprave Dobrotku. S Latkou by to byla nejlepší stoperská dvojice. Včera dělal chyby i Hubáček.

          • Re: Ostrava - Slavia 2:2

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 14:46 |  
            0 0

            Prave Laty by pak mohl hrat v utoku:-))

            • Re: Ostrava - Slavia 2:2

              edenian     před 12 lety 05.08.2012 15:42 |  
              0 0

              A v lete odejit jako volny hrac - prubezny kral ligovych strelcu :-)

            • Re: Ostrava - Slavia 2:2

              opicemag     před 12 lety 05.08.2012 18:13 |  
              0 0

              Samozřejmě. V útoku je lepší než v obraně a lepší než Škoda je taky. Tím by se nám hned vyřešil útok. Ale to se musí Dobrotka a Cicman dát dohromady. A Rada mít koule na takovu změnu (= nemá).

  17. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 15:11 |  
    0 0

    Tak poté pozitivní předsezonní náledě, vycházející z kdovíčeho, už se nám ukazuje realita. A není se vůbec čemu divit. Po minulé sezoně se všichni shodovali, že bez 4-5 opravdových posil s velkým P se nikam nemůžeme pohnout. A byla to svatá pravda. Bohužel, jedinou skutečnou posilou je Kisel, jehož příchod byl ale zneutralizován nepochopitelným vyhozením nejlepší střelce a jediného útočníka v týmu Pospěcha. Takže není divu, že tým, který se celou sezonu potácel na hraně sestupu, pokračuje v tomtéž i nadále. A vzhledem k tomu, že očividně jediní, koho to trápí, jsou fanoušci, můžeme se těšit na třetí stabilizační sezonu v řadě. Hlavně je třeba to na konci zase pěkně okecat pro ty, kteří by si náhodou neuvědomili, jak velký posun se udělal. Ostatně já už se nemůžu dočkat onoho vyhodnocování po pěti kolech.

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      bongor     před 12 lety 05.08.2012 17:44 |  
      0 0

      Souhlasím s názorem,že stačí hrozně málo a můžeme být v pohárech,nebo taky trnout,že sestoupíme.On je totiž mezi mužstvy v kaprlize tak malý rozdíl,že je každý zápas o momentálním rozpoložení hráčů a trenérů.Jedinou vyjímkou je Plzeň a myslím ,že by jí mohla být i Olomouc.Ten průměr se pořád sbližuje a současně jde dolů.Ono by to nevadilo,já si vzpomínám ,jak mě jako kluka bavily
      zápasy 3.třídy,kolik tam padalo gólů,jak se to tam krásně pralo.Na pohled to vypadalo jako vynikající fotbal,protože proti jedněm lazarům stáli druzí a každý hraje to,co mu soupeř dovolí.Takže 2.-3.třída může ve výsledku vypadat jako lepší zábava než 1.liga.

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        Petr9608     před 12 lety 05.08.2012 19:51 |  
        0 0

        No ale ty rozdíly zatim fak nějak nejsou.

        Viz, třeba Jihlava - gól, dvě superšance a Pils musej dát góla z ofsajdu...

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 20:01 |  
        0 0

        Ještě bych dodal že to bude i o momentálním rozpoložení sudího tedy finančním před zápasem:-)))I v tom je Plzen nejlepší...

        • Re: Ostrava - Slavia 2:2

          spino     před 12 lety 05.08.2012 21:42 |  
          0 0

          Zajímavé, že za tuhle myšlenku jsi mě na superslavii zkritizoval.

          • Re: Ostrava - Slavia 2:2

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 05.08.2012 22:52 |  
            0 0

            Tak to si se překoukl nebo ja, protože o podplácení v naší lahváč lize ani na chvílí nebochybuji akorát že už v tom nevedou rudý....

            • Re: Ostrava - Slavia 2:2

              bongor     před 12 lety 05.08.2012 23:39 |  
              0 0

              Moc rumuna nepoceňuj Vlku,oni to maj tak nacvičený,že je hned tak někdo netrumfne.

              • Re: Ostrava - Slavia 2:2

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 06.08.2012 00:41 |  
                0 0

                Tak to minimálně dělají dva roky hůř než jejich soupeři:-))

  18. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    Viking     před 12 lety 05.08.2012 21:59 |  
    0 0

    Nitrianský dlouhodobě největší zklamání, jeden dobrý zápas na čtyři špatné. Nečekal bych u reprezentanta, že na ligové úrovni bude mít takové problémy při bránění, herně se navíc vůbec nelepší...

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      spino     před 12 lety 05.08.2012 22:26 |  
      0 0

      Minulý podzim byl nejlepším hráčem, ale teď je opravdu strašnej. Bránění nikdy nebyla jeho doména, ale byl hrozně rychlej a vytvářel šance. Bohužel přestal běhat.

  19. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    mudrc     před 12 lety 05.08.2012 23:24 |  
    0 0

    Berkovec na place, Čontofalský za Ural :-)

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      bongor     před 12 lety 05.08.2012 23:52 |  
      0 0

      Často čtu,že nějaké mužstvo zápas kontrolovalo.co to vlastně znamená" kontrolovat zápas"?Asi pravděpodobně místo fotbalu někteří seděj na lávce a zapisujou co kdo dělá a pak to prásknou na svazu ?nerozumím tomu.

  20. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    Markus     před 12 lety 06.08.2012 13:04 |  
    0 0

    Zázraky jsem nečekal a zklamán nejsem. K příchodu Rady jsem se stavil zdrženlivě, jeho práce ale začíná být vidět a je to dobré. Doufám, že menší změny v sestavě na základě předchozích zápasů budou pokračovat a nikdo nebude mít nic jistého. Mám radost, že Martin Poustka vedle Rady aktivně na lavičce působí a získává tak další cenné zkušenosti. Ať si sám vyhodnotí, co je dobré a co ne, Rada je nepochybně kontraverzní osobnost. Osobně patřím k těm pár procentům, kterým nevadil na lavičce Franz a mrzí mě ztracený rok, ale co už. Obrana to má těžké, když jsou stále zranění Cicman s Dobrotkou, od kterých se očekávají špičkové výkony. Potřebujeme vzadu větší jistotu a uklidňovat situaci. Konečně také doufám, že už tu nebudeme držet každého kdo u nás bude chtít být, ale budeme požadovat adekvátní výkony. Nechápu, proč máme stále některé hráče na soupisce, talenti už to rozhodně nejsou, raději dejme šanci mladým.

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      chcipak     před 12 lety 06.08.2012 16:32 |  
      0 0

      Je znát, že mnoho lidí po úspěších v přípravě očekávalo, že bude v letošní sezoně Slavia zase zpátky tam, kde před třemi lety. K tomu nás ale evidentně ještě čeká dlouhá cesta. Na druhou stranu, když si vzpomenu na poslední jarní utkání s Bohemkou, je zde evidentní progres. Zlepšila se jak předváděná hra, kombinace, tak i nasazení a bojovnost.

      • Re: Ostrava - Slavia 2:2

        goop     před 12 lety 06.08.2012 19:33 |  
        0 0

        Ano, souhlasím. Já jsem byl opatrný optimista. Tedy nečekal jsem zázraky, ale lepší hru, než jakou tým předvádí. První poločas s Jihlavou byl neomluvitelný, na druhou stranu dotáhnout 3 gólový rozdíl, to chce mužstvo psychicky silné. A Jihlava i s Plzní ukázala, že to nejsou žádní nazdárci, ale mají přinejmenším na střed tabulky.
        Než výsledky mi zatím tedy vadí spíš předváděná hra. Je tam stále málo myšlenky, málo kvality individuální i kombinační. Obrana dělá chyby. Uvidíme, zda se něco v tomto obraze změní. Doufám, že změny přijdou dřív než v 5. kole.

  21. Re: Ostrava - Slavia 2:2

    Betynka58     před 12 lety 06.08.2012 14:05 |  
    0 0

    Myslím, že je nejvyšší čas, aby Rada nasadil proto Olmíku do brány Berkovce. Vedle toho, že mi letos připadá nepoměrně jistější než Čonty, by mě docela zajímalo, jaký ti dva mají průměr inkasovaných gólů na zápas. Vím, že to není nejspolehlivější ukazatel, ale řekl bych že v tomhle je Berkovec letos o třídu lepší.

    • Re: Ostrava - Slavia 2:2

      goop     před 12 lety 06.08.2012 19:35 |  
      0 0

      Také bych raději viděl v bráně Berkyho. Ale podle toho co říkal Vaniak před sezonou, má dostat Čonto šanci jako jednička a na nějaké rychlé změny to nebude. TEdy do té doby, než předvede nějakou fakt botu. Chápu, Vaňous zná, jaký to je po první chybě vyměnit gólmana od Jarolíma. A asi to nepovažuje za šťastný.