Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Jihlava 3:3

Slávistům se první poločas v nové sezóně vůbec nepovedl, připsali si pouze dvě neúspěšné střely na bránu a naopak Čontofalský musel hned třikrát lovit míč ze své sítě. V tom druhém si ale alespoň částečně zachránili čest, když nakonec na poslední chvíli dokázali srovnat a připsat si alespoň bod do tabulky.

Skavia - Jihlava 3:3 (0:3)
Branky:
69. a 90. Vošahlík, 87. Kisel - 8. Vaculík, 21. Koloušek, 45. Tecl (z pen.)

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Čonka - Petrák - Koreš (75. Zmrhal), Jarolím (53. Vošahlík), Juhar - Kisel - Škoda

První velká šance zápasu přišla po kolmici Kisela za obranu, na kterou si naběhl Škoda, který běžel spolu s Korešem sám na gólmana Blažka. Škoda se rozhodl vzít zodpovědnost na sebe a prudkou ranou se snažil prostřelit Blažka, který však skvěle zasáhl a udržel tak bezbrankový stav. Byli to tak jihlavští, kteří měli tu čest vstřelit otevírací gól v Edenu v nové sezóně. Na levé straně obrany chyběl Čonka, a tak měl Masopust spoustu času na přesnou přihrávku do pokutového území, která skutečně přišla a pro Vaculíka již nebyl problém umístit míč do protipohybu Čontofalského - 0:1. A i když poté Slavia měla i nadále lehkou územní převahu, tak si žádnou šanci vytvořit nedokázala. To naopak Jihlava se rozhodla, že jednogólový náskok není dostatečně komfortní, a tak by bylo záhodno z další šance ho navýšit. Po brejku do relativně otevřené obrany se dostal k míči Koloušek, který zhruba z 13 metrů krásnou střelou šajtlí v 21. minutě skutečně Jihlavě dvougólové vedení zařídil - 0:2. Další šok pro sešívané fanoušky mohl přijít v minutě dvaatřicáté, kdy víceméně náhodný odraz od Vaculíkovy nohy po centru mířil nebezpečně k pravé Čontofalského tyči, ale slovenský gólman míč dokázal lapit, a připsal si tak první zákrok zápasu. Slávisté i nadále drželi, jako ostatně po celý průběh zápasu, míč, ale krom plýtvání časem to k ničemu nevedlo. Změnit to zkusil až Kisel, ale jeho povedenou ránu z hranice vápna dokázal vytáhnout na rohový kop Blažek. A protože po faulu Čontofalského kopala Jihlava, konkrétně Tecl penaltu, kterou bývalý slávista nepohrdl, tak hráči s hvězdou na srdci odcházeli do kabin s vědomím jednoho z nejhorších poločasů Slavie za dlouhá léta, přesněji za stavu 0:3.

Do druhého poločasu nastoupila Slavia možná trochu překvapivě v nezměnené sestavě. Již po pár vteřinách se dostala do zajímavého náznaku ve vápně soupeře, ale Koreš bohužel nedokázal přesněji přihrát, a tak výsledkem byla jen velmi nepřesná Jarolímova střela. Jinak ale zápas pokračoval i nadále ve stylu prvního poločasu a to i po tom, co na hřiště přišel druhý útočník Vošahlík. A když už se do nadějné pozice dostal Koreš, tak pro změnu tak dlouho váhal se střelou, až si v poklidu doběhl jihlavský obránce, aby mu míč sebral. Trochu pozitivního duchu přinesl do ochozů až nová akvizice Vošahlík, který si vzal míč a dokázal s ním projít až před Blažka, kterého dokázal posléze i propálit a vstřelil tak úvodní branku Slavie v novém ročníku Gambrinus ligy - 1:3. Slavii nalil přeci jen gól čerstvou krev do žil a sešívaní začali konečně působit dojmem, na který čekali všichni fanoušci již od začátku. Hned po Vošahlíkovi mohl rozvlnit síť i Škoda, ale jeho střele ze skluzu vystavil stopku Blažek. A Škoda potřetí - Čonka rychle rozehrál přímý kop na Latku ve vápně soupeře a míč se odrazil směrem ke Škodovi, který vystřihl efektní nůžky, ale jako by mu dnes gól přán nebyl - jeho střelu zastavilo tentokráte břevno. A tak vše museli obstarat jiní. Dnešní zápas po přesunutí do útoku vynikající Latka přiťukl hlavou míč na Kisela, který si počkal na správný odskok míče a dal rázem Slavii naději na bodový zisk v již na pohled beznadějném zápase - 2:3. A bodový zisk nakonec skutečně přišel, slávisté se i díky publiku hnali všemi silami před Blažka a po jedné skrumáži se nejlépe zorientoval Vošahlík, který si připsal druhou branku a vzal Jihlavě sny o jejím historicky prvním vítězství proti Slavii - 3:3. A i když se pak slávisté snažili zápas ještě dokonce otočit, tak již nic více než Kiselovu nepřesnou střelu z voleje, vytvořit nedokázali. I tak nakonec odcházeli diváci, tedy krom těch z Vysočiny, domů s dobrou náladou.

Na pozápasovou tiskovou konferenci přišel jako první trenér hostí František Komňacký: "Kdyby nám před zápasem někdo řekl, že uhrajeme bod, tak bychom to brali všema deseti, ale vzhledem k průběhu zápasu určitě musí panovat nespokojenost, stav 3:0 by se udržet měl. Každopádně v první půli se nám dařilo hrát to, co jsme chtěli, tedy zodpovědně bránit a hrát na brejky. Jenže po ve druhé půli po sérii střídání jsme se sami dostávali pod tlak, ztráceli balóny a nevěděli co hrát. Spoustu kluků hrálo poprvé ligu a semlela je atmosféra. Ale co se týče nasazení, chuti apod., tak jim nemám co vytknout. Je to pro ně ale obrovská škola do budoucna. Nakonec se přiznám, že jsem byl rád za konečný hvizd, protože se bojím, že kdyby se hrály třeba další tři minuty, tak bychom možná i prohráli."

Po krátké chvíli přišel i nový trenér Slavie Petr Rada: "Zápas měl dva poločasy, v tom prvním jsme dostali tři branky, což bylo pro mojí nervovou soustavu opravdu těžké sousto. Kdyby proměnil Škoda svojí stoprocentní šanci, tak se to mohlo vyvíjet všechno jinak, ale místo toho jsme dostali první hodně zbytečný gól a potom i druhý, víceméně podobný. Poslední hřebíček do rakve pak byla ta penalta v závěru. V poločase jsem hráče nabádal, ať hrají dál, že není nic ztraceno. Snažil jsem se působit v kabině klidnějším dojmem, abych především mladší hráče nedostal ještě více dolů. Ve druhé půli jsme chtěli co nejrychleji vstřelit branku, dostat se soupeři na dostřel. Nejprve se nám to nedařilo, ale po příchodu Vošahlíka to bylo celkově lepší. Po první brance jsme se rozhodli změnit rozestavení, posunuli Latku dopředu, který byl nepříjemný pro obranu soupeře, bylo znát, že hrál v mládí útočníka. Díky tomu jsme vlastně dali i druhou branku. Po té třetí jsme ještě chtěli jít pro vítězství, možná kdyby si Karol Kisel ještě posunul míč místo rány z voleje, tak to mohlo dopadnout jinak. Ale i tak si vážím hráčů za přístup ve druhé půli potom, co byli skleslí po té nepříjemné první. Celkově jsem ale samozřejmě nespokojený, chtěli jsme zvítězit, byli jsme dobře připraveni, ale zvládli jsme to jen napůl. Věřím, že v přístím zápase v Ostravě to bude lepší. Co se týče změn v sestavě, tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet v týdnu, ale já nejsem trenér, co by po prvním neúspěchu hned měnil za každou cenu sestavu."

Komentáře (111)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jihlava 0:1

    Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 18:24 |  
    0 0

    Tak už 0:2, kurva, to je vstup do sezóny jako prase!

    • Re: Slavia - Jihlava 0:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 18:50 |  
      0 0

      A třetí... Ty vole, co to je?

      • Re: Slavia - Jihlava 0:1

        Euforak (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 19:00 |  
        0 0

        Si zvykej vole... Jediná posila je Dobrotka a ten je jaksi out.

        • Re: Slavia - Jihlava 0:1

          Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 19:28 |  
          0 0

          A Vošahlík taky! Ještě vyrovnáme!

          • Re: Slavia - Jihlava 0:1

            Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 19:53 |  
            0 0

            Kdo to říkal? Já jsem to říkal!!! MISTŘI!!!!!

            • Re: Slavia - Jihlava 0:1

              mart     před 12 lety 30.07.2012 20:01 |  
              0 0

              Kdo to říkal?
              ... no ja sem to rikal :) ... jeste za stavu 0:3 :) [ viz nize 19:14]
              Ale radeji o me moc nemluvte, ja sem spis takovej plachej :)
              ... a navic sem si tim nebyl uuuplne jistej :)

                • Re: Slavia - Jihlava 0:1

                  mart     před 12 lety 30.07.2012 20:09 |  
                  0 0

                  vzpomnel sem na zapas v Trnave ... myslim, ze to bylo 1981, nebo 82... venku 3:0 do pule, a nakonec sme vyrovnali.... ale ze bych tomu jako veril, ... tak to teda az zas teda moc ne :)

  2. Re: Slavia - Jihlava 0:2

    mpik     před 12 lety 30.07.2012 18:36 |  
    0 0

    Jak jsem řekl, tak jsem udělal. Odmítám dávat peníze "Řebíčkům" a tak jsem po letech nekoupil permici. Navíc mě vytočilo ono nehorázné "4%" zdražení - z 2700 na 3000! Nejenže je těch procent 11, ale ta drzost zdražit po nejzoufalejší sezóně v novodobé historii!
    Slavia vyměnila realizační tým, přivedla pár hráčů a do úvodu sezóny dostala nejvýhodnější nabídku: nováčka na domácí hřiště.
    A tak mám puštěnou televizi a říkám si, jak je asi fanouškům na stadionu. Zatím dvojka od Jihlavy je jen pokračování loňského zmaru...

    • Re: Slavia - Jihlava 0:2

      Euforak (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 18:47 |  
      0 0

      Těžká deprese... Naše přímáky a rohy v kombinaci s dřevákem Škodou a těžkopádnou obranou...

    • Re: Slavia - Jihlava 0:2

      mpik     před 12 lety 30.07.2012 18:49 |  
      0 0

      btw: bude na domácí premiéře na Vysočině pivo za bůra? :-)

      • Re: Slavia - Jihlava 0:2

        edenian     před 12 lety 30.07.2012 22:07 |  
        0 0

        Di uz s tou permici do haje. Treba ta moje je letos levnejsi.

        • Re: Slavia - Jihlava 0:2

          Me2d     před 12 lety 30.07.2012 22:17 |  
          0 0

          Tvoje je levnější, moje zas dražší. Někdo je označen za věrného fanouška a má slevu pokud měl permici v předešlé sezoně, někdo zas tak věrný dle pana Kusého není. Kdo tohle vymyslel zřejmě nepoužívá mozek, pouze potřeboval vykázat nějakou činnost - pokud to byl Kusý, tak to potěš... Už teď byl prázdnej stadion.

  3. Re: Slavia - Jihlava 0:2

    japhy     před 12 lety 30.07.2012 18:58 |  
    0 0

    Evidentní inspirace našimi olympioniky. V poslední době sledovat sport je vážně utrpení.
    Kde je ta nejlepší obrana v lize? A Čonto má zase podíl na gólu. Ne, že bych to říkal, ale říkal jsem to.
    Některé věci se fakt nezmění - např. nedůraz v obou vápnech může být naše značka, ať tu hraje a trénuje kdokoliv.

  4. Re: Slavia - Jihlava 0:3

    Tommy     před 12 lety 30.07.2012 19:00 |  
    0 0

    mmm, nádhera, upřímně, čekal jsem zlepšení, ale výsledek bohužel i odpovídá dění na hřišti, Jihlava je daleko nebezpečnější vepředu, my si ani nedokážeme přihrát, stoupnout balon, prostě kvalita nulová.... a to ještě měl jít sám jihlavskej hráč na Čontofalskýho, kdyby sudí nemávl nesmyslnej ofside ..... hnus, hrůza, ostuda...

    • Re: Slavia - Jihlava 0:3

      mart     před 12 lety 30.07.2012 19:14 |  
      0 0

      treba jeste vyrovname ... (?)

  5. Re: Slavia - Jihlava 0:3

    jigsaw     před 12 lety 30.07.2012 19:17 |  
    0 0

    Čontofalský ven! Už ho nechci ve Slavii vidět, po minulým podzimu to byl asi můj nejoblíbenější hráč, ale to, co začal předvádět na jaře a co předvádí teď... Jinak zápas ani nemá moc cenu komentovat, reklama jako překrytí díry je jen třešničkou na dortu.

    • Re: Slavia - Jihlava 0:3

      jigsaw     před 12 lety 30.07.2012 19:54 |  
      0 0

      Ok, od příchodu Latky do útoku super, chválím.

  6. Re: Slavia - Jihlava 1:3

    wotlemburg     před 12 lety 30.07.2012 19:42 |  
    0 0

    Nejslabší Nitrianský. Tem chlap je od svého příchodu marnej

  7. Re: Slavia - Jihlava 1:3

    klimi     před 12 lety 30.07.2012 19:46 |  
    0 0

    Doufám, že Nitrianský dneska umlčel všechny kritiky Dostála...

    • Re: Slavia - Jihlava 1:3

      japhy     před 12 lety 30.07.2012 19:55 |  
      0 0

      Dík, ušetřils mi příspěvek :) Uteče mu děděk Koloušek, odstup od útočníků, jak kdyby byli prašivý...

      • Re: Slavia - Jihlava 1:3

        luk (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 20:57 |  
        0 0

        Souhlas,pokud chce hrát krajního obránce takhle,musí hru zjednodušit a zpřesnit. A Čonka jakbysmet.Příště snad začneme doma na dva útočníky..

  8. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    no-nick     před 12 lety 30.07.2012 20:10 |  
    0 0

    Škoda ztráty dvou bodů, ale zážitek parádní. Vosahlik slusne, první gól paráda, Latka je prostě Latka, a že Nitri špatný...mně se nelibil hlavně Kores. Hodnotit špatný věci, to by bylo nadlouho. Tech bylo. Ale druhou půli jsem si užil.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      bongor     před 12 lety 30.07.2012 20:21 |  
      0 0

      Co přišel Laty do útoku,tak byla Jihlava bez šance.Kolozub jen zíral.
      Nešlo by to,že by Laty nastupoval jako obránce a součaně jako útočník,jestli to tedy pravidla připouštějí??Klidně by moh dostat dvě gáže.Jinak se mi líbili Vošahlík-o tom jsem říkal,že bude dobrej a ke konci Kisel.Svoje si uhrál Hub,Petrák i Čonka,mimo ten první gól.Víc jsem čekal od Juhára.Hodně slabý Nitrianský,Koreš,ale i Lukáš.
      Čontovi to taky příliš nešlo,ta penalta byla zbytečná.
      Ale zápas ve srovnání s Dukla-rumun o dvě třídy lepší.Na to by se dalo chodit.

      • Re: Slavia - Jihlava 3:3

        marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 20:28 |  
        0 0

        Hubáček hrál podle mě teda dneska hodně špatně.

        • Re: Slavia - Jihlava 3:3

          bongor     před 12 lety 30.07.2012 20:30 |  
          0 0

          Ale to už se o něm říká osm let.

          • Re: Slavia - Jihlava 3:3

            bongor     před 12 lety 30.07.2012 20:32 |  
            0 0

            I dnes: Sparta protestuje, chtěla červenou pro Božiče i Haška.
            a máme tady zase ty ubrečence.Já myslím,že už si pan Hrubeš hned tak nepískne,i když snaživě a nesmyslně nastavoval o pět minut.
            Někomu se holt člověk nezavděčí nikdy.

  9. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    Gino     před 12 lety 30.07.2012 20:42 |  
    0 0

    Po půli na prášek a totální bezmoc.
    Druhá půlka super... Rada asi v kabině hodně řval :)

    Tak teď jenom dobře zahrát v Ostravě, pak doma s Olomoucí a můžeme slavit nejlepší vstup do ligy za posledních x let.

  10. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    spino     před 12 lety 30.07.2012 21:01 |  
    0 0

    Tak. Po práškách na uklidnění se jde známkovat:

    Čontofalský 3 - brankář musí něco chytit navíc. Příště chci Berkovce.

    Nitrianský 5 - kleknout na hrách, vostříhat vlasy do hola a sto ran bičem!

    Latka 2 - kde nic není, ani Latka nebere.

    Hubáček 4 - mohl za oba góly. Už aby se uzdravil Dobrotka.

    Čonka 4 - Špatné nahrávky, propady, špatné centry, hrůza.

    Petrák 4 - Bohužel na to ještě nemá. Do juniorky s ním.

    Koreš 3 - první poločas ušel, ale pak se vytratil. Katastrofální hra dozadu.

    Jarolím 5 - Kurva jdi už do prdele Jarolíme! Celá záloha a útok se rozebíhá a on přihraje za sebe. Neběhá, brzdí hru, nic nevymyslí. To je jako, když jedete v autě se zataženou brzdou. Hlavní strůjce dnešního neúspěchu. Okamžitě odevzdat pásku Kiselovi a sednout na lavičku.

    Vošahlík 2 - Má velký potenciál. Jeden z lepších hráčů na hřišti.

    Juhar 5 - Katastrofální výkon, jemu to však nemám za zlé, neboť vím, že je těžce nemocen. Dokud se nenajde lék na bolševika, neměl by nastupovat (to nasupené docházení pro balon prokázalo jeho předchozí klub).

    Kisel 2 - Bože, děkuji, že je Karol konečně zpátky, jinak bychom asi sestoupili. Bojuje, hecuje, správný kapitán.

    Škoda 3 - Dobré nůžky, ale stále je to jen vysokej nekopa. Potřebujem skutečného útočníka.

    PS: DRŽPÍČUS VEN!

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 21:22 |  
      0 0

      Díky moc, zápasový report, jak má být!

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      dubas     před 12 lety 30.07.2012 21:26 |  
      0 0

      Nechci ti do toho kecat, ale načal nás Latka.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      Pepino44     před 12 lety 30.07.2012 21:52 |  
      0 0

      Nechci ti do toho kecat,ale Koreš v prvním poločase nic moc a v druhým se nevytratil ale vystřídal

      • Re: Slavia - Jihlava 3:3

        spino     před 12 lety 30.07.2012 21:58 |  
        0 0

        Mě se Koreč líbil. Umí si poradit jeden na jednoho, vybojoval skoro penaltu. Ve druhé půli se vytratil, a proto byl střídán.

        • Re: Slavia - Jihlava 3:3

          Pepino44     před 12 lety 30.07.2012 22:11 |  
          0 0

          No jak myslíš,mně připadalo,že horší byl jen Jarolím.Srovnej ho s Vošahlíkem,a to nemyslím že dal dva goly.Jde o způsob hry.Když jsem ho viděl s tím Vansdorfem,tak jsem říkal,co jsme to vzali za nemehlo,ale on se snad rozehraje.

          • Re: Slavia - Jihlava 3:3

            spino     před 12 lety 30.07.2012 22:15 |  
            0 0

            Jarolím a Nitrianský byli dnes skutečně nejhorší. Průser je, že na jejich posty nemáme kvalitní náhrady Dostál ani Zmrhal jistě na jejich postech lepší nebudou, možná tak na vystřídání v průběhu zápasu.

            Dalším zklamáním byli Juhar s Čonkou, kteří po triviálních chybách přicházeli o míče, navíc Juhar v druhé půlce přestal běhat (+ ten odchozený roh, ale to už se probíralo).

            Vošahlík na jeho místě byl lepší, ale já bych je nasadil oba. Škodu a Vošahlíka do útoku, do zálohy Koreš.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      winter (přítel SN)     před 12 lety 31.07.2012 02:34 |  
      0 0

      Petrák do juniorky? jsi spadl při vyrovnání z gauče a praštil jses do hlavy, ne? Petrák je náš nejlepší mladík, se mu nepovedl jeden zápas.. ale rozhodně nebyl nejhorší, to byli jiní experti (nitrianský, čonka, jarolím..) první gól byl latky, na druhym má velkou míru viny koreš který zbytečně přišel o míč.. třetí je huba a čontofalskýho

      naopak juhar zas tak hroznej nebyl, podle mě to bude posila. nejlepší samozřejmě vošahlík a kisel

  11. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    knaphi     před 12 lety 30.07.2012 21:01 |  
    0 0

    Hlavně se neptejte Rady proč ty 3 inkasované branky :D :D Zase by sme viděli jen negativa. Jinak konec druhé půle na 1 s hvězdou :) a co je nejdůležitější, dáváme gooooly, čert vem plichtu byl to první zápas, věřím že už to bude jen lepší. Ať žijem....

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 21:21 |  
      0 0

      Lepší 10. s diváky, nežli 6. bez :-) Ale sledoval jsem to jen na onlajnu z brigády, tak to berte s rezervou.

  12. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    coolair     před 12 lety 30.07.2012 21:12 |  
    0 0

    Teď jsem dorazil z Edenu. Do prvního gólu to bylo na sebevraždu, potom naopak paráda. Čím to? Jednoduše - Škoda už nebyl v útoku sám, měli jsme na hrotu bijce Latku a poblíž ještě Vošahlíka. Je vidět, že když nehrajeme jen na 1 útočníka, góly dát dokážeme. Doufám, že si z toho Rada vezme ponaučení. Ale jsem si skoro 100% jistý, že ne, protože tam stejně nemá moc koho dát.
    Jo, a ještě by mě zajímalo, co kromě nabírání kondice celou přípravu dělali, že nedokážou ani hodit aut do blízkosti spoluhráče.
    A taky nechápu, proč v posledních minutách zápasu, když máme honit každou vteřinu, nemůže aut vhodit hráč, který je zrovna nejblíž, a musí se dvacet vteřin čekat na toho, kdo je ,,určený".

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      Slawek     před 12 lety 30.07.2012 23:12 |  
      0 0

      Když odešel dnes špatnej Likáš, rozehrál se Kisel. Do té doby oba hrozný a pak se to rozeběhlo. To jste Petře moc dobře připraveni nebyli. To nebyla nerozehraná Parma.....

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      smichov_1     před 12 lety 30.07.2012 23:27 |  
      0 0

      Co chodim na Slavii, tak jsme auty meli nejhorsi ze vsech. Rozehrava se pomalu, misto volnemu hraci radeji cekaji, pak mu to daji do soubioje, atd. Auty = tragedie.

  13. hodnoceni

    rudahvjezda     před 12 lety 30.07.2012 21:13 |  
    0 0

    Conto 4 - tri goly je dost
    Conka 4 - nezaujal, nachomejtl se u golu
    Hub 6 - podle mne celkem jistota
    Laty 6 - mel by vic, kdyby nezavinil prvni gol zbytecnou klickou a ztratou mice
    Nitra 3 - slabej, bojacnej, nepresnej. ale zvedne se! :-)
    Kores 5 - v prvni puli vybornej, drzej, sikovnej, ve druhy odpad
    Petrak 6 - kvalitni, klidnej, konstruktivni
    Kisel 7 - motorova mys, prehled, kvalitni, burcoval
    Jarolim 4 - bez nej se to teprve rozjelo, nezaujal
    Juhar 5 - na tom se da stavet, bude se lepsit a budeme ho mit radi
    Skoda 6 - bojoval, nebylo mu souzeno, ale o 100% lepsi, nez loni
    Vosahlik 7 - dva goly, velka chut, prochazel prekvapive snadno
    Zmrhal - nehodnotim, sbira zkusenosti, prisel mi nervozni, ale kdo by nebyl :-)

    • Re: hodnoceni

      Slawek     před 12 lety 30.07.2012 23:09 |  
      0 0

      Až na Kisela a Juhara souhlas.

  14. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 21:26 |  
    0 0

    První poločas to byla ta Slavia z minulé sezóny, druhou půli jsme se zvedli.
    Bůhví jak by šel vývoj zápasu kdyby dal Škoda svoji velkou šanci...
    Příště musíme více zabrat od první minuty. Ze základní sestavybych sundal LJ a snad i Nitrianského.

  15. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    slaviator     před 12 lety 30.07.2012 21:28 |  
    0 0

    Čonto 4 - Nitrianský 3, Latka 7, Hubáček 6, Čonka 5 - Petrák 5 - Koreš 6, Jarolím 5 (Vošahlík 7), Juhar 5 - Kisel 6, Škoda 4

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      Slawek     před 12 lety 30.07.2012 23:08 |  
      0 0

      Jsi při tom známkování až příliš shovívavý. Čonka 5 ? Jarolím 5? To ne, to je moc !

  16. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    slaviator     před 12 lety 30.07.2012 21:30 |  
    0 0

    jinak co ta situace v cca 8.minutě, kdy nevím kdo sejmul na hranici vápna Koreše a rozhodčí fouknul přímák přesně z hranice? Byla to penalta nebo ne? Mám pocit, že Spartě nebo Plzni by to fouknul...

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      lassiter     před 12 lety 30.07.2012 21:34 |  
      0 0

      bylo to asi metr před vápnem

      • Re: Slavia - Jihlava 3:3

        slaviator     před 12 lety 30.07.2012 21:44 |  
        0 0

        OK, taky se mi to zdálo těsně před a že by to asi bylo v pořádku... Ale myslím, že Plzni by to fakt vytáh do vápna a fouk pentli

        • Re: Slavia - Jihlava 3:3

          YsoEz     před 12 lety 30.07.2012 21:58 |  
          0 0

          myslet je hovno vědět, nna penaltu by to možná bylo tak za Pelty na Letný

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      Borris     před 12 lety 31.07.2012 01:47 |  
      0 0

      Posouzené to bylo správně bohužel. Kory sice dopadnul do vápna, ale Jihlavák ho začal faulovat už asi mter před vápnem. Takže správně posouzeno pouze jako trestňák.

  17. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    tantalos     před 12 lety 30.07.2012 21:31 |  
    0 0

    Jak se zdá, tak Rada se rozhodl udělat ze Slavie hospic fotbalistů. Podstatné pro něj je, jestli fotbalista alespoň umí chodit a že je oblíben v kolektivu. Běh je pro zasloužilé prominenty věc zbytečná.
    To, co předváděl Lukáš Jarolím by tak stačilo na průměr v mančaftu Jedličkova ústavu. Divím se, že Rada místo něj nepostavil rovnou Zikovou, ta by nehrála o moc hůř, ale aspoň se zápalem.
    Nějak mi připomínal Brežněva v posledním roce před smrtí.
    Sledoval jsem celý zápas Juhára, ten zřejmě něco nezaplatil do kasy, protože ho středoví "dirigenti" úplně ignorovali a odřízli. Nemusel by to být špatný fotbalista, ale jak se zdá, LJ se ho rozhodl úplně odříznout od hry. kromě vojína Čonkina mu dlouho nikdo nechtěl přihrát.
    Podle mého názoru je nejvyšší čas poslat Čontofalského, Hubáčka a Jarolíma do....
    Kdyby nebyla Jihlava tak nezkušená, mohla nakonec vyhrát o pět gólů.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      spino     před 12 lety 30.07.2012 21:35 |  
      0 0

      Podle mého názoru je nejvyšší čas poslat Čontofalského, Hubáčka a Jarolíma do.... NA LAVIČKU. BUĎME PROZATÍM JEŠTĚ SLUŠNÍ, I KDYŽ VÝKON JAROLÍMA PO NAKOPÁNÍ DO PRDELE PŘÍMO VOLAL.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      lassiter     před 12 lety 30.07.2012 21:37 |  
      0 0

      Pro začátek by stačilo, kdyby naučil běhat ty dvacetiletý borce, jako je třeba Nitrianský.

      • Re: Slavia - Jihlava 3:3

        spino     před 12 lety 30.07.2012 21:38 |  
        0 0

        Nitranskýho naučit běhat a česat.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 23:09 |  
      0 0

      Po jednom zápase bych trenéra nesoudil. Uvidíme, co se bude dít dále...

  18. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    spino     před 12 lety 30.07.2012 21:37 |  
    0 0

    Je mezi slávisty nějaký doktor? Juhar nutně potřebuje vakcínu proti letenskému bolševismu.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      Boss82     před 12 lety 30.07.2012 21:46 |  
      0 1

      Hele, nějakej ten pátek Tě už tady v diskuzích sleduju a mám pro Tebe takovej návrh: co kdyby šel s těma svejma kecama už do prdele?!

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      slaviator     před 12 lety 30.07.2012 21:48 |  
      0 0

      ???

      • Re: Slavia - Jihlava 3:3

        lassiter     před 12 lety 30.07.2012 21:54 |  
        0 0

        mam pocit, že naráží třeba na to, jak šel za stavu tušim 0:2 kopat roh stylem, jak když jde na tenis do průhonic...

        • Re: Slavia - Jihlava 3:3

          bongor     před 12 lety 30.07.2012 22:00 |  
          0 0

          Neprodali jsme nějaké naše fyzioterapeuty do Bolky,že mají polovinu mužstva v lazaretu.To přece vždycky byla naše specialita.....

          • Re: Slavia - Jihlava 3:3

            spino     před 12 lety 30.07.2012 22:01 |  
            0 0

            Asi jen shoda náhod. Doktor Netscher teď řádí v nároďáku.

        • Re: Slavia - Jihlava 3:3

          spino     před 12 lety 30.07.2012 22:00 |  
          0 0

          Trefa, alespoň někdo inteligentní v téhle diskuzi.

          • Re: Slavia - Jihlava 3:3

            Wulfstan (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 22:22 |  
            0 0

            Někdo inteligentní tu jistě je... ale ty to nejsi, neboj se :-)))

        • Re: Slavia - Jihlava 3:3

          slaviator     před 12 lety 30.07.2012 22:52 |  
          0 0

          OK. Tak je to nějakej sparťanskej bolševismus. A co potom hra LJ se zataženou ruční brzdou? Ten by měl dostat taky vakcínu? :-)

          • Re: Slavia - Jihlava 3:3

            spino     před 12 lety 31.07.2012 07:02 |  
            0 0

            :-D

            Za to by měl dostat minimálně pohlavek a přijít o kapitánskou pásku. Čistě pragmaticky, nemůže být kapitánem někdo, kdo bojuje o místo v základní sestavě.

            • Re: Slavia - Jihlava 3:3

              dubas     před 12 lety 31.07.2012 08:51 |  
              0 0

              Špíno, Lukáš ale nebojuje o místo v základní sestavě. To je zbožné přání spousty fanoušku, co mu neodpustí jeho příjmení, ale nebojuje.

              • Re: Slavia - Jihlava 3:3

                spino     před 12 lety 31.07.2012 22:00 |  
                0 0

                Tak teď jsi tomu nasadil korunu. Já osobně nemám nic proti ŽÁDNÉMU Jarolímovi a budeš se asi divit, ale ani nic proti Karlovi, i když vím hodně o jeho činech v roce 2010.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      YsoEz     před 12 lety 30.07.2012 21:59 |  
      0 0

      souhlas spino mele sracky, evidentne mu chybi diskuze na oficialkach, tak troluje tady

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      Pepino44     před 12 lety 30.07.2012 22:01 |  
      0 0

      Tobě už nepomůže ani doktor ani vakcina.

  19. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    spino     před 12 lety 30.07.2012 22:11 |  
    0 0

    Teď jsem viděl záznam a omlouvám se Hubovi. Za ten první gól skutečně mohl Nitrianský.

  20. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    Viking     před 12 lety 30.07.2012 22:23 |  
    0 0

    Lukáš Jarolím, mistr světa v přihrávce dozadu.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      spino     před 12 lety 30.07.2012 22:29 |  
      0 0

      :-DDD

      Doufám, že najde sobě trochu soudnosti a odevzdá pro začátek alespoň kapitánskou pásku.

  21. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    DrFe1     před 12 lety 30.07.2012 22:51 |  
    0 0

    Připomínka ke vstupenkám: Dnes byla u pokladen zase cca 1/2 hodinová fronta, takže jsem přišel cca ve 20 minutě akorát na gól na 0:2. Jakmile je jen trochu větší návštěva, tak je problém (a to bylo jen 7100 diváků). Takhle Slávia odrazuje dost potencionálních diváků, kteří už příště nemusí přijít. Když bylo možné realizovat kraviny typu brána borců, tak by snad šlo dostavět i pár pokladen, na to by měla Slávia tlačit u majitele stadionu. Předem odmítám knížecí rady typu, že si mají všichni pořídit permanentku. Nejen permanentkáři jsou fanoušci a měl by být umožněn důstojný a časově rozumný vstup i lidem co si kupují vstupenku na místě.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      slaviator     před 12 lety 30.07.2012 23:00 |  
      0 0

      Jestli on spíš než s pokladnama není problém v tom, že většina diváků přijde max půl hodiny před zápasem... A někdo přijde čtvrt hodiny před výkopem a diví se, že u pokladen jsou fronty...

      • Re: Slavia - Jihlava 3:3

        DrFe1     před 12 lety 30.07.2012 23:42 |  
        0 0

        Já jsem do starého Edenu nebo na Strahov chodil třeba 5-15 minut před výkopem a na tribunu jsem se vždycky včas dostal i při srovnatelné nebo vyšší návštěvě než byla dneska. Prostě tam těch pokladen bylo jaksi daleko víc a fronta byla max na 5 minut. Nemůžeš po lidech chtít, aby chodili na stadion hodinu před zápasem na běžný ligový zápas. Tohle lze požadovat po lidech na pohárové utkání, když je "plný dům", ale ne na zápas s Jihlavou.

        • Re: Slavia - Jihlava 3:3

          slaviator     před 12 lety 30.07.2012 23:50 |  
          0 0

          A nebyly dřív ve starém Edenu jiné lístky než máš dneska s čárovejma kódama? Permanentky dřív taky byly jiný a ještě dřív se štípaly, dneska se prodávaj na jméno a tisknou se s čárovým kódem s informacema o majiteli, takže odbavení jedné (!) permanentky bylo patnáct minut, zatímco před lety jsi jen přišel, zaplatil, vzal a šel...

          A jinak, proč bys nemohl být na stadionu hodinu před zápasem a musíš přijít 5 minut před výkopem? Pak si nestěžuj na fronty u pokladen, fakt... blbě se vysereme a řekneme, proč to nebylo rovně...

          • Re: Slavia - Jihlava 3:3

            smichov_1     před 12 lety 30.07.2012 23:55 |  
            0 0

            Hodinu pred zapasem, v pracovni den v 18? Ty mi clovece prijdes jako kdybys spadl z marsu. Lide jsou radi ze utekli vcas, aby ten fotbal videli, a pak prijedou a tohle...

            • Re: Slavia - Jihlava 3:3

              slaviator     před 12 lety 31.07.2012 00:11 |  
              0 0

              OK, pondělek beru, někdo je fakt rád že se utrhne z práce a že to stíhá tip top... Ale všim sis, že tam bylo i celkem dost lidí v důchodovém věku, v té frontě? A jinak, proč musí chodit pět minut před výkopem i o zápasy, které jsou normálně v neděli?

              • Re: Slavia - Jihlava 3:3

                smichov_1     před 12 lety 31.07.2012 00:15 |  
                0 0

                Me by spise zajimalo proc tam sedi asi 7 lidi v mistnosti velke jako krava, jako kdyby tam byla banka a ne prodej listku, a maji jen 3 okna, misto aby tam bylo 8 malych budcek 1x1m, a v kazde jeden trotl?

            • Re: Slavia - Jihlava 3:3

              obiwan     před 12 lety 31.07.2012 16:08 |  
              0 0

              Já přišel půl hodiny před začátkem a stejně jsem nestihl úvodní hvizd:-( A nemůžu dorazit hodinu před, protože chodím do práce a jel jsem co to dá...vyplazenej jazyk a pak čekání ve frontě, a to jen proto, abych viděl 15 minut zajímavýho fotbalu, jinak to byla velká bída:-(

          • Re: Slavia - Jihlava 3:3

            bongor     před 12 lety 31.07.2012 05:51 |  
            0 0

            tady vidíš,jak by byly vhodné předzápasy juniorek.To by člověka tak nemrzelo,kdyby přišel o kousek předzápasu,než aby zaplatil celý zápas áčka a viděl ho jenom dvě třetiny.Jinak doktore pamatuju,že jsem kolikrát stál frontu na lístek určitě nemíň čtvrt hodiny,konkrétně si to byl jeden zápas s Bohemkou a taky s Trnavou s Josefem Pepou Adamcem,Kunou,Dobiášem.Dostali jsme pěknou sodu,ale ti trnaváci,to byl mančaft!Myslím,že bývalo víc otevřených pokladen,než je tomu dnes a ať je to jak chce,rychlé odbavení "zákazníků" patří k dobré imidži každé firmy a tak by se to mělo upravit ke všeobecné spokojenosti.

            • Re: Slavia - Jihlava 3:3

              slaviator     před 12 lety 31.07.2012 14:42 |  
              0 0

              jo, předzápasy juniorek by byly super, ale asi se bojí o trávník..??

        • Re: Slavia - Jihlava 3:3

          smichov_1     před 12 lety 30.07.2012 23:53 |  
          0 0

          a) Listky se prodavaji pres pocitace = KATASTROFA. Prijde fanousek, fronta kilometr, zenska nestastna misto aby mu rychle vydala listek a vzala penize, tak zacne navigovat mysi ŤUK, ŤUK, ŤUK, pak misto aby vsem nabidla ze 3 cen a automaticky jim RYCHLE davala listek ktery ma na rade,zacne krafat "A chete na východě?", "Chci", ŤUK, ŤUK, ŤUK, "mam v sektoru Xy, rada Z?" "nic mi to nerika", "tady je obrazek, takze to mame tady" "tak jo, beru" ŤUK, ŤUK, ŤUK. KATASTROFA!!!! Na Barcelone jsem si vsiml ze okynek na listky je asi 20x vic jak u nas, ale jejich stadion opravdu NENI 20x vetsi. Zadne VYJEBANE pocitace tam nepouzivaji, maji pripravene listky a drobny, nic jineho nepotrebuji. Priste se lidi co tam cekali nato vyserou, to je jasny. Pan Kusy se teda uvedl, je to stejna amaterska fuserina jako za Lesky...

          • Re: Slavia - Jihlava 3:3

            slaviator     před 12 lety 31.07.2012 00:08 |  
            0 0

            blbě se vysereme a řekneme, proč to nebylo rovně....

            • Re: Slavia - Jihlava 3:3

              smichov_1     před 12 lety 31.07.2012 00:12 |  
              0 0

              Jo, tebe meli poslat mezi ty fanousky to vysvetlit, o nic nejde, stejne hrajeme tuzku a 2:0 prohravame, tak v klidu kluci, na vsechny se dostane.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 30.07.2012 23:07 |  
      0 0

      Loni při 1. kole (to jsme byli hosté) mi ti prodavači lístků přišli také nějací somnambulní. Nejlepší je mít lístek předem, protože v Edenu se nedá úplně odhadnout, kdy to bude na 5 minut a kdy na 1/2 hodiny.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      Bolli     před 12 lety 31.07.2012 10:08 |  
      0 0

      Plně souhlasím, jen jednu radu: Zkus to koupit přes internet, funguje to velmi dobře! Zaplatíš, vytiskneš. Trvá to 4 min.!!!

  22. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    Betynka58     před 12 lety 30.07.2012 23:21 |  
    0 0

    Kdopak to tady psal, že Slavia bude mít letos nejlepší obranu? Právě obranná činnost byla dnes absolutně příšerná, zejména pravá strana hotovej průchoďák, dle mého nejhorší na hřišti Nitrianský, a to mohl být ještě rád, že nedostal čevenou... Všichni tady voláme po novém útočníkovi, ale mám tušení, že to není náš největší problém. Pokud budou kluci přistupovat k bránění s takovým nedůrazem jako dnes, mám obavu, aby tři obdržené góly na zápas nebyla letos slávistická norma. Doslova komický byl Hub, když mu ve druhé půli Jihlavák pláchnul a on ho ve vápně (!) snad chtěl stáhnout rukama na zem... No, naštěstí se netrefil.

  23. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    Edwardtheiron     před 12 lety 31.07.2012 00:17 |  
    0 0

    Soudobý studente Voceli,nemohl bys už konečně odtáhnout do hajzlu???!!!???

  24. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    Borris     před 12 lety 31.07.2012 01:40 |  
    0 0

    Tak jsem před dvěma hoďkama dorazil z Prahy, už jsem i vychladl takže můžu s klidnou hlavou hodnotit. Především bych začal tím, že to co dnes předvedla obrana ( a to včetně Latyho ), to byla vysloveně trapná komedie! První gól začal Latyho lajdáckou rozehrávkou, Jihlava šla do brejku, přihrávka na střed a skórující hráč měl z bezprostřední blízkosti móóóře klidu a času přesně zamířit. Pro mě něco naprosto nepochopitelného. Kór když druhý gól byl jako přes kopírák. No a penaltový faul na Tecla další kolosální slhání zadních řad. Celá obrana by za dnešek zasloužila pořádný fén. No modlim se aby se už konečně uzdravil Dobrota a postavil se vedle Latyho. Hub se mi ke konci jara líbil ale dneska už jsem ho opět poznával. Bohužel. Jenže dneska v obraně tragédie i od Latyho... A krajní beci dnes jakbysmet špatné. Efektivita jejich podpory útoku se rovnala nule, spousta zkažených přihrávek a dozadu taky bída. Obzvláště když v druhé půli pláchnul Nitrákovi Kolouch, tak jsem jen nevěřícně kroutil hlavou. Možná bych se nebál na Bazalech dát šanci Dostymu. Škoda že Škoďák neproměnil svůj sólový únik. Kdyby dal na 1:0, mohlo to vypadat uplně jinak. Jenže místo toho udeřila promptně Jihlava. Chudák Rada z toho prvního poločasu musel být uplně na nervy. Líbí se mi že se nebál stáhnout Lukáše, kterej byl uplně strašidelnej. A nakonec to bylo šťastné střídání. Honza Vošahlík hru skvěle oživil, byl z něj cítit hlad po fotbale a po gólech. První gól byl po skvělé individuální akci a při druhém gólu zaúřadoval ten jeho obrovský hlad. Balon tam doslova dorval! A tak to má být. Tlačit se do koncovky za každou cenu. Podle mě si Honza vybojoval základ pro utkání na Bazalech. Latka svůj hrůzostrašný výkon v obraně, pak aspoň částečně napravil po přesunutí na hrot. Kdy vybojoval a podržel spoustu balonů a hlavně díky jeho soubojům jsme se dostali v závěru do tlaku ze kterého rezultovalo to vyrovnání. A podpořil to svojí bojovností ve druhé půli i Karol. Jenže v první půli mi i on přišel takový bezradný. Ale ve druhé půli už jsem ho začínal zase poznávat. Na straně Jihlavy se mi moc líbil Standa Tecl. Je vidět že mu kapitánská páska ohromně zvedla sebedůvěru, věří si, nebojí se něco udělt s balonem a dám ruku do ohně za to, že o něj už brzy bude velký zájem z předních českých klubů. A líbil se mi i Kolouch který skvěle rozdával balony a neztratil vůbec nic ze své fotbalovosti. A určitě bych i vyzdvihl výkon Jihlavy, která rozhodně nepřijela zaparkovat autobus, ale přijela hrát fotbal. Od nás se mi nijak extra nelíbil nikdo. Určitě veliké pozitivum je, že to kluci nezabalili a velkou vůlí se jim podařilo srovnat. Mohlo by jim to obrovsky zvednout sebevědomí. Ale hlavně je třeba se poučit z těch hrůzostrašných chyb co jsme dnes vyváděli především vzadu a do příště se jich vyvarovat. Dnes se nám ještě povedlo srovnat, ale příště už by to mohlo skutečně dopadnout šílenou ostudou. Remíze je sice i tak ztráta, ale rozhodně je třeba vyzdvihnout to že se kluci nepoložili a šli za vyrovnáním i když tomu ještě v sedmdesáté minutě vůbec nic nenasvědčobalo. Ale je teprve začátek, hodnotit můžeme až tak po pěti kolech. Každopádně v Ostravě to chce jednoznačně tři body! Ale s tím co jsme dnes po většinu zápasu předváděli, by jsme neuspěli proti nikomu. A to je třeba aby si hráči důrazně vysvětlili. Ale každopádně hlavy nahoru, je teprve začátek a jede se dál. SKS!!!

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      Wudan     před 12 lety 31.07.2012 12:34 |  
      0 0

      odstavec je tvuj kamarad, tak se ho neboj! Kdo ma proboha cist tuhle zed??? Hnus

      • Re: Slavia - Jihlava 3:3

        Borris     před 12 lety 31.07.2012 14:51 |  
        0 0

        za a) nikdo tě nenutí a za b) už se mi celkem zavírali oči takže se přiznávám, že už jsem nějaký odstavce fakt neřešil.

      • Re: Slavia - Jihlava 3:3

        patras     před 12 lety 31.07.2012 16:26 |  
        0 0

        Naopak, já rád čtu příspěvky Borrise,přesný,vystižný a objektivní.Pokud ty máš s tím problém, tak to vážně nemusíš číst.Lepší rada není...

        • Re: Slavia - Jihlava 3:3

          PetCC     před 12 lety 31.07.2012 17:32 |  
          0 0

          Za těch pár entrů ale nic nedá. A ty zase za mezery po interpunkci :-)

  25. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    Markus     před 12 lety 31.07.2012 07:44 |  
    0 0

    Z pohledu diváků splnil zápas perfektně svůj účel, bylo to drama se spravedlivým koncem pro obě strany. V první půli jsme měli smůlu, to se stává, ale bohužel nasazení bylo hodně alibistické. Málo průniků dopředu, nerovnoměrné vedení útoků a vůbec tragická hra středové řady. Superlativum si zaslouží Latka, který byl nejen poslán útočit, ale hlavně na něm bylo vidět zdravé naštvání se na situaci a chuť s tím něco udělat. Opět vyjádřuji své přání udělat z Latky libera a před ním hrát na 3 obránce. V obraně jsem to neviděl ani tak na individuální neschopnost jako na nefunkční systém, vypadá to, že nevíme v obraně, co má kdo dělat, snažíme se všichni udělat to samé a skončí to volným hráčem soupeře. Srovnali jsme na hřišti, teď se musíme ještě poučit a srovnat si role a systém v kabině. Ambice na titul nemáme a tohle utkání nám dalo spoustu zkušeností. Hodnotím ho kladně.

  26. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    tupoleff (přítel SN)     před 12 lety 31.07.2012 09:05 |  
    0 0

    a jeden pozitivní komentář. před výkopem jsem si vzpomněl na zápas na Strahově, 1. kolo 2005/6, doma proti nováčkovi - Jihlavě. Výsledek 1:1, SKS většinu času prohrávala, srovnával v 68. Piták. Tlak, břevna, jalovost vepředu, nedůraz vzadu. Celkem hrůza. V základu Laty, LJ a Vlčák. A nakonec z toho byl 3 flek a poháry... Snad to byl tehdy první mistrák Duška Šventa, a nijak nezářil. Snad tady bude paralela s Juharem...

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      Borris     před 12 lety 31.07.2012 15:05 |  
      0 0

      jojo pár paralel tam je. Ale zrovna v tomhle zápase si pamatuju, že když KJ Dušana někdy kolem šedesáté minuty stahoval ze hry, tak kotel reagoval hodně naštvaně. Protože Dušan si totiž stihl naklonit fanoušky téměř od prvního zápasu. Ne že by tenkrát v tom zápase nějak zářil, ale měl tam několik těch svých typických průniků při kterých lidi šíleli :-)

  27. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    Fanis     před 12 lety 31.07.2012 10:44 |  
    0 0

    Já teda moc často nekomentuju, ale diskuze tady čtu celkem pravidelně a po tomhle zápase mi to prostě nedá. Včera samozřejmě hrál v prvním poločase špatně celej tým a zejména obrana, navíc nikdo nechtěl míč a byli jsme i dost nedůrazný, ale to, co tam předvedli Hubáček s Jarolímem to jsem snad nikdy neviděl. Pro mě naprosto neúnosnej neligovej výkon. Nitrianský hrál taky špatně, Koreš udělal chybu před gólem atd., ale ten Hub a LJ když už ani jeden neběhá, tak by aspoň měli hrát zkušeně, ale oni nehrajou. LJ nedá jedinou přihrávku, nevrací se, všechny centry odevzdá Blažkovi a Hub nedokáže ani pohlídat míč do autu nebo podržet za sebou toho hráče aby moh Čonto sevrat míč (při tý penaltě) navíc při těch jejich protiútocích stojí úplně špatně, nechápu, kde se u něj projevuje ta zkušenost, o který tady spousta lidí mluví. Hráčů jako Nitrianský, Petrák nebo Koreš je mi spíš líto, protože je vidět, že to jsou šikovný kluci a kdyby hráli v lepším týmu tak se podle mě chytěj a předváděj úplně něco jinýho. Jsem rád, že aspoň Karolko se snažil tým vyburcovat agól dal taky pěknej. Vzhledem k tomu, že ani jedno ani druhý se od LJ čekat nedá myslím si, že argumenty pro jeho další postavení do základu nejsou v podstatě žádný.
    Jinak já osobně se musím přiznat, že jsem čekal, že Jihlavu přejedeme a díky tý druhý půli pořád věřím tomu, že tahle sezóna nebude špatná, a že můžeme třeba 5. místo uhrát. Z mýho pohledu ale jedině bez Hubáčka a Jarolíma, nakonec bylo vidět, že když ho vystřídal (což by si Poustka ani Petrouš nedovolili) tak se to zvedlo, ale zase nechci říkat, že to bylo jenom tím, mělo to samozřejmě víc důvodů.

  28. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 31.07.2012 11:09 |  
    0 0

    Myslim, ze vcera hlavne nejak vazla souhra, hraci byli daleko od sebe, spousta nahravek byla na nahodu nebo na obsazene spoluhrace.. zaloha moc nefungovala a jarolim byl fakt mimo, bylo sympaticky, ze se rada nebal ho vystridat. Od Kisela bych cekal presnejsi hru, Kores mel pekny momenty, ale nebylo jich moc, Juhar bude dobrej, ale vypadalo to, jakoby s Conkou hrali poprve a nevedeli, jak maji u lajny kombinovat. Leva strana byla uplne jalova jihlava ji uplne vymazala.. Vubec krajni obranci by meli zahrat lepe, jsou dobri hraci, hrali hodne pod svy moznosti.. nejlepsi hraci Petrak a Vosahlik.

  29. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    slavia4ever     před 12 lety 31.07.2012 12:51 |  
    0 0

    Mé hodnocení našich hráčů proti Jihlavě: Čonto 4: nechytl nic navíc, vlastně jediný zákrok za zápas měl po krásný malý domů od Huba, co zkusit mladýho a perspektivního Berkyho? Čonka 3-:čekám od něho o dost více, podpora útoku příliš nebyla, dozadu stejně jako celá obrana bída, věřím mu, ale že se zlepší. Latka 2-:lídr obrany, která hodně hořela, rozhodně umí zahrát lépe, před 1.brankou ztratil zbytečně balon a začal tak hrůzný poločas, naštěstí to napravil po přesunu do útoku, kdy se rval jako lev a zařídil 2.gol pro Karola, Hub 3-:Naše legenda už přeci jen rychlostně zaostává, penaltu bych mu přičetl na vrub, nicméně oba další stopeři jsou zranění a Hub si svoje odehraje. Nitrianský: 4-: pro mě zklamání zápasu. Od hráče, který stál 10 mega a je to mladý reprezentant prostě čekám mnohem víc, alespoň zpracování míče, či nahrávku na 2 metry.. Juhar 3-: Nezačal špatně, postupně se ale vytratil a příliš mě nepřesvědčil, ovšem stejně jak u Čonky půjde nahoru a bude platným hráčem. Kisel 2 V první půli zapadl do týmové šedi, nicméně v 2.půli žral trávu, vyhecoval a burcoval spoluhráče k zázraku, vstřelil kontaktní branku, s Latym pravý lídr mančaftu! L.Jarolím 5: Kapitán? Ač mám Lukáše jako srdcaře rád, tak prostě už na to nemá, zpomaluje hru, ať raději hraje někdo z našich talentů, jak někdo trefně poznamenal: mistr světa v příhrávkách dozadu, zaslouženě byl střídán.. Petrák 3: Naše naděje si nevedla zle, působí klidným dojmem a líbí se mi, občas však mohl některou situaci vyřešit lépe. Koreš 3: Snažil se a nebál se jeden na jednoho, měl tam hezké momenty, postupně se však vytratil, musí se po zranění do toho postupně dostat a že by se tak nestalo, toho se nebojím, hra dozadu je však slabší. Škoda 3-: Všichni jsme byli zvědaví co předvede po velmi vydařené přípravě, hned svoji první tutovku však zazdil a příliš se mu nedařilo, byla na něm stejně jako na ostatních vidět deka ze stavu utkání. V 78.minutě předvedl úžasné nůžky do břevna-věčná ŠKODA-to by byl gól roku! Vošáhlík 1-: Žolík Rady si řekl o základní sestavu, když vstřelil 2 branky.. Kéž by jsme v něm našli vysněného střelce! Rada 1-: v 1.půli stejně jako všichni fans SKS na mrtvici a nedivím se mu, střídání se mu povedlo, včasné sundání Lukáše byl výborný tah. Jak ale i on řekl, pro Slavii je remíza s Jihlavou prostě ztráta! Fans: Za fandění i za stavu 0-3 1 dvakrát podtržená, kdo to nevydržel a v poločase odešel musel nakonec litovat.. Takže vykrást Bazaly a dovézt tak ztracené body, Slavia dotoho!!!

  30. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    Matysek     před 12 lety 31.07.2012 16:00 |  
    0 0

    Na zápase přítomen David Jarolím a Jinoch

    V poslední době se zde vyrojilo poměrně dost přispěvatelů, kteří někoho uráží v jednořádkovém komentáři, tak si říkám proč sem lezou? zda to je jedna osoba s více nickama, nový marketing nebo jen nuda na oficiálkách... doufám že opět brzo odtáhnou pryč...

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      subHuman     před 12 lety 31.07.2012 19:24 |  
      0 0

      Ja potkal v chodbe za recepci Rosenova bratra...
      A po zapase Standu Vlcka, ktery ma zranene lytko.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      subHuman     před 12 lety 31.07.2012 19:26 |  
      0 0

      ...a malem bych zapomnel, v garazich si to po zapase vykracoval ke sve cerne skodovce soudruh Platil.

      • Re: Slavia - Jihlava 3:3

        spino     před 12 lety 31.07.2012 22:04 |  
        0 0

        On ještě nemá doživotní zákaz vstupu na stadion? Já bych zapomněl, on se musí přijít kouknout na své vytunelované dítě.

        • Re: Slavia - Jihlava 3:3

          fredydj (přítel SN)     před 12 lety 01.08.2012 01:15 |  
          0 0

          tebe tu fakt potřebovali ty idiote, zatím tu diskutovali normální lidé

  31. Re: Slavia - Jihlava 3:3

    smichov_1     před 12 lety 31.07.2012 18:02 |  
    0 0

    Podival jsem se na goly na CT4 - internetu, a myslim, ze prvni dva zavinil Petrak, v obou pripadech ledabilym pristupem k braneni, a treti zavinil Hubacek, take ledabilym vyklusem, kdyz mel zasprintovat a vlozit se mezi balon a utocnika. Latku bych za klicku nevinil, hraci maji jit do klicek a prijit o mic neni duvod proto, abych nasledne inkasoval! A pokud inkasuji, nemusim inkasovat 3x za polocas. Kdyz hrac nema komu prihrat, a misto nakopu se pokusi o klicku, treba prijde o balon, ale to bych rozhodne nekritizoval, spise spoluhrace ze se nikdo nenabizel.

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      vavicek     před 12 lety 31.07.2012 18:14 |  
      0 0

      První zavinil Latka špatnou rozehrávkou, kdy se vysunul, za něj šel Nitranský a Koreš se nestihl vrátit. Petrák s tím nemá nic společného. Hlavní chyba je jasně Latky. V takové situaci nesmí ztrácet míč. Druhý gól - nesmyslná ztráta míče Koreše a špatné bránění Jarolíma. Opět Petrák s tím nemá co dělat. Penalta - Latka vystoupil, prohrál hlavu a do vzniklé mezery si naběhl Jungr. Suma sumárum - Latka může za 2 goly. V útoku mu to šlo v obraně vůbec ne.

      • Re: Slavia - Jihlava 3:3

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 01.08.2012 01:13 |  
        0 0

        naprostej souhlas, první gol Laty ztratil míč u půlky a rychlej protiútok, druhej gol ztráta Koreše na soupeřově půly u lajny a opět rychlý brejk třetí gol špatná komunikace mizi Hubem a Čontem

    • Re: Slavia - Jihlava 3:3

      sasky     před 12 lety 01.08.2012 08:45 |  
      0 0

      Když dělá STOPER kličku uprostřed hřiště a podělá ji, je to jednoznačně jeho chyba! Následné dohrání akce už bylo jenom hašení, ale i to bylo velice špatné (Nitro jako pravý bek měl mít pokrytého střelce, nebo od něj aspoň nebýt přes celé vápno). Druhý gól nedůslednost obrany - opět nikdo nevystoupil. Třetí gól - chyba gólmana s Hubem, tam se nedomluvili.