Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Slavia - Čelákovice 4:2

Třetí výhru ve třetím přípravném zápase si připsala juniorka Slavie, když v sobotu dopoledne porazila na Xaverově Čelákovice 4:2.

Slavia - Čelákovice 4:2 (1:0)
Branky:
12. Mikula, 60. Synek, 80. a 86. Červenka - 58. a 84. soupeř

Slavia 1. pol.: Malina - Mikula, Sůra, Brůžek, Malcharek - Čepelák, Bazal - Zámečník, Šimeček, Smolák - Ptáček
Slavia 2. pol.: Hrubeš - Šimkovský, Sůra, Brůžek, Sudek - Šittich, Bazal, Šimeček, Smolák - Červenka, Synek

Slávisté vstoupili do utkání v rozestavení 4-2-3-1 a začali aktivně a už ve dvanácté minutě šli do vedení, když po Ptáčkově sklepnutí poslal míč za obranu na Mikulu Šimeček, Mikulovu střelu sice brankář hostí srazil, ale míč přesto do sítě doputoval - 1:0. Kvalita hry však brzy po vstřelené brance upadla a hrálo se především mezi šestnáctkami. Ve 22. minutě měli dobrou šanci na vyrovnání hosté, Malina musel mimo vápno, ovšem míč se odrazil k hráči soupeře, ten chtěl lobovat do prázdné brány, ale míč špatně trefil a míč letěl úplně jinam, než zamýšlel. V závěru poločasu se Slavia zvedla, Smolák střílel po Mikulově centru z voleje nad, Šimečkovu ránu z hranice vápna vyrazil brankář na roh a po dalším rohu se odvrácený míč vrátil do vápna, kde byl osamocený Brůžek, jehož střelu brankář hostů vyrazil.

Do druhé půle trenér Petrouš prostřídal několik hráčů, změnilo se také rozestavení a fotbal byl divácky zajímavější. Už po pěti minutách se mohl prosadit Synek, brankář jeho pokus vyrazil na roh. Za chvíli mířil těsně nad Červenka. Z ojedinělé akce se tak prosadili hosté, když potrestali chybu slávistů v rozehrávce a po dobré přihrávce za obranu byl hráč Čelákovic tváří v tvář Hrubešovi - 1:1. Ovšem za dvě minuty pro změnu chybovali hosté, konkrétně jejich brankář, míč se dostal k Šittichovi, který od brankové čáry nacentroval na Synka, který hlavou usměrnil míč do zpola odkryté branky - 2:1. Aktivní útočná dvojice Synek - Červenka si nadále vytvářela šance, Synek klidně mohl zaznamenat hattrick, jenže v další vyložené šanci napálil jen brankáře a poté pálil z voleje nad. A tak se nakonec prosadil druhý hrot, deset minut před koncem zastavil útok Čelákovic Brůžek, posunul na Smoláka a ten vyslal za obranu Červenku. Útočník, jehož slavnější bratr míří do NHL, ukázal, že také umí udělat golmanovi kličku a zavěsit - 3:1. Lehké zdramatizování přinesla branka na 3:2 v 84. minutě, když se obrana Slavie opět nevyvarovala chyby a rychlý útok Čelákovic zprava skončil brankou. Ovšem už za minutu zahrál v nouzi brankář soupeře rukou mimo pokutové území. Rozhodčí sice v přátelském zápase nechtěl vylučovat a nevytáhl ani žlutou kartu, nicméně trest přišel v podobě branky, když po dobré střele předvedl důraz Brůžek a míč do sítě dopravil Červenka - 4:2. Další šance Šitticha a Sůry k brance nevedly, a tak se výsledné skóre už nezměnilo.

Trenér Michal Petrouš zhodnotil dosavadní tři přípravné zápasy. "Zátěž rozkládáme na všechny hráče, většinou hrají po poločasech, hledáme i nejvhodnější rozestavení. Dnes jsme zkoušeli v první půli 4-2-3-1 a ve druhé 4-4-2, protože máme hodně útočníků a snažíme se hrát na dva útočníky vepředu. Po dvou povedených utkáních to dnes nebylo podle mých představ, kluci mají určitě na víc, došlo u nich k určitého uspokojení, musíme je vrátit zpátky na zem." S áčkem neodjeli na soustředění Marek Čepelák a Jakub Sudek, kteří dnes nastoupili do utkání. "Normálně se zařadili do kádru juniorky a počítám s nimi v juniorské lize, jsou to naši kmenoví hráči a v áčku byli na výpomoc." S mužstvem už není naopak Matěj Paprčiak, který měl svolení hledat si angažmá. "Matěj je na testech ve třetí lize v Kunicích," uvedl Petrouš.

Komentáře (26)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Čelákovice 4:2

    Pepino44     před 12 lety 14.07.2012 13:14 |  
    0 0

    Díky za report,nešlo by také napsat stručné zhodnocení hráčů ? Stačilo by jednoduše,kdo se Ti líbil.Nebo pokud by byl někdo kdo tam byl ochoten,tak předem děkuji.

    • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

      quelhar (admin)     před 12 lety 14.07.2012 13:19 |  
      0 0

      Nejvic se mi asi libil Cervenka, ale celkove lze rict, ze dost hracu melo vyborne momenty i slabsi (zbytecne ztraty mice). Opravdu tezko nekoho vypichnout. Libi se mi, ze nova juniorka ted v priprave hraje dost ofenzivne, jak proti Kunicim, tak ted si za zapas pripravi dost sanci, ovsem jeste trochu vazne promenovani. Kazdopadne me zapasy juniorky bavi, rozhodne to neni nuda. Nerekl bych, ze nekdo vycniva nahoru a ani nikdo zapas vylozene nezkazil. Jestli tam byl nekdo dalsi, tak treba nabidne jiny pohled.

      Mimochodem, Paprciak je na testech v Kunicich.

      • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

        spino     před 12 lety 14.07.2012 13:25 |  
        0 0

        Já teď trochu odbočím. :-)

        Nevíš prosím na jak dlouho byla podepsána smlouva s Martinem Juharem?

        • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

          quelhar (admin)     před 12 lety 14.07.2012 13:28 |  
          0 0

          Kdybych vedel, tak to v predchozim clanku je napsane. Ale verim, ze se to casem dozvime, urcite o to budeme usilovat.

          • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

            bongor     před 12 lety 14.07.2012 21:34 |  
            0 0

            dpmníval jsem se,že když juniorskou ligu hrají stejná mužstva jako
            kaprligu,tak by jejich zápasy mohly být jako předzápasy ligových mužstev.Zvedlo by to návštěvu i zájem o soutěž juniorů a zvedlo by to i jejich motivaci.Takhle ,kolik myslíte,že přijde lidí do Xaverova?
            Už dávno bylo zvykem,že jako předzápasy nastupovali dorostenci,tenkrát opravdu nebylo všechno blbý.

            • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

              spino     před 12 lety 14.07.2012 22:20 |  
              0 0

              Celá juniorská liga mi úrovní svého provedení připomíná slavné státní maturity. Doufejme, že se pánové na svazu chytnou za nos a prosadí nějaké změny, i když je to první ročník, takže buďme zatím trpěliví.

              PS: Doufám, že si Slavia zjedná tu farmu, protože nějaký záložní tým bychom pokud chceme v budoucnu hrát v pohárech, potřebovali.

            • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

              no-nick     před 12 lety 14.07.2012 22:43 |  
              0 0

              Souhlasím, to by bylo parádní.

            • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

              jane (admin)     před 12 lety 14.07.2012 23:26 |  
              0 0

              No mazec jsou ty terminy, normalni pracujici lidi to do 17 hodin na Xaverov nemaji sanci stihnout, a s tim, jak se bude driv stmivat, bude driv i vykop - v listopadu jiz ve 14 hodin!

              • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

                Richi (admin)     před 12 lety 15.07.2012 08:26 |  
                0 0

                V pondělí bych to mohl stíhat se občas podívat na juniorku :-)

              • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

                quelhar (admin)     před 12 lety 15.07.2012 11:12 |  
                0 0

                Hele, treba Sparta ma defaultne cas vykopu v 13:00, tam se s tim neserou uz vubec... Ta soutez ma podle me potencial byt pro divaky zajimava, ale kdyz to kluby takhle zazdi, tak to tezko dopadne jinak nez propadakem.

                • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

                  jarodo57     před 12 lety 15.07.2012 15:43 |  
                  0 0

                  Tak po přečtení termínové listiny a začátků zápasů to vidím jako obrovský propadák.Dělali z toho humbuk a chtěli tomu udělat co největší reklamu ,ale tohle co zplodili soudruzi na svazu se nedá jinak nazvat než nechuť k nově vznikající soutěži.Jako by tam byly už teď nějaké tlaky ,aby ta soutěž neměla žádný úspěch(viz.Sparta).Třeba já se na mistr. zápas naší juniorky takřka nedostanu a myslím si ,že v dnešní době nás bude hodně převažovat.Jen tak mimochodem jsem zaslechl zprávu,že si Kisel přivedl k sobě k mládežnickému fotbalu nějakého letitého Sparťana,který zrovna neoplývá morálníma vlastnostma (dokonce bere od rodičů prachy)a odchází kvůli němu někteří letitý mládežnický trenéři.Nevíte něco o tom?

                  • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

                    subHuman     před 12 lety 15.07.2012 17:25 |  
                    0 0

                    Jiz se tu myslim resilo. Jmeno si nepamatuji, ale jde myslim o ddlouholeteho trenera mladeze rudochu, naposled myslim zaci 2003, jeden z nasich treneru kvuli nemu konci...jeho prohlaseni je na webu prislusneho rocniku.

                    Kuloary se neslo, ze Kisel dostal nejprve nabidku na manazera mmladeze ve sparte, u nas totez + navic moznost jeste hrat (to mu komunisti nenabizelii).

                    • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

                      jarodo57     před 12 lety 15.07.2012 21:02 |  
                      0 0

                      Přesně tak jak píšeš.

                • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

                  subHuman     před 12 lety 15.07.2012 17:30 |  
                  0 0

                  Chapu, ze terminova listina je nabita, ale terminy vykopu zapasu juniorky povazuji za nehorazne. Osobne jsem se na zapasy moc tesil, ale byt v 17 v Hor. Pocernicich, nebo jak pise Quelhar v 13 na Strahove je pro vetsinu fanousku nerealne. Idelani by byly samozrejme predzapasy Acka, pokud ne, takk alespon vikendy, idealne tak, ze kdyz hraje A venku, tak juniorka doma...

                  • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

                    quelhar (admin)     před 12 lety 15.07.2012 18:00 |  
                    0 0

                    Nj, chteji setrit za sviceni, tak se proste musi hrat tak, aby se skoncilo pred setmenim. A kdyz svaz urcil jako hraci dny pondeli a utery, tedy pracovni dny, je nestesti na svete. Ja doufam, ze to po jedne sezone svaz nezabali a naopak udela vse proto, aby ta soutez byla atraktivnejsi. Samotny jeden tv prenos tydne nestaci, i kdyz to je dobra propagace.

                    • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

                      jarodo57     před 12 lety 15.07.2012 21:00 |  
                      0 0

                      jsou jiné termínykam by přišli i diváci .Bohužel to na mně dělá dojem, že jsou tam nějaké určité tlaky na to aby ta soutěžvůbec neexistovala.Jsou týmy v lize, které tam ani nechtěly žádné junioři přihlásit(finance apod.).

  2. Re: Slavia - Čelákovice 4:2

    dejva     před 12 lety 15.07.2012 21:08 |  
    0 0

    Promiňte mi to, ale musím trošku kroutit hlavou nad vypsanými komentáři. V následujících pár větách se pokusím vysvětlit proč.

    Předně bych chtěl vyjádřit poděkování, že se na svazu rozhodli tuto soutěž vůbec založit. Pro mladé hráče je daleko lepší nastupovat proti stejně starým soupeřům a to jak po sportovní tak po duševní stránce.
    Vzhledem k tomu, že se nikam nepadá a nepostupuje, mohl by být k vidění fotbal, kde rozhoduje jen a pouze připravenost a sportovní štěstí, což by bylo oproti ostatním fotbalovým soutěžím pořádanými FAČR v opravdové unikum.

    Co ovšem nechápu, je HAló, které okolo nově vzniklé soutěže roztáčí média a fanoušci.

    Asi nebylo možné "nacpat" další termíny do již tak nabitého víkendového programu. Počet hřišť je omezený, stejně jako kapacity rozhodčí atd.atd.

    Někdo volá po tom, že by se zápasy juniorek měly hrát jako před-utkání áček. To by bylo jistě pěkné, ale už třeba kvůli počasí a stavům hracích ploch těžko realizovatelné. Mnohdy zde bylo vyčítáno trenérům A, že nechodí na zápasy béčka, což by v tomto případě bylo taktéž z časových a technických důvodů nemyslitelné. Až bude v ČR taková kvalita a hlad po fotbale, ať pak juniorky hrají na hlavních stadionech od dvaceti hodin jako v UK před plnými ochozy a s veškerým diváckým servisem. Pokud ovšem lidé nejsou schopni vyprodat fotbalový stadión ani při derby, ať si čas a dobu výkopu juniorek určují kluby podle toho, jak to vyhovuje jim samotným (s ohledem na tréninkové procesy, cestování, kompatibilitu s A-týmem) a na diváky hledí v tomto ohledu minimálně.

    Druhá věc je, že zápasy z ligy U 21 chce vysílat televize. Když se podíváme, jakou kvalitu nabízí televizní utkání například mezi Příbramí a Bohemkou ani nechci domýšlet, jakou má tento zápas sledovanost. A to se jedná o GL. Například v hokeji se juniorská soutěž hraje od nepaměti a TV neodvysílala ani jeden zápas. Ač například v Pardubicích se hraje v takřka dokonalém čase v sobotu od 17 hodin, zápasy navštěvuje okolo 50-150 lidí. Na utkání extraligy tam ale chodí přes 8500 hlav a nehraje roli, zda je všední den, či Boží hod. Proč? I když se ti kluci snaží a hrají co to dá, leckdy o angažmá v Kanadě či před zraky reprezentačních trenérů, jejich výkony pro oko náročného a nic ne odpustivšího diváka nestačí.

    Kolik lidí asi bude sledovat na televizní obrazovce juniorky ligových týmu v záplavě konkurence sportovních kanálů a jejích přenosů z evropských fotbalových lig?

    • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

      jarodo57     před 12 lety 15.07.2012 21:21 |  
      0 0

      Já nejsem zastáncem předzápasu Aček ,ale taky musíme hledět na to ,aby tam ty fanouškové (alespoň nějaký) přišli.Tak například v15 nebo v 16 hodin jsou ve všední den všichni v práci.To se na mně nezlob ,když by hráli třeba v sobotu nebo v neděli dopoledne tak tam přijde daleko více diváků.Já třeba na naši juniorku jsem velice zvědavý a bohužel díky termínu neuvidím takřka žádný zápas.Lidi jsou někdy více zvědaví na mladý kluci než ty líný zbohatlý nagelovaný primadony v A týmech

      • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

        dejva     před 12 lety 15.07.2012 22:11 |  
        0 0

        Podívejte jarodo57 s tou poslední vaší větou plně souhlasím. Ty další vámi vyřčené argumenty jsem myslím vysvětlil nahoře a přidám k tomu ještě jeden. Všechny týmy snad krom sparty a Olomouce chtějí svá béčka zrušit a ponechat si jen juniorku. Další důvod aby II hrála ve všední den. Pokud kterýkoli z týmů bude muset z důvodu zranění či karetnímu trestu sáhnout pro doplnění kádru do své reservy bude tu možnost mít. Kdyby ovšem rezerva nastoupila dopoledne v den ligového zápasu mohl by trenér A sáhnout maximálně tak do dorostu...

        • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

          slaviator     před 12 lety 15.07.2012 23:40 |  
          0 0

          Mám pocit, že v Rusku to je tak (alespoň to tak bylo když měli ještě systém jaro-podzim, možná tím jak přejížděli nyní přes jaro-podzim-jaro na klasickej evropskej systém podzim-jaro změnili i toto...), že jeden den se hrál zápas A týmů a druhý den se na stejném stadionu hrál zápas juniorů. A ti hráči, co nenastoupili v zápase A týmů, tak mohli hrát v zápase juniorů. Hrálo se snad většinou na hlavním stadionu. A nevím o tom, že to bylo nějak věkově limitováno.

          • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

            slaviator     před 12 lety 16.07.2012 00:08 |  
            0 0

            ...tak v Rusku hrajou juniorky v současné době předzápasy

    • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

      subHuman     před 12 lety 16.07.2012 00:03 |  
      0 0

      Jaké termíny se kříží se zápasy juniorky? Zápasy "B" mužstev se nekřížily? (hřiště, rozhodčí).

      Pokud na "B" mužstvo chodilo 100 diváků, v těchto termínech bude na juniorku (a asi se shodneme, že zápasy proti Liberci, spartě, Plzni či Ostravě jsou atraktivnější než proti Měcholupům a Kolovči...) chodit 20 diváků.

      Srovnávat fotbal a hokej nelze, fotbalový fanoušek je úplně jiný než hokejový.

      Souhlasím, že televizní sledovanost juniorských zápasů nebude vysoká, ale to má opět souvislost i s termíny. Pokud by zápas běžel např. hodinu až dvě před ligovým zápasem, jistě by sledovanost byla vyšší.


      V současnosti dané termíny nelze z hlediska fanoušků kteří na zápasy chtějí chodit obhájit.

    • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

      tantalos     před 12 lety 16.07.2012 12:24 |  
      0 0

      Velmi rozumný názor, dejve.
      Já mám por juniorky ještě jeden argument. A to je úroveň českých rozhodčích. Béčka v řadě případů na hřištích soupeřů prostě nesměla vyhrát, protože ligové týmy nedokázaly rozhodčí motivovat, zatímco A- týmy druhé i třetí ligy na ně peníze měly. Systém tak praticky vtloukal do hlavy mladým, že je jedno, jestli se snaží nebo ne, ale korupce nakonec vyhraje stejně.
      Pokud juniorky nebudou hrát o postup a sestup, faktor peněz ztratí hodně na významu.

      • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

        dejva     před 12 lety 16.07.2012 16:07 |  
        0 0

        tantale, přesně to jsem měl namysli, když jsem psal, že vzhledem k pravidlům soutěže, bude o výsledcích rozhodovat připravenost a sportovní štěstí. ...tedy snad.

      • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

        jarodo57     před 12 lety 16.07.2012 16:22 |  
        0 0

        V každém případě s tebou souhlasím,že to béčka měla těžké s rozhodčíma.Sám jsem zažil Ovčáry ve 3 lize .Jasně lepší naše béčko,ale vymyšlená penalta a hotovo.A kde jsou dnes Ovčáry.Sponzor Vondrák umřel a šli dolů až do kraje.Ale mi tady vedeme debatu o začátcích utkání juniorek.Já jsem samozřejmě zastáncem juniorek.Asi to necháme koňovi,protože má větší hlavu a hlavně čas ukáže co je pro zviditelnění juniorek lepší .Nebudeme se tady zbytečně o tom dohadovat.

        • Re: Slavia - Čelákovice 4:2

          bongor     před 12 lety 16.07.2012 20:39 |  
          0 0

          Jen se budu opakovat.Zápasy juniorek mají cenu jen když na ně budou chodit nějací diváci.A diváci budou chodit,když se bude soutěž mlaďochů hrát jako předzápasy ligy.My budeme mít možnost vidět jak si mladí vedou a oni budou mít snhu,předvést se a vyšlapat si cestu do áčka.Dokonce i rusové na to přišli a my si budeme pořád něco vymýšlet,začátky ve 13 hodin,zápasy ve Xaverově a jistě se najde spousta dalších kravin.