Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

Na serveru youtube.com můžete najít dvě videa ze sobotní besedy s generálním ředitelem Slavie Zbyňkem Kusým a asistentem trenéra Martinem Poustkou. Beseda se uskutečnila na setkání poboček Odboru přátel v Plasích.

Komentáře (68)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    koscheen (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 10:30 |  
    0 0

    Pokud to Zbynda mysli uprimne vse to co rika tak nas cekaji svetle zitrky. Jen me fascinuje ze podobny argument s novym sponzorem a novym rokem rikal uz pred rokem Rebicek + to ze do mesice ho predstavi - nejak mi to nezapada do sebe. Snad mi pan Jiri neznici mou optimistickou naladu:)

    • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

      Jiri1     před 12 lety 25.06.2012 10:40 |  
      0 0

      Zdravim, Ja Vam nic nicit nebudu, proste sponzor bude , ale vysse poskytnuteho nebude tak jako v minulosti, proste se musime naucit pohybovat v jinych dimenzich nez predtim, to same posily , predstava na jejiz nesmyslnost jsem upozornil uz driv , ze nekdo vynda z penezenky treba 50 melounu je nesmysl, proste vize Rebicka je o tom, ze klub musi byt samostatny a ze jen obcas budou doplnovat chybejici prachy. Takze pokud se podari treba utrzit za odchzevsi hrace , pak budou posily , pro mne a pisu to uz ponekolikate je zdrcujici absence jakehokoliv testovani levnych cernych hracu, treba na Sparte uz jsou zase 2 az 3, ktery bude tym testovat v Rakousku, u nas jen zavrzeny mlady utocnik, kteryale vykonnosti z dlouhodobeho hlediska na ligu nema.

      • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 12:28 |  
        0 0

        O jakém mladém útočníkovi hovoříte?

        • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

          naplavnik     před 12 lety 25.06.2012 12:37 |  
          0 0

          pokud je to ten vošáhlo, tak budu trochu zklamanej... ale na nic lepšího asi prostředky nebudou no...

          • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 12:47 |  
            0 0

            To se mi nezdá, Vošahlík podle mě na ligu má (ale mohu se mýlit).

            • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

              fredydj (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 17:05 |  
              0 0

              nemyslel Paprčiaka?

              • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

                Eluin (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 17:53 |  
                0 0

                Tak v tom případě by to bylo trefnější.

    • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

      subHuman     před 12 lety 25.06.2012 11:56 |  
      0 0

      Přesně, tu samou výmluvu jsme slyšeli loni na podzim, kdy bylo jasné, že Synot Tip končí - Že mají firmy na rok 2011 již uzavřený rozpočet a že je tedy možný nový partner od následujícího kalendářního či fiskálního roku. A rok se s rokem sešel a sponzor stále nepřišel.

      • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

        Jiri1     před 12 lety 25.06.2012 12:34 |  
        0 0

        Podivejte obecne je proste fakt .ze fotbal uz moc nelaka a klubu, ktere tezi z toho , ze´firmy pusobici v kraji se chteji zviditelnit a delaji to cim dal vic, nez tech tzv. historicky znamych. Dlky tomu se sponzory jde treba dolu Sparta , Boleslav a bohuzel i My a to mozna ze vsech nejvic. Uz jsem psal, ze cestou nejsou obecne pouzivane postupy, ale hledani drobnych súponzoru v krajich,dokonce se poklusit privest nadnarodni firmu, ktera bude otevirat zastoupeni v CR a par takovych ma prijit hlavne z Asie.Navict amejsi podnikatele jsou daleko vetsi magori nez ti nasi.

        • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

          subHuman     před 12 lety 25.06.2012 13:34 |  
          0 0

          No, tak ono těch důvodů bude jaksi více... například málokdo v ČR chce své jméno spojovat s naším oficiálním majitelem...
          Dávat něco někomu, kdo si ode mne již předtím sám (a bez dovolení) vzal je docela pošetilé, že? :-)

          • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

            spino     před 12 lety 25.06.2012 13:50 |  
            0 0

            Za lístek mu zaplatit asi budeš muset. :-D

        • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

          Markus     před 12 lety 26.06.2012 11:01 |  
          0 0

          Nějak jsem nerozkódoval slovo "amejsi" :) Tak obecně, nadnárodní společnosti mají zpravidla velmi propracovanou obchodní politiku a důkladně si hlídají návratnost investic. Co tak pozoruji, už není moderní jen tak někam dát reklamu, firmy hledají prostor, kde by spíše sponzorovaly nějakou aktivitu bližší oboru jejich činnosti, ať už jde o pořádání nějakých akcí nebo třeba grantový systém. Umím si představit třeba Redbull, jehož logo by se nejen objevilo na dresech, ale také dělal různé exhibice "v ulicích", sport a energetické nápoje, to jde dohromady, asi to jen můj skrytý hezký sen :) Slavia má silné juniorky, stará se o mládež, tohle je silné téma, jedno z nejvíce trendy pro mnoho společností.

      • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

        spino     před 12 lety 25.06.2012 12:53 |  
        0 0

        Jenže tehdy tam seděl neschopnej a prolhanej estébák. Neříkám, že Kusý je křišťálově čistý (uléval si v Pardubicích z rozpočtu pro mládež - to jen pro úplnost), ale zajistit sponzory schopný je.

  2. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    Artur (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 12:16 |  
    0 0

    Nesouhlasím s názor Martina P. na to že by jsme se neměli hrabat v historii. Ano já bych to bral, pokud by na svazu neseděl Doležal, hokejovou Slávii nespoluvlastnil Rosen atd. Nevím jaký mají oba měli vliv na ten tunel ale rozhodně by asi stálo za otázku jestli mají mít vliv na fotbal/hokej....

    • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

      Artur (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 12:39 |  
      0 0

      Jo a Leška je č... :o)

      • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

        fredydj (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 17:07 |  
        0 0

        to bylo dobrý :D

        • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

          violence     před 12 lety 27.06.2012 21:07 |  
          0 0

          Joo, to křičel Kopi vedle mě :))) -- Jinak díky za uveřejnění videa :)

  3. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 12:25 |  
    0 0

    Inu, zní to velice optimisticky a nadějně. Výběr hráčů i dle jejich charakteru (sice nevím jak konkrétně se to chce provádět), ale kvituji to s nadšením, JENŽE..., slibů už bylo dost (a některé se poslouchaly skutečně moc hezky), takže dokud nebude sponzor a pořádný útočník, tak se raději moc těšit nebudu.

  4. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    naplavnik     před 12 lety 25.06.2012 12:45 |  
    0 0

    mně to vystoupení ZK a MP přišlo docela dobrý, jako já už mám totiž hladinu očekávání hodně nízko, takže žádnou super mega cool bombastiku nečekám... ohledně toho marketingu se shodnu se ZK, že něco se dělá (party pro sponzory v branickém soho), občas na webu... co se týče personálního nasazení, zde se možná málo využívá skupina těch několika nezmarů (fandů), kteří by se byli ochotni zapojit... upřímně, když jsem vyplňovat dotazník na webu slavie, tak jsem nevěděl, zda si ze mne nedělají srandu, prostě na téhle "anketce" snad nehodlají dělat nějaké marketingové kroky a měl jsem jim chuť napsat, že za podepsaný dres hráčů jim udělám prostě klasickou u&a a klidně i nějakou segmentační studii...

  5. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 13:00 |  
    0 0

    Mám z toho hodně pozitivní pocity - výzdoba stadionu, spolupráce s legendami klubu, fanoušek jako partner a ne nepřítel, oslavy 120 let, fanshop... Snad se ty plány podaří všechny realizovat. Sám vkládám do Kusého velké naděje po tom, co všechno dokázal vybudovat v Pardubicích. Tak doufám, že se nedočkám dalšího zklamání. Za sebe můžu říct, že pro mě je jeho příchod konečně příslibem lepších zítřků. Hůře už to vidím na hřišti. Když jsem teď viděl ten tým v prvním zápase, to je bída. Tady by to chtělo min. 2 posily a to opravdu posily a ne hráče, které jinde nechtěj a jsou zadarmo.

    • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

      bongor     před 12 lety 25.06.2012 13:50 |  
      0 0

      Ten p.Kusý asi nebude marnej.Náš zápas s Čáslaví jsem neviděl,ale ohlasy fandů byly celkem dobré.Že by byly třeba opravdové posily,hlavně do útoku, o tom žádná.Ale dnes sehnat útočníka,lepšího než třeba byl Blažek,to není realita.Náš údajně nejlepší útočník p.Baroš,to jsme viděli všichni,že to nebyl právě bombardér.A kdyby už takový existoval,asi by nešel k nám,ale obloukem by se vyhnul nejen Edenu,ale celé kaprlize.
      Poslední možnost je nějakého si vychovat.To ovšem naráží na stále se snižující věk odchodu talentů na Západ.Třeba by se k nám zase vrátil,jako třeba Peky,když by viděl,že takových tam mají tucty.Ale to je všechno na dlouhá léta,takže asi se budeme muset smířit s faktem,že útočníci nejsou,právě nám došli.Ptejte se za deset let.

      • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

        Citrus (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 18:48 |  
        0 0

        Chápu, že ta situace je těžká a nestavím si vzdušné zámky. Ani jsem to nemyslel ve smyslu, že bych chtěl za každou cenu rejpat. Jen to na mě prostě dělá dojem, že bez opravdových posil by byl případný úspěch spíš dílem štěstí. Ale třeba se to povede. Já mám pořád jako inspiraci Liberec. Vloni měli taky sezonu špatnou a letos najednou titul. A to ten tým podle předsezonních odhadů spíše ještě oslabil. Věřím tomu, že kdyby se dala dokupy dobrá parta a vyšel úvod sezony, tak by se kluci mohli chytnout a něco uhrát.

        Ohledně posil bych se nebál i nějakého hostování např. Vydra. Nevím na kolik je to reálné, spíš mi jde o ten příklad - kvalitní hráč, který vinou různých okolností nehraje. Je mi jasné, že pokud by se chytl, těžko bysme ho potom udrželi a není to teda zrovna koncepční, ale jinak sem asi kvalitní hráče, kteří by nás někam posunuli, nedostaneme. A za rok už bysme mohli být zase v úplně jiné vyjednávací pozici, pokud by se i díky tomu povedlo dostat do pohárů. To vidím jako klíčovou věc, bez níž se nepohneme z místa. Málokdo uvažuje jako Dobrotka. I když pro mě je trochu záhadou, když se třeba všichni hrnuli do Sparty kvůli zápasu s Liverpoolem. Nevím, jestli by mě to kvůli dvěma zápasům stálo zato (teď teda pomiňme, že jde o Spartu). Vím, zjednodušil jsem to, jsou s tím spojené i další věci, ale já si prostě nedovedu představit, že bych šel třeba jako Švec do Slovanu. Šance, že tým vypadne v prvním předkole s nějakýma Kazachama je podle mě nazanedbatelná. A pak strávit sezonu někde na Slovensku (nechci nikoho urazit) bez šance na zviditelnění. Já bych do toho nešel. Ale očividně na to hráči slyší.

        Budeme doufat, třeba nás vedení překvapí. Hlavně bych chtěl ale vidět, že se něco děje. Aby to nebyla třetí stabilizační sezona v řadě. Mě by třeba úplně stačilo, kdyby skutečně vyšly ty Kusého plány. To už by byl dobrý začátek.

  6. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    tantalos     před 12 lety 25.06.2012 13:44 |  
    0 0

    Velmi pozitivně bych bral slova, že Kusý chce přivést blíž ke Slavii jména jako Bejbl, Kozel, Suchopárek, Ulich atd.
    Méně pozitivně pak Poustkova slova jako nehrabejme se v minulosti, i když je chápu: ona velká většina z těch půl milionu slavistů o tom nemá ani tušení a velké rozpitvávání starých svinstev by spíš lidi odradilo, než by jim dodalo víru. Přesto by pojmenování lidí, alespoň zhruba, z vedení odpovědných za ten hrozný propad neškodilo, i když chápu, že se těžko dá říct, že byl Rosen lump, který jen Slavii škodil.
    Když nic jiného, alespoň je možné pustit Kusého mezi lidi, zatímco v Platilově připadu jeho žvásty skoro jistě znamenaly průser.
    Jako pozitivní řešení bych ale viděl postupný přechod od akciovky ke klubu tak, aby se na financování klubu podílelo co nejvíc lidí, třeba jenom stovkou nebo tisícovkou ročně, samozřejmě tak, aby to klubu přineslo víc, než kolik by to stálo.

    • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

      bongor     před 12 lety 25.06.2012 13:56 |  
      0 0

      Souhlasím s tantalem,taky bych v Edenu rád viděl naše internacionály a vůbec co nejvíc srdcařů.Hrabat se v minulosti,to otevírá staré rány,ale u Slavie to také znamená neustále si připomínat ,co ten klub dokázal!To je taky minulost a jaká slavná!

      • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

        spino     před 12 lety 25.06.2012 14:13 |  
        0 0

        Přesně tak. Hrabat se v minulosti! A nejlépe v té blízké. Myslím, že když už nezabásnou Rosena, protože je to faktický vládce klubu, tak alespoň na Doležala by se mohlo něco vyhrabat.

        • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

          jarodo57     před 12 lety 25.06.2012 15:23 |  
          0 0

          Jak já bych si přál, aby byli potrestáni všichni co Slávii za ty léta dostali tam kde teď je .Ale pro mně je teď především nejdůležitější ,že podle mého názoru nastává nová éra a myslete si co chcete ,ale já tomu věřím.Kusý je profík každým coulem pro něho úspěch Slávie bude i úspěch jeho a on pro to udělá maximum.To mi věřte.To ,že začal komunikovat s Kubíkem o kterém jsem přesvědčený,že to byl náš nejlepší fotbalista za poslední desítky let,Bejblem,Kukou a dalšími ,kteří jsou slávisty od mala atd. mně naplňuje optimismem.Co jsme za předešlých rádoby ředitelů ,trenérů apod. slyšeli o tradici o našich barvách atd. A já si myslím , že to tenhle člověk neřekl jenom proto ,aby se udělal hezký a zahrál nám na naše slávistická srdíčka , ale že to myslí vážně.Věřím ,že za rok bude Slávie o hodně velký krok dál.

          • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

            honzah (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 19:21 |  
            0 0

            Dokud to bude vlastnit Řebíček, tak stejně na bedně nebudeme.

            • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 22:16 |  
              0 0

              Dulezite je ze to tak presne predvidate.......

    • Re: OT: tak Natland je prej prodanej...

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 16:04 |  
      0 0

      ?? Myslíš to jako fór ?? Nebo si fakt nedočetl dál než nadpis??
      Ach jo...

    • Re: OT: tak Natland je prej prodanej...

      naplavnik     před 12 lety 25.06.2012 16:10 |  
      0 0

      i když ty sítě natlandí jsou spletité, mám jistou pochybnost, že by kupující byl aktem koupě kupovaným koupen...

    • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

      bongor     před 12 lety 25.06.2012 20:45 |  
      0 0

      Babo raď!Měli pár set mega a mají pár set kilo.Zřejmě souhlasili s použitím svých peněz v tradingu a prohráli,asi to přehnali,nebo měli úzké portfolio.To víš,každý není Warren Buffet,i když i ten poslední dobou přišel o hodně.On se v krizi trh chová jinak a hlavně zcela nepředvídatelně.Pro nás to asi není nijaké,spíš Bohemka mohla přijít i o ten poslední zbytek co jí ještě zůstával,ale kdo ví,to je takovej propletenec,že jeden čumí.

  7. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 19:17 |  
    0 0

    Do kdy u nás má Kaufman smlouvu? 2020?

    • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

      Citrus (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 19:21 |  
      0 0

      Do 31.12.2012

      • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 19:21 |  
        0 0

        A dokdy má opci? :-)

        • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

          Citrus (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 20:22 |  
          0 0

          Pokud vím, žádnou nemá. :-)

          • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

            koscheen (přítel SN)     před 12 lety 25.06.2012 21:52 |  
            0 0

            Taky nechapu smysl hostovani s opci kdyz bude volnej hrac..

            • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

              Lenkestr     před 12 lety 25.06.2012 22:09 |  
              0 0

              Ja to chapu tak...ze po zkonceni jeho hostovani by se automaticky stal volnym hracem, tedy mohl by se o nej zajimat kazdy... takhle se jistej, ze pokud by o nej meli zajem, tak vyuzijou obci a bude o smlouve jednat s nim jen oni...

  8. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    janko (přítel SN)     před 12 lety 26.06.2012 08:46 |  
    0 0

    Tak jsem si to včera poslechl a nutno říct, že mluví pěkně. Kdyby z těch jeho vizí se měla splnit i jenom půlka, tak to bude posun. zas na druhou stranu když se podívám na Pardubice. Uvidíme, každopádně už se těším až to zase vypukne.

  9. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    patapuf     před 12 lety 26.06.2012 09:08 |  
    0 0

    po shlédnutí se mi potvrdilo to co jsme si myslel. pan kusý to má v hlavě srovnané a myslím, že jeho angažování byl správný krok. chce mu to dát čas a výsledky přijdou... držím palce

    • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

      Jiri1     před 12 lety 26.06.2012 11:32 |  
      0 0

      Zdravim, Ja asi zas budu za vraha, ale musim upozornit , ze podobne vize jsem slysel za Lesky, Dolezala, zmateneho Platila, jiste je , ze pretrvaji problemy s prachama, ale to se snad resi, vetsi problem je v tom, ze ani nove vedeni zatim nic zasadniho nevymyslelo z hlediska doplneni kadru o kvalitni utocniky a konecne zatim nic nevymyslelo ani vyuziti Pocernic pro zrizeni zakovske farmy ci spoluprace s mistnimi fotbalovymi tridami.V zasade jsem toho nazoru, ze nase podminky se zlepsuji , ale do Slavie se nikomu moc nechce , protoze nabizene podminky mirne vylepsene v pripade Dobrotky i Kisela nejsou nic moc av ramci ligy jsme se propadli co se tyce objemu pklatu na 9 az 11 misto. Ono je to tezke ,kdyz nekteri manazeri muzou mit Slavii jen jako prestupni stanici........

      • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

        janko (přítel SN)     před 12 lety 26.06.2012 11:54 |  
        0 0

        Ale vždyť to tam Kusý říká, že ihned po nástupu musel nejprve sehnat nějaké peníze. Že to byla priorita a vše ostatní jsou jen plány a vize, na kterých dosud nedělal páč honil prachy.
        A co se útočníka týče, tak potvrdili, že na někom dělají ale tají to. Jiří, zcela upřímně, to že není venku informace kdo má přijít, neznamená, že se to nehýbe. Navíc zkušenosti z posledních přestupů (Čonka, Čontofalský, Kisel, Nitranský) ukazují, že se jim to daří tajit do poslední chvíle.

        • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

          Jiri1     před 12 lety 26.06.2012 12:30 |  
          0 0

          To je spis ukazka jejich pristupu, do posledni chvile se ceka na to , kdo je tzv. volny hrac a nema angazma, popripade na to , kolik dostanou z Rebicka. Nic samosatneho dosud nevymysleli a zrejme ani nevymysli, on treba Drzmisek sedi na 4 zidlich, jeho pracovni den zacina na Pocernicich, pak pokracuje treninkem acka a pak teprve uraduje jako manazer, nemuze mit ani cas na tipovani hracu, vzdyt , kdyz skonci na Slavii, ceka ho druha sichta na svem.

        • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

          bongor     před 12 lety 26.06.2012 15:30 |  
          0 0

          To je dobře,že se jména posil tají.V Praze je takovej jeden věčně nenažranej bumbrlíček a ten by se nám to určitě hned snažil zkazit.Ono stačí ,když rumun projeví zájem a už jde cena nahoru tryskovým tempem.A tak se u nás těžko najde jediný fotbalista,který alespoň občas umí kopnout do míče a oni by o něj neprojevili zájem.
          Tak to hoši utajujte,alespoň nás překvapíte

          • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 26.06.2012 18:06 |  
            0 0

            Já s tím také souhlasím. Nechám se překvapit. Vošahlík by nebyl špatný, hovořilo se o Mahmutovičovi, mohl by to být i Šlapák z Příbrami, či náš exhráč Táborský z MB.
            Ale co já vím, třeba nám všem vedení ještě vytře zrak.

            • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

              janko (přítel SN)     před 12 lety 26.06.2012 18:07 |  
              0 0

              Tak poslední dobou přivádí jména, jenž se nikde ve spekulacích neobjevují.

              • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

                Eluin (přítel SN)     před 12 lety 26.06.2012 18:15 |  
                0 0

                To je pravda a je to podle mě i dobře, protože aspoň jiné kluby nemohou zvyšovat cenu (pokud o tom hráči také nevědí).

              • Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

                marek018     před 12 lety 27.06.2012 08:26 |  
                0 0

                mně třeba přijde, že sportovní vedení absolutně chrápe.

                Bez smlouvy jsou Jirsák, Mičola, Řezníček, Dimitrovski, Marek, Pavlík, všechno zkušení hráči a byli by zadarmo, tomuhle prostě nerozumím.

  10. Permice

    Ferguss     před 12 lety 26.06.2012 13:37 |  
    0 0

    Design nových permic se fakt povedl, po té nenápaditosti let minulých je to paráda. Ještě jsem zvědav jestli se povedou ceny:)

    • Re: Permice

      bongor     před 12 lety 26.06.2012 15:31 |  
      0 0

      V Dolíčku prý je rvačka o permice.To víte,druhá liga táhne.

      • Re: Permice

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 26.06.2012 15:35 |  
        0 0

        jj uz maji prodano skoro 300 (slovy trista) kusu :)))

  11. Sponzor

    JS (přítel SN)     před 12 lety 27.06.2012 10:08 |  
    0 0

    nechápu, jak to mohlo uniknout vaší pozornosti. Aneb tady v tom výcucu

    http://fotbal.idnes.cz/generalni-reditel-zbynek-kusy-o-budoucnosti-slavie-fhg-/fotbal.aspx?c=A120626_191349_fotbal_pes

    Kusý argumentuje stejně jako loni Platil s Řebíčkem, že všechny firmy mají uzavřený rozpočet a sponzora mít tudíž nebudeme. A to už se to táhne druhý rok! To je snad Alešovi šumák, že musí vyplácnout třicet milionů navíc ze své šrajtofle?

    • Re: Sponzor

      JS (přítel SN)     před 12 lety 27.06.2012 10:09 |  
      0 0

      jo a ještě doufám, že v této situaci alespoň budeme mít krásný, sešitý dresy bez bílého obdélníku vepředu!!

      • Re: Sponzor

        slamacek (přítel SN)     před 12 lety 27.06.2012 11:07 |  
        0 0

        pokud takovy bude, hned si jej kupuju!!!

        • Re: Sponzor

          naplavnik     před 12 lety 27.06.2012 11:37 |  
          0 0

          dostaneš ho prý k permici... teda doufám, že ne ten starý se synotem ;-)

          • Re: Sponzor

            slamacek (přítel SN)     před 12 lety 27.06.2012 11:59 |  
            0 0

            tu mam stale platnou.. ale dres bych mel dostat to je pravda ten mi slibovali, ale zatim jeste nedali

    • Re: Sponzor

      koscheen (přítel SN)     před 12 lety 27.06.2012 10:15 |  
      0 0

      mrkni hned na prvni prispevek v diskuzi..

    • Re: Sponzor

      japhy     před 12 lety 27.06.2012 11:52 |  
      0 0

      Jenže Jiří v reakci na první příspěvek reaguje, že sponzor bude! Tak nevím, jestli věřit Kusému nebo jemu...Ale Jiří nám to zase může natřít, jelikož nenapsal kdy bude.
      Prostě se musíme chovat a hrát tak, aby nás někdo sponzorovat vůbec chtěl, posl. 2 roky by to pro sponzora mohlo být spíš kontraproduktivní.

        • Re: Sponzor

          slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 27.06.2012 17:18 |  
          0 0

          Díky za odkaz, nicméně si myslím, že tohle krásný příklad špatné novinařiny: atraktivní titulek a pak už jen hromádka obecně známých a probíraných spekulací, která jako by byla po několikáté vylouhována z diskusí zde na Slávistických novinách za poslední dva roky...

          • Re: Sponzor

            dejva     před 12 lety 27.06.2012 17:46 |  
            0 0

            Naopak. Autor článku svým čtenářům mezi řádky vysvětlil, proč Slavia nemá a nebude mít hlavního partnera, který by byl ochotný do ni investovat 20 -25 milionů korun. Dávat peníze do klubu, který vlastní zloděj, jež si nechá říkat prezident, by mohl jen mag*r....

            • Re: Sponzor

              PetCC     před 12 lety 27.06.2012 18:22 |  
              0 0

              A Sparta je něco jiného? :-)

              • Re: Sponzor

                Nax     před 12 lety 27.06.2012 21:34 |  
                0 0

                S tim clankem nejde pracovat. Uz je pekne starej.

                Pockejme jeste nejaky cas a uvidime. Rada ctihidnych obcanu zacinala jako pirati.

  12. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    koscheen (přítel SN)     před 12 lety 27.06.2012 16:45 |  
    0 0

    Útočník Michal Papadopulos podepsal roční smlouvu s opcí s polským klubem Zaglebie Lubin.

  13. Re: Záznam z besedy se Zbyňkem Kusým

    opicemag     před 12 lety 28.06.2012 15:01 |  
    0 0

    Tak pořád čekám na posily (hlavně) do ofenzivy. A nic.