Celý článek si můžete přečíst zde.
Připomeňme, že Martin Latka má ve Slavii smlouvu ještě na půl roku. Co si o jeho případném odchodu myslíte? Jedná se o oporu zadních řad, jejíž absenci by tým na hřišti určitě pocítil, má se tedy vedení snažit udržet vysokého stopera za každou cenu i proti vůli hráče? Měli byste odchod do druhé ligy Martinovi za zlé?
Komentáře (57)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
patapuf před 13 lety 15.05.2012 10:41 |koncepce je nechat odejít nejlepšího hráče? no to mi vyliž polevu
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
AlesJa před 13 lety 16.05.2012 15:02 |JENŽE ON PODEPISOVAL SMLOUVU S TÍM, ŽE BUDE MOCI ODEJÍT, NÉ ZA VŠÍM HLEDEJ CHYBU VEDENÍ
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Orlik66 před 13 lety 15.05.2012 10:42 |Z dovolením, i když nejsem pravidelný přispěvatel
Poslední otázku nechci odpovídat. Ale štve mě to nesmírně.
Slávistický kádr je vybrakovaný, což sice odpovídá české lize, ale ta přehlídka nedovařených hráčů, mezi kterými Latka září a mezi kterými Pospěchovi stačí málo, aby mohl dělat fotbalistu.... Musel bych jen opakovat po mnohých, kdo všechno ve slávistickém áčku nemá co dělat (Dostál, Vlček, Milutinovič, Trubila...).
Pochybuji, že by se po Latkovi našla náhrada. Vzhledem k tomu, co se nabízí a ke schopnostem a možnostem slávistického managementu.
Jinak - chodit někam do druhé ligy, možná je to dobré pro výdělek, ale bylo by lepší, kdyby se spíš fotbalisti tady starali, co budou dělat na "fotbalovém důchodě" než aby si někam jezdili přividělávat.
Slavie je značka, hrát za ni má být čest - a peníze k tomu se přidají, i když ne jako v Německu. (A vzhledem k výkonům v uplynulé sezóně bych o penězích moc nebásnil)
Soriinky, za ty mé amatérismy, ale je toho ve mně až až, ale už radši nebudu pokračovat.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
koscheen (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 10:45 |V Teplicích končí Smejkal, tudíž náhrada více než skvělá a již se zná s našim novým trenérem :D
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
slaviator před 13 lety 15.05.2012 13:47 |Navíc tehdy Smejkal do Teplic přišel jako útočník, až v TP začal hrát na stoperu, ne? Takže bychom posílili zároveň do obrany i útoku :-DD
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
JS (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 14:09 |Latka taky dohrává mače na hrotu :D
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
koscheen (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 14:41 |Skoda to samy lec opacne, takze by sme meli (v pripade neodchodu latky) tri stoperoutocniky!
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Stahler před 13 lety 15.05.2012 10:54 |Vzhledem k tomu že má Martin ve Slavii ještě půl roku platnou smlouvu tak by Slavie měla po Bochumi požadovat sumu adekvátní kvalitám Martina.Jestli ho chtějí ihned,tak ať něco zaplatí.Na stadionu Bochumi jsem shodou okolností před zhruba měsícem byl a jedná se o solidní klub s dobrým zázemím i stadionem,tudíž docela bohatý i když jen druholigový.Stejnou soutěž mimochodem hraje bývalý slávista Tijani Belaid za Union Berlín.Názor Martina je samozřejmě potřeba respektovat,nicméně je to hráč s dobrým charakterem,který by ten půlrok myslím odehrál ve Slavii dobře i když by byl třeba zklamaný že ho Slavie třeba nepustila.Od něj by snad nějaký bojkot nehrozil,není to magor co by se urazil a sabotoval tréninky nebo zápasy.Co se týče náhrady za něj tak jsem v tomhle dost skeptický,borce jeho kvalit jen tak neseženeme.Jednak je jich hodně málo a jsou drazí,ledaže by se podařilo sehnat někoho komu skončila někde smlouva nebo byl vyhozen.To se stalo nedávno třeba Dosoudilovi,ten by byl volný asi inhed,ale tohohle magora bych ve Slavii nerad viděl znova.Chce to hledat a hledat.Na Slovensku,na Balkáně,v Africe apod.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Jiri1 před 13 lety 15.05.2012 11:04 |Znate Latku, jak muzete napsat, ze mu pripadny oddaleni odchodu nebude vadit, naopak Latka patri k hracum u kterych by to tvrde poznamenalo vykonost i pristup k fotbalu, proto radeji uvolnit a hledat primerenou nahradu . A prosim nenechte se vysmat tim doporucenim , aby jsme hledali nove hrace v Africe, jsme radi, kdyz si zmapujeme Cechy a to jeste hodne prehanim.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
marek018 před 13 lety 15.05.2012 11:12 |njn, to se šuškalo už kdy, že Latka odejde. Takže jeho odchod beru skoro jako hotovou věc. Spíš si bez něj neumím představit naší obranu. Hubáček už prakticky přesluhuje, byť rok s přihmouřeným okem dá. Ale když si vezmu, že Latka bránil i za dostála, navíc byl pozitivní lídr týmu, tak je to rána do vazu. Moc nevím, kdo by ho mohl nahradit.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Tomis68 (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 11:32 |Prakticky jediný současný hráč, se kterým v základu by se skutečně dalo hrát pravidelně v Evropě a o český titul... Ty tam jsou doby, kdy naši nejlepší odcházeli do týmů jako Marseille, Anderlecht nebo do Anglie... Přes Rusko a Turecko nám to hezky klesá k průměru druhé Bundesligy...
Latkovi bych nedával nic za vinu, pokud chce. Uvolnění má údajně od vedení přislíbeno. V dobách úspěchů dával KJ přednost Brabcovi se Sucháčem, ale on přesto vůči SKS nezahořkl, vrátil se a svoje si odvedl, dokonce na naše poměry skvěle... Takže pokud odejde, nezbyde než říct: DÍKY!
Začínám mít větší a větší obavy, že tahle Slavie nejenže nebude příští roky stoupat, ale spíše bude, než se toho ujme někdo jiný, ještě dál pomalu uvadat... Z fungování klubu, kromě prohlášení vedení, ani nejsou partny žádné jiné argumenty, že by se něco mělo zásadně zlomit už v nejbližší době.
PS: Aspoň ta nominace Necky a Sucháče - našich památníků zlatého období - slávistické srdce potěší... Asi těm našim teda začnu taky přát... Necka je (v konkurenci Barošů, Lafatů nebo Chramostů) společně s Pekhartem dle kvalit naším nejlepším útočníkem, jen se dostat do laufu po tom zranění... A Suchého přehlížení jsem se vždycky podivoval vzhledem k Hubníkovým nestabilním výkonům...
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Jiri1 před 13 lety 15.05.2012 12:00 |Ano, mate pravdu, zprava , kterou potvrdil i Rada, ze bude novym trenerem Slavie je zrejme , jak uvedl i pan B. tady zatim vicemene jen pranim otce myslenky, Rada ted mluvi v rozhovoru o ferovosti a krmeni holubu, z toho lze vycist, ze predem dohodnute angazma zaim neplati a ze se muzeme klidne videt s Poustkou a dalsimi pomniky nasi velikosti i v pristi sezone.Dokonce jeden nejmenovany zdroj z realizacniho tym,uz o tom mluvi jako o hotove veci v pripade , ze majitel nedoda dalsi penize.Dokonce se objevuji famy , ze Rada je moc drahy , chce nemale kompetence a hlavne doplnit kadr o skutecne fotbalisty.V Edenu se mavic siri zpravy , ze vlastne ani nejuzsi vedeni nezna zamery sefa ci sefu. Ti by se opet podle nejmenovaneho zdroje mohli ci spise meli vyjadrit do nekolika dnu zda Eden opusti nebo zda skutecne plati vize , ze vytvori tym snu.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Jiri1 před 13 lety 15.05.2012 12:05 |Ted dokonce vyslo info , ze zacal jednat se Spartou.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
lassiter před 13 lety 15.05.2012 12:56 |Pokud si to můžu dovolit shrnout, tak podle nejmenovaného zdroje se objevila fáma, že se šíří zpráva, že podle nejmenovaného zdroje vyšlo ve sportu, že Rada jedná se Spartou?
K Latkovi - netuším, jak velký je finanční rozdíl mezi druhou bundesligou a českou první ligou, ale být vedením, nelitoval bych větších peněz k jeho udržení. Kvalitní vysokej důraznej obránce (jakkoliv ani on nebyl na jaře bez chyb), Slávista a vůdčí typ. Nevím, kde budeme takovýho shánět.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Jiri1 před 13 lety 15.05.2012 12:58 |Proste se mu zrejme do Slavie nechce........
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Marlboro před 13 lety 15.05.2012 19:29 |Prostě pan Jiří1 umí číst a tvářit se chytře
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
huhu před 13 lety 15.05.2012 13:01 |http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/budoucnost-sparty-stadion-v-edenu
Tak už aby se začalo s tím výzkumným záměrem ohledně kvalitní travičky v Edenu. Až tu bude hrát celá Praha, tak to bude potřeba něco kvalitnějšího :P
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Jiri1 před 13 lety 15.05.2012 13:12 |Zdravim,to je zatim vize, letos to nebude
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
PetCC před 13 lety 15.05.2012 13:37 |No hlavní zprávou je, že J&T zřejmě už moc nebaví cpát do Sparty peníze. Což se dalo očekávat.
A tedy že Spartu bude zřejmě čekat zásadní změna. To, jak to snesou ortodoxní sparťanští fandové, to je ve hvězdách. Ti mají na očích růžové brýle minimálně o dva řády silnější než ti slávističtí :-)
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
PetCC před 13 lety 15.05.2012 13:40 |No a ještě jedna věc, nakonec jsem rád, že pozemky pod stadiónem patří SKS a ne přímo fotbalovému klubu :-)
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
slaviator před 13 lety 15.05.2012 13:50 |ono je to prašť jako uhoď... :-(
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Slawek před 13 lety 15.05.2012 19:30 |Takže prostě ještě prodán nebyl. Nemaťte lid !
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
huhu před 13 lety 15.05.2012 14:00 |Bůhví, jak to s těmi pozemky ve skutečnosti je.. Nedivil bych se, kdyby byly už dávno nějakým způsobem ztracené. Zdá se mi, že v poslední době šli delegáti jednotlivých klubů na valných hromadách o.s., kterému pozemky patří, trochu do sebe a neodhlasují už všechno, co se jim řekne, ale před pár lety tomu ještě tak nebylo... Např. pozemek u trati nad atleťákem, kde se mj. už něco staví, byl prodán, ačkoliv se tím obcházel účel tehdy ještě účinného zákona, který takový prodej zakazoval, a ještě hluboko pod cenou. Čili cokoliv je možné...
Pokud se podíváme do katastru, tak je tam zástavní právo a dále nějaká žaloba. To klidně může při současných finančních potížích vlastníka stadionu znamenat, že pozemky budou ve finále sloužit k uspokojení závazků jeho věřitelů..
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
jane (admin) před 13 lety 15.05.2012 18:06 |No jasne, kdyz bude stadion do konkurzu, pozemky pod stadionem jsou v haji.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
huhu před 13 lety 16.05.2012 00:21 |Je to tak. A tam si je i se stadionem koupí Křetínský :-P
tak přejme mu to
slaviator před 13 lety 15.05.2012 13:53 |Doufám, že vedení přivede Kisela (i kdyby už nehrál tak, jako předtím, tak by Latku nahradil v roli vůdce týmu), pokusí se přivést Davida Jarolíma (byť ten chce zůstat v Německu, tak lákadlo odehrát rok v týmu s bráchou by mohlo zapůsobit), dva obránce (stopery) a dva útočníky schopné vstřelit aspoň pět branek za půlsezonu...
Re: tak přejme mu to
Eluin (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 14:39 |Tak jako pohádka na dobrou noc dobré...
Bohužel, stává se ze mě v otázce Slavia a její fotbalová budoucnost celkem velký pesimista.
Re: tak přejme mu to
Fallen (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 14:41 |Fetten Jahre sind vorbei... Tučná léta jsou už zřejmě pryč
Re: tak přejme mu to
Eluin (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 15:16 |Také mě tento název známého filmu v souvislostí s naší situací napadl..
Re: tak přejme mu to
spojka před 13 lety 15.05.2012 17:23 |Kdyby už nehrál tak, jako předtím, tak by už v podstatě nemusel hrát vůbec... oživte si patměť, vždyť i tenkrát hrál Kisel strašnou tužku, dal sice pár gólů, ale v naprosté většině případů se jen potuloval po hřišti, rychlost nula, bránění nula. Neupírám mu pozitivní vliv na kabinu, ale na hřišti to byl a je naprosto zbytečný hráč.
David Jarolím je sci-fi, místo dvou stoperů přijde něco na způsob tragéda Švejdíka a místo dvou útočníků čekám ohlášení Vyhnala jako posily s ligovými zkušenostmi a hostovačku někoho z divize. Ať žije Držmíšek.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
slamacek (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 14:43 |Pro Jiri1>
osobo vy mne bavite vic nez nase vedeni a snad i vic jak Platil. vase zarucene zpravy, uvahy a vize jsou naprosto silene! chtel bych vas pozadat aby jste se trochu krotil!
dekuji!
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Marlboro před 13 lety 15.05.2012 19:31 |Ono už je to jedno, je to ale arci...k. A zajímalo by mě jestli ví co svojí velkou hubou a nepromyšlenými texty způsobil...
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Jiri1 před 13 lety 16.05.2012 08:57 |Zdravim, mne by spise zse zajimalo, proc tedy vetsina mych silenosti vzdy vyjde a potom se zde najednou ty veci berou jako nutny fakt. Na tema vedeni si muzete popovidat s nekym jinym, muj nazor je naprosto jasny , na Slavii zadne vedeni neexistuje.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
podol (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 14:53 |Pokud jde o Martina Latku,všichni jsme věděli,že po této sezoně hráč
jeho kvalit a za předpokladu dobrého zdraví bude mít několik
nabídek zahraničních klubů,pravděpodobně za mnohonásobně vyšší odměny,než měl ve Slávii.Nikdo by mu nemohl vyčítat,kdyby to učinil.I díky jemu Slávia přežila "stabilizační" sezonu a zůstala v GL.Přesto nejsem na 100% přesvědčen,že odejde.Ve Slávii je vůdčí osobnost,v kabině i na hřišti.Je v klubu,kde hrál i v minulosti,kde si jej váží příznivci
všech věkových kategorií a respektuje ho vedení i každý trenér.
A měl by zde perspektivu a výhled uplatnění i po ukončení
profesionální kariéry.A ta není zas tak daleko,i za předpokladu
štěstí po zdravotní stránce.Hrát 2.ligu,třeba i v Německu?Zcela jistě lepší než někde na východě a s ohledem na peníze
tak rok maximálně dva?Peníze jsou nejdůležitější argument,
ale k zvážení stojí i ty další.Tak vyčkejme s nadějí věcí budoucích.
Podol
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Tugarin před 13 lety 15.05.2012 18:04 |Martin Latka bydlí poblíž nás, takže jsem měl možnos s ním i mluvit, a rozhodně nepočítá s tím, že by chtěl zůstat. Upřímně se mu ani nedivím a nezazlívám mu to. Slavia evidentně nefunguje a fungovat nebude....A abych naštval přítomné, tak o Platilovi mluvil vysoce kladně...
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
spojka před 13 lety 15.05.2012 18:17 |Já se ani nedivím, že i další hráči mluví o Platilovi kladně. Vždyť kdyby byl v pozici ředitele někdo jiný (slávista) nebo tam fungoval normální sportovní ředitel, tak by si většina z nich musela hledat jiné zaměstnání. Pro takové Dostály, Trubily, Milutinoviče, Cicmany nebo Vlčky jsou ty diletanti ve vedení požehnáním.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Fallen (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 18:48 |Já mám spíš pocit, už z toho, co mi říkal OZ, než odešel, že Platil je bohužel pravděpodobně ten jedinej, kterej ve společnosti těh ostatních idiotů drží Slavii v chodu, i když to stojí za ho... Jakeýkoli jiný manažer bez minulosti v policii nebo Spartě by ovšem pravděpodobě dělal stejně kvalitní práci. To že s tim neudělá nic lepšího, než teď, je asi problém pana majitele. Nic to ovšem nemění na tom, že chci aby odešel, kvůli své minulosti.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
jigsaw před 13 lety 15.05.2012 18:43 |Můžeš být konkrétnější? Pokud mluvil kladně o Platilovi, tak asi nemohl moc kladně mluvit o dalších lidech, protože někdo musí nést vinu za stav, ve kterém se Slavia plácá.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Tugarin před 13 lety 15.05.2012 18:58 |Martin není žádná velká drbna a nejsme ani takoví přátelé, aby se mi svěřoval. Na Platila jsem se přímo zeptal a na to mi řekl, aniž by to rozváděl, že bez něho by byla Slavia naprosto v pr...
Ale pokud mohu vyjádřit dojem, tak si moc iluze o sportovní budoucnosti nemá cenu dělat. A ještě jedna poznámka, to už zaznělo dříve, když si stěžoval na marodku, tak to vyznělo, že zrovna plejáda mladých schopných hráčů z B tam není...
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Tugarin před 13 lety 15.05.2012 19:04 |To jen k těm věčným steskům, že "mladí" nestaví
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
denydzlSKS před 13 lety 15.05.2012 19:08 |Otázka je, proč se nestaví mladí, kteří na to nemají a naopak se staví starší hráči, kteří na to nemají..
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Slawek před 13 lety 15.05.2012 19:33 |Tak hráči o Platilovi mluví kladně, ale vy si udělejte analýzu toho, co za ten rok dokázal. Nic ! A neříkejte prosím, že za to nemůže. Pokud za to nic bral celkem vysokou gáži, tak za to asi může, ne?
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Elanius před 13 lety 16.05.2012 02:15 |Platil je reditel, ne majitel. To znamena, ze nad nim stoji osoba, ktera rozhoduje o jeho rozhodnutich. Stejne jako nad nim staly jine osoby pred Rebickem. Platil muze a nemusi byt vinikem soucasneho stavu.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Zbyshek před 13 lety 15.05.2012 19:22 |Je mi z toho smutno. Řiká se, Slavie půjde příští sezónu nahoru, že tahle sezóna byla stabiliziční. A dost! Ať nám přestanou nasazovat růžový břýle!!! Odchod našeho vůdce a taky článku, bez kterýho naše defenzíva bude druholigová... Chápu, že Martin chce odejít ze špatně fungovacího klubu, ale tak ať mu nabídnou takový podmínky, aby ho udrželi. Co si budem povídat, alternativu za něho těžko najdeme. Takový štěstí jako se Šventem, Tavaresem, Dřížďalem a dalšími asi mít nebudem a spoléhat se na to asi těžko můžem. Je čas si nalít čistého vína a s tímhle přístupem nás čeká boj a další setrvání v GL. Každopádně jsem optimista a velký slávista a proto " My věrní zůstanem "!!!
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Fallen (přítel SN) před 13 lety 15.05.2012 19:34 |Plat těžko: Platil nasadil platový stropy na 100 tisíc a víc by neplatil.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
ElvisPresley před 13 lety 15.05.2012 20:47 |tak Platil nebo (ne)platil? :-)
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Markus před 13 lety 15.05.2012 21:30 |Martin je dobrý fotbalista a přeju mu odejít do solidního klubu, kde se konstruktivně snaží něco vybudovat. Ono je prakticky všechno lepší než působit v podniku na praní špinavejch peněz. Píšu to tady opakovaně, je mi smutno z toho, že kolem Slavie zaznívají jména společností a osob neprocházejících sítem anti-money launderingu :(
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Jiri1 před 13 lety 16.05.2012 09:05 |Zdravim, tahle truchlohra je zase blbost, Latka je prirozeny vudci typ , ale nejde o nijak vyjimecneho hrace , snad nyni pro Slavii.To, ze fotbalista jde na lepsi je prirozene viz Kusnir ze Sparty. Ono i za male penize se daji delat velke veci, chce to mit odborniky na svem miste , ne tym loajalnich zamestnancu, kteri Vam pockaji pul roku na penize a z toho titulu maji ve Slavii byt az snad do smrti. Dnesni Slavia hraje takovou muziku na jakou ma, brzo snad , ale ma prijit pomerne zasadni prohlaseni vedeni , poku se zase ty veci s niovym trenerem nepotahnou az do cervna , ale to by tak byt nemelo.Faktem je, ze penize na nove posily dokud nikdo neuvolnil a Slavia odklada i nektere rekonstrunci akce. K Platilovi, ukazuje se , ze jeho prichod do Slavie nebyl nahoda, vse bylo dopredu naplanovano a i zrealizovano.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
SKS70 před 13 lety 16.05.2012 10:20 |Dobrý den,
a můžete alespoň nastínit budoucí vývoj? Máte z toho alespoň pozitivní pocit?
dík
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Jiri1 před 13 lety 16.05.2012 10:38 |Tezko predvidat, rozhodne majitel nema zadnou pevnou koncepci vyjma jedine,ze fotbal je treba delat za co nejmin penez, Platil ve jmenu teto koncepce seskrtal co se dalo, ale v jedne veci mu nelze uprit uznani, hraci dostavaji sve penize tedy myslim zaklad, nejake hrisky z minula tam jeste jsou ale........Co bude dal, pozvolny vzestup o titul to nebude a je to nadale o hledani dalsich financnic zdroju, ty tradicni nechteji do Slavie investovat, ted jsem treba dokonce videl reklamu naseho tradicniho sponzora v televizi pri utkani konkurence, cili budeme i nadale bojovat o preziti, co se tyce hracu, bude pokracovat spise pozvolna obmena, prichody hracu budou , ale kvalita na urovni repre spise vyjimecne. Uzivani stadionu v Edenu bude i do budoucna problemem, ktery muze prinest i zasadni zmeny a v neposledni rade dojde i ke zmene herniho pojeti, budeme vice hrat tzv. fotbal pro divaky , ale neverim, ze by soucasna Slavia doazala vypodukovat ze svyvh rad nejake hvezdy.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
mart před 13 lety 16.05.2012 10:46 |No tak to sem trochu zklamanej :(.
Cekal sem spis : " Vidím fotbalový klub veliký, jehož sláva se bude dotýkat hvězd ....." , a vono teda spis ne :(
Clovece, to ctete z kavovy sedliny? Nebo mate nejakou modernejsi metodu (Alkaloidy sou prý slusna sila, ... sem nekde slysel).
Jen mi nerikejte ze to je Tráva .....
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Jiri1 před 13 lety 16.05.2012 11:04 |Podivejte , nic proti Vam nemam, i kdyz velmi casto ctu z vasich prispevku zjevnou demagogii i i urcitou proslou zarucni lhutu u Vasich konstatovani, pripominek, ktre casto zavaneji nezdravym patriotizmem, chuti provokovat, ne diskutovat o problemu a bohuzel to zde diskutujici naznacili i bez mne j budoucnost klubu hlavne jeho smerovani , ktere se zatim blizi rovna nule. Muzou prijit urcite turbulence, ale nelze jen vinit nejakeho Jiriho 1 , ze se snazi tu spodinu nazoru rozhybat, me nazory rozhodne hodne vypovidaji o nazorech sirokeho spektra fandu, ktere si zdejsi casto hodne zakonzervovana obec Slavistu casto bohuzel i redakce nechce vubec pripustit. Jenze takova je doba, lide ve vedeni a to nejen Slavie nejsou ochotni reagovat na kritiku, na dobre minene rady viz zeny Slavie a pokud napisete urcita doporuceni stavate se snadnym tercem, ale ta pravda o Slavii je priis kruta a kdyz mi ji treba letos rial jeden vysoce postaveny ekonom , tak sem mu neveril, dnes uz mam jiny nazor.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
naplavnik před 13 lety 16.05.2012 11:33 |Pane Jiří, a to myslíte kterou pravdu o Slavii? Ono těch pravd se nějak tak povídá povíce. Nestyďte se a podělte se s náma. Mým těžkým údělem je, že naptřím k "insiderům", nicméně i v pražských podnikatelských kruzích se povídá nedobrých a ještě horších historek docela dost. Díky
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
mart před 13 lety 16.05.2012 11:44 |Tak to se teda omlouvam, ze sem Vas svym prispevkem donutil napsat takovoudle ptakovinu ( "Podivejte , nic proti Vam nemam, i kdyz velmi casto ctu z vasich prispevku zjevnou demagogii i i urcitou proslou zarucni lhutu u Vasich konstatovani, pripominek, ktre casto zavaneji nezdravym patriotizmem, chuti provokovat, ne diskutovat o problemu"), ja to opravdu nemyslel zle :).
Uz nekolikrat sem zminil, ze si Vase prispevky vzdycky rad prectu. (o.k. nejsem sice zrovna predsedou Vaseho fanklubu, ... ostatne na to jsou tu jini, ale opravdu si Vas rad ctu :).
Jeste jednou se omlouvam, a budu se zase drzet vice zpatky .... jak ostatne kposledku prevazne cinim.mart
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
JS (přítel SN) před 13 lety 16.05.2012 11:44 |"Podívejte se, co vidíte v té kříšťálové kouli...!"
Pane Jiří, tohle si může každý domyslet sám a nevydávat to za nějaké úžasné zprávy přímo z klubu. Vy jste se snad dal na věštění..
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Jiri1 před 13 lety 16.05.2012 11:55 |Tak takhle nejak,byl jsem dotazan na svuj nazor , ten jsem jasne prezentoval vcetne nazoru nekterych lidi z Edenu,pokud mate lepsi info je to tady jen a jen Vase.Redakce slibovala nejaky komplexnejsi nazor po lize a zatim skutek utek, takze o co Vam jde, jestli , jako mne o dobro tohoto klubu, tak prosim.
Re: Bochum se zajímá o Martina Latku
Markus před 13 lety 16.05.2012 19:58 |Motivovanost penězi funguje jen částečně, souhlasím s rozšířeným názorem favorizující celkové podmínky. Je to právě motivovanost, která mi ve Slavii zcela chybí. Před rokem jsme tu měli kouzlo změny, ale to rychle vyprchalo. Byla tu očekávání, která nebyla splněna a nadšené čekání vystřídalo zklamání na všech frontách. Dokud jsme hráli mezinárodní poháry, byl tu prostor pro hráče se ukázat a byla to motivace jak pro hráče tak jejich agenty. Motivací může být také třeba špičkové trénovací zázemí. Nic z toho teď nemáme. Platil - pokud tu je v nějakém vyšším zájmu od příchodu do Slavie až do teď, budou se Řebíček a Prominecon jevit jen jako pomocníci. Nemyslím si, že se bude bourat Eden, takže by to s tou Spartou byla přece jen pravda? Neumím si představit bouři emocí, kterou by to u fanoušků vyvolalo.