Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Plzeň - Slavia 3:0

Tři kola před koncem má Slavia náskok jen sedm bodů před patnáctým Baníkem. V Plzni totiž sešívaní předvedli v první půli hrůzostrašný výkon a mohli být rádi, že prohráli jen o tři branky.

Plzeň - Slavia 3:0 (3:0)
Branky:
 9. Bakoš, 18. a 44. Petržela 

Slavia: Čontofalský - Dostál, Latka, Hubáček, Trubila - Nitrianský (46. Pospěch), Milutinovič (71. Frejlach), Petrák, Veselý - Vlček, Škoda (85. Paprčiak)

Trenér Martin Poustka postavil do základní sestavy navrátilce Latku s Nitrianským, kteří si odpykali karetní tresty. Vedle nich nastoupil poprvé v základní sestavě Daniel Veselý. Naopak chyběl mimo jiné zraněný kapitán Lukáš Jarolím, střed hřiště tak měli na starosti Milutinovič s Petrákem. Pavel Vrba měl k dispozici standardní zahajovací jedenáctku, chyběl mu jen první náhradník Ďuriš. Plzeň začala podle očekávání územní převahou, z té však ve třetí minutě vyrazili do brejku Vlček s Nitrianským, ale pravý záložník Slavie ani nadvakrát nedokázal překonat ve vyložených pozicích Pavlíka. Milan Nitrianský podruhé = branka Plzně. Hráč reprezentace do 21 let se nezapojil do bránění autového vhazování, díky tomu šel Pilař ze strany úplně sám a předložil Bakošovi do tutovky - 1:0. Za chvíli šel Bakoš sám na Čontofalského zprava, brankář Slavie tentokrát uspěl. Druhý gól tak pro Plzeň opět připravila Slavia jak na stříbrném podnose. Vlček pod tlakem nedokázal přihrát zpět přesně a vyslal tak do brejku Pilaře, jeho kličku sice Čontofalský dokázal vystihnout, ale Pilař vzápětí přihrál Petrželovi a ten neměl problém trefit bránu, ve které stál už jen Martin Latka - 2:0. Slávisté byli zralí na ručník, domácí Plzeň se naopak fotbalem bavila. Kolářův průnik dokázal zlikvidovat Čontofalský, odražený míč poslal Pilař mimo. O chvíli později se při standardní situaci domácích ukázalo, že slávisté opravdu nebyli v pohodě, hráči ve zdi nebyli schopni reagovat na pokyny Čontofalského, ten dokonce vyběhl až k hranici vápna a odstrčil ze zdi Milutinoviče. Následná střela pak ale jeho bránu minula. Po půlhodině se opět připomněli slávisté, Petrák z hranice vápna vystřelil těsně mimo tři tyče. V 37. minutě střílel Petržela těsně vedle po nádherné akci Pilaře. Když už se zdálo, že slávisté dohrají poločas bez další pohromy, přišel při zakládání útoku o míč Latka, Darida okamžitě vyslal dva své spoluhráče do brejku, který Petržela neměl problém zakončit brankou a završil poločasové skóre na 3:0.

Do druhé půle vystřídal nešťastníka Nitrianského Pospěch. Plzeň si užívala luxusní vedení, držela míč a jen občas se pustila do nebezpečných akcí, jako po hodině hry Kolář. I tentokrát Slavii zachránil Čontofalský. Na druhé straně slávisté obranu domácích příliš nezlobili. Postupem času si slávisté užili držení míče více než v první půli, nic kloudného ale vymyslet nedokázali, navíc se vzadu museli mít neustále na pozoru při dlouhých pasech na křídelní hráče Plzně. Protože ale i největší šance domácích zůstaly neproměněny, konečný výsledek byl ještě celkem milosrdný - 3:0.

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 13 lety 30.04.2012 18:06 |  
    0 0

    Zase. Co ten Nitranský chce víc? Kolikrát se on na jaře dostal do šance, ale co z toho?

  2. Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 13 lety 30.04.2012 18:13 |  
    0 0

    Nitranský podruhé... Jak tenhle hráč může být v 21? Bojím se stále víc. Druhá liga začíná být nebezpečně blízko.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. pol.

      marek018     před 13 lety 30.04.2012 18:21 |  
      0 0

      omg, jaká 2.liga? Letos se udržíme, ale příští rok, to je sestup dost reálný s podobnými výkony.

      jinak takovýhle namazání malou domu, to se fakt jentak nevidí :-D

  3. Re: Plzeň - Slavia 2:0 v 1. pol.

    opicemag     před 13 lety 30.04.2012 18:47 |  
    0 0

    Už je to debakl. A všechny góly po našich chybách. Nitranský nehraje, Vlček nahraje soupeři, Latka přihraje soupeři + nikdo se na jeho místo nevrátí. Ty góly jsme si vlastně dali my.

    • Re: Plzeň - Slavia 2:0 v 1. pol.

      jiras     před 13 lety 30.04.2012 20:00 |  
      0 0

      Dostál s Trubilou při tom třetím gólu dělali co? Mně to přišlo, že chtěli mít nejlepší výhled na stadionu...

  4. Re: Plzeň - Slavia 3:0 po 1. pol.

    capi (přítel SN)     před 13 lety 30.04.2012 18:52 |  
    0 0

    Jsou to líný prasata... Člověk by čekal, že i začínající trenér ví, že základem fotbalu je pohyb... Jestli chce Standa končit v nižší soutěži, tak jsem netušil, že tím myslel ve Slavii... Platil ven!

  5. Re: Plzeň - Slavia 3:0 v 2. pol.

    DKNL     před 13 lety 30.04.2012 19:20 |  
    0 0

    Vážení,
    přiznám se, že je to poprvé, co jsem utekl od TV po 2. golu, když hrajeme!
    Do prdele, na co ten Nitranský čuměl, když jde balon druhýmu do autu a stačí udělat 2 kroky a měl to! A pak Standa to namaže vypichnutím proti vlastní bráně, to jsem měl fakt už dost a z hrozným řvaním jsem od tý televize utekl. Manželka se jen lekla, co se to děje. Večer se podívám na anglické derby, snad to bude balzám na nervy. Když člověk koukne do novin a vidí ty kurvy, jak si v Praze zhodnocovali pozemky a teď ty samí zničili nás, fakt by člověk vraždil ! Hnus, pánové. Já končím a jdu se uklidňovat. Jen se pořád ptám, proč my ??? Jo, a vposledním kole to vidím jasně. Boj s vačnatcema o padáka. A jestli se letos udržíme, tak jestli se něco ale radikálně nezmění, budeme horší, jak letos Žižkov!!!

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0 v 2. pol.

      opicemag     před 13 lety 30.04.2012 19:22 |  
      0 0

      Co se na to dá říct. Bohužel je to pravda. Když ne letos, tak příští rok jdeme dolů. Peníze ani posily asi moc nebudou. Nebo na úrovni Škody.

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0 v 2. pol.

        bongor     před 13 lety 30.04.2012 20:48 |  
        0 0

        Dnešní !výkon!,to byla parodie fotbalu.S tímhle nepatříme do ligy.
        Plzeň hraje hezky,líbí se mi mnohem víc než Liberec,p rumznovi ani nemluvě.Jen se vrátím k Budě-Libe,jak se Řepas divil,že mu pískli penaltu.Chudák úplně zapomněl,že už nehraje za bolševika,tam mu takovýchhle penclí odpustili desítky.To je potom šok.

        • Re: Plzeň - Slavia 3:0 v 2. pol.

          opicemag     před 13 lety 30.04.2012 21:06 |  
          0 0

          Plzeň hraje hezčí fotbal než Liberec. Jen mi ale někdy přijde, že moc spoléhají na to, jak jsou dobří, a pak zbytečně ztrácí body. To Liberec hraje naplno pořád, ač mu to občas nejde či to není tak elegantní jako u Plzně. O spartě ani nemluvě.

  6. Re: Plzeň - Slavia 3:0

    dArtagnan     před 13 lety 30.04.2012 21:12 |  
    0 0

    Taky si někdo vzpomněl na Arsenal?
    Neskutečné, kam až jsme klesli...

  7. Re: Plzeň - Slavia 3:0

    mpik     před 13 lety 30.04.2012 21:34 |  
    0 0

    Ještě že jsem měl svůj fotbal a neviděl Slavii! Za rok to bude o sestup. Vážně jsem zvědav na letní pauzu. Přivedeme alespoň nějaké posily? Jaká bude cena permice na tento "béčkový" tým, který nebude hrát poháry a ani vyhrávat?

  8. Re: Plzeň - Slavia 3:0

    podol (přítel SN)     před 13 lety 30.04.2012 21:35 |  
    0 0

    Bohužel,nebyl to hezký pohled.Plzeň byla o třídu lepší,ani nejde o to,že jsme prohráli,ale jak.3:0 je ještě velice milostivé,mohlo to být
    také 2xtolik.Nyní nás čeká HK,když prohrajem,bude to asi v posledním zápase s Klokanem o sestup.A protože oni i přes svou
    mizerii hrají nějakým systémem,mají vůli a cíl,nemáme ani proti nim mnoho šancí.A i když se nějak odřeně zachráníme,příští rok
    to bude tutovka.Vzpomeňme si na řeči před sezonou,je přechodná,přípravná,zapracujeme do týmu mládež,za 2 roky
    bude hrát Slávia poháry....Dnes majitel neodpovídá na dotazy
    příznivců,mužstvo,které hrálo tuto sezonu nebylo budováno s
    perspektivou,většina "posil"zase odešla,asi odejde i těch pár
    hráčů,kteří na ligu a pověst Slávie ještě mají.Nepřebudoval se
    sportovní úsek,nezačlo se pracovat systematicky a profesionálně.
    Třeba s méně financemi.Tak jediné,co mne dnes potěšilo bylo
    fandění kotle i ostatních,kteří se do Plzně vypravili s nimi.Patří jim
    dík.Podol

  9. Re: Plzeň - Slavia 3:0

    jigsaw     před 13 lety 30.04.2012 21:57 |  
    0 0

    Jane, kdy budou Řebíčkovy odpovědi?

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 30.04.2012 22:54 |  
      0 0

      az ho prestanete urazet a napadat?

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0

        podvinho     před 13 lety 30.04.2012 23:57 |  
        0 0

        Někomu se prostě nelíbí, že klub vlastní a ovládá zloděj z kradených peněz. Pak to tady má nějak vypadat...

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      jane (admin)     před 13 lety 30.04.2012 22:59 |  
      0 0

      Posilala jsem mu je minulou sobotu, bylo to pres ctyri strany otazek, tak jeste trochu trpelivosti.

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      podol (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 06:41 |  
      0 0

      ano doktore,ta úvaha je velice výstižná a pro nás Slávisty i hodně
      smutná.Podol

  10. Re: Plzeň - Slavia 3:0

    DKNL     před 13 lety 30.04.2012 23:06 |  
    0 0

    Aspoň že se hrálo v Manchesteru. Konečně fotbal s velkým F !

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      mart     před 13 lety 30.04.2012 23:14 |  
      0 0

      a vysledek s velkym V :D
      Krasne se vztekali.
      Rooney uz neni scouser, ale mancunianskej srac. Vubec nic neudelal (krome vymodleny a vysimulovany karty pro Kompanyho), jen se vztekal. Uz se to od Syra pekne naucil.
      Mam radost :)

  11. Re: Plzeň - Slavia 3:0

    podvinho     před 13 lety 01.05.2012 00:01 |  
    0 0

    Myslím, že spekulace o sestupu jsou naprosto z cesty. Baník skutečně nevyhraje svoje tři zápasy a ani Bohemka. To by nás musela porazit na domácím hřišti a to už by opravdu bylo něco...

    Nicméně, následující sezóna nevypadá nijak optimisticky. Ani kradené peníze se nikomu jen tak dávat nechtějí a to ani našemu majiteli. Takže velké posílení nebude. A kvalita kádru je prostě hrozná. Tohle si trenéři typu Vrby či Komňackého dobře rozmyslí a těžko přijdou. Tím ale nic proti Martinovi, kterého hodně podporuji, jen si nevybral asi nevhodnější čas. Ty vyhlídky jsou skutečně smutné a nějak si nedovedu představit, že budeme v příští sezóně úspěšní. Ať tak nebo tak, podporovat se musí. SKS!

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      spojka     před 13 lety 01.05.2012 00:48 |  
      0 0

      Podle mě je naopak sestup poměrně reálný. Proč by Baník nemohl třikrát vyhrát? Nás doma porazí a Příbrami ani Teplicím už o nic nejde, takže tam to klidně může uhrát taky. Bohemka na Spartě snad neuhraje nic, ale pak doma porazí Teplice a poslední kolo s ní hrajeme o sestup. Na domácím hřišti už nás na podzim porazila, takže až takový zázrak by to nebyl.

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 10:03 |  
        0 0

        Ovšem v 1. kole jsme hráli tak mizerně, že nám dal gól i Škoda :-(

  12. Re: Plzeň - Slavia 3:0

    Mimo86     před 13 lety 01.05.2012 00:02 |  
    0 0

    Dnes nás Plíseň ve všem přehrávala.
    Celý kadr bych poslal na rozehraní do Převýšova. :-)

  13. Re: Plzeň - Slavia 3:0

    Mike     před 13 lety 01.05.2012 09:33 |  
    0 0

    Vážení, dostali jsme se do situace, kdy zoufale počítáme body k záchraně. Nejprve trochu matematiky. Za předpokladu, že Sparta porazí Bohemku, tak nám na záchranu stačí- 1/porazit Hradec nebo 2/ neprohrát s Baníkem nebo 3/neprohrát s Bohemkou. Nebo 1/prohra Baníku v Příbrami nebo 2/prohra Baníku v Teplicích nebo neprohra Teplic s Bohemkou. Je absrudní, že toto musíme řešit u našeho klubu, ale je to tak. Ale možností záchrany je opravdu hodně. A to jsem ještě nezahrnul Olomouc, pokud vše prohraje. Můj názor, za který budu možná vyplísněn je, že náš kádr není s porovnáními s ostatními tak špatný, aby podával opakovaně zoufalé výkony. Myslíte, že záloha Teplic ve složení Dolejš, Siva,Vachoušek, Ježdík, Vůch nebo Budějovic- Klesa, Javorek, Otepka, Rýdel nebo Slovácka- Trávník, Volešák, Daníček, Kordula, Hlúpik je jasně lepší než naše? Podle jmen určitě ne.Máme sice dost zraněných a občas vykartovaných, ale to Teplice třeba taky. Z různých příčin nehrají nyní Ljevakovič a Mahmutovič-a šlapou docela slušně. Abych neodbíhal od tématu. Slabinou je náš současný trenérský tým. Poustku mám rád, je to kovaný slávista, ale prostě na tuto pozici nyní nemá a v nejbližší době mít nebude. Určitě mi bude vyčítáno, že neměl možnost s mužstvem pracovat dlouhodobě, ale to Uličný v Sigmě také ne. Chybí mu proti podzimu Petr, Rossi, Hořava, Přikryl a Bajer- vše dobří fotbalisté, nehraje Heinz, vytáhl si doslova z ,,okresu" třeba Klesnila a on dává branky. Herní projev pod Poustkou až na vyjímky- poločas s Jabloncem a derby je naprosto zoufalý, takhle hrozný nebyl ani za nenáviděného Straky, který to měl těžší o naše nenávistné projevy- sám jsme chodil také v černém- a hráči ho v kabině také nemuseli. Poustka měl startovací pozici o mnoho lepší, v hledišti určitě, v kabině asi taky. Místo toho sledujeme parodii na fotbal, neskutečné přehmaty jako z okesního přeboru- zraněný a ponechaný Cicman na levém beku- branka Slovácka přes jeho stranu, včerejší 1.gól Plzně při ,,svolané poradě" před plzeňským autem, Nitrianský jednou v sestavě napravo , podruhé nalevo apod. A myslím, že po jeho 8 kolech můžeme hodnotit i bodový přísun. Kupodivu nejlepší průměr bodů na zápas Straka, myslím 1,3, Petrouš 1,0 a Pousta 0,75. Do Edenu chodím víceméně pravidelně od dob trenéra Jareše začátkem 70.let, takže nějakého pamatováka mám. Takhle hrozné herně to nikdy nebylo.Vím, že tímto svým názorem to tady schytám ze všech stran, ale od toho diskuzní fóra jsou.
    P.S. Ve čtvrtek porazíme Hradec, všichni si po letošní sezoně konečně oddechneme a 2 body, které jsme sebrali Spartě, jí budou chybět k titulu. Nebude to nakonec přeci jen hezké zakončení sezony?

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      Alanor (admin)     před 13 lety 01.05.2012 09:44 |  
      0 0

      Proč bys to měl schytat ze všech stran? Dobrý názor! Poustka na hlavního trenéra očividně nedozrál, i když je pravda, že těch zranění je spousta.

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      quelhar (admin)     před 13 lety 01.05.2012 09:57 |  
      0 0

      Ja dost dobre nechapu, co se v tymu stalo, protoze az do zapasu s Zizkovem (vcetne) to mel Poustka rozjete docela solidne. Herni projev proti Jablonci i Sparte naznacoval jiste zlepseni, hraci chteli hrat a obcas i neco predvedli. Goly jsme sice porad nedavali, ale vzadu to bylo celkem solidni a ty zapasy vypadaly docela vyrovnane (prohra v Olomouci, ale tri spalene tutovky za polocas). Ale posledni tri zapasy jsou naprosta tragedie a je celkem jasne, ze v tymu to ted vubec nefunguje.

      S poslednimi dvema radky (PS) souhlasim. Hradec snad porazime a bude klid.

      Kazdopadne slabinou je cele vedeni klubu. Reseni prakticky vsech problemu, ktere vznikly uz za Rebicka, je tristni a to je jeste hodne slabe slovo. Pokud se udrzime a pristi rok nebudeme hrat o zachranu, bude to z meho pohledu velke prekvapeni.

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 10:05 |  
        0 0

        Ale zase mi došlo, proč Řebíček pouští před zápasem všechny slávistické hymny, až na tu poslední.

        Je to proto, že ,,roky snů, pak roky prokletí´´ by pro něj byly nepříjemným vysvědčením.

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0

        Mike     před 13 lety 01.05.2012 10:17 |  
        0 0

        Doufám, že jsem Ti moc nefušoval do řemesla Tvých skvělých Statistických okének a moje úvahy o záchraně jsou správné. Teď ještě přidám jednu zákulisní- jaký je zájem českých oddílů, aby zůstal v lize Baník? Podle mě moc velká není- do Ostravy je to daleko a ničení stadionů hordami baníkovských fanoušků- to asi také není to pravé ořechové. Viz poslední kolo- do této doby skvělá Příbram- vyhraje na Letné, nasype Jablonci a Olomouci 4 kusy a pak najednou prohraje s mužstvem, které je ještě tragičtější než my, nutně potřebuje vyhrát, aby nespadlo na sestupové příčky, nevyhrálo myslím 16 kol a má proti Příbrami 10 tutových šancí? Uvidíme, jak příště Příbram s Ostravou, jestli Jarda Starka to nepustí i Baníku. I když čím by Klokani platili Příbrami v minulém kole? Proto si i myslím, že Hradci po 2 jasných zářezech s Ostravou je milejší jezdit víckrát do Prahy než jednou do Ostravy.
        Ale do zákulisí nevidím, asi se kupuje už málo, protože jinak by Sparta nemohla na jaře ztrácet s týmy, kterým o nic nešlo. Leda že by Křetínský dotující rudou sebranku striktně odmítl cokoliv kupovat. Ono proto svědčí i to, že za posledních 5 let budou brát 1 titul- dříne na letné nemyslitelné.

        • Re: Plzeň - Slavia 3:0

          quelhar (admin)     před 13 lety 01.05.2012 10:45 |  
          0 0

          Shrnul jsi to dobre. Sanci na zachranu mame hromadu, at uz v nasich rukou nebo tim, ze souperi pod nami nebudou bodovat.

          Co se tyce Baniku, to si netroufam odhadovat, jestli vubec ligove kluby takto kalkuluji, koho v lize nechat a komu boj o zachranu naopak zneprijemnit. I kdyz je asi vetsine klubu jasne, ze pokud se Bohemka tuto sezonu jeste udrzi, tak pristi sezonu bude jasnym kandidatem na sestup, proto by pro ostatni mohlo byt vyhodnejsi se pokusit Bohemku v lize udrzet.

          Proti Hradci je pred Slavii jednoznacna povinnost vyhrat a tak k tomu proste musi vsichni pristoupit. Pokud to na hristi nebude videt, bude to velice smutne.

          • Re: Plzeň - Slavia 3:0

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 10:57 |  
            0 0

            Ano, tahle kalkulace (na jednoho slabého soupeře do další sezóny) mě už z pohledu slávisty taky napadla, i když normálně je mi Baník sympatičtější než Bohemka.

            Z 5 pražských klubů v lize jsou 3 nefunkční a 1 neefektivní (rudoši), jenom na té Dukle to zřejmě dokázali nastavit správně. Ale zase na to nikdo nechodí.

          • Re: Plzeň - Slavia 3:0

            Mike     před 13 lety 01.05.2012 11:01 |  
            0 0

            Já tomu věřím, prostě ve čtvrtek vyhrajeme a já si konečně oddychnu. Kalkulace ligových klubů také nehodnotím, jen díky minulým zkušenostem s tzv. pouštěním zápasům by mě toto i díky ,,morálce" naší společnosti vůbec nepřekvapilo. Ale říkám, zase mi do toho neštymuje to, proč Příbram a Teplice prakticky o nic nehrající neodevzdaly body na Letné? Že by ,,pomsta" za opakované zářezy z minulých let na téměř všechna ligová mužstva z dob Pelty a Horníka?
            Uvidíme, s čím přijede Hradec, na jaře v něm hraje spoustu hráčů, kteří mě téměř vůbec nic neříkají- Šisler, Voltr, Zelený, Mrázek, Holeš. Navíc mají ze základu také dost zraněných a navíc Šisler a Holeš nemůžou hrát pro karty. Ježíš, to je hrozný, zajímám se o sestavu Hradce a jeho zraněné a vykartované hráče. To už jsem klesnul hodně hluboko. Dříve jsem sledoval naše karty a ještě Sparty před derby. To je teda pokles.

            • Re: Plzeň - Slavia 3:0

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 11:06 |  
              0 0

              Já myslím, že se změnila doba. Dneska se dá přestoupit ven i z provinčního klubu, takže se každý hráč chce ukázat (obzvláště na Letné) a je jedno, v kolikátém kole.

              Jinak Hradečáci si mohou říct to samé o našich neznámých hráčích: Dostál, Milutinovič, Sudek, Veselý, Böhm, Berkovec, Paprčiak.

              • Re: Plzeň - Slavia 3:0

                Mike     před 13 lety 01.05.2012 11:13 |  
                0 0

                To máš pravdu, ale pokud se uzdraví Jarolím, tak v základu, pokud nepočítám brankáře, budou jenom 2 z Tvých výše uvedených. A za Hradec hráli minule všichni až na jednoho v základu.

                • Re: Plzeň - Slavia 3:0

                  honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 14:36 |  
                  0 0

                  No, já se obávám, že tam budou spíše tak 4. Protože Jarolím se za 3 dny neuzdraví (léčení našich hráčů mívá rozdělení bez paměti - tedy pst uzdravení v příštích N dnech nezávisí na údaji, před kolika dny se hráč zranil) a navíc hlasatel před utkáním oznámí, že si někdo nečekaně natáhl třísla, či rozbil hlavu o tyč na tréninku :-((

          • Re: Plzeň - Slavia 3:0

            bongor     před 13 lety 01.05.2012 14:01 |  
            0 0

            Záchrana je tak na 75% jistá.Ale mně jde hlavně o hru.To je skutečná bída,jakou pamatuju snad jen před skutečným sestupem do 2.ligy.
            Já si quelhare myslím,že ta holomajzna co teď hrajeme se datuje od zranění LJ.Neříkám,že předtím to byla nějaká nádhera,ale vypadá to ,že Lukáš je jediný ,kdo dokáže hře dát alespoň nějakou fazonu.

        • Re: Plzeň - Slavia 3:0

          mats     před 13 lety 01.05.2012 14:12 |  
          0 0

          Zrovna včera jsme to s kolegou taky probírali. Jestli bude větší zájem držet v lize Baník nebo 1905. Přeci jenom v naší lize kolikrát rozhoduje i leccos jiného než fotbalisti na hřišti a my jsme nakonec dospěli k úžasné konspirační teorii, že dolů půjde 1905, nahoru Střížkov. Ten se vzdá (pod tlakem, jinak by nepostoupil ;-) ) názvu Bohemians a Pelta tak elegantně vyřeší problém několika Bohemek... (tu Vejsadovu už pořešil). Teď jenom nevím, jestli jsme nevykoumali až moc odvážnou sci-fi :-)

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      1rytir     před 13 lety 01.05.2012 10:13 |  
      0 0

      Tepat do tebe za tvé názory nebudu, jsou hodně pravdivé. Určitě si nás to myslí víc. K situaci bych rád něco myšlenek přidal. Vztek to není, spíš smutek. Pravdu mají ti, co tady píší, že toto není Slavia. Marasmus, ve kterém se nacházíme je ale pouhým odrazem stavu dnešní společnosti. O tom ostatně vypovídá vlastnická struktura. Platil, jako generální ředitel možná opravdu chtěl klub finančně stabilizovat a operace se mu snad i zdařila, ale pacient, tedy fotbalová Slavia prakticky zemřela. Pod Platilovým vedením došlo k systematickému oslabování kádru i realizačního týmu, včetně hlavního trenéra. Ekonomicky to lidem z vedení asi zdůvodnil, ale dopad to mělo a má drtivý. Pan Platil totiž fotbalu nerozumí a pan Držmíšek podle všeho rovněž. Pokud klub, jakým je Slavia "posiluje" fotbalisty z divize, či třetí ligy, pokud nejdůležitějším kritériem je nulová kupní cena tzv.fotbalisty a nízká mzda pro trenéra, nelze budovat tým pro poháry ani v lize, jako je ta česká. A Řebíček? Zjevně se přepočítal v předpokladu, že se mu podaří získat movitějšího partnera. Důvodem vedle hospodářských trablů mnoha "podnikatelů" může být i jeho osoba, ale s tím nikdo nic nenadělá. Faktem je, že zájem o subjekt Slavia Praha fotbal upadá, nejen mezi sponzory, ale i mezi fanoušky. Takže jediná cesta jak z toho ven - prodej klubu opravdu movitému majiteli ze zahraničí. Kdo tohle ale dokáže?

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0

        Mike     před 13 lety 01.05.2012 10:24 |  
        0 0

        Zase budu s Tebou souhlasit já. Pokud chceme zase hrát prim, musí nás koupit někdo, komu nedělají problémy stamiliony. U nás snad jenom Kellner, ale proč by to dělal. I když prodává Gulfstreama za půl milardy- aby asi měl na nás- cha, cha, cha.
        jediný zájem by mohl mít o stadion, pozemky a klub by byl takový přívažek. Ale to se asi nestane.
        Ale pořád jsme v republice hodně zavedená značka, jde o to že v současné době nikdo do fotbalu investovat nebude, já se ani nedivím. příští rok při zachování současného stavu bude opravdu kritický, ale to my bohužel oprvadu nijak neovlivníme.

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      podol (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 10:19 |  
      0 0

      Mike,nadávat nebudu,samozřejmě bych si přál,abys měl pravdu.
      Fakt je,že zatím Slávia má z těch namočených v sestupu pořád
      nejlepší pozici.Ale Slávisté jsou vytrénováni v katastrofách a
      špatných scénářích.A i když třeba po HK budem pro tuto sezonu
      klidnější,co ta příští?Ten největší problém spočívá výše nad
      mužstvem,v tom,že se promrhal rok,nazývaný rokem přípravy.
      Myslím,že to shrnul quelhar níže.Podol

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0

        Mike     před 13 lety 01.05.2012 10:35 |  
        0 0

        Tak vytrénovaní rozhodně jsme, ale spíše na témata- dluhy, věčně druhý, nový stadion, kdy bude konečně Liga mistrů apod. Ale nejsme vytrénovaní na témata- boj o záchranu do posledních kol a strašidelné výkony. O záchranu se takhle v závěru hrálo, pokud mě paměť neklame- když tak mě Quelhar opraví- v roce 1973, kdy jsme v závěru ligy vyhráli v Třinci 4-1 a na stejný počet bodů s Třincem a celkové lepší skóre jsme zůstali v lize.

        • Re: Plzeň - Slavia 3:0

          mart     před 13 lety 01.05.2012 11:14 |  
          0 0

          Jo, Jo, .... tak nejak to tenkrat bylo. A to sme predtim jeste museli koupit domaci zapas se Slovanem :D.
          Me bylo tenkrat dvanact/trinact a tak sem to jeste nechapal (to kupceni s vysledkama), holt sem byl pomalejsi nez treba pan Pelta, nebo i jini :).
          Jinak sem po zapase se Slovakem, ktery sem po delsi dobe navstivil, potkal pred stadionem spoluzaka za skoly, .... a krasne sme si navzajem postezovali :D.
          Jo, jo, ... kde sou ty casy, kdy to stalo za hovno :)
          Ale snad to ve ctvrtek nejak dopadne, .... kdyz ne dobre tak holt spatne...

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 10:19 |  
      0 0

      Ano, s tímto názorem lze souhlasit, ale prvotní příčina zcela zjevně vězí v "donebevolající" neprofesionalitě a lajdáctví vedení klubu. Jednotlivé důkazy nemá smysl vypočítávat - kdo chce vidět, vidí. Tvrdím, že lepší bafuňáře než my má leckterý účastník divize, a vůbec nejde jen o otázku peněz (i když je jasné, že bez vyřešeného financování se ligový fotbal hrát prostě nedá). Já bych snad po tom všem vydejchal i toho kmotra v čele (hrůza, před několika lety bych dal pár facek každýmu, kdo by něco takovýho tvrdil...), ale to by musel nejdřív vyrazit sparťanského policajta, křišťálově čistého bratříčka a celý tohle otřesný panoptikum, nahradit je lidmi, kteří o fotbale (a svébytných vztazích, které v něm panují) něco vědí a zpovzdáli hlídat, jestli mu někdo nerozkrádá jeho poctivě nabyté celoživotní úspory. A dokud se tohle nestane, popř. dokud Slavia nezmění svého majitele, můžete posílat otázek kolik chcete a radovat se, že na ně někdo třeba i zareaguje - bude to jen prázdné mlácení slámy, ale změna k lepšímu bohužel nenastane... A ano, Mike má pravdu: byť jsme v mnohokrát v minulosti také hráli ve spodních vodách tabulky (pamětníci vědí, že zkratka IPS v názvu znamenala také "i předposlední sestupuje"), NIKDY to nebyla na hřišti taková blamáž, jako nyní a NIKDY jsem neodcházel z Edenu s pocitem takového studu, jako je tomu v této sezóně.

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 10:53 |  
        0 0

        Když si uvědomíme, že v československé lize hrálo tak o 50 špičkových hráčů více a navíc asi polovina slovenských týmů, tak z toho vychází, že současný marasmus odpovídá tehdejší druhé lize, a to bez postupových ambicí.

        • Re: Plzeň - Slavia 3:0

          Mike     před 13 lety 01.05.2012 11:10 |  
          0 0

          Já myslím, že těch hráčů hraje v zahraničí ještě více než 50. Přečti si v pondělním Sportu, kolik fotbalistů hraje v různých ligách, některá jména už člověk skoro zapomněl a oni hrají ve slušných oodílech třeba v Rakousku nebo ve Švýcarsku.
          Úroveň ligy je opravdu slaboučká, vyjímkou je v polsední době jenom Plzeň, která po loňské lize a prakticky s kádrem pouze českých / a víceménně Spartou odložených/ a slovenských fotbalistů předváděla skvělá představení herně a výsledkově v pohárové Evropě / postup přes 3 předkola, 5 bodů v těžké skupině LM a prakticky 2 remízy se špičkových mužstvem bundesligy zaslouží absolutorium. To zase vyvrácí moji poznámku o slaboučké lize. Ono to bude i skvělým trenérem, který tvrdě pracuje a nechodí vykládat svoje teorie, které nikdy dotyční nedokázali přetavit v praxi /Hřebík, Csaplár/ do televize.

  14. Re: Plzeň - Slavia 3:0

    opicemag     před 13 lety 01.05.2012 10:49 |  
    0 0

    Nevidím východisko. Bez nějakého rozumného vedení a trenéra nemáme žádnou perspektivu. V současné době sem peníze nikdo nedá, abychom si mohli koupit nové mužstvo, přivést mladé opravdu talentované hráče a vůbec vybudovat tým pro úspěch v lize. Jen peníze nejsou zárukou úspěchu (viz sparta), ale v takovém případě je třeba mít schopného trenéra, sportovní vedení, vyhledávat levné talentované hráče, kteří unikli pozornosti jiných a umět s nimi pracovat, přivádět hráče bez smlouvy, co mají perspektivu apod.. To jde, ale opět to není náš případ. My však nemáme trenéra, sportovní vedení, promyšlenou strategii, peníze. Tedy nic kromě tradice. Ta nám ale nic sama nevyhraje.

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 10:59 |  
      0 0

      Peníze opravdu nejsou hlavní problém. Slovácko nebo Příbram na tom jistě nejsou finančně lépe. Ale samozřejmě všechno souvisí se vším, a tak asi budou postupně peníze dále ubývat.

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0

        Mike     před 13 lety 01.05.2012 11:15 |  
        0 0

        Co se peněz týká, ještě bych tam dal Duklu, Hradec a Budějovice.

        • Re: Plzeň - Slavia 3:0

          Mike     před 13 lety 01.05.2012 11:25 |  
          0 0

          Fortuna nás na rozdíl od minulého kola zařadila do na nabídky na sestup- tak horcí favorité ještě nejsme.


          Žižkov 1.01
          Boh.1905 1.8
          Ostrava 1.8
          Slavia 15
          Olomouc 15

          Ještě co se týká titulu- Sparta měla před jarem kurz 1.05
          nyní má 4.5. Hřebík to zvednul stonásobně. To klobouk dolů.

          • Re: Plzeň - Slavia 3:0

            bongor     před 13 lety 01.05.2012 14:01 |  
            0 0

            Ať žije Hřebík!

    • Re: Plzeň - Slavia 3:0

      bongor     před 13 lety 01.05.2012 14:23 |  
      0 0

      Když mluvíš o tradici,nejde mi do hlavy,že taková úžasná marketingová značka jako ja Slavia ,ještě nenašla to pravé uplatnění.To následně znamená i příliv peněz.Dneska je o takové velké značky nouze.

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0

        Fallen (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 16:37 |  
        0 0

        Protože značku Slavie zastiňuje ještě jedna negativní značka, a to možného arcizloděje státních peněz ex-ministra Řebíčka.

      • Re: Plzeň - Slavia 3:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 16:58 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem.
        Moc se mi líbil názor pana Mike. A jeho způsob sdělení také. Je to slušné, bez urážek a naprosto trefné. Je mi asi zrovna tak, jako Vám všem, kterým Slávie leží na srdci a bolí to moc. Vzhledem k tomu, že v současné době není ani žádná koncepční cesta ve vedení Slávie a tak soudruh Platil může dělat s mančaftem co chce....... Těžká doba pro nás. Slávie by už z tradice měl být pojem s visačkou všech těch těžce obhajovaných atributů jako čest, pokora, svébytnost bez pomoci komoušů i nynějších soudruhů převlečených do modrého. Bohužel jsme úplně někde jinde. Hra je tak na úrovni 1.B třídy, včera dělali chyby úplně všichni a nebyl nikdo, kdo by to vzal do ruky a pomohl. Hráče které máme, to je strašně slabý potenciál. Krom Latky a Petráka a taky Čontofalského je zbytek opravdu na úrovni divize. Poustka je skromný a slušný chlap, ale na ligu to prostě není. Vlastně tu opakuji už to, co bylo mnohými z Vás řečeno. Co nebylo řečeno, to je zatím nevyřčeno, ale Slávii nic dobrého nečeká. Schůzky A. Řebíčka a D. Křetínského nevěští nic dobrého a poslední události v Edenu ukazují na to, že Eden bude možná jako multifunkční arena dějištěm koncertů vážné i moderní hudby a dokoce snad i na vystoupení "Alexandrovců". To už je to poslední, co by nás mohlo v této naší pokakané době potkat. Napsal jsem panu Řebíčkovi dopis, ale odpovědi jsem se ani po měsíci a půl nedočkal. Tak nevím......
        Sokrates55
        P.S:
        Dneska ani radši latinsky psát nic nebudu, cítím nějak v kostech, že na to není ani moc vhodná doba. Spíš mně napadá, že Ti, co tenhle pád Slávie připravili a zavinili, Ti se nějak podezřele ke Slávii už tolik nehlásí. Co myslíte?

        • Re: Plzeň - Slavia 3:0

          travel (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 20:18 |  
          0 0

          Dobrý večer Sokrates,patří mezi ty,co jsou z toho všeho,co se děje kolem stadionu a Slavie hodně špatní.Nechci se opakovat a tak teď sem píší ohledně Vašeho příspěvku.Myslím si,že by hodně zdejších diskutérů zajímalo,na co Vám Řebíček neodpověděl.Tak jsem Vás chtěl požádat,zda by bylo možno ten dopis zde zveřejnit,případně se zmínit o hlavních bodech,které byly obsahem dopisu.Myslím si,že by to mohlo dát odpovědi na Řebíčkův (ne)zájem o Slavii.

          • Re: Plzeň - Slavia 3:0

            Eluin (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 21:24 |  
            0 0

            Souhlasím s tím, co napsat travel, jistě by to nejednoho fanouška zajímalo.
            Snad to není příliš důvěrné.
            S pozdravem a přáním všeho dobrého, což se snad časem přenese i na borce v sešívaném.

        • Re: Plzeň - Slavia 3:0

          eomer (přítel SN)     před 13 lety 01.05.2012 20:33 |  
          0 0

          Dobrý den, současný stav mě donutil udělat si malou osobní inventuru. Slavii sleduji od r.83 a chodím od r.85. Za tu dobu jsme měli nejméně výher 10 ! Nyní posouváme „můj“ loňský „rekord“ 9 ještě dále. Pokud jsem se nepřehlédl, tak za tu dobu jsme vstřelili nejméně 37 branek- nyní 20. I když dáme 1-3 góly tak jsme cca na polovině. To je děs, není na co koukat.. Nejstrašnější je ta bezvýchodnost. Můj názor je, že Hrdlička má problémy a s tím se veze stadion i Slavia. Často tady zní jaký brand je Slavia. Dle mého je to velmi přeceňované, protože nejsme fotbalový národ- viz návštěvy. Mám za to, že záchrana by mohla přijít spíše z ciziny ( z východu) než z tuzemska. (Tím nepopírám tu přeceňovanou značku.) Jako pesimista to vidím do tří let na sestup, pokud se tu někdo neprobudí.

          • Re: Plzeň - Slavia 3:0

            JS (přítel SN)     před 13 lety 02.05.2012 08:29 |  
            0 0

            do tří let - to jste pěkný optimista ;)

            • Re: Plzeň - Slavia 3:0

              mats     před 13 lety 02.05.2012 17:34 |  
              0 0

              taky bych viděl problém minimálně už v příští sezoně...