"Vedení klubu se rozhodlo, že na hráče neuplatní opci na přestup, termín uplatnění opce byl do 30. dubna 2012," uvedla ředitelka komunikace Soňa Nouzáková. Böhm tak nejenže nebude hrát za Slavii příští sezónu, ale nenastoupí ani do žádného ze zbylých čtyř ligových utkání této sezóny. Narozdíl od Blažka, kde se spekulovalo o přetrvávajících problémech s životosprávou, bude v případě Böhma důvodem zřejmě ryze sportovní výkonnost.
Jiří Böhm působil na podzim ve Viktorii Žižkov na hostování ze Záp. V pražském klubu, kterému se na podzim vůbec nedařilo, svými výkony zaujal a sáhla po něm Slavia. Útočník se zkušenostmi z mládežnických reprezentací nastupoval pravidelně - z deseti zápasů nastoupil šestkrát v základní sestavě a třikrát jako střídající hráč - střelecky se mu však stejně jako celému klubu vůbec nedařilo a nevstřelil ani jednu branku. Klub tak o něj ztratil zájem.
Jiří Böhm ve Slavii skončil
Podobně jako Jana Blažka se Slavia ještě před koncem sezóny vzdala služeb Jiřího Böhma, který byl v klubu na hostování z divizních Záp.
Komentáře (47)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
opicemag před 13 lety 26.04.2012 12:55 |Snažil se, ale přišlo mi, že na to nemá. Když se třeba hezky uvolnil, hned to negoval tím, že nebyl schopen dát přihrávku na tři metry. Gól nedal, ale tím se nijak neliší od ostatních.
Jen by mě zajímalo, s kým budeme dohrávat sezónu. Vidím to na pěkné 13 místo, myslím, že Olomouc nás ještě předhoní.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
quelhar (admin) před 13 lety 26.04.2012 12:59 |Vidim to stejne. Kazdopadne dohravat budou asi Pospech (ktery uz zrejme konecne zvladne cely zapas) a Skoda a mozna se v zaverecnych dvou kolech, az budeme zachraneni, vyzkousi na hrotu Paprciak a Voracek.
Osobne mi Bohm prisel v te bide o trochu lepsi nez Skoda, ale ten tu ma smlouvu, zatimco Bohm byl na hostovani, takze je jasne, ktery z tech dvou byl na rade s odchodem. Jsem zvedavy, jake utocne eso si pro nas vedeni pripravi pro letni prestupove okno :o)
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
PetCC před 13 lety 26.04.2012 13:18 |No já bych řekl, že se snažil, dělal co mohl, ale nezlepšil se tak, abychom si mohli dovolit držet dva typově podobné hráče. Poslední zápas ukázal, že ani jeden z nich do kombinace není a takový hráč nám opravdu stačí jen jeden.
Takže nezbývá než Jiřímu Böhmovi poděkovat a popřát mu hodně štěstí do budoucna.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
subHuman před 13 lety 26.04.2012 16:02 |Koho asi tak toto vedeni muze privest, kdyz do teto chvile az na vyjimky privadi hrace divizni urovne...
Holt see opet nekde vybere nejaky zazracny strelec, co dal jednou 4 goly v sezone a bude nam prezentovan jako spasitel Slavie. A pri urovni tohoto vedeni bych se nedivil, kdyby nam soudruh Platil predstavil jako posilu nejakeho vyslouzileho spartana.
z jiného soudku
antygl před 13 lety 26.04.2012 12:56 |(ČTK) Utkání 29. kola první fotbalové ligy mezi Bohemians 1905 a Teplicemi bude možná muset být 9. května sehráno na stadionu Evžena Rošického na Strahově. Důvodem je, že současný domovský stadion Bohemians Synot Tip Arena hostí dva dny před utkáním koncert skupiny Metallica a trávník může být poničen.
fajn
JS (přítel SN) před 13 lety 26.04.2012 12:57 |ještě Škodu, Pospěcha, Frejlacha, Jarolíma, Hubáčka, Milutinoviče a Dostála
Re: fajn
opicemag před 13 lety 26.04.2012 13:03 |Jarolím? Náš nejlepší hráč? Hubáček sice nijak nezáří, ale rozhodně není nejhorší. Frejlach neměl šanci ukázat, jestli v něm náhodou něco není.
Re: fajn
PetCC před 13 lety 26.04.2012 13:11 |To víš, místní odborníci ...
Re: fajn
mart před 13 lety 26.04.2012 13:18 |? Pardon, ale neda mi to nezeptat se, jak jste na ta jmena prisel(prisla)?
To ste losoval(a) z klobouku????
Nebo jine hrace neznate???
No nic, jen takova uvaha.
Re: fajn
JS (přítel SN) před 13 lety 26.04.2012 13:27 |ne, to jsou všechna jména, která na Slavii absolutně nemají nebo jsou tragicky neperspektivní nebo mají moc vysoké platy nebo jakýkoliv mix těchto atributů dohromady...což znamená, že je naprosto zbytečné držet je v klubu. pardon, zapomněl jsem na Vlčka.. ten měl s fotbalem seknout už po návratu z Anderlechtu.
Re: fajn
JS (přítel SN) před 13 lety 26.04.2012 13:31 |to jsou prostě hráči, kteří by v kádru před dvěmi třemi lety nikdy nebyli a my místo, abychom se snažili vrátit na bývalou úroveň (přiváděním talentů, pečlivým zkoumáním hráčů - náš vrchní scout našel nějaké na netu, že...), tak "kupujeme" a přivádíme naprosté ksindly, jako Dostály, Böhmy a podobný, který nemaj co pohledávat v celé lize, natož ve Slavii
Re: fajn
Lenkestr před 13 lety 26.04.2012 16:34 |Opravdu nechapu, co Vam ti hraci, vami jmenovani udelali, ze je nazyvate "ksindly"... to ze jsou ve Slavii neni jejich vina, kdyby Slavia nabydla smlouvu me, tak nevaham, splnim si svuj se a jdu a na hristi odvedu sve maximum, to ze si pak se mnou bude pohravat i mladsi dorostenec z divize je jina vec a spise otazka toho, kdo mne angazoval...
Ale irituje me pristup Vas, pseudofanousku a pseudotreneru, kteri dokazi kolem sebe jen plivat jed, nadavat a skatulkovat...
Radeji by jste mel navrhnout system, krery by mel smysl, nez okolo sebe kopat... ukazte vasi zazracnou cestu, ukazte kdo by mel hrat, kde na dotycneho vzit, aby u nas chtel hrat a navrhnout system a standardy, jak vyhledavat ty prave talenty, kteri vas nezklamou...
Re: fajn
Eluin (přítel SN) před 13 lety 26.04.2012 19:31 |Souhlasím, také mě taková slova dost znechutila.
Re: fajn
JS (přítel SN) před 13 lety 26.04.2012 22:11 |to Vás znechutit mohla, každopádně si za svým názorem stojím. Fakt prostě je, že výkonostně tito hráči jsou někde na pomezí druhé a třetí ligy maximálně. Pokud tito hráči přišli jen proto, aby nám majitel zalepil huby, že neposilujeme, měl radši vylovit další juniory z dorostu nebo B-týmu. Daleko radši uvidím v sestavě marné odchovance než marné hráče s pochybnou perspektivou.
Řešení klidně navrhnu - na Balkáně, v Africe, v Bělorusku... všude běhaj kluci, kteří si dovolím tvrdit by zvládli předvést daleko víc, než naprosto neuvěřitelní nekopové jako Böhm a Škoda a navíc budou rádi za každou tisícovku, kterou dostanou jako měsíční plat. Proto nechápu, proč je takový problém se přes dlouhou zimní nebo letní přestávku sebrat a jet se podívat někam na jihovýchod Evropy. Nevěřím, že by odtamtud nešli přivést hráči, kteří by nebyli mladí, dobře technicky a mentálně vybavení. I s výhledem, že za dva tři roky je bude chtít klub z Bundesligy, s čímž je svázána i finanční prosperita.
Koukněte se na týmy např. z Kypru. Před pěti lety o tamním fotbale každý maximálně tak vtipkoval, pokud si ho vůbec všímal. Nyní hrají evropské poháry a jsou víc než důstojnými soupeři velkoklubům. Ale znáte snad nějaké jméno jediného hráče, který působí v Kyperském klubu? ne? Já také. A přesto jsou důstojnými soupeři. Koukněte se na jejich soupisku - hráči pochází ze všech koutů Evropy a Afriky. Určitě nebyli drazí. A přesto to jde. To je cesta, kterou navrhuji já.
Stop nesmyslným příchodů marných "hráčů". Ukončit drahé smlouvy neperspektivních přestárlých hráčů, kteří vyjma svých zkušeností nenabízí už nic a na hřišti je nedokáží prodat. Z ušetřených peněz přivést pět šest mladý perspektivních cizinců (18 - 20 let), kteří v sobě nesou nejen příslib růstu herního, ale i jejich hodnoty. Na to měla být tato "nultá" sezona - na sehrání, vybudování základů nového týmu s novým koučem? A místo toho? Výsměch!! Hrajeme s dědky, kteří nás nikam neposunou a s dorostenci, kteří na to nemají a ani Karel Jarolím by si je před pěti lety nevytáhl z juniorky. Takže tohle je jediná možná cesta, kterou jít, pokud potřebujeme sportovní výkony na úrovni a zároveň finance. Jinak Slavii z bahna nikdo nevytáhne, na to vemte jed.
Re: fajn
JS (přítel SN) před 13 lety 26.04.2012 22:30 |Pravdou je, že tato koncepce mohla už dávno fungovat, nebýt (omlouvám se, pokud to zas někoho znechutí) trenéra kreténa, jehož ješitnost, ego a nedostatečná empatie - tedy naprosto nedostatečné charakterové vlastnosti - zabránily tomu, aby tu nějaký kvalitní cizinec pracoval, zhodnotil se a pak byl s finančním ziskem odejit. Samozřejmě naprosto diletantský management, který kecá o zisku z hráčů a nakonec je vyštve z klubu zadarmo ani nezmiňuji.
Z poslední doby mohu vyjmenovat příklady, které všichni známe. Ragued, Belaid, Dens, Ivana, Šiklič, Grajciar - to byli (zvláště v porovnání s dnešními) výborní fotbalisti, kteří byli z klubu vyštváni nebo odešli naprosto zadarmo. Management klubu by snad měl být natolik profesionální, že zvládne hráče prodat, ne? pokud není, je nekompetentní a takoví lidé nemají v klubu co dělat. Jinou otázkou je, proč tam tedy ještě pořád sedí.
Celkově prostě nechápu, k čemu tato sezóna byla. Jelikož žádná koncepce očividně neexistuje, příchody jsou sporné a nesmyslné, očekávám, že příští sezona bude vypadat naprosto stejně. Každý to vidí. Proto mě tak irituje plná huba prázdných alibistických keců a lží Řebíčka, Platila a Držmíška. Fanoušci nejsou tupé stádo, to by si měli pánové uvědomit a vyhodnotit, zda mají zapotřebí věšet nám na nos bulíky (od Síně slávy, přes sponzory až po koncepci a všechny kydy o sportovním úseku). Tak ať raději drží hubu.
Všechny tyto věty ovšem platí pouze za předpokladu, že Řebíček má vůbec nějaký zájem na fungování klubu.
Re: fajn
Tonda před 13 lety 27.04.2012 11:34 |kdyyž odhlednu od invektiv, tak s vámi docela i souhlasím, a myslím že v jádru s vámi souhlasí většina lidí, ale to je asi tak vše, jakou ma klub prestupovou politiku - to neovlivnime, jaci sou tam lide - to neovlivnime taky.. my se muzeme jen divat a verit ve zlepseni
Re: fajn
sasky před 13 lety 27.04.2012 15:29 |No ono je to strašně jednoduché říct - prodat. Jenže na obchod musejí být minimálně dva (ve fotbale dokonce tři - klub, který prodává, klub, který kupuje a hráč, který musí souhlasit). Neříkám, že jsem byl nadšený z odchodu Belaida a např. Grajciara, ale v té době bylo nutné okamžitě srazit náklady a to šlo udělat jedině vyhozením hráčů s vysokými smlouvami (což dorostenci asi nebudou). Platila nemám rád, ale můžeme opět nadávat jenom Doležalovi s Rosenem, do jakého hnoje Slavii dostali. Doležal sám v nějakém rozhovoru přiznal, že chtěli navázat na úspěch s Tavaresem a předpokládali postup do LM. Naprosté manažerské selhání bez krizového plánu. Takže shodit to jenom na Platila je sice hezké a v módě, ale root cause je někde trochu jinde. A jinak Platil je bolševik už od pohledu a nelíbí se mi jeho arogantní postoj k fanouškům, ale manažerskou práci podle mě za daných podmínek +- zvládá, až tedy na chybějícího gen. sponzora :/ Otázka je také rozdělení pravomocí a zodpovědností mezi Řebíčky a Platilem.
Re: fajn
chrobak před 13 lety 26.04.2012 14:55 |Ti co pořád posílají Hubáčka a Jarolíma pryč asi dlouho na Slavii nebyli. Třeba teď se Slováckem byli Hubáček, Jarolím a Petrák poslední hráči na hřišti, kteří uměli zahrát něco navíc. Nemůžu si pomoct, ale přijde mě to jako papouškování toho, co tady pořád někdo v rozporu s realitou píše.
Frejlacha nemůžeme podle působení ve Slavii hodnotit, protože k tomu nebyla příležitost. Milutinovič je tragedie, pokud si pamatuju, tak měl kdysi několik slibných poločasů, kdy jsem si myslel, že až dostane příležitost, tak by mohl být dobrý. Teď měl příležitostí hromadu a bída veliká. Dostál by za normálních okolností byl na lavičce a jako občasný záskok by si své uhrál.
Škoda podle mě má na víc než předvedl, možná je to vlivem zranění a celkově sestavou - záložníka jako hrál se Slováckem teda hrát asi nemůže.
Re: fajn
naplavnik před 13 lety 26.04.2012 15:14 |jj, s těmi staršími hráči je to tak, že se prostě očekává, že odehrají jistý nadstandard, neboť "prostě mají zkušenosti, prodají co umí, hráli venku", u těch mladších hráčů se ty výkony často bagatelizují, jako že "ještě nejsou zcela zralí, ale musí sbírat zkušenosti." starší hráči mají vybudované jméno a s tím jsou i nyní poměřovaní (LJ Serie A, Vlčák Belgie, Rusko, Hub LM), mládež si ještě jméno nevybudovala, tak to umně přehlížíme...
takže kverulanství na starší hráče je tak nějak v logice věci, nicméně asi každý viděl, jak se hra rozpadla, když proti slovácku odstoupil LJ.
Re: fajn
vavicek před 13 lety 26.04.2012 15:22 |Jarolím je v pozici kapitána a lidra týmu. Tým dovedl bodově na 13. pozici. Víc nemá smysl dodávat. Latka jako lídr defenzívy funguje velice dobře a obrana se po jeho příchodu výrazně zvedla. Naproti tomu Jarolím jako lídr ofenzivy naprosto selhává a měl by být nahrazen.
Re: fajn
PetCC před 13 lety 26.04.2012 15:31 |To víme všichni, že by byl do ofenzivi potřeba nějdo lepší než Jarolím. Ale dokud se někdo neobjeví, tak Jarolím hrát bude. Vyhazovat někoho, dokud není náhrada, to je bláhovost.
Re: fajn
vavicek před 13 lety 26.04.2012 15:42 |Vyhazovat není potřeba. Stačí neprodloužit smlouvu.
Re: fajn
mats před 13 lety 26.04.2012 17:22 |tak, tak, zbývá už jen maličkost... kdo na jejich místo v naší situaci? ;-)
Re: fajn
marek018 před 13 lety 26.04.2012 15:07 |dostál, milutinovič jo, ostatní za týhle situace těžko.. Možná ještě Frejlacha, jinak nám tu už nikdo nezbude a na tak rozsáhlou výměnu kádru nejsou prachy..
U Pospěcha mi občas přijde, že nemá moc chuť, motivaci..
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
honzah (přítel SN) před 13 lety 26.04.2012 13:42 |A co Latka? Už prodloužil smlouvu?
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
naplavnik před 13 lety 26.04.2012 13:51 |i když se snažil, na slavii a ani na první ligu to obecně není... hodně štěstí v dalšími působišti.
nicméně mi to nedá a začínám se reálně obávat (nejen) o výsledek zápasu s plzní! koho tam MP může vlastně poslat? to sbíraniko v nedělním zápase nestačilo ani na plonkové slovácko...
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
marek018 před 13 lety 26.04.2012 14:19 |Díky Bohu. Větší omyl je už snad jen přestup Frejlacha. Slavia, pokud chce hrát první ligu, nemůže hledat posily v divizi..
chce to rozsáhlou obměnu kádru, odejít by měl např. Milutinovič, který také není hráč pro první ligu, jeho stropem je liga druhá. A mohl bych pokračovat.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
honzah (přítel SN) před 13 lety 26.04.2012 14:28 |Jenže na obměnu kádru musí někdo i přijít :-/
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
opicemag před 13 lety 26.04.2012 14:28 |S Milutinovičem souhlasím. Problém je v tom, že udělat rozsáhlou obměnu kádru bude asi problém. Chce to peníze a hráče, kteří k nám rádi půjdou a budou lepší než ti, co tady teď jsou.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
marek018 před 13 lety 26.04.2012 14:58 |právě. Nevěřím, že Řebíčkovi jde o prospěch SKS a už vůbec mu nevěřím, že má na posily. A pokud by je vybíral současný sportovní úsek,plus Platil, tak to dopadne jak Frejlach.
Nejhorší na to je, že teď nemáme odchovance jako onehdy Suchač a Švicko, který mohou skoro hned hrát základ..
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
lassiter před 13 lety 26.04.2012 15:19 |tak třeba Petrák v létě přišel a první půlku podzimu byl nejlepší na hřišti a teď už je zas...
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
vavicek před 13 lety 26.04.2012 15:28 |Čepelák nebo Hurka jsou mládežničtí reprezentanti. To, že je trener Slavie nevyužívá na pozicích, které hrají v reprezentaci nebo je nestaví vůbec je už věc jiná. Za to oni nemohou a s jejich kvalitou to nijak nesouvisí. Problém bych tedy neviděl v kvalitě naší mládežě, ale v kvalitě našich trenérů. Poustka ani Straka nejsou treneří kvalit K. Jarolíma z dob, kdy dával šanci mladým.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
chrobak před 13 lety 26.04.2012 16:07 |Straka není trenér ale šašek navíc sparťanskej, takže o něm bych ani nediskutoval. Poustka neměl moc možností jak sestavu poskládat a neřekl bych, že ji někdy postavil špatně. Mohl bys být konkrétnější (zmiňovaného Hurku asi na špatnou pozici nedával :-)).
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
vavicek před 13 lety 26.04.2012 16:24 |V reprezentaci hraje Hurka v utoku. Tuto sezonu nastupoval ve Slavii v obraně a v záloze.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
marek018 před 13 lety 26.04.2012 16:12 |Petráka, Hurku už beru jako členy základní sestavy:) Čepelák patří do "A", ale pak tam zatím moc nevidim, třeba se probere Prošek, nebo se chytí mladý Veselý, popř. Perez.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
vavicek před 13 lety 26.04.2012 16:30 |Pokud by hráli v základu Hurka, Petrák a Čepelák, tak už není další prostor pro mladá. 3 hráči pod 20 let je až moc. Hurka do základní sestavy pod Poustkou rozhodně nepatří.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
chrobak před 13 lety 26.04.2012 19:41 |Hurka do základní sestavy pod Poustkou patřit nemůže, když je v době Poustkova trenování zraněný
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
vavicek před 13 lety 26.04.2012 21:37 |Nepovídej. Pod Poustkou odohrál 60 z 270 možných minut. Tedy pod Poustkou do základní sestavy nepatří. Ne kvuli tomu, že je zraněný, ale kvůli tomu, že ho Poustka nenasazoval.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
honzah (přítel SN) před 13 lety 26.04.2012 18:24 |Myslím, že i v současné mizérii by tady svou šanci uvítal nějaký šikovný kluk z Ústí, možná i s Habancem (radši bych tedy Komňackého), a taky by mohla všem prospět druhá šance pro Tecla.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
podol (přítel SN) před 13 lety 26.04.2012 15:17 |Obávám se opět "černého scénáře" pro další sezonu.Teď vlastně rozpouštíme současný kádr,i když ne moc výkonný,zbývá jen zpráva,že Latka,Čonta a možná i další také odchází za lepším.
Že by byly peníze na takovou obměnu kádru,o tom pochybuji.
Dlouhé mlčení majitele na dotazy příznivců,publikované na SN
také není povzbuzující.A byly tam dotazy,které by hodně osvětlily budoucnost Slávie a a její perspektivu.Snad se mýlím.
Podol
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
subHuman před 13 lety 26.04.2012 16:16 |Spoustu dotazu, tykajicich se soucasnosti a predevsim budoucnosti polozili i fanousci na ofic.strankach a odpoved na zlomek z nich byla naprosto zalostna bez jakekoli vypovedni hodnoty. Nepredpokladam, ze arcizlodej Rebicek tady najednou vybali v jinych odpovedich jmeno trenera, noveho sportovniho reditele opravdovych POSIL kadru, ze objasni sve zamery, sportovni a marketingovou koncepci atd. Osobne ocekavam dalsi snusku lzi, polopravd, mlzeni ve stylu JEDNAME, JEDNANI JSOU SLOZITA, LETOSNI SEZONA BYLA STABILIZACNI, HLEDAME RESENI, NIC O TOM NEVIM atd. tak jak mel tunelar Ales ve zvyku odpovidat dosud. Nejen na otazky pisemne, alee i z oci do oci. Doufam, ze co nejdriv spadne klec a rumcajse i jeho kumpany zavrou az zcernaji.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
subHuman před 13 lety 26.04.2012 16:34 |Spoustu dotazu, tykajicich se soucasnosti a predevsim budoucnosti polozili i fanousci na ofic.strankach a odpoved na zlomek z nich byla naprosto zalostna bez jakekoli vypovedni hodnoty. Nepredpokladam, ze arcizlodej Rebicek tady najednou vybali v jinych odpovedich jmeno trenera, noveho sportovniho reditele opravdovych POSIL kadru, ze objasni sve zamery, sportovni a marketingovou koncepci atd. Osobne ocekavam dalsi snusku lzi, polopravd, mlzeni ve stylu JEDNAME, JEDNANI JSOU SLOZITA, LETOSNI SEZONA BYLA STABILIZACNI, HLEDAME RESENI, NIC O TOM NEVIM atd. tak jak mel tunelar Ales ve zvyku odpovidat dosud. Nejen na otazky pisemne, alee i z oci do oci. Doufam, ze co nejdriv spadne klec a rumcajse i jeho kumpany zavrou az zcernaji.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
bongor před 13 lety 27.04.2012 00:33 |My vlastně nevíme skoro nic a to všechno jsou jen dohady.Nevíme
jakým kapitálem disponuje vedení Slavie,ani jestli je ochotné nějaké finance větší vkládat do nákupů nových hráčů a do jejich platů.
Přitom se všechno odvíjí pouze od toho.Kup si mercedesa,když máš na trabanta.A tak asi budeme pouze jen čekat a klidně se můžeme dočkat dne ,kdy budeme říkat "jó.když hrál takovej Hub,to byla třída,nebo pamatuješ na Blažka,na Bohma,na LJ,to byli borci!"
pamatuju,když se na dřevěnce nadávalo i na Fandu Veselého,dej mu pán Bůh věčné nebe,nebo na Lálu,ba i na Knoflu nebo Kubíka.
jak říkali naši předkové,nikdy není tak špatně,aby nemohlo být ještě hůř.A to jsem optimista.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
mats před 13 lety 27.04.2012 01:13 |To jsi mě naladil skoro až na nostalgickou notu. Vybavuju si to dobře, na dřevěnce v Edenu se brblalo skoro nad každým (mělo to, samozřejmě, určité periody, určitá období... ;-) ). Na druhou stranu, máš ale pravdu i v tom, že může být ještě hůř. O ochotě utopit prachy za obměnu kádru, nejsem zrovna přesvědčen. A i kdyby k tomu nakrásně došlo, nejsem si jist, čím by nás vedení překvapilo. Takhle se můžu aspoň trochu chlácholit tím, že třeba Čonka se zatím jevil jako solidní nákup.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
Parm1 před 13 lety 28.04.2012 19:32 |Chtěl bych se vyjádřit k několika komentářům,co tu padly:
1. Hráči typu Jarolím a Hubáček,nemít je,tak spadneme do druhé ligy. Každý na ně nadává,slyším to dnes a denně,ale oba mají ve Slavii odehráno spoustu zápasů a vždycky si odehráli to svoje. Podívejte třeba Hubáček,za K.Jarolíma, kdy na jeho post přicházel každého půl roku nový hráč,ale kromě Dřížďala,který se potom zranil,ho nikdo ze sestavy vytlačit nedokázal, vždycky se dokázal vrátit a odehrát svoje a svými výkony si řekl a pořád říká o další a další prodloužení smlouvy.
2. Místo nich dát šanci mladým odchovancům? Nebo vcšeobecně dávat šanci mladým odchovancům? Vypadá to asi tak,že kluk hraje v dorostu,s dalšíma děckama,je mu cca 18, hraje dobře, odehraje pár zápasů v divizi za B. tým a měl by naskočit do ligy? Podle mě by takovíhle hráči,pokud to nejsou opravdu supertalenti,měli spíš sedět na lavičce, nastupovat na poslední minuty,případně odejít na hostování a zahrát si někde například 2. ligu alespoň 1 sezónu,než hned naskočit do ligy,kde stejně budou hrát jen druhé housle a bude to pro ně daleko těžší se na tu ligovou úroveň dostat. Postupný vývoj se prostě nedá přeskočit a aby byl hráč plnohodnotný ligový fotbalista,musí mít alespoň 2-3 sezóny odkopáno. Zkuste si malilinkaté srovnání. Jezdíte na skůtru a rozvážíte noviny (to ten dorost) pak dostanete práci jako rozvážka pizzy a jezdíte se starým autem po okolí a po pár měsících najednou dostanete práci jako řidič mezinárodního kamionového dopravdce. Super,ne?
3. Přivádět hráče z bývajé Jugoslávie nebo Afriky? Já vím,všichni vidí Džeka nebo Wilfrieda,ale takový hráč je jeden,resp. dva z 1000. A ti hráči,co by byli rádi za každou 1000,jak tu někdo zmínil,to není až tak úplně pravda,protože tady k těm "chudým" ligám se kouká každý klub,takže na takovém zápase uvidíte scouty z nižších západních soutěží, z východu,apod. A věřte mi,že takový hráč dostane daleko lepší podmínky,když kývne na nabídku nějakého klubu například z 3. německé ligy, kde už takových běhají spousty, než ze Slavie, kde si stačí najet na google a přes překladač si přeložit,jak se tu s takovými hráči zachází:) Takže musíme vybírat až z toho,co ostatní,movitější přeberou a z takových hráčů se do ligy dokáže prosadit každý dejme tomu 10.-20. hráč. Takže přivést 20 hráčů a 1-2 budou mít na to,aby hráli ligu na úrovni našich fotbalistů. Má tohle cenu? Stačí se podívat v lize,kolik takových fotbalistů k nám chodí a kolik se jich plnohodnotně prosadí a jak dlouho jim to trvá se tu prosadit. Takže když budeme přivádět tyhle tzv. laciné fotbalisty po desítkách, ve výsledku to stejně bude dražší jako přivést průměrné hráče z naší ligy nebo ze slovenska. A navíc,jak už řekl kdysi Karel Jarolím,že když má 2 hráče oba stejné úrovně na 1 post,radši postaví toho,co umí jazyk a to cizinci zrovna moc neumí,protože čeština se,jak víme, v Africe nebo v bývajé Jugoslávii jen tak nevyučuje:)
Takže, 1 hráče každou sezónu přivést a dát mu šanci,to ano,ale určitě tohle není cesta jak poskládat tým.
4. Přivádět hráče bez smlouvy,jak radí spousta lidí. To ano,je to dobrá cesta,ALE na tohle je potřeba motivace pro toho hráče sem jít. Buď peníze a ty nemáme a nebo sportovní možnosti a ty v současnosti nemáme taky nijak velké,ať už možnost zahrát si poháry,apod. Stačí se podívat,kdo nabídky Slavie za poslední rok - rok a půl odmítl. Jinak můžeme být rádi,že je tu Latka,otázka je,jestli prodlouží smlouvu. Já na jeho místě bych už měl jiné angažmá. doufám ale,že nepřemýšlí jako já:)
Takže můj názor je ten,že musíme mladým nadějím dávat šanci rozehrát se jinde (2. liga,apod.), v kádru mít tak 2-3 a to spíš na lavičce (samožejmě pokud má na ligu,ať hraje hned,že) a nezbavovat se jich zbytečně,jak se za poslední roky stalo už několikrát. Ale hlavně nechtít po mladých hned zázraky. Cizince vyzkoušet tak jednoho každého přestupního půl roku nebo jednou za sezónu,ne víc. Zkušené hráče podporovat a učit se od nich,dokud mají co nabídnout,ale hlavně se nesnažit přivést kohokoliv. radši budu hrát se současným kádrem,který doplním každý půlrok o jednoho hráče,který má na to hrá ligu,než přivést 10 nových o kterých nevíme nic a se kterých se stejně prosadí jen ten 1 nebo žádný...
Jinak,co se týče Böhma, mrzí mě jeho odchod,kdyby byl mladší,určitě bych mu dal smlouvu,ale ve svých myslím 24 letech na ligu neměl...
4.
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
JS (přítel SN) před 13 lety 28.04.2012 23:28 |Váš příspěvěk je mix demagogie a smyšlených čísel a faktů. De facto říkáte, že jste se současnou situací v klubu spokojen a že současná "cesta" (pokud se tomu dá nějak říkat, pokud někam směřujeme) je nejlepší možná, jakou se můžeme ubírat. A že na jinou nemáme peníze. V tom s Vámi nesouhlasím. Proč tedy nemáme peníze? Právě proto, že jdeme touto "cestou", ale já narozdíl od Vás mám pocit, že se to dá kvalitním sportovním managementem zlomit a nepotácet se v bludném kruhu nekopů a nedorostlých odchvanců. A ještě k Vašim bodům:
1. To je pěkné, že si odehráli "to svoje", ale nikdy k tomu nepřidali "něco víc", což je přesně to, co se od takových hráčů čeká, ta nástavba. To je super, co všechno Hubáček odbrání, ale když každej získanej míč kopne na nohu zpět soupeři, je to trochu Sisifovská práce. Jarolím zase hezky přihrává dozadu, co z toho má hra? To je otázka na trenéra, proč když přišlo několik kvalitnějších hráčů, než Hubáček (např. Šiklič), nebyli stavěni a nakonec (nedivme se jim) rychle zmizeli. Zkrátka jak říkám, jejich působení je tu spjato s finanční zátěží, absolutní neperspektivou a s ničím navíc, s čím by přišli na trh.
2. Nemyslím si, že v naší milované kotlině je takový rozdíl mezi první a druhou ligou. Zvlášť mezi současnou Slávií a druhou ligou. Takže nevím, proč by dorostenci nemohli sbírat ony zkušenosti v první místo v druhé lize. A ano, pokud se zakopou někde v Hlučíně, nakonec jim stejně nezbude nic jiného, než rozvážet pizzu.
3. O smyšlených číslech už jsem psal výše. Jeďte se někdy podívat na chorvatskou ligu - každý druhý fotbalista je kvalitnější než to, co je momentálně ve Slávii k dispozici. A ano - sám to píšete, jak Karel Jarolím o sobě neopatrně prozradil, je to omezenej šovinista, který radši postavil Hubáčka co rozumí česky než Šikliče, kterýuměl hrát fotbal. Přivést cizince je jediná možná cesta, jak poskládat kvalitní tým, zvláště pokud nemáme peníze na kvalitní české hráče (kterých stejně, zdá se, ubývá) a pokud máme ten luxus možnosti promrhat jednu sezonu na sehrání tohoto poskládaného týmu (což byla tahle!)
4. Proč nemáme peníze? Protože jsme je nikde nebyli schopni získat? Proč jsme je nezískali? Protože nemáme koho prodat? Proč nemáme koho prodat? Protože sem chodí hráči z divizí a přeborů bez jakékoliv koncepce a rozmyslu.
Pokud nenajedeme na cestu zhodnocování hráčů pomocí přestupové politiky, nikdy se Slavie ze sraček nevyhrabe, protože momentální hráči mají nulovou tržní hodnotu (a sportovní jakbysmet) a jak řekl činovník klubu, současní dorostenci by se před pár lety do prvního týmu nikdy nedostali. A na ročník 2000 snad čekat nebudeme :p
Re: Jiří Böhm ve Slavii skončil
Parm1 před 13 lety 01.05.2012 01:03 |Zhodnocování hráčů pomocí přestupové politiky není cesta ven ze současného stavu. Slavia je majetek soukromého investora,takže když už by se někdo prodal,ty peníze by zcela jistě nešly do nákupu nových hráčů (možná jen nějaká nepatrná část). Asi žiju v jiném světě než současní slávisti,ale před cca 5-ti lety každý tvrdil,co by dal za to,aby Slavia byla mistr,zahrála si LM... stalo se a současná situace je jen a jen díky tomu. Každý tu nadáva na Doležala,Rosena,ale tito pánové dokázali se slavií to,co už cca 50 let nikdo jiný.
Teď tady čtu jen samé komentáře,že Slavia je v predli,může za to Doležal,Rosen,ale jak byste mluvili před 5-ti lety?