Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Slovácko 0:1

Slávisté předvedli asi nejhorší výkon v sezóně a zaslouženě podlehli Slovácku. Stále tak nemají jistotu záchrany v lize.

Slavia - Slovácko 0:1 (0:1)
Branka:
 38. Kordula 

Slavia: Čontofalský - Dostál, Petrák, Hubáček, Cicman (46. Sudek) - Vlček, Jarolím (18. Pospěch), Dembélé (77. Frejlach), Milutinovič, Böhm - Škoda

Martin Poustka se opět musel potýkat s řadou absencí, na poslední chvíli mu navíc vypadli vinou zdravotních problémů také Berkovec a Trubila. Do základní sestavy se tak vrátili Kamil Čontofalský a Milan Škoda, po jediné minutě v Budějovicích se objevil v sestavě také Bassirou Dembélé. Na lavičce pak byl po dlouhém zranění Tomáš Frejlach a zkušeného Zbyňka Pospěcha tam doplnili opět mladíci - Hrubeš, Paprčiak, Veselý, Čepelák a Sudek. Tunel pod východní tribunou i po dvou týdnech zakrývala plachta modré barvy, nikoli slíbená červenobílá. Slavia nastoupila v překvapivém rozložení, na levém beku hrál Cicman, obrannou dvojici tvořili Petrák s Hubáčkem, Jiří Böhm hrál zleva. V úvodu zápasu si slávisté vytvořili mírnou územní převahu. První tutovou šanci připravila pro Slavii obrana hostí, když centrovaný míč Vlčka jeden z obránců ideálně přiťukl na nohu Milutinoviče, ten však vyslal jen velmi slabou střelu, kterou brankář Slovácka chytil. Po čtvrt hodině hry se v souboji zranil kapitán Jarolím, musel být odnesen na nosítkách do kabin a logicky následovalo střídání, na hřiště přišel Pospěch. Po odchodu Jarolíma se hra vyrovnala a přišly i šance Slovácka, Doškovu tutovku chytil Čontofalský a Hlúpik, který se dostal do brejku po hodně sporné ofsajdové situaci, úplně minul bránu. Na druhé straně Škodova hlavička skončila na břevně. V 38. minutě šli hosté zaslouženě do vedení, předvedli totiž fotbalovou akci, na jejímž konci stál Kordula sám před Čontofalským a nezaváhal - 0:1. Do konce poločasu slávisté odpověděli hlavičkami Pospěcha a Böhma a přímým kopem Hubáčka, brankář Melichárek mohl být ale celkem v klidu.

Do druhé půle nahradil Cicmana, který byl v průběhu první půle ošetřován, Jakub Sudek, pro kterého to byla ligová premiéra v dresu Slavie. Sešívaní začali aktivně a hned ve druhé minutě druhého poločasu posílal Škoda míč do vápna na Vlčka, který ve skluzu těsně nedosáhl. Pak pozornost fanoušků upoutalo dění nad tunelem na východní tribuně, kde byly rozbaleny nápisy "Investor: Roman Janoušek", "Odpovědný stavbyvedoucí: Pavel Kuka", "Zde staví Natland Group" a zelená značka metra doplněná o nápis "Vršovická". V 53. minutě nastřelil ve vápně Pospěch jen jednoho z obránců, z následného rohu sice padla branka, ale nemohla platit, protože sudí Královec pískal útočný faul. Během dalších minut se však hra propadla do naprostého zmaru, slávistům ve většině případů chyběla i snaha a bojovnost, místy působili naprosto odevzdaně. Naopak hosté si připravili šanci po centru zleva, Hlúpik hlavou těsně minul. Z naprostého zmaru vysvitla střela Milutinoviče, tu vyrazil Melichárek na roh. O chvíli později střílel stejný hráč těsně vedle. Závěr zápasu přinesl kromě několika závarů i vtipný moment, kdy střelu Sudka zblokoval sudí Královec. Branku však slávisté opět nevstřelili a po jednom z nejhorších výkonů v sezóně podlehli Slovácku 0:1.

Miroslav Soukup přes výhru nebyl nijak nadšený. "Jsem rád, že jsme to zvládli a uhráli tři body, i když s výkonem moc spokojený nejsem. Dnes jsme hráli z posledních čtyř kol nejhorší zápas, ale přesto jsme dokázali vyhrát. Slavia odvedla asi lepší výkon než v Budějovicích, my jsme chodili do brejků a mohli jsme dát i víc branek. Přesto jsem z našeho výkonu rozpačitý, protože jsme toho moc nepředvedli. Bylo tam hodně soubojů, Honza Trousil to dohrával vyloženě na krev. Musím pochválit i Dušana Melichárka, odvedl spolehlivý výkon. Lituji neproměněných šancí v době, kdy Slavia hrála vzadu na riziko. Pokud chcete hrát moderní fotbal, musíte zapojovat hodně krajních obránce a soupeř, který brání, má šance chodit do rychlých brejků. Naši obránci Trousil a Košút se nebojí soubojů s hráči jako Pospěch nebo Škoda. Takoví hráči se jim dobře brání, ale minulý týden chodili proti nim hráči Hradce do brejků a dali nám tři góly. Dnes jsme tak hráli my, i když jsme tak hrát nechtěli, a dopadlo to podobně jako u nás."

Martin Poustka hodnotil zápas takto: "Dnešní zápas se mi hodnotí velmi špatně. Ze sedmi utkání, co jsem trénoval, jsme potřetí museli nuceně střídat, Jarolím má sedm stehů v koleni, Cicman má nateklý kotník. Už v základní sestavě jsme museli hodně improvizovat. Ondra Petrák ukázal ve středu obrany velkou kvalitu, je to hráč, který má co říct v základní sestavě, David Hubáček taky pracoval příkladně. Po vystřídání Jarolíma jsme úplně přišli o střed hřiště, jsem zklamán výkonem Zorana Milutinoviče. Ten navíc měl šanci nás dostat do vedení. Vytvořili jsme si jakýsi tlak, hru jsme přizpůsobili typům hráčů, které máme k dispozici - hráli jsme na tři a posléze na čtyři útočníky. Neměli jsme odražené míče, to bylo alfou a omegou druhého poločasu. Vsadil jsem na zkušenost, takový zápas může mladým hráčům jako jsou Veselý nebo Čepelák, který má plnou hlavu maturity, spíš uškodit než nastartovat kariéru. Marek Čepelák, stejně jako třeba Venca Prošek, se s námi několik týdnů nepřipravuje, jsou školou povinní. Já jim věřím, ale prioritou teď pro ně je škola, tu musí bezpodmínečně dokončit. Až pak se můžou plně soustředit na fotbal. Výkon Jakuba Sudka hodnotím kladně, když nastoupí mladý hráč poprvé za Slavii, představoval bych si, že předvede alespoň takový výkon, jako dnes on. Příkladně jezdil, měl i jednu šanci, kterou mu sebral zády sudí Královec."

Komentáře (132)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Slovácko 0:1 po 1. pol.

    japhy     před 13 lety 22.04.2012 17:53 |  
    0 0

    No teda, takhle strašidelnou sestavu jsem už dlouho neviděl

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1 po 1. pol.

      bene     před 13 lety 22.04.2012 21:30 |  
      0 0

      já taky....Platil je na řadě....blíží se 5.5. přažké povstání, měl by si uvědomit co se stalo před roke....jinak co bylo dnes na place to byl děs... Čontofalský, Hanuš, Latka , Koreš...... a pak nevím to je na novou sezonu málo.... Hřebíčku probuď se....

  2. Re: Slavia - Slovácko 0:1 po 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 17:55 |  
    0 0

    vidět v tejdnu zápasy Ligy Mistrů, pak El Clásico a nakonec tohle... k pláči

  3. Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

    bbob     před 13 lety 22.04.2012 18:39 |  
    0 0

    Hlavně že pořád jedem ty oslavný chorály:))strašák ven!!!!

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

      subHuman     před 13 lety 22.04.2012 19:41 |  
      0 0

      Otevrete si na gauci dalsiho lahvace a dejte si nohy do tepla.
      Nebo sse zvednete a pojdte na stadion, muzete Strasaka nahradit, treba mezi 50ti divaky na hlavni tribune.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

        bbob     před 13 lety 22.04.2012 20:32 |  
        0 0

        se neboj já chodim, ale co je moc to je moc..

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

          Strasak_1892     před 13 lety 22.04.2012 21:19 |  
          0 0

          Tak já sotva dorazim domu, už mám jít zase ven :-(

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

            Woltaire     před 13 lety 22.04.2012 21:49 |  
            0 0

            strašák a spol.

            Dík že to děláte i týhle strašný době!

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

              Strasak_1892     před 13 lety 22.04.2012 22:09 |  
              0 0

              Já nevim, jestli jsme někomu pro prdel, nemám ten pocit. A čemu pomůžeš těmahle kecama? Chybí nám bojovný, úderný pokřiky? Ok, pojďme je vymyslet. Nebo co je špatně? Napsat, ať jdou všichni do prdele, to je strašně jednoduchý...

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

                Strasak_1892     před 13 lety 22.04.2012 22:10 |  
                0 0

                To samozřejmě patří ke komentáři bboba...

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

                bbob     před 13 lety 22.04.2012 22:16 |  
                0 0

                třeba to je jenom můj názor ale chtělo by to trochu sledovat hru a přizpusobovat tomu fandění..proč skandujem dáme gola když bránime roh?apod..nebo za slavií my všude jezdíme když hrajem doma?na výjezdy super ale doma?proč neskandujem proti super vedení jako když tady byl Straka?proč maj zmrdi klid?a 30 minut uspávat "hitem" v našem srdci je..to už je pro otrlé:)Tak radši dělej chorea ty ti jdou..

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

            bbob     před 13 lety 22.04.2012 21:52 |  
            0 0

            se nad tim tvým fanděnim zamysli, jsme všem pro prdel akorát..

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

              Woltaire     před 13 lety 22.04.2012 21:58 |  
              0 0

              Myslíš, že to je fanděnim? Když jdeš na ten zápas, koukáš taky na to zelený veprostřed, jak si tam kopou to kulatý?Nemyslíš si, že to je spíš tim?Nebo třeba minulostí toho pána co vlastní SKS, či firmou vlastnící ty sedačky s tim zelenym?

  4. Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

    DrFe1     před 13 lety 22.04.2012 18:55 |  
    0 0

    Nedavno jsem psal, že je smutné, že už jsme na úrovni Budějovic nebo Příbrami. Mýlil jsem se. Jsme pod jejich úrovní. Oni narozdíl od nás alespoň někdy dají gól a vyhrajou.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

      bongor     před 13 lety 22.04.2012 19:06 |  
      0 0

      Když to ale vezmeš bez nasranosti z nekoukatelnosti,tak nám chyběla pomalu celá základní sestava.Hodně zřetelně chyběl
      hlavně L.J.Od jeho zranění to byl fotbal připomínající jízdu ve strašidelném zámku na Matějské pouti.
      Teď jdu fandit Bolce,ale tam to už dlouho dopředu smrdí chcíplými
      kapříky,tak se asi bohužel bolševik bude radovat.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

        DrFe1     před 13 lety 22.04.2012 22:32 |  
        0 0

        Alespoň ta Bolka nakonec spravila trochu náladu .....

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1 v 2. pol.

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 23:30 |  
        0 0

        Blbost, teďko maže maximálně tak Prádelník s Myslivečkem.

  5. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    harry     před 13 lety 22.04.2012 19:00 |  
    0 0

    raději bez komentáře.................

  6. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    harry     před 13 lety 22.04.2012 19:00 |  
    0 0

    raději bez komentáře.................

  7. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    capi (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 19:04 |  
    0 0

    Ukázalo se, že to není o množství útočníků ale o jejich kvalitě a kvalitě hry zálohy a krajních beků. Milutinovič je nejlínější hráč ve Slavii za posledních pár sezon a Dostál se Škodou jsou možná dobří atleti, ale fotbalisti určitě ne. Útočníci si překáželi. Jediný, který aspoň projevil snahu, byl Böhm. O co se snažil v druhé půli Vlček, jsem opravdu nepochopil, protože jeho pravá strana přestala existovat a pořád se tlačil do středu, kde už hráčů bylo dost, ale nebyl, kdo by jim přihrál jinak než nákopem.
    Díky bohu za to, že jsme fakticky zachránění. Ostrava čtyřikrát nevyhraje. Pokud se ale nic nezmění, tak příští rok to bude hra o záchranu, protože těžko udržíme Latku a asi se k nám hráči hrnout nebudou. Jediná naděje je, že se vrátí Koreš a naváže na svou formu před zraněním. Jinak panbůh s náma.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      capi (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 19:09 |  
      0 0

      Ještě jsem zapomněl: Platil ven!

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      bongor     před 13 lety 22.04.2012 19:09 |  
      0 0

      Taky mám obavy,že Latyho tady nikdo neudrží a to hrnutí k nám vidím ještě černěji.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 23:22 |  
        0 0

        Ledaže bychom přivedli Hoftycha na lavičku. Ten umí uhrát šestej flek i s pudinkem...

  8. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    bbob     před 13 lety 22.04.2012 19:12 |  
    0 0

    Všichni ven, teda kromě Latky:)

  9. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    spojka     před 13 lety 22.04.2012 19:12 |  
    0 0

    Všichni ven.

    Nepamatuji, kdy jsem v Edenu viděl něco tak šíleného jako dneska. Tohle nemělo s fotbalem nic společného. Dostál a Milutinovič, to je parodie na ligové fotbalisty, Böhm se Škodou nejsou schopní zpracovat jediný balón, Vlčka je mi vyloženě líto, za celý zápas nikde ani náznak souhry nebo něčeho, co by připomínalo profesionální fotbal... ty hráče někdo vybírá, vodí je sem a trénuje. A přitom nikde ani náznak nespokojenosti ze strany vedení, máme Držmíška s Platilem a nikoho jiného nehledáme...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      subHuman     před 13 lety 22.04.2012 19:47 |  
      0 0

      Proc by taky tunelar Rebicek se soudruhem Platilem nekoho hledali? Takhle jim to maximalne vyhovuje, low cost provoz pri kterem vubec nejde o fotbal a vysledky, ti hajzlove si hraji uplne jinou hru. Byt Slavistou je utrpenii. Ted jsem prisel z fotbalu do "sve" hospody. Uz se mi ani nesmeji, uz me lituji a krouti hlavou a stejne jako doma nechapou, proc tam chodim a proc si budu pristi pondeli brat volno, abych mohl jet do Plzne...


      Pozitivum jsem videl jen v tom, ze v kotli byl opravdu Martin Latka s Milanem Nitrianskym a oba si fandeni viditelne uzivali, to cloveka pri tomhle marasmu potesilo, ze ke klubu snad maji nejaky vztah a fanousci pro ne neco znamenaji.


      PLATIL VEN A REBICEK DO TEPLAKU!

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Markus     před 13 lety 22.04.2012 20:23 |  
        0 0

        Sisák, Key Investments, Natland, Řebíček ... Slavia se dostala do rukou "pěkné" partičky, k jejímuž účinkování říkám jediné - tito lidé ani jejich společnosti by neprošly sítem anti-money launderingu (AML), nejsou to seriózní subjekty. Jenže naše demokracie je stále mladá a všechno si musíme vyzkoušet, chybí nám zkušenosti z minulosti, lidé mají problém s žebříčkem hodnot a raději se schovávají v koutě než aby zvedli zadek a šli sami přispět svým drobkem do mlýna. Něco se ale přece jen mění, lidé začínají do ulic zase chodit a i když to tak hned nevypadá, dlouhodobě to spoustě takových potvoráků bude dělat problémy dělat to, co bylo ještě před pár lety beztrestné. Snad se podaří časem znechutit i působení takových lidí ve Slavii. V čem optimista nebudu je čekání na poctivou silnou společnost co by Slavii koupila - situace v byznysu je špatná a šetření se stalo součástí nových strategií společností. Obrovské PR rozpočty jsou minulostí.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 23:20 |  
          0 0

          Nevím, nevím. Podle mě jde morálka do pytle v celý Evropě i Severní Americe, jen ta východní Evropa je už komunismem nějak více ,,předrozložená´´ - s oslabenou imunitou proti novým mafiím.

          A záchrana může přijít buď od celonárodní obnovy (zdola), anebo nějakého kvalitního charismatického vůdce (shora), přičemž na to druhé bych moc nesázel, maximálně se může vyvézt nějaký charismatický pacholek.

          Ale to, že je systém plný splašků, snad ještě nemusí znamenat, že hlavní stoka bude mj. protékat zrovna naším klubem!

          Takže nezbývá než doufat v lepší časy a třeba už začít střádat na budoucí vlastnictví klubu fanoušky. To je jediná dlouhodobá ochrana proti takovýmto ( (ne)morálním ) koncům.

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            smichov_1     před 13 lety 23.04.2012 01:57 |  
            0 0

            Jestli muzu svoji politologickou troskou do mlyna, ja si myslim ze v tehle republice to dobre nedopadne, lide jsou nasrani cim dal vic, a jak jezdim kolem, do Nemecka na Slovensko, atp., myslim ze u nas je to zdaleka nejhorsi. Kdybych byl mladsi, tak bych asi nekam odjel, do Francie, nebo tak. Uprimne, jedine co by mi chybelo je SKS, jinak to vsechno smeruje do p..i. Ale, treba se pletu a nejaky osviceny politik se tady objevi...

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              Kactus     před 13 lety 23.04.2012 08:18 |  
              0 0

              francie neni dobry napad ...

  10. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    qazwerty     před 13 lety 22.04.2012 19:55 |  
    0 0

    Jaké nastartování kariéry? Sakra, co to ten Poustka plácá??? Jen ať nechá hrát mladší hráče a alespoň budou mít šanci předvést, jestli na Slavii budou mít...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      bongor     před 13 lety 22.04.2012 20:12 |  
      0 0

      teď se dívám na Bolku,ale oni hrajou,jako by měli nasráno v kalhotách:I když proti nim stojí další národní umělci,tak mi přijde,že se jich bojej a přitom není čeho.Čekal jsem,že je proženou podstatně víc.Rozhodčí se taky dost snaží,v jednu chvíli dal boleslavákům hned dvě žlutý najednou,asi aby moh někomu dát ve druhé půli co nejdřív červenou.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Kactus     před 13 lety 22.04.2012 20:49 |  
        0 0

        ale no, ted jiz vedou jedna nula

        jen tak dal :)

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          opicemag     před 13 lety 22.04.2012 21:07 |  
          0 0

          Hezké. Proč nás ale nemůže těšit Slavia, ale musí to být výhra Boleslavi. Jinak jsme dostali o tři gól méně než sparta... Ta naše produktivita dopředu je ale otřesná.

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            capi (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 21:12 |  
            0 0

            Takhle nadšení by nebyli komentátoři ani na Sparta TV... Ať žije veřejnoprávní televize a pořešenej Čapoun... Ještě štěstí, že prohráli a najednou byli zticha.

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              bongor     před 13 lety 22.04.2012 21:44 |  
              0 0

              Nakonec mi udělali boleslaváci velkou radost.Ale rozhodčí si to tedy pěkně zavařil,takhle si dovolit na mistry vesmíru.Teď si asi do konce ligy nepískne.No a ti komentátoři ČT,to je tedy komedie.Nemine snad jediný zápas,aby národu nehlásili,jaká světová elita vyrůstá na Letné.
              Minule nadšeně vyprávěli,že Krejčí už dorůstá pro repre ,předtím se zase zalykali blahem nad Hušbauerem,že se lepší zápas od zápasu o gólu Kweukeho pro teplákům snad mluvili i ze spaní.
              Jedině mě rumuni vylekali,když poslali na hřiště slepici.To jsem si říkal tak a je to v háji,slepice dá dva góly jeden krásnější než druhej a máme po radosti.

  11. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    opicemag     před 13 lety 22.04.2012 20:04 |  
    0 0

    Příští rok nás čeká boj o záchranu. A nemusí být úspěšný. Jinak co k tomu dodat... To nemělo s fotbalem nic společného. A jak by také mohlo, když v týmu jsou tak dva fotbalisté (možná o trochu víc, když zohledním všechny zraněné apod.) a zbytek si na ně neúspěšně hraje.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      bongor     před 13 lety 22.04.2012 21:47 |  
      0 0

      Ale to už tady taky bylo,sestoupili jsme,ale spíš nám to pomohlo ,než uškodilo.Jako bájný Fenix se zvedl z popela,tak i naše Slávka povstala
      a po dlouhé době zase hrála o špici.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 23:26 |  
        0 0

        Je potřeba, aby to někomu slušnému Řebíček prodal. Na koupi druholigového klubu by se snad mohlo vzmoci i družstvo fanoušků.

  12. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    mpik     před 13 lety 22.04.2012 20:06 |  
    0 0

    Když vezmete cenu letošní permice, kolik (v procentech) hodláte platit na příští sezónu? Já osobně max. 50%...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      bbob     před 13 lety 22.04.2012 20:15 |  
      0 0

      To by měli platit oni nám za takovou hrůzu..

  13. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    podol (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 20:23 |  
    0 0

    No,byla to katastrofa,myslím si,že jsme měli postavit všechny"mlaďochy",které máme,možná jsme také prohráli,ale
    alespoň by se trochu otrkali.Jinak gól Slovácka,prostě jako "nůž máslem",naše obrana jen koukala.Tak snad jediné klady-postavení Dembeleho a také přítomnost vykartovaných hráčů
    na tribuně sever.Svědčí to o slávistickém srdci.Latka bude mít nabídky od jiných,úspěšnějších mužstev.Ale co kdyby to slávistické srdce převážilo?
    Podol

  14. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Woltaire     před 13 lety 22.04.2012 20:27 |  
    0 0

    Nechat Latku, Berkovce, Petráka a Čontofalskýho a do béčka s Bassirem a Nitranským plus odchovancema, jinak nechat Standovi třeba scouting a ostatní poslat do prdele včetně Řebíčka s Platilem...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      sks1892adam     před 13 lety 22.04.2012 20:30 |  
      0 0

      Nepřišlo mi, že Dembele hrál špatně

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Woltaire     před 13 lety 22.04.2012 21:09 |  
        0 0

        to ne, ale měl by se pořádně rozehrát, chybí mu přehled, jinak bojoval jako jeden z mála, což se o těch dřevácích co neměli ani jeden balon vepředu říct nedá, proto bych ho taky nehnal :))

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          siskin     před 13 lety 22.04.2012 22:35 |  
          0 1

          Ty dve kosy bez balonu, co dostal, mu taky moc nepomohly. Taky byl skoro jedinej, koho ten komentator poznal :-).

  15. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    tantalos     před 13 lety 22.04.2012 20:42 |  
    0 0

    Až dosud jsem nenapsal proti Poustkovi jediné ošklivé slovo, ale dnes mě dorazil. Postavit pomalého Cicmana na levého beka a nechat ho tam kulhat, dokud si ho nevychutná Hlúpik, je projev inteligence nižší než opičí. Zdá se, že kromě party Řebíček, Platil a spol. by se nenašel jiný idiot, který by ho nechal takhle prznit fotbal.
    Nechat hrát tři koncové dřeváky vedle sebe a úplně se vykašlat na kraje, také ukazuje, že to nemá v hlavě v pořádku.
    Petrák byl dnes jediný hráč, kterému nedělalo potíže stöpit si balon a přihrát, snad proto byl stažen do obrany, aby snad nedejbože něco dopředu nevymyslel.
    Hub odvedl svůj standard a nic nepodělal Čontofalský.
    Bassirou se vyloženě bál hrát, protože mu nikdo nevysvětlil co, a postavit takového hráče do zálohy a chtít od něho konstruktivní rozehru, může jen pitomec.
    Dostál je hráč pro Čelákovice, Cicman a Škoda pro druhou ligu, Milutinovič pro ligu třetí. Vlček a Pospěch mají formu na deset minut,
    Poustka by udělal dobře, kdyby se učil trenérskému řemeslu třeba na druhém dorostu.
    Nicméně myšlenka, že "takový zápas může mladým hráčům jako jsou Veselý nebo Čepelák" ublížit, a prospět jim může jedině sezení na lavčce, ukazuje, že to trenérské řemeslo by se měl učit na dorostencích -spoluchovancích Psychiatrické nemocnice v Bohnicích.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      mpik     před 13 lety 22.04.2012 20:51 |  
      0 0

      Sám bych asi byl diplomat, ale s obsahem plně souhlasím...

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        lassiter     před 13 lety 22.04.2012 21:13 |  
        0 0

        Já také zcela souhlasím. To, co jsme hráli, bylo neuvěřitelné. Čtyři vzadu, čtyři vepředu, mezi nima dva zoufalci. Co ti čtyři útočníci všichni deset metrů od sebe? To bylo jak v žákách. Petrák ukazuje, že je fotbalista a může z něj vyrůst velkej hráč. Těžko říct, na kolik si ho pan ředitel cení, ale snad ho v létě někam nebouchnou.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          bongor     před 13 lety 22.04.2012 22:00 |  
          0 0

          Samozřejmě,že Poustka není žádný trenér.Učit se řemeslu v první lize
          je blbost a jemu to může úplně zkazit další případnou karieru.Sám sebe
          znechutí a nalepí si nálepku neschopného.To se lehce získává a velmi těžko se to vylepšuje.Ale přesto musím zopakovat,že mu dnes chyběly dvě třetiny zkladní jedenáctky a ještě se mu v 18.minutě zranil jediný hráč,který tomu chaosu dává alespoň nějaký řád.
          Že vedení nevidí,že na to nemá ,to se nedivím.Řebíčkové jsou jeden policajt a jeden nádražák,Platil to je nějakej politik a esenbák,Držmíšek
          asi toho taky moc nenakopal,tak jak mají poznat,že ten člověk na to prostě nemá?Naši předci říkávali:"Ševče,drž se svého kopyta."

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            huhu     před 13 lety 22.04.2012 22:35 |  
            0 0

            Tak tohle snad nemyslíte vážně, ne? Takhle silná slova proti Poustkovi bez jakékoliv relevantní argumentace? Ještě jednou si přečtěte, co jste napsali a probuďte se.. Je mi jasné, že jako trenér je jeden z nejvhodnějších lidí na chlazení žáhy, ale tímto způsobem to přeci nejde...

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              tantalos     před 13 lety 22.04.2012 23:19 |  
              0 0

              Domnívám se, že samo tvrzení "Čtyři vzadu, čtyři vepředu, mezi nima dva zoufalci" je velmi relevantní argumentace.
              Nicméně implicitní tvrzení, že pomáhá mladým tím, že je nestaví, svědčí o tom, že Poustka je hovado. .

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                huhu     před 13 lety 23.04.2012 00:11 |  
                0 0

                Vemu to jenom povrchně, protože tím nehodlám ztrácet moc času, ale co se týče např. výše uvedených vět.. Rovnou odečtu "dva zoufalce", ze kterých zoufalce těžko mohl udělat zrovna Poustka. Rozestavění: Jistě jste si všimnul, že do zápasu se vstupovalo s něčím úplně jiným. Zranění Jarolíma plus absolutní nedostatek hráčů s jakoukoliv prvoligovou zkušeností, či alespoň plnou tréninkovou zátěží na lavici určily, bez možnosti výraznější trenérovi korekce, kdo bude na hřišti. Proto 4 útočníci. Jistě jste si taky všimnul, že jak Pospěch, tak třeba Vlček nečekali někde ve 4 členné lajně až jim to někdo naservíruje, ale snažili se sbíhat si pro míče do zálohy. Jaká byla jejich úspěšnost už je věc jiná. Ke stavení mladých - netuším, z čeho vychází vaše přesvědčení, že nasazení mladého hráče s nulovou zkušeností na podstatnou část zápasu, mu může vždy jenom prospět. Může tomu být přesně naopak. Adaptace na dospělý prvoligový fotbal může být velmi komlikovaná situace, která si vyžaduje individuální přístup u každého hráče. Pokud vím, tak Poustka se dříve vyjadřoval v tom smyslu, že mnoho našich mladých na to zatím úplně nemá. Když se k tomu přičte absence nejenom tréninku (kvůli maturitě) ale i zkušených spoluhráčů na hřišti, kteří by je na place mohli uklidnit, povzbudit či jinak podpořit, tak se nasazení mlaďocha jeví jako velké riziko nejen pro něj, ale i pro družstvo. Když to doženu ad absurdum, tak jaký pozitivní přínos bude mít pobyt na hřišti pro 10 letého kluka teda kromě závěrečné děkovačky? ;-) Opravdu odmítám podobná kategorická tvrzení o debilech nepodpořená ničím pořádným!

                • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                  tantalos     před 13 lety 23.04.2012 00:55 |  
                  0 0

                  Samotný fakt, že Sudek splnil úlohu leveho obránce (a kraje) o třídu lépe než Cicman, svědčí o tom, že nasazení mlaďocha nebylo riziko, naopak.

                • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                  vavicek     před 13 lety 23.04.2012 09:56 |  
                  0 0

                  O čem to sakra mluvíte?

                  "Zranění Jarolíma plus absolutní nedostatek hráčů s jakoukoliv prvoligovou zkušeností, či alespoň plnou tréninkovou zátěží na lavici určily, bez možnosti výraznější trenérovi korekce, kdo bude na hřišti. Proto 4 útočníci."

                  A proč Jarolím svého času poslal na hřiště dorostence Černého a Suchého(pokud se nepletu, tak tyto dva nehráli ani za Béčko)?
                  Jenom připomínám, že význam toho zápasu byl nesrovnatelně větší a že Jarolím měl podobně zdecimovaný kádr.

                  "Ke stavení mladých - netuším, z čeho vychází vaše přesvědčení, že nasazení mladého hráče s nulovou zkušeností na podstatnou část zápasu, mu může vždy jenom prospět. Může tomu být přesně naopak. "

                  Protože tomu tak v drtivé většině případů je. Např. Čepelák je mládežnický reprezentant. Není důvod, aby vedle zkušených hráču(Hubáček, Čontofalský) zápas nezvládl. Petrák by se díky tomu mohl posunout do zálohy atd. Zápas by se vyvýjel uplně jinak.

                  • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                    Maeden (přítel SN)     před 13 lety 23.04.2012 14:33 |  
                    0 1

                    Pokud si pamatuju, tehdy to byla v Příbrami taky strašná holomajzna a vyhráli jsme pentlí snad v 94. minutě.
                    O drtivé většině nemůže být řeč, zrovna tak Jarolím "geniálně" zazdil Tafata nebo byl rychle odepsán Gebre, na druhou stranu zase spousta odchovanců za Jarolíma pořádnou šanci nedostala, i když byla možnost poslat je na hřiště na 15 minut za stavu 3:0... BTW tehdy Suchý hrál v záloze.

                    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                      vavicek     před 13 lety 23.04.2012 20:00 |  
                      0 0

                      Tafat na to nikdy neměl, nevynikal ani v mládeži. Suchý i Černý to zvládli. Stejně tak to zvládl Dočkal nebo Necid. Gebre nebyl zas tak mladý navíc už za muže hrál.

                • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                  qazwerty     před 13 lety 23.04.2012 10:11 |  
                  0 0

                  Takže se musí počkat až bude hráčům nejméně 25 let a teprve poté je bude ideální postavit do základní sestavy??? To přeháním, ale je absolutní nesmysl dát na levého obránce Cicmana, když mám Sudka, který je levák a na tomto postu hraje mnoho let...A ve vzájemném porovnání byl jasně lepší...To samé pokud by na levém kraji zálohy kopali kluci jako Veselý nebo na nesmyslné hostování puštěný Tusjak...Určitě by byli mnohem prospěšnější než Milutinović a tak by se dalo pokračovat...Na lavičce je zbytečné, aby tací kluci seděli, ať je raději pošlou kopat za béčko, protože neodehrát za víkend ani minutu není zrovna ideální...A Martin Poustka okecá a zdůvodní jakýkoliv nesmysl, takže to nemá skoro cenu hodnotit...

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      Matysek     před 13 lety 23.04.2012 01:07 |  
      0 0

      Mno treba ohledne te hre po strane, Frejlach třeba teď v rozhovoru odpovídal, že šel do hry s pokyny, aby hráli více po stranách. Takže on Poustka neni takovej trotl, jak si mylsíš. To že hráči jsou tragičtí a nedokážou si za 20 let fotbalových treninků naučit 5 základních strategií hry (a pak je i zahrát ve hře), zpracovávat míč nebo trefit bránu, to je věc druhá.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        opicemag     před 13 lety 23.04.2012 01:38 |  
        0 0

        Tohle je vhodná poznámka. Většina hraje fotbal od malička, trénují, učí se to celý život a přitom neumí zpracovat míč, přihrát pod tlakem (a někteří i jen tak), nacentrovat, vystřelit, vyhodnotit správně situaci apod. (Neplatí to o všech a ve všech těchto činnostech) Něco bude špatně.
        Samozřejmě každý fotbalista chybuje, i Messi nedává šance, špatně zpracuje míč apod. Jenže u něj je to spíše vyjímka, zatímco u většiny našich hráčů je to pravidlo (a u těch proměňování šancí je to pravidlo, které nemá vyjímky).

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        tantalos     před 13 lety 23.04.2012 10:51 |  
        0 0

        Pokud dá trenér ordre hrát po stranách, měl by postavit mužstvo tak, aby jeho instrukce mohla být splněna.
        Chce-li dvanáct minut před koncem, aby hráli po stranách a má napravo Dostála, jehož ofenzivní schopnosti jsou menší než nulové, a Vlčka, který se již únavou sotva hýbe, a vlevo jenom Sudka, dokazuje to, že je trenér opravdu trotl.
        Má-li hráče schopného zpracovat míč a přihrát, čímž byl včera jistě Petrák, a zažene ho úplně do obrany, a tím ho vyřadí z podpory ofenzívy, je opravdu trotl. Čtvrt hodiny před koncem navíc vyřadí ze hry Dembelého, který ještě mohl klidně zůstat místo Petráka na stoperu, a nechá tam totálně vyčerpané Vlčka a Pospěcha, jeví se mi jako trotl na druhou.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 23.04.2012 12:00 |  
          0 0

          Souhlasim s tim, ze sestava nefungovala. Otazka je, jakou mel Poustka volbu. Priznam se, ze se ted moc neorientuju, jak jsou na tom nasi mladi a kdo by mohl nastoupit. Nevim, jak je na tom Prosek treba, Poustka neco mluvi o maturite.. Sudek zvladl druhy polocas bezecky, ovsem smerem dopredu byl hodne splaseny a zbavoval se micu nakopy stejne jako Dostal. Ja mu to samozrejme nevycitam, narozdil od Dostala to byl jeho prvni zapas a jeho vykon se mozna da hodnotit tak, ze byl lepsi nez Cicman, nicmene celkovy prinos pro tym pri hre dopredu nic moc.

          Ja bych asi nejvic vycital to, ze Poutska podcenuje roli krajnich obrancu, kteri jsou strasne duleziti v ofenzive, na krajich nemuzou hrat nekonstruktivni obranci. Taky se mi nelibilo, ze Dembele hral hodne zezadu a stahoval se ke stoperum, on to hraje i Cicman, tim je ale vyrazen dalsi hrac pro ofenzivu. Pak utocime jen se tremi zalozniky, coz nema nadeji na uspech. Pri utoku je treba posilit stred pole krajnimi obranci a zapojit se musi i defenzivni zaloznici.

  16. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 22:16 |  
    0 0

    Hroznej fotbal. Problem je, ze tym neni slozenej s rozmyslem, ale nahodne, pak kdyz vypadnou nekteri hraci, nelze je nahradit stejnymi typy. Ted nam prebyvaji vysoci utocnici, tak nyni nezbylo, aby hrali vsichni najednou, coz je nesmysl. Kdyz jsme si porizovali Bohma i Skodu, zrejme asi nikoho nenapadlo, co budem delat se tremi stejnymi utocniky.. Navic se ukazuje, ze Skoda je marnej, Bohm se snazi, je aktivni, ale neda jedinej balon a na kraji zalohy hrat fakt nemuze.

    Resilo se tady, jakym rozestavenim hraje becko a proc, no jednotnej system byt nemuze, kdyz vyber hracu je nahodily, jednotnej system muze byt tehdy, pokud se do tymu vybiraji hraci urcitych typu, kteri se hodi do systemu. Takova prace pak ma smysl. Pak si trener nemuze stezovat, ze musi hrat podle hracu, ktery ma k dispozici.. takhle to dal nejde..

    Dnes vyborne hral Petrak, velmi dobre Hubacek, ktery, at se to nekomu libi nebo ne, proste na rozdil od nekterych jinych hracu ma kvalitu a takhle dlouho nehraje ve slavii nahodou. Bohuzel hraci jako Skoda, Bohm, Milutinovic, Dostal, ligu hrat nemohou a na hristi nemaji co delat.

    A jeste jeden postreh, Poustkovi se to zacalo sypat, kdyz na krajich prestali hrat Conka s Nitrianskym. Alespon jednoho kvalitniho krajniho obrance potrebujem, bez toho to nejde. Dostal se boji hrat, bud nazdarbuh nakopava mice nebo centruje uz kousek za pulkou, z takovych centru se nedaji davat goly..

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.04.2012 22:59 |  
      0 0

      Mě se dneska Milutinovič celkem líbil, z té mizérie vyčníval, ale dlouhodobě na to asi nemá.

      Docela by mě zajímalo, jak by to fungovalo bez Jarolímova zranění.

      A Hubáček si říká o to, abych ho zahrnul mezi svých 5 oblíbenců v anketě Slávista jara. Kdyby mi to někdo v zimě řekl, tak bych si ťukal na čelo.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Khadgar     před 13 lety 22.04.2012 23:49 |  
        0 0

        Milutinovič vyčníval??? Ale houby, normálně to odchodil. Jestli někdo nemá ve Slavii co dělat, tak on. Je líný a alibistický, což nejsou zrovna ideální vlastnosti středního záložníka.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 23.04.2012 12:10 |  
          0 0

          Milutinovic nestiha tempo hry, je na hristi jak namalovanej. Ma jen tvrdou strelu z dalky, to je fajn, ale malo. Navic pri sancich zblizka ma koncovku mizernou.

  17. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    PetCC     před 13 lety 22.04.2012 23:45 |  
    0 0

    "Slávisté předvedli asi nejhorší výkon v sezóně" - celkově vzato nesmysl. Třeba výkon na Žižkově byl minimálně o třídu horší.
    Co mě ale uchvacovalo bylo neuvěřitelné zdržování brankáře Slovácka. Kdyby jim o něco ještě šlo, ale oni jsou zachránění a místo fotbalu předvádí tohle, to je ostuda.
    No a pak další expert - Královec. Že jednou uprostřed hřiště bránil našemu hráči tak, že se k rozehrávce dostal soupeř, no dobře, náhoda. Ale že zabrání ve vápně střele volného hráče na branku? No to už není náhoda, to je neschopnost.

  18. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    vizzir     před 13 lety 23.04.2012 08:59 |  
    0 0

    Tak myslim ze je jiz nad slunce jasne, ze stejne jako pred rokem, lepsi budoucnost spociva v novem majiteli. Na to vest v dnesni dobe fotbalovy klub si i ten hRebicek nakradl malo...tady to opravdu chce pouze skupinu typu PPF (ma ted praci se Sazkou) a podobne.
    Proste vse stoji a pada s novym majitele, nevim co soucasny majitel sleduje, ale doufam, ze tu je porad jen jako docasny prvek.
    Cil by mel byt zastresit Eden i Slavii do jednoho baliku a to pak cele vyhodne prodat, bohuzel to tak nevypada kvuli sporum s Natem.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      opicemag     před 13 lety 23.04.2012 09:36 |  
      0 0

      Přijde mi vysoce nepravděpodobné, aby Slavii někdo koupil.
      Proč by to dělal? Na českém fotbale se nedá moc vydělat, spíše naopak. Ledaže by se každý rok postupovalo do ligy mistrů a to třeba v řádu pěti let po sobě. A to nejde bez dalších velkých investic do kádru, trenéra, pár let čekání než se tým sehraje atd. A stejně není zaručené, že by i přesto Slavia vyhrála ligu a pak zvládla i kvalifikaci. A navíc opakovaně.
      A pokud by někdo navíc koupil i stadion, investice se mu nevrátí.
      Takže zbývá jen někdo, kdo by chtěl Slavii vlastnit, protože jí fandí/chce mít svůj klub/bere to jako otázku prestiže, nevadí mu, že je to ztrátový podnik, ve kterém utopí stovky milionů, a je miliardář. Někdo jako je Křetinský či Abramovič. A takových moc není. A nejspíš by si u nás našli vhodnější klub, než je Slavia.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        quelhar (admin)     před 13 lety 23.04.2012 10:19 |  
        0 0

        Pokud si dotycny chce udelat radost a treba diky vlastnictvi klubu mit i nejake jmeno v zahranici, tak mam za to, ze krome Sparty vhodnejsi klub nez Slavia v CR neni.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Jiri1     před 13 lety 23.04.2012 10:29 |  
        0 0

        Zdravim, vzdycky je vsechno prodejne, ale musi to napred ukazat svou kvalitu, Poustka a spol., sliboval zkouseni mladych perspektivnich hracu , aby se zjistilo , kdo ma na Slavii, bohuzel zase prazdna slova, kvalita nasi mladeze jde rok od roku dolu, ale o tom tady nechce nikdo ani slyset. Tak nam nezbyva nez se v pristich letech smirit s bojem o preziti a sestupove pricky. Trener Popustka , ktery mel jeste pred dvema koly smlouvu na sve dalsi ucinkovani zrejme ve sve kapse snad uz nehrozti/zase bych opakoval, ze se musi jeste ucit/ a tak dal muzem spekulovat , kdo prijde.Pokud , ale nevyhodi nase nejzkusenejsi hrace na kterych je zase bytostne zavisly reditel Platil, nezbavi se uz temet archaickeho realizacniho tymu a neudela masivni nabor mezi volnymi hraci, tak mame smulu, ne A. Rebicek, ktery svuj byznys bude delat dal, ale my fandove , protoze budeme i nadale hrat jen druhe ci treti housle. A to nemluvim, ze vlastne tahle situace vyhovuje vsem i zdejsim novinarum, kteri maji sve jiste a pro vedeni i pod tank skoci. Kritika se na Slavii ted moc nenosi a tak se Vam muze stat , ze se treba uz na stadion nepodivate , popripade Vam nekdo zneprijemni zivot jinak. O zachranu nemam obavu, spis se bojim, ze diky dobre praci hracu i realizacniho tymu odejdou i ti posledni zajemci o financni spolupraci se Slavii a utecou , tam kde sponzorink ci reklama maji smysl.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          lassiter     před 13 lety 23.04.2012 10:38 |  
          0 0

          Pro vedení i pod tank skočí, hezké :-) Jiří, vy už jste se asi definitivně pomátl.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          quelhar (admin)     před 13 lety 23.04.2012 10:47 |  
          0 0

          Jiri, prokoukl jsi nas, kdyz jsme vcera prohrali, bouchli jsme si s Jane po tiskovce s Rebicky sampanskym a slavili dlouho do noci, jak je super, ze jsme prohrali. Dali nam pak kazdemu nespecikovany pocet petitisicovek do kapes a rozjeli jsme se domu.

          Takze se nediv, ze jestli budes nadale psat tyto pravdive informace verejne, tak te zabanujeme! Bububu!

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            Jiri1     před 13 lety 23.04.2012 13:22 |  
            0 0

            Vite pamatuju , kdy jste opravdu psali nezavisle, kdy jse dokazali vyhmatnout nit problemu, nabidli reseni, on Dolezal vedel proc si Vas zvl na koberecek dnes to je same statisticke okenko, sama tipovacka , nic proti, ale zmizel ten nezavisly pohled na Slavisticky fotbal, hodne nam a to slovo zduraznuju vadi ten nekonecne nekriticky pohled redakce a specialne 2 lidi, kteri ale hledat temata umi, jen jaksi zrejme je jim jedno jaka je situace, nam ne a doufam , ze vedeni snad taky ne, takovato bida v vsem co se tyka Slavie uz tady hodne dlouho nebyla.

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              jane (admin)     před 13 lety 23.04.2012 14:09 |  
              0 0

              Ja se uprimne ani nedivim Vetovi, ze vas poslal nevybiravym zpusobem do haje. Ono totiz kdyz si ctu, co tady o nas pisete za kraviny, jakoze jsme byli u Dolezala na koberecku, Rebicek nas plati apod., tak si delam obrazek, jak asi moc pravdive jsou vase ostatni prispevky. U nich sice pravdu treba neznam, ale u sebe mam alespon predstavu, co delam, a to, co popisujete, to neni.

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                ElvisPresley     před 13 lety 23.04.2012 15:05 |  
                0 0

                Jane, je pravdou, že jste v poslední době začaly (myšleno SN) hájit Řebíčka až moc, jako nezávislý čtenář a nepravidelný komentátor to mohu objektivně posoudit. Dříve jste měly snahu najít a rozkrýt problém, dnes již jen referujete o vzniklém a tím to končí. Všechny nás to štve, SN ztratily nadhled a nezávislost, kterou měly. Chápu, že je třeba spíše stmelovat, než rozdělovat, ale nadhled a odstup, který jste měly a problémy dokázaly nekritickou kritikou pojmenovat bohužel vymizel..

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                Jiri1     před 13 lety 23.04.2012 15:11 |  
                0 0

                Tak si prosim prectete sve vlastni noviny , driv a ted, prectete si sve clanky a hlavne tedy rikate , ze Vas nikdy , myslim redakci Dolezal tzv neusmernil, Ja jen doufam, ze existuji jeste ty zaznamy z diskuzi , ktere tenkrat probihaly, konecne Ja jsem Vas jako marketikovou referentku neoznacil. Ja tady nevykrikuju, s timhle vedenim to nejde, nezkomumam majitelovu minulost ani nikoho nepomlouvam, mne vadi , ze driv jste kriticky formulovali sve nazory na deni, dnes tak si prosim prectete sve vlastni clanky .Nekolikrat jsem zcela jasne napsal, ze si vazim vasi prace, ale s timto stavem Slavie jste spokojena , Ja tedy opravdu ne, snad jeste poznamku k panu V., mne nevadi obsah , mne vadi to vyhrozovani bitim , ty silenosti jako debile, idiote a pod. to je podstata, to ze ten pan by mel bojovat za ty holky a ne urazet cloveka s jinym nazorem, Jinak si jeste proverim ejdnu skutecnost, ukaze se pravdivou, pak uz je to fakt silene..

                • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                  jane (admin)     před 13 lety 23.04.2012 15:25 |  
                  0 0

                  Jak SN ztratily nezavislost? Kazdy se tady muze svobodne vyjadrit, zverejnime vsechny nazory, ktere nam prijdou jako clanek, i negativni vuci vedeni.

                  Nejsem spokojena se stavem, jaky ve Slavii je, castecne za to asi muze majitel a urcita nezkusenost ve fotbalovem businessu, castecne nepriznive veci, ktere se deji okolo Slavie - at uz loterijni zakon, podivne udalosti okolo stadionu, apod. Kazdopadne beru to tak, ze AR prisel, investoval do Slavie nekolikset mega a pokud nebudu podlehat nekterym teoriim, proc Slavii koupil, asi by si taky predstavoval, ze Slavia bude slapat. Porad ctu dokola, kdy proda Slavii a blabla - vazne si vsichni mysli, ze mu za dverma stoji rada movitych kupcu a perou se o klub?

                  Dolezala jsem potkavala akorat tak na zapasech becka, kde jsme se pozdravili, jestli se me nekdo snazil usmernovat, byl to maximalne KJ. Tak tady Jiri nepiste kraviny o mne ani o quelharovi, protoze to jsou lzi.

                • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 23.04.2012 16:14 |  
                  0 0

                  Jiri, nezlobte se, mne prijde fakt zbytecny rozsirovat vase spiklenecke teorie na redakci SN, predstava, ze by nadsenci, kteri delaji leta pro nas web o slavii, se nechali podplacet Rebickem ci Dolezalem mi prijde postavena na hlavu..

                  Je preci jasne, ze kazdy ma nejaky nazor a redaktori SN take, maji treba trochu vic informaci nez bezny fanousek (pochopitelne ne ovsem tolik, jako vy, ze jo..:-), ovsem jinak jsou na tom stejne jako my ostatni a protoze jde o web nadsenecky, urcita davka osobnich nazoru je myslim u vetsiny clanku pripustna. Navic tu existuji ruzne rubriky, zpravodajstvi, statistiky, nazory, je a bylo tu zverejnovano ledacos.

                  Ostatne nevim, z ceho vlastne vyvozujete onu ztratu nezavislosti, zrejme z toho, ze v diskusich pod clanky se tu jane nebo quelhar pred casem vyjadrili, ze v zasade maji dobry pocit z jednani s majiteli. Ono je to asi tak.. je fakt, ze nalili do slavie penize, aniz by doslo k nejakemu prani, jelikoz vzhledem k nedobrym vysledkum je zhodnoceni vysledku v nedohlednu.. ze to zatim nedelaji moc dobre, to asi kazdy vidi. Pak jsou dve moznosti, bud je duvodem janouskovsko hrdlickovske spiknuti nebo spatna prace managementu, zalezi na tom, cemu kdo veri.

                  • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                    jane (admin)     před 13 lety 23.04.2012 16:22 |  
                    0 0

                    Martyni jeste jsi zapomnel napsat, kolik jsme ti poslali na ucet, abys tady napsal neco na nasi obranu :)

                    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 23.04.2012 16:59 |  
                      0 0

                      Jsme se dohodli, ze to nebudem zverejnovat, ne?:-))

                      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                        jane (admin)     před 13 lety 23.04.2012 18:10 |  
                        0 0

                        Jiri to stejne odhali, protoze ma pristup k pohybu na uctu myho konta :)

                        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                          martyni (přítel SN)     před 13 lety 24.04.2012 10:08 |  
                          0 0

                          Jj, ja myslim, ze se uz o tom mezi "bafiky" stejne hovori..:-))

                  • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                    quelhar (admin)     před 13 lety 23.04.2012 16:26 |  
                    0 0

                    Jen upresnim, ze me uz ten dobry pocit pred par mesici opustil. Na podzim jsem mel za to, ze po rozkoukani se a vyreseni nejakych okolnich problemu prijde koncentrace na sportovni cast. Tu ale nejak nevidim, nevidim zadny plan do budoucna a cestu ze soucasneho zmaru vidim jen v tom, aby byl stadion a klub pod jednim silnym majitelem, pro ktereho budou vstupni naklady v hodnote kolem miliardy pomerne malou sumou. Frontu takovych zajemcu jsem vcera pred Edenem nevidel. A tak se da nejspis cekat, ze se trener sezene na posledni chvili, nekteri prumerni hraci odejdou a jini misto nich prijdou a nic zasadniho se nezmeni, bude to zase boj okolo desateho mista a snad tentokrat nevypadneme v poharu uz na podzim.

                  • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                    Jiri1     před 13 lety 23.04.2012 16:29 |  
                    0 0

                    Zdravim, to co jsem chtel napsat, jsem napsal, celkova nasranost velke casti fandu je vysledkem nesplnenych slibu, prohlaseni hracu i nekterych nestastnych akci ze strany redakce.Branim se subjektivnimu pohledu, ale ona uz redakce neni partou nadsencu, nekteri z nich maji svou praci, delaji i pro Slavii a moralne a lidsky vyspeli. Proto mne vytaci ta neuveritelnost , s jakou prezentovany i ty veci, ktere primo ovlivnuji byti ci nebyti naseho milovaneho klubu, A kdyz pak slecna redaktorka prida ten svuj pamflet aniz si precte tu diskuzi o zenach , tak cemu se divi. Nekdo uz to tady napsat musel, zatimco podobne weby konkurecnich klubu se posouvaji , spolupracuji hlavne na vecech pro fandy, jsem z toho smutny a kdyz se jeste pak Richi citi dotceny tim, ze ho upozornim, ze vse v organizaci zapasu neni OK jsem za, ale to uz vite. . Na rozdil od jinych nikomu hubu nerozbiju,ani nemam zapotrebi lustrovat fandy, to tedy opravdu ne.

                    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                      quelhar (admin)     před 13 lety 23.04.2012 16:34 |  
                      0 0

                      Ale potrebu lustrovat redaktory mas zrejme primo neuveritelnou...

                      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                        Jiri1     před 13 lety 23.04.2012 16:43 |  
                        0 0

                        Ono se nejlepe utoct ve trech, ze a nejlepsi obrannou je utok, takze kdyz nekdo napise kritiku, hned tam dame nakej bezvyznamnej clanek, protoze vsichni vime , ze Cesi a prosim neurazte se ctou jen to nejcerstvejsi, kdyz to nezabere, hned tam dame nakou bombicku, ze a kdyz ani to nezabere , tak pak diskutuji lide, ktere tady nikdo nikdy nevidel ani o nich neslysel. Ja fakt nevim, snazim se celkem rikat poctive sve nazory a to vsude, pokud jsem za debila, idiota, tak tedy pambu s nami.

                    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                      jane (admin)     před 13 lety 23.04.2012 16:44 |  
                      0 0

                      Svoji praci mame vsichni a ve Slavii pracuje pouze Richi, jestli se jeho aktivity zadarmo daji povazovat za praci. Tak kdo z nas tam jeste pracuje, kdyz pisete "delaji i pro Slavii"? Vy mate kameru u me v byte, ze muzete tvrdit, ze jsem diskuzi u zen necetla? Zase lzete, asi to bude u vas diagnoza nebo nevim. Kdyz jste tady smutny, nic vam nebrani k tomu uz SN nenavstevovat.

                      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                        Jiri1     před 13 lety 23.04.2012 16:54 |  
                        0 0

                        Kdyby jste totiz ty veci cetla nemohla by jste vypustit podobny komentar, prosim neurazejte nikoho, radsi se podivejte do svych rad, moji ucast ci neucast tady mate ve svych rukou, muzete mi zablokovat pristup a Ja jiny uz neudelam, dost jsem ztratil iluze o Slavistech a to i o tech , kteri se tesi velke ucte druhych zde pisicich a zkuste se bez alespon ziztnych emoci podivat na celou diskuzi o te situaci v zenskem fotbale ve Slavii a pak doufam, ze Vam vase vzdelani umozni , aby jste rekla PROMINTE.

                        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                          jane (admin)     před 13 lety 23.04.2012 17:01 |  
                          0 0

                          Vy nejste skutecne normalni. Nejdriv o nas pisete lzi, pak me vyzyvate, abych nikoho neurazela a nakonec chcete omluvu? Omluvit byste se mel vy nam za to, co tady o nas sirite za nepravdy. A ano, pokud si mam vybrat, jestli verim Richimu anebo vam, tak volba je jasna. Na to si nepotrebuju celou diskuzi znovu cist.

                          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                            Khadgar     před 13 lety 23.04.2012 17:38 |  
                            0 0

                            jane, s ním nemá smysl se bavit. Vždyť nemá žádné argumenty, jenom se snaží člověka stáhnout na svojí úroveň. A ta je bídná, viz jeho písemný projev (v tom mluveném na tom není o moc lépe).

                            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                              vavicek     před 13 lety 23.04.2012 20:14 |  
                              0 0

                              A je to tady. Jakmile dojdou argumenty, tak přejdeme k invektivám a nesmyslným reakcím.

                              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                                quelhar (admin)     před 13 lety 23.04.2012 23:15 |  
                                0 0

                                Tezko se argumentuje proti nekomu, kdo sam zadne argumenty nema a neustale mele pate pres devate.

                                • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                                  vavicek     před 13 lety 24.04.2012 19:54 |  
                                  0 0

                                  A co jako? To je důvod k urážkám? Reagovat ani číst ho nemusíš.

                          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                            vavicek     před 13 lety 23.04.2012 20:12 |  
                            0 0

                            Jestli tady někdo šíří lži, tak je to redakce. Viz reakce quelhara z 10:47:56, kdy naprosto nesmyslně a lživě napadá jiřího, že vás tady obvinuje z toho, že se těšíte z neúspěchu Slavie. Jiří přitom nic takového nepsal. Pouze konstatoval, že jdete na ruku vedení Slavie, což je naprosto pravda viz reakce Richiho diskuzi nebo neskutečné srovnávání Poustky s Vavruškou. Co se týče "práce" pro Slavii, tak sám Richi tady přiznal, že nepíšete kriticky, protože za to máte různé "výhody". Tedy, že si vás Slavia koupila. To jsou jeho slova.

                            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                              quelhar (admin)     před 13 lety 23.04.2012 23:19 |  
                              0 0

                              Jiri napsal doslova toto: "A to nemluvim, ze vlastne tahle situace vyhovuje vsem i zdejsim novinarum, kteri maji sve jiste a pro vedeni i pod tank skoci."

                              Dal asi nic nenapisu, nebot bych te musel velice ale opravdu velice sproste poslat do mist, kam slunce nesviti.

                              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                                vavicek     před 13 lety 24.04.2012 19:52 |  
                                0 0

                                Znovu to samé. Invektivy si laskavě odpust, hajzle.


                                "Jiri, prokoukl jsi nas, kdyz jsme vcera prohrali, bouchli jsme si s Jane po tiskovce s Rebicky sampanskym a slavili dlouho do noci, jak je super, ze jsme prohrali. Dali nam pak kazdemu nespecikovany pocet petitisicovek do kapes a rozjeli jsme se domu!"

                                Můžeš mi laskvě říci, kde jiří píše, že se radujete z prohry Slavie? Jediné co tvrdí, že jdete na ruku vedení a máte své jisté. Trpíš funkční negramotností nebo jsi takovej hajzl?

                                • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 25.04.2012 12:37 |  
                                  0 0

                                  Tys to tedy vyhrotil, hochu.. musela te popadnout nejaka silenost a ted se hluboce stydis.. jinak si to neumim vysvetlit.. pokud ne, doporucuji strcit si hlavu do mrazaku a po vychladnuti se pokusit trochu popremyslet..

                  • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                    vavicek     před 13 lety 23.04.2012 20:18 |  
                    0 0

                    To, že se nechala redakce "koupit" tady už Richi přiznal. To není žádná teorie. Stačí se podívat jakým stylem psali v době, kdy nás trénoval Pešice. Richi tady psal, že už si nemůžou dovolit psát nezávisle, protože by přišli o neupřesněné "výhody".

                    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                      marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 24.04.2012 00:13 |  
                      0 0

                      Jste jak malé děti, opravdu. Buďtě nanejvíc rádi, že web jako tento vůbec funguje, jak funguje. Taky by mohly být jen oficiálky. Tyhle řečičky a napadání tady opravdu nikomu nepomůže. Si tady honíte trika jak bohové vševědoucí. Ach jo.

                    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                      marek018     před 13 lety 24.04.2012 10:00 |  
                      0 0

                      omg, tohle jsou kecy, to by jeden zvracel. Já bych radši všem líbal ruce, že se na to nevybodli, v té agonii, co Slavia předvádí. Jistě každý z nich má spoustu dalších věcí, jak se zabavit.

                      A SN jsou dlouhodobě nejlepší web o Slavii, proto doufám, že se nikdo z redakce nenechá těmahle kecy nenechá otrávit, bez SN by to bylo úplně k prdu..

                      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                        vavicek     před 13 lety 24.04.2012 19:57 |  
                        0 0

                        Jaké kecy? Co z toho není pravda? Že se tady nesmyslně tlačí Poustka, který ne to evidentně nemá nebo že se omlouvá vedení?

  19. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    smichov_1     před 13 lety 23.04.2012 11:41 |  
    0 0

    Dnes me nejak napadl nas poharovy koeficient. Ten jsme TEZCE dlouha leta budovali, a snadno dostaneme na nulu. Dostat ze zpatky mezi alespon obcas nasazene bude obrovsky tezke, protoze nenasazeny ziskava body hur, dostava tezsi soupere nez nasazeny. A tak, i kdyz se jednou vzpamatujeme, budeme vypadavat v 2. predkolech, atp. Az se dostaneme do skupiny, budeme v poslednim kosi a vsichni ostatni budou silni, atd. Takze, Rosen s Platilem nas zazdili na min. 6-7 let. A kdyz se podivam na Hokej, Sazka Arenu atd., zda se mi ze kudy Rosen projde, tam 10 let trava neroste a vsechno jde od deviti k peti.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      birkin     před 13 lety 23.04.2012 11:55 |  
      0 0

      na prikladu Plzne je videt, ze koeficient netreba precenovat...krom toho co delat v EL nebo dokonce LM, pokud by byla neprekonatelna predkola techto soutezi?

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 23.04.2012 14:56 |  
        0 0

        V mistrovské větvi EL jsou všichni tak nějak výkonnostně nastejno, takže tam je koeficient relativně šumák. Naopak v nemistrovské větvi (ta se Čechů momentálně netýká) pomůže jen extra velký koeficient, ale ani ten stačit nemusí.

        Jiné je to v předkolech EL - není příjemné se probíjet přes nějaký Alkmaar nebo Bilbao, i když na druhé straně ani Larnaka či Vaslui není úplná brnkačka.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 23.04.2012 14:57 |  
          0 0

          S tou mistrovskou a nemistrovskou větví jsem samozřejmě měl na mysli LM.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      capi (přítel SN)     před 13 lety 23.04.2012 18:29 |  
      0 0

      Za stávající situace tu řešit náš pohárový koeficient je opravdu těžký masochismus :-) Platil ven!

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        Petr9608     před 13 lety 23.04.2012 23:25 |  
        0 0

        JEDNOU PŘIJDE TEN DEN. KDY OPĚT ČERVENOBÍLÝ FÉNIX POVSTANE Z POPELA! VĚŘÍME!

  20. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    Kactus     před 13 lety 23.04.2012 12:50 |  
    0 0

    zajimave diskuze, ze co udelali chybne hraci nebo trener nebo tak.
    pokad ale bude Slavia vedena dale takovym hura amaterskym stylem, tak budeme hrat o zachranu i s Messim.

  21. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    subHuman     před 13 lety 23.04.2012 19:58 |  
    0 0

    Jsem rozhodně dalek toho přitakávat panu Jiřímu (pane Jiří, nezlobte se - bez urážky) o kterém kolují legendy po celém stadionu (resp. ho zná každý, kdo chodí na stadion a navštěvuje fanouškovské weby), ale musím s ním bohužel souhlasit v jedné věci, a tou je pro mne naprosto nepochopitelná nekritičnost Slávistických novin vůči současnému vedení a zejména vůči majiteli. Pominu-li morální aspekt, kdy lidé jako Řebíčci a Platil nemají ve Slavii naprosto co dělat, tak ani "výsledky" jejich práce a chování k fanouškům nezavdávají z mého pohledu absolutně žádný důvod pro to, aby se k nim přistupovalo jako k partnerům a v rukavičkách.

    A když tady dokonce čtu, jak současný údajný majitel tunelář Řebíček NALIL DO SLAVIE SVÉ STAMILIONY tak nevěřím vlastním očím... ale co, na dalším setkání se od "povolaných" dozví přefiltrovaní "privilegovaní" (a i já jsem na 2 setkáních byl...) něco co jim zacpe ústa, slabomyslní jedinci dokonce začnou tunelářovi tleskat a někteří se s ním dokonce fotit a všichni si pak pěkně poplácají záda a odnesou si dobrý pocit a budou doufat v zářnou budoucnost, kterou mají přivolat fízlové, tuneláři, korupčníci a další špinavci. Fuj.
    Nevzpomínám si, kdy by se SN oficiálně kriticky postavilo vůči tomu, co se ve Slavii děje.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      jane (admin)     před 13 lety 23.04.2012 21:23 |  
      0 0

      Ja ale neobhajovala to, ze piseme objektivne a nekriticky, na to ma kazdy svuj nazor a neberu mu ho. Ja se branila narcenim a lzim Jiriho, ktere tady uz delsi dobu opakuje, a to ze nas Rebicek plati a pod. To proste neni pravda a jen by si pak kazdy mel udelat obrazek na jeho dalsi zarucene informace.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.04.2012 09:38 |  
      0 0

      Pokud Ti vadí současný stav a máš čas, tak napiš o současné situaci kritický článek, který ti redaktoři jistě rádi zveřejní. Já jsem rád, že tomu redakce dává svůj drahocenný čas, i když třeba mám na některé věci jiný názor.

      Stejné je to i se Strašákem - možná je příliš opojen Strakovým odchodem a tudíž nekritický, ale tu svou věc (vedení kotle) dělá s láskou a celkem dobře. Taky dělá chyby (sám jsem se do něj někdy v říjnu hodně debilně opřel), ale buďme rádi, že ho máme.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        subHuman     před 13 lety 24.04.2012 14:16 |  
        0 0

        Jak jsem si přečetl v jednom článku - TRIBUNA SEVER JE NA SOUČASNÉ SLAVII ASI TO JEDINÉ, CO FUNGUJE JAK MÁ...

  22. Re: Slavia - Slovácko 0:1

    5094     před 13 lety 24.04.2012 09:24 |  
    0 0

    Nejdřív jsem se tady chtěl zastat Strašáka, potom jsem dočetl diskusi, kde napadáte redakci, Poustku a vlastně celou Slavii. Před časem jsem přestal číst diskuse na ofiko stránkách, protože mi z dopisovatelů bylo na zvracení a nyní mám stejný pocit z většiny z vás. Moc by mne zajímalo, kdo a co jste pro Slavii udělali. Např. Strašák: chodím na Slavii od 1970, většinou do kotle a takové fanděni jako za Strašáka NIKDY nebylo a to jsem pár let byl mezi leadry kotle (v 70tých letech). Jestli se Strašák na kotel vykašle, už do něj nikdy nepůjdu. Redakce: jsou to lidé, kteří věnují většinu času věnují Slavii a dělají to moc dobře. (Já bych se na vás, po všech těch urážkách vykašlal, možná i ....). Poustka: se svými německými kamarády fandím Dortmundu a jaké to bylo, když se Dortmund začal hrabat za srágor a dostal šanci mladý trenér a kde jsou teď? A co Hubáček? Nechcete se vrátit o pár týdnů zpátky? Kdy většina respondentů Huba napadala a teď? Nejlepší Slávista, ale on byl vždy takový, jenže nebylo koho napadat. Čontofalský: o něj si většína za vás taky otírá boty a při tom je to nejlepší golman ve Slavii za mnoho let zpátky a to si velmi vážím Čaroděje, Jděte do prdele anebo začněte chodit na Slavii a podpořte ji. Vyhnání Straky ukázalo, jakou silou disponují fanoušci. Díky TS.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.04.2012 09:31 |  
      0 0

      V probíhající sezóně

      Petrouš 1 bod na zápas
      Straka 1,3 bodu na zápas
      Poustka 0,86 bodu na zápas

      Opravdu je Poustka taková hvězda?

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        5094     před 13 lety 24.04.2012 09:47 |  
        0 0

        Poustka není hvězda, jen za sebe říkám, že by jsme mu neměli nadávat. Je to a to především Slávista, je to dobrý teoretik. Nemá praxi, nemá kádr. Já myslím, že má talent. Určitě si nezaslouží, aby tady někdo psal, aby šel do prdele.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 25.04.2012 09:33 |  
          0 0

          A on snad někdo na stadiónu křičí ,,Poustka ven´´? A diskuse na webu je snad od toho, aby se tu tříbily argumenty. Slávistické srdíčko je pozitivní profesní předpoklad, ale jen předpoklad a jeden z mnoha. Dobrý teoretik? Já jeho vysvědčení z trenérské školy neviděl, ale dejme tomu. Podle mě by měl ve Slavii příští rok pokračovat jako asistent nějakého hotového trenéra (s rozvážným Komňackým by to mohla být zajímavá chemie) a snad jeho čas ještě přijde.

          Ze Slavie by měli rychle vypadnout Platil, Držmíšek, Netscher a Vrabec. No a samozřejmě na vrchol budeme stoupat, až to Řebíček prodá, ale nemůžeme chtít všechno hned.

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            travel (přítel SN)     před 13 lety 25.04.2012 11:19 |  
            0 0

            No,aby jsme se toho prodeje vůbec dočkali...A taky případně komu...

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 25.04.2012 12:10 |  
              0 0

              Třeba Družstvu fanoušků Slavie.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        subHuman     před 13 lety 24.04.2012 14:18 |  
        0 0

        Také by se ale tedy slušelo doplnit, proti jakým soupeřům který trenér hrál a především, jaké hráče měl k dispozici...

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 25.04.2012 09:27 |  
          0 0

          No, to je lepší argument. Petrouš to teprve lepil, Straka to měl jakž takž pohromadě (a stejně nějak prošvihl zimní přípravu), Poustkovi už se to zase rozpadalo. Řekněme tedy, že je to prostě bídná řada, z níž ani Poustka nevybočuje.

          Ale jedna věc z té celé řady zranění (což se pravidelně opakuje) plyne zcela jednoznačně: NETSCHER VEN!

          K Poustkovi se ještě vyjádřím tady kousek vedle.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:1

      marek018     před 13 lety 24.04.2012 09:54 |  
      0 0

      ono a) je trenér, ale tuhle sezonu se spíš ukázalo "B" Slavia má kádr zcela pro smích, i horší než Příbram, nebo Budějice. Tohle fakt nepamatuju.

      Pravdou je, že s touhle bandou by asi nic neudělal ani Mourinho, půlka na to nemá, části se snad ani nechce a mladíci musí nabrat zkuenosti..

      Ono objektivně napsat, kdo na to ze současného kádru má, to by byl asi velmi úzký seznam. Každopádně, čekám, že v létě si necháme Bohma, nakoupíme pár nechtěných vemen jako Frejlach, místo pořádné čistky.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:1

        5094     před 13 lety 24.04.2012 10:11 |  
        0 0

        Já si myslím, že se po této sezoně ukáže, jak to Řebíček se Slavií myslí. Zpočátku jsem k němu vzhlížel s nadějí, ale teď se bojím, jestli mu nejde o pozemky. Brzy se ukáže

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          jane (admin)     před 13 lety 24.04.2012 11:18 |  
          0 0

          S temi pozemky - podle vypisu z katastru jsou pozemky SK Slavia Praha, ktere pronajala Esidu na tech 49 let za korunu, zastaveny - ve prospech jednoho ze subjektu, ktery pomahal financovat stavbu stadionu. Jsou to konkretne pozemky pod stadionem a okolo nej, ale uz ne pak pozemky od vychodni tribuny smerem k treninkovym hristim. Ty ostatni pozemky jsou pak ve vlastnictvi SK Slavia Praha, přičemž koncem letosniho roku konci lhuta, kdy nemohly byt prevedeny na jiny subjekt. Takze od 1.1. 2013 by mohly byt prevedeny na Slavii fotbal akciovku. Pak by to uz sice nemuselo byt sportoviste, ale predpokladam, ze v uzemnim planu, ktery se neda tak snadno zmenit, to bude vedene jako sportoviste i nadale.

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            subHuman     před 13 lety 24.04.2012 14:25 |  
            0 0

            Tak to s tou změnou územního plánu je bohužel jeden velký omyl, a to obzvlášť na Praze 10, kde jak mi řekl jeden zaměstnanec velké stavební firmy pracující pro MČP10 "JE VEDENÍ RADNICE PŘÍZNIVĚ NAKLONĚNO PODNIKATELŮM"...

            Ta zástava pozemků a konec lhůty (v souvislosti se stavebními buňkami alias mládež. centrem a areálem v Počernicích) podle mne nevěstí nic dobrého...

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              jane (admin)     před 13 lety 24.04.2012 16:44 |  
              0 0

              A co podle tebe vesti zastava pozemku ve vztahu k Rebickovi? A to same konec lhuty, pokud pozemky zustanou ve vlastnictvi SK Slavia Praha a nebudou se prevadet na fotbalovou akciovku? Ja bych jen rada znala tvoji verzi, jak to muze probihat a dopadnout, misto vet "nevesti to nic dobreho".

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                subHuman     před 13 lety 24.04.2012 19:33 |  
                0 0

                Ja bohuzel vlastni verzi nemam, protoze vse co se dozvidame oficialne, jsou kuse informace a polopravdy. Jen rikam, ze vzhledem k tomu, kdou jsou reziseri, jake je obsazeni roli, minulosti hercu a pripravujicim se kulisam lze odtusit, jaky zanr bude divakum predstaven.
                Arcizlodej Rebicek a jeho kumpani v pozadi, spolu se soudruhem Platilem, mi totiz po celou dobu sveho "angazma" nezavdali BYT JEDINOU pricinu k tomu, abych jim duveroval a doufal v opak. Bohuzel. A prave diky nim mne zcela opustil optimismus. Budu-li majitelem firmy (a Slavii nepovazuji v zadnem pripade jen za nejakou firmu) budu delat vse pro jeji dobre jmeno, spokojenost zakkazniku a nebudu ji (a samozrejme ani ty zakazniky) poskozovat. Vedome poskozovat. A prinejmensim prave toho jsme svedkem. V mych ocich sleduje uplne jine cile.
                Rad se omluvim vsem, kteri na rozdil ode mne veri tomu, ze tunelar Rebicek Slavii (a ted nemluvim a akciovce) pozvedne, neposkodi a vrati ji to, co k ni historicky patri.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:1

          Kactus     před 13 lety 24.04.2012 12:45 |  
          0 0

          Rebicek to se Slavii nikdy nemyslel dobre. Vsechny kroky tomu jenom nasvedcuji.

          • Re: Slavia - Slovácko 0:1

            subHuman     před 13 lety 24.04.2012 14:28 |  
            0 0

            Jsem zvědav, kdy to všem snílkům a loajalistům dojde.
            Já tvrdím od samého počátku, že ve frašce s názvem KRACH SLAVIE hraje tunelář Řebíček úplně jinou roli, než zachránce který chce ve prospěch klubu svého srdce utratit své poctivě vydělané peníze.

            • Re: Slavia - Slovácko 0:1

              bongor     před 13 lety 24.04.2012 16:57 |  
              0 0

              Já na SN chodím pár roků,ale tolik zloby,která se tady objevuje dnes ,to nepamatuji.Kdybych nevěděl co čtu,tak bych si myslel,že jsem omylem zabloudil někam na letenské rozhledy.Asi bysme si to měli uvědomit a nechat těch urážek.Na každou věc můžeme mít různé názory,ale to ještě neznamená,že jedině náš názor je ten správný.Já kolikrát s někým nesouhlasím,ale stejně to je pro mě přítel,který drží palce stejným barvám jako já.

              • Re: Slavia - Slovácko 0:1

                subHuman     před 13 lety 24.04.2012 19:13 |  
                0 0

                Ano. A kez by palce nasim barvam drzeli i ti, kteri jsou za jejich obraz a vysledky primo odpovedni. Bohuzel tomu tak evidentne neni.