Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Žižkov 2:0

Po deseti zápasech konečně tři body! Slavia porazila Žižkov 2:0 a udělala výrazný krok k tomu, aby závěr sezóny odehrála bez sestupových starostí. Uvnitř článku video!

Slavia - Žižkov 2:0 (0:0)
Branky:
58. Bartl (vl.), 76. Jarolím 

Slavia: Berkovec - Dostál, Latka (90. Veselý), Hubáček, Trubila - Vlček (81. Milutinovič), Petrák, Jarolím, Cicman, Nitrianský - Böhm (74. Pospěch)

Lavička: Dembelé, Čepelák, Mikula, Hrubeš

Trenér Martin Poustka se musel vyrovnat s řadou absencí a tak na lavičce byli ze zkušenějších zápasů jen Pospěch, Milutinovič a Dembélé, ty doplnili mladíci Hrubeš, Mikula, Čepelák a Veselý. Poprvé si fanoušci mohli prohlédnout multifunkční technologický otvor, krycím jménem zatím nazývaný otvorem pro stavební průzkum. Ten byl v dnešním zápase zakryt nevzhlednou modrou igelitovou plachtou. Hned ve druhé minutě se dostal do velké šance Milan Nitrianský, který však netrefil zpola odkrytou bránu soupeře. Na druhé straně po Cicmanově chybě těsně minul Berkovcovu bránu Sivrič. Slavia si udržovala mírnou převahu, ovšem do vyložených šancí se (tak trochu tradičně) nemohla dostat vinou nepřesností v předfinální fázi. Zajímavě vypadala akce z 25. minuty, kdy Vlček na hranici vápna připravil střeleckou pozici pro Böhma, jeho střelu vyrazil na roh Kolář. O chvíli později dopadla stejně povedená střela Jarolíma. Z tlaku Slavie vyrazila Viktorka do brejku v 39. minutě, Sivrič vystřelil těsně mimo. V závěru poločasu se Slavii konečně povedla standardní situace, ale Vlček hlavou zamířil těsně mimo.


Do druhé půle vyběhly týmy ve stejných sestavách. Hned po pár minutách mohl poslat hosty do vedení Bálek, bránu však netrefil. Na druhé straně slávisté vykombinovali akci k Cicmanovi, jeho střelu Kolář vyrazil na roh. A hned zase na druhou stranu, tam z přímého kopu trefil břevno Slodowy. Když už slávisté nemohli vstřelit branku sami, slitoval se nad nimi žižkovský Bartl. Jarolím z první poslal míč na Vlčka, jehož přízemní centr si Bartl srazil do vlastní brány - 1:0. Kotel jej za odměnu vyvolával stejně, jako vyvolává slávistické střelce. Po standardní situaci mohl vyrovnat Kropík, ale hlavičkou neusměrnil míč přesně. Žižkov ožil a tlačil se víc dopředu, šance si však nevytvořil a udeřilo opět na druhé straně - Lukáš Jarolím zakončil pohlednou akci Hubáčka střelou z úhlu, kterou překonal Koláře - 2:0. A hned vzápětí mohl definitivně rozhodnout Vlček, střela podél Koláře skončila těsně vedle. Závěr zápasu už si slávističtí fanoušci v klidu užívali, mexická vlna oběhla Tribunou Sever zdola nahoru a posléze také celý stadion. Na hřišti mezitím osmou žlutou kartu bohužel inkasoval Martin Latka a premiérové minuty odehrál v dresu slávistického áčka Daniel Veselý.

Trenér hostů Roman Nádvorník při hodnocení zápasu nemohl být spokojen. "Já jsem samozřejmě zklamaný z výsledku. První poločas měla Slavia lepší držení míče, ale měla jen jednu stoprocentní šanci, zatímco Sivrič měl dvě a alespoň jednu z nich měl proměnit. Ve druhé půli to bylo podobné, zase jsme měli první šanci, trefili jsme břevno. Pak jsme si ale dali dva vlastní góly. Z brejků jsme měli nějaké náznaky, ale žádné velké šance už jsme neměli. Podle vývoje zápasu jsem tedy zklamaný, že jsme žádný bod nepřivezli. Sivričovi zatím chybí klid v koncovce, to přijde s věkem a zkušenostmi. Když útočník nedá tutovku, tak je to stejná chyba, jako když golman inkasuje hloupý gól, kdybychom vedli 1:0, zápas by se vyvíjel jinak."

To Martin Poustka byl po své premiérové výhře samozřejmě spokojenější. "Je to moje vůbec první ligové vítězství, pro naše mužstvo po dlouhé sérii. Vykoledovali jsme si krásnou pomlázku v podobě třech bodů. Jsem rád, že jsme dali více než jeden gól, i když první byl vlastní. Já jsem ho však pro sebe připsal Standovi Vlčkovi. Ukázali jsme vnitřní sílu, v celém zápase jsme měli územní převahu a mírný tlak. Soupeř hrozil z rychlých kontrů, má na to typy hráčů, Sivrič si vytvořil dvě velké šance, pak dal Slodowy břevno. My jsme ale šli za vítězstvím, druhá půle byla podle mých představ a dva útoky jsme dotáhly k brance. Proti Budějovicím budeme bohužel postrádat Martina Latku, je to pro mě zase další zkouška, jak ho nahradit. Musíme si s tím poradit. Dan Veselý si zvyká na rychlejší tempo hry, vidím v něm potenciál, stejně jako v dalších hráčích. O další šance si může říct jen svou poctivou prací. Pokud by to byla situace vyžadovala, šel by na hřiště o dost dřív. Dan má nedostatky především v obranné činnosti, na tom musí ještě zapracovat. Ale nebojí se jít jeden na jednoho, dobrou střelu, umí připravit šance. Talent má, záleží jen na něm."

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    japhy     před 13 lety 09.04.2012 22:12 |  
    0 0

    Doufám, že všichni oceníte brilantní pasy Huba, zvlášť v první půli zakládal útoky jak na běžícím pásu. Pohybem zase Vlčák zastínil zbytek týmu. A LJ hrál konečně víc dopředu, než dozadu, slušně to rozděloval, navíc dal gól. Tak, co, KUR.A, tam dělali mladší??? Latku a jeho standardně nadstandardní výkon nepočítám.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      polin     před 13 lety 09.04.2012 22:24 |  
      0 0

      Souhlasím, jsem také zvědav na hlasy věčných kritiků starších hráčů. Protože bez nich by to dneska nebylo...

      • Re: Slavia - Žižkov 2:0

        japhy     před 13 lety 09.04.2012 22:28 |  
        0 0

        Pro pořádek musím uvést, že jsem já sám hodně volal po tom, aby tato trojice nebyla spolu v základu. Ale co naplat. Bylo to spíš takové popíchnutí, navíc vím, že je spousta absencí, ale minimálně ten pohyb standy byl do očí bijící. O Hubovi na stoperu jsem pochybnosti víceméně neměl, i když radši bych tam viděl např. Čepeláka. Tudíž příští dva zápasy je pro mě stoperská dvojice jasná - Hub, Čepelák.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:0

        dArtagnan     před 13 lety 09.04.2012 22:55 |  
        0 0

        Jako "věčný kritik starších hráčů" taky souhlasím. Jeden z posledních záblesků dávno zašlé slávy našeho tria nám zajistil výhru a nejspíš i záchranu. Hodně mile mě pobavil Hub, když táhnul brejk před druhým gólem. To jsem snad neviděl za celé jeho působení u nás! Příště snad i zavěsí:-)
        Mladí? Coby, prostě na to nemají. Musím se smát, když se "reprezentant" Nitrianský, který stál 10 milionů, zoufale pokouší zpracovat míč a vždycky dostane nafackováno jako žáček. Centry snad ještě horší, dozadu hoří a když se pozorně podíváte, jak "nabíhal" při Standově gólu, pochopíte, proč ho z jeho postu vytlačil divizní Dostál. Ten totiž alespoň jezdí po zadku.
        Každopádně dnešní večer je ale o radosti z výhry. Dlouho se nám to nepoštěstilo, dlouho se nám to zase poštěstit nemusí. Užijme si to, každý po svém:-) Díky týmu, Standa na hrad a já jdu na panáka:-)

        • Re: Slavia - Žižkov 2:0

          CarlBruno     před 13 lety 10.04.2012 00:30 |  
          0 0

          jsi byl poprve letos na fotbale co ? Nitro to hral poprvy z leva a neslo mu to, ale ze by ho nekop Dostal odnekud vytlacil, to je teda for :p

          • Re: Slavia - Žižkov 2:0

            dArtagnan     před 13 lety 10.04.2012 01:51 |  
            0 0

            Jo on hrál nalevo, tak proto si neumí zpracovat balon:-) Prober se.

            • Re: Slavia - Žižkov 2:0

              CarlBruno     před 13 lety 10.04.2012 15:56 |  
              0 0

              Takze si tam ani nebyl :)

        • Re: Slavia - Žižkov 2:0

          Clarinet     před 13 lety 10.04.2012 10:24 |  
          0 0

          Takový bláboly.

          Nitrianskýmu jednou za zápas odskočí míč, Čapek s Karochem se toho chytěj', protože v jejich očích je to asi hrozná legrace a věc nevídaná, a z hráče, kterej spolu s Latkou, Berkovcem a (nevěřim, že to říkám) Hubáčkem, podává na jaře nejlepší výkony, je najednou lempl horší Dostála.

          Za Milana můžeme bejt jedině rádi. Je to hráč, kterej by se podle mýho názoru dokázal prosadit i v kádru z mistrovskejch sezon. Je rychlej, s míčem si rozumí, ne že ne, a spolu s Čonkou jedinej, kdo dokáže dát kvalitní ostrej centr do vápna.

          Nerozumim tý neutuchající slávistický touze někoho špinit.

          • Re: Slavia - Žižkov 2:0

            dArtagnan     před 13 lety 10.04.2012 11:31 |  
            0 0

            Tak pro některé holt ještě jednou.
            Když se o někom řekne, že má mizernou techniku, tak to neznamená, že ji jeden týden má a druhý ne. Od takového hráče se míče odrážejí jako od zdi dnes, včera, i zítra. Nitro je rychlý, má skvěle zautomatizované náběhy. To je všechno. Pro fotbal, zejména slávistický, trochu málo.
            Přijď někdy do Edenu, uvídíš i spoustu věcí, na které tě Čapek neupozorní. Třeba to, že než Nitro nacentruje nebo vystřelí, vůbec se nepodívá, prostě to tam nakopne na náhodu.
            Tyhle věci samozřejmě odpustím klukovi, co přišel zadarmo z divize, ale hráči U21 za 10 mega fakt ne. Zamysli se, jací hráči se dají sehnat za 10 mega. Třeba Čonka za polovinu je o třídu výš.

            • Re: Slavia - Žižkov 2:0

              CarlBruno     před 13 lety 10.04.2012 16:05 |  
              0 0

              Ale musketyre, odpousteti je prece lidske. Jinak pises kraviny, zrovna Nitro ma prehled docela slusnej a to kolik za nej dal Rebicek mu prosimte nevycitej, neni to hodno tveho originalniho nicku :p

          • Re: Slavia - Žižkov 2:0

            Slawek     před 13 lety 11.04.2012 13:36 |  
            0 0

            D´Artagnan má pravdu ! Hráč za 10 mio by měl vypadat rozhodně lépe. abránit opravdu neumí a jeho práce s míčem je na velmi nízké úrovni. V Budějkách se ho bez problémů zbavili. Myslím, že Mikula není o nic horší a byl by zadarmo. Bek to tedy rozhodně není. A pro Slavii už vůbec ne.

  2. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    capi (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2012 22:15 |  
    0 0

    To byl mariášník. Člověk pak nechápe, jak mohl v sobotu dohrát Kweuke bez karty...
    K zápasu: v první půli velké štěstí, že soupeř neproměnil žádnou ze svých šancí (obě po chybách defenzivních záložníků) a ukázalo se pak, že za nás musí dát goly soupeř. Oba vlastně byly vlastní, ta druhá teda polovlastní... U té druhé ale nelze zapomenout na výrazný příspěvek Hubáčka. Nicméně za stavu 2:0 tam byly párkrát náznaky akcí a kombinací jako za těch dobrých časů. Škoda, že to už ani jednou nedotáhli až do konce. Už aby byl Pospěch zpět na plný úvazek.
    Veselý olé! Platil ven!

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      DKNL     před 13 lety 09.04.2012 22:19 |  
      0 0

      To máš pravdu.Dát nám první gol, těžko bychom se z toho dostávali.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:0

        travel (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2012 22:30 |  
        0 0

        Hurá za 3 body,teď už si troufnu říci,že jsme zachráněni.Na sestup tipuji Žižkov a Bohemku.A titul bych přál Liberci-škoda,že se Spartou prohrál.

  3. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    Heretic (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2012 22:29 |  
    0 0

    Latka 8. žlutá.. Takže ještěže jsme vyhráli a nemusíme se strachovat.

  4. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2012 22:33 |  
    0 0

    Vhybí tam střídání Vlček - Milutinovič. Naopak nástup ,,Ondřeje Hůrky´´ na hřiště viděl jen Čapoun. Ten člověk stejně jako v derby postavil na pravý kraj obrany ,,Pavla Dostála´´, kterýžto ministr kultury je již po smrti.

    Jinak vydřená důležitá výhra, pár pěkných momentů od obou družstev a velký zápas Tří veteránů. Kdo by do Hubáčka řekl takové konstruktivní schopnosti? Já už měl podezření, že se tam vydal sám do gólu :-))

    Pokud jde o vykartovaného Latku, nabízí se a) stáhnout do obrany Cicmana a dát na jeho místo Dembélého, b) dát do obrany Čepeláka.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2012 22:36 |  
      0 0

      Jinak bych asi v Budějkách dal a), doma se Slováckem b), myslím, že už můžeme trochu zkoušet, Žižkov a Bohemka nás už nepředeženou a koneckonců i ta Ostrava jen při mimořádné shodě okolností.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      Heretic (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2012 22:37 |  
      0 0

      To spíš Čepelák na defenzívního záložníka, dle vyjádření trenéra někde v onlinu.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2012 22:40 |  
        0 0

        To je pravda, to by taky šlo. Možná je to pro začátek úplně nejlepší.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      fredydj (přítel SN)     před 13 lety 10.04.2012 10:35 |  
      0 0

      podle Čapouna přešla Viktorka po obdrženym golu na rozestavení 4-4-2-2

  5. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    mpik     před 13 lety 09.04.2012 23:09 |  
    0 0

    To byla zas bída! Naštěstí si Viktorka dala gól sama. Ale většině Slávistů gól překáží. A Latka? Nechápu, co na něm vidíte. Tam jak dostal nakopáno, tak si to zasloužil za to že to drbal a nebylo to jen v tomto případě. Nejlepší na place kmet Standa Vlček. A lepší než ostatní minimálně o třídu! Jen jemu jsem dnes tleskal. Tenhle kádr /snad krom Berkovce/ nemá perspektivu. A příští rok si permici nekoupím. Na tohle fakt ne...

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2012 23:26 |  
      0 0

      Vidím to podobně, byla to holomajzna tentolrát se štěstím pro nás.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 10.04.2012 08:12 |  
      0 0

      Vzhledem k těm absencím které máme je pochopitelné, že výkon dobrý být nemůže. Očekávám, že v "plné síle" by hra byla pohlednější.

  6. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    tantalos     před 13 lety 09.04.2012 23:12 |  
    0 0

    Bylo to od Poustky heroické a důkaz jeho veliké odvahy postavit na celých 100 vteřin mladého Veselého, zvlášť když Šiskov nás v té době drtivě svíral a hrozilo, že vyrovná. Jenom lituji jeho manželku nebo maminku, která mu kvůli tomu bude muset vyprat spodní prádlo...

  7. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    podol (přítel SN)     před 13 lety 09.04.2012 23:16 |  
    0 0

    Tři body jsou,snad i strach ze setupu je pryč.Měli jsme celý zápas navrch,přehráli jsme je v nasazení,fyzičce,v celkovém pohledu.
    Ta naše největší slabina je útok-mnohokrát komentováno,i dnes
    1.gól vlastenec,ten dcruhý s tečí.Ale ani starší,ani mladí hráči nezklamali a já jsem po delší době měl radost z výsledku,hry
    a hlavně-znovu dík kotli.Kde bychom byli my,příznivci,nebyt jej.
    Podol.

  8. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    opicemag     před 13 lety 10.04.2012 00:21 |  
    0 0

    Nitranský má být hráčem 21? To na tom je český fotbal hodně špatně. On a Trubila se vyhýbali soubojům, bali se protihráčů, Trubila navíc ještě zcela zbytečně simuloval. Letos jsme s největší pravděpodobností zachráněni, ale co příští sezóna? Pokud se něco nezmění (= nepřijdou hráči), můžeme dopadnout jako Žižkov.

  9. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    Vojtys (přítel SN)     před 13 lety 10.04.2012 00:24 |  
    0 0

    Tak v dnešním zápase se kromě bodového zisku a konečně gólu objevili dva velké plusy. Starší hráči hráli přesně tak jak se od nich očekává. Standa pořád aktivní, Lukáš rychle balón od nohy a Hubáček si kupodivu zahrál na Krajčíka :-D

    Druhý velký plus je návrat Pospěcha. Bohm je mi sice sympatický snahou, ale Pospěch to je jiná třída. Z našeho kádru směrem dopředu široko daleko nejlepší.

    Doufám, že Poustka dostane peníze na posily a prokáže ten jeho vyzdvihovaný čuch na hráče nebo spíš přehled o nich. A taky doufám, že mu do toho nikdo nebude kecat. Máme strašně úzký kádr. Ale ta kvalita tam místy je.

    Berkovec, Čonto, Latka, Čonka, Cicman, Petrák, Jarolím, Hůrka, Koreš, Pospěch a snad ten Blažek jsou hráči kteří jsou na úrovni toho co bych si od současné Slavie představoval. Hodně bych si přál, aby se na stoperu chytnul Čepelák nebo nějakej jinej mlaďas.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      bongor     před 13 lety 10.04.2012 08:04 |  
      0 0

      Hodně se tady mluví o Hubovi.Nevím,kolikrát už jsem v SN obhajoval tohoto "vzora poctivosti".Konečně ho jednou taky nemusím obhajovat,pouze souhlasit s ostatními.Hube,byl jsi výbornej.To samé se týká i Vlčáka a LJ.Vynikali bohužel mezi ostatními ,Vlčák rychlostí
      a Lukáš fotbalovostí.Mlaďoši,máte se co učit a hlavně se to týká pracovitosti.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      japhy     před 13 lety 10.04.2012 08:27 |  
      0 0

      Jen ten Cicman mi tam nějak hapruje. Ještě tak, kdyby hrál vyloženě def. záložníka, jelikož jeho rozehrávka je pod bodem mrazu. Jenže těch def. záložníků máme nějak moc a to i v základu, i když dneska ho konečně nehrál LJ.
      Po změně trenérů mě ten fotbal konečně zase baví, i když nedostatků je pořád spousta, jenže fázi smíření se s horšími výsledky už mám za sebou, tudíž mi ke štěstí stačí alespoň zlepšená mezihra, kdy si konečně dokážeme nahrát, vykombinovat soupeře, atd. Z toho nakopávání za Kukačky se mi chtělo blít.
      Ta nekvalita se prostě projeví s blížícím se vápnem soupeře, stačí se podívat na naše letošní góly, to je skoro komedie, jak jsme jich dosáhli. Ačkoliv si myslím, že ten LJ nebyl s tečí. Prostě - když máme na zakončení čas, tak neskórujeme.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:0

        Vojtys (přítel SN)     před 13 lety 10.04.2012 14:17 |  
        0 0

        Tak Cicman se určitě hodí minimálně na lepení děr v obraně, kterých bude vzhledem k našemu štěstí na zranění nebo kondičnímu trenérovi nebo fyzioterapeutům nebo bůhvíproč, hodně.

  10. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 10.04.2012 08:08 |  
    0 0

    Včera jsem byl s fotbalem docela spokojen, vzhledem ke všem těm absencím to byl podařený výkon. Místy mě trochu iritoval Nitrianský, zdálo se mi, že to trochu moc "drbe", ale ocenit musím výkony našich veteránu LJ, Standa, Hub, včera si opravdu mákli, zejména poslední jmenovaný se mi moc zamlouval (a to koneckonců i v derby se Spartou). Böhm také nebyl marný, snad z něj ještě něco bude.

  11. Re: Slavia - Žižkov 2:0

    sasky     před 13 lety 10.04.2012 09:05 |  
    0 0

    Tak včera celkem sympatický dojem naštěstí díky starší "ose" vyjádřený i bodově. Na můj vkus je ve hře stále příliš nákopů, ačkoliv Bohm je celkem slušně sbírá, nemá si je následně s kým rozehrát a sám přes obranu neprojde.
    Berkovec - v pohodě, tady na tom postu můžeme být v klidu.
    Dostál - svoje si odbrání, dopředu velká nula, na jeho postu příští rok musí hrát Nitrianský
    Latka - proti derby malinko pokles, ale svůj standard si odehraje
    Hubáček - mile překvapil, dozadu si vždy svoje odehrál, včera přidal i jednu solidní a navíc gólovou akci :)
    Trubila - už hrál i líp, teď se mu nedaří, hráč na lavičku pro příští sezónu (levá strana Čonka - Koreš a střídající Trubila by mohla fungovat)
    Vlček - Super, super, nicméně věk nezastaví. Jeho role v týmu by příští rok měla zůstat stejná jako letos - hráč do kabiny a čekat na svou šanci na hřišti (a nutno říci, že jí chytil slušně za pačesy)
    Petrák - mě osobně zklamal a bylo pro mě dost nečitelné, jakou má na hřišti roli. Je šikovný, ale má velice špatný pohyb (pomalý a málo). Zatím hráč na lavičku (místo něj Hurka...)
    Jarolím - ten dokáže zabrat jen když opravdu teče do bot, což je škoda, protože evidentně umí. Jinak asi zatím stále hráč do základu, aby vedle něj mohli hráči růst, zkušeností má na rozdávání.
    Cico - zdá se mi, že na DZ hraje zápas od zápasu lépe. Navíc je to i varianta na stopera, pro mě hráč do základu.
    Nitrianský - tak nalevo tedy opravdu ne :) Jeho optimální post je pravý bek do kombinace s PZ, sám tam všechno neodtahá a s Dostálem za zády to bohužel nejde. Kvalitní pravý záložník musí přijít.
    Bohm - alias hráč 1 poločasu (btw pokolikáté už?) Buď musí přidat na kondici, aby vydržel celý zápas, nebo odejít. Navíc potřebuje někoho k sobě (funguje trochu jako Koller - sbírá míče, ale nemá komu do kombinace)
    Pozitivní náznaky a potenciál v týmu vidím, ale doplnění je nutné (zejména do ofenzivní fáze hry - PZ, ofenzivní záložník, rychlý typ útočníka). Zatím chybí trochu klid a doplňování útočníka (dostat rychleji 4-5 hráčů do vápna). Někteří hráči opakovaně ukazují, že jim zatím chybí na první ligu dospělé zkušenosti (Petrák) a potřebovali by se vyhrát třeba v béčku nebo někde na hostování. Kapitolou samou pro sebe je marodka. Smůla? Nebo špatná regenerace? Spíš bych se klonil ke druhé variantě, tolik smůly snad ani Slavia nemá :) No naštěstí záchrana je snad doma, tak v klidu pracovat na souhře na další rok.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      lassiter     před 13 lety 10.04.2012 10:46 |  
      0 0

      Dostál naopak včera dopředu celkem dobře, zejména v prvním poločase tam několikrát překvapil. Cicman pro mě není hráč do základu, ani do Slavie. Přijde mi na hřišti zcela zbytečný, často dělá chyby, pomalý, nepohyblivý, alibistický. Místo něj rozhodně Ondřej. U něj možná bylo nečitelné, jakou má roli, ale ono je to těžké, když se na Žižkov jde s dvěma defenzivními středními záložníky a toho ofenzivního hraje navíc LJ... Myslim, že Ondra na podzim ukázal, že na ligu v pohodě má, škoda že se pak zranil a Straka ho pak posadil. Latka myslim odehrál nadstandard, je málo hráčů, kteří dokáží v jednom zápase hrát obránce a zároveň útočníka :-)

      • Re: Slavia - Žižkov 2:0

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 10.04.2012 10:57 |  
        0 0

        Tak Petrak by se mohl naucit hrat toho moderniho DZ, ktereho u nas zavedli v plzni - typu Jiracek, Darida.. tedy brani i utoci.. Oni klidne muzou byt dva DZ na zizkov, pokud jsou to konstrukticni hraci a ne rozbijeci a predavaci.. Cicman nevim, nehraje spatne, ale je to DZ toho stareho strihu..

        Jinak je tedy fajn, ze jsme porazili alespon "tohleto".. snad jeste nekoho porazime..:-)

    • Re: Slavia - Žižkov 2:0

      Mike     před 13 lety 10.04.2012 11:02 |  
      0 0

      Vyčerpávající a objektivní hodnocení. Díky současné kvalitě či spíše nekvalitě kádru jsme rádi v lize za každou výhru. Kromě různých zranění, což je naše noční můra již několik let- i když samozřejmě třeba zlomenina nohy Čonky je náhoda. Pro zajímavost- Plzeň je herně 2 sezony hodně vytížená, hlavně letos, a točí prakticky stále stejných 12-13 lidí. Vůbec si nevzpomínám na nějaké zranění- prostě někde musí být u nás chyba.Dále je to ještě velká nedisciplinovanost a z toho vyplývající velké množství žlutých karet a následně karetních trestů. Latka a Blažek mají zhruba odehráno asi 15 zápasů- přesné číslo jsem líný hledat- a dostali již 8 žlutých karet. To je karta á 2 kola. Neuvěřitelné číslo. U Škody jsem to nehledal, nevím, kolik si jich přinesl od klokanů. Do Budějovic pojedeme bez těchto hráčů- Čontofalský- naštěstí Berkovec vypadá jako rovnocenná náhrada- Latka, Čonka, Frejlach, Koreš, Hurka, Blažek, Škoda. Pospěch zvládne tak 10 minut. Troufám si říci, že ze včerejší sestavy by při plném kádru hráli pouze Nitrianský, Hubáček, Cicman a Lukáš Jarolím.
      Dovedete si představit, že by třeba Spartě chybělo 7-8 hráčů základu? To by mohli titul rovnou zabalit.
      Proto si díky četným absencím cením včerejší výhry a budu spokojený v Budějovicích s bodem.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:0

        hamlo1 (přítel SN)     před 13 lety 10.04.2012 11:31 |  
        0 0

        ti marodi a vykartovaní a k tomu ještě nutnost bodovat,
        to je myslím pro trenéra pěknej záhul.
        Tak se drž Martine, na pátek už máme lístky, tak ať ten Řepkovo fanklub nemá moc důvodů k nějaké radosti

        • Re: Slavia - Žižkov 2:0

          bongor     před 13 lety 11.04.2012 08:21 |  
          0 0

          To vykartování vidím jinak.Viděli jste co provedl ten Kweuke Fleišmanovi v Liberci?A přitom ani žlutá.To udělat Latka,tak má od disciplinárky stop na půl sezony.Takže otázkou není za co žlutá,ale komu .Velkomožní páni z toaletné hráli v Libe tak,že jiné mužstvo by dohrávalo nejméně bez dvou hráčů.Vždyť taky liberečáci ohodnotili jejich fauly za až nelidské.To se to potom hraje o titul že ano pane Křetínský?

          • Re: Slavia - Žižkov 2:0

            hamlo1 (přítel SN)     před 13 lety 11.04.2012 11:54 |  
            0 0

            to je svatá pravda, potom se musím vždycky smát, když v pohárech pískají cizí rozhodčí, jak se sparťani rozčilují a brečí, že se píská a žlutí i červená proti nim