Detaily se dočtete v článku a nemá smysl je tedy sem opisovat. Snad jen poznamenejme, že je jistě jen náhodou, že v létě proběhne v Edenu XV. všesokolský slet a provozovatel stadionu sokolům údajně slíbil, že na stadionu tou dobou bude připravena "slavobrána" k nástupu sokolů na plochu, a to právě v místech, kde nyní probíhá údajný stavební průzkum.
Z východní tribuny tak zmizela část sedaček včetně míst, na která má zakoupenou permici třináct slávistů. S těmi se nyní Slavia musí dohodnout na kompenzaci.
Fakt, že v Edenu něco takového probíhá, aniž by to kdokoli (E-Side nebo Slavia) předem zveřejnil, mluví sám za sebe. Lze očekávat, že ani tento "průzkum" nijak nepřispěje k urovnání napjatých vztahů mezi provozovatelem stadionu a fotbalovou Slavií.
Komentáře (79)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Artur (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 18:52 |Apríl byl 1.4 ne? :o))
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
bedva (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 18:59 |To bylo první, co jsem zkontroloval- datum napsání článku.. O to smutnější je, že to vtip není.:(
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
martin08 před 13 lety 04.04.2012 19:20 |hmm..pekny. na kolik takova sranda ty sokolniky asi tak prijde. pod tohletou tribunou ale nejsou ty podzemni garaze (nebo ano?) cili to bude vchod normalne z toho pruchoziho tunelu k tribunam ne (pres zrusenou prodejnu napoju, nebo ze by to probourali az ven?). no nevim, krasne to zapada to tech vsech veci okolo stadionu :( nikdo nic nevi, kdyz se neco deje je u toho tajemno, mlzi se.. jestli to je kvuli zkoumani statiky, proc je to zrovna na tomto miste? proc to nemuou rict na rovinu kua! vsak kdyz by rekli, objednali si to sokolnici, daj za to 10mega a zaplatej praci tak nikdo nemuze rict nic..
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Steve2924 (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 19:11 |No já bych hlavně radši aby Apríl byl ten sokolskej slet, to se tam zase nebude dát dva roky hrát. Víme jak zdevastovali Strahov...
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
PetCC před 13 lety 04.04.2012 19:37 |Ono stačí, že už tam přes léto budou 4 neob 5 konzertů. Plakáty už nějakou dobu všude visí.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
mats před 13 lety 04.04.2012 23:11 |Tak, tak... Minimálně v květnu Metallica, v červenci Springsteen, v srpnu Red Hot Chili Peppers a v září Coldplay... To zas bude trávník vypadat...
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
spojka před 13 lety 04.04.2012 23:23 |To uz bude jen takova tresnicka. Totalne to zdevastujou sokolove. Vzpomenme si, co tenkrat provedli se Strahovem, a to tam byl predtim nejlepsi travnik v republice.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
JS (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 19:16 |Počernice čekají...
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
dejva před 13 lety 04.04.2012 19:40 |A je to skutečně díra? Nejedná se náhodou zase o nějaký TUNEL? :)
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
subHuman před 13 lety 04.04.2012 19:40 |Ja myslim, ze to vse do sebe zacina krasne zapadat, neverim ze mezi NATLANDEM (janouskem, Hrdlickou a mestskou casti P10), mafianem Rebickem, Klokanem v Edenu, radoby krachem, vsehoschopnym estebakem Platilem, " A" tymem hrajicim o sestup, dirou v tribune presne v miste, kde lze udelat dalsi vstup na hraci plochu, atd., neni zadna souvislost.
Proberte se uz i vy posledni slepe verici v ciste umysly tech spinavcu, co stoji za stadionem i klubem samotnym.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
opicemag před 13 lety 04.04.2012 20:14 |Že tam nějaká spojitost je, o tom nepochybuji. Jen ale nemám tušení jaká. A ví to tady skutečně někdo? Nepřijde mi...
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
PetCC před 13 lety 04.04.2012 19:41 |Podle té fotky to není uprostřed, ale na 116. A tam jsou nejspíš záchody.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
eomer (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 19:55 |Ach jo. To určitě nezacelí. Já bych fakt už blil. Co nás ještě čeká ?!
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Citrus (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 20:08 |My se prostě klidu nedočkáme nikdy. Ale za co nás kdo trestá?
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Eluin (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 20:11 |Že by Blanka? :-)
Další znepokojující zpráva, už jsem to psal několikrát, ale musím to zopakovat. Být slávistou - to je celoživotní dobrodružství!
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
subHuman před 13 lety 04.04.2012 20:23 |Utrpeni a prokleti. Nekteri z mych blizkych jsou fotbalem netknuti - jsou vazenymi lekari, ve volnem case ctou, lezou po horach. A ma laska ke Slavii jim prijde den ode dne vice blazniva, a to jim radeji ani do pdroobnosti nevysvetluji, co se skutecne deje.
byl bych za naprosteho blazna a nikdy bych asi nedokazal vysvetlit, proc jezdim za Slavii stovky kilometru, beru si dovolenou kvuli vyrobe chorea, proc od rana do vecera hltam kazdou informaci o klubu, proc prispivam do kasy zlodeji Rebickovi, proc se den co den biju za cervenobile barvy...
Nezbyva nez to, co symbolizuje jedna z nasich barev - nadeje. Nadeje, ze tito tunelari, mafiani, fizlove, estebaci, korupcnici, vyzirkove a dalsi skudci jednou ze Slavie zmizi a klub bude naplnovat odkaz Bicana, Planicky, Koska, Veseleho, Puce, Cambala,Maddena a dalsich.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Eluin (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 21:01 |...a přesto nás to pořád baví, to je na tom to nejvíce fascinující. :-)
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
eomer (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 21:05 |Přesně- v práci spousta stresu, tak aspoň tady si odfrknem, nebo ne ? :-)))
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
DrFe1 před 13 lety 05.04.2012 00:09 |No jestli si při čtení těhle zpráv odfrkneš od práce, tak musíš mít skutečně hroznou práci :-) Ani si nedovedu představit jakou.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
eomer (přítel SN) před 13 lety 05.04.2012 07:26 |To byl sarkasmus :-) Na tématiku stadionu jsem hodně citlivý.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
vlk30 (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 21:34 |Nevim bych to zatim tolik nedramatizoval,az co z toho vyleze,faktem je ze rozmlatit kus novyho stadionu me prijde jako zhovadilost hodna socialistickeho planovani.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
subHuman před 13 lety 04.04.2012 22:09 |Me zase prijde jako hovadina, aby byli fanousci kriminalizovani za pyrotechniku, vstup na hraci plochu a kradez stehna ve VIP (nadsazka), aby byli lustrovani, snimani, evidovani, kontrolovani, predvolavani a soucasne tunelari, estebaci a dalsi znasilnovali vse, co ve Slavii jeste zbylo a pasli ji jako spinavou prost..... byli velebeni a jednalo se s nimi v rukavickach. Aneb za facku kriminal, za vrazdu metal....
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
vlk30 (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 22:55 |To jiste,ale ted se bavime o stadionu,proste neverim ze to je nakej pruzkum tam proste neco vymyslej,cely majitele bych nakopal do zadku.Jsem zvedavej jak ty panely budou davat zpet dohromady zmrdi.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
spojka před 13 lety 04.04.2012 23:17 |To uz nikdo davat dohromady nebude, normalni majite nezbori kus novyho stadionu, aby to daval zpatky. Ty ptaci mohli mit na tu svoji spartakiadu vybihat z rohu, kde vchod normane je.
Kazdopadne je to neuveriteny svinstvo. Clovek zkousnul vsechny sportovni i moralni prusery, rikal jsem si, ze aspon po letech chodime zas na Slavii domu do Edenu (byt do pronajmu), ale ze nam ten stadion zacnou pred ocima bourat, to je proste silenost...
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
vlk30 (přítel SN) před 13 lety 05.04.2012 09:04 |Souhlasim,zkousnu Zebricka ci dalsi problemy atd,ale aby nekdo kurvil novej stadion na kterej jsme cekali iks let,notabene hezkej stadion kde se citim dobre po tech ruznejch exilech,to jsem schopnej nekomu rozbit drzku nebo vyjit na plochu..........
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
SForever1 před 13 lety 05.04.2012 09:26 |Domů do EDENU?? Já myslel, že se to jmenuje Synot vtip Aréna a hraje tam bohemka občas plzeň a teď se tam chystá i Kapr se Střížkovem. To pro mě není domov, spíš děvka pro všechny kdo zacálujou.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Markus před 13 lety 04.04.2012 20:12 |Tak jen doufám, že to není počátek dalšího rozkladu.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
DKNL před 13 lety 04.04.2012 21:39 |Pánové, to je humus ! Takhle kurvit stadion, to se mi snad jen zdá.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Heretic (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 22:06 |Nikdy v životě jsem neviděl takovéto statické zkoušky. Vrtací sondy neřeknu.. Ostatně každý z vás viděl jak se stadion stavěl. Co za statický průzkum může probíhat v místě, kde nejsou nosné sloupy?
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Heretic (přítel SN) před 13 lety 04.04.2012 22:11 |Nebo jsou to statické zkoušky nového hlavního východu pro koncerty.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
subHuman před 13 lety 04.04.2012 22:32 |Satny pro klokany.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
mats před 13 lety 04.04.2012 23:14 |...a nebo si tam Platil bude stavět bunkr :-))
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
edenian před 13 lety 06.04.2012 16:58 |Bude ho potrebovat.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
DrFe1 před 13 lety 05.04.2012 00:20 |Tak jsem si při čtení této další neskutečné zprávy vzpomněl na větu jednoho z politiků k současným vládním tanečkům:
"Je lepší hrůzný konec, než hrůza bez konce"
Začínám si myslet, jestli to neplatí i pro Slávii. S tím, že by se začalo znova bez všech těch zmrdů (omluva za vulgaritu, ale jinak to vyjádřit nelze).
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Viking před 13 lety 05.04.2012 09:08 |Já už to říkám od doby, co k nám vstoupil Řebíček - nebylo by lepší, kdybychom začali od nuly někde v ČFL než pokračování agónie s tímhle gaunerem???
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
SForever1 před 13 lety 05.04.2012 09:38 |Souhlas a když se vysvětlí pár důchodcům co tady pláčou nad Synotvtiparénou, že klobása a párek budou i v Počernicích tak proč se nestěhovat? Mimochodem převážnou část všech úspěchů získala Slavia mimo Eden. Klidně malej stadión(cca 200 mil.) s červenobílýma sedačkama, síní slávy a s pocitem že jsem doma a ne v bordelu kde může hrát každej kdo si zaplatí(vačnatec, plzeň,střížkov apod.) A.M.F.
Slavia forever
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
podol (přítel SN) před 13 lety 05.04.2012 05:27 |Jako Slávista bych možná ještě "zkousnul"(nakonec bychom stejně nemohli nic dělat),kdyby to bylo oznámeno předem,vysvětleno a zdůvodněno (potřeba využít stadion pro jiné
akce).Ale komentovat akci zjevnou lží,porušit základy slušnosti
(vůči pernamentkářům),to svědčí o černotě a podrazu.Mnohý v řadě.O autorech si myslím to samé,co diskutující přede mnou.
Dnes hrají žáci MU proti Viktorce Žižkov v Horních Počernicích.
Půjdu se podívat,abych osobně viděl místo,kde by mohla skončit
Slávie,až arogance moci přesáhne únosnou mez.
Podol
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
qazwerty před 13 lety 05.04.2012 09:40 |V Počernicích je malý útulný stadionek, takže by tam bylo asi vždy vyprodáno...:D
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
tantalos před 13 lety 05.04.2012 10:01 |Když tam přišlo tři sta lidí, byl už problém s parkováním. Myšlenka, že by se tam muselo nacpat dalších cca pět set aut, mj. s autobusy, je absurdní.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
mike-k (přítel SN) před 13 lety 05.04.2012 07:23 |A nikoho Vás nenapadlo, že se třeba snaží něják oddálit platbu toho co dluží Hochtiefu, tak začali hledat drobné mouchy?? :)
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
eomer (přítel SN) před 13 lety 05.04.2012 07:34 |Ani ne. Hurá, takže se jedná skutečně o zkouky a zjistí, že je to na spadnutí. Následně se zavře preventivně celý stadion. Později tu postaví byty a půjdeme hostovat na dobu neurčitou k vačnatcům. Několik kol před koncem - až budem na sestup- požádáme (podobně jako HCS)o výjimku dohrání soutěže v nově zakoupeném areálu. Přeháním, ale prostě jsem vytočený ať jsou důvody jakékoliv.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
jane (admin) před 13 lety 05.04.2012 09:39 |Vzhledem k tomu, ze o tomto pozadavku Sokolu se vi nekolik mesicu, tak nenapadlo. Mne prijde, ze zasadni problem je v podobe smlouvy mezi Slavii a majitelem stadionu, proste ze nektere veci si tam zrejme klub nemuze vynutit (treba vymenu zniceneho travniku). Zajimalo by me, kdo tu smlouvu podepisoval, ze by pan Dolezal?
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Slawek před 13 lety 05.04.2012 09:44 |To, že na našem stadionu proběhne Všesokolský slet vedení Slávie ví, stejně jako to, že východní tribunou povede "brána borců". Překvapilo mě ovšem, že s tímto zásahem souhlasil autor, tedy architekt Kotík. 13 míst, o které slávisti příjdou je číslo, o kterém se mluví nyní a to může být skutečně v souvislosti s nějakými zkouškami. Ten paskvil, bude-li schválen zabere sedaček mnohem víc, asi tak 120 ! Ale to současným majitelům stadionu ani Leškovi a jim podobným dnes už vůbec nevadí.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
lassiter před 13 lety 05.04.2012 09:49 |Stejně je to celkem zajímavý...já jako netušim, kolik natland může dostat od sokolů za jeden slet, ale představa, že kvůli jedný akci jako majitel vybouram kus stadionu...zvláštní. To už tam pak jako zůstane navždy, nebo to uvedou do předchozího stavu, nevíte?
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
jane (admin) před 13 lety 05.04.2012 09:51 |Predpokladam, ze bude snaha uvest to do puvodniho stavu, ale otazka je, zda to pujde, teoreticky by melo, jaka bude praxe, to uvidime.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Jakubisko před 13 lety 05.04.2012 10:16 |Díra tam nejspíš zůstane, budou jí udajně vozit kamiony výbavu na koncerty.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Mako před 13 lety 05.04.2012 09:56 |Je fakt smutné, že kvůli jednorázové akci klidně ubouraji kus nejkrásnějšího stadiónu v čechách a udělají z toho paskvil. Pochybuji o tom, že ten koridor zase zacelí. Když ale chce Slavia nějakou drobnost, je to veliký problém. Asi by bylo nejlepší z Edenu odejít a někde si postavit malý útulný stadión, kde bychom byli opravdu doma.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Jiri1 před 13 lety 05.04.2012 10:00 |Zdravim,vzhledem k tomu , ze jim pujcuje stadion i zazemi na vic nez tyden bude to slusna sumicka , hodne podobna te , kterou plati Slavie za pronajem stadionu za cely rok. Stavebni zmeny nejsou skutecne prekvapkem , zaplati je Sokolove, smlouvu podepsal za Slavii tenkrat Dolezal, ale impuls dal zrejme Rosen a dalsi. Ono to jenom dokazuje,ze se chysta odchod acka do treninkoveho centra v Pocernicich a dokazuje to , ze zrejme i vedeni pri dalsim uvazovanem zvyseni najmu sbali kufry a odstehuje se na poloprazdny areal na vyspe Prahy. Ono tedy o nic nejde, budeme v Edenu hrat zapasy , stejne jako je to leta treba v Milane a pod. Ono , ale nejde jen o vstricnost k Sokolum i dalsi akce, ktere jsou v Edenu budou z hlediska uprav velmi zajimave. Naznacuje je to jedno, ze Dolezal ,ktery nam tenkrat maval papiry od smlouvy pred ocima a vykrikoval cosi o vysadnich pravech Slavie , to necetl, nebo lhal.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Slawek před 13 lety 05.04.2012 11:07 |Brána borců tam už zůstane.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
PetCC před 13 lety 05.04.2012 10:00 |Teda koukám, vy toho kvůli takový blbosti naděláte.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Jakubisko před 13 lety 05.04.2012 10:14 |Novej, nejhezčí fotbalovej stadion u nás a jen tak z prdele se do něj vymrdne díra 10x20 sedaček? Kvůli tomu, aby sokolové mohli nakráčet na plochu? Ano, naděláme.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Viking před 13 lety 05.04.2012 10:10 |Co zatím vyplavalo na toho arcizmrda Doležala je těžkej fet:
1) Předplatil stadion na 40 let, aniž měl zajištěné peníze na provoz na dva roky dopředu.
2) Nájemní smlouva byla tak exluzivní, že si s náma majitele stadionu vytírá řiť tam a nazpátek jak se zachce - neustále zničená tráva, Bohemka, Sokolové atd atd atd.
3) Provize za prodeje hráčů v řádech desítek milionů (Sucháč, Necka).
4) Dojebaná kauza Bohemka na svazu...
Sokolové a Jiří1
ElvisPresley před 13 lety 05.04.2012 10:30 |A) Pokud Sokolové (proti kterým nic nemám, právě naopak) dle Jane požadují "díru", proč to tedy nebylo oznámeno vlastníkem stadionu a mluví se o zkušebním stavebním průzkumu? B) Jiří1 nemá pravdu s tím, že ačko se stěhuje do Počernic, viz. odpověď trenéra Poustky na můj dotaz o tomto v online rozhovoru...
Re: Sokolové a Jiří1
Jiri1 před 13 lety 05.04.2012 10:45 |Zdravim, ale to uz jste tady rikal v souvislosti s dalsim pusobenim klubu , ze je vse OK, tak pred dvema mesici, ze neni rika Rebicek, vcera tu zaznely i jina vyjadreni, nevim jestli tedy umim dobre pocitat, tak kde tedy podle Vas budou zacatkem cervence trenovat fotbaliste Slavie,kdyz musi uvolnit i kabiny a dalsi prostory na Slet.
Re: Sokolové a Jiří1
ElvisPresley před 13 lety 05.04.2012 10:55 |Najděte si odpověď pana Poustky na můj dotaz. A ke sletu - termín: 1. - 6. července....Měsíc "ničeho"...Od ligy do ligy prakticky stejně daleko..Možná na stejné datum vyjde zahraniční soustředění...Slet je od něděle do pátku, kolik vychází tréninků na tu dobu? Maximálně tři..Tréninková hřiště budou k dispozici v areálu a šatny buď v bunkovišti nebo v Huptychově objektu. Pak je tu ještě Strahov samozřejmě..
Re: Sokolové a Jiří1
Tonda před 13 lety 05.04.2012 10:57 |no myslím si že v tuto chvíli už opravdu není daleko k tomu aby slavia kompletně vzdala sve treningové arealy v edenu a odesla do tech pocernic..Vzdyt tomu vsechno nasvedcuje
Re: Sokolové a Jiří1
lassiter před 13 lety 05.04.2012 10:59 |a proč by to dělala, kvůli díře v tribuně hlavního stadionu?
Re: Sokolové a Jiří1
Jiri1 před 13 lety 05.04.2012 11:06 |Vy jste ,ale ctverak mily pane, vzdyt i male dite vi, ze by nas soucasny provozovatel nejradeji ze stadionu hnal bicem a videl jen na zapasy.
Re: Sokolové a Jiří1
lassiter před 13 lety 05.04.2012 11:23 |:-) což snad není důvod k tomu vzdávat kompletně své areály v edenu
Re: Sokolové a Jiří1
Jiri1 před 13 lety 05.04.2012 11:02 |Tedy je fakt ,ze se hadame o nicem, mne muze bejt jedno , kde budou trenovat, ale jste si jisty , ze to bude Poustka , ktery Slavii povede dal a bude rozhodovat o priprave a daleko podstatnejsi je asi vubec situace okolo Edenu coby stadionu, komu bude patrit, kdo tady bude delat dalsi noty.
Re: Sokolové a Jiří1
ElvisPresley před 13 lety 05.04.2012 11:10 |Teď si uvědomuji, že vlastně ani nevím v jaké souvislosti a kdy se objevily informace, že může být nějaká změna s pozemky na kterých se nacházejí tréninková hřiště...Tyto pozemky jsou ve vlastnictví bývalé TJ, jsou vedeny v katastru jako sportoviště a nelze bez změny územního plánu na nich stavět žádné budovy apod...Tedy vážně nevím, co je to za šeptandu...Navíc jen těžko se bude bourat atletický stadion (byť pravda - skoro 40 let a nesáhlo se na něj, potřebuje rekonstrukci..) Bohužel atleti již dlouho nejsou v extralize...
Re: Sokolové a Jiří1
Jiri1 před 13 lety 05.04.2012 11:40 |K atletice muzi ano, byl ve finale druzstev , /bylo to na Julisce/ sesty , mame par spickovych zavodniku, zeny bohuzel ne , ale byl jsem hodne nateseny z atleticke mladeze Slavie , ta se cinni,bohuzel jinak mate pravdu.
Re: Sokolové a Jiří1
slaviator před 13 lety 06.04.2012 00:11 |i ženy atletika nejsou jednotlivkyně tak špatný, máme i reprezentantku(y) ČR
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Tonda před 13 lety 05.04.2012 10:55 |Proc uz konecne nezalozime tu nasi novou slavii? Na co jeste cekame? Proc se SDS k situaci ve slavii nijak dale nevyjadruji? musim se priznat ze kazda takova zprava me utvrzuje v tom ze o osud slavie nikomu nejde, nas klub je pouzivan jen jako nejaka clona pro uplne jine aktivity. Me uz to opravdu prestava bavit a zrejme to je i umysl nekterych lidi. Devalvovat co jde. Na lavicce se stridaji "levni" treneri, kadr je slepovany zadara. Je opravdu skoda ze se v te nasi prasive republice nenajdou nejaci investigativni novinari co by nesli na jadro pudla..
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
slavoj71 (přítel SN) před 13 lety 05.04.2012 11:05 |Pro mě je toto bohužel naprosto zásadní informace: jakkoliv bylo z vývoje v posledních letech zcela patrné, že Slavia po desetiletích ztratila jakákoliv práva ke stadionu v Edenu (a nemyslím tím čistě práva vlastnická, jde i o jiná pouta), stále jsem doufal, že nebude tak zle a vzájemné vazby v nějaké formě zůstanou zachovány. Tímto bezprecedentním zásahem a doslova zničením nejkrásnějšího stadionu v ČR jsem definitivně pozbyl veškeré zbytky iluzí a mám chuť do současného Edenu už nikdy nevstoupit... Rány, které slávistický lid v posledních letech zažívá, jsou děsivé a zhoubné - stačí se podívat na diskusní fóra na oficiálních stránkách, plná zloby, nenávisti a vzájemných nadávek. Troufnu si tvrdit, že současný vývoj, plný postav jako Sisák, Platil, Řebíček, Straka, Hrdlička a dalších figurek z českého polosvěta, je pro slávistickou obec ve svém důsledku zhoubnější než jasný a čitelný atak a nepřízeň bolševika v éře minulé. Dosud nikdy jsem nezaznamenal mezi svými přáteli - slávisty tělem i duší - takovou míru beznaděje a zklamání, jako nyní. A se sportovní výsledky tato nálada souvisí jen velmi okrajově. Co bude dál, to netuším. Snad má pravdu doktor, když ve svém příspěvku tvrdí, že by bylo lépe začít s čistým štítem na zelené louce. Otázkou však je: dokázala by Slavia povstat z popela? Našly by se stamiliony, bezpodmínečně nutné na její zmrtvýchvstání? Za sebe mám (s lítostí) obavy, že nikoliv - vzpomeňme jen na ostentativní nezájem, který mezi lidmi majetnými nastal v časech tak velmi nedávných, že je snad stále máme všichni v živé paměti. Velmi se bojím, že Slavia nyní balancuje na hraně tak hluboké propasti, jako nikdy v minulosti. Recept neznám, ale vím, že pokud ztratíme víru a vzájemnou soudržnost, ztratíme všechno....
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
ElvisPresley před 13 lety 05.04.2012 11:17 |Výborný příspěvek kolego. Ono s tím stadionem, což je největší trápení náš všech jde nejspíš o jednu velkou hru. Co komu kdo dá, za kolik, vzájemné vyčkkávání a podpásovky, žaloby a pohledávky, započtení apod..Každá ze stran je svoji měrou zhrzená a každá se snaží urvat svůj díl. Stadion jako celý objekt by byl ve smyslu prosperity velmi lákavy, ovšem jen pouze v rukou řádného člověka. Vždyť i Natland jako vlastník neučinil doposud žádné změny např. v osobách nájemců či provozovatelů...
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Jiri1 před 13 lety 05.04.2012 11:41 |Slavie bude existovat,ale mam obavu z padu pod prumer.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
travel (přítel SN) před 13 lety 05.04.2012 11:44 |Ano Slavoj71,vystihl jste to přesně ,jak to vidím a cítím i já.Nedávno jsem si procházel články a příspěvky asi až rok nazpět a musím říci,že je to velmi zajímavé a jasně to dokazuje,jak nám všichni,co jsou napojeni na Slavii a stadion lžou a jak to s tou "záchranou "Slavie měli všechno dopředu promyšlené.Dovolím si sem dát jeden článek a každý ať si o tom udělá úsudek.A Pavel Kuka u mě šíleně klesnul,vše nasvědčuje tomu,že mu jsou peníze milejší,než osud Slavie!
Natland jedná s ESide o prohloubení spolupráce
Téma: Stadion EDEN
Publikováno: Pátek, 10.06. 2011 - 14:09:56
Publikoval: quelhar Téma: Stadion EDEN
Stadion EDENSpolečnost Natland Group, která je nyní majortiním vlastníkem Slavie, jedná s vlastníkem stadionu, společností ESide Property Limited, o prohloubení spolupráce. Více v přiložené tiskové zprávě.
Společnost NATLAND Group, majoritní vlastník fotbalové Slavie, zahájila intenzivní jednání se společností E Side Property Limited, vlastníkem Synot Tip Arény v Edenu, ve které Slavia hraje své domácí zápasy. Cílem jednání je posílení vzájemné spolupráce mezi klubem a vlastníkem stadionu, které by se mělo projevit ve zkvalitnění služeb poskytovaných divákům nejen v průběhu fotbalových utkání Slavie v Edenu.
"V rámci ozdravného procesu klubu chceme podtrhnout příslušnost klubu SK Slavia Praha k fotbalovému Edenu a promítnout podobu nové éry fotbalové Slavie také do podoby stadionu a služeb pro fanoušky. Podmínky, za jakých Slavie v Edenu působí, jsou ale pro fungování klubu zásadní, proto chceme mít o jejich podobě se společností E Side absolutní názorovou shodu," dodal Josef Vojta, investiční ředitel NATLAND Group a ocenil, že E Side k jednání přistoupil velmi vstřícně a konstruktivně. Hlavními tématy jednání by měla být úprava nájemní smlouvy a řešení marketingového a organizačního zajištění domácích zápasů Slavie. "My jsme především rádi, že se situace ve Slavii s novým vlastníkem stabilizovala a my konečně máme jasného partnera se silným mandátem pro jednání. Plně si uvědomujeme, že Slavia do Edenu patří a otevření diskuse o podmínkách jejího působení v Synot Tip Aréně jsme jednoznačně přivítali," dodal za E Side Property Limited ředitel společnosti Pavel Kuka.
První osobní jednání obou stran začala již na začátku tohoto týdne a první výsledky napovídají, že by k finální dohodě obou stran mohlo dojít ještě do zahájení nového soutěžního ročníku Gambrinus ligy. Josef Vojta i Pavel Kuka shodně uzavírají, že první výsledky zlepšení vzájemné spolupráce zřejmě nebudou pro fotbalové fanoušky patrné ihned od začátku podzimní sezóny, ale plně se projeví až v průběhu podzimní části soutěže.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Kublaj před 13 lety 05.04.2012 11:45 |K tomu bych dodal, že jediná možnost a cesta je přes radnici Prahy 10, na které sedí arcizmrdi Richter, Zoufalík, Lípovský a další, kteří jsou krytí komunisty a socany, koupenou Desítkou pro domácí a nefunkčními zelenými a topkou.
Pojďme podávat informační žádosti na radnici. Pojďme ukázat politikům, že víme jak na ně. Nově vzniká občanské sdružení Zaostřeno na desítku, které má už podaných cca 50 infožádostí, které rozkrývají smlouvy s ABL a dalšími...
Pojďme ukázat starostovi Richterovi, že na něj víme víc, než si myslí. Povstaňme a spojme se v protestu, který politkům vadí nejvíce. Pojďme se zajímat.
Více informací na jakub.ferjencik@email.cz
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Tonda před 13 lety 05.04.2012 11:58 |tak touhle agitací jsem doslova znechucen
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Kublaj před 13 lety 05.04.2012 12:05 |:)
Proč, prosím?
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Jiri1 před 13 lety 05.04.2012 12:10 |Protze si treba Ja jeste zive pamatuji na tu agitku tech chlapcu z desitky a skutek utek, nechci nikomu radit, vitam kazdou obcanskou formu projevu, ale nesmi to byt vytah nahoru, kde na sve sliby pozdeji seru.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Kublaj před 13 lety 05.04.2012 12:15 |Ale o tom přeci mluvím. Richter tomu šéfikovi z Desítky pro domácí nabídl za nějakou bezvýznamnou funkci dvojnásobný plat, než onen pán měl předtím, a koupil si tím nejen jeho loajalitu.
Desítka pro domácí šla do kopru. Což ale přeci není nechutná agitka. To, o čem píšu, nemá s DPD nic společného.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Jiri1 před 13 lety 05.04.2012 12:24 |Hm, tak to se omlouvam, neco se ke mne doneslo, zkuste dat dohromady nejakej nastin, myslim, ze zdejsi noviny snad nebudou proti uverejneni, jen mam strach jestli se do toho nekomu bude chtit.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
travel (přítel SN) před 13 lety 05.04.2012 12:32 |Jak už jsem psal x krát dříve,špína,špína ,samá špína.Kam až tohle povede? Dlouho jsem tu nečetl příspěvek pánů pod jmény piero a navar.Docela by mě zajímal Váš pohled na situaci,či informace ,pokud nějaké zajímavé máte.
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Kublaj před 13 lety 05.04.2012 13:44 |Sepíšu to. Jakub
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
mats před 13 lety 05.04.2012 17:29 |Jestli šla DPD totálně do kopru, nevím, ale každopádně to na mě dělá dojem, že bohemácký křídlo bude asi drobet aktivnější. Údajně se prý na Praze 10 projednávala třeba změna názvu tramvajový zastávky Oblouková na Bohemians...
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Tonda před 13 lety 05.04.2012 14:35 |tak nejak to zapůsobilo i na mě
Re: Na stadionu v Edenu probíhají stavební úpravy
Eluin (přítel SN) před 13 lety 05.04.2012 14:39 |Podobně jako další jsem ohledně další iniciativy trochu skeptický, nicméně uznávám, že už dozrál čas k tomu, aby se "oponou trhlo".