Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Olomouc - Slavia 1:0

Slávisté ani podesáté v řadě nedokázali vyhrát, v Olomouci naopak podlehli 1:0, jedinou branku vstřelil domácí Klesnil už v 10. minutě. Protože slávisté trefili jen dvakrát tyč, odjeli z Hané bez bodu.

Olomouc - Slavia 1:0 (1:0)
Branka:
 10. Klesnil 

Slavia: Berkovec - Dostál, Latka (46. Milutinovič), Hubáček, Čonka (29. Trubila) - Nitrianský, Cicman, Jarolím, Petrák, Blažek - Böhm (65. Škoda)

Martin Poustka poslal do zápasu stejnou jedenáctku, jako před týdnem v derby proti Spartě. Úvod zápasu přinesl poměrně svižný fotbal a mírně navrch měli slávisté, Milanu Nitrianskému se však první dva centry z přímých volných kopů příliš nepovedly. Na druhé straně jako první prověřil Berkovce jeho spoluhráč Latka, když přizvedl nakopnutý míč a brankář Slavie měl co dělat, aby se stihl vrátit a zachytit míč před brankovou čarou. Po deseti minutách ale už bylo zle, přímý volný kop domácích dopravil do sítě nadvakrát Klesnil - 1:0. Odpovědět mohl Blažek, Zlámala však nedokázal překonat. Ještě o mnoho větší šanci na vyrovnání měl Nitrianský, kterého vyslal do brejku Jarolím. Šel sám na Zlámala, překonal jej, ale trefil jen tyč a z dorážky bránu v těžké pozici přestřelil. Pak přišly na řadu zdravotní problémy sešívaných, Latka se na hřiště po ošetření krvácejícího nosu vrátil, Čonka už ale musel pro zranění střídat, nahradil jej na hřišti Trubila. Pak vypadl videopřenos a tak jsme nemohli vidět, jak Blažek trefil podobně jako Nitrianský tyč. A protože dva rohy Sigmy v závěru poločasu k ničemu nevedly, šlo se do kabin za stavu 1:0.

V poločase musel Martin Poustka vynuceně střídat podruhé, Latku nahradil Milutinovič, na stopera se stáhl Cicman. Sigma si hned na začátku poločasu vytvořila šanci, Podaný naštěstí těsně minul. Po rohu pak hlavičkoval nepřesně Rossi. Jedno ze svých kouzel pak vytáhl i Martin Berkovec, když akrobaticky zneškodnil průnik Rossiho po rychlé akci domácích středem hřiště. Slávisté působili poněkud bezradným dojmem, domácí se naopak oproti prvnímu poločasu zlepšili a slávisty nepouštěli před vlastní bránu. V další šanci Pospíšil střílel zpoza vápna těsně vedle, podobně se vedlo i Ordošovi. Další parádní zákrok vytáhl Berkovec proti hlavičce Podaného. Druhý poločas byl jednoznačně nejhorším časovým obdobím pod trenérem Poustkou, slávisté se k ničemu nedostávali, naopak Klesnil na malém vápně na míč ve velké šanci jen těsně nedosáhl. Protože slávisté si šanci už nevypracovali, zápas skončil vítězstvím domácích 1:0.

Komentáře (116)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 13 lety 01.04.2012 17:14 |  
    0 0

    Ten Blažek je tak hrozný. K čemu mu je technika, když nedá opravdu nic. Začal bych místo něj stavět někoho, u koho je alespoň nepatrná šance, že někdy dá gól.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

      DrFe1     před 13 lety 01.04.2012 17:17 |  
      0 0

      Sám na branku a ani nevystřelil .... Bohm teď střílel dvakrát a smůla ... sakra, chtělo by to trochu víc štěstí

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

        opicemag     před 13 lety 01.04.2012 17:20 |  
        0 0

        To není o štěstí... Když je to pravidlem, nemůže to být víc štěstěny.

  2. Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

    opicemag     před 13 lety 01.04.2012 17:16 |  
    0 0

    Tak opravdu nevím, co chtít víc. My snad gól nedáme nikdy. Alespoň ne s těmito "hráči".

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

      DrFe1     před 13 lety 01.04.2012 17:18 |  
      0 0

      Olomoučák odraženej míč trefí přesně a Bohm v podobný situaci zase mine. Je to k vzteku.

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

        quelhar (admin)     před 13 lety 01.04.2012 17:21 |  
        0 0

        To byl Nitriansky a ne Bohm...

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

        Khadgar     před 13 lety 01.04.2012 17:21 |  
        0 0

        To byl Nitrianský. Buď se naučte rozeznávat naše hráče nebo neposlouchejte komentátora.

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

          DrFe1     před 13 lety 01.04.2012 17:22 |  
          0 0

          Taky mi to došlo, ale až se zpožděním. Pořád jsem si říkal, vždyť ten Bohm byl snad "plešatej" ale nechal jsem se zmást...... omlouvám se

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

          Matysek     před 13 lety 01.04.2012 17:26 |  
          0 0

          Ten komentator mluvi uplne z cesty...

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

            PetCC     před 13 lety 01.04.2012 19:17 |  
            0 0

            Nejlepší bylo, že to tvrdil celý zápas :-)
            Ale splést si plešatého Böhma s dlouhovlasým Nitrianským? Ty dva rozeznám i při svém tupém zraku :-)

  3. Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

    Matysek     před 13 lety 01.04.2012 17:17 |  
    0 0

    bohm je kopyto....

  4. Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 13 lety 01.04.2012 17:21 |  
    0 0

    Dneska jsem skončil s českym fotbalem (snad kromě Plzně).. na tuhle nechutnou holomajznu se nehodlám koukat.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

      mart     před 13 lety 01.04.2012 19:01 |  
      0 0

      Ale no tak, .... prvni pule docela usla (misty se mi to i libilo:).
      V druhy puli, v deseti, to uz holt bylo horsi.
      No a sparticka nam prohrala, ... to sou mi veci?

  5. Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

    DrFe1     před 13 lety 01.04.2012 17:33 |  
    0 0

    Taky máte "Server Error" ?

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

      opicemag     před 13 lety 01.04.2012 17:34 |  
      0 0

      Ano.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

      spojka     před 13 lety 01.04.2012 17:36 |  
      0 0

      Taky. Ale vzhledem k tomu, že do hry přišel Trubila, tak je to možná dobře.

  6. Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

    Barlblog     před 13 lety 01.04.2012 17:36 |  
    0 0

    je to neuvěřitelné, ale ten Poustka odvedl za měsíc víc práce, než Straka s Petroušem za celý podzim. Hra má hlavu a patu.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

      vavicek     před 13 lety 01.04.2012 17:41 |  
      0 0

      To je sice pěkné, ale jeho bodový zisk na zápas je z tria Petrouš, Straka, Poustka nejnižší.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 1. pol.

      opicemag     před 13 lety 01.04.2012 17:44 |  
      0 0

      No ale výsledky jsou stejně hrozné... Dokud je nějak nenaučí střílet góly, je to k ničemu.

  7. Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

    harry     před 13 lety 01.04.2012 18:33 |  
    0 0

    Proboha,kdo to komentuje???!:-)

  8. Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

    DrFe1     před 13 lety 01.04.2012 18:33 |  
    0 0

    Třeba by se moh Zlámal rozpomenout jak chytal u nás a něco pustit .... ale má to tu podmínku z kategorie snů, že musíme vystřelit a trefit branku (ne tyč) ....

  9. Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

    edenian     před 13 lety 01.04.2012 18:37 |  
    0 0

    Nechtel bych hrat doma s Pribrami 0:2 :-OOOOOOOOO

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

      DrFe1     před 13 lety 01.04.2012 18:39 |  
      0 0

      Ještě vítězství Liberce na Dukle prosím.

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

        edenian     před 13 lety 01.04.2012 18:54 |  
        0 0

        No ta sparticka, to je vostry :-)

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

      koscheen (přítel SN)     před 13 lety 01.04.2012 19:31 |  
      0 0

      nikde nevidim marhuda

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Stahler     před 13 lety 02.04.2012 07:54 |  
        0 0

        Taky by mě zajímalo kde je ten rudý cvok.Moc by mě totiž zajímalo,co říká na výsledek jeho spartičky s Příbramí a co na skutečnost,že jeho rudí čutálisti promrhali náskok co po podzimu měli a nyní se dívají na záda Liberci.

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

          koscheen (přítel SN)     před 13 lety 02.04.2012 12:39 |  
          0 0

          rejpat kdyz se dari umi kazdy maly decko, cti marhud :D

  10. Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

    DrFe1     před 13 lety 01.04.2012 18:41 |  
    0 0

    Ještě to kluci zkuste, alespoň nějáký náznek šance, kdyby byl ....

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

      edenian     před 13 lety 01.04.2012 18:42 |  
      0 0

      Doktore tobe to jede?

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0 v 2. pol.

        harry     před 13 lety 01.04.2012 18:46 |  
        0 0

        v IE to jede - ale Google Chrome stávkuje .
        na druhou stranu,2.poločas je bohužel z naší strany tragédie,takže o nic nepřicházíš.-(

  11. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    feferonek     před 13 lety 01.04.2012 19:01 |  
    0 0

    Já se trochu začínám bát, na jakém místě Slavie skončí. Olomouc má ztrátu "jen" 5 bodů, baník sice víc, ale možná něco nad Plzní získá. Pořád ale věřím, že doma s Žižkovem, Slováckem a Bohemkou něco získáme. Nicméně Škoda, Blažek si dva zápasy nezahrají, Čonka kotník bude také na dýl, co bude s Latkou je ve hvězdách... Moc optimisticky to nevidim :(

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      PetCC     před 13 lety 01.04.2012 19:19 |  
      0 0

      Docela bych odhadoval, že Latka může mít i zlomený nos. No doufejme, že jenom naražený.

  12. progres?

    rudahvjezda     před 13 lety 01.04.2012 19:01 |  
    0 0

    viděl jsem až druhej poločas a pak sestřih a je to pořád stejná strašlivá bída, která se nezmění, dokud se nezačne pracovat koncepčně a dokud nepřijde trenér, kterej tomu vtiskne nějakou herní tvář.
    jediný pozitivum je berkovec. útok je strašidelnej a směrem dopředu je to naprosto nekoukatelný

    • Re: progres?

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 01.04.2012 19:19 |  
      0 0

      Koncepce musí jit od shora, on i ten Martin Poustka by nějakou koncepci vymyslel... ono to slovo koncepce je ale i trochu už strašák.... Koukni ve Spartě chtějí koncepci a mají antikoncepci, prostě v české lize nekoupou žádní borci jde o naprosto průměrné fotbalisty proto mají výkyvy... LJ si nekopl v Itálii už před lety v naprosto průměrném týmu , Zbyněk Pospěch v průměrné Norské lize, Vlčka vrátili z Belgie a to hodně rychle. Hubáček není fotbalista, atd. prostě co něco umí kopnout je pryč a od tohohle plevele čekáme každý zápas zázrak.

    • Re: progres?

      PetCC     před 13 lety 01.04.2012 19:20 |  
      0 0

      No první půle byla o dost lepší, ale když jsme museli před druhou půlí vystřídat dva hráče, pro naší hru už docela důležité, tak se hra zákonitě zhoršila.

      • Re: progres?

        edenian     před 13 lety 01.04.2012 22:20 |  
        0 0

        Tak uz me ten optimismus opousti. Zacnu si pomalu predstavovat posledni kolo > zapas o udrzeni > vrsovicke derby

  13. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 01.04.2012 19:11 |  
    0 0

    Berkovec ( Čonto) - Čonka, nový stoper, Latka, Nitriansky. Petrák, DJ , nový záložník, nový záložník, Pospěch(Škoda) , nový útočník

    ***************
    přání : Chramosta, Mahmutovič
    záloha: Piták, Koukal

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      opicemag     před 13 lety 01.04.2012 19:48 |  
      0 0

      Přání je to moc, moc pěkné. Chramosta a Mahmutovič nemají důvod sem chodit. Nevím, co Piták v Jablonci, jak to tam bude. Ale i tak bude pro něj lepší tam zůstat. Tak možná ten Koukal.

  14. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    japhy     před 13 lety 01.04.2012 19:19 |  
    0 0

    Jako spokojen být nemůžu, ale aspoň tak netrpím-teď už si i nahrajeme, do zakončení se dostaneme. Věřím, že mít o něco lepší kádr, vážně by se na to dalo koukat. Už teď tam bylo celkem dost hezkých kombinací.
    Šlo vidět, že sestava byla dobrá, po vystřídání se to sesypalo.
    Jinak Berkovec na hrad, už zase chytil několik šancí, i ten zákrok před golem byl supr. Navíc si dokáže na obranu otevřít hubu.
    Jo, a na hrad i Příbram!

  15. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    Slawek     před 13 lety 01.04.2012 19:56 |  
    0 0

    Neřekl bych, že toho udělal Poustka víc než jeho předchůdci, ale to ani nemohl. S tímto materiálem by neudělal víc nikdo. Nedá se na to dívat. Nikdo není schopen cokoli vymyslet a bez šancí se góly dávají těžko nebo jen náhodou. Ve druhé půli jsme hráli jak někde na vsi. Odkop a hurá za tím. Před časem jsem říkal, abychom zatím neřešili příští posily, že prvním úkolem je se zachránit. Dnes to platí dvojnásob. Ti kdo si myslí, že Slávie nic neřeší se šeredně pletou. Včetně Míry Bosáka. Prostě jsme v tom a nastřelené tyče nás nezachrání. Musíme střílet góly, ale kdo ? A hlavně kdo je připraví.

  16. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    Mike     před 13 lety 01.04.2012 20:30 |  
    0 0

    Jenom do diskuze- Nejprve předesílám, že jsem byl spokojený, že Straka konečně vypadnul. Ale... Petrouš 9 zápasů- 9 bodů, Straka 10 zápasů- 13 bodů, Poustka 4 zápasy- 3 body. Myslím, že opakující se dost děsné výkony budou mít příčinu v podprůměrném kádru, než v jakémkoliv trenérovi. Proto si myslím, že naše bídné výkony za Straky a veškerá vina za výsledky sváděná na něj nebyla úplně pravda a i hráči své špatné výkony schovávaly na jeho přítomnost. Nastoupil nový mladý trenér, výkony jsou stejné, výsledky o málo horší, hráči podle svých slov jsou konečně psychicky odbržděni nepřítomností Straky, ale výkony a výsledky se jaksi nedostavují. A trenér Poustka je zde některými hodně vychvalovaný. Myslím, že by bylo spravedlivé říct, že v některých názorech přišly názorové skoky od extrému k extrému. A to mi docela vadí. Zatím se povedly ze 4 zápasů 2 první domácí poločasy s Jabloncem a se Spartou, výsledkem je jeden vstřelený gól ze standartní situace. V současné době můžeme být rádi, že Žižkov vyhrál s Bohemkou a že Sparta rupla s Příbramí. Díky tomu bude mít Plzeň v Ostravě postaráno o velkou motivaci se přiblížit k čelu tabulky, v což už určitě nedoufala. A ono za týden to také bez vykartovaných Blažka a Škody, zraněných Čonky a nedejbože Latky nebude nic snadného. Po derby jsem si myslel, že je lejce přejedeme, ale bojím se o boj do poslední minuty. V minulých diskuzích jsem psal, že jsme 100% zachráněni, myslím si to stále, ale už by to chtělo vyhrát a trochu spodku odskočit.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      marek018     před 13 lety 02.04.2012 12:04 |  
      0 0

      se podívej na soupeře. já jsem z těchto 4 zápasů čekal 0-2b, takže tohle neberu jako propadák, ikdyby nás trénoval kdokoliv. Na týmu je znát zlepšení herního systému, ale zabíjí ho nedostatečná kvalita hráčů v koncovce. To už není smůla, ale nedostatek kvality.
      Zlomový zápas bude ten se Žižkovem, tam musí přijít výhra.

  17. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    mpik     před 13 lety 01.04.2012 20:30 |  
    0 0

    Blažek, Bohm, Dostál, Jarolím - tihle hráči v sestavě, už to je dostatečný apríl! Pan Pouska je možná Slávista (určitě lepší než Straka), ale ty zkušenosti tam prostě nejsou. Tento kádr je vážně tragédie...

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 13 lety 01.04.2012 20:44 |  
      0 0

      No, nevím přesně, co by jako měl podle tebe nyní trenér s tím kádrem udělat?? Ano, třeba na Blažka trpím rovněž silnou alergií, ale ruku na srdce: koho místo něj? Dnes to bylo úplně do očí bijící: základní jedenáctka hrála na naše současné poměry a možnosti celkem solidní fotbal, ale stačí dvě střídání a je konec. A že vystřídali Čonka s Latkou? Kdyby šel dolů Blažek s Jarolímem, nastalo by to samé, protože hráči jako Milutinovič, Škoda či Trubila jsou zkrátka o dvě kategorie níž a nikdy v minulosti by o Slavii nemohli ani přemýšlet... A to pamatuji hodně krušné roky na báječných tribunách (protože k stání...) starého Edenu.
      Radujme se proto alespoň z toho mála, že už u čáry nepobíhá sparťanský psychopat a trenérská nula v jedné osobě!

  18. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    Mike     před 13 lety 01.04.2012 21:06 |  
    0 0

    Zranění- Latka otřes mozku, Čonka zlomenina zánártní kůstky.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      opicemag     před 13 lety 01.04.2012 21:10 |  
      0 0

      Ta záchrana bude těžká...

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        Mike     před 13 lety 01.04.2012 21:17 |  
        0 0

        Já myslím, že ne. Stačí 2 výhry a vzhledem k tomu, že jsme již 10 kol nevyhráli, tak už prostě vyhrát musíme. Na jaře kromě Bohemky už vyhrál každý, tak někdy to padne také na nás. A soupeři doma jsou i pro náš kádr rozhodně hratelní- Žižkov, Slovácko, Hradec a Bohemka.

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          vlchan     před 13 lety 01.04.2012 23:44 |  
          0 0

          Hratelní ? Obdivuji tvůj optimismus.

  19. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.04.2012 23:36 |  
    0 0

    Na stránkách www.sparta.cz objevil bratr následující perlu:

    „V druhém poločase jsme pokračovali ve velmi dobrém výkonu, vytvořili jsme si tlak, ale opět inkasovali, tentokrát po schodě nešťastných okolností, kdy míč před brankou třikrát změnil směr,“ poukázal Hašek na druhý zásah hostí.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      japhy     před 13 lety 02.04.2012 08:03 |  
      0 0

      No jo, kucí konečně poznali, co to je být lepší a stejně prohrát.

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        Jiri1     před 13 lety 02.04.2012 11:16 |  
        0 0

        Zdravim, ten vyvoj v lize je pro mne sokujici, tohle jsem tedy opravdu necekal, ve Sparte se zacina silne projevovat odchod nekterych person, ktere to s tymem umely a meli prirozenou autoritu. Ted jen cekam jestli zase treba Plzni dnes nebudou prihrany nejake golecky , jako minule , Co se tyce naseho tymu, cekal jsem podobny vyvoj , psal jsem o tom vicekrat a myslim, ze s tim kartelem starsich hraqcu jsem to vystihl pesne. Poustka je dobry trener , ale je hodne ve vleku Jarolima a spol. ani to nemuze byt jinak , tym hraje slusny fotbal , ale chybi zakonceni, perlicka Bohma uz na jaro pry nechtela ani Viktorka , protoze jde pry jen o sotva prumerneho utocnika. A na zaver vzkaz pro pana Forevera a Eluina , protoze byla zablokovana diskuze k tetamu , co jsem psal o tech odsouzenych se zakazem vstupu na stadion r eaguji zde, Nemate pravdu, mozna takova je teorie , ale praxe je presne takova jakou jsem popsal na zaklade svych zkusenosti, navic zadne cilene kontroly na vstupy techto osob policie nedela , nema na to ani kapacity a poradatele nemaji do registru pristup, navic zadny klub nevede treba jako v Nemecku svuj registr lidi, ktere nechce na stadionu, takze mi prosim nepiste , ze o tom nic nevim, mozna by jste se divil.

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          marek018     před 13 lety 02.04.2012 12:07 |  
          0 1

          Bohm je pro mě kontroverní hráč. Sice nic nedá, ani z největší tutovky, na druhou stranu vyhraje hlavu, podrží míč jako nikdo jiný z útočníků..

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            Jiri1     před 13 lety 02.04.2012 12:15 |  
            0 0

            Zdravim, tady mam jiny nazor, jde o neproduktivniho hrace , ktery neni schopny dostat se do sance a nema cich na goly , navic nema fyzicku ta hra hlavou ci podrzeni mice , no nevim podle mne neumi najit volneho hrace a cato mam pocit , ze spis zpomali nasi hru a neni jediny .

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          SForever1     před 13 lety 02.04.2012 21:39 |  
          0 0

          zdravím pane Jiri,

          opravdu nevím z jakých zdrojů čerpáte? Z vlastních zkušeností? Že by jste byl odsouzen k zákazu vstupu na kulturní a společenské akce?? Nebo pracujete přímo v řadách PČR ?? V obou případech Vás lituji.
          Praxe je však bohužel přesně taková jakou jsem ji popsal. Neuvěřitelné množství policistů na každěm zápase Slavie je opravdu těžké přehlédnout(pokud tedy občas navštívíte sektor hostů) Tvrzení, že policie nemá kapacity a prostředky - to snad opravdu nemůžete myslet vážně? Teď v Olmiku byl poměr policie vs fansSlavie 2:1 !!
          Byl jsem osobně přítomen několika zatčením fanoušků ztotožněným pomocí porovnání foto a video záznamu se seznamem odsouzených nebo hledaných osob!! Naposledy v Příbrami po utkání byl zatčen fanoušek za výtržnosti z poháru s Olomoucí!! Že nemají pořadatelé přístup přístup do registru? A proč by měli ?!? Z jakého titulu? Takže prosím Vás nelžete tady, to dělá dostatečně Nova a Blesk a další média.Opravdu se Vám divím a nechápu co Vás vede k této snaze ještě více šikanovat už tak prořídle řady fans. Doporučuji alespoň občas navštívit sektor hostí při našich výjezdech.

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            Jiri1     před 13 lety 03.04.2012 08:57 |  
            0 0

            Diky za litost,nepracuji, ani jsem nebyl odsouzen, ale to pisete je zas o necem jinem,kdy si policejni odbornici dodatecne vyhodnoti zaznam, ale z hlediska tohoto zakona je to uzivano minimalne, spis je to uzivano z hlediska pyrotechniky , vytrznosi a pod. Snad jen k tomu pyru, jeste nedavno jsem mel stejny nazor jakon Vy, ale po jedne sarade, kdy byl ranen muj znamy primo na fotbalovem utkani to tvrde odmitam v jakekoliv podobe. V kotli hosti byvam dost pravidelne, toby jste se mozna divil a jeste v k te policii, to neni o hostech to je proste o celkovem zajisteni fotbalu a budete se divit, ty pocty jsou o desitky nizsi, ze si to vyhodnoti treba velitel opatreni a nasadi na Slavisty vice policistu to na tom nic nemeni, strejne je to v pripade treba Ostravy , proste jsme hodnoceni jako rizikovy, to Vam rekne kazdy policajt. Navic Vy asi vite proc tam ta policie byla,urcite ne kvuli vyletu nekolika desitek ultras Slavie , kteri nejsou problemovy, ale to vi kazdy.........

            • Re: Olomouc - Slavia 1:0

              SForever1     před 13 lety 03.04.2012 12:26 |  
              0 0

              Máte pravdu pane Jiri, při čtení Vašich příspěvků se opravdu nestačím divit.

              • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                Troubi     před 13 lety 03.04.2012 18:49 |  
                0 0

                Na tomhle prikladu je aspon videt, ze z ostatnich jeho "zakulisnich" informaci neni mozna si vzit nic. Protoze ohledne tohoto tematu, je to blabol nad blabol...

                • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                  Jiri1     před 13 lety 04.04.2012 09:19 |  
                  0 0

                  Odpivim stejne. mate pravdu Troubi.

  20. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 02.04.2012 14:36 |  
    0 0

    to Jane, guelhar..: Mám takový námět a to pořádný otevřený rozhovor s Michalem Šrámkem, myslím že by se dala vymyslet spousta peprných otázek. Navíc si myslím že vy dva máte velký přehled tak určitě dáte ty správné otázky, myslím že by mohl mluvit otevřeně a spousté lidem vysvětlit urćité kroky v určitém období. Diky :-)

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      (host)     před 13 lety 03.04.2012 09:16 |  
      0 0

      Ja si nemyslim, ze je to dobry napad, protoze pokud bychom na druhou stranu delali rozhovor o M. Sramkovi s jinymi lidmi, jiste bychom se dozvedeli taky zajimave veci. jane

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        Artur (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 11:50 |  
        0 0

        Ale vźdyť to se vzájemně nevylučuje ne? :o) ja nejsem žádnej fanda MŠ.

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          (host)     před 13 lety 03.04.2012 12:49 |  
          0 0

          Jo, urcite se bude chtit bavit o tom, co pripadne zasmelil a podobne :)

  21. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    Kunetice     před 13 lety 02.04.2012 20:11 |  
    0 0

    Rudoši pukli , Liberec vede tak že radost. Mi už o nic nehrajem uhrajeme ještě 5 remíz a je to.

  22. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    PetCC     před 13 lety 02.04.2012 20:13 |  
    0 0

    No nejzajímavější je, že pokud by nemohl hrát Latka, tak ne příští dva zápasy máme opravdu jen 11 hráčů: Berkovec - Dostál, Cicman, Hubáček, Trubila - Nitrianský, Jarolím, Petrák, Vlček, Milutinovič - Böhm. No zdá se, že další z Veselých má šanci zahrát si ligu.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.04.2012 23:51 |  
      0 0

      Já bych zkusil tohle: Berkovec - Nitrianský, Čepelák, Hubáček, Trubila - Jarolím, Petrák - Vondráček, Hurka, Milutinovič - Blažek.

      Náhradníci: Hrubeš - Cicman, Dostál - Prošek, Vlček - Škoda, Böhm.

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        travel (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 07:53 |  
        0 0

        Hurka je zraněn,jestli se nepletu má natržený vazy v kotníku (z tréninku!).

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 08:55 |  
          0 0

          Na to by major Borovička z Tankového praporu pravil: JAK JE TO MOŽNÉ?!

          A já na to reaguji: Berkovec - Nitrianský, Čepelák, Hubáček, Trubila - Cicman, Petrák - Vondráček, Jarolím, Milutinovič - Blažek.

          Náhradníci: Hrubeš - Dostál - Prošek, Vlček - Škoda, Böhm, Pospěch.

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            PetCC     před 13 lety 03.04.2012 09:58 |  
            0 0

            Až na to, že Blažek a Škoda májí 8 žlutých a dva zápasy stopku. Takže z hráčů, kteří mají něco v lize za sebou máme právě tak 11.
            Samozřejmě můžeme použít někoho nového a asi se s tím dá i počítat. Ale velkou radost z té situace nemám.

            • Re: Olomouc - Slavia 1:0

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 10:46 |  
              0 0

              Tak na tohle mě už napadá akorát replika z Vyšetřování ztráty třídní knihy: ,,Začněme znovu čistý list!´´ Zkusím ještě něco sestavit, ale pro lepší orientaci se rád dozvím, kdo je v ohrožení v dalším zápase.

              • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                PetCC     před 13 lety 03.04.2012 11:37 |  
                0 0

                No 7 žlutých má i Latka. Ale s tím Škodou je to nějaké divné, podle statistik na fotbal.cz i na iDnes dostal 8. žlutou, ale v článku na eFotbal, ho nezmiňujou.

                • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                  honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 14:30 |  
                  0 0

                  Tak ho můžeme preventivně nepostavit. Počet vstřelených gólů tím jistě neklesne.

                  • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                    Troubi     před 13 lety 03.04.2012 14:35 |  
                    0 0

                    Ty uz se prosimte vyvaruj psani vsech tech svejch sestav.. pravidelne tu chrlis zakladni jedenactky, aniz bys pomalu vedel, kdo kde hraje, zda je zranenej a nebo neni vykartovanej. Hlavne, ze vzdycky dokazes slozit tym A, B i C ty moulo...

                    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                      honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 15:16 |  
                      0 0

                      Bude poprava už za B-sestavu?

                      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                        qazwerty     před 13 lety 04.04.2012 10:09 |  
                        0 0

                        Bude už za A sestavu...

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 00:33 |  
      0 0

      Z toho je fakt na blití jak je to propojený..... :-) Kouknu na článek a v tom ze pusobil v ORA printu Janoušek..a shodou okolností John, o Janouškovi mluví jako o sponzorovi VV... :D do Key Invest vrazila prachy Praha 13 .. Ken Vodrážka, Praha 6 ..Chalupa... Praha 10 .. Hrdlička :)) ta postaví stadión v Edenu, kterej záhadně propadne Natlandu ,. kterej ej prej napojenej na Janouška... ale hlavně ... na Řebíčkově vile : Topolánek, M. Roman , Janoušek atd. :)) krásnĚ tu srandu platím....HLAVNĚ CYRILE NELŽI! http://www.youtube.com/watch?v=Gf2TXLjeuzk

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        Jiri1     před 13 lety 03.04.2012 09:00 |  
        0 0

        Zdravim, je dobre , ze to leze ven, panove se ve finale nedohodli a proto ted ta likvidacni kauza.

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          travel (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 10:44 |  
          0 0

          Musím se opakovat,je mi na blití,kdo všechno je na Slavii (a stadion) napojen.Jeden větší podvodník,než druhej.Nevím jestli se tohoto "smradu" vůbec někdy zbavíme.A že budeme hrát o nejvyšší příčky (podle Řebíčka i LM)s těmito podvodníky,tomu taky nelze věřit.Vždyť jim o Slavii a fotbal vůbec nejde.Bohužel tak to vidím.

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 10:49 |  
            0 0

            Pročpak asi už nepouštějí na stadiónu Muchowovu hymnu? Není to náhodou proto, že při ,,roky snů, pak roky prokletí´´ bychom si připomenuli, že s tímhle majitelem nás čeká právě to druhé?

            I kdyby měl Platil pravdu a v létě by AŘ do klubu nalil desetimilióny, stejně bez sportovního vedení vytvoříme maximálně něco na úrovni Teplic.

  23. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    opicemag     před 13 lety 03.04.2012 10:39 |  
    0 0

    Je to pořád lepší a lepší. Škoda a Blažek mají karty, Čonka je out do konce jara. Latka je po otřesu mozku. Hůrka je též zraněný. A čekají nás důležité zápasy s Žižkovem a Budějovicemi. Kdo je odehraje? Nejenže máme kádr slabý, ale i úzký. A Žižkov bude určite hrát jako o život, nic jiného mu nezbývá.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      lassiter     před 13 lety 03.04.2012 11:03 |  
      0 0

      no kdysi jsme měli kádr široký, osmdesát lidí pod smlovou... nemyslim, že by byl nějak příliš úzký na to, že hrajeme třicet zápasů za sezonu. prostě když chybí osm hráčů nebo kolik, tak je to holt mimořádná situace, se občas stává. u nás nějak častěji než jinde mi přijde, ale možná je to jen takovej dojem :-)

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        Jiri1     před 13 lety 03.04.2012 11:22 |  
        0 0

        Zdravim, ,jo hlavne byla kvalita. dnes lehne 8 hracu a jsme v prdeli, protoze zbytek nestoji za nic a ti dalsi odesli na hostovani,protoze nejsou penize, becko ,podivejte na jarni vysledky, chyta tam Mesic, kterej by normalne nemel narok a dalsi,ze by do toho Rebicek nalil dalsi destky milionu,kdyz ted bude kazdou korunu potrebovat sam,no budiz, tak pak bych se zeptal jestli bude zase posily delat reditel arealu Hornich pocernic a vedouci acka, zapomel jsem jeste na funkci sportovni manazer, Drzmisek nebo jestli se konecne bude tomu venovat, nekdo , kdo tomu rozumi nebo zda pan reditel , zacne rano v Pocernicich, pak zajde na trenink acka , pak jeste udela agendu manazera , pak uridi sve zajmy a pak privede dalsi invalidy ci treba hrace, kteri potrebuji nejakou operaci a pod.

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          PetCC     před 13 lety 03.04.2012 11:44 |  
          0 0

          Že byla kvalita? V sezóně po obhajobě titulu nás položilo, že 5-8 hráčů bylo na delší dobu zraněných. To (+ bordel v majitelích) nás stáhlo dolů a drží nás tam dodnes. Proto jsme měli taky tolik hráčů na soupisce.

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            Jiri1     před 13 lety 03.04.2012 12:13 |  
            0 0

            Nezlobte se,pamatuji tehdejsi diskuzi, i dnes se ktomu mam moznost s nekterymi byvalymi hraci vratit, byl jediny problem penize.

            • Re: Olomouc - Slavia 1:0

              PetCC     před 13 lety 03.04.2012 20:01 |  
              0 0

              Tohle bylo ještě předtím, ty problémy s pěnezi následovali až potom v další sezóně. Těžko si třeba Naumov kvůli penězům nechal překopnout nohu. A to byl až jeden z posledních hřebíků do rakve začátkem jara. Už předtím na podzim jsem končili s 5 dlouhodobě zraněnými hráči.

  24. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    Viking     před 13 lety 03.04.2012 11:08 |  
    0 0

    Jane, Quelhar - nešel by udělat samostatný článek s někým z vedení o výběrovém řízení na nový fanshop? Poslední roky to byla neskutečná ostuda Slavie tak jestli by do toho nešli zapojit fanoušci a tak...

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      (host)     před 13 lety 03.04.2012 11:17 |  
      0 0

      Mozna bych neco udelala az pote, co nejaka firma bude vybrana. Ted bychom se toho stejne asi moc nedozvedeli. Co vim, tak firem, ktere by fanshop mohly provozovat, az tolik neni, takze tipuju tak dva tri subjekty. Vedeni nebylo s zadnou nabidkou na 100 % spokojene, takze se resily a asi stale resi detaily spoluprace. Predpokladam, ze fanousci se zapoji, uz jsme se na setkanich SDS s vedenim treba bavili o kolekci obleku s logem Slavie, tam by se nam libilo stare logo s korunkou...

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        Jiri1     před 13 lety 03.04.2012 11:25 |  
        0 0

        Zdravim,hlavne , aby vydrzela podpora vedeni,protoze z toho se v Ceskych podminkach neda zbohatnout a si to v polsku jako to delaj treba hools je sice levne , ale asi nepruchodne.

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          (host)     před 13 lety 03.04.2012 11:58 |  
          0 0

          Tak jasne, ze se na tom prachy nevytriskaji, ale klub jako Slavie musi mit svuj dustojny fanshop. Nehlede na to, ze pokud by se zameril marketing vic na cizince, tak ti pri navsteve zapasu maji tendenci nakoupit si suvenyry, na tom by se taky dalo neco utrzit. To by ale treba musely byt na oficialnim webu nejake informace o navsteve stadionu a listkach v anglictine, coz mi neprijde zas takovy problem to vytvorit a nechapu, ze tam nic takoveho neni. Takhle, kdyz si zada cizinec do googlu, ze chce listky na ligu, vyjede mu jen firma, ktera to zprostredkovava.

          Sin slavy - momentalne je ten projekt stopnuty, asi zejmena kvuli nejistote ohledne dalsiho pusobeni Slavie v Edenu. Nazor vytvorit Sin slavy nekde jinde, mimo stadion, povazuji za nesmyslny. Nicmene nasli jsme Stredoevropsky pohar, je v Boracu, ktery je jeho poslednim vitezem. Z fotek neni patrne, zda jde o kopii puvodniho poharu nebo dokonce o original. Ted poptavame, kdo by byl schopen vyrobit kopii a kolik by to stalo penez (vubec nemame predstavu, kolik by to mohlo byt).

          Ten clanek na efotbalu jsem cetla, ale prislo mi to tak strasne bulvarni a plny spekulaci, ze jsem ani nedavala odkaz do aktualit.

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            travel (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 14:28 |  
            0 0

            Díky za odpověď,dovolím si ještě jednu otázku.17.3. byl rozhovor s Platilem,který na otázku ohledně nového hlavního sponzora m.j. odpověděl,že s jedním jsou jednání na dobré cestě a do dvou max. tří týdnů by to mělo být dotaženo do zdárného konce.Víte jak to s tím vypadá a nebo opět další Platilova lež?

            • Re: Olomouc - Slavia 1:0

              (host)     před 13 lety 03.04.2012 15:52 |  
              0 0

              Ohledne toho nemam zadne informace. jane

              • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                travel (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 18:56 |  
                0 0

                Opět díky za info.Ještě k té předchozí odpovědi.Zaujala mě tam věta "asi zejmána kvůli nejistotě dalšího působení Slavie v Edenu".

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        travel (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 11:27 |  
        0 0

        Snad vyberou dobrej subjekt,horší to snad nebude.Ještě se chci zeptat,jak pokročila síň slávy? Nebo to krachlo?

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            Jiri1     před 13 lety 03.04.2012 12:03 |  
            0 0

            Zdravim, to je fakt vec, ale treba obdobny problem meli mit i majitele ci treneri jinych klubu, to ze Rebicek je pod tlakem je jasny a to nemluvim o utocich, ktere jsou na denim poradku, ne kazdy to vydrzi.

            • Re: Olomouc - Slavia 1:0

              vlchan     před 13 lety 03.04.2012 13:30 |  
              0 0

              Muže někdo vyjmenovat věci, které mu na fanshopu konkrétně vadí. Děkuji.

              • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                vlchan     před 13 lety 03.04.2012 13:31 |  
                0 0

                A ještě to, které jsou špatné?

                • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                  Artur (přítel SN)     před 13 lety 03.04.2012 13:59 |  
                  0 0

                  Byl jste někdy na stránkách jiného týmu v GL? nebo Anglické? nebo v Americe? merchíz se dělá úplně jinak to co se předvádí u Slávie je diletantismus největšího kalibru. Nefungující a hnusné webovky, malá šíře sortimentu, skoro žádné speciální akce ..jako kolekce k tomu či onu. Ale ono to není jen o fanshopu ale celkové propagaci značky které stojí pořád za starou belu. Měl sem možnost navštívit pár fanshopu v Evropě ...>> pryč s Fanzone.

                  • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                    Viking     před 13 lety 03.04.2012 15:28 |  
                    0 0

                    Stačí pustit web a je to přeci jasné ne? Úplně mi stačí, když snad dva roky po spuštění odkazu na oficiální fanshop Slavie na mě pokaždé vyskočila rok stará reklama na nějaký NHL zápas v Praze. Poté - otřesná grafika a design, prodej doslova čehokoliv, co se dalo zpěněžit, oblečení nelogicky řazené ve velikostech, v čemž se člověk tak maximálně ztratil.

                    Prodejna Eden nebyla tak hrozná ale třeba v přicházení s novými věci mohlo být také pružnější...

                    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

                      Kactus     před 13 lety 03.04.2012 19:32 |  
                      0 0

                      no, prodejna v edenu byla fajn, webovky jsem nikdy nesledoval.

                      a mimochodem, to s tim fanshopem je pouze dalsi saskarna a odvedeni pozornosti od nejvetsiho problemu Slavie - majitele.

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      DrFe1     před 13 lety 04.04.2012 01:15 |  
      0 0

      Nestojím o dalšího Jarolíma. Když pominu některé rudé khméry typu Sivok nebo Řepka, tak si lze těžko si představit někoho více nesympatickýho než je David Jarolím.

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        lassiter     před 13 lety 04.04.2012 10:04 |  
        0 0

        a copa vám udělal doktore?

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          tantalos     před 13 lety 04.04.2012 10:09 |  
          0 0

          Já mu nemůžu zapomenout, jak vrazil do padajícího Vaniaka a fakticky nahrál penaltu proti Slavii. Vaniak pak dostal distanc. Zachoval se jako hajzlík

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        Slawek     před 13 lety 04.04.2012 11:05 |  
        0 0

        Chlapci nebojte se, David Jarolím do Slávie nepůjde, to bych teď vůbec neřešil. Otázka je, co by to mělo dnes za význam. Pokud se zachráníme, bude potřeba budovat perspektivní tým a netvořit ho na lidech, kteří zde pobudou rok a pak zase zmizí. A navíc budou hrát na jednom z nejdůležitějších postů. Chce to hledat a nejen to předstírat a slibovat. A pak vymýšlet důvody proč to nešlo, či proč nelze přivést toho a toho atd. prostě tak, jak si za současného vedení zvykáme.

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 13 lety 04.04.2012 12:39 |  
          0 0

          Ja teda taky DJ v lasce nemam (ze stejneho duvodu jako tantalos), ale budme realiste - asi nebude nahoda, ze v lize dominuji hraci, kteri jsou vekove na sklonku kariery a maji za sebou angazma v zahranici (Horvath a Stajner). Jarolim je jiny typ hrace, neni to tvurce hry, ale porad si myslim, ze by pripadne mohl byt podobnym vudcem na hristi, jako zmineni dva panove ve dvou herne nejlepsich tymech ligy.

          Perspektivnich hracu mame pomerne dost, nepotrebujeme dalsi mlade hrace, ale naopak zkusenost ve veku, ve kterem se jeste nekonci kariera a to David Jarolim splnuje. Z meho pohledu by to byla dobra posila, jakkoli ho nemam prilis rad. Z meho pohledu rozhodne lepsi nez Tavares, ktery prakticky dva roky poradne nehral.

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            PetCC     před 13 lety 04.04.2012 13:05 |  
            0 0

            Souhlasím. Jako vůdce týmu by byl určitě výborný a určitě má před sebou ještě pěkných pár let.

            • Re: Olomouc - Slavia 1:0

              slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.04.2012 13:22 |  
              0 0

              souhlasim. jsem pro prichod D. Jarolima a K. Pitaka. udrzet M. Latku a tim bych pomalu koncil. mozna nejaky brejkovy utocnik a stoper

  25. Re: Olomouc - Slavia 1:0

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 04.04.2012 10:38 |  
    0 0

    tak kdo nam zbyl na Zizkov?

    BERKOVEC Martin, HRUBEŠ Karel, Kamil ČONTOFALSKÝ ???
    HUBÁČEK David, DOSTÁL Martin, LATKA Martin ??? (doufejme), NITRIANSKÝ Milan, CICMAN Róbert,

    JAROLÍM Lukáš, PETRÁK Ondřej, TRUBILA Vitali, MILUTINOVIĆ Zoran, VESELÝ Daniel, MIKULA Jan

    BÖHM Jiří, VLČEK Stanislav

    + mozna dalsi kluci z B tymu... opravdu neni moc z ceho vybirat.
    s tim co mame muzeme byt hodne radi i za remizu
    zkusim vybrat nejsilnejci sestavu
    Berkovec, Dostal, Hubacek, Cicman, Trubila, Nitriansky, Petrak, Jarolim, Milutinovic, Vesely, Bohm,

    na stridani
    Vlcek, Mikula, Dembele, Cepelak, Vondracek, Voracek, Prosek

    rozestaveni 4 - 5 - 1 a modlit se :)

    v pripade zarazeni Latky bych huba dal na levyho beka a Trubilu vysunul do zalohy misto Veselyho. od tech mladych kluku nic cekat nelze, muzou prekvapit, ale spis shoret

    opravdu neni co zavidet Martinovi. kluci budou potrebovat nasi podporu a tedy vecer na stadionu ahoj!

    • Re: Olomouc - Slavia 1:0

      lassiter     před 13 lety 04.04.2012 10:48 |  
      0 0

      I s tím, co máme, jsme pořád lepší než Žižkov. Jen bude třeba trošku zabojovat.

      • Re: Olomouc - Slavia 1:0

        Jiri1     před 13 lety 04.04.2012 11:06 |  
        0 0

        Zdravim, no teda nic moc,teda spis tragedie ,opet mame jako kazdy rok lazaret, nepodcenujte Zizkov , fotbalove zakulisi je nevyzpytatelne a Zizkov najednou zcela nenapadne dela body i kdyz asi.......Presto udelat ve zbytku ligy delat 6 bodu by nemel byt problem, tedy pokud to zase nekdo nema rozdany jinak .

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          lassiter     před 13 lety 04.04.2012 11:27 |  
          0 0

          Vy se z toho zákulisí, pane Jiří, jednou pomátnete. S Jabloncem vyhráli, pač Jablonec hrál jak mistr světa a nahrál jim na tři góly, s Bohemkou to byla taky haluz.

          • Re: Olomouc - Slavia 1:0

            Jiri1     před 13 lety 04.04.2012 12:46 |  
            0 0

            Nemyslim, nase liga je prece kristalove cista, ze a nasi bafici jsou skvelousi, kteri vsemi zbranemi bojuji proti korupci ve fotbale, vsechny chyby rozhodcich na jare , teda jen pro Vas, si postezovaL 1 CLEN KOMISE MADAM DAMKOVE, JESTE JEDNO KOLO A SNAD ZAS PO LETECH PUDU PISKAT, UZ TAM NBUDEME MIT KOHO DAT, JSOU TO.......

        • Re: Olomouc - Slavia 1:0

          Fallen (přítel SN)     před 13 lety 04.04.2012 14:39 |  
          0 0

          Tak aspoň Platil vidí, proč jsme měi 88 hráčů pod smlouvou