Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Sparta 1:1

Slavia uhrála v šestém jarním zápase pátou remízu. Před zápasem by ji asi většina fanoušků celkem brala, po průběhu, ve kterém Slavia nad Spartou hodinu vedla, může být mírným zklamáním. Video z fandění pod odkazem!

Slavia - Sparta 1:1 (1:0)
Branky:
14. Latka - 74. Přikryl
Slavia:
Berkovec - Dostál, Latka, Hubáček, Čonka - Nitrianský, Petrák (68. Milutinovič), Cicman, Jarolím, Blažek (88. Trubila) - Böhm (79. Pospěch) 

Před slavnostním výkopem, který provedl patron zápasu, skokan na lyžích Roman Koudelka, prohrál zástupce Slavie ve virtuálním derby se zástupcem Sparty vysoko 0:4. Trenér Martin Poustka postavil do zápasu poměrně defenzivní sestavu, na hrotu útoku se tentokrát objevil Jiří Böhm. Slávisté vstoupili do zápasu až nad očekávání aktivně, hned v první minutě trefil Jiří Böhm břevno, byl však v ofsajdu a branka by platit nemohla. V dalších akcích byli vidět krajní záložníci Blažek a Nitrianský, k přímému ohrožení Vaclíkovy brány však jejich úvodní snaha nevedla. To Martinu Latkovi se vedlo daleko lépe, přímý kop vybojoval na levém kraji hřiště Böhm, do vápna poslal míč Nitrianský a našel hlavu stopera Slavie, který poslal Slavii do vedení - 1:0! Sparta začala působit jako vedoucí tým ligy až po dvaceti minutách hry a brzy poté si připravila první tutovku, Jarošíkovu hlavičku však famózním zákrokem zlikvidoval Berkovec. Obrana Slavie však tou dobou byla pod poměrně velkým tlakem, k útočným akcím se slávisté nedostávali prakticky vůbec. Kolem 35. minuty tlak Sparty na chvíli polevil, slávisté toho využili k hlavičce Latky, kterou vytáhl Vaclík na roh. Sparta se zvedla ještě před poločasem a ve 42. minutě musel Berkovec vytáhnout další neuvěřitelný zákrok, aby zneškodnil pokus Hušbauera po průniku Krejčího. Poločas tak skončil překvapivým vedením Slavie nad lídrem ligy 1:0.

Dobrou náladu na tribunách ještě podpořilo poločasové vítězství slávistické mladší přípravky nad Spartou v poměru 2:0. Po zasloužené děkovačce tak mohl začít druhý poločas velkého derby. Do něj oba trenéři poslali stejné jedenáctky hráčů. První šanci Slavie ve druhé půli mohl mít Jarolím, tomu však míč ukradl od nohy v ofsajdu stojící Böhm. Na druhé straně mířil Matějovský v dobré pozici z 20 metrů daleko mimo. Sparta se poté opět dostala do tlaku, který vyústil v hlavičku Kweukeho po rohovém kopu, která letěla vedle brány Berkovce. V dalším útoku Kweuke naštěstí nikoho nenašel zpětnou přihrávkou. Za Slavii odpověděl střelou po rohovém kopu Jarolím, ta byla zblokovaná na další roh. V 65. minutě vyrazil Berkovec ránu Hušbauera z 25 metrů. Když už to vypadalo, že Sparta nenajde cestu k prolomení obrany sešívaných, slávisté neubránili odražený míč, Krejčí trefil břevno a odražený míč poslal do sítě Přikryl - 1:1. Strhnout vedení zpět na stranu Slavie mohl po rohovém kopu hlavou Blažek, těsně minul. Do očekávaného závěrečného tlaku se Sparta vůbec nedostala a tak si oba týmy body rozdělily.

První trenér Sparty Martin Hašek hodnotil derby takto: "Nezachytili jsme začátek utkání, tahali jsme za kratší konec, sice ne nijak výrazně, ale nebyli jsme spokojeni s pohyblivostí a nasazením našich hráčů. Důsledkem byla standardní situace, z které jsme inkasovali. Pak jsme se do zápasu dostávali. Měli jsme tři velké příležitosti v první půli a hra se blížila tomu, co jsme si představovali. V kabině jsme k hráčům byli kritičtí. Chtěli jsme ve druhé půli zápas otočit. Šance jsme měli, vyrovnali jsme po krásné akci Krejčího. Pak už byl zápas rozkouskovaný a my jsme nebyli schopni se dostat do tlaku. Cítíme zklamání, chtěli jsme vyhrát. Holek na pravé straně obrany podal dobrý výkon. Při standardkách bránil Latku proto, že je Latka dobrý hlavičkář a nasadili jsme na něj také dobrého hlavičkáře. 25 bodů rozdílu v tabulce mezi Spartou a Slavií dnes na hřišti smazala velká touha hráčů soupeře v tomto zápase bodovat."

Martin Poustka byl blízko k první výhře na postu hlavního trenéra Slavie a hned to mohlo být v derby. Přestože zápas skončil remízou, byl trenér ve velmi dobré náladě. "Dnešní zápas se mi hodnotí celkem lehce. Sparta byla favoritem, ale my jsme se ji vyrovnali, v jistých ohledech i předčili. Jsem rád, že jsme protrhli střelecké trápení. Na standardní situace jsme se před zápasem zaměřili a přineslo to ovoce. Remíza je podle vývoje utkání a předvedené hry zasloužená. Chci všem hráčům poděkovat, jak k dnešnímu zápasu přistoupili a fanouškům za skvělou podporu během celého utkání. Neberu to tak, že jsme Spartě zkomplikovali cestu za titulem. Pro ligu je ale dobře, že je nahoře o co hrát. Byli jsme si vědomi toho, že by Sparta nasazením menších hráčů mohla mít problémy s našimi vysokými kluky. Proto jsme také zařadili do základní sestavy i vysokého Ondru Petráka, čímž jsme také zesílili střed hřiště. Martin Latka měl i díky slovům Jirky Jarošíka postaráno o motivaci navíc. Měl připraven i příbor, který by mu případně předal, pokud bychom vyhráli. Martin Berkovec nás podržel ve dvou velmi prekérních situacích v první půli. Kluci potřebují mít za zády kvalitního brankáře a Martin ukazuje, že by ligu mohl chytat daleko víc než doteď. Na tom je i vidět práce Martina Vaniaka, ostatně dnešní zákroky přímo připomínaly Vaniaka." 

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sparta 1:0 po 1. pol.

    Rottax (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 16:49 |  
    0 0

    Tak první půle výborná,jen mě rozesmála radost neradost asistenta Vrabce po gólu Latky. Zajímalo by mě, co ho tady ještě drží.

    • Re: Slavia - Sparta 1:0 po 1. pol.

      Chovi     před 13 lety 24.03.2012 18:44 |  
      0 0

      Jo, to mě taky dostalo :) :D

    • Re: Slavia - Sparta 1:0 po 1. pol.

      Stahler     před 13 lety 24.03.2012 19:20 |  
      0 0

      Drží ho ve Slavii akorát tak výplaty,jinak by tu nebyl a spíše by byl nezaměstnaný,protože jeho trenérské kvality velké nebudou.

  2. Re: Slavia - Sparta 1:1

    ZahadnaNeznama     před 13 lety 24.03.2012 18:05 |  
    0 0

    Gratuluji...

  3. Re: Slavia - Sparta 1:1

    JS (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 18:34 |  
    0 0

    jednoznačně nejlepší (nejaktivnější) hra na jaře.. konečně ze sebe hráči něco vykřesali, Blažek je opravdu fotbalista, naopak Dostál (zase jednou) jasně dokazuje, že na ligu prostě nemá.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      PetCC     před 13 lety 24.03.2012 18:55 |  
      0 0

      Dostál na ligu má, má i na dnešní Slavii, ale na Slavii hrající o první místa nemá.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      JS (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 18:47 |  
      0 0

      "Několik "fanoušků" použilo nepochopitelný pokřik, aby se tímto primitivním způsobem sparťanskému forvardovi vysmálo. Podle některých hlasů to měla být pomsta za gesto podřezávání krku na turnaji v O2 Areně."

      autor qp .. panu autorovi bych šel dát pětikorunu, fakt to je neskutečnej sračkoidní bulvár

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      PetCC     před 13 lety 24.03.2012 18:56 |  
      0 0

      Já si vůbec nepamatuju, že by na branku vystřelil, takže ani nemůžu říct, jestli se opravdu něco takového ozvalo, nebo ne.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        quelhar (admin)     před 13 lety 24.03.2012 19:24 |  
        0 0

        Ozvalo se to za cely zapas jednou na dve vteriny asi v 60. minute, kdy hlavickoval vedle po rohu Sparty. Opravdu Sport resi hovadiny...

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          jigsaw     před 13 lety 24.03.2012 20:42 |  
          0 0

          Mně rasistický chování moc jako hovadina nepřipadá. Nechápu spíš, kde se tohle na Slavii vzalo, nikdy jsem rasistický pokřiky nezažil.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            denydzlSKS     před 13 lety 24.03.2012 20:57 |  
            0 0

            A je rasismus hučet na Řepku nebo Lokvence?! Rasismus neuznávám, ale dost často se hledá i tam, kde třeba není..

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              jigsaw     před 13 lety 24.03.2012 21:19 |  
              0 0

              Na Řepky a podobný se vždycky píská, nikdy nehučí. Takže když se na hučí jedině na černýho hráče, tak to asi něco znamenat bude.

              • Re: Slavia - Sparta 1:1

                denydzlSKS     před 13 lety 24.03.2012 21:25 |  
                0 0

                Hodně lidí taky hučí. Já to beru tak, že rasismus je zajímavý téma, tak se to v případě černýho kluka rádo píše..

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              rossobianco     před 13 lety 24.03.2012 22:30 |  
              0 0

              Jak můžeš srovnávat Kweukeho s těmahle dvouma parchantama?Ti dva a jim podobní si to zasloužej,protože nemaj/neměli ponětí o fair play a sportovním chování(Lokvenc zejména svými přeochotnými pády,Řepka svým prasením a soustavnými provokacemi).
              Co z tohodle platí pro Kweukeho,resp.čím je Kweuke v tomto směru výrazně horší než ostatní rudoši,co si dnes nic podobného nevyslechli?Jeho ,,zločinem"je jeho původ,který leží pár debilům v žaludku.Nemyslím,že je dobře to zlehčovat.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          rossobianco     před 13 lety 24.03.2012 23:00 |  
          0 0

          Že Sport někdy řeší hovadiny,to je fakt,a že někteří dementi jsou rasisti a budou tohle dělat vždycky,takže z toho není třeba dělat nutně kdovíjak výjimečnou událost,s tím bych taky souhlasil.
          Ale to by nemělo zakrýt skutečnost,že zas tak ojedinělý jev to dneska nebyl,bylo to slyšet víckrát než jen při té hlavičce,několikrát když byl u míče a pak taky když střídal(což možná nebylo na první pohled/poslech někde tak znát,neboť to přehlušil pískot,který je víc slyšet).
          Co mě ovšem zejména nepříjemně překvapilo bylo kolik lidí se k tomu nechalo v mém okolí strhnout-a to působili jinak docela normálním dojmem,rozhodně vesměs nevypadali na nějaké ultrapravičáky.Měli by si uvědomit že takovéhle projevy nemají s těmi antisparťanskými vůbec nic společného.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            jigsaw     před 13 lety 25.03.2012 01:01 |  
            0 0

            Rasisti na Slavii podle mě výjimečná událost jsou, to byla vždycky "výsada" Sparty. Nebo ne?

  4. Re: Slavia - Sparta 1:1

    opicemag     před 13 lety 24.03.2012 19:24 |  
    0 0

    Potřebovali bychom naklonovat Latku. Jeden do obrany, jeden do zálohy a dalšího do útoku. Jinak dneska bojovali, remíza spravedlivá. sparta nic moc nepředvedla. Dobré je, že se vrací Pospěch. Někoho jako on do útoku potřebujeme, Bohm na to zatím nemá, nemůže hrát na hrotu sám.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      tantalos     před 13 lety 24.03.2012 19:56 |  
      0 0

      Böhm byl výborný, udržel balon, vyhrával souboje.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        opicemag     před 13 lety 24.03.2012 20:06 |  
        0 0

        No nevím. Myslím, že by mu hodně pomohlo, kdyby nehrál na hrotu sám. S Pospěchem by to mohlo klapat. Pospěch je technicky lepší, lépe udrží míč. A Bohm by ho mohl doplňovat, dostávat od něj míče, narazit si s ním. Stejně nechápu, proč hrajeme na jednoho osamoceného útočníka. To jde, když má onen útočník podporu zálohy a křídel. Což u nás nemá. Hrál bych na dva klasického útočníky (Pospěch, Bohm, popřípadně Škoda).

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        mats     před 13 lety 24.03.2012 22:02 |  
        0 0

        Mě teda Bohm dneska celkem mile překvapil. Solidní fotbal to byl... A nejlepší asi Latka s Berkovcem.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          Jarda66     před 13 lety 25.03.2012 11:07 |  
          0 0

          S hodnocením Bohma naprosto souhlasím... Byl vepředu vynikající, dokud měl síly, vyhrával drtivou většinu soubojů, spoustu míčů jsme pak i díky němu získali, nebo ho dokázal dobře rozehrát... Pro mě jednoznačně nejmilejší překvapení derby (když nepočítám výsledek:-D)

  5. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Stahler     před 13 lety 24.03.2012 19:27 |  
    0 0

    Já tu remízu beru.Je sice škoda že se nepodařilo udržet výhru,ale před zápasem by bod brala asi většina fanoušků.Navíc podle toho co jsem viděl na hřišti tak mi přijde remíza zasloužená.Mám velikou radost z Martina Latky,to je velká opora v obraně a dokáže sem tam dát i gól.Výborný byl i Martin Berkovec a i další hráči hráli lépe než obvykle.Jirka Bohm odehrál asi nejlepší zápas na jaře a třeba příště už dá i gól.Škoda toho jeho břevna,ale stejně tam sudí už mával ofsajd a ten náš gól padl po faulu na Jirku,dneska mi přišel přínosnější než největší jarní zklamání Milan Škoda.Atmosféra byla dobrá,chorea povedená a demence rudých fans se opět několikrát projevila...

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 19:51 |  
      0 0

      Vidím naprosto stejně. Trenéra bych nesháněl, jen bych doplnil kádr.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 20:52 |  
      0 0

      Remíza je zasloužená, i když vyhrát se to taky dalo. Řekl bych, že je to inverze zápasu z jara 2009, kdy také tým, který měl v zápase převahu, zachraňoval remízu :-)

      Pokud nepočítáme zápas Jablonec - Sparta, tak to byl vůbec první zápas Sparty v tomto ročníku ligy, kde se realizoval (lhostejno jakým směrem) pojem ,,vyrovnávací gól´´. Ale protože u nás je podobně vzácným pojmem ,,neremízový výsledek´´, tak se to v jistém smyslu dalo čekat...

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        eomer (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 20:58 |  
        0 0

        V tom roce 2009 jsme byli jasně lepší, což dnes sparťani nebyli :-)

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 21:11 |  
          0 0

          Zase tak spolehlivou paměť nemám. V hlavě zůstaly hlavně ty (Jandovy?) polonůžky, jak to tam Blažek vytěsňoval.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            Mike     před 13 lety 24.03.2012 21:15 |  
            0 0

            Náhodný gól Hubníka hlavou po teči někdy v 37.minutě a pak už jsme jim nepůjčili míč, hlavně ve 2.poločasu jenom odkopávali.
            Ještě tam před koncem poločasu zachránil Vaniak volej Kucky, ale 2.poločas byl náš drtivý tlak.

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              lassiter     před 13 lety 24.03.2012 21:40 |  
              0 0

              je to tak. ještě hubníkův gol byl z ofsajdu holendy tušim :-)

  6. Re: Slavia - Sparta 1:1

    orca     před 13 lety 24.03.2012 20:00 |  
    0 0

    Skvělá atmosfera díky neobvykle vysoké návštěvě.Bohužel slávisté nedokázali vykoupit dost míst a tak na tribunách sedělo dost sparťanů.
    Může mi ale někdo vysvětlit proč se nehrál slávistický chorál? Proč se z tlampačů místo toho komentovala idiotská videohra?
    Hráči makali, Sever nezklamal,ale začátek povzbuzování přenechal sparťanům. Díky všem za výborný zážitek.Měli jsme i na vítězství.
    To,že dal gol Latka je trochu typické, neboť se nám vůbec neprosazují útočníci.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      bongor     před 13 lety 24.03.2012 22:48 |  
      0 0

      je to tak,že v současné době je rumunů víc a tak jich bylo víc i na tomhle mači.Až budem první my,tak to bud zase opačně.Smutné je,že se nevyhraje ani s tímhle mančaftem,který nějakého slavného mistra nepřipomíná ani náznakem.na tom je vidět,že musíme ještě hodně přidat,abychom předčili alespoň takovéto Horymíry z Neumětel.

  7. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Mike     před 13 lety 24.03.2012 20:35 |  
    0 0

    Jenom trochu k minulému tématu ve Statistickém okénku 21.kola, zda Slavia je ještě ohrožena alespoň teoreticky sestupem.
    Po dnešních výsledkách a hlavně prohře baníku na Slovácku- pro mě tedy dost překvapivé- je záchrana jistá, a je nutno ve zbývajícíh kolech udělat nám těžce zkoušeným fanouškům trochu radosti i herně. Baník, jak jsem minule, je pro mě stále po Žižkovu největší kandidát sestupu. Jeho los v dalších 3 kolech je těžký- doma Plzeň, venku Hradec a doma Liberec, pokud nezíská alespoň 4 body, v závěrečných 5 kolech to bude sakra těžké. Takže vzhůru na velikonoční pondělí do Edenu konečně letos vyhrát pražské derby.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      quelhar (admin)     před 13 lety 24.03.2012 20:39 |  
      0 0

      Musim rict, ze jsem taky cekal klasicky vysledek v zapase dvou sestupem ohrozenych moravskych tymu, tj. vyhru toho, kdo body potrebuje vic.

      Kazdopadne porad myslim, ze to bude perny boj mezi Bohemkou a Banikem, i kdyz pet bodu k dobru je samozrejme bonus, s postupem casu navic cim dal vetsi hodnoty...

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 20:48 |  
        0 0

        To je ta výhoda atomizované ligy, že je všude banda ambiciózních kluků, která zápasy nerada pouští, takže domluvených výsledků ubývá.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        Mike     před 13 lety 24.03.2012 21:01 |  
        0 0

        Podíval jsem se na los Bohemky na další 3 kola a může Baníku ještě o něco odskočit. ,,Doma" Žižkov, na Duklu a ,,doma" Mladá Boleslav. A Budějovice vyjma dohrávky v Plzni- Doma Hradec, do Teplic a doma nás.
        Olomouc myslím něco ukope, zbytek by musel spadnout jen při totálním kolapsu.
        Bohemka může mít na Baník 5 kol před koncem 7-8 bodů, a to se bude strašně těžce stahovat. A kromě Žižkova doma Baník ve zbývajících 4 zápasech nemá také bůhvíjaký los.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 21:00 |  
      0 0

      Odběhnutí od tématu: Hodně pikantní je, že Brno, které bylo ve 2. lize po podzimu málem na sestup, dost možná ještě udělá postup zpět :-D

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        Mike     před 13 lety 24.03.2012 21:11 |  
        0 0

        Teď jsem na koukal, jenom vždy se podívám na výsledky a jak hrála Jihlava s magorem Jaromírem v brance a dost mě to překvapilo. Pokud zítra vyhraje v dohrávce, tak chybí 5 bodů.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 21:30 |  
          0 0

          5 bodů, ale ještě musíš uvážit, že některé týmy z hořejška tabulky do 1. ligy stejně nechtěj. Takže dost možná v praxi ještě méně.

  8. Re: Slavia - Sparta 1:1

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 20:44 |  
    0 0

    Zkusím známkovat jako ve škole

    Slavia: Berkovec 1* // Dostál 3, Latka 1*, Hubáček 1-, Čonka 2- // Nitrianský 1, Petrák 3 (68. Milutinovič N), Cicman 3, Jarolím 1-, Blažek 1 (88. Trubila N) // Böhm 2 (79. Pospěch N).

    Ale dost těžko stanovovat známky, někdy je to tak přibližně.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 20:58 |  
      0 0

      Ještě bych se zastavil u tří hráčů.

      Berkovec - podle mě by měl chytat i v dalším zápase. Je na tom teď zdravotně i výkonnostně lépe než Čontofalský.

      Böhm - jako střelec je stejně marný jako Škoda, ale aspoň umí odehrát takového ,,taktického hrota´´ - udržet míč, otřít ho do autu o protihráče, vydřít na sebe faul, atp. Pro tohle hledisko se mi jeví jako momentálně lepší než Škoda. Snad se dá Pospěch co nejdříve do pořádku a nastane v útoku nějaká větší konkurence.

      Latka - od léta bych mu dal kapitánskou pásku. Vyložený lídr týmu, i když LJ a DH se poslední dobou také poněkud polepšili...

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        lassiter     před 13 lety 24.03.2012 21:24 |  
        0 0

        pro začátek by stačilo Latku na příští rok podepsat...

  9. Re: Slavia - Sparta 1:1

    jigsaw     před 13 lety 24.03.2012 20:45 |  
    0 0

    Zápas výborně odbojovanej, na víc momentálně nemáme. V týhle sezóně mi připadal lepší akorát zápas s Plzní. Akutně ale chybí (už několik let) útok, šancí ze hry jsme měli jako obvykle zoufale málo.

  10. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Dobi     před 13 lety 24.03.2012 20:59 |  
    0 0

    Moje troška do mlýna k dnešnímu derby. Jednoznačně pozitiva převažují: návštěva - nálada - bojovný výkon, který "měl i oči" - smysluplně postavená sestava - Berkovec a Latka, ale i Hubáček (a teď do mne třeba chlebem), ale nasazení a snaha ostatních (oproti motivátorovi ne nebe a dudy, ale navíc dudy s protrženým měchem). Negativa - pohled na Spartu kolem a kolem. O fanoušcích raději pomlčme (jejich xenofobní skandování ani jednou nikdo neokřikl; přitom čistě historicky, byla Slavia založena na slovanských ideích, onen pokřik bych spíše směroval zpětně, stačí jen listovat a listovat....), ale i superfavorita na titul bych si představoval jinak! Sudí nám určitě nic nepřidali, před vyrovnáním byl z našeho pohledu faul útočícího hráče.
    A ta pyrotechnika? Musím být loajální vůči zákazu - co není povoleno, je jinými slovy zakázáno... Ale... Ta slávistická dokreslila docela umně choreo.. Ta druhá? Chaos nad chaos... I v tom jsme daleko výše, včetně děkovačky!
    Přeji p.Poustkovi jen nej- nej- - poznal jsem jej při besedě OP v Žilově a tvrdím: Jak ten člověk to má v hlavně srovnané! Byl to i díky němu pro naši skupinku povedený podvečer...
    A z jného soudku - dopoledne jsem při nákupní procházce po Břevnově zaslechl, že Stračena má nastoupit na trenérský post u Sokola Bílá Hora, který usiluje o postup. Ale nemám ještě ověřeno..
    A jinak - Libe. Libe...

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Kactus     před 13 lety 24.03.2012 21:25 |  
      0 0

      no nahodou, Hub dnes na 95% skvelej. bezpecne kryl vetsinu akci a mel snad jenom jednu mninelu.
      a fanousci rumunu? dyt ti jsou uplne marni - kdyz muzou hodit delbuch vlastnimu hraci pod nohy a dnes se taky predvadeli ... proste jaky tym, takovy fanousci a tihle smejdi. co rict vic.

  11. Re: Slavia - Sparta 1:1

    lassiter     před 13 lety 24.03.2012 21:39 |  
    0 0

    Musim říct, že těžko krotím nadšení z Berkovce, je dobrej. Jsem celkem zvědavej, jestli ho tam trenér nechá, až se KČ uzdraví. Se říká, že tohle sou příjemný starosti, ale zas tak příjemný to být nemusí, zvlášť pro novýho, mladýho trenéra. Kéž bysme nevěděli koho postavit i v útoku. Což teda popravdě nevíme, ale ne z úplně stejných důvodů... :-)

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      jigsaw     před 13 lety 24.03.2012 21:48 |  
      0 0

      Problém je, že Čonto by asi špatně nesl pozici dvojky, třeba by odešel, a pak by se mohlo stát, že by nebyl Berkovec ve formě nebo by se zranil a neměli bysme náhradu. Pokud by se Čonto s pozicí dvojky vyrovnal (o čemž pochybuju), tak bych stavěl Berkovce.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 21:53 |  
        0 0

        Co je to ale za profesionála? Dokud Berkovec nevyvede nějakou ptákovinu, tak by měl přirozeně chytat a v létě se stejně budou rozdávat karty znovu. A kdyby se páníček urazil, tak to holt jistí Hrubeš.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 23:14 |  
          0 0

          Souhlasím, Čontofalský je zkušený gólman, navíc už není nejmladší, tak doufám, že chápe, že tu asi nebude chytat vždy (každý nemůže být Vaniak).

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          vizzir     před 13 lety 27.03.2012 15:01 |  
          0 0

          Vzpominam si, kdyz Čonta jeste na Bohemce takto vystridal nahradni brankar a pak tam zustal, tusil ze jsem jmenoval Holec nebo tak nejak. Byla z toho docela afera, Conto to nesl hodne tezce a vztekal se... Bude to jeste zajimave...

  12. Re: Slavia - Sparta 1:1

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 21:49 |  
    0 0

    V poslední době tu zaznělo, že Brückner říkával, že dobrého trenéra poznáme nejspolehlivěji podle standardek. Z tohoto hlediska dnes Poustka zcela obstál.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Alanor (admin)     před 13 lety 25.03.2012 09:01 |  
      0 0

      Pod tohle bych se podepsal, takhle nebezpečné standardky u Slavie nepamatuji.

  13. Re: Slavia - Sparta 1:1

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 21:55 |  
    0 0

    ,,Před slavnostním výkopem, který provedl patron zápasu, skokan na lyžích Roman Koudelka, prohrál zástupce Slavie ve virtuálním derby se zástupcem Sparty vysoko 0:4.´´

    Sparťan asi pilně trénoval v duchu známé anekdoty: - Co udělá sparťan, když dohraje zápas v Lize mistrů? - Vypne PlayStation a jde spát.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      bongor     před 13 lety 24.03.2012 22:49 |  
      0 0

      Akorát že to není anekdota,ale příběh ze života.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 24.03.2012 23:17 |  
      0 0

      Říkalo se to i o nás...

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      qazwerty     před 13 lety 26.03.2012 16:07 |  
      0 0

      Tak ten klučina kope za dorost Bohemky, takže něco umí...;)

  14. Re: Slavia - Sparta 1:1

    lassiter     před 13 lety 24.03.2012 22:03 |  
    0 0

    Má někdo nějaké vysvětlení k tomu otočenýmu rohu asi minutu před koncem? šmejdi

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      quelhar (admin)     před 13 lety 24.03.2012 22:22 |  
      0 0

      V prvni puli nam taky ukradli jeden jasny roh... Vubec dneska ti asistenti byli trochu mimo...

  15. Re: Slavia - Sparta 1:1

    PetCC     před 13 lety 24.03.2012 22:35 |  
    0 0

    Jedna poznámka k hlavičce Blažka před koncem. Ta šla minimálně do tyče, možná i do branky, ale neuvěřitelně se odrazila od nějakého krtince úplně mimo!
    I ta střela Jarolímav druhé půli po rohu byla gólová, za obránce, který to stěží vykopával už byla prázdná brána.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      quelhar (admin)     před 13 lety 25.03.2012 10:41 |  
      0 0

      Jo, videl jsem to pak v TV, kdyby ta hlavicka Blazka sla do toho drnu z druhe strany, tak to skonci v brane...

  16. Re: Slavia - Sparta 1:1

    podol (přítel SN)     před 13 lety 25.03.2012 06:42 |  
    0 0

    Po delší době jsem s výkonem spokojen.Před zápasem byla obava
    z porážky,třeba i kruté,podpořená i pověstí arbitra.Ale teď si říkáme,škoda,body mohly být i tři.Výkony hlavně Berkovce a Latky
    perfektní (Latku si udržet i pro příští sezonu),ale dobře hráli i další.
    Myslím si,že začíná být vidět práce trenéra,který nemá praxi,ale
    umí použít zdravý rozum a cit pro hru,ale i humor a vtip.
    Velice oceňuji a děkuji našemu "kotli".Nejen s ohledem na
    počet,vytrvalost,ale i za pěkné choreo.A také srovnáním "úrovně"
    s tím ze Sparty.Jen tak pokračovat a příznivci začnou opět chodit
    na zápasy Slávie s radostí a pro potěšení.
    Podol

  17. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Slawek     před 13 lety 26.03.2012 07:53 |  
    0 0

    Náš jediný sportovní deník s celorepublikovou působností se opět zaskvěl v plné parádě. V tzv. lize fanoušků Slavia porazila Spartu 9:8. Proti překrásnému a vypracovanému slávistickému choreu nasadili sparťanští inteligenti to nejlepší, co ve svém repertoáru mají. Výsledek ? Urážky a 25 vyrvaných sedaček. Asi proto ten těsný poměr, že inteligenti ze Sportu.

  18. Re: Slavia - Sparta 1:1

    koscheen (přítel SN)     před 13 lety 26.03.2012 16:10 |  
    0 0

    nikde nevidim marhuda, co se stalo?

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 26.03.2012 18:39 |  
      0 0

      Spadl do tunelu Blanka? :)