Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

Jan Blažek a Lukáš Jarolím se v pozápasových hodnoceních shodli: Mužstvo podalo bojovný výkon, ale opět chyběly branky. Spolu s Olomoucí se Slavia dělí o post remízového krále ligy...

Zápas hodnotili jeho aktéři podobně. "Možná jsme byli na začátku jara nervózní, ale dnes jsme myslím hráli jinak. Cítili jsme podporu fanoušků, hráli jsme dobře, je nám líto, že jsme neskórovali, protože jsme měli asi nejvíc šancí z jarních zápasů. Na druhou stranu Jablonec hrál taky dobře, takže bereme bod, remíza je zasloužená," řekl Jan Blažek. "Chtěli jsme dnes získat první výhru na jaře, věděli jsme, že musíme získat tři body, abychom se nepropadli tabulkou, ale nepodařilo se nám dotáhnout některé šance do konce. Jsem rád, že jsme podali bojovný výkon, na který se asi dalo i koukat, dali jsme do hry všechno. Druhá půle byla méně vydařená, zřejmě za to mohl úbytek sil, i když na to bych se nechtěl vymlouvat. Kombinační pohledné hře ale nepřidává ani hřiště, balóny se hrají na takovém terénu hůř, nemůžete hrát na jeden dotek, ale musíte si ho zpracovat," nabídl svůj pohled kapitán Lukáš Jarolím.

Posun Martina Poustky z postu asistentského na hlavního trenéra zjevně přinesl mužstvu určitou kontinuitu. "Martina známe a trénujeme s ním dlouho, jeho přístup pro nás nebyla žádná novinka. Neměl moc času připravit nás na zápas, celý týden jsme trénovali pod vedením trenéra Straky, Martin nás připravil hlavně po psychické stránce. To se mu velice dobře podařilo, bohužel jsme mu to nevrátili ziskem tří bodů," uvedl Blažek.

Hráči uvítali i návrat tradiční děkovačky. "Ke Slavii patří, člověk má husí kůži, když to slyší, bohužel jsme chtěli získat pro fanoušky tři body a to se nám nepovedlo, snad se nám podaří vyhrát další zápas s Duklou," zadoufal Blažek. "Věděli jsme, že se nám bude hrát lépe bez negativních reakcí publika, nebylo to nic příjemného ani pro trenéra ani pro nás. Začátek, kdy jsme hráli na tribunu s kotlem, se nám vydařil, určitě to nakoplo nás i fanoušky. Děkovačka byla taková spontánní, doufám, že navážeme na vzájemný respekt, který tu byl předtím," dodal Jarolím.

Komentáře (26)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

    mpik     před 13 lety 11.03.2012 22:56 |  
    0 0

    Proti našláplý Dukle chcete vy bodovat??? Ha ha

    • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

      harry     před 13 lety 12.03.2012 08:19 |  
      0 0

      nechci být paranoidní,ale nadcházející dvě kola očekávám vzájemný pražský bodový výměnný obchod....

  2. Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

    opicemag     před 13 lety 11.03.2012 23:27 |  
    0 0

    My také. Problém je v tom, že zvlášť Blažek je hráč, který by snad nedal gól ani za situace, kdyby šel od půle sám a brankář nebyl v bráně. Má techniku, snaží a je schopen něco vymyslet, ale to zakončení je hrozné. No pořád mi to přijde lepší než Bohm, který nemá ani tu techniku a konstruktivní taktéž není.

    • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

      DrFe1     před 13 lety 12.03.2012 12:58 |  
      0 0

      Blažek gólovej není, ale na druhou stranu vytváří pro spoluhráče tolik šancí jako celej zbytek týmu dohormady. Podle mě je velkým přínosem, ale musí k němu bejt někdo alespoň trochu gólovej pak to bude i efektivní.

      • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

        opicemag     před 13 lety 12.03.2012 13:01 |  
        0 0

        Pak musíme doufat, že se snad Pospěch dá dohromady. Nebo začne hrát Hůrka. Moc jiných hráčů schopných dát gól u nás není. Ještě snad Latka, ale ten to má z obrany daleko.

  3. Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

    capi (přítel SN)     před 13 lety 12.03.2012 12:22 |  
    0 0

    Bez útoku a s LJ jako největší brzdou v lize nemůžeme vyhrát. U něj opět skončila většina nadějně vypadajících útočných akcí tím, že místo, aby to hnal dopředu, tak standardně zbytečně zasekl a bylo po možnosti přečíslení nebo alespoň akce do volné obrany. Už aby se vrátil Koreš.
    Zoran levého záložníka hrát nemůže, prakticky tam nebyl ve hře. Doufám, že po odchodu Franze se opět nastartuje Trubila - jeden z našich nejlepších hráčů na podzim, který ale ve všech zápasech na jaře vypadal, že má strach hrát.
    Včera se ukázalo, jaká škoda bylo vyhnat Kaufmanna, protože ten v kombinaci s Nitrianským před ním by ovládli pravou stranu jako za Matěje. Dostál nepředvedl nic moc, ale paradoxně on dal jediný skutečně povedený centr z pravé strany. Nitrianský nedal jediný a to hodně kalí jeho jinak celkem povedený výkon. Cicman na DZ nebyl špatný, Hub jako vždy nezklamal, Latka podržel (ale má už 7 ŽK a na Dukle určitě ji dostane, zvlášť když to sparťani vědí) a Čonka je největší pozitivní překvapení.
    Trenér je zapálený a na rozdíl od všech jeho předchůdců a většiny jeho ligových kolegů je schopen dát dohromady pár souvislých a něcoříkajících vět. Ideální by bylo, kdyby v příští sezoně dělal asistenta Kozlovi... Teda myslím ve Slavii.
    Nelze ale zapomenout, že by s odchodem Franze bylo všechno v pořádku. Hlavní zlo stále zůstává. Platil ven!

    • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

      mirecek1111     před 13 lety 12.03.2012 12:32 |  
      0 0

      Taky to tak vidím, Nitrianský je moderní bek nebo křídlo...běhá nahoru dolů, ale vždycky to hasne na tom centru. A to je velký problém. Na druhou stranu, tohle se snad dá natrénovat...musí v treninku centrovat, centrovat a zase centrovat. No třeba se to zlepší. Čonka je v tomhle ochlup před ním.

      • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

        capi (přítel SN)     před 13 lety 12.03.2012 12:46 |  
        0 0

        Ono je zvláštní, že má docela dobrou střelu, ale centr nedá a to ani v situacích, kdy je v klidu, nikdo ho neatakuje a může si připravit míč. Naučit se to určitě dá, ale už tu někdo vzpomenul Lukáše Doška, který by přesně ten samý případ a centrovat se nikdy nenaučil...
        Čonka je oproti Nitrianskému o dost fotbalovější a techničtější. To je jeho velká výhoda. Ale bohužel ani on nedal ze standardek žádný pořadný centr. Stejně jako v MB většina centrů z rohů či přimých kopů končila v rukou nikým neatakovaného brankáře.

        • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 12.03.2012 16:38 |  
          0 0

          Souhlasím s capim, že na Julisce na tuti dostane sudí za úkol vykartovat Latyho pro derby. Takovou šanci si Toaletná nenechá utéct, bohužel. Jediná protizbraň je nechat ho na tribuně.

  4. Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

    goop     před 13 lety 12.03.2012 12:57 |  
    0 0

    Teda jestli LJ fakt řekl Strakovi, že je magor a ať vypadne, tak je to u mě frajer.

    • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

      tantalos     před 13 lety 12.03.2012 14:17 |  
      0 0

      Asi na tom něco bude. Napovídal už tomu výkon v MB, kdy se zdálo, že mančaft překypuje ochotou nechat si dát gól. Takhle odevzdaný výkon už od Slavie dlouho nebyl vidět.

    • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

      marek018     před 13 lety 12.03.2012 14:28 |  
      0 0

      odkud tohle víte? Nějak jsem nic nezaznamenal:-(

  5. Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

    tantalos     před 13 lety 12.03.2012 14:28 |  
    0 0

    S odstupen jednoho dne:
    Zdá se, že Martin Poustka je mnohem chytřejší než Straka. Vymyslel taktiku, která se mi v první chvíli zdála zvrácená - příliš mnoho obránců, zvlášť ten Dostál mě šokoval.
    Nicméně se v tomto ukázal Poustka jako realista, dobře si uvědomil, že Jablonec má kvalitnější mužstvo než my. Kdyby nastoupila tradiční Franzova sestava, dostali bychom víc gólů než nastříleli. A Dostál s Nitrianským Baggia i Kovyho docela paralyzovali. Dost nám pomohl i nekvalitní terén.
    Hlavní potíž Slavie je hra dopředu. Tam se ukázalo, že Böhm zatím neví, co má vlastně hrát. Doufám, že se konečně dá dohromady Pospěch, pokud je tedy opravdu zraněný. JInak je ale předčasné Böhma odepisovat, takovému hráči obvykle trvá alespoň pět šest zápasů, než zapadne a najde si to svoje místo.
    Vcelku vzato: dnes mi po dlouhé době nebylo líto peněz za vstupné, řekl bych dokonce, že dneska si hráči ode mne ty dvě stovky plus zasloužili.

    • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

      quelhar (admin)     před 13 lety 12.03.2012 14:35 |  
      0 0

      Mimochodem neco podobneho vcera rikal i Komnacky na tiskovce, kdyz se ho zeptal jeden z novinaru (shodou okolnosti Ondra Zlamal :o)), jak by zhodnotil, jak byla Slavia na jeho tym pripravena. Rikal, ze Slavia byla velmi dobre psychicky pripravena a dokazala ucinne eliminovat jejich nejsilnejsiho hrace Lafatu. A ze ofenziva se neda nacvicit za par dni ani tydnu, ze to je otazka nekolika mesicu, kdy hraci vstrebavaji, jak si v jake situaci nabihat, atd. Nejvetsi tutovky vcera palili jini - Blazek a predevsim Milutinovic. Ja jsem presvedceny, ze Bohm je minimalne prumerny ligovy utocnik, odepisovat ho po dvou zapasech za Slavii je nesmysl.

      • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

        janko (přítel SN)     před 13 lety 12.03.2012 15:09 |  
        0 0

        ...on se dal Ondra na novinařinu?:-))... no on ten pozápasový rozhovor Poustky na mne působil, že to má v hlavě srovnané....

        • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

          quelhar (admin)     před 13 lety 12.03.2012 15:15 |  
          0 0

          Ondra ted dela redaktora ceske verze uefa.com

          • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 12.03.2012 17:34 |  
            0 0

            uefa.com má českou verzi ? Já myslel, že Ondra dělá zástupce uefa.com pro náš region.

            • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

              quelhar (admin)     před 13 lety 12.03.2012 18:09 |  
              0 0

              Mas pravdu, napsal jsem blbost, UEFA.com asi ceskou verzi nema. Kazdopadne se mota kolem ceskeho narodaku a ceskych tymu v evropskych poharech.

              • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

                Fallen (přítel SN)     před 13 lety 13.03.2012 07:01 |  
                0 0

                Já myslim, že dělá reportéra u českého nároďáku pro UEFA na EURU

              • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 13.03.2012 09:33 |  
                0 0

                V pohodě, ale je zajímavý, že když si zadáš uefa.cz, tak se ukáže zpráva, že se stránky připravují a kontakt info@uefa.cz.

      • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

        dejva     před 13 lety 12.03.2012 21:11 |  
        0 0

        Odepisovat jakéhokoli hráče po dvou zápasech je nesmysl. Jenomže ono jaksi, při realistickém pohledu, u Jiřího Böhma nenajdeme nic, co by nám mohlo dát naději, že bude tím, kdo pomůže týmu rozhodovat utkání.

        Jiří Böhm možná branky dávat uměl, ale vypadá to, že naposledy v dorosteneckém věku. Což je ale při ročníku narození 1987 již opravdu nějaký ten pátek zpět. Branky nestřílel ani reprezentačních výběrech, ani ve druhé lize. Pak byl dlouhou bez fotbalu. A dnes tento útočník hraje za Slavii? Z jakého důvodu, proboha! Na co chce navazovat?
        Pavel Vyhnal bude mít na konci sezóny na svém kontě víc branek než Böhm se Škodou dohromady. ( A to i kdyby ho Weber už nepostavil)

        • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

          DrFe1     před 13 lety 12.03.2012 22:10 |  
          0 0

          Pázler v Dukle taky .... Böhm se Škodou jsou podle mě naprosto zbytečný nákup. Nejsou lepší než to co Slávia má resp. měla a narozdíl od mlaďochů ani nemají perspektivu, že se časem něco změní k lepšímu.

          • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

            tantalos     před 13 lety 13.03.2012 00:19 |  
            0 0

            Na druhé straně takový Pázler třeba má někoho, kdo mu přihraje.

            • Re: J. Blažek: Proti Dukle chceme tři body

              dejva     před 13 lety 13.03.2012 10:27 |  
              0 0

              To je fakt. V Dukle to je samej Platini...