Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

František Straka skončil

František Straka na svou žádost odstoupil z funkce trenéra ve Slavii. Splnilo se tak vysněné přání většiny slávistů. Nyní přichází čas na příchod nového trenéra.

"Jsem si moc dobře vědom toho, jak je pro klub i hráče důležitá podpora a přízeň fanoušků. Proto už nadále nechci hráče a mé spolupracovníky vystavovat negativním emocím a projevům, které doprovázejí každý zápas Slavie a které jsou mířeny výhradně na moji osobu. Cítím, jak moc to hráče herně i psychicky svazuje," řekl Straka pro oficiální web.

Smlouvu měl sice do konce sezony, ale dle dohody došlo k okamžitému ukončení smlouvy. Slavia teď začíná hledat nového trenéra, i když v kuloárech se již mluví o některých jménech, se kterými mělo vedení mluvit. Je tedy reálné, že velice brzy přivítáme nového kouče. Ale je otázkou, aby zvolili toho správného trenéra, který Slavii pomůže i dlouhodobě.

Komentáře (138)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: František Straka skončil

    tantalos     před 13 lety 08.03.2012 18:04 |  
    0 0

    Hurá!!!!

  2. Re: František Straka skončil

    smichov_1     před 13 lety 08.03.2012 18:04 |  
    0 0

    Odesel jako frajer, nic neukradl, nikoho nepodvedl. Takova vekslacka nula Platil, to je jiny pribeh.

    • Re: František Straka skončil

      travel (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 18:07 |  
      0 0

      Hurá,ještě ,aby vypadl ulhanej PLatil,přišel kvalitní trenér a snad se dočkáme i lepšího herního projevu a výsledků.

  3. Re: František Straka skončil

    wymaz     před 13 lety 08.03.2012 18:10 |  
    0 0

    Zrušte odpočet.

  4. Re: František Straka skončil

    Matysek     před 13 lety 08.03.2012 18:14 |  
    0 0

    Ocekavate Lavicku?

    • Re: František Straka skončil

      naplavnik     před 13 lety 08.03.2012 18:20 |  
      0 0

      pro řadu hráčů snad...

  5. Re: František Straka skončil

    edenian     před 13 lety 08.03.2012 18:14 |  
    0 0

    No tak asi vsichni vime, ze vubec nevi co hrat. "kluci nebudte smutny, priste uz vyhrajem, hlavne to srdicko" evidentne nezabralo. Takze vyuzil posledni moznosti jak to zkusit vypadnout na urovni.
    Tak Franto, mej se hezky a uzivej si rodiny. / to myslim vazne./ Rychle na sebe zapomeneme , hlavne ze uz to mame za sebou, ze jo.

  6. Re: František Straka skončil

    5094     před 13 lety 08.03.2012 18:16 |  
    0 0

    No hurááá, ale já jsem se moc těšil na derby, jak to Srdcaš schytá ze všech stran. Pak měl skončit. Takhle odchází s ostudou, ale po derby by šel jak spráskanej pes

    • Re: František Straka skončil

      Hajens     před 13 lety 08.03.2012 18:18 |  
      0 0

      Asi tak. Ta představa, že by se při derby oba kotle spojili při negativním pokřiku na jeho adresu je mazec.

      • Re: František Straka skončil

        eomer (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 20:03 |  
        0 0

        Přesně- derby je za dveřmi....

  7. Re: František Straka skončil

    opicemag     před 13 lety 08.03.2012 18:17 |  
    0 0

    Skvělé, ale nic to neřeší, pokud nepřijde kvalitní trenér. Jen aby to zase nedostal Petrouš (do konce sezóny). U nás není nic nemožné.

  8. Re: František Straka skončil

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 18:18 |  
    0 0

    No, dobre rozhodnuti, co na to rict jineho..:-)). za par kol by to mohlo byt jeste s vostudou.. tak doufejme, ze se podari najit trenera na dlouhodobou praci uz nyni...

  9. Re: František Straka skončil

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 18:21 |  
    0 0

    No tak v tom pripade v nedeli do Edenu,na Slavii.. jupii!Uz se to nedalo vydrzet...

  10. Re: František Straka skončil

    podol (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 18:22 |  
    0 0

    Překvapení,i když se to dalo čekat.Těžko si dokáži představit,
    co by se asi dělo v blížícím se derby,pan Straka asi ano.Dokonce
    bych vůči němu cítil něco jako lítost,protože úspěchů v jeho kariéře
    trenéra by se našlo málo.A o jeho další služby bude sotva nějaký zájem.Ale lítost nemám,jen radost.Těžko po této části jeho
    zdůvodnění,cituji:" "Moc rád bych poděkoval celému týmu, který stál po celou dobu mého angažmá ve Slavii za mnou, a také všem lidem, kteří mi vyjadřovali podporu. Dávalo mi to motivaci do další práce. Své rozhodnutí jsem dlouho zvažoval, samozřejmě mě mrzí, že odcházím od rozdělané práce"konec citátu.
    No pane Strako,těch kterých Vám vyjadřovalo podporu,těch bylo
    hodně.A hráči?Jsou z fotbalu živi,těžko mohli říci co si myslí.Ale
    sportovní výsledky mluví za vše.Jeden je pryč,nyní by to chtělo
    odchod minimálně 2 dalších.Podol

    • Re: František Straka skončil

      Kactus     před 13 lety 09.03.2012 08:51 |  
      0 0

      hraci drzeli hubu, jen na hristi predvedli, co si o tom mysli.
      nechapu, jak nekdo muze myslet vazne - stavime na odchovancich a tem dame jako trenera nejvetsiho rudocha v zemi. si vazne nekdo myslel, ze ti hraci to zkousnou?

    • Re: František Straka skončil

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 12:39 |  
      0 0

      Hráči ho asi měli radši než Petrouše, i když někteří si nad jeho angažmá asi ťukali na čelo. Podle mě je Straka svou mentalitou inteligenčně průměrnému fotbalistovi hodně blízký a tudíž oblíbený. Ale jen málokterý inteligenčně průměrný fotbalista se dá na trenéřinu. Straka tu botu udělal.

  11. Re: František Straka skončil

    naplavnik     před 13 lety 08.03.2012 18:26 |  
    0 0

    Franz, měj se, budeme na sebe vzpomínat krátce... Koho ale nyní místo něj? Lepit to nějakou výpomocí z vnitřních zdrojů se mi moc nezdá, jen osm bodů k sestupu, ale kdo z těch schopnejch je vojlej?

  12. Re: František Straka skončil

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 18:28 |  
    0 0

    Zdeněk Psotka brát nebo nebrat? :) Zajímá mě názor quelhara :o)

    • Re: František Straka skončil

      quelhar (admin)     před 13 lety 09.03.2012 00:36 |  
      0 0

      Predne - dnes vecer jsem slavil (opozdene) narozeniny a do toho prisla zprava o Strakovi, tudiz jsem slavil dvojnasobne, takze mam ponekud upito :o)

      Predne - lepsi nez Straka je snad mimo Chovance a Siegla kdokoli. Presto myslim, ze by meli bratri s Platilem vybirat peclive a vybrat trenera, ktery ma velkou sanci byt se Slavii uspesnym i v soucasne situaci. Mne osobne by se Psotka prilis nelibil, ale kdyby prisel, urcite bych mu dal do leta sanci a v nove sezone bych ocekaval atraktivni styl hry, ktery by prinasel vitezstvi minimalne proti souperum z dolni poloviny tabulky. Stejne tak dam sanci temer komukoli jinemu (vcetne v mediich sklonovanemu Lavickovi). Dokonce jsem schopny pochopit a tolerovat, kdyby par zapasu vedl opet Michal Petrous. Necekaji nas lehke zapasy a v rozjete sezone je tezke s tymem neco udelat a necekam, ze pod kymkoli se herni projev na jare zmeni radikalne k lepsimu.

      Pokud bych mel srovnat sve osobni favority, tak by to bylo asi takto:
      1. Dovalil
      2. Kozel
      3. Uhrin ml.
      4. Silhavy
      5. Lavicka

      Kazdopadne myslim, ze kterykoli z tech vyse uvedenych peti by byl v soucasnosti pro Slavii dobrou volbou.

      • Re: František Straka skončil

        vizzir     před 13 lety 09.03.2012 09:21 |  
        0 0

        a tim myslis sance kdo prijde nebo koho by sis quelhare pral?

        • Re: František Straka skončil

          quelhar (admin)     před 13 lety 09.03.2012 09:33 |  
          0 0

          Koho bych si pral. Myslim si, ze prijde Lavicka a do doby, nez skonci praci v Australii (a dost mozna do konce sezony) povedou acko Vrabec s Poustkou (pral bych si moc, aby "hlavni" byl Poustka, ale bohuzel cekam, ze to bude Vrabec, ktery je preci jen zkusenejsi).

      • Re: František Straka skončil

        Jakoubek     před 13 lety 10.03.2012 11:37 |  
        0 0

        Moje ideální 5ka trenéru, které bych uvítal:

        1. MOURINHO
        2. CAPELLO
        3. GUARDIOLA
        4. WENGER
        5. FERGUSON

        Ty by na takovou funkci určitě nebyli k zahození...

    • Re: František Straka skončil

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 12:44 |  
      0 0

      Psotka kvalitativně ano, ale lidí podezřelých z korupce tu máme dostatek, takže z tohoto důvodu ne. Jo, kdyby byli ve vedení slušňáci, tak by se ten škraloup dal přehlédnout.

  13. Re: František Straka skončil

    mpik     před 13 lety 08.03.2012 18:28 |  
    0 0

    Hurá, v neděli se vrátím do ochozů! Nyní je na řadě Platil...

    • Re: František Straka skončil

      smichov_1     před 13 lety 08.03.2012 18:31 |  
      0 0

      Ne, Platil stal v rade jeste pred Strakou.

      • Re: František Straka skončil

        capi (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 19:37 |  
        0 0

        Přesně tak!

      • Re: František Straka skončil

        mpik     před 13 lety 08.03.2012 19:44 |  
        0 0

        Ano, ale ted je na řadě. A Lavičku beru...

  14. Re: František Straka skončil

    denydzlSKS     před 13 lety 08.03.2012 18:31 |  
    0 0

    Tak a teď kdo? Chovanec, Rada nebo Petrouš?

  15. Re: František Straka skončil

    jiras     před 13 lety 08.03.2012 18:34 |  
    0 0

    Stálo mu to za to? Znepřátelil si i ten zbytek sparťanů, co ho žrali, ze sebe udělal sparťanoslávistu, čili debila a opět potvrdil, že jako trenér nestojí za nic.

  16. Re: František Straka skončil

    naplavnik     před 13 lety 08.03.2012 18:49 |  
    0 0

    Koho byste brali, Lavičku nebo Uhrina?

    • Re: František Straka skončil

      opicemag     před 13 lety 08.03.2012 18:57 |  
      0 0

      Lavičku. Uhrina bych si nepřál.

    • Re: František Straka skončil

      slaviator     před 13 lety 08.03.2012 19:06 |  
      0 0

      moje přání: 1. Kozel 2. Vrba 3. Komňacký 4. Lavička 5. Uhrin ml

      • Re: František Straka skončil

        Jarda66     před 13 lety 08.03.2012 20:12 |  
        0 0

        Já bych si přál především Dovalila... Výbornej trenér s nevyužitým potenciálem co má, podle mě stejně kvalitní jako třeba Vrba... Proto si myslím že on je ta nejlepší volba... Kozla bych nechtěl, sice slávista, ale nemá zkušenosti... S duklou se mu daří, v jablonci to předtím žádná sláva nebyla... Uhrin ml. měl úspěchy, ale je to hodně přísnej trenér typu Jarolíma, bojím se aby to nedopadlo jako předtím... Lavička by byla taky dobrá volba...

        • Re: František Straka skončil

          tantalos     před 13 lety 08.03.2012 20:58 |  
          0 0

          Jardo, nebuď malej Jarda. Luboš Kozel pracuje deset let u dobrých ligových týmů, zatímco Dovalil ještě ligu nevedl.

    • Re: František Straka skončil

      rek     před 13 lety 08.03.2012 19:58 |  
      0 0

      Uhrina

    • Re: František Straka skončil

      mats     před 13 lety 08.03.2012 20:38 |  
      0 0

      Pokud by to bylo jen o tomhle duu, tak Lavičku.

  17. Re: František Straka skončil

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 18:52 |  
    0 0

    Joooooooooooooooooooooooooooooooooooohahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  18. Re: František Straka skončil

    slaviator     před 13 lety 08.03.2012 19:04 |  
    0 0

    přijde Chovanec a bude po prdeli :-)))))

    • Re: František Straka skončil

      mart     před 13 lety 09.03.2012 10:43 |  
      0 0

      Jakto ze to vis Lukasi.... , ja sem byl presvedcen, ze je to naprosto tajne az do nedele (mimoradna tiskovka).
      No, mas zrejme lepsi kontakty nez sem si predstavoval :(

  19. Re: František Straka skončil

    bedva (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 19:25 |  
    0 0

    Vánoce v březnu! Neděkujem, vypadni!

  20. Re: František Straka skončil

    steev (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 19:27 |  
    0 0

    Konečně!!!

  21. Re: František Straka skončil

    PetCC     před 13 lety 08.03.2012 19:27 |  
    0 0

    Je hezký, že máte radost, ale ten hajzl utekl před těžkými zápasy, v kterých nemáme moc šancí na úspěch a které jsou pro nového trenéra ten nejhorší možný start.
    A mimochodem, to už nastal čas na to, abych se oholil? No nevím, ještě asi počkám, co se dál bude dít :-)

    • Re: František Straka skončil

      mats     před 13 lety 08.03.2012 20:32 |  
      0 0

      Máš ještě další možnou variantu, počkat si, až půjde konečně i Platil... :-)

    • Re: František Straka skončil

      edenian     před 13 lety 08.03.2012 23:17 |  
      0 0

      Nevahej!!! Novej porost se da zalozit dycky!! Ale ze jsem to trefil, co? Bylo to ve vzduchu.
      Taky si myslim ze zduvodneni je zastupny. Vubec nevi co s tim.

  22. Re: František Straka skončil

    jane (admin)     před 13 lety 08.03.2012 19:29 |  
    0 0

    K prichodu Lavicky - koukala jsem na to, jak to ma ted v Sydney - hraji se jeste tri kola zakladni casti, ktera konci 25. brezna a potom 6 nejlepsich tymu postoupi do play off. FC Sydney je ted 7. s tribodovou ztratou na 6. misto. Finale play off se pak hraje 22. dubna.

    • Re: František Straka skončil

      opicemag     před 13 lety 08.03.2012 19:46 |  
      0 0

      Na Lavičku bych klidně počkal. Otázka je, zda bude čekat i vedení. Do té doby by jsem to nějak přežili. Horší než teď to nebude.

  23. Re: František Straka skončil

    Kodyd     před 13 lety 08.03.2012 19:38 |  
    0 0

    Tak stejně, jako mě "dostalo" jeho jmenování mě teď "nakopl" jeho konec. Už ho slyším jak teď bude všude brečet, že neměl klid na práci kvůli nepřátelské atmosféře. No hlavně že už to je za námi! Konečně zase můžu začít chodit na fotbal!

  24. Re: František Straka skončil

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 19:40 |  
    0 0

    ...a teď přijde Chovanec..... :-)

  25. Re: František Straka skončil

    Merlinus (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 19:43 |  
    0 0

    Tak dobrá zpráva pro budoucnost Slavie. Ještě stejnou zprávu o Platilovi (mimochodem ten mě štve 100krát víc, než chudák Franz) a navrch, že Bohemka odchází z Edenu a už se zase začnu o fotbal zajímat i aktivně na stadionu.

  26. Re: František Straka skončil

    LukySKS     před 13 lety 08.03.2012 19:43 |  
    0 0

    Tak tínhle gestem jsi u mě Franto stoupl. Tak at se Ti daří chlape, ale do Slavie už prosím nechod...i když mě si až tak nevadil. Jen nechápu proč si tu práci vzal...vždyt bylo jasný, jak to nakonec dopadne...S bohem...

    • Re: František Straka skončil

      bongor     před 13 lety 08.03.2012 20:00 |  
      0 0

      Mně tedy taky daleko víc vadí ten platil,než Franz.Straka je taková dost nešťastná figura,jistá věc je,že jako trenér je slabej,jako sparťan nepřesvědčivej a jako slávista zcela nulovej.
      Tak snad se někde upíchne,nevidím důvod,proč mu nepopřát,aby se mu
      někde dařlo.Ale když se někdo podíval na naše poslední zápasy,tak pochybuju,že ho někde přivítají s radostí.

  27. Re: František Straka skončil

    ZahadnaNeznama     před 13 lety 08.03.2012 19:57 |  
    0 0

    Mohl zůstat aspoň do derby, aby dostal pořádnej kotel z obou táborů, je to srab...

    Každopádně gratuluji, je to pro vás výhra.

  28. Re: František Straka skončil

    dejva     před 13 lety 08.03.2012 20:07 |  
    0 0

    Při současném stylu vedení klubu, bych si tipl, že se opět bude přesouvat Petrouš.

    Čistě teoreticky. Dost se tady, vlastně i díky Platilovi, zmiňuje jméno pana Lavičky. Jistě, je to kvalitní trenér atd. V jeho možném angažmá vidím ale jednu nevýhodu, která je ovšem vzhledem ke stavu v klubu a nutnosti doplnění kádru celkem podstatná. Lavička po třech letech trénovaní v Austrálii zná tamní ligu a hráče. Byť by se nám někteří z nich do kádru hodili, jejich příchod je naprosto vyloučen. Pokud Řebíček v příští sezoně slibuje boj o poháry, nový trenér si bude muset přivést do týmu minimálně šestici nových fotbalistů. Jistě "až" v první řadě bude záležet na financích, ale pokud se klub chce chovat koncepčně měli by přijít fotbalisti, kteří dlouhodobě prokazují kvalitu, ale zároveň jsou k mání za rozumné peníze. (viz Bílek x Kucka) Znalost prostředí. V tom Lavičkovi asi bude ujíždět vlak.

    Pokud Řebíček uvažuje o angažmá trenéra Vrby, má jistě na jeho vyplacení z Viktorky a budoucí smlouvu ve Slavii připravenou pěknou sumu peněz. Vypadá to, že se Vrba ale nikam stěhovat nebude. V tom případě by tato částka mohla být použita na angažmá Vladimíra Weisse.

    • Re: František Straka skončil

      jane (admin)     před 13 lety 08.03.2012 20:23 |  
      0 0

      Petrous se chce venovat mladezi, pry odmitl nabidky trenovat dospele jinde, takze podle me spis povedou tym asistenti nejakou dobu, uvidime...

  29. Re: František Straka skončil

    eomer (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 20:08 |  
    0 0

    Dobré rozhodnutí, ale trochu se bojím, že si moc nepomůžem. Každopádně Jabka odjezdit na morál a všichni na stadion !!!

    • Re: František Straka skončil

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 20:09 |  
      0 0

      jo a obnovit děkovačku

      • Re: František Straka skončil

        PetCC     před 13 lety 08.03.2012 20:14 |  
        0 0

        Pokud to budou chtít hráči. Já na jejich místě bych s tím příliš nespěchal.

        • Re: František Straka skončil

          DrFe1     před 13 lety 08.03.2012 20:48 |  
          0 0

          Lehni strakofile

          • Re: František Straka skončil

            PetCC     před 13 lety 08.03.2012 23:01 |  
            0 0

            Ty jsi trochu mimo, přečti si alespoň moje komentáře pod tímhle článkem.
            Ale pro mě tvůj komentář vlastně nemá žádnou cenu anení se nad čím zlobit, tvoje reputace je celkem známá nejen na tomhle webu.

            • Re: František Straka skončil

              DrFe1     před 13 lety 09.03.2012 12:49 |  
              0 0

              Právě že jsem si je přečetl a vidím tvojí frustraci ze ztráty oblíbeného trenéra. Co se týče tohoto příspěvku, tak nevidím jediný důvod proč by měli hráči bojkotovat děkovačku. Oni nemilují Straku tak jako ty, a tu argumentaci ad hominem si nech od cesty, strakofile.

  30. Re: František Straka skončil

    tucnaksks     před 13 lety 08.03.2012 20:28 |  
    0 0

    Tak, a od teďka chci slyšet jen dobré fandění a povzbuzování, vidět vlajky, chorea,... a vše co bylo dříve naší chloubou :)

  31. Re: František Straka skončil

    dArtagnan     před 13 lety 08.03.2012 20:28 |  
    0 0

    No sláva, alespoň trocha radosti od Slavie. Nemůžu si ale odpustit připomínku, že i tenhle šašek prokázal víc rozumu než naše vedení, takže nezbývá, než se děsit, jakou kreaturu vyhrabou tentokrát. Lavičku za mě ne, je to možná sympaťák a odborník, ale prvním krokem k vzestupu Slavie musí být vyhnání všech rumunů z Edenu svinským krokem. Následuje Platil, připraví se Vrabec.

    • Re: František Straka skončil

      DrFe1     před 13 lety 08.03.2012 20:49 |  
      0 0

      Souhlas.

    • Re: František Straka skončil

      5094     před 13 lety 09.03.2012 07:44 |  
      0 0

      Mně se zdá, že prokázal rozum jen v tom, že zdrhnul před derby. Tam by dostal takovej kouř, že by se z toho nevzpamatoval

  32. Re: František Straka skončil

    jarodo57     před 13 lety 08.03.2012 20:42 |  
    0 0

    Hlavně teď nechce uspěchat výběr nového kouče a to je nejdůležitější.Řebíček nesmí udělat další fatální chybu, která by Slávii nejen neposunovala dále ,ale naopak ji posouvala dál ke dnu.Myslím si ,že vše jde tak jak má.Řebíček ze své neznalosti jmenoval trenérem Straku aniž by předpokládal nějaké komplikace.Bohužel ho nikdo z jeho nejbližších spolupracovníků neupozornil na možné problémy a na to ,že Straka je absolutně neschopný trenér a jenom kecá. Zkrátka se jeho kecama o srdíčku nechal ukecat a dal mu možnost si vydělat slušný balík.Myslím si ,že si to uvědomili i hráči ,kteří si začali čím dál více říkat ,že to nemá žádný smysl pod takovým nýmandem hrát.Ano dnes je taková doba. Každý blb , který se dokáže prodat je v popředí a to je právě celý Straka.Lidi kteří něco umí a dokáží nebo dokázali tak o tom moc nehovoří . Ale tito lidé jako jsou Straka a spol bohužel převažují.To není jen ve fotbale.Pro nás slávisty je ,že Straka odchází dobrá zpáva ,ale není rozhodující. Nejdůležitější pro nás je co vlastně pan Řebíček zamýšlí dál se Slávií. Zatím nespekulujme kdo nás bude trénovat , protože to co odváděl Straka může odvádět kdejaký trenér počínaje trenérem okresního přeboru.

    • Re: František Straka skončil

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 20:47 |  
      0 0

      Mám velmi podobný názor.

      • Re: František Straka skončil

        janko (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 21:02 |  
        0 0

        Také to tak vidím.... Jeden půlroční fatální omyl skončil, konečně je ta kreatura pryč...

        Třeba ho vyděsil Quelhar s tou jeho statistikou stát se nejhorším trenerem Slavie za posledních 17 let...:-)))

        • Re: František Straka skončil

          quelhar (admin)     před 13 lety 09.03.2012 00:43 |  
          0 0

          Kdyby to tak bylo, tak bych byl na sebe velmi, ale opravdu velmi, hrdy :o)) Ale nepredpokladam, ze by Straku z Edenu vyhnalo neco tak prizemniho jako par statistik :o)

  33. Re: František Straka skončil

    pisecekpanasonic     před 13 lety 08.03.2012 21:09 |  
    0 0

    Konečně jste se všichni dočkali,všichni,kteří podle mého názoru nemáte všech pět pohromadě!To,jak jste se chovali vůči trenérovi Strakovi bych slušně nazval hyenismem i když našel bych i mnohem horší příměr a nebyl to trenér Straka,který ubližoval Slavii,ale byly jste to VY všichni,kteří jste proti němu vedli nesmyslnou válku

    • Re: František Straka skončil

      DrFe1     před 13 lety 08.03.2012 21:14 |  
      0 0

      Zase si zapomněl na svoje prášky, tak alou zpátky na sesternu !

      • Re: František Straka skončil

        pisecekpanasonic     před 13 lety 08.03.2012 21:19 |  
        0 0

        Jo jo už běžím,ale hlavně abych se tam přes Vás dostal

    • Re: František Straka skončil

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 21:31 |  
      0 0

      Válka je silné slovo, já osobně jsem na něj ono obligátní STNS nikdy nekřičel, ale krev mi to pilo docela dost. I ve fotbale existují určitá nepsaná pravidla, která je dobrá implicitně dodržovat. Pokud by Straka byl normálním sparťanem (Ježek, apod.), tak by nikdo neřekl ani popel, nicméně on si svoji kariéru u nás mimo jiné postavil i na svém rudém srdíčku, které vždy neopomněl zmínit a podobnými "silnými" výroky. Svým angažmá u SKS absolutně ztratil tvář. Musím přiznat, že zpráva o jeho odchodu mi udělal radost (a o kvalitě hry našeho týmu nemluvě).

    • Re: František Straka skončil

      opicemag     před 13 lety 08.03.2012 22:01 |  
      0 0

      A jak vypadala hra pod Strakou? S jakou taktikou jsme nastupovali do zápasů? Nakopávané míče na Škodu, který měl minimální podporu dalších hráčů. Pohyb jen občas a maximálně pár hráčů... Samozřejmě naši hráči nejsou nic extra, leč i špatné hráče lze naučit kam si nabíhat, běhat většinu zápasu, nabízet se, napadat apod. To nemá souvislost s kvalitou hráčů. To musí trenér do těch hráčů dostat. Vrba dokazuje, že to jde i v české lize. Kozel dokazuje v Dukle, že ofenzivní fotbal lze hrát i s jinak ne moc známými hrači...

      Co udělal Straka??????????????

    • Re: František Straka skončil

      slavoj71 (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 07:44 |  
      0 0

      No konečně někdo moudrý a osvícený, kdo nám, zabedněncům, ukázal cestu za spasením... Děkujeme, ó génie.
      Mimochodem, mohu hádat: jste Václav Klaus?

    • Re: František Straka skončil

      Tomis68 (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 10:02 |  
      0 0

      Chudáček, on se i přes své rudé srdíčko uvolil pracovat pro úhlavního rivala... a většina fanoušků jeho oběť nedokázala dostatečně docenit, ba naopak ještě proti němu brojila... že prý chodil do rudého kotle, že prý miloval svůj klub (čistě náhodou největší rival) a všude se s tím chlubil, že prý se v médiích neustále prezentoval jako srdcař, že prý za sebou neměl žádný trenérský úspěch (přitom dokázal vést reprezentaci se 100% úspěšností)... vážně ohavné protestovat proti tak čistému a zásadovému člověku z těchto důvodů...

  34. Re: František Straka skončil

    travel (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 22:07 |  
    0 0

    Jen tak na okraj,Křetínský kupuje 40% Sparty,asi už to JaT nebaví pořád na Spartě prodělávat - údajně přes 600 melounů.

    • Re: František Straka skončil

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 08.03.2012 22:24 |  
      0 0

      Přesně tohle jsem psal na idnes- je to jen první krok na dlouhé cestě dolů.

      • Re: František Straka skončil

        EdCable     před 13 lety 09.03.2012 09:59 |  
        0 0

        Ja se obavam, ze Kretinsky ma dost penez na tahani tehle hracky jeste peknou radku let..

        • Re: František Straka skončil

          eomer (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 11:45 |  
          0 0

          jojo, vždyť píšu na dlouhé cestě.. :-)) Dle mého J+T dřívě prodají další podíl (nebo všechno )

          • Re: František Straka skončil

            eomer (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 11:47 |  
            0 0

            Podobně to bylo vlastně s HCS. Skanska měla majoritu vedle PRE, pak se stala "jen" generálním partnerem a pak postupně vyšuměla z dominantních pozic v HCS.

  35. Re: František Straka skončil

    Wommi     před 13 lety 08.03.2012 23:20 |  
    0 0

    OT - pokud jste nahodou nevideli ted fotbal MANCHESTER - BIlbao, pokud budete mit moznost, podivejte se, byla to parada, ze strany Bilbaa reklama na krasnej fotbal, jak si to davali (nekdo by namit, ze manchester nebyl v plnych si rikam, proc to takhle u nas nejde, zejm. u Slavky, kdyt je to jenom o tom, krasne si prihravat:)))

    • Re: František Straka skončil

      opicemag     před 13 lety 08.03.2012 23:39 |  
      0 0

      Právě. Krásně si přihrávat. A k tomu patří v rychlosti si umět zpracovat míč. To u nás skoro nikdo neumí. To neplatí jen pro Slavii, ale i pro velkou část naší ligy. Tady bude problém ve výchově a přípravě mladých hráčů.

      • Re: František Straka skončil

        smichov_1     před 13 lety 09.03.2012 00:26 |  
        0 0

        Jeste vetsi problem je komu prihrat. Spanele okamzite vyberou hrace ktery je neobsazeny a rychle mu prihraji. Mic neustale jede od volneho hrace k volnemu hraci. U nas, hrac se otoci, kouka, prihraje, ale pomalu, nebo nepresne a ten druhej se take otoci s micem a uz jsou vsichni obsazeni! Schopnost videt volneho hrace a prihrat mu rychle mic, to je velke umeni!

        • Re: František Straka skončil

          opicemag     před 13 lety 09.03.2012 00:35 |  
          0 0

          Jak píši, to se musí učit od dětství. Nevím, jak jsou u nás vychováváni mladí fotbalisté, ale občas mi přijde, že jinak než je tomu na západě. Protože problém s technikou (zpracování míče, ovládání míče v pohybu apod.) má podlě mě hodně hráčů v naší lize (respektive nemají takovou techniku, jakou mají i průměrní fotbalisté v západních ligách). O kolik v tomhle Belaid a Tavares převyšovali naše další hráče. A to ani jeden nebyl z evropského pohledu žádný extra hráč.

        • Re: František Straka skončil

          mart     před 13 lety 09.03.2012 10:50 |  
          0 0

          Peknej fotbal. Pravda, navic ManU prohral ...skoda jen ty pentle v zaveru.
          Rikate: " otoci, kouka...." a o tom to je (teda asi:). Me prislo, ze ti baskove vubec nekoukali. Proste tam nekam ten mic prihrali, prote jim (jaksi) vyslo, ze tam ten jejich spoluhrac proste MUSI bejt. Fakt se mi to hrozne libilo.
          Na druhou stranu je treba uznat, ze ManU hral uplnou tuzku, ... a presto se jim podarilo dat dva goly (to je treba ocenit).... jinej tym by pri takovym vykonu dostal petku a ani by neprd......

          • Re: František Straka skončil

            Wommi     před 13 lety 09.03.2012 12:46 |  
            0 0

            ..jeste jsem zapomnel napsat, ze mne dostavalo, ze tento fotbal byl presentovan mladymi kluky,...tam nehral jediny starsi hrac, dokonce jsem mel dojem, ze to jsou vse opravdu mladi hraci, ze ani stredni generace, rekneme 25-28 tam moc nebyla! opravdu jsem si to uzil a libilo se mi, ze ani nijak nesimulovali (to mi vadi treba u barcy) - snad jen skoda, ze nedali vic a dostali dva (pravdou je, ze ten rooney proste umi (to se mi libi u nej, stejne jako u messiho, ze oni jdou za tim balonem az do brany), je neuveritelny, kolik on a jemu podobni davaj golu za sezonu, u nas je to maximalne lafata (alespon v nasem meritku) a pak dlouho nic.

  36. Re: František Straka skončil

    VitK     před 13 lety 08.03.2012 23:21 |  
    0 0

    Několikrát jsem to tu psal. Straku rád nemám. Považuji ho za špatného trenéra, kecala, který si svou trenérskou pověst vybudoval jen díky mediálním prezentacím, které mu naši geniální novináři žerou. Teď jsem si přečetl jen zprávy na IDnes a ISport a musel jsem toho nechat. "Straku vyštvali svým nenávistným chováním fanoušci. Už nechtěl, aby ten nenávistný tlak působil na mužstvo..." Že Slavia nevyhrála 6 kol se soupeři jako tou dobou předposlední a hodně slabá Ostrava, Hradec, Příbram a konec konců i Teplice, a že se na hru pod Strakou dalo dívat jen 1 poločas proti Slovácku, 1 poločas proti Budějovicím a pár minut proti Plzni, to pokud se zmiňuje, tak jen okrajově. Tedy opět mediálně zmáknuté.

    Na druhou stranu opět opakuji. Straka je sice špatný trenér a nesnesitelný žvanil, ale na rozdíl od mnoha jiných ve Slavii působících lidí nic neukradl, nikoho nevydíral, nic nevytuneloval... Jen dělal svou práci, i když blbě.

    • Re: František Straka skončil

      jane (admin)     před 13 lety 09.03.2012 09:12 |  
      0 0

      Prosimte to je pro ne vyborny tema a je lehci ho zpracovat nez udelat analyzu hry, kterou Slavia pod nim predvadela. O urovni novinaru svedci to, ze se neunavne na kazde tiskovce ptali, co rika Straka tem reakcim fanouskum a ze odpor neuticha. Za to bych je poslala uz do haje byt na jeho miste, jak kolovratek fakt.

  37. Re: František Straka skončil

    Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 00:11 |  
    0 0

    Sparťana Straku vystřídá dočasně sparťan Vrabec a potom tým převezme sparťan Lavička. Je třeba jednoznačně říct, že už nikdy žádný sparťan na lavičce. Nemá snad historie Slávie dost zvučných jmen???

    • Re: František Straka skončil

      mirecek1111     před 13 lety 09.03.2012 00:58 |  
      0 0

      tak to zase brr...myslím, že v tomto případě by to bylo už hodně přitažené za vlasy. Straka byl v tomhle přece specifický, proto ta nenávist.
      Vrabec, to je hlavně totální diletant, a to je také důvod proč musí skončit, to že je to spartan je druhořadé.
      Ale Lavička je hlavně odborník a má řadu vlastností, které potřebujeme jako sůl, a to právě ted víc než kdy dřív. Vystupuje na úrovni, umí se chovat, je to přemýšlívý typ trenéra a umí pracovat s mladými.
      Měli bychom se na to dívat trošku racionálně a ne jenom tupě odsoudit každého kdo má spartanskou minulost. Znova opakuji, Straka byl v tomhle přece specifický, proto ta všeobecná a pochopitelná nenávist.

      • Re: František Straka skončil

        Petr9608     před 13 lety 09.03.2012 04:09 |  
        0 0

        http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADt%C4%9Bzslav_Lavi%C4%8Dka

        Když to tady vidim vyskládaný.

        Teď koukám, že byl na rumunský (L)lavičce, když jsme to tam vybrali 4:1.

        To by byl slušnej paradox. V roce 2008 se smát tomu, jak rudoch Lavička je zdrcen potupnou porážkou a v roce 2012 ho velebit jako (třeba) spasitel.

        Tak už ani nevim, jestli je dobře, že ten rudopták skončil. Já jsem věřil v to, že v létě přijde Kozlík, ale teď? No, teď nepřijde. Tak ať si to vezme Petrouš, NESESTOUPIT dokáže. A v létě Luboše. Já prostě věřim tomu, že by se rád posunul vejš. A stále věřme tomu, že Slavie je oproti Dukle něco více.

        • Re: František Straka skončil

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 09:40 |  
          0 0

          No vidíš, jenom dobré vzpomínky na něj máme :DDD

  38. Re: František Straka skončil

    Viking     před 13 lety 09.03.2012 01:09 |  
    0 0

    Dokud tam bude ten sráč Platil, je to úplně jedno kdo to bude trénovat, to samé lze říct i k Řebíčkovi.

    Jinak důvodem samozřejmě není nenávist ale absolutní bezmoc, jelikož tým hraje totální hovno a neví kudykam.

    • Re: František Straka skončil

      Viking     před 13 lety 09.03.2012 03:47 |  
      0 0

      pavelkalous ze Sportu:

      Že Slavia odpískala tuhle sezonu, to chápu. Ale nepochopím, když získaný čas promrhá experimentem s Franzem Strakou. Zase je na začátku.

      Přesně tak.

  39. Re: František Straka skončil

    DKNL     před 13 lety 09.03.2012 06:11 |  
    0 0

    Dle mého skončil, poněvadž derby se blíží a on se z toho posr.... Docela mě mrzí, že neskončil až po něm.Měl si to vyžrat až do konce.

  40. Re: František Straka skončil

    5094     před 13 lety 09.03.2012 07:49 |  
    0 0

    Drahý Františku, protože každý člověk má právo na práci, tak bych ti rád nabídl práci. U nás na vsi hledají někoho do úklidové čety. Pokud by jsi do té práce vložil své pověstné srdíčko a hezky sbíral psí hovna, tak by jsme tě tady měli všichni rádi. No koneckonců, asi ti nic jiného než podobná práce nezbyde.
    P.S. možná by milostivou paní vzali do Konzumu, myslím, že tam taky hledají prodavačku

    • Re: František Straka skončil

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 12:37 |  
      0 0

      Taková ranní morální onanie, že? ;-)

  41. Re: František Straka skončil

    marek018     před 13 lety 09.03.2012 08:24 |  
    0 0

    u mě neskutečná radost :-) Nějak mě to už dost unavovalo ho pořád vidět na lavičce a k tomu ta herní tragedie.
    plynou z toho 2 závěry:
    1) vedení by mělo více naslouchat názorům fanoušků
    2) těší mě jednota fanoušků, že se nepolevilo. Zápas na Žižkově byl pro mě jeden z nejlepších, ikdyž se prohrálo, a to právě díky té jednotě fans. A ti co hájí Straku jsou podle mě stejně nějací vyšinutí jedinci.

    Na závěr je nutno dodat, že dokud neodejde Platil s Držmíškem, nečekal bych nějaké herní zázraky..

    • Re: František Straka skončil

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 12:42 |  
      0 0

      Přijde mi to jako bludy, ale ten aspoň závěr míří správným směrem.

  42. Re: František Straka skončil

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 10:01 |  
    0 0

    Straka skoncil, radujme se. vice jej neresme. Franz je blazen s pozitivni naladou a takovych lidi je v tehle zemi malo a ja mu preji at ma stale pozitivni pristup k zivotu. kopat do nej, mi prijde dosti ubohe. stejne se domnivam, ze to tady od nas sliznul za predesle kroky vedeni a predevsim za platila. toho nakonec povazuju stale za nepritele c.1

    • Re: František Straka skončil

      mart     před 13 lety 09.03.2012 10:57 |  
      0 0

      Vas nazor mi prijde rozumny. Tak nejak bych si dovolil souhlasit.mart

  43. reakce nethejtrů sks :)

    urs (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 10:09 |  
    0 0

    internetová (jen??) novinařina, zvlášťe ta sportovní (fotbalová?) je hodně pod bodem objektivity a profesní práce - stačí se podívat na ty hnusy, kt. píšou všude na sporotvních servrech o fans SKS, kteří mohou za vyštvání netrenéra Straky..
    o reakcích a přiblblých anketách pro čtenáře nemluvě

    osobně jsem rád, že tomu tak je, protože to znamená jediný - že je slávie stále většině našeho buranského národa trnem v oku - a to je dobře, protože dělat věci jinak a ozývat se, když do nás šije jeden pablb za druhym nějakou boudu, se přeci nenosí, že ano..

    díky všem, kdo máte zdravej rozum a nic si z těch novinářskejch keců neděláte - tak na stadionu, vyrážim konečně s chutí si pořádně zařvat GÓL ;)

    urs

    • Re: reakce nethejtrů sks :)

      jane (admin)     před 13 lety 09.03.2012 10:24 |  
      0 0

      O jejich odbornosti svedci mimo jine tento clanek http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/118980/straku-vydesilo-derby-fanousci-slavie-chystali-pochod-pred-dum.html , cituji: Podle informací Sportu se Straka hodně obával událostí okolo derby se Spartou, které se v Edenu hraje už následující ligové kolo. Mluvilo se údajně i o tom, že fanoušci uspořádají protestní pochod do Kněževsi u Prahy, kde Straka žije. A právě to mohla být poslední kapka.

      To snad ani nema cenu cist....

    • Re: reakce nethejtrů sks :)

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 12:45 |  
      0 0

      Novinářský kecy mě nevzrušujou, ale stejně tak ani paranoidní kecy nějakého urse :-)

      • Re: reakce nethejtrů sks :)

        Troubi     před 13 lety 09.03.2012 15:24 |  
        0 0

        ja treba naprosto pochybuju, ze takovyho trotla jako jsi ty, vzrusuje vubec neco....

  44. Re: František Straka skončil

    janko (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 10:13 |  
    0 0

    Dobré bezstrakovské ráno,
    první kus škodné ze stáda je pryč a teď je na řadě otázka kým ho nahradit. Padá tady jméno Lavička. Myslím si že by to nebyla nejšťastnější volba. Z mého pohledu jde o velmi slušného, chytrého člověka a kvalitního trenera. Bohužel ale situace ve Slavii není vůbec stabilizovaná natolik aby pan Lavička toto místo přijmul. Turbulence, kterými musela Slavia za poslední dva tři roky projít natolik rozvířily emoce, že pro dalšího sparťana, jakkoliv respektovaného, vzdělaného a slušného zde prostě není místo. Pokud chceme situaci uklidnit, musí budoucí trenér být slavista, nebo alespoň neutrální žoldák. Navíc ani nemáme čas čekat do dubna než mu skončí smlouva. A jak se sám vyjádřil, je si vědom svých kořenů a asi by naší nabídku nepřijal. To že by se líbil platilovi zde nehraje roli, páč ten měl před podpisem i Levého….
    Nabízí se tedy volný neutrál Uhrin ml., který navíc ve Slavii již působil. Nemohu se ale zbavit dojmu, že jde o přeceňovaného trenera, jehož jediným úspěchem byl rok v Boleslavi, a nevěřím, že zrovna on by pro současnou dobu byl tím nejvhodnějším. Podívám-li se na celou situaci zeširoka, je jednoznačným kandidátem na volné místo Luboš Kozel. Jeho angažováním by se částečně zklidnily vztahy mezi vedením a fanoušky, neb co jiného by teď měl Řebíček udělat než nám předhodit „miláčka tribun“? Alespoň já bych tak postupoval. S jeho příchodem by se jistě zvýšila návštěvnost a tudíš by se navýšily i tržby. Navíc je to kvalitní trenér. To že je v Dukle dle mého není na překážku, dostal jí do 1.ligy a v současné době je je zachráněna, jako částečný vděk by ho mohli pustit... Ano musel by být vyplacen, ale pokud si někdo může dovolit ztrácet zákazníky angažováním Straky a tím přicházet o svoje penízte, neměl by být pro něj problém investovat do návratu těchto zákazníků… Ano jsou i další trenéři ale : Vrba-nereálný, Komňanský-bojím se že by Slavii až na vrchol nedostal, Psotka-korupčník, Vavruška-jen jeden půlrok, Dovalil-bez zkušeností v lize…. Takže za mne jednoznačně Kozel.

    • Re: František Straka skončil

      jane (admin)     před 13 lety 09.03.2012 10:21 |  
      0 0

      U Kozla je ale potreba brat v uvahu, jak moc ho pro setrvani v Dukle ovlivnuje pritomnost lidi ze Slavie, kteri ho tam privedli, proste s kym chce spolupracovat. To je podle me take dost dulezite, ne jen osobni ambice vest Slavii.

      • Re: František Straka skončil

        janko (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 10:34 |  
        0 0

        Souhlasím.
        Také je otázka jaké pravomoce by u nás dostal a kolik přikivovačů by okolo sebe měl. Zda vedení chce loutku či diktátora. Nebude to vůbec jednoduché, těch faktorů je strašně moc a mám obavy aby z toho opět nebyla nějaká šaráda. Jednoznačně ale souhlasím s výše uvedeným kalousem ze sportu, že to byl prohýřenej půlrok, který nás nikam neposunul.

        • Re: František Straka skončil

          janko (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 10:35 |  
          0 0

          přikyvovačů.. no pěkně...

  45. Re: František Straka skončil

    Tonda     před 13 lety 09.03.2012 10:47 |  
    0 0

    Chci poděkovat Frantovi za první rozumné rozhodnutí, které učinil od svého nástupu ke Slavii. Přikláněl bych se ale k variantě, že straka se z toho spíše "posral" a proto utíká z boje jako srab. Samozřejmě nemůže přímo přiznat že je to tak, a proto to svádí na nenávistné reakce z řad fanoušků a oddůvodňuje to řečma že nechce aby tyto reakce ovlivňovali ostatní členy týmu. Tohleto si mohl uvědomit hned už Žižkově. Myslím si ale, že to hlavní před čím utíká jsou výsledky jeho práce. Utíká sám před výsledky své diletantské práce.Při představě že teď příjdou těžší zápasy to jednoduše nezvládl a utíká. Jedno slovo - srab. Měl si to pán "mám právo na práci" vyžrat až do dna. Nadruhou stranu jsem nesmírně rád že odešel, protože do konce ligy zbývá 11 kol. To není málo k tomu aby někdo kdo trenéřině rozumí víc zkusil tu naši hru vrátit zpátky k rychlému a kombinačnímu způsobu hry.

    Nejásal bych, protože diletanty a amatéry ve Slavii stále máme. Straka utekl, ale utíká sám od sebe a před plody své práce.

    Platil, Vrabec, Držmíšek, Netscher - by mě zajímalo kdy tihle pánové odejdou. Bojím se že sami od sebe neodejdou.

  46. Re: František Straka skončil

    JS (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 10:48 |  
    0 0

    a teď to chce ven Míru Platila a svěřit sportovní úsek Zemanovi!

  47. Re: František Straka skončil

    Jiri1     před 13 lety 09.03.2012 10:52 |  
    0 0

    Zdravim,Jane nedelejte z lidi blbce , vite stejne dobe jako Ja , ze duvody odchodu Straky jsou nekde uplne jinde ,vite stejne dobre , ze Kozel by dnes nemohl spolknout nektere ficury ve vedeni Slavie a vite ,ze ma na Dukle i nemaly vlatnicky podil. Straka neodesel kvuli zadne psychicke dece , ale kvuli penezum i kvuli pristupu hlavne starsich hracu,kteri hraji stejne jako napodzim svoji ligu.

    • Re: František Straka skončil

      jane (admin)     před 13 lety 09.03.2012 11:23 |  
      0 0

      Ja se fakt bavim, ze mi tady podsouvate, co vlastne vim a nevim. O Strakove odchodu si myslim sice svoje, ovsem ne ve spojitosti s faktory, ktere zminujete. A Kozel? Jeho ucty mu nekontroluju a podle justice.cz se zadny jeho podil dohledat neda. Tak se podelte s informaci, kolik procent v Dukle ma, kdyz to vite, vsechny nas to urcite bude zajimat.

      • Re: František Straka skončil

        tantalos     před 13 lety 09.03.2012 11:49 |  
        0 0

        Nevím sice, Jane, co si o Strakově odchodu myslíte, ale předpokládal bych, že dostal padáka (byl přesvědčen, aby podal výpověď) do značné míry i kvůli nevídané ochotě některých slavistických hráčů nechat si nastřílet v Boleslavi góly.
        Dále například v MB v jednu chvíli, po odchodu Hurky, nebyl na hřišti ani jeden z mlaďochů, což mi připadá proti politice vedení. I když je ve Slavii talentů relativně dost, ani jeden na jaře neukázal vzestup formy, spíš naopak. Jediný, s kým můžu být spokojený, byl Berkovec, a ten by si nejspíš nenechal nastřílet takové góly jako KČ.
        Naopak bych nepředpokládal, že Franz odešel kvůli vlastním penězům, obávám se totiž, že ani zarytý zastánce pozitivního myšlení jako on nemůže předpokládat, že mu ještě někdo trenérský fakt nabídne - i když možná z třetí německé nebo druhé rakouské ligy se někdo najde.
        Tlak pravověrných slávistů (mám totiž takový pocit, že všichnio tzv. obhájci Franze na netu byli sparťani, které těšilo, že je Slavie v žumpě a debatami na ofic. stránkách se výborně bavili) zřejmě sehrál i ekonomickou roli - vidáci nechodili a mnoho z nich i kvůli negativní atmosféře.
        Pokud jde o Kozla, byla by to podle mého názoru nejlepší volba, bohužel neuskutečnitelná hlavně proto, že rozumný člověk by do takové nejistoty, jakou představuje dnes Slavie, nelezl.
        Vzpomínám si, jak kdysi nastupoval do Slavie Petržela, úplný začátečník. Tak teď uvidíme, co dokáže Poustka. Je ve stejné výchozí situaci..

        • Re: František Straka skončil

          Jiri1     před 13 lety 09.03.2012 11:52 |  
          0 0

          Vysledky jiste, ale proc by rezignoval, tlak nenechte se vysmat,nechal by se v pohode odvolat a mel by prasule jako odstupny , ty mu v pripade rezignace muzou , ale taky nemusej dat, jiste treba v jeho bydlidsti se povida , ze mu Paska sehnal neco venku, ale.......

          • Re: František Straka skončil

            Khadgar     před 13 lety 09.03.2012 11:58 |  
            0 0

            Ale prosimtě, vždyť se tady celou dobu prohlašovalo, že Strakova mzda je v podstatě almužna. Vzhledem k jeho zajištění ho nějaký odstupný nemusí trápit.

            • Re: František Straka skončil

              Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 18:32 |  
              0 0

              Je fakt, že když se to posčítá s tou škodou na fasádě tak jeho působení ve Slavii bude dost možná v mínusu

        • Re: František Straka skončil

          jane (admin)     před 13 lety 09.03.2012 11:59 |  
          0 0

          Jj, myslim si to same, mozna tam byla i nejaka dohoda mezi trenerem a majitelem a nebyl to klasicky padak, tezko rict. Jsem zvedava, jestli se ted prokaze, ze lidi na fotbal nechodili kvuli Strakovi anebo to zas byly kecy omlouvajici lenost a pohodlnost, pominu-li tu nepeknou hru, ktery tym predvadel a ktera moc lidi prilakat nemohla.

          • Re: František Straka skončil

            Jiri1     před 13 lety 09.03.2012 12:21 |  
            0 0

            V ramci ligy urcite , ale z neceho zit musi

        • Re: František Straka skončil

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 12:41 |  
          0 0

          Tak to je opravdu jenom pocit. Já sparťan nejsem a Straky jsem se taky v jeho začátcích zastával.

    • Re: František Straka skončil

      Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 18:35 |  
      0 0

      Podívej Jiří, paní Straková povídala, že se na Kněževes chystala armáda tvořená ortodoxními slávisty a sparťany, kteří měli obtěžovat, ohrožovat a jistě i znásilňovat místní nevinné občany a rodinu straků zřejmě měli rituálně oběsit na místní lampy. Proto Franta raději skončil. Tak co to tu vyprávíte :D

      http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/119028/proc-straka-skoncil-chuligani-planovali-niceni-vesnice-rika-manzelka.html

    • Re: František Straka skončil

      travel (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 11:38 |  
      0 0

      Nojo Ladislave,holt mi chybí Váš nezdolný optimismus,pokud Vás teda již neopustil.

    • Re: František Straka skončil

      janko (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 11:38 |  
      0 0

      Tak na jablonec včele s Poustkou... pěkná kariera:-))))

      • Re: František Straka skončil

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 11:45 |  
        0 0

        No super, já Poustkovi věřím, u našeho "B" mužstva byl výbornej. Hlavně, že to není Vrabec, ten na to nemá.
        Travele, znáte to přísloví:"Když nejde o život, tak jde o ..."

        • Re: František Straka skončil

          janko (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 11:54 |  
          0 0

          Ladislave, já tady cítím překvapení.....

          • Re: František Straka skončil

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 12:00 |  
            0 0

            Janko, já už jsem změnil svůj tip na Jablonec z 0 - 0 (pod Strakou)na 1 - 0 (teď po těch pozitivních změnách). Jen mám trochu obavu z rozhodčích, ale věřím, že i přesto je uděláme.

            • Re: František Straka skončil

              janko (přítel SN)     před 13 lety 09.03.2012 12:06 |  
              0 0

              Já si stále nemohu pomoci, ale v té Boleslavi jsem měl pocit, že ti kluci dokážou víc, ale nechtějí... Prostě že mu podřezávají tak trochu větev. Teď když ten pták zmizel tak by se měl ukázat jejich charakter a měli by to odjezdit... Možná jsem naivní, ale něco mi říká že to vítězství urve a bude to úplně jinej zápas.....