Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Mladá Boleslav - Slavia 3:2

Slávisté v 19. kole Gambrinus ligy na hřišti Mladé Boleslavi vstřelili první dvě jarní branky, k bodovému zisku to však vinou tří inkasovaných branek nevedlo.

Ml. Boleslav - Slavia 3:2 (2:1)
Branky:
10. Kalina, 45.+2. Kúdela, 71. Zahustel - 45. Jarolím, 59. Blažek

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Cicman, Čonka - Blažek (85. Hubáček), Jarolím, Milutinovič, Trubila (80. Prošek) - Hurka (59. Böhm) - Škoda

Trenér Straka tentokrát postrádal Petráka, který má naražený kotník, jeho místo ve středu zálohy zaujal Milutinovič. Hned od začátku zápasu však byl znát současný výkonnostní rozdíl mezi Mladou Boleslaví, která bojuje o poháry, a Slavií, která bojuje sama se sebou. V sedmé minutě ještě trefil Ščuk tyč a v deváté prováhal tutovku Chramosta, jenže o minutu později se Kalina už uvnitř vápna nemýlil a poslal domácí zaslouženě do vedení - 1:0. Slávisté nebyli schopni reagovat a dlouhé minuty se nedostávali na dostřel Millerovy brány. Naopak hráči Boleslavi se dostali do dalších zajímavých příležitostí, jenže Chramosta dokázal z malého vápna překopnout bránu, Ščukovu ránu z hranice vápna vytěsnil Čontofalský nad břevno a Zahustel z podobné pozice jako při brance Kaliny bránu těsně přestřelil. Proto vyrovnání před poločasem přišlo jako blesk z čistého nebe - Čonka prošel do vápna a ze závaru na malém vápně se míč vykulil k Jarolímovi, který prostřelil vše, co mu stálo v cestě - 1:1. Jenže z první jarní branky se slávisté radovali sotva dvě minuty - v nastaveném čase fauloval Cicman Chramostu, zkrácený roh posadil Kulič na hlavu Kúdely a protože Čontofalský centr podběhl, měl střelec opravdu snadnou práci - 2:1.

Do druhé půle vyběhly stejné jedenáctky jako do té první. A také výkony obou týmů byly začátkem poločasu stejné jako v prvních 45 minutách, Chramosta těsně minul střelou na vzdálenější tyč. Pak na druhé straně spálil solidní šanci Blažek, když z malého vápna minul, navíc o chvíli později na druhé straně připravil nepřesnou rozehrávkou šanci Fillovi, toho vychytal Čontofalský. Blažek však své neúspěchy napravil v 59. minutě, po rohu se vytvořil před Millerem závar, míč spadl před Blažka a ten zády k bráně dokázal míč usměrnit do sítě - 2:2. Mladá Boleslav byla chvíli opařená, jenže za deset minut se opět dokázala brankově prosadit - Kuličův roh našel přesně hlavu Zahustela, jehož náběh slávisté nedokázali zachytit a ten tak měl poměrně snadnou pozici - 3:2. V závěru zápasu si slávisté žádný drtivý tlak nevytvořili, naopak Chramostu nejprve vychytal v jasné šanci Čontofalský a podruhé nedokázal tentýž hráč protlačit míč do brány přes jednoho z bránících slávistů. Mareš ve třetí minutě nastavení v tutovce minul a zápas tak skončil vítězstvím domácích 3:2

Komentáře (141)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

    tolsimir     před 13 lety 04.03.2012 17:49 |  
    0 0

    Uz vidim jak to skonci 1:1 a Straka si ziska obrovsky kredit, ze po Plzni dokazal sebrat body dalsimu tymu, bojujici o pohary. Co na tom, ze jsme jednou vystrelili na branu..

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

      tolsimir     před 13 lety 04.03.2012 17:50 |  
      0 0

      tak jo, beru zpet

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

      opicemag     před 13 lety 04.03.2012 17:51 |  
      0 0

      Neboj. Čontofalský nechytí centr, na zadní tyči nikdo není. Ta obrana je zoufalá.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

        goop     před 13 lety 04.03.2012 17:59 |  
        0 0

        Obrana je zoufalá.... a útok taky.

  2. Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

    CarlBruno     před 13 lety 04.03.2012 17:52 |  
    0 0

    Diky Cicmane, diky.....

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

      Barlblog     před 13 lety 04.03.2012 17:58 |  
      0 0

      Ta branka jde 100% na brankáře. Cicman možná fauloval, ale ten gól jsme vůbec nemuseli dostat. Čontofalský je bohužel trochu labilnější povaha, stane se.

  3. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.

    psychosks     před 13 lety 04.03.2012 18:19 |  
    0 0

    mate prosim, nekdo odkaz na online prenos???diky

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.

      DrFe1     před 13 lety 04.03.2012 18:23 |  
      0 0

      www.sazkatip.cz

      Odkaz ve sloupečku vpravo

  4. Blažek dal gól. .

    ravegis     před 13 lety 04.03.2012 18:23 |  
    0 0

    Tak teď čekám západ slunce na východě.

  5. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:2 v 2. pol.

    janko (přítel SN)     před 13 lety 04.03.2012 18:32 |  
    0 0

    Jak se vám líbí Čonka?

  6. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:2 v 2. pol.

    opicemag     před 13 lety 04.03.2012 18:34 |  
    0 0

    Opět skvělá obrana. Ach jo.

  7. Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:2 v 2. pol.

    DrFe1     před 13 lety 04.03.2012 18:34 |  
    0 0

    To je v hajzlu, ani dva náhodňáci nepomůžou, když neexistuje žádná obrana.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:2 v 2. pol.

      Gino     před 13 lety 04.03.2012 18:39 |  
      0 0

      Náhoďáci? První gól jsem neviděl, ale ten druhý (Blažek), byl LAHŮDKA!!

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:2 v 2. pol.

        DrFe1     před 13 lety 04.03.2012 18:42 |  
        0 0

        První byl podobná lahůdka. Prostě po závaru a x odrazech střílel Jarolím skrz skrumáž. Na druhou stranu oceňuju i tyhle góly, protože Slávia tohle nikdy moc neuměla

  8. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

    tolsimir     před 13 lety 04.03.2012 18:36 |  
    0 0

    jednou nekdo rekl, myslim, ze to byl Bruckner, ze kvalita trenera se pozna podle kvality standardnich situaci. No, to mluvi asi za vse. Straka ven!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

      Gino     před 13 lety 04.03.2012 18:40 |  
      0 0

      = Slavia neměla pořádného trenéra skoro nikdy? To jsi tím chtěl říci? :) Protože já nepamatuju, kdy jsem nemusel u standardek trnout hrůzou...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

        mart     před 13 lety 04.03.2012 19:01 |  
        0 0

        to je pomerne dost presne :)

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

        slaviator     před 13 lety 04.03.2012 19:12 |  
        0 0

        za Jarolíma, než se "zbláznil", jsme standartky měli dobrý

  9. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

    DrFe1     před 13 lety 04.03.2012 18:48 |  
    0 0

    Na hřiště přichází místo Blažka Hubáček, Straka vsadil všechno na útok ........

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

      mart     před 13 lety 04.03.2012 19:02 |  
      0 0

      Na vida, a ja myslel, ze jenom ten komentator nepochopil, ze asi vepredu zustane Laty.....

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

        slavoj71 (přítel SN)     před 13 lety 04.03.2012 19:08 |  
        0 0

        Hele, marte, a nebylo by lepší v daný situaci tam nechat jenom 3 beky???

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

          DrFe1     před 13 lety 04.03.2012 19:22 |  
          0 0

          Nech ho, on si zřejmě prostě musí kopnout. Dřív to tady býval největší zastánce čestného Jarolíma a do teď zřejmě nezkousnul za jakýho byl vola.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

            mart     před 13 lety 04.03.2012 21:38 |  
            0 0

            Omlouvam se, nevsim sem si Vasi poznamky :).
            Mate pravdu. Podobne jako Vy, nemuzu holt Jarolimovi zapomenout ty dva tituly :D.
            Sem ja to ale Vuul.
            Jinak mate samozrejme ve vsem pravdu, ..... ostatne proto se tady vyskytuju jen velmi zridka :)

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

          mart     před 13 lety 04.03.2012 21:35 |  
          0 0

          Tezka otazka. Mozna bylo. Ale na druhou stranu, nebyl to Hubacek kdo vyhlavickoval balon z prazdny brany :)
          Latka je puvodnim povolani ofenzivni zaloznik. (hral ten post pred deseti lety v budejkach, a predpokladam, ze asi podobne v mladsich kategoriich) Jeho posun dopredu neni nelogicky, a Straka rozhodne neni prvni, kdo to zkousel.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

            japhy     před 13 lety 05.03.2012 11:38 |  
            0 0

            Jj, to je celej Hub. Sice to hlavičkoval z prázdný, navíc pak u tyče chytil asi kolenem střelu toho malýho prevíta, ale na druhou stranu tomu předcházelo to, že ho nechal za sebou a následný lob hlavičkoval z malého vápna jen o kousek vedle, i když to měl poslat "dopryč".

  10. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

    opicemag     před 13 lety 04.03.2012 18:51 |  
    0 0

    Sice jsem dali dva góly, ale kolik jich nedala Boleslav. Kdyby dala jen polovinu svých šancí, dostali jsem 5-6 gólů a bylo to jasné.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

      mart     před 13 lety 04.03.2012 19:04 |  
      0 0

      Pravda, par sanci nedali....
      Na druhe strane to, z ceho goly dali...., to nebyly sance ale neuveritelny chyby cely obrany vcetne brankare....

  11. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

    opicemag     před 13 lety 04.03.2012 18:51 |  
    0 0

    Sice jsem dali dva góly, ale kolik jich nedala Boleslav. Kdyby dala jen polovinu svých šancí, dostali jsem 5-6 gólů a bylo to jasné.

  12. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2 v 2. pol.

    Clarinet     před 13 lety 04.03.2012 18:52 |  
    0 0

    Úplně nechápu, co to tam předvádí Čontofalský. Katastrofa.

    (zbytek týmu radši nekomentuju)

  13. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    tolsimir     před 13 lety 04.03.2012 18:58 |  
    0 0

    Nejhorsi je, ze si pamatuju, ze Slavia mela vzdycky nejaky charakteristicky herni styl. Za Cipra, Beranka, Jarolima a i toho Csaplara. Ted je nas styl - dlouhe balony na Skodu. Co to je?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      quelhar (admin)     před 13 lety 04.03.2012 19:00 |  
      0 0

      Presne tak, kdyz clovek slysi, ze Chramosta hodnoti hru Slavie - jo, Slavia je nebezpecna, vime, ze oni to nakopavaji dopredu na Skodu a ten sklepava mice... - to se chce cloveku az brecet :o/

      Straka ven!

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        mart     před 13 lety 04.03.2012 19:08 |  
        0 0

        Prosim Te quelhare, ... a Ty si videl nejaky nakopavany balony na Skodu????
        Ja videl jeden (hned na zacatku druhy pule)...., to co blaboli Chramosta je trosku mimo.
        Netvrdim, ze ma Straka nejakou taktiku (ponevadz to proste nevim , ... a taky neni zadna videt), ale nakopavani, ... to spis teda jako ne. mart

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          slavoj71 (přítel SN)     před 13 lety 04.03.2012 19:14 |  
          0 0

          Pánové, bez ironie: dva naprosto náhodný góly po několika naprosto nahodilých odrazech, ani jediná vypracovaná gólová šance, ani jedna nebezpečná střela, naprostý chaos v obraně, bránění standradních situací na úrovni okresního přeboru... Zkusme si zachovat alespoň poslední špetku důstojnosti, prosím!!
          Stačilo, aby si Chramosta nenazul obráceně kopačky a dostali jsem 5 kusů... :-(

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            japhy     před 13 lety 04.03.2012 19:19 |  
            0 0

            Uf, jsem si oddych. Už jsem myslel, že jsem nějak rozbitej a posunulo se mi vnímání fotbalu.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            DrFe1     před 13 lety 04.03.2012 19:25 |  
            0 0

            Souhlas. Přispěvatel mart asi není v nejlepší duševní kondici

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

              mart     před 13 lety 04.03.2012 20:09 |  
              0 0

              clovece, :D, co Vy vite o dusi ?:D

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

                DrFe1     před 13 lety 04.03.2012 20:14 |  
                0 0

                Prakticky všechno. Ne nadarmo mi říkají inženýr lidských duší.

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

                  mart     před 13 lety 04.03.2012 20:25 |  
                  0 0

                  :D, tak to Vas obdivuju!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      Gino     před 13 lety 04.03.2012 19:02 |  
      0 0

      To už se ale, přátelé, s kritikou opakujete. Zrovna dnes večer se ale hrál pěkný fotbal. Mě se to líbilo.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        japhy     před 13 lety 04.03.2012 19:06 |  
        0 0

        Ironie nebo masochismus?

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          mart     před 13 lety 04.03.2012 19:09 |  
          0 0

          Nevim, krome prvnich asi 12ti minut....., musim rict, ze se mi to taky docela libilo. Nebyl to zrovna Arsenal v dobe svy nejvetsi slavy, .... ale uz sem videl horsi :)

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            Artur (přítel SN)     před 13 lety 04.03.2012 19:14 |  
            0 0

            Na to ze mozna behem pristich 4 kol budeme hrat o sestup( predpoklad: prohra Jabka, remiza Dukla, prohra Sparta,o sestupove pozice s Olmikem!) ocenuji ze se ti to libilo!!. Me se teda nelibilo vubec nic , dva nahodaky goly, a zprdele klika ze se kluci boleslavsky nemohli trefit :o)

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

              mart     před 13 lety 04.03.2012 20:37 |  
              0 0

              Tak to mate asi docela dobre pravdu.
              Jenze po asi 12 minutach sem se bal, ze dostanem deset.....
              Nakonec to (z toho pohledu) nebylo tak spatne.
              Dva nahodaky jsou lesi nez zadnej. Souhra tam zadna videt nebyla, ... ale to snad krome Plzne neni videt nikde..
              Ze zacatku druhy pule se hralo (ceska verze) nahoru dolu...(ta ceska verze znamena, ze to bylo prevazne od vapna k vapnu), ale aspon se tam neco delo.
              Kdyz rikam, ze sem nevidel nakopavani, tak musim pripustit, ze v prvni puli tam jeste dva balony na Skodu byly, ... jen to proste nevedlu vubec k nicemu.
              Vita a Hurka nemaj moc formu, ... v takovyhle holomajzne by stacilo aby zrovna tihle dva(kteri to umej) hrali neco navic a muze to vypadat uplne jinak. Taky chybel Petrak, ... Milutinovic vubec nebrani ....a mezi 16 a 45tou minutou k tomu navic ani neutocil ....
              Je to holt tezky, no....
              Snad nesestoupej :)

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            japhy     před 13 lety 04.03.2012 19:17 |  
            0 0

            Fakt jo? Tak já nevím, to už teda musí být chyba u mě. Ale my snad pořádně nezakončili ani 5 akcí. Většinu akcí zakládají obránci nákopem někam dopředu. Což se ale dá pochopit, když při kombinaci se každou další přihrávkou zaháníme víc a víc.
            Za mě teda tragedie a dneska ani Čonto žádná sláva.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          slaviator     před 13 lety 04.03.2012 19:22 |  
          0 0

          Dnes možná nejlepší zápas pod Strakou... :D

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            subHuman     před 13 lety 04.03.2012 21:52 |  
            0 0

            ...a to je asi to. nejsmutnejsi, protoze to i tak bylo nehodne Slavie. Straka ven!

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        slavoj71 (přítel SN)     před 13 lety 04.03.2012 19:10 |  
        0 0

        Hele, to už jsem někde slyšel... Mě a mým kamarádům se to líbí!!! :-)) Ten rudej bacil je fakt agresivní, jen co je pravda.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          janko (přítel SN)     před 13 lety 04.03.2012 19:21 |  
          0 0

          Mně se to nelíbilo ani trochu. Dva slepené goly, nakopávaná jak někde na sraltě...hnus... ať už ta kreatura odtáhne...

  14. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    ligas99     před 13 lety 04.03.2012 20:02 |  
    0 0

    Koukám jako blázen , jak píšete o Čontofalském ....
    Otevřete oči pánové .....
    Na všech brankách má větší nebo menší podíl . Já to utkání viděl a pokud brankář mužstvo nepodrží tak nemůžeme vyhrávat . V jeho letech a zkušenostech by měl výkon v brance vypadat úplně jinak.
    Zatím jsem neviděl zápas, kde by kluky podržel.
    A vyjádření na webu Slavie k zápasu raději bez komentáře .....
    Zlatý Vaniak !!!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 04.03.2012 23:12 |  
      0 0

      Nesouhlasím, díky Čontovi máme tolik bodu co máme, chytil tam tutovky. Zrovna on je jedinej kdo do SKS patří. Dokonce se docela divim za kritiku protoze sem si pri zapase v hlave zrovna říkal jak sem rád že mame alespoň brankáře! Dival sem se na sestřih bundesligy na Drobnyho, český komentátor se vyjádril ve smyslu ze nevi jestli ho vubec Bayern bude chti po tomhle přídělu, pritom prvni gol absolutne nechytatelnej, 2 penalty a čtvrtej neco jako dneska prvni gol Bolky ze strany pumelenice. Chytil jim další tři jasný šance! Asi mam jinej pohled na chyby golmanu a jejich ovlivnovani zapasů :o)

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        ligas99     před 13 lety 04.03.2012 23:32 |  
        0 0

        Asi máme jiný pohled , ale brankář se vždy hodnotí podle toho kolik udělá chyb a dostane gólů, až potom se hovoří o tom , co chytil.
        Udivujeme mne, proč se o tom nehovoří nahlas a místo kritiky ho ještě pochvaluješ . . . .
        Není přece možné takto podběhnout centr při druhém gólu , jasná hrubá chyba !!! Co mi k tomu řekneš ???
        První gól se nechat prostřelit , když vidíš na míč ? Minimállně z 50% má podíl na této brance !!!
        A třetí gól ? Podívej se , z kama byla ta hlavička . ( malé vápno - jestli víš co to je.... )
        Tam by měl brankař KRALOVAT.
        Stále hledáme v našem fotbale nějaké výmluvy a nepojmenováváme situace tak jak jsou ve skutečnosti .
        Pak to tak nemá vypadat.

        Tak jak to hodnotíš nyní.
        Výsledek 3-2 , nula bodů , takže mužstvo teda podržel stále ???
        1 hrubá chyba a dva goly podíl tak 50%.
        Když to sečtu :
        No my bychom i vyhrály, pokud by nechyboval . . . . (-

        Ještě ke Strakovi .
        Co má taky dělat, když má takový kádr.
        Místo pořádných posil kupujeme hráče, kteří jsou zadarmo a přitom nám uteklo tolik talentů.
        Podívejte se, kde je Hanousek , kterého jste nechali odejít v dorostu do Dukly .
        PODEPSAL to Plzni !!!!
        Kde máte Pázlera ??? Který teď střílí góly za Duklu .
        Vyhnal střílí góly za Bokemku atd. .........

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 08:29 |  
          0 0

          Jasně, Čonto dneska neměl svůj den. Každej brankář někdy nemá svůj den. Ani Čech nebo Casilas (nebo jak se to píše) nepodaj vždy super výkon a udělají chybu. I Vaniak měl občas den blbec. Takže odepisovat Čontofalskýho, kterej na doteď vždy podržel, po jednom špatným zápase je blbost. Kvůli tomu se nadávalo na Jarolíma, že posadil gólmana po jednom špatným zápase.

          To, že by jsme nevyhráli kdyby Čonto nechyboval je dost odvážné, protože každému gólu předcházela serie chyb a celkově byla naše hra naprosto strašná. Svádět do na brankáře je nesmysl.

          Straka? Straka není trenér, nedokázal hráčům vštípit herní systém. Hraje se na náhodu. A korunuje to střídáním, kdy pošle na stopera pomalýho Hubáčka ve chvíli, kdy potřebujem tlačit a Bolka hraje na brejky s rychlým Chramostou....

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            ligas99     před 13 lety 05.03.2012 09:58 |  
            0 0

            Jasně,
            to je dobrá úvaha, ale góly dávají a prosazují se,
            to je hlavní a důležité , protože tak mají bodíky.
            Je fakt, že pokud není ve Slavii řežisér hry typu Pavel Horvát z Plzně , nebo opačný pol tabulky Budějky - Ruda Otépka, tak se hraje taková holomajzna jako teď.
            Jarolím není v záloze tím pravým rejžou a nikdo lepší tam není .....
            A jsme zase u toho, jak do Slavie příchází posily, nejlépe volný hráč zadara.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          opicemag     před 13 lety 05.03.2012 09:12 |  
          0 0

          Napadá mě, že možná, kdyby Hanousek či Pázler zůstali, nebyli by nic moc a nezářili by. Protože by hráli v týmu, který nemá žádnou taktiku, plán jak hrát a vše bezcílně nakopová někam, kde nikdo není. Jestli to, že se jim teď daří, není tím, že odešli k týmu, který má trenéra, který ví, co má dělat a hráči ho poslouchají. V takovém týmu se pak mohou projevit. U nás by zapadli do té hrůzy, co tu teď je.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          ligas99     před 13 lety 05.03.2012 10:09 |  
          0 0

          Podívej se na internet,
          co se píše o Čontofalském...... ( idnes-sport)
          Jasně je zde řečeno, že po JEHO chybách Slavia prohrála.

          Navíc není druhý pořádný golman, takže to co si dovolí třeba Plzeń,že nechá sedět Čecha za chyby a chytá Pavlík, tady jaksi nehrozí ...............

          Další příklad jsou Budějky, dlouhodobá jednička Kučera - dochytal, další nepřesvědčili, přišel Daněk a DE TO ! a sbírají bodíky.
          Ve Slavii jsou problémy dlouho s golmany, očekává se od nich perfektní výkon. Poslední pořádní golmani byli Jánoš, Vahala, celkem s spartan Stejskal a Vaniak.

          Kde jsou talenty, které měla???
          .... Diviš - Slovensko , Valeš - Jablonec ..............

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            japhy     před 13 lety 05.03.2012 11:31 |  
            0 0

            Chudák R.Černý...

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

              subHuman     před 13 lety 05.03.2012 23:24 |  
              0 0

              Taky jsem se divil, že kolega zapomněl. Čaroděj pro mne bezkonkurenční, druhého bych zmínil R. Černého a pak J. Stejskala. Aspoň tedy za dobu co chodím, tedy cca 15 let.

  15. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 04.03.2012 20:51 |  
    0 0

    Co mě mrzí je, že i když bylo nejhůř, tak Slavia hrála vždycky technicky. Teď každej kouká, aby co nejrychleji odevzdal míč dlouhým nákopem na nikoho. Nevim, jestli je to to, co si Straka přitáhl ze sparty, nebo je to tim jaký Béčka teď kupujeme za hráče...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      japhy     před 13 lety 04.03.2012 21:50 |  
      0 0

      Nad tím taky uvažuju. Buď je Kukačka není schopnej nic naučit, nebo jsou tak leví anebo chtěj Kukačku potopit. Nemyslím si, že většina ztratila techniku nebo jí nikdy neměla, ale těch chyb je obrovské množství a některé z nich úplně strašidelné. Na to by se mohla dívat přípravka, jakože takhle tedy ne, přátelé.
      Základem je podle mě chybějící systém pro hru vpřed a nemáme takové individuality, co by to zvládli improvizací. Ta je ovšem pro útok i tak důležitá. Nejsme schopni přečíslení, hry na třetího, ba ani několika přesných kombinací. Naopak většina dalších a dalších přihrávek je jen větší a větší z nouze ctnost. V podstatě nám míč překáží a pro hráče je úlevou se ho zbavit a přenést odpovědnost. Čest výjimkám. Plusem je, že už neodcházíme fyzicky, minusem malá rychlost, marně vzpomínám, kdy někdo utekl svému protihráči.
      Je to ubíjející a čekám na konec sezony. Připravoval jsem se na horší výsledky s mladšími hráče v sestavě, ale taky na nadšeně bojující mužstvo, navíc s možností hrát téměř bezstarostně. Dočkal jsem se upachtěné a ustrašené hry, jen ty výsledky odpovídají.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        subHuman     před 13 lety 04.03.2012 22:05 |  
        0 0

        Presne. Na sestuup to (ZATIM!) neni, presto misto toho, abychom hrali atraktivni utocnej fotbal, aby hrali skutecne mladi a sehravali se, misto abychom videli nacvicenee kombinace, napadani, nabehy, signaly pri standartkach, vidime absolutni holomajznu, nakopavanou, minimum kombinace, ztraty mice, zadnou odvahu, a to vse korunovane Hubackem v dobe, kdy prohravame. Hnus, a to za poslednich X let neprekonatelnej. Pamatuju si, za tech cca 20 let co tim ziju a 15 co chodim a jezdim na. Zapasy, ze kazda ztrata bodu byla senzaci, ze kdyz jsme nevyhrali byli jsme obycejne lepsi, valcovali soupere a "jen" nedali sance. Ze za nas hrali nejlepsi hraci ligy, ze zde byli TOP treneri... Ted se musim stydet nejen za vysledky a hru "A" teamu, ale hlavne za ty co to vedou, zlodeje mafiany politiky estebaky spartany...
        fuj!

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          YsoEz     před 13 lety 04.03.2012 22:45 |  
          0 0

          tenhle stav trva uz minimalne 1 rok ne-li 2...ja uz se naucil radeji sledovat zahranicni ligy, jo to je jinej fotbal nez ta nase holomajzna.... nema se cenu rozcilovat a nervovat

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            subHuman     před 13 lety 05.03.2012 00:06 |  
            0 0

            ... MY MILUJEM, ZIVOT OBETUJEM, VE ZNAKU HVEZDA JE, VE ZNAKU HVEZDA JE...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 12:23 |  
          0 0

          No jasne.. je to v zasade tak.. nemuzeme ovsem nase naroky pomerovat s minulosti, kdy jsme meli na ceskou ligu top hrace. Je treba to nahlizet z pozice nasi soucasny situace, tedy ze jsme financne byli na dne, prisli o vetsinu kvalitnich hracu a jsme ve fazi budovani neceho noveho.. tedy ja necekam, ze budeme valcovat soupere, to proste tedka nejde.. proto nemuze byt moje kritika zdrcujici.. nicmene cekam, ze se neco nove bude budovat, to bohuzel jde pomaleji, nez jsem doufal, mj. i proto, ze nemame trenera a sportovni koncepci..

  16. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    mpik     před 13 lety 04.03.2012 22:40 |  
    0 0

    Nečekal bych, že to napíšu, ale zlatej Petrouš...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      PetCC     před 13 lety 05.03.2012 16:44 |  
      0 0

      Bohužel, já tohle se Strakou vlastně očekával, takže žádné zvláštní překvapení.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        jarodo57     před 13 lety 05.03.2012 17:01 |  
        0 0

        Když on ale má přece právo na práci a byl nezaměstnaný a pan Řebíček byl zvyklý z politiky pomáhat svým známým k milionům tak se ho zželelo ubohého kecala natolik, že ho zaměstnal.Já si myslím , že se potrestal sám tím,že mu tu práci nabídl. Protože nás kromě nervů to nestálo nic , ale jeho to na pár babek přišlo.Jako manažér by si to v jiné firmě nemohl dovolit takovou dobu držet absolutně neschopného pracovníka.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          subHuman     před 13 lety 05.03.2012 23:26 |  
          0 0

          Jestli to nebude spíš záměr pane....

  17. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    opicemag     před 13 lety 04.03.2012 23:48 |  
    0 0

    Problém je, že máme špatné hráče a úplně neschopného trenéra. Dobrý trenér může i ze špatných hráčů něco vymáčknout (nedokáže zázraky, ale naučí je hrát nějakým stylem, může do nich vtlouct taktiku, přispůsobit styl tomu, že má takové hráče atd.). Protože Straka je zoufalec, nedokáže s našima hráčema nic udělat a oni zase nemají na to, aby udělali něco sami se sebou. A protože nemůžeme nahradit celý tým teď, Straka by měl být hned odvolán, než se namočíme do bojů o záchranu.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 12:29 |  
      0 0

      Problém je, že Straka tu podle všeho zůstane přesně do 30. 6., bez ohledu na výsledky.

      Tady totiž funguje ,,Malurův syndrom´´ - podle Baníku, který odvolal po 1. kole Marka a nahradil ho horším trenérem Malurou, kterého teď už těžko může odvolat, protože by přiznal vlastní chybu.

      A když si uvědomíme, že Petrouše se Strakou těžko nějak kvalitativně rozsoudit, tak z toho vychází ještě o něco pevnější pozice.

      Mimochodem, nějaký optimista tam v pravém horním rohu krátí pozici Straky o cca 60 dní, tak si to opravte.

      Z hlediska mě osobně, jako relativního zastánce Straky na podzim, teď celkově platí: ,,Ještě větší blbec, než jsme doufali.´´

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        jane (admin)     před 13 lety 05.03.2012 16:32 |  
        0 0

        Nikdo nic nekrati, 117 dnu je tak akorat do 30. cervna, alespon pokud jedes podle gregorianskeho kalendare....

  18. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    podol (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 05:34 |  
    0 0

    Porážka by mne tak moc nemrzela,z pohledu statistik je výsledek
    vyrovnaný,padlo hodně branek.Mohl být podstatně horší-nevyužité šance na gól odhaduji tak 7:2 pro Bolku.Podrobněji
    to popsali předchozí diskutující.Největší problém je v trenérském vedení,taktice,motivaci a náladě v mužstvu.I ti nejmladší mají za sebou 12-15 let hraní fotbalu,tréninky,soutěže,turnaje a i v dnešní
    Slávii by to měli být ti nejlepší (no,hodně nám jich uteklo,mrzí mě Pázler v Dukle).Základy fotbalu mají,úplná kopyta to nejsou,
    co jim nejvíce chybí jsou zkušenosti,taktika a přizpůsobení se jinému hernímu stylu.To musí zvládnout trenér,dát mužstvu systém,hrát to na co máme,co umíme s nějakou perspektivou.
    Když teď pominu minulost a přesvědčení trenéra Slávie,potom
    neumí ani toto.
    Těším se na zahájení soutěží žáků,tam je k vidění hezký útočný fotbal,většinou i vítězství ale hlavně-radost ze hry a hrdost
    nad příslušností k Slávii.Podol

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      ligas99     před 13 lety 05.03.2012 10:17 |  
      0 0

      JEDNOZNAČNÝ SOUHLAS !!!!!
      Jde vidět, že se díváš realně na celou situaci ve Slavii a fotbale.

      Při pohledu na žáky či dorost se na fotbal dívá úplně jinak.
      Kluci hrají pro radost a předvádějí pohledný fotbálek.

      Pak přejdou do dospělých a je po radosti z fotbalu ....
      Koukáme na tu holomajznu co se nyní kope !!!!!

  19. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 11:39 |  
    0 0

    Přátelé, nerad bych, abychom tu vytvareli nejakou zbytecnou hysterii.. zname to z drivejska, krvavy hadky o jarolimovi.. ovsem tehdy to mozna bylo o necem, nekdo byl zastance, nekdo odpurce, zatimco ted.. nevim, jestli se tady vubec najde nekdo, kdo si mysli, ze straka je dobrou volbou a ze by mel zustat trenerem slavie..

    Zda se mi, jakoby bylo zcela neprijatelny napsat, ze se neco ve hre slavie libilo. A me treba vcerejsi zapas vcelku bavil, mel tempo, nasazeni, goly padaly.. samozrejme v ramci moznosti.. hra je tak celkove o nicem, kombinace na nahodu, pravda je, ze jsme si nevypracovali kombinacne zadnou sanci, zas ale duraz ve vapne, jaky predvedl Conka, jsem od slavisty dlouho nevidel, ten kluk by mohl bejt dobrej..

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 11:55 |  
      0 0

      Jinak si myslim, ze nebylo dobra volba nasadit a cely zapas nechat na hristi milutinovice.. na konci nebyl uz na hristi nikdo, kdo by aspon chvili podrzel mic nebo udelal jednoduchou akci po strane a odcentroval..

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      quelhar (admin)     před 13 lety 05.03.2012 13:28 |  
      0 0

      Neprijatelne tady urcite neni nic :o)

      Ale mi se teda vcerejsi zapas nelibil a to i s prihlednutim k faktu, ze jsme hrali na hristi jednoho z top 4 tymu v lize. Rozdil v kvalite ofenzivy byl tak propastny, ze povazuju za temer nerealne, abychom hrali pristi sezonu o pohary. To, ze jsme z niceho vykouzlili dva goly, by nemelo zakryt fakt, ze hra smerem dopredu je horsi, nez jakou disponuji minimalne dve tretiny ligovych souperu. Straka tu je uz temer pul roku, ale jeho prinos pro Slavii nelze ani nahodou hodnotit kladne, ziskal po svem nastupu tri vyhry v rade, cimz Slavii dostal bezpecne nad sestupove pricky, ale tim taky vycet kladnych bodu konci. A je prirozene se ptat, jestli by Petrous neuhral stejny nebo vyssi pocet bodu.

      Clovek by rad veril, ze tahle sezona je stabilizacni a zacina se tu neco budovat, ale po 19 zapasech by clovek taky rad videl aspon naznaky neceho, co by v budoucich sezonach melo prinest uspech. Ovsem smysluplne nakupy jako Nitriansky nebo Conka jsou trochu malo a na hristi nejsou videt ani naznaky neceho kvalitniho. Aspon ja je tedy nevidim. Jsme tu si drtiva vetsina fotbalovi laici, ale kdyz se taky v drtive vetsine shodneme, ze hra smerem dopredu je uplne na nahodu bez jakehokoli systemoveho reseni, tak je neco spatne.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        mart     před 13 lety 05.03.2012 13:49 |  
        0 0

        No jo quelhare, ale v tom je prave ten rozdil. Tobe se to nelibilo, fajn. Jenze, kdyz nekdo nahodou napise, .... ze k vzhledem k moznosten muzstva, trenera i klubu (ktere jsou u vsech subjektu vyrazne limitovane) to klidne mohlo byt horsi, ... tak zazni vykriky: "Ukrizujte ho!"
        Ja vim uz vic nez 45 let, ze Slavie je hlavne hodne lidi, kteri remcaj, ze sme predposledni, ale jak se ukazalo, tak remcaj, i kdyz sme prvni. Me se to jako malymu klukovi vzdycky hnusilo (poslouchat dedky na plate pred tribunou) - vsichni byli hrozni experti, a kazdej trener to delal spatne (aspon dokud byl na lavicce:), nebo u moci).
        Ja nechci a by Slavia (a to ani pod Strakou) prohravala s nejakou boleslavi 10:0! A jestli Te po deseti munutach nenapadlo, ze dostanou priserne do hlavy, tak obdivuju Tve nervy.
        Ja sem za 3-2 docela rad (i kdyz samozrejme muzu mit znacne vyhrady k mnoha hracum, treba i k trenerovi) .... Kdyz uz sem u tech vytek, tak alespon jednu do svych rad.... Kdyz sem videl sestavu, tak sem myslel, ze se Straka zblaznil .... postavit Milutinovice misto Petraka ... no jak se ukazalo, tak se nezblaznil, ... chyba byla na me strane, nemel sem spravnou informaci. Proste sem nevedel, ze ma Petrak zas neco nakopnutyho .....
        mart

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          quelhar (admin)     před 13 lety 05.03.2012 14:09 |  
          0 0

          Jenze bohuzel jsme neprohrali "10:0" (spise tedy realnou dardou typu 5:0) spis shodou stastnych okolnosti a nemohoucnosti Chramosty, ktery sam spalil tri tutovky, nez nejakym nasim umenim. Boleslavi jsme se vyrovnali jen v nekolika minutach po nasem vyrovnavacim golu na 2:2, to jsem se odvazil myslet na to, ze bychom to mohli minimalne udrzet. Jenze po deseti minutach se Bolka zase otrepala, dala jednoduchy gol z rohu a do konce zapasu spalila jeste tri tutovky, zatimco my jsme se pred Millera uz temer nedostali.

          Takze ano, muzeme byt radi, ze 3:2 je docela fajn a videt na tom i pozitiva (dve vstrelene branky, duraz ve vapne) a taky muzeme byt naladeni na pesmistictejsi notu a myslet si, ze hra stala za prd a vysledek tak uplne neodpovida predvadene hre (vim, na predvadenou hru se fotbal nehraje). Ja jsem tedy spis ten druhy pripad...

          Ano, hur muze byt vzdycky, prestoze se nam to ted zda neprilis realne. Radsi na to ani nemyslet.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            mart     před 13 lety 05.03.2012 15:46 |  
            0 0

            Jiste, jiste .... rozdil ZUSTAVA pouze v tom, ze nadavat muzeme, zatim co nenadavat SE NESMI!
            O to slo :)

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 16:03 |  
          0 0

          "... vzhledem k možnostem trenéra..."
          Já teda nevidím jedinej důvod proč bych měl být spokojen s prohrou z toho důvodu, že trenér je neschopnej? Naopak o to víc si budu stěžovat a nadávat, prtoože ta tresnérská nula musí pryč. Neremcal bych kdyby jsme prohráli 3:2 po výbroným výkonu a prohra by byla spíš otázkou smůly. Ale pokud prohrajeme díky 3 hrubým chybám v obraně, hra je celkově na úrovni divize a trenér to korunuje debilním střídáním tak teda remcat budu a nevidím jak bych tu porážku omluvil.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            mart     před 13 lety 05.03.2012 16:22 |  
            0 0

            ...velmi presne.
            Ne nepodobne dedkum na plate pred starou drevenkou. Podle hesla : " To ja bych to delal uplne jinak, ... teda kdybych to umel".
            Prohrali 3:2. Hrali vcelku tuzku, ale alespon to tam nejak dvakrat dotlacili......, nevim presne, co byste po tomhle kadru asi vic chtel?
            Ze bych byl spokojen, to do toho mam daleko. Asi Vas prekvapim, ale radeji bych vyhral ligu ......, a pripadne hral jaks taks pohlednej fotbal. Dokonce by se mi libila i treba champions league, ... mozna bych vzal i ten mensi pohar .....
            Jinak, asi i pan Rebicek dneska vi, ze pan Straka nebylo uplne nejlepsi reseni. Na druhou stranu, s tim stridanim ...., no Vy vite asi lepe.....

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

              martyni (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 17:19 |  
              0 0

              asi tak..:-) a ja uz myslel, marte, ze tu ligu uz vyhrat nechcete..:-). jo a stridani.. ja se tedy priznam, ze mi to v tu chvili prislo taky jako dobry napad.. takze mlcim.. no asi nebyl, pac ten zaver se moc nepovedl a hlavne zaloha v tom slozeni uz nebyla schopna dotlacit mic do pred branu..

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

                mart     před 13 lety 05.03.2012 19:29 |  
                0 0

                Martyni, ja si naopak myslim, ze se Vam to nezdalo, ale ze to byl opravdu spravny tah. Snad jen dve chyby to melo. Zaprve sme ten balon do toho vapna nejen nedotlacili, ale ani nenakopli. A za druhe, i kdyby se to byvalo nejak podarilo, ... pan rozhodci by piskal utocnej faul :(. To jim jde hochum mooooc dobre.
                Sem v sobotu odpoledne chvili koukal na prvni welshskou ligu (se nesmejte, sem to dal na TV jen proto abych si nameril 30 minut slapani na bicyklu :), .... a ten pan rozhodci ve vapne piskal na vobe strany stejne..t.j dovolil uplne vsechno. Na druhou stranu, kdyz po brankarove vykopu sel obrance do hlavickoveho souboje s tim ze nemel sanci hrat balon a hlavout trefil protihrace (trosku podobne i kdy ne tak huste jako faul teplicaka na Jandu), bez mazani vytahnul cervenou kartu.....
                Jenze dneska reknete nekomu, kdo je modrej(treba) , ze je modrej ... a mate pruser. Potom se neciho obliceje (nebo i krku) dotknete lehounce [krasny slovo :)] rukou a je to faul. Hruza pane! To za mejch mladejch let nebejvavalo :D, :D

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 14:32 |  
        0 0

        Ja prinos straky nehodnotim kladne, a to ani tehdy, pokud tvrdim, ze vcerejsi vykon nebyla az takova tragedie, jak se pise.. byl to vcelku vyrovnany, dramaticky zapas, coz me v zasade prekvapilo, vzhledem k predchozim vykonum jsem ocekaval, ze dostaneme vetsi narez..

        neni treba me presvedcovat, ze angazma straky je jiz nekolik mesicu ztratou casu.. neni treba me presvedcovat, ze hra dopredu je zoufala a chaoticka..

        VZhledem k tomu, ze novy trener ma prijit az v lete, necekam, ze by se hra nejak vyznamne zlepsila.. taky ofenzivni hrace nemame moc kvalitni.. proto mi prijde zbytecne byt zklamany z toho, ze nehrajeme lepsi fotbal.. nic takoveho se bohuzel ocekavat neda..

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          Tonda     před 13 lety 05.03.2012 14:38 |  
          0 0

          V tom případě nemá smysl na ten fotbal vůbec chodit. oči z toho bolí, hlava z toho bolí. škoda mluvit. Fotbal je přece pro lidi. Tak proč mi připadne při pohledu na současnou slavii, že to ty kluky nebaví a že je jim to jedno? Ale co, šak ono se to za půlroku možná nějak vyřeší, hmmm?

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 14:56 |  
            0 0

            nj, na tom neco je.. tenhle pulrok je ztrata casu, to si take myslim.. a nezbyva nez doufat, ze pak se neco zmeni, co jineho muzem delat...

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

              Tonda     před 13 lety 05.03.2012 15:08 |  
              0 0

              No my fanoušci nic nezmůžeme. Pro ty bafíky by měly být dostačujícím měřítkem, jak jsou fandové - zákazníci spokojeni s produktem, návštěvy na stadionu. Jenže v našem případě mám pocit že se poslední 2 roky bafíci snaží právě o to. Zpětně bych pochopil minulé roky - to bylo realtime divadlo pro ENIC, ale proč to pokračuje i teď, to nevím? Ale co vím, že takhle po půlrocích už čekám asi 3 roky že se konečně odpíchneme ode dna. Takže možnost že případným strakovým odchodem za půlroku se to zvedne - mi nepřipadá ani moc pravděpodobná. TO bude kosmetická změna.. Zásadní změna vedoucí k nápravě státu slávistického by byla kompletní obměna sportovního useku včetně několika pozic v managementu.

              Takže já sám za sebe jako 1 fanoušek dávám jasný signál. Já tohle sledovat dále nebudu.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 16:06 |  
          0 0

          Vyrovnaný?! Viděl jsi to? Boleslav hrála drtivou většinu zápasu o dvě třídy lépe než my. Nám se povedlo v závěru poločasu protlačit balon do brány aby jsme hned za dvě minuty zase po kiksech prohrávali. To bylo za celý 1. poločas vše. V druhém poločase se nám opět podařilo po závaru nahodile vyrovnat a pak jsme necelých 10 minut hráli fotbal. Ovšem po těch pár minutách vzepětí (spíš něčeho co připomělo smrtelnou křeč) přišel třetí gól a my se vrátili na úroveň první půle....

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            PetCC     před 13 lety 05.03.2012 16:53 |  
            0 0

            Boleslav nehrála 2/3 zápasu líp než my, protože (bohužel pro ně) to vůbec neumí. Boleslav má nadstadardní kvality dopředu, v naší lize určitě špičkové, jenže to dokáží provozovat jen v krátkých usecích a zadu jsou přitom neuvěřitelně nešikovní.
            Takže výrazně lepší než my byli 15 minut na začátku (neříkejte mi, že není chybou trenéra, když hráči na začátku zápasu nevědí, co mají hrát). Pak tam měli dobré úseky, ale taky spoustu času nechávali hrát nás. A jen díky naší nesouhře jsme se nedostávali do šancí.
            A já třeba i po tom třetím gólu pořád věřil, že s tím ještě něco můžem udělat.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

              Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 17:54 |  
              0 0

              Ale já neříkám, že boleslav byla lepší protože je to nějakej dobrej tým. Boleslav byla lepší protože my jsme hráli "bobek". My jsme bolku přehráli asi jen v 8 minutovém úseku od gólu na 2:2 do gólu na 3:2. Jinak hrála lépe než my a většinu času byl ten rozdíl víc než patrnej. I když k tomu stačilo dát 3 přesný přihrávky v řadě což naši snad za celej zápas nezvládli.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        bongor     před 13 lety 05.03.2012 21:39 |  
        0 0

        Máš pravdu quelhare,jsme tu skoro všichni fotbaloví laici.Ale copak třeba diváci v divadlech jsou odborníci na herectví,nebo návštěvníci koncertů jsou machři na muziku?Fotbal je povětšinou spotřebitelská zálžitost.A jestli se Ti hra líbí je to dobře a naopak.Chodil jsem na Slavii
        x let a pamatuju si třeba výkony proti Partizanu Beograd.To bylo pokoukáníčko a už jsem se těšil na další pokračování.Dneska dohrajeme s Bolkou,která nikdy nic ve fotbale neznamenala a musíme si oddychnout a radovat se,že už je konec a že jsme nedostali bůra.
        Mužstvo je průměrné,trenér ještě průměrnější.Bohužel jsme prošustrovali obrovskou šanci,rozprodali jsme nebo skoro rozdali kde koho a teď lovíme ,co už skoro nikdo nechce.
        Na toaletě už se ozývalo první nesmělé Hřebík ven,no taky se jim nedivím,čekat tři roky ,až se mužstvo trochu sehraje se jim hochům nechce.Plzeň se za chvíli už taky rozejde,tak potom by mohla přijít naše další nadějná chvíle.

  20. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    japhy     před 13 lety 05.03.2012 11:41 |  
    0 0

    A vůbec. Pamatujete, jak se říkávalo, že hrajeme jen od vápna k vápnu, dál už chyběly nápady a důraz. Zlatý časy, teď se kluci klepou, jen přelezou půlku a centry lítaj z neuvěřitelných vzdáleností.

  21. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    1rytir     před 13 lety 05.03.2012 12:36 |  
    0 0

    Někde, v nějaké zdejší diskusi jsem narazil na informaci, že se v tomto týdnu opět sejdou "vyvolení" s pány Řebíčky. Pokud je tomu tak, pak předpokládám, že řeč se bude tentokrát točit hlavně a především kolem hry a výsledků. Samozřejmě i o tom, zda by nebylo nejlepším řešením odvolat trenéra Straku. Jiný impuls je stěží vymyslet. Přestupová okna jsou již uzavřena, vyměnit kádr není kým. A protože se nebezpečně přibližují sestupová pásma a pokud nedojde k rychlé změně, pak po dalších 3-4 zápasech v nich budeme až po uši, je nutné konat a to i na postu generálního ředitele, který se svými spolupracovníky není schopen dosud sehnat generálního sponzora (o dalších snad ani nemluvě) i na postu sportovního ředitele, minimálně za absolutně nepovedenou zimní přípravu a nevytvořeníé předpokladů pro lepší sportovní cíle A týmu. Byl bych rád, kdyby tyto náměty někdo z vyvolených vzal za své a prezentoval je na setkání s majiteli klubu.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 15:56 |  
      0 0

      Já jsem trochu rozpolcenej, toho ptáka nemohu vystát, ale říkám si, když už tu přežil tak dlouho tak vydržet ještě do derby, tak si to krásně vyžere do dna a pak ho potupně propustit.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        PetCC     před 13 lety 05.03.2012 16:57 |  
        0 0

        Jo, určitě ho nechat do derby. Jednak tu má ještě pár zápasů, ve kterých může něco předvést. A pak, hodit na nového trenéra ty další tři zápasy, to by pro něj byl pěkný "dáreček".
        Já si myslím, že pokud Straka nebude pokračovat, tak by pro nového trenéra bylo lepší začít s týmem už tuhle sezónu.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 17:56 |  
          0 0

          Otázka je kdo má přijít, to zase si klidně počkám na lepšího trenéra do léta (spekulovalo se o Lavičkovi nebo Komňackým) než aby zase přišel někdo volnej kvalit straky, to nemá smysl. Dobrej trenér dokáže připravit mužstvo na GL během letní přípravy.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      subHuman     před 13 lety 05.03.2012 23:37 |  
      0 0

      ... a pak si ze setkání se zlodějem Řebíčkem odnesli všichni dobrý pocit. Tak jste to myslel?
      Vždyť ten tlustoprd lže jak když tiskne, zbytečné s ním ztrácet byť jen jediné slovo, my fanoušci jsme mu naprosto u zádele, sám to potvrdil svým komentářem na setkání, když byl dotázán na tu rudou zrůdu na lavičce.

  22. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    capi (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 12:59 |  
    0 0

    Jedním slovem: hrůza. A nejhorší je, že to celé má sestupnou tendenci, protože na jaře bylo to asi jediné, co lze považovat za trochu povedené (bez ohledu na koncovku), drůhá půle v Příbrami. Takže možná ještě na dně nejsme...
    Pokud tato sezona měla být stabilizační, tak je jasně destabilizační. Fanoušci ztrácejí zbytky radosti z fotbalu a jejich ochota navštěvovat zápasy je čím dál tím menší. To samozřejmě se podepíše na šancích získat kvalitního generální sponzora, takže je to začarovaný kruh. Někteří hráči zapomněli hrát fotbal (příkladem je třeba Trubila). Rychlý protiútok v našem podání neexistuje.
    Každá minuta, kdy nás Franz trenuje, je ztracená. Teď už to snad vidí všichni...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      opicemag     před 13 lety 05.03.2012 13:13 |  
      0 0

      No nevím. To, že to vidí fanoušci, neznamená, že to vidí ti, v jejichž moci je Straku vyhodit. Nebo to vidí a nechtějí/bojí se/je jim to jedno/apod.

  23. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    Tonda     před 13 lety 05.03.2012 14:30 |  
    0 0

    Petrouš měl na jaře podobně slabý tým, ale na ten fotbal se ještě dalo koukat, v tuto chvíli by nikdo neřekl, že po hřišti běhají slávisti.
    Vždyť ten Straka s těma klukama neudělal vůbec žádný pokrok, ba naopak mám pocit že hrajou čím dál hůře jak po individuální stránce, tak i po týmové a taktické stránce. Pro mě je Slavia srdeční záležitost, ale tohle je pro mě vážně už moc. Na Slavii nepůjdu dokud tam bude tenhle člověk dělat trenéra. Moje nervy v posledních letech vydržely ledacos, ale na tohle teda už přistoupit nehodlám. A pokud ty výkony nejsou zase nějaký bojkot od hráčů, tak potom musí být straka absolutní trenérský nýmand. Prostě a jednoduše - tohle není Slavie, a třeba mi nadávejte a říkejte že nejsem pravý slávista, ale tohle nemá smysl a Já na stadion nepříjdu, ba dokonce ani v TV si to nepustím. Je to ztráta času a dobré nálady.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 15:04 |  
      0 0

      Kdyby Pilař po zákroku (jemuž se vyhnul) nespadnul, tak by ta penalta byla odpískatelná na základě úmyslu. Tím, že udělal tu etudu, tak samozřejmě penalta zůstává obhajitelná, ale za to simulování může dostat trest. Třeba se může hájit, že tím pádem chtěl na penaltovou situaci upozornit, ale nic takového asi v pravidlech není.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        Tonda     před 13 lety 05.03.2012 15:21 |  
        0 0

        řekl bych, že to jak pilař vyhodil ruky do vzduchu, na tom mi nic teatrálního nepříjde, to je snad npři pohybu a snaze vyskočit naprosto přirozené, že ty ruky jdou nahoru. Zkuste si při běhu přeskočit půlmetrovou překážku s rukama u těla. Co bych ale posuzoval a to si ze záznamu netrouifám říct, je to, jestli měl na vybranou po tomm výskoku nějak rozumně dopadnout na nohy a dohrát tu situaci. Jednak se mi zdálo že byl Pilař nucený vyskočit mírně stočeně a to při té rochlosti kterou měl není jednoduché dopadnout a ustát to, a jednak v té rychlosti přeskočit překážku a v té rychlosti zahrát míč, když už zbývájí 2 metr od autu.. no nevím nevím.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 15:51 |  
          0 0

          jo, tak ten dopad trochu prihral, takze ja bych to videl na penaltu a zlutou za filmovani..

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 15:53 |  
          0 0

          Ono kdyby se to snažil ustát tak by si třeba zvrtnul kotník, nesmíme zapomenout, že nedopadá na plochou podrážku ale na kolíky. A ustát to rozhodně nebylo jednoduché. Míč hrát nemohl protože tím, že musel uskočit ho ztratil a ztratil i rychlost. A za poslední, kdyby nespadl tak to sudí na 100% nepískne. Pilaře v tomhle případě z ničeho neviním. K dobru bych mu přičetl i to, že se po zákroku nijak o penaltu nehlásil, nebo jsem si toho nevšiml. Prostě spadnu a zase se zvednul, nez vyčítavých pohledů nebo jiných emocí. Že šéfka sudích nezná pravidla je hodně smutný

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            PetCC     před 13 lety 05.03.2012 17:01 |  
            0 0

            No hlavně, když jí to filmování tolik vadí, tak by mohla trestat i to, o kterém se zrovna nemluví v televizi, ale o to ostatní. V každém kole je několik filmování, kterého si prakticky nikdo nevšimne.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      japhy     před 13 lety 05.03.2012 17:44 |  
      0 0

      Znalec nejsem, ale to, co říká Dáša logiku má. Úmysl bych trestal jen při pokusech, po kterých by měla následovat červená apod.
      Teď to Dáša popisuje, komentátor pravidla cituje, a klasicky to umožňuje dvojí výklad. Proto bych to zjednodušil.

      http://www.navratdoreality.cz/?p=view&id=12763

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 17:55 |  
        0 0

        nevim, dle meho citu je mnohem nebezpecnejsi filmovani tam, kde zadny zakrok obrance neni.. tedy simulant situaci od zacatku vymysli a zreziruje, byl bych pro tvrde tresty.. tady se zakroku vyhybal, mohl to ustat, ale v akci by dal pokracovat nemohl.. zluta mohla padnout, nasledny trest bych nedaval
        ani prilis logiky v dasine vyjadreni neshledavam...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          japhy     před 13 lety 05.03.2012 18:09 |  
          0 0

          No vidíš, a já zase jo a stejně na tom budou rozhodčí, proto bych jim ten manévrovací prostor co ejvíce zužoval. Ale vem to čert, já jsem hlavně rád, že jde Pilař před DK. V podstatě by se mi líbilo, kdyby tam za simulování každý kolo někdo skončil.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      SmoKerS     před 13 lety 05.03.2012 19:27 |  
      0 0

      člověk nemusí být zrovna znalec, stačí umět číst. v tomto případě hovoří pravidla zcela jasně:
      Podražení nebo pokus o podražení (výklad k pravidlu XII., článek 11, strana 82)
      Podražením soupeře se rozumí zákrok, při němž hráč způsobí pád soupeře nastavením nohy, zahákováním nohy soupeře zezadu nebo ze strany, nebo skluzem.
      Za podražení se rovněž považuje, sehne-li se hráč za soupeřem nebo před ním a tak přivodí jeho pád (tzv. stolička). Tento zákrok je zvláště nebezpečný proti hráči ve výskoku, především proti brankáři chytajícímu míč.
      Za pokus o podražení se považuje každý úmyslný přestupek hráče, při němž sice nedošlo k podražení, ale to jen proto, že soupeř se stačil zákroku vyhnout.

      Podle tohoto byla penalta zcela jasná i bez kontaktu, Jarošík balon nehrál a kdyby se Pilař nevyhnul, tak by byl zkosen.. Jediný, co DK může posuzovat je míra teatrálnosti pádu, což si myslim, že při snaze vyhnout se jasnému faulu, je zcela irelevantní. nehledě k tomu, že druhá jarošíkova noha byla dost vysoko a rozhodně nebylo vůbec jednoduché toto ustát... mě úplně udivuje, že bejt takovej zákrok, tak se nikdo nepodivuje nad žlutou, ale ve vápně to najednou pomalu ani neni faul, když si nenechal přejet kotníky...
      myslim, že by si měla madam damková přečíst pravidla, nasypat si popel na švába a pilařovi se omluvit...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        bongor     před 13 lety 05.03.2012 21:48 |  
        0 0

        Tohle fakt nemá cenu rozebírat.Tam prostě šlo jen o to,že všichni byli
        vyděšení,že se objevil sudí ,který na sraltě píská rovinu.To si léta nikdo nedovolil a teď najednou ta drzost.Hráči byli zaskočení,diváci se mohli upískat,delegát si málem zlomil propisku,jak zapisoval co všechno pan sudí zkazil.I ta Dáša musela něco říct,vždyť vrchnost byla potupena a to se neodpouští.Já už bych ho prevíta vůbec nenechal pískat a když tak dorost.Ať žije KSČ!

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 23:37 |  
        0 0

        popel na svaba..:). no ja si to pravidlo taky nasel a zas se musim dost divit debate, co se v mediich odehrava.. to vypada, jako by to nikdo necet.. 100% penalta a to musi vedet kazdej novinar, rozhodci predsedkyne komise rozhodcich tuplem.. misto toho slysime jen prazdny fraze o tom, jestli byl nebo nebyl onen slavny "kontakt"..

  24. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    wymaz     před 13 lety 05.03.2012 15:27 |  
    0 0

    Mě se hra nelíbí a plně souhlasím s názory, že Straka nepomohl a byl špatnou volbou. Tým není plný superhráčů a talentů, jak jsme byli zvyklí ještě nedávno, ale přesto jsou zde schopní a pracovití hráči. To co chybí je nějaký herní styl= kombinace+rychlost
    +technika, prostě trenér, který dokáže vtisknout mužstvu, alespoň nějaký styl hry.
    Pozitivní je nákup Škody, Čonky a Nitranského, věřím v Bohma.
    Je pravda, že se tady nadává, ať se hraje o titul či o sestup, mě osobně je to ale milejší, než se poplácávat po zádech za každé situace jako ti z Letné.

  25. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    ZahadnaNeznama     před 13 lety 05.03.2012 15:41 |  
    0 0

    Sice to ještě není aktuální, ale co dát při derby společně najevo p. srdíčkovi, co si o něm myslime..Co vy na to?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      Tonda     před 13 lety 05.03.2012 15:44 |  
      0 0

      čoveče, myslím že i 5 leté dítě z jižní moravy ví, co si všichni myslí o panu "mám právo na práci".

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        japhy     před 13 lety 05.03.2012 18:10 |  
        0 0

        Jí šlo asi o tu spolupráci...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          ZahadnaNeznama     před 13 lety 06.03.2012 09:12 |  
          0 0

          přesně tak

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        ZahadnaNeznama     před 13 lety 06.03.2012 09:11 |  
        0 0

        čoveče, Morávákovi to je úplně putna, nemyslíš...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          steev (přítel SN)     před 13 lety 06.03.2012 15:14 |  
          0 0

          Táhni na Spartu!!!

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            ZahadnaNeznama     před 13 lety 07.03.2012 09:53 |  
            0 0

            Na Spartu mě to táhne odmala :-P nemusíš mě tam posílat. Byl to jen návrh, možná naivní uznávám, ale až takhle reagovat, je docela přehnaný. Ještě, že všichni slávisti nejsoú stejný!

  26. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    jarodo57     před 13 lety 05.03.2012 15:44 |  
    0 0

    Tak já se také přidám.To co se dělo v M.B. nemá obdoby. O trenérovi už se zde napsalo moc.Já si jen přisadím, že slyším někdy :co tam může s takovýma hráčema udělat a já si myslím, že právě to je umění trenéra s ne nejlepšíma hráčema udělat dobrý tým.Ale předem jsem to vzdal po jeho výroku,že bude stavět na Jarolímovi.Na tom největším lemplovi ,stínohráči a alibistovi.To je první hráč, který je v sestavě zadarmo drahý.Druhý je lážoplážový Cicman,který se hodně přičinil o prohru,kdy v nastaveném čase místo odkopu na tribunu zápasí s protihráčem ztratí míč a z následného centru padne gól.Co na tom, že to měl Čonta vyrazit.To je druhý hodně drahý hráč.Další Škoda- škoda peněz,Milutinovič .Vše je špatně.Hrajeme absolutně bez zálohy,chybí tvůrce hry ,mezihra není žádná a nakopáváme na samostatného Škodu balóny i když má proti sobě nejvyššího stopera v lize.Po krajích nehrajeme skoro vůbec.Někdy se snaží Nitrianský i teď Čonka se svou rychlostí ,ale co naplat když si dají balón od nohy a pak nakonec musí do skluzu.Ale co nejvíc mě dráždí je ten Lukašenkův Trubila.To nemá obdoby co on přihrávek dá místo slávistovi protihráči,ale kdyby je jen odevzdal ,ale on jim přímo nahrává na šance nebo na rychlé protiútoky. Straka na to kouká jak pták a nechá ho ještě rozehrávat každou standartku a rohy a on nedá jediný dobře.To je fakt k neuvěření.Můžu jenom zkonstatovat,že nebýt Latky a na podzim Francúze(a nejen proti M.B.) tak jsme opravdu za Ostravou.Píše se mi to hrozně ,ale je to tak.Latka nám v létě uteče a a další sezńu se všichni sejdem na prvním mistráku na Čáslavi nebo Sezimově Ústí.Bohužel musím konstatovat,že teď ještě více fandím těm co zápas co zápas křičí Straka ven a Strako táhni na Spartu.Slávie bohužel ztratila další rok.Dávám to za vinu Řebíčkovi,že si nenechal poradit .On jistě teď to ví také ,ale prohospodařil se jeden rok.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      jarodo57     před 13 lety 05.03.2012 16:00 |  
      0 0

      Ještě bych připomenul, že není pravda, že to bylo vyrovnané utkání .Kdyby jen sám Chramosta proměnil svoje šance tak to bylo 6:2 a další: byla nastřelená tyčka, jasnou šanci měl Kulič a v závěru sám před brankou střídající hráč v a my už bohužel žádné šance.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.03.2012 14:31 |  
      0 0

      Cicman? Lážo, to on je, ale že by byl i plážo?

      Co si vybavuji sezóny 2005/06 a 2006/07, tak Jarolím docela slušně kopal rohy, když už tedy musí být na hřišti, neměli bychom ho využít aspoň takto?

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        jarodo57     před 13 lety 06.03.2012 16:58 |  
        0 0

        Kdyby jen lážo plážo ,ale jemu je to i šuma fuk a to i šuma i fuk.To není Krajčík, který nechal na hřišti duši.Podle mě 3 Slováci v defenzívě je přepychStačili by dva Francúz a ještě ten nový Čonka ,ten má alespoň perpektivu.Mimochodem Kaufman už hraje stopera za Trnavu(hrají o mistra) a Vomáčka byl možná na lepší úrovni než Cicman.Petrák hrál na stoperu taky lépe než tenhle žoldák

  27. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    Citrus (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 16:27 |  
    0 0

    Opravdu nechápu k čemu nám je tenhle půlrok. Vždyť jen čekáme, až bude konec. Když už připustím to zvěrstvo, že jmenovali ptáka trenérem, tak ale v zimě už měl jít pryč. Jeho efekt, když už nastane, je krátkodobý a jeho další setrvávání nám vyleženě škodí. Já bych chtěl vědět, proč se čeká do léta? Pokud tomu novému trenérovi v létě končí smlouva, nebyl by snad problém se s ním dohodnout na příchodu už teď. Pokud ho budeme muset vyvázet ze smlouvy, opět nevím proč to neudělat už teď. No a pokud je bez angažmá, tak už tady měl dávno být. V tomhle půlroku bez ambicí mohl mužstvo poznat, rozhodnout se s kým může dál počítat a v létě na potřebných pozicích doplnit. Nemyslím si totiž, že za 2 měsíce přípravy půjdou udělat zázraky a rázem budem hrát o poháry. Tím spíš, že bude potřeba vyčistit ten svinčík po Strakovi. Ale ono už je teď vlastně jedno, jestli budem v pohárech za rok nebo za 10. Po letošku nám stejně jde koeficient do pryč a v dalších letech budem jako nenasazení končit v předkolech, jak to vidíme u Jablonce a spol. Pod pojmem stabilizační sezona jsem si teda představoval něco jiného. Čekal bych, že nastartujeme něco nového. Místo toho pokračujeme setrvačností dál v naší bídě, spíš je to už dokonce volný pád na dno.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      1rytir     před 13 lety 05.03.2012 17:14 |  
      0 0

      Spouhlasím. A protože Plzeň před chvílí zatrhla Vrbovi odchod ke slovenské repre, byl by ten Lavička pro nás volný, ne?

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        5094     před 13 lety 06.03.2012 07:38 |  
        0 0

        Já si myslím, že Plzeňáci jen zvyšují cenu, za kterou ho pustí

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      Fallen (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 19:05 |  
      0 0

      Z pohledu pohárů vidím ještě jeden velice nepříjemný problém. Slavia mohla posledních cca 20 let těžit z toho, že hraje pravidelně poháry. tudíž to bylo veliké plus v očích potenciálních posil. Dnes nehrajeme nic a do Slavie se buď jen vrací srdcaři, nebo přicházejí hráči kteří na ligu ve Slavii za normálních okolností nemají, a proto nabídku z prvoligového týmu neodmítnou. Obávám se navíc, že jsme se tím dostali do zkázonosné spirály kvalitativního sešupu, co se týče kádru. Letos se to možná dalo ještě zachránit, ale aždý rok bez pohárů to bude horší a horší. Jednou nám nezbyde nic jiného než zkusit pohárové umístění s tou hráčskou nekvalitou. A mám pocit, že to bude poslední šance a pokud ji nevyužijeme, stane se ze Slavie provinční klub typu Českých Budějovic.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

        Citrus (přítel SN)     před 13 lety 05.03.2012 19:34 |  
        0 0

        Pak už by byla jen jediná možnost, někdo by do toho musel napumpovat peníze. Pak můžem hrát o titul už za rok. Ale to je utopie. Všechno se nám to hroutí....

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

          jane (admin)     před 13 lety 06.03.2012 10:15 |  
          0 0

          Nejhorsi je, ze penize uspech nezaruci, viz minula a predminula sezona, stejne tak vysoke platy nezaruci lepsi vykony hracu, viz lonske jaro, kdy hrali i bez vyplat lip nez s vyplatami... Takze je mozny, ze sice napumpujes penize, ale s velkou pravdepodobnosti o ne castecne prijdes. A lidi, co by si tohle mohli dovolit, uz moc neni.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.03.2012 10:28 |  
            0 0

            Tak, tak. Podle mě peníze jsou dnes pro Slavii problém číslo 3.

            Problém č. 1: Bratrstvo kočičí pracky ve vedení klubu
            Problém č. 2: Absence jakékoliv sportovní strategie
            Problém č. 3: Snižující se rozpočet

            Myslím, že je jasné, že problém č. 2 vychází z problému č. 1 a problém č. 3 vychází také z č. 1 a časem i z č. 2. A pokud se nějakou náhodou vyřeší problém č. 3 bez řešení č. 2, nikam to stejně trvaleji nepovede.

            Nemyslím, že by pro Kozla se Suchopárkem bylo nějaké terno přebíhat z dobře vedeného klubu s rozpočtem 50 - 60 M do špatně vedeného klubu s rozpočtem 60 - 80 M, a taky mám pochybnosti, zda lidé schopní dobře vést klub (Šrámek, Říčka, apod.) budou pracovat pro Bratrstvo kočičí pracky.

            Sečteno a podtrženo: Tenhle majitel bude jen jedna nešťastná epizoda v historii klubu, která pochopitelně nekončí.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.03.2012 10:44 |  
            0 0

            No jasne, nejdulezitejsi je mi trenery a manazery, kteri umi penize efektivne vyuzit... skoda ze rebicek nezacal timhle..

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

            Citrus (přítel SN)     před 13 lety 06.03.2012 11:50 |  
            0 0

            Já jsem to myslel hlavně jako reakci na Fallenovu "spirálu kvalitativního sešupu". Že pokud by nastal nejčernější scénář, pomohl by nám zpátky na výsluní jenom balík peněz. Ty sice sami o sobě úspěch nezaručí, ale můžou ten klub krátkodobě nastartovat viz. Chelsea, ManCity. (samozřejmě v Českém měřítku) Pak už by zase záleželo na volbě vhodných lidí, kteří by klub dokázali dál směrovat, aby to tu nedopadlo jako s Abramovičem.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.03.2012 14:07 |  
              0 0

              Jenže Citizens tam sypali prachy aspoň 3 roky, než se jim to začalo nějak vracet. Podle mě ukázala cestu Plzeň - jednoduchá koncepce, kvalitní trenér, minimum změn - a ostatní se ji budou snažit napodobovat. Pojďme do toho také. Ale s tímhle vedením to moc nepůjde. Ryba smrdí od hlavy.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

                Citrus (přítel SN)     před 13 lety 06.03.2012 14:23 |  
                0 0

                Ano, po 3 letech se dostali na první místo. Ale už loni se dostali na pozice LM a předloni o LM až do posledního kola bojovali.

                Jinak cesta Plzně by určitě měla být vzorem. My už jsme něco podobného také předvedli. A nezbyde nám nic jiného, než to dokázat znovu. Ta úvaha o přílivu peněz byla čistě teoretická.

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.03.2012 15:24 |  
                  0 0

                  Tak jasne, nejlepsi fotbal jsme nehrali diky penezum, naopak kdyz byly penize, casto byly investovany smerem, ktery dobremu fotbalu stejne nepomahal.. samozrejme nelze byt ovsem zcela bez prostredku, nejaky prumerny zajisteni je samozrejme treba..

  28. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 06.03.2012 09:28 |  
    0 0

    Zrovna jsem si uvědomil, že pokud by byl straka vyhozen, tak bych se skoro rozplakal radostí. Myslím, že to jsem ještě nezažil

  29. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    vizzir     před 13 lety 06.03.2012 10:44 |  
    0 0

    vzdy platilo:
    trener neodpovida za vysledek (muze byt nahodny), ale za predvedeny vykon a hru (to uz neni nahoda, jakym zpusobem tym hraje...). Doufam, ze si nikdo z mistnich nemysli, ze se k nam pohrnou nejaka trenerska esa, pod Platilem by nechtel delat asi nikdo

  30. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

    VitK     před 13 lety 06.03.2012 15:46 |  
    0 0

    Z jiného soudku. Mohl by mi někdo vysvětlit, proč jsme v Boleslavi hráli v černých dresech? Případně se na to zeptat vedení při příštím setkání. Aby bylo jasno, černé dresy mi z venkovních vadí nejméně a dokonce se mi docela líbí. Přesto si myslím, že by se Slavia měla, pokud to jde, držet svých vlastních dresů. Ať mi nikdo neříká, že pokud bychom vyrukovali s červenými trenýrkami, nebyly bychom dostatečně k rozeznání od domácích, kteří hráli celí v bílém.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:2

      jane (admin)     před 13 lety 07.03.2012 12:21 |  
      0 0

      Je to proto, ze jich je jeste velka zasoba, kdyby se objednavaly ty letosni z Anglie, trvalo by to dlouhou dobu a stalo by to penize navic.