Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Do Slavie přichází Jiří Böhm

Prvním zimním příchodem do Slavie je útočník Jiří Böhm, který na podzim dal za Viktorii Žižkov tři branky.

24-letý Jiří Böhm je odchovancem Baníku Ostrava, tam však za áčko nezasáhl do jediného zápasu. Pobýval na hostováních v Dukle a v Jihlavě, v létě 2009 pak zmizel z profesionálního fotbalu úplně, hrál dokonce 1.A třídu za Jakartovice. Pak na rok a půl zmizel do Manchesteru, kde si vydělával pomáháním v kuchyni. Po návratu domů začal v krajském přeboru v Zápech, které s ním v sestavě postoupily do divize. V létě 2011 šel na testy do Viktorie Žižkov, kde uspěl, prosadil se do kádru a na podzim v slabém týmu s nejhorším útokem v lize dal tři branky - Jablonci, Plzni a Liberci. Branka Jablonci je v některých zdrojích uváděná jako vlastní stopera Beneše a proto se objevuje i informace o dvou vstřelených brankách. Každopádně na podzim zřejmě zaujal Slavii natolik, že se s Žižkovem dohodla na ukončení hostování a se Zápy a samotným hráčem na jeho příchodu na půlroční hostování s opcí.

Do Viktorie Žižkov naopak míří levonozí hráči Slavie, Petr Mareš na půlroční hostování s opcí a Luboš Tusjak na stejně dlouhé hostování bez opce.

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    mirecek1111     před 13 lety 19.12.2011 20:33 |  
    0 0

    Však co chcete..., jste se tady před nedávnem utápěli v orgiích nad rozhovorem s Držmíškem, tak můžete aspoň pociťovat jeho práci.

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      1rytir     před 13 lety 19.12.2011 20:40 |  
      0 0

      Máš pravdu, je to "držmíškovina". Podle této teorie nejde o to vybudov at silnou Slavii, ale Slavii perspektivní, jejíž hráče bude možné vhodně prodat. A fanoušci? Koho z vedení Slavie vlastně zajímají?

  2. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    marek018     před 13 lety 19.12.2011 20:55 |  
    0 0

    děkuji, že jste vynechali slovo posila. Když čtu jeho kariéru, tak se musím, ještě víc smát tomu, že do naší Slavie přichází hráči této úrovně. Jediné pozitivum je, že jde na hostování s opcí.

  3. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    tantalos     před 13 lety 19.12.2011 20:58 |  
    0 0

    Půlroční hostování s opcí je rozumné řešení. Mělo by se ukázat, zda se Böhm do základu vypracuje, nebo ne. Je to podobný hráč jako Pospěch, dokáže vyhrát hlavičkový souboj a věkem i typologicky ho Slavia potřebuje.
    Pokud jde o možný odchod Petra Mareše, nevím jestli by se prosadil v poměrně silné konkrenci slavistických mladíků na tenhle post, když tam Straka evidentně nechce ani Petráka. Na levou stranu zálohy zatím máme Hlouška, Trubilu, Koreše, Hurku, abych jmenoval jenom ty, kdo už něco v áčku ukázali.

  4. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 19.12.2011 20:58 |  
    0 0

    tak o posilu se nejspis jednat nebude, ale na druhou stranu podivejte se treba na Stajnera. treba z nej neco bude.. kdyz se neprosadi tak v lete papa...

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      urs (přítel SN)     před 13 lety 19.12.2011 21:09 |  
      0 0

      tak štajny je už nyní hrající legenda - radost jej pozorovat :)

  5. Stížnosti...

    Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 19.12.2011 22:07 |  
    0 0

    Nevím co hned ty stížnosti. Jasně neznámý hráč, prozatimní kariera nic moc. Ale kdo znal třeba Dřížďala když k nám šel? Ono kdo z nás znal nějakého Tavarese a Belaida, že? Je to na půl roku s opcí což je ideální, buď se prosadí nebo se vrátí na šiškov. Peníze na hotové hráče nejsou, tak se to holt musí jinak no...

    • Re: Stížnosti...

      Jarda66     před 13 lety 19.12.2011 22:14 |  
      0 0

      Naprosto s tebou souhlasím. Navíc je to typ útočníka, kterýho ke hře potřebujem. Silovej hráč, v posledních zápasech bylo krásně vidět, jak jsme závislý na Pospěchovi. On je podobnej typ, myslím si že ho i potřebujem. A jestli se ve slávii vyhraje, tak tím líp. Moc se mi taky nelíběj hnedka ty okamžitý negativní reakce. Který tu jsou bohužel u každýho rozhodnutí vedení klubu, což už možná ani není vyvolaný špatným rozhodnutím, ale už tím, že se něco dělá.

      • Re: Stížnosti...

        PetCC     před 13 lety 19.12.2011 23:24 |  
        0 0

        Jednoduše, souhlas.

      • Re: Stížnosti...

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 12:26 |  
        0 0

        Je samozrejme blby mit predem negativni reakce.. nicmene tezko mit nejaka ocekavani.. za me - negativni je zvyk, ktery se ve slavii rozmohl, za nic moc hrace davat minimalne 2 odchovance. Je mi celkem jedno, ze zizkov na tu opci mit asi nebude.. bud je Mares hracem, ktery je vychovavan pro acko nebo je to jen zbozi.. timto byl oznacen za zbozi.. mozna je to spravne, jeho aktualni vykonnost, moralku atd. vubec neznam.. jeho kariera se slibne rozvijela tak pred dvema roky, jak je to ted, to nevim...

    • Re: Stížnosti...

      vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 19.12.2011 22:31 |  
      0 0

      Souhlasim take bych hned nebrecel a nekritizoval,bude lepsi pockat jak bude hrat a verit ze se prosadi.Je to proste sazka do loterie na druhou stranu s takovymi prestupy zrejme ligu vyhravat nebudem.

      • Re: Stížnosti...

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 10:01 |  
        0 0

        Tak jistě že tohle není přestup, který by nám měl zajistit titul. O to ani na jaře hrát nebudeme. Já myslím, že aktuální směr je ten, vyzkoušet na jaře pár mladších nadějných fotbalistů a ty co na to budou mít tak se tu nechají, zbytek ne. Většinou by mělo jít o kluky co jsou tady buď v už v A nebo v B. A jestli se zdá, že by na to mohl mít i Bohm tak proč ho nezkusit, to hostování nás určitě moc nestálo. Když se v létě vezme pár lepších mladíků, k nim pár zkušenějších (Latka, Pospěch, Čonty, a asi Hub s Jarolímem, a snad jeden dva přijdou) Tak z toho může být tým, který pod vedením lepšího trenéra (ne Straky, ale kdyby e povedl ten Vrba :) ) bude hrát minimálně o poháry. Protože Plzeň v příští sezóně oslabí (nejlepší její hráči půjdou ven). Stejně tak oslabí zase další mančafty, krom sparty... :/. Tak to je u nás pravidelně, vyšvyhne se pár týmů, jeden z nich vyhraje ligu (Libe, Baník, Plzeň) prodaj to nejlepší a zase jdou dolu. Já v příští sezóně právě očekávám tu sestupnou čáru, takže je šance na dobrý výsledek i s průměrným týmem.

  6. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    siskin     před 13 lety 20.12.2011 03:01 |  
    0 1

    Kazdopadne vyborny. Z takovejch kluku se do fotbalu nevraci skoro nikdo. Pro me je to plus a o to zajimavejsi.

  7. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 08:47 |  
    0 0

    Nechme se překvapit, ještě nedávno jsem neměl ani tušení, že nějaký takový "Jiří Čech" (Böhm) hraje vůbec fotbal.

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      piero (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 09:26 |  
      0 0

      Ale pokud zapátráš v análech, tak zjistíš, že Böhm byl v U20 společně s Jandou, Mičolou a dalšími, takže musel ukázat nějaké pozitivní schopnosti.

      • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

        urs (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 14:34 |  
        0 0

        a co teprva v kanálech - btw. mistr Böhm byl brán jako jeden z nejnadějnějších talentů baníku z před pár let :)
        něco v něm opravdu bejt musí - akorát Straka to v něm tutově neprobudí :)

        sedíme si na vejcích - stagnujeme co se kvality sportovního úseku týká

  8. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    opicemag     před 13 lety 20.12.2011 09:02 |  
    0 0

    Moc se mi to nelíbí, ale podívejte se na Jiráčka. Také ho před dvěma lety nikdo neznal. A kdyby mi někdo tvrdil, že do dvou let bude opora reprezentace, nevěřil bych mu. Navíc útočníka potřebujeme a když se neprosadí, tak tu opci neuplatníme. Nemáme moc co ztratit.

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      piero (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 09:29 |  
      0 0

      U Jiráčka je nejhorší to, že byl nějakou dobu u nás na hostování( za doby našeho velkého kormidelníka) a protože nezaujal, tak se vrátil zpět do Sokolova. Myslím, že si nyní Rosen a spol. musí drbat hlavu, co jim proklouzlo mezi prsty ( nebo co pros..al Karel).
      Proto bych byl hodně opatrný s předčasnými prognózami, vždyť od toho je hostování, aby mohl hráč ukázat co v něm je.

      • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

        lassiter     před 13 lety 20.12.2011 09:39 |  
        0 0

        Fakt jo? To jsem ani nevěděl. No ale to se holt někdy stává, navíc si snad ani nevybavuju nikoho jiného, kdo by v takle pokročilém fotbalovém věku najednou zazářil, snad kromě Dřížďala, i když Jiráček je ještě o level vejš. Na Žižkov chodim celkem pravidelně, a proto si myslím že Böhm je krok vedle, takže vítám, že je to jen hostování.

        • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

          slamacek (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 14:42 |  
          0 0

          matej krajcik. ten se tez hned neprosadil

      • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

        Buldok     před 13 lety 20.12.2011 10:23 |  
        0 0

        Tak Jiráček byl u nás na hostování v dorosteneckém věku v roce 2001 a to že se nedostal ve Slavii do A týmu nebude asi vinna Karla Jarolíma ani Tomáše Rosena.

        • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

          piero (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 12:08 |  
          0 0

          Tak to se podle mě mýlíš. Rosen byl v té době předsedou předstvenstva a spolumajitelem klubu, proto si podle mě hlavu musí drbat, co z Jiráčka vyrostlo a nikdo to z dřívějších funkcionářů nepoznal. A že za to může Jarolím je více než jisté, on nebyl jen trenérem A týmu, ale měl mít přehled i o všech hráčích v nižších věkových kategoriích a zeptej se zainteresovaných, jak často se objevoval na trénincích či zápasech juniorky nebo dorostů. On raději sjednával angažmá hráčů, kde měl nějaký prefit z jeho přestupu. Takže suma sumárum je to hlavně jaho vina!!!!!

          • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 12:19 |  
            0 0

            Nebyvam obhajcem KJ, ale jestli to bylo v roce 2001, to je hodne davno.. Jiracek se nemusel jevit jako mimoradny hrac.. krom toho fotbal ho naucil hrat Vrba, podobne jako radu dalsich plzenaku, bez nej by byli polovicni.. nejsem si jist, ze kdyby byl u nas, tak by z nej tak dobry hrac vyrostl..

          • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

            VitK     před 13 lety 20.12.2011 12:23 |  
            0 0

            Tak to je myslím trochu demagogie. Samozřejmě si asi drbou vlasy, že tehdy nepoznali, co v něm je. Na druhou stranu, bylo mu tehdy 15 let, podle toho, co jsem našel za informace, byl tehdy drobné postavy... A navíc si nejsem jistý, že zrovna v roce 2001 Jarolím sjednával přestupy. Tehdy neměl zdaleka takovou pozici, jako během druhého angažmá. Začínal sezónu jako asistent Fr. Cipra, kterého střídal až v listopadu, když to Slavii opravdu nešlo. Navíc po skončení sezóny skončil.

          • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

            Slawek     před 13 lety 20.12.2011 14:30 |  
            0 0

            V té době byl Rosen jen přítelem Vladimíra Lešky. A talent mohl v té době rozpoznat jedině snad jistý Kuba Dovalil, ale u 15 letého kluka je to dost obtížné a navíc ho zkoušeli na levém beku. Tam mu to asi moc nešlo....

            • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

              jane (admin)     před 13 lety 20.12.2011 19:12 |  
              0 0

              Talent jeste mohl rozpoznat pan Ricka, ten prisel do Slavie na podzim 2001, tak nevim, jestli tady Jiracek byl na podzim nebo v lete. Ale takhle to proste je, nekdo zari v patnacti a ve dvaceti spadne dolu, a nekdo treba zazari az v dospelem veku.

              • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

                mart     před 13 lety 21.12.2011 19:35 |  
                0 0

                ....jako napriklad Jirka Boehm? (nemam umlaud:)

  9. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    Stahler     před 13 lety 20.12.2011 09:47 |  
    0 0

    Na jaře jsme se s kamarádem šli náhodou podívat na zápas Středočeského přeboru SK Zápy-Benátky a Zápy vyhrály 1:0 díky gólu právě Bohma.Tehdy mě však nijak zvlášť nezaujal.Na Žižkov díky jejich času 10:15 mám čas chodit takže o něm mohu říct že to není špatný fotbalista,jen je docela zbrklý a dost šancí i spálí.Jeho plusem je určitě solidní střela a bojovnost,když ho srovnám třeba s frajírkem Blažkem...Nečekejte od něj nikdo zázraky,má potenciál dát tak dva nebo tři góly a to je asi tak všechno.Podle mě bude jen střídat.

  10. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 12:05 |  
    0 0

    Tak Řepka odešel ze sparty a může přijít zadara, ted teprve Straka s Řebíčkem zasadí fanouškům pořádnou ránu :))

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      opicemag     před 13 lety 20.12.2011 16:43 |  
      0 0

      Nestraš!

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      opicemag     před 13 lety 20.12.2011 16:43 |  
      0 0

      Nestraš!

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      Jakubisko     před 13 lety 20.12.2011 18:03 |  
      0 0

      Ale jo, jen ať přijde. Aspoň si zase o pár lidí navíc uvědomí že to stojí za hovno.

  11. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    FrancoisMerlin     před 13 lety 20.12.2011 13:41 |  
    0 0

    „Nikdy jsem žádnému klubu nefandil. Ale pokud bych měl mít k nějakému vztah, tak spíš ke Slavii,“ hlásil se více k demokratickým principům Edvarda Beneše a statečnosti Aloise Eliáše Václav Havel.

    Aby si to taky konečně uvědomili lidi,co Slavii řídí, že nejsme žádný tunel, pračka....... .

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      marek018     před 13 lety 20.12.2011 14:02 |  
      0 0

      njn, Slavia má historickou tradici, to až po revoluci se k nám stahuje pakáž jako Gross, Paroubek či vykuk Řebíček..

      • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

        bongor     před 13 lety 20.12.2011 22:07 |  
        0 0

        Tak první dvě jména jsou bez komentáře.ale A.Ř.bych do toho přes všechny výhrady nezařazoval.Dovedeš si představit,že by třeba Řéba uznal,že není tak morálně na výši,aby mohl vést naši Slavii,co by následovalo?Máme snad všichni co sem píšeme možnost dát dohromady nějakých 300-400 Mega a Slavii odkoupit a tím ji očistit?
        nebo snad existuje jiné řešení?Nebo znáš nějaký světový klub,který má ve svém čele čisté andílky,kterým spadlo pár set milionů z nebe?

        • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

          marek018     před 13 lety 21.12.2011 09:47 |  
          0 0

          jasně, máš pravdu, já ani nějak Řebíčka neodsuzuju, on ani žádný trestný čin nespáchal. Jen si to holt uměl pořešit v mezích zákona, proto píšu vykuk:-)
          ostatně jsem rád, že prachy utrácí do Slavie a ne za sídla, vrtulníky atd:-) Jen by už mohla přijít nějaká pořádná posila..

        • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 21.12.2011 16:22 |  
          0 0

          Fanoušek Slavie umí rozlišit čisté a špinavé peníze. Čisté jsou zaručeně ty, co prošly Slavií směrem dovnitř :-)

  12. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    luk (přítel SN)     před 13 lety 20.12.2011 16:38 |  
    0 0

    Zkoušíme údajně Ondřeje Bejbla, snad se dostatečně potatil:)

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      bongor     před 13 lety 20.12.2011 19:29 |  
      0 0

      Řepas nehrozí,to už by bylo silné kafe.Po tom ještě skočí třeba ten Šiškov,nebo Brno,ale tipuju ho do Příbrami nebo Boleslavi.
      Teď si čtu rozhovor s Vláďou Táborským,je to jeden z mála Sparťanů,
      které můžu a mluví jako skoro vždy rozumně.
      Vyjadřuje se především ke Hřebíkovi,že pokud chce něco ve sraltě změnit,musí sedět na lavičce a kritizuje i jejich nepříliš atraktivní hru.To je k nim hodně shovívavý,protože ta jejich hra je k dlouhodobě k nekoukání a nezmění to ani deset holek.
      Já se zase nestačím divit,jak může nejvyšší fotbalový orgán schválit,aby trenér české devatenáctky jen tak bez problémů odešel
      od slibně rozdělané práce a přešel k jakémukoliv ligovému mužstvu.

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      marek018     před 13 lety 20.12.2011 21:03 |  
      0 0

      velmi zajímavá informace. Jsem zvědav, jak na tom je:-)

      • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

        Jiri1     před 13 lety 21.12.2011 11:18 |  
        0 0

        Je to dorostenec, zatim bych hodne vahal zaradit ho do acka , presto ze je reprezentant , je to zatim spis prislib do budoucnosti, ale nijak vyjimecny , je docela mozne , ze se po tech 2 mesicich vrati do Viktorky i kdyz v pripade uspechu by u nas asi dostal profi smlouvu, kterou mu Viktorka muze nabidnout ,ale vzhledem k financnim pomerum tezko zaplatit.

  13. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    SForever1     před 13 lety 20.12.2011 20:28 |  
    0 0

    Platil, ten zkorumpovanej rudofízl z Toaletný na pohřbu paní Bicanové?HNUS
    To už vážně přehnal. Snad budu mít brzo příležitost mu vysvětlit, že takhle teda ne!!

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 21.12.2011 08:26 |  
      0 0

      Mám dojem, že Platila ono vysvětlení moc zajímat nebude.

      • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

        SForever1     před 13 lety 21.12.2011 10:45 |  
        0 0

        Zajímat ne, ale bolet jo

        • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

          Jiri1     před 13 lety 21.12.2011 11:15 |  
          0 0

          Zdravim, chtel bych jen vsem , kteri broji proti soucasnemu vedeni napsat , ze to byla Slavia , ktera zaplatila drtivou cast vyloh spojenych s pohrbem, ze to byla Slavia , ktera se klidne mohla po sporu s Bicanovymi od cele veci distancovat a polozit kytku a venec , ale neudelala to. Furt doufam, ze nektere figury ve vedeni klubu skonci, stejne tak bych byl vdecny , kdyby se na techto strankach prestali objevovat vseliake intervence ci servilni diskuzni prispevky, hodne mi vadi, ze redakce , tedy nekteri lide z ni ztratili svoji nezavislost a dnes jsou spise soucasti tazeni jedne medialni agentury proti vsem nezavislym a slusnym nazorum, dokonce , jak jsme se mohli docist za to jista agentura dostala cenu , dost mozna v ni treba pracuji slusni lide , ale upravovat nazory nekoho ci dokonce vychvalovat Straku to uz vyzaduje nutnou davku otrlosti, takze se ani nedivim, ze uz jsem hodne idi ani nepise.

          • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

            jane (admin)     před 13 lety 21.12.2011 11:22 |  
            0 0

            Jiri, pisete trochu z cesty se mi zda...

            • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

              Jiri1     před 13 lety 21.12.2011 11:35 |  
              0 0

              V posledni dopbe mam pocit , ze spise Vy jste drive dokazala byt vice nezavisla a Vase nazory mely vzdy racio, dnes tento nazor nemam.

          • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

            hamlo1 (přítel SN)     před 13 lety 21.12.2011 20:24 |  
            0 0

            prosím Vás, já jsem kluk z vesnice. Mohl byste mi to přeložit. Děkuji.
            Jiří Hamlík, Krtely 1

            • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

              DrFe1     před 13 lety 23.12.2011 00:44 |  
              0 0

              Hm, pěkná vesnička se středověkým uspořádáním návsi.

        • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

          Miroslav     před 13 lety 24.12.2011 05:32 |  
          0 0

          pana straku osobne neznam,jako fotbalista se mi libil i když v rudem dresu,což jsme tenkrat řešili kecama u piva a hadali jsme se formou legrace ale co dovedete nekteři napsat no nevim jak to nazvat, ale znam od fotbaloveho deni mnoho lidi a skoro všichni at slavista či spartan pana straku chvali jak človeka tak trenera,myslim že je dobře že je ve slavii

  14. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    DrFe1     před 13 lety 21.12.2011 10:03 |  
    0 0

    Je to úpadek, takovýhle nákupy divizní úrovně ze Záp či Jakartovic. Jsme na tom evidentně opravdu bídně. Ale změna (pokud má kdy nastat) stejně musí začít od trenéra, tak zatím nemá smysl řešit hráče.

    • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

      bongor     před 13 lety 21.12.2011 11:39 |  
      0 0

      jakartovice,to je někde v Indonesii ne?Tak nás vedení vyslyšelo a začne hledat talenty v zahraničí................

      • Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

        Miroslav     před 13 lety 24.12.2011 05:09 |  
        0 0

        jste joudove stale se opakujete ono je uplne jedno odkud je ale jaky je na tom zaleži ty budešš asi taky vidle vid že jsi se nenarodil na hradčanech že a nikdo ti ti nemyla stale dokola

  15. Re: Do Slavie přichází Jiří Böhm

    Miroslav     před 13 lety 24.12.2011 05:04 |  
    0 0

    dal goly jablkam gambači ještedu teda nej klubum v pralesni lize co k tomu dodat už jen to aby se chytl a byl hvezda to mu přeji