Dotáhne se v neděli Slavia opět o něco blíže poklidnému středu tabulky? "Naším cílem je bodovat a určitě bychom chtěli potvrdit tři body z utkání proti Českým Budějovicím," říká před utkáním František Straka.
Na hřišti Slovácka Slavia nevyhrála již devět let. A lehké to nebude mít ani letos, marodka se totiž opět plní. K dispozici trenéru Strakovi nebude hned pět fotbalistů.
Na marodce zůstávají dlouhodobě Koreš, Frejlach a Šimeček. Pro Josefa Kaufmana podzimní část sezony skončila, obránce si obnovil staré zranění zadního stehenního svalu. Start Petráka je nejistý.
Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Hloušek - Blažek, Janda, Jarolím, Trubila - Hurka - Pospěch
Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
V rámci jedenáctého kola porazila Slavia České Budějovice, podaří se jí to samé i v kole nadcházejícím na Slovácku? To uvidíme v neděli v 17:00, utkání přenáší Sport 2.
Komentáře (21)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
PetCC před 13 lety 28.10.2011 18:36 |Na Slovácku nám to nešlo ani v těch nejlepších letech, takže výhra by byla zázrak.
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
PetCC před 13 lety 30.10.2011 17:39 |Tak to jsem opravdu nečekal, víkend zázraků nastal!
Po 35 minutách 0:3!
:-)
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
Eluin (přítel SN) před 13 lety 28.10.2011 18:48 |Slovácko doma hraje většinou poměrně slušně, moc šancí na výhru nám nedávám, i když v GL je možné skoro vše...
Smutné ale je, že čistě sportovní stránka Slavie je už věcí často podružnou. Kdyby mi někdo před - dejme tomu - deseti lety řekl, že namísto toho, který útočník bude mít tu příležitost hrát a který bude sedět na lavičce, jsme rádi, že vůbec někoho dopředu máme, že nás vede bývalá ikona Sparty, že je Slavia napadána v médiích a označována jako mafiánský klub - a že k tomu určité indicie skutečně vedou - tak bych tomu asi nevěřil. Být fanouškem tohoto klubu neznamená jen se stresovat na stadionu (televize), ale zároveň se orientovat ve složitých vazbách Rosen - Doležal - Kroužecký - Key Investments - E-Side - Jarolím a jeho obchody, apod....
Který jiný fanoušek toto může říci? Vždyť ta Slavia nám tímto tak doplňuje ekonomické vzdělání a praktické povědomí o termínu "mafiánský kapitalismus" (ironie).
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
Markus před 13 lety 29.10.2011 15:29 |Ani netušíte, jak moc mě tohle celé mrzí. Mám v živé paměti naděje a očekávání v prvních letech ENICu. Ochlazení bylo velmi pozvolné a více než se sportovními výsledky souviselo se zdlouhavou přípravou nového stadionu. Pak už přišel blázinec a děsím se možného zjištění, že za sportovními výsledky byly nějaké nesportovní činy. Přece jen se dařilo a my jako fanoušci jsme chod klubu zdaleka tak důkladně jako teď nesledovali. Dlouho jsme ani netušili, kdo Slavii vlastní, teď minimálně vidíme někoho, kdo se jako majitel prezentuje. Neměl jsem dobrý pocit z Natlandu (po zkušenostech s touto společností z dřívějška, zejména z jejich napojení na pražskou politiku a hrad) a stejně tak nemám dobrý pocit ani z Řebíčka. Tohle nejsou lidé, se kterými bych chtěl mít cokoliv společného a potvrzuji mi to i lidé z byznysu - na takové lidi a pozor a spolupráci s nimi je lepší se vyhnout než se namočit taky. Na každé prase se někde vaří voda, problém je, že vlna která tohle spláchne asi jen tak nepřijde a souvisí se změnami ve společnosti. S lítostí si alespoň užívám sportovních úspěchů jiných klubů a vůbec se věnuji ostatním záležitostem. Už teď je nás na SN asi většina kritiků než aktivních příznivců klubu pod současným vedením. Co vím určitě, je třeba vytrvat a dál se o jméno Slavia rvát, protože rezignovat na tento boj by některým lidem náramně vyhovovalo.
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
polin před 13 lety 29.10.2011 10:01 |Zdárek, vím že zde vystupuji spíše jako zastánce a obhájce dnešní Slavie. Ale tenhle článek o nabývání firem p. Sisákem stojí za přečtení :-) je až s podivem jak je to zřejmě snadné....
http://www.novinky.cz/ekonomika/248822-miliardovy-majetek-setuzy-je-uz-rozprodan-podle-soudu-ale-obchody-neplati.html
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
Artur (přítel SN) před 13 lety 29.10.2011 12:26 |http://www.fo-slavia.cz/?p=2082
No říkal sem si kdy OP povolí ve věci FS šunky.... moc dlouho nevydrželi, ale vlastně jsem nečekal od tohohle seskupení vůbec nic.... :))
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
Jachym před 13 lety 29.10.2011 14:37 |To ještě neznamená, že každý, kdo se třikrát denně ze Straky neposere a nedostane kopřivku, může být označen za člena jeho fanklubu. Pro mě je ale i tento motivátor (kdo chce, může doplnit "na p..u") lepší než předchozí "trenér" s charismatem na totéž...
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
Koky (přítel SN) před 13 lety 29.10.2011 14:44 |To by mě opravdu zajímalo v čem je lepší...K dispozici má podle mě širší kádr, měl s nima 14 dní na přípravu a ten fotbal je ještě víc k zblití než pod Petroušem...Pod ním aspoň vždycky těch 20 minut za zápas běhali, ale teď? Na Žižkově sem nic takovýho nepochytil a proti Budějovicím nevyloučit toho jejich kapitána, tak máme ještě hodně velkej problém...
Já mezi něma teda nevidím skoro žádnej rozdíl, ani jeden není fotbalovej trenér, jenže Petrouš s trénováním pořádně teprv začíná, Straka už toho má trošku za sebou...
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
Artur (přítel SN) před 13 lety 29.10.2011 15:39 |Mě to připomíná přemýšlení lidí za komunismu: No asi mi to vadí, ale stejně s tím nic neudělám tak budu šlapat s proudem.... Jedinné proč jsem tak nějak v klidu je že pravděpodobně prohrajeme se Slováckem, Plzní, Libercem , s Baníkem snad ukopeme plichtu.... a Straka potáhne se svými poskoky snad sám... jen bude oříšek dát to na jaře dokupy bodově....
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
Jachym před 13 lety 29.10.2011 16:00 |No, zrovna u mě ses s tím přirovnáním ke komunismu moc netrefil, ale to je jedno...:-) Problém je totiž v tom, že Slavia není bohužel takovým světovým lákadlem, aby na její sekretariát volali každý měsíc a sondovali možnost spolupráce Mourinho nebo Sir Alex. Pokud vím, přihlásili se jen Franz a Levý, který také není kdo ví jaká extratřída. A víc než Franz, který neví kam vlastně patří, mi vadil Petrouš s věčně ublíženým a poraženeckým výrazem, který dokonale přenesl na hráče. A kdyby měl doktor Ferrum a jemu podobní narážky na zde se nově objevivší kliku fízla Platila, tak upozorňuji, že sem přispívám ještě od strahovské éry a patřím mezi ty dva až tři tisíce, které chodily fandit i na strahovský kopec...
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
Dobi před 13 lety 29.10.2011 22:20 |Nevím a nechápu, v čem tzv. "OP povolil šunky". Z některých dikutujících zde mám dojem, že si myslí, že jen jejich názor je správný a vůbec nepochopí, že i diskuse, v níž se vyskytnou i názory jiné, než ten jejich, tzv. správný, tak je ve všem špatná. I kritiku, že někdo myslí jinak, lze využí ke korekci názorů svých nebo konkrétními připomínkami se pokusit poopravit názory strany, s níž nesouhlasíme... Ten, kdo aspoň trochu dokáže číst napsaný text v plném znění, tak dokáže pochopit, že zde bylo jasně řečeno, že OP není ze situace mírně řečeno nadšený... A to, že východní tribuna pískala při skandování kotle vůčí Strakovi, je také fakt, který byl jen a jen konstatován... Prostě je fakt, že - ať chceme či ne - tak Straka na lavčce je realitou, k čemuž se OP vyjádřil předtím (jen to chce zase trochu pozornosti a úcty k názorům druhých...A přečíst si i předchozí vyjádření, která už časem přestala být na topu diskuse nebo informací...). Ale OP - na rozdíl od některých (naštěstí ne příliš častých, nesmiřitelných radikálů) snaží uchovat především slušnost a úctu ke všem, kteří se o slušnost a úctu k druhým také snaží........ A třeba mají (třeba jen zpočátku) jiný názor, ale jsou schopni a ochotni je ve slušné diskusi, po získání dostatečných informací korigovat nebo dokonce třeba i obrátit a omluvit se. Stejně jako se vždy OP omluvil za nesprávný názor tam, kde chybně vycházel z informací, jež měl k dispozici... To není nikdy zbabělost, zvláště když nejsou vždy všechny plnohodnotné informace k dispozici... A v tomto smyslu jsou i materiály na webu psány. Takže, prosím, nepřekrucovat!!! Je zajímavé, že nikomu zase tak nevadilo vynucené odstranění portrétu Josefa Bicana z průčelí stadiónu a nikdo nezareagoval na názor, že jsme měli i Pláničku (!), Puče a Frantu Veselého....Kdosi kdysi napsal názor ve smyslu "Národ, který nezná a nectí svoje dějiny a nedokáže se z nich poučit, spěje k záhubě!!!"
Omlouvám se za možná kontroverzní názory, ale musel jsem reagovat!!!
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
DrFe1 před 13 lety 30.10.2011 00:44 |Váš příspěvek jsem si četl asi třikrát a pořád nevím co jste vlastně chtěl říct ? Cítím z toho pouze jistou relativizaci viny a omlouvání čehokoliv v cimrmanově stylu "tam kde hynuli sobi, Čech (slávista) se přizpůsobil" ale něják tomu chybí hlava a pata. Ale možná jste chtěl říct něco jiného, nevím.
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
travel (přítel SN) před 13 lety 30.10.2011 08:43 |Vážení , jakožto člen OP jsem se zúčastnil setkání s p. Řebíčkem (bývalým policajtem) a tak se pokusím trochu přiblížit toto setkání a jeho průběh a atmosféru.Musím říci,že od začátku (ještě než Řebíček přišel) bylo jasné,že diskuse nebude nudná ,což se potvrdilo.Několikrát bylo dáno na vědomí p. Řebíčkovi,že drtivá většina fanoušků se nikdy neztotožní se situací,aby gen. řed. a hl. trenér byli sparťani.Dále se diskutovalo o fin. situaci (stabilita,od nového roku případní sponzoři),jaké jsou plány se Slavií po sportovní stránce,kdo vybíral a rozhodoval o posilách a jak to bude dál (sportovní ředitel ?),zda jednají o novém trenérovi,zda obnoví scouting, o vlastních odchovancích.Samozřejmě nezůstala stranou kauza Bican,situace kolem stadionu(Natland),pozemků,zda je pravda a případně,jak je možné,že platíme za pronájem stadionu (na našich pozemcích)2-3 krát více než Bohemka,zda se zlepší situace se suvenýry, zkrátka bylo toho hodně a to jsem možná ještě na něco zapomněl.Musím přiznat,že p. Řebíček se žádným odpovědím nevyhýbal a že jsem byl příjemně překvapen.Na druhou stranu mu muselo být zřejmě,že jenom s řečmi a sliby se nespokojíme a že budeme sledovat (tím nemyslím pouza OP. TS, Fan club,SDS ,ale širokou slávistickou veřejnost),jaká bude skutečnost.Samozřejmě jsme také dali najevo, že fotbal se hraje pro fanoušky a že je důležité,aby majitelé,mužstvo a fanoušci táhli za jeden provaz,což teď rozhodně není. Pevně věřím,že bratrům Řebíčkům musí být jasné,že my fanoušci Slavie ,po nedávných zkušenostech, nebudeme jenom fandit při utkáních,ale že budeme pečlivě sledovat situaci kolem Slavie,stadionu,pozemků a pokud by bylo sebemenší podezření z jakýchkoli křiváren,že nad tím nemávneme rukou,ale že se tím budeme zabývat a pokud by na tom bylo jen trochu pravdy,tak to zveřejníme a rozmázneme v médiích. Omlouvám se ,že zřejmě píši páté přes deváté,ale snad to splnilo to ,co jsem chtěl tímto příspěvkem říci.V žádném případě nechci tímto ,nám slávistům ,nasadit růžové brýle,naopak stále musíme být ostražití a v čele s SDS být pozorní , aby nenastala situace,které se pořád obávám a to,aby změna majitelů ,nebyla pouze změnou z bláta do louže.
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
DrFe1 před 13 lety 30.10.2011 12:52 |Děkuji za informace, tohle staví OP do jiného světla. Dle toho co psal pan Dobi, by člověk soudil, že tam proběhlo nějáké podlézání a pochlebování, co se týče Straky. Jsem rád, že tomu tak není.
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
fanfaron před 13 lety 30.10.2011 08:44 |omlouvám se, ale trošku jsem ztratil pointu, možná to bude tím, že mě úplně rozhodilo vaše tvrzení, že pískala východní tribuna. Správně by bylo, že pískalo pár jedinců na východní tribuně. Jedinců, co nemohou být slávisti, alespoň z mého pohledu....
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
Dobi před 13 lety 30.10.2011 21:28 |Děkuji travelovi i fanfaronovi za vstřícné názory. Stále ve mně narůstá dojem, že někdo - je již jedno, zda úmyslně nebo jen dřeváckým vystoupením vůči nám všem fanouškům se snaží vrazit mezi slávisty klín. Jsme asi všichni, kteří zde přispívají, slávisty až "za hrob" (až na MarkHuda, či jak se ten provokatér z Toaletné přezdívá - nějak je teď zticha...) a jde o to, co, kde, kdy bylo řečeno a v jaké souvislosti. A JAK BYLO POCHOPENO! Mně šlo o to, zareagovat na Artura a jeho "OP povolil šunky". Jsou zde dvě roviny - článek OP o schůzce odboček, který nejde do podrobností, jako píše travel (oficiální zpráva na webu OP musí mít podobu jakéhosi komuniké), ale myslím si, že slova, že "OP není situací - mírně řečeno - nadšen" snad vyjadřují názor, jaký sdíleli přítomní slávisté...
Takže jde jen o to, nehledat ve všem negativa, ale snažit se pochopit, že i druhá strana může podobný názor vyjádřit odlišnou formulací.... A ta východní tribuna? Zda pískal jeden, deset, stovka či více, není rozhodující, ale slyšet to bylo! A i jeden jediný hlas by měl vést k zamyšlení, stejně jako já se zamýšlím nad každou reakcí na své řádky.. Schůzka odboček má svůj smysl, zde snad dvojnásob platí úsloví o "hlasu lidu".
Emoce by měly být tím posledním, co by mezi námi, věrnými slávisty mělo nastat! Držme spolu, ale respektujme názor, či přesněji formulaci toho druhého a snažme se jej pochopit nebo se pokusit jej VĚCNÝMI ARGUMENTY změnit či opravit! Jen tak se dostaneme dál, jen tak budeme mít k sobě vzájemnou důvěru! Těm, kteří jen neměli dost trpělivost některé moje názory domyslet, se omlouvám, s "radikály za každou cenu" se však domlouvat budu hůře. Ale chci se i o to pokusit a dokázat, že OP není žádným "análním alpinistou", jen že chceme vždy zůstat na bázi tolerance a slušnosti! Kdo jste mě aspoň trošilinku pochopili, děkuji!
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
travel (přítel SN) před 13 lety 30.10.2011 23:32 |Pane Dobi,jsem rád,že jste se o mém příspěvku vyjádřil kladně a že snad splnil účel s kterým jsem ho psal.Těší mě to o to víc,že si Vaší práce v OP vážím.Jinak ono se někdy stane,že i my fanoušci naladěni na stejnou notu po sobě vyjedem.Už je to nějakou dobu,co jsme si s DrFe1 vyměňovali názory a použili jsme i hrubší výrazy.Pikantní na tom je,že se ani nejednalo o Slavii a navíc musím říci,že s drtivou většinou názorů DrFe1 souhlasím.
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
Artur (přítel SN) před 13 lety 31.10.2011 13:19 |Dobrý den Dobi,
děkuji vám za odpověď. Osobně se přiznám že jsem tak nějak schválně bodnul do vosího hnízda, nikomu jeho názory nezazlívám, musí se hledat kompromisy jsou nás tisíce a tisíce různých názorů. Žádný není jedinný správný. Všechno má své pro a proti, ale jsem rád že odmítáte být tzv. "análním alpinistou". To si myslím každý kdo sleduje slávistické skupiny potřebuje ujistit.
p.s.:
Je nás spousta které krok vedení angažováním pana Straky hodně zklamalo, a to že na situaci neměníme názor ani po vítezství nad koncem tabulky přeci neznamená že musíme být hned radikální, mladý nerozvážlivci, fanoušci z kotle nebo ti co jim nejde o Slavii. Naopak výsledky Slavie jsou v této sezonně to poslední o co mě osobně jde. Radši bych viděl smysluplnou slávistickou cestu, abych si mohl zase třeba kupovat a podporovat svůj vybraný produkt SLAVIA.
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
opicemag před 13 lety 29.10.2011 16:16 |Vomáčkovi to v Baníku nějak střílí...
U nás nemá ještě nikdo dvě!!! vstřelené branky.
Ne že bych však odchodu Vomáčky litoval.
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
bongor před 13 lety 29.10.2011 21:31 |Dneska mě z fotbalu potěšila zejména Bolka ,která asi četla prohlášení supermachra Matějovskýho,že to s ní mají v kapsa a tak se šprajcla a taky Arsenál ukázal s Chelsea,že můžeš mít miliony a přesto dostat bůra.Rovněž výživná diskuse fanoušků klokanů je zajímavá.V ní jsem na straně Sněhuláka,ten Šumský musí být neskonalej frajírek.Co je na tom smutnýho?Že nás sem chodí čím dál míň a že už nás může potěšit jedině když sousedovi chcípne koza.Ta naše pořád ne a ne dojit.
Re: Potvrdi Slavia tři body další výhrou na hřišti Slovácka?
mart před 13 lety 30.10.2011 11:14 |:) pravda, .... sousedova mrtva koza potesi :), kdyz nic jinyho neni.
Hezka je taky (zdvojena) linka duvery pro depresivni fandy ManU zrizena minuly tyden. Zavolej (zdarma) na 0800161616, pripadne lokalni linku 01616161616 (0161 je volacka Manchestru), oni ti poradi jak se nejlip vobesit :D..
Jinak Chelsea v Arsenal byla pekna pokoukacka. Po zapase ve studiu rikali "experti", ze to taky mohlo skoncit 10:10. Tady si myslim, ze trochu prehanej. Videl sem to zhruba na 8:8 :)