Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Odpovědi Aleše Řebíčka

Prezident Slavie Aleš Řebíček velice rychle odpověděl na otázky čtenářů Slávistických novin.

Vlastnictví Slavie

Máte Slavii opravdu rád? Chápu, že jste majitel Slavie a že si můžete dělat, co chcete. Ale nemyslím si, že kroky, které podnikáte, jsou ku prospěchu Slavie. Slavii mám rád.

O tom není sporu. A neřekl bych, že si s ní mohu dělat, co chci, není to auto nebo cédéčko, je to složitý mechanismus, který ovlivňuje spousta vztahů, závazků a omezení. Už jen to, že každý krok podléhá posuzování ze strany fanoušků a že může přinést hlasitou kritiku, to skutečně neznamená "dělat si co chci". Na druhou stranu, co je a není pro Slavii dobré, na to se mohou názory velmi lišit. Každý nějaký má, ale patent na pravdu nemá nikdo. Mohu stokrát naslouchat všem názorům od lidí z fotbalového prostředí, od manažerů, trenérů, hráčů, fanoušků, ale nakonec se musím rozhodnout. S vědomím, že někdo se mnou bude souhlasit a někdo bude mít pocit, že jsem se musel zbláznit.

Krátce poté co byla na jaře zveřejněna informace, že vlastníte přibližně třetinový podíl v klubu, vám byla položena otázka, jak jste se k tomuto podílu dostal. Prohlásil jste, že prostřednictvím svého kamaráda Tomáše Rosena. Jakou roli hrál Tomáš Rosen ve vašem příchodu do Slavie, když od 24. 2. 2011 neměl ve společnosti oficiálně žádné funkce ani nevlastnil žádný podíl v klubu.

S Tomášem se znám dlouho a mnohokrát jsme si o Slavii povídali v době, kdy v ní fakticky působil. A když jí pak na jaře docházel dech, nebo se spíš blížila do hrobu, zase jsme si povídali a přitom jsem ho požádal, ať zkusí zajistit získání asi třetiny akcií od kyperské společnosti, kterou uměl oslovit. A já jsem si vzal za úkol pokusit se dohodnout s panem Francem (a tedy panem Sisákem) o jimi ovládaných 51 procentech, a že začnu řešit vztah s ENIC. A pak do hry vstoupil se svým zájmem o transakci Natland, tak jsme spojili síly a zbytek už asi znáte.

Plánujete stáž v některém ze zahraničních klubů, abyste viděl, jak se doopravdy dělá velký fotbal, nebo máte pocit, že se do LM prosadíte se zkušenostmi z teplického futsalu?

Ne, nechystám se na stáž v jakémkoliv evropském celku. Úkolem vlastníka není všechno umět a znát, ale sestavit tým spolupracovníků a poslouchat lidi, kteří mu mají co říct, poradit, doporučit. A tak komunikuji s lidmi, kteří v těch evropských celcích působili jako hráči či jako trenéři anebo v realizačním týmu. A pokud jde o narážku na futsal, s tím já jsem neměl nic společného, to byla bratrova záležitost, já jsem v mládí hrával velký fotbal a sálovku.

Kolik hodin trávíte denně na Slavii?

To je číslo, které nemá smysl. Trávím se Slavií tolik času, kolik je potřeba, ale neznamená to nutně, že jsem na stadionu, mnoho schůzek absolvuji v centru nebo v kanceláři u partnerů, zvlášť u těch, od kterých chci peníze, bylo by divné žádat je o příspěvek a nutit je, aby jeli každodenní pražskou zácpou do Edenu.

Říkal jste, že část svého podílu převedete na někoho, kdo vám pomáhal s převzetím Slavie. Stalo se tak nebo ještě ne? A komu chcete onen podíl prodat či darovat, není-li to tajemství (pokud to bude tajemství, pak se vracíme do doby Sisáka a spol.)?

To byla jedna z možností, o kterých jsem zpočátku uvažoval, a kterou jsem hned po převzetí akcií od Natlandu ohlásil, aby to pak nevyvolalo nějaké divení. Chtěl jsem někomu udělat radost drobným akciovým podílem za pomoc zejména s jednáním s ENIC, ale vyrovnali jsme se jinak. Takže ta úvaha už neplatí, mám a nechám si všechny akcie.

Vyhodnotil jste si někdy, zda můžete na radách resp. informacích, které dostáváte od svých poradců, vůbec stavět? Myslím, že nevyhodnotil, ale udělejte to. Je to teď nejdůležitější ze všeho. Pokud to neuděláte a tzv. neoddělíte "zrno od plev", neuspějete, ale jen si trochu pohrajete se slavnou značkou.

Není pochyby o tom, že je to jiný byznys, než doprava, takže se učím mnoho nového. Ale současně musím říci, že poslouchám hodně lidí a jejich často protichůdná tvrzení si vyhodnocuji, někdy i dlouho. Nejsem typ, který někam přijde a bez rozmyslu řeže hlavy. A už jsem odpověděl na jeden z předchozích dotazů, že názory na to, co je a není dobré, má každý. A pokud jde o tu slavnou značku, dovolím si připomenout, že na začátku léta mohla prakticky zmizet ze světa.

Nemám otázku, jen vám chci napsat, že nejste slávista. Jste ubohej zlatokop, kterej chce jen nahrabat další peníze. Vím, že mi neodpovíte, ale je mi z vás smutno. Takhle se slávista nechová.

No, já nevím. Zatím jsem si ze Slavie neodnesl ani korunu, spíš naopak. Dokonce mě novináři peskovali za vtip, že jsem si na to půjčil od dětí... Ve skutečnosti jsem předtím zavtipkoval, že doufám, že mě rodina za tuto investici nenechá zbavit svéprávnosti, protože jsou to vlastně peníze vypůjčené od dětí, a že doufám, že budu schopen jim je jednou v budoucnu vrátit. Čekal bych, že to každý pochopí jako vtip, protože koneckonců jsem nic investovat nemusel a mohl jsem jim ty peníze rovnou nechat jako dědictví, až jednou nebudu. Opravdu by mě nenapadlo, že to novináři vezmou vážně a jako vážný citát to napíší. Je to pro mě poučení, že nemám vtipkovat. Jinak nevím, jak se slávista chová. Myslíte třeba tak, že přeskočí zábradlí na hřiště při pohárovém zápase, i když dobře ví, co to bude znamenat, co tím klubu způsobí? Anebo že nadšeně tleská hráči soupeře, který nám dal gól?

Jak vnímáte a jak se stavíte (řešení situace) k problémům, které po vašem příchodu do klubu nastaly, či zůstaly? Konkrétně jde o tyto body: složení realizačního týmu, nedůvěra v členy vedení klubu, mizerná komunikace s fanoušky, dlouhodobě pošramocená pověst a značka SLAVIA - hráčský kádr, chaotická hra.

Čtyři z těchto bodů mají své odpovědi u jiných otázek, tak vás na ně odkážu a na tomto místě se vyjádřím jen k té dlouhodobě pošramocené pověsti. To je nepochybně něco, z čeho nikdo nemáme radost, ale dovolím si připomenout, že jsem ve Slavii pouhé tři měsíce, po dlouhé době jako naprosto transparentní vlastník. Všichni vědí, kdo jsem, někomu se to možná nelíbí, ale mně se taky mnoho věcí nelíbí a musím je vzít na vědomí. Jsem připraven konsolidovat ji nebo normalizovat po stránce ekonomické, manažerské, ale i sportovní. Jsem připraven pracovat usilovně na zlepšení hry, image a budoucnosti Slavie. A pak ji možná někdy prodám. Anebo ne a budu se těšit z plně funkčního klubu. Rozhodně v tuto chvíli prodej jakéhokoli podíl nechystám, dokonce o něm ani nepřemýšlím.

Sportovní koncepce

Kdo a s jakou erudicí se bude starat o celkovou sportovní koncepci Slavie - přestupy, ucelený herní systém v rámci všech kategorii, vytipovávání hráčů s dostatečným předstihem, aby se dalo včas reagovat na blížící se odchody. V posledních letech v tomhle všem ve Slavii vládl chaos a bez toho se herní stránka nezlepší.

Jsem si vědom rizika, že to budete brát jako výmluvu, ale stejně odpovím takto: Jsem majitelem klubu tři měsíce a v těch jsem se v plné míře musel zaměřit na nezbytné priority. A snad i vy - při vzpomínce na jaro, kdy hráči hráli na dluh - uznáte, že logicky první musela být priorita ekonomická. Bylo nutno klub očistit od okamžitých problémů, které ohrožovaly jeho stabilitu, najít všemožné rezervy, které by nám umožnily snížit náklady, dotáhnout rozjednané smlouvy s marketingovými partnery. Nechci, aby to znělo, že jsem dosud sportovní oblast ignoroval, to ani nešlo, vzhledem k tomu, že běželo přestupové období. Teď už je ale ekonomika naštěstí poměrně v pořádku, závazky máme minimální, a tak se mohu sportovnímu úseku věnovat víc a víc a kladu sám sobě, kolegům i lidem, se kterými si o fotbalu povídám, stejné otázky, jaké kladete mně. Současně ale chci říci, že nejsem tak příkrý v hodnocení toho, co se podařilo v nedávno skončeném přestupním období, přinejmenším proto, že když ostatní kluby ladily finální dohody o přestupech a hostování, my jsme ještě řešili existenční problémy a měli jsme tak horší podmínky a méně času. Přesto máme Latku, Čontofalského, Nitrianského, Frejlacha, na hostování Adama Hlouška či Blažka...

Padají různá slova o problémových hráčích, ale já si myslím, že nikdo není celý život problémový, ale leckdo má problémové období. Ale pokud se přes to přenese, třeba za to dostane od života nějakou facku a chce chytit druhou šanci, tak proč mu ji nedat, zvlášť když hráče na jeho pozici potřebujeme. A padají slova, koho všeho jsme si mohli vypůjčit, ale je třeba přitom myslet i na to, že ostatní kluby - i přes svůj respekt ke Slavii - nám prostě své nejlepší hráče na hostování nedají. A ještě jednu poznámku si dovolím hned k prvnímu dotazu na toto téma, protože v těchto vašich dotazech nebyla, i když v diskusích na webech se to několikrát objevilo. Chci konstatovat, že jsem se nikdy nepotkal s panem Komňackým, a tudíž jsem s ním nikdy neřešil jeho případné angažmá ve Slavii.

Nepřemýšlel jste o hostování Marka Suchého?

Nikoli, tohle jméno není na pořadu dne.

Plánujete zřídit scoutingové oddělení pro hráče ze zahraničí nebo se již konečně nějaký zahraniční hráč objeví ve Slavii?

Vždyť máme hráče z Běloruska a ze Slovenska. To je také zahraničí. Myslím, že není cílem mít v klubu deset hráčů s cizím pasem. Chceme vyvážený mix, něco cizí krve, něco zkušených hráčů, a doplnit to významně vlastními odchovanci, když je máme, viz třeba Hůrka nebo Petrák.

Jak to vypadá s Michalem Petroušem, skončil definitivně ve Slavii, nebo přijal nabídku vést béčko?

Ano, Michal Petrouš tu nabídku přijal. Jsem rád, že bude pokračovat v započaté práci s mladými hráči, kterým pomůže složitým přechodem z mládežnických kategorií mezi dospělé.

Neuvažujete konečně angažovat do sportovního úseku či na jiné posty bývalé slávisty?

Jiní fanoušci by mi, kdybych použil slovo bývalý, určitě vyčinili, že skutečný slávista je slávistou pořád, takže nějací bývalí nejsou... Ale vážně - naslouchám i starším a zkušeným slávistům a, jak už jsem napsal výše, po vyřešení ekonomiky je teď centrem mé pozornosti sportovní úsek. Tak třeba až příště budu odpovídat na vaše otázky, bude jasněji.

Sledujete bývalé a úspěšné hráče Slávie v zahraničí? Uvažujete o jejich návratu do Slávie? Např. Karel Piták, Rudolf Skácel, Dušan Švento, aj.

Samozřejmě je sledujeme. Otázka, jestli se někdo z nich vrátí, se samozřejmě skládá z řady podotázek. Měli by zájem? Potřebujeme zrovna záložníka, když zůstanu u těch tří, na které se ptáte? Jsme schopni je zaplatit, zrovna v době, kdy došlo k redukci platů hráčů? A tak dále. Neříkám ne, všechno je možné, ale v tuto chvíli o tom žádná jednání nevedeme.

Platí stále to, že příští sezonu bude Slavia útočit na titul? Dle mého názoru to bude chtít výrazné posílení kádru + navýšení rozpočtu, jinak to nepůjde.

Samozřejmě bych rád viděl Slavii bojovat o titul, na tom se nic nemění a myslím, že příští nebo následující sezóna jsou pořád možné.

Komu v zimě z hráčů končí smlouva? A jaké posty budete chtít posílit v zimě? Smlouva končí pouze Petru Jandovi.

Pro zimní přestupové období chystáme prodeje i nákupy, ale nezlobte se, že nebudu konkrétnější. Upozornil bych konkurenci, o koho máme zájem, a bylo by škoda, aby někdo třeba na oko vyjednával a zvyšoval nám cenu...

V jaké umístění doufáte tuto sezonu?

Někdy na začátku sezóny jsem řekl, že doufám v pozici v horní polovině tabulky, a myslím, že na tom zatím není co měnit.

Proč nevyšlo angažmá Martina Filla ve Slavii? Pokusíte se jej do Slavie získat ještě v dalším přestupním období, nebo už jeho nákup v plánu není?

Martin Fillo k nám chtěl jít na hostování a my jsme samozřejmě také měli zájem, ale když Viktorie postoupila do Ligy mistrů, rozhodl se vyzkoušet si to, čemuž rozumím. Pro hráče je to neocenitelná zkušenost a zvedá to jeho cenu. Kdyby se mu povedla na Barcelonu nebo Milán trefa jako proti Kodani...

Kde skončil Dembelé?

Snadná otázka, těžká odpověď. Nevíme. Formálně je stále hráčem Slavie s platnou profesionální smlouvou, ale neplní ji a zdržuje se v zahraničí.

Neměla by se zintenzivnit práce s mládeží, scouting a vyhledávání talentů? Jaké jsou budoucí plány Slavie v této oblasti? Nemusím zdůrazňovat, že dobrá práce s mládeží sice nepřináší okamžitý efekt, ale dlouhodobě se musí vyplatit.

Díky za tenhle dotaz, protože vy se ptáte na mládež, jiní se ptají, kdy se vrátí zkušení slávisté, další na webu klubu i Slávistických novinách na mladíky nadávají... Já samozřejmě souhlasím s tím, že práce s mládeží je potřebná, a dokonce mám jasný důkaz, že to nejsou jen nějaké takové řečičky - tím důkazem je prakticky dokončená budova mládežnického centra, která vyrostla za několik měsíců a pro kterou jsem zajistil financování - částečně ze svých a částečně z externích zdrojů. Na pět set mladých fotbalistů tak získá tolik potřebné tréninkové zázemí.

Angažmá Františka Straky

Zajímají mě podrobnosti kolem angažmá pana Straky na místě trenéra Slavie. Vedení Slavie v nedávné době informovalo o tom, že vybraný kandidát na místo trenéra je v současné době pod smlouvou. Jak je to tedy s panem Strakou? Přišel jako dočasné řešení, anebo je s ním plánována dlouhodobá spolupráce?

Já myslím, že nemusím podrobně rozepisovat, že na jakoukoli spolupráci musejí být dva, ten, kdo nabízí a ten co přijímá. Mohu stokrát chtít, aby Slavii trénoval třeba Mourinho, ale dokud nebude chtít on, nic z toho nebude, i kdybychom náhodou dali dohromady tolik peněz. Takže vždycky vybíráte z nějaké omezené nabídky lidí, kteří jsou k dispozici, kteří nemají nějaké jiné závazky, kteří jsou z Prahy nebo jsou ochotní se do ní přestěhovat a tak dále. Ze všech možností nakonec vyšel Franta Straka. Jako poslední možnost se objevil ne proto, že by byl poslední v řadě, když všichni před ním odmítli - pro mě byl od začátku favorit. Stejně tak ale bylo od počátku jasné, jakou jeho jméno vzbudí bouři, a tak jsme se dlouho pokoušeli najít někoho jiného, od koho bychom mohli očekávat podobné nasazení, schopnost motivovat. A když to opravdu trvalo dlouho, když se všichni pídili, kdy už ten Michal Petrouš odejde, doporučovali to na transparentech, ve sloganech, tak někdy v tu chvíli jsem teprve začal pomalu sbírat odvahu s tou myšlenkou přijít.

Řekněte, prosím, upřímně, stála za angažováním trenéra Straky snaha pomoci kamarádovi k prestižnímu angažmá, nebo opravdová snaha pomoci Slavii v těžké situaci? Pokud platí druhá varianta, považuji za chybné, že jste prezentoval vaše přátelské vztahy, neboť za tímto vaším rozhodnutím každý hned vidí právě prvně uvedený důvod, což svědčí o neprofesionalitě.

Vždy jsem se snažil chovat profesionálně a bránil jsem se tomu, aby jakékoliv mé personální rozhodnutí ovlivnily jakékoliv kamarádské či nekamarádské vazby. S Frantou se už nějakou dobu známe, nebojím se říci, že jsme přátelé, ale na jeho angažmá to nemělo žádný vliv... Dalo se čekat, že se to mnohým nebude líbit, ale potřebovali jsme první mužstvo oživit, stmelit, namotivovat. A přesně to Franta umí, jeho výsledky a hra u mě nakonec zvítězily nad očekávaným "nenávistným vztahem" kotle ke všemu sparťanskému. Jsem přesvědčen, že to Slavii pomůže. Smlouvu máme do konce sezóny, ale dá se předpokládat, že někdy mezi koncem podzimu a začátkem jarní části ligy bude vidět, zda a kam se družstvo posunulo. A pak zase sesbírám postřehy a názory a podle nich se rozhodnu, jak dál.

Stadion

Co vyplývá pro Slavii z převedení stadionu na Natland a uvažujete také o vlastnictví stadionu, což by hodnotu klubu velice zvýšilo?

Kdyby bylo na mně, tak samozřejmě převezmu stadion zítra, protože logicky máme zájem mít ho pod kontrolou. Ale na mém názoru situace nestojí, jeho většinovým vlastníkem je nyní Natland a já to respektuji. Neočekávám, že by se něco významného změnilo, ale přinejmenším budeme jednat o aktualizaci naší nájemní smlouvy, aby lépe vyhovovala současným potřebám... A také musím poznamenat, že Slavia výrazně minoritním akcionářem společnosti vlastnící stadion je, má méně než jedno procento.

Jak vnímáte situaci, že u nás bude hrát Bohemka, která by měla mít lepší a vylepšenou nájemní smlouvu než máme my. Necháte to tak být nebo budete proti Bohemce u nás bojovat a ta by se mohla přesunout zpět do Ďolíčku nebo na Strahov?

Já se k tomu neumím vyjádřit, protože neznám nájemní smlouvu Bohemians a nepředpokládám, že by mi ji někdo ukázal. Ale nebuďme závistiví, důležitější je, abychom sami měli dobrou smlouvu. A současně musím říci, že chápu zájem majitele stadionu, aby byl optimálně využit, a k tomu se dva kluby velmi dobře hodí. Kdyby nám mělo vadit, že s námi někdo sdílí Eden, mohlo by nám úplně stejně vadit, že s námi sdílí Vršovice. A koneckonců, touto logikou by nám mělo vadit i to, že v Praze hrají ligu další čtyři mužstva.

Probíhají v současnosti nějaké konkrétní kroky, které by vedly k vlastnictví stadionu Slavií? Nemůže se stát, že stadion v budoucnu bude vlastnit jiný subjekt, tak aby zde bylo ohroženo výsadní postavení Slavie, např. Bohemka?

Že by se k vlastnictví dostala Bohemka, si úplně neumím představit, kdyby měli k dispozici takové zdroje, jistě by především hledali cesty, jak řešit situaci na svém skutečně domácím stadionu u Botiče. Jinak budeme jednat o tom, že by se ten menší než procentní podíl Slavie ve společnosti vlastnící stadion vrátil na původní hodnotu, kterou měl před jednou valnou hromadou, na níž bylo ne úplně transparentně zvýšeno základní jmění, takže se ten náš podíl snížil. Ale to jistě budou jednání složitá a na dlouho.

Adam Řebíček

Souhlasíte s tím, že pokud stojí člen představenstva nějaké společnosti před soudem jako obžalovaný a podezřelý ze spáchání poměrně závažných trestných činů, může to dobré jméno této společnosti poškozovat? Přišlo by vám slušné vůči této společnosti, pokud by takový člen představenstva ze své funkce až do konečného rozhodnutí odstoupil?

Shrnu svůj postoj hned u této první otázky. Především vás chci vyzvat zamyšlení, jestli není něco divného, že se kauza nejprve objevila jen pár měsíců před předčasnými volbami na podzim 2009, a když byly volby odloženy, objevily se "náhle" ani ne měsíc před řádným termínem počátkem léta 2010 nové skutečnosti, kvůli kterým došlo k teatrálnímu vzetí do vazby, aby o pár týdnů později byli všichni obvinění osvobozeni. Pomíjím pokusy mě do této kauzy mého bratra zatáhnout a chci především uvést na pravou míru její rozměr. Jedná se o údajné přijetí úplatku ve výši 70 tisíc korun, a to v době, kdy už bratr dávno nebyl policistou, takže přinejmenším nemohlo dojít ke zneužití pravomoci veřejného činitele, a navíc v době, kdy už byl velmi dobře ekonomicky zajištěn a rozhodně nepotřeboval si přivydělávat pár desítek tisíc nezákonnou činností od kohokoliv. To znamená, že se nebavíme o žádném vydírání, o žádných milionových úplatcích pro vydírací komando, jak se účelově předvolebně psalo v novinách.

Každopádně musím říci, že tohle osočování vnímám velmi osobně, protože o mně se také napsala spousta zkreslených a jednostranných informací. Nechci se k nim vracet tady, v odpovědi na otázky týkající se bratra, ale přidám je na konec.

Nepřipadá vám šílené pověřit tuto osobu oficiálním stykem se zástupci fanoušků?

Ta osoba je chytrý a velmi pracovitý člověk. Já nekádruji zástupce fanoušků - s jedinou výjimkou osobního charakteru - tak prosím vy nekádrujte ty, kdo v některých věcech zastupují mne.

Říkáte-li sám, že jméno Řebíček zrovna nepomáhá při jednání se sponzory, nemyslíte, že v souvislosti se situací tohoto člena představenstva je to pochopitelné a měl byste to jednoznačně vyřešit?

Díky za dotaz, aspoň mohu vysvětlit, jak jsem to tehdy řekl, nebo možná jak jsem to chtěl říct, a co novináři pochopili v duchu vaší otázky. Je to tak, že nemám důvod si myslet, že by jméno Řebíček odhánělo lidi, kteří by s někým jiným klidně jednali. Ale obávám se, že někteří lidé se zdráhali stát se partnery Řebíčka ve Slavii, aby to nevypadalo, že mu tím děkují za něco z doby jeho působení na ministerstvu dopravy. Zvlášť u firem z dopravního nebo stavebního byznysu by se to tak samozřejmě mohlo vykládat, kdyby někdo chtěl. A on by jistě někdo chtěl.

Necítíte jako taktickou chybu jmenování vašeho bratra Adama (navíc s rozporuplnou minulostí) do představenstva Slavie? Rozumím mnoha lidem, kteří tento krok chápou jako snahu udělat si ze Slavie rodinný podnik, což podle mne zbytečně snižuje vaši důvěryhodnost.

Já bych možná rozuměl, že by se někdo rozčiloval, kdybych z bratra udělal poslaneckého asistenta v parlamentu, jako to se svými příbuznými někteří poslanci dělají. Ve veřejném úřadě to asi není to pravé. Ale v soukromé firmě? Proč bych nemohl každodenní finanční odpovědností za to, že se platí faktury a jsou dobře napsané smlouvy, pověřit někoho, komu mohu stoprocentně věřit a u koho se mohu spolehnout na stoprocentní loajalitu? Jinak obecně chci říci, že klub, resp. akciová společnost je řízena výkonným představenstvem, které je ve svých rozhodnutích kontrolováno dozorčí radou. A následně je musí obhájit u mě, protože členy obou těchto orgánů jsem si vybíral já - a také já případně rozhodnu o změnách v jejich složení, čímž pouze říkám, že nevylučuji, že k nim dojde. Čas ukáže.

Minulost

Proč jsou v obchodním rejstříku stále zapsány údaje již několik let neaktuální? Proč Slavia nezveřejňuje v obchodním rejstříku výroční zprávy tak, jak jí to ukládá zákon?

Pokud jde o neaktuálnost zápisu, to není jen o rozhodnutí vlastníka, soud návrhy prověřuje, mohou padat různé námitky a podobně. Každopádně mám zájem, aby tam co nejdříve byl zapsán reálný stav, a v tom směru jsem vydal instrukce právníkům. Pokud jde o výroční zprávy, díky za upozornění, máte pravdu, že tam chybí zprávy za celkem tři účetní období, přičemž za období do konce letošního června ji ještě zpracováváme, valná hromada ji neschválila, takže tam ani nemůže být. Ale předchozí roky si žádají nápravu, o tom není sporu. Nechci se vymlouvat, že výroční zprávy do rejstříku nedává osm firem z deseti, jak jsem se nedávno někdo dočetl.

Tápu v tom, co že se to ve Slavii před vaším příchodem vlastně dělo. Věřím, že vy nemáte co skrývat (jste náš transparentní vlastník), proto vás chci poprosit o vaší verzi, jak jste celou situaci pochopil. V tom vysvětlení nelze jistě pominout roli pánů Doležala, Rosena, Sisáka, Franze a dalších.

Bohužel ještě stále nemám všechny informace a dokumenty o tom, co se ve společnosti v minulosti dělo, a otázkou, jestli je někdy mít budu. Vycházím tedy z pověstných kostlivců ve skříních, které na nás vypadnou, když ty skříně otevřeme. Když to podle vašeho seznamu vezmu odzadu, musím s tím, co zatím vím, konstatovat, že pánové Franc a Sisák Slavii nic nepřinesli, ale také si z ní nic neodnesli, spíš jim můžeme zazlívat nečinnost, kvůli které se klub dostával do čím dál hlubších problémů. A pokud jde o pány Doležala a Rosena, prvního neznám, ale s Tomášem Rosenem jsme dlouholetí kamarádi. Proto dobře znám jeho slávistické srdce. Ale i když je slávista a kamarád, přesto musím jednoznačně konstatovat, že jeho působení ve vedení společnosti se vyznačovalo neschopností udělat kompromisní akcionářské dohody pro potřeby klubu. A protože stejná neschopnost nebo možná neochota k takovým dohodám byly i na straně ostatních akcionářů, nutně se musely prohlubovat problémy, které byly ve Slavii už od dob pana Lešky.

Vy i Natland jste tvrdili, že si necháváte dělat interní audit k prošetření možného zneužití financí ze strany předchozího vedení Slavie. Do dnešního dne nebyl zveřejněn ani náznak výsledků auditu. Nevěřím, že byste investoval své peníze do společnosti, aniž byste tyto výsledky neměl pečlivě prostudované.

To platí, jen není možné nějaký takový audit udělat, pokud nejsou k dispozici všechny doklady, prostudovat všechny ty hromady papírů není jednoduché, když k tomu řešíte dluhy a financování sezóny a provoz a nákupy hráčů v přestupním termínu. Jestli jsem psal, že teď řešíme sportovní úsek, minulost je v prioritách ještě o jednu příčku níž. Pro rozhodování o investici to nemělo žádný význam, důležité nebylo, kdo a co způsobil, důležité bylo, jestli se někde neobjeví potřeba nějakého velkého náhlého výdaje, o kterém se předem neví. Něco zjistíte, něco ne, to je podnikatelské riziko. Teprve později je čas řešit, kdo za to mohl.

Proč se při snaze získání peněz prostřednictvím prodeje práv za Adama Hlouška neobrátil pan Platil třeba na vás místo pana Pelty? To by snad nedošlo k odchodu dalších talentovaných hráčů za hubičku.

Promiňte, já se v té otázce trochu ztrácím, před koncem loňského roku, kdy se tato transakce odehrála, se na mě pan Platil přece obrátit nemohl, protože Slavia pro mě v té době ještě byla nic víc a nic méně než klub, který jsem si jako dítě vybral a řekl jsem si, že k němu patřím. První úvaha o tom, že bych do klubu mohl vstoupit, se objevila až o řadu týdnů později. J

Jak máme my fanoušci investovat své peníze do klubu, o kterém si naprostá většina z nás myslí, že takové peníze zneužívá, či přinejmenším zneužíval, ke svému obohacení a ne k povznesení fotbalu?! Viz případ Suchý, 1mld Kč z LM, UEFA, vstupného a prodeje hráčů, předplacený nájem v Edenu na 50let za 150mio Kč, vyštvání zahraničních reprezentantů za 0,- a mnoho a mnoho dalších.. ..vzhledem k nulové komunikaci se takové šumy stávají skutečností.

Já vám rozumím, ale jak už jsem řekl, tohle má smysl řešit ve chvíli, kdy bude finanční i sportovní situace konsolidovaná. Do té doby ve finančních kalkulacích počítám s tím, že ty peníze neexistují, a kdyby se objevily, budeme příjemně překvapeni a jistě pro ně v klubu najdeme efektivní využití.

Miroslav Platil

Kdy skončí p. Platil ve Slavii?Pokud vím, tak do Slavie přišel, aby ji zachránil před zánikem či pádem do nižší soutěže. To se podařilo, tím úkol splnil a tak by měl logicky skončit. Můžete mi sdělit, pokud počítáte s někým novým na místo sportovního ředitele, kdo to bude? Myslíte, že angažmá pánů Platila (sparťansko-machovská minulost), Straky (sparťanská minulost a neprokázání trenérských kompetencí) a koneckonců i Adama Řebíčka (racketeering není dosud v našich končinách považován za legální způsob podnikání) vede k spokojenosti klientů- tedy slávistických fandů? Je pro vás tedy natolik obtížné obklopit se lidmi alespoň na stejné profesionální úrovni, aniž by stíny své minulosti odrazovali široké skupiny slávistických fandů? Rád bych slyšel, čím vás přesvědčil pan Platil, že pokračuje jako generální ředitel. Rád bych slyšel o některých z jeho zásluh, pak na něj třeba změním názor. Pro mě jako nezasvěceného fanouška se pan Platil kromě podivných transakcí s panem Peltou zasloužil o Slavii především tím, že: veřejnou kritikou fotbalistů Ragueda a Belaida snížil jejich cenu na minimum, takže místo, abychom při jejich prodeji něco získali, museli jsme ještě při jejich odchodu snad i něco doplatit, že neustále lhal a mlžil o zájemcích o koupi Slavie, "nešťastným" vystoupením napomohl k propuknutí násilí 5. 5. 2011 - systémovým odhadem situace po odchodu 4 "nepodstatných hráčů", takže doplnění nebylo třeba, napomohl ke skvělému startu v letošní lize, systémovou prací s trenéry umožnil, že u B mužstva se tito mění prakticky každý týden, přikryl pana Petrouše, že v rámci zařazování mladých hráčů jeden z nejtalentovanějších, tedy Dembelé, byl odejit. Za kolik? Spolu s panem Petroušem umožnili odejít bez odpovídající náhrady před začátkem letošní sezóny všem stoperům, které jsme měli

Společná odpověď na předchozí tři - prakticky stejně zaměřené otázky... Já jsem sice pana Platila znal již dříve, ale fakticky jsem s ním jednal jako s generálním ředitelem až poté, co došlo k akcionářské dohodě a získal jsem počáteční třetinu akcií. Přiznám se, že mi pořád není úplně jasné, kde se v některých fanoušcích bere ta nenávist vůči němu... Už jsem se zmínil, že se s fungováním sportovního úseku teprve začínám podrobněji probírat, protože dosud měla hlavní prioritu ekonomická konsolidace. A tak se s tím, na co se ptáte, a co považujete za chyby pana Platila, budu seznamovat. Na jednu stranu z byznysu vím, že často je člověk kvůli různým dřívějším smluvním závazkům nucen udělat rozhodnutí, které se navenek jeví jako nerozumné, ale ve skutečnosti - když má člověk všechny informace - je jediné možné. To jsou ti pověstní kostlivci ve skříni, které dodneška nacházíme a ani zdaleka to nejsou věci z doby působení pana Platila. Na druhou stranu dodávám, že jsem s panem Platilem férově domluven, že jakmile budu mít pocit, že je jeho čas odejit, odejde. Ale o tom, kdy ten čas nastal, rozhodnu já a zatím ten pocit nemám.

Opakuji, co už jsem napsal o několik odpovědí zpět. Názory mohou být různé, ale nakonec někdo musí rozhodnout. V tomto případě to jsem já a předem děkuji za pochopení, že v žádném klubu na světě nedělají personální rozhodnutí fanoušci.

Tiskem proběhla informace, že jste oslovili Vladimíra Šmicra a nabídli mu místo ředitele Slavie. Znamená to tedy, že již s panem Platilem do budoucna nepočítáte anebo byste mu nabídl jiný post ve Slavii?

Já jsem s panem Šmicerem nejednal, ale vím, že si povídali s panem Platilem. Pan Šmicer ovšem jednak má ještě svou roli u reprezentace a kromě toho se v odborovém sdružení hráčů pana Poborského, což je neslučitelné s funkcí manažera klubu. Tak to zatím necháváme plynout...

Ostatní

Plánujete nahradit fotografii Pepiho Bicana jinou významnou legendou (např. Františkem Veselým)? V jaké fázi je instalace loga a zřízení síně slávy, se kterými podle vašich odpovědí z konce června počítáte?

Pokud jde o velké foto Pepi Bicana nad vchodem do VIP zóny, tak Slavia bude samozřejmě respektovat přání rodiny Bicanů a v požadovaném termínu zajistí sejmutí této velkoplošné fotografie. A co se týká síně slávy, hovořili jsme na toto téma před několika dny se zástupci fanoušku a budeme v tom pokračovat. Platí, že prostor je připraven, rozpočet je asi 400 tisíc korun, tak se s nimi chci pobavit na financování.

Jak probíhala jednání s panem Ivanem Bicanem ohledně sundání fotografie jeho otce Pepiho ze stadionu v Edenu? Celá věc sice tak trochu působí jako pokus pana Bicana mladšího o mediální zviditelnění, nebylo by však lepší podobným situacím do budoucna nějakým způsobem předcházet? Třeba lepší komunikací s bývalými hráči nebo v případě Pepiho Bicana jejich příbuznými?

Já nebudu komentovat, co v dotazu soudíte o motivech pana Bicana. Souhlasím, že celá kauza byla nešťastná, ale také nevím, jak by se takovým situacím dalo předcházet. My jsme se se slávistickými legendami potkali před prvním letošním zápasem v Edenu na příjemném setkání, kde byli také zástupci fanoušků, snažíme se s nimi být v nějakém průběžném kontaktu.

Události nejen posledních dnů, zdá se, rozdělily slávistické fanoušky na minimálně dva tábory. Uznáváte, že to není dobře a že je třeba najít životaschopný projekt komunikace s příznivci Slavie a víte, jak na to?

Pokoušíme se nastavit nějaká "pravidla komunikace", abychom mohli být v průběžném kontaktu a předešli zbytečným kolizím. Někdy je to těžké, špatně se komunikuje s někým, kdo o vás záměrně šíří nepravdy, ale snažíme se, snad jste zaznamenali mediální výstup z naší poslední schůzky... Další budou samozřejmě následovat a jistě přinejmenším SN budou obrazem toho, jak se nám to daří...

Plánuje se příští rok zdražení permanentních vstupenek? Podařilo se částečně prolomit ledy, co se týče vztahů se sponzory? Na jak dlouho je podepsána spolupráce se Synot Tipem?

Byli bychom neradi, pokud by nás ekonomická situace, zdražování vstupů nebo třeba zvýšení daně z přidané hodnoty donutilo ke zdražení permanentek, takže uděláme maximum pro to, abychom zdražovat nemuseli. Smlouva se Synotem je podepsána na letošek, pro pokračování společně čekáme na to, jak se změní pravidla v loterijním zákoně, o kterých jedná parlament. Další sponzory sbíráme spíš po menších částkách, ale jsou.

Že vidíme ve VIP v Edenu Rosena, to jste vysvětlil a i chápu. Ale že tam vidíme i France, to nepochopím. Můžete vysvětlit vztah k němu a jeho roli při budování "nové" Slavie? Vždyť on nechtěl Slavii prodat a radši ji chtěl nechat potopit.

Faktická role pana France skončila převedením jeho akcií. V "nové" Slavii, jak to nazýváte, nemá žádný úkol. Ale padla od něj prosba, zda by mohl i nadále chodit na zápasy, a na to se těžko říká ne, když jde o předchozího vlastníka. Ostatně, Natland jako předposlední vlastník má do VIP přístup také.

Chodíte pravidelně na slavistickenoviny.cz? Kterého z diskutujících si nejraději přečtete?

Ano, začal jsem je nárazově číst. Nejoblíbenějšího přispěvatele nemám, ale přiznávám bez mučení, že mě víc těší podpůrné ohlasy než ty opačné. Naštěstí jich tam není zas až tak málo.

Máte v plánu do budoucna věnovat alespoň trochu pozornosti bývalým starším významnějším hráčům Slavie? Mám na mysli sebemenší finanční podpory, donášky upomínkových předmětů a čestných permanentek, apod.

Je to jeden z bodů, které jsme otevřeli na jednání s fanoušky, určitě budu naslouchat a nechám se inspirovat.

Jako nezasvěcený fanoušek vnímám pana Peltu nejen jako člověka, který hovořil o cinklém jaru, ale také jako škůdce Slavie, který z ní různými triky vytahal nemálo mladých talentovaných hráčů. Čím si tento člověk vysloužil vaši podporu pro volby předsedy fotbalového svazu?

Vždycky můžete volit jen z těch, kdo kandidují. A že pan Pelta vytahoval hráče ze Slavie, to sice z hlediska klubu není pozitivní, ale současně je to signál o tom, že své práci rozumí. A to svaz potřebuje především. Aby tam místo nic neřešícího idealismu a proklamací minulých let vládl manažerský přístup.

Jistě nemálo slávistů nevidělo rádo, jak rozhodčí za tichého přihlížení nebo přímo za pomoci komise rozhodčích, po dlouhá léta tlačili Spartu. Proč jsme my, Slavia, museli tak bojovat za našeho rivala, když byla tato zvláštní komise rozpuštěna?

Svět přece nestojí tak, že když Sparta řekne, že je něco zelené, my musíme začít křičet, že to je modré. V případě, na který se ptáte, jsme nebojovali za Spartu, ale společně jsme se ohradili proti tomu, že pánové Paclík (majitel Viktorie Plzeň) a Poborský (manažer Českých Budějovic) původní komisí rozhodčích rozpustili bez toho, aby o tom řekli jediné slovo profesionálním klubům z 1. a 2. ligy, které mají ve výkonném výboru fotbalové asociace zastupovat. Říká se tomu "o nás bez nás", a i když se to může zdát jako malichernost, pokud bychom proti touto postupu neprotestovali, kdovíco by pánové mohli na výkonném výboru odhlasovat příště.

Moje podnikatelská historie a působení na Ministerstvu dopravy

...na úvod...

Jak už jsem naznačil při odpovědi na otázky týkající se bratra, dovolil jsem si přidat sem, na konec odpovědí na vaše otázky, ještě odpovědi na otázky, které jste mi sice neposlali, ale které jsem od mnohých fanoušků i jiných lidí za posledních několik týdnů opakovaně slyšel, a o nichž se spekuluje v diskusích na webech. Chci jednou provždy uvést na pravou míru všechny spekulace a dezinformace, které se za poslední roky objevily kolem mého působení v politice. Vím, že nezabráním komukoli, aby se tím v chatech dále zabýval, ale já sám už to budu brát za uzavřenou záležitost a nebudu se k tomu dál vracet.

...co se týká majetku...

V roce 1992 jsem s kolegy založil akciovou společnost Viamont a v roce 2006 jsem její akcie prodal. Firma se za dobu své existence posouvala od obratu 12 milionů korun v roce 1992 až k 2,5 miliardám korun v roce 2006 a v týchž letech od 7 k téměř tisíci zaměstnanců. Po celou dobu jsem byl jednatelem či předsedou představenstva společnosti a tomu odpovídala má odměna, takže i můj osobní majetek se rozrůstal úměrně tomu, jak se dařilo Viamontu. Proto mohu s klidným svědomím jednoznačně prohlásit, že můj majetek měl stejnou hodnotu před tím, než jsem šel do politiky v roce 2006, a poté, co jsem z ní v roce odešel - ostatně jsem to doložil i k tomu příslušným státním orgánům.

Dokumenty, z nichž je často citováno a které se týkají mých příjmů v letech působení v politice, nejsou přiznáním pro finanční úřad, ale oznámení o příjmech, darech a závazcích, která v příslušné lhůtě odevzdává každý veřejný funkcionář. V mém případě z nich vyplynulo zaplacení několika splátek za akcie Viamontu, což mimochodem už objemem peněz, které jsem prodejem získal, ukazuje, že šlo skutečný a nikoli fingovaný prodej ze směšnou sumu někomu z příbuzných, jak "odchod" z firmy vyřešili někteří jiní politici. Sice jsem nečekal, že si pravdivým přiznáním skutečného stavu věci vysloužím pochvalu, ale že se zvedne taková vlna typické české závisti a dokonce i novinářské nenávisti a překrucování faktů, to by mě ani ve snu nenapadlo.

...co se týká zakázek Viamontu z Ministerstva dopravy...

Především chci uvést na pravou míru, že se ve věci zakázek Viamontu na MD nejedná o společnost Viamont, jejímž spoluvlastníkem jsem byl, ale o společnost Viamont DSP, v níž "můj" Viamont měl 50 procent akcií a druhou polovinu prostřednictvím společnosti Dálniční stavby Praha držela rakouská stavební firma Strabag (a v roce 2009 koupila od Viamontu jeho 50 % akcií).

Dále je třeba připomenout, že když jsem v roce 2006 přišel na úřad, byl rozpočet Státního fondu dopravní infrastruktury kolem 55 mld. korun, zatímco v dalších letech už kolem 100 mld., protože se rozjížděly stavby hrazené z evropských peněz určených pro období 2007-2013. Vzhledem k tomu, že nové stavební firmy nevznikly a žádné zahraniční nepřišly, je logické, že zvýšený rozpočet prostavěly stávající firmy, a že se tedy obrat zvýšil prakticky všem, rozhodně nikoli pouze Viamontu DSP, jak se snažili někteří novináři účelově tvrdit.

Nicméně, chci-li být fér, nemohu vyloučit, že mé jméno sloužilo k získání konkurenčních výhod u firem historicky se mnou spjatých, ale žádné konkrétní povědomí o takovém případu nemám. Stejně tak nemohu vyloučit, že ceny staveb byly dražší než v době nedostatku peněz, to je ale logická zákonitost, když je velká poptávka a nízká nabídka, ceny rostou. Nemohu vyloučit, že se firmy u některých staveb domlouvaly, i když se Úřad pro ochranu hospodářské soutěže o tento problém zajímal a nic nezjistil To ale nic nemění na skutečnosti, že objem investic do dopravní infrastruktury byl vyjednán dávno před mým příchodem na MD, a že mým úkolem bylo - mimo jiné - využít co nejvíc peněz s EU a dokončit a zprovoznit za ně co nejvíce dálničních, silničních a železničních staveb. A to se mi podařilo. Nemluvě o tom, že díky tomu byla práce pro firmy a tím i práce pro lidi. Osobně nevidím, co je pozitivního na vyhladovění firem (a na poslání 30 tisíc lidí na úřady práce), kterým se chlubí pan Bárta.

...a na závěr...

Předem se omlouvám, že na tato osobní témata už nebudu dále diskutovat, protože donekonečna znovu odpovídat na stejné otázky nemá smysl. Snažil jsem se poctivě uvést na pravou míru, co bylo za minulé roky a měsíce v souvislosti se mnou napsáno a ne zcela se zakládalo na pravdě. Jedinou větu si ještě dovolím na úplný závěr: Jsem, jaký jsem, nejsem žádný Mirek Dušín, to ostatně málokdo, ale před Boha jsem připraven předstoupit...

Komentáře (53)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    Woltaire     před 13 lety 19.10.2011 12:53 |  
    0 0

    Klasické uklidňovací PR s nic neříkající odpovědí na všechno podstatné... Nadále ničíte vysokoškolský klub, založený s vírou v morálku, čest a fair play. V momentě, kdy mizí Pepi Bican z Edenu je mi smutno jako už dlouho ne.

    90% výše napsaného/zodpovězeného jsou jen KECY!

    Platil má jít VEN OKAMŽITĚ, stejně jako Straka neměl ani přijít!!!

    Seberte se všichni čtyři i s bráchou a táhněte do hajzlu.

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 12:54 |  
      0 0

      Pak ale nemá smysl se Řebíčka ani na nic ptát.

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      chrobak     před 13 lety 19.10.2011 14:47 |  
      0 0

      Přečetl jsem to celé a zdá se mě, že odpověděl. Tvoje reakce v překladu znamená, kecej si co chceš, jediné co jsem chtěl slyšet je Straka s Platilem končí, akcie Slavie věnuji slavistickému kotli k vánocům a končím.

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        eigs     před 13 lety 19.10.2011 16:17 |  
        0 0

        všichni tady jen kritizujete (ikdyž sami jste k řešení situace v klubu na jaře ničím nepomohli, někteří práve naopak), tak já se řebíčka pro změnu zastanu. Minimálně vidím pozitivum v tom, že během 3 dnů odpověděl na naše četné dotazy, kdyby jsme mu byli ukradený, vysral by se na to...
        Nevím co kdo od odpovědí čekal, nicméně fakt je ten, že náš fanoušek po vzoru klokanů zřejmě nebude spokojený nikdy a s ničím a protestovat bude zřejmě i proti tomu, že prší. Někdo řekne, že je něco bílý, náš fanoušek, že je to černý...za každou cenu jinej názor a hlavně protestovat.
        Já na to mám trochu jiný názor, byl bych sice raději, kdyby Slavii vlastnil Natland či Kellner (což se možná i stane),,, nicméně mám rád fakta.. A podle faktů Řebíček klub nějakým způsobem zachránil, uhradil za něj téměř všechny dluhy, vyřešil nejasné vlastnické vztahy s Enicem a až nyní řeší tu sportovní stránku věci. To, že této stránce nerozumí a že se teprve učí jak se to dělá je podle mě docela normální jev..To, že jmenoval Straku byla velká chyba, on sám určitě netušil, jaké peklo tímto rozpoutá. Ve světě businessu jsou ovšem podobné přestupy naprosto normální a to jak na firemní, tak i sportovní úrovni počínaje Formulí 1 až po hokejový svět. To bylo řečí kolem přestupu gólmana Neuera ze Schalke do Bayernu, to bylo řečí kolem přestupu Jágra do Philadelfie. A co se stalo? Teď jim tleskají. To se Strakovi ve Slavii sice asi nikdy nestane,byl to blbej nápad ho angažovat, ale že by tim Řebíček nak chtěl zničit Slavii a fanoušky to si nemyslím...Je to spíše nepředvídatelné píchnutí do vosího hnízda, zavolal svýmu emotivnímu kamarádovi a on řekl jasně Aleši, já vám pomůžu..Možná to myslel dobře, ale prostě nedomyslel důsledky, fotbal to je specifickej business a je docela lidské dělat chyby..Já osobně dám Řebíčkovi čas do konce této sezony a až pak budu hodnotit jestli má jít k čertu nebo ne...

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        PetCC     před 13 lety 19.10.2011 21:44 |  
        0 0

        :-)

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        Woltaire     před 13 lety 20.10.2011 00:46 |  
        0 0

        Jsem jen unaven z toho co se děje, je mi smutno, jak se pošlapávají hodnoty pěstované od 19. století.
        Slavia není jen klub, Slavia pro mě symbolizuje i morálku, víru v lepší zítřky, nebo inteligenci, bohužel z ní už ani jeden z těchto symbolů dál nevidím, když nepočítám tu malou naději, že ve vedení bude každý srdcem opravdu slávista, že nás bude vlastnit PPF etc.
        Nechápu, jak tu může někdo srovnávat "trenéra" Straku s formulí, nebo Jardou ve Philadephii, tohle není svět motorů, kde se řeší jen ty motory, tohle není svět tichých fanoušků NHL, tohle je Slavia, klub srdcí sta tísíců fanoušků v Česku i mimo něj, kteří neřeší jen, to co se děje na hřišti, ale i to, jak se zachází s legendami a symboly klubu. Neumim si představit, "kotel" fanoušků Ferrari, jak bučí na Schumachera, nebo obézního fanouška Pittsburgu s brambůrkami, jak skanduje Jágr ven...

        Tím chci jen říct, že v mých očích Slávia umírá, od památného zápasu se Šerifem Tiraspol...

        Díky Strašákovi a všem v Ultras, že tu někdo dává najevo to, co i já vnímám...

  2. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    hajda     před 13 lety 19.10.2011 12:55 |  
    0 0

    Klasická odpověď politika - na co chci odpovím, co se mi nehodí, na to neodpovím.

    Takže pane AŘ, pokud opravdu čtete SN, zkusím zopakovat jednu (a ne jedinou) otázku, na kterou jste odpověď nedal:
    Je pro vás tedy natolik obtížné obklopit se lidmi alespoň na stejné profesionální úrovni, aniž by stíny své minulosti odrazovali široké skupiny slávistických fandů?

  3. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 13:08 |  
    0 0

    Nechapu, co kdo od rozhovoru ocekaval.. ze Rebicek rekne, prominte, jsem vul, budu to vsechno uz delat podle vas, Platil zitra konci, Straku jsem odvolal uz vcera? To si vazne nekdo z vas myslel?

    Ja to tedy beru tak, ze - byt Rebicek zatim nedela ve slavii kroky, ktere bych od rozumneho majitele ocekaval, vlozil nyni do komunikace s fanousky vetsi usili nez kdokoli predtim.. ani nejsem schopen na jeden zatah cely rozhovor precist.. Vidim v tom kousek nadeje do budoucna.. aspon male.. Pochopitelne se da cekat, ze bude hajit sva rozhodnuti, kdo by to nedelal na jeho miste?

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 13:28 |  
      0 0

      Já bych počkal, co předvede v zimní přestávce. Do té doby bych diskutoval maximálně jeho (ne)mravní profil, nikoliv schopnost řídit fotbalový klub.

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      birkin     před 13 lety 19.10.2011 13:40 |  
      0 0

      souhlasim, z odpovedi je citit minimalne snahu komunikovat...videl nekdo neco v tomto rozsahu od Rosena? Sisaka? Lesky?...jsem zvedav, jak bude videt to, ze se ted upre pozornost na sportovni usek...

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 13:41 |  
        0 0

        Ale jo, Leška uměl odpovídat hezky i na nepřátelsky laděné dotazy, sám mám zkušenost se svým otevřeným dopisem. Ale za tu dobu těch rozhovorů udělal relativně málo, uvidíme, jak na tom bude Řebíček s pravidelností.

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        eigs     před 13 lety 19.10.2011 16:26 |  
        0 0

        máš recht, už to je velký pokrok, komunikace ve Slavii vázla vždycky...jak píšu jinde na této stránce, myslím, že je fér mu dát čas do konce sezony a teprve až pak bych hodnotil odvedenou práci...Na to, že za chyby Lešky a podvody Sisáka zaplatil pěknou dardu, za kterou si mohl koupit cokoliv jinýho jsou některé reakce na jeho osobu dost předčasné a přehnané...To, že nerozumí fotbalu je podle mě docela pochopitelné, proto bych mu ten čas dal..Ostatně již třeba nákup Nitrianského, Čonťáka svědčí o tom, že úplně mimo ten člověk nebude...

  4. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 13:34 |  
    0 0

    Prosimvás, někdo už těm dutohlavcům ve Slavii vysvětlete, že se tleskalo slávistovi za to, že je slávista a omluvil se za to, že nám dal gól, ne za to, že nám dal gól. To je fakt do nebe volající, jak sou ti lidé blbí.

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      jane (admin)     před 13 lety 19.10.2011 13:38 |  
      0 0

      Dneska se o to pokusime.

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 13:39 |  
      0 0

      Tak zrovna Řebíček je liška mazaná, třeba i ví, jak to je, ale chytil se cíleně falešného argumentu, který na neinformované zapůsobí, prostě je vidět, že prošel vrcholnou politikou.

      Protože už Pilát Pontský říkával: Koho zajímá nějaká pravda?

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        Heretic (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 11:10 |  
        0 0

        Teď s tím citátem děláš přesně to co udělal Řebíček. Použiješ větu, tak jak se hodí tobě, a ne v jakém kontextu byla vyřčena.

  5. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 13:41 |  
    0 0

    Děkuji AŘ za odpovědi, něco mě potěšilo, něco zase méně. Každopádně pokud se nastaví komunikace s fandy na správnou úroveň a nebudou se dělat v budoucnu nesmyslne kroky jako angazovani Straky tak mi AŘ nevadí.

    Můj ideál: Odchod Straky, Platila. Plný Eden, příchod Karla Pitáka a Breznanika. Ukončení kariery S.Vlčka a D. Hubáčka. Vězení pro Matouše. Lukáš Jarolím přestup a jsme na správne cestě k nápravě všeho dobrého....:))

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      Aerosmith     před 13 lety 19.10.2011 20:12 |  
      0 0

      Tak tak Karel Piták na místo Lukáše Jarolíma... a kolem něj klidně můžou hrát mladý kluci...Ten Braznanik to je škody...toho jsme měli vytáhnout už z Brna...teď už bude drahej

  6. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    klimi     před 13 lety 19.10.2011 13:53 |  
    0 0

    Ta odpověď o scoutingu mě totálně rozesmála :D:D
    Hráč z Běloruska? :D Ano, ale odkud k nám přišel? Dyť on už hrál 3 doky v Čechách.
    Hráči ze Slovenska? Ano, po celé republice známý Čontofalský....

    ŘEBÍČKOVÉ, PLATIL, STRAKA ven!!

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      eigs     před 13 lety 19.10.2011 16:44 |  
      0 0

      Lepší mít v kádru české hráče doplněné o odchovance, než mít 10 sotva průměrných a předražených cizinců. Stačí se podívat do Premier league, jeden excelůetní cizinec za druhým a kde ja pročpak asi je dlouhodobě jejich repre?Když už cizinec, musí být lepší, než ti naši hráči a ještě nesmí být moc drahý..V opačném případě pro jejich angažmá není důvod

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        eigs     před 13 lety 19.10.2011 16:49 |  
        0 0

        oprava: a kde a pročpak asi je dlouhodobě jejich repre...

  7. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 14:59 |  
    0 0

    No vidíte pane Řebíčku, žádný velký slávista nejste. Čím jste se totálně odkopal, krom toho, že jste přivedl symbol Sparty na naší lavičku? - Kdyby jste byl slávista srdcem, tak víte za co se oslavoval David Kalivoda. A za ten gól to opravdu ale OPRAVDU NEBYLO. Bylo to za jeho slávistické srdce, kterí vy nemáte, kdyby jste měl tak by jste to pochopil hned sám a neodpověděl by jste to co jste odpověděl.

    Jinak OK, sice PR kecy ale budiž. Já s Váma až tak velkej problém nemám, klidně si ty peníze ve Slavii vyperte, s tím stejně nehnu ani kdybych se rozkrájel. Fotbálové kluby u nás vlastnějí i horší šíbři, taková je už naše republika.. Ale když už tak to dělejte tak aby ten klub fungoval a nedrážděte zbytečně fanoušky.

    Jestli si to přečtete, když sem občas zajdete, tak vám zkusím poradit. Zbavte se co nejdřív Platila a hned potom Straky (chápu, že náhradu za něj nenajdete ze dne na den). Mezí tím než toho Straku vyhodíte, zkuste přivést nějakého srdcaře zpět (Kalivoda se přímo nabízí) věřte mi, že fanoušci umí ocenit vstřícné gesto stejně silně jako oceňují to co se děje teď. (kdyby jste přemohl ješitnost a přiznal, že přivést Straku na naší lavičku byla chyba, pak Vám garantuju, že vaše akcie stoupnou)

  8. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    Lachim     před 13 lety 19.10.2011 15:15 |  
    0 0

    Proč otázky neprochází kontrolou? Vždyť ta třetí je naprosto mimo a akorát svědčí o tom, že autor otázky nemá vůbec žádné ponětí o aktuální situaci ve Slavii. Působí to pak velmi nešťastně až hloupě.

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      quelhar (admin)     před 13 lety 19.10.2011 16:01 |  
      0 0

      Neprijde nam vhodne cenzurovat otazky a rozhodovat o tom, ktera je dobra a ktera spatna - na to muze mit hromada lidi ruzne nazory.
      Pokud si dobre vzpominam, tak se zatim nestalo, ze by prisla vylozene provokativni nebo urazliva otazka nebo poznamka, ktera by vyrazeni jednoznacne zaslouzila...

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      jane (admin)     před 13 lety 19.10.2011 19:55 |  
      0 0

      Nehlede na to, ze Ales Rebicek ty otazky cetl tady na webu vsechny. U me ma naopak plusove body, ze odpovi i na ostrejsi otazky.

  9. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 15:55 |  
    0 0

    Samozřejmě musím uznat, že si vážím toho, že takhle vůbec odpovídá a vysvětluje. Oproti předchozím vlastníkům jednoznačné zlepšení.

    Bohužel to ale ve fungování klubu hraje tu nejmenší roli. Nemusel by totiž vysvětlovat proč dotáhl Straku, kdyby ho vůbec nedotáhl. Nemusel by vysvětlovat proč drží Platila, kdyby ho vyhodil. Že drží bráchu chápu.

    V co jsem po příchodu Řebíčka doufal bylo, že se vydáme cestou Dortmundu, kde se najali profesionálové na každý post, sportovní i ekonomický a Aleš by si jenom užíval plodů jejich práce.

    Z odpovědí se mi ale zdá, že to tak nebude a Aleše bude o většině rozhodovat sám, na základě hlasů známých atd. A pokud nedojde k brzkému přehodnocení, tak mám pocit, že se budeme další měsíce plácat ve špatných manažerských rozhodnutích. V tom mě utvrzují i Alešovi odpovědi.

    Nemám z toho moc dobrý pocit. Kecy o vybraném trenérovi pod smlouvou byly vlastně jen další Platilovi kecy na uklidnění před příchodem Straky. Žádný trenér se ani neoslovil, to bude řešit Aleš až jindy. Pokud zcela seriózně vybrali dle sportovních úspěchů a momentální potřeby právě Straku, tak mě to upřímně dost děsí.

    Abych to shrnul:
    Momentálně mám dojem, že nás čekají další nejasné roky, plné podivných rozhodnutí atd. Navíc mám pořád dojem, že Aleš je jen jedna z figurek, které se kolem klubu, pozemku, stadionu a peněz do něj vložených motají a jež jednají ve společném zájme. Jeho středem není klub Slavia ale samozřejmě peníze. Nemusí o ně jít zrovna Alešovi ale těm ostatním určitě a Aleš jim půjde na ruku.

    P.S.: To přirovnání Bohemky v Edenu k Vršovicím a Praze je tak úplně mimo, že mu pořád nemůžu uvěřit..

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 16:11 |  
      0 0

      Ještě dodám, co si myslím o výběru Straky, lépe řečeno o uvažování Řebíčka:

      Podle mě se jedná o totální manažerské selhání, které bylo učiněno z pozice síly a ovlivněno jejich osobním vztahem.

      Respektuji, že Aleš tam někde v dáli, přes všechny ty negativa vidí, zřejmě silný potenciál. Ale i kdyby se to nakonec povedlo, je to takové riziko, že se do toho nikdy neměl pustit..

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 16:36 |  
      0 0

      Pak že se Dens rozehrava v Béčku a on je ve Fury..

  10. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    eomer (přítel SN)     před 13 lety 19.10.2011 17:12 |  
    0 0

    Díky za odpovědi. Za mě OK, odpovědi překročili mé očekávání. Vím ze své praxe, že některé obchody trvají opravdu dlouho i přes velkou snahu to urychlit- beru tedy zatím argument, že nejprve se musí ucpat díry v trupu a pak se může řešit "motor". Uvidíme na vývoji v čase. Dobrou komunikací by se opravdu dalo zabránit spoustě problémů a uvidíme, zda Straku po špatných výsledcích odvoláte po podzimu, jak opatrně naznačujete. Reakce na Kalivodu ( jak už psali mnozí) byla v podstatě ta ryzí podstata oč fanouškům jde a to je klubismus. Bez něho to pro nás nemá smysl a ani Slavia nemá širší smysl.

  11. Jde o pozemky

    typro     před 13 lety 19.10.2011 18:09 |  
    0 0

    P. Řebíček se hodně snažil přijít k pozemkům, zatím vyhrál Natland.Pokoušet se bude dál a to tvrdě, bude se bojovat se slávistickými kluby, majícími podíly na pozemcích.Příští rok bude konec vyjimky na držení pozemků jako sportoviště. P.majitel má pravdu, když tvrdí, že do Slavie zatím vrážel, bez budoucích zisků by to dělal jen blb.Tam kde je zimní stadion, plavecký bazén, atletický stadion a další sportoviště, budou stavební pozemky a z miliardy majetku bude rázem mnoho miliard, Slavii bude stačit pronájem stadionu a dvě hřiště u toho. Jde tu jen a jen o obrovský zisk!!!Takové ty kecy zdejších tupců o tom, dejte mu šanci a podobně, vzkazuji, O SLAVII a SPORT NEJDE!!

    • Re: Jde o pozemky

      jane (admin)     před 13 lety 19.10.2011 19:59 |  
      0 0

      Akciovka ma pronajate pozemky do roku 2045, je to nevypoveditelna smlouva, nevim, jak by pozemky Rebicek tedy ziskal, kdyz je vlastni TJ.

    • Re: Jde o pozemky

      ACM     před 13 lety 19.10.2011 23:02 |  
      0 0

      Zcela odpovedne a se znalosti teto veci ti mohu jakozto clen Sk Slavia Praha (jiny sport nez fotbal ) rict, ze zde tvrdis veci o kterych evidentne nic nevis. Netvrdim, ze je ve Slavii vse v poradku, ale hlavnim problemem tohoto fora je, ze 80% informaci, ktere se zde prezentuji se nezakladaji na realnem zakladu a vyvolavaji ukvapene reakce.

      • Re: Jde o pozemky

        travel (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 10:27 |  
        0 0

        Ano ACM ,máte pravdu,že se zde dost spekuluje -pozemky nevyjímaje.Psal jsem zde ,že by bylo dobré,aby se lidé z SDS sešli s p. Huptychem a nechali si situaci ohledně pozemků vysvětlit.Jelikož se s ním někteří znají osobně(např. Adamec,Vrba,Zlámal) ,tak věřím,že by jim p. Huptych byl vstřícný a vše podstatné by vysvětlil.Navíc by s p. Huptychem mohli být i dále v kontaktu a pokud by mělo dojít k nějakým nekalostem,byla by možnost to okamžitě zveřejnit a zorganizovat protestní akce,aby se neopakovala situace se stadionem. Jediná reakce byla od quelhara,že nezná situaci ohledně pozemků,a proto se k tomu nemůže vyjádřit.Tím vlastně potvrdil můj návrh ,aby se s Huptychem sešli,ale zda o tom uvažují,či ne jsem se nedozvěděl.Přitom já jsem chápal vznik SDS právě proto, že budou dělat vše v rámci svých možností,aby se takovýmto nekalostem zabránilo a neopakovala se situace viz KI,Sisák ,Kroužecký,Franc,Rosen,Doležal s jedinným rozdílem,že půjde o Řebíčky,Platila,Natland a kdoví koho dalšího.

  12. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    edenian     před 13 lety 19.10.2011 18:46 |  
    0 0

    Na jednu otazku se mi dostalo odpovedi.
    Ovsem soudni zalobu a presvedceni soudu o vine povazuje za osoceni a zasadni otazku - zdali by do uzavreni soudniho jednani nemel Adam R. odstoupit - vubec nebere na vedomi a dela ze nic. Presto, ze nikdo nic predem nevyvozuje. Ja to presto povazuji za zakladni slusnost.
    Co jeste Lassiter na to?

    A jeste dodatek, po "odchodu" od policie se vzapeti objevit v predstavenstvu / nebo dozorci rade / CEZ - zde jsem asi nepresny - a nazyvat to ekonomickym zajistenim, to asi tezko nekdo chapeme, ze :-)

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        Gino     před 13 lety 20.10.2011 09:32 |  
        0 0

        No a co na tom, že je soudce přesvědčený, když nemá důkazy? Pořád to sem někdo kopíruje tuhle větu. Já znám třeba spoustu lidí, kteří jsou přesvědčení, že jsem idiot a já si myslím, že idiot nejsem, stejně tak jako si to myslí moji přátelé. Kristě pane přestaňte sem tuhle ptákovinu posílat a pan soudce by si měl rozmyslet, co říká. Nejsem si uplně jisté, jestli jsou takové výroky správné (odpověděl by právník tady?).

        • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 10:41 |  
          0 0

          Presne tak, soudce, ktery rekne, ze je presvedceny o nejake pravde, ale nema dukazy, by nemel soudit.. na zaklade ceho jineho nez na zaklade dukazu by mel nabyt nejakeho presvedceni? Neznam vubec pripad Adama Rebicka, ale tohle je hloupe a neprofesionalni.. nekdo muze mit ruzne pocity, ale presvedceni vyplyvaji prave z dukazu.. zvlast pro soudce..

  13. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    mart     před 13 lety 19.10.2011 19:18 |  
    0 0

    Jen pro doplneni otazka na Jane.
    V druhe odpovedi p.Rebicka se pise o vztahu s T.Rosenem, a me zaujala nasledujici veta:
    " A já jsem si vzal za úkol pokusit se dohodnout s panem Francem (a tedy panem Sisákem) o jimi ovládaných 51 procentech, a že začnu řešit vztah s ENIC. "
    Mohu se prosim dovedet, kdo je autorem 4 slov v zavorce ?
    Aby nedoslo k omylu, jedna se o tato slova : "(a tedy panem Sisákem)"
    Napsal je do odpovedi pan Rebicek, nebo se jedna o autoruv komentar?
    S diky mart

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      jane (admin)     před 13 lety 19.10.2011 20:00 |  
      0 0

      Pan Rebicek.

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        amonn     před 13 lety 19.10.2011 20:18 |  
        0 0

        a já nikde nenašel avizovaný rozhovor s Ondrou Zlámalem. Špatně jsem koukal, nebo jste místo toho dali tohodle ...... kterýmu se to nelíbilo?

        • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

          jane (admin)     před 13 lety 19.10.2011 22:46 |  
          0 0

          Zatim jsme se jeste nepotkali, rozhovor bude.

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        mart     před 13 lety 19.10.2011 20:18 |  
        0 0

        diky, to mi zatim staci.
        Cetl sem si vse peclive dvakrat, .... a pozdeji se k tomu vratim.
        Zatim nic jineho, nez diky za rozhovor, .... a to jak Vam s Quelharem, ... tak i panu Rebickovi.
        mart

  14. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    amonn     před 13 lety 19.10.2011 19:58 |  
    0 0

    tady ty otázky a všechno šlo Řebíčkovi na ruku. Jsem člověk- Slávista, který měl i jako jeden z málao permci na Strahov, vydržel jsem všechno, ale současná Slávie už není moje Slávie. Poslední Slávista- Ondra Zlámal utekl a já se přidávám spolu s Bicanovou rodinou a drtivé většině ostatních Slávistů. Řebíček prokázal, že mu o Slávii nejde, nebo tomu vůbec nerozumí. Jen .diot může... ale to je zbytečný. Krom toho je gauner a mafián, ví se o něm, že neplatil svým dodavatelům a po půl roce přišla společnost, která se nabídla, že za ani ne polovinu pohledávku koupí, no a čí to byla firma Řebíčka.. Tj jedno, nemá smysl chodit na zápasy, mít černý trika. Souhlasím s Quelharem, chce to ráznější formu protestů. Já nebudu chodit, a chtělo by to vyvinout tlak na ty ostatní šmejdy vč. Natlandu, který u toho stál (negativní kampan) vč. řebíčkových firem a nechodit. Místo toho by se mohlo chodit na Béčko, nebo ještě lépe na jiný sport, třeba ženský házenou, nebo volejbal (maj fešný úbory). Dorazil by celý kotel, zpívali se chorály a vzpomínalo na lepší časy a doufalo v lepší. Tohle není Slávie a už ten stadion je v řiti. Věřím, že jednou to koupí opravdov Slávista, který bude mít i zdravý rozum.. Do doby, dokud tam budou řebíčkové, strak, at si tam dělaj co chtěj. Radši divizi, ale naší Slávii- nikdy bych nevěřil, že tohle bych si přál

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      edenian     před 13 lety 19.10.2011 21:20 |  
      0 0

      Nechodit, vzpominat, doufat, to je na houby ti rikam. Vem cerny hadry a koukej mazat do Edenu. Porad je to Eden, porad tam hrajou hraci za Slavii a bez nas jsou v prde...
      Ondra neutek. Na Zizkove byl taky.
      Ja jsem mel na Strahov taky permici jako mnozi jini, ne jako jeden z mala.
      A chces protesty? Tak je vymysli a kdyz budou chytry, tak nebudes sam. Ja jsem taky nevedel, jestli lidi prijmou "TEMNY CASY" a chytlo se to a podle me je to dobry a jeste to potrva. A to znamena, ze media maji o cem psat. A to je to, co je videt. A kdyz je to videt, tak nejde delat, ze to neji.

      • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

        edenian     před 13 lety 19.10.2011 21:21 |  
        0 0

        ... ze to neni. / sorry /

        • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

          amonn     před 13 lety 19.10.2011 22:07 |  
          0 0

          no budu o tom přemejšlet, ale zatím to prostě nedávám. Jj, na Strahově jsme si zařvali Leška ven, jednou dostal od někoho facku, ale tohle je mě nějak moc, bratři řebíčkové, Straka na lavičce, během 2 let z CL hrajem o záchranu, stadion patří už ani nikdo neví komu.. Já bych měl řešen, ale to by neprošlo

  15. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    lassiter     před 13 lety 20.10.2011 09:14 |  
    0 0

    Zajímavý rozhovor. Když už nic jiného, tak jsem rád, že pan majitel takto komunikuje. Rozumím presumpci neviny, každopádně i tak bych považoval za slušné, pokud by pan Adam v představenstvu do vyřešení jeho záležitosti nebyl, protože to Slavii poškozuje. Jinak jsem zvědavý, jak se bude dařit se sháněním sponzorů a partnerů. Popravdě, nedokážu si představit, že by nějaká rozumná firma chtěla spojit své jméno se současnou Slavií.

    Co mě zaujalo, je informace o stadionu, tj. že Slavia kus vlastní, a že její podíl byl zmenšen na valné hromadě pod 1 procento. Panu Rosenovi se tam zřejmě vrátily jeho transparentní valné hromady ve Slavii... Každopádně jestli se nemýlím, tak by mělo jít právě o podíl pánů Rosena a Rovenského, kteří v něm svého času dohromady vlastnili 30%, tedy před tou valnou hromadou, a kteří ho zřejmě nějak převedli na Slavii, nebo alespoň jeho část.

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      rekodlak     před 13 lety 20.10.2011 09:37 |  
      0 0

      No, když dokázal získat sponzory i Střížkov, v době kdy jela kampaň proti nim jako ještě proti nikomu v historii.. ..tak si dokážu představit, že se nějaký přítel na telefonu najde..

      To necelý procento je naprosto strašidelná informace, hlavně teda ten dovětek ohledně valné hromady.. ..jsou to podvodníci komplet všichni..

  16. Info

    Mac     před 13 lety 20.10.2011 09:35 |  
    0 0

    Myslím, že nějaké informace jsme se přeci jen dozvěděli, je to docela přínosný rozhovor. Pan Řebíček nám potvrdil dvě skutečnosti, o kterých se už dlouho mluvilo - že Slavii vlastnil Sisák (a Franc byl pouhá figurka) a že Kroužecký "okradl" Rosena (a Rovenského) o podíl v E-Side. Věřil bych tomu, že Rosen to možná nemyslel se Slavií zle, ale byl naivní a hloupý, což zkušení "mafiáni" Sisák a Kroužecký dokonale využili.

    Doufám, že se jednou dozvíme, jak to všechno bylo. Jsem zvědavý na ten rozhovor s Ondrou Zlámalem, i když asi nic zásadního neřekne.

    • Re: Info

      AlesJa     před 13 lety 20.10.2011 11:03 |  
      0 0

      neřekne už jen z profesního důvodu

  17. Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

    travel (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 10:34 |  
    0 0

    Přečetl jsem si odpovědi p. řebíčka.Na jednu stranu musím poděkovat,že si udělal na to čas. Některé odpovědi byly zajímavé(např ,jak přiznal Sisáka),jiné mě neuspokojily( Bohemians s námi na stadionu, o jeho bratrovi).Mně neodpověděl na otázku ohledně případného nového sportovního ředitele.Přesto SDS děkuji a jsem pro,aby se v tom pokračovalo.

    • Re: Odpovědi Aleše Řebíčka

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 10:53 |  
      0 0

      K tomu bych se přidal, je třeba poděkovat SDS, jane, quelharovi a Rebickovi. Necekal jsem, ze bude mit stejne nazory jako ja. Nicmene jednak tomu venoval dost casu a jednak odpovedi nejsou ve stylu "kecy", ale pomerne otevrene a relativne vstricne. Meli bychom dle meho si uvedomit posun, ktery se stal, tedy ze slavie ma transparentniho vlastnika, ktery je ochoten s fanousky komunikovat.. Sice nektere jeho kroky nechapeme a nesouhlasime s nimi, ale z meho pohledu je tohle velke plus oproti minulosti, jsem mirny optimista.

      Pokud jde o pozemky, kdyby nekdo zjistil, jak to s nimi je, bylo by to skvely.. ale presto si myslim, i kdyby nakrasne slo o pozemky, neverim tomu, ze majiteli je slavie lhostejna, jeji neuspech tak ci tak by pro nej znamenal financni ztraty a treba i ohrozeni podnikani na prislusnych pozemcich..