Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

Aktuální situaci v klubu komentuje v rozhovoru pro náš web šéf Tribuny Sever Strašák. Dočtete se mimo jiné o tom, co se chystá a jak to bylo s jeho neúčastí na jednání fanoušků s vedením klubu.

Angažování trenéra Straky je pro mnoho slávistů poslední kapkou, vadí ti pouze jeho angažování nebo celková situace v klubu, případně co konkrétně?

Ano, angažování trenéra Straky je takový pomyslný (h)Řebíček do rakve. Nejhorší není to, že trenér Straka funkci přijal, to je hlavně jeho ostuda, ale vadí nám zejména to, že nabídku od našeho vedení vůbec dostal. V poslední době si slávisté užili více starostí než radosti. V době, kdy každý doufal, že se klub určitým způsobem stabilizuje a začne fungovat, přišlo několik kroků vedení a několik událostí, které fanoušky opět zvedly ze židle. Já sám jsem věřil ve zlepšenou komunikaci, ve zlepšený chod klubu, ale nezměnilo se vůbec nic, spíše naopak. Absolutní nezájem o fanoušky, nulová komunikace, neustálé lži, mlžení, amatérismus vedení a jako třešnička příchod nejzarytějšího sparťana Františka Straky, to je to, co nám vadí.

Oblíbeným klišé poslední doby se stala práce v mládeží. Klub chce své základy stavět na odchovancích, což je sice chvályhodné, ale kolik z nich doopravdy do sestavy nakouklo? Hurka, Petrák, ale kdo dál? Navíc jak chceme vychovávat hrdé slávisty již odmalička, když v klubu působí sparťané na postech generálního ředitele, trenéra A týmu a jeho asistenta? Pochybuji, že trenér Straka nebo generální ředitel Platil budou dbát na to, aby hráči znali historii svého klubu, jeho úspěchy, slavné hráče, jeho tradici, zkrátka aby věděli, že mají být na co pyšní. Dokud v klubu nebudou pracovat skutečně lidé, kteří pro klub dýchají, nemůžeme být nejlepším klubem v republice.

To je jediná věc, která ti na trenérovi Strakovi vadí?

V době, kdy jsou nervy slávistických fanoušků po posledních měsících napnuté jako struny, přece nemůže přijít takhle necitlivé rozhodnutí. Těch hádek a rozporů i mezi námi, fanoušky, bylo v poslední době velké množství a ve chvíli, kdy se zdálo, že bychom mohli všichni opět táhnout za jeden provaz mezi nás páni Řebíčci vtlučou takový klín v podobě angažování trenéra Straky. V současnosti měly naopak přijít takové kroky, které by všechny slávisty stmelily, spojily a všichni se snažili udělat maximum pro náš klub. Naopak ale přišla takto rozporuplná rozhodnutí.

Takže jak jsem řekl, není to jen o trenéru Strakovi, ale o celkovém stylu vedení Slavie.

Aleš Řebíček si však Slavii koupil, investoval do ní své peníze, Slavii v těžké situaci zachránil. Těžko mu fanoušci mohou diktovat, co smí a nesmí...

Ano, to je skutečně pravda. Nikdo z fanoušků nemůže rozhodovat o tom, kdo ve Slavii bude nebo nebude pracovat, tak to skutečně je. Na druhou stranu, pan Řebíček by si měl uvědomit, že Slavia není pouze "nějakou" prázdnou akciovou společností, se kterou může zacházet jako se svojí hračkou. Slavia je historický odkaz, nejstarší český klub s několika stovkami tisíc fanoušků. Mnozí z nich klub milují nadevše a je legitimním právem každého z nás se v případě nesouhlasu ozvat a dát najevo svůj názor.

Ty ses údajně nezúčastnil schůze bratrů Řebíčků se sdružením Sešívaní drží spolu, proč?

Bratrům se nelíbila zavádějící a nepřesná vyjádření v tisku ohledně pozemků v Edenu. Došlo k určitému komunikačnímu šumu a média toho řádně využila. Po schůzi jsme si situaci vysvětlili. Já jen doplním, že informace, které se v médiích objevily, byly špatně pochopeny a nezakládají se na pravdě. Adamovi Řebíčkovi jsem po schůzi řekl, že od nás nyní nemůže očekávat nic pozitivního.

Deklaroval jsi, že chystáte protesty, jakou formu lze očekávat?

Protesty chystáme a velmi jsme uvažovali právě nad jejich formou. Bojkot nemá v žádném případě význam, protože vždy se najde těch 3000 slávistů, kteří budou chodit za jakékoliv situace. Navíc slávistická obec není v názoru na trenéra Straku jednotná, tudíž byla nutná forma protestu, kdy si každý demokraticky zvolí, jestli se přidá nebo ne.

Od dalšího utkání na Žižkově do odvolání tedy vyzýváme slávisty, kterým není situace v klubu lhostejná, aby přišli v černém oblečení jako výraz temného období našeho klubu a pošpinění našich tradic a naší identity. Jedinou známkou slávistické víry budou červeno-bílé šály, které jasně ukážou, že slávistického ducha v nás, fanoušcích, nikdo nezlomí.

Nebudeme věšet žádné vlajky, nebudeme dělat žádné choreografie, na plotech budou viset pouze vzkazy vedení. Nechceme dělat velké transparenty a mluvit tak za všechny slávisty. Ať si každý pořídí prostěradlo a černý sprej a napíše jasný vzkaz sám. Každému z nás vadí něco jiného, ať tedy na plotech visí vše, co nám leží na srdci. Fantazii se meze nekladou.

Týmu budeme v průběhu zápasu fandit a podporovat ho, jak umíme. Strakovi (a nejen jemu) však budeme po celé utkání dávat jasně najevo, že ve Slavii není vítán.

Tato výzva platí do chvíle, dokud náš klub neopustí trenér Straka, ředitel Platil, vedení nezačne s fanoušky komunikovat a neudělá jasné kroky k nápravě současné situace.

Ať žije Slavia!

Komentáře (124)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:42 |  
    0 0

    Opakuji již před chvílí napsané:

    Lepší motivátorský šašek než sebestředný pošuk s megafonem. Když tam stál 5. května před Kiselem na trávníku, tak z něj ten sebestředný pocit důležitého lejna prožívajícího svých warholovských 20 minut slávy přímo odkápaval z obrazovky.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      (host)     před 13 lety 06.10.2011 16:43 |  
      0 0

      trapné ...

      Richi

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:49 |  
        0 0

        Tak si ten záznam pusť ještě jednou. Jak si náš hrdina podpírá bradičku v rádobyintelektuální póze :-))

        To mu samozřejmě nebere zásluhy na skvělých chorálech a dlouholetém vedení kotle. Jen si říkám, jestli tenhle člověk má teď co poučovat.

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          eomer (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:51 |  
          0 0

          Koho pučuje ?

          • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

            eomer (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:51 |  
            0 0

            poučuje

          • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:12 |  
            0 0

            Jo, máš recht, poučování tam nesedí.

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:02 |  
          0 0

          Temhle clovek mluvi primo za dalsich nekolik desitek slavisti a nekolik dalsich tisicovek jsou mu navzdy vdecny,za to co pro ne dokazal. co pro ne udelal straka? leda pravy opak? co jsi pro ne udelal ty? Chovas se jak zhrzeny ubozak,tak se nad sebou zamysli...

          poslal jsem ti v diskuzu nekolik “odpovedi“ na tvoje myslenky a komkou ze uz jsi de radsi ani neozval a radsi zakladas nove pozary.

          • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:26 |  
            0 0

            Nějak jsem to nenašel, ale dneska si radši dám diskusní volno, zapomněl jsem na meze slušnosti.

            • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

              smichov_1     před 13 lety 07.10.2011 09:21 |  
              0 0

              a take na meze blbosti.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:48 |  
      0 0

      Trapné ...

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Strasak_1892     před 13 lety 06.10.2011 16:54 |  
      0 0

      Honzo, Honzo, kdybys radši místo sezení u obrazovky zvednul zadek a přišel fandit na stadion, udělal bys líp.

      Místo svých moralisticko-intelektuálních keců si mohl přijít s nějakým nápadem.

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        SForever1     před 13 lety 06.10.2011 16:57 |  
        0 0

        Lukáši super, obdivuju Tě, že jsi nevzdal ten nekonečný boj s debilním vedením. Respekt!!!

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        tichadohoda     před 13 lety 06.10.2011 17:01 |  
        0 0

        i u mě respekt a vytrvej.. nemůžem si věčně nechat kálet na hlavu a hlavně ne od arogantního sparťana ve vedení

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:05 |  
        0 0

        OK, na Žižkov přijdu ve zřetelně NEČERNÉM oblečení.

        V tom článku nabízíš svůj názor sám za sebe, případně svoji Tribunu Sever, ale měl by ses zamyslet, zda zase nezakládáš na nějaký požár á la 5. května. (I když je tam mnoho nejasností a mohlo tam dojít k cílené provokaci, což je ovšem zase riziko organizátora.)

        Nemám rád lynčování lidí, ať už jde o Bátoru, Hřebíka nebo Straku. Takže zaprotestovat klidně ano, ale opakovat týden co týden jako papoušci nějaké nadávky trenérovi, to mi přijde ubohé.

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          tichadohoda     před 13 lety 06.10.2011 17:08 |  
          0 0

          asi by ses měl více zajímat o dění, nejde jen o Tribunu Sever

          • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:12 |  
            0 0

            OK, tak které tribuny si ještě zvolily Strašáka tiskovým mluvčím? Rád se poučím.

            • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

              eomer (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:19 |  
              0 0

              O to přeci nejde. On zastupuje TS, protože ji v podstatě vytvořil, ale jak je patrné z reakcí širší sešívané obce, jeho názor není ani zdaleka menšinový. Jsem také proti urážkám, ale jasné vzkazy, že zde není vítán jsou na místě. Jak jsem psal jinde- pokud chlap příjde o svoje zásady, příjde o všechno. Ve vztahu k SKS jsou ony zásady jediné co z tradice zbývá a odlišovalo nás od ostaního.

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          Bredly     před 13 lety 07.10.2011 12:27 |  
          0 0

          Já ale nevidím jinou alternativu. A Bátoru toho raději nezmiňuj. V tomhles s Kalousem souhlasím: „Je to starej fašoun“.

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        petrjir     před 13 lety 06.10.2011 17:21 |  
        0 0

        Já jsempoměrně stálým účastníkem domácích(někdy i venkovních) zápasů Slavie a zarytým slávistou. Odpor ke Strakovi jiným fanouškům nezazlívám a i ho chápu, současně obdiv k němu také nemám. Ale mým názorem je, že se kolem toho stala hrozná hysteire. |Vzpomeňme, jak nás na jaře zachránil exsparťan Kisel. Bohužel(v současné situaci naštěstí) Straka je takový pošuk a motivátor, že věřím, že z našeho týmu bude schopen vyždímat maximum a dostat ho ze dna tabulky a z obyčejných tréninkových metod tělocvíkáře. I když mně hodně slávistů sežere, tak můj názor je, že Strakovo angažmá není krok vedle. Věřím, že hráče dokáže namotivovat a s tím kádrem, který teď máme, dokáže udělat divy. Podle mě tu tak i tak vydrží do konce sezony(déle bych ho ani nechtěl) a připraví tým pro dalšího trenéra, který tu bude od nové sezony pracovat. V současné chvíli potřebujeme motivátora. Vždyť kádr není špatný, ale je rozhádaný mezi sebou a nemá výsledky. Proto věřím, že jeho angažování je i takto zamýšleno. Do koce sezony a pak nastoupí onen zmiňovaný trenér, který je nyní pod smlouvou. Ve Slavii mi vadí jiné věci. Spíše fotka do VIP prostor, kde je opět Franc-ten nedávný ,,vlastník,, Slavie a vedle něj Platil. Ten je problém Slavie. Kdyby byl generálním manažerem SLavie někdo jiný se slávistickou minulostí, kdyby probíhali diskuze mezi majitelem a fanoušky, tak se na angažování Straky koukáme jako na bláznovství, ale nedělala by se kolem toho taková hysterie.
        Koneckonců před pěti měsíci bychom byli šťastni za to, že se nyní můžem hádat jakého trenéra do Slavie, že nakonec nezkrachuje. A. Řebíček do Slavie nalil spoustu peněz, kádr chce posilovat i v zimě a myslím, že angažmá Straky je i od něj myšleno jen do konce sezony. Proto si myslím, že bychom v téhle době měli SLavii podporovat a okamžitě Straku nezatracovat. Nemusíme ho opěpovat, nemusíme skandovat jeho jméno, ale dejme mu prostor vybudovat sebevědomé mužstvo a tým podporujme a nechoďme na zápasy v černém. Kašlete na zařazení urážlivých vět do děkovačky. Nepomůžeme si tím. Na pohárové příčky ztrácíme 8 bodů, což jsou v tříbodovém systému 3 zápasy. Věřím, že angažování Straky je myšleno jen jako velice krátkodobé povzbuzení a namotivování týmu, abychom opět mohli myslet na poháry.
        Nedělejme kolem Straky hysterii, radši volejme po odvolání Platila. Ten je problém SLavie, ne Straka.

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          petrjir     před 13 lety 06.10.2011 17:29 |  
          0 0

          A jestli se volá po nečistém vedení. Koukněte na Chelsea a Abramoviče, na AC Milán a Berlusconiho a další a další. To jsou čistí lidé? Ne! Jen mají dobré generální ředitele, kteří vysvětlují ty a ty kroky a zlepšují medíální obraz svých klubů. Ale nikde fanoušci neprotestují, že do jejich klubu jsou dávány nečisté peníze od Abramoviče, Berlusconiho, atd, atd...
          Ve SLavii je jedna špatná věc a to je Platil. Straku překousnu, s tím, že na konci roku odejde a snad tým pozvedne.Koneckonců je to jeho ostuda, že k nám šel...

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          capi (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:34 |  
          0 0

          Je právě otázka, jak to vlastně s tou "záchranou" bylo, když se "bývalí majitelé" Franc a Rosen, kteří přivedli klub nad propast bankrotu a hrozby ztráty profesionální licence, i nadále producírují ve vipce a generální ředitel, kterého přivedli tito pánové a který moc pro získání licence neudělal (což bylo jednou z rozbušek toho, co se stalo při zápase s Olomoucí), pokračuje na svém postu i nadále pod "novým majitelem". Spíš se to jeví jako promyšlená akce zbavit se levně Enicu přes konkurs (scenář jako na Bohemce) a když se ukázalo, že to není průchozí pro svaz, tak alespoň co nejvíce snížit hodnotu Slavie, což se podařilo. Není náhoda, že se nic, co se stalo před 1.7.2011 neřeší a určitě tam je spousta věcí, které by mohly příslušné státní orgány zajímat.

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:25 |  
        0 0

        OK, už jsem vychladnul, k nalezení tam dole máš omluvu za ten vulgární úlet, věcné výtky si ponechávám a na dnešek si už dávám preventivní diskusní volno.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Tonda     před 13 lety 06.10.2011 16:56 |  
      0 0

      takový s prominutím hňup jako honzah se jentak nenajde

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        eigs     před 13 lety 06.10.2011 18:23 |  
        0 0

        a máš taky svůj názor, nebo se jen necháš vést polointeligentím strašákem.???

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      tichadohoda     před 13 lety 06.10.2011 16:59 |  
      0 0

      hodně trapné .. já za s tim co tvrdí Strašák souhlasim a stojim za nim.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:23 |  
      0 0

      Pánové, tu vulgární urážku beru zpět. Když si vybavím Strašáka v té květnové situaci, tak mě prostě štve, když si vybavím jeho alibistické výmluvy před nedávným soudem, tak mě taky štve.

      Ale na druhou stranu, když si uvědomím jeho zásluhy za dlouholeté vedení kotle, originální chorály/slogany a všechno kolem, tak nemám právo ho takto urážet ani při takto motivované averzi.

      Sorry, budu příště počítat aspoň do sta, než něco napíšu.

      Takže si na zbytek dneška radši dávám dobrovolného zaracha od vyjádření, nějak ve mě doznívá osobní problém z předchozích dnů, takže si dávám preventivní volno, abych tu nenadělal ještě větší škody na cti.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Fallen (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:26 |  
      0 0

      Copak, někdo tě v sektoru 109 nepustil sednout na místo, kams měl lístek? Nebo co máš proti fanouškům, kteří se narozdíl od tebe snaží udělat něco pro Slavii?

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:27 |  
        0 0

        Omluva zveřejněna.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      harry     před 13 lety 06.10.2011 17:52 |  
      0 0

      ony ty tvoje blogy na idnesu a zdejší odkazy na ně také nepůsobí zrovna nesebestředně....

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:05 |  
        0 0

        Kolonka na web tam je, tak proč ji nevyužít, že? Ale toho ,,budoucího prezidenta´´ jsem již předělal na ,,věčného studenta´´...

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      urs (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 19:49 |  
      0 0

      já ti teda nevim, ale já viděl toho 5. května člověka s megafonem, jak z něj čiší všechno možný, jenom né tebou popisovaný "sebestředný pocit důležitého lejna" a zejména jsem ve tváři tohoto chlapíka viděl určité nadšení, že ta veškerá "práce" se přeci jenom někam pohnula a konekconců i radost, že dalším lidem neni současnej stav ve slávii lhostejnej..

      docela mě mrzí, že píšeš takováto slova, a ikdyž máme všichni svoje mouchy, tak si strašáka a jeho práce nesmírně vážim..

      snad prozřeš, přál bych ti to :/

      urs

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:01 |  
        0 0

        Když se na to dívám s chladnou hlavou, tak Strašák pro Slavii žije (určitě mnohonásobně víc než já) a v poslední době se mu rychle po sobě nepovedly dvě věci (z nich přinejmenším jedna dobře myšlená) a já si do jeho chyb podle (a vulgárně) kopnul, navíc i na špatném místě.

        Až se situace ve Slavii zklidní (nejspíše někdy po Strakovi), asi jim tam do choreofondu něco pošlu, ať tenhle úlet nějak kompenzuji...

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      marek018     před 13 lety 06.10.2011 22:13 |  
      0 0

      bral jsem tě za chytrého člověka, ale tohle? To je hodně pod úroveň. Miluju lidi, kteří si na natu vyskakují na ty, kteří každý víkend obětují Slavii. Děkujme všem, kteří v této době bojují za Slavii a mají dost prostředků k tomuto boji. Protože výkřiky od piva v hospodě nic nezmění

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:03 |  
        0 0

        Úlet. A velkej. Omluva zveřejněna již včera. Příště budu preventivně počítat do nějakého čísla.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Chlupp (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 23:42 |  
      0 0

      Nápad kdo nesouhlasí, ať jde v černém je dobrý, je to forma nesouhlasu, ale psát nadávky na plot, účastnit se hromadně hysterického honu, urážet skandováním proti trenérovi a pálit čarodějnice mi přijde ubohé a se slávistickou úrovní nemaje nic společného..místo toho, abychom se všichni snažili dostat Slavii do Evropy a dohonili těch 8 bodů, budete raději házet klacky pod nohy a uboze urážet..nedat trenérovi šanci a předem ho odsoudit nemá úroveň!Pokud někdo nesouhlasí s tou hysterií, tak když přijde urážlivá děkovačka, tak to prostě neopakujte..jak se asi mohou hráči motivovat a o něco se pokoušet, když se k nim fanoušci točí zády?

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      DrFe1     před 13 lety 07.10.2011 00:49 |  
      0 0

      Jsi idiot, Honzíku. Na to se nedá nic jinýho říct.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Bredly     před 13 lety 07.10.2011 12:29 |  
      0 0

      Tak to je jeden z nejslabších příspěvků, tohle snad nemyslíš vážně.

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 12:54 |  
        0 0

        S chladnou hlavou a odstupem 19 hodin můj nejslabší příspěvek minimálně za poslední rok. Omlouvám se.

  2. Největším vředem ve Slavii je Platil

    ElvisPresley     před 13 lety 06.10.2011 16:56 |  
    0 0

    Klub byl, je a bude navždy. Pouze a jedině lidé budou odcházet. Ovšem Platil, jako největší vřed ve Slavii by měl odejít ihned. Trenér pouze trénuje, Platil rozhoduje..To je ten rozdíl..Sparťan Platil, ne sparťan Straka...

    • Re: Největším vředem ve Slavii je Platil

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:57 |  
      0 0

      Otázka je - jak moc Platil skutečně rozhoduje ? To, že neumí/nechce umět mediálně vystupovat je věc jiná.

    • Re: Největším vředem ve Slavii je Platil

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 16:57 |  
      0 0

      Platil ven! Trenérovi nadávat nebudu, zatím tu nic nezkazil.

    • Re: Největším vředem ve Slavii je Platil

      ElvisPresley     před 13 lety 06.10.2011 17:24 |  
      0 0

      Jde o to, ze generelnim ředitelem je sparťan!!! Jinak klidně, ať nás trénuje sparťan nebo marťan, to je jedno...

      • Re: Největším vředem ve Slavii je Platil

        eigs     před 13 lety 06.10.2011 18:27 |  
        0 0

        Kdyby byl Platil tak velkej spartan, nechal by nas davno zkrachovat...tim netvrdim, ze je super,...znam ale jednoho ředitele slávistu, velkýho srdcare pana Lešku, kterej je sice slávista, ale zadlužil klub skoro 1 miliardou dluhů...vyber si

  3. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    capi (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 17:19 |  
    0 0

    S většinou uvedeného plně souhlasím!

  4. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    1rytir     před 13 lety 06.10.2011 17:35 |  
    0 0

    Rozumně zní, že každý se může a nemusí k protestům připojit a že nikdo nemůže mluvit za všechny Slávisty. Co ale rozumné není a co neschvaluji je úprava tradiční děkovačky. Moc a moc pochybuji, že se najdou hráči, kteří se zapojí do takového manifestu proti svému trenérovi...

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      eigs     před 13 lety 06.10.2011 18:31 |  
      0 0

      To se mi zdá taky úplná píčovina...Hráči budou s trenérem na jedné lodi a fanoušci budou nadávat Strakovi? jo to hráči určitě ocení a hned se jim bude líp hrát....omg

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 22:18 |  
      0 0

      S tou děkovačkou máš pravdu, hráči se třeba nepřipojí a příště na ní ani nepřijdou (ať již z obavy před Strakou že je příště nepostaví nebo i z jiných důvodů).

  5. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    slavistajiri     před 13 lety 06.10.2011 17:46 |  
    0 0

    Takový protest neprotest. Prostě jako bych podvedl manželku a ta protest proti mému jednání si při vaření a uklízení vzala jiný tričko a občas mě seřvala. Milenka mi zůstane a navařeno a uklizeno budu mít doma pořád.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      edenian     před 13 lety 06.10.2011 18:29 |  
      0 0

      Manzelka te muze vyrazit. Poridit si novyho chlapka. Voravit ti zradlo.

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        edenian     před 13 lety 06.10.2011 18:29 |  
        0 0

        Votravit :-)

  6. CO tady strašíš!!!

    Kunetice     před 13 lety 06.10.2011 17:52 |  
    0 0

    Hele strašáku dej si pohov protože já Straku beru protože s tím petroušem už to nešlo a asi to už nemůže být horší.

    Co když je straka v koutku duše nasraný na spartu jak ho vyhodili a ještě na něj nakáleli špínu že droguje. To by potom měl slušnou motivaci neeee!!!

    Zkuste se nad touto možností zamyslet všichni co tady proti němu vystupujete.

    • Re: CO tady strašíš!!!

      steev (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 18:46 |  
      0 0

      No tak jestli ho bereš ty, tak to si daj pohov všichni to je jasný :)
      A že na něj nakáleli špínu že je feťák. To se nemůžeš divit,vždyť tak jak se chová on se chovaj jen drogově závislí jedinci.Je smutný že on se tak chová normálně.

  7. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 18:12 |  
    0 0

    Vcelku rozumne od strasaka.. jsem zvedav na dalsi report ze schuzky.. pokud jde o Straku, muzeme s tim nesouhlasit, muzeme proti tomu protestovat, ale kdyz uz se vedeni takhle rozhodlo, nedovedu si predstavit, ze sve rozhodnuti zvrati.. pokud se neco ma zmenit, spis by to melo byt o komunikaci vedeni a sds v budoucnu, tedy pokud je o ni vubec zajem..

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      quelhar (admin)     před 13 lety 06.10.2011 18:24 |  
      0 0

      Podle vcerejsi schuze vedeni na komunikaci zajem ma. Kazdopadne pockejme na ciny, protoze takovych slov jsme slyseli uz spoustu, takze je treba to brat s rezervou.

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 18:38 |  
        0 0

        Ja tomu i verim.. jak pisu nize, myslim ze problem nebude ve zle vuli Rebicku, spis v totalne jinem zpusobu mysleni, ktere nas dost zaskocilo a ktere vede k jinemu zpusobu rizeni klubu, nez by vetsina z nas cekala..

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          eomer (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 20:23 |  
          0 0

          Myslím, že jsi na to kápl.

  8. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    martin (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 18:18 |  
    0 0

    Souhlasím s černou barvou, bez vlajek atd. S čím ale velmi nesouhlasím je zařazení něčeho proti Strakovi do děkovačky, jak avizoval Strašák. Měl jsem za to, že je Strašák bystrý kluk, tak by si měl uvědomit, že s hráči takovou děkovačku udělá pouze jednou a na druhou mu nepřijdou! Proč nepřijdou? Někteří ze strachu se podílet na akci proti svému nadřízenému, jiní proto, že se jim to bude lidsky příčit. Prober se Strašáku! Ta děkovačka se jednou měnila (bez hools, smrku a milujeme kohokoliv), nech ji na pokoji, ať je alespoň nějaké sepětí s týmem, takhle zpřetrháš úplně všechno!

  9. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    eigs     před 13 lety 06.10.2011 18:20 |  
    0 0

    Já myslím, žeč každej by se měl věnovat tomu co umí, což je v případě Strašáka fandění, nikoliv psaní mouder, to mu evidentně moc nejde...Tak třeba s mladýma hráčema v A - mužstvu. Trochu zapomněl na ty různý Prošky, Papričáky, Zákostelský, Vyhnaly a ve finále Koreše..Stačí se podívat na soupisku..To, že všichni hrát nemůžou je snad jasný,hlavní je, že dostávají šanci, nebo jsou na hostovačkách, kde si zahrajou..Za druhý strašák si asi myslí, že celej dorost a juniorku trénujou Sparťani? Aha..Nehledě na to, že hráči jsou rádi za to, kde hrajou, ty neřešej, to co řeší Strašák...Dále pak silné hlášky typu "Franzovi nikdy děkovat nebudeme" mi příjdou dost ubohé, když uvidim, že se at je to kdokoliv snaží a dělá maximum pro úspěch, nebudu mu za to nadávat..Problém je v majitelovi, na toho at si nadavaj.....

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      urs (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 10:34 |  
      0 0

      huš!!!

  10. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    eigs     před 13 lety 06.10.2011 18:20 |  
    0 0

    Já myslím, žeč každej by se měl věnovat tomu co umí, což je v případě Strašáka fandění, nikoliv psaní mouder, to mu evidentně moc nejde...Tak třeba s mladýma hráčema v A - mužstvu. Trochu zapomněl na ty různý Prošky, Papričáky, Zákostelský, Vyhnaly a ve finále Koreše..Stačí se podívat na soupisku..To, že všichni hrát nemůžou je snad jasný,hlavní je, že dostávají šanci, nebo jsou na hostovačkách, kde si zahrajou..Za druhý strašák si asi myslí, že celej dorost a juniorku trénujou Sparťani? Aha..Nehledě na to, že hráči jsou rádi za to, kde hrajou, ty neřešej, to co řeší Strašák...Dále pak silné hlášky typu "Franzovi nikdy děkovat nebudeme" mi příjdou dost ubohé, když uvidim, že se at je to kdokoliv snaží a dělá maximum pro úspěch, nebudu mu za to nadávat..Problém je v majitelovi, na toho at si nadavaj.....

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      quelhar (admin)     před 13 lety 06.10.2011 18:23 |  
      0 0

      Sorry, ale zapracovavani mladych si nepredstavuju jako jejich vysedavani na lavici, tam se toho moc nenauci. Na soupisce jsou, ale nehraji a pokud, tak jen par minut na konci zapasu. Pritom zkusenejsi hraci hrali spatne (Pospech, Hlousek, Frejlach), ale mladi stejne sanci nedostali...
      Korese uz snad nelze brat jako mladeho hrace, ten uz ani nemuze hrat za U21.

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 18:34 |  
        0 0

        Zajimave je uvazovat o motivu Rebicka a jeho mysleni.. ja myslim ze neco naznacil straka v CT.. k otazce na koncepcni prace odvetil, ze nevi, co to je.. ze rozhodujici jsou vysledky a on je tady od toho, aby byly nejake vysledky uz ted.. myslim, ze vedeni vubec neuvazuje o nejakem dlouhodobem budovani kadru, spolupraci s beckem, vychove mladych hracu.. proto je v zasade jedno, kdo je trenerem becka a jak se mladi zapracovavaji do acka.. udajna prace s mladymi je spis jen vymluva pro spatne vysledky.. ve skutecnosti Rebicek kalkuluje s tim, ze nejake hrace nakoupi a ono to nejak pujde, netreba resit nejakou dlouhodobou koncepci rozvoje slavie, ma nejake prachy, ktere je do toho jeste ochoten vrazit a pak se uvidi (treba slavii nekomu proda, ze jo..). Z dlouhodobeho hlediska podle me fakt neuvazuje. Straka je kamarad a system kamaradu a brachu je jeho zivot, jeho vztah ke slavii a vubec historie slavie a vztah s fanousky, to je asi spis pod jeho rozlisovaci schopnost.. muj odhad.. kdo byl na setkani, asi vi vic..

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 19:32 |  
          0 0

          Ono je opravdu otázka, zda v Česku fotbal na nějakou koncepční práci a budování kádru z vlastních hráčů má. Jde tak jediná Olomouc, protože nemá na nákupy. Plzeň vyhrála ligu bez jakéhokoli odchovance a bez mladých hráčů. Sparta, která letos má silný kádr má z odchovanců jen Krejčího a mladí tam také šance moc nedostávají. Podle mne je u nás v týmu mladých dost, mně to takto stačí. A na rozdíl od Quelhara beru Koreše stále za mladého. Mimochodem bratranec (sparťan) ho trénoval někde v divizi (v Písku nebo kde) a dodnes na něj pěje chválu a úpí, že neskončil ve Spartě.

          • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

            quelhar (admin)     před 13 lety 06.10.2011 19:52 |  
            0 0

            Coz o to, top tym hrajici o titul opravdu nejde vytvorit z odchovancu. Ale pokud se vedeni cele leto ohani tim, jak chce na nich stavet, tak bych si predstavoval jejich vetsi zapojeni, zvlast pak v situacich, kdy jejich zkuseni konkurenti hraji tuzku.
            Souhlasim, ze mladych je u nas v tymu dost, jen tech sanci dostavaji malo v porovnani s tim, jak moc se o tom mluvi.
            Korese uz do teto kategorie nepocitam, je mlady, ale ligu hral pravidelne uz loni a letos by mel uz pomalu patrit k stabilnim oporam.
            Stejne tak pristi sezonu uz nebudu mezi mlade, ktere je treba zapracovat, pocitat Petraka s Hurkou, protoze proste budou zapracovani uz z letosni sezony.

          • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 10:21 |  
            0 0

            No tak hlavne koncepcni prace neni jen o mladych hracich.. ja si predstavuju dlouhodobe budovani kadru, hledani vhodnych typu hracu na jednotlive posty do nejakeho pripraveneho systemu hry.. nemusi jit o odchovance, kdo na to ma, muze kupovat, osobne si myslim, ze nejschudnejsi cesta jak ziskat kvalitniho nadprumerneho hrace je vychovat jej..

            Takze Plzen je urcite dobry priklad, byt odchovance nema, tak koncepcne pracuje a to se ji vyplaci..

            Uspechy slavie v nedavny minulosti byly dany take koncepcni praci, i kdyz jsme na to sli trochu jinak nez plzen.. nebyt hracu jako Suchy, Janda, Svec, Necid, LM a tituly bychom neuhrali.

  11. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    dejvidovic     před 13 lety 06.10.2011 18:38 |  
    0 0

    Já prostě nechápu, jak takovej rumun jako Straka mohl vzít Slavii. Hrál v rumunsku, Německu, Rakousku... Trénoval určitě taky za solidní peníz, takže nasušeno má zřejmě dost a proto zisk to tudíž nedělá (Jestli teda neni duševně chorej). Zřejmě bude jeho důvodem zviditelnění se a důkaz opaku veřejnosti o jejím mínění, že se jedná o krátkodobýho trenéra, jehož úspěch je založenej jenom na hecu. A Slavia, jakožto nejprestižnější, i když v současný době se trápící, česká fotbalová značka je pro to ideální. Pro mě jako pro zarytýho slávistu je tohle jeho chování nepochopitelný. On, kterej se prezentoval jako nejrumunštější ze všech rumunů, si jde žehlit renomé, startovat kariéru a vylepšovat CV do nejnenáviděnějšího klubu??? No sorry.....Pro mě je to bezcharakterní šašek, nic víc

  12. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    Socrates (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 18:40 |  
    0 0

    Jsem moc zvědavej na tu upravenou děkovačku ......
    Je to totální píčovina, takhle do toho tahat hráče.

  13. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    steev (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 18:57 |  
    0 0

    Jen pro zajímavost tak pan Straka v sobotu večer na posvícení v místě jeho bydliště věnoval do dražby sparťanský dres s podpisy všech hráčů.
    A v pondělí už běhal v edenu se slávistickou kombinézou.
    Ať si každej udělá obrázek o tomto člověku sám.
    Mě tohle prostě normální nepřijde.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Socrates (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 23:12 |  
      0 0

      Naopak, tohle bych viděl pozitivně. Nebo nepřemejšlíš? :-))

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 20:36 |  
      0 0

      Taky nevím, třeba je to předzvěst toho Kellnera :-)

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Jakubisko     před 13 lety 06.10.2011 20:58 |  
      0 0

      No hele já nevim, ty se s tím Natlandem jako nějak znáš?

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Fallen (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 21:18 |  
      0 0

      Mě se vůbec nelíbí, že by SK Slavia měla přijít o ty pozemky. To je prostě záruka, aby se se stadionem neděly špatnosti...

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        postovni (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 22:05 |  
        0 0

        Pozemky jsou myslím jen pronajatý na 50 let (+50 let opce). Jestli se ale uvolňej i pro jiný účely, může to motivovat někoho z těch šíbrů, co se kolem slavie motaj, aby se je pokusili pomocí nějakejch úplatků z jednoty dostat.

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          travel (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 22:56 |  
          0 0

          Aby nebyly jen dohady,jak je to s pozemky (snad i stadionem),tak by stálo za to, aby SDS kontaktovalo J. Huptycha.Snad by nebyl problém se s ním sejít.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      opicemag     před 13 lety 06.10.2011 23:47 |  
      0 0

      Nevím, jaká je to zpráva, ale nějak se mi to nelíbí. Ať je zatím cokoli, určitě se to neděje kvůli Slavii. Jestli to může Slavii prospět či uškodit, to opravdu nevím. Ale budu raději po tom všem, co se okolo Slavie děje a dělo, pesimistický.

  14. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    orca     před 13 lety 06.10.2011 20:01 |  
    0 0

    Straku mohl angažovat jen člověk,který není skutečný slávista.Straka sám se tím zesměšnil a ponížil před celou fotbalovou obcí.Nicméně na jeho angažování do konce sezony může vydělat jen Slavie.
    Nehažme mu klacky pod nohy,jde nám o to ,aby tým měl výsledky,ne aby se postavil proti trenérovi.Hodnoťme ho podle dalších výsledků.
    A pokud po sezoně přijde třeba Komňacký nebo Hřebík,tak budeme všichni šťastní a Straka si odpracuje tu dřinu,aby v lepší situaci klubu jsme mohli získat lepšího trenéra,který by k nám nyní nešel.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      opicemag     před 13 lety 06.10.2011 23:51 |  
      0 0

      Netuší někdo, jací trenéři budou po sezoně volní? Na koho čekáme (pokud to není Platilův kec)? Je jen pár trenérů (zde působících), na které by se vyplatilo čekat (skoro) rok.

  15. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    BARTjan     před 13 lety 06.10.2011 21:08 |  
    0 0

    Pří vší uctě ke Strašákovi a celé tribuně Sever je změna děkovačky špatnou volbou a není důstojná Slavie ani jejích fanoušků a hráčů. Ostatní navrhované věci lze akceptovat...

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Socrates (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 23:14 |  
      0 0

      Ano

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        DrFe1     před 13 lety 07.10.2011 00:54 |  
        0 0

        Ne

  16. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    Strasak_1892     před 13 lety 06.10.2011 21:21 |  
    0 0

    Přátelé přemýšlel jsem nad tím, a ano, změna děkovačky je vážně nesmysl.

    Straka si nezaslouží být součástí děkovačky a kvůli tomuto omezenci nebudeme měnit tradiční, slávistickou děkovačku. Návíc u ní stejně nebude. Děkovačku necháme ve svém původním znění...

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      japhy     před 13 lety 06.10.2011 21:25 |  
      0 0

      Děkujeme pěkně...

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Socrates (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 23:15 |  
      0 0

      Správná volba!

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        Socrates (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 23:16 |  
        0 0

        Sice s debilnim okecánim (nevim, jestli to měl bejt vtip), ale je to rozhodně dobrej krok ;-)

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      edenian     před 13 lety 06.10.2011 23:33 |  
      0 0

      Cau Strasaku. Urcite souhlasim. Myslim, ze je to moudre rozhodnuti. Musime z toho vynechat hrace, to je jasny. A mohuli mit jeste navrh. Je mi jasny, ze kotel se musi vuci strakovi nejak vymezit, ale myslim, ze pokud to dokaze bez " curaka" a podobne tak by se pridali i dalsi a ziska to body i v mediich, tedy potazmo na verejnosti. Tak zatim cau, respekt!!

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        Socrates (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 23:36 |  
        0 0

        RSPCT ty woe!!!

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 23:56 |  
      0 0

      Diky, opet jsi me potesil.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      BARTjan     před 13 lety 07.10.2011 09:15 |  
      0 0

      Díky, je fajn, že o věcech přemýšlíte a hledáte tu správnou cestu. Respect
      Jan

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Alfabet     před 13 lety 07.10.2011 09:36 |  
      0 0

      Strašáku, se sebezapřením beru na vědomí Tvé názory aniž bych se s nimi ztotožňoval, ale budiž... Nicméně v tomto vyjádření jsi projevil svoji úroveň kultury. Proč Straku neustále urážíš a nazýváš ho omezencem? Divíš se potom, že se s Tebou (a Tobě podobnými) nechce vedení bavit? To Ti vzkazuji jako Slávista, který fandí Slávii cca od roku 1960. A zažili jsme v té době situace velice kritické (dva roky ve druhé lize). A zřejmě víš (alespoň v rozhovoru se na znalost tradice a historie odvoláváš), že v té době vznikl Odbor přátel, vedený hercem Martinem Růžkem, který Slávii doslova zachránil před zánikem. Ale nikdy se ne rozdíl od Tebe neuchýlil k napadání a sprostým urážkám! Apropó - chceš-li ve Slávii rozhodovat, vezmi cca 600 mio a kup ji. Budu Tě repektovat!

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 13:57 |  
        0 0

        Ale straka omezenec je. Poslechněte si jeho vystoupení kdekoli. Omezená slovní zásoba, zbytečně akcentuje a myšlenka většinou žádná. Možná to stačí na trénovaní ale z globálního pohledu je Straka omezený nebo chteli raději jednoduchý člověk. A nemyslím to nijak zle.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 10:03 |  
      0 0

      Dobré rozhodnutí.

  17. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    japhy     před 13 lety 06.10.2011 21:23 |  
    0 0

    Taky bych řekl, že s tou děkovačkou to může být pěkně vošajstlich. Ve slovních výpadech bych se orientoval hlavně na Platila, když už tedy na ten stadion polezete :)

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      bongor     před 13 lety 06.10.2011 22:01 |  
      0 0

      Ano,hlavním škůdcem je pan platil,to by mělo být každému jasné.
      Pokud nějaké protesty,tak proti tomu,že ředitelem Slavie je právě on,přesvědčený sralťan.Strašák se někomu nemusí líbit,to je otázka vkusu.Já ale pro něj mám jen slova dík Strašáku za práci,kterou děláš pro nás slávisty a pro Slavii.Ale i Ty si uvědom,kde je příčina
      montáže Franze a jaký to mělo smysl.Útočit na něj teď postrádá logiku,protože to nutně musí ublížit celému mužstvu.A to my nikdo přece nechceme.Ať ukáže co dokáže.
      Já jsem už dávno,když jsem si pro sebe hodnotil koho z rudých snesu říkal,že je to právě Franta Straka a taky Vláďa Táborský.

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 10:23 |  
        0 0

        Hm.. bongore, ja myslim, ze to uplne jasne neni.. cela situace kolem slavie a jejiho vedeni je pomerne komplikovana a zrovna role platila patri k tem nejzahadnejsim a nejrozporuplnejsim..

  18. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    Juje     před 13 lety 06.10.2011 21:57 |  
    0 0

    Hoši nemůžu si pomoct, ale protestovat se mělo, když se stal generálním rudej fízl. To, že jsme ho zkousli byla chyba a teď si za to můžeme sami. Straka mohl právem myslet, že s ním nebudeme mít problém. Platil je mi tisíckrát nesympatičtější než Straka. To je pro mně nepřítel číslo 1, profláklá stará struktura, omyl lidského rodu. Straka je proti němu snaživej blbeček, kvůli kterýmu mi protestovat za to ani nestojí.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      prazskyhovado     před 13 lety 06.10.2011 23:04 |  
      0 0

      mluvis mi z duse...

  19. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    prazskyhovado     před 13 lety 06.10.2011 23:03 |  
    0 0

    s timhle co strasak rekl nelze nez souhlasit. bohuzel se jasne ukazuje, ze rebicek a spol jsou ve slavii jen pro ty pozemky co se budou na klub prevadet... tim padem je i jasne, proc stoji o co nejmene fandu a proc se snazi slavii nenapadne znicit! cim mene odpurcu, tim mene problemu az budou misto treninkoveho hriste stavet kancelare a byty...

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      EdCable     před 13 lety 07.10.2011 10:29 |  
      0 0

      Na to by existovaly mnohem jednodussi cesty.

  20. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    Gordon (host)     před 13 lety 06.10.2011 23:38 |  
    0 0

    Ja jen celou dobu ziram jak nekdo muze obhajovat tu rudou kundu Straku... ??? Ze kdykoliv co se Slavii stane, tak si nejaky blbec muze najjit zaminku proc je to vlasnte dobry a ze nam ten kluk pomuze... Jste normalni? Ten clovek krom chvilinky u Sparty jedine porhraval a prosraval to u kazdeho tymu kde byl... Je to zarytej spartan, kterej behem posledniho tydne trikrat obratil ze slavisty na rudyho a zase zpatky.... a vy tam porad vidite nejaky pozitiva- u nejakeho bezcharakterniho clvoeka co si sam sere na hlavu... Ja doufam ze si jako asistenta veme Siegla, koupej za 20 mega Repku a stejne nejaci kokoti budou rikat ze to je vlasnte vsechno dobry a ze nam to pomuze, pac prece ten repa umi namotivovat lidi.... kdyz to ctu, vzdy si rikam, kam dali nejaci slavisti svoji cest, kam se ztratila soudnost lidi v teto dobe... kde mate svoje svedomi... (A ted cekam vsechny ty husy, jak se ozvou..... )

    z druheho soudku... jak to tedy bude se stadionem, dostane ho Slavie nekdy nebo ne?

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 06.10.2011 23:54 |  
      0 0

      nejvíc na hlavu padlý je že je tu údajně do konce roku, bud se mu nebude dařit a mohl to tedy dělat kdokoliv jinej (což je pravděpodobné) nebo se mu nedejbože jakž takž dařit bude, skončíme sedmí a on si tak jak je jeho zvykem obrátí hráče na svoji stranu, ti pak budou právem nasraní až v létě vyletí, tohle jmenování nemá žádné dobré řešení.

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        Gordon (host)     před 13 lety 07.10.2011 02:15 |  
        0 0

        Patri do uplne stejne sorty jako Csaplar...

  21. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    opicemag     před 13 lety 06.10.2011 23:55 |  
    0 0

    Zdá se, že pokud se na něčem Slávisti shodnou, je to společná nenávist k Platilovi. Myslím, že Řebíček by si v očích fandů hodně zvedl reputaci, kdyby ho vyhodil (jestli tedy může a pokud by nepřišel nikdo horší, a že takoví jsou).

  22. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 00:08 |  
    0 0

    Vi nekdo jak to presne je s tim stadionem? Je mozne aby se pozemky dostali do rukou rebickovi pripadne za jakych okolnosti? to ze skonci blokace na ucel sportoviste je take pravda? diky

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      skspraha     před 13 lety 07.10.2011 08:36 |  
      0 0

      je pravda, že majetek musí 10 let plnit funkci jakou měl v době předání, tzn. sportoviště, dokonce o tom každý rok musí být podáváno čestné prohlášení že tomu tak ja na úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových. po 10 letech s tím může nakládat (podle mě ) libovolně, ale majielem je stále ten. kdo byl pozemkem obdarován, takže by to TJ Slavia musela Řebíčkovi prodat. jiná cesta podle mě není jak by k tomu přišel. Myslím ale že ta blokace je do konce r.2012. Podle mě to vydávání pozemků bylo pro všechny TJ ve ke stejnému datu. Vím to protože jsem v TJ, kde jsme také obdrželi pozemky a každý rok píšu čestné prohlášení jak trotl.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      eomer (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 09:03 |  
      0 0

      Ty pozemky měly jistit úvěr. Pokud se úvěr nesplatí, bude se ze zástavy uspokojovat banka prodejem - nejspíše formou aukce. Jsou tu další otazníky: proč se navyšoval základní kapitál o 600 mega ? Výstavba nové haly ? Kapitalizace dluhopisů ? Dostavba fotbalového stadionu ?

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        skspraha     před 13 lety 07.10.2011 09:49 |  
        0 0

        mrknul jsem se na LV ( naší TJ) a je pravda že tam žádná plomba ani břemeno není. Proč by ale Slavia ručila úplně jinému subjektu - E Side? To mi hlava nebere, hlavně, měli by na to zástupci Slávie mandát? O těchto věcech musí většinou rozhodovat valná hromada, ale přiznávám že o těchto věcech moc nevím, tak budeme doufat že už to jsou jen katastrofické scénáře.

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          eomer (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 10:44 |  
          0 0

          To by Ti vysvětlili lidi z OP, já si podrobnosti už nepamatuji.

  23. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    DKNL     před 13 lety 07.10.2011 00:09 |  
    0 0

    Každý soudný člověk mohl předpokládat při jmenování Straky naším trenérem, co se stane. Bylo to vražení velkého klínu do řad slávistických fanoušků. Připadá mi to situaci, jak se Platil objevil o přestávce se Sigmou na hřišti s cílem rozdráždit fanoušky na hřišti. Obojí se podařilo, jednota je ta tam, otázka zní, proč? Komu to prospěje? Pro mě jednoznačná chyba toto angažování Straky, nikdy jsem proti němu vlastně nic neměl, ale u nás nemá co dělat! Každý jen trochu normální majitel by měl chtít mít fanoušky na své straně, ale tady to tak nefunguje. Smrdí to.

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      japhy     před 13 lety 07.10.2011 00:22 |  
      0 0

      Sakryš, čím víc se to pitvá, tím víc mi leží v žaludku Platil a Straka je tak nějak mimo. Přesto je můj názor na něj neměnný. Jen ho považuji za omyl, chybný krok, kdežto Platila za virus. Což je poměrně absurdní, pokud je pravda, že Straku právě Platil nechtěl.
      Nicméně, už před sezonou jsem byl ochoten Platila tolerovat, pokud zaleze někam do kanclu a bude dohlížet na finance. Což se očividně nestalo a v kombinaci se slabým Petroušem jsem měl pocit, že přestupy snad dělá sám. Kde k tomu vzal předpoklady, je mi záhadou.

  24. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    Viking     před 13 lety 07.10.2011 08:48 |  
    0 0

    Tak nám hezky vylezlo na povrch, proč do toho ten lidumil Řebíček šel. Hovno Slavia, tradice.. Ale jenom a pouze pozemky, na kterých se zřejmě hodlá stavět...

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      lassiter     před 13 lety 07.10.2011 08:54 |  
      0 0

      to by asi musel zbourat stadion

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        Viking     před 13 lety 07.10.2011 09:11 |  
        0 0

        stačilo by zvorat tréninková hřiště...

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          lassiter     před 13 lety 07.10.2011 09:27 |  
          0 0

          no ale ty vlastní SKS a zastavená nejsou

          • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

            Viking     před 13 lety 07.10.2011 09:35 |  
            0 0

            Podle mě je vlastní SK Slavia a Eside je dostal na 100 let do užívání za jednu korunu...

            • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

              lassiter     před 13 lety 07.10.2011 09:49 |  
              0 0

              to si nemyslim, ale i kdyby, tak důležitý je, že nejsou zastavený

        • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

          edenian     před 13 lety 07.10.2011 09:37 |  
          0 0

          Jasne, zvorat a vysejt travu. Ale kterou, ze jo :-) Ale hrat na marjance, to bysme drtili i Real!!! Povolte novy povrch a pyro!!!!! Cesky fotbal pro fanousky!!

  25. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    5094     před 13 lety 07.10.2011 09:17 |  
    0 0

    Já se tedy taky vyjádřím. Jsem dlouholetým Slávistou (41let aktvní kotelník) a velmi podporuji TS. Nesouhlasím sice s tím, co se děje na výjezdem, kterých se dle svých časových možností účastním, ale to sem nepatří. Já jsem vždy Sraltě záviděl "magora" Straku a vždy jsem si přál, aby byl takový někdo z "kovaných Slávistů". Já mám blázny rád. Proto mám rozporuplné pocity s angažováním Franze. Stydím se to tady přiznat, ale jsem tak trochu rád. Vím, že se to nedá srovnat s jinými přestupy (Berger, Horvát, Kisel a další). Protože aktivně podporuji TS (byl jsem i na trávníku při zápase s Olomoucí), tak na Žižkov přijdu v černém, spíš jako protest proti Platilovi, kterého hodně nemůžu a jsem rád, že děkovačka zůstane v původní podobě. Při změně bych se ji nezúčastnil. A na závěr: Strašáku nedej se odradit kritikou, děláš to moc dobře a máš moji úctu

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      edenian     před 13 lety 07.10.2011 09:51 |  
      0 0

      No a to je presne odpoved tem, ktery tady rvou ze straka je nevinej a ze tady vyvolavame vecny boje a bordel, delime fandy a buhvi co jeste. Kazdej fanda ma vyhrady, nekdo k tomu, nekdo k onomu, jednoho sere tenhle, druhyho tamten. Je ale evidentni, ze celkove pusobeni majitelu jak na klub, tak na fanousky prinasi jen negativni odraz / vyjma financni stabilizace, samozrejme /. Treba me je straka sam o sobe ukradenej, ale na lavicce mi vadi.
      Proto jsem tu vyzvu "TEMNO" formuloval tak, aby mela podporu napric ruznymi nazory, antipatiemi apod., protoze nejde o straku, ale o vic. To "vic" kazdy pojmenovavame jinak, ale je dobry v tom mit jasno. Takze dekuji nejen 5094 ale i ostatnim, kteri to pochopili.

      • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

        Bredly     před 13 lety 07.10.2011 12:25 |  
        0 0

        Ano souhlas, přesně tak.

  26. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 07.10.2011 10:29 |  
    0 0

    Natland a stadion.. je to dobra nebo spatna zprava.. no soudim, ze hur kolem stadionu byt nemuze, pokud Krouzecky vypadne ze hry, nikdo za nej plakat nebude.... kdyby Natland neprodal slavii Rebickovi, mohlo by to byt asi zajimavejsi.. ale buhvi jaky jsou tam jeste dohody..

    • Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

      lassiter     před 13 lety 07.10.2011 10:44 |  
      0 0

      Ona je to celkem otázka, jak dalece ze hry vypadne, ono je to asi celý hodně provázaný, stadion není jen eside ale několik firem, jedna vlastní elektrárnu na střeše, jiná byty na jihu, další ticketing, atd. Když to měl všechno jeden vlastník, tak asi nebyl problém, teď to může bejt celkem zajímavý, zvlášť když to převzetí asi nebude tak uplně přátelský.

  27. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    fandaSKS     před 13 lety 07.10.2011 17:55 |  
    0 0

    Tak je jasné,že má na to každej svůj názor,to nemusel ani říkat.
    Co se týče keců černýho období,tak je to přehnáné!!
    Řebíček je slávista a udělal toho hodně,ale samozřejmě udělal i pár chyb a přestřelů,ale kdo ne?!A to že Platil nebo trenér Straka,měli něco se spartou nebo jí fandí je fakt jedno!!Černé období dělají jen ti fanoušci,kteří chcou furt protestovat ať už proti KJ,majitelům,tak teť zase se jim něco nezdá šup protest!!Až se to vyřeší tak se bude protestovat proti něčemu jinému.
    Strašák se nudí tak burcuje ovečky.
    fanoušek stojí za svojim klubem a to vždy!A nedělá podrazy!!
    Tak nechte protestů,vem te si dresy (červenobílé) a běžte fandit a povzbuzovat všechny co chcou slavii pomoct!
    PS:Strašáku najdi si babu nebo i chlapa ale dej už pokoj

  28. Re: Rozhovor se Strašákem nejen o tom, co se chystá

    typro     před 13 lety 09.10.2011 19:59 |  
    0 0

    Děkuji Strašákovi za odpovědi!!
    Pozorně jsem si je přečetl, můžu se tedy rozhodnout dle svého, jak budu reagovat na dění v klubu. Svobodně se tedy rozhoduji, že budu chodit v černém, budu nadávat p.Strakovi, rád opět vstoupím na plochu hřiště, budu-li cítit, že se zase bortí klub a jeho tradice.Budu se bít za Slavii slávistům a za průhledný klub, plný entusiasmu.
    Možná že je to málo, někde ale musím mít svůj začátek nového boje za zachování klubu Slavia!!
    South City Slavia forever