Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Zítra derby s Duklou

Slávisté zítra přivítají v Edenu Duklu. Utkání bude mít zajímavý náboj vzhledem ke slávistické minulosti hráčů a funkcionářů soupeře.

Dukla je na tom zatím lépe, má o dva body více a je o tři příčky výš v tabulce. Do utkání určitě nezasáhnou Petr Janda a Štěpán Koreš, oba mají problémy s kotníkem. Mimo zůstane se zraněným svalem i Josef Kaufman, nejistý je start Róberta Cicmana a Adama Hlouška. Nastoupit bude moct posila do útoku Jan Blažek, možná se dočkáme i startu útočníka béčka Matěje Paprčiaka, který se s áčkem připravuje.

Tým povede v utkání podle všeho současný trenér Michal Petrouš. "Další ztráty si už nemůžeme dovolit, věřím, že to bude vidět od samého začátku utkání na každém souboji o míč, do zápasu musíme jít s maximálním nasazením a soustředěním."

Páteční zápas je věnován pacientům z dětské transplantační jednotky motolské nemocnice, kteří jsou i patrony utkání. Před začátkem zápasu proběhne předání symbolických šeků zástupcům transplantační jednotky FN Motol. Finanční částky věnovaly Odbor Přátel a Fanklub Slavie, hráči a realizační tým Atýmu Slavie, zaměstnanci a vedení klubu.

Slavia se naposledy s Duklou potkala v ligovém utkání v sezóně 1993/1994, konkrétně 22. května 1994. Slavia tenkrát pod vedením trenéra Jindřicha Dejmala vyhrála na Julisce 3:2, ve slávistickém dresu nastoupil mimo jiné i současný trenér Dukly Luboš Kozel. Po sezóně pak Dukla sestoupila z první ligy a začala se propadat soutěžemi.

Dukla je vedle Jablonce a Liberce dalším týmem, kde najdeme mnoho slávistických odchovanců a hráčů, kteří Slavií prošli, na soupisce áčka je hned osm takových hráčů. Plus samozřejmě připočtěme bývalé slávisty funkcionáře a členy realizačního týmu a dostaneme se k tomu, že derby s Duklou může být skoro stejně prestižní jako to se Spartou.

Výkop utkání je ve 20:15 hodin, přímým přenosem zápas vysílá kanál Nova Sport.

Předpokládaná sestava: Čontofalský - Nitrianský, Petrák, Hubáček, Trubila - Prošek, Jarolím, Frejlach, Hurka - Vlček, Blažek

Komentáře (53)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra derby s Duklou

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 15.09.2011 17:51 |  
    0 0

    Ty brďo, už ani z tohohle nedokážu počítat s 3 bodama...

  2. Re: Zítra derby s Duklou

    japhy     před 13 lety 15.09.2011 18:22 |  
    0 0

    Teoreticky jasná dvojka. Nejsou stopeři, zranila se křídla, útok bez formy. A když se k tomu přidá nechuť nebo síla bojovat, můžeme dostávat rychtu co zápas.
    Navíc, pokud by nastoupila uváděná sestava, je to skoro tintítko vedle tintítka. Ano, i tací jsou ve fotbale potřeba, ale pořádný tým z mrňousů nesestavíte.

    • Re: Zítra derby s Duklou

      Navar (přítel SN)     před 13 lety 15.09.2011 18:33 |  
      0 0

      Barcelona :-)

      • Re: Zítra derby s Duklou

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 15.09.2011 18:35 |  
        0 0

        Až bude mít Hubáček odraz jako Puyol, dejme tomu pro začátek...

        • Re: Zítra derby s Duklou

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 15.09.2011 18:36 |  
          0 0

          P.S. A taky načasování a aspoň sem tam výběr místa...

          • Re: Zítra derby s Duklou

            Navar (přítel SN)     před 13 lety 15.09.2011 20:16 |  
            0 0

            Případně vůdčí osobnost, srdce bojovníka a rychlost (neříkám, že je Carles ve svém věku zvlášť rychlý, ale proti Hubáčkovi to je Bolt) :-))

            • Re: Zítra derby s Duklou

              japhy     před 13 lety 15.09.2011 20:58 |  
              0 0

              Zase, na druhou stranu. Nerad vidím, jak se na Huba plive, přeci jen toho u nás odvedl hodně a nakonec jsme mohli být vždy rádi, že jsme ho tu měli. A letošní jaro odehrál s Čeldou velice dobře. Ale vůdce to není, no. Což asi u nás nikdo a můžeme to připojit k našim problémům.

          • Re: Zítra derby s Duklou

            denydzlSKS     před 13 lety 16.09.2011 10:40 |  
            0 0

            Tak zrovna výběr místa je to, co může hodně fotbalistů Hubáčkovi závidět...

  3. Re: Zítra derby s Duklou

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 15.09.2011 18:46 |  
    0 0

    Já nedokážu pochopi tprostě jednu věc, před Jabloncem dostane realizační tým ultimátum. Po debaklu se to tři dny reší, nesdělí se absolutně nic, ale vůbec nic. A úplně to ultimátum vyšumí do neznáma a jede se jako by se nic nestalo, nic nevyhlásilo a hurá na Duklu i s Petroušem a celym jeho týmem skvělejch asistentů. No oni si z nás a obzvlášť Platil dělaj prostě pořád prdel, kolik jako čekaj, že tim padem přijde lidí, když se takhle dokolečka a dokola chovají.

    • Re: Zítra derby s Duklou

      bongor     před 13 lety 15.09.2011 19:56 |  
      0 0

      Nediv se,máme jiný starosti-Hlavní je,aby naše milovaná sraltička dostala nazpátek svoji nejmilejší hračku,macelovu komisi a aby byl do čela fotbalu zvolen náš milovaný Mireček.Pro to musíme udělat maximum.Nějakej fotbal je nám ukradenej.

      • Re: Zítra derby s Duklou

        mirecek1111     před 13 lety 15.09.2011 21:15 |  
        0 0

        já se nikam necpu... :D

        • Re: Zítra derby s Duklou

          bongor     před 13 lety 15.09.2011 21:43 |  
          0 0

          To mirečku promiň,to je samozřejmě jen shoda jmen,i když být Tebou,změním nick.Co když to ten předseda svazu poctivců vyhraje a Tobě začnou chodit na tenhle web dotazy,co hodláš dělat pro ještě větší čistotu fotbalu a tak podobně.

  4. Re: Zítra derby s Duklou

    opicemag     před 13 lety 15.09.2011 21:35 |  
    0 0

    Jsem na současné vedení opravdu nasraný. Překousl bych, že se spojí se spartou. Možná i to, že podporují Peltu (opravdu není z čeho si vybírat). Ale nemůže snést, jak je evidentní, že jim na fanoušcích vůbec nezáleží. Řekli, že budou řešit situaci ohledně trenéra a spol. A výsledek. Zase lhali. Pochopil bych, kdyby řekli, že nikoho nesahnali, že pořád se snaží někoho oslovit apod. Nebo že Petrouš zůstává. Kdyby řekli něco. Nebo vydali nějaké prohlášení. Ne. Bude se mlčet, jakoby se nic nedělo a nikdy nic neřeklo.

    • Re: Zítra derby s Duklou

      bongor     před 13 lety 15.09.2011 21:46 |  
      0 0

      Jenže oni dobře vědí,že už jim nikdo nevěří a že tedy kdyby udělali co řeknou,tak by to každej měl jenom za blbej fór.

    • Re: Zítra derby s Duklou

      pinochet     před 13 lety 15.09.2011 23:26 |  
      0 0

      Tak, co se týče Pelty atd., to je reál politika. Sparťanského kustoda Macelu jsem taky nemusel, ale když se láme chleba je furt lepší být zadobře se silnými a vlivnými, než s amatéry.
      Petrouš? Já myslím, že by ještě proti Dukle šanci dostat měl - v Jablonci měl k dispozici jenom torzo týmu a soupeř byl rozjetý. Ultimátum tam bodovat nebylo fér a vedení to asi ví.
      Celkově si myslím, že zdejší nadávání na Šéfa, platila a Petrouše je přehnané. Vytahují Slávii z největších sraček za posledních x-let a tohle si nezaslouží. Jestli se uzdraví Kaufman a Latka, budeme někde jinde. Ideální sestava Čonto - Kaufman, Cicman, Latka, Trubila - Koreš, Janda, Frejlach, Hloušek - Blažek, Pospěch s variantou „NItrianský, Kaufman, Latka, kdokoliv" nevypadá vůbec zle. A přijde-li Filo, rýsuje se hodně dobré mužstvo, které může v klidu hrát o poháry i titul. Chce to jenom trovhu trpělivosti a podpory i od nás fanoušků. Už jsme jednu dost velkou krávovinu(v poháru) letos udělali. Tak pojďme podpořit svůj klub a nekádrujme pořád vedení.

      • Re: Zítra derby s Duklou

        opicemag     před 13 lety 16.09.2011 00:05 |  
        0 0

        Ale to co od vedení chci, to není moc. Překousl bych, kdyby řekli, že Petrouš zůstává. Ale musejí to říct. Ne říci, že řešení bude v pondělí, pak to přesunout na úterý, pak na středu (to lze pochopit) a pak již mlčet. To mi nepřijde jako moc seriózní. Stačilo by říct, že se ještě nerozhodli. Ale ne tohle.

      • Re: Zítra derby s Duklou

        opicemag     před 13 lety 16.09.2011 00:05 |  
        0 0

        Ale to co od vedení chci, to není moc. Překousl bych, kdyby řekli, že Petrouš zůstává. Ale musejí to říct. Ne říci, že řešení bude v pondělí, pak to přesunout na úterý, pak na středu (to lze pochopit) a pak již mlčet. To mi nepřijde jako moc seriózní. Stačilo by říct, že se ještě nerozhodli. Ale ne tohle.

          • Re: Zítra derby s Duklou

            Tonda     před 13 lety 16.09.2011 09:50 |  
            0 0

            Ono to vedení si na sebe ušilo bič samo. Je vidět jak nekoncepčně pracují s fanoušky. Než vyhlásím nějaké ultimátum, případně v případě než cokoliv slíbím a ten slib zveřejním do tisku, musím si být jistý že to opravdu zvládnu. Jenže oni něco zavelí, a potom zjistí že na to nemají, 5x posunujou termín a dělají ze sebe, potžmp ze slavie a jejich fanoušků jenom blbce. Fanoušci jsou už tz té nekončící trapnosti krajně znechucení. A nebojím se napsat, že pro elké množství fanoušků už ten pohár přetekl. Pokud to řebíček se slavii opravdu myslí dobře, potom si to sám znehodnocuje tímto amatérským vystupováním. Prostě neustále z fanoušků a ze značky slavie dělají kašpary a komedii. A tohle bylo ve slavii už za doležala, a je to i teď za Platila.. já nevím ale tohle je taky vina ředitele pro komunikaci či jak se to jmenuje flek Ondry Zlámala..

  5. Re: Zítra derby s Duklou

    mpik     před 13 lety 16.09.2011 07:34 |  
    0 0

    Mno, rád se dnes připojím ke skandování něčeho jako "Petrouš ven!", protože ten Bohemák týmu nic nedal. Ani "srdíčko" jako netrenér Straka Spartě, ani "čtverce" jako Hřebík ssvým svěřencům, ani bojovnost jako kdysi Petržela. A takhle bych mohl jmenovat dál a dál. A že raděj zajde na Bohemku, než aby vedl předzápasový trénink? Výsměch. Tuto trenérskou nulu tady nechci.

    • Re: Zítra derby s Duklou

      bongor     před 13 lety 16.09.2011 08:39 |  
      0 0

      Všimněte si,že je nás na diskutování nějak pořád míň.Nebo se mi to snad jen zdá?Já si už taky kolikrát říkám,že to asi moc velkou cenu nemá a že toho nechám,protože naš názory jsou pro kompetentní osoby naprosto bezvýznamné a často až k smíchu.Ale potom si zase řeknu,že Slavie přežila už i horší časy,než jsou kamaráčofty s rumunem,držení trenéra-netrenéra nebo nákupy co komu doma překáží.

      • Re: Zítra derby s Duklou

        qazwerty     před 13 lety 16.09.2011 08:50 |  
        0 0

        Njn, asi se hodně lidí smířilo s touto komedií, kterou rozehrálo vedení Slavie anebo jsou tak znechuceni, že se k ničemu už nechtějí vyjadřovat...

        • Re: Zítra derby s Duklou

          bongor     před 13 lety 16.09.2011 09:04 |  
          0 0

          Čtyřiadvacet hodin trvaly dohady, proč z nejlépe placeného manažerského postu v zemi tento havířovský rodák odešel. Dohady skončily, zítra dopoledne nebude Martin Roman chybět mezi hosty Valné hromady fotbalové asociace.

          Sice s ohledem na stanovy nemůže volit ani být do žádné funkce zvolen, nicméně Křetínský, Řebíček a jejich spojenci už mají připraven jasný plán.

          S pomocí moravského zástupce a současného místopředsedy Dalibora Kučery nepřipustí, aby se vůbec volilo. To by totiž hrozilo, že by přece jen Jindřich Rajchl nebo Miroslav Pelta potřebný nadpoloviční počet hlasů v české i moravské komoře získali. Takže krok první zní: neschválit jednací řád.

          Druhý krok bude následovat ještě před rozchodem delegátů. Jako možného nástupce Ivana Haška představí Daniel Křetínský právě Martina Romana. Muže, který ročně vydělává desítky milionů, a který se rozhodl, že fotbal je pro něj další obrovská výzva, jak může uplatnit své schopnost.

          • Re: Zítra derby s Duklou

            bongor     před 13 lety 16.09.2011 09:08 |  
            0 0

            Je to zase nová fantasmagorie,nebo na tom něco bude.Já myslím ,že to bude to první.

            • Re: Zítra derby s Duklou

              Jiri1     před 13 lety 16.09.2011 09:56 |  
              0 0

              Zdravim , nedivte se , ze sem na diskuzi chodi mene idi , vzdycky ubyva zajmu , tam kde nejsou vysledky a samozrejme se to tyka i sponzoru, prodeje vstupenek nebo treba suvenyru, velkym problemem valne hromady je samozrejme i to, ze cast delegatu sve nazory nerekne predem, jinak proste taji sve rozhodnuti do posledni chvile, cekaji totiz na lepsi osobni zhodnoceni v ramci komisi, atd., takze muzete slyset treba o jednoho z klicovych lidi ze staje Pelty , ze jeho zvoleni je vice nez jasne a z druheho tabora o par dnu pozdeji, jde o jednoho z lidi , kteri delaji kampan pro Reichla , ze vyhraje on......Na to rikam uvdime.

              • Re: Zítra derby s Duklou

                bongor     před 13 lety 16.09.2011 10:23 |  
                0 0

                10.16 K delegátům promlouvá zástupce UEFA
                Poznámka Černé svině: Kdyby ten člověk tušil, co se odehrávalo na české fotbalové scéně v posledních dnech. Asi by omdlel...

                10.14 Delegáty vítá zastupující šéf asociace Dalibor Kučera.
                Poznámka Černé svině: Ještě včera odpoledne tento moravský funkcionář přesvědčoval některé delegáty z Moravy, že nejlepší pro fotbal bude nezvolit dnes niikoho...

                10.05 Hraje hymna České republiky, Valná hromada začíná.

                • Re: Zítra derby s Duklou

                  Gino     před 13 lety 16.09.2011 10:43 |  
                  0 0

                  10.35 Moravští zástupci oznámili, že pokud dnešní Valná hromada změnu stanov neschválí, nepodpoří žádného z kandidátů na předsedu. Valná hromada by tak skončila ještě dříve než začala.

                  Poznámka Černé svině: Zástupce UEFA požádal o další láhev neperlivé minerálky Ondrášovka. Vysychá mu v ústech...

                  • Re: Zítra derby s Duklou

                    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 16.09.2011 11:25 |  
                    0 0

                    11.10 Jedním ze sporných bodů je i to, jestli mají hlasovat delegáti, kteří nejsou členy klubu s právem účastnit se Valné hromady jen na základě plné moci. Jedním z takových je i bývalý ligový rozhodčí Miroslav Liba, který hrdě mává pověřením oddílu Dvůr Králové.
                    Poznámka Černé svině: Je to ten Liba, který jezdil za Ivanem Horníkem pro desetníky za vyžlucené hráče Slavie? Je to ten Miroslav Liba, který na minulém Valné hromadě velel coby zaměstnanec svazu komandu vyhazovačů? Je to jen Miroslav Liba, který z minulém Valné hromady vyváděl některé z diváků? Je to ten Miroslav Liba, který byl navzdory přímé účasti v korupční aféře Ivana Horníka o pár let později vidět při televizních zápasech reprezentace s kravatou coby zástupce svazu na těchto zápasech? Je to ten Miroslav Liba, o němž spousta oddílů ze středních Čech moc dobrého slova nemá? Je to ten Miroslav Liba, jehož Luděk Macela pověřil, aby mu pomáhal s výchovou mladých rozhodčích? Ano to je on. Vítejte v české fotbale...

                    • Re: Zítra derby s Duklou

                      Jiri1     před 13 lety 16.09.2011 11:33 |  
                      0 0

                      Hlavne je to Liba , kteryho vypakovali ze svazu po nastupu Ivana Haska , on silene devalvoval svou cenu a dnes pomaha klubum od 3 ligy niz jednomu z nejproflaknutejsich tj. Dvur Kralove. ktery porada po sezone sou pro pratele klubu.......

                      • Re: Zítra derby s Duklou

                        qazwerty     před 13 lety 16.09.2011 12:10 |  
                        0 0

                        Je to prostě žumpa plná splašků...A čuníci a hrošíci apod. si v tom libují...:)

                        • Re: Zítra derby s Duklou

                          travel (přítel SN)     před 13 lety 16.09.2011 12:56 |  
                          0 0

                          Ano,máte pravdu.Je otázka, jestli tam už taky nepatříme my, když se tak bratříčkujem s rudejma...

                          • Re: Zítra derby s Duklou

                            mats     před 13 lety 16.09.2011 21:11 |  
                            0 0

                            Bohužel se obávám, že už jsme součástí toho všeho. Mj. i právě pro to "spojenectví". A to se pak všichni "odborníci" podivujou, proč chodí na ligu málo lidí...

                        • Re: Zítra derby s Duklou

                          bongor     před 13 lety 16.09.2011 12:57 |  
                          0 0

                          Národ českých fandů si to klidně nechá líbit,necháme na sobě i to pověstné dříví štípat.Divím se ,že vůbec ještě někdo chodí na fotbal,že ještě někdo sází na výsledky zápasů,že ty vesměs profláklé
                          pány ještě všichni neposlali kam patří.

                          • Re: Zítra derby s Duklou

                            travel (přítel SN)     před 13 lety 16.09.2011 13:04 |  
                            0 0

                            Nezdá se Vám bongore,že fotbal a politika mají hodně společného? Korupce,ovládají to mafiáni. Kam to všechno spěje?

                            • Re: Zítra derby s Duklou

                              qazwerty     před 13 lety 16.09.2011 13:15 |  
                              0 0

                              Přesně tak...je to všude kolem nás...

                            • Re: Zítra derby s Duklou

                              Jiri1     před 13 lety 16.09.2011 13:17 |  
                              0 0

                              Vystup z cele vane hromady je v tom, ze prej se bude uryhlene pripravovat odtrzeni prvni ligy a soucasny vykonny vybor by v te chvili mel asi smulu, protoze by prisel minimalne o 50 az 60 milionu.

                            • Re: Zítra derby s Duklou

                              martyni (přítel SN)     před 13 lety 16.09.2011 13:53 |  
                              0 0

                              speje to asi tam, kde uz to je..

                            • Re: Zítra derby s Duklou

                              bongor     před 13 lety 16.09.2011 14:41 |  
                              0 0

                              No to je nabíledni,že je to hodně podobné příteli traveli.Kam to spěje
                              to uvidíme,ale rozhodně kdyby to spělo do prdele,tak by to byl ještě pěkný cíl.

                    • Re: Zítra derby s Duklou

                      DKNL     před 13 lety 16.09.2011 19:46 |  
                      0 0

                      Chlapi, řekl bych, že si pletete Dvůr Králové nad Labem a Králův Dvůr !!!

      • Re: Zítra derby s Duklou

        PetCC     před 13 lety 16.09.2011 16:27 |  
        0 0

        Já tu klidně budu diskutovat každý den, ale bohužel se tu teď pořád o hovadinách. Už jenom číst ty diskuze je frustrující. Každý druhý tu pláče, že svět není takový, jaký si představuje, že je všemu konec, že se s ním nejedná podle jeho důležitosti.
        Číst to, to je první stupeň k depresi. A protože já mít depresi nechci, tak ty komentář většinou vůbec nečtu a proto na ně ani nereaguju.

  6. Re: Zítra derby s Duklou

    podol (přítel SN)     před 13 lety 16.09.2011 13:37 |  
    0 0

    Přátelé,nevím jak Vy,ale já po 60 letech u Slávie s fotbalem
    končím.To co se děje,je nad jakoukoli možnou solidní diskuzi a
    pokud jak předchůdce napsal"si Češi na sobě nechají dříví štípat",
    a nezmůžeme se než nad plané debaty,tak si ani nakonec nic jiného nezasloužíme.Budu se věnovat knihám,přírodě a svým vnukům.Je to stejné jako za totality-útěk od toho co nemůžeme nijak změnit.Případné kritiky i komentáře ujišťuji,již nebudu reagovat.Podol

    • Re: Zítra derby s Duklou

      Jiri1     před 13 lety 16.09.2011 14:08 |  
      0 0

      Vazeny Podole, koncit s fotbalem kvuli par debilum je napovazenou, priznam se , ze jedine , co mne v soucasne dobe zajima je kolikati jsme a jak se to u nas bude dal vyvijet i proto si myslim, ze dlouholety Slavista nemuze odejit , odejit muzou akorat, Dolezalove , Platilove a pod., proste tenhle klub jsem si vybral a je mym osudem a myslim, ze neprehanim.

      • Re: Zítra derby s Duklou

        Viking     před 13 lety 16.09.2011 14:29 |  
        0 0

        Já jsem s fotbalem skončil po 25 letech úplně ze stejného důvodu.

        Prostě mě ta žumpa úplně znechutila. Hrál jsem na úrovních od divize až po prales ale je to všude stejné - všichni nadávají na korupci, fandí Haškovi ale jakmile někomu hrozí sestup nebo můžou postoupit, solí to všichni bez rozdílu a najednou jim ta korupce vlastně zas tolik nevadí.

        Úplně stejný svinstva se ale dějí od divize výš - znám osobně dva prvoligové rozhodčí, sami se chlubí že berou a že je to prostě normální - těch půl mega co je stál postup do ligy (mimochodem mající stále horší a horší úroveň) se musí přeci revanšovat že...

        Svaz a reprezentace naprosto to samé - lampasácká klika spolu s profláknutými rozhodčími ovládají svaz a je úplně jedno, jak se ten vrchní šašek jmenuje a čí kamarád vede reprezentaci.

        Tenhle stav českého fotbalu koresponduje naprosto se stavem Slávie - ovládali a ovládají stále stejní tuneláři (snad nikdo nevěří tomu, že Řebíček dal většinu nakradených pěnez do fotbalu...) a všem jde jenom o stadion a jeho dluhopisy nebo pozemky na Praze 10. Já tady prostě světlo na konci tunelu nevidím. Ano, Slavia je věčná ale nevím proč bych měl dobrovolně přispívat někomu, kdo mě okrádal na daních a ještě se vysmívá, že si na Slavii půjčil od dětí. Presumpci viny nebere - člověk vlastnící občanský průkaz nepotřebuje lejstro od soudu k tomu, aby si spočítal dvě a dvě dohromady.

        Stručně řečeno - to že se vyseru na permici a budu sledovat Slavii z novin ještě neznamená, že ji nemám v srdci.

      • Re: Zítra derby s Duklou

        japhy     před 13 lety 16.09.2011 18:51 |  
        0 0

        Perfektně shrnuto, pod to se můžu s klidem podepsat.

    • Re: Zítra derby s Duklou

      bongor     před 13 lety 16.09.2011 14:55 |  
      0 0

      Milý podole,měl jsem podobnou myšlenku včera,když jsem si přečetl
      o naší spolupráci s rumunem.Tu považuji za naprosto nepřijatelnou,ať už je důvod jakýkoliv.Dnes mi to ještě potvrdilo jednání té přiblblé valné hromady.Ovšem když se nad tím pořádně zamyslíme tak uvidíme,o kolik bychom přišli kamarádů třeba jen na tomto webu,kteří mají podobné názory jako my a zcela stejnou lásku a tou je Slavie.Vydrželi jsme mnohá příkoří,museli jsme sledovat
      spousty šaškáren a nechutností a přežili jsme to .Tak přežijeme i současnou situaci,všichni společně i s naším přítelem podolem.

      • Re: Zítra derby s Duklou

        eomer (přítel SN)     před 13 lety 16.09.2011 19:16 |  
        0 0

        MOC HEZKY NAPSANÉ !!!

    • Re: Zítra derby s Duklou

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 16.09.2011 13:52 |  
      0 0

      asi ma pekny vzpominky..:)

    • Re: Zítra derby s Duklou

      SKS70     před 13 lety 16.09.2011 13:53 |  
      0 0

      on jinou třeba ani nemá... vždyť je to takovej buran z Jílového a třeba to již stačil prohrát v kartách ..... ale pozemky údajně již zainvestoval a začíná je prodávat zájemcům ....... Myslíte si, že si na to vzal hypotéku?

      • Re: Zítra derby s Duklou

        Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 16.09.2011 16:35 |  
        0 0

        podle mě si půjčil od dětí :)

  7. Pojďte radši na futsal!

    rossobianco     před 13 lety 16.09.2011 16:43 |  
    0 0

    Dneska se od 20:00 hraje v Edenu nejen fotbal,ale i futsal.Našim začíná sezóna a já osobně nemám ani to sebemenší dilema,čemu dát přednost.
    Schválně:ctižádostivý tým,hrající za zlomek toho co fotbalisté,na startu sezóny,nebo přeplácení fotbalisté,co odflákli poslední ligový zápas?
    Tým,který na svých webovkách upozorní i na zápas toho druhého,nebo ten,který tak neučiní?
    Zápas v krásné tradiční staré sportovní hale s dřevěnými sedačkami,nebo v hypermoderní budově s vyzáží obchodního centra as plastovými sedačkami?
    Vstupenku za 50 korun a žádné pžehnané a svévolné šacování,nebo za 150 korun a ještě vás ani nenechaj vzít si dovnitř sváču?
    Věru těžké dilema...)))))

    • Re: Pojďte radši na futsal!

      Jakubisko     před 13 lety 16.09.2011 18:34 |  
      0 0

      No až na tu část kde v podstatě říkáš že je Eden hnusný, tak souhlas :)