Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Jablonec - Slavia 4:0

Slavia veze ze severu Čech debakl a tak se zřejmě dočkáme změn v realizačním týmu.

Jablonec - Slavia 4:0 (1:0)
Branky:
25. Beneš, 59. a 81. Lafata, 70. Kovařík
Sestava Slavie:
Čontofalský - Nitrianský, Petrák, Hubáček, Trubila - Prošek (74. Dostál), Jarolím, Janda (46. Frejlach), Hurka - Vlček (66. Voráček), Pospěch
Lavička:
Kolařík, Hanuš.

Se zajímavou stoperskou dvojkou nastoupili slávisté k duelu s Jabloncem. Na pravém stoperu se trochu překvapivě ocitnul Petrák, druhého stopera hrál Hubáček a obrannou čtveřici doplnil zprava Nitrianský a zleva Trubila, což bylo logické vzhledem k absenci Kaufmana a Cicmana. Nemohl hrát ani Adam Hloušek a na lavičce byli jen čtyři hráči do pole, včetně záložníka béčka Petra Kolaříka.

První minuty byla o něco aktivnější Slavie, nicméně pokud se míč dostal k útočníkům, byli většinou v ofsajdu. Domácí hrozili ze standardních situací, které se podařilo ubránit, gól ale ve 25. minutě dali ze hry. Na Eliášův centr zleva si na hranici malého vápna naskočil Beneš a míč o zem poslal za Čontofalského záda. Po gólu byli slávisté jaloví, hrálo se na jejich půlce, za půlicí čáru se dostali snad jen třikrát. Krásnou střelu ze standardky předvedl ve 35. minutě Hurka, ale míč po Špitově teči mířil těsně nad břevno. Dvě minuty před přestávkou odkulhal ze hřiště Janda se zraněným kotníkem a slávisté dohrávali poločas v deseti.

Jandu do druhé půle vystřídal Frejlach a podíval se tak na hřiště poprvé v sešívaném dresu. Na kvalitu slávistické hry to však pozitivní vliv nemělo. Slávisté zkoušeli ohrozit bránu Špita hlavně střelami z dálky, ale neúspěšně. Veškeré naděje na vyrovnání utnula 59. minuta, kdy Jablonec využil své herní převahy ke vstřelení druhé branky. Po rohu se dostal ke střele zpoza vápna Jablonský, míč se zastavil ve vápně u Lafaty a ten zvýšil na 2:0. Bylo však ještě hůř, po přihrávce od Pitáka pálil z velkého vápna Kovařík a vstřelil třetí gól domácích. Bohužel gólům nebyl konec a po přihrávce za obranu v souboji jeden na jednoho Lafata obešel ležícího Čontofalského a vstřelil svůj druhý dnešní gól.

Z Jablonce se tradičně vozil pouze bod za remízu, ovšem dnešní debakl je opravdu ostudný. Blízké dny tak s velkou pravděpodobností přinesou změny v realizačním týmu.

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    vojtechusv     před 13 lety 11.09.2011 18:59 |  
    0 0

    Petrouš klukům dával dobrý pokyny...:D

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      mpik     před 13 lety 11.09.2011 19:55 |  
      0 0

      Myslíš "dělejte, hrajte"? :-)

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        vojtechusv     před 13 lety 11.09.2011 20:04 |  
        0 0

        jjj:D

  2. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    Moskyta     před 13 lety 11.09.2011 19:00 |  
    0 0

    Již dlouho jsem nepsal do diskuze, ale po dnešku si musím ulevit.
    DĚS, BÍDA, HANBA...
    Bohužel to vypadá, že budeme letos rádi, když opět nebudeme hrát o sestup.

  3. co dal

    rudahvjezda     před 13 lety 11.09.2011 19:00 |  
    0 0

    prohra mne neprekvapila a diky ocekavani ani nejak zvlast nezkrusila.
    ted bych si pral, aby se udelal radikalni rez v realizacnim tymu, podekovalo se petrousovi, vyrazil se vrabec a prisel nekdo, kdo tomu da nejakou tvar a bude schopnej postavit z mladiku tym, kterej za rok za dva (asi spis za dva :-)) vyhraje ligu, nebo aspon bude mit ambice vyhrat ligu

  4. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    Jarda66     před 13 lety 11.09.2011 19:01 |  
    0 0

    No co k tomu říct víc... Frejlach nezklamal a krom žlutý karty nedokázal nic... Vlčák je sám na penaltě a netrefí bránu a v poslední minutě ve výborný pozici Hurka přestřelí... Tak nevím no, za celej zápas když nepočítám břevno si vytvoříme dvě dobrý šance a nedáme je, to je těžký chtít body... Jo a k tomu pekelně děravá obrana, na to sem zapomněl... prostě katastrofa... Doufám že petroš pude od válu a že se dočkáme těch slíbenejch posil

  5. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    Ravik     před 13 lety 11.09.2011 19:02 |  
    0 0

    Milosrdný výsledek v zápase, který snad ani jinak vypadat nemohl...

  6. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    FrancoisMerlin     před 13 lety 11.09.2011 19:03 |  
    0 0

    Žádné překvapení někteří už/ještě na to nemají a někteří jsou na tom kondičně hodně špatně. Proti týmu, který hraje v stejné sestavě téměř 2 roky neměli šanci. Tabulka odpovídá naší kvalitě a srovnatelní soupeři jsou pod námi.

  7. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 11.09.2011 19:03 |  
    0 0

    Dneska jsme prohráli, ale ještě větší prohra, je pokud nebude Na Petroušově zadnici otisk Řebříčkovy boty. A pokud možno i na Platilově. A proto ten pocit, který mám po prohraném zápase ještě nemám.

  8. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    sTizz (přítel SN)     před 13 lety 11.09.2011 19:09 |  
    0 0

    Massimo Morales je volny :)

  9. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    vlchan     před 13 lety 11.09.2011 19:09 |  
    0 0

    Opět hrůza. Žádná kombinace, žádné brejky-hrůza! Největší trest pro naše hráče je autové vhazování. Buď se trefí na hlavu soupeře, nebo v lepším případě druhým dotekem kopnou míč do zámezí. Co obdivuji je náš realizační tým, že žene naše hráče na steč do posledního hvizdu, místo toho, aby raději tak kolem 80 minuty raději opustil tajně Jablonec.

  10. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    tantalos     před 13 lety 11.09.2011 19:14 |  
    0 0

    Dalo se to čekat. Ani bych za debakl nenadával tolik Petroušovi jako Platilovi, který trpěl fixní ideou, že tři starci - Hub, LJ a Vlček můžou být kostrou, kolem kterých se obalí jako svalstvo 18letí kluci. Platil byl přesvědčen, že mančaft, který na jaře něco uhrál, je možné oslabit.
    Samozřejmě svou velkou zásluhu na debaklu má i Petrouš, který nedokázal tým připravit.
    Nwevím, co je pravdy na tvrzení, že před Převýšovem Petrouš honil hráče s válci vody na zádech, a tak je pěkně utavil.
    Vzhledem k velkému počtu zraněných, je zřejmě, že to s Netscherem pos.ali.
    Já jsem vždycky byl zastáncem myšlenky, že Slavia má szavětz mlaďochy, i když je jasné, že budopu dělat chyby a moc toho neuhrají. Čekal bych ale od nich, že na hřišti nechají duši, každý si vyfasuje alespoň jednu žluiou a alespoň jednoho protihráče vyřadí pro zranění.
    Ne, takhle to nejde.
    Utkání rozhodl první gól - Hubáček se pokoušel o hlavičkový souboj s Benešem. Nebylo to ani tak chyba prcka Hubáčka, jako hlupáka, který ho tam postavil.

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      cindy     před 13 lety 11.09.2011 19:47 |  
      0 0

      No...S tím utavením bych si dovolil nesouhlasit.
      V nové sezoně jsem osobně zhlédl všechny zápasy A týmu s výjimkou Příbrami a nevím jak vy ostatní,ale já v každém zápase viděl tým hrát tak do 65 minuty a poté nás všechny týmy beze zbytku v konci utkání přehrávaly...
      Moje spekulace? : Nedostatečná fyzická příprava a výsledkem je kondice na třičtvrtiny utkání...A to vše v tuzemském provedení!!!
      Můj názor a řešení : Okamžitý odchod p.Petrouše za voláním jeho srdce... A na cestu bych přibalil ještě podvodníka a idealistu Platila.
      Jinak se bojím,že po zbytek sezony budeme všem jen a jen pro srandu. Cindy

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        tantalos     před 13 lety 11.09.2011 20:02 |  
        0 0

        Jak je to s jejich fyzičkou by nejspíš ukázaly testy.
        Jenže: Hub, Jarolím a Vlček neplní roli lídrů mužstva a zdá se, že jaro bylo posledním záchvěvem jejich kumštu, který u Huba byl vždy navíc pofidérní.
        Trubila umí, ale hrál tři utkání za devět dní a hodně cestoval - od toho se nedalo nic čekat.
        Petrák obstákl na postu, kam ještě nedorostl, ale stejně jako Nitrianský si uhrál svoje, Čontofalský nic nezkazil.
        Hurka se snažil, stejně jako Janda, dokud mohli.
        Zbytek totálně vyhořel. Pospěch se spokojil se smlouvou a jeho jarní výkonnost je v ... Ten alespoň umí.
        Možná by tým s Latkou, Korešem, Hlouškem dokázal víc, ale to, co zbylo, je trapné.
        Vlček, Prokeš a Hubáček byli zoufalí.
        Jenže nejhorší vinu nese Petrouš a Platilova antikoncepce.
        -

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      edenian     před 13 lety 11.09.2011 19:54 |  
      0 0

      Ja to nevidel, ale prvni gol utkani jiste nerozhodl ;-). Hele rikam uz dlouho klid, nerozcilovat se, proste budou hubeny leta, snad nechcipnem. Krome toho za Rebicka budem porad sracky - protoze proc by u nej delal nekdo jinej, nez platilove a pod., nemame hracskou kvalitu a hlavne zkusenost tymu, kterou mel ten Jarolimuv. Ta se ovsem ziskava dlouho a na mezinarodnim poli, nikoli v Cechach. A to je nejvetsi chmura. Ze ta sila kterou cela Slavie, ne jen muzstvo ziskalo v tech vecnych balkanskych predkolech atd. je v prd... To me jediny mrzi. Hracum v teto situaci proste nelze nadavat. Jsme prohnily nevirou a /pod/ prumernosti, neda se nic delat /hned/. Muzem se jen modlit, aby co nejdriv vypadli pitomci jako Platil atd., ale jak rikam, Rebickove podle me nic neudelaj, takze temno bude dlouhe. / kez bych se mylil, v skrytu duse bych si pral treba M. Janu, klidne Hrebika nebo ...., cert to vem, bez dobryho sport. reditele se stejne nehnem. A prachy vydrzej jak dlouho? To se radsi ani neptam.

  11. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    mats     před 13 lety 11.09.2011 19:23 |  
    0 0

    Tak jsem tedy celý lačný, jakéže změny veliké náš tým realizační čekají, když už pánové u vesla vymysleli takové veselé ultimátum. ;-)

  12. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    Kactus     před 13 lety 11.09.2011 19:44 |  
    0 0

    sasci to jsou.
    nikdy bych nerekl, ze budeme mit horsiho trenera nez Csaplara.

    takze, Petrous a Platil ven !

    a nejhorsi je, ze porad vlastne nikdo nevime, proc jsme tam kde jsme.

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      mirecek1111     před 13 lety 11.09.2011 20:10 |  
      0 0

      Tak tým určitě není horší než Teplice, Liberec apod.
      Jenomže to chce trenéra, který opravu ví co chce a má potenciál toho taky dosáhnout. A potom mu dát pořádný prostor. Ono nejde jenom o to, že hráči asi ani nevědí, co mají s takovým vedením hrát ale s Petroušem vcelku reálně hrozí, že i přestupová politika na úrvoni jeho kvalit bude katastrofa. A vzhledem k tomu, že Řebíček teď bude do Slavie pumpovat prachy, tak to může být s Petroušem cesta do pekel. Už ta posila v podobě Frejlacha je na pováženou..

      S Uhrinem ml. ted máme ideální možnost přivést do týmu mladého ale také zkušeného trenéra, za kterým už výsledky stojí a který praktikuje moderné fotbal. Ideální přiležitost začít konečně po letech KONCEPČNĚ pracovat a vzhledem k tomu, že Řebíček asi bude dál do Slavie sypat prachy tak i šance, že se vcelku rychle můžeme vrátit na vrchol.

      A na Platila serte, pokud budeme mít kvalitního trenéra, které bude sportovnímu úseku rozumět, tak ve spojení s tím nejvyšším (Řebíčkem) Platilova neznalost sportovní politiky nebude tak fatální na tým.
      Jenomže bez takového trenéra se zatím ve Slavii děje jediné, že Řebíček vyhazuje prachy do luftu.

      Ono bychom v téhle situaci s Platilem co spolurozhoduje o sportovních záležitostech potřebovali jako sůl trenéra alfasamce jako byl Jarolím.

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        edenian     před 13 lety 11.09.2011 22:31 |  
        0 0

        Mirecku ty jsi asi v tom Liberci nebyl, co?

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          mirecek1111     před 13 lety 11.09.2011 22:50 |  
          0 0

          Nebyl, a ani když tam na jaře koncertoval Dostál :D

          Kdybys nereagoval jen na první větu ale pobral to celkově, tak bys pochopil, že jsem to samozřejmě myslel čistě co se týče papírové síly kádru a neuvažoval jsem fakt, do jakého srabu tým Petrouš dostal.

          A když papírově porovnáme konkrétně ten Liberec s námi, tak v brance jsme si cca kvit, obranu máme jednoznačně lepší (samozřejmě když budou u nás všichni zdraví), nevím kterého hráče obrany Liberce bys u nás chtěl.. útok má lepší Liberec, tady by to platilo asi opačně :) a v záloze jsme si cca kvit. Oni mají zajimavého Breznaníka a Váchu a my Hlouška a Petráka..zbytek je průměr.

          Promiň ale současné výkony Slavie opravdu neodrážejí kvalitu kádru, proč by potom taky tolik lidí volalo po odvolíní trenéra.

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            Slawek     před 13 lety 12.09.2011 08:16 |  
            0 0

            Člověče, hlavně ten Hloušek, to je fakt posila.Ještě že má Platil toho kamaráda Peltu. Ten se nám moc vyplácí. Ale je rychlej, to je pravda.

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            edenian     před 13 lety 12.09.2011 11:33 |  
            0 0

            Ja to pochopil, ode mne to byl spise povzdech. Tu depku, kdyz jsem odtam odjizdel, tu bych ti nepral. Musim rict, ze jsem tedko Jablonec vypustil i proto, ze jsem si byl jist, jak to dopadne / coz delam vyjimecne, doma bych to neudelal. A dopadlo. Jsem rad jen za to, ze jsme nedostali bura. Souhlasim, ze jsme celkem vyrovnani. Ja jsem ovsem v Libe cumel jak vrana na Rabusice. Protoze to byl nakup / s Brezn./ hodny machra. A k tomu Vachovi, kdysi jsem ho videl poprve hrat s ackem pripravu na Strahove / prvni priprava Smicra po navratu/ a rikal jsem si dobrej, skoda ze pro nej nebude mit KJ misto. Nemel, to je ok, tak to tehdy bylo. Ale tentokrat jsem tak nadseny nebyl, zjistil jsem, ze je trochu hajzl. Hraje zakerne rekl bych. A Petrak se mi v Libe libil hodne, vlastne jsem si rikal, ze to je jedina positivni vec toho vecera.
            Co se tyka treneru atd. samozrejme souhlasim az na Uhrina. To proste neni muj typ :-), ale uvidime co prinesou pristi dny. Bohuzel zustavam skepticky.

  13. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    Markus     před 13 lety 11.09.2011 19:49 |  
    0 0

    Hůůů, hůůů, jede vlak. Jablonec nás totálně přejel krásným fotbalem. Nedokázali jsme být ani dobrým sparing partnerem, naše hra byla kombinací nepřesností a hlouposti, navíc naši hráči působili opět velmi unaveným dojmem. Je třeba radikální změna, potřebujeme na trenérský post kombinaci zkušenosti a autority. Bylo by však alibistické házet vinu na hlavního trenéra, nefunguje nám celý realizační tým. Doufám, že v sobě najde dostatek soudnosti Platil a rezignuje, protože současný stav je velkou měrou také jeho zásluha. Teď se nám vrací dluhy z minulosti, výsledky jeho kráktodobého přístupu k vedení klubu.

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      Slawek     před 13 lety 12.09.2011 08:11 |  
      0 0

      Ano, toto je konečně správný postřerh. Kdo tvrdil, že se dá liga hrát s dorostenci, byť nadějnými ? Platil. Proč si hraje na sportovního ředitele ? Hrajeme prakticky bez stoperů, starší hráči, které máme na ligu nestačí a tak jsme byli jabloneckým (dříve bohužel našim ) jen pro smích. To byl smutný pohled. Ale jsou optimisti, kteří z toho chtějí do 2-3 let udělat evropský tým. To je stejné jako když jistý Doležal tvrdil, že nastává desetiletka Slavie.
      Ach jo, proč musíme mít ve vedení stále takové diletanty ?

  14. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    podol (přítel SN)     před 13 lety 11.09.2011 20:03 |  
    0 0

    Píše se mi těžko,jako každému Slávistovi.Ještě jsem ke všemu
    před utkáním hyříl neúměrným optimismem,podloženým jen vírou
    a přáním.Jsem zvědav na zítřejší vyjádření vedení a jejich opatření.Ale musíme se smířit s tím,že také letos nebude lehko.
    Když srovnám naše výkony s výkony dalších ohrožených,bude
    to tvrdý boj o udržení.Už příští utkání s Duklou bude pro nás jedno z prvních klíčových.Podol

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      bongor     před 13 lety 11.09.2011 20:08 |  
      0 0

      proč nehrál Koreš?

  15. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    jiras     před 13 lety 11.09.2011 20:20 |  
    0 0

    „Je pod naši úroveň nutit některé hráče, aby běhali,“ vyjádřil trenér Petrouš svou nespokojenost s výkonem některých fotbalistů. „Já už to z lavičky nemíním některým hráčům stále říkat."

    Do prdele takže pod jeho úroveň je i trénování samo o sobě?

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      Kactus     před 13 lety 11.09.2011 21:40 |  
      0 0

      jo, ty jeho vyjadreni....
      cisty alibismus, ja nic, ja muzikant, ja vlastne s hraci na hristi nemam nic spolecneho :)

  16. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    PetCC     před 13 lety 11.09.2011 20:55 |  
    0 0

    Jsem vcelku uchvácen tím, že někdo, při porovnání naší sestavy a soupeřovi formy, je zdrcen výsledkem. Ten vcelku odpovídá realitě. Já přinejlepším očekával porážku 2:1. Opakuji přinejlepším, když se nám opravdu bude dařit. Což se moc nedařilo.
    Hlavní věcí je, že jsme dosud měli nejtěžší soupeře ze všech, jen z první poloviny tabulky. Takže je třeba nepřemýšlet nad počtem bodů a místem v tabulce, ale dokonale se připravit na další sérii zápasů, se kterými musíme dělat body. A se kterými se můžeme, za naší situace, rovnat.

  17. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    thc     před 13 lety 11.09.2011 21:20 |  
    0 0

    To by nebylo naše vedení a Slavia ... Kdyby zejtra Petrouš nedostal šanci do zápasu s Duklou Nebo aby ho nenahradil někdo z béčka či asisten Vrabec vsadim na to vše , ubohost trapas DO prdele už s tim sedlákem tělocvičkářským kurva

  18. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    Mac     před 13 lety 11.09.2011 22:12 |  
    0 0

    "Zatímco slávističtí fanoušci usedají na silnici, nedovolují autobusu s hráči ze severočeského města odjet a chystají se, že si s nimi od plic promluví, trenér Petrouš odjíždí z místa zmaru svým vozem, protože přijel na soustředění za mužstvem až po utkání Bohemians - Slovácko, které sledoval."

    To je vrchol, kvůli Bohemce nebýt s týmem.

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      jiras     před 13 lety 11.09.2011 22:55 |  
      0 0

      Však on byl se svým týmem... Další důkaz toho, že je mu Slavia u řitě, ani ho nezajímá, že se pod ním kýve židle.

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        lassiter     před 13 lety 11.09.2011 23:01 |  
        0 0

        ježišmarja, tak nebyl dvě hodiny na soustředění a nehrál tam s klukama playstation a místo toho sledoval soupeře, co je na tom tak špatnýho proboha?

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 11.09.2011 23:04 |  
          0 0

          Navíc teď na ČT4 ukázali, že na zápase Bohemka - Slovácko byli asi 4 hráči Slavie, mám dojem, že jsem rozpoznal Standu Vlčka. Po pravdě řečeno, koukat na Bohemka - Slovácko, to asi není o co stát.

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            Markus     před 13 lety 12.09.2011 07:42 |  
            0 0

            Třeba je Bohemka nezajímá, to je jiná třída a sledovali výkon Slovácka, které má stejně bodů jako my ...

  19. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    Barlblog     před 13 lety 11.09.2011 23:21 |  
    0 0

    Doufal jsem v lepší výsledek...

    Kritizovat hráče nemá moc význam, prakticky jediný, kdo se vážně nesnažil byl Pospěch. Problém je ve vedení týmu. Naši hráči utočí v několika lidech, ale nejsou schopni ani základní kombinace. Jdou ve 3-4 hráčích a skončí to střelou na hranici pokut. území. Nejsme schopni podržet balon, využít rychlosti a kvality Proška s Hůrkou...

    Tým nehraje tím stylem z Jara, je to těžkopádné a chyby nejsou otázkou jen mladých, nýbrž i hráčů jako Hubáček, Vlček, Janda atd.

    Za tohle všechno podle mě může realizační tým. Pokud mají lidé ve Slavii rozum, pak zítra skončí Petrouš, Vrabec, Přibyl i Netscher.

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      mirecek1111     před 13 lety 12.09.2011 00:17 |  
      0 0

      Proč Netscher, ten mi vždycky přišel, že je na svoje řemeslo odborník.
      Jestli jsou naši hráči špatně kondičně připravení, za to přece nemůže on ale Petrouš, který je odpovědný, jaká příprava před sezonou se zvolí a jak probíhají treninky.
      Už se někde psalo, že teď a tenkrát za Jarolíma byla příprava rozdílná a Netcher tady byl už tenkrát.

      Jinak ostatní samozřejmě musí skončit včetně Přibila, naopak ten byl zdá se mi roky v diskuzích na webech šetřen kritiky kvůli letitému chaosu s brankáři.

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      Slawek     před 13 lety 12.09.2011 08:01 |  
      0 0

      ...ale i Platil a zákaz vstupu bude platit pro Rosena !

  20. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    opicemag     před 13 lety 12.09.2011 08:11 |  
    0 0

    Petrouš by měl skončit. Včera bylo pozdě. A taky by ale nemělo zapomenout na hráče a zjistit, proč hrají tak jak hrají. Chtějí se zbavit Petrouše? Nemají fyzičku? Motivaci? Či co.

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      urs (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 08:26 |  
      0 0

      ani bych se moc nedivil tommu, že se ho chtěji sami zbavit - pro slávistu je docela příkoří být trénován klokanem, který je v myšlenkách někde v ďolíku a jeho koučování spočívá ve vyřvávání povelů - dělejte, makejte! a pod. :))

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        opicemag     před 13 lety 12.09.2011 08:53 |  
        0 0

        No zrovna tohle je myslím hráčům jedno. Kdyby u klokana brali větší peníze a chtěli je tam, jdou tam.

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          bongor     před 13 lety 12.09.2011 09:39 |  
          0 0

          Je klidně možné,že si hráči řekli"budeme hrát tak jak nás platěj".Určitě každý ví,kolik berou hráči od konkurence,ale my to nevíme.Jestli je u nás strop 100 tisíc a třeba u klokana 150,tak je možné,že jim to vadí./ale ten plat u klokana pochopitelně neznám,to si jen tak vymyslel/.
          Nebo je skutečně štve něco na Petroušově chování,nebo ho neberou jako odborníka,co by jim měl něco radit ,nebo prostě na nějaký vysoký presing ,který jako jeden z mála způsobů hry srovnává rozdíly mezi lepšími a horšími fotbalisty prostě nemají síly atd.atd.Těch možností je hodně.

  21. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    Viking     před 13 lety 12.09.2011 08:32 |  
    0 0

    Co už se musí stát aby Petrouš SÁM odstoupil???

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      DrFe1     před 13 lety 12.09.2011 09:04 |  
      0 0

      To by mě taky zajímalo. Podle mě taková situace neexistuje - zdá se, že je Petrouš dobrým Jarolímovým žákem. Ten by taky sám neodstoupil ani kdyby dovedl tým až do 2.B třídy. Ale to je problém celého českého fotbalu (viz třeba Bílek u repre) a nejen jeho. V našich končinách je málokdo soudný, aby uznal že na to v danou chvíli nemá. Fascinuje mě ovšem, že ti lidé nemají vůbec žádnou sebeúctu resp. brát o něco déle plat je pro ně podstatnější, než to že se chovají jako totálně nesoudní kašpaři.

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        bongor     před 13 lety 12.09.2011 09:41 |  
        0 0

        Nebo třeba nic jiného neumějí a o trénování si myslí,že to umějí.

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      opicemag     před 13 lety 12.09.2011 09:20 |  
      0 0

      Pokud vím, tak ani Wenger nenavrhl vedení Arsenalu svoji rezignaci, když dostali 7 gólů od Manchestru. A kdy jindy ji nabídnou než po tomhle.

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        mirecek1111     před 13 lety 12.09.2011 09:41 |  
        0 0

        Bože bože..to se vůbec nedá srovnávat, Wenger je po Fergusonovi trenérsky Maradona...po tom všem čeho za ty roky s Arsenalem dosáhl má právo mít takové ego, že by mělo být trestné o tom vůbec mluvit.
        Však myslím, že kdyby šlo s jeho odvoláním do tuhého tak 80% fanoušků Arsenalu bude nakonec proti. To je právě ten rozdíl mezi uvažováním českých fanoušků a funkcionářů a těch profesionálních ze zahraniční.

        Proboha přeci u Petrouše nejde ani tak o další dardu v Jablonci ale o to, že je to totální amatér a nám už nejde jen o to se zase zachránit.

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          opicemag     před 13 lety 12.09.2011 11:07 |  
          0 0

          Samozřejmě že Petrouš nesahá Wengerovi ani po kotníky (vlastně je urážka Wengera ho s ním srovnávat). Ale rezignaci nabídnout mohl. Já být vedením, tak jí nepřijmu, ale to je něco jiného.

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      Fallen (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 13:05 |  
      0 0

      Nic. Narozdíl od Jarolíma, kterej nechtěl odstoupit kvůli Slavii (nebo penězům), petrouš ví, že s tim co předvádí už si nikde v životě neškrtne. Pustil bys takovejhle flek dobrovolně, kdybys věděl, že máš reálně na to trénovat divizi?

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      lassiter     před 13 lety 12.09.2011 10:11 |  
      0 0

      to jako to s tim řepkou?

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        tantalos     před 13 lety 12.09.2011 10:54 |  
        0 0

        Nákup Řepouna by splnil tři hlavní cíle:
        1.Přivedl by fandy Sparty k nepříčetnosti,
        2 Slavia by získala jednoho z nejkvalitnějších obránců GL,
        3.Slavia by získala hráče, který je ochotný zfackovat spoluhráče, který se fláká.
        Prostě by měla Slavia beka, který by stačil na hráče jako Kweuke, Bony a pod.

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          tantalos     před 13 lety 12.09.2011 10:59 |  
          0 0

          Připouštím, že akvizice Řepky by se dotkla hrdosti slavistů. Taky bych ho instinktivně nechtěl. Bylo by to určité pokoření Slavie. Mně by to ale vadilo míň než prohra v Převýšově nebo debakl v Jablonci, spíš bych se s tím smířil.

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            opicemag     před 13 lety 12.09.2011 11:10 |  
            0 0

            Ale chtěl by k nám Řepka? Asi ne.
            Jinak ale bych byl proti.
            Pro Hřebíka všema deseti.

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            lassiter     před 13 lety 12.09.2011 11:12 |  
            0 0

            Hm, nevím no, věřím že Latka je v tomhle lepší řešení. A beztak by to celé dopadlo tak, že Řepka by sem nakonec nešel. Takže výsledek by byl, že body 1 až 3 by se nerealizovali a jediné k čemu by došlo, by bylo ono pokoření Slavie, pač mediální scéna by si zájem slavie o řepku jistě nenechala ujít :-)

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            rossobianco     před 13 lety 15.09.2011 14:09 |  
            0 0

            Já to cítím přesně naopak-žádný debakl a sebeodfláknutější výkon ve mně nevyvolá ani zlomek hněvu jako byť jen uvažování o nákupu tohoto zkurvysyna.
            Který tým si hýčká ve svých řadách takovéhoto bastarda,nezaslouží žádné sympatie.Není to tak,že bych neměl rád Řepku proto,že je to sparťan,je to přesně naopak-nesnáším Spartu proto,že si zakládá na hráčích jako Řepka.
            Tedy vulgárních a zákeřných grázlech,kteří nemají se sportovním chováním vůbec nic společného a jsou miláčky sparťanského kotle,místa s největší koncentrací primitivů na metr čtvereční v naší zemi.
            Kvůli tomuhle zmetkovi jsem přestal fandit reprezentaci,dokud tam hrál.Stejně tak jsem přestal fandit hokejové Slávii,když tam hrál Duda-nestačilo,že furt vyvolával bitky na ledě,on ještě zbil protihráče v šatně a pak do televize tvrdil,že v té šatně vůbec nebyl,jenže ony ho tam zachytili kamery...Co je Duda za sráče ostatně ukázal i poté,co málem přejel v obrovské rychlosti na přechodu pro chodce toho důchodce a pak ho ještě zbil!Doufám,že si to natvrdo odsedí!
            Kdybych u tohoto incidentu byl přítomen,tak vezmu dlažebku a udělám mu z toho auta kůlničku na dříví.Nebo radši bejsbolkou,abych se moh bránit,kdyby se mu to nelíbilo :-)

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          quelhar (admin)     před 13 lety 12.09.2011 11:07 |  
          0 0

          Jeste jsi zapomnel
          4. Privedl by fandy Slavie k nepricetnosti...
          I kdyz, po soucasnych vysledcich by to zadna velka zmena nebyla...

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            tantalos     před 13 lety 12.09.2011 11:17 |  
            0 0

            Máš určitě pravdu. Na druhé straně by se tím nic nezměnilo, protože já, a zřejmě značná část fandů Slavie, je nepříčetná už teď.

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            tantalos     před 13 lety 12.09.2011 11:17 |  
            0 0

            Máš určitě pravdu. Na druhé straně by se tím nic nezměnilo, protože já, a zřejmě značná část fandů Slavie, je nepříčetná už teď.

            • Re: Jablonec - Slavia 4:0

              martyni (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 11:25 |  
              0 0

              ja bych roli tvrdeho obrance nechal na latkovi. myslim, ze by to dobrotu nedelalo.. tech moznych problemu je rada.. muze je mit sam repka, vztah k fanouskum, vztahy uvnitr tymu.. muze byt zaryty spartan leadrem ve slavii?

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          slamacek (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 13:13 |  
          0 0

          ja myslim, ze Repka je celozivotni slavista a je nestastny z toho, ze si v nasem milovanem klubu nemohl jeste zahrat. verim, ze by sel i s platem dolu, aby tady u nas mohl byt. jenze uz se zrejme nedocka...

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 10:43 |  
      0 0

      Repku bych nebral..:-).
      Hřebíka? Všemi deseti! Moc potřebujeme někoho, kdo fotbalu rozumí.
      Já včerejším debaklem nejsem překvapen.. je třeba si uvědomit, že některý tými jsou daleko před námi, možná lze tvrdit, že v celé lize dochází ke zlomu a některé týmy jsou viditelně dál než ostatní. Plzeň, Jablonec, Sparta, Liberec, Boleslav - tyhle týmy dlouhodobě budují své kádry, vhodně je doplňují, mají relativně rozumné trenéry, systematická práce se vyplácí.. můžeme se podívat třeba na Liberec, dlouho jsme se tu vysmívali, že ač nám kradou hráče, tak jim je to k ničemu a kde že ten Liberec s Váchou a Dočkalem je. Ale teď vidíme, jak se tým sehrál, jak byl zas vhodně doplněn a začal šlapat. Někdy to nejde hned, o čemž se asi taky přesvědčíme, ale chce to nějakou koncepci, plán.
      Slavie svůj úspěšný tým sama rozbořila, dokonce i v poslednich chvilich, kdy nebylo s kym hrat, zbavovala se nadějnych hráčů. Ačkoli posily, který teď získáváme, jsou poměrně rozumný, je to zatím jen zoufalé látání děr v sestavě, žádná systematická práce.. to teprv musí přijít, mladí musí dozrát, po výprodeji máme jen Petráka a Koreše, kteří na ligu stačí, na ostatní je ještě brzy.. Musí přijít někdo, kdo si s tím bude vědět rady a s nějakým plánem přijde, ostatní mají velký náskok..

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        bongor     před 13 lety 12.09.2011 11:42 |  
        0 0

        Slavie svůj úspěšný tým,kterému jsme věřili a doufali v další úspěchy
        nerozbořila,ale někdo jej podle mě docela obyčejně "vytuneloval".Doufám,že už někdo zadal audit a že ten audit nedopadne jako proklamovaný audit ČMFS.Ovšem je fakt,že provedení takového auditu není levná záležitost.

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          opicemag     před 13 lety 12.09.2011 12:08 |  
          0 0

          Podle mě o to ani není zájem. Rozhodně ne na straně Slavie ani na straně současného vedení.

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 11:45 |  
        0 0

        Tak tu Boleslav bych jaksi za vzor nedával - minulé dvě sezóny mizerné, v té probíhající jsem si nevšiml, že by porazili někoho silného. Liberec má divnou přestupovou politiku, ale hraje objektivně dobře. Ještě bych se zmínil o Bohemce - to je sebranka dokonale sehraných nekopů, což v Česku stačí na horní půlku tabulky.

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          qazwerty     před 13 lety 12.09.2011 14:02 |  
          0 0

          Liberec a divná přestupová politika? To jste si to asi spletl s nějakým jiným týmem...

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 15:08 |  
            0 0

            S Baníkem? :-))

            Chápu, že ve srovnání s námi má dobrou přestupovou politiku skoro každý, ale ta liberecká se mi přesto nezdá optimální. Viz o kousek níže.

            • Re: Jablonec - Slavia 4:0

              qazwerty     před 13 lety 12.09.2011 16:32 |  
              0 0

              Tak Baník je finančně v háji, takže prodá i záchodové prkénko, když o ně bude mít někdo zájem...:)

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 11:52 |  
      0 0

      Řepka už je starej dědek, raději bych vzal Brabce, ten ještě chvíli vydrží hrát. Akutně to chce jednoho zdravého stopera a jednoho zdravého hotového útočníka.

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        Viking     před 13 lety 12.09.2011 13:42 |  
        0 0

        Liberec nemá divnou přestupovou politiku, má nejlepší přestupovou politiku z českých klubů.

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          venator     před 13 lety 12.09.2011 14:26 |  
          0 0

          Liberec hraje velmi dobře pár zápasů, uvidíme na jaře.
          Důvodem je podle mě hlavně nový trenér myslím, že tam přišel teď v létě Šilhavý

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 15:09 |  
          0 0

          Prodávat každé 2 týdny 1 hráče základu, to mi nepřijde moc moudré.

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            qazwerty     před 13 lety 12.09.2011 16:40 |  
            0 0

            Hráč základu má mnohem větší cenu a je o něj logicky i větší zájem na trhu...A stále mají ve Slovanu několik tahounů kolem kterých mají poskládaný tým...Štajner, Vácha, Breznaník, Gebre, Bičík, na stoperu se chytil Nezmar a na hrotu Rabušic...Výhodně nakoupí a poté se ziskem prodají (Dočkal, Gecov...) Takže proč ne? Dle všeho nemají nějaké přehnané ambice na umístění a hlavně chtějí, aby tým fungoval a byla finančně pokrytá sezóna...

  22. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 10:02 |  
    0 0

    pratele nehnevejte se na mne. Petrous delal co umel, ale myslim si a i mu preji aby dosahl nejakeho uspechu. dost brzy poznal kdo na co ma. hra na jare take nebyla spatna, tedy je otazkou co se stalo.
    kazdopadne je nebezpecne pokud si hraci voli trenera. zahadou pro mne zustava, ze nekterym chybi nasazeni. a presne jak petrou s rekl. aby hrace nutil behat... to pardon...
    Petrous dnes skonci, zrejme prijde uhrin ml. jen je otazkou jestli hraci budou snaset jeho tvrde metody...

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      opicemag     před 13 lety 12.09.2011 11:10 |  
      0 0

      Když nebudou, tak ať se pakují (hráči).

      • Re: Jablonec - Slavia 4:0

        bongor     před 13 lety 12.09.2011 11:28 |  
        0 0

        Kdyby bylo možné získat Hřebíka,tak bych byl pro všema dvaceti.To je podle mě člověk,který dokáže "vyrobit" dobrý tým i z nekopů.On to dělá obráceně než většina jiných trenérů.Zhodnotí jaký kádr má k dispozici a podle toho tvoří způsob hry.Potom teprve doplní hráče ,které má v kádru nějakými posilami,ale jen takovými ,které mu do toho systému zapadají.Petrouše je mi líto,nechal bych ho,aby mu dělal dvojku,učil se řemeslu a věřím,že za dva roky by z něj možná byl docela dobrý trenér. Ovšem karta padá pro Uhrina ml.
        Řepka?Teď už je asi pozdě,ale před rokem by byl určitě přínosem.
        Pro koho by byl jeho přestup urážkou?Myslím že by jí cítily oba tábory,ale nám by to zřejmě pomohlo.Zajímavá věc,myslím,že mě Řepas vždycky štval podstatně míň ,než takoví Sivokové,Kušnírové,Matušovičové, a další takysparťani.

        • Re: Jablonec - Slavia 4:0

          Jakubisko     před 13 lety 12.09.2011 12:11 |  
          0 0

          Ad poslední věta - mě sice svým způsobem taky, ale když si vzpomenu jak byl Řepka u Krause a hodil mu na stůl náš dres s tím, jak je hnusnej a jak je tam ta úplně zbytečná hvězda, tak se hodně bavím nad představou že by ho teď měl oblékat :))

          • Re: Jablonec - Slavia 4:0

            bongor     před 13 lety 12.09.2011 12:38 |  
            0 0

            No jasně,ale to bylo jenom divadýlko pro bezmozky,vždyť je to stejně chachar.
            Poslední zprávy:Slavia shání nového trenéra/to už je staré/-Prý oslovil A.Ř.Uhrina ml./to už je staré/-Uhrin na dotaz novinářů:
            Mě nikdo neoslovil,plně se zabývám svojí rodinou

            • Re: Jablonec - Slavia 4:0

              slamacek (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 13:09 |  
              0 0

              ani Uhrin ani Hrebik, by nebyl spatny krok. hlavni je aby skoncil cely realizacni tym. tj. vsichni nesmrtelni asistenti

  23. Re: Jablonec - Slavia 4:0

    podol (přítel SN)     před 13 lety 12.09.2011 11:38 |  
    0 0

    Myslím si,že Řepka není pro Slávii řešením-měnit drezy Slávie a
    Sparty je stejné,jako přstup poslanců z "levice"do"pravice"
    Jestli bude nový trenér Uhrin ml. či Hřebík,je v naší situaci jedno.
    Každý bude lepší.Ale hlavně,aby to některý z nich byl.Podol

    • Re: Jablonec - Slavia 4:0

      rossobianco     před 13 lety 15.09.2011 13:37 |  
      0 0

      Trefné přirovnání s tou změnou dresu ve fotbale a v politice.
      Řepka ovšem není obyčejnej sparťan,nýbrž neobyčejnej(grázl),tedy extrémní.Proto by zde nešlo o analogii přestupu do ,,levice" z obyčejné,,pravice",nýbrž přímo z ,,ultrapravice".
      Tedy něco jako kdyby se ultrapravičáci jako Joch či Bátora začali hlásit k levici-to by jistě urazilo všechny,levičáky jako pravičáky.