Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Mladá Boleslav 1:1

Martin Vaniak se rozloučil s aktivní kariérou a poté jeho už bývalí spoluhráči vyběhli k zápasu pátého kola ligy proti Mladé Boleslavi. Po Korešově brance hodinu odolávali tlaku soupeře, než si vlastní gól vstřelil Pospěch a body se tak dělily.

 Slavia - Ml. Boleslav 1:1 (1:0)
Branky:
 14. Koreš - 78. Pospěch (vl.)

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Kaufman, Hubáček, Hurka - Janda (70. Milutinovič), Jarolím, Petrák, Koreš - Vlček (61. Trubila), Pospěch

Dvě hodiny před zápasem pozvala Slavia své bývalé hráče k slavnostnímu setkání a předání permanentních vstupenek. Na setkání, které proběhlo v příjemné atmosféře, se legendy Slavie mohly setkat a popovídat si mezi sebou i s představiteli klubu - bratry Řebíčkovými i Miroslavem Platilem. Zápas byl však věnován rozlučce Martina Vaniaka s aktivní kariérou, přesně ve 20:00 vyběhli na trávník mladí brankáři Slavie a nynější svěřenci legendárního brankáře, ten je vzápětí za bouřlivého aplausu následoval. Brankáři, který svými zákroky dostal Slavii do Ligy mistrů, pak dlouhé minuty aplaudovaly tribuny vestoje. Za zvuků písně Show must go on od Queen si pak na obrazovkách stadionu v Edenu mohli všichni připomenout radost, kterou Martin Vaniak fanouškům Slavie dělal. Pohled na stojící a aplaudující stadion byl vskutku dojemný a bude patřit k chvílím, na které ti, kteří byli přítomni, nikdy nezapomenou. Viditelně dojatý Martin Vaniak pak k fanouškům promluvil a poděkoval jim. Také při nástupu fotbalistů na trávník se Edenem neslo skandování jména loučící se legendy.

Do samotného zápasu, který se celý nesl v duchu loučení Martina Vaniaka, postavil trenér Michal Petrouš stejnou základní sestavu jako v Teplicích, na levém beku se znovu objevil Martin Hurka, Vitali Trubila se ještě úplně nezotavil, ale byl už připravený na lavici náhradníků. Do první tutové šance se dostal v páté minutě Janda, když se po nepovedené Hurkově standardce vrátil míč do vápna, kde se záložník Slavie zjevil za obranou, bohužel se mu v těžké pozici nepodařilo trefit míč. O chvíli později se ve vápně dral k hlavičce Vlček po centru Nitrianského, stoper hostů byl však úspěšnější a odvrátil na roh. Mladá Boleslav pak na chvíli vyrovnala hru, jenže ve čtrnácté minutě už se zaplněný kotel Slavie radoval - Koreš dostal parádní přihrávku za obranu od Petráka a poradil si jak s dotírajícím obráncem, tak s brankářem - 1:0! Po vstřelené brance se však slávisté dostali pod tlak soupeře, ten však dlouhé minuty nevedl k ničemu nebezpečnějšímu než několika rohům. Naopak slávisté mohli zvýšit náskok, jenže těsně před Vlčkem sebral míč Miller. Na druhé straně zasahoval po půlhodině hry poprvé Čontofalský, když chytil hlavičku Wojnara a stejně se mu za chvíli dařilo i při pokusu Rolka. V závěru poločasu šel z půlky hřiště na Millera Vlček, ale v závěru jeho sóla mu chyběla rychlost a dobíhající obránce jej stihl vyrušit natolik, že útočník Slavie ani nezakončil.

Do druhé půle vyběhla Slavia ve stejné sestavě a úvod druhého dějství se příliš nepovedl Josefu Kaufmanovi, který dvakrát chyboval. Poprvé měla Slavia štěstí, že sudí Královec neodpískal penaltu a následná Kuličova střela šla mimo, po druhé chybě vyrážel centr před Bulutem důrazný Čontofalský. Slavia byla stále pod tlakem soupeře, jehož největší šance přišla paradoxně z brejku, po rychlém autu našel Kulič ve vápně osamoceného Chramostu, jehož střela mířila vysoko nad. Slavia se s postupem času dostávala víc a víc do defenzivy, dlouhé minuty se nebyla schopna dostat na soupeřovu polovinu. Když však byli hosté neschopní vstřelit branku, "pomohl" jim k tomu Zbyněk Pospěch. Po naprosto nevinném centru takřka z nulového úhlu totiž Pospěch tečoval míč před Čontofalským, který si pro něj šel, a kulatý nesmysl zaplul neomylně k tyči - 1:1. Po inkasované brance se slávisté snažili v ofenzivě něco vymyslet, soupeř byl však nebezpečnější. Protože však Bulut tutovku zazdil a v poslední minutě ve skluzu Trubila netrefil bránu, zápas skončil nerozhodně.

Po trochu rozpačitém závěru zápasu se na plochu vrátil Martin Vaniak - a dokonce se světlicí v ruce. Kotel měl pro něj připraveno choreo přes celou severní tribunu. Hrdina dne také dirigoval tradiční děkovačku a dal alespoň trochu zapomenout na hloupě ztracené dva body z domácího zápasu. Režisér večera pro něj připravil příznačné songy - Simply the best a Time to say goodbye. Není snad příliš troufalé napsat, že loučení s Čarodějem bylo stejné, jako sám aktér - legendární.

Trenér hostů Miroslav Koubek zhodnotil zápas následovně: "Měli jsme to těžké, brzy jsme inkasovali, Slavia pak hrála ze zajištěné obrany. V druhé půli byl náš výkon daleko lepší, hráli jsme tak, jak jsme si to představovali, přidali jsme na důrazu a myslím, že jsme zaslouženě vyrovnali. Měl jsem pocit, že bychom to mohli překlopit i ve tři body, ale před zápasem byl plusový bodík ze hřiště Slavie bral. Loučení s Martinem Vaniakem se mi líbilo, bylo to dojemné, zatleskal jsem mu."

Michal Petrouš působil na tiskové konferenci dost rozmrzele: "Bylo to utkání rozdílných poločasů, první poločas jsme byli lepší my, bohužel jsme nepřidali další branku. Na začátku druhé půle nás srazily dvě chyby Pepy Kaufmana a pak jsme se jen bránili. U inkasované branky zřejmě vázla komunikace, já jsem s aktéry ještě nemluvil, tak nevím, co tam proběhlo."

Také autor branky Štěpán Koreš byl zklamaný: "V druhé půli jsme se jen bránili, to nám vůbec nevyhovuje, my potřebujeme hrát s míčem. Nakonec nás přehráli tak, jak tady zatím snad nikdo. Vstřelená branka padla po nacvičené akci, náběhům za obranu na kolmé přihrávky se na tréninku dost věnujeme."

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

    Clarinet     před 13 lety 26.08.2011 21:58 |  
    0 0

    Pospěch si snad musel vsadit na remízu. Jeho dnešní výkon absolutně nechápu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

      Markus     před 13 lety 27.08.2011 13:04 |  
      0 0

      Hodně se trápil, několikrát jsem měl strach, aby někoho zbytečně nefauloval, naštěstí má dostatek disciplíny. Vlastňák mu nevyčítám, na rozdíl od mnoha jiných hráčů chodí poctivě bránit, stát se to může, úmysl to nebyl. Problém vidím v organizaci obrany, která nefunguje, Hubáček s Kaufmanem toho včera moc nepředvedli a včera tam opět bylo hodně chaosu. Hlavně Bulut, který měl dostatek odvahy jít dopředu, zamotával našim borcům opakovaně hlavu. Krásný byl gól Koreše a podobnou akci nepředvedl poprvé, jen tak dál. Naději jsou pro mě pokračující solidní výkony Nitrianského, Petráka i Hurky. Potřebujeme mít připravených více hráčů schopných dobře zahrát. Se střídáním šla kvalita dolů, Milutinovič ani Trubila nemají formu na ligu. Závěrem, musím říci, že jsem s výsledkem i výkonem spokojený. Boleslav má kádr a formu na špičku ligy, my máme hlavní soupeře níže. Potěšila mě hra, kterou jsme dokázali celý první poločas převádět a výkon hráčů, který byl slušný a mnozí ukázali potenciál do budoucna.

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

    japhy     před 13 lety 26.08.2011 21:59 |  
    0 0

    Ten druhej poločas je neskutečná ostuda.

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

    utrzeny_ze_retezu     před 13 lety 26.08.2011 22:06 |  
    0 0

    Ty voe nechápu proč přestali hrát... Proč tam nechal Pospěcha - marnost nad marnost...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

      mirecek1111     před 13 lety 26.08.2011 22:11 |  
      0 0

      Už v prvním poločase jsem si říkal, že jestli toho Pospěcha nestáhne po půli, tak to Petroušovi dají všichni sežrat, protože určitě dostane druhou žlutou a ten hňup si dá ještě vlastňák. Já jsem tak odporný výkon už dlouho neviděl.

      A k té tatktice na druhý poločas, no byl by fotbal fér, kdyby to tak nedopadlo.. Řebíček by se měl vysrat na rady Platila a začít dělat zbrklé kroky..

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

    japhy     před 13 lety 26.08.2011 22:08 |  
    0 0

    Takhle nasranej jsem už dlouho nebyl. Nikdo neběhal, Pospěch na to sral, ty NESKUTEČNÝ nevynucený chyby...Platí pro druhou půli

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

      japhy     před 13 lety 26.08.2011 22:10 |  
      0 0

      Navíc Bolka se ani nemusel snažit, pořád jsme ustupovali. Docela mě těšilo, že obrana fungovala a do šancí se skoro nedostávali, až jsem se divil. Kurvakurvakurva

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

      bongor     před 13 lety 26.08.2011 22:12 |  
      0 0

      Za celou dobu co fandím Slavii jsem neviděl,aby s ní někdo takhle vyjebával jako Bolka ve druhý půli.Hrozný.Kdyby si Pospěch nedal vlastence,tak bych myslel,že nebyl na hřišti.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1 v 2. pol.

        japhy     před 13 lety 26.08.2011 22:15 |  
        0 0

        Přesně na to jsem myslel. Mohli jsme i prohrát, ale pole bylo naše. Tahle hrůza, to už nechci nikdy vidět.

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Clarinet     před 13 lety 26.08.2011 22:26 |  
    0 0

    Nevim, kdy naposled jsem byl po fotbale takhle vzteklej.
    Ještě teď nevěřim tomu, co jsem viděl. Sami jsme se porazili a MP patrně opět čaroval. Jinak si nedokážu vysvětlit, že tým 45 minut válcuje soupeře, aby pak ve zbytku utkání bezdůvodně úplně rezignoval na dosavadní styl hry a jenom uboze bránil. Něco takovýho prostě nemohlo vzejít z hlav hráčů, který celej první poločas běhali po hřišti jako hladový vlčáci a soupeře k ničemu nepustili.
    Pod normálním trenérem by navíc Pospěch sotva dohrál první poločas. Pamatuju jen málo takhle otřesnejch výkonů v podání hráče Slavie.
    Pochvalu zaslouží snad jen opět Petrák, Nitrianský a Čontofalský, díky kterýmu už při každý akci soupeře netrnu hrůzou.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      marek018     před 13 lety 26.08.2011 22:44 |  
      0 0

      to bylo tak na houby, joj? Já sledoval jen online, aby si dal útočník vlastňák, to mi i z onlinu přišel heroický výkon. No, Bolka je silná, bod je dobrej, ale mohly být 3, kdybychom se nestáhli a nebránili 1:0. Nějak trenér nezaregistroval vývoj fotbalu. Trošku mi přijde v ohledu na roky minulé úsměvné, že právě Slavia kazí nejofenzivnější fotbalovou sezonu a dává gólů opravdu po skrovnu..

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Clarinet     před 13 lety 26.08.2011 22:56 |  
        0 0

        Jo. První poločas paráda, druhej neuvěřitelná hrůza. Pospěchovi muselo přeskočit. Že celej zápas jen prasí a míče se od něj odrážej jak od zdi? No dobrá, každej den není posvícení. Ale ten vlastňák. Čonto si zařval, Pospěch na to nereagoval a dal moc pěknýho góla. Kamil pak tak zuřil, až jsem se bál, že ho trefí šlak. Však mě málem trefil taky.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 13 lety 26.08.2011 22:48 |  
      0 0

      Čonto je dobrej,ale chudák Čaroděj,když se musel koukat na ten příšernej 2.poločas.Já to nepochopím.Kdyby na to neměli,tak neřeknu,ale ať mi nikdo netvrdí,že jsme odešli fyzicky,to by bylo na pár facek.Tohle museli dostat přikázáno a to se na mě Petrouši nezlob,takhle prostě Slavie nehraje.možná Bohemka a s ní 90% prvoligových mužstev,ale většinou na cizím hřišti.Ale doma 45 minut bránit a ještě blbě,to mi hlava nebere.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Clarinet     před 13 lety 26.08.2011 22:58 |  
        0 0

        Pod to se můžu podepsat.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        eomer (přítel SN)     před 13 lety 26.08.2011 23:09 |  
        0 0

        Tu druhou půli bych dal na vrub malý kondici + vedro. Podobně v teplákách druhá půle horší.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Clarinet     před 13 lety 26.08.2011 23:22 |  
          0 0

          A hráči Boleslavi jsou vůči tomu imunní? Kdepak, v tom problém nebyl.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            eomer (přítel SN)     před 13 lety 26.08.2011 23:30 |  
            0 0

            Naši dali do první půle víc sil, která pak chyběla

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      skman     před 13 lety 27.08.2011 08:34 |  
      0 0

      snad si nemyslis ze Petrous jim naridil beton... jestli si to myslis jdi se lecit sam byl dost nasranej za to co hraji

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Clarinet     před 13 lety 27.08.2011 09:35 |  
        0 0

        Takhle se laskavě bav třeba se svojí mámou, se mnou ne. Nevšim jsem si v mý reakci jediný urážlivý věty, která by zasluhovala takovouhle odpověď.

        Jestli třeba Petrouš nebyl nasranej spíš proto, že ten beton prostě nevyšel, vsadil na špatnou kartu a nakálel si do bot?

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    tantalos     před 13 lety 26.08.2011 23:24 |  
    0 0

    Dnes nebudu nadávat, naopak řeknu, že bod byl dobrý, protože MB byla lepší a zasloužila si vyhrát. Naši působili utaveně.
    Pozitiva, - Čontofalský výborný
    Mlaďoši vydrželi celé utkání a nic vyloženě nezkazili, ale ukázalo se, že na dospělý fotbal nejsou ještě dost fyzicky silní. Jsou na dobré cestě k tomu, aby za několik měsíců, možná za rok, byli oporou.
    Koreš - na něhož ještě před půl rokem 80 procent fandů nadávalo, se stává pomalu střelcem.
    Z rohů ani standardek jsme tentokrát nedostali gól od soupeře
    Negativa - v druhé půli totálně selhala záloha. Nejen fyzicky, ale i psychicky.
    Pokud jde o Pospěcha - hráč jeho tělesné konstituce nemůže být dříč. Jeho úloha je ve velkém vápně soupeře. Hodně lidí tvrdí, že ho měl Petrouš střídat, ale neřeknou za koho.
    Mimochodem: Královec je lump.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Khadgar     před 13 lety 26.08.2011 23:50 |  
      0 0

      Královec první poločas překvapil, pískal celkem slušně a třeba Nitrianskýmu nedal jasnou žlutou. Ale v druhým úplně otočil a už to jelo...
      Boleslav byla lepší jenom v druhé půli, v té první jsme byli zase jasně lepší my. Prostě poločasy jako den a noc. Ten propad po přestávce nechápu. Petrák zase super, ta přihrávka... Akorát Hurka se musí naučit házet auty, dneska mu to procházelo jenom díky benevolenci rozhodčích. A příště už snad nebude hrát na beku.
      Nitrianský výborný (hodnotím jenom poločas), jak dopředu, tak dozadu. Moc se mi líbil.
      Spíš než obránce teď potřebujeme útočníka, aby měl Pospěch konkurenci.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        quelhar (admin)     před 13 lety 27.08.2011 00:01 |  
        0 0

        Utocnik by mel prijit, i dnes to zminil Ales Rebicek na setkani legend pred zapasem.

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    orca     před 13 lety 26.08.2011 23:27 |  
    0 0

    Druhý poločas jakoby v kabině oslavovali s Vaniakem a nikdo neběhal, všichni byli pomalí,nedali si dvě přesné přihrávky a branku soupeře vůbec neohrozili.Co se to stalo ??? Nákopy na Pospěcha,kdy byl kryt 2-3 obránci neměly smysl a kombinačně se nehrálo . Proč? Rohy,tedy jen v první půli opakovaně kopeme,jako kdybychom měli hlavičkáře. Nemáme. Máme jen malé hráče, takže je to třeba zahrávat po zemi ,jako Barcelona.

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    mpik     před 13 lety 26.08.2011 23:34 |  
    0 0

    Bohužel i mé hodnocení negativně ovlivnil druhý poločas, který patří mezi nejhorší herní úseky, které Slavia kdy historicky předvedla! Nadávat na Pospěcha? Jo, dalů si vlastňák a hrál bídně. jenomže bídně hrálo i 9 dalších hráčů!!! Sice si vlastní gól nedali, ale odevzdávali soupeři míč a za míčem a ten gól byl jen vyústěním tlaku. Pochvalit dnes mohu jen Kamila. Pane Petrouši, nechcete si dát od trénování pauzu?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      bongor     před 13 lety 26.08.2011 23:52 |  
      0 0

      Jasně,to jsem čekal,zavinil to Kaufmann dvěma chybami.Tak by bylo nejlepší ho za to exemplárně potrestat.Ale jak říká Hřebík,kdo nechybuje,ten patří do cirkusu.Co po těch chybách,odešli jsme fyzicky nebo to bylo špatnou taktikou?Za oboje pokud vím zodpovídá trenér.Podle mě to bylo nesmyslnou taktikou,ta Bolka není takovej zázrak,abysme se za celou půli dostali jen párkrát za půli.Zkrátka teď se Petrouši zamysli a vyvoď z toho důsledky.

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 27.08.2011 00:19 |  
    0 0

    Krasna rozlucka.. jsem rad, ze se to carodejovi takhle povedlo..
    Rekl bych, ze zcela zastinila to, co se delo na hristi.. nuda, typicky ceska obrana hra (bolka prvni polocas, slavie druhej), pesi fotbal, bez pohybu..
    Predstavoval bych si, ze kluci i kdyz nemaj kvalitu, tak zapas aspon odjezdi.. je na trenerovi, aby je k tomu nutil.. kdyz janda nebo petrak zatahli mic dopredu, ostatni hraci zustali za nimi a nebylo komu prihrat.. malo sprintu, nabehu.. takhle se hrat neda.. Po puli spatne stridani Jandy a Vlcka, kteri byli hodne aktivni, stejny problem jako v teplicich. Leva strana Kores - Hurka ma velky problemy s branenim, jejich obrana byla misty hodne naivni. Jarolim dnes slaby.
    Pozitiva - Petrak, Janda - skoda, ze je ze zalohy vetsinou nikdo nepodporil, Contofalsky, Nitriansky - mel by ovsem vic kombinovat, nekolikrat ignoroval nabihajiciho jandu, chce to sehrat se.

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    thc     před 13 lety 27.08.2011 00:27 |  
    0 0

    Petrouš ven , jako nasadit utočníka na beka na ukor reprezentata běloruska to může vážně jen tělocvikář co nemá o fotbale šajn ... Ten hurka byl ve předu zajímavej už s Příbramí a on ho šoupne na beka , celou půli je v klidu přehráváme a ten blb je pak postaví na vlastní půlku a kopou míče do řeky jak v v žácích Tým na urovni dynama s timhle to bude celej podzim jen boj o přežití Že by aspon ten zloděj šáhnul do kapsy a přived aspon jednoho posjanýho stopera a utočníka Humel div sem se na stadionu neposral a neskočil na toho tělocvikáře (((

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      tantalos     před 13 lety 27.08.2011 00:48 |  
      0 0

      Když jsme u Petrouše - v rozhovoru dumal, jestli inkasovaný gól zavinil brankář nebo Pospěch. Shazovat ale na někoho vinu je v tomto případě svinstvo. Při tlaku, který MB měla, bylo jasné, že nám to tam dřív nebo později spadne. Nepotrestaných kiksů naši udělali dost a Pospěch měl tu smůlu, že právě ten jeho skončil gólem.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        edenian     před 13 lety 27.08.2011 11:28 |  
        0 0

        Dneska nic nepisu,vsechny tvoje odstavce podepisuju :-)

        Kdyz jsem odchazel, tak jsem si rikal kdyby tu byl nekdo poprve na fotbale, tak je mu zahadou, co jim asi ten trener o puli rekl a proc ho vlastne poslechli?

        Jo a taky jsem trochu znejistel, jak to je s fyzickou, KJ hrace sice demoloval a odpad byl velkej, ale tohle si nepamatuju. Jestli ta zmena silovyho treninku byla smysluplna, ta se asi brzo ukaze.

  11. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    lassiter     před 13 lety 27.08.2011 01:37 |  
    0 0

    Fotbal tragédie, zvlášť druhý poločas.

    Jsem zklamanej návštěvou, Martin by si zasloužil plnej stadion. Nadšenej jsem rozlučkou, která se i tak povedla. Bylo to dojemný. Kotel byl celej zápas výtečnej. Nejlepší hráči dnes Vaňous a Strašák a spol.

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    podol (přítel SN)     před 13 lety 27.08.2011 07:36 |  
    0 0

    Raději jsem se na hodnocení vyspal.Byl to rozporuplný zápas.
    Krásné rozloučení s Martinem,konečně i vedení Slávie vystoupilo
    důstojně.My diváci,jsme ukázali,jak MArtina máme rádi a ceníme
    si jeho práce ve Slávii.První poločas,lépe ještě prvních 30 minut,
    tak si představuji hru a nasazení SLávie.Ale 2.poločas?Totální propadák.od taktiky,nasazení,fyzičky.Nemá cenu rozebírat
    vinu při vlastenci.Kdyby nebyl,byl by jiný.Ke konci jsem byl rád
    za ten bod.Diváci-přál jsem si jich podstatně více,Martin by si to zasloužil.Buďme realisté.Bylo to asi maximum,které za současného stavu můžeme dosáhnout.Ti další by přišli na Slávii
    jen za pěkným fotbalem a výhrami.Byl to po dlouhé době domácí
    zápas Slávie,bylo rozloučeni s MArtinem.Jak jsem viděl,sjeli se
    diváci z daleka,i z Moravy,včetně těch nejmenších Slávistů.A to
    nebude pokaždé a tu příští vidím tak okolo 5 tis.Nakonec uznání
    a poděkování "Tribuně sever" za vytrvalé fandění,vlajky,chorály
    i výzdobu.Odhadem tam byla 1/2 návštěvy na zápase.Nejvyšší
    čas vyrovnat se s minulostí,přiznat oboustranně své chyby a věnovat se budoucnosti.V dobré spolupráci vedení-fandové.
    Podol

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Dobi     před 13 lety 27.08.2011 22:12 |  
      0 0

      Lépe bych to nenapsal. Souhlas. I při bonusu možného souseda na vlastní permici to bylo málo, strašně málo... Čekal jsem 10 tisíc! No, možná lépe, že zmizeli "oportunisté", kteří se zase naplaví, až bude lépe....Ale Martinovi dík. I za zázemí. Zažil jsem 3 besedy na odbočkách - 1***! Zaslouží si náš obdiv a dík!!!

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Rottax (přítel SN)     před 13 lety 27.08.2011 08:00 |  
    0 0

    Čekal jsem na rozlučku s Martinem aspoň 10 tisíc fanoušků. Ale i tak se určitě povedla. Bylo to dojemný. Martine ještě jednou díky!
    Za remízu nakonec musíme být rádi. Prvních 35 minut jsme byli lepší, MB celý druhý poločas. Zaráží mě fyzička. Už v Teplicích jsme posledních 15 minut nestíhali a včera to bylo ještě dřív. Třeba takový Koreš od 70 minuty nemohl,ale Petrouš na to vůbec nereagoval. A taky by mě zajímal kilometrovník Jandy. To je až neskutečné,co toho naběhá. Před vystřídáním kulhal,tak proto střídal.

  14. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    edenian     před 13 lety 27.08.2011 11:34 |  
    0 0

    To musi bejt docela drsny, bejt legenda Slavie a v "prijemne atmosfere" si popovidat s tou trojkou, co si to tady koupila.

  15. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    marek018     před 13 lety 27.08.2011 12:38 |  
    0 0

    mám jeden dotaz na Jiřího: Neříkal jste, že se v zápase s Boleslaví rozloučí i Platil?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 27.08.2011 12:49 |  
      0 0

      Mám dojem, že použil výraz "možná", či něco takového.
      Klasická "jiříkovština" :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Rottax (přítel SN)     před 13 lety 27.08.2011 12:53 |  
      0 0

      Jiří napsal toto - Co , kdybych ti rek, ze existuje i moznost, ze se takhle rozloucis s Platilem a nemuselo by to trvat moc dlouho.

      Takže naděje stále žije :)

  16. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

    Kublaj     před 13 lety 27.08.2011 12:54 |  
    0 0

    Také jsem si nechal hodnocení až na ráno a nemůžu přestat přemýšlet, zda to byl Královec, kdo nás nepustil za půlku, nebo jen naše vlastní nemohoucnost.
    Dřív se pískalo naprosto bezskrupulózně, penalta sem, gól z ofsajdu tam. To si už dneska žádný rozhodčí nedovolí, otočit ale každý faul a aut na polovině hřiště - to je zcela obhajitelná pozice.
    V souvislosti s tím mě napadlo, proč nejsou rozhodčí za své činy zodpovědní? Proč nemusí po zápase dávat rozhovory do televize (blábol o sepsání zápisu neberu), proč to nejsou profesionálové, kteří jsou na svém zaměstnání závislí, proč sportovní deník nedělá profesionální analýzy (třeba u včerejšího zápasu by to jistě pomohlo vyřešit moje dilema s rozhodčím - kolikrát vyřešil Královec sporné situace na půlce ve prospěch Slavie a kolikrát ve prospěch Boleslavi. Vždyť není možné, aby nám Královec vzal penaltu, která nemohla být stoprocentnější (v Teplicích) - vždyť kdyby obránce trefil balón, tak ten se dál nebude pohybovat rovnoběžně s brankovou čárou! A ten samý Královec si spokojeně za týden píská Slavii zase.

    Proto navrhuji vybudovat občanskou / fanouškovskou iniciativu, která začne vytvářet tlak na rozhodčí. Bude po nich vyžadovat zodpovědnost a obhajitelnost svých výroků, transparentní činnost komise rozhodčích apod. Co vy na to?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      denydzlSKS     před 13 lety 27.08.2011 13:00 |  
      0 0

      Asi takhle...rozhodčí pískal druhou půli podivně, resp. nám písknul kdeco Boleslavi to relativně pouštěl. Ale zas třeba Nitrianský tam měl jenom v první půli asi 3 zájezdy zezadu a dohrál zápas bez karty. Simulant CHramosta tam sebou zase seknul ve vápně a Královec mu to nesežral...

      Hlavně by jsme se měli přestat soustředit na rozhodčí a věnovat se sami sobě...ono, když máme za 2 zápasy 3,5 gólovek, tak nemůžem chtít vyhrát..to by musela bejt pěkná náhoda. Musíme zabrat MY!!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Kublaj     před 13 lety 27.08.2011 13:08 |  
        0 0

        To nic nemění na tom, že si rozhodčí žijí zcela v klidu, není na ně vyvíjen žádný tlak a svou libovůlí ovlivňují zápasy, kde se točí nejen miliony. Přitom mají na hřišti největší vliv.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          bongor     před 13 lety 27.08.2011 17:01 |  
          0 0

          Je mezi nimi plno podvodníků,ale zrovna včera to nevypadalo,že by pískal proti nám.Hlavně neměl proč,Boleslav totiž nahání jeho miláčky,tak tam byla naděje,že to odpíská relativně na rovinu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Rottax (přítel SN)     před 13 lety 27.08.2011 13:01 |  
      0 0

      V Teplicích pískal Kocourek

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        Kublaj     před 13 lety 27.08.2011 13:06 |  
        0 0

        Máš pravdu, to se omlouvám - je ale nějaké oficiální stanovisko, zda byl Kocourek za ten zářez potrestán?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          Rottax (přítel SN)     před 13 lety 27.08.2011 13:18 |  
          0 0

          O žádném trestu nevím a ani netuším,jestli Slavia podala stížnost - ono to stejně nemá cenu :(.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            Kublaj     před 13 lety 27.08.2011 13:34 |  
            0 0

            Právě.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

              Jiri1     před 13 lety 27.08.2011 17:14 |  
              0 0

              Zdravim, tak napred ke Kocourkovi, komise rozhodcich az na vyjimky nebude zverejnovat sve tresty pro rozhodci az na exemplarni vyjimky, Kocourek ji , ale vTeplicich nebyl, jiste zasadni chyba ano, umysl mozna i to, ale k faulu doslo mozna pred vapnem a navic stiznost nebyla , proc taky , kdyz chceme byt jen v lize....... Vcerejsek mne taky zklamal, tezko rict jaka motivace se hracum honi hlavou a tezko rict, jestli Pospech u nas bude naveky......Fyzicka, hraci dreli jako nikdy, na to je Petrous ras, problem bude zrejme v mysleni a taktice , ale o tom jsem uz psal. Pry fyzicka za Jarolima byl cajicek ve srovnani s tim,co ted telocvikar husti do hracu. Louceni Vaniaka a ultras na strese, jeden mi o tom vypravel a sam jsem ziral , jakdokaze zjihnout protrely gauner byt mladeho veku.. Nakonec Platil , on uvazuje o odchodu, jestlize by se veci opet dali urcitym smerem, toho uz ucasten byt nechce ,opet jen zop@kuji, ze na funkci udajne nelpi, ma jineksefty, angazuje se teba v poradenstvi, pomaha Rosenovi s hokejem a laso mu udajne hodila treba Bohemka, tak uvidime.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

                edenian     před 13 lety 27.08.2011 19:10 |  
                0 0

                "Jestli by se daly veci urcitym smerem" myslite one man show jednoho Rebicka ala Mach,Starka apod./+familie/ nebo ?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          kokac     před 13 lety 29.08.2011 09:38 |  
          0 0

          Kocourek dostal stop na 4 zápasy a to přímo od Macely tak přestaňte brečet...a v zápase s Bolkou si rozhodně na rozhodčí stěžovat nemůžeme, to jsme si posrali jedině a jenom sami.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Dobi     před 13 lety 27.08.2011 22:16 |  
      0 0

      Čekal jsem, že bude Královec - Königsberg - Kaliningrad (pro neznalé se jedná o názvy pobaltského města, které založil král zlatý a železný, Přemysl Otakar II.) horší. Ale Bolka šlape více na paty jeho "pravými! Rumuny zostuzeným nositelům rumunské trikolóry, a tak mu asi remíza vyhovovala. Ale přiznejme si, že asi i nám... Sice nešťastně, ale právem jsme o 3 body přišli... Musí být lépe!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      podol (přítel SN)     před 13 lety 28.08.2011 09:49 |  
      0 0

      Ač jsem to psal již výše,opakuji:Zvláštní dík a ocenění "Kotli"
      za krásné choreo,výzdobu,fandění,úroveň i účast při rozlučce
      s Martinem a zápase s Bolkou.Podol

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

      Dobi     před 13 lety 28.08.2011 10:40 |  
      0 0

      Já - a snad nejen za sebe - děkuji za atmosféru a vše kolem. Nebýt Kotle, nás pár "věrných páprdů" to nezachrání! Proč přišlo jen 7 tisíc lidí???
      Jinak držím palce, aby sviňárna, kterou vymysleli na toaLetné vůči strašákovi a spol, byla zmírněna.
      Ta pyro dovede být nádherná (viz Pojlud 13.2. a 100 let Hajduku). Ale bohužel jsou zde šílenci, kteří si neuvědomí, že drží v ruce zbraň a hatí tím snahu o toto choreo. A pokud přijde k tomu i zaujatý soudce.... Nejrovnější mezi rovnými.Musíme Tribunu sever podpořit. Získali mj., obsovskou spoustu kladných bodů i za svoje vystoupení na celém Setkání odboček!!! Takže snad i konzervativnější členové OP chápou, že je nutné spolupracovat, občas třeba radou moudřejšího pomoci, ale nikdy nedělit slávisty na ty a na ony...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

        DrFe1     před 13 lety 28.08.2011 11:36 |  
        0 0

        Spíš se obávám, aby koumáci ze svazu nepotrestali ještě Vaniaka, za to že nesl v pátek tu světlici ..... :-o Oni jsou skutečně taky blbí (nebo navedení), že bych se tomu ani moc nedivil viz třeba jejich odůvodnění neodpuštění zbytku trestu za události ze zápasu s Olomoucí.

        Jinak se připojuji k poděkování klukům z kotle, za náhernou rozlučku, kterou pro Martina připravili. Nepamatuji si, že by se nějáký fotbalista v ČR někdy dočkal něčeho takovýho.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

          bongor     před 13 lety 28.08.2011 14:05 |  
          0 0

          Náš kotel a zvláště strašák,to je v současnosti to nejlepší co máme.Ve fotbale se nám nedaří,nový manažment se teprve rozhlíží a zahřívá a my ostatní fandové naší Slavie máme víc řečí než činů/to vztahuji i na sebe/.
          Proto by vedení mělo zajistit těm klukům,co dostali rok naostro,zatímco "konkurence"za stejný přestupek pouze podmínku ty nejlepší právníky,aby odvolání dopadlo v jejich prospěch.Ti kluci Slávií žijí,to opět ukázala ta skvělá rozlúčka s Martinem.Jak dlouho si ještě necháme srát na hlavu?

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:1

            travel (přítel SN)     před 13 lety 28.08.2011 16:21 |  
            0 0

            Taky jsem byl na rozlučce s oběma syny (pravidelně chodí pouze mladší) a plně souhlasím s bongorem.Škoda toho 2. poločasu...