Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Teplice - Slavia 0:0

Slávisté poprvé v sezóně neinkasovali, ale protože jejich největší šanci spálil už ve druhé minutě Petrák, berou jen bod za bezbrankovou remízu.

Teplice - Slavia 0:0

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Kaufman, Hubáček, Hurka - Koreš (87. Tusjak), Jarolím, Petrák, Janda (78. Prošek) - Vlček (65. Voráček), Pospěch

Trenér Michal Petrouš postavil do brány v soutěžním zápase poprvé Kamila Čontofalského, jehož transferkarta konečně dorazila, a rovněž novou posilu Milana Nitrianského, který se zařadil podle očekávání na post pravého beka. Místo Vitalije Trubily, který nebyl ani na lavičce, hrál levého beka Martin Hurka. Rovněž překvapila absence Adama Hlouška, který onemocněl a bere antibiotika, místo něj hrál na levé záloze Štěpán Koreš. V útoku pak hrála dvojice Vlček - Pospěch. Už ve druhé minutě mohl a měl otevřít skóre Ondřej Petrák, který střílel z hranice vápna a vyražený míč Grigarem sám dorážel, bohužel vysoko nad. Na druhé straně jej v podobné pozici napodobil Čajič. Slávistická aktivita z úvodu zápasu se postupem času vytratila a hrál se vyrovnaný zápas, v 18. minutě střílel po přihrávce Vlčka z hranice vápna Pospěch vysoko nad. O minutu později byl naprosto jasně skosen na hranici vápna Janda, Kocourek nepískal, asistent Filípek mu též nepomohl. Naopak velmi aktivní byli oba sudí v situaci, kdy si vzápětí Janda na hranici vápna tělem odstavil soupeře a řítil se do tutovky. Ve 24. minutě kolmicí uvolňoval Janda Pospěcha, u míče byl o zlomek vteřiny dříve Grigar. V druhé polovině první půle slávisté svého soupeře výrazně zatlačili, ale vyloženou šanci si nevytvořili a protože Teplice také příliš nehrozily, poločas skončil bez branek.

Do druhé půle vyběhla v sešívaných dresech stejná sestava. A hned všem muselo zatrnout při závaru po rohovém kopu, který naštěstí neskončil žádným zakončením, na druhé straně v brejku nepřesně centroval Nitrianský. V 55. minutě vyrazil Čontofalský nebezpečný centr z přímého volného kopu a hned vzápětí se do solidní příležitosti dostal Koreš, do brány ale svůj pokus nenasměroval. V 65. minutě přepustil své místo na hřišti zkušený Vlček benjamínkovi Voráčkovi, který si tak připsal první ligový start. V závěru zápasu měli více ze hry domácí, slávistická obrana však odolala a body se tak na severu Čech dělily.

Komentáře (100)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    podol (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 18:21 |  
    0 0

    Co je s Trubilou?Doufám,že je "jen" zraněný a ne na odchodu.Podol

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 20:43 |  
      0 0

      Nebyl na lavičce?

  2. Re: Teplice - Slavia před zápasem

    spojka     před 13 lety 22.08.2011 18:31 |  
    0 0

    Tipuju to na odchod. To už je taková slávistická klasika to mlčení. Hráč není v sestavě, přestože byl až do včera zdravý, všechny ostatní absence (Hloušek, Hanuš) jsou v onlinu vysvětleny, jen o Trubilovi se mlčí.

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      spojka     před 13 lety 22.08.2011 18:32 |  
      0 0

      ad Trubila

    • Re: Teplice - Slavia před zápasem

      jiras     před 13 lety 22.08.2011 18:58 |  
      0 0

      Třeba pak budou prachy na stopera, z Hubáčka jde čím dál tím větší hrůza.

  3. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 13 lety 22.08.2011 18:53 |  
    0 0

    Za tohle bych tomu šmejdovi pomeznímu zakázal pískat do konce sezony. A po zápasa, i když vyhrajem, podal stížnost.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      jzajko     před 13 lety 22.08.2011 18:55 |  
      0 0

      JJ, jedna z nejevidentnějších neodpískaných penalt za poslední dobu...

      • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Gino     před 13 lety 22.08.2011 19:00 |  
        0 0

        No, pánové... bylo to na hranici vápna, takže neodpískání penalty by si sudí v pohodě obhájil, ale měl určitě pískat faul na žlutou.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 20:46 |  
          0 0

          Penaltu, to bysme chtěli moc, bylo to na vápně, a takové se v české lize stejně vytáhnou ven. Ale faul na žlutou a trestňák, který by jsme stejně asi nedali, to jednoznačně ano.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      spojka     před 13 lety 22.08.2011 18:57 |  
      0 0

      Kocourek s Filípkem jsou prostě svině, tohle vidět museli. Stížnost je k ničemu, když je Macela přikryje.

  4. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Gino     před 13 lety 22.08.2011 19:11 |  
    0 0

    Proč kotel nevyhodí ze svého středu toho dementa, který hází ty petardy?? Krucinál!!

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

      urs (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 19:32 |  
      0 0

      jestli tam těch "volů" nebude víc..
      z kamer to vypadalo jako slušný davový šílenství a vala (jestli to byl teda on) to z vesela podporoval..
      holt jsou to prdlouši, no :(

      řéba by je měl přitlačit nebo nás zrujnujou :)

      • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Wommi     před 13 lety 22.08.2011 19:34 |  
        0 0

        ..neboj vala mozna dostane brzo vale:)))

        • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 1. pol.

          urs (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 21:22 |  
          0 0

          no.., tak to my neovlivníme, ale jelikože vládne kotlíkovi - měl by mít nejvíc rozumu a vědět, kdy přestat :))
          co je moc.., to je příliš - nicméně to jen potvrzuje smutnej fakt, že peníze fans (vstup, souvenirs) jsou tak nepatrným článkem ve finančním fungování klubu, že asi sponzoří v pohodě pokrejou i sem tam nějakou tu pokutu..

          ovšem.., mě by ot jako sponzora docela sr*** ;)

          btw. francouz v bráně bude dobrej!! ze vzduchu to lapal s jistotou a má dobrej a přesnej výkop - nečekal jsem to ani náhodou - znám ho ještě jako mladýho z bohemky a spíš sem kroutil hlavou, cože to tam má klokan v brance za nemehlo :)
          no a Milan Nitrianský?? POSILA ;)
          čili jsem spokojen - aj ten Jandis dnes hrál parádně a kdyby Kory nebyl hňup, tak by byl Petr zase slavnej jako v olimpiku ;)

  5. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    opicemag     před 13 lety 22.08.2011 20:18 |  
    0 0

    Zdá se mi to, nebo nám došly nakonci síly. Posledních 15 minut jsme horší, Tepličtí jsou u míče dřív, vyhrávají souboje.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      Kactus     před 13 lety 22.08.2011 20:23 |  
      0 0

      nezdalo, uplne jsme prestali behat. des !

  6. Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

    mpik     před 13 lety 22.08.2011 20:26 |  
    0 0

    Tak podle Míry Bosáka to nebyla "ta nudná remíza". Míra trávil asi léto na golfu a trochu ztratil přehled o tom, co je dobrý fotbal. V Teplicích bys ho dnes nepohledal! Ostudu nám sice hráči na Stínadlech na rozdíl od několika primitivů z kotle neudělali, ale kdybych tento zápas neviděl, nemrzelo by mě to. Chyběla tomu lehkost. A možná Milutinovič s Trubilou v sestavě. Buďme rádi za bod...

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      spojka     před 13 lety 22.08.2011 20:38 |  
      0 0

      A mně se to docela líbilo, až na ten chybějící gól. Oba noví hráči hodně dobrý, Nitrianský hraje v klidu, nebojí se jít dopředu a přitom nechybuje, Čontofalský bude jistota, s Hanušem se to nedá srovnávat. Zaujala mě jedna věc - nechápu, jak se hráči jako Smejkal můžou živit fotbalem. Vždyť ten člověk předvádí místo fotbalu řecko-římskej zápas a 90% jeho soubojů končí jeho faulem...

      • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

        AlesJa     před 13 lety 23.08.2011 07:21 |  
        0 0

        jo jo ten Šmejkal to je normální antifotbalista, vše řeší odkopem do tribun a každý souboj je faul

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 v 2. pol.

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 20:52 |  
      0 0

      1. půle pěkná, 2. hodně slabá, když to zprůměruji, tak podívaná lepší, než na tomtéž místě zhruba před rokem. Navzdory chybějícím gólům.

      Hodně se mi líbil Hurka, Petrák se naopak s postupem času nějak vytrácel.

      Jinak mám pocit, že ten Bosák je nějaký Hubáčkův příbuzný, jak jeho zásluhy pravidelně zdůrazňuje :-))

  7. Re: Teplice - Slavia 0:0

    skman     před 13 lety 22.08.2011 20:32 |  
    0 0

    Doufám, že pan Platil bude požadovat náhradu pokuty, kterou jistě dostaneme, na dělostrostřelci, či dělostrostřelcích v kotli.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      bongor     před 13 lety 22.08.2011 20:40 |  
      0 0

      Ten konec skutečně vypadal na horší kondici.Jinak 1.poločas dobrý až na ty nešťastný standardky.Nikdo to neumí kopnout,rohy,trestňáky,všechno darované míče.A obranné standardky,kdybysme hráli proti Kodani,tak dostaneme 3 góly po rohách.
      Co je teda s tím Trubilou,to budeme pokračovat ve výprodeji?Dnes tam do obrany byl jenom Zákostelský,naštěstí se nikdo nezranil,to by byl horor.
      Hub nebyl tak špatnej,Kaufman tedy lepší,ale Hub vyloženě nic nezkazil.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        mpik     před 13 lety 22.08.2011 20:47 |  
        0 0

        Nechcete snad říct, že prodáme dalšího schopnýho hráče?????

        • Re: Teplice - Slavia 0:0

          spojka     před 13 lety 22.08.2011 20:50 |  
          0 0

          Je to divný. Před týdnem naopak říkal AŘ, že levá strana ještě není úplně podle jeho představ, že by to chtělo ještě posílit. K tomu by už měly být všechny dluhy vyrovnány (s výjimkou nějaký drobnosti vůči našemu numismatikovi). A teď by najednou prodával?

          Pochybuju, že by na Trubilu chvíli před koncem přestupního období přišla nějaká neodmítnutelná nabídka.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      AlesJa     před 13 lety 23.08.2011 07:22 |  
      0 0

      úsměvné místo aby se odsoudili ti bezmozci přijde narážka na Platila.

  8. Re: Teplice - Slavia 0:0

    koscheen (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 20:48 |  
    0 0

    Nemuzu si pomoci, ale Petrák je na svych 19 let famozni, rozhodne nase nej posila. Nitra dozadu super, dopredu se otrkava, ale verim ze to z nej za chvilku spadne. Hurka na druhym beku nema moc psotavu na beka, takze dozadu trosku horel - za to ho to tahne dopredu a v tom se mi libil. Contofalsky, kam se hrabe hanus, to se neda srovnat, ale to asi bude vekem a zkusenostma..

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      AlesJa     před 13 lety 23.08.2011 07:23 |  
      0 0

      podepisuji

  9. Re: Teplice - Slavia 0:0

    PetCC     před 13 lety 22.08.2011 21:07 |  
    0 0

    Žádná sláva. Ovšem vzhledem k tomu, že dva hráči nastoupili za Slavii poprvé a dva dokonce poprvé do ligy, plus k tomu Hurka s Petrákem toho taky moc za sebou nemají, tak můžeme být s výsledkem i postupným zapracováváním hráčů spokojeni.
    Proti Boleslavi ale musíme dost přidat. MB sice porážela jen soupeře ze spodku (a to i velmi šťastně), ale dostala se do pohody, takže bude hodně zlobit. Vítězství bychom velice potřebovali.

  10. Re: Teplice - Slavia 0:0

    tantalos     před 13 lety 22.08.2011 21:08 |  
    0 0

    Děsnej fotbal.
    Pozitiva:
    Petrák jestli to půjde takhle dál, za rok jde do ciziny za hodně peněz
    Čontofalský - klidnější v brance než Hanuš
    Nitrianský a Hurka na beku si odehráli svoje, oba ukázali, že mají kvalitu.
    Hodně mlaďochů dostalo šanci si zahrát a zvykat si
    Negativa:
    Slavia potřebuje trenéra, který by hráčům vysvětlil, jak se brání rohy a standardky ve vlastním vápně
    Nepochopitelná neúčast Trubily že by pokračovalo tažení proti cizincům, protože jejich agenti neplatí trenérovi za to, že jim dovolí nastoupit?
    Mlaďochy je potřeba zapojovat se zdravým rozumem - v poslední fázi jich bylo najednou na place většina (6 . Nitra, Hurka, Petrák,Voráček, Prokeš a Tusjak - asi někomu přeskočilo
    Určitě měl Vlčka střídat spíš Milutinovič.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      urs (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 21:27 |  
      0 0

      tak to prrr :)) na Prokeše mi nesahej a nazvy jej pravím jménem :D

      je to Venca Prošek a je od nás ze sparty :D [sparta Lužná - nenávidim ten mančaft] ;)

      jinak bránění ale i kopání (dnes vše na přední tyč, kde stálo bidlo z teplic..) standardek je fakt děs běs :(

      by se měl Petrouš třeba poradit s Hřebíkem - to je odborník a dělá přeci semináře.. tohle je potřeba asi nejvíc - mladý hrajou fakt dobře, mam z toho dobrej pocit taktéž :)

      čonto je jistej (někdy mi přišlo, ře až moc :D) - ale zaplaťpánbůh

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        tantalos     před 13 lety 23.08.2011 00:24 |  
        0 0

        Když on nepředvedl nic, kvůli čemu bych si měl pamatovat jeho jméno.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        tantalos     před 13 lety 23.08.2011 00:24 |  
        0 0

        Když on nepředvedl nic, kvůli čemu bych si měl pamatovat jeho jméno.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0

          urs (přítel SN)     před 13 lety 24.08.2011 09:02 |  
          0 0

          to přijde s věkem ;)

  11. Re: Teplice - Slavia 0:0

    Viking     před 13 lety 22.08.2011 21:30 |  
    0 0

    Až se naučí Petrouš bělorusky, bude hrát Trubila.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      opicemag     před 13 lety 22.08.2011 21:39 |  
      0 0

      Vážne, ví někdo, co se děje s Trubilou? Je to jeden náš nejlepší hráč.
      Jinak bychom asi potřebovali útočníka k Pospěchovi, je na to sám.
      A ty standartky. To přeci (alespoň částečně) lze naučit. I jak je bránit. Copak se tomu nevěnují? A pokud věnují, tak výsledek je otřesný.
      Líbil se mi Hůrka, ale když chodil dopředu. Bránění o něco horší.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        bongor     před 13 lety 22.08.2011 22:05 |  
        0 0

        Mně to přijde,že se minule Trubka vztekal,že nedostal kloudnou přihrávku, tak jestli se náhodou nechytil s Petroušem a ten neudělal nějakej výchovnej manévr ala KJVCD.A nebo ho někdo zkouší,ale určitě by nám to alespoň mohli říct že jo.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0

          bongor     před 13 lety 22.08.2011 22:08 |  
          0 0

          ještě s těm standardkama,ta nám nešly ani za Karla,podle mě to je naše dlouhodobá slabina.A další věc,nemáme vůbec nikoho na střelbu trestňáků tak z 25 metrů,vždycky to sotva doletí k brankáři.Škoda toho Grca,že ho ty nenažraný budulínci stáhli k sobě na lávku.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      denydzlSKS     před 13 lety 23.08.2011 00:19 |  
      0 0

      Proč by se měl učit bělorusky, když Trubila mluví plynně česky?

  12. Re: Teplice - Slavia 0:0

    Jachym     před 13 lety 22.08.2011 22:20 |  
    0 0

    Na tomto výkonu a vůbec na celém zápase lze najít pozitiv pramálo... Na záchranu to velmi pravděpodobně stačit bude, na přiblížení se pohárovým příčkám v žádném případě. Přesto nepropadejme depresím. Klub je finančně z nejhoršího venku, což by nikdo z nás před pár měsíci snad ani v růžových snech neočekával.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      vlchan     před 13 lety 22.08.2011 22:41 |  
      0 0

      Myslím, že se mýlíš.

  13. Re: Teplice - Slavia 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 22:34 |  
    0 0

    Bod se hodí, ale po výkonu v první půli jsem doufal ve všechny 3.
    Dobře zahrál Hůrka (na netradičním postu), Petrák také velmi šikovný (škoda té šance), své si odvedl i Nitrianský a rozhodně potvrdil, že hrát umí.
    A připojuji se k neodbytnému dotazu - CO JE S TRUBILOU?!

  14. Re: Teplice - Slavia 0:0

    vlchan     před 13 lety 22.08.2011 22:39 |  
    0 0

    Rozehráno na 3 body, díky za 1. Toto utkání by bylo ušito přesně na míru "Vlčákovi". Nesmí ale nastupovat od začátku, ale na posledních 20 až 30 minut. Proti v té době již znaveným zadákům by určitě nějaký svůj únik proměnil. Stvěním od počátku ho trenér znemožňuje.(vzpomeňte na Frantu Veselého jak v Bělehradě několikrát nastoupil v závěru a rozhodoval utkání)

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      bongor     před 13 lety 22.08.2011 22:57 |  
      0 0

      Na Frantu si vzpomenu často.V tom Bělehradě to byl neskutečný výkon,když nastoupil a úplně Holanďany rozebral.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 23:11 |  
        0 0

        Nehrálo se to v Záhřebu? :-D

        • Re: Teplice - Slavia 0:0

          bongor     před 13 lety 22.08.2011 23:52 |  
          0 0

          No všechno je možný,ono už je to hodně dávno............
          A náš Fanda už se na nás dívá ze sešívanýho nebe.Určitě má často chuť seskočit na trávník a alespoň pár minut všem ukázat,jak se hraje fotbal.

          • Re: Teplice - Slavia 0:0

            Dobi     před 13 lety 23.08.2011 09:59 |  
            0 0

            Bylo to 16.června 1976 za šíleného lijáku, na záhřebském Maksimiru. Trenéři preferovali duo Masný - Švehlík, ale až Franta ty Holanďany zničil. A i 20.6. pak na Marakana v Bělehradě nastoupil až v závěru a stihnul prodloužení... On to tehdy Franta neměl v nároďáku lehké, nejdříve Ježek stavěl jmenovce Bohumila a až poté, co ukradl košili v tureckém obchoďáku, měl na čas šanci. Ale pak přišel jako ko-trenér Vengloš a ten zase preferoval slovanisty... Zrovna jsem se vracel z Puly, kolem Maksimiru jsme jeli asi v 88.minutě a pak nás předjížděla záhorácká auta (Varaždin, Čakovec, severní Záhřeb) a mohutně nás zdravili. To již bylo po. A my vše věděli z rádia...

            • Re: Teplice - Slavia 0:0

              vlchan     před 13 lety 23.08.2011 12:48 |  
              0 0

              Děkuji za upřesnění.

              • Re: Teplice - Slavia 0:0

                travel (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 17:30 |  
                0 0

                Jenom si dovolím dodat,že jmenovec Bohumil hrál za Spartu...

  15. Re: Teplice - Slavia 0:0

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 22.08.2011 23:10 |  
    0 0

    Neblázněte s tím Trubilou, třeba se to vysvětlí nějak triviálně. Jinak Vlček má ještě docela výdrž, celých 60 minut se mi zdál platný, tak teď zvážit, zda by přesto nebyl lepší jako žolík. Asi na tom něco je, jak bylo napsáno vlchakem níže.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      opicemag     před 13 lety 23.08.2011 00:00 |  
      0 0

      Slávisti jsou (po tom co se tu dělo) oprávněně paranoidní.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      Ladineeek     před 13 lety 23.08.2011 06:59 |  
      0 0

      webmaster | 22.8.2011 23:52:57
      Vitali má virozu, Hloušek bere antibiotika.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        Hawkey     před 13 lety 23.08.2011 08:30 |  
        0 0

        Trubilu jsem viděl na tribuně... seděl kousek ode mě

  16. Re: Teplice - Slavia 0:0

    pinochet     před 13 lety 23.08.2011 08:14 |  
    0 0

    O tu se po včerejšku Slavia bát nemusí. Až sem byl překvapenej, jak si s tim mladý kluci poradili. Hráli určitě lépe, než jejich starší kolegové na stejném místě v loňské sezóně.
    Nitrianský - díky němu máme 100%-ně obsazenou pravou stranu obrany. Dokonce zdublovanou, protože tam může hrát i náš nejlepší obránce - Kaufman.
    Hurka - když jsem slyšel, že bude hrát levého beka, lekl jsem se, ale on to ustál. Jenom se bojím, že až proto němu bude schopnější útočník, že bude mít problémy. Přitom je to fotbalista moc šikovný - tomuhle typu se říká lehkonohý, ale jeho místo je evidentně vepředu.
    Petrák - vydrží-li mu tahle forma, trvalý základ. Kdybychom takovéhohle fotbalistu chtěli od někoho koupit, to by bylo setsakra drahé.
    Voráček - i na tu krátkou dobu, co byl na hřišti, mile překvapil - sebejistý, důrazný, určitě se neztratí.
    Nezapomínal bych ani na Vondráčka, Tusjaka a hostujícího Vyhnala. Tahle squadra má určitě perspektivu a už začínám věřit Řebíčkovi, že za 3-4 roky může hrát o LM. A to ji ani nebude třeba nijak zvlášť doplňovat - stačí, když přijde Latka. Ty kluci potřebujou hrát a hrát, což ve Slávii mohou na rozdíl od stejně starých sparťanů, který tak perlili na ME 19 právě teď.
    Nechci to přehánět, Teplice nejsou Jablonec nebo Plzeň, ale po včerejšku se snad nemusíme bát toho, že ba náš milovaný klub hrál o sestup. Jestli i o něco víc, to ukáže už příští zápas s Bolkou.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      lassiter     před 13 lety 23.08.2011 09:38 |  
      0 0

      Já to vidím velmi podobně. Petrákovi jsem dával čas, jestli to nebude nějaká náhoda, ale asi není. Doufám že to chlapec ustojí a že s ním máme nějakou delší smlouvu, roste z něj před očima novej Tavares. On to hraje velmi jednoduše, nic si nekomplikuje, většinou předá míč Luášovi, ale nekazí a bude výbornej. Z Hurky jsem měl na beku taky strach, zvlášť potom co ho ten útočník ve druhý minutě udělal u lajny, ale zvlád to velmi dobře. I ten Voráček se mi vepředu celkem líbil a Nitrianský též, já myslim že to pude :-)

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      Jiri1     před 13 lety 23.08.2011 09:48 |  
      0 0

      Zdravim, puvodne jsem chtel psat o prubehu zapasu , ale zacnu predevsim o konci zapsu, trojnasobnem stridani, kdy prisli na hriste mladi hraci, konkretne posledni minuty utkani jasne ukazaly , ze je potreba mit a lavicce nejen mlade hrace , ale i starsi hrace , kteri dokazi podrzet mic, urcovat taktiku v poslednich minutach a v neposledni rade i kaoucovat tu haldu mladsich hracu.Jinak slo o takovou typickou Ceskou kopannou bez ladu a skladu, Teplice s Radou asi letos mit velke ambice nebudou a to i s tim , ze maji solidni kadr.Urcitou jistotou je pro mne Contofalski ktery ale potrebuje potrenovat pohyb pri standartkach a spolupraci s obranou, prekvapilo mne jeho mlceni pri situacich ve vapne, znam ho jako kriklouna, bourlivaka a hecire.Transferkarta o ktere se vcera obsirne mluvilo nakonec dorazila , ale hlavne diky nejake mensi zaplacene castce klubu , kde golman predtim pusobil, byt se oficialne nic neplati, podobna situace se resi i u Jarosika.Slavisticti hooligans opet ukazali, ze jejich rady jsou nekonecne a touha zavarit Platilovi nekonecna, klub ceka asi pokuta v radutisicu to ale hodne zalezi na tom, zda se prokaze zavineni klubu , coz nepredpokladam, sama pouzita pyrotechnika v miste , kde stoji fandove Slavie neni usvedcujicim materialem.Mozna uz by stalo za to , aby panove Rebicek, Platil prestali jen kecat a zacali s fandy jednat, stejne by to mozna chtelo , aby se nevyhlasovala bezdlzunost , kyz pak prvn zamestnanec na ktereho narazite tvrdi, ze uz 2 mesice nevidel ani vindru a posila je porizena vicemene na uver.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        AlesJa     před 13 lety 23.08.2011 10:18 |  
        0 0

        :-)

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        Clarinet     před 13 lety 23.08.2011 11:56 |  
        0 0

        Já si nějak nemůžu pomoct: pokud mi tady na SN něco vadí, jste to Vy, pane Jiří. Jedinej důvod, proč vás tu ještě někdo bere vážně, je asi ten, že ve svý bájivý lhavosti pálíte nesmysly s takovou kadencí, až se občas trefíte.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0

          Jiri1     před 13 lety 23.08.2011 12:08 |  
          0 0

          To uz je na Vas jak to berete, nemyslim si, ze bych konkretne v tomto clanku neco vybajil , a cerstve nahozena fasada muze vypadat velmi pekne, ale je otazka jak dlouho, Rebickovi i nam vsem bych pral, aby to bylo na hodne dlouho, bohuze signaly z mnoha stran hovori o necem trochu jinem, zcela konkretne vse se proste bude odvijet od ziskanych partneru a treba i navstevnosti na stadionu.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        Petha     před 13 lety 23.08.2011 15:38 |  
        0 0

        Jasne ze jsou posily na uver. Pujcu je si prece od deti. Sam to rikal ;)

  17. Re: Teplice - Slavia 0:0

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 10:23 |  
    0 0

    to mame na lavicce zase recnika..
    "Když jsem se díval na záznam, jasná penalta. ale nevím, v jakém byl rozhodčí úhlu, nemusel ten kontakt vidět".
    Jakej kontakt? Ten teplicak ho proste sestrelil... Jak nemusel videt? Proc proboha vsichni kolem fotbalu mluvi v tehle desnych frazich bez ohledu na to, jakou situaci popisujou.. to je fakt dalsi sveraz naseho fotbalovyho rybnicku..

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      rossobianco     před 13 lety 23.08.2011 11:24 |  
      0 0

      Protože je to holt pohodlnější než zaujmout jasný zřetelný postoj-bohužel.Čest výjimkám!
      Na druhou stranu,když to řekl Petrouš o situaci při které měl jeho tým kopat penaltu,tak to svědčí o tom,že rozhodně neviní sudího ze zlého úmyslu a přiznává mu i právo na chybu-byť opravdu výraznou.Hlavně nechápu,že mu nic nesignalizoval ani pomezní,přitom snad půl minuty potom mu signalizoval daleko méně zřetelný faul...
      To mluvení ve frázích a nicneříkajících klišé je v našem fotbale opravdu tragikomické.Např. fráze ,,kontakt tam byl" se dá použít na cokoliv,jak v případě ,,kontakt tam byl,ale hráč ten pád přihrál" při obhajobě neodpískání,ale stejně tak ,,hráč šel sice k zemi ochotně,ale kontakt tam byl" když chceme podpořit přesně opačné rozhodnutí.Významová manipulace par excellance.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 11:31 |  
        0 0

        ..:-). Presne, presne.. "sel k zemi ochotne, ale kontakt tam byl". Na tom Petrousove vyjadreni mi nevadi az tak obsah, ok, nechtel byt konfrontacni, ale spis forma.. hovorit o "kontaktu" u takoveho zakroku je mirne receno legracni.

        Ale mas obecne pravdu, ze v ceskem fotbale se za ty fraze casto schovava umysl nerict zadny nazor.. proste my se tu vsichni zname, nikdo neni svatej, podvadime vsichni, ze jo, takze co bych na to rekl, holt proste kontakt byl, ale piskat se to nemuselo, nebo "takove zakroky jsou bezne", ackoli pochopitelne "bezne" jsou ve fotbale ferove souboje i fauly, ze jo...:-)).

        Ja se ale obavam, ze to je fakt problem pomerne zasadni, dokud nezacnou delat fotbal lidi, kteri o nem aspon trochu premysli a dokazou si zachovat soudnej a ferovej pohled, tak se nic nezlepsi..

        • Re: Teplice - Slavia 0:0

          AlesJa     před 13 lety 23.08.2011 12:28 |  
          0 0

          Každý se bojí, rozhodčí se na tři kola posadí a čtvrté kolo zase píská a světe div se znovu Slavii. Viz. třeba spartanský Franěk, i když poslední dobou je asi nejsilnějším psem Pelta

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 11:32 |  
        0 0

        ..:-). Presne, presne.. "sel k zemi ochotne, ale kontakt tam byl". Na tom Petrousove vyjadreni mi nevadi az tak obsah, ok, nechtel byt konfrontacni, ale spis forma.. hovorit o "kontaktu" u takoveho zakroku je mirne receno legracni.

        Ale mas obecne pravdu, ze v ceskem fotbale se za ty fraze casto schovava umysl nerict zadny nazor.. proste my se tu vsichni zname, nikdo neni svatej, podvadime vsichni, ze jo, takze co bych na to rekl, holt proste kontakt byl, ale piskat se to nemuselo, nebo "takove zakroky jsou bezne", ackoli pochopitelne "bezne" jsou ve fotbale ferove souboje i fauly...:-)).

        Ja se ale obavam, ze to je fakt problem pomerne zasadni, dokud nezacnou delat fotbal lidi, kteri o nem aspon trochu premysli a dokazou si zachovat soudnej a ferovej pohled, tak se nic nezlepsi..

        • Re: Teplice - Slavia 0:0

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 11:33 |  
          0 0

          pardon, jednou by to stacilo..:-)

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      bongor     před 13 lety 23.08.2011 16:37 |  
      0 0

      Sparťan Drobný to v komentáři řekl jasně:"Když tohle nevidí,tak já nevím,co by chtěl pískat".

  18. Re: Teplice - Slavia 0:0

    japhy     před 13 lety 23.08.2011 10:47 |  
    0 0

    Ale jo, celkem to šlo, v telce to nakonec vypadalo líp, než naživo. Nevím, jak moc nám to Tepláky ulehčily, ale náš výkon mi konečně přišel kompaktní. Co chybí je určitě přímočarost, kdy dopředu dokáže zabrat snad jen Jandys a semtam krajní obránci. Koreš i LJ to drbou, Petrák zatím nemá odvahu. Tak možná Hloušek vlevo a ke Zbyňdovi Hurka a třeba by se to rozhejbalo. Co mě mrzí je neschopnost předběhnout bránící hráče, v boji tělo na tělo jsme slabí.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      AlesJa     před 13 lety 23.08.2011 12:30 |  
      0 0

      no Jandys dopředu zabere, ale bohužel ve většině případů si míč moc předkopne nebo běží se sklopenou hlavou do obránce, myslím, že jeho místo bylo vedle Jarolíma, tam se ale skvěle rozehrává Petrák.

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        japhy     před 13 lety 23.08.2011 12:59 |  
        0 0

        Ano, dobře jsi poslouchal komentátory:) Je však pravdou, že dopředu běhal, a to myslím doopravdy běhal, ze zálohy jen on.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0

          AlesJa     před 13 lety 23.08.2011 13:30 |  
          0 0

          :-) ne byl jsem v Teplákách, s tím souhlasím, že pohybem je v záloze jednička a těch faulů co na něj je, to ano, ale do řekněme top kvality mu toto chybí no a koncovka, tu snad žádnou nemá, i tak jsem rád, že ve Slavii stále je a jsem rád když nastoupí

          • Re: Teplice - Slavia 0:0

            japhy     před 13 lety 23.08.2011 13:34 |  
            0 0

            Tak do top kvality mu toho chybí asi ještě víc :), ale i já jsem rád, že ho tu máme.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0

          bongor     před 13 lety 23.08.2011 16:41 |  
          0 0

          Jandys je jeden z mála našich hráčů,který je skutečně nebezpečím pro soupeřovu obranu.Taky je vždycky nejvíc pokopanej,nebojí se do toho jít naplno.Proto já ho uznávám,i když poměrně dost lidí tady na něj nadává.

          • Re: Teplice - Slavia 0:0

            urs (přítel SN)     před 13 lety 24.08.2011 09:07 |  
            0 0

            no on má právě problémy s tím, co zmiňoval komentátor čt..
            že si pokaždé dá balón daleko od nohy a to i blízko svýho pokutovýho území - což je nebezpečný pro celej tým aj pro něho, bo je tam vždycky pak v klinči a je to o zranění, o kartu, o standartku :(

            jinak je to dříč, o tom žádná - ale tohle je zlozvyk jako prase a měl by zapracovat na kratšim vedení míče a nedávat si pořád ty špeky, ikdyž je rychlej..

  19. noveho trenera by to chtelo

    Kactus     před 13 lety 23.08.2011 12:29 |  
    0 0

    Jak jsem jiz psal, Petrous VEN

    noveho trenera by to chtelo, ale to se asi nestane. a kdyz trenera i reditele :)

    on je Hapal treba volny.

    • Re: noveho trenera by to chtelo

      AlesJa     před 13 lety 23.08.2011 12:31 |  
      0 0

      no to jdi někam Hapal, to je ten Petrouš lepší

      • Re: noveho trenera by to chtelo

        AlesJa     před 13 lety 23.08.2011 12:33 |  
        0 0

        posílit trenérský post to určitě chce, podle mého by měl jít Vrabec a k Petroušovi přijít třeba někdo starší (Cipro,Beránek) nebo naopak další mladý třeba Janů

    • Re: noveho trenera by to chtelo

      klimi     před 13 lety 23.08.2011 12:33 |  
      0 0

      Hapal? :D

      • Re: noveho trenera by to chtelo

        japhy     před 13 lety 23.08.2011 13:03 |  
        0 0

        Hapal? Zlatý prciny a Petrouš. Proti Petroušovi zatím nic moc nemám, pokud bude platit, že jsme pořád ve stabilizační fázi. Na jaře to dost zvedl, v této sezoně na to teda zatím nenavázal, ale mám pocit, že se to pořád lepší. Ale trenér pro boje o čelo to asi nebude.

    • Re: noveho trenera by to chtelo

      opicemag     před 13 lety 23.08.2011 14:51 |  
      0 0

      Já bych mu dal šanci. Myslím, že se pořád zlepšuje. Sice mu to občas trvá, ale nakonec na to přijde (viz. Dostál). Guardiola č.2 to sice není, ale dal bych mu ještě čas (chtěl bych taky vidět Guardiolu s naším kádrem). Tu ligu máme přeci vyhrát do tří let. Tak má dva roky na přípravu.

      • Re: noveho trenera by to chtelo

        urs (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 16:25 |  
        0 0

        včera ta sestava byla parádní - když uvážíme absence nalevo, tak to bylo poskládáno výborně, s Vlčkem u Pospěcha včetně :)

        jediný problém vidim v bránění standartek, ale snad tomu dopomůže i čonto, kterej vypadá na persónu a mohl by si ve vápně sjednat pořádek

        • Re: noveho trenera by to chtelo

          bongor     před 13 lety 23.08.2011 16:46 |  
          0 0

          U standardek nejen bránění,ale i útočné standardky jsou čistě na dvě věci.To vlastně soupři z 95% odevzdáváme míč.

          • Re: noveho trenera by to chtelo

            urs (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 17:27 |  
            0 0

            nezbejvá než čekat na Latku a někoho, kdo překopne prvního hráče soupeře :))

  20. Re: Teplice - Slavia 0:0

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 16:28 |  
    0 0

    S odstupem času jak sem to viděl včera:
    Čonto, docela se mi líbil až na to jedno vypadnutí míče, když šly centry (krom rohů, to bránění byla hrůza) tak sem byl docela klidný, prostě mi přišel jako jistota, Hanuše bych asi stavěl na pohár a občas na některé zápasy, na stabilní jedničku to zatím není...
    Hub, mám toho kluka rád, ale už to jaksi není ono... Bohužel... Kaufman u něj sem se akorát strachoval, jestli nedostane ještě druhou žlutou, ale jinak mu to šlo. Nitrianský je fakt posila, zaznělo to tu už několikrát, tak to jen potvrzuju. Hurka, řízný obránce to není, takže občas jej někdo přetlačil a přešel přes něj, ale zase ukázal hru dopředu a snad jako jediný i přešel přes jednoho či dva hráče... Záloha byla celkem v pohodě, i ta kombinace se zlepšila, Petrák však nad všemi vyčníval, jestli to tak půjde dál tak o vánocích se s ním rozloučíme.... No doufám že ne.... Útok Vlčák mi přijde spíše jako žolík, jenže koho tam k Zbynďovi dát, že...??? Jinak se mi nelibil styl bránění teplých na Zbyňu, kdy do něj lítali bodyčekem jak na hokeji, všechno to procházelo, tohleto mi moc fotbalové nepřišlo a kolikráte mě to vytočilo!!! Rada ještě si stěžuje že tam bylo deset stehů, my zas tak tvrdě (někdy bohužel) hrát neumíme, ať se mrkne na zápas u nás kdy na hřiště musela vyjet dokonce sanitka...

  21. Re: Teplice - Slavia 0:0

    capi (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 16:29 |  
    0 0

    Nebylo to zas tak špatný. Nesmíme být moc zmlsaný. Velmi příjemně mě překvapil Kamil. Už dlouho jsem ve Slavii nezažil brankáře, který měl v pohodě téměř všechny centry a navíc z výkopu (z ruky i ze země) v pohodě překopl půlku. Pokud takhle bude pokračovat, tak mame brankáře letos vyřešneho a jednoho z dvojice Berkovec / Hanuš bychom měli zkusit poslat někam, kde bude chytat a bez opce, klidně i do druhe ligy. Výborný byl Petrák, jen tak dál! Standa tam měl skutečně přijít až ke konci, protože jak Smejkal tak Lukáš tahali nohy.
    Už před zápasem jsem přemýšlel o úplně jiné variantě způsobu hry a myslím, že by stála za úvahu, až budou všichni zdraví. Je to o postavení tří “útočníků” a ta idealní sestava by vypadala následovně: Čontofalský – Nitriansky, Kaufmann, Hubáček (Latka), Trubila – Petrák, Jarolím, Koreš – Janda, Pospěch, Hlousšk. Myslím, že jak Janda, tak Hloušek mohou hrát klasická krříla. Místo Jandy by mohl alternovat Standa a místo Adama Hůrka nebo ten Tusjak, až se rozehraje. Věřím tomu, že pokud by se to dobře natrénovalo, tak by to byla ofenzivni síla jako kráva a vůbec bychom nepotřebovali žádného dalšího útočníka, stačila by změna systému.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0

      urs (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 17:31 |  
      0 0

      4-3-3 je zatim asi labutí píseň, ale budiž..

      • Re: Teplice - Slavia 0:0

        Markus     před 13 lety 23.08.2011 19:04 |  
        0 0

        Nebudu souhlasit, což je koneckonců smysl těchto diskuzí, každý si řekne svoje :) Nesouhlasím z důvodu, že takový systém by vyžadoval rychlé přenášení hry přes střed a to nám nejde. Navíc bych to ani nechtěl, mám rád technickou hru se spoustou kratších přihrávek, kterou jsme už několikrát v minulosti dokázali překonávat nekopy ostatních českých týmů a úspěšně se poměřit s týmy evropského významu. Raději bych zůžil obranu na 3 hráče, které bych stáhl více na střed. Stejně nám dlouhodobě nefunguje ofsajd systém, hráči si před brankou překáží nebo na sebe pak alibisticky koukají. Zrovna Kaufman je přesně typ stopera, kterému bych území před brankou svěřil. V útoku bych nechal 2 hráče, chtělo by to někoho průbojného rychlého vedle Pospěcha a Vlčka bych střídal dle vývoje zápasu a stylu hry. Včera to vedle sebe první půli hráli dobře a na Teplice to platilo. Klíč je záloha. Potěšilo mě, jak nám to středem jde a proto bych volil ofenzivnější střed zálohy s flexibilnějšími křídly. Jedním z těchto křídel je pro mě po včerejšku Nitrianský, má rychlost, techniku a hlavně odvahu. Na druhé straně, kdyby hrál tak jako včera, samozřejmě Janda.

        • Re: Teplice - Slavia 0:0

          urs (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 21:33 |  
          0 0

          mě se líbí ten "vrbův systém" 4-1-4-1, ale obecně určo platí, že jaké máš hráče, takové je pak taktické rozestavení :)

  22. Slávistická sestava?

    Alex13     před 13 lety 23.08.2011 18:22 |  
    0 0

    Tak při předpokládaném příchodu Latky jsem dal dohromady dvě sestavy, jednu 4-4-2 a druhou 4-5-1, s oběma bychom měli hrát od 5. místa výš, aspoň dle mýho.
    1. verze
    Čontofalský - Kaufman, Cicman, Latka, Nitrianský - Koreš, Jarolím, Petrák, Hloušek - Pospěch, Hurka (Voráček)
    lavice: Hanuš, Hubáček, Janda, Milutinović, Trubila, Vlček, Voráček (Vondrášek)
    2. verze
    Čontofalský - Kaufman, Cicman, Latka, Nitrianský - Koreš, Jarolím, Petrák, Trubila, Hloušek - Pospěch
    lavice: Hanuš, Hubáček, Janda, Milutinović, Tusjak, Vlček, Hurka (Voráček, Vondrášek)

    • Re: Slávistická sestava?

      tantalos     před 13 lety 23.08.2011 18:59 |  
      0 0

      Vyřadit Jandu není rozumné, protože jediný dře. Stejně Trubila je jeden z nejvíc tvůrčích hráčů, který má pěkné centry a dokáže táhnout po levé straně.
      Latka uprostřed obrany není dobrý nápad, zvlášť ne s Cicmanem.
      Místo pro Latyho je defenzivní záložník. Hurka by neměl vypadnout z lavičky jako ve tvé první verzi
      Sestava by se měla měnit podle soupeře.
      Například proti Plzni:
      Čontofalský - Nitrianský (měl by hrát vpravo, přes nohu to není ono) Kaufman, Cicman, Trubila (v bránění je slabší, ale málokdo hraje na tři útočníky - Latka, Petrák - Janda, Koreš, Hloušek - Pospěch
      Proti bránícímu soupeři:
      Čontofalský - Nitrianský, Kaufman Trubila - Latka, Petrák - Koreš, Jarolím Hloušek - Janda Pospěch

      • Re: Slávistická sestava?

        Clarinet     před 13 lety 23.08.2011 19:11 |  
        0 0

        Latka kdekoli jinde než na stoperu je nesmysl a krom toho, troufnu si tvrdit, jen zbožný přání. Vždyť DZ naposledy hrál, když mu bylo nějakejch 21. Střed zálohy je vyřešenej dvojicí Petrák-Jarolím. Jakákoli změna by byla jen k horšímu. Laty patří do středu obrany. Rád bych ho tam viděl spolu s Cicmanem, ale obávám se, že vytvoří dvojici s Hubáčkem, protože Hub je přece součástí "osy týmu" podle MP.

        • Re: Slávistická sestava?

          tantalos     před 13 lety 23.08.2011 19:35 |  
          0 0

          Latka je stejně potřebný vzadu jako vpředu. V příapdě tlaku proti bránícímu horšímu soupweři může působit jako druhý tank vpřžed vedle Pospěcha.Je relativně pomalý, ale průrazný. Jeho váha může být velmi cenná, stejně jako Pospěchova
          Ve středu obrany musí být Kaufman, protože je z beku nejspolehlivější a relativně rychlý.
          Latka Cicman, Hub a Jarolím dohromady by nedělalo dobrotu, protože všichni jsou relativně pomalí. Takový Štěpán z Olomouce by si z nich udělal trhací kalendář.
          Jarolím je jako DZ potřebný v situaci, kdy je šéf na hřišti obklopený mladíky. Jak se ale postupně kádr kolem něho zkvalitňuje, jeho úloha klesá.
          Pokud jde o mlaďochy, podle kvality se zatím zdá, že je lze seřadit podla kvality takto: Petrák - Hurka a Nitrianský - Voráček - Vondráček. Tusjaka jsem zatím neviděl dost dlouho. Možná se ale pomalu ozvou i hráči jako Kolařík, Šimeček a Paprčiak.

          • Re: Slávistická sestava?

            Khadgar     před 13 lety 23.08.2011 21:48 |  
            0 0

            Těžko říct, jestli se s Latkou na záložníka vůbec počítá... Já myslím, že ne. Ono je to dost sporný. Naposledy tam zaskakoval asi tři zápasy za Tavarese a v jednom měl snad ve 20. minutě na kontě už tři střely na bránu, tzn. zhruba tolik, kolik měl Tavares za celý působení ve Slavii :) Dozadu zase místama dost hořel. Má ale fotbalový myšlení, takže po vhodném přizpůsobení hry by to šlo. My nějakýho brouska nutně potřebujem, Kaufman na to není vhodný typ.
            Každopádně musíme hodně zlepšit útočné standardky. Máme v týmu Kaufmana s Pospěchem (+ potenciálně Latka) a nevyužíváme je. To je velká ztráta.

            • Re: Slávistická sestava?

              bongor     před 13 lety 23.08.2011 22:16 |  
              0 0

              Mladíci se teprve profilují.Typické pro mladé hráče je,že jim víc kolísá forma než třicátníkům.Třeba Koreš byl na jaře perfektní,teď se zhoršil dost podstatně.Ovšem to lze říct i o Pospěchovi a už to žádný ucho není.Laty se nám moc hodí,ale jeho místo je ve středu obrany.
              K Jandysovi se vyjadřuji pravidelně,je to úžasnej dříč,má rychlost a nebojí se.Problém všech českých mužstev je,že sotva se někdo dostane viditelně výš,tak už jde ven.To se bez ekonomického růstu
              jen tak nezmění.Ale co by se mělo změnit,to je přestat pouštět příliš mladé kluky .Jednak za ně naše mužstva dostávají v porovnání s přestupy na západě směšné částky a druhak většina těch hráčů nedostane dost příležitostí ke hře a brzy se to projeví na jejich výkonech.Komouši to udělali jednoduše,prostě zakázali to.Tohle dnes už naštěstí nejde,ale je nutné se k tomu dopracovat co nejrychleji,jinak budou hrát za chvíli v GL jen žáci a penzisti,

      • Re: Slávistická sestava?

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.08.2011 00:10 |  
        0 0

        Latka na DZ? Možná ještě někdy ano, ale teď to musíme stavět od obrany, kde bude platný. Pokud se Cicman dá do kupy a bude hrát to, co bych čekal a Latka to samé + dotáhne přestup (jak vidíte níže, ani jedno jsem zatím nezakřikoval), tak by se mohla vyrýsovat prozatímní hierarchie stoperů 1. Kaufman, 2. Latka, 3. Cicman, 4. Hubáček, takže ty první dva radši ze začátku nikam neposouvat.

    • Re: Slávistická sestava?

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 23.08.2011 23:59 |  
      0 0

      A-sestava
      Čontofalský - Nitrianský, Hubáček, Kaufman, Trubila - Janda, Petrák, Jarolím, Koreš - Pospěch, Hloušek

      B - sestava
      Hanuš - Dostál, Cicman, Zákostelský, Hurka - Prošek, Milutinovič, Šimeček I, Tusjak - Voráček, Vlček

      C - sestava
      Berkovec - Kindel, Neuberg, Čepelák, Sudek - Rejka, Šimeček II, Kolařík, Hájek - Vondráček, Cousens

      D - sestava
      Měsíček - Palko, Vodrhánek, Galus, Mráz - Jílek, Kučera, Salašovič, Niedermeier, Smolák - Perez, Paprčiak

      E - sestava
      Malina - Brůžek, Hell, Náhlovský, Simić - Bazal, Mac, Zmrhal, Duga - Mikula, Kučera

      F - sestava
      Pokorný - Šimkovský, Malcharek, Podvín, ? - ?, ?, ?, ? - Růžička, Synek

      G - sestava
      Hrubeš - ?, ?, ?, ? - ?, ?, ?, ? - ?, ?

      :-DDD

      • Re: Slávistická sestava?

        tantalos     před 13 lety 24.08.2011 00:15 |  
        0 0

        Proč Hrubeše až do G? A proč ne Simič do C, možná B?

        • Re: Slávistická sestava?

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 24.08.2011 00:17 |  
          0 0

          Sestav si sám :-))

      • Re: Slávistická sestava?

        japhy     před 13 lety 24.08.2011 00:42 |  
        0 0

        Ano, ano, ta první sestava je velice sympatická.
        Jen bude zajímavý sledovat, co se stopery, až budou Latka s Cicmanem. Problém je, že se koupil Nitrianský na původně stabilně obsazený místo. Pokud ho Petrouš nepřesune do zálohy, tipnul bych si stopery Latka-Kaufman.

        • Re: Slávistická sestava?

          AlesJa     před 13 lety 24.08.2011 08:48 |  
          0 0

          reakce na Tantalose: podle mne musí Lukáš Jarolím je to prostě ze současného kádru jediný kdo může řídit hru.
          Čontofalský-Trubila,Latka,Kaufman,Nitrianský-Jarolím,Petrák-Hloušek,Koreš,Janda-Pospěch

          s tím, že ti tři pod Pospěchem i brání a Pospěch je stále na hrotu a ne, že často na úrovni Jarolíma a chce rozehrávat. Do některých utkání bych se nebál dát na pravé křídlo Vlčka.

    • Re: Slávistická sestava?

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 24.08.2011 12:40 |  
      0 0

      kdyz uz jsi tu hrajeme, taky se pridam..:-).

      Contofalsky - Nitriansky, Latka, Kaufman, Trubila - Jarolim, Petrak, Kores - Janda, Pospech, Hlousek.

      Vyuzil bych Hlouska a Jandu jako kridelnich utocniku, kteri dokazou jezdit a stihali by branit i doplnovat Pospecha v utoku.