Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Bohemians 1905 - Slavia 2:0

Hodně nepovedený večer zažili všichni slávisté v pátek večer na stadionu, na kterém by se měli cítit jako doma. Červenobílí přes územní převahu nedokázali skórovat a protože dvakrát inkasovali, zůstanou po prvním kole bez bodu.

Bohemians 1905 - Slavia 2:0 (2:0)
Branky:
25. Moravec, 27. Škoda 

Slavia: Hanuš - Kaufman, Cicman (29. Dostál), Hubáček, Trubila - Prošek (72. Hurka), Jarolím, Milutinovič (35. Vlček), Janda, Koreš - Pospěch

Trenér Petrouš nemohl do sestavy nominovat golmana Čontofalského, protože jeho transfer karta ještě nedorazila. Do brány se tak postavil Jan Hanuš. Jinak však byla sestava naprosto očekávaná. Začátek utkání vlil do krve fanoušků Slavie naději, hráči v červenobílých dresech byli na hřišti lepší a soupeř se ocitl pod územním tlakem. Téměř vzápětí však vzplála mezi slávisty na tribunách první zloba, když během úvodních sedmi minut sudí Kovařík mnohokrát rozhodl sporné situace v neprospěch Slavie, což vyvrcholilo neodpískáním jasného faulu na Pospěcha u rohu pokutového území. Hra se postupem času vyrovnala, za zmínku stojí snad jen střela Jarolíma po zpětné nahrávce Pospěcha vysoko nad a střela Jandy v akrobatické pozici, která mířila rovněž nad. Bohemians se spoléhali na své klasické zbraně - důraz v osobních soubojích a dlouhé nakopávané míče. A právě nimi zápas rozhodli. Nejprve Škoda prodloužil za sebe na Moravce, který šel sám na Hanuše a neměl problém zavěsit - 1:0. O dvě minuty později pak zápas rozhodl kontroverzním způsobem právě Škoda, který ve vzájemně ostrém souboji zranil Cicmana, sebral ležícímu zraněnému slávistovi míč a skóroval - 2:0. Cicman vzápětí musel střídat a ze hřiště jej brzy následoval i nevýrazný Milutinovič, kterého nahradil Vlček. Slávisté se však z těžkého direktu do konce poločasu nevzpamatovali.

Druhá půle byla herně lepší, slávisté měli místy drtivý tlak, soupeře nepouštěli příliš často za polovinu hřiště, ovšem předvedli tvář, kterou fanoušci za poslední dva roky dobře znají - územní převahu, která však neplodí prakticky žádné šance. Minuty tak ubíhaly rychle, čemuž dopomáhal i soupeř zdržující každou možnou chvíli. Když už se dostal do zajímavé pozice ve vápně Vlček, byl poslán k zemi a penalta se samozřejmě nepískala. Příležitosti ke skórování si sešívaní vytvořili až v poslední čtvrthodině, kdy byl na hřišti už Hurka místo Proška, který také neodehrál příliš dobrý zápas. Po pěkné kombinaci se zjevil na penaltě úplně volný Koreš, ale nepochopitelně nastřelil jen Sňozíka a o dvě minuty později Janda z dálky trefil tyč. Když navíc prudkou ranou těsně minul Vlček, naděje slávistů na bodový zisk se pomalu rozplynula. V závěru si neodpustil kontroverzi ještě trenér Bohemians Medynský, který prudce gestikuloval, když se slávisté zdráhali zakopnout míč v situaci, kdy ležel na zemi "zraněný" hráč Bohemians. Je vidět, že u klokanů znají fair play jen tehdy, když se jim to hodí. Netřeba dodávat, že hráč Bohemians se po krátkém ošetření samozřejmě hbitě vrátil na hřiště. V nervózním závěru tak slávisté ještě inkasovali tři žluté karty (Kaufman, Jarolím, Hurka) a sudí Kovařík odpískal konec. Hlasatel Bohemians se pak slávistům vysmál, když naprosto vážně poděkoval sudím za výborné řízení zápasu a tak by vůbec nebylo divu, kdyby fanoušci Slavie po dnešním po všech stránkách odporném zážitku už do Edenu jako hosté v životě nevkročili.

Komentáře (140)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    LukySKS     před 13 lety 29.07.2011 22:12 |  
    0 0

    až na ty dva inkasované goly docela dobrý ...

  2. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    tolsimir     před 13 lety 29.07.2011 22:14 |  
    0 0

    fotbal to nebyl z nasi strany vubec spatnej, proste jen zapas blbec kdy tam nic nepadne, zato souperovi kazda strela. A Hlousek bude urcite velka posila

  3. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    mpik     před 13 lety 29.07.2011 22:18 |  
    0 0

    Začali hrát až když Bohemka s náskokem hrát přestala. Proto bych tlak ve druhé půli nepřeceňoval. Slabších soupeřů moc nebude. Hloušek je fajn, ale sám to nespasí.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      PetCC     před 13 lety 29.07.2011 23:22 |  
      0 0

      Bohemka byla zalezlá prakticky od začátku a nebyla schopná si pořádně přihrát.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        edenian     před 13 lety 29.07.2011 23:28 |  
        0 0

        Zalezla Bohemka by nebyla x krat v offsidu.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 23:52 |  
          0 0

          Koneckonců tam mohli dát ke konci ještě dva góly. Nehráli nic moc, ale pořád lepší, než ti naši zoufalci.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          klimi     před 13 lety 30.07.2011 07:15 |  
          0 0

          :D Ty jsi znalece :D

          No právě, když na hrotu stojí jeden útočník a oni to na něj nakopávají, tak se snaží pronikat za obranu, tak je jasný, že bude v ofsajdu, podívej se na záznam a řekni mi, kolikrát byl Klokan v ofsajdu z kombinace...

  4. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    mpik     před 13 lety 29.07.2011 22:21 |  
    0 0

    btw. hostování Hlouška, to je jako když si v bazaru koupíte svoje auto, který vám ukradli...

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      klimi     před 13 lety 29.07.2011 22:28 |  
      0 0

      Hloušek přichází za hodně málo na hostování, jelikož nám Pelta ještě něco dluží....

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        tolsimir     před 13 lety 29.07.2011 22:29 |  
        0 0

        a taky mame aspon jistotu, ze tu bude celou sezonu a neodejde v zime, coz je vlastne svym zpusobem taky plus

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      paweza (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 22:33 |  
      0 0

      Jeho přínos může být nejen v jeho výkonech, ale může být i dobrým příkladem pro ten náš dorost, protože je to dříč a hodně na sobě maká. Takže i když je to jen hostování, jeho význam může být veliký.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      jiras     před 13 lety 29.07.2011 23:08 |  
      0 0

      Takže teď jsme týmem, kam si Jablonec dává rozehrát své hráče po zranění?

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        paweza (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 23:10 |  
        0 0

        Měl zlomenej nos, tak to by nohy měly běhat dobře :)

  5. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    lassiter     před 13 lety 29.07.2011 22:37 |  
    0 0

    No tak mezihra nebyla špatná, ani jsme moc nekazili, byl to takový typický slávistický technický fotbal na hovno.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      Kactus     před 13 lety 29.07.2011 22:49 |  
      0 0

      jo, Petrous jim zase zakazal strilet ...

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        klimi     před 13 lety 30.07.2011 07:16 |  
        0 0

        Co to kecáš? Dyť stříleli, ale ty střely byly dneska fakt na ho*no, kolik jich letělo na bránu?

  6. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 23:27 |  
    0 0

    Jsem zklamán. Na stadionu se mi zdálo opticky celkem dost lidí, nicméně těch avizovaných 7 a něco tisíc mi přišlo jako malé číslo. Asi jsem si na skutečně velké návštěvy už odvykl a....svým způsobem se není zrovna moc co divit.
    Kritické období v polovině první půle, to byla tedy "pastva" pro oči.. Nemožnost přejít do útočné fáze, nepřesné nahrávky, pomalý přechod (když už nějaký).
    Líbil se mi v některých momentech Trubila (byť i on se rovněž několikrát "předvedl"). Ve druhé půli fotbal lepší, ale zase berme v potaz, že Bohemka asi trochu přestala útočit a koncentrovala se na udržení výsledku.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 23:32 |  
      0 0

      I při odmyšlení těch dvou gólů nutno přiznat, že se v té bezcílné okopávané Klokani orientovali lépe. A přisuzovat si zásluhu na tom, že se soupeř dobrovolně stáhl, to je opravdu těšínské jablíčko. Tuhle sezónu musíme nějak přetrpět.

      Trubila byl dopředu celkem fajn, hodně se nabízel, málokdo si ho někdo všimnul. Prošek si rozumí s balónem, ale vůbec ne se spoluhráčema. Prostě celkově slabota, občas byl problém poznat, které mužstvo útočí na kterou branku. Individuální kvalitu naši hráči mají, ale dohromady to děsně skřípe. Taky by to chtělo už se rozhodnout mezi 4-5-1 a 4-4-2.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      edenian     před 13 lety 29.07.2011 23:33 |  
      0 0

      Proste to bylo hrozny :-) No zajimalo by me, jestli ty dva zkusenci co je Platil nekde shani jsou stoper a zaloznik s mozkem.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 23:42 |  
        0 0

        Tak jeden je Hloušek a druhý bude Vydrýsek nebo podobný. Pomůže to, ale nějaké velké výsledky hned nebudou.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          edenian     před 13 lety 29.07.2011 23:55 |  
          0 0

          Rekl bych to tak: Neco vyhrajem, ale moc toho nebude. Tedy vypada to tak po prvnim zapase. Taky se ukaze, jak se s tim popere Petrous. Proste dost otazniku...

  7. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 23:27 |  
    0 0

    Je mi z toho nějak šoufl. Doprava na h****, pořadatelé na h****, výsledek na h****, a to jsem ještě v tom zmatku vysolil hodně za lístek. Zelená příšera v Edenu je prostě mor.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      edenian     před 13 lety 29.07.2011 23:29 |  
      0 0

      Ja jsem na tom taky tak. A nase hra me nebavila.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 23:34 |  
        0 0

        Tak bylo tam pár pěkných momentů ve 2. půli, ale plynulo to z taktiky soupeře a navíc při naší střelecké potenci si těch šancí musíme vytvořit tak 3x víc, než kolik je potřeba gólů, jinak se není o čem bavit.

  8. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    opicemag     před 13 lety 29.07.2011 23:33 |  
    0 0

    Nevím, mně na to nic pozitivního nepřišlo. Přihrávat si na půlce dozadu, to ještě jo. Ale jak se má podstoupit tvrdý souboj, tak je problém. Dobře hrál snad jen Janda a Kaufman. Zbytek nic moc.
    (Nějaký bohemák za mnou glosoval výkon Koreše, že je to jejich 12. hráč)
    Bohemka hrála přesně to, co na nás platí. Dobrá obrana a jak mají míč, hned dopředu. No a jak nám dali góly, bylo to o ničem. Náš technický fotbal proti nim neměl žádný úspěch. Chtělo by to přidat buď tvrdost nebo rychlost.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 23:39 |  
      0 0

      Navíc takové ty šablonovité pokusy o centry slupli vždycky jako malinu. Na řadu rozháraných ligových týmů to asi může stačit, ale stačí, aby 11 hráčů bránilo pozorně (jako Bohemka ve 2. půli) a moc si neškrtneme. V 1. půli bylo na hřišti jen 1 mužstvo, které (částečně) vědělo, co chce hrát, takže podle toho to dopadlo.

  9. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    orca     před 13 lety 29.07.2011 23:41 |  
    0 0

    Byl jsem tam. Vzláštní pocit kdy je Eden najednou domácím stadionem jiného klubu.Bylo nás tam ale víc než bohemáků.Příjemné byly souboje obou kotlů,ale po těch dvou golech ten náš už nebylo slyšet.
    Ke hře.Pomalí obránci nestíhali rychlé útočníky při nakopávaných míčích. Dvě chyby= dva goly.Nemáme útok. To jsem viděl už na Laziu.Standa tragický, bohužel už nemá rychlost,nemá ani pořádnou přihrávku a ani nevyskočí.Koreš zazdil tutovku,nemá přehled,no snad je moc mladý a bude lepší.Naši začali hrát až v druhé půli,snad se bohemáci stáhli. V první půli měli moc pomalou rozehrávku a bohemáci k nim rychle přistupovali.Nemáme nikoho kdo by byl skutečně nebezpečný kolem šestnáctky.Občas se zpoza šestnáctky někdo pokusil vystřelit,ale vše lítalo mimo. Snad se to bude zlepšovat.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 23:45 |  
      0 0

      Buď Koreš předvedl pravou tvář loni na podzim, anebo na jaře. Podle dnešního zápasu to vypadá na a), ale měl bych s tím klukem docela trpělivost. S příchodem Hlouška se možná stáhne někam doprostřed.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        opicemag     před 13 lety 29.07.2011 23:49 |  
        0 0

        Hloušek by měl hrát v útoku s Pospěchem. Musíme hrát na dva útočníky, naši záložníci moc ofenzivní nejsou. A Standa dnes bohužel opět dokazoval, že na to již nemá. A Pospěch je tam úplně sám, navíc si dnes často chodil pro míč hluboko do středu pole. Potřebujeme ofenzivní hráče.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 23:51 |  
          0 0

          To Pospěchovo stahování jsem taky nějak moc nechápal. On tam byl chvílema až někde za zálohou...

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            opicemag     před 13 lety 29.07.2011 23:54 |  
            0 0

            Nevím. Možná se nemohl koukat na ty přihrávky, co mu tam posílali. Ale než přišel Standa, byl tam úplně sám. Možná tak Trubila se snažil ho doplňovat. Což je smutné.

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

              Khadgar     před 13 lety 30.07.2011 00:00 |  
              0 0

              Pokud se Hloušek rychle probere do použitelnýho stavu, tak by jsme mohli mít hodně silnou levou stranu, tzn. jeden centr za druhým. To by měla být voda na mlýn pro Pospěcha, protože od toho tam je.

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

              edenian     před 13 lety 30.07.2011 00:07 |  
              0 0

              Ja jsem teda na jare ocenoval prave Pospechovu ochotu se vracet, ale to tam byl Kisel, tudiz se oba tlacili dopredu, ted to vypada ze tam Pospech takrikajic zkejsne, Jarolim proste dopredu netahne, Kores dneska taky ne, Janda tady nejak malo, proste zaloha nema poradnej mozek. Mimoto Bohemka hrala presne to, co na nas plati. Dusledna tvrdost, a jsme vyrizeny, pokud nam staci rychlostne. Coz bude taky nas problem. Ale Prosek je rychlej a tesim se nej, az se opravdu chyti.

  10. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 00:00 |  
    0 0

    Já ty Bohemians tak strašně nemám rád. Vždycky se mi to nějakým způsobem potvrdí.

  11. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 00:04 |  
    0 0

    A ještě ta tradiční quelharovská ubrečenost. Ale třeba ještě vybalí nějaké ,,zaručené indicie´´, podle kterých to byl ojedinělý výpadek.

  12. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    edenian     před 13 lety 30.07.2011 00:16 |  
    0 0

    Quelhare, na to jak blbe jsme hrali opravdu skucis jak stara baba. Posledni dve minuty jsem tam teda nebyl, ale nevsiml jsem si u soudce neceho, co by stalo za zminku...

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      Citrus (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 00:40 |  
      0 0

      Chápu vaši frustraci, ale takovéhle útoky na quelhara mi přijdou dost nefér. Navíc vyjádřil i můj názor. Opravdu jsem jen nevěřícně zíral, když se tam dožadovali zakopnutí míče po tom, co předvedli při druhém gólu.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        mirecek1111     před 13 lety 30.07.2011 00:50 |  
        0 0

        já myslím, že je ale trošku rozdíl jesli se cítí po zápase jeden tým ukřivděný nějakým nepodstatným zakopnutím míče do zámezí nebo fatálními chybami při ofsajdech.
        Jako Bohemka měla už cca od 3 minuty vést jedna nula, protože to ofsaid nebyl a ten hráč by šel sám.

        mě právě přijde jako frustrace to co píšeš, když vyčítáš rozhodčímu tyhle, na výsledek, relativně nepodstatné věci a ty zásadní se jaksi "nechtějí" vidět. Ale to je pochopitelné, každý je zklamaný. Mě taky Bohemka sere.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          Citrus (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 01:33 |  
          0 0

          Takhle jsem nechtěl aby to bylo chápáno. Rozhodně se tím nechci na nic vymlouvat a tvrdit, že za naši prohru může rozhodčí. Hráli jsme špatně a prohráli po zásluze. Jen mě prostě zarazilo, že někdo dostane málem infarkt po situaci, ze které sám dal gól a nijak mu to nevadilo.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 01:53 |  
          0 0

          A jak víš, že by dal gól?

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        edenian     před 13 lety 30.07.2011 00:55 |  
        0 0

        Ja nejsem frustrovany. Pred utkanim jsem v podstate nic necekal. Podivej se jen na vysledky pripravy Bohemky a nasi. Vzdyt to bylo jasny. Vyroky Huba a Pospecha o vire ve vitezstvi me nechavaly dost v klidu.
        Ale nazvat to , co jsem napsal nefer utokem na Quelhara, to je trochu kravina, ne? Kouknete na video, napsat "sebral ležícímu zraněnému slávistovi míč" no to je dost silny kafe. Prohrali jsme si ti vyhradne sami. Tecka.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          Citrus (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 01:52 |  
          0 0

          OK, nechme to být. Já prostě četl příspěvěk nad tím, pak tenhle a tak jsem to napsal. Myslím, že quelhar nám na těhle stránkách poskytuje skvělý servis, včetně onlajnů z tiskovek, kde bychom jinak na informace z oficiálních stránek museli čekat o hodně déle a tak mi prostě přišlo hloupé se do něj strefovat za článek, který byl nejspíš psán ještě v emocích. Já ho chápu, sám to těžko vydýchávám.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      mirecek1111     před 13 lety 30.07.2011 00:43 |  
      0 0

      No já jsem na zápase nemohl být, tak jsem to sledoval v televizi a mimo jiné tedy můžu lépe ohodnotit výkon rozhodčího, než kdybych byl na zápase, když se na ty sporné momenty dalo podívat v opakovačce.

      Úplně na začátku zápasu špatně odmával ofsajd díky čemuž byl zastaven hráč Bohemky, který šel sám na našeho brankáře. Vzhledem k Hanušovi by to byla jistá branka. Poté ale též "mohl" odpískat penaltu, když faulovali Pospěcha na hraně pokutového území. A v druhém poločase pak zastavil též jeden brejk útočníka na našeho brankáře pro ofsaid který nebyl, což by byl tak gól, protože opravdu nevím na kdy si Hanuš schovává chytit šanci v mistrovském zápase..

      No nevím já si při tom zápase říkal, že jestli nakonec ještě vyrovnáme tak nám budou zase v novinách omlacovat o hlavu, že nám pomohl rozhodčí.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      lucky-pilda     před 13 lety 30.07.2011 08:48 |  
      0 0

      Presne tak. Ja byl asi na uplne jinem zapase nez quelhar, protoze az na par momentu mi vykon rozhodciho prisel velice dobry, snad nejlepsi co jsem v Edenu za posledni rok nebo dva videl.
      Jinak hraci ukazali, ze na to proste jeste nemaj. Taky od nekoho, kdo sestoupil s beckem do divize nejdou cekat hned zazraky. Bude to dost tezka sezona.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 13 lety 30.07.2011 10:12 |  
        0 0

        Z tech hracu, co vcera byli na hristi, s beckem do divize nesestoupil prakticky nikdo (Prosek nastoupil do peti zapasu, Hurka do 14.

  13. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    naplavnik     před 13 lety 30.07.2011 00:50 |  
    0 0

    Tak byl to první zápas sezony, věřím, že to bude už jenom lepší. V naší hře bylo mnoho nepřesností a přestaly fungovat automatismy, které byly k vidění na jaře (Štěpán-Víťa, Lukášova rozehrávka atd.).

    Honza Hanuš goly asi chytit mohl, ale do takových situací by se vůbec neměl dostat. Ze stoperů se mi líbil Kauf, který tradičně nejprve notně podporoval ofenzivu na beku, pak se to snažil čistit na stoperu, škoda karty. Cico se na place moc neohřál, myslel jsem, že bude důraznější, doufám, že zvěsti o natrženém svalu jsou mylné. Hub byl asi u prvního golu, jinak si to svoje odehrál. Víťa chtěl, ale jaro to ještě není. Dostál dostál své tradici vyrobit alespoň jeden nesmysl za zápas. Myslím, že vyrobil dva, jinak centry mu létaly (jako vlastně všem) někam do pryč. Zoran se mi na začátku líbil, i když od něj se čeká více kolmic a předfinálních přihrávek, dost to hraje do strany. Lukáš mně nepřišel tak jistý a přesný, jako na jaře, ale taky si to své odehrál. Pro Proška to byl první zápas, myslím, že je to velký příslib, musí se ale srovnat s tím tlakem a atmosférou, která na něj trochu dolehla. Řadu situací měl řešit jednodušeji a efektivněji. Pro mě stále velký příslib. Štěpánovi nefungovala na jaře tak vzorná spolupráce s Víťou, moc nebezpečný nebyl a tu šanci neřešil moc fotbalově, to chtěl do Sňozíka udělat díru? Jandys dle mého nejlepší na hřišti, pokud někdo může zacelit díru po Karolovi, tak právě on. Dynamický, drzí, pokouší se i střílet (a vůbec ne špatně), jen ještě více kreativity do před- a finálních přihrávek a máme ukázkového podhrota. Zbyňda je mi hrozně sympatický a na něj se vždy hodně těším, nicméně moc zajímavých míčů nedostal a jeho střelecké pokusy byly poměrně levé. Je fajn, že dokáže kreativně udržet míč, ale jeho stahování do role CMF mě činí pramálo šťastným. Standa je bojovník, toho si v jeho letech cením, ale fotbalově je to už jen stín. V naší situaci proti němu nemůžu říct křivého slova, ale mnoho fotbalvé radosti nám (a chci se mýlit) asi už nerozdá. Martina Hurku jsem viděl asi prvně, pro mě osobně to samé, co u mě platí u Proška, bude to jednou dobrý, ale bude to chtít čas.

    Jinak mě osobně těší návrat Adama, když už to s jeho právy dopadlo, jak to dopadlo. Je to nestandardní situace, ale rozumím tomu tak, že Slavia není zcela ve standardní situaci (pořád ještě). Viděl bych ho na staženějšího útočníka k Zbyňovi, Štěpána bych nestahoval, naopak, doufám, že opráší ty automatismy s Víťou.

    Když už mě nepotěšil dnešní výsledek, tak alespoň zaplněný Sever, navzdory absenci zdejšího tradičního osazenstva.

  14. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    japhy     před 13 lety 30.07.2011 00:53 |  
    0 0

    Quelhare, příště trochu víc zpravodajsky, tohle kňourání se nedá číst. Díkes.
    Ke hře. Zůstal nám klasický nedůraz ve vápnech a přidal se i ten v poli. Takhle si nás každej bude dávat, stačí to jen nakopnout a dostrkat do brány. Pořádnej stoperskej výkon jsem viděl až u Kaufmana, i přes tu jednu hrubici. Hra do těla, důraz.
    Vepředu nás zase ubíjí nesoulad centrů a náběhů do vápna. Snad jedinej, kdo je schopnej při centrech myslet je Pospěch, což je asi špatně, že. Prošek, Dostál i Koreš s Trubilou to tam posílali jak smyslů zbavený.No, a ta tutovka Koreše...To jsme celí my.
    A Hanuš OPĚT nepodržel. Sice před ním byli sami, ale už je to trošku ohraný.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      quelhar (admin)     před 13 lety 30.07.2011 00:59 |  
      0 0

      Jo, priste nepujdu na tribunu, tam cloveka ta atmosfera strhne a ja nejsem takovy, ze se od toho dokazu oprostit behem cesty domu.

      Naopak, dnes jsem se u fotbalu nasral jako uz dlouho ne. Ani tak ne tim fotbalem, i kdyz k tomu taky prispel. Ale do Edenu uz jako host v zivote nevkrocim a jak jsem do dneska pochyboval nad pristupem (nekterych) Ultras, tak po dnesnim zazitku uz je naprosto chapu.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        japhy     před 13 lety 30.07.2011 01:42 |  
        0 0

        Jojo. Myslel jsem si, že to tak divný nebude, ale bylo. Sice nás tam bylo víc, ale ten debilní spíkr, na našich pokladnách ten jejich Klokan,...
        Ale při zápase jsem si zase říkal, že by na druhou stranu bylo fajn, kdyby nás tam bylo ještě tak 2x tolik a dát najevo, kdo tu je pánem, nějaký transparenty apod.
        Byl to prostě divnozápas.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        lucky-pilda     před 13 lety 30.07.2011 09:01 |  
        0 0

        Co ti na Edenu prislo tak hrozny? Az na drobnosti jako hlasatel, poradatele (usmevna historka - nepustili me tam s roztokem na kontaktni cocky, pry prikaz poradatele :-) a par napisu Bohemky jsem si ani nevsim, ze bysme meli byt hostujici tym.
        Nevim, jestli to bylo bojkotem nebo tim, ze jsou zavreny nebo vyhosteny, ale potesila me nepritomnost mnohych "intelektualu" (tim nemam na mysli nutne ultras, jen konkretni jedince). Kotel nebyl sice organizovany, a tak fandeni nebylo uplne to prave, ale ono by se to vypilovalo.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          quelhar (admin)     před 13 lety 30.07.2011 10:09 |  
          0 0

          Treba prave ty drobnosti jako hlasatel, ktereho jsem mel chut zabit hned po vstupu na stadion, znelka z Arabely, ktera trhala usi pokazde, kdyz zaznela...
          Ja jsem si pred zapasem myslel, ze to bude v pohode a ani to moc nepoznam, ale fakt mi to hodne vadilo. Mozna je to mnou, ale kazdou chvili jsem mel pocit, ze se Slavii Bohemka vysmiva - jak na hristi, tak vsude okolo. Jestli mel tenhle zapas vcera pomoci rozhodnout, jestli za rok zase do Edenu jit na Bohemians - Slavia, tak rozhodnuti pro me je jednoznacne nejit. Ono to nejspis za rok zase preboli, takze stejne pujdu, ale...

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            miros     před 13 lety 30.07.2011 10:30 |  
            0 0

            Já se ti přiznám, že jsem měl stejné pocity. Ovšem nejít a tím pádem ustoupit tím nepodpořit hráče na hřišti je srabárna. Stejně jako uraženost Strašáka, kterýmu když zamknou buben, tak sedí uraženě v Synot tip baru...To se mi nelíbí. Frajer by byl, kdyby si to sehnal jinak a ukázal tady právě svoji sílu.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            Khadgar     před 13 lety 30.07.2011 10:38 |  
            0 0

            Tu znělku by jim měli zakázat... Kterej debil tohle vymyslel.
            Nejlepší by samozřejmě bylo, kdyby nás tam přišlo 4x víc než klokanů a celý zápas bysme jim nedali v hledišti šanci.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            edenian     před 13 lety 30.07.2011 12:05 |  
            0 0

            Me teda bylo blbe ze stejnejch veci jako Quelharovi, o puli jsem jako nekurak musel utect do kurarny, ty reklamy a hlasitost byla pekelna. A nemel jsem tam chodit. Resil jsem to pred zapasem uplne stejne. Hnusnej zazitek.

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

              PetCC     před 13 lety 30.07.2011 12:36 |  
              0 0

              Koukám, že jsem zase jinde než ostatní, ale mě vadí "náš" hlasatel a každý zápas, kdy ho neslyším, je pro mě požehnáním.
              Já byl zkrátka doma.

              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

                edenian     před 13 lety 30.07.2011 13:22 |  
                0 0

                Ale nasemu hlasateli uz dlouho nebylo rozumet, myslim ze ke konci minule sezony nesly repraky na strese vychodu / kde prebyvam /.
                Ale vicemene me taky nebavi. Ovsem pocity domaci/hoste v tomto zapase jsou samozrejme zcela subjektivni a osobni, ocenuji vasi odolnost :-) / zcela bez ironie prosim /

              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

                eomer (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 13:44 |  
                0 0

                Zajímavé jak se lidé různí. Náš hlasatel je pro mě balzám na duši. Naopak všude jinde přijde mi to strašný. Hlavně je furt stejný už od starého Edenu.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            naplavnik     před 13 lety 30.07.2011 12:47 |  
            0 0

            no tak nesouhlas, když už se prsíme tím, že jsme "červnobílá síla", tak pro mě důkazem je zaplněný sever a liduprázdný jih. jsem stoupencem teorie, že klokan je zde jen na návštěve, a návštěvy je třeba hostit, nicméně přehlučněnou arabelu je snadno v tomto počtu prostě vypískat a případně "došetřit" to na diplomatickém poli... přeci jen i klokanovi se o této návštěvě do budoucna může jen zdát... nebude to snadná sezona, nicméně se tu snad nebude plísnit navzájem, kdo nefandí slavii, ať klidně fandí jinému klubu, co si také počít s bezvěrci...

  15. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    klimi     před 13 lety 30.07.2011 07:20 |  
    0 0

    No, tak když už jsme u tý ubrečenosti, tak ta penalta asi v 7. minutě při faulu Pospěcha v rohu velkýho vápna byla jasná, to bylo vidět na 70 metr a to to měl pomezní přímo před sebou. Ovšem to samé platí o dvou ofsajdech Bohemky, které též nebyly. Rozhodčí by se měli přestát bát něco písknout...

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      naplavnik     před 13 lety 30.07.2011 12:56 |  
      0 0

      Zbyňda to udělal pravda šikovně, ale na pencli to asi nebylo, to snad ten zákrok na Jandyse, ale taky jsem to viděl cca z kilometru... Já si furt myslím, že si to sedne, ona prohra na úvod ligy nemusí být nutně zlo, ono se těm frajéristům, kteří řeší více ty "komédie" na hlavě více než fotbal, snad rozsvítí, a začne to fungovat... Pokud Adam v sobě najde motivaci, když už se viděl v Německu, případně se podaří udělat někoho ještě dozadu, tak bych skepsi nepropadal. Ještě na jaře jsem se chystal na třetí ligu, tedy prostě beru ochotně zavděk neideálnímu gambáči. A třeba nějaké pozitivum, Jandys se mi zavzdory zvěstem o neprodloužení smlouvy hodně líbil... No dobrá, dobrá, prostě líbil...

  16. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 07:46 |  
    0 0

    no je zarážející že zápas devatenáctek byl daleko víc koukatelnější než ten náš.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      naplavnik     před 13 lety 30.07.2011 12:59 |  
      0 0

      tak nakonec to bylo 4:2, ale že by to nemohlo být 3:6 si věru nemyslím. ale šikovní hošani tam běhaj, ale o nich si můžeme nechat jen zdát... přikryl, brabec, kalač atd...

  17. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    podol (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 08:07 |  
    0 0

    Těžko se komentuje naše prohra.Tím spíše,že je to 1.zápas a my všichni jsme si přáli lepší začátek a vítězství.Rozhodčí dělal
    chyby,ale nebylo to jednostranné,jak jsme vůčí Slávii zažili
    mnohokrát.Zcela jistě jsme neprohráli vinou rozhodčího.Soupeř
    lépe využil svou koncovku a my jsme gól nedali.Bude to těžká sezona,ale věřím v záchranu.Pokud bude následující domácí zápas
    s diváky,mělo by nás přijít co nejvíce.Je to podpora psychická
    nazývaná 12.hráč.Snad do té doby se optimalizují vztahy mezi
    příznivci i vedením.Bylo by to v zájmu Slávie.
    Quelharovi nic nevyčítám,není lehké psát o prohře Slávie těsně
    po zápase a všichni můžeme být jen rádi,že tuto práci pro nás
    a Slávii dělá.Podol

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      bongor     před 13 lety 30.07.2011 10:07 |  
      0 0

      Můj komentář:Hroznej fotbal.Proti jaru zhoršení o 50%,třeba by pomohlo ,zase začít zpožďovat výplaty.Ale konec srandy,odchod tří
      nejlepších hráčů musí být někde znát a znát je tedy strašně.
      naše hra byla úplně jalová,moc přihrávek dozadu,střelba na hovno,hlavně jsme byli všude pozdě a báli jsme se přitvrdit,to platí na každého,zvláště na mužstvo,co má hru na tom založenou.On má totiž každý hráč většinou jen dvě nohy a musí vidět,že má každá hůl dva konce.Quelharovi nenadávejte,napsal co si myslí a napsal to ve frustraci z naší hry-nehry.Zrovna tak nevidím žádný užitek v tom,že se sami mrskáme uveřejňováním nějakých pochybných článků o našem vedení.Tady mám na mysli uveřejnění drbů o Adamovi Ř.dokonce na našem webu.Víte co dokážou napsat novináři,jsou to směsice lží,polopravd a dohadů.A jestli bysme chtěli ve vedení klubu
      svaté,tak si uvědomte,že budeme jen pro srandu králíkům a hlavně konkurenci by se náramně ulevilo.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      naplavnik     před 13 lety 30.07.2011 13:11 |  
      0 0

      Rozumnej názor, z mého pohledu mohl být soudce "objektivnější", ale jakožto příznevec Slavie si netroufnu tvrdit, že se mýlil... Vyčkám záznamu.

      Taky si myslím, že není zapotřebí Slavii podporovat v situaci, když se daří, ale když naopak procitá k životu. Je třeba podpírat člověka, který odchází z JIPky, než toho zdravého, který je plný sil.

      Rovněž je velmi snadné se otírat o Quelhara, který jistě s vypětím všech sil poskytuje zdejším aktuální zpravodajství, když valná většina kritizujících čtenářů by nezorganizovala ani válení nudlí. Quelhare, jen tak dál, vím sám, co je to napsat koment aktuálně po zápase... Nedobrá zkušenost, taky zkušenost...

      Co se týče spolupráce "ultras" s E-Sidem, nejsem informován, nicméně na poli fanouškovství čeká management ještě kus práce. Ale holt je to zase o tom si umět sednout... Oboustranně...

  18. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    Slawek     před 13 lety 30.07.2011 10:02 |  
    0 0

    Dejme tomu, že jsem na zápase nebyl a ani jsem ho neviděl. Tak jsem se ze Sportu dozvěděl, že nás Bohemka dlouho válcovala a dělala z nás pouťové kašpárky....
    Jenže já jsem v Edenu byl a viděl jsem něco trochu jiného než Standa Hrabě, sbad bývalý slávista. Nechci po něm aby psal ve prospěch Slávie, ale tyhle, rádoby vtípky na naší adresu by si mohl odpustit.
    Co jsem viděl ? Že tzv. více ze hry měla rozhodně Slavie, že se neustále o něco snažila a že hráči Bohemky nepředvedli nic jiného než bezhlavé odkopávání nebo přímo ukopávání míčů. Fotbalového vůbec, ale vůbec nic. O to smutnější je, že to na dnešní Slávii úplně postačilo. A tak jsme ty kašpárky dělali ze sebe sami. Zapadl do toho i sudí Kovařík, který nemá Slávii tradičně rád. Takže nám nezbývá, než čekat, že se s avizovanými příchody vše změní k lepšímu.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      tantalos     před 13 lety 30.07.2011 10:58 |  
      0 0

      Bohužel se obávám, že nás skutečně Bohemka zhruba do 30 minuty válcovala. Měla rychlejší start na míč, hrála soustředěni, byla tvrdší a ráznější. Slavia se dostala do hry, až když se Bohemka stáhla do obrany. Možná z přehnaného respektu,. když jižní trina skandovala Dejte mi búra, docela jsem se bál, že by to tak mohlo dopadnout.
      Sňozík vlastně musel chytat jenom tu Korešovu ránu, do té doby naše střelba spíš připomínala odkopy.
      Naše slabina byla v obraně, pčřijde mi, že Cicman byl pomalý, ale to je zřejmě jedno, je stejně zraněný a jestli je to sval, tak bude dlouho chybět. Hubáček taky není žádný rychlík.
      Hanušovi bych moc nevyčítal, sice toho moc nechytil, nervozita byla znát, a to se časem zlepší.
      Nic bych nevyčítal ani Proškovi, i když jsem měl pocit, že se bál a v první půli, kdy jsem na něho dobře viděl, mi připadal vyplašený. Ale to zatím nic neznamená, i později slavným hráčům trvalo několik utkání, než zapadli do mužstva.
      Bohužel nemáme náhradu ani za Čelůstku, ani za Kisela a to bude nějaký čas bolet.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        opicemag     před 13 lety 30.07.2011 11:57 |  
        0 0

        Na Proška jsem se zaměřil v 1. poločase (hrál přede mnou). Technika slušná, ale přišlo mi, že je dost malý (a celkem hbitý). A pak není divu, že se bál chodit do soubojů s bohemáckými mnohem většími a silovějšími hráči. Ale i tak to nelze tolerovat a musí se to rychle naučit. To není věc talentu, ale psychiky. I Messi chodí do tvrdých soubojů (s mnohem většími a silovějšími obránci).

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        opicemag     před 13 lety 30.07.2011 11:57 |  
        0 0

        Na Proška jsem se zaměřil v 1. poločase (hrál přede mnou). Technika slušná, ale přišlo mi, že je dost malý (a celkem hbitý). A pak není divu, že se bál chodit do soubojů s bohemáckými mnohem většími a silovějšími hráči. Ale i tak to nelze tolerovat a musí se to rychle naučit. To není věc talentu, ale psychiky. I Messi chodí do tvrdých soubojů (s mnohem většími a silovějšími obránci).

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        naplavnik     před 13 lety 30.07.2011 13:19 |  
        0 0

        Tak výraz "válcovala" bych asi nedokázal použít, byly tam momenty, kdy měli výraznější držení míče.

        Jinak Cico toho mnoho ukázat nemohl, doufám, že natržený sval to není... Proškovi dejme čas, je to tam, to každý viděl, ale do kvality to prorve až tak v 8. kole...

        Co mě však hnětlo, co dělal Zbyňa v roli CMF... Rozumím tomu, že se snažil se alespoň nějak dostat k míči, ale jeho role je naprosto, ale naprosto někde jinde...

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        AKI     před 13 lety 30.07.2011 14:34 |  
        0 0

        Přesně... konečně to sem taky někdo otevřeně napíše. Cicman na stoperu byl pomalý, velmi pomalý a nechal se odstrčit od klokanů, to my, když jsme byli v útoku,tak nás přerousili a souboje vůbec je naše slabá stránka (alespoň v tomhle zápase). Kromě Kaufmana v obraně nebyla jediná vyhraná hlavička nebo vzdušný souboj. Bohemka to hrála vždycky odpodlahy no..
        Golman za to asi nemůže, spíš obrana ho v tom nechala a nebo mu dala tak suveréní malou domu, že mu klokan ještě naložil, z toho se i Béda Brabec na lavičce rozčílil.
        Proškovi moc nepomohli,ale že by byl špatný, to ne. Určitě je příslib.
        Střely = 3 za celý zápas na bránu, zbytek se snad kromě voleje Standy a pokusů z dálky ani snad jako střela počítat nedá. Na ligu mi to prostě přijde málo, no.
        Jinak Lukáš Jarolím snad musel běhat maraton, dřel a dřel a dřel,ale jak Tantalos píše, moc jsme si na hřišti nepomohli. Vyzdvyhnul bych alespoň bojovnost, zvláště u Jandyse,Kaufmana, Lukáše J. a Pospěcha. Možná takovou zajímavost, 4 hráči si o poločase přezuli do jiných kopaček a výkon byl lepší...

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      japhy     před 13 lety 30.07.2011 10:58 |  
      0 0

      Zajímavý bylo sledovat, že drtivá většina "bezhlavých" odkopů končila dobře pro Kolkana. Tzn. buď si ho Škoda nechal pro sebe nebo to posunul na spoluhráče anebo to šlo od našeho do autu. Hl. teda v první půli. Lítat tam včera Kweuke...

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        naplavnik     před 13 lety 30.07.2011 13:15 |  
        0 0

        Aha, mě spíše přišlo, že většinu centrů posbírla Nikl... Nějak tak haprovalal souhra centr příjemce...

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          japhy     před 13 lety 30.07.2011 15:56 |  
          0 0

          Nene, já myslel odkopy Klokanů, že často končili na správné adrese.

  19. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    miros     před 13 lety 30.07.2011 11:13 |  
    0 0

    QULHARE, souhlasím s tebou. Viděl jsem to uplně stejně. Na rozdíl od jiných, nezdá se mi, že by si brečel kvuli rozhodčím. jenom si popsal to co se stalo. To že jsme si prohráli zápas sami je jedna věc. Mám jenom pocit, že kdyby takhle šel do souboje Pospěch ve vápně soupeře, pískal by se faul. To samé při faulu ve vápně na Pospěcha. Kovařík pískal evidentně ve prospěch klokana.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      Clarinet     před 13 lety 30.07.2011 11:42 |  
      0 0

      Přesně tak. Mně přijde, že nám byla tak dlouho podsouvána nějaká ubrečenost, až jsme na to kolektivně přistoupili a je teď zločin kritizovat cokoli jinýho než naše hráče.

      Penalta po faulu na Pospěcha byla jasná, to neni téma k diskuzi. Obešel hráče, ten ho podrazil. Tečka. Zbyněk má navíc k nějakýmu simulování opravdu daleko.
      Co se týče Škodova gólu - kdyby takovej dala Slavia, v danou chvíli bych se styděl, že jsem slávista. Cicman odstaví Škodu, ten se svalí a podrazí našeho obránce. Co to je, když ne faul? Odkdy hráč neni zodpovědnej za svoje tělo? Pak sebere míč, dá kličku Cicmanově hlavě zabořený do země a skóruje. Neuvěřitelný. A všichni ho ještě pochválíme za důraz.

      Bohemácký (ne)ofsajdy? Proboha, no a? Když si vzpomenu, o kolik gólů jsme takhle přišli v minulý sezoně, nechápu, jak to tady někdo může zmiňovat. Pomezní to zkrátka vždycky radši odmává než neodmává, jakkoli maj doporučeno dělat to opačně.

      Za zmínku taky stojí ten magor na lavičce Bohemky. Že nebyl vykázanej na tribunu, to je pro mě trochu záhada.

      Nechápu ani tu tvrdou kritiku naší hry. Stihli jste zpozorovat, že už nějakej pátek nejsme mistrovská Slavia? Že soupeře zkrátka drtit nebudeme? Já už se asi nějak spokojim s málem nebo co, ale mně se líbílo, jak jsme hráli. V první půli naše hra trpěla tragickym množstvím nepřesností, pak už to šlo. Hráli jsme pěkně, kombinačně, co byste chtěli? Jen to tam zkrátka dneska nespadlo.
      Jen neustálá kritika. Vrchol je kritizovat Koreše, že nepromění šanci vytvořenou u nás dlouho nevídanym způsobem - kličkou obránci. Jo, mohl u toho víc myslet a poslat to po zemi podél Sňozíka. To asi ví i on sám. Líbil se mi Prošek, sice ještě zbrklej, ale ohromně rychlej a nebojí se jít jeden na jednoho. Za pár zápasů z něj bude plnohodnotná náhrada Milana, tak to vidim já. Pěkně záhrala vůbec celá záloha. Jen do ní na můj vkus moc často patřil i Pospěch.
      S obranou to bylo horší. Trubila opět lítal jako šílenec bez většího užitku, ale to se snad srovná. Hubáček při tolika protiútocích Bohemky zaspal, až mi to hlava nebere. Cicman se mi líbil, je rychlej, důraznej, nerozumim tý kritice, která se na něj tu a tam snesla. Kaufman zahrál skvěle a Dostál tradiční hrůza.

      Já z budoucnosti obavy nemám, nemůžu si pomoct.

      A Hloušek na rok k nám? To s náma zase Pelta pěkně vyjebal. Když dluží, ať zaplatí. Takhle jsme mu jen a jen pomohli.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          Clarinet     před 13 lety 01.08.2011 09:59 |  
          0 0

          A co to má dokazovat? Je tam jasně vidět, že Cicman Škodu odstavil, ten se svalil a dalo by se polemizovat o tom, jestli přitom po Cicmanovi neseknul nohama záměrně. Nebejt Škody, normálně by pokračoval v pohybu, dostihnul míč a uklidil ho do bezpečí. Co to je, když ne faul? Naopak, na tom videu je vidět, že to byla ještě větší prasárna, než jsem si původně myslel.

          Na druhou stranu, rozhodčí nic nepísknul a je chyba Hubáčka, že se Škodu snažil připravit o míč jen dost laxně a Hanuše, že přestal hrát.

          První gól pak byl chyba Trubily. A taky trochu stoperů a Jarolíma dohromady, protože Hubáček s Cicmanem stáli na úrovni, kde bych v obranný fázi hry čekal defenzivního záložníka.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 02.08.2011 16:20 |  
          0 0

          Hned první záběr na videu (komentátor tvrdí, že Škoda v offsidu nestál), ale stačí si to zastavit v okamžiku, když přihrávající kope do míče, vypadá to, že oba hráči stojí zároveň, ale ten záběr je matoucí (úhel pohledu kamery), stačí si jen udělat rovnoběžku s vápnem vpravo a světe div se, Škoda stojí v offsidu !!!

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        Slawek     před 13 lety 30.07.2011 12:35 |  
        0 0

        Myslím, že Clartinetův příspěvek je hodně dobrý a s většinou musí objektivní fanoušek souhlasit. Půjde to pomalu, ale doufejme, že půjde forma nahoru jako na jaře. Někteří jakoby byli ještě na dovolené (Trubila,Koreš). Mladíci musí cítit také větší podporu u těch zkušenějších a určitě se chytí (Prošek).
        Sport vyhlásil soutěž fanoušků. Bohemka měla fanoušky za 7, my za 6. Měli by ovšem zdůvodňovat rozdíly. Jinak to bude zase předem dané.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          tantalos     před 13 lety 30.07.2011 13:16 |  
          0 0

          Naopak Koreš a Trubila patřili ve Slavii k nejaktivnějším a nejkonstruktivnějším. Samozřejmě že se Trubila naučil hrát spíš dopředu s tím, že tři zbývající obránci na jednoho, dva útpčníky soupeře stačí. Ale právě levá strana byla loni a i včera mnohem lepší než pravá.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            edenian     před 13 lety 30.07.2011 13:54 |  
            0 0

            Tak.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        japhy     před 13 lety 30.07.2011 14:06 |  
        0 0

        No, nevím, ale nezdálo se mi, že by Škoda Cicmana fauloval. Cicman ho poslal k zemi , nohama se nějak zasekli a šel k zemi.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      urs (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 13:14 |  
      0 0

      já jsem možná mimo mísu, ale přijde mi že je tu mezi námy určitá skupinka hejtrů quelhara a to se mi teda vůbec nelíbí :(
      snažně vás prosím (těch, co se to týká) - vemte rozum do hrsti a netrapte se názory člověka, kterej je bez nějakejch vytáček slávistou se srdcem na pravém místě a dělá pro nás, pro web a nakonec i pro samotnej klub první poslední..

      díky moc

      a quelharovi 3x hurá

      urs

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        naplavnik     před 13 lety 30.07.2011 13:23 |  
        0 0

        da da... vylévat si svou frustraci na quelharovi (ačkoli bych s týdením odstupem dokázal napsal článek jinak-a asi i on) je věru malé...

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        edenian     před 13 lety 30.07.2011 13:24 |  
        0 0

        ... a diskuze skoncila.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 13 lety 30.07.2011 13:27 |  
        0 0

        Pratele, prestanme uz prosim resit mou osobu - a to z obou nazorovych stran. Myslim, ze jsou ve Slavii mnohem dulezitejsi a zajimavejsi veci k reseni.

        Ja naprosto respektuju nazory tech, kterym se report z vcerejsiho zapasu nelibi. Kdybych ho psal dnes, tak bych ho asi taky napsal trochu jinak. Vcera jsem takovy odstup nemel, byl jsem hodne namichly a nekomu se tak vysledny text proste nelibi. Vetsina z vas ten zapas jiste videla, takze nepotrebuje cist report, aby si dokazala udelat nazor, co se na hristi delo.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          urs (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 13:31 |  
          0 0

          u mě dobrý :))

          zakládám si doma malej fankubáckej oltář quelhar4ever ;))

          btw. report bezprostředně po konci čehokoliv je ovlivněn emocemi a zřídkakdy bejvá zcela objektivní - ale máš dobře našlápnuto :)
          mě se zamlouval i dnes ráno, kdy jsem jej četl poprvé

          tak ať to šlape

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            naplavnik     před 13 lety 30.07.2011 13:38 |  
            0 0

            urs to formuloval dobře, v emocích (a i o těch fotbal je) vidí člověk situaci jinak, než když si dá po ránu kafe, oblíbený croissant a rekapituje, co že se v pátek večer vlastně odehrálo...h

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          Khadgar     před 13 lety 30.07.2011 13:41 |  
          0 0

          Report je v pohodě kromě dvou věcí - posouzení souboje Škoda x Cicman a Vlčkovy "penalty". Ta totiž opravdu nebyla.
          Já to chápu, první zápas sezony, všichni jsme se těšili a emoce pracují silně. Příště to quelhar určitě zvládne na jedničku.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            janko (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 15:56 |  
            0 0

            Ať to Quelhar psal včera nebo dnes, tak to nic nemění na faktu, že ten moderátor na stadionu byl na pěst. To byl fakt humáš. Ten mne s**l neskutečně...

  20. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    Dobi     před 13 lety 30.07.2011 14:10 |  
    0 0

    I já se musím zastat Quelhara. Ono napsat hodnocení pár minut po akci je něco jiného, než mít možnost věc časem korigovat, kdy má člověk solidní informace i z dalších zdrojů. Vím, o čem mluvím, pro časopis OP dělám pokaždé kroniku sezóny a při korektuře se pak divím, co vše mi proběhlo hlavou a klávesnicí. Hlavní věcí je rychlá zpráva a to zde plní - kritizovat umí každý!
    Co se týká průběhu - Slavia v podstatě nehrála špatně, ale často chyběl ten poslední, nejdůležitější krok! Při útočných akcích, ale vlastně i při slepených gólech v obraně... Vloni zahajovala liga o 2 týdne dříve a já byl ve své "domvině" u Splitu, takže jsem pocit být hostem na vlastním pozemku (ano, ty patří SK Slavia a já jako člen OP jsem jaksi jakýmsi spolumajitelem..). A co mi vadilo nejvíce? Příliš mnoho "ksichtů" okolo, které zvedaly 2x ruce v těch dvou osudných minutách a čišela z nich neobjektivita hlavně kolem pokračování při zranění hráče. Gól jim jaksi nevadil... No, aspoň mám na rok pokoj... Pak událost u autobusu (tramvaj nejezdí, chtěl jsem to objet 136). Do zaplněného autobusu pak chtěl nastoupit chudák na vozíku. Složitá, ale lidmi v obou barvách řešitelná věc. Pak tam ale vlétl na jeho podporu ožralý bohémák, stále nadával slávistům, chtěl se rvát, hrůza... Snad 10 minut jsme tam stáli... Človíček ve vozíčku nakonec odjel s námi, ale pocit antiklokanismu hodně narostl... A pak v tramvaji pipina líčíci tydlifonem pocit z kotle klokanů, jak byli "in", vše převálcovali a jací jsme chudáci.. Ano, jak krásné je přísloví "Host do domu, hůl do ruky!"
    Věřím, že Cico není vážně zraněn, že Adam vypomůže (ať je scénář jeho příchodu jakýkoliv..), že bude lépe, že s hrou, naprosto nesrovnatelnou s loňským procházením se po trávníku přeplacenými hráči se i výsledky zlepší a zase budeme do SVÉHO Edenu chodit rádi!

  21. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    klimi     před 13 lety 30.07.2011 20:10 |  
    0 0

    K sporným zákrokům:

    Penalta na Pospěcha (když ne penalta, tak aspoň faul) byla jasná, nevím co jiného chce pískat, když pomezní a rozhodčí stojí 10 metrů od všeho. Nejvíce to dorazil "odborník" na TV Nova tím, že prohlásí:"Rozhodčí nechtěl ovlivnit vývoj utkání tím, že pískne penaltu v sedmé minutě."

    A dále se při druhém gólu Klokana jednalo o nebezpečnou hru Škody. Málo kdo to ví, ale v pravidlech je uvedeno, že hráč může hrát nebezpečnou hru i vůči sám sobě (např. právě v okamžiku, kdy leží na balonu). Co měl jako Hub dělat, když Škoda leží na míči? Já sám bych prostě do balonu kopal, nezájem, bůh ví, jak by to dopadlo (naštěstí kopu jen prales :)

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      LordEdmund     před 13 lety 30.07.2011 20:58 |  
      0 0

      Penalta byla naprosto jasná, měl jsem to jak na dlani a nevěřil jsem vlastní očím, že se to nepískalo. Naopak ty góly byly z dálky, ale podle toho co jsem viděl v sestřihu, tak zcela regulerní.Chyba našich hráćů a trochu smůla , že se Cicman zrovna zranil.No prohráli jsme si to sami. Koreš měl dát jasnou šanci, v útoku jsme byli bezradní bez nápadu. Nakonec nás ještě podržel Hanuš při minele Dostála. Jinak k Hanušovi. Za góly nemůže, ale Vaňous by na 99,999999% ty jesle nedostal:-(.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        urs (přítel SN)     před 13 lety 31.07.2011 05:38 |  
        0 0

        na stranu druhou..
        říká se, že dobrej gólman dostane právě jen góla mezi nohy :)

  22. TV NOVA - prý posily

    tantalos     před 13 lety 30.07.2011 21:19 |  
    0 0

    Velké posily prý chystá sehnat Řebíček, tvrdila dnes ve zprávách TV Nova. A doplnila to hlasem Petrouše, který si stěžoval na příliš úzký kádr. Že by?

    • Re: TV NOVA - prý posily

      Citrus (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 21:26 |  
      0 0

      Mě potěšil Řebíček v rozhovoru na youtube, kde kromě všeobecně očekávané posile na hrot mluví i o posílení obrany. Tam je to opravdu třeba. Tak uvidíme koho uloví.

      • Re: TV NOVA - prý posily

        mirecek1111     před 13 lety 30.07.2011 22:02 |  
        0 0

        no on na tom youtube videu mluví o posílení zadku. To stačí nahodit velkou činku na záda a dělat dřepy.. :)

        • Re: TV NOVA - prý posily

          Citrus (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 22:07 |  
          0 0

          Tak tahle možnost mě nenapadla :-) . No necháme se překvapit, jak to ten lišák myslel.

    • Re: TV NOVA - prý posily

      spojka     před 13 lety 30.07.2011 21:28 |  
      0 0

      Podle mě to byl klasický blábol "sporťáků" na nově, který souvisel s příchodem Hlouška. Nejdřív plácli o velkém posilování, na to navázali zprávou o příchodu Hlouška a jednoho dalšího hráče v příštích dnech. To by odpovídalo těm nedávným zprávám o dvou hráčích, z nichž jeden už je Hloušek. A to bohužel žádné zásadní posílení není. To by musel AŘ přivést ještě tak dva tři hráče rovnou na úrovni základu (stoper, střední záložník / útočník podle toho, kam Petrouš dá Hlouška).

      Na druhou stranu AŘ v rozhovoru pro web Slavie tvrdí, že by rád ještě někoho přivedl do obrany i do útoku, tak uvidíme.

      • Re: TV NOVA - prý posily

        slaviator     před 13 lety 31.07.2011 00:43 |  
        0 0

        kéž by ten Šimůnek - Svěrkoš, kéž by

        • Re: TV NOVA - prý posily

          bongor     před 13 lety 31.07.2011 08:05 |  
          0 0

          A.Ř.má skutečně mimořádné obchodní schopnosti,to můžu potvrdit,věřím,že je využije pro dobro Slavie.Bez posil budeme jak nahý v trní,se současným kádrem na lepší než osmé místo nedosáhneme a to ještě za předpokladu,že by nebylo mnoho zraněných a to je u nás utopie.

          • Re: TV NOVA - prý posily

            AKI     před 13 lety 31.07.2011 10:31 |  
            0 0

            Spíš je na snadě otázka, co je za tim... Viz. případ Hloušek = byl hráčem Slávie, pak nebyl, pak nechtěl hrát v ČR, do Slávie se nevrátil a nakonec je u nás na hostování.
            Ale souhlasil bych s Petroušem, že i současný tým má na víc, jen si to potřebuje sednout. A hlavně, hrajou Slávisti, ne žoldáci.

  23. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    opicemag     před 13 lety 31.07.2011 08:49 |  
    0 0

    Sice je to off topic, ale přesto. Pochopil někdo tah Ostravy (odvolání trenéra po 1. kolo)?
    Prý prohrávali i v přípravě. Kdyby se takto mělo postupovat, tak musíme odvolat Petrouše (což zatím snad nehrozí).

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 31.07.2011 09:18 |  
      0 0

      Otázkou je, zda můžeme sehnat někoho lepšího než Petrouše. Vím, není to žádný velký stratég, ale v naší situaci si ještě pořád moc vybírat nemůžeme. Dokázal stabilizovat obranu a staví hráče tak, jak si dříve diskutéři (na SN i jinde) často přáli (i když ono to už ani jinak moc postavit nejde, vzhledem ke kádru a jeho "šíři").
      Občas má dost nešťastná vyjádření. Petrouš je takový, "co na srdci, to na jazyku". Aspoň se vyjadřuje upřímně a bez "platilovských" kliček.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      slaviator     před 13 lety 31.07.2011 12:21 |  
      0 0

      Co jsem slyšel, tak na Ostravku se šíří verze, že si prý hráči vsadili a trenéra vylouplo vedení kvůli tomu, že to nedokázal podchytit...

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 13 lety 31.07.2011 12:28 |  
        0 0

        No nedivil bych se, vzdyt ti hraci tam nejspis pekne dlouho neberou vyplaty.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          slaviator     před 13 lety 31.07.2011 12:34 |  
          0 0

          Tak nevím ale, jestli Malura bude zárukou, že sázet nebudou....

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.08.2011 00:00 |  
      0 0

      Mě ten Marko svou velkohubostí štval celý jaro, tak asi pohár trpělivosti přetekl i ve vedení Baníku.

  24. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    Markus     před 13 lety 31.07.2011 09:40 |  
    0 0

    Zápas jsme si prohráli sami. Bohemians stačil průměrný výkon, přímočará taktika a troška štěstí. Hráli jsme opět zbytečně komplikovaně, vytratila se odvaha, se kterou jsme na jaře překvapili několik soupeřů. Zcela mi chybí hra pro křídlech, tam kde Slavie v minulosti excelovala ji dnes soupeři přehrávají. Obrana je (právem) kritizovaná, přijde mi že systém na 4 obránce se u nás projevuje jako alibismus a zmatek - raději bych tam viděl 3 zkušené borce a to jedno ušetřené místečko použil pro hru na 2 hroty, ofenzivní kraje a silný 3-členný střed hřiště. To je další věc, kde jsme propadli, i nadále neumíme držet střed, neumíme vymyslet kloudnou akci, chybí flexibilní přelívání hry, kterým bychom soupeře přečíslili. Poslední věc je technika, hrajeme stylem, který vyžaduje výbornou techniku, ale realita jsou hráči, co ji nemají a soupeř nám pak složitě vymýšlenou akci snadno přeruší. Fascinuje mě, s jakou lehkostí a jak daleko se pak dokáží dostat hráči soupeře, co převezmou aktivitu a dají protiútok.

  25. Malá zajímavost - ceny na EL na Hajduk

    Dobi     před 13 lety 31.07.2011 09:57 |  
    0 0

    Možná, že z jiného soudku, ale nakoukl jsem na web Hajduku, který (po prohře 0:1) hraje odvetu se Stoke City. tedy ne s podřadným způsobem. A překvapily mě ceny: Nejdražší (asi srovnatelné se sektory 130 a 101 na Slavii - 120 kn, tedy asi 400 Kč, západ 100 kn (330 Kč), jinak 80 až 60 (do kotle), tedy kolem 200 Kč.. V Hajduku mají v a.s. od letoška výrazný vliv i fanoušci (zejména, ale nejen Torcida) a toto je zajímavé... Žádné kecy, že s prodává kvalita... Ale myslí se i na slábnoucí střední vrstvu (v HR je podobná ekonomická situace jako u nás, řada věcí neprůhledných..). Ale toto potěší. Ještě je půlka lístků volná po jednom dni prodeje, kurňa, hned bych se tam vypravil, nemít povinnosti tady!

    • Re: Malá zajímavost - ceny na EL na Hajduk

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 31.07.2011 14:50 |  
      0 0

      zvlášt na stoke , jedno z nejzajímavějších a nejtradičnějších anglických mužstvech s typickým anglickým fotbalem který je už dnes tak málo vidět.

      • Re: Malá zajímavost - ceny na EL na Hajduk

        Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 31.07.2011 14:52 |  
        0 0

        mimochodem jejich dřívější trenér má na svědomí větu která se nesmazatelně zapsala do dějin , když se ho reportér ptal zda si myslí že se divákům líbí tak neatraktivní hra tak mu odpověděl: "když se jim to nelíbí tak at dou do cirkusu na klauny" :)

    • Malá zajímavost-ceny na LM na Partizan

      rossobianco     před 13 lety 01.08.2011 13:33 |  
      0 0

      i já přispěju se svou troškou do mlýna.
      Partizan hraje zítra odvetu s Genkem,přivezl si ještě lepší výsledek z venku(1:2,ač vzhledem k průběhu hry rozhodně nepříznivý) a navíc je to kvalifikace o Ligu Mistrů.A lístky stojí zhruba stejně-na jih(kotel) a na sever,tedy sektory za brankama,za 500 dinárů(asi 120 korun),na postranní tribunu za 1000 DIN.Zlehčovat to paritou kupní síly v tomto případě není na místě,je to stejná cena jako na derby s Crvenou Zvezdou.Umíte si představit,že by např.v Plzni na nejprestižnější zápas ligy stál lístek taky 450 jako na Rosenborg?
      Je zajímavé,že když někde v Česku napaří předražené vstupné,tak argumentují srovnáním s cizinou-ale vždycky si vyberou jen to,co se jim hodí...Hlavně že skoro všichni (nejen) novinářský rozumbradové nadávaj na Balkán a přitom o něm kulový vědí!

  26. Malá zajímavost - ceny na EL na Hajduk

    Dobi     před 13 lety 31.07.2011 09:57 |  
    0 0

    Možná, že z jiného soudku, ale nakoukl jsem na web Hajduku, který (po prohře 0:1) hraje odvetu se Stoke City. tedy ne s podřadným způsobem. A překvapily mě ceny: Nejdražší (asi srovnatelné se sektory 130 a 101 na Slavii - 120 kn, tedy asi 400 Kč, západ 100 kn (330 Kč), jinak 80 až 60 (do kotle), tedy kolem 200 Kč.. V Hajduku mají v a.s. od letoška výrazný vliv i fanoušci (zejména, ale nejen Torcida) a toto je zajímavé... Žádné kecy, že s prodává kvalita... Ale myslí se i na slábnoucí střední vrstvu (v HR je podobná ekonomická situace jako u nás, řada věcí neprůhledných..). Ale toto potěší. Ještě je půlka lístků volná po jednom dni prodeje, kurňa, hned bych se tam vypravil, nemít povinnosti tady!

  27. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    laki     před 13 lety 31.07.2011 15:10 |  
    0 0

    Stadion
    protože šlo o venkovní zápas musel jsem si koupit vstupenku.
    Do fronty jsem se postavil 30 minut před zahájením zápasu.k pokladně jsem se dostal 15 minut po výkopu.Pokladní jsem se zeptal jestli nebude nějaká sleva, ale to jsem neměl dělat!!! Dostal jsem dršťkovou!
    Eden se nezaplnil ani z poloviny.Jak by to vypadalo, pokud by se sešlo 10 tisíc diváků(což je jenom polovina míst).
    Nad stadionem vrtulník,před stadionem jízdní policie,těžkooděnci,tajní policajti s kamerama a uvnitř stadionu samej plot. Zavzpomínal jsem na atmosferu starýho EDENU. Eden má být místo pro slávistické fanoušky.Místo na které se těším. Místo na kterém se sejdu s ostatními fanoušky.Ale tenhle skoro kriminál nenaláká moc diváků.
    O předraženém a nekvalitním občerstvení radši nebudu ani nic psát.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      tantalos     před 13 lety 31.07.2011 15:41 |  
      0 0

      Seděl jsem na východě někde kolem desáté řady pod reproduktorem a každý vstup hlasatele byl utrpení. Nechodím na diskotéky, a tak nejsem zvyklý na zvuky, které určitě překračují hlasitostí zdravotní normu. A zaskřípání před každým vstupem hlasitele mi rvalo uši. Předpokládám, že pro osoby trpící epilepsií to může znamenat vážné nebezpečí záchvatu.
      Samozřejmě byl naprostý nesmysl nechat prázdné dva úseky východní tribuny.
      Předpokládat konflikty mezio bohemáky a slavisty mohl jenom blbec - kromě několika výstřelků jsou vlastně oba tábory na jedné lodi a šílená policejní prezence znamenala jen plýtvání penězi, které chybí jak policii, tak i fotbalu.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        Khadgar     před 13 lety 31.07.2011 15:59 |  
        0 0

        Já jsem už vůbec nepochopil manévry na loňským zápase s Hradcem. Celý Vršovice obležený policajtama, přitom kolik přijelo fanoušků od nich? 100? Opravdu rizikový zápas. Pak že policie nemá peníze.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 31.07.2011 15:59 |  
        0 0

        Souhlasím, ten jejich efekt z Arabely rval uši. Fronty rovněž nechápu. Dostal jsem se na stadion v 10. minutě, a to jsem tam byl s dost velkým předstihem. Vím, mohl jsem si lístek vyzvednout dříve, ale bohužel jsem do poslední chvíle nevěděl, zda budu mít v inkriminovaný čas...volný čas.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      urs (přítel SN)     před 13 lety 31.07.2011 16:19 |  
      0 0

      ahoj - pokud je to jak píšeš (neviděl sem zatím eden "nově" vybaven a trochu jsem se bál podobného vývoje..) - tak by se mělo iniciovat (bohužel opět) fanouškovské stanovisko k těmto (platilovým, nebo snad Kukovým???) změnám..
      to je samé mazání másla přes naší hubu a oni z toho udělaj i v podobě nesmyslným policejních manévrů normálním lidem (fanouškům) nepřístupnou pevnost.. :(

      děsím se mé první návštěvy edenu a modlím se za kluky z tribuny sever (doufejme, že strašákova fraška z ohněm bude taktéž zakopána pod zem - indície tomu napovídají a poliši opravdu dělaj jeden přehmat za druhým) a pokud se to v dohledné době nezmění k lepšímu (fanoušci musejí sekat latinu - což je opravdu malá daň za navrácení k původnímu - divákovi otevřenému - stavu..), nebudu na domácí zápasy chodit..
      což mi rve srdce

      urs

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        klimi     před 13 lety 31.07.2011 16:29 |  
        0 0

        Ano, podle mě je neskutečná buzerace už jen to, že každý, kdo tam přichází se slavistickým dresem nebo šálou je šacován, tomu se říká důvěra ve své fanoušky, kteří nikdy doma (výjimka byl zápas s Olm, kde ta situace byla hodně jiná než klasický extremismus).

        Dotaz: Ta pořadatelská služba je najímána E-Sidem nebo Slavií?

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 31.07.2011 18:04 |  
          0 0

          Víš jakej by to byl masakr nebýt tam policie? Jinak šacování je běžné všude na tomhle zápase sem byl šacován jako vždy nic vyjímećného. Ale naprosto souhlasím že se k fanouškům v Edenu nechová jako k hostum ale jako k trpěné zvěři . Za ten nedostatek piva a obrovské fronty , kdy jí člověk vystál a když byl na řádě tak prý: NENI PIVO bych někomu ukopnul hlavu , klasickou klobásu kterou si dávam s pivem každý zápas jsem zavrhnul uplně:-)

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 31.07.2011 23:38 |  
      0 0

      Pro mě taky horor. Asi 30-35 minut před oficiálním časem výkopu (trochu se posunul, naštěstí) do fronty, v hledišti několik desítek sekund po výkopu. Navíc jsem si koupil lístek na dražší východ (nějak jsem si vzpomněl, že s Jabkáčem jsem šel na východ nejbližším vchodem), a nakonec z toho byla obíhačka o 270 stupňů. A slevu na ISIC žádnou.

      No, spíše moje blbost v kombinaci s nešťastnými náhodami.

      A u turniketů nic netušili o nějakém Klokanovi, doma sbíráme zpravodaje různých klubů. Takže jsem byl znechucenej už od začátku...

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 31.07.2011 23:33 |  
      0 0

      Někde jsem četl, že Meteor je 4. nejstarší ,,žijící´´ v Česku (nebo aspoň v Čechách) - Slavia, Sparta, SK Plzeň (neplést s Viktorkou), a pak už Meteor. Mám dojem, že v dobách Pláničky se to jmenovalo Meteor (Praha) VIII. Takže nostalgie :-))

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        bongor     před 13 lety 01.08.2011 08:25 |  
        0 0

        nebyl by problém ,podívat se do nějaké encyklopedie,ale mám dojem,že Meteor je fakt jeden z nejstarších klubů v Čechách,pak k nim patřila taky jen tak namátkově například Čechie Karlín,ČAFC Vinohrady a tak dále.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 01.08.2011 08:36 |  
          0 0

          Tak oni už s tím původním Meteorem mají společné snad jen jméno a dávnou historii.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            bongor     před 13 lety 01.08.2011 09:15 |  
            0 0

            To určitě a nejsou sami

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            qazwerty     před 13 lety 01.08.2011 09:18 |  
            0 0

            A dle čeho tak soudíte?

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

            slaviator     před 13 lety 01.08.2011 11:29 |  
            0 0

            Sparta taky s tou Spartou před sto lety má málo co společnýho, Slavie taky s tou Slavií před sto lety...

  28. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 01.08.2011 09:31 |  
    0 0

    nevite kde se da najit zaznam toho udajneho penaltove stretu z 6 minuty? v onlajnu ctu jasna 10, nekdo tu psal ze na nove k tomu meli, ze soudce nechtel ovlivnit zapas ze by foukl 10, ale v zadne z reportazi ani zminka. na stadionu jsem mel pocit ze se piskat dalo, ale objektivita je, vsak znate to...
    jen bych si chtel vyvratit urcity dojem, ktery z toho mam.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      AlesJa     před 13 lety 01.08.2011 12:48 |  
      0 0

      www.tipovani.cz

  29. Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

    mart     před 13 lety 01.08.2011 12:55 |  
    0 0

    ted nekde pisou, ze ten Chigou je bez kontraktu.... toho by snad mohli z Dukly preplatit ??
    Nebo mozna ne :(
    ...ale hodil by se nejspis.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 01.08.2011 13:00 |  
      0 0

      Mám dojem, že Chigou říkal, že chce někam do zahraničí.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

        mart     před 13 lety 01.08.2011 13:16 |  
        0 0

        ....mozna chtel rict, ze ceka nabidku zpoza hranic Prahy 6, ... to by sme pak meli sanci....

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 2:0

          goop     před 13 lety 01.08.2011 14:19 |  
          0 0

          Jo, ale v tom článku píšou, že se "vrátil" na Julisku a řešili tam, zda tam bude opět hrát. Tak to vypadalo, že řeší tu nabídku z ČR, když se "vrátil" odněkud ze zahraničí.