Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

Je to tady, již za pár hodin startuje další ročník Gambrinus ligy! Slavia své první utkání sehraje v Edenu, kde bude doma Bohemians 1905, jako hostující tým. Hraje se v pátek od 20:15 před kamerami Nova Sport. 

Výrazně omlazená Slavia má za sebou výsledkově velmi nepovedenou přípravu v niž dokázala pouze třikrát remizovat, jinak si na své konto připsala pět proher a záporné skóre 7:15. Jediným výraznějším úspěchem je remíza s Laziem Řím. Uvidíme, zda Michal Petrouš naučí Slavii opět vyhrávat.

Do kolonky příchodů může Slavia počítat dvě jména. Zkušeného brankáře Čontofalského, slovenského stopera Cicmana. Angažmá talentovaných útočníků Vondráčka a Voráčka zatím nejsou dotažena.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Čontofalský - Kaufman, Cicman, Hubáček, Trubila - Prošek, Jarolím, Milutinovič, Janda, Koreš - Pospěch.

Článek bude aktualizován.

Komentáře (69)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 12:16 |  
    0 0

    Ukažme jim, kdo je tam doma! V pátek všichni do Edenu!

    • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

      rekodlak     před 13 lety 27.07.2011 12:20 |  
      0 0

      Já do Edenu jako host prostě nemůžu.. ..nikomu nezazlívám, že tam razí.. ..nikomu se neomlouvám, že tam nejdu.. ..jen konstatuju, že bych radši chodil do smrti na Strahov..

      • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

        PetCC     před 13 lety 27.07.2011 12:54 |  
        0 0

        Hezká logika :-)

      • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

        rossobianco     před 13 lety 29.07.2011 12:41 |  
        0 0

        Tak to jsme dva,s tím rozdílem,že já bych radši na ten Strahov chodil i coby domácí.Tenhle nový Eden,narozdíl od starého,mi fakt k srdci nepřirost a ve srovnání se Strahovem to u mě prohrává na celé čáře.
        Právě toto je však jeden z těch zápasů na který mi stojí za to výjimečně zajít i tam-začátek sezóny,s nejhezčími dresy za posledních iks let a prestižní derby s Bohemkou,to se nevidí každý den,tím spíš,že jsem ho(z nejrůznějších důvodů)neviděl už dlouhé dva roky,naposled v tom Ďolíčku.
        Že je hrozná škoda že se tenhle zápas nehraje právě tam,o tom žádná.Holt moderní fotbal...Contro il calcio moderno!

    • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

      japhy     před 13 lety 27.07.2011 12:38 |  
      0 0

      Jj, chystám se tam. Jak je to ale s kotli fanoušků? A jak s bojkotem Ultras?

      • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

        Artur (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 12:47 |  
        0 0

        No naše ultras prej prodal Strašák Peltovi , spekuluje se že bude hostovat jako rozeřvávač na Spartě nebo v base :-)) Každopádně nás jde 10 tak se nás k bránění cti severu sejde snad co nejvíc.

        • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

          GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 13:18 |  
          0 0

          Nás bude 6:) Aspoň těch 300 ať se vrátíme na štítu nebo se štítem :)

          • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

            japhy     před 13 lety 27.07.2011 13:38 |  
            0 0

            Takže my na Sever? Vím, že se o tom s příchodem Bohemky debatovalo a teď jsem se bál, abych nemusel do toho kouta pod obrazovku.

            • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

              eomer (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 13:41 |  
              0 0

              Ano sever, ale ultrasáci většinově asi nepůjdou.

    • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

      Botelho     před 13 lety 27.07.2011 13:30 |  
      0 0

      To nemusíme nikde ukazovat!

      • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

        bongor     před 13 lety 27.07.2011 14:02 |  
        0 0

        Mě hlavně zajímá,kde jsou ty dvě posily,slíbené do středy?

        • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

          klimi     před 13 lety 27.07.2011 14:03 |  
          0 0

          Kdo ti je slíbil?

        • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 14:03 |  
          0 0

          Dnes bude urcite s velkou slavou oznameno duo Vondracek, Voráček ;)

          • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

            Viking     před 13 lety 27.07.2011 16:19 |  
            0 0

            A VoVo tom to je:)

    • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

      rossobianco     před 13 lety 29.07.2011 12:36 |  
      0 0

      Tak to jsme dva,s tím rozdílem,že já bych radši na ten Strahov chodil i coby domácí.Tenhle nový Eden,narozdíl od starého,mi fakt k srdci nepřirost a ve srovnání se Strahovem to u mě prohrává na celé čáře.
      Právě toto je však jeden z těch zápasů na který mi stojí za to výjimečně zajít i tam-začátek sezóny,s nejhezčími dresy za posledních iks let a prestižní derby s Bohemkou,to se nevidí každý den,tím spíš,že jsem ho(z nejrůznějších důvodů)neviděl už dlouhé dva roky,naposled v tom Ďolíčku.
      Že je hrozná škoda že se tenhle zápas nehraje právě tam,o tom žádná.Holt moderní fotbal...Contro il calcio moderno!

  2. Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

    Ferguss     před 13 lety 27.07.2011 14:33 |  
    0 0

    Už se ví, kdy bude předsezóní tiskovka? OZ mluvil o dnešku a zatím ticho po pěšine.

      • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

        slamacek (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 15:02 |  
        0 0

        asi se mi to spravne nezobrazuje, ale nejak tam vidim datum sifrovany :-)

        • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 15:18 |  
          0 0

          Tisková konference SK Slavia Praha
          Ve čtvrtek 28. července se uskuteční tisková konference SK Slavia Praha
          před startem nového ročníku fotbalové sezony. Tisková konference se koná v
          boardroomu Slavie ve 2. patře v Synot Tip Areně v Edenu (vchod VIP
          recepcí). Začátek tiskové konference je ve 14 hodin (místnost bude pro
          zástupce médií otevřena od 13:30 hodin).
          Tiskové konference se zúčastní generální ředitel Slavie Miroslav Platil, trenér
          A-týmu Michal Petrouš a 2 vybraní hráči A-týmu.

          • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

            slamacek (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 15:41 |  
            0 0

            dekuji, hned jsem klidnejsi

          • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

            birkin     před 13 lety 27.07.2011 16:02 |  
            0 0

            tak me napada...Platil je jeste GR anebo uz je zase GR?...nekdo tu psal, ze predseda predstavenstva nemuze byt zaroven GR, jak to tedy je?

            • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

              slaviator     před 13 lety 27.07.2011 17:00 |  
              0 0

              správně generální ředitel předseda představenstva být nemůže, v dost firmách to tak bejvá... Nejznámější případ z poslední doby Aleš Hušák v SAZCE, byl GŘ i předseda představenstva

              • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 18:14 |  
                0 0

                Jasně, nemělo by to tak být, ale některé firmy to nedodržují. Mimochodem, tak přijde ta posila z Francie nebo ne ?

              • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                eomer (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 19:35 |  
                0 0

                Taky to tak mají snad všechny banky.

              • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                quelhar (admin)     před 13 lety 27.07.2011 19:47 |  
                0 0

                Neni to tak, ze GR byt muze, ale nemuze za to brat plat?

                • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 20:53 |  
                  0 0

                  Dobrý večer přeji Vám všem,
                  jsem zvědav na naše první vystoupení a do Edenu půjdu, protože je to náš Eden. Je mi vcelku jedno, že tam budeme jako hosté, v životě jsem zažil daleko horší věci a tohle si sám se sebou nějak dohraju. Vím a hlásím se Bongore k tomu, že jsem zde signalizoval možný příchod jednoho hráče v úterý nebo ve středu. No hlásím se k tomu pořád, ale asi se to buď nepovedlo a nebo to nechají na tu tiskovku (to se mi však zdá nepravděpodobné, protože by se každá nová tvář měla otrkat s mančaftem co nejrychleji a dnes nikdo v Edenu takový nepobíhal). Tak se moc omlouvám, ale "brány" zůstali zavřeny. Asi se ten proces v Olomouci vyostřil nějak moc a tím jsem napověděl, odkud to mělo být. Ale prosím Vás, nespekulujte a ani to nějak moc nerozebírejte. Sám nevím, kde ta pravda je nebo není. Škoda, že jsme nekoupili Lokvence, byl dobrej v utkání starých gard a taky hraje divizi, a stejně jako to dělá "rudej" nám, že vždycky přitáhne nějakého bývalého slavistického srdcaře, tak jsme mohli teď naštvat "rudýho" my. To byla jen taková hecna a legrace...:-)).
                  Tak se podíváme na naše kluky a sami uvidíme, co s z toho může vyvrbit. Ta sestava se dá akceptovat.... asi bych nedal líp.
                  Tak zatím se mějte Sokrates55

                  • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                    naplavnik     před 13 lety 27.07.2011 21:15 |  
                    0 0

                    zdravím filozofa, spekulovat nehodlám, neboť metafyzice neholduji, nicméně několik typů bych snad měl... jinak situaci vnímám podobně, mám obecně za to, že je (a bude) v edenu jen jeden domácí tým, takže program na večerní pátek je již s předstihem "zabukován". jinak k diskusi zda obecně chodit či ne. osobně to mám tak, že když už jsem bez remcání chodil na slavii sisákovu, chodit na řebíčkovic slávku by mě tudíž hanba fackovat neměla...

                    • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 13 lety 27.07.2011 21:57 |  
                      0 0

                      Také Vás zdravím a děkuji.
                      Víte, každý vnímá fandění jinak a je to na každém z nás, jak si postavíme mantinely. Proto nikoho nekritizuji a respektuji, kdo si jakou cestu do Edenu zvolí či nezvolí. Hanba by měla fackovat přeci někoho úplně jiného a ne nás, kdo Slávii fandíme a máme ji ve svém srdci (a je úplně jedno jestli 5 a nebo 50 let). Každý penízek, který jsem dal na vstupné a tím také své Slávii, ten byl poctivě vydělán a já si mohu jen povzdychnout, že to bylo tu prošustrováno, tu ukradeno a nebo zhodnoceno ve prospěch Slávie. Ale ten peníz už jsem jednou dal a zpětně něco rozebírat a váhat zda jít či nejít.......?
                      Ti kluci na hřišti s našimi barvami, to je to, co chci podpořit a pomoci.... No a když jim to nepůjde, tak si prožiju to, co každý jiný poctivý fanda, prostě mi to jedno nebude. Nebude to však o tom, že přeci přestanu fandit........ Ale jak říkám, každý má svou hlavu a své rozhodnutí, tak se rozhodněte všichni co nejlíp.....:-)). A Quelharovi přeji, aby při svém psaní byl pořád takový slávista jako doposud, každý článek je od Tebe o něčem a to se cení.
                      Sokrates55

                      • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                        bongor     před 13 lety 27.07.2011 23:14 |  
                        0 0

                        Ahoj Sokrate,abych ti pravdu řek,myslel jsem ,že ta dobrá zpráva o příchodu posil byla od pana Jiřího.Ale když se k tomu hlásíš Ty,tak se taky samozřejmě nic neděje a určitě se na Tebe nikdo nezlobíme,že to zřejmě nevyšlo.Teď jsem koukal na Sport2,Trondheim proti Viktorce a ten hráč,kterého jsme si tak přáli tam běhal v dresu Plzně.
                        Slávista,celá rodina kovaní slávisté a kluk hraje za západočechy.
                        A hrál výborně,má rychlost,techniku,přehled.Ten bude brzy nenahraditelnou součástí repre.A nám nezbývá než proklínat ty hajzlíky,co náš klub dostali do tohoto srabu,že jako chudí příbuzní
                        čekáme,jestli na nás někdo zbyde,ustrne se a přestoupí k nám.
                        A přitom z kovaných slávistů by se sestavilo mužstvo,které by každý rok bez problémů hrálo champions league. A na úrovni.

                        • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                          naplavnik     před 13 lety 28.07.2011 00:48 |  
                          0 0

                          njn, vašek pilař by se mi u nás taky líbil, nicméně fotbalová realita je někde jinde. není taky vyloučeno, že se u nás objeví, i když v blízkém horizontu to asi nehrozí.

                          nicméně v souzvuku s jfk lze parafrázovat, neptej se, co může "slavie" udělat pro tebe, ale co ty můžeš udělat pro "slavii". podržme tedy slavii jak v její sportovní tradici, tak s jejími hodnotami a svou podporou ji v těchto intencích proměňujme k lepšímu. mějme na paměti, že nalomení tradice v dobách ponurých, tedy komunistických, nemůže ji zlomit v dobách "veksláckého" kapitalismu...

                        • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 08:45 |  
                          0 0

                          Případ Pilař mě také hodně mrzí. Bohužel, nějakou dobu to ještě potrvá, než si budeme moct dovolit zase přivádět do kádru nejlepší hráče z GL.

                  • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 08:47 |  
                    0 0

                    Sokrate, ten Vámi avizovaný hráč by měl dorazit o trochu později, než se původně předpokládalo. Potvrzuje to miross na oficiálkách.

                    viz. miross | 26.7.2011 16:55:26 Přijdou ještě dva hráči. Jsou to hotoví fotbalisté rovnou do ligy. Jeden z nich bude docela bomba. Mělo by se to dotáhnout nejpozději do druhého kola.. Zaručená 100% informace z dnešního dne.

                    • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                      slaviator     před 13 lety 28.07.2011 11:39 |  
                      0 0

                      A směr táhne na sever, nikoli do Olomouce... Bude to docela překvápko, pokud se naše informace shodujou. A zatím to nasvědčuje, že ano. Ostatně proto ten hráč nebude hrát v EL a v lize, aby mohl přijít na půlroční hostování coby forma splacení dluhu a v zimě eventuelně přestoupit jinam.

                      • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 11:54 |  
                        0 0

                        Slaviatore a ta druhá posila (pokud to klapne) by měla být z JZ, ale ne republiky, ale kontinentu. A to by bylo ještě daleko větší překvápko, pokud to Aleš Řebíček dotáhne, tak před ním smeknu.

                        • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                          slaviator     před 13 lety 28.07.2011 11:58 |  
                          0 0

                          Tak to nevím, ale vím z asi tří zdrojů, že jsme měli vážnej zájem o jednoho českýho útočníka v Německu z klubu co sestoupil do druhý bundesligy, kdo by měl být z JZ, tak vůbec nevím

                          • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                            slaviator     před 13 lety 28.07.2011 11:59 |  
                            0 0

                            ... i když to město jihozápadně od Prahy je.. :)

                            • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                              capi (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 12:47 |  
                              0 0

                              No já nevím, ale Frankfurt je čistě na západ... Kromě toho tady všichni kolem těch jmen chodíte jako kolem horké kaše. Na rebusy jsem nikdy moc dobrý nebyl, ale z těch nápověd to vypadá na Hlouška a Fenina. Vím, že se do mě pustíte, ale podle mě ani jeden není to, co potřebujeme. Hloušek se již údajně vyjádřil, že do Slavie ne. Takže si nedokážu představit, že najednou ano (a navíc jen na půl roku). A Fenin je děsně přeceňovaný hráč, kterého Teplice velmi dobře prodali, ale on se ve výkonnostním růstu zastavil, ne-li dokonce i klesl. Kromě toho nás tlačí bota úplně jinde - obrana + střed zálohy. Pokud chce AŘ lákat fanoušky na jména, tak prosím. Ale skutečné posílení vidím někde jinde.

                              • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                Ferguss     před 13 lety 28.07.2011 12:56 |  
                                0 0

                                Můj osobní typ je Svěrkoš, Hloušek. Jen se bojím aby to nedopadlo stejně jako s jedním českým útočníkem hrajícím v zahraničí a druhým zahraničním hrajícím u nás, že pane Platile.

                                • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                  slaviator     před 13 lety 28.07.2011 13:27 |  
                                  0 0

                                  nakonec tehdy přišel Pospěch - a rozhodně jsme nemuseli litovat...

                                  A Chigou do Slavie chtěl, my jsme neměli prachy, chtěl ho koupit Jablonec a že ho pošle sem na hostovačku, což Chigou nechtěl a zatvrdil se, takže to padlo...

                                  Ten českej útočník v zahraničí jestli byl Fenin, Svěrkoš, Papadopulos nebo někdo jinej nevím, ani nevím proč to padlo, ale předpokládám že kvůli platu...

                                  • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                    AlesJa     před 13 lety 29.07.2011 08:06 |  
                                    0 0

                                    a na základě těchto machinací nakonec raději utekl a vyjadřuje se že ČR již nikdy více.

                              • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                japhy     před 13 lety 28.07.2011 12:58 |  
                                0 0

                                Za sebe taky říkám jednoznačný ne Hlouškovi. Je nám v současný situaci k něčemu? Pomůže k titulu? Odvrátí hrozbu sestupu? Pochybuju. Prostě se mi ekluje představa tahat sem někoho na tak krátkou dobu. Chápal jsem to u Pudila, když se zranil Švento a bojovali jsme na několika top frontách. Ale takhle...
                                To už radši dalšího mlaďocha, bez výraznějších amicí si to letos odehrát, tím pádem i bez nervů a pomalu se sunout nahoru.

                                • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                  birkin     před 13 lety 28.07.2011 13:36 |  
                                  0 0

                                  ja myslim, ze Hlousek by se sakra hodil...leva zaloha by byla jeho, Kores napravo...a Prosek by zacal postupne nakukovat do sestavy...krom toho Hlousek je golovej a takovejch hracu momentalne moc nemame. A ze je to jen na pul roku? no a co? za pul roku si to financne vsechno sedne, bude novej generalni sponzor a mraky dalsich a v zime se zacne posilovat:-)

                                  • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                    capi (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 14:19 |  
                                    0 0

                                    Pokud má Prošek na základ, tak ať ho hraje. Nemáme letos žádné ambice, tak pracujme koncepčně. A to půlroční hostování Hlouška, které by znamenalo vytlačení talentovaného mladého odchovance ze sestavy, není. Kdy mají hráči jako Prošek, Petrák, Tusjak, Hůrka apod. dostávat šanci, než ne teď. Až budeme hrát o titul (snad za pár let), tak už z nich mohou být hotoví hráči. Kde v té době bude Hloušek? Škarohlídi namítnou, že na Spartě :-)

                                • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 13:38 |  
                                  0 0

                                  japhy, tady ani tak nejde prvotně o Hlouška, ale o dluh Pelty vůči Slavii a jeho formu úhrady. My bychom určitě brali peníze, ale Pelta je plonkovej. Počítal, že Adama udá za 2 mil. euro, teď snad snížil jen na jeden milion, ale není zájem. Paska má nabídku na 1/2 mil., ale to je málo, to by Pelta prodělal ... Tzn. půlroční hostování Adama ve Slavii by bylo jenom umořením dluhu.

                                  • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                    japhy     před 13 lety 28.07.2011 23:49 |  
                                    0 0

                                    Tak ať nabídne někoho levnějšího na přestup. Nevím, k čemu nám takové umoření dluhu bude.

                              • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                slaviator     před 13 lety 28.07.2011 13:24 |  
                                0 0

                                Ty jména si trefil, přičemž Adam by měl být jistější. Pelta nám za ty práva na něho ještě nezaplatil, takže se to bude kompenzovat hostovačkou u nás, pokud nesežene cash



                                jinak osobně si myslím, že bota nás tlačí v obraně a v útoku, z obrany když kdokoliv vypadne jsme v háji, v útoku máme jen Pospěcha... byl bych rád, kdyby přišel stoper (schopnej třeba i hrát v záloze) a kdyby přišel hrotovej útočník, ale to těžko...

                              • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                Rottax (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 13:40 |  
                                0 0

                                Souhlasím,že Hlouška na půl roku nemá význam angažovat.A Fenin? Už ani nepamatuju,kdy zahrál dobrý zápas a s jeho pověstí?? Nebrat! Posílit útok ale potřeba určitě je. Typologicky by se k Pospěchovi hodil Svěrkoš. Pokud ho lanaří Baník,který je snad ještě ve větším srabu, tak by to nebyla taková utopie,ale taky záleží,jestli by k nám sám hráč chtěl. V Baníku by si teď moc nepolepšil.

                            • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 12:54 |  
                              0 0

                              Já tedy nemyslel město jihozápadně od Prahy, ale zemi na JZ...

                              • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                slaviator     před 13 lety 28.07.2011 13:28 |  
                                0 0

                                Takže Francie (Mario Lička?) nebo Španělsko (Jarošík se vysere na Spartu a půjde k nám? )

                                • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 13:46 |  
                                  0 0

                                  Za "A" je správně - Francie. A ten hráč tam v posledním období nehrál.

                                  • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                    slaviator     před 13 lety 28.07.2011 13:49 |  
                                    0 0

                                    takže Svěrkoš. To by nebylo špatný.

                                    • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 14:04 |  
                                      0 0

                                      Pokud to ovšem Řebíček dojedná, no ale vlastně v příchod Adama jsem taky nevěřil (Paska se nějak horší, dřív by ho ven udal) a teď to vypadá, že Adam dorazí. V naší situaci, dokud se neumoří všechny dluhy, tak by to byli zlatý posily. A za 1/2 roku to už bude jiná situace, pak můžeme začít posilovat koncepčně.

                                    • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                      capi (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 14:08 |  
                                      0 0

                                      Tak Svěrkoše bych bral všema deseti, i když nikdo neví, v jaké je formě. Na druhou stranu, kolik dobrých hráčů z Ostravy už v Praze vyhořelo a když se tam vrátili, tak zářili.
                                      Ohledně toho Hlouška - pokud nám Pelta něco dluží, tak ať se to neřeší hostováním Hlouška na půl roku, ale ať nám vrátí některého z hráčů, které od nás získal. A teď je vidět, že nezaplatil. A může si vybrat, jestli nám pošle Vaňka nebo Kovaříka, ale rozhodně ne na hostování, ale na přestup!
                                      Pokud kývneme na hostování Hlouška s tím, že tím je naše pohledávka vůči němu vyřízena, tak s námi vyjebe (omlouvám se za to slovo, ale trefnější mě nenapadlo) v rámci transakce s Hlouškem už potřetí.

                                      • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 14:18 |  
                                        0 0

                                        On nám dluží za práva na Hlouška, ještě menší část vlastníme.

                                        • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                          capi (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 14:22 |  
                                          0 0

                                          No super, tak ať nám ten dluh vrátí tím, že nám na přestup vrátí Vaňka. A budeme s ním vyrovnaní a my budeme mít hráče, kterému je 20-21, středního záložníka, kde je v záloze nejmenší konkurence, hráče, který nám dlouhodobě může přinést podstatně víc, než Hloušek za půl roku. Já mám Adama rád, byl to můj oblíbený hráč. Ale jeho kapitola ve Slavii skončila a tak to berme a nechme to tak. Třeba se k nám vrátí za deset let. Nebo bude za rok ve Spartě...

                                          • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 14:36 |  
                                            0 0

                                            capi, já naprosto souhlasím, ale Pelta na to zaručeně nepřistoupí, takový kraviny děláme jenom my a obávám se, že to Platila ani nenapadne, aby si řekl o mladého hráče na přestup. Bohužel.

                                            • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                              capi (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 14:39 |  
                                              0 0

                                              Třeba to napadne toho našeho skauta u internetu, až si to tu přečte :-))))
                                              Jinak Platil je pro mě v tuto chvíli největší skrvna na červenobílém dresu a čím dřív bude pryč, tím líp. Řebíčkům zatím dám šanci, i když si myslím své...

                                              • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 15:01 |  
                                                0 0

                                                Taky z něho nejsem odvázanej, ale je propojený nejen se Slavií (majitelé), ale i se spol. co vlastní stadion. Proto si ho tam dali.

                                          • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                            AlesJa     před 13 lety 29.07.2011 08:08 |  
                                            0 0

                                            jenže slavia není v situaci kdy si může diktovat :-(

                                            • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                                              capi (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 09:19 |  
                                              0 0

                                              Pokud někdo dluží peníze, tak by to rozhodně neměl být on, kdo rozhoduje, za jakých podmínek svůj dluh splatí, pokud je v prodlení... Pokud toto budeme akceptovat, tak budeme těmhle šíbrům pro srandu. Jenže, co čekat od Platila, který tuhle úžasnou transakci spískal. Prostě bych bouchnul do stolu a poslal Jablonec k arbitráži.

                • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                  slaviator     před 13 lety 28.07.2011 11:33 |  
                  0 0

                  Ne. Nemůže to tak být, protože tam jsou různý zodpovědnosti. A takže má zodpovědnost nakonec víceméěn podle toho, za co bere ten plat, za jakou funkci

            • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

              miros     před 13 lety 28.07.2011 16:55 |  
              0 0

              Samozřejmě že to jde. Platil je obojí.

              • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                miros     před 13 lety 28.07.2011 17:04 |  
                0 0

                slaviatore nedělej mlhu. například Kavánek je předsedou představenstva a GŘ u ČSOB.... tak jak to že to nejde?

                • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                  slaviator     před 13 lety 28.07.2011 19:26 |  
                  0 0

                  Jak říkám, Hušák taky byl GŘ a předseda představenstva u Sazky. Jenže není to v souladu s obchodním zákoníkem, pouze se to víceméně toleruje jako zažitá praxe. A Pospíšil plánuje při další novelizaci ObchZ to uvést po legislativní stránce do souladu se zažitou praxí... Jak říkám teda, teď to podle ObchZ nejde, ale praxe vypadá jinak. To není jedinej případ ale...

                  • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

                    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 21:20 |  
                    0 0

                    On může mít obě funkce, ale jen za jednu může být placený, takže může být GŘ ai předseda představenmstva, ovšem plat, může dostávat za jednu funkci

    • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

      slaviator     před 13 lety 28.07.2011 21:04 |  
      0 0

      bezesporu určitě nejlepší z těch, co jsou zaměstnaní svazem... Ale je otázkou, jestli není přednější, aby byl někdo takovej u mládežnické repre, protože za pár let se o tyhle hráče budeme moc opřít

      • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

        JS (přítel SN)     před 13 lety 28.07.2011 21:32 |  
        0 0

        poté, co je zkazej v klubech..?

    • Re: Slavia vstoupí do Gambrinus ligy v pátek

      bongor     před 13 lety 28.07.2011 22:26 |  
      0 0

      Jakej nejlepší,nejlepší je duo Chovaněc-Hašek,ti si teď nejakou dobu budou pěkně tahat tričko,než je někdo sestřelí z hrušky zase dolů,to znamená,nebudou hrát s někým,kdo nemá ani na náhradní dresy a nebudou to pískat Rumuni.