Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Milan Černý na odchodu do Sivassporu

Slávistický záložník Milan Černý je na odchodu do tureckého Sivassporu, kde podepsal předběžnou tříletou smlouvu. Napodobuje tak svého spoluhráče z klubu i reprezentace do 21 let Ondřeje Čelůstku, který podobným způsobem míří do Trabzonsporu. Aktualizováno o stanovisko Slavie.

Stejně jako v případě Ondřeje Čelůstky i tento přestup musí stvrdit až nové představenstvo klubu, které bude zvoleno na mimořádné valné hromadě 18. července. To však nebrání tomu, aby se Milan Černý už zapojil do přípravy s novým klubem a podepsal tam předběžnou tříletou smlouvu. 

Milan Černý je posledním ze "zlaté generace" Slavie, který z klubu odchází. Nebýt jeho četných zranění vazů v koleni, dost možná by v zahraničí byl už daleko dříve a v lepším klubu, než je Sivasspor. Krajní záložník byl mezi fanoušky velmi populární, na hřišti vždy příkladně bojoval, provázela jej ale také nepřesnost a zbrklost v koncovce, vždyť za Slavii vstřelil v 53 ligových utkáních jen 3 branky, což je na ofenzivního hráče nepříliš dobrá bilance. Přesto má na kontě i tři starty za reprezentační áčko, v jednom z nich dokonce vstřelil branku. V poslední sezóně patřil k základním stavebním kamenům sestavy, chyběl jen v prvních dvou jarních zápasech - a to vinou zranění, ke kterému přišel na testech v Rostově na Donu, kam měl v zimě přestoupit. Právě zranění však přestup, o kterém většina médií informovala jako o hotové věci, překazilo.

Nyní přestup ještě rovněž hotový není, ale setrvání Černého v klubu nevypadá pravděpodobně. Slavia tak v létě přijde pravděpodobně o čtyři z jedenácti hráčů úspěšné jarní sestavy - Vaniak skončil kariéru, Kisel odešel do Austrálie a Černý s Čelůstkou míří do Turecka. Na defenzivní posty přišly náhrady (za Vaniaka Čontofalský, za Čelůstku je na testech Cicman), ovšem za ofenzivní hráče Kisela s Černým jsou na testech jen nezkušení mladíci Voráček s Vondráčkem, prosazují se také mladíci ze slávistického dorostu, Prošek, Šimeček, Petrák a Tusjak.

Slavia k informacím o Čelůstkovi a Černém vydala následující stanovisko:

"V obou případech proběhlo pouze jednání o možném uvolnění hráčů k přestupu, a to ve finančním rámci, který absolutně neodpovídá spekulativním částkám uváděným v médiích. Jedná se o počáteční vyjasnění pozic obou stran.

Oba fotbalisté byli uvolněni pouze pro zdravotní a fyzické testy a následnou tréninkovou přípravu.

Ani v jednom případě zatím nebyl vyhotoven ani návrh smlouvy mezi kluby, který by mohl být projednán a následně uzavřen.

Oba hráči nemají ukončeny profesionální kontrakty ve Slavii, proto nemohli podepsat žádné platné smlouvy s novými kluby."

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

    lassiter     před 13 lety 13.07.2011 15:13 |  
    0 0

    no když už nic jinýho, tak si budu pamatovat ten gól s Boleslaví, to byla paráda, která nám možná zachránila titul. já řval jako kráva! :-)

    • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

      venator     před 13 lety 13.07.2011 15:34 |  
      0 0

      Říkám to nerad, protože mám rád Milana pro jeho přístup, nasazení a slávistický charakter, ale prakticky nám zase tolik chybět nebude, když se podíváme na jeho produktivitu jako ofenzivního záložníka. Rozhodně není nenahraditelný. Například takový Koreš je daleko efektivnější.

      • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

        Viking     před 13 lety 13.07.2011 15:53 |  
        0 0

        To si nemyslím, nebyl sice gólově produktivní, ale byl to jediný hráč, který uměl udělat kličku na pětníku a zrychlit hru, prostě tam byla nadstavba oproti ostatním běžcům v kádru.

  2. Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 15:15 |  
    0 0

    A Gulajev je definitivně v Hradci.

    • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

      Barlblog     před 13 lety 13.07.2011 15:24 |  
      0 0

      Děkuju Quelharovi.

      Co se Gulajeva týká, moc toho odchodu nelituji.

    • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

      quelhar (admin)     před 13 lety 13.07.2011 15:54 |  
      0 0

      Podle informaci ze Slavie odchod Gulajeva podepsany taky jeste neni, proto to neni na oficialkach...

      • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 17:02 |  
        0 0

        Tak všechny přestupy budou stejně podepsané až po VH ne?

        • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

          quelhar (admin)     před 13 lety 13.07.2011 17:04 |  
          0 0

          To je asi pravda, ale v tomto pripade pry nejde jen o formalni podpis, kluby pry jeste nejsou dohodnuty...

          • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

            klimi     před 13 lety 13.07.2011 17:26 |  
            0 0

            V tomto případě myslíš případ Guliho nebo duo ČČ?

            • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

              quelhar (admin)     před 13 lety 13.07.2011 17:29 |  
              0 0

              Toho Gulajeva, jak je to s CC, to nevim...

  3. Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

    lassiter     před 13 lety 13.07.2011 15:42 |  
    0 0

    No ovšem to stanovisko je tedy celkem zvláštní. Jestliže částky v médiích aboslutně neodpovídají, znamená to že chceme výrazně méně nebo více? Stejně tak mě zaráží, že jestliže jsme si zatím pouze vyjasnili pozice, tak že tam ty borce hned posíláme trénovat...

    • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

      koscheen (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 15:43 |  
      0 0

      no pokud by byly castky nizsi tak se neohrazujeme:)

      kazdopadne ted nechapu tu fotku na ktery celustka podepisuje v trapnosporu:)

      • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

        LordEdmund     před 13 lety 13.07.2011 16:05 |  
        0 0

        Ale ohrazujeme. Pořád máme asi velké dluhy a nestojíme o to,aby nám věřitelé viděli do pokladničky, natož aby argumentovali...teď jste doslali tolik a tolik, nehodláme čekat.

      • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

        janko (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 16:06 |  
        0 0

        ...jen taková dedukce, třeba úplná kravina..

        Co když nám nepatří celý a všichni okolo je tam uvolnili jen ne Slavia. A protože před časem byla Slavia holka pro všechno s kterou si každý dělal co chtěl a ona držela, tak si teď myslí, že taky kývne a ono ejhle, AŘ a NG se postavil a je vše jinak?...

        • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

          tantalos     před 13 lety 13.07.2011 16:52 |  
          0 0

          Zdá se, že Turci berou Čelův přestup jako hotovou záležitost. Evidentně jim to slíbil Zíka a zřejmě na to měl nějaké právo, což se zdá tvou dedukci potvrzovat.
          Legrace je, že ještě není ani návrh smlouvy pro Slavii. To znamená, že Zika na Slavii úplně kálí.
          A další věc spočítá asi v tom, že si Zíka chtěl udělat reklamu a tak pustil do světa superčástky, které svou "genialitou" vydělal.
          Zajímavé taky je, že nikdo ze zkoušených, ani Čonto, svobodný pan Falcký, nejsou koně největších agentů.
          Možná ještě bude dost legrace.

  4. Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

    Viking     před 13 lety 13.07.2011 15:54 |  
    0 0

    A co je s Hlouškem? Oficiálně snad nikam nepřestoupil tak by se měl vrátit z hostování a začít u nás normálně přípravu ne?

  5. Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

    Orlik66     před 13 lety 13.07.2011 15:55 |  
    0 0

    Hráč ještě nedosáhl fotbalové dospělosti, a už je pryč. Klasika. Ze slušnosti mu to přát je dobře, jen: lze to přát Slavii?

    • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

      Jiri1     před 13 lety 13.07.2011 17:18 |  
      0 0

      Zdravim , prachy delaj zpravidla prachy , v pripade Slavie platilo, ze nekdo mel prachy , Slavia jen dluhy , o tom, ze hraci jeste neodesli jsem psal u minuleho clanku, zacina zase to co se delo v nedavne minulosti , boj o penize, nebo uz konecne zacnou treba lidi v predstavenstvu konecne ctit potreby klubu, nebo je zase pravda , ze se nejednalo o zadnou investici do klubu , ale jen tzv. pujcku z nouze, kterou ted musime splatit a na nove posily uz moc penez nezbyva a nejsem zhrzely jak se Vam tady snazi nekteri namluvit.

      • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

        Orlik66     před 13 lety 13.07.2011 17:49 |  
        0 0

        Taky zdravím, jsem upřímně zvědav, co se bude dít počínaje 18. červencem. A s tím, že tento způsob odchodů signalizuje něco nezdravého, plně souhlasím. Navíc myslím, že to ubírá na slávistickém sebevědomí víc než počet hvězdiček na dresu ve srovnání s letenským Satanem. Rozhodně by bylo kuriózní i potěšitelné, kdyby alespoň jeden potenciální export do Turecka byl revidován. Dobré časy nastanou, až takové věci přestanou.

  6. Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

    spojka     před 13 lety 13.07.2011 17:48 |  
    0 0

    Tak to svinstvo Platil s Peltou dotáhli až do konce...

    Fotbalový reprezentant Adam Hloušek přestoupil do Jablonce. Dvaadvacetiletý záložník byl dosud hráčem Slavie, na jaře hostoval v Kaiserslauternu.

    • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

      mirecek1111     před 13 lety 13.07.2011 17:53 |  
      0 0

      Člověk aby se nakonec modlil aby po té valné hromadě začal řídit Slavii Řebíček. Každý s námi jenom vyjebává. Je to ostuda.

      • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

        qazwerty     před 13 lety 13.07.2011 17:57 |  
        0 0

        Je otázka, co tehdá Pelta se Slavií upekl...Vše se asi nedozvíme...

      • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

        Jiri1     před 13 lety 13.07.2011 17:58 |  
        0 0

        To neni prekvapeni Hlousek se do Slavie nechtel vratit a Slavia uz na nej nevlastnila temer zadna prava , Spekulovalo se o odchodu do Rakouska , kde ma Pelta pomerne silne znamosti , nakonec se rozhodli vyuzit ho pro pohary, s tim , ze dale se uvidi dle pripadneho postupu ci nepostupu. Ano v jedne veci mate pravdu, uz aby to ridil nekdo jiny , ale mate smulu, Rebicek taha za slabsi konec provazu , uz mozna chapete tu moji tzv. zhzelost , spise chronickou neduveru k nasim funkcionarum myslicim jen na sve zname a na sebe.

      • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

        Jiri1     před 13 lety 13.07.2011 17:58 |  
        0 0

        To neni prekvapeni Hlousek se do Slavie nechtel vratit a Slavia uz na nej nevlastnila temer zadna prava , Spekulovalo se o odchodu do Rakouska , kde ma Pelta pomerne silne znamosti , nakonec se rozhodli vyuzit ho pro pohary, s tim , ze dale se uvidi dle pripadneho postupu ci nepostupu. Ano v jedne veci mate pravdu, uz aby to ridil nekdo jiny , ale mate smulu, Rebicek taha za slabsi konec provazu , uz mozna chapete tu moji tzv. zhzelost , spise chronickou neduveru k nasim funkcionarum myslicim jen na sve zname a na sebe.

        • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

          qazwerty     před 13 lety 13.07.2011 18:02 |  
          0 0

          Měl bych návrh...prodat pana Platila Jablonci nebo spíše ho jim darovat...aspoň ušetříme na dalším platu...

    • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

      travel (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 18:17 |  
      0 0

      Tak doufám,že tohle už je pro Natland dostatečný,aby Platil ve Slavii skončil.

      • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

        Kactus     před 13 lety 13.07.2011 20:19 |  
        0 0

        neskoncil, jeste musi dodelat ten hon na vlastni fanousky.

  7. Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

    podol (přítel SN)     před 13 lety 13.07.2011 20:58 |  
    0 0

    Případ Hloušek je typický pro odborné "vedení"Slávie v poslední dekádě.Jen si vzpomeňte na vyjádření GŘ třeba z diskuzí či rozhovorů.O tom,že by Hloušek nebyl již v majetku Slávie,ani slovo.Jen o částečném převodu práv.A tak,kdo ví,zda se po čase
    nedozvíme ze sportovního tisku(nikoli od vedení Slávie),že Čelda
    i Míňa patří někomu jinému,a Slávia že nedostne nic za přestup.
    To mlžení a rozpory ve faktech (i mezi ofic.webem a SN)tomu
    hodně nasvědčují.Podol

    • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

      quelhar (admin)     před 13 lety 13.07.2011 22:49 |  
      0 0

      Jake jsou rozpory ve faktech zde a na oficialnim webu?

      • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

        podol (přítel SN)     před 13 lety 14.07.2011 06:18 |  
        0 0

        Můj příspěvek nebyl namířen proti SN.Ale je zde napsáno,jako v denním tisku,že M.Č.podepsal 3letou předběžnou smlouvu a
        na ofic.webu:V obou případech proběhlo pouze jednání o možném uvolnění hráčů k přestupu, a to ve finančním rámci, který absolutně neodpovídá spekulativním částkám uváděným v médiích. Jedná se o počáteční vyjasnění pozic obou stran.

        Oba fotbalisté byli uvolněni pouze pro zdravotní a fyzické testy a následnou tréninkovou přípravu.

        Ani v jednom případě zatím nebyl vyhotoven ani návrh smlouvy mezi kluby, který by mohl být projednán a následně uzavřen.

        Oba hráči nemají ukončeny profesionální kontrakty ve Slavii, proto nemohli podepsat žádné platné smlouvy s novými kluby.

        Konec citace,Podol

        • Re: Milan Černý na odchodu do Sivassporu

          EdCable     před 13 lety 14.07.2011 09:39 |  
          0 0

          At ctu jak ctu, tak v tom rozpor nevidim. Nemohli podepsat platne hracske smlouvy s novymi kluby a nikdo ani netvrdi, ze je podepsali. Podepsali predbezne smlouvy.