Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Standa Vlček pokračuje ve Slavii

Útočník Stanislav Vlček, který se do paměti všech slávistů navždy zapsal postupovými brankami do sítě Ajaxu v předkole Ligy mistrů, podepsal ve Slavii novou jednoletou smlouvu s roční opcí.

Vlčkovi po sezóně vypršela stejně jako například Lukáši Jarolímovi nebo Davidu Hubáčkovi smlouva a vedení všem třem hráčům nabídlo smlouvy nové, spekuluje se však, že ne tak vysoké, jaké měli v uplynulé sezóně. Pětatřicetiletý útočník je prvním z této trojice, který se rozhodl se Slavií spojit i svou budoucnost. Nutno dodat, že opačné rozhodnutí by bylo překvapením, protože Standa se několikrát vyjádřil, že nabídku pokračovat ve Slavii neodmítne.

"Jsme samozřejmě moc rádi, že slávistická legenda, jakou Stanislav Vlček bezesporu je, ve Slavii nadále zůstává. Hráč s takovými zkušenostmi a charakterem je pro mužstvo nesmírně platný nejenom na hřišti, ale i v kabině," uvedl generální ředitel Slavie Miroslav Platil.

"Moc si toho vážím, že jsem od vedení dostal nabídku, abych tady pokračoval. Jsem moc rád, jak to se Slavií dopadlo, že se Slavie zachránila a že zůstává v lize. A mám také velkou motivaci, protože minulou sezonu jsem toho bohužel i vinou zranění moc neodehrál. O to více si vážím toho, že vedení mi umožnilo, že tady ještě mohu jednu sezonu pokračovat. Jsem rád, že zůstávám v této skvělé partě, která se zejména během toho posledního půlroku vytvořila. Věřím, že budeme pokračovat v těch výkonech, výsledcích i práci, kterou jsme s trenérem Petroušem začali, a že zkrátka ten mančaft bude fungovat dál. Doufám, že nic nebude bránit tomu, abychom fanouškům naší hrou dělali stejnou radost jako na jaře," uvedl po podpisu smlouvy Stanislav Vlček.

Slavia tak má minimálně pro podzimní část příští sezóny zajištěny služby dvou zkušených útočníků - vedle Vlčka podepsal nedávno smlouvu se Slavií jarní kanonýr Zbyněk Pospěch.

Komentáře (122)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 16:02 |  
    0 0

    Standa, to byla tutovka, že prodlouží. To samé Hub plus Dostál, ale s Jarolímem si nejsem tak jistý.

    • Re: Lehké OT

      jiras     před 13 lety 17.06.2011 17:16 |  
      0 0

      "Collecott tvrdí, že je ochoten novým majitelům pomoci, aby Slavii dovedli k vítězným zápasům na hřišti."

      No to jo, hned za nima poběžíme a načerpáme zkušenosti z té šňůry vítězství, jterou jsme pod nima měli... Noví (?) majitelé by měli udělat jednu věc - odehnat ENIC tak daleko, jak to jen půjde.

      Ale tenhle soud má jednu výhodu - ať na to dojede Doležal a spol. nebo ENIC utře, potěší mě to tak jako tak. Nebo to hodí na toho řidiče, v ČR nic nečekaného.

      • Re: Lehké OT

        edenian     před 13 lety 17.06.2011 17:55 |  
        0 0

        ENIC jsou ti posledni, na ktery bych nadaval.

        • Re: Lehké OT

          jiras     před 13 lety 17.06.2011 21:37 |  
          0 0

          Proč? Za ty roky, co nás vlastnili to bylo pořád dokola - dluhy, zastavené přestupy, půjčky majitele (které se přetavily v další dluhy), přinejlepším druhý flek a pak zase dluhy, dále Strahov... ENIC stál za hovno, bez ohledu na nějaký Key Investments a spol.

          • Re: Lehké OT

            edenian     před 13 lety 17.06.2011 22:05 |  
            0 0

            No rekl bych ze mate proste jiny pohled na vec. Pro me prilis nenavistny. A ve svem vyctu hrichu jste zapomel na to, ze vzdycky byly penize na prestupy, to ze jsme nevyhrali ligu nebo nepostoupili do LM bylo vyhradne vinou naseho vykonu a predevsim treneru. A pro me naprosto podstatna vec je Eden, ktery bychom bez Enicu nedokazali postavit. Myslim si ze na posledni chvili, hodne douho tady nikdo zadnej stadion nepostavi, jestli vubec nekdy.

            • Re: Lehké OT

              jiras     před 13 lety 18.06.2011 02:04 |  
              0 0

              Peníze na přestupy? Vždyť to bylo vždycky na dluh. Podobně je to s Edenem, když Eside neplatí staviteli a ani se neví, kdo vlastně za Eside stojí, do toho Key Investments a krádež veřejných peněz. Enic sice na hřišti nebyl, ale ve vedení držel Lešku (resp. lépe vystihující Ležku), ačkoli každý viděl, že to prostě nedává. Když se chce vyhrávat, musí to začít už u vedení.

              Nepíšu to nenávistně (na to už člověk po posledních měsících nemá síluú, ale v dobrém se na Enic vzpomínat nedá. Krom toho - ten anglán mluvil o sportovní stránce, tam to opravdu bylo (e)nic...

              • Re: Lehké OT

                edenian     před 13 lety 19.06.2011 11:54 |  
                0 0

                Neumim diskutovat o vecech, o kterych mam info z novin, nedej boze z deniku Sport... Nevim kdo komu co dluzi a za co, nevim samozrejme / asi stejne jako i vy/ kdo je E-side, realita je pro mne to, ze v Edenu stoji nejlepsi stadion v Cechach, Slavia na nem ma smlouvu a me se o nicem takovem nikdy ani nesnilo. I ja se samozrejme rad nekdy dovim, jak je to vsechno doopravdy. A myslim ze jedine co Enic udelal blbe je, ze si neohlidal sportovni zalezitosti klubu, protoze Leska v tom byl slabej. Ale cele ty roky pracoval na take na budoucim stadionu. Dobre si pamatuji vsechny ty vopruzy ktere se tomu stavely do cesty. A opakuji, ze v dnesnim stavu ceske a evropske spolecnosti postavili Eden proste na posledni chvili.

            • Re: Lehké OT

              VitK     před 13 lety 18.06.2011 09:01 |  
              0 0

              K článku v České pozici jsem poslal tento komentář, kterým hodnotím z mého pohledu angažmá ENIC ve Slavii.

              V době, kdy byl pan Collecott předsedou představenstva Slavie, mě vždy fascinovala jeho arogance. Jeho výroky o zkrachovalých živlech, které urážejí skvělého odborníka, generálního ředitele V. Lešku, jako by pocházely z Rudého Práva z konce 80. let.

              Dle výsledků, které Slavia pod jeho vedením dosahovala, byl i mimořádně neschopný. Dluhy, arbitráže, oslabování kádru, výsledkový propad. Nebo že by už tehdy začala záměrná likvidace Slavie, kterou pak doufám že jen téměř dotáhnul pan Sisák a jeho společníci? To neumím posoudit, nicméně nebyli to žádní duchové, kdo zahájili spolupráci s Key Investment (aby podvedli UEFA?).

              Ostatně Slavia nebyla jediným mužstvem, které "odborníci" z ENIC vlastnili a poté málem zkrachovalo. Např. Sport ze dne 07.02.2001 psal o tom, jak angažmá ENIC v AEK Atény málem vedlo k úplnému zániku tohoto mužstva.

              Souhlasím s obsahem titulku, že by se měli stíhat podvodníci, kteří se podíleli na rozkladu Slavie. Na období působení ENIC by se rozhodně nemělo zapomenout.

              V každém případě pevně věřím, že ENIC a pan Collecott už nikdy nebudou Slavii pomáhat k dosažení dalších skvělých výsledků. Podruhé by už jejich angažmá přežít nemusela.

              • Re: Lehké OT

                mats     před 13 lety 18.06.2011 15:19 |  
                0 0

                přesně tak... na ENIC mám podobné vzpomínky...

              • Re: Lehké OT

                edenian     před 13 lety 19.06.2011 12:11 |  
                0 0

                I vy vychazite z informaci z deniku Sport, no ja bych rekl ze treba Spurs zrovna nekrachujou. A taky neznam zadneho majitele, kterej by se nazastal sveho reditele, to je snad norma ne? A Leska po celou dobu pracoval i na stadionu, to po nem Enic koneckoncu chtel tak co je na tom arogantniho. Nevim co rekl, ale jsem si skoro jisty, ze preklad nektereho z tech zmetku ze Sportu samozrejme zasel na hranu, prave proto abyste se vy mel nad cim pohorsovat, to je princip bulvarniho psani, mozna zkuste cist neco jineho.
                No a co se tyka vysledku, dluhu... cele ty roky jsme hrali nekonecna predkola na Balkane a v Asii, coz stalo strasny penize, nikdy se nevratily protoze v hlavnich soutezich jsme uhrali velky kulovy. Na tom jsme se vycerpavali kazdou sezonu, to je prece obecne znama vec. Jenom jsme tehdy zvysili svuj koeficient, nic vic.
                A posledni vec, KJ prisel v dobe Enicu ne?

                • Re: Lehké OT

                  mats     před 13 lety 19.06.2011 15:21 |  
                  0 0

                  no obávám se, že Spurs je tak trochu jiná kategorie... tam to byla pro Enic priorita... ostatně snahu o vlastnictví (nebo, lépe řečeno, přínos Enicu pro ty dané týmy s výjimkou právě Spurs) těch dalších klubů v jiných zemích jsem nikdy moc nechápal... možná jako takové potenciální "farmy" pro Tottenham...

                • Re: Lehké OT

                  VitK     před 13 lety 20.06.2011 12:06 |  
                  0 0

                  Nevycházím z informací Deníku Sport. Na angažmá ENIC si velmi dobře pamatuji. Jen jsem se snažil "vygooglovat" některou z informací o tom, jak se ENIC dařilo v jinýh mužstvech a narazil jsem jako první právě na tu z Deníku Sport. Jinak doporučuji přečíst podle mě více než objektivně psanou úvahu o působení ENIC ve Slavii do roku 2003.
                  http://slaviaman.wz.cz/2009/03/ENIC-majitel-SK-Slavia-Praha-2003.html
                  Je tam hodně citátů, je tam popisováno, jak bylo mužstvo doplňováno. A to článek skončil v době, kdy došlo naposledy k posílení za trenéra Beránka. Potom přišel ještě Adauto, a pak už jen odchody. Za trenéra Czaplára jsme byli opět svědky příchodu několika zkušených fotbalistů, v čele s V. Kolouškem. A potom už následovaly jen odchody, arbitráže....

                  Zajímavé citáty:
                  Po vyřazení z kvalifikace o Ligu mistrů se snažil neúspěch analyzovat měsíčník Hattrick. Josef Mixa, sponzor Slavie, místopředseda fotbalového oddílu, akcionář, člen představenstva celého SK Slavia se pro něj vyjádřil takto: "Musím se ptát, s jakými záměry přišel před čtyřmi roky do Slavie její současný majitel. Strašně mě mrzí, že se mužstvo každým rokem oslabuje ..."

                  Lidové noviny píší: "Už poněkolikáté se ukázalo, že vedení klubu, v jehož čele stojí generální ředitel Vladimír Leška, neumí odpovědně naložit s penězi, které dostane. Zdá se, že hodně záleží na tom, jaký manažer za tím kterým hráčem stojí.Možná je ale problém v majiteli, britské společnosti ENIC. Její jednání vzbuzuje pochyby a údiv. Vypadá to, že o klub nejeví ani velký zájem. Jinak by už dávno musela zasáhnout. Ve čtvrtek (pozn. utkání Slavia - Servette) se na veřejnosti po dlouhé době ukázal některá z představitelů ENICu. V České televizi vystoupil člen klubového představenstva James Smith. Chvílemi ovšem připomínal člověka, který Slavii nikdy předtím v životě neviděl." - "Je to dlouhodobá investice, se kterou jsme spokojeni," ohodnotil prý James Smith propadáky Slavie poslední doby.

                  29. 10. Co se ten den dělo a co se nestalo, měl deník Sport druhý den v titulku. Po změnách dychtící slávisty ale nepotěšil: "Mimořádné zasedání představenstva Slavie Praha k žádným rázným krokům nesáhlo, ředitel Leška zůstává ve funkci." Před novináře předstoupil J. Smith a mj. řekl: "Odmítám tvrzení, že Slavia je v krizi. Ano, máme určité problémy, ale vyřešíme je." "Víme také, že pan Leška se stal obětí krutých a nespravedlivých útoků ze strany určitých elementů. Znovu opakuji, že má i nadále naši plnou podporu." A jestli je období od příchodu ENIC do Slavie v roce 1997 neúspěšné, když se nezískal žádný titul a neproniklo se do Ligy mistrů? J. Smith konstatuje: "Jestli si myslíte, že jde o neúspěšné období, je to váš názor, na nějž máte právo, ale já ho nesdílím."

  2. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 16:29 |  
    0 0

    Další dobrá zpráva.
    Já Standovi věřím. Má fotbal založený na kondičce, kterou teď nabere a bude vedle Pospěcha řádit jako "zamlada". Jsou to vhodně se doplňující typy. Pospěch bude vyhrávat balony a Vlček je bude kolem něj sbírat. Tak jako to ukázali při druhém gólu v Plzni. Obavu mám spíše z dalšího zranění. Ale držím palce..

    Jsem zvědav na Hubáčka s Jarolímem..

  3. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 17:24 |  
    0 0

    Matěj Krajčík si hledá nové angažmá, nemá smlouvu a bude zadarmo. Určitě by se nám hodil, Čelda dřív nebo později odejde, Kaufmann bude hrát stopera a koho napravo (Dostál zas takové terno není). A Maťej by se vrátil rád ...

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      urs (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 17:30 |  
      0 0

      tyvole :) tak to bych aj možná oprášil slávistickej dréz s matějem na zádech :))
      dobří holuby se vracejí??
      já bych ho bral všema deseti!! :)

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 17:39 |  
        0 0

        Krajčík - proč ne? I když by také záleželo na tom, jakou smlouvu by byl ochoten akceptovat. Přiznám se navíc upřímně, že o jeho aktuální formě mám velmi mizivé povědomí, takže doufám, že Petrouš a další odpovědní budou vědět co a jak.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      mart     před 13 lety 17.06.2011 17:44 |  
      0 0

      No on je Vlastne Matej hlavne krajni zaloznik (ze Jane :). Klidne muze hrat jak s Koubskym, tak i s Dostalem. Nekteri tomu tady rikaji "ostry kraj(cik)".
      No a ostry, to teda Matej asi porad jeste je. Je jen otazka, jestli by nebyl taky moc "drahy".
      mart

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 18:51 |  
      0 0

      Ježíšku na křížku a co s ním, mohl by třeba přestat hrát Trubila nebo Kaufmann ne? Prosim nechme Mateje odpocivat v pokoji.

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        PetCC     před 13 lety 17.06.2011 19:18 |  
        0 0

        Ta pokud odejde Čelůstka, tak co? Jiná věc je jeho zdraví, které už před rokem u nás bylo pofiderní a proto mě jeho odchod vloni ani tolik nemrzel.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 23:43 |  
      0 0

      Navíc může v případě nouze hrát i na pravém kraji zálohy. Ale asi by to chtělo důkladné testy, nějak sešel z očí.

  4. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 17:36 |  
    0 0

    Dobrá zpráva. Vlčák sice už není ten zabiják z let 2006 a 2007, nicméně stále nám má co dát (minimálně v té kabině). Přeji mu hodně gólů (třeba do sítě Sparty, jako dal tehdy na 3:1 na Strahově) a aby to s Pospěchem klapalo (pakliže budeme hrát na 2 útočníky - nebo bude Standa podhrot, či křídlo?).

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      bongor     před 13 lety 17.06.2011 18:01 |  
      0 0

      Standa je opravdu už dnes slávistickou ikonou a já jsem moc rád,že u nás zůstává.Ať se Ti daří Vlčáku!

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        Jiri1     před 13 lety 17.06.2011 19:28 |  
        0 0

        Zdravim, bohuzel se dalo cekat, ze tato odnmena ho nemine , nejsem narozdil od Vas vubec nadsen, Slavia by potrebocvala vice hracu tzv. sttredni generace , kteri by byli schopni odmakat vetsinu zapasu a ne hrace na pul hodiny. Je jasne , ze sel ze smlouvou dolu , ale i tak si hodovedu predstavit spise v jine roli nez , aby zabiral misto v kabine mladsimu a perspektivnejsimu a mozna i levnejsimu hraci.

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 19:38 |  
          0 0

          Tohle ti ještě připomenu ty "půlhodino"
          Měl bys radši zůstat u tý tvojí science fiction.. ;-)

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          bongor     před 13 lety 17.06.2011 21:14 |  
          0 0

          No Jirko,tohle nesedí.Ten kluk má nejen zásluhy,ale i na to pořád má.Vyhodit hráče jen kvůli věku,to není ani rozumné,ani efektivní a v případě Standy by to bylo i docela sprostý.

          • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

            mirecek1111     před 13 lety 17.06.2011 21:31 |  
            0 0

            No mě se to upřímně taky nezdá. Přijde mi, že spousta lidí nedokáže při posuzování přínosu Standy pro příští rok oddělit zásluhy Standy v minulosti.

            Minulý rok to už opravdu nebylo ono, má 33 nebo kolik a tedy předpoklad, že příští sezonu snad uhodí blesk a změní se to, je minimální.
            Pokud bychom neměli Pospěcha a tak neřeknu ani slovo, ale útočníka číslo 1 máme. A hrájeme jen na jednoho hrota. A aby třicátníci seděli, to opravdu není efektivní.
            Hubáček místo v sestavě má, Jarolím zřejmě taky ale Standa ho mít nebude. A místo něj na lavičce klidně mohl sedět Hurka, Vondráček nebo mohl někdo mladý ještě přijít, pokud prodáme třeba Čelůsku.

            • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

              lassiter     před 13 lety 17.06.2011 22:11 |  
              0 0

              nj, Pospěch se druhý kolo zraní a bude to hrát Vyhnal s Hurkou? nehledě na to, že i na toho Pospěcha musí bejt trošku tlak

              • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                mirecek1111     před 13 lety 17.06.2011 22:18 |  
                0 0

                Psal jsem, že jsme mohli do nějakého útočníka v případě prodeje Čelůstky inevstovat, například je teď volný Magera. Tahle se řekne, no nic, v útoku máme plný stav a přitom je použitelný snad jen ten Pospěch.
                Myslím, že se většina z vás na Standovy výkony po návratu z Anderlechtu dívá s až moc růžovými brýlemi.
                A ano, i kdyby nikdo nepřišl, mohl hrát ten Vyhnal nebo Vondráček, protože by to vyšlo minimálně na stejno.

                To jste opravdu nikdo na jaře neviděli, že už to má Standa bohužel zasebou, všechny ty šance do kterých ho dostali spoluhráči a on je doslova tragicky zazdil.

                • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                  lassiter     před 13 lety 17.06.2011 22:31 |  
                  0 0

                  nj, často se na útočnících cení, že se dokážou dostat do šancí, Standu holt do nich dostávají spoluhráči :-) jak s nima naložil, každej viděl, ani on asi nebyl spokojenej s tim, jak hrál. Čistě po herní stránce měl zhruba stejnej přínos jako Hora, Vyhnal apod., ale asi tam v tý kabině má ještě jinou funkci a je potřeba udržet nějakýho slávistickýho ducha :-) takže za mě prostě dobrý...

                • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                  Khadgar     před 13 lety 17.06.2011 22:34 |  
                  0 0

                  achjo... Magera jde úplně mimo Slavii. I v provinčním rakouském klubu dostane lepší peníze než kdekoliv u nás (kromě rudejch, samozřejmě). Lidi, uvažujte reálně.

            • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

              Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 22:50 |  
              0 0

              Ty blázne, jestli se prodá Čelůstka a bude se uvažovat o investování do hráče, v tomto případě útočníka, tak se Vyhnal/Mikula/Hurka/Vondráček/kdokoli podobnej bez jakéhokoliv efektu na tým posune do B mužstva nebo půjde na hostování. A máš po plném stavu. Nechci být jízlivý, ale byl jsi někdy ve fotbalové kabině? Tam to nefunguje jako ve fabrice, kus za kus. Tam vážně funguje ta "chemie" jak se někdy řiká..

              • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                mirecek1111     před 13 lety 18.06.2011 00:12 |  
                0 0

                1) V první řadě se uklidni, já jsem si nevšiml, že bych tady tebe nebo někoho jiného hanlivě popichoval.
                2) Pak je to jen můj názor a nikomu ho nevnucuju nota bene, když je to stejně jen tlachaní a ty strategické kroky budou dělat trenéři.

                Pro mě je hold pozitivní vliv na kabinu trošku málo. Vlček už není na stejné úrovni jako třeba Hubáček, který i v letech plní i zasadnější role na hřišti.

                • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                  Saul_Hudson (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 07:47 |  
                  0 0

                  Vlček nás málem dostal do EL (postupový gól v Pardubicích, gól v Teplicích), na začátku jara nás udržel před Brnem nad sestupovou příčkou. Má tendenci dávat důležitý góly (např. dva góly proti CZ).

                • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                  Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 09:30 |  
                  0 0

                  Sám píšeš, že je to jen tlachání, tak co ti vadí? Samozřejmě, že je to jen tvůj názor, stejně jako můj a nikdo ho nikomu nevnucujeme, jenom si je mezi sebou vyměňujeme = základ diskuze. Pokud samozřejmě po určitě chvíli ani jeden neuznám co se mu druhý snaží říct, tak debatu svobodně ukončíme a o tom to je.

                  Ad Vlček: ve zkratce jsem se ti snažil říct, že ho zřejmě hodnotíš na základě poslední sezóny, ve které se potýkal s vážnějším zraněním a která byla navíc ovlivněna krizovým stavem klubu/stejně jako po vypadnutí s Tiraspolem. Při uvažování nad jeho přínosem pro hru zapomínáš nebo nebereš v potaz, že střílí důležité góly a svým stylem hry (pohybem po hřišti) vytváří prostory pro ostatní spoluhráče a unavuje obranu soupeře.

                  Tohle jsou lehce ověřitelná fakta, pokud je nechceš uznat napiš opak.

                  Další věcí je přínos na kabinu. Pro tebe je to málo. Já říkám, že je velmi důležité. Viz demonstrace na příkladu Brabce. Pokud máš něco, co zlehčuje význam tohoto aspektu, šup sem s ním.

                  Pro mě to jsou věci, které jsou nezpochybnitelné, alespoň dokud někdo nenapíše faktické argumenty proti. Co jediné uznávám, je Vlčkům věk, tím pádem větší šance na další zranění a možná klesající fyzická zdatnost. Ale to jsou jenom možná/kdyby, nic ověřeného.

                  P.S. No není to paráda zase diskutovat o fotbale? :-)

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          Saul_Hudson (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 21:57 |  
          0 0

          Pan insider promluvil :-D Jasně, Vlček bude zabírat v kabině místo hráči... To je moc...

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 19:36 |  
      0 0

      Oproti předchozím sezonám se z bezpečnostních důvodů nebudou prodávat první dvě řady sedadel na stadionu. SK Slavia Praha se rozhodla převzít bezpečnostní standardy, které běžně fungují v evropských soutěžích ve vyspělých fotbalových zemích. Omlouváme se za případné komplikace těm permanentkářům, kterým v minulé sezoně některé z těchto míst patřilo. Věříme, že nám nadále zachováte věrnost a že si na stadionu vyberete jiné místo odpovídající vašim představám a přáním.

      Tohle bude předpokládám ještě "platilovina", kterej to asi ještě nerozdejchal. Aby nakonec ještě nedošlo na mříže. Bezpečnostní manažer nebo co to proboha byl? Ach jo..

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        lassiter     před 13 lety 17.06.2011 21:01 |  
        0 0

        To je slušná kravina, jaký to má proboha smysl? Nevím v jakých vyspělých fotbalových zemích to funguje, ale třeba na Tottenhamu rozhodně ne :-)

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          JS (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 15:01 |  
          0 0

          jakej je rozdíl mezi druhou a třetí řadou? :D

          • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

            sasky     před 13 lety 20.06.2011 08:08 |  
            0 0

            jedna řada? :-D

  5. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    Mike     před 13 lety 17.06.2011 21:09 |  
    0 0

    Z jiného soudku- nečetl jste někdo dnešní Sport, kde soudrud redaktor Filípek spekuluje, že Natland s Řebíčkem si nakonec Slavii nenechají, ale připravují půdu pro jiného majitele. Až potud se to dá samozřejmě akceptovat. Ale nakonec z něj vypadlo, že by mělo jít o JaT a Křetínského. Podle mě je to samozřejmě nesmysl, jenom nebím, proč takové hovadiny a konstrukce vůbec vymýšlí.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      bongor     před 13 lety 17.06.2011 21:15 |  
      0 0

      Protože je to rudej vůl

  6. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    Gordon (host)     před 13 lety 17.06.2011 21:53 |  
    0 0

    Proc Vlcek prodlouzil, bude zase trapeni... mel to na konci sezony slozit a rict: diky, zachranil jsem slavku ale uz je muj cas stalo to tuhle sezonu za hovno... a on se v tech vykalech jeste vykoupe tu sezonu pristi :( .( :(

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      mirecek1111     před 13 lety 17.06.2011 22:23 |  
      0 0

      asi tak no.
      A teď ať si všichni ti co brblají, když se podívají na složení U21 na ME vzpomenou, jakýže byl důvod, že ti Gecovové, Váchové, Dočkalové a spol odcházeli aniž by dostali šanci.

      Ale vem to už čert, je to přece jen Standa. Já jsem hlavně rád, že aspoň ten Vomáčka uvolnil místo a nějaké finance, které se vázaly k jeho platu.

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 17.06.2011 22:42 |  
        0 0

        Klucí, odvážím se tvrdit, že tomu nerozumíte.

        Za 1) Standa je srdcař a těžce nesel už vypadnutí s Tiraspolem i následující krizi. Logicky se to odrazilo na jeho výkonech. Navíc hru má založenou na fyzičce a jeho zranění (snad první vůbec?) ho vyřadilo ze hry více než od pána boha obdařené hráče. Pokud se nezraní a absolvuje celou přípravu, bude dostatečně platným hráčem. Je to hráč, který se pravidelně dostává do šancí, i když zrovna hraje pod svoje možnosti. Stylem hry vyčerpává soupeřovu obranu a to bohužel v České lize často stačí. Tento fakt se projevil například v zápase v Plzni, kam přišel čerstvý a Plzeň v obraně v závěru nestíhala a ještě nahrál na gól. Takhle přesně by jeho spolupráce s Pospěchem a týmem měla a dle mě také bude vypadat.

        2) Jeho smlouva je doslova ideální - rok s opcí. Všichni mladí útočníci v kádru zůstávají plus se dotahuje Hora bez ohledu na Vlčkovu smlouvu. Nepochybuji, že pokud někdo z mladých útočníku bude lepší než on, bude na place. V tomhle je Petrouš přímej a jasně to dokázal, když nechal Vlčka s přehledem sedět. Zároveň pochybuji, že by jsme za jeho ušetřený plat koupili ňákého útočníka, aby to stálo vůbec za úvahu.

        3) Vlček je v našem týmu momentálně nejvýraznější a nejrespektovanější osobnost. Zbavit se takového hráče by byla regulérní demence. Ještě teď jsi pamatuji, jak Brabcův odchod byl zpočátku kvitován s povděkem protože se mu zrovna moc nedařilo. Jaké pak bylo překvapení, když byl tým jak tělo bez hlavy. Tuhle pozici má teď Vlček, i když mu úplně nesedí, ale nic jiného mu nezbývá.

        Takže nechápu, co proti Vlčákovi máte? ;-)

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          urs (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 01:01 |  
          0 0

          Já mam vlčáka rád!!
          Takže u mě nadosmrti dobrý! :)

          (Stenly je lepčí než DESET Horůůůůů!!)

          • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

            Barlblog     před 13 lety 18.06.2011 01:42 |  
            0 0

            Musím souhlasit se střízlivým hodnocením Vlčka. Dle mě je to hráč na poločas, který, když se potká s fomou dá tak 3 - 5 gólů za sezonu. Ve hře byl celý rok dost "plachý" a neviditelný. Z Belgie se vrátil minimálně poloviční.

            Musíme si taky uvědomit, že je mu 35 let, což je pro brejkového, rychlostního útočníka docela vysoký věk. :-)

            Neřekl bych, že je Vlček lídr. Lídr je Jarolím a hlavně na jaře jím byl Kisel. Standa byl vždy tichý a hodný, slušnost sama. Sám několikrát potvrdil, že je v kabině méně slyšet,než třeba Vaniak, Brabec, Jarolím atd.

            Nicméně, vzhledem k jeho pozitivnímu přístupu, štětí na důležité góly a doufejme budoucímu využití v klubu, je jeho prodloužení věcí pozitivní a já jemu a Slavii přeju všechno dobré další sezónu.

            Dle mého názoru by ale měl přijít nějaký zkušenější fotbalista, záložník, který by tu zůstal 3-4 roky a nahradil by tak odcházející generaci.

            V současnosti asi nej. volba: David Kalivoda.

            Ps: Pro některé přispěvatele. Velký klub nedělají jen výsledky, zvlášť v našich končinách, ale také to, jak se chová k fanouškům, zaměstancům, jak působí navenek a hlavně, jak se umí postavit k legendám a hráčům. Česká mentalita velí odkoupnout, dokud je čas. Velice úsměvné je číst kritiku prodloužení smlouvy, hrající legendy, od někoho, kdo neustál tepe vedení, kvůli zacházení s hráči, poukazuje na odchody odchovanců a kritizoval odchod Brabce. Myslím, že nám všem, jako příslušníkům společnosti "ode zdi ke zdi", by pomohla strategie zvaná zlatá střední cesta rozumu.

            • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

              Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 09:52 |  
              0 0

              Já jsem názoru, že pokud absolvuje celou přípravu (vypadá to, že jo) a v týmu bude stejně dobrá parta (vypadá to, že jo), dostane se lehce do základní sestavy.

              Při výpočtu gólů vycházíš z posledních dvou sezón, které byli ovlivněny jednak finanční a sportovní krizí celého klubu (od Tiraspolu) a také Vlčkovým zraněním. Pokud se podíváme na předcházejících 5 sezón, dal pokaždé nejméně 10 branek. Takže já věřím, že to skóre za příznivých okolností bude zase dobré. Navíc si myslím, že mu hodně prospěje hra s Pospěchem. To je hráč co na sebe váže vždy dva protihráče = prostor pro Vlčka, Milana Č., Koreše,..

              Ad věk/vliv na hru. Podle mě už pro něj není tak důležitá rychlost jako spíš vytrvalost. A tu má hráč v hlavě. Pokud je zvyklý celý život hrát tak, že se pořád nabízí mění místo atd., už se toho jen tak nezbaví - určitě ne v 35 letech na vrcholové úrovni. A tenhle styl hry vyčerpává obránce nebo je nutí se na Vlčka vykašlat a on tak získá prostor (to bylo krásně vidět v Plzni u druhého gólu).

              No nic, jak už jsem spal výše: není to nádhera diskutovat o fotbale? Doslova si to užívám ;-)

              • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                naplavnik     před 13 lety 18.06.2011 11:07 |  
                0 0

                No člověk by na to málem zapomněl, s poslední větou absolutní souhlas!

            • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

              Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 09:56 |  
              0 0

              P.S. Nenapsal jsem, že je Vlček lídr. Ale že je nejzkušenější a nejrespektovanější osoba (i díky Ajaxu a LM). Také jsem napsal, že mu nic jiného než se snažit být lídrem nezbude. Máš pravdu, že pokud zůstane Jarolím, dost by Vlčkovi ulehčil a podle mě by se mu hrálo ještě líp. Ale s tím Jarolímem nevím, nevím. Aby neskončil ve Slovanu nakonec..

            • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

              quelhar (admin)     před 13 lety 18.06.2011 10:00 |  
              0 0

              No, vypada to, ze naznacujes, ze posledni sezonu Standa formu nemel.

              Rad bych upozornil, ze dal tri goly za 681 odehranych minut, cely zapas odehral jen jeden, alespon polocas odehral jen v deviti zapasech a naskocil jen do 17 zapasu.

              Jasne, Standa nebude bojovat o krale strelcu, ale svuj uzitek pro tym dokazal i v uplynule sezone, kdy z tech tri golu byly dva dost dulezite (vitezny gol doma proti Boleslavi a vyrovnavaci gol doma proti Brnu). Krome toho taky zajistil postup v poharu pres Pardubice.

              Pokud bude zdravy a v solidni forme, bude nastupovat pravidelne, cekal bych od nej tak 7-9 branek za sezonu, rozhodne ne jen 3-5, jak pises.

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 09:33 |  
          0 0

          Souhlas s Kmotrem.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      tantalos     před 13 lety 18.06.2011 10:19 |  
      0 0

      Ten, kdo se díval třeba na utkání U-21 se Španěly, viděl, jaký je rozdíl mezi hráči dobrými a skvělými. Dnešní fotbal vyžaduje hráče s dokonalou technikou, rychlostí a pohybem.
      Ne že by byl Vlček prototypem hráče skvělého, ale má ve srovnání s velkou většinou našich hráčů velmi solidní techniku i rychlost. Je určitě kvalitnější než je průměr mančaftu.
      Proto pokud bude zdravý a ve formě, může být velmi užitečný, a to i kdyby nastupoval pouze na posledních 30 minut utkání.
      BTW - kolik takzvaných slavistů se na internetu vyžívá tím, že blijí na hráče Slavie, kteří pro ni něco odvedli. tady na SN to ještě ujde, ale když vidím to, co se děje na slavia.cz, je mi smutno.

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 10:48 |  
        0 0

        Me tesi, ze Standa bude pokracovat, i kdyby to melo byt na 30 min za zapas. Ano, nedarilo se mu po navratu z Belgie, udalosti kolem slavie ho i psychicky poslaly dolu. Standa je ovsem ikonou slavie, osobnosti, ktera pro slavii udelala hodne. Na jare na hristi nekolikrat dokazal, ze na to fotbalove jeste ma, i kdyz uz neni v top forme. Jak pise qulehar, na to, jak malo prilezitosti dostaval, byl i vcelku produktivni. Nekdo ho tu prirovnaval k Horovi, to je myslim zcela mimo misu.. Hora se bude muset jeste moc ucit, aby si takove srovnani vubec zaslouzil. Standa muze byt symbolem dobreho konce, mam radost.

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          Barlblog     před 13 lety 18.06.2011 11:31 |  
          0 0

          Souhlasím se všemi komentáři, nicméně můj osobní subjektivní názor se nezměnil. Rozhodně od Standy neočekávám výkony jako před Anderlechtem. Ta jeho 10-ti gólová meta je asi nedosažitelná. Nicméně pokud se mu vyhnou zranění, potká se s velkou formou a udělá quelharův odhad skutečností, klidně mu pošlu děkovný dopis s omluvou za nedostatek víry.

          Relevantní adresu snad dodáte. :-)

          Ale i přes prodloužení Vlčka a rozestavení 4-4-1-1 je nutné přivést soubojového útočníka, záložníka a stopera. To však nepočítám případné odchody Čelůstky, Míňy a Jarolíma.

          Bez posil to nepůjde a můžeme zapojovat odchovance jak chceme.

          • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 11:43 |  
            0 0

            Ja si ale nemyslim, ze bude hrat jako pred Anderlechtem, to od nej cekat nemuzeme.. myslim dokonce, ze toho ani tolik neodehraje, aby mohl dat treba 10 golu.. presto si myslim, ze bude uzitecny a jsem rad, ze bude pokracovat.

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 11:41 |  
        0 0

        Tantale, to nejsou slávisti, co exhibují a urážejí na ofiko webu, ale tristní to určitě je a svědčí to o "kvalitě" těhle lidí. Zapojit se tam do diskuze, to je ztráta času.

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 12:01 |  
        0 0

        Souhlasím, Tantale. Diskuse na slavia.cz jsou bohužel už jen "chatem" nebo exhibujícími výroky rádobyslávistů.

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        urs (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 15:42 |  
        0 0

        diskuse na oficiálkách je v háji už drahně let..
        :(
        semka se také občas vloudí nějaké nenávistné a osočující kydy, ale je toho zaplaťbůh stále mrtě pomálu a převažuje jen slušná disputace..
        proto sem lezu de-fakto stále a ač mám minimum informací, snažim se prodat i to málo, když mam pocit, že mám k věci co napsat
        ať žijí tyto stránky, myslim, že nám je musí každej závidět! :)
        toliko k úrovni debaty :)
        howgh

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          Gordon (host)     před 13 lety 18.06.2011 18:35 |  
          0 0

          Tak ja mu neberu ze je srdcar, ze udelal pro slavii hodne atd.. spise uz v nem nevidim nejakou hracskou prinosnost- k pravdepodobne vysokemu platu ktery bude bude mit... jestli je plat odstupnovanej podle vykonu ci zapasu pak at si hraje treba to padesati, ale jestli to je nejaka fixni castka 200 000 mesicne, tak to panove sorry, ale to ne.

          Zasluhovost , podrzeni celebrity atd. .... je pekna vec, ale vydrzovani maskota je pro klub v nasich podminkach trochu luxus...

          mirecek: ohledne u21, ti hraci tam jsou protoze mohli hrat. To ze se neprosadili ve slavii bylo z duvodu velke kvliaty na danych postech ci ze na to v tu dobu ani nemeli. Potrebovali se vyhrat a cesta nahoru jde lepe v provincnim klubu kde na tobe stoji hra nez ve slavii kde mas uplne jiny hvezdy a za par chyb si uz nezahrajes....

          ad kalivodka: toho bych si u nas pral moc :)

          • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

            Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 18:57 |  
            0 0

            No a my jsme se ti snažili naznačit, že tu hráčskou přínosnost pořád má, zvlášť vzhledem k našemu kádru. Ať už je to produktivita, důležitost jeho gólů nebo prostě fakt, že hrál po zranění, dá se říct bez zimní přípravy.

            V kombinaci s jeho povahou, zásluhama a vlivem na kabinu je prostě bez debat dobrý, že zůstává. Tak už to kurňa pochopte a nedebatujte nad tím ;-)

            • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

              Gordon (host)     před 13 lety 18.06.2011 22:34 |  
              0 0

              Uvidime co novy ligovy rocnik prinese... :) :) :)

              ono taky bychom hned meli lepsi zdravi pac obcas ty sance co neda, to je skoro na JIPku :D :D :D

              • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 19.06.2011 00:10 |  
                0 0

                Možná i bez toho "skoro" :-)

                Už se těším jako malej kluk, akorát mě serou s tím dalším zápasem. Musím se zeptat Ondry až se vrátí z dovči, jestli jsme aspoň podali odvolání a nebo Platil v rámci své sebemrskačské mise nadále pokračuje. To je takovej debil, že se vždycky rozčílím jenom si na něj vzpomenu..

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        bongor     před 13 lety 18.06.2011 21:17 |  
        0 0

        Já tam chodím jen málokdy,ale ze zásady by se nemělo na hráče,kteří hráli za Slavii "blít",jak říká tantalos.Vyjímkou jsou někteří
        naši bývalí,co se bleskově přebarví a Slavii třeba i shazují.
        I s těmi 30 minutami zcela souhlasím,jsou hráči,kteří za tu dobu udělají víc práce,než jiní za celý zápas,zvláště když jsou nasazeni ke konci .A Standa mezi ně rozhodně patří.Jeho věk není nijak katastrofický.Viděli jste někdo Frantu Veselého,blahé paměti,jak v šedesáti utíkal dvacetiletým klukům?

  7. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    slavia4ever     před 13 lety 18.06.2011 11:12 |  
    0 0

    Standa Vlček!!!!!!

  8. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 11:34 |  
    0 0

    Tak Hora je před podpisem smlouvy, v pondělí se má hlásit v přípravě, z Mostu přijde za tabulkové odstupné, protože Most nedostal profesionální licenci a padá do třetí ligy.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      quelhar (admin)     před 13 lety 18.06.2011 11:47 |  
      0 0

      Je to nekde na netu? Jinak ja to povazuju za dobrou zpravu, Hora evidentne zapadl do kolektivu, navic muze patrit do kadru pristi U21, trener mu docela veri a hrac je ve veku, kdy mu ligove zkusenosti muzou hodne dat a muze se zlepsovat (coz pisu s vedomim, ze uplynula sezona nebyla nic extra a na jare, kdy se tymu zacalo darit, tak se ze zakladni sestavy zaslouzene presunul na lavicku).

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 12:02 |  
        0 0

        Nemám to z netu, ale od jednoho známého, tzn. neoficiálně.

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        bongor     před 13 lety 18.06.2011 21:19 |  
        0 0

        Mně se Hora tedy moc nelíbil,ale vzpomeňte si na kvanta kluků ze základu současné jednadvacítky.Taky někdy nic moc a jak se vypracovali.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      Barlblog     před 13 lety 18.06.2011 11:48 |  
      0 0

      Škoda, máme s Mostem nadstandardní vztahy. Ale o důvod víc se tam podívat po posilách. Mají zajímavé cizince a i perspektivní mládí. A testem nic nezkazíš.

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          Barlblog     před 13 lety 18.06.2011 12:13 |  
          0 0

          Na Most býval velkým odborníkem Slaviator. Nevím jestli je Lafrance lepší, než naši současní odchovanci. Pokud by měl přijít stoper, tak asi z problémy zkoušeného Brna. Tam jsou velcí talenti Pernica se Simerským.

          Ohledně Mostu jsem myslel spíš na Rusetskiyho, Danoskiho a Hofmanna + sledovat Vodičku (vyšel mu jen půl rok...)

          • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

            Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 12:45 |  
            0 0

            Já o Mostu vůbec nic nevím, jenom jsem si vzpomněl na Lafrance a na jejich stránkách narazil na článek o Vodičkovi.

            Jinak dle Petroušova dosavadního přístupu si myslím, že s cizinci moc pracovat nebude. Kromě Slováků teda..

            • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 16:16 |  
              0 0

              Podle Trubily a Milutinoviče soudím, že veškeré Slovany Petrouš bere (bariéra je malá a kdyby náhodou - rusky ho na základce asi trochu učili), samozřejmě Tunisany a Malijce tu hned tak neuvidíme.

            • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

              Ferguss     před 13 lety 18.06.2011 16:28 |  
              0 0

              Já mám takové podezření, že Petrouš má problémy s angličtinou. Ale to je čistě můj odhad. Trubila je tady pár let, ten česky umí, to samé Milutinovič.

              • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 17:37 |  
                0 0

                Máte pravdu klucí, myslel jsem na to samé akorát jsem to ňák nedokázal dostat do textu ;-)

              • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                Eluin (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 19:09 |  
                0 0

                Tak to snad nebude takový problém. Přes léto si dá intenzivní doučování, kterému uhradí klub (těch pár tisíc se snad ještě najde), pokud je tedy problém skutečně v tomto..

                • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                  Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 19:14 |  
                  0 0

                  No tak on může být problém prostě v tom, že nechce. Znáš to, stará škola, neotravujte mě s tím nebo tak. Nebo si prostě na tom založil svojí teorii, jako že babylon v českém týmu nedělá dobře. Parta se vytvarovat jenom ze stejného těsta atd. Takovej sešívanej Leonidas to bude.. ;-)

                  • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                    bongor     před 13 lety 18.06.2011 21:26 |  
                    0 0

                    Mám kámoše,je to angličtinář par excelence,bývalý český konzul v Sydney a navíc má v učení velkou praxi a bydlí na Kubánském náměstí,pět minut od Edenu.Ten by se hodil pro Petrouše jako nikdo druhý...

                    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 19.06.2011 00:02 |  
                      0 0

                      Pojďme se složit. Vždyť jsme takový "skládací" fanoušci, jak jsme nedávno zjistili ;-)

                    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                      edenian     před 13 lety 19.06.2011 11:37 |  
                      0 0

                      No zda se evidentni, ze kombinaci telocvik / anglictina asi MP ve skole nevyucoval :-) Ale v dnesni Slavii to je opravdu putna.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      JS (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 14:54 |  
      0 0

      úroveň bulváru je k zblití...

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      quelhar (admin)     před 13 lety 18.06.2011 15:01 |  
      0 0

      Lacneho bych chapal, pri nasi situaci v utoku by to mohl byt docela rozumny krok, ale brat dva roky nehrajiciho zaloznika Huska, ktery i pred serii zraneni byl kopyto k pohledani, to mi prijde dost ujete... Leda by uz Petrous vedel, ze Jarolim neprodlouzi, a proto shanel stredove hrace, kde se da...

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        Barlblog     před 13 lety 18.06.2011 15:32 |  
        0 0

        Tak Miloš Lačný by posila byl a to bez debat. Huška echápu, ale na druhou stranu jsou to spekulace AHA a to je co říct, úroveň 0, takže uvidíme.

        Od Lačného bych jim klidně pomohl. Huška ať si nechaj. Doufám, že si Petrouš nebude takhle "kravit kádr". Pokud by neprodloužil Lukáš Jarolím, je mnoho jiných alternativ. Na prvním místě Ďubek, který je zvyklý na vedení kabiny, kapitán týmu, pokud investovat peníze tak tam. (Bude to tak do 10-12 mil. Kč) Pokud by přišel i Kalivoda, máme velmi slušnou zálohu i po případném odchodu Milana Černého. (což by nákupy zaplatilo)

        A když Petrouš hledá defenzivního hráče, proč se nezajímá o Kleina? To by bylo logičtější.

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          opicemag     před 13 lety 18.06.2011 19:46 |  
          0 0

          Já nevím. Pamatuji si, jak jsem si z Huška dělal legraci, že je to úplné kopyto. Toho bych nebral.
          Lačný ve spartě sice moc šancí nedostal, ale nevím, chtěl-li bych ho u nás. Samozřejmě útočníka potřebujeme, Hora nás asi nespasí. Ale Lačný? Raději bych zkusil získat třeba Rabušice z Brna.

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        bongor     před 13 lety 18.06.2011 21:35 |  
        0 0

        Ten Hušek,toho bych nebral,radši bych viděl u nás Kaliče,není to špatný plejer a navíc je to chrakterní kluk a Slávista.Ovšem nevím,jestli by se hodil na DZ.Lačný,toho jsem viděl snad deset minut,tak no comment.

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          mirecek1111     před 13 lety 18.06.2011 22:05 |  
          0 0

          Pamatuju jak po prvním půl roce ve spartě říkal o Huškovi Křetínský, že za něj budou chtít 4 miliony euro. On ten poslední půl roku v Jablonci a pak chvíli ve Spartě hrál opravdu dobře, ale pak se vážně zranil a vyžírá si to do teď. Takový sparťanský Kaufman.
          Pokud se z těch zranění konečně zmátoří, začne pořádně hrát, tak by na ligu platý být mohl.
          Ale ty mimofotbalové záležitosti s těmi automaty nebo čím..to je opravdu na pováženou. Spíš asi opravdu nebo, nebo za mimořádně výhodných podmínek. Zase je pravda, že rozumnou aletrnativu k Jarolímovi nemáme.

          Jak to vůbec dopadlo s Duranskim, on v té Bolce už zůstal nebo tam byl jen na hostování? Ten by se ted hodil a byl by zřejmě lepší volbou než sem tahat toho Huška.

          • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

            Artur (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 22:52 |  
            0 0

            Tréninkové období zahájilo sedmnáct fotbalistů. Byli mezi nimi dva úplní nováčci. Do Mladé Boleslavi přestoupili Petr Wojnar z Baníku Ostrava, jenž v uplynulém ročníku hostoval v druholigovém Kladnu, a Jan Štohanzl z Bohemians 1905. Ostatní hráči byli staří známí: Václav Kalina, Jan Kysela, Lukáš Opiela, Vladimir Dimitrovski, Petr Johana, Adrian Rolko, Radek Šírl, Tomáš Fabián, Ondřej Kúdela, Jakub Řezníček, Ivo Táborský, Marek Kulič, Miroslav Miller, Jan Šeda, Lukáš Michňa. O berlích byl přítomný Tomáš Janíček. „Věřím, že od pondělí budu už trénovat," prohlásil.

            ----------
            řekl bych že MB neuplatnila opci , o které se v zime psalo že má.

  9. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    Mike     před 13 lety 18.06.2011 15:36 |  
    0 0

    Prosím o Vaši odpověď, kdo to víte. Můžu půjčit svoji permanentku, pokud nebudu moci jít na fotbal, svému kamarádovi? Nepočítám samozřejmě utkání, kdy bude nutné se k permanentce prokázat i průkazem totožnosti /v minulosti utkání se Spartou, Baníkem a myslím s Bohemkou/. Děkuji

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      Ferguss     před 13 lety 18.06.2011 16:30 |  
      0 0

      Minulé sezóny to bez problémů šlo. Permici jsem párkrát půjčoval.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      opicemag     před 13 lety 18.06.2011 16:49 |  
      0 0

      Jde to bez problémů.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      lassiter     před 13 lety 18.06.2011 17:31 |  
      0 0

      no a šlo to i na ty výše jmenované zápasy

  10. posily

    kit     před 13 lety 18.06.2011 23:03 |  
    0 0

    Když podepíše Jarolím a přijde Kalivoda (za Kisela) a Lačný, tak budu maximálně spokojený. Pokud by Jarolím nepodepsal tak si myslim, že by jsme museli být rádi i za toho Huška, pokud je na těch "Aha-spekulacích" vůbec něco pravdy. Jediný problém vidím v případném odchodu Čelůstky, obránců máme málo a nedej bože, aby se z nich ještě někdo zranil, a příliš adeptů na posílení nevidím...

    • Re: posily

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 18.06.2011 23:48 |  
      0 0

      Tak když to vezmeme do přípravy na 99% nastoupíme v tomto složení:

      Brána:
      Hanuš (88) ,Berkovec (89)

      Obrana:
      Dostál (89),Hubáček (77);zřejmě podepíše, Kaufmann (84), Trubila (85), Mareš (91)

      Záloha:
      Janda (87) ,Koreš (89),Milutinovič (88), Petrák (92),Šimeček V. (93), Prošek (93), Jarolím (76);zřejmě podepíše , Vondráček (93)

      Útok:
      Tusjak (92) , Vlček (76), Pospěch (82) , Hora (91);zřejmě podepíše

      Příchody (spekulace): Vaclík (89) , Lačný (88) , Hušek (84)

      ------------------------------------------------------

      • Re: posily

        Mac     před 13 lety 19.06.2011 00:23 |  
        0 0

        + ještě Zákostelský (stoper nebo útočník), Vyhnal, Mikula, Gulajev či Hurka.

        Což o to, základní sestava Hanuš - Dostál, Kaufman, Hubáček, Trubila - Janda, Jarolím, Koreš, Hora - Vlček, Pospěch vypadá vcelku slušně, ale na střídačce už není nic. :-( A dají se předpokládat zranění a karty.

        • Re: posily

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 19.06.2011 00:38 |  
          0 0

          Vyhnal nebo Zakostelsky maji jit na hostovani myslim ze to Petrous nekde psal, a ten druhej pujde ven. Me se ti kluci trochu pletou jak jsou nevyrazni oba :-)

      • Re: posily

        mirecek1111     před 13 lety 19.06.2011 11:20 |  
        0 0

        Někteří hráči ještě určitě přijdou, a některé jsme tady určitě ještě nikdy nezmiňovalim, vždycky to tak bylo, že se tady spekulovalo o okruhu nějakých jmen a pak se ze dne na den upekly přestupy hráčů, do kterých bychom to neřekli.
        Petrouš jistě nějaké jména vytipované má, vždyt jen stoper musí nějaký 100% přijít a to ani nekalkuluju s odchodem Čelůstky. Vždyt jsme pustili Vomáčku a Koubského a náhrada zatím není ani za jednoho.

        • Re: posily

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 19.06.2011 12:29 |  
          0 0

          Ja vim jen sem sumíroval jak to teď vypadá , i s ročníky narození. Myslim ze nekdo prijde urcite az se dokoncej podpisy stavajicich hracu. Nezařadil sem tam ani hráče o kterých nebyla zmínka, jak namítal kolega nahore Duranski,Hurka,Zak.,Vyhnal,Mikula.

          Jinak mas pravdu kdyz si vzpomenu jak nikdo necekal příchod Trubili(y), Besty, Trappa tak pŕijde určitě překvápko :-))

      • Re: posily

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 19.06.2011 20:00 |  
        0 0

        Vaclík je blbost, mimo rozpočtové možnosti. Souhlasím s Petroušem, že je třeba vyzkoušet dvojici Hanuš - Berkovec v přípravě a kdyby to moc skřípalo, tak eventuelně sehnat staršího ligového brankáře (Kučera, Ticháček, apod. - na Filipka asi nemáme).

    • Re: posily

      Clarinet     před 13 lety 19.06.2011 11:42 |  
      0 0

      Pokud by nepodepsal Jarolím, jako že podepíše, co jinýho by dělal, máme tu Petráka, kterej se mi v přípravnejch zápasech před jarní částí sezony zdál jako ohromnej talent. Však byl členem všech mládežnickejch reprezentací snad od patnácti let. Upřímně nechápu, proč mu Petrouš nedal příležitost na konci sezony, když už o nic nešlo. Je mu dávno 19, nevim, na co kdo čeká.
      Co blázníte s Huškem, je mu 27, z něj už nebude nikdy nic lepšího než vyhaslej talent.
      Mimochodem, ono je vůbec dost úsměvný, jak dopadla ta avizovaná snaha začleňovat do týmu odchovance. Jedinej, kdo v jejím rámci dostal pořádnou příležitost, byl Koreš, zdaleka ne největší talent, kterej byl k dispozici. Z počátku otřesnej, nakonec se vykopal a hrál pěkně, byť spíš jen proti slabším soupeřům. A kromě něj snad už jen Hora, zpočátku otřesnej, pozdějc otřesnej, nakonec otřesnej. Jeho příchod je i za korunu drahej, protože bude jenom zabírat místo talentovanějším. Pak ještě pár desítek minut nasbíral Milutinovič, kterej hrál obvykle pěkně - byť svázanej obavama, aby neudělal chybu. Neni divu, když viděl, jak po jediný chybě dopad' Dembélé. Ale proč dávat šanci mladejm, když může sbírat zkušenosti Kisel.
      Abych ten svůj nářek zakončil, vůbec nejsem šťastnej, že u nás zůstane Petrouš. Já nevidim důvod bejt mu vděčnej za záchranu. S timhle týmem by ji uhrál i Csaplár. O čem nepochybuju, že se za jeho trénování vrátila do týmu pohoda a významně ubylo zraněnejch hráčů. Ale neni to pro Slavii trochu málo? Opakovaně ukazuje fatální nedostatek odbornejch znalostí. Krom toho, a je mi jedno, jestli za tim stojí neznalost základů angličtiny nebo odpor k lidem s tmavší barvou pleti, od nás vyštípal každýho, kdo se narodil na jih nebo západ od ČR. Belaida i Ragueda mu vzhledem k jejich platům odpustim. Ale Dembélé? Toho cíleně odrovnal a nikdo mě nepřesvědčí o opaku.
      Výkřiky o ose týmu "Hubáček-Jarolím-Vlček" ve mně velkou důvěru v jeho úsudek taky nevyvolávaj.
      A za poslední zmínku snad stojí, že na jaře už si nekopnul Koubský. Kromě pár žvástů o přístupu nám pan trenér nikdy nevysvětlil proč.

      • Re: posily

        Barlblog     před 13 lety 19.06.2011 12:05 |  
        0 0

        :-)

        S odchovanci a mladými hráči obecně musíš mít trpělivost. Prakticky nikdo v našem kádru v současnosti nedosahuje kvalit party, která se pohybuje teď v Dánsku. Nicméně Koreše jsem viděl za B-tým a byl na něm vidět obrovský potenciál, který prodával až ke konci ligy.

        Podobně je na tom Hora. Vůbec jsem nečekal, že bychom ho mohli získat. V budoucnosti podle mě kvalitní podrot, nebo křídlo, ale na ustálení výkonu bude potřebovat tak sezonu.

        Já naopak úplně nesdílím očekávání od Milutinoviče. On byl v Příbramy, byl i na hostování a je mu "už" 23. Může to být chybou trenérů, nebo prostě vyspěje později, ale co se týká potenciálu, tak jsou na tom výše zmínění hráči lépe.

        V čem naprosto souhlasím je případ Petrouš. Pokud chceme stabilizovat klub, musí přijít sportovní ředitel, šéf A - týmu, který zajistí takové maličkosti jako soustředění a sportovní koncepci 1. týmu. ale i klubu celkově.

        Následně si musíme přiznat, že trenérů lepších, než je Petrouš, máme dost a dost.

        Stanislav Levý, Miroslav Soukup atd.

        Ale vždy musí být vůle na straně vedení, to Petroušovi věří, tak mu dejme čas.

        • Re: posily

          Clarinet     před 13 lety 19.06.2011 13:35 |  
          0 0

          No, právě. Já mám bohužel pocit, že ve Slavii obecně ta trpělivost s mladejma chybí. Vždyť kolik odchovanců jsme v poslední době do týmu zapracovali? Dřív se to dalo omlouvat vysokou kvalitou kádru, byť i tehdy byl odchod některejch hráčů jen těžko pochopitelnej. Je pravda, že poslední generace je v porovnánání s tou kolem Necida a spol. slabá. Ale i tak se tam najdou jednotlivci. A mladší generace, ta z letošního A-dorostu, už je zase kvalitní.
          Jestli se něco nezmění, mám obavy, že to Slavii může významně poškodit. Dřív do našich mládežnickejch týmů přestupovali talenti z celý republiky, protože se vědělo, že se tu s mládeží pracuje dobře a nadějný hráči dostávali i zásluhou nekvalitního kádru áčka dostatek příležitostí. Tehle trend se zastaví, když uviděj, že šance dostat se áčka je tu teď minimální. Však o tom hovořil už třeba Čmovš. Třeba by se i ten Zima v 17 letech necpal do Janova, kdyby tu viděl nějakou naději. Vždyť brankář-odchovanec u nás nedostal pořádnou šanci léta. Snad jen Hanuš, kterej ovšem budil rozpaky od počátku.

          Úplně nový vedení sportovního úseku je jednoznačně nutnost. Ono by to chtělo nový vedení na všech úsecích, ale nadějí, že vypadne třeba Platil, už se zvolna vzdávám. Přitom jen za tu prasárnu kolem Hlouška, kterej nás stál 4 odchovance a víc než 20 milionů, aby se jich vrátilo obohejch 10 a pak pár drobnejch v případě přestupu, by si zasloužil minimálně (!) vyhazov.

        • Re: posily

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 19.06.2011 19:58 |  
          0 0

          Levý?

          Ta trenérská nula, která svou autoritu televizního odborníka odvozuje od 2 let strávených ve 3. a 2. bundeslize.

          Ten zoufalec, který naposledy udělal 0-1-4 se Zlínem a od té doby ho nikdo nezaměstnal?

          Zlatej Petrouš! I Karlíka bych tu viděl možná radši než tohohle Standu :-))

      • Re: posily

        sasky     před 13 lety 20.06.2011 08:44 |  
        0 0

        Budu reagovat jenom na tu část o Petroušovi. S tímhle a dokonce daleko lepším týmem byl KJ někde na hraně sestupu a Petrouš ho vytáhl na 9. místo. A vytáhl Slavii na 9. místo právě proto, že se do týmu vrátila pohoda a hrála pěkný fotbal. A ne, to není málo. Být v týmu taková pohoda na podzim, tak hrála Slavia i přes svoje problémy o poháry (myslím v lize). Vykopání z kádru lidí jako je Belaid, Ragued a spol. nebylo zdaleka jenom jeho záležitostí, spíš záležitostí páně Platila a navíc ty důvody jsou každému známé (cash flow). Navíc projev jarního týmu je daleko lepší než projev toho podzimního, takže opět tleskám. Myslím si, že Petrouš si svoji šanci na další rok zasloužil a po právu ji dostal. Je třeba průvan v kádru chápat v širších souvislostech. Osa Hubáček - Jarolím - Vlček, co je na ní špatného? Hubáček na stoperu hraje stabilně dobře, Jarolím z pozice DZ hraje taky super a Vlček bude podle mě lídrem kabiny (herně by měl útok samozřejmě spíš táhnout Pospěch). Navíc kolem této osy zůstane poměrně kvalitní tým (Trubila, Kaufmann, Janda, Pospěch apod.), který má už poměrně dost zkušeností. Problémem bude lavička, ale bohužel nějaký čas budeme muset oželet kvalitní zdvojení až ztrojení všech postů. Ale tím spíše dojde k tomu, že šanci dostanou mladí, kteří se přeci jen přes hráče typu Ragued (400K / měs) neměli moc šancí prosadit. Ale nechme se překvapit.

        • Re: posily

          Clarinet     před 13 lety 20.06.2011 10:28 |  
          0 0

          No, pro někoho to málo je, pro někoho patrně ne. Já to Petroušovi neupírám, bylo to zejména to obnovení pohody v týmu, díky čemu se doplácal na 9. místo. Já ale ani trochu nevěřim, že to bude stačit na to, abychom po skončení příští sezony měli zajištěnou účast v pohárech.
          Ne, Hubáček na stoperu stabilně dobře nehraje. Stačí, aby proti němu hrál trochu rychlejší a hbitější útočník, třeba Mahmutovič v zápase s Teplicema, a Hub hoří. A i v jinejch zápasech to za něj musí oběhat Čelůstka, kterej teď nejspíš odejde. Takhle si vážně stopera Slavie nepředstavuju. Jako nouzovka byl dobrej, ale to je tak asi celý. Jarolím se na jaře rozehrál k slušnejm výkonům, to je pravda. Je ale otázka, jestli mu to vydrží i do další sezony. Vlček lídrem kabiny nikdy nebyl a nikdy nebude. Stačí pár porážek a už je z něj hromádka neštěstí, to jsme snad viděli loni. Lídr kabiny vypadá jinak, řek' bych.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      Clarinet     před 13 lety 19.06.2011 11:43 |  
      0 0

      Ach jo.

  11. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    koscheen (přítel SN)     před 13 lety 19.06.2011 11:15 |  
    0 0

    Zíma podle blesku do janova..

  12. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    tantalos     před 13 lety 19.06.2011 12:11 |  
    0 0

    Jestli opravdu prodávají Zimu a kupují Huška, tak to tedy zlatej Sisák ve srovnání s Natlandem.

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 19.06.2011 12:53 |  
      0 0

      Spekulacím Aha bych velkou váhu nepřikládal. U Huška bych pochopil hostovačku s opcí...

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      opicemag     před 13 lety 19.06.2011 15:35 |  
      0 0

      Na idnes píší, že u nás byl jen na hostování. Že patří Hradci.

  13. Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

    klimi     před 13 lety 19.06.2011 13:38 |  
    0 0

    Ad Zima:

    Pokud nebyl ve Slavii pod profes. smlouvou, tak si mohl odejít "téměř zadarmo" kam chtěl, nebo se mýlím?

    • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

      kit     před 13 lety 19.06.2011 13:42 |  
      0 0

      V Itálii se prej píše o přestupu za 2,5 mio eur, ale nevim co je natom pravdy.

      • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

        klimi     před 13 lety 19.06.2011 13:44 |  
        0 0

        Fíííha, tak to by byla pěkná nálož :)

        • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

          lassiter     před 13 lety 19.06.2011 14:18 |  
          0 0

          je jen otázka, kdo ji dostane :-)

          • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

            Euforak (přítel SN)     před 13 lety 19.06.2011 14:19 |  
            0 0

            250 000 euro.. To je velkej rozdíl kluci. :)

            • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

              klimi     před 13 lety 19.06.2011 14:26 |  
              0 0

              Říkal jsem si, že to je trochu přehnané :D
              No i tak je to 6 mega, za to se dá v ČR leckdo koupit :)

              • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                jiras     před 13 lety 19.06.2011 15:12 |  
                0 0

                Vždyť je tam napsáno, že u nás jen hostoval...

                • Re: Standa Vlček pokračuje ve Slavii

                  klimi     před 13 lety 19.06.2011 15:39 |  
                  0 0

                  Bylo to tam doplněné až poté, co jsem to četl...