Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

Velmi důležitá zpráva dnes dorazila ze Slavie - klub se dohodl na tříleté smlouvě s útočníkem Zbyňkem Pospěchem, administrativně bude jeho přestup z Brna dotažen do konce měsíce.

Zbyněk Pospěch přišel do Slavie v zimě v situaci, kdy na tom byl klub velmi bídně, neměl peníze ani na posily, ani na výplaty. Sám hráč nebyl v lepší situaci - vinou sporu s ČMFS a svým bývalým manažerem nemohl rok hrát fotbal a jeho mateřský klub Brno mu vypověděl smlouvu, což hráč neuznal. Slavia a Pospěch si vyšli vstříc a v nesnázích si pomohli - a jak! Pospěch vstřelil na jaře ve dvanácti ligových zápasech sedm branek, další dvě mu proti Jablonci rozhodčí neuznali. Hlavně díky němu se Slavia rychle dostala z ohrožení sestupem a ukončila sezónu na devátém místě, tedy o pět příček výš, než přezimovala.

Slavia v něm po delší době našla střelce, který se trefoval pravidelně a vyřešil tak velmi bolavé místo sestavy. Není divu, že jeho setrvání v klubu brali fanoušci jako naprostou prioritu. Před několika dny klub oznámil, že na Pospěchův přestup uplatnil opci, přesto ale nebylo ještě nic jasného, protože se musel domluvit s hráčem na smlouvě. To se nakonec podařilo a Zbyněk Pospěch podepíše v Edenu tříletou smlouvu.

"Ve Slavii jsem chtěl zůstat, je to jeden z nejlepších klubů v lize s dlouholetou tradicí. Navíc je tu skvělá parta i zázemí, myslím si, že na jaře jsme předváděli fotbal, který se musel fanouškům líbit. Věřím, že nám to bude na hřišti klapat i v nové sezoně a že budeme bojovat o ty nejvyšší příčky," řekl pro oficiální web klubu útočník, který by měl být na podzim hlavní ofenzivní zbraní Slavie.

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    naplavnik     před 13 lety 09.06.2011 18:29 |  
    0 0

    Ale tak to je velmi dobrá zpráva, zbývá už jen podepsat Vidice, Fabregase a snad i toho Sneijdera a hurá na derby! ;-)

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 13 lety 09.06.2011 19:22 |  
      0 0

      Fabregase schvaluju, Vidic no no no, ale možná jo když ten Natland do nás teďko bude pumpovat prašule jak zběsilý... :-)

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        Kactus     před 13 lety 09.06.2011 20:29 |  
        0 0

        Messiho, hlavne Messiho :)

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          mats     před 13 lety 09.06.2011 21:22 |  
          0 0

          ---že by ještě Falcao? :-)

          • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

            SvatyBojovnik (přítel SN)     před 13 lety 09.06.2011 21:52 |  
            0 0

            A co říkáte na post jedničky Čecha (vím že byl chvíli rudý, ale nebuďme detailisti...) anebo když jsme v tom přesvědčování tací tak co Van Der Saar??? :-)

            • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

              JS (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 12:34 |  
              0 0

              Van der Saar? to je stejnej ročník jak Vaniak tuším, tak proč ne mít je oba? :-p Ale co se týče gólmanů, stejně by byl nejlepší Oli Kahn

  2. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    urs (přítel SN)     před 13 lety 09.06.2011 18:29 |  
    0 0

    paráda, tohle jsem potřebovali jako prase drbání :)

  3. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    slaviator     před 13 lety 09.06.2011 18:39 |  
    0 0

    Podle mě na jaře pro svůj tým asi nejplatnější útočník v lize, spolu s Kweukem. Lafata sice dal na jaře asi 13 branek, ale několik z toho třikrát hattrick proti týmům ze spodní poloviny tabulky při jasných výsledcích, dost branek dal z metru do prázdný brány. Naproti tomu Kweuke a Pospěch dokázali vepředu podržet balon, vyhrávat souboje. Takže z tohohle pohledu jsem navýsost spokojenej, že Zbyněk podepsal. A je štěstí, že ho Bílek nepovolal do repre, protože pak by jeho cena (myšleno při těch tanečkách o výši platu) zase o něco vzrostla. Al jestli bude hrát tak, jak na jaře, tak by byl reprezentaci co platnej - namísto tragickýho Fenina...

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      Khadgar     před 13 lety 09.06.2011 18:52 |  
      0 0

      Lafata hodně těží ze hry týmu, Slavia hodně těžila ze hry Pospěcha. To je asi ten nejpodstatnější rozdíl. Výkony Lafaty tím samozřejmě nechci ani v nejmenším snižovat.

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        slaviator     před 13 lety 09.06.2011 19:03 |  
        0 0

        Přesně tak. Na druhou stranu Lafata má, nebo alespoň teď na jaře měl, dobrej výběr místa ve vápně. I to je důležitý. Ale lepším, komplexnějším a pro svůj tým potřebnějším hráčem byl Pospěch.

  4. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    opicemag     před 13 lety 09.06.2011 18:59 |  
    0 0

    Jo. Dobrá zpráva. Kéž by se podařilo získat ještě jednoho či dva zkušené hráče. Po odchodu Kisela je to myslím potřeba.

  5. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 09.06.2011 19:06 |  
    0 0

    Dobrá zpráva, teď se ještě nezranit v přípravě nebo tak něco. Ještě živě si pamatuji nadšení z příchodu Franca Madoua a pak taky to velké zklamání..

  6. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    polivka     před 13 lety 09.06.2011 19:15 |  
    0 0

    chtělo by to ještě jednoho Vlček a Pospěch to je málo

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      mirecek1111     před 13 lety 09.06.2011 19:19 |  
      0 0

      No tak teď když hrajeme na jednoho útočníka to i stačí. Navíc útok zvládne i Milan Černý nebo Hora a ještě přišel ten mladý Vondráček nebo jak se jmenuje.

      Ale co si budeme povídat Lukaku nebo Neymar by byl Lukaku nebo Neymar :-)

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        polivka     před 13 lety 09.06.2011 20:03 |  
        0 0

        mladý Vondráček, no uvidíme, ale pár zajímavý jmen je volných, jako Švancara, Chigou.., možná by jsme mohli vyzkoušet nějaké Argentince, nebo Jugoslávce, případně afričany

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          JS (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 12:36 |  
          0 0

          nebo Korejce a Ázerbajdžánce..

          • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

            skman     před 13 lety 11.06.2011 22:11 |  
            0 0

            nebo japonce nehrali spatne ;)

  7. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 09.06.2011 20:46 |  
    0 0

    Dobré zprávy přijdou v těchto těžkých dnech vhod.
    Teď ještě co s tím Vondráčkem. Nebylo by na škodu udělat nějaké menší představení tohoto hráče (pokud k nám opravdu míří).

  8. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    FrancoisMerlin     před 13 lety 09.06.2011 22:17 |  
    0 0

    Tak ještě někdo z těchto hráčů - Chigou, Pilař, Zeman, Folprecht, Hořava, Chramosta, Neves, Klein, Lengyel, Trojan - a budu spokojen.

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 09.06.2011 22:34 |  
      0 0

      Lengyela fakt ne

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      slaviator     před 13 lety 09.06.2011 22:40 |  
      0 0

      Chigou ne, Zeman chlastá, je mu 24 let a hraje hovno, takže taky ne, Folprecht asi těžko, Chramosta je simulant co simuluje v každým druhým utkání, takže ne, Lengyel k nám nebude chtít, Pilař míří do Plzně.

      Hořava, Neves, Klein, Trojan - kdyby někdo z nich přišel, byl bych spokojenej. Eventuelně Kaščák, Šultes, Pernica, Rabušic.

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        JS (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 12:39 |  
        0 0

        Chramosta je jeden z největších talentů, rozhodně to nepromrhá jako tehdy liberecký Blažek a v dresu Slavie bych ho viděl fakt rád, jenže proberte se, většina těch jmen jsou mimo finanční možnosti klubu. Chramosta by byl možná dražší, než Hloušek. Co se týče Rabušice - ano, toho brát, je mu 18 nebo 19, sice neměl dobré jaro, ale tady ho znovu nastartovat, byl by z něj výborný útočník..

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          slaviator     před 13 lety 10.06.2011 13:42 |  
          0 0

          Chramosta je talent, ale a) simuluje obzápas b) chlastá c) ke všemu se ještě pere po diskotékách. Takovýho hráče bys chtěl ve Slavii? To rovnou můžeme vzít toho boleslavskýho Buleta, jestli už ho teda v Austrálii pustili z vězení....

          Ale jinak Chramosta by určitě nebyl dražší než Hloušek. Však Hloušek stál cca 40 milionů, když započítáš i hráčské protiplnění.

          Rabušice vzít určitě...

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      japhy     před 13 lety 09.06.2011 22:56 |  
      0 0

      Za poslední roky jsem od Slavie zvyklý na ledacos, ale kdybych se musel koukat, jak v našem dresu běhá ten idiot Zeman nebo filozof a čestňák v jednom-Chramosta, to bych asi vážně nedal.

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 13 lety 09.06.2011 23:10 |  
        0 0

        Tak Zemana opravdu ne, je to dle mě namachrovaný frajírek s kerkama alá řepka olejka, co si myslí že mu patří svět, to opravdu ne. Převýchova tupého sparťana, to už tu bylo, ne? Abraham...

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          tantalos     před 13 lety 10.06.2011 00:55 |  
          0 0

          Ne že bych nechtěl Messiho, ale budu přízemně hodnotit realitu:
          Především potřebujeme nahradit Vaniaka a Kisela.
          Podle Vaniaka samotného bude potřeba udělat brankáře - líbili by se mi třeba Kučera, Filipko
          Najít náhradu za Kisela bude těžké - uvidí se, jak dopadne Olomouc, ta má dobrý kádr a jestli půjde dolů, třeba by někoho museli pustit
          co třeba Rossi? - to je reálné
          Chtělo by to i jednoho zkušeného stopera za Koubského a Vomáčku - jméno Neves bych bral - také reálné
          Další hráči podle toho, kdo odejde:
          a navíc Rabušice - pokud se nechytne na U-21, bude taky reálný.
          Z Olomouce by byl dobrý i Janotka, pokud by se Kaufman stěhoval do středu, volný bude Chigou. A zalovil bych i v béčku Sparty, i když druhého Píťu Bergera tam asi nenajdeme.

          • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

            dArtagnan     před 13 lety 10.06.2011 04:08 |  
            0 0

            Náhrada za Karola je jasná - Štěpán Vachoušek. Pokud se nemýlím, tak mu právě končí smlouva.
            Pak bude potřeba někdo, kdo umí dirigovat obranu. Teď to dělal Vaniak, ale mnohem lepší by bylo, kdyby to uměl stoper. Čelůstka počítám odchází, takže právě včas. Nikdo konkrétní mě ale nenapadá. Třeba stoperské duo Hubáček - Drsek, to by byla hrůza. Neves - Kaufman, to je jiná:-)
            Jestli odejde i Milan, ideální bude Mendy.
            Údajně se Mešanovičovi nechce zpátky do Jablonce, to by byla překrásná revanš Peltovi.
            Jestli Olomouc padne, bude o její hráče slušná mela a my teď moc ostré lokty nemáme. Nemyslím si, že uděláme někoho, kdo je jinde pod smlouvou.

            • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

              Slawek     před 13 lety 10.06.2011 12:46 |  
              0 0

              Mešanovič by mohl být fakt zajímavej a s tím revanšem ještě víc, ale jinak to asi nemyslíš vážně, že ne ? BTW na Hubáčka nesahej, hrál skvěle celé jaro. Potřebujeme pravého beka, špílmachra a třetího stopera. Záleží na odchodech. Ale peníze na bůhvíjaké posily rozhodně teď v létě nebudou.

          • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

            naplavnik     před 13 lety 10.06.2011 08:11 |  
            0 0

            Vidím to podobně, ale kde vzít a nekrást. Místo Martina bych možná šáhl po Daňkovi, svého času to byl slušný brankář. Druhý karol se bude hledat složitě, ideální by byl Hořava, ale ten spíše půjde ven. Takže tuhle pozici asi budeme muset obsadit z vlastních zdrojů (Míňa, Janda, Hůrka a další). Co se týče uvedených jmen (Neves, Drsek, Filipko a další), tak nevím, přeci jen, po tom co se tady dělo, není asi Slavie v očích fotbalistů zcela ideální destinace. A moc bych s tím spadnutím Olmíku nepočítal, ale tak uvidíme, co se vlastně bude dít.

          • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 09:47 |  
            0 0

            To jsou dobra jmena, myslim.. Rossi, Neves, Rabusic, Kucera.. skoda Pilare, treba je jeste mala nadeje (slavisti do slavie!). A velmi zajimave jmeno je Janotka, pri vsi ucte k Petrousove oblibenci dostalovi, to je vyborny hrac..

  9. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    janko (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 07:21 |  
    0 0

    V dnešní sportu je článek ohledně posil pro Plzeň. Ohledně Pilaře tam píšou, že zájem měla i Slavia...

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      marek018     před 13 lety 10.06.2011 08:24 |  
      0 0

      no tak to bylo vidět i v tom pozápasovém rozhovoru v posledním kole. jak se ho reprotér nadšeně ptá a on z té Plzně není vůbec nadšený. Mně hned napadlo, že ho určitě chce SKS. Podle mě je potíž v tom, že ho agent a klub tlačí do Plzně a on i rodina by to viděli na SKS. No zajímavá situace, ale asi vyhrajou prachy, škoda, je to velký slávista..

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        janko (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 08:56 |  
        0 0

        ...tohle prostě nechápu, tlačit mne můžou do čehokoliv, ale když si postavím hlavu tam mají peška, nebo?

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          marek018     před 13 lety 10.06.2011 09:35 |  
          0 0

          njn, dnes je opravdu otázka, zda je hráč svobodná osoba nebo majetek klubu, resp. otrok.

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      naplavnik     před 13 lety 10.06.2011 08:24 |  
      0 0

      Tak Pilaře jsem si už od podzimu ve Slavii přál, ale je to asi nereálné. Ale pokud by odcházel Míňa, tak by to byla snová náhrada. Btw, nemáte při pohledu na skupování Plzně všeho možného, že to honí stejně na nějakých "stereoidech", jako tomu bylo ve Slávce v období 2007/2009?

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 09:45 |  
        0 0

        Ano, mám také trochu ten dojem. Otázkou je, jak Plzeň dopadne v další sezóně. Pokud neudělají evropské poháry, tak se mohou dostat do slušných problémů.

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          slamacek (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 11:10 |  
          0 0

          ja to vidim tak, ze zdlouhodobeho hlediska chodit do takovychto provincnich klubu je nesmysl. Plzen bude mit mozna jeste jednu sezonu slusnou a pak bude nasledovat pad. sam vidim plzen pristi rok max. na 3-5 misto. oni proti nim zacnou vsichni uz od zacatku hrat jinak a tak se neda cekat tolik bodu co loni... vsakse uvidi jaky jsem odbornik :-)

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        Wommi     před 13 lety 10.06.2011 11:41 |  
        0 0

        ..ja to nevidim jako uplnej nerozum, pokud to tedy bude mit nejaky meze a hlavne pokud se podari to co slavii, tedy postup do LM, vsak SKS taky preci shanela kde co, at uz za vetsi penize nebo mela stesti na prichody, ala tavares, brabec,..ale primarne slo o to, udelat LM, coz se poprve i pres risk (jak o tom mluvili) povedlo, podruhe uz ne (tam uz byl KJ smyslu zbaven a choval se jako magor, resp. myslim, ze si rozjizdel solidni byznys s agenty a pak chtel ukazat nekterym hracum, ze on je trener, viz brabec, vaniak, apod.)

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          Slawek     před 13 lety 10.06.2011 12:00 |  
          0 0

          Slavia nehrála LM jako vítěz ligy. To za prvé. Za druhé Karel měl ten bynys rozjetej už dávno a jako magor se choval taky už dávno, jen mu všechno dost vycházelo a to i když udělal rozhodnutí špatný. Štěstí ho pak opustilo v té nejnevhodnější době.

          • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

            Wommi     před 13 lety 11.06.2011 00:06 |  
            0 0

            ..to ze nebyla z prvniho mista nerozhoduje...jde o nakupy hracu

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          quelhar (admin)     před 13 lety 10.06.2011 12:04 |  
          0 0

          Pokud si dobre vzpominam, tak poprve tou Slavie zadny ekonomicky risk nebyl, protoze prichazeli hraci co nemeli az tak vysoke ceny, jako treba pozdeji - Vaniak, Brabec, Tavares, Belaid, Volesak, Smicer, ...

          • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

            Wommi     před 13 lety 11.06.2011 00:08 |  
            0 0

            ..pokud ja si vzpominam, tak tam preci Dolezal vyhlasoval, ze se slavia pokusi proniknout do LM a proto kupuje nebo shani posily, co maj po skonceni smlouvy, ale budou drazsi platove, cimz sice riskuje, ale pokud se to povede, bude slavka poprve v LM,..coz se jim taky povedlo,...

  10. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    Barlblog     před 13 lety 10.06.2011 13:10 |  
    0 0

    Quelharovi děkuji.

    A teď ohledně posil. Musím si trochu pohladit Ego. Vidíte, vidíte, před rokem jsem psal o Pilařovi a všichni jste mě s křížem zaháněli a teď. :-)

    Hráče sleduju a je typově dost podobný Kiselovi, může hrát všude zleva, zprava, podhrot, hrot. Pokud je pravda, že váhá, pak to vidím jasně a my musíme Plzeň přetlačit. Talentovaný, mladý hráč a hlavně jak už tady píší všichni, tělem i duší slávista. To je typ přestupu, který dělá zdravý a rozumný klub.

    Jinak mě možná sežerete, ale můžeme přistoupit i k hráčské kompenzaci. Narozdíl od Plzně můžeme poskytnout třeba Milutinoviče a peníze.

    Stejný případ jako Vachoušek je tuším i DAVID KALIVODA. Další srdcař a právě kabina letos jasně ligu vyhrála, proto bych přiváděl hráče, kterým není "klub jedno". Do našeho systému se hodí.

    Hráči jako Trojan, nebo Grajciar by byli taky dobří, le jsou pod smlouvou, respektive se očekává, že zůstanou v Německu/Turecku.

    Co se defenzivního záložníka týká. Na tomto místě hraje Petrák, Kolařík a Šimečkové??, pomozte mi nejsem si uplně jistý, protože B-tým letos neměl moc systém. :-) Jinak u def. záložníka bych dal šanci odchovanci, on stejně pomůže s def. Janda a Jarolím. A kdyby odešel Janda, tak do středu zálohy Standu Hofmanna z Mostu.

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      Jiri1     před 13 lety 10.06.2011 13:51 |  
      0 0

      Zdravvim, to jako podle Vas Platil angazoval nadale Pospecha, nebo jako ze Platil vyresil situaci ve Slavii, veren tomu , co psal Tantalos , at nas zachrani, kdo chce hlavne , kdyz to bude se k forme zachrany i k tomu , kde se na to vzali prachy uz vyjadrovat nebudu, ale muzete mi verit , ze Pospech toho zase moc na vyber nemel, tedy lepe receno nemel jedinou kloudnou nabidku........

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      slaviator     před 13 lety 10.06.2011 13:54 |  
      0 0

      Standa Hofmann je v 21tce sice, ale řek bych, že omylem. Je pravda, že letošní sezonu jsem neměl čas na zápas Mostu zajít, v předešlých dvou ezonách jsem ho viděl dohromady v asi 40 zápasech a moc mě herně nezaujal. Ale třeba se nyní zlepšil...

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 14:07 |  
      0 0

      jj, s Pilarem ti samozrejme davam za pravdu.. hracska nahrada, no, nemeli bychom nekoho jineho, nez Milutinovice? To by mi prislo skoda, jevil se z nasich mladiku nejlip, nebo ne? Nepocitaje tedy Korese, ktery se behem jara stal mazakem..:)

  11. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    klimi     před 13 lety 10.06.2011 13:58 |  
    0 0

    Já tvrdím, že když jsme měli zájem o Pilaře, tak určitě peníze jsou, neboť ten by podle mě stál tak kolem 10 mega.

    Jinak bych zkusil Trojana nebo Grajciara, pokud by se někomu z nich chtělo. I kdyby přišli jen na hostování, tak nám jsou schopni pomoci dostat se do pohárů...

    Rabušice bych bral 100%, za tu cenu a na jeho věk. Roční hostování s následnou opcí je podle mě jistota :)

    Do brány fakt nevim, to nechávám na Vás. Nejlepší by bylo, kdyby se rozchytal Hanuš :)

    Hodně by se mi líbilo, kdyby se vrátil Hloušek, což je ale totální blbost. Škoda jen, že Kaiserslautern nesestoupil.

    Nevíte, jak je na tom v Německu Šimůnek? Vím, že byl zraněn, ale kde hraje a jak?...

    Snad mě za mé teorie neubijete, podle mě tu peníze jsou :)

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 14:12 |  
      0 0

      Nějaké peníze určitě jsou, otázkou však je, zda je rozumné ty peníze teď vydat nebo raději "spořit" na jindy.

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      janko (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 14:24 |  
      0 0

      No tak Šimůnek snad rok marodil....
      A vůbec, myšlenka že by měl někdo přijít třeba jen hostování, abychom se dostali do pohárů, je dle mého scestná. OK, vyjde to, oni se rozehrají, odejdou a my budeme stát před pohárou výzvou opět s potřebou doplnit kádr... Proč se stále trvát na myšlence někoho přivést? Padají tu různá jména, ale kdo z nich mimo Pilaře a Nevese pravidelně hrál a podával výkon hodný Slavie? Možná jsem naivní, ale šel bych do rizika a na místo hráčů z venku bych to opravdu doplnil těmi našimi mladíky… Buďme trpělivý a dejme jim šanci, než přivádět Rabušice s jeho jedním golem za rok, to raději budu doufat a věřit že Petrouš ví co dělá a třeba Tusjak překvapí…

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        quelhar (admin)     před 13 lety 10.06.2011 14:30 |  
        0 0

        Ono to jde taky ruku v ruce s trpelivosti.

        Takoveho talenta, ktery by naskocil do zakladu a daval goly hned, asi nemame. Jenze fanousci nemaji trpelivost na to, aby sledovali, jak se ti kluci otrkaji a rozstrileji - viz Vyhnal a Zakostelsky. Parkrat naskocili, neprosadili se a ted je na ne vetsina fanousku alergicka a ve Slavii je nechce - a to maji dohromady 15 startu v lize, vetsinou jen stridani na par minut.

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          denydzlSKS     před 13 lety 10.06.2011 14:41 |  
          0 0

          Upřímně quelhare, tobě se Zákostelský líbil? Já si ho vůbec neumim představit jako ligovýho fotbalistu. Nerozumím, čím si vysloužil místo v základu na začátku jara oproti Vyhnalovi, Gulajevovi nebo Mikulovi. To ten Vyhnal to v sobě určitě má. Ale doplatil na systém s jedním útočníkem, potřebuje někoho k sobě. Měl by se rozkopat alespoň někde v druhý lize.

          • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

            quelhar (admin)     před 13 lety 10.06.2011 14:45 |  
            0 0

            No, ted je z Honzy obrance, tak uz to je asi stejne jedno... Ja se proste neodvazuju je odsuzovat, kdyz nedostali prilezitosti a pokud, tak v dobe, kdy byl cely tym ve srackach.
            Myslim, ze na ligovy fotbal by Vyhnal i Zakostelsky potrebovali hlavne zesilit a nabrat sebevedomi, na hristi oba pusobili tak, ze je kazdy obrance odstrci. Ale oboji podle me muze prijit s vekem.

            • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

              martyni (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 14:47 |  
              0 0

              Ono je to asi tezky, poznat v kom neco drime.. nekdy jsou videt nejaky zablesky.. treba Vyhnal obcas vypadal slibne, i kdyz se treba neprosadil a bylo videt, ze je dost nervozni.. u Zakostelskyho jsem si niceho nevsiml, ovsem za tech par minut co odehral..

              • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

                Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 15:40 |  
                0 0

                Mě se zase Vyhnal zdál podobnej jako Necid ze začátku, takovej flegmouš co se tak potuluje po hřišti ale když dostal balon !do nohy!, tak si s nim s přehledem poradil narazil, i naslepo do prostoru např., uvolnil se a přišlo mi, že to tam má hraje s klidem. Problém bylo když se dostal do šance, ve který to vždycky uchvátal nebo prováhal. Pak přišla ta nervozita a výkon šel dolů. To Necidovi to tam padalo a tím rostl. Ale jak jste tu psali, dostal malinko času. Podle mě to v něm je a doufám, že se ještě prosadí.

                • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

                  Barlblog     před 13 lety 10.06.2011 15:59 |  
                  0 0

                  Vyhnal by měl dostat šanci letos, bez debat.

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          janko (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 14:48 |  
          0 0

          Quelhare,
          tohle já samozřejmě vím .Je to hlavně o trpělivosti a pokoře, která spoustě lidí chybí. Navíc Vyhnal a Zákostelský měli tu smůlu, že nastupovali hlavně na podzim.... Tým se na jaře nějak ustálil, sehrál, zatím z něho odešli jen dva hráči, o tom že důležití, to bez debat, a tady už padají jména nad kterými zůstáva rozum stát... a to mi vadí...
          Přes dva roky tu čtu jak Jarolím a Doležal vyhnali "Říčkovi děti" a že máme odchovance.. Pak když je situace po letech příhodná na zařazení našich, tak sem budem tahat kdekoho jen proto že je volný nebo zadarmo... Ano vím, "Říčkovi děti" byli extratřída, ale o Kolerovi si také spousta lidí do poslední chvíle myslela že je kopyto...

          • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

            denydzlSKS     před 13 lety 10.06.2011 14:54 |  
            0 0

            Rabušic, Filipko, Drsek...to jsou hrozný představy. Proč? Dejme napřed šanci Hanušovi, Berkovcovi, Mikulovi, Neubergovi, Hellovi.. Proč brát nějakýho Hoffmana z Mostu, proč radši nedat šanci našemu Petrákovi?

            • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

              janko (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 15:12 |  
              0 0

              Pod to se podepíšu. Přesně. Dejme jim šanci ať se ukážou. Přivést hráče můžem vždycky.....

              • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

                Barlblog     před 13 lety 10.06.2011 15:54 |  
                0 0

                Já souhlasím, taky jsem napsal, pokud odejde Janda, pak můžeme řešit defenzivního záložníka. Jsem taky pro to, aby si zahrál Petrák.

                Hofmanna jsem napsal proto, že hraje dlouhodobě střední zálohu a i když samozřejmě na to má Slaviator jiný názor, hraje ji celkem dobře a hlavně na svůj věk, i dlouho. Jinak samozřejmě, jestli budou kouzlit Kolařík se Šimečkem, tak je hloupost přivádět dalšího hráče ročníku x >90.

                Jinak samozřejmě šanci mladící můžou dostat, ale taky s rozmyslem.
                Zákostelský začal v polovině sezony hrát na beku, je mladý, můžeme s ním počítat, ale minimálně ještě rok by tam měl hrát, aby získal návyky. Toť můj názor, strkat ho hned do ligy, nebo aby nedej bože stál jako Vyhnal letos, to by byla škoda. Ať se vyhraje v Divizi, nebo někde na hostování bez opce, kde dostane šanci. U Neuberga nevím, viděl jsem ho parkrát, Hell snad má problémy se zraněním, taky si nejsem jist. Quelhar je odborník, mohl by o obraně poreferovat.

                Můj názor je, že by mohl přijít Martin Klein, který je po operaci a moc toho nenahrál. Je volný, časem může nahradit Hubáčka jako pilíř obrany a pokud odejde Čelůstka, měl by přijít kvalitní hráč, stoper, někdo ročník x>89. Jinak nám klesne sportovní i finanční cena kádru. Jestli to bude Dreksa, Pernica, Simerský, Košut, nebo někdo jiný je celkem jedno. Jen jsem navrhnul, že by bylo hezké jim v Brně rozebrat perspektivní obranu - Pernicu, Simerského, ale jen v případě potřeby. Musíme si uvědomit, že odešli 2 stopeři.

                Pokud máme Vyhnala, Pospěcha, Vlčka, Mikulu a Cousense jako čistokrevné útočníky a přídou mladící, tak to možná stačí. Osobně si však myslím, že Rabušic má velký potenciál. Ono v Brně by zanikly i větší hráči.

                • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

                  denydzlSKS     před 13 lety 10.06.2011 16:20 |  
                  0 0

                  Kleina bych bral desetkrát radši než Nevése nebo Drska.

                • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

                  quelhar (admin)     před 13 lety 10.06.2011 17:41 |  
                  0 0

                  Uprimne receno z letosni sezony becka neco usuzovat si naprosto netroufnu. Na jare jsem tech zapasu moc nevidel, navic pokazde hral nekdo jiny -

                  statisticka vlozka ;o)
                  vzdyt za celou sezonu nastoupilo za becko 57 hracu! Podle poctu odehranych minut jmenovite Palko, Mikula, Neuberg, Kucera, Galus, Zakostelsky, Kolarik, Hajek, Vomacka, Duranski, Zieris, Petrak, Gulajev, Pazler, Vyhnal, Hanus, V. Simecek, Hurka, Vales, Dembele, Cousens, Koubsky, Maric, Klimes, Kores, Berkovec, S. Simecek, Kindel, Mares, Prosek, Mraz, Hora, Milutinovic, Jaakkola, Malina, Kaufman, Balcar, Pokorny, Zlamal, Dostal, Cepelak, Smolak, Grohol, Sudek, Jilek, Perez, Cervenka, Belaid, M. Cerny, Celustka, Trubila, Janda, Tusjak, Vignozzi, Berenreiter, Mravec, Markovic
                  konec statisticke vlozky ;o)

                  Zvlast u obrany si vubec netroufnu hodnotit, z ni nikdo nevycnival zadnym smerem, at uz hral zkuseny Vomacka, nebo novacek na tomto postu Zakostelsky.

  12. Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

    denydzlSKS     před 13 lety 10.06.2011 14:28 |  
    0 0

    Docela mě zaujal "osud" našich mladíků ročníku 93(Hurka, Šimeček, Prošek). To se neustále mluvilo o talentu Hurkovi - Hurka sem, Hurka tam..a někde za ním Šimeček a Prošek. A když se podívám například na tuhle sezonu, tak Hurka začínal v áčku a pravidelně hrál za béčko a Prošek s Šimečkem hráli za dorost. Časem Hurka přestal nastupovat i za béčko, kde se naopak začali prosazovat Prošek a Šimeček. A sezóna skončila tak, že Prošek nakouknul do áčka, Šimeček hrál v Béčku a Hurka v dorostu...co si o tom myslet?? Neni Hurka náhodou jednou z těch mládežnických hvězd, co prostě na mužskej fotbal nemaj "koule"?? Co si o tom myslí místní znalci prostředí?!

    Jinak k tim přestupům co tu píšete...podle mě všechny přestupy zbytečný, máme solidní tým a jediný co potřebujem je kvalitní stoper. Rozhodně ne Drsek. A bez Nevese bych se teda taky obešel. K Hubáčkovi by to chtělo někoho rychlejšího.

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      quelhar (admin)     před 13 lety 10.06.2011 14:36 |  
      0 0

      Pokud bych si mel zpozvdali tipnout, tak u Hurky bude spis problem v hlave nez v cemkoli jinem - byl mladej, dostal smlouvu, sel do pripravy s ackem a asi mu to trochu vlezlo do hlavy, to se stava... Jestli se vrati nohama na zem, tak na ligu urcite mit bude. Rekl bych, ze u techto hracu je vubec ten prechod do ligy casto o hlave nez o samotnem fotbalovem umeni.

      Pravdou je, ze na podzim se mi na becku nekolikrat zdalo, ze Hurku ten fotbal proste nebavi a po hristi se spis plouzil.

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        denydzlSKS     před 13 lety 10.06.2011 14:43 |  
        0 0

        Ok, dík za názor. To by byla docela škoda u toho Hurky, snad zas zapne naplno. Jsem na tyhle tři kluky zvědavej! Věřím, že se prosadí celkem brzy.

      • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

        travel (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 16:00 |  
        0 0

        Quelhare,je pravda,že jsem Hůrku už delší dobu neviděl hrát,tak to ploužení po hřišti nemohu vyloučit.Spíš mám ,ale obavu,aby v tom nebylo něco jiného,protože jeho manažerem je Paska a ten je "propojen pupeční šňůrou" se Spartou, na Slavii z vysoka kašle a co vím,tak Hůrka Pasku zajímá hned po Kadlecovi ze všech mladíků ,co má pod palcem nejvíc.

        • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

          Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 17:03 |  
          0 0

          Čeští fotbaloví agenti založili asociaci, jež má mimo jiné přispět ke zlepšení komunikace s ČMFS, mezinárodními federacemi i kluby. Předsedou Asociace fotbalových agentů se stal Pavel Paska ;-)

    • Re: Zbyněk Pospěch slávistou na tři roky!

      janko (přítel SN)     před 13 lety 10.06.2011 14:52 |  
      0 0

      souhlas...