Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Plzeň B - Slavia B 4:2

Béčko uzavřelo nevydařenou sezónu porážkou v Plzni, nastoupila velmi kombinovaná sestava, někteří hráči patří ještě do kádru dorostu U18.

Plzeň B - Slavia B 4:2 (2:0)
Branky:
16., 31., 54. a 55. Vaněček – 61. Smolák, 70. Hájek

Slavia B: Berkovec – Berenreiter (56. Galus), Čepelák, Neuberg, Mráz – Smolák, V. Šimeček, Kolařík (71. Markovič), Hájek – Gulajev, Alvaréz Perez (83. Pokorný)

Béčko bude hrát příští sezónu divizi, ještě však nevíme kterou. V každém případě by to mělo být jen na sezónu, protože od další sezóny 2012/13 by měla odstartovat samostatná soutěž juniorek prvoligových týmů.

Přípravu na novou sezónu začne B tým 7. července, od 21. června se s áčkem budou připravovat Martin Berkovec, Václav Prošek, Viktor Šimeček a Luboš Tusjak.

Komentáře (42)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plzeň B - Slavia B 4:2

    quelhar (admin)     před 13 lety 08.06.2011 15:26 |  
    0 0

    Ackoli je to zde offtopic, preposilam sem komentar Sokrata, ktery musim pod Alesem Rebickem smazat, ponevadz tam nepatri.

    Od: Sokrates55 - Středa, 08.06. 2011 - 15:13:27
    Dobrý den přeji Vám všem.
    Přečetl jsem si položené otázky a přiznám se, že budu doufat, že na ně pan Řebíček odpoví. Po všech těch průserech a držkopádech naší Slávie budu v pokoře a skromnosti čekat, že se ubíráme tím lepším směrem. Nebudu vynášet žádné soudy o nových majitelích a tedy je nebudu ani nijak napadat či dehonestovat jenom proto, co se píše všechno v některých médiích. Sami snad ani netušíme, co se tu všechno odehrávalo a já jsem toho sám příkladem. Ani ve snu mne nenapadlo, že mohou lidé lhát tak neskutečně a přitom se Vám dívají do očí a dělají se velkými fandy Slávie a co všechno pro ni dělají. Příkladem toho je p. Mgr. Doležal a p. Rosen. O dalších nemá cenu mluvit a soud ať vyřkne povolaný, a za toho já se nepovažuji. Cením si našich hráčů, že to nevzdali a bojovali i v situaci, kdy to nebylo pro ně vůbec lehké. Je mi moc líto M.Vaniaka a jeho loučení na prázdném stadionu. Ten si to už vůbec nezasloužil. Bylo mi přislíbeno prostřednictvím naší "Jane", že se snad nějaká benefice uskuteční, to by byl počin, který by snad mohl nastarovat další "éru" Slávie a to snad v tom, že to opět bude ta "naše" Slávie, která bude mít charakter a slušnost a také pokoru. Prostě tomu chci věřit a i když jsem pořád dost smutný z toho, kam až byla Slávie zavlečená, tak prostě doufám.... Dum, spero, spiro ....
    Asi nejsme v situaci, že si můžeme vybírat, kdo nás bude mít chuť zachraňovat a pokud nás chce zachránit pan Řebíček a on se k tomu otevřeně hlásí, dejme mu šanci....
    Sokrates55

    • Re: Plzeň B - Slavia B 4:2

      Jiri1     před 13 lety 08.06.2011 15:46 |  
      0 0

      Zdravim , asi s Vami budu souhlasit , ale predevsim budu cekat na kroky majitelu, jinak i dal budu mit pocit, ze slo jen o premalovani stitu a ze vlastne do klubu nikdo nechce moc investovat. Co se tyce Natlandu, Rebicka neverim prilis jejich umyslum, ale doufam, ze se vsichni mozni prognostici spletou a my budeme zase silni, k tomu asi pomuze i snad personalni reorganizace , ktera JE OHLASENA NA 1.7, snad i zmena nekterych hracu. Vse se ale bude odvijet od stanoviska Eniku , ktery zatim na navrhy Natlandu nekyvl .

    • Re: Plzeň B - Slavia B 4:2

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 08.06.2011 17:26 |  
      0 0

      Nevěšte hlavu Sokrate, půjde to k lepšímu, ale určitě to bude běh na delší trať. Musíme vydržet, myslím si, že ode dna se odrazíme, až se vyřeší ENIC.
      Jenom poznámku k Roseňovi, nemyslím si, že by to nebyl slávista, ale na prvním místě měl peníze a až pak Slavii. Ale hlavní prokletí Slavie nebyli ti dva pánové, ale Sisák. Ten měl 51% a Roseň s Doležalem jen 33%, takže měli svým způsobem svázané ruce. Ale to je samozřejmě vůbec neomlouvá.

      • Re: Plzeň B - Slavia B 4:2

        tantalos     před 13 lety 09.06.2011 00:43 |  
        0 0

        Občas mě napadá větička: Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina. Ono je to tak: jestli teď Slavii postaví na nohy sebevětší lump, musíme mu být vděčni, protože jinak 250 M bychom sháněli jen těžko. Naopak pokud by ji zruinoval sám archanděl Michael, zůstane pro nás lumpem navždycky.

        • Re: Plzeň B - Slavia B 4:2

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.06.2011 18:25 |  
          0 0

          Jste mě Tantale rozesmál tou větičkou z Liminádového Joa, ale když se nad tím člověk trochu zamyslí, tak Vám musím dát za pravdu. A o těch lumpech, za nějaký čas si stejně budeme pamatovat to pozitivní, že Leška postavil nový Eden, že Roseň udělal dva tituly na rozdíl třeba od Borise Korbela apod. (samozřejmě za předpokladu, že se z toho definitivně dostaneme).

    • Re: Plzeň B - Slavia B 4:2

      slaviator     před 13 lety 09.06.2011 14:58 |  
      0 0

      bohužel, velcí hráči končí tak divně...

      Pavel Kuka před lety aspon se při loučení s kariérou dosáhl mety sto a více branek v ligových soutěžích.
      Vláďa Šmicer skončil kariéru o poločase v utkání s Plzní. Martin Vaniak na prázdném stadionu...

      A další hráči, kteří ve Slavii něco odkopali, skončili kariéru tak nějak potichu. Ivo Ulich. Radek Bejbl.

      Takže by nebylo možná špatný mít v benefici tým Martina Vaniaka dle jeho uvážení proti týmu bývalých hráčů Slavie - Martina Müllera, Luboše Kozla, Radka Bejbla, Richarda Dostálka... A dalších, kteří ve Slavii byli v lize pět, kolikrát i víc sezon a minimálně se Slavií se nerozloučili důstojně, jako kupříkladu Radek Bejbl...

  2. ad Key Investements

    slaviator     před 13 lety 09.06.2011 14:51 |  
    0 0

    Ukažme na skutečného viníka (Lidové noviny, 9.6.2011, Miroslav Ševčík, děkan Národohospodářské fakulty VŠE)

    V českých podmínkách jsme velmi často svědky toho, že politikové se nechovají korektně. Myslí spíše na vlastní kapsu než na to, co by měli dělat jako svou hlavní náplň. Již od antického Řecka je politika chápána jako správa věcí veřejných, věcí občanů. Bohužel se dnes politika, a to nejenom v české kotlině, stala oblastí prosazování individuálních, případně úzce skupinových zájmů, prostřednictvím tzv. "veřejného zájmu", za který se prohlašuje kdykoliv, kde co a kde kým.
    Někdy však dokážou všemocná média přispět k dehonestaci politika, aniž by zkoumala dostatečně podrobně skutečnosti, kvůli kterým daného politika kritizují. Nebylo by dobré házet všechny politiky šmahem do jednoho pytle.
    Dovolím si na jeden takový případ upozornit, a to i z toho důvodu, že Lidové noviny jako jediné umožnily jednomu z takto nařčených politiků bránit se alespoň prostřednictvím uveřejněného rozhovoru. Jedná se o kauzu správy volných finančních prostředků šesté pražské městské části prostřednictvím společnosti Key Investments.
    Po seznámení se s celým případem musím konstatovat, že jsem byl mile překvapen, že ze strany radnice Prahy 6 nedošlo k porušení žádného zákona ani etických norem. Praha 6 vybrala společnost, která byla doporučena renomovaným profesorem, v jejíchž orgánech seděli známí ekonomové a jejíž hospodářské výsledky nevyvolávaly v době výběru ani stín pochybností. Dokonce tento správce finančních prostředků byl vybrán komisí, kde byli zástupci všech politických stran. Radnice Prahy 6 se podle dostupných pramenů chovala i dost obezřetně, protože své peníze svěřila ne pouze jednomu správci, ale více správcům. Rozložila tak tímto riziko.
    Radnice postupovala obezřetně i v tom, že správu volných prostředků rozdělila mezi velké bankovní domy a investiční společnosti. Průměrné roční výnosy v letech 2003-2010 ve výši 5,16 procenta vysoce překročily průměrné zhodnocení bankovních institucí. I z toho je zřejmé, že až do roku 2010 se jednalo o relativně výhodnou investici. Zvláště pak ve světle finanční krize, kterou světová ekonomika v letech 2007-2009 prošla.
    Asi šlo jen těžko předvídat, že může někdy dojít k vyvedení části peněz na nákup méně hodnotných až bezcenných dluhopisů či že část portfolia některý z manažerů, správců či vlastníků firmy zpronevěří. Tomu lze jen těžko zabránit. Přesto ještě zbývající nevrácené peníze Prahy 6 nejsou definitivně ztraceny. Toto lidské selhání potkalo v minulosti řadu renomovaných bank a některé dokonce přivedlo ke krachu. Za zmínku stojí připomenutí supertuneláře Maddocka. Ten připravil o miliardy dolarů nejenom municipální investory, jednotlivé firmy, ale i významné soukromé osoby, které řadíme mezi osobnosti. V této souvislosti je tak zapotřebí ukázat na konkrétního viníka, a těmi jsou konkrétní osoby spojené s firmou Key Investments a ne bezdůvodně dehonestovat politika, který postupoval dle platných zákonů a předpisů. Vytváří se tak zbytečně prostředí, kdy je kriminalizován úplně každý politik bez ohledu na to, zda skutečně něco spáchal. Snižuje se tak důvěra veřejnosti v politiku obecně a ve fungování demokratických principů konkrétně. Vím, že mnohé čtenáře výše uvedených řádků moc nepotěším. Vždyť je tak jednoduché jenom nadávat. Možná má však dehonestace současného ministra Chalupy v této souvislosti sloužit úplně jiným politickým cílům. A to stojí za zamyšlení.

    (MIROSLAV ŠEVČÍK, děkan Národohospodářské fakulty VŠE)

    • Re: ad Key Investements

      lassiter     před 13 lety 09.06.2011 15:30 |  
      0 0

      Městská část podepíše takovou smlouvu, že KI může investovat v podstatě do čeho chce, borce na radnici vůbec nezajímá do čeho a navíc jim stačí pětiprocentní výnos z nelikvidních neobchodovatelných korporátních dluhopisů, když ze státních obchodovaných získají víc než čtyři...vždyť je to směšný, stejně jako ekonom Ševčík, který zřejmě cítil povinnost postavit se za svého kamaráda z fakulty Holmana, což bude zřejmě ten renomovaný profesor, který KI doporučil, protože ho předtím řídil, a posléze na ni z pozice člena bankovní rady ČNB dohlížel a má v tom tak slušně namočený prsty.

      • Re: ad Key Investements

        slaviator     před 13 lety 09.06.2011 15:36 |  
        0 0

        Myslím, že nejsi tak daleko od pravdy. Ale jen mě ten článek v LN zaujal, protože Ševčík je ekonom, ale přijde mi ,že v dost věcech je mimo. Ale já nejsem žádnej studovanej ekonom, takže nevím, nemohu posoudit, na druhou stranu vím i na Karlovce na instutu ek.studií co je za "ekonomy", přitom IES je hodnocenej líp než VŠE, takže si kromě dvou nebo tří lidí z VŠE co znám neumím představit, co z tý školy leze... A nejsem si tak zcela jistej, že neporušili (Svoboda a spol) zákony, naopak s čím si jistej jsem, že to určitě nebylo tak čistý, jak tvrdí Ševčík.

        • Re: ad Key Investements

          Khadgar     před 13 lety 09.06.2011 17:21 |  
          0 0

          omg, Ševčík...vždyť ten už se zkompromitoval tolikrát, že ho snad nikdo nemůže brát vážně.
          Z hlediska studia je IES někde jinde, resp. je těžkej jako prase. Co tam je za "ekonomy", to netušim. Ale věřím, že zajímavý exempláře tam můžou být.

          • Re: ad Key Investements

            slaviator     před 13 lety 09.06.2011 17:46 |  
            0 0

            IES není zase tak těžkej jako prase co jsem zažil, spíš tam je víc matematiky. Vem si, že myslím že zrovna na národohospodářský VŠE se uvažovalo zcea vážně o tom, že matematika se úplně vypustí...!

            • Re: ad Key Investements

              Khadgar     před 13 lety 09.06.2011 17:53 |  
              0 0

              Když vynecháš technický školy a medicínu v Praze, tak těžkej je. Nestudoval jsem tam, ale měl jsem možnost seznámit se s jejich učivem a dostal jsem podrobné info.

              • Re: ad Key Investements

                slaviator     před 13 lety 09.06.2011 18:12 |  
                0 0

                já absolvoval na iesu v rámci možnosti mít předmět z jiný fakulty v rámci UK předmět ekonomie a můžu s klidem říct, že těžší bylo národní hospodářství u nás na právech... Na tý ekonomii jsme byli tři z PF, proti víc jak stovce z IESu a byli jsme to my, kdo musel studentům studujícím ekonomii vysvětlovat nějaký věci z jejich "oboru"... Fakt tam bylo pár lidí absolutně, absolutně mimo. Včetně toho, že jeden kluk z IESu si myslel, že "zlatý standard" (měna je odvozená od hodnoty zlata, které mají státy v trezorech), od kterýho se po ekonomický krizi ve 30.letech upustilo, je stále platnej. Studuje IES a neví, na jakým základě stojí dneska měna, měnová politika... A je ve čtvrtým ročníku...

              • Re: ad Key Investements

                slaviator     před 13 lety 09.06.2011 18:19 |  
                0 0

                jinak technický školy jsou sakra těžký a obdivuju ty, co tam studujou. A medicínu bych nedával. 300 otázek ve třeťáku na předmět patologie, když člověk u zkoušky si losuje čtyři otázky, to je dost. Nechápu, co se tam tak může o čem mluvit ke každý otázce pět a více minut. A to je jeden předmět... Lidi, co dovystudujou medicínu, fakt musí něco se během těch šesti let naučit a nabiflovat. A nejsmutnější je, že potom maj nástupní plat kolikrát třináct tisíc (se čtyřprocentním ročním růstem platu až do atestace - situace v nemocnici v Mostě) stejně jako knihovník apod.. A na druhou stranu vedení nemocnice koupí přístroje za desítky až stovky milionů, který potom buď nevyužijou nebo je používaj i na jednoduché zákroky - a zatímco operace jenom s doktorama stojí pojištovnu 30 tisíc, tak pak ta samá operace s tím přístrojem za desítky milionů stojí 160 tisíc. Ale tenhle vřed nikdo řezat nechce a proto si my ostatní budeme platit i amalgánový plomby, protože ve zdravotnictví "nejsou" peníze.

          • Re: ad Key Investements

            marek018     před 13 lety 10.06.2011 08:09 |  
            0 0

            no, to nevím. Já absovoval všcht a obecně se na škole říkalo o ekonomkách, že je to vyšší gympl, takže bych to s tou obtížností nedramatizoval..

    • Re: ad Key Investements

      marek018     před 13 lety 09.06.2011 16:05 |  
      0 0

      se Vám divím, že něco od Ševčíka čtete. To je takový zaslepený pravičák, že by obhajoval pravici i kdy nevím co. Stačí se podívat v archivu čt na jeho diskusi o rychlostních limitech a člověk se rychle dovtípí, co je pan Ševčík zač.
      Celá kauza KI je průšvih jak blázen a nic jí nespravedlní..

      Ale mě by aktuálně spíš víc zajímalo, jak to vypadá s Pospěchem a s odkupem podílu od ENICu...

      • Re: ad Key Investements

        slaviator     před 13 lety 09.06.2011 16:29 |  
        0 0

        No, ono někdy není na škodu přečíst si někdy i něco od komunistů. Nejhezčí jsou jejich vzpomínky, že za minulého režimu byl nájem 400 korun, litr benzínu stál čtyři koruny... A plat byl prý pět tisíc. Nevím, podle statistik byl průměrný plat v 1985 2190 Kč, v roce 1989 to bylo přes tři tisíce, nevím kdo teda měl pět tisíc, možná nějakej papaláš nebo horník.

        A stejně tak naopak. Kamarád, chytrej člověk, bere jako buzeraci i existenci plnejch čar na silnicích, natož ty rychlostní limity, a kdokoliv "kdo volí TOP 09 a strany od ní nalevo, je komunista". Takže to chce brát s rezervou jak tady Ševčíka či Tomáše, tak i protipól... Ale to neznamená, že si člověk nemůže nic přečíst od nich - třeba pochopí jejich pohled na věc, třeba v něčem můžou mít pravdu komunisti, sociální demokrati, topkaři i ti Svobodní...

        Kauza KI průšvih je. A je otázkou, jak to dopadne. Pospěch, dovolím si tvrdit, dopadne dobře.

        • Re: ad Key Investements

          Ferguss     před 13 lety 09.06.2011 16:37 |  
          0 0

          Pospěch je čistě tvůj odhad nebo se k tobě něco doneslo?

          • Re: ad Key Investements

            slaviator     před 13 lety 09.06.2011 16:46 |  
            0 0

            vím, že on zájem zůstat má, takže tamto všechno jsou podle mě akorát tanečky o to, jestli bude mít takovej nebo onakej plat.

            • Re: ad Key Investements

              jirkka     před 13 lety 09.06.2011 17:25 |  
              0 0

              Já jsem dnes odpoledne potkal Pospěcha v Edenu ve Fanshopu. Ptal jsem se ho zda zde zůstane a odpověděl mi, že si myslí, že ano.

            • Re: ad Key Investements

              Jiri1     před 13 lety 09.06.2011 17:27 |  
              0 0

              Mily Slaviatore , pokud vim jsi docela nadany sportocvni novinar hodne mlady, ale s celkem slusnymi zdroji, to co se udalo pod dozorem ing. Sevcika mimochodem sympatizanta ODS, ktery sedi na kazdem jejich ekonomickem foru bych bral hodne s rezervou stejne jako vyjadreni p. Chalupy tehdejsiho starosty a dnes ministra zivotniho prostredi. Sestka byla na jednu stranu vedena v dobe jeho starostovani velmi blahobytne , ale tohlle neni zdaleka jediny strasak ve skrini, podpora sportu take nic moc a pokud jde o onu investicnii spolecnost, tak se nasim komunalnim politikum neda verit ani slovo. Proto bych doporucoval i tobe se vice venovat fotbalu, mene politice i pres tvoje osobni aspirace, diky prave te investicni spolecnosti budeme i my jeste hodne dlouho tam, kam to nemelo vubec dojit.

              • Re: ad Key Investements

                lassiter     před 13 lety 09.06.2011 17:34 |  
                0 0

                pan Jiří má jako vždy pravdu slaviatore, fotbal to je řehole a odříkání, věnuj se tomu trošku, není čas koukat kolem!

                • Re: ad Key Investements

                  slaviator     před 13 lety 09.06.2011 18:06 |  
                  0 0

                  fotbal je řehole a odříkání, ale fotbal je potřeba vymést, vyčistit na svazu a v klubech Augiášův chlív. Doležal, Macela, Krula a další na svazu, Berbr a další na krajích... Odstranit kamarád-kšefty typu Bílek... Vymést z fotbalu ty Kramariče, Chovance, Zíky, Starky. Ale zdá se, že současnej stav vyhovuje všem okolo a nemá cenu s tím něco dělat.

                  Když si vzpomenu, tak při první mistrovský sezoně nás bylo na jaře pár, co říkalo, že se Slavie vede špatně. Že je blbost kupovat Abrahama, Blažka, M.Jarolíma, točit sestavou. Výkony byly děsný. Pamatuju si, jak nás to říkalo pár lidí, pamatuju si, že mě kvůli tomu KJ seřval na Strahově na jedný tiskovce, že prý to nebude komentovat, individuální výkony jednotlivejch hráčů, po zápase, kde hráli Abrahám s M.Jarolímem naprostý hovno, už asi třetí zápas po sobě. Ale vyhrál se titul, všechno bylo dobrý. Ten titul nám byl čert dlužnej, Slavii to nakonec málem stálo existenci! Druhej titul jakbysmet. Ale vyhrálo se, tka všechno bylo dobrý, z klubu odešli lidi, kteří byli takovou opozicí Jarolímovi. A my jsme prý nerozuměli fotbalu, vždyt KJ vyhrál dva tituly, dostal nás do LM. Že to bylo spíše navzdory jemu a jeho pokusům míchat sestavu bylo fuk. Měl sázet pořád na mladý hráče, na odchovance, zapracovat do sestavy další Suchý, Švece, M.Černý... namísto Abrahámů za deset mega apod.

                  Nebo dobrý bylo, když jsem dělal rozhovor s jedním mládežnickým reprezentantem, s Blažkem. Přepsal jsem ten rozhovor, poslal jsem to k autorizaci jeho agentovi, kterej za dva dny odpověděl, že rozhovor super. A druhej den volal na mobil a seřval mě, že jsem tam něco prokec v tom rozhovoru co je tajný...

                  A pak vidíš, jak nějakej novinář ze Sportu něco řekne, rozumnýho, co dává smysl - ale napíše něco uplně jinýho, protože dostane zaplaceno od jednoho člověka pohybujícího se ve světě fotbalu. A když jeho kolega píše o tom, že Košťál je prevít, vysávající fotbal, když měl 60 tisíc měsíčně na pohoštění, když se objednávaly letadla do Portugalska místo za milion za milion šestset tisíc přes dvě zprostředkovatelský společnosti, která si každá vzala 300 tisíc provizi... A když píše pravdu o jednom z hráčských agentů, má na to důkazy, právník toho agenta pak přijde za vedoucím redakce a začne vyhrožovat žalobou a připosranej šéfredaktor toho redaktora ze Sportu na hodinu vyrazí... Tak co si pak o tom fotbale myslet?

              • Re: ad Key Investements

                slaviator     před 13 lety 09.06.2011 17:52 |  
                0 0

                na rovinu - novinařina, minimálně ta sportovní, je pěkná žumpa. Jsem rád, že se tím v životě nebudu živit a jsem rád, že už to nedělám ani jako koníčka. Ono není nic lepšího, než když se člověk ve vlastním volném čase pídí po nějakejch informacích, dělá rozhovory - a třeba jistý agent mu vyhrožuje a dělá nějaký nepříjemnosti.

                Zdroje byly, jsou a snad i budou, ale už jich využiju jen jako fanoušek, kterej má fotbal rád, kterého fotbal baví, ale dokud tu budou v českým fotbale lidi jako KJ, Kramarič, Zíka, Starka a další, tak se českej fotbal nepohne z toho blázince, ve kterým je.

                • Re: ad Key Investements

                  Kactus     před 13 lety 09.06.2011 20:34 |  
                  0 0

                  jo, mam s novinari stejnou zkusenost. on mel ten Zeman pravdu, kdyz o nich rikal ze jsou povl a hnuj.

                  a cmfs ? to je spolek ...

                  sem ale zvedav, co provedou s tou olomouci. Kubicek se nedal a jeho argumentum nelze uprit jiste kouzlo - vypovidal jsem, protoze me k tomu vyzval soud a to se proste musi. Coz je pravda. Lhat pod prisahou, ts ts. Jedna nebo druha strana ma odvahu.

                  • Re: ad Key Investements

                    slaviator     před 13 lety 09.06.2011 20:53 |  
                    0 0

                    Ne všichni novináři jsou póvl a hnůj. Můj kamarád píše léta do Deníku, a za něj dám ruku do ohně. Stejně tak za jednoho novináře v regionální MF. Na druhou stranu poslední dobou u mě dost klesl třeba Jarek Kroupa, kterýho jsem míval jako novináře rád, ale poslední půl rok to prostě moc tlačí proti jedný straně. A místama fabuluje a začíná i lehce překrucovat fakta...

                    Kubíček se nedal, ale co mu jinýho zbývalo. Jsem zvědav, jestli přijde do Slavie nebo ne. A jsem zvědav, jak vlastně DK nakonec zakročí, dneska zástupci Sigmy na disciplinárku nedorazili, tak Sigma dostala 300 tisíc pokuty. Ještě bude minimálně jedno jednání DK, příští čtvrtek, dost možná ještě za dva týdny. Do léta by se to mělo rozlousknout. A jestli je DK potrestá, tak 20.7. zasedá ORK, předpokládám, že v případě trestu se Sigma odvolá. Jenže to už nebude čas něco zásadně měnit, nebude to možný, jestli DK potrestá Sigmu administrativním vyloučením z ligy... Co jsem se bavil s pár lidma, tak jsou ze strany Sigmy velký tlaky na nepotrestání a zametení pod kobereček. To mě překvapuje, protože jsem měl pocit, že to jak to tvrdí Kapr do sebe nezapadá... A ono asi to tak, jak tvrdil, bude.

                    Každopádně jestli Sigma bude administrativně vyloučena z ligy (nepředpokládám) nebo dostane "jenom" odečet bodů (tipuju, že ano - přeci jen pár dní před začátkem ligy, klidně i už v samotným průběhu, může ORK ten trest případně zrušit či zmírnit, což by v případě vyloučení ze soutěže nebylo takhle "narychlo" možné či už by bylo pět minut PO dvanácté...), tak ze Sigmy odejdou asi zajímaví hráči - Jakub Petr, Janotka, Hořava, Šultec, Škerle... A v případě, že by byl Kubíček ve Slavii (nebo by působil jako "poradce" a oficiálně stál mimo tým), tak třeba takového Škerleho do obrany bych si představit dokázal...

                    • Re: ad Key Investements

                      Kactus     před 13 lety 09.06.2011 21:09 |  
                      0 0

                      To uz moc predjimas, volne hrace a tak.
                      Je jasne, ze tlaky tu jsou, ale zas ze sebe nemuzou na disciplinarce delat az takove blbce. Protoze jednou prijde rozhodnuti soudu, treba za rok dva a co pak? Pak by se Sigma pakovala jiz urcite. Ale chapu, ze kazdy den v lize dobry, treba i bez bodu. :)
                      a menit nebo ne, jestli je administrativne vylouci rekneme na konci cervna, odvolaji se, probehne losovani ligy (a nevim jestli je pak mozne byt v osudi), ORK potvrdi trest, tak se jen vymeni nazev sigma za Jihlavu nebo koho.
                      Navic, jestli nebudou vylouceni pri prokazani korupce, vysle se tim signal ze uplaceni neni az tak hrozne, ze....
                      Ale co, FIFA je stejna :)

                      • Re: ad Key Investements

                        slaviator     před 13 lety 09.06.2011 21:16 |  
                        0 0

                        jo, s tím losováním by to teoreticky šlo, když to jsou oba moravský týmy, Jihlava i Sigma... Ale jde o to, že když DK je vyloučí, tak se rychle musí udělit licence Jihlavě (popřípadě někomu dalšímu v pořadí, kdo projeví zájem a splní kritéria), dostane pro první sezonu výjimku z nějakejch podmínek, ale něco bude muset investovat do stadionu - a Sigma se mezitím odvolá, soud mezitím vyřkne verdikt "ty důkazy nejsou jasný" a "tuhle nahrávku nemůžeme uznat jako důkaz" a proto "Petr Drobisz je nevinnen", ORK trest pár dní před ligou teda 20.7. zruší - a pak co, když Jihlava nebo další by mezitím investoval do kádru na pár posil s výhledem účasti v první lize, investoval do stadionu přes letní pauzu něco (třeba Jihlava pro první ligu by musela určitě...) a najednou by se Sigma "vrátila" do ligy? Nebo když by soud uznal Drobisze nevinným, tak by ORK i přesto měla případný trest vyloučení Sigmy z ligy potvrdit? To by byl nebezpečný precedent... Takže jestli padne nějakej trest, bude to podle mě odečet bodů, třeba i zásadní, jako odečet třiceti bodů... Kde ale pořád je možnost remedury

                        • Re: ad Key Investements

                          Kactus     před 13 lety 09.06.2011 21:21 |  
                          0 0

                          Jo to mas pravdu, pak nasleduje zaloba za zmareni investice , do toho stadionu treba, nebo do posil.
                          Ja myslel ze licence se udeluje pro prvni a druhou ligu soucasne. Krome stadionu plati pro vsechny stejne podminky ne ?

                          • Re: ad Key Investements

                            slaviator     před 13 lety 09.06.2011 21:29 |  
                            0 0

                            není pravda, licence pro druhou ligu se udělovala až tenhle týden, tři týmy ji nedostaly (Most, Vlašim a ještě nějakej). Licence pro druhou ligu se uděluje o něco později než licence pro první ligu, navíc má daleko mírnější požadavky, takže třeba Dukla a Žižkov teď musí být "dolicencovány" pro první ligu, hlavně co se týče stadionu (zázemí pro novináře apod podle projektu Stadiony 2012, vyhřívanej trávník, v případě jinejch týmů by to byla i minimální kapacita stadionu, která pro druhou ligu je myslím 500 míst a pro první 4000 míst k sezení...)

                            • Re: ad Key Investements

                              slaviator     před 13 lety 09.06.2011 21:32 |  
                              0 0

                              btw jen tak pro pobavení - o těch stadionech rozhoduje komise (ČMFS) pro stadiony, jejímž předsedou je člen výkonného výboru ČMFS a hlavně generální ředitel Dukly Petr Voženílek, který tak z pozice šéfa komise pro stadiony (což bude klíčové pro dolicencování Dukly a Žižkova pro první ligu) bude rozhodovat, jestli stadion Dukly splňuje všechny parametry .. :))))

                              • Re: ad Key Investements

                                Kactus     před 13 lety 09.06.2011 21:58 |  
                                0 0

                                kozel zahradnikem ! :)
                                jinak ten stadion dukly neni stadion dukly ale armady. Ta prachy najde :)

                      • Re: ad Key Investements

                        slaviator     před 13 lety 09.06.2011 21:22 |  
                        0 0

                        ... a taky bude záležet, i při prokázání korupce, jestli to byla iniciativa někoho z vedení nebo jestli to Drobisz v nejhorším případě vezme sám na sebe... A vzhledem k tomu, co se dělo za minulého složení DK, kdy padaly za x-zápasů uplácení rozhodčího klubovými funkcionáři i jenom šestibodové odečty a největším trestem byl dvanáctibodový odečet v případě Slovácka, tak klidně "jenom" nějaký odečet může přijít i teď, byť zásadní typu -30 bodů..., což by bylo de facto "nepřímé vyloučení" pro příští sezonu. Uvidíme, sám jsem na to velmi zvědav

                        • Re: ad Key Investements

                          Kactus     před 13 lety 09.06.2011 21:38 |  
                          0 0

                          stejne je to zajimavy, jina mira mereni DK pro ruzne pripady.
                          kdyz si jenom vezmu nas, pac jine pripady clovek moc nesleduje, tak simulovani - cerny, dlouho nic az ted chramosta a pri tom je to v kazdem kole.
                          zavreni hriste - no to jenom my a pri tom ten vybuch mel sve jasne priciny. dnes CMFS nedostala nic ze. Tak zavreni hriste na jeden zapas alespon, to by bylo.
                          Proto jsem i jinde napsal, ze s touto partou nic nemit, proste si hrat to svoje, v polocase 3:0 a je to :)
                          ale to by chtelo zmenit Slavii od zacatku, neco jako Barca. Taky jim to deset let trvalo, nez se dostali tam, kde jsou. Odchovanci, vsichni uz od mala se uci tuto hru. atd.

                          • Re: ad Key Investements

                            slaviator     před 13 lety 09.06.2011 21:47 |  
                            0 0

                            tak já chápu, že DK v jednom složení rozhoduje jinak než DK v jiným složení..

                            Ale to simulování je přesně jak říkáš, tohle taky nepochopím... Předseda DK vždy vybere jednoho člena, kterej zpracuje na příští zasedání zápisy z utkání 1. ligy, 2. ligy a 1.ligy dorostu, které spadají pod kompetence téhle DK... Střídají se postupně všichni členové. Myslím, že by nebyl problém, aby zkoukli alespoň 2 ligový utkání ze záznamu, tzn čtvrtinu, mohl by to zkouknout vždy jiný člen DK než ten co zpracovává zápisy o utkání... A vykrýt tak alespoň nějaký simulace... Myslím, že by to pomohlo. A jsou to vlastně plus minus 3,5 hodiny času týdně, ty 2 zápasy...

                            Jinak to dnešní rozhodnutí je docela logický. DK prostě nemůže trestat svaz. Je jeho členem, nemá na to pravomoc, takže proto ani nemohla dát přímo pokutu svazu, ale mohla jenom doporučit VV, aby dal 400 tisíc na charitu (a aby tam dal i ty peníze od Sigmy a Bolky za vniknutí diváků na plochu). Nic jinýho s tím DK dělat nemohla, vše ostatní je na výkonném výboru, kterej může potrestat zodpovědného funkcionáře svazu. Ale DK to být nemohla...

                            • Re: ad Key Investements

                              Kactus     před 13 lety 09.06.2011 21:57 |  
                              0 0

                              ja chapu ze svazovy organ nemuze dat pokutu svazu, ale stejne, kocourkov :)

                              a to simulovani - nejlepsi je, jak kazdy breci, jakej je to nesvar a kde si co si a nic se nedeje.
                              Deti se to uci uz v zaccich - hlavne si lehni ! spadni ! simuluj !
                              a pak ti sami treneri breci, jak kazdy pada jak hruska. ble.

                              • Re: ad Key Investements

                                slaviator     před 13 lety 09.06.2011 22:02 |  
                                0 0

                                nevím, jestli jsi viděl to video s Chramostou...


                                http://www.youtube.com/watch?v=CkZL_IubhBc

                                To je přesně ten nešvar. Já když jsem to pouštěl předsedovi jdnoho krajskýho svazu, tak nad tím nechápavě kroutil hlavou, jak si tohle může dovolit ligovej hráč říct

                                • Re: ad Key Investements

                                  Kactus     před 13 lety 09.06.2011 22:18 |  
                                  0 0

                                  videl videl, oproti tomu byl cerny skoseny jak kosou :)

                                  • Re: ad Key Investements

                                    slaviator     před 13 lety 09.06.2011 22:25 |  
                                    0 0

                                    přitom on to ohledně Jardy faul byl tehdy, resp ten Budějovičák tam šel dost nevybíravě a kdyby Jarda nenadskočil, tak by dopad jako dopad třeba Janda na Žižkově po zákroku myslím Stracenýho... Nebo naopak - kdyby Naumov nadskočil při zákroku Kleina v Edenu a při tom nadskoku by ztratil bilanc a spadnul by, tak by to byla simulace?

                                    Naproti tomu ten Chramosta je fakt jasnej, a ono když jsem se na to koukal, tak podobný situace má snad obzápas!!!

                                  • Re: ad Key Investements

                                    Khadgar     před 13 lety 09.06.2011 23:35 |  
                                    0 0

                                    Ohledně Černýho, rozhodčí tenkrát chybu neudělal. Protihráč by ho trefil a podle pravidel se trestá i úmysl. Takže v pořádku. Problém nastal, když se Černý přiznal. Pak už to jelo...
                                    Mimochodem, tenkrát ve stejným kole zápas (myslím) Baník-Příbram, hráč tam šel ven po faulu, který nebyl, ta simulace byla vyloženě směšná. I přes medializaci DK nekonala...

              • Re: ad Key Investements

                slaviator     před 13 lety 09.06.2011 17:53 |  
                0 0

                no vida.. :)