Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Reprezentace

Petr Janda v reprezentaci

Trenér Michal Bílek nominoval k přípravnému turnaji Kirin Cup v Japonsku (4. - 7. června) záložníka Slavie Petra Jandu. Česká reprezentace se utká s Peru a s domácím Japonskem.

Reprezentace na turnaj nepojede v nejsilnějším složení, v nominaci je hned šest úplných nováčků, kromě Jandy také brankář Hruška, obránce Gebre Selassie a záložníci Vacek, Pilař a Trapp.

Připomeňme, že v nominaci reprezentace U21 na mistrovství Evropy jsou slávisté Hanuš, Čelůstka a Černý, další slávisté se prosazují v reprezentaci do 18 let (Hrubeš, Hurka, Prošek, Šimeček, Čepelák), na ME do 17 let zářil brankář Zima, který například chytil Německu dvě penalty, a záložník Salašovič. V nominacích reprezentace do 16 let nalezneme další slávisty (Maršálek, Mysliveček, Pelikán, Zdichynec, Simič, Novák, Prosek).

Komentáře (83)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Petr Janda v reprezentaci

    mart     před 14 lety 25.05.2011 10:33 |  
    0 0

    zajimave. V teto souvislosti by me zajimala mozna nejaka informace o Hrebikove U19. Nejak se mi tam nedarilo najit nejaka slavisticka jmena ?!
    Je samozrejme mozne, ze sem se spatne koukal.

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      quelhar (admin)     před 14 lety 25.05.2011 10:36 |  
      0 0

      Ano, U19 je bohuzel vyhradne spartanska zalezitost, v nizsich vekovych kategoriich je to bud vyrovnane nebo ma Slavia prevahu.

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        polivka     před 14 lety 25.05.2011 10:49 |  
        0 0

        ono jich tam ale zase moc není je tam jen petrák čepelák tusjak apod. i když ten petrák by měla být jasná volba

  2. Re: Petr Janda v reprezentaci

    mart     před 14 lety 25.05.2011 10:39 |  
    0 0

    Znova, ... vlastne spis porad jeste, premyslim na tou licenci/nelicenci.
    Pan Dvoracek to pomerne dobre pise na efotbale. Licencni komise je pro kocku.
    Pripada mi docela pravdepodobne, ze pan Platil umyslne nedodal zadne informace pro prvni zasedani LK, aby tem panum vlastne "daroval" duvod k neudeleni licence.
    Za dva tydny pak doslo k "prisernemu zlepseni". (radove mozna 10 milionu or there about), cili panove z komise s cistym srdcem (a jednohlasne) licenci udelili.
    Je to (samozrejme) jen domenka, ale jeji soucasti by mohla byt i primarni ucast panu z komise na te saskarne......
    To cele je pouze domnenka, namam proto vubec, ale vubec zadne podklady. Jenom snad prirozena neduvera ke vsemu, kde se ucastni pan JUDr Ivan Hasek

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      PetCC     před 14 lety 25.05.2011 10:44 |  
      0 0

      Blahopřeju.

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 11:06 |  
      0 0

      ..:-)). jo, to je mozny.. nejak uz mi to nemysli a nedokazu spekulovat, k cemu by ta komedie byla dobra.. k jednani s enicem?

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        mart     před 14 lety 25.05.2011 14:27 |  
        0 0

        Tak sem si ted Martyni precetl clanek naseho pana predsedy CMFS ve sportu, ... jak mel chudak strach o tu Slavii, a tak nejak mi prijde, ze moje vyse uvedena domnenka je cim dal tim vice mozna, ... jestli ne dokonce pravdepodobna.
        Fotbal se prece "hraje pro lidi", ... no a divadlo taky, takze to (podle me) ani nebylo moc o tom enicu. Kasparny.
        Jen v jedne veci ma IH pravdu. Skoda, ze se sami vyradili z toho poharu....

        • Re: Petr Janda v reprezentaci

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 14:42 |  
          0 0

          asi jo, marte, kaspariny.. je treba aby lide uverili, ze se neco mysli opravdu, ale opravdu vazne..

  3. Re: Petr Janda v reprezentaci

    polivka     před 14 lety 25.05.2011 10:44 |  
    0 0

    hloušek je taky furt náš i když asi né na dlouho

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      quelhar (admin)     před 14 lety 25.05.2011 10:48 |  
      0 0

      No, kdyz Hlousek patri ze 70% Peltovi a je na hostovani s opci v Nemecku, tak uz mi prijde skoro jako vysmech jej do takovych seznamu psat...

  4. Re: Petr Janda v reprezentaci

    travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 10:45 |  
    0 0

    Tak Janda je v repre,no tak to už je možná jednou nohou ve Spartě.

  5. Re: Petr Janda v reprezentaci

    Viking     před 14 lety 25.05.2011 10:45 |  
    0 0

    Nic proti Jandovi ale jeho nominaci řadím na úroveň Vacka, Kušníra, Trappa, Fenina nebo Rezka. Totální omyl.

    Jediné jméno, které mě příjemně překvapilo, je hradecký Pilař..

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.05.2011 23:39 |  
      0 0

      Já bych řekl, že Bílek mrknul na ligovou tabulku a namíchal to, aby se neřeklo.

      Vacek - možná, Kušnír - blbost, Trapp - blbost, Fenin - nevím, Rezek - blbost.

      Naopak tam měl být Janotka (eventuálně Rajtoral), rozhodně Bystroň a taky bych zkusil Jiráčka, to je univerzál pro jakoukoliv nominaci. Pilař joo, ale spíš na záložníka. Kromě toho se dost opomíjejí šikovní hráči Jablonce - třeba Piták, možná taky Loučka s Benešem. Ale asi by to stejně nemělo perspektivu.

      Místo Hrušky měl asi zkusit toho Millera, ale na tom už moc nesejde.

  6. Re: Petr Janda v reprezentaci

    Ferguss     před 14 lety 25.05.2011 10:47 |  
    0 0

    Obávám se, že to jasně znamená Jandův prodej, zas tak skvěle nehrál, a tohle je klasická agentská finta jak o trochu zvednout cenu.

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.05.2011 23:40 |  
      0 0

      Tak, tak...

  7. Re: Petr Janda v reprezentaci

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 10:47 |  
    0 0

    Tak Janda v repre, když si vezmeme, jak probíhá nominace a kdo má na ni vliv, že by přece jen Toaletná měla na Jandise část práv ? Doufejme, že ne. Jinak, Petrovi tu nominaci přeju.

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      bongor     před 14 lety 25.05.2011 14:35 |  
      0 0

      O Jandysovi jsem kdysi napsal,že mi přijde nadějnější než Necka.Vždycky když hraje,tak to všechno lítá.Škoda jeho zranění,ale to se při jeho způsobu hry dá čekat kdykoliv.Potřeboval by ocelové nohy.Myslím,že naši fandové ho nedoceňují.Janda ve sraltě?To si snad děláte srandu,když ho srovnám s blbem Pekym tak má inteligenci desetkrát vyšší.Něvěřím,že by tam šel.

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 16:10 |  
        0 0

        Bangore, já vím, že je Jandys inteligentní a nemyslím si, že by šel na Toaletnou, tady jde spíš o odstupné, až půjde ven. Co my můžeme vědět, co Platil ještě sprasil ... Chci věřit, že to odmítl, ale nevsadil bych si na to ani náhodou ...

  8. Re: Petr Janda v reprezentaci

    opicemag     před 14 lety 25.05.2011 11:04 |  
    0 0

    Jandu mám rád, ale v reprezentaci? To je něco jako Rezek. Je smutné, když pozvánku do reprezentace zajistí bojovnost a 101 procentní nasazení.

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 11:16 |  
      0 0

      Abyste se nedivil, víte, na kterého hráče byla bezkonkurenčně nejvyšší nabídka v době, kdy jsme hráli Ligu mistrů ? Prěvě na Jandu a vedení to tehdy odmítlo.

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        opicemag     před 14 lety 25.05.2011 11:32 |  
        0 0

        Za Jandu? Vždyť jeho technika je nulová. Tím se sice nijak neliší od většiny naší ligy, proto mu výše uvedené vlastnosti stačí. K tomu dobrá fyzička.
        Ale když má s míčem něco udělat, obvykle to dopadne špatně. Moc si ho nedovedu představit v nějakém týmu, co sází na techniku.

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        urs (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 11:36 |  
        0 0

        no ale každopádně do repre maj bejt povoláváni hráči, kteří přesahují svou kvalitou ligu (namátkou třeba Jiráček z Plzně) a né makáči jako je Jandis..
        v tom to je :(

        jinak samosebou, že je to skvělé - ale já bych ho tam s klidným svědomím opravdu necpal..

  9. Re: Petr Janda v reprezentaci

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 11:16 |  
    0 0

    Gratulace Petrovi, je to pro něj jistě jeden z vrcholů hráčské kariéry. Shoduji se s některými diskutujícími v tom, že Janda tedy asi odejde, když repre navýší jeho cenu. Je to škoda, mám jej rád. Není to bůhvíjaký technik, nicméně dře do úmoru a svoji rychlost stále má...

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.05.2011 23:42 |  
      0 0

      No co, lepší než za Košťála, kdy mohl Piták nastoupit až po dokončeném přestupu do Solnohradu.

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      jane (admin)     před 14 lety 25.05.2011 11:55 |  
      0 0

      Jo, to je fajn, hlavne ze na to dostali penize od radnice jako na spolecnou akci.

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 11:58 |  
        0 0

        Takže policie už bude rozhodovat kdo může na fotbal.Tak to nedělali ani komouši...

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 11:59 |  
        0 0

        Jo jane,řekl bych ,že na Praze 10 se bojuje pouze za Bohemku.

        • Re: Petr Janda v reprezentaci

          edenian     před 14 lety 25.05.2011 13:51 |  
          0 0

          Po pravde vubec nechapu, proc bych tam mel chodit?

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 12:11 |  
      0 0

      Takové pěkné kádrování....

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      Khadgar     před 14 lety 25.05.2011 12:18 |  
      0 0

      Hlavně je to kokotina. Jak to chtějí rozlišovat? Při koupi se zeptají - jste fanoušek Bohemky? To se tam opravdu žádný slávista nemůže dostat...

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        Jiri1     před 14 lety 25.05.2011 14:22 |  
        0 0

        Zdravim, nevim stejne bych tam nemohl jit , ale osobne si myslim, ze trestani fandu Slavie uz zacalo, cim bude pokracovat, tohle mne spis vede k zamysleni jestli si treba Platil uvedomuje, ze on ty fandy bude na Slavii potrebovat az zas bude chtit delat marketink, na prazdny stadion reklamy neproda a jeho chovani vuci fandum Slavie a to vsechno okolo neni prilis dobre. pokud neprjde nejaky srozumitelnejsi a hlavne i prijatelnejsi clovek, ktery bude fandy obliben , tak to bude velky problem.

        • Re: Petr Janda v reprezentaci

          travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 14:33 |  
          0 0

          Tentokrát s Vámi Jiří souhlasím a doufám,že Natland se Platila zbaví.Jinak by to byla od nich dost velká chyba (mimo jiné i k fanouškům).

          • Re: Petr Janda v reprezentaci

            smichov_1     před 14 lety 25.05.2011 16:36 |  
            0 0

            Kazdy rozumny manager by Platila odstrelil hned, a vcera bylo pozde. Jeho vyhrozovani soudama pro Strasaka, to je opravdu vrchol ubozactvi. Kdyby radeji kapnul bozskou kde jsou milionu ktere take fanousci (vcetne Strasaka!) napumpovali do Slavie a ted je problem s par mega na vyplaty?

        • Re: Petr Janda v reprezentaci

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 14:43 |  
          0 0

          Tak to si vůbec nemyslím. Když budou peníze, pokora a viditelná snaha, bude úplně jedno, kdo tam bude. Navíc, pokud opravdu začne fungovat marketing a ne to čeho jsme byli svědky donedávna, tak si na ňáký Platilovi kidy téměř nikdo nevzpomene. Tím jsem si 100% jistej..

          • Re: Petr Janda v reprezentaci

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 14:50 |  
            0 0

            Ale Platil, byt jeho role je nejasna, je proste clovek ze stareho sveta, ktery by vest klub neumel. Neumi komunikovat, nema zadnou vizi budoucnosti, vztah ke klubu, nic, cim by mohl presvedcit, ze to Natland mysli vazne..

            • Re: Petr Janda v reprezentaci

              Jiri1     před 14 lety 25.05.2011 15:06 |  
              0 0

              Zdravim, muze Vam byt 100 a muzete byt pro sve okoli prinosem, Platil je sutecne clovekem ze sveta fotbaloveho svazu, necitelny , cifrspion a samozrejme ma vazby na lidi, kteri slovo Slavia nemaji v programu. Navic zrejme pocta s tim, ze stejnym stylem bude pokracovat i nadale. Vazba Rebicka , je zrejma , Natland zase zatim nechce persony resit ,pry pokud to pujde ma dojit jen k posilen marketingu, s tim , ze cast agendy by mela prevzit soukroma spolecnost. Byl bych nerad , aby to vyznelo jako odpis Platila , ale zakonite Dolezal, Leska, nakonec i Zlamal proste s fandy komunkovat umeli a toto je potreba zduraznit hlavne v tomto obdobi.

              • Re: Petr Janda v reprezentaci

                martyni (přítel SN)     před 13 lety 25.05.2011 19:09 |  
                0 0

                jasne, o veku to neni, nevyjadril jsem se presne. Posledni vete uz moc nerozumim.

          • Re: Petr Janda v reprezentaci

            Jiri1     před 14 lety 25.05.2011 16:07 |  
            0 0

            Zdravim, Ja Vam to neberu, ale ono je to asi tak napul, znam zase hrace , kteri ho nemusi a chteji odejit......... A co se tyce fandu a te akce na stadionu dosud jsem se k tom nikdy nevyjadril, takze bez konspiraci mam dotaz, proc tedy vedeni, ktere bylo i policii o velkem riziku informovano, nenavysilo pocty ochranky, proc tedy nevystoupil clovek z Natlandu, ktery chvili pred tim rozdaval vsude tisice kesem a mohl to jeste zvratt a proc se cely den horecne jednalo o tom , ze se bude hrat za zavrenymi dvermi , proste je ta pro mne mnoho otazniku, ktere by mel nekdo zodpovedet. A pak Ja tedy nevim, ale vykon v prvnim polocase stal proti Olomouci za hovno/pardon/ a v odvete tedy hraci taky nepodali nejaky uchvatny vykon. Jinak prodluzovani smlouvy Vlcka bych uvital, ale za polovicni plat.

            • Re: Petr Janda v reprezentaci

              Gino     před 14 lety 25.05.2011 16:15 |  
              0 0

              Jirí, myslím si o vás své, ale že byste byl naivní, to zrovna ne. Opravdu si myslíte, že by i dvounásobný počet pořadatelů něco změnil? Sám jsem před rokem určitou dobu pro Slavii jako pořadatel pracoval, tak mi věřte, že by se nic nezměnilo. Jak byste chtěl rozvášněný dav vyhnat z trávníku, aby se mohlo hrát a aby to zároveň nevzbudilo žádnou davovou paniku, nebo ty zvířecí pudy, které se tam nakonec předváděly? Slavia ten zápas jednoznačně pořádat chtěla, protože slepě věřila v kultivovanost svých fanoušků, navíc tam byla přímluva od hráčů a příslib od sponzora (za pohár dám kabině 5mil.).

              • Re: Petr Janda v reprezentaci

                Jiri1     před 14 lety 25.05.2011 16:27 |  
                0 0

                Vite shodou okolnosti jsem o tom dni na Slavii slusne informovan a pokud si treba o Platilovi myslim sve , tak Vas ujistuji jedno mu musm priznat je to praktik , neni to prostacek, ma i dnes i kdyz uz u policie leta nepracuje obrovske styky a to hlavne u tech Prazskych spicek policie. A informace proste mel, nakonec se s tim netajili ani fandove, ze k necemu muze dojit. Aby bylo jasno sam na to cely co se stalo dodnes nemam jednoznacny nazor, ale faktem proste je , ze hazet vsechno na fandy a jejich chovani nejde , neco tomu predchazelo, nekdo je vodil z nos a Platil to rozhodne nebyl, ten byl proste prilis loajalni.

                • Re: Petr Janda v reprezentaci

                  smichov_1     před 14 lety 25.05.2011 16:43 |  
                  0 0

                  Pokud by v zapase proti OL fandove na hriste NEvstoupili, tak by v Cechach asi uz nikdy nikdo za nic neprotestoval, protoze chovani Slavie (vcetne Platila) k Slavistum je asi vrchol, mozna po Harvardskych Fondech v 90. letech.

                  • Re: Petr Janda v reprezentaci

                    travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 16:58 |  
                    0 0

                    Takže Gino,teď si dovolím napsat svůj názor a jak to vidím.Od konce října nám Platil několikrát říkal,že je vše na dobré cestě,že se brzy sám představí nový vlastník.Nikdy k tomu nedošlo.Proč se téměř zadarmo zbavil mladých perspektivních hráčů jako Valeše,Vaňka(vlastně i Hlouška v podstatě za "hubičku"přenechal Peltovi).Proč veřejně kritizoval oba tuniské reprezentanty,když se jich chtěl kvůli vysokému platu zbavit (když už o nich mluvil,tak měl přece spíš říci něco pozitivního,aby za ně něco káplo-odešli zadara).
                    Taky mě mrzí,že neuvidím derby s Bohemkou,že se nedohrálo pohárové utkání s Olomoucí (i když,kde je psáno,že bychom postoupili a celý pohár vyhráli?).I když nesouhlasím s násilím, tak se musím těch převážně mladých lidí zastat.Bohužel 2 roky nás Rosen s Doležalem vodili "za nos"(a kam to až došlo),Platil,kterého tam dosadil ještě Rosen, taky s fanouškama nejednal na rovinu (viz ,co jsem napsal na začátku)a tím ,co řekl o poločase utkání s Olomoucí,když bylo jasné,že licenci jsme nedostali,tak tomu nasadil korunu a tím to odstartoval.Tím nechci říci,že by k tomu jinak nedošlo,to ne,ale nejsem si jist,zda v tom nebyl z jeho strany úmysl. Zkrátka kalich hořkosti přetekl,už to fanoušci v sobě moc dlouho dusili a pak to vybouchl

                    • Re: Petr Janda v reprezentaci

                      Gino     před 13 lety 26.05.2011 09:23 |  
                      0 0

                      Proboha koho vodil kdo za nos? Kde stále berete to přesvědčení, že je vám někdo z a.s. něčím povinován? Jste s tím už opravdu směšní. Na jednu stranu absolutně netušíš, co se děje v zákulisí a přesto odsuzuješ cizího člověka a na druhou stranu omlouváš jednoznačné výtržnictví. Člověče... nevěřím, že by tady bylo tolik lidí, kteří to nemají v hlavě v pořádku...

          • Re: Petr Janda v reprezentaci

            mpik     před 14 lety 25.05.2011 17:15 |  
            0 0

            Naprosto souhlasím. Hráči jsou s ním v užším kontaktu a i já budu víc věřit jim. Pan Platil je pro mě zatím dostatečně důvěryhodnou osobou. A jsem osobně přesvědčen, že pro Slavii udělal víc než hodně práce.

            • Re: Petr Janda v reprezentaci

              travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 17:25 |  
              0 0

              Tak ještě,aby za 10 měsíců neudělal nějakou práci,ale taky jde o to jaký měla pro Slavii efekt.

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.05.2011 23:46 |  
        0 0

        Četl jsem někde, že v 16. století popravovali nějací piráti ve Žlutém moři křesťany. Když zajali loď, museli zajatci pošlapat kříž, a kdo to neudělal, ten skončil pověšenej na ráhnu.

        Tak třeba budou nutit vstupující, aby pošlapali či poplivali přichystaný sešívaný dres...

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.05.2011 23:43 |  
      0 0

      Když v Ostravě do nějakýho baru nepustili Roma, tak z toho různí lidskoprávní samozvanci kvičeli, tohle nikomu nevadí?

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      Ferguss     před 14 lety 25.05.2011 12:43 |  
      0 0

      Ten článek je hodně zoufalý, což jsem sdělil autorovi pod článkem. Stejně jako rudocha Kvasničku v Týdnu bych to nebral v potaz. Já jsem po dá Natlandu a spol. čas ukázat co za nimi opravdu je. Myslím, že jasno bude do začátku nové sezóny, já zůstávám mírným optimistou.

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        Marrak     před 14 lety 25.05.2011 13:40 |  
        0 0

        rudoch Kvasnička? na čem jedeš?

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      Nax     před 14 lety 25.05.2011 12:48 |  
      0 0

      Necist. Zrejme psal, protoze je placeny od slova. Opet jen prezvykuje davno prezvykane veci.

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      bongor     před 14 lety 25.05.2011 14:48 |  
      0 0

      Odpovím za Ladislava.Ten článek,tomu čouhá jako sláma z bot
      rozčarování nad tím,že se dílo nepodařilo a Slavia nadále bude hrát tam,kam po právu patří.Pokud soudruh hledá kostlivce ve skříni,co kdyby se podíval kousek dál,na druhý břeh Vltavy.Slova o rozhazování peněz bezvadně sedí od příznivce klubu,který každoročně hospodaří se ztrátou přes 200 Mega.Tak pan autor namíchal směsici polopravd a výmyslů,aby nás alespoň vyvedl z míry,když už se nic většího nepodařilo.Tím ovšem neříkám,že je všechno v pořádku.Není.Ale vymýšlet si,že jsme si sami rozházeli vydělané peníze,které nám ve skutečnosti byly regulerně ukradeny,to chce pořádnou dávku fantazie,nebo úplnou ztrátu posledního zbytku novinářské etiky.

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 15:03 |  
      0 0

      Travele, ja myslim, ze obavy samozrejme jsou namiste, ale ne na zaklade tohoto clanku.. Leschtina vari z vody a nevi o cem mluvi.. to neni zadny seriozni rozbor, jen ukazka novinarske povrchnosti.. seriozne o pomerech slavie muze napsat jen ten, kdo se tim dlouhodobe a do detailu zabyva, tohle je jen rychly usudek bez znalosti veci..

      • Re: Petr Janda v reprezentaci

        travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 15:43 |  
        0 0

        Máte martyni pravdu,že z tohoto článku se nedá vycházet.To také nečiním,ale pokud má člověk pochybnosti,protože do toho nevidí,pouze si spoustu věcí odvozuje a domýšlí a stejně v tom nemá pořád zdaleka jasno (Kdo je za Natlandem,myslí to se Slavií skutečně dobře,nebo je nastrčen předchozími vlastníky,o co jde Řebíčkovi s nevalnou minulostí,co Kellner -má zájem nebo na Slavii kašle,dá se věřit Platilovi po jeho kecech o případných nových majitelích,nesmyslném se zbavení mladých hráčů Valeše,Vaňka,navíc ho tam dosadil Rosen a další a další nejasnosti).Pak bohužel po přečtení takového článku mi to na náladě nepřidá a mé pochybnosti nerozptýlí.
        Pak mám otázku,už se tu dost dlouho nic neobjevilo za info o stadionu,nevíte někdo něco o tom ?Ptám se kvůli situaci ohledně KI a Prahy 10,možná by to mohlo něco znamenat(navíc i po Kukovi ,jako by se zem slehla).

        • Re: Petr Janda v reprezentaci

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 16:23 |  
          0 0

          Travele, nesmíte si to tak brát (ten článek jsem zatím nečetl a po těch komentářích tady si nebudu kazit náladu nějakým paskvilem). Novináře musíte brát s velkou rezervou, dneska je dost zásadní, z jakých jsou novin a jaký má zájem majitel novin nebo ten konkrétní redaktor. Tzn. na nějaké objektivní hledání pravdy často zapomeňte (jsou samozřejmě vyjímky).

        • Re: Petr Janda v reprezentaci

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 16:45 |  
          0 0

          Jasne, obavy jsou na miste, ja tomu rozumim. kdo je za Natlandem - nevime, o co jde Rebickovi - nevime, co Kellner - nevime, da se verit Platilovi - preventivne neda, jak je to se stadionem - nevime a budme si jisti, ze dotycni se budou hodne snazit, aby se to nikdy nikdo nedozvedel a PK doufam jiz neni synem smrti, kdyz se po nem zem slehla..:).

          • Re: Petr Janda v reprezentaci

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 16:55 |  
            0 0

            pres to prese vsechno se mi chce verit tomu, ze by to mohlo byt dobre... otazka je taky, jak dobre.. ze jo ..

            • Re: Petr Janda v reprezentaci

              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 17:00 |  
              0 0

              Bude to dobrý, věřte mi. Jo, kdybych já měl volnou jednu miliardu, to byste viděli ten fofr, no nemám momentálně, jsem asi momentálně zaostalej ...

              • Re: Petr Janda v reprezentaci

                travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 17:08 |  
                0 0

                Ladislave,nevadí,že ji momentálně nemáte.Až ji budete (zase) mít,tak mi dejte vědět a hlavně nezapomeňte na ten fofr...

          • Re: Petr Janda v reprezentaci

            travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 17:02 |  
            0 0

            Martyni,takže mi víceméně ,tím co píšete,dáváte za pravdu.

            • Re: Petr Janda v reprezentaci

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 17:25 |  
              0 0

              Chlapče, doporučuji ti to brát přeci jenom trochu s nadhledem. Takhle se v tom babrat není k ničemu dobrý. Odpovědi na tvoje otázky buď přijdou sami nebo se je nikdy nedozvíš. Určitě ne neustálým dotazování tady na fóru a čtením "novinářských" bludů. Takže ti ještě doporučuji se tady od toho trochu odprostit a dát si od "internetu" pauzu, případně řešit jiné věci kolem Slavie jako třeba kádr atd. Na to ostatní jsou tady lidi z SDS, kterým pevně věřím, že jim žádná důležitá informace neunikne.
              Tak hodně zdaru a užívej reálného života, např. v sobotu v Ďolíčku..

              • Re: Petr Janda v reprezentaci

                travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 17:37 |  
                0 0

                Dík starče kmotře za radu,tak já se v tom přestanu babrat,ale zajímat mě to bude i dál.A jen tak na okraj,většinou ,když člověka (i chlapce)něco zajímá a je kolem toho taková spousta nejasností,tak aspoň mě to dost se.e.Jo a vsobotu do ďolíčka,hm ,tak jedině v převleku za bohemáka...

                • Re: Petr Janda v reprezentaci

                  Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 25.05.2011 19:23 |  
                  0 0

                  Jako správný Kmotr bych měl všem říkat "chlapče", abych si udržoval určitou autoritu ;-)

                  Ne teď vážně, to nebylo nic ve zlém, prostě jsi mi svým neustálým dotazováním a strachem, jak to dopadne připomínal chlapce, který se každých 5 minut táty ptá "kdy už tam budem?" a táta mu nemůže říct pořád nic jinýho než "za chvíli", i když si v duchu říká bůhví jestli..

                  Jsou chvíle, kdy si i sebedychtivější lovec musí sednout a odpočinout, aby měl síly na další lov. A ta pravá chvíle podle mě přišla teď. Pasti máme nastražené v podobě SDS a nezbývá než čekat, jestli se do ní někdo chytí, nebo co nám za zprávy přinesou zvědi v podobě úplatných medií. Teprve pak budeme zase moci vyrazit do boje*..

                  * teď nemyslím jako v ten "osudný" čtvrtek ;-)

                  P.S. Ty jsi na derby do Ďolíčku chodil převlečen za bohemáka? :-)

                    • Re: Petr Janda v reprezentaci

                      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 25.05.2011 23:03 |  
                      0 0

                      Ten jsem teda četl ale moc moudrý mi nepřišel Tobě snad jo?

                      • Re: Petr Janda v reprezentaci

                        travel (přítel SN)     před 13 lety 25.05.2011 23:17 |  
                        0 0

                        Mně přišel přímo přiblblej,jenom jsem tím reagoval na tvúj návrh jít do Ďolíčku a aby tam člověka pustili,tak musí mít na čele napsáno,že není slávista a nebo mít dres Bohemky,ale ten já nenosim,já nosím jedině slávistickej.

              • Re: Petr Janda v reprezentaci

                Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 17:42 |  
                0 0

                Kmotr má pravdu, to chce klid a nohy v teple. Když něco nemůžu ovlivnit, tak si z toho nedělám těžkou hlavu. Samozřejmě vše sledovat, ale s nadhledem. Navíc si myslím, že z nejhoršího jsme venku a uvidíme změny v kádru. Vývoj jde dobrým směrem a nevím o tom, že by Natland nesplnil co slíbil.

                • Re: Petr Janda v reprezentaci

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 17:55 |  
                  0 0

                  Rozkaz šéfe!

                  • Re: Petr Janda v reprezentaci

                    martyni (přítel SN)     před 13 lety 25.05.2011 19:08 |  
                    0 0

                    ono je to tezky, jsou to veci, ktery clovek neovlivni a dokonce se treba ani nedozvi pravdu.. samozrejme deni okolo slavie je znepokojujici a fanousci / SDS by meli zustat bdeli a kdyz uz dokazali SDS zorganizovat, bylo by fajn, kdyby vytrvali. Myslim, ze i tve / vase pochyby jsou namiste a donutily nas s Ladislavem premyslet, ktera z tech variant je pravdepodobnejsi.. to neni spatny.. jsou to nase domnenky, na ty otazky odpovedet jednoznacne neumim... ja osobne navic nemam vubec zadne interni zdroje (jen jsem uz pred lety slysel neco o velkym pruseru od zdroje, ktery prestal byt pak zdrojem..), je to fakt jen celkovy pocit z te situace..

                    • Re: Petr Janda v reprezentaci

                      travel (přítel SN)     před 13 lety 25.05.2011 20:04 |  
                      0 0

                      Díky, martyni,za tvou upřímnou a seriozní reakci na mé dotazy a pochybnosti.

    • Re: Vlček ještě rok v kopačkách?

      Jakubisko     před 13 lety 25.05.2011 19:07 |  
      0 0

      Pokud máš na mysli sebe, tak ano, to je nesmírná tragédie...

      • Re: Vlček ještě rok v kopačkách?

        JS (přítel SN)     před 13 lety 25.05.2011 19:43 |  
        0 0

        tatam je jeho rychlost a upřímně - jakou jinou tak velkou přednost ještě měl? ano, zůstala ta druhá "přednost" a sice to, že potřeboval na jeden gól asi deset vyložených šancí. Ano, hrál dobře předtím, než odešel do Anderlechtu, ale po návratu už mne nikdy nepřesvědčil. Akorát zabírá místo nadějnému Vyhnalovi & spol.

        • Re: Vlček ještě rok v kopačkách?

          Jakubisko     před 13 lety 25.05.2011 19:56 |  
          0 0

          Do základu už určitě nepatří, ale v kabině a na lavičce dokáže být pořád přínosem. A srovnávat ho zrovna s Vyhnalem, který hrál v A týmu zatím totální tužku, mi taky nepřijde zrovna případné...

    • Re: Vlček ještě rok v kopačkách?

      kit     před 13 lety 25.05.2011 19:11 |  
      0 0

      Nesouhlasim, Vlček sice už dávno nehraje jak kdysi, ale furt to neni špatný, na to aby plnil roli střídajícího žolíka pořád má, navíc je to srdcař a klubová legenda, která nám vystřílela LM, takže bych trochu vážil slova!;-)

      • Re: Vlček ještě rok v kopačkách?

        bongor     před 13 lety 25.05.2011 19:32 |  
        0 0

        Vlčák na to ještě má,Ještě se vrátím k Aleši Řebíčkovi.Říkat o něm,že má nevalnou minulost je slušně řečeno ptákovina.Já mám to štěstí,že ho znám osobně a vždycky to byl slušný podnikatel a se svými kamarády dali dohromady kvalitní firmu.Že po jeho nástupu na ministerstvo šel Viamont strmě nahoru?Mám dojem,že na jeho místě by se své bývalé firmě snažil pomoci každý.Kdo říká,že to tak není,že on by byl naprosto nestranný,tak je pokrytec.
        Jaké má AŘ plány to nevím,ale určitě to nebude žádná levota.Je to slávista,já mít jeho finanční možnosti,tak bych nejednal jinak.

    • Re: Vlček ještě rok v kopačkách?

      opicemag     před 13 lety 25.05.2011 19:49 |  
      0 0

      ???
      Jinak vše dobré?

    • Re: Vlček ještě rok v kopačkách?

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 25.05.2011 19:58 |  
      0 0

      pro me je to dobra zprava!

    • Re: Vlček ještě rok v kopačkách?

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.05.2011 23:48 |  
      0 0

      Tragédie to bude v okamžiku, kdy se vedení rozhodne neuplatnit opci na Zbigniewa. Do té doby Vlčák nevadí :-))

    • Re: Petr Janda v reprezentaci

      punx     před 13 lety 26.05.2011 08:58 |  
      0 0

      No jistě! Teď jsi udeřil řebíček na hlavičku. Hanba jim! Hušák je takovej férovej chlap už od pohledu! Ať žije Hušák i Husák... :o))